Staal ????
Dat is alu met stalen bussen.
Je kan er wel veel PKtjes uit persen en veel koppel zonder je carterhelften scheuren
Dat is alu met stalen bussen.
Je kan er wel veel PKtjes uit persen en veel koppel zonder je carterhelften scheuren

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
vooral andere vriendin danAcIDeR schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 18:38:
minder bier dan hé heren? of toch eens praten met je baas
DieterVDW schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 14:41:
Eej iets wat ik me onlangs afvroeg: bestaan er eigenlijk realistische motorrace sims?
Het enige motorrace sim die ik ken is dat oude Accolade GP spelletje voor op de 486 :-) .
[Voor 46% gewijzigd door sjaakaq op 13-01-2006 14:13]
leoaq.fm // Jeune Loop
Je kan voor £90 je CBT (Compulsory Basic Training) halen en dan mag je op een 125CC rondrijden met een L plaatfixxx schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 13:26:
[...]
vooral andere vriendin danze gaat weer twee jaar studeren, en alles is hier nogal prijzig in de UK dus we kunnen dan net rondkomen van 1 salaris, dat betekent dus geen motorrijlessen
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
ik dacht dat die regels veranderd waren wegens het "rijbewijs" toerisme, je moet nu minstens 2 jaar in de UK wonen voordat dat mag dacht ikToolkiT schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 14:50:
[...]
Je kan voor £90 je CBT (Compulsory Basic Training) halen en dan mag je op een 125CC rondrijden met een L plaat
Mmm die regel ben ik nergens tegen gekomen..fixxx schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 15:16:
[...]
ik dacht dat die regels veranderd waren wegens het "rijbewijs" toerisme, je moet nu minstens 2 jaar in de UK wonen voordat dat mag dacht ik
Tameguchi kitten ja ney o
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Mooi ding, zit zelf ook naar zoiets te kijken. Wat heb je nou voor deze betaald?mindcre8r schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 22:17:
* mindcre8r is proud to anounce
Ik heb een thundercat gekocht uit 2001 met 20k op de teller..Metalic Rood
[afbeelding]
Maar ik heb er gelijk de standaard demper er vanaf laten halen en een Leovinci Oval Alu Demper er aan laten hangen.. volgende week zaterdag wordt ie afgeleverd
Heb de motor bij een dealer gekocht omdat ik toch garantie wou voor mn eerste motor die ik aanschaf in mn motor carriere.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Denk eerder richting de 5000. IMO een redelijker prijs.Anoniem: 122648 schreef op maandag 16 januari 2006 @ 16:37:
denk toch wel eurootje of 6000
GefeliciteerdSunder schreef op maandag 16 januari 2006 @ 15:42:
[...]
Huishoudelijke mededeling: ik ben geslaagd voor mijn A!!
Ik heb er uiteindelijk idd 5000 rond voor betaald.Sunder schreef op maandag 16 januari 2006 @ 15:42:
[...]
Mooi ding, zit zelf ook naar zoiets te kijken. Wat heb je nou voor deze betaald?
Huishoudelijke mededeling: ik ben geslaagd voor mijn A!!
hmmm. Waar heb je de motor gekocht?mindcre8r schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 08:10:
[...]
Ik heb er uiteindelijk idd 5000 rond voor betaald.
De fiets koste 5250, kreeg er 375 korting op omdat ik geen inruil had.
Er zit een aflever beurt op van 175 euro...plus dat ik een regeling heb dat ik de fiets pas in juni 2007 hoef te betalen (is geen probleem maar een jaar gratis rijden is niet verkeerdgeen rente!) en dat kost hun 140 euro.
Het zelfde geintje kan je dus ook bij Motoport doen maar dan betaal je ook nog 2% van de aankoopprijs van de fiets..naaiers!
Vervolgens kreeg ik 20% korting op een leren pak als ik dat wou kopen, ik heb toen gezegd dat ik er liever een andere uitlaat onder wil, en heb er dus een Leovinvi Alu Oval bij geregeld en dat kost me niks (even rekenen 20% van 700 e.v.t leren pas had 140 euro opgeleverd en de uitlaat is nu gratis lijkt me meer dan 140 imo)
leeg
Zaanstad Motoren in Alkmaar.
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Leuk! Met wie of wat was je nog meer of was je alleen?Youk schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 20:25:
Toch ook maar eens een picje posten. Deze is genomen in september 2005 ergens in de Franse Alpen. Zalige vakantie was dat.
[afbeelding]
And it goes BRAAAAAPP!
Staat nog iemand op de achtergrond en iemand moet ook de camera vasthouden dus is niet helemaal alleenROFLASTC schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 20:50:
[...]
Leuk! Met wie of wat was je nog meer of was je alleen?
[Voor 16% gewijzigd door motormuus op 18-01-2006 21:44]
Fokky's nemen de wereld over \^0^/
Pak lekker een kawa zxr400 heb ik ook gehad is 10 x lekkerder en betrouwbaarder als die italiaanse troepM3rcury schreef op zondag 08 januari 2006 @ 18:08:
Zijn er hier mensen met ervaring op een Aprilia RS 125. Ik heb nu bijna me autorijbewijs, en wil daarna meteen mijn motorrijbewijs gaan halen en dan deze fiets kopen. Nu vraag ik me af of hij lekker rijd, en of je beter een andere kan kopen (ja ik ga nog wel een proefrit maken)
Met een Vmax kun je ook best redelijk hard door de bochten gaan(het zweet breekt je dan wel uit met zo'n vrachtbootChevy454 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 12:21:
[...]
Met dat vermogen is hard rechtuit ook moeilijk ja, vergelijkbaar met hard door de bocht gaan met een Vmax
[afbeelding]
[Voor 35% gewijzigd door motormuus op 18-01-2006 21:56]
Naah.. ik heb mijn keuze al gemaaktmotormuus schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 21:49:
[...]
Pak lekker een kawa zxr400 heb ik ook gehad is 10 x lekkerder en betrouwbaarder als die italiaanse troep
No signature required.
Als je fun wilt pak dan een goedkoop allroadje/sm xt600 of iets dergelijks en ga daar me raggen, maar het is jouw geldM3rcury schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 22:14:
[...]
Naah.. ik heb mijn keuze al gemaakten het word toch een rs 125.. zeg niet dat het troep is en 2-takt, want ik rijd er toch maar zelfden op en alleen voor de fun
Oehh, nog een V4 friendjeYouk schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 20:25:
Toch ook maar eens een picje posten. Deze is genomen in september 2005 ergens in de Franse Alpen. Zalige vakantie was dat.
[afbeelding]
[Voor 13% gewijzigd door 4x2 op 19-01-2006 01:20]
leeg
V-max is 72 graden4x2 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 01:20:
Hmm, bedenk me net dat Niels dan ook mn friendje moet zijn..
Alleen 90 graden V4's dan maar ?
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
We waren met 12, waarvan 3 duo's. Dit is met de Vroemvrienden Willebroek (België dus). Leuke club, rijden heel het jaar door op zondag en één keer per jaar op vakantie. Er zit wat van alle slag tussen, zo zijn er choppers, touring machines, racers, nakeds. Het is hoofdzakelijk de bedoeling om gewoon te toeren en te genieten. Maar zoals daar in Frankrijk dan gebeurt het regelmatig dat de personen die eens willen gassen gewoon de groep voorbijrijden en dan ergens een aantal kilometer verder de groep terug staan op te wachten.ROFLASTC schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 20:50:
[...]
Leuk! Met wie of wat was je nog meer of was je alleen?
Juist dusmotormuus schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 21:42:
[...]
Staat nog iemand op de achtergrond en iemand moet ook de camera vasthouden dus is niet helemaal alleen
Piccie van de alpen zien er wel schitterend uit lijkt me ook wel wat om daar door de bossen/bergen te knallen met de ktm.
Wales is ook schitterend in het voorjaar mooie groene bergen en dallen, hemels
Hallo friendje!!!4x2 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 01:20:
[...]
Oehh, nog een V4 friendje
Hmm, bedenk me net dat Niels dan ook mn friendje moet zijn..
Alleen 90 graden V4's dan maar ?
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
ej beetje op je woorden letten he haarmans
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Het gaat mij ook om de looks.. en ik ben nogal fan van die supersport modellen, en vind een allroad/offroad model niet zo mooimotormuus schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 22:18:
[...]
Als je fun wilt pak dan een goedkoop allroadje/sm xt600 of iets dergelijks en ga daar me raggen, maar het is jouw geldNjoy
No signature required.
125cc krijg je spijt van.Ga eens proefrijden , dan merk je exact wat iedereen bedoelt.M3rcury schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 15:34:
[...]
Het gaat mij ook om de looks.. en ik ben nogal fan van die supersport modellen, en vind een allroad/offroad model niet zo mooi
Ik wil JUIST wel een 2-taktCapo schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 16:34:
25kw ? 4 takt 500 cc minimaal
blijf af van allerlei 2 takt zooi, de kans dat je motor rijden minder leuk gaat vinden is groter als de lol die je hebt.. imho..
[Voor 24% gewijzigd door M3rcury op 19-01-2006 16:44]
No signature required.
Als primaire motor: compleet eens. Als tweede motor voor erbij. niets mis meeCapo schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 16:34:
blijf af van allerlei 2 takt zooi, de kans dat je motor rijden minder leuk gaat vinden is groter als de lol die je hebt.. imho..
Of gewoon voor de lol, en als je ergens heen moet de auto van je ouders pakken ?Chevy454 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 17:15:
[...]
Als primaire motor: compleet eens. Als tweede motor voor erbij. niets mis meeWil nog wel een RD500 hebben ofzo
No signature required.
Ik wandel nog liever dan dat ik auto moet rijdenM3rcury schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 17:22:
Of gewoon voor de lol, en als je ergens heen moet de auto van je ouders pakken ?
[Voor 49% gewijzigd door Chevy454 op 19-01-2006 17:31]
Heb je je rijbewijs al?M3rcury schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 16:35:
[...]
Ik wil JUIST wel een 2-taktVraaag me niet om een reden want die heb ik niet.. en ja ik ga er nog wel een proefrit op maken, en als het me niet bevalt dan kap ik ermee
Het is gewoon even een tussenstap
leeg
Als je bij mooi weer af en toe een uurtje wil gaan rondracen op kronkelende baantjes vind ik een tweetakt wel ok klinken, lekker racy geluid. Maar dan heb ik het wel gezien en gaat dat gejengel me op mijn zenuwen werken4x2 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 21:54:
Hangt af vd 2-takt en de 4-takt.
Ik vind een 2-takt al gauw leuker klinken dan een 4 in lijn 4-takt.
[Voor 20% gewijzigd door The Bad Seed op 19-01-2006 23:07]
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Ik zou het niet zo weten mijne was van 2000 en was ok met 25kw.AcIDeR schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 16:42:
Vanaf welk bouwjaar is een ZXR 400 zonder problemen op 25kw kenteken te krijgen??
1998 toch???
Dat heb ik ook vrij regelmatig op de fietsmotormuus schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 17:23:
[...]
Ben ik de enigste die naar me spiegels aan het zoeken ben als ik op de fiets zit?
Ik ben iets van 1.78 voelde niet vreemd aan of iets, kreeg altijd wel snel last van me rug maar ik heb gewoon een zwakke rugAcIDeR schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 17:38:
Vraag is reeds gesteldnu even afwachten op antwoord
Hoe is het berijden van een zxr overgens als je 1.83 bent?
Een blond mokkel met cup D80 klinkt ook leuker (2takt) maar in praktijk heb je liever iemand met brains (4 takt)4x2 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 21:54:
Hangt af vd 2-takt en de 4-takt.
Ik vind een 2-takt al gauw leuker klinken dan een 4 in lijn 4-takt.
[Voor 19% gewijzigd door 4x2 op 21-01-2006 00:59]
leeg
4x2 schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 00:58:
Nu heb je het over rijden.
Ik had het over luisteren/kijken
hiermee geef ik geen vrijbrief om blonde mokkels met cup 80D maar ff af te raggen enzo
[Voor 10% gewijzigd door Capo op 21-01-2006 10:35]
leeg
Pas je wel op met jouw RBWmindcre8r schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 18:07:
Damn... inhalen in een knip met je ogen en op de 100+ binnen no time... heerlijke fiets ben er echt onwijs blij mee.
Ja .... ja.... maar welk doeleinde? Op circuit lekker gaan janken (suf neuken die blonde mokkelCapo schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 22:09:
Een blond mokkel met cup D80 klinkt ook leuker (2takt) maar in praktijk heb je liever iemand met brains (4 takt)
[Voor 56% gewijzigd door Chevy454 op 21-01-2006 18:45]
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
Lullig zeg. Beetje jammer van je instructeur dat ie zo'n motor onder kont stopt. Ik heb ooit eens een lesrit gehad 's avonds in de regen en toen was de benzine op. Ik zat net op de 4e baan een zut auto's in te halen. Dat was best eng en de instructeur schaamde zich dood omdat ie m niet had bijgevuld.GTOfire schreef op zondag 22 januari 2006 @ 13:03:
Hoe dan ook, kut is het wel..
And it goes BRAAAAAPP!
Kwijl...Capo schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 10:35:
[...]
![]()
Ik ga maar es ffkes posen
(gemaakt met mijn nieuwe telefoon met tomtom.. navigeren op de motor word leuk komend jaar!)
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik moest altijd een kwartier eerder aanwezig zijn , zodat ik alles op en aan de motor nog eens kon controleren voor de les.ROFLASTC schreef op zondag 22 januari 2006 @ 13:32:
[...]
Lullig zeg. Beetje jammer van je instructeur dat ie zo'n motor onder kont stopt. Ik heb ooit eens een lesrit gehad 's avonds in de regen en toen was de benzine op. Ik zat net op de 4e baan een zut auto's in te halen. Dat was best eng en de instructeur schaamde zich dood omdat ie m niet had bijgevuld.
[Voor 3% gewijzigd door AcIDeR op 22-01-2006 15:11]
Dat is idd erg kloteGTOfire schreef op zondag 22 januari 2006 @ 13:03:
![]()
10:55 terug in examenzaal, Examen niet afgenomen wegens: [x] voertuig ongeschikt.
11:00 terugreis naar Oss...
Hoe dan ook, kut is het wel..
Wel op je eigen fiets he
[Voor 15% gewijzigd door RKD op 23-01-2006 14:09]
Anoniem: 80178
Zie hem wel keer liveVm1heA schreef op maandag 23 januari 2006 @ 13:42:
Ben nog druk met verbouwen. Gaat lekker zo
Voor de kijkers, klik mn huisje en word lid om het project te volgen of wacht een tijd en dan komt het vanzelf online
Dat kan niet...Anoniem: 80178 schreef op maandag 23 januari 2006 @ 14:19:
Net weer les gehad; slalom, noodstop etc etc @ parking
* Anoniem: 80178 heeft nog geen theorie of rijbewijs B
[Voor 12% gewijzigd door Yonni op 24-01-2006 11:50]
Waarom zou dat niet mogen? Om achterop een motor te zitten is de enige vereiste dat je een helm ophebt, en op eigen terein doe je wat je wiltYonni schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 11:47:
[...]
of je gaat bij de instrukteur achterop naar een parkeerplaatsje, maar of dat ook mag?
[Voor 12% gewijzigd door Chevy454 op 24-01-2006 18:13]
[Voor 60% gewijzigd door Shaggy op 24-01-2006 18:24]
Making an ass of myself since the 70's
[Voor 5% gewijzigd door The Bad Seed op 24-01-2006 18:54]
[Voor 24% gewijzigd door mark de man op 24-01-2006 18:59]
shaggy8675 schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 18:23:
Wel een leuke beginfiets trouwens een Busa
Maar dan wel de mannen uitvoering hé. Zonder kuip
[afbeelding]
Ben ik nu blind of heeft dat ding nog echt een trommelrem van achter?mark de man schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 18:58:
Maar die hayabusa moeten we dan wel eerst terugvoeren naar 25kw he![]()
![]()
Nou ik wil eigenlijk met zo'n motor starten: [afbeelding]
en die weegt leeg toch al 195 kilo.
Maar zo ik al lees vormt dat geen probleem dus dat wordt lekker [afbeelding]
[Voor 26% gewijzigd door The Bad Seed op 24-01-2006 22:28]
Capo schreef op maandag 23 januari 2006 @ 14:49:
[...]
Zie hem wel keer livedat achterwiel zal het goed doen!
Metzeler Lasertecjes zijn in die maten te krijgen.The Bad Seed schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 22:26:
Op zich ziet die motor er niet verkeerd uit, mooie retro styling, maar ik vrees dat er niet veel fatsoenlijke banden voor te krijgen zijn
edit: 100/90-19 en 130/80-18, dat zal pijnlijk worden om daar iets degelijks voor te vinden
[Voor 13% gewijzigd door 4x2 op 24-01-2006 23:19]
leeg
Tuurlijk mag je op de motor mee, maar oefenen zonder rijbewijs B of theorie certificaat? Dat mag niet. Of een afgelegen parkeerplaats daar ook onder valt, dat vraag ik me af. Daarom ook achterop bij de instrukteur, zodat je niet zelf over de weg rijdtThe Bad Seed schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 13:02:
[...]
Waarom zou dat niet mogen? Om achterop een motor te zitten is de enige vereiste dat je een helm ophebt, en op eigen terein doe je wat je wilt
van www.cbr.nl :
" Heb je geen theoriecertificaat A, maar wel een geldig rijbewijs B of een militair theoriecertificaat A, dan mag je met de praktijkopleiding beginnen. Wie geen rijbewijs B of militair theoriecertificaat heeft, moet vóór de praktijkopleiding eerst het theoriecertificaat A halen. Tijdens de praktijklessen moet je je rijbewijs B of theoriecertificaat bij je hebben. "
Leg uit? Schijfremmen hebben een inwendige versterking van 1 (dus geen versterking) en trommelremmen factor 2 bij een simplex opstelling en bij een duo-servo opstelling factor 6? Is dus niet bepaald gevoeliger dan een schijfrem hoorAcIDeR schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 22:12:
Trommelremmetjes hebben wel een voordeel met nat weer
[Voor 3% gewijzigd door Chevy454 op 25-01-2006 00:12]
Stepjes aan de grond lukte met mn NX met betonnen Michelin A39/M39s ook, kwestie van niet nadenken en vooral niet bang zijn om je pijn te doenThe Bad Seed schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 23:42:
Wat is er mis met BT45's dan? Lasertecs bestaan wel niet in de maat van mijn achterband, maar ik ben wel benieuwd op welke vlakken die Lasertecs dan zoveel beter zijn.
Mij hoor je niet klagen over BT45's iig, ze gaan lang mee en de stepjes kunnen tegen de grond ermee...
[Voor 7% gewijzigd door 4x2 op 25-01-2006 01:13]
leeg
[Voor 5% gewijzigd door Grolsch op 25-01-2006 08:55]
PVOUPUT - 7000WP - 40 x SF175 - Fronius Symo 8.2-3-M - Twente
MPP met 2,9 bar.. rijd super!! plakt super!! km's stand van 6000km haal je wel..Grolsch schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 08:54:
8000 km met een achterband, zal voor mij altijd wel een droom blijven![]()
![]()
bij 3000 a 4000 km houdt het wel op bij mij![]()
Ik heb 55PKGrolsch schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 08:54:
8000 km met een achterband, zal voor mij altijd wel een droom blijven![]()
![]()
bij 3000 a 4000 km houdt het wel op bij mij![]()
leeg
op eigen terrein mag het natuurlijk wel, daar mag je in principe alles doen.. maar op parkeerplaats van een bedrijf is wel eigen terrein maar niet het jouwe en heb je dus in principe toestemming van de eigenaar nodig..Yonni schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 23:50:
[...]
Tuurlijk mag je op de motor mee, maar oefenen zonder rijbewijs B of theorie certificaat? Dat mag niet. Of een afgelegen parkeerplaats daar ook onder valt, dat vraag ik me af. Daarom ook achterop bij de instrukteur, zodat je niet zelf over de weg rijdt.
Dus eigenlijk ben ik wel benieuwd hoe de rijschool het verteld heeft! Immers, zij geven les en weten de regels. (of horen die te weten..)
[...]
mmhh, betwijfel ik, of je moet lange afstanden rijden.Capo schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 09:57:
[...]
MPP met 2,9 bar.. rijd super!! plakt super!! km's stand van 6000km haal je wel..
PVOUPUT - 7000WP - 40 x SF175 - Fronius Symo 8.2-3-M - Twente
Als je een rustig plekkie opzoekt zal het niet zo'n probleem zijn, je moet de motor alleen niet neerleggen want dat mag je zelf lappen. Ik heb voor mijn 18de ook regelmatig op de motor van mijn vader zitten spelen, ook af en toe het laatste stukje door de buurt met mijn pa achterop. (rustige buurt) Rond mijn 16de was geloof ik de eerste keer, toen vond ik dat ding waanzinnig snel maar voordat ik me rijbewijs had was dat al weer overToolkiT schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 11:10:
op eigen terrein mag het natuurlijk wel, daar mag je in principe alles doen.. maar op parkeerplaats van een bedrijf is wel eigen terrein maar niet het jouwe en heb je dus in principe toestemming van de eigenaar nodig..
Verder kan de verzekering moelijk gaan doen als je brokken maakt..
Maar in theorie mag het wel volgens mij..
[Voor 4% gewijzigd door Clithopias op 25-01-2006 12:36]
Dacht altijd dat een remschijf met nat weer minder presteerde op een motorfiets , ivm water op de schijf.Chevy454 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 00:12:
[...]
Leg uit? Schijfremmen hebben een inwendige versterking van 1 (dus geen versterking) en trommelremmen factor 2 bij een simplex opstelling en bij een duo-servo opstelling factor 6? Is dus niet bepaald gevoeliger dan een schijfrem hoor
wat doet iedereen kort met z'n banden zeg. Heb afgelopen jaar 10000km gereden met een Pirelli Diablo Corsa achterband (vakantie naar frankrijk, circuit en straatgebruik). Voorbandjes waren eerder op; 4000km vakantie met super corsa en 6000 met diablo corsaGrolsch schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 12:13:
[...]
mmhh, betwijfel ik, of je moet lange afstanden rijden.
Ik gebruik m'n motor eigenlijk alleen maar om stevig door te rijden en circuit.
Ik rij daarom ook altijd met super corsa's welke van de motoren van coureurs afkomen.
Hier rijd ik zo'n 2 a 3000 km mee.
Met bridgestone's haal ik max 4000 met een band
Een Bandit is en blijft een leuke motor, ook als je geen beginner bent. Een Kawasaki ER-5, Honda CB500 en Suzuki GS500 zijn zo'n beetje de standaard rijschool- en beginnersmotoren, maar ik vind ze vrij saai om mee te rijden. Dat heeft niks met cylinderinhoud te maken, ik rij zelf met een CB400 SuperFour, dus met nog 100 cc minder, maar het motorkarakter van een 2 in-lijn kan me gewoon niet boeien. Of dat voor jou ook zo is merk je zelf wel als je wat proefritten maaktmark de man schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 13:50:
Wat vinden jullie dan een echt goede beginnersfiets? Ik zelf wil eigenlijk voor een naked kiezen want als je dan een schuiver maakt dat je dan niet meteen al die kappen moet vervangen.
Zelf vind ik de Suzuki Bandit 650 en de Kawasaki ER-5 er wel leuk uitzien.
[afbeelding]
[afbeelding]
*burp*
Dus ik word nu gechanteerd om me te reggen anders val ik onder klootjes volkVm1heA schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 23:11:
[...]
![]()
Maar ben nu weer druk met de Methanol dragster, ding gaat naar München een dag de testbank op om in te regelen.
Moet 500 PK uit komen![]()
Mn eigen fiets wordt veel aan verbouwd en voor de site members is het zichtbaar.
Later komt het wel online voor het klootjesvolk
Super corsa's met 2000/3000km dat is hele prestatie.. dat lukte mij dan weer nietGrolsch schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 12:13:
[...]
mmhh, betwijfel ik, of je moet lange afstanden rijden.
Ik gebruik m'n motor eigenlijk alleen maar om stevig door te rijden en circuit.
Ik rij daarom ook altijd met super corsa's welke van de motoren van coureurs afkomen.
Hier rijd ik zo'n 2 a 3000 km mee.
Met bridgestone's haal ik max 4000 met een band
Een vertegenwoordiger van bridgestone waar ik een leuk gesprek mee had bevestigde dit.. een bt010/020 als voorband gaat in theorie wel lang mee maar in praktijk kun je hem na 8000km van wege het cuppen gaan vervangen.4x2 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 01:12:
[...]
Maar kijk eens naar IEDERE BT45 voorband die wat kilometers gemaakt heeft (maar nog niet versleten is), finaal gecupt, als je dr tegen de rijrichting in overheen wrijft lijkt het de himalaya wel.
[Voor 6% gewijzigd door DinX op 27-01-2006 17:51]
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details