Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-08 23:02
Zou je die headset inclusief afstandbediening voor de w800i kunnen gebruiken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
niket610 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 10:56:
[...]

Nee gekkerd! is gewoon een theme :+ Ik vond hem wel mooi haha. het is een unbranded device maar je kan gewoon dus voor een andere thema kiezen.

Wat een F##king lelijk menu is dat zeg! :r een vodafone branded toestel mag ik hopen, of is dit de originele van SonyEricsson??
Evolutionz schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 11:05:
Zou je die headset inclusief afstandbediening voor de w800i kunnen gebruiken? :P
nog niet geporbeerd! had ik even geen tijd voor. zal morgen even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

niket610 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 10:56:
[...]

Wat een F##king lelijk menu is dat zeg! :r een vodafone branded toestel mag ik hopen, of is dit de originele van SonyEricsson??
Dat is een thema.....

Je kan ook voor het normale menuscherm kiezen

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Het is wel duidelijk dat iedereen hier een grondige hekel heeft aan Vodafone branded toestellen...
Net een beetje rondgekeken en jammer dat ie zo flink overpriced is de W900, flink bijbetalen, maar goed dan heb je ook wel wat...
Wat ik me trouwens afvraag, is of bij de W900, als je je toestel op stil hebt staan en je bent muziek aan het luisteren bent of de muziek dan over de luidspreker gaat als per ongeluk de connector van de headset losgaat. Dat was namelijk niet zo bij mijn ex-P910, je hoorde dan niks over de luidspreker als je toestel op stil staat, alhoewel de connector bij dit toestel niet los kan gaan.
Als je bijv. in de spitstrein met je W900 die in je binnenzak zit, op de hardste volume metal muziek zit te luisteren en je connector gaat er per ongeluk af en de muziek komt dan over de luidspreker 8)7

[ Voor 59% gewijzigd door Le0032 op 09-12-2005 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Le0032 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 12:51:
Het is wel duidelijk dat iedereen hier een grondige hekel heeft aan Vodafone branded toestellen...
Net een beetje rondgekeken en jammer dat ie zo flink overpriced is de W900, flink bijbetalen, maar goed dan heb je ook wel wat...
Wat ik me trouwens afvraag, is of bij de W900, als je je toestel op stil hebt staan en je bent muziek aan het luisteren bent of de muziek dan over de luidspreker gaat als per ongeluk de connector van de headset losgaat. Dat was namelijk niet zo bij mijn ex-P910, je hoorde dan niks over de luidspreker als je toestel op stil staat, alhoewel de connector bij dit toestel niet los kan gaan.
Als je bijv. in de spitstrein met je W900 die in je binnenzak zit, op de hardste volume metal muziek zit te luisteren en je connector gaat er per ongeluk af en de muziek komt dan over de luidspreker 8)7
Bij mn w800 is het wel zo. Dus denk bij die ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deacon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-05 09:17

Deacon

Three sixty five Seven fifty

Le0032 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 12:51:
Dat vraag ik me echt af, als ik kon wachten met het vernieuwen van mijn abbo dan had ik een n80 gekozen. Maar ik moet deze maand een telefoon kiezen en nu heb ik gekeken naar de verschillen tussen de w900i en een 6280, maar ik kan niks vinden wat de hogere prijs van de w900i rechtvaardigt.
Een 6280 met extra sd kaart van 512mb is nogsteeds goedkoper dan een w900i...

Kan iemand een rede verzinnen waarom de w900 toch een betere keus is ?

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Deacon schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 16:01:
[...]

Dat vraag ik me echt af, als ik kon wachten met het vernieuwen van mijn abbo dan had ik een n80 gekozen. Maar ik moet deze maand een telefoon kiezen en nu heb ik gekeken naar de verschillen tussen de w900i en een 6280, maar ik kan niks vinden wat de hogere prijs van de w900i rechtvaardigt.

460 intern geheugen dat je dus kunt uitbreiden. En groter beeld. Umts geschikt

[ Voor 3% gewijzigd door DaannO op 09-12-2005 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 16:02:
Alleen het interne geheugen is dus een voordeel want de 6280 heeft ook UMTS en hetzelfde formaat scherm. De W900i weegt bijna 150 gram, de 6280 115 gram, ook een verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deacon

Deacon

DaannO schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 16:02:
6280 is ook een umts telefoon en volgens mij zijn de beeldschermpjes even groot.
En het intern geheugen is niet echt een issue, zelfs met een 1GB SD kaartje is de 6280 nog goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
Een van de voordelen van Sony Ericsson is wel dat je je software zélf kunt updaten via een USB kabel of dus via GPRS ( nieuw ). En Sony en Sony Ericsson zijn memorystick en liaties zijn tegenwoordig wel een beetje de standaard aan het worden. Nokia wisselt vaak van geheugensoort, dan weer een MMC, dual voltage Reduced Size en nu weer Mini SD, eigenlijk om gek van te worden.

[ Voor 6% gewijzigd door Le0032 op 09-12-2005 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Le0032 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 17:11:
Een van de voordelen van Sony Ericsson is wel dat je je software zélf kunt updaten via een USB kabel of dus via GPRS ( nieuw ). En Sony en Sony Ericsson zijn memorystick en liaties zijn tegenwoordig wel een beetje de standaard aan het worden. Nokia wisselt vaak van geheugensoort, dan weer een MMC, dual voltage Reduced Size en nu weer Mini SD, eigenlijk om gek van te worden.
Klopt een goed verschil.

Ik vrawag me trouwens af welke pc suite hier bij zit. Online kan ik niks downloaden en er zit wel een cd bij. Misschien dat ik maar is even dat cdtje mee naar huis neem.

[ Voor 15% gewijzigd door DaannO op 09-12-2005 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
DaannO schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 17:36:
[...]

Klopt een goed verschil.

Ik vrawag me trouwens af welke pc suite hier bij zit. Online kan ik niks downloaden en er zit wel een cd bij. Misschien dat ik maar is even dat cdtje mee naar huis neem.
Nokia is net lid van het SD-consortium ofzo, geloof ik! Dus denk dat het voortaan wel gewoon SD is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
dog4life schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 17:41:
[...]

Nokia is net lid van het SD-consortium ofzo, geloof ik! Dus denk dat het voortaan wel gewoon SD is!
Zou ik niet op rekenen! Ze doen altijd wat anders, dus je hebt nog best kans dat ze op transflash ofzo over gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjenl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-09 20:31
T for Telecom hier in Veldhoven zei dat ze 'm vandaag wel hadden verwacht maar dat hij nog niet binnen was, dus hopelijk morgen.
Bij de Phone House lag hij ook nog niet.

"Do not worry about your difficulties in mathematics; I can assure you that mine are still greater" - Albert Einstein (1879-1955)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
bartjenl schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 23:00:
T for Telecom hier in Veldhoven zei dat ze 'm vandaag wel hadden verwacht maar dat hij nog niet binnen was, dus hopelijk morgen.
Bij de Phone House lag hij ook nog niet.
Belcompany :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 21:43
Dan lopen ze wel achter met de site lijkt me...niks te vinden over de w900i, zelfs niet bij "verwachte toestellen"!
Overigens op de site van PhoneHouse: 1e kwartaal 2006. Die verwachten hem dus ook nog een maand of langer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

DaannO schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 17:43:
[...]

Zou ik niet op rekenen! Ze doen altijd wat anders, dus je hebt nog best kans dat ze op transflash ofzo over gaan.
Transflash is MicroSD

En SonyEricsson is ook lid geworden van de SD organisatie

[ Voor 11% gewijzigd door Ginz op 09-12-2005 23:32 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Soeski schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 23:26:
[...]

Dan lopen ze wel achter met de site lijkt me...niks te vinden over de w900i, zelfs niet bij "verwachte toestellen"!
Overigens op de site van PhoneHouse: 1e kwartaal 2006. Die verwachten hem dus ook nog een maand of langer niet.
Als ik hem in mijn hande heb gehad... En je kijkt even in mijn profiel goed.... 1+1=?
Ginz schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 23:30:
[...]

Transflash is MicroSD

En SonyEricsson is ook lid geworden van de SD organisatie
My bad dacht dat ie mini sd zei

[ Voor 23% gewijzigd door DaannO op 09-12-2005 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
[quote]DaannO schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 23:36:
[...]

Als ik hem in mijn hande heb gehad... En je kijkt even in mijn profiel goed.... 1+1=?
[...]

Ik zeg ook niet dat ik je niet geloof; alleen dat de site enorm achterloopt :P
Ik ben zeer geinteresseerd in dit enorme toestel, maarja, de prijs bij verlengen is nou niet echt gunstig...nieuw abo daarentegen...pff.

Ik wacht nog even wat meer reviews af en bugs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
[quote]Soeski schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 23:40:
DaannO schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 23:36:
[...]

[...]

Ik zeg ook niet dat ik je niet geloof; alleen dat de site enorm achterloopt :P
Ik ben zeer geinteresseerd in dit enorme toestel, maarja, de prijs bij verlengen is nou niet echt gunstig...nieuw abo daarentegen...pff.

Ik wacht nog even wat meer reviews af en bugs :)
Site word volgende week geupdate ze zijn er nog maar net ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Soeski schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 23:40:

[...]

Site word volgende week geupdate ze zijn er nog maar net ;)
Ach, dan ben je nog zowat de eerste want hij staat op zowat nog geen enkele site. Al last gehad van de lompheid van het toestel? Ik zou me een beetje als cowboy voelen met zo'n ding, als je hem openklapt...net alsof je een geweer trekt uit zijn holster hehe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
DaannO schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 11:16:
[...]

[...]

Bedankt! Ik ben benieuwd; stel dat het lukt, zou je deze afstandbediening dan ook apart kunnen bestellen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Martino
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 12:11

El Martino

Zo niet, dan toch.

Heb 'm gisteren ook gezien, in het wit. Ik vond 'm qua specs sowieso al te groot om zelf aan te schaffen, maar in real life vind ik het vooralsnog de meest lelijke SE in jaren. Ik denk dat de zwarte versie er veel beter uitziet, de witte ziet er om de een of andere reden heel goedkoop uit. :/

"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
El Martino schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 09:32:
Heb 'm gisteren ook gezien, in het wit. Ik vond 'm qua specs sowieso al te groot om zelf aan te schaffen, maar in real life vind ik het vooralsnog de meest lelijke SE in jaren. Ik denk dat de zwarte versie er veel beter uitziet, de witte ziet er om de een of andere reden heel goedkoop uit. :/
Hij is misschien wel een beetje groot, ietsje meer dan de S700i maar de kwaliteit is :9~ , het is ongelooflijk! Fullscreen video kijken op een resolutie van 320 x 240 en het beeld is echt ontzettend scherp, nog niet gezien op een telefoon tot nu toe dan. Verder vind ik de speaker die erop zit vrij zwakjes, da's wel jammer.

[ Voor 3% gewijzigd door Le0032 op 10-12-2005 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
DaannO schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 11:16:
[...]

[...]

Komt het nog? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deacon schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 16:01:
[...]

Ik heb hetzelfde, w900i hoor ik maar half positieve verhalen over en ik wil eigenlijk ook niet op de n80 wachten. Deze is denk ik pas over een half jaar in de winkels en prijs zal ook wel niet meevallen. Maar ik ben benieuwd waarom jou keuze voor de 6280 en niet voor de N70 waar ik zelf denk ik voor ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deacon

Deacon

Verwijderd schreef op zondag 11 december 2005 @ 12:50:
Maar ik ben benieuwd waarom jou keuze voor de 6280 en niet voor de N70 waar ik zelf denk ik voor ga.
Ik vind de n70 geen mooi model, candybar telefoontjes hebben altijd kleinere schermpjes en toetsjes en dat is nou net het punt, waar ik niet op wil bezuinigen. Dat er symbian opzit is voor veel mensen misschien een pluspunt, maar mij maakt dat niet zo heel veel uit.
Ik ga morgen een paar webshops bellen en vragen wanneer de 6280 leverbaar is, dat is het enige nadeel van de nokia hij is nog niet leverbaar. En als dat zo blijft dan moet ik misschien wel de w900 kiezen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
Deacon schreef op zondag 11 december 2005 @ 14:53:
[...]

Ik vind de n70 geen mooi model, candybar telefoontjes hebben altijd kleinere schermpjes en toetsjes en dat is nou net het punt, waar ik niet op wil bezuinigen. Dat er symbian opzit is voor veel mensen misschien een pluspunt, maar mij maakt dat niet zo heel veel uit.
Ik ga morgen een paar webshops bellen en vragen wanneer de 6280 leverbaar is, dat is het enige nadeel van de nokia hij is nog niet leverbaar. En als dat zo blijft dan moet ik misschien wel de w900 kiezen :X
Een W900 kiezen is geen armoede hoor ;). Ik hoop wel dat Nokia een beetje nadenkt over het design en functionaliteit van het schuifmechanisme bij de N80 want hij is echt super bagger bij Samsung's D720, dat ding schuift echt voor geen meter. Sony Ericsson rules nog steeds met zijn deluxe swivel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Ik heb de W900 black, nu sinds 2 dagen. Hij heeft veel verbeteringen in software ten op zichte van de Z800. Ik zal daar nog uitgebreid over schrijven. Maar wat wel opvalt is dat ie rete traag is en in het menu veel stukjes haken(shoonheidsfoutjes). Maar zal waarschijnlijk wel allemaal opgelost worden met een FW update (die nu ook via GPRS kan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Sur_G schreef op zondag 11 december 2005 @ 20:10:
Ik heb de W900 black, nu sinds 2 dagen. Hij heeft veel verbeteringen in software ten op zichte van de Z800. Ik zal daar nog uitgebreid over schrijven. Maar wat wel opvalt is dat ie rete traag is en in het menu veel stukjes haken(shoonheidsfoutjes). Maar zal waarschijnlijk wel allemaal opgelost worden met een FW update (die nu ook via GPRS kan).
Ow, aangezien je de W900 black nu heb, wil je vast de S710a black wel verkopen?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Evolutionz schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 00:23:
[...]

Bedankt! Ik ben benieuwd; stel dat het lukt, zou je deze afstandbediening dan ook apart kunnen bestellen? :P
Druk leven :P En ik heb het geprobeerd maar hij werkt niet op de w800 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Ginz schreef op zondag 11 december 2005 @ 20:19:
[...]

Ow, aangezien je de W900 black nu heb, wil je vast de S710a black wel verkopen?
Hahhaa.... nee, not for sale.
Jij houd ook nooit op he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deacon

Deacon

w900 en 6280 naast elkaar: Pic 1 Pic 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
DaannO schreef op zondag 11 december 2005 @ 21:44:
[...]

Druk leven :P En ik heb het geprobeerd maar hij werkt niet op de w800 :(
Das k*t..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*kwijl*

Toen ik debitel belde, zeiden ze dt hij er pas rond de 2e week van Januari is :(

Zo lang kan ik niet wachten!!!!!! Ik heb hem wel op een website gezien voor 8 Euro i.c.m. Vodafone 27,50 abbo voor 2 jaar, heb ze gemailt om te vragen wanneer zij hem verwachten.

hebbe hebbe hebbe hebbe ^^ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deacon schreef op zondag 11 december 2005 @ 14:53:
[...]
Schermpje is bijna evengroot van n70 en 6260 scheelt 3mm in de lengte dacht ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whieeee, ik heb mijne besteld via een website(weet niet of ik de naam van de site hier neer mag zetten) vodafone 27.50 per maand en dan kost het toestel ACHT euro ( pff maak het dan OF gratis OF 25 euro, maar niet 8 -.-" )

In de winkels moest ik telkens 100-250 euro bijbetalen, maar bij deze site maar 8 euro

Bij deze site zijn er nog RUIM voldoende op voorraad als ik de jongeman die ik aan de telefoon had mag geloven ^^

oehh ik kan niet wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ssst, je mag mij de site wel noemen :)

8 euro is niet veel. Wel een enorm verschil tussen de W900 en 6280 in afmetingen zeg. Pff...nu toch weer twijfelen en ik ben net een jaartje of 2 Nokia-af...getver :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:42

Piggen

Lekker bakkie

www.2call.nl, volgens mij. Daar is hij in ieder geval €8 met 2-jarig Vodafone 27,50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prijs is hard aan het zakken: vorige week donderdag los nog 621, nu al naar 559 gezakt (VTU-telecom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/offtopic:

Dat is inderdaad niet duur zeg...ik mag T-Mobile verlengen vanaf vandaag, maar je wordt behoorlijk gestraft met 1-jaar abo's...2 jaar is bijna meteen voor niks. Hmm...vanavond even mijn vriendin lief aankijken haha.

/ontopic:

Ik vraag me af of de eerste softwareversie echt zo slecht is, en dat ze wat vlotter met updates zijn dan met de K700 en K750. Hoe moet ik me trouwens "firmware flash via GPRS" voorstellen? Lijkt me nogal link als er iets mis gaat met de verbinding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Dat je de nieuwste firmware files kan binnenhalen via je GPRS verbinding van je provider.

Dus overal waar je ben kan je dan checken of er een nieuwe firmware uit is, en die gelijk dan downloaden in installeren.
Op het moment dat je GPRS verbinding weg valt, zal dat niet je updateproces verstoren. Dat zal het updaten gewoon geannuleerd worden, of nog een keer proberen het te downen. Daar zal echt wel een beveiliging voor ingebouwd zijn... Reken maar.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, toch wel een hele vooruitgang dan, die firmware via GPRS. Scheelt een hoop gedoe en software op je PC! En dat geeft toch indirekt ook aan dat er geregeld updates uit zullen komen (lijkt me)...Ben benieuwd, kan hem nu bestellen maar ik mag niet van vrouwlief :(

• Soeski
Nou, ik heb 'm besteld. Komt maandag of dinsdag a.s. binnen. Wel de zwarte, ik vind die witte niet erg mooi. Als iemand nog vragen heeft over het toestel dan hoor ik het graag en zal ik ze beantwoorden.
En ja, hij is HUGE. Maarja, ik heb diepe zakken :)

• Soeski
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 00:39:
Whieeee, ik heb mijne besteld via een website(weet niet of ik de naam van de site hier neer mag zetten) vodafone 27.50 per maand en dan kost het toestel ACHT euro ( pff maak het dan OF gratis OF 25 euro, maar niet 8 -.-" )

In de winkels moest ik telkens 100-250 euro bijbetalen, maar bij deze site maar 8 euro

Bij deze site zijn er nog RUIM voldoende op voorraad als ik de jongeman die ik aan de telefoon had mag geloven ^^

oehh ik kan niet wachten
Heb je hem inmiddels binnen van die bewuste site? Ik heb hem daar ook besteld en volgens de site zijn er nu nog steeds "ruim voldoende voorraad". Wel apart dat het ding nog nergens anders te krijgen is zowat.

/edit: Belcompany heeft 'm nu ook op de site en dus ook in de winkel...

[ Voor 6% gewijzigd door Soeski op 15-12-2005 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow zeg, een dag later had ik hem al, en hij is echt SUPER :D

superbedrijf dat 2call, ontzettend goede service

ben er ZOOOO blij mee :D

ik schrok me ook kapot toen ik in videogesprek ineens mezelf zag, maar er zit dus OOK een camera aan de voorkant :D

foto's zijn ook super :)

hier foto van de kerstboom ^^

http://home.kabelfoon.nl/~jjlvr/DSC00001.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 21:40:
Wow zeg, een dag later had ik hem al, en hij is echt SUPER :D

superbedrijf dat 2call, ontzettend goede service

ben er ZOOOO blij mee :D

ik schrok me ook kapot toen ik in videogesprek ineens mezelf zag, maar er zit dus OOK een camera aan de voorkant :D

foto's zijn ook super :)

hier foto van de kerstboom ^^

http://home.kabelfoon.nl/~jjlvr/DSC00001.JPG
Ik heb donderdagavond besteld, en vrijdagmiddag is hij al opgestuurd. Verwacht hem dus maandag a.s.
Foto is idd prima, zij het behoorlijk overbelicht. Maarja, een camphone met 2Mpixel is niet verkeerd! Heb nu de K750i en die foto's zijn helaas met elke firmware update minder geworden :(

Ik ben ook zeer benieuwd; mijn vriendin wil nu de witte. Straks nog hetzelfde trainingspak haha...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 23:10
Het nadeel (maar dat geld voor haast alle SonyEricssons van dit moment): Erg DIK en memorystick... het duurste geheugen van Sonyonly.

Ik wacht lekker op de L6/L7 van Motorola, heb de L6 al in mn handen gehad, tis datie beetje lang is anders schuif je hem zo tussen je pasjes in je portemonnee :)
Ik zie geen reden waarom telefoons een dikte moeten hebben :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben alleen nog op zoek naar leuke themes, ik heb van de SE site een theme creator programmatje gedownload, maar ik denk dat ik te weinig geduld heb om een echte mooie te maken. :z :O

Liefst zo roze mogelijk :9 O+ :9~ _/-\o_ :D :+

Weet iemand een site met themes voor de w900? die van de W800 passen niet ofzo :( |:( ;(

ik ben ECHT blij met mn phone :*) :D O+

gisteren in de trein " :D ohh kijk een w900 heeft dat meisje, wat moooi"

ik: *trots* *grijns* :9 :9 :>

O+

Hylienne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 13:12:
Ik ben alleen nog op zoek naar leuke themes, ik heb van de SE site een theme creator programmatje gedownload, maar ik denk dat ik te weinig geduld heb om een echte mooie te maken. :z :O

Liefst zo roze mogelijk :9 O+ :9~ _/-\o_ :D :+

Weet iemand een site met themes voor de w900? die van de W800 passen niet ofzo :( |:( ;(

ik ben ECHT blij met mn phone :*) :D O+

gisteren in de trein " :D ohh kijk een w900 heeft dat meisje, wat moooi"

ik: *trots* *grijns* :9 :9 :>

O+

Hylienne
offtopic:
Zowww dat zijn nog is veel smileys |:( Vrouwen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Potverdikkie! Vanochtend wreed wakker gebeld door de postbode. Rembours op zaterdag! Telefoon is er al. Echt nog nooit zo snel gegaan; donderdagnacht besteld en zaterdagochtend in huis.
(De zwarte)

Top ding tot nu toe. Dingen die me opvallen in willekeurige volgorde:

- Bluetooth liep meteen vast na het koppelen van een headset (het zal SE eens niet zijn; altijd Bluetooth perikelen)
- Openen en sluiten van het toestel met 1 hand vereist ABSOLUUT oefening haha (ik voel nu al dat hij minstens 10x gaat vallen :))
- Als je niet van oranje houdt (ik vind het een vreselijke kleur) dan heb je pech; 4 themes zijn allemaal op oranje gebaseerd. :)
- Menuspeed is erg traag. Reageert sloom, na indrukken. Hangt wel sterk van gekozen theme af, maar echt snel is het niet
- Gewicht en dikte vind ik nog echt wel meevallen; vooral gewicht is zeker ok.
- Scherm is WOW...superhelder en scherp. Echt enorm goed.
- Geluidskwaliteit is erg goed, ook al is er bij bepaalde ringtones een resonantie te horen van het speakertje
- Afstandsbediening + headset: geen rotzooi dit! Mooi helder display op de headset en goed te bedienen. Echt netjes!
- Hij zit in een erg gave blisterverpakking ipv een normale SE doos (vond ik toch wel erg gaaf)
- Geen memorycard erbij (maarja, 481MB vrij na aanzetten).
- Vette vinger gevoelig. Als je hem 2x beet hebt gepakt zit hij helemaal onder de vingerafdrukken. Onbewust ga je ook vaak met je vingers over de lens van de camera, dus let daarop met foto's maken! (eerst ff schoonmaken dus).
- Opstarttijd is prima, zelfs korter dan van mijn K750 en K700 (zonder introfilm dan).

Zomaar even een samenvatting.
Vragen? Ik hoor het wel.

PS: Vriendin is nu ook verkocht...ze vond het niet leuk dat ik 'm eerder had 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Aanvulling op de vorige ervaringen (anders wordt die vorige post zo lang):

- Erg jammer dat je moet schakelen tussen "Telefoonmodus" en "bestandsoverdrachtmodus". Je kunt niet zoals met de K750i gewoon je memorycard of telefoongeheugen gebruiken terwijl hij in "telefoonmodus" staat.

Lastig is daarbij dan weer dat de transfer-speed 300kb/sec is (erg traag) met USB. En dat (in mijn geval) als de USB 1x los is geweest de PC de telefoon niet meer ziet. Ook werkt het communication centre niet (ziet het toestel in het geheel niet op de USB terwijl ik succesvol verbonden ben met PC Suite).
Vervolgens start Disc2Phone in het geheel niet meer op. Proces is wel aanwezig maar programma doet niks. Dan kan ik ook niet meer surfen (IE 6). Dit probleem heb ik met de K750i en die software ook al gehad helaas.

(Windows XP Mediacentre NL).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag voor de mensen die deze telefoon al hebben, wordt deze telefoon geleverd met een USB-kabel? Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 20:42:
Even een vraag voor de mensen die deze telefoon al hebben, wordt deze telefoon geleverd met een USB-kabel? Bedankt!
ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Verwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 20:42:
Dit is op het oog dezelfde kabel als er bij de K750i en W800i zit. Hij werkt ook, trouwens. Maar als je op de pinout let dan zie je dat de bovengenoemde modellen alle pinnen gebruiken, en bij de W900 worden er slechts 4 gebruikt!! Geen idee waarom.
Overigens vond ik de USB snelheid om te huilen. 300KB/sec (max) is niet echt vlot om 500MB vol te pompen met MP3 oid....duurt echt ruim een half uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:09

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Soeski schreef op zondag 18 december 2005 @ 21:56:
[...]

Dit is op het oog dezelfde kabel als er bij de K750i en W800i zit. Hij werkt ook, trouwens. Maar als je op de pinout let dan zie je dat de bovengenoemde modellen alle pinnen gebruiken, en bij de W900 worden er slechts 4 gebruikt!! Geen idee waarom.
Overigens vond ik de USB snelheid om te huilen. 300KB/sec (max) is niet echt vlot om 500MB vol te pompen met MP3 oid....duurt echt ruim een half uur.
Wat zeur je nou, bij de K750i haal je maar 55KB/s met de usbkabel, dat duurt pas lang ;)
Maar aan de andere kant kun je wel de MS eruit halen en in een cardreader stoppen :Y)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
:+
Speedy-Andre schreef op zondag 18 december 2005 @ 22:12:
[...]

Wat zeur je nou, bij de K750i haal je maar 55KB/s met de usbkabel, dat duurt pas lang ;)
Maar aan de andere kant kun je wel de MS eruit halen en in een cardreader stoppen :Y)
Hmm, daar kan je gelijk in hebben idd. Op de K750 duurt het veel langer. Maarja, op de W900 heb je de keus niet om de memcard eruit te halen...zonder schroevendraaiers dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol en laat ik nou net een hele mooie cardreader hebben, ik heb alleen de telefoon nog niet :), aan welke snelheden moet ik denken met een cardreader dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Verwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 23:34:
Lol en laat ik nou net een hele mooie cardreader hebben, ik heb alleen de telefoon nog niet :), aan welke snelheden moet ik denken met een cardreader dan?
Ik neem aan dat je het over de K750i hebt, of koop je een W900 met memcard erbij?
De cardreader gaat in principe op maximale snelheid die de memcard aankan. Ik merkte overigens dat de Memory Stick Pro Duo in mijn HP printer (cardreader) veel sneller was dan 55kb/sec.
Het hangt dus helemaal af van welk merk en type memcard je hebt. Er zijn veel soorten en verschillende snelheden. De memcard die standaard bij de K750i zit is een 64 MB Memory Stick Pro. Deze haalde bij mij ongeveer 300kb/sec in een cardreader; op de telefoon maar 30-60kb/sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:09

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Mijn cardreader kopieert met 5MB/s (ja dit staat er goed, Sony MS duo pro 1GB) dus het verschilt nogal per cardreader ;)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grr, nog steeds geen website met theme's gevonden :'( :'( :'( ik blijf dapper door zoeken ^^ :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
Het verschilt in hoe de cardreader de memcard aanspreekt: serieel of parallel. Dit gaat neit altijd even goed, met als gevolg een lage snelheid... Gaat het wel goed, dan is de snelheid vele malen hoger, maar dit zal je dus uit moeten proberen! (Handig, die compatibilteit :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok dus als ik het goed begrijp heeft de W900i standaard geen uitneembare memorycard, want dat dat ik namelijk. Heb ik dus nog niks aan mijn cardreader ;) Tenzij ik er weer extra geheugen bijkoop natuurlijk, maar ik neem aan dat die 500 MB niet zo heel snel volzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 09:38:
Grr, nog steeds geen website met theme's gevonden :'( :'( :'( ik blijf dapper door zoeken ^^ :>
Ze zijn er wel, alleen staan er nog bar weinig themes op. B.v. Mobile9 en Esato. Ik zit ook te wachten op meer, maar dat komt vanzelf wel als meer mensen dit toestel hebben. Ik ben nou eenmaal geen doe-het-zelver met dat soort dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 17:36:
Ok dus als ik het goed begrijp heeft de W900i standaard geen uitneembare memorycard, want dat dat ik namelijk. Heb ik dus nog niks aan mijn cardreader ;) Tenzij ik er weer extra geheugen bijkoop natuurlijk, maar ik neem aan dat die 500 MB niet zo heel snel volzit.
Klopt, geen memorycard bij de W900. Wel 512MB onboard waar je out-of-the-box 481MB van kan gebruiken. Met een paar MP3 is het zo vol hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Nu ik toch zo lekker bezig ben;

- Geen indicatie op het scherm whatsoever. In standby modus gaat het scherm uit en daar is niks op te zien. Geen tijd, geen gemiste oproep, geen envelopje...nada. Dat is wel erg jammer en ben ik niet gewend van SE! Zelfs de T68 had dat geloof ik al, of nog eerder.
- Batterij kan ik nog weinig over zeggen; lijkt klein voor zo'n "groot" toestel. Nu 13 uur van de lader en batterij op 88% (niet mee gebeld, alleen wat gesmst).
- Met open- en dichtdoen, vooral met 1 hand, is het nog knap om GEEN toetsen aan de zijkant aan te raken. Kan meestal geen kwaad, soms is het lastig.
- Geluid van de speaker is niet zo hard (met bellen). Hard genoeg, maar toch een stuk zachter dan de K750 of K700.
- Er is nog geen nieuwere firmware beschikbaar, gechecked met de kabel en met GPRS :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

mocht iemand er op zijn uitgekeken, ik heb nog een redelijk nieuwe qtek s100 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er nog steeds zon schik mee, hij gaat volgende week mee op vakantie ipv fototoestel :) opladen gaat trouwens helemaal niet langzaam

half uur laden en hij is 4 dagen lang meegegaan en dan 4 dagen waarin ik hem CONSTANT in mijn handen heb gehad :D

Laat me weten als je thema's hebt :D

superding :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Ik merk steeds meer fouten aan het toestel als ik tijd heb zal ik mijn waslijst eens presenteren(voor toekomstige kopers: niet bang zijn, meeste problemen zijn met nieuwe firmware's wel verholpen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Sur_G schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 22:56:
Ik merk steeds meer fouten aan het toestel als ik tijd heb zal ik mijn waslijst eens presenteren(voor toekomstige kopers: niet bang zijn, meeste problemen zijn met nieuwe firmware's wel verholpen).
Ik ben zelf nog weinig tegengekomen qua fouten eigenlijk...ik ben benieuwd naar je bevindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
DaMn! wat een lelijk ding, gaan we weer terug naar de koelkast-age?
of is ie schokbestendig :)

Kunnen ze niet alles in een K750i-formaatje proppen?

UMTS en die afstandbediening zijn aantrekkelijk maar het uiterlijk? nee...

dan liever nokia.

Ik hou de k750i nog liever een tijdje aan :D

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• black_eye
  • Laatst online: 10-09 14:24

black_eye

Ad maiorem black_eye gloriam

Ik vind hem ook echt niet mooi. Na de review in Mobile review ben ik dan ook blij dat er nu een W800i hier ligt.

Reden:
The device does not have advantages in comparison with Sony Ericsson K750/W800.
Radio works worse than in К750i/W800i, reception in problem zones is complicated, when wires are retorted noises and crashes are audible.
The size of the device is too large, even for the UMTS-device of the current generation
The phone is interesting on paper, but, as well as any test it is of little avail in daily life. This is a full contrast from Sony Ericsson K750i/W800i.
On the back panel there is 2-megapixels camera lens, it fully complies the camera in Sony Ericsson K750i/W800i (we shall talk about video separately). As against these models here the lens has no protective shutter. Such change of the design tells that photographic part of W900i did not interested developers too much
Ga dus voor de W800i en koop voor het prijsverschil nog een extra geheugenkaartje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de ingebakken 512MB, het grote en scherpe scherm van 240x320, de écht automatische flitser, 8x digitale zoom, UMTS (als je dat zou hebben), Geforce 4800 Go 3D chip, grotere goed klinkende speaker, toetsen(de-)blokkeerknop op de zijkant, nieuwe games :P, flight mode, GPRS updateservice, master reset optie in het menu, aanpasbare helderheid van het scherm, te kiezen shuttersound; toch allemaal wel leuke opties ten opzichte van mijn K750i die ik al een tijdje had. :)
Weegt voor mij niet op tegen de dikte, dat vind ik echt nog meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohja, het feit dat de smsjes e.d. nu op de achtergrond worden verstuurd is wel erg handig; je hoeft niet meer op het schermpje te wachten tot het weg is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• black_eye
  • Laatst online: 10-09 14:24

black_eye

Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 14:55:
Ik vind de ingebakken 512MB, het grote en scherpe scherm van 240x320, de écht automatische flitser, 8x digitale zoom, UMTS (als je dat zou hebben), Geforce 4800 Go 3D chip, grotere goed klinkende speaker, toetsen(de-)blokkeerknop op de zijkant, nieuwe games :P, flight mode, GPRS updateservice, master reset optie in het menu, aanpasbare helderheid van het scherm, te kiezen shuttersound; toch allemaal wel leuke opties ten opzichte van mijn K750i die ik al een tijdje had. :)
Weegt voor mij niet op tegen de dikte, dat vind ik echt nog meevallen.
Kijk en daarom zijn er meerdere telefoons. (de W800i heeft trouwens veel van deze opties)
Ik vind de andere punten belangrijker en heb daarom voor een kleinere en voor mij betere mobiel gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

black_eye schreef op woensdag 21 december 2005 @ 16:00:
[...]

Kijk en daarom zijn er meerdere telefoons. (de W800i heeft trouwens veel van deze opties)
Ik vind de andere punten belangrijker en heb daarom voor een kleinere en voor mij betere mobiel gekozen.
Ja, inderdaad. Heb je helemaal gelijk in. Ik vond de W800i weer niet genoeg vooruitgang van een K750i, maar de W900 wel. Zo zijn we allemaal tevreden :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 00:39:

oehh ik kan niet wachten
Jammer dat je m al besteld hebt, een vriend van mij heeft m vandaag gratis gehaald bij vodafone met een umts 35 abo (325min of sms) en met 8 maanden 50% korting en 45 euro retour.

Persoonlijk vind ik m dik en zwaar.. dan heb ik liever v800 maar ja meningen verschillen.

Verwijderd

Tip voor het openen met 1 hand:
Leg em in je hand, scherm moet ondersteboven zichtbaar zijn. Dan plaats je je duim tegen de zijkant aan, en geef je die een duwtje. Et voila, je toestel is met 1 hand open gegaan...bij deze is dat echt te makkelijk, bij de S700i kostte het idd wel wat oefening omdat je hem helemaal door moest draaien ;)

Verwijderd

Helaas heb ik nog geen enkele info van 2call nadat ik zondag de 18e al mijn contract opgestuurd heb. Naja afw88 maar. :/

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 20:11:
Helaas heb ik nog geen enkele info van 2call nadat ik zondag de 18e al mijn contract opgestuurd heb. Naja afw88 maar. :/
Ik heb hem Dindagavond via de site besteld, woensdagmorgen het contract gefaxed en vandaag, Donderdag was het pakketje al hier.. helaas was ik niet thuis en probeert de goede man het morgen weer. Ongelofelijk snel. Mijn eerste ervaring met 2Call en ik moet zeggen, ze zijn snel!

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 11:33

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

heb em nu 2 dagen en nadat ik de headset onder controle had vind ik et echt een topding. de batterijduur valt me echt super mee. Na een paar uur MP3 en 2 uurtjes bellen nog steeds 4 1/2 van de 5 blokjes ... muziek klinkt gewoon prima, foto's zijn goed. Qua formaat vind ik em zelf ook niet extreem groot. Wel wat groter maar prima te doen ... past goed in mijn jas en broekzak :)

Automatische flitser vind ik een handige toepassing :)

Het scherm is gewoon prachtig, mooi scherp, TV / Filmpjes kijken is gewoon goed en de filmpjes opnemen is beste wat ik tot nu toe gezien heb. Stuk beter dan die van de K750i.

De camera is voor mijn gevoel net iets beter, maar kan het niet ergens echt op baseren aangezien de foto's van mijn K750 ook al goed waren. Alleen het "rondkijken" met je camera op het beeld loopt veel soepeler dan bij de K750

Menu is iets trager soms dan de K750i maar zal ongetwijfeld met softwareupdates verholpen worden. Foto's bij callerID komen snel in beeld (K750i had wat vertraging).

Het mindere vind ik de speaker bij mp3's. die resoneert wel eens en is minder dan die van de K750i.
Camera moet je uitkijken dat je niet met je vette vingers de lens viesmaakt ... die zit helaas niet zo mooi weggewerkt als bij de W800/K750i.

Als ik nog meer gespeeld heb post ik nog wel wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nu maar wachten op de firmware updates! Ik zou het wel leuk vinden als er bijv een klok screensaver zou zijn tijdens standby. Of dat het geluidje als je hem openklapt wat harder zou zijn. Of dat je video's vanuit de bestandsbrowser ook full screen af kan spelen. Er zijn genoeg dingen te bedenken, maar ik vind het een wereld GSM en ben er erg tevreden mee. Ben een beetje aan het experimenteren met video encoding, om te zien tot welke bitrate het goed gaat op het schermpje, maar je kan een hele strakke kwaliteit afspelen zonder dat het gaat stotteren!!!!

Oh, en hem met één hand openzwaaien is geen enkel probleem, alleen even oefenen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las in de topicstart en de verdere pagina's dat deze telefoon geen Symbian OS heeft. Nu ben ik op zoek naar een nieuwe telefoon met MP3, radio en deze telefoon lijkt me ideaal daarvoor. Echter mijn oog is ook gevallen op de Nokia N70, een telefoon die me qua grootte en handelbaarheid handiger lijkt en die ook een Symbian OS heeft. Wat is nu werkelijk het verschil en het (eventuele) voordeel van zo'n OS en welke telefoon denken jullie dat er nou werkelijk beter is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 00:30:
Ik las in de topicstart en de verdere pagina's dat deze telefoon geen Symbian OS heeft. Nu ben ik op zoek naar een nieuwe telefoon met MP3, radio en deze telefoon lijkt me ideaal daarvoor. Echter mijn oog is ook gevallen op de Nokia N70, een telefoon die me qua grootte en handelbaarheid handiger lijkt en die ook een Symbian OS heeft. Wat is nu werkelijk het verschil en het (eventuele) voordeel van zo'n OS en welke telefoon denken jullie dat er nou werkelijk beter is...
Ik denk dat je het niet met elkaar kan vergelijken.
Symbian OS is een mobiel besturingssysteem ( je kan het zien als tegenhanger van Windows Mobile ) voor 'smartphones' ( =intelligente telefoons ) en heeft als voordeel dat je je mobiel kan uitbreiden met software applicaties zoals Tomtom, office en finance programma's. Het grootste nadeel is dat het vrij traag kan zijn, maar het is volgens kenners een stabieler systeem dan Windows Mobile.
De W900 gebruikt een eigen besturingssysteem van Sony Ericsson. Het is meer een op multimedia gericht toestel, getuige de videokwaliteit, de van zeer hoge kwaliteit zijnde camera en natuurlijk de 470 mb aan intern geheugen.
Het is net een kwestie van smaak, je kan eigenlijk wel zeggen dat ze in hun segment tot de top behoren...

[ Voor 4% gewijzigd door Le0032 op 27-12-2005 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met Symbian is het wel makkelijk als je een touchscreen hebt (alternatieve muis) omdat je zoveel instelmogelijkheden hebt en om de aplicaties te bedienen. Bij deze W900 is dat niet echt nodig, alhoewel ik af en toe nog wel heimwee heb naar mijn P800. De videokwaliteit is echter zo'n stap voorwaarts dat ik dat snel voor lief neem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, thnx voor jullie reactie. Symbian is dus in feite een OS dat nog in ontwikkeling is (omdat het traag is... zal wel niet altijd zo blijven?) Het is dus niet echt een nadeel dat de w900i dit niet heeft, tenminste voor mij niet, ik heb geen behoefte aan tomtom oid, ik kijk wel op de borden :P Wat ik me verder nog afvroeg over de w900i is of je tijdens het mp3 luisteren ook kunt smsen of dat je de andere telefoon functies dan verder niet kunt gebruiken.

Hoe bevalt trouwens het draaisysteem, ik zal binnenkort eens naar de mediamarkt om het te proberen maar is t een fijn systeem? En is het iets dat goed BLIJFT, of komt er speling op en gaat ie slijten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 11:22:
Symbian is dus in feite een OS dat nog in ontwikkeling is (omdat het traag is... zal wel niet altijd zo blijven?)
Symbian is een volwaardig besturingssysteem, dat doorontwikkeld is op Psion's Epoc. En tsja, elk systeem dat centjes opbrengt zal steeds verder ontwikkeld worden net zoals Windows.
Wat ik me verder nog afvroeg over de w900i is of je tijdens het mp3 luisteren ook kunt smsen of dat je de andere telefoon functies dan verder niet kunt gebruiken.
Dat kan. Je kan gewoon je mediaspeler minimaliseren en dan een smsje maken. De telefoonfunctie kan je gewoon gebruiken, zelfs als je belt dan pauzeert de muziek, hang je op gaat ie verder met spelen. Echter, je kan de mp3 speler niet gebruiken tegelijk met de camera.
Hoe bevalt trouwens het draaisysteem, ik zal binnenkort eens naar de mediamarkt om het te proberen maar is t een fijn systeem? En is het iets dat goed BLIJFT, of komt er speling op en gaat ie slijten?
Het is een goed systeem. Ik gebruik nu ook de S700i en het schuifsysteem is gewoon nog steeds super. Maar ik ben ook heel voorzichtig met mijn spullen, ik wil dat alles er zo lang mogelijk nieuw uitziet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjenl
Ik twijfel tussen deze en de w800i en met nog 2 euro in m'n laatste bundel van m'n abonnement bij Orange ben ik nu toch binnen niet geringe tijd van plan een nieuwe gsm met nieuw abonnement af te sluiten.
Op o.a. nieuwemobiel.nl (zonder de bedoeling reclame te maken) kun je telefoons vergelijken en naast elkaar zetten en daar valt me op dat de beltijd 280 minuten is van de w900, waar 540 bij de w800. Hoe komt dit?
Bovendien heeft de w900 geen RDS op de radio? Dit is niet héél erg, maar wellicht wel een gemiste feature in de Walkman-reeks?
Tenslotte vallen uiteraard ook hier de afmetingen en vooral het gewicht op. Zonde.
Tenslotte had ik nog een vraag, om dit topique levend te houden, de lens van de camera van de w900, is die goed schoon te houden? Momenteel heb ik een SE T630 en die lens zit "valt" zeg maar "in" de telefoon. Hierdoor is deze heel lastig schoon te maken. De w800 heeft een lensklepje, wat ik zeer waardeer, maar voor zover ik kan zien op foto's ligt het oppervlak van de camera gelijk met de achterkant van de telefoon. Klopt dat?

"Do not worry about your difficulties in mathematics; I can assure you that mine are still greater" - Albert Einstein (1879-1955)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartjenl schreef op woensdag 28 december 2005 @ 01:43:
Ik twijfel tussen deze en de w800i en met nog 2 euro in m'n laatste bundel van m'n abonnement bij Orange ben ik nu toch binnen niet geringe tijd van plan een nieuwe gsm met nieuw abonnement af te sluiten.
Op o.a. nieuwemobiel.nl (zonder de bedoeling reclame te maken) kun je telefoons vergelijken en naast elkaar zetten en daar valt me op dat de beltijd 280 minuten is van de w900, waar 540 bij de w800. Hoe komt dit?
Bovendien heeft de w900 geen RDS op de radio? Dit is niet héél erg, maar wellicht wel een gemiste feature in de Walkman-reeks?
Tenslotte vallen uiteraard ook hier de afmetingen en vooral het gewicht op. Zonde.
Tenslotte had ik nog een vraag, om dit topique levend te houden, de lens van de camera van de w900, is die goed schoon te houden? Momenteel heb ik een SE T630 en die lens zit "valt" zeg maar "in" de telefoon. Hierdoor is deze heel lastig schoon te maken. De w800 heeft een lensklepje, wat ik zeer waardeer, maar voor zover ik kan zien op foto's ligt het oppervlak van de camera gelijk met de achterkant van de telefoon. Klopt dat?
Yep, de lens ligt gelijk aan de oppervlakte. Hij zou dus makkelijk kunnen beschadigen. Het materiaal is echter erg hard en ik heb op mijn vorige SE lens nog geen krasje na dik een jaar gebruiken. Voordeel is dat je hem makkelijk kan schoonmaken. Verder is de keuze niet zo moeilijk, de 800 en 900 zijn heel verschillende toestellen. Het schermpje op de 900 is echt geweldig, en lekker groot. Hij heeft UMTS en standaard 500MB, wat je makkelijk kan opwaarderen naar 4 gieg. Goed, hij is groter maar niet vervelend groot. Mijn P800 was langer breder en dikker.

Wil je een gewone GSM waarmee je kan bellen met een paar leuke extra's neem dan de 800, wil je een leuke MP3/videospeler die ook nog kan bellen, neem dan de 900.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen RDS radio op de W900? Ik ga vanavond meteen controleren, maar ik dacht van wel...net zoals de K750i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2005 @ 15:11:
Geen RDS radio op de W900? Ik ga vanavond meteen controleren, maar ik dacht van wel...net zoals de K750i.
Zijn ze gewoon vergeten te vermelden bij NM

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjenl
Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2005 @ 11:14:
[...]

Yep, de lens ligt gelijk aan de oppervlakte. Hij zou dus makkelijk kunnen beschadigen. Het materiaal is echter erg hard en ik heb op mijn vorige SE lens nog geen krasje na dik een jaar gebruiken. Voordeel is dat je hem makkelijk kan schoonmaken. Verder is de keuze niet zo moeilijk, de 800 en 900 zijn heel verschillende toestellen. Het schermpje op de 900 is echt geweldig, en lekker groot. Hij heeft UMTS en standaard 500MB, wat je makkelijk kan opwaarderen naar 4 gieg. Goed, hij is groter maar niet vervelend groot. Mijn P800 was langer breder en dikker.

Wil je een gewone GSM waarmee je kan bellen met een paar leuke extra's neem dan de 800, wil je een leuke MP3/videospeler die ook nog kan bellen, neem dan de 900.
hm dankje! die laatste overweging zal ik eens maken voor mezelf ;) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:42

Piggen

Lekker bakkie

Ginz schreef op woensdag 28 december 2005 @ 15:13:
[...]

Zijn ze gewoon vergeten te vermelden bij NM
Maar op de productpagina is het ook nergens te vinden. De berichten spreken elkaar nogal tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2005 @ 15:11:
geen RDS omdat de radio niet in het toestel zit maar in de afstanbediening.........ze hadden ook een beter scherm kunnen gebruiken met caller ID vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjenl
Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2005 @ 16:37:
[...]

geen RDS omdat de radio niet in het toestel zit maar in de afstanbediening.........ze hadden ook een beter scherm kunnen gebruiken met caller ID vind ik.
zit er geen caller ID op de w900?

Verwijderd

JAAA heb hem binnen en vind hem geweldig. Alleen heeft hij zoveel opties dat ik nog echt wel een paar dagen bezig ben met uitfutselen wat waar voor dient. I'll keep in touch!! :)

Verwijderd

bartjenl schreef op woensdag 28 december 2005 @ 19:44:
[...]
zit er geen caller ID op de w900?
wel op het toestel maar niet op de scherm van de hoofdtelefoon!

• Soeski
Het was me nog niet opgevallen inderdaad; maar de hoofdtelefoon is ook pas 1x even uit de verpakking geweest tot nu toe :-)
Vond het wel een mooie headset overigens.

Ik zie op diverse sites dat de telefoon standaard met 64MB Memory Stick Duo wordt geleverd? Bij mij zat deze er niet bij...

Verwijderd

Soeski schreef op donderdag 29 december 2005 @ 21:36:
Het was me nog niet opgevallen inderdaad; maar de hoofdtelefoon is ook pas 1x even uit de verpakking geweest tot nu toe :-)
Vond het wel een mooie headset overigens.

Ik zie op diverse sites dat de telefoon standaard met 64MB Memory Stick Duo wordt geleverd? Bij mij zat deze er niet bij...
Raar verhaal, er zit bijna 500 Mb in die phone, waarom zou men er in hemelsnaam 64 Mb bij doen?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Heb het toestel nu een paar weken en moet zeggen dat de full screen video optie op het toestel super is(alhoewel, wel omslachtig om te activeren). De videos zijn beter gelukt dan zelfs op de P910 mogelijk was.
Ik heb er al een boel videos voor gemaakt, hier kunnen jullie mede W900 owners er een proberen:
(NOTE: Video werkt niet op andere toestellen, dus probeer maar niet, geloof me...)

edit:
knip - zie de policy hieromtrent Het algemeen beleid #mp3

[ Voor 27% gewijzigd door Canaria op 04-01-2006 21:20 ]

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste