Motor - Beginnersvragen... en meer! Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.914 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
4x2 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 01:04:
[...]

En kom niet terug voor je je ketting gesmeerd hebt :(
die was heel vettig nog. Maarja spuitbus werk.. ik doe het zelf met kwast en pot met vet :)

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:54

4x2

lộn xộn quá

Dan heb je blingbling vet waardoor ik in de war raakte :+

Verschilt overigens wat ik gebruik voor mn ketting, heb zowel een spuitbus van Motul als een potje kettingvet van Forte (incl gamma kwast :P)

Probleem bij die VF is dat je dr onmogelijk bij kan, moet m eerst opkrikken, dan half dr onder gaan liggen en dan kan ik er net bij met de spuitbus met verlengtuitje......

[ Voor 74% gewijzigd door 4x2 op 28-12-2005 12:24 ]

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:55

rimpeldinky

nani?

nou nou, vanavond andere sproeier in mijn brommer en dan (hopelijk) 35 km naar huis rijden, anders moet ik om half 12 vanavond nog vervangend vervoer gaan regelen...

waaaah zal et "wrak" 6 maanden na aanschaf eindelijk rijden? :X the soap continues |:(

*burp*

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-05 17:13

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Afbeeldingslocatie: http://sps.sandouville.free.fr/wallpaper/images/jbt/joe_bar_014.jpg

http://sps.sandouville.fr...mages/jbt/joe_bar_014.jpg

_/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.rrr2.de/~kah/pics/JoeBar_ampel.jpg

[ Voor 79% gewijzigd door ROFLASTC op 29-12-2005 21:14 ]

And it goes BRAAAAAPP!

• Capo
  • Niet online
oja ik moet joe bar inscannen.... :X

dat onderste plaatje is van de eerste bladzijde van het eerste boek meen ik .. _/-\o_

ik haat 2 cilinders zegt er dan 1 :+

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Ik heb de pest aan twins en cilinders zonder kop
Waarna die het ding een bladzijde later prompt een fontein in beukt :+

http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/119715/last
Mijn nieuwe brikje 8)

leeg

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Capo schreef op donderdag 29 december 2005 @ 23:19:
oja ik moet joe bar inscannen....
Ja schiet es op...

Afbeeldingslocatie: http://xoomer.virgilio.it/cal3/images/jb/GuzziJB.jpg

http://www.ventsdouest.com/joebar/jeu.html

[ Voor 37% gewijzigd door ROFLASTC op 29-12-2005 23:48 ]

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.ventsdouest.com/joebar/images/fdjoe03-800.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ventsdouest.com/joebar/images/fdjoe05-800.jpg

Soms vraag ik mij af wat er nu weer is misgegaan dat hij het rijwielgedeelte achter zich laat :+

http://infos.radars.free.fr/bd.htm

MHUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

[ Voor 36% gewijzigd door Chevy454 op 30-12-2005 10:19 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Chevy454 schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 10:08:

[afbeelding]

Soms vraag ik mij af wat er nu weer is misgegaan dat hij het rijwielgedeelte achter zich laat :+
save as... background

;)

ik ga dadelijk me scanner es aansluiten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Beetje crosspost, maar ik heb mijn outfit nu compleet:
Afbeeldingslocatie: http://i1.ebayimg.com/04/i/05/b4/1e/7c_2.JPG
Afbeeldingslocatie: http://i19.ebayimg.com/02/i/05/b2/f3/af_2.JPG
Afbeeldingslocatie: http://i12.ebayimg.com/03/i/01/81/98/8d_2.JPG
Afbeeldingslocatie: http://i22.ebayimg.com/04/i/05/ae/b3/5d_2.JPG
Afbeeldingslocatie: http://i15.ebayimg.com/01/i/05/ae/39/5d_2.JPG
Afbeeldingslocatie: http://i11.ebayimg.com/02/i/05/89/5f/b2_2.JPG
Ebay is geweldig :D

Nu CBT halen en ik mag op een 125CC rijden.. of direct door voor volledig rijbewijs..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Chevy454 schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 10:08:
[afbeelding]

Die hoort bij de bovenste.
De bovenste is ie bezig een fontein in te vliegen.
De onderste was ie vastbesloten om te winnen en heeft ie zn geheime recept in zn tank geknikkerd :P

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
ToolkiT schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 11:10:
Beetje crosspost, maar ik heb mijn outfit nu compleet:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ebay is geweldig :D

Nu CBT halen en ik mag op een 125CC rijden.. of direct door voor volledig rijbewijs..
Ik hoop dat die helm niet via eBay was :)

Mensen, mijn vraag over die SM keuze O-)
Iemand nog wat meer nuttige info?

Het sliden met een CR500 lijkt me moeilijk wegens het ontbreken van de motorrem, daar zal ik vaak de achterrem moeten bijhalen.

[ Voor 10% gewijzigd door Chevy454 op 30-12-2005 12:27 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Chevy454 schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 12:24:
[...]

Ik hoop dat die helm niet via eBay was :)
Ebay UK heeft ook winkels waar ze nieuw spul verkopen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Chevy454 schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 12:24:

Het sliden met een CR500 lijkt me moeilijk wegens het ontbreken van de motorrem, daar zal ik vaak de achterrem moeten bijhalen.
Tegen de tijd dat je sliden hebt geleerd (fatsoenlijk driften) ben je al zo vaak op je bek gepleurt dat je er 1 bij kan kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:18

JdM

Humbled

Capo schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 12:52:
[...]

Tegen de tijd dat je sliden hebt geleerd (fatsoenlijk driften) ben je al zo vaak op je bek gepleurt dat je er 1 bij kan kopen ;)
Ik voel een enorme drang aankomen om dan "PICS!" "FILMPJE" te gaan roepen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Capo schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 12:52:
1 Chevy454
1 helm
1 nieuw verstand (al snap ik niet direct waarom, de huidige is nog in de verpakking :+ )

Leg eens uit wat je nu bedoelt met 1? :+

Denk dat een Xr600 dan beter is, aka minder onderdelen welke kapot gaan. Geen radiateur etc etc

[ Voor 13% gewijzigd door Chevy454 op 30-12-2005 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Jij overleeft het wel in je leren pak mits je het op fatsoenlijk terrein oefent zonder paaltjes met betonnenvoetjes etc..

Maar die motor ga je nog vaak neerleggen, dus ik zou het allemaal wat simpel houden als je er mee wil gaan leren stunten.

just my 0,02$

en ja pics en filmpjes zijn wel gewenst :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Capo schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 13:05:
Maar die motor ga je nog vaak neerleggen, dus ik zou het allemaal wat simpel houden als je er mee wil gaan leren stunten.

just my 0,02$
Eigenlijk wel hé. Daarom maar oefenen met een XR600 ipv een dure motor te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM

JdM

Humbled

Chevy454 schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 13:14:
[...]

Eigenlijk wel hé. Daarom maar oefenen met een XR600 ipv een dure motor te kopen.
Neehee Afbeeldingslocatie: http://www.motor-forum.nl/forum/images/smilies/no.gif

CR500> plastic eraf> fatbar/Renthal eraf> Liter whisky in je giegel> oefenen.
Daarna zet je alles weer terug op de oude plaats, slaap je je roes uit (dat draaien we even om, eerst slapen , dan sleutelen :P ) en als je wakker bent, trap je dat kreng aan en laat je even aan iedereen zien, hoe goed je bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
JdM schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 13:18:
[...]

Neehee [afbeelding]

CR500> plastic eraf> fatbar/Renthal eraf> Liter whisky in je giegel> oefenen.
Daarna zet je alles weer terug op de oude plaats, slaap je je roes uit (dat draaien we even om, eerst slapen , dan sleutelen :P ) en als je wakker bent, trap je dat kreng aan en laat je even aan iedereen zien, hoe goed je bent :)
_/-\o_

Wij filmen wel..

Cheap wiskey = 5 euro
Chevy454 = gratis na genoeg wiskey
CR500 naakt = op kosten van chev'ke

Chevy in Pyama met dronken kop zien stuntelen om CR aangetrapt te krijgen = Priceless

:+

Nee maar Chevy.. goed overwegen voor je besluit ;) komen nog dure jaren aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Ik heb maar 1 ding te zeggen.

Jullie twee (Emiel en John) zijn schoften :(

* Chevy454 eist op zijn minst 18yo whisky :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Capo schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 13:26:
Chevy in Pyama met dronken kop zien stuntelen om CR aangetrapt te krijgen door het plafond zien vliegen door de terugslag = Priceless

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
4x2 schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 13:33:
Chevy in Pyama met dronken kop zien stuntelen om CR aangetrapt te krijgen door het plafond zien vliegen door de terugslag = Priceless
GRMBL!!!!

Jij bent ook een schoft :( :+

Ik krijg dat wel in de gang, ookal zal het laatste zijn wat ik die dag doe :( :+

Maar je hebt wel een kern van waarheid daar. Een CR500 2takt aantrappen... Dat is neit makkelijk nee maargoed, moet ik maar harder trainen in de fitness. Leg press van 200kg ipv 150kg wat ik normaal doe :+

Maar ze zeggen ook van een XR600 dat die moeilijk aan te trappen valt maar dat valt goed mee vind ik persoonlijk.

[ Voor 55% gewijzigd door Chevy454 op 30-12-2005 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Chevy454 schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 13:31:

* Chevy454 eist op zijn minst 18year old whisky :+
Afbeeldingslocatie: http://www.ourladypeace.cc/images/Schmabe.jpg

18 year old cat called Wiskey.. have fun dan maar he :+

[ Voor 19% gewijzigd door Capo op 30-12-2005 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Capo schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 13:42:
[afbeelding]

18 year old cat called Wiskey.. have fun dan maar he :+
_o_ _o_ _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
CR500 gaat niet :( Staat in België op basis van een XR600 framenummer. Als je geen ongeval maakt dan is er geen probleem maar als je een ongeval maakt met een CR500 waarvan het kadernummer van een XR600 is...

* Chevy454 wil het niet weten :X

Dus dat wordt dan een XR600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM

JdM

Humbled

Chevy454 schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 19:13:
CR500 gaat niet :( Staat in België op basis van een XR600 framenummer. Als je geen ongeval maakt dan is er geen probleem maar als je een ongeval maakt met een CR500 waarvan het kadernummer van een XR600 is...

* Chevy454 wil het niet weten :X

Dus dat wordt dan een XR600.
Jij denkt eronderuit te komen? Foei!
Er zijn originele Enduro's van de CR500! Zoekt en gij zult vinden, als die Belgen zelfs een originele CR500 als XR600 op papier zetten, vind ik ook dat je daarmee dan verzekerd bent.

Sorry D maar ik geloof het niet....... [/serieusmodus!] ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Gooi een CR500 blok in een XR600 frame.
Moet passen, andersom kan lastiger worden.

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM

JdM

Humbled

4x2 schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 02:00:
Gooi een CR500 blok in een XR600 frame.
Moet passen, andersom kan lastiger worden.
_/-\o_ kijk JIJ gebruikt je verstand })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-05 14:52
Okee tijd om me te gaan mengen in dit topic!

Ben vanaf maandag de trotse eigenaar van een suzuki Bandit 600S uit 1999! Maar heb de balle verstand van het schoon maken van een motorfiets. Dus iemand die daar tips over heeft en andere tips voor deze beginner en dan specifiek voor mijn fiets? Ja ik snap dat dit hele topic ongetwijfeld vol staat met tips maar das een beetje moeilijk zoeken.

Er zit een 19 liter tank in maar de vorige eigenaar meende zich te herinneren dat je daar ongeveer 200 km mee kon rijden is dat niet wat weinig?

Zag dat je een betalend lid moet zijn voor het forum van de suzukibanditclub.nl, mmmm beetje tegen mijn principes om te betalen voor een forum.

[ Voor 12% gewijzigd door Operations op 31-12-2005 19:03 ]

PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 192GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Maak zelf mn motor vaak schoon met Dasty ontvetter vd wibra en een doekje, werkt prima.
Laat dan wel geen beschermend laagje achter tegen de pekel, maar goed, het kost ook vrij weinig.
En met de pekel gewoon na ieder ritje het ding poetsen eigenlijk, anders blijft er niks van over.

Die benzinetank, tsjah, als je 19 liter opsjeest in 200km is dat wel vrij vlot, maar meestal kun je een liter of 2 niet echt gebruiken en ik heb nog wel eens het idee dat ze de inhoud ietwat optimistisch opgeven.
Hoe dan ook, gewoon ding volgooien, dagteller op 0, rijd meer dan 100km en knikker m vol.
Doe dat een paar keer en je weet wat ie verbruikt (en houd bij hoe je gereden hebt, rijstijl scheelt veel).

Met mn VF tank ik ook meestal na 150km (als ik dan een pomp tegenkom), dan gaat er een liter of 9 in over het algemeen.
Er zou 18 in moeten kunnen waarvan 4 liter reserve, maar als ie op reserve springt gaat er meestal niet meer dan 11-12 liter in.

Naja, ding komt ver genoeg opzich, heb er ook wel eens goed 200km op een tank mee gereden, kon geen pomp vinden.

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
bij 230km ik ook... alleen was de pomp verderop :|
En dan is duwen in de zon niet leuk :(

[ Voor 29% gewijzigd door Chevy454 op 01-01-2006 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
Weet iemand toevallig ook waar ik de goedkoopste verzekering kan afsluiten? En ja over die wibra ontvetter heb ik meer goede dingen gehoord.

PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 192GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-05 22:25
ik zit bij univé, was destijds aardig goedkoop.

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Ik zit ook bij unive, was 1 vd goedkopere (al scheelde het voor een WA verzekering weinig) en had er in tegenstelling tot Orion Direct geen slechte ervaringen mee (tot nu toe nog steeds niet trouwens).

Orion Direct stuurde de rekening voor mn brommerverzekering tig weken naar een paar huizen eerder (huisnummer 25 ipv 29, daar zit ook geen verschil tussen nee....).
Ze begonnen al te dreigen met deurwaarders, toevallig is dat hier toen onder de aandacht gekomen.
Dan maar briefjes sturen, maar niet dat ze daar naar luisteren hoor.
Ja, na een aantal brieven komen ze dr mee aan dat ik dat geld binnen een week moest betalen......
Had het overigens gewoon klaarliggen, dus dat was geen probleem, maar wat een stel incompetente idioten |:(

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
ik heb ook geen negatieve ervaringen met univé, al hebben ze een strak "instroom beleid".
Ben je ooit gepakt met drank op, of ooit je rbw kwijt geweest ivm snelheids overtredingen, dan willen ze je niet hebben.

Maar als je 1 x lid bent, is het voor mij de ideale verzekeraar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Memendo
  • Laatst online: 17-04 10:53

Memendo

V4-power/Team BSD

Zit ook bij de Unive, scheelde toch nog wel wat met bijvoorbeeld interpolis oid vooral casco gedeelte. had de mag ook geen verzekering die aardig goed was?

[spam]PS probeer me fietsie te verkopen omdat ik er nu een van een paar jaar jonger op het oog heb Dus vfr-tje kopen? zie sig[/spam!

[ Voor 10% gewijzigd door Memendo op 02-01-2006 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Ruilen tegen een VF400 + GSX550EF ?

:P
wie niet waagt, wie niet wint

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
Pfff vind net een deukje in me auto van me nieuwe bandit 600s maar volgens kerels op motor-forum.nl is het normaal. Was wel ff schrikken.

Deukje is hier ongeveer zichtbaar:

http://www.rijschoolverhagen.nl/motor/schade.jpg

Neem aan dat jullie ook alleen maar kunnen bevestigen dat dit zo hoort? deukje zit onder het stepje in het cirkeltje wat ik getrokken heb met een rode lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Zoals ik al zei op MF, ik twijfel er aan of het origineel is.
Uitlaat van een bandit hangt al vrij laag, die zit dus vlot op de grond, zeker als ie een keer plat gaat.
Afbeeldingslocatie: http://www.suzukibandit.cz/upload/own95-1.jpg

Daar zit zo te zien geen deuk in en die uitlaat zit ook een behoorlijk eind vh steuntje af.

Kan zijn dat het wel origineel is, maar ik vind het dan een slordige deuk van Suzuki zelf.

En ik heb bij een diversion 900 al eens precies hetzelfde gezien, ook een deuk op de plek vh voetsteuntje, enige manier waarop je kon zien dat het niet origineel was was omdat er aan de andere kant geen deuk zat.
Alleen heeft een bandit maar 1 demper.

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
4x2 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 23:28:
Zoals ik al zei op MF, ik twijfel er aan of het origineel is.
Uitlaat van een bandit hangt al vrij laag, die zit dus vlot op de grond, zeker als ie een keer plat gaat.
[afbeelding]

Daar zit zo te zien geen deuk in en die uitlaat zit ook een behoorlijk eind vh steuntje af.

Kan zijn dat het wel origineel is, maar ik vind het dan een slordige deuk van Suzuki zelf.

En ik heb bij een diversion 900 al eens precies hetzelfde gezien, ook een deuk op de plek vh voetsteuntje, enige manier waarop je kon zien dat het niet origineel was was omdat er aan de andere kant geen deuk zat.
Alleen heeft een bandit maar 1 demper.
Lol je zal dan inmiddels op MF ook wel gezien hebben dat Den The Man ook z'n zelfde deukie in zijn originele bandit uitlaat heeft zitten. Dus ik denk dan toch dat het zo hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-05 11:57

mindcre8r

Tradepedia

ik ben nu opzoek naar een mooie motor en ben me goed aan het orienteren op speurders en marktplaats maar ik zag iets geks....

check: http://www.mbmotorbikes.nl/

ze hebben ook een kawasaki 636 staan uit 2003 voor 5350 euro met opties dr op en al.. nu vraag ik me af hoe betrouwbaar dat bemiddeling is,ze doen import uit duitsland en zetten de motoren op een nl kenteken..maar zijn deze motoren dat ook is de vraag...misschien toch maar even bellen :(

ik bedoel een GSXR600 uit 2001 met 17k km voor 3999..das niet duur zeg maar.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:37

Youk

Volvo For Life

Zijn dat niet de prijzen zonder kenteken? Dan moet je wel de bpm en weet ik veel wat nog erbij rekenen. Ik kan het op het eerste zicht niet vinden op de site (waarschijnlijk lees ik wel ergens over). Er staat wel op dat ze motoren leveren met of zonder kenteken.

Volvo Classic Club Belgium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Youk schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 08:31:
Zijn dat niet de prijzen zonder kenteken? Dan moet je wel de bpm en weet ik veel wat nog erbij rekenen. Ik kan het op het eerste zicht niet vinden op de site (waarschijnlijk lees ik wel ergens over). Er staat wel op dat ze motoren leveren met of zonder kenteken.
ja inderdaad..maar er staat nergens een line zoals: opgegeven prijzen zijn excl nederlands kenteken. zal wel weer een beetje misleidende shit zijn ofzo

anyway ik heb ze gemaild voor die Gixxer, we shall C

haha ik lees net dat een onbekende gotter :P genaamd Capoeirist er ook over gevraagd had op MF en welja ook voor de Gixxer uit 2001 haha hij staat er dus nogsteeds niemand die er in is getrapt lol!

[ Voor 15% gewijzigd door mindcre8r op 05-01-2006 17:16 ]

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80178

* Anoniem: 80178 meldt zich als lesser
Lesfiets is n Yamaha Diversion, kanarie geel :X
Maarja, dat krijg je als de kleur van je rijschool geel is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

jeuj.. welgeteld 1 week en 2 dagen rondgereden rem ik mezelf vandaag onderuit.... :( nog te koude bandjes denk ik :(

schade:
-voorkuip totalled (heb em nu wel gemaakt maar ziet er niet uit)
-knipperlicht (links) totalled, heeft zich in de kap geduwt dus vandaar dat de kap total is
-verbogen schakelpookje
-deukje in mn ego :P
en een schaafwond op mijn knie

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

rimpeldinky schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 19:21:
jeuj.. welgeteld 1 week en 2 dagen rondgereden rem ik mezelf vandaag onderuit.... :( nog te koude bandjes denk ik :(

schade:
-voorkuip totalled (heb em nu wel gemaakt maar ziet er niet uit)
-knipperlicht (links) totalled, heeft zich in de kap geduwt dus vandaar dat de kap total is
-verbogen schakelpookje
-deukje in mn ego :P
en een schaafwond op mijn knie
Las het al ja. Niet leuk maar je bent nog heel. Wordt je nick nu kreukeldeukie? :P

sterkte ermee

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Memendo
  • Laatst online: 17-04 10:53

Memendo

V4-power/Team BSD

schade is nooit leuk, maar je zelf onderuit remmen is volgens mij het toppunt van lulligheid (voor je gevoel dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-05 14:49

The Bad Seed

Chaotic since 1983

memendo schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 19:42:
schade is nooit leuk, maar je zelf onderuit remmen is volgens mij het toppunt van lulligheid (voor je gevoel dan)
Klopt, ik heb het tweemaal meegemaakt :X

Gelukkig met de motor van de rijschool :7

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

The Bad Seed schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 21:55:
[...]

Klopt, ik heb het tweemaal meegemaakt :X

Gelukkig met de motor van de rijschool :7
motor van de rijschool heb ik stukken zwaarder mishandeld en straffer geremd, maar niet op zn plaat te krijgen

note: dat was zomer dit winter :( denk dat daar veel verschil in zit

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

memendo schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 19:42:
Jup....

Toenstraks nog een momentje, iets te hard geremd terwijl ik nog iets schuin zat.
Rem gelost, poot omlaag gestampt en na wat geslinger weer verder gereden.
Daarna (even) iets rustiger aan gedaan....

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 16:12

DinX

Motormuis

Pfff, was het maar weer zomer. Ben m'n gps logs van vorige zomer aan het bekijken ... memories :p

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7297fa138bad3f56b10843ffdb4e5ab2/thumb.jpg

Monschau O+

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/b94c2481943727f852ac3616a9b15a61/thumb.jpg

B258 bij Nürburgring (rechtsbeneden) O+

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Even een vraagje in motor bladen zie ik vaar 'steering dampers' staan.
Wat doen die dingen nou precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97225

ToolkiT schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 13:12:
Even een vraagje in motor bladen zie ik vaar 'steering dampers' staan.
Wat doen die dingen nou precies?
Vooral bij sportieve motoren met veel vermogen is dat bij een zeer sportieve rijstijl cq. circuitgebruik wel aan te raden.

Stel je voor dat je erg hard optrekt uit een bocht, een kleine wheely maakt en je voorwiel schuin neerkomt. Dan kan het voorkomen dat je stuur wild heen en weer gaat slaan (speedwhobble) en je de controle verliest. Een stuurdemper zorgt ervoor dat deze snelle bewegingen (klappen) gedempt worden en je de motor onder controle houdt.

Afbeeldingslocatie: http://bitubo.sparks-trading.nl/SSW.jpg

Een goeie stuurdemper is instelbaar. Dit wil zeggen dat je de kunt instellen hoe 'zwaar' hij gaat en hoeveel beweging hij toestaat in het stuur.

Sommige motoren (Kawasaki ZX10R bijvoorbeeld) hebben bij sportief gebruik echt wel een stuurdemper nodig omdat ze nogal zenuwachtig zijn. Bij andere motoren is het veel minder noodzakelijk. Mijn eigen racemotor heb ik er ook niet 1 op. Ik hou wel van wat beweging en zenuwachtigheid en het heeft ook een beetje te maken met je eigen rijstijl. Ik rij vrij vloeiend, anderen gooien en smijten meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

thanks, ik had al zo'n vaag vermoeden dat het zoiets was..
Heb je er geen last van bij normaal sturen (gaat dan langzamer/zwaarder lijkt me)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Nee, werkt doormiddel van het verdringer principe. Je stelt de bijpass welke de doorlaat karakteristiek van de zuiger met haar shimpakket aanpast. Shims zijn als het ware een kraan op een fles koolzuurgas. Hoe meer je die lift (kraan meer open) hoe hoger het debiet.

Als je het normaal doet is er geen probleem, de olie gaat met een trage snelheid van kamer a naar kamer b, de snelheid waarmee er verpompt moet worden is dan minimaal. Bij een minimale opening van de shims kan de olie vloeien.

Gaat het voorwiel slaan van links naar rechts (tankslapper) dan gaat de olie snel verpompt moeten worden van kamer a naar kamer b. Hierdoor is het debiet groter en zal de olie weer via de shims moeten gaan. Maar om de shims verder te openen heb je meer kracht nodig (hoe de curve verloopt is afhankelijk van het shimpakket). En dan kan het zijn dat je bij 0.2mm opening 10N nodig hebt om de shims te openen.Bij lift van 0.25mm zeg 25N en bij een lift van 0.30mm 50N.
(waardes zijn fictief en afhankelijk van de instelling van de bypass etc etc etc)

Dus de mate van opening blijft beperkt maar het kost meer moeite om een iets grotere opening te krijgen en zo voorkom je een tankslapper. Met de bypass kan je dat dus wat aanpassen (shim pakket blijft men meestal af bij stuurdempers).
Anoniem: 97225 schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 13:21:
Mijn eigen racemotor heb ik er ook niet 1 op.
Suzuki levert nu vanaf standaard een stuurdemper mee op enkele modellen. Maar die van suzuki werken juist tegenwerkend :| Weerstand bij traag sturen, meelopend bij snel sturen |:(

[ Voor 107% gewijzigd door Chevy454 op 07-01-2006 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-04 18:11

Shaggy

Misantroop pur sang

Ik heb nu een nieuwe Shark helm, maar heb zo met de koude toch weer last van condens/aanslaan van het visier.
Ik heb jarenlang Fogcity gebruikt naar goede tevredenheid.

Maar wat is er nu zo op de markt wat zeker de moeite waard is om te bekijken. Wie heeft er ervaring met zaken als Shark en Pin-Lock, Fog-Shield etc.

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Zijn er hier mensen met ervaring op een Aprilia RS 125. Ik heb nu bijna me autorijbewijs, en wil daarna meteen mijn motorrijbewijs gaan halen en dan deze fiets kopen. Nu vraag ik me af of hij lekker rijd, en of je beter een andere kan kopen (ja ik ga nog wel een proefrit maken :+ )

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

shaggy8675 schreef op zondag 08 januari 2006 @ 18:06:
Ik heb nu een nieuwe Shark helm, maar heb zo met de koude toch weer last van condens/aanslaan van het visier.
Ik heb jarenlang Fogcity gebruikt naar goede tevredenheid.

Maar wat is er nu zo op de markt wat zeker de moeite waard is om te bekijken. Wie heeft er ervaring met zaken als Shark en Pin-Lock, Fog-Shield etc.
ik heb ook een nieuwe shark gekocht.. (zie je hebt iets nieuws en je moet het laten zien topic) je kan er idd een pinlock opzetten en dat werkt wel goed, mn vriendin heeft het in haar arai zitten en die heeft nooit condens....althans niet op het pinlock gedeelte,omdat schermpje heen weer wel maar je gezichts veld is goed!

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcIDeR
  • Laatst online: 30-12-2024
M3rcury schreef op zondag 08 januari 2006 @ 18:08:
Zijn er hier mensen met ervaring op een Aprilia RS 125. Ik heb nu bijna me autorijbewijs, en wil daarna meteen mijn motorrijbewijs gaan halen en dan deze fiets kopen. Nu vraag ik me af of hij lekker rijd, en of je beter een andere kan kopen (ja ik ga nog wel een proefrit maken :+ )
Toevallig dat je dit vraagt ,

Ga erop proefrijden zodra je je motor hebt.
Ikzelf klim liever terug op me tomos..als zo'n motor :D

Het komt meer over van "ik wil wel..maar kan niet"
En dan bedoel ik niet alleen het motor vermogen.

Eigenlijk kan ik het allemaal niet exact onderbouwen , voelde gewoon niet lekker aan.

Veel succes met lessen alvast iig ;)
Overgens aan te raden eerst wat ervaring op te doen met de auto , scheelt wat lesjes ivm verkeersinzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
en wij hebben met in totaal 4 vrienden een weekje circuit rijden geboekt in begin maart.
Het is op het circuit Ledenon in Zuid-Frankrijk

Afbeeldingslocatie: http://www.moto-racer.nl/ledenon/vue-aerr04.jpg

kheb er nu al zin in :+ *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Dat is een verrekte leuk circuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Capo schreef op maandag 09 januari 2006 @ 08:55:
Dat is een verrekte leuk circuit.
dat heb ik mij ook laten vertellen, daarom gaan we er ook heen ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Grolsch schreef op maandag 09 januari 2006 @ 08:51:
en wij hebben met in totaal 4 vrienden een weekje circuit rijden geboekt in begin maart.
Het is op het circuit Ledenon in Zuid-Frankrijk

[afbeelding]

kheb er nu al zin in :+ *D
Ziet er goed uit zeg en niet bepaald vlak ofzo :)

Maarre als je nou op je plaat gaat? Lijkt me dat er nogal wat risico aan zit Hoe doe je dat met de verzekering?

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
ROFLASTC schreef op maandag 09 januari 2006 @ 10:39:
[...]

Ziet er goed uit zeg en niet bepaald vlak ofzo :)

Maarre als je nou op je plaat gaat? Lijkt me dat er nogal wat risico aan zit Hoe doe je dat met de verzekering?
inderdaad heel erg heuvelachtig, akelig veel blinde bochten en doordraaiers :D

En overdat verzekering verhaal, zeg maar gewoon niet :P

Mijn motor is WA+ verzekerd, dus zowiezo niet alrisks
Ik heb wel een setje race-kuipen gekocht van voor naar achter, en voor de rest gewoon het verstand erbij houden, da's het belangrijkste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

AcIDeR schreef op zondag 08 januari 2006 @ 23:24:
[...]

Toevallig dat je dit vraagt ,

Ga erop proefrijden zodra je je motor hebt.
Ikzelf klim liever terug op me tomos..als zo'n motor :D

Het komt meer over van "ik wil wel..maar kan niet"
En dan bedoel ik niet alleen het motor vermogen.

Eigenlijk kan ik het allemaal niet exact onderbouwen , voelde gewoon niet lekker aan.

Veel succes met lessen alvast iig ;)
Overgens aan te raden eerst wat ervaring op te doen met de auto , scheelt wat lesjes ivm verkeersinzicht.
Ik heb al wat meer ervaring met auto's dan de instructeur denkt O-)
Maar ik denk, aangezien ik op motor-forum een topic over 125cc world en een topic over rsjes heb gevonden dat ik toch maar voor een 4-takt ga.
Wat ik dan wel wil is het model van een supersport of als het echt niet anders kan een sport, maar het moet in ieder geval een ligger zijn.
Ik zat zelf een beetje te zoeken, en dan kom je al slen op een Honda cbr400/600 uit, of een suzuki rf600r, die laatste vind ik wel vrij mooi. Zijn er nog andere types waar ik naar zou kunnen kijken die 2e hands niet duurder zijn dan 3500 euri.. met uitschieters naar 4000 :+

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcIDeR
Kawasaki Zx6r...ZXR400 ;) ook leuk speelgoed ;)

Overgens nog zelfs geen ervaring mee...maar wil zelf 1 van beide halen.
Overgens is ervaring iets anders als inzicht ;) , aan mensen hun gezicht kun je vaak al zien wat ze doen op een rotonde.
We willen immers nooit stoppen met een motor(die gedachte kwam heel veel terug..bij mij iig wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

M3rcury schreef op maandag 09 januari 2006 @ 16:23:
[...]

Ik heb al wat meer ervaring met auto's dan de instructeur denkt O-)
Maar ik denk, aangezien ik op motor-forum een topic over 125cc world en een topic over rsjes heb gevonden dat ik toch maar voor een 4-takt ga.
Wat ik dan wel wil is het model van een supersport of als het echt niet anders kan een sport, maar het moet in ieder geval een ligger zijn.
Ik zat zelf een beetje te zoeken, en dan kom je al slen op een Honda cbr400/600 uit, of een suzuki rf600r, die laatste vind ik wel vrij mooi. Zijn er nog andere types waar ik naar zou kunnen kijken die 2e hands niet duurder zijn dan 3500 euri.. met uitschieters naar 4000 :+
Thundercat valt ook wel in dat plaatje denk ik, moet je maar s kijken en is zeker te doen voor 3500. maar of er een 25kw kitje voor is weet ik dan weer niet

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Laatst online: 18:01

Wimo.

Shake and Bake!

Zo, tot grote vreugde van de topicstarter heb ik na een paar maanden afwezigheid ook weer een kanon gekocht :) Dit keer is het een fullsupersport geworden i.p.v. de halve tourfiets die ik eerst had (cbr600)

Het is dit keer een echte,uiteraard, groene kwakkasaki geworden :D

Deze week ophalen !! Zo'n ding heeft echt 0,0 comfort t.o.v. mn ex tourbak .. mooi !

Foto:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~wimo/kwakkie/kwak.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

ziet er leuk uit, is niet een std uitlaatje meer zie ik? wat voor iets hangt er nu onder?

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

rimpeldinky schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 00:12:
ziet er leuk uit, is niet een std uitlaatje meer zie ik? wat voor iets hangt er nu onder?
Compleet v&h systeem. Ding is goed voor 115aw pk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Grolsch schreef op maandag 09 januari 2006 @ 10:02:
[...]

dat heb ik mij ook laten vertellen, daarom gaan we er ook heen ! _/-\o_
Ff goed plaatje bestuderen, aardig wat punten waar je tijd kunt winnen door een iets wat afwijkende lijn te rijden :)
Wimo. schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 00:07:
Zo, tot grote vreugde van de topicstarter heb ik na een paar maanden afwezigheid ook weer een kanon gekocht :) Dit keer is het een fullsupersport geworden i.p.v. de halve tourfiets die ik eerst had (cbr600)

Het is dit keer een echte,uiteraard, groene kwakkasaki geworden :D

Deze week ophalen !! Zo'n ding heeft echt 0,0 comfort t.o.v. mn ex tourbak .. mooi !
_/-\o_ Supers! Veel plezier ermee! Zit er dyno kitje in en zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Capo schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 08:51:
[...]

Ff goed plaatje bestuderen, aardig wat punten waar je tijd kunt winnen door een iets wat afwijkende lijn te rijden :)

[...]

_/-\o_ Supers! Veel plezier ermee! Zit er dyno kitje in en zo ?
De vorige eigenaar heeft er nogal wat aan gedaan:

- K&N Filter
- Dynojet kitje
- Vance&Hines Racesysteem (bochten + tussenpijp + demper)
- Afgesteld door P.H.C Ritzen => 117 pk op het achterwiel.

dus ik denk dat ik wel meekom met het verkeer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Wimo. schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 12:00:
- Afgesteld door P.H.C Ritzen => 117 pk op het achterwiel.
Wanneer was dat dan gebeurd?

* Chevy454 wilt uitdraai zien :+

[ Voor 8% gewijzigd door Chevy454 op 10-01-2006 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Eej iets wat ik me onlangs afvroeg: bestaan er eigenlijk realistische motorrace sims?
Het enige motorrace sim die ik ken is dat oude Accolade GP spelletje voor op de 486 :-) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Chevy454 schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 12:17:
[...]

Wanneer was dat dan gebeurd?

* Chevy454 wilt uitdraai zien :+
Staat een heel topic over op mf .. is ie samen met een gast met een gsxr600 gegaan. Alleen de search werkt niet :( Stonden ook uitdraaien bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed

The Bad Seed

Chaotic since 1983

DieterVDW schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 14:41:
Eej iets wat ik me onlangs afvroeg: bestaan er eigenlijk realistische motorrace sims?
Het enige motorrace sim die ik ken is dat oude Accolade GP spelletje voor op de 486 :-) .
GP500 van Microprose is qua rijgedrag vrij realistisch. Alleen is het (zoals de naam al doet vermoeden) ondertussen vrij gedateerd, het draait moeilijk/niet op moderne besturingssystemen, en ik weet niet of er nog steeds een community werkt om telkens nieuwe modelen en circuits te maken voor nieuwe jaren (vroeger was dat iig wel het geval, maar ik heb me er al een hele tijd niet meer mee beziggehouden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Wimo. schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 15:10:
[...]

Staat een heel topic over op mf .. is ie samen met een gast met een gsxr600 gegaan. Alleen de search werkt niet :( Stonden ook uitdraaien bij.
Heb je de uitdraaien erbij gekregen ? anders is dat nog wel te regelen hoor, ben meubilair daar (nouja meer gereedschap :+ )

[ Voor 7% gewijzigd door Capo op 10-01-2006 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Capo schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 16:40:
[...]

Heb je de uitdraaien erbij gekregen ? anders is dat nog wel te regelen hoor, ben meubilair daar (nouja meer gereedschap :+ )
Ik zit hier in dit topic te lezen dat ie in Goes op de bank is geweest .. en daarna of daarvoor ?! zijn ze bij ritzen geweest. Fotos zijn alleen dood :(

http://www.motormaf.nl/forum/topic.php?id=2464

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
The Bad Seed schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 15:17:
[...]

GP500 van Microprose is qua rijgedrag vrij realistisch. Alleen is het (zoals de naam al doet vermoeden) ondertussen vrij gedateerd, het draait moeilijk/niet op moderne besturingssystemen, en ik weet niet of er nog steeds een community werkt om telkens nieuwe modelen en circuits te maken voor nieuwe jaren (vroeger was dat iig wel het geval, maar ik heb me er al een hele tijd niet meer mee beziggehouden)
Het gat in de markt!
Need for speed: 2 wheels oid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed

The Bad Seed

Chaotic since 1983

DieterVDW schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 19:22:
[...]

Het gat in de markt!
Need for speed: 2 wheels oid!
De vraag was naar een realistische sim, je kan veel zeggen over NFS, maar realistisch kan je het niet echt noemen ;)

Dat gezegd zijnde, ik zou wel een NFS: 2 wheels zien zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:59
MotoGP ziet er wel gaaf uit: trailer http://gamershell.com/news/21025.html

Oh vandaag m'n AVB gehaald :) wel op het randje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Gaan de prijzen bij Motoport en andere motorzaken in het seizoen omhoog?

ik vraag dit omdat ik een motor wil kopen maar niet zeker weet of ik nu moet kopen of even wachten..

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:59
Dat vroeg ik me ook al af, vooral omdat ik toch eerst m'n rijbewijs wil halen, oh en natuurlijk de benodigde euro's verzamelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vm1heA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05 13:18
Dit is mijn favoriete circuit http://www.explosiondragr...s/luchtfotos/DSCF4365.JPG
En hier sta ik zelf ook op :+ http://www.explosiondragr...s/luchtfotos/DSCF4370.JPG

Sta vlak bij het groene hek op de strip zelf naast de persoonelijke fotografe met geel hesje 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Vm1heA schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 12:00:
Dit is mijn favoriete circuit http://www.explosiondragr...s/luchtfotos/DSCF4365.JPG
En hier sta ik zelf ook op :+ http://www.explosiondragr...s/luchtfotos/DSCF4370.JPG

Sta vlak bij het groene hek op de strip zelf naast de persoonelijke fotografe met geel hesje 8-)
Ik vind dat circuit wat te bochtig voor mijn smaak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online

Met dat vermogen is hard rechtuit ook moeilijk ja, vergelijkbaar met hard door de bocht gaan met een Vmax :+

Afbeeldingslocatie: http://got.chevy454.net/joe.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Chevy454 op 12-01-2006 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch

ik heb liever iets meer bochten ;)

PS. wil iemand deze foto in de topic start zetten :P

Afbeeldingslocatie: http://www.mcdepiepn.nl/scriptdata/photo-albums/CRTdagAssen26mei2005/Motor_Circuitdag_26_mei_2005.jpg

anders heb ik het idee dat ik er niet bij hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Mag geen motorrijlessen van mn vriendin :/ ze vind het te gevaarlijk omdat ik te roekeloos zou zijn, ik mag wel bij haar achterop als ze haar rijbewijs heeft gehaald zegt ze :P gaat dus mooi niet gebeuren. Jammer genoeg gaat het er de eerste komende 2 jaar niet van komen met die lessen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

fixxx schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 14:15:
Mag geen motorrijlessen van mn vriendin :/ ze vind het te gevaarlijk omdat ik te roekeloos zou zijn, ik mag wel bij haar achterop als ze haar rijbewijs heeft gehaald zegt ze :P gaat dus mooi niet gebeuren. Jammer genoeg gaat het er de eerste komende 2 jaar niet van komen met die lessen.
haha jah dat is bij mij thuis ook.. ik mocht dan nog wel lessen maar ik mag nu geen racer kopen en enkel een chopper :P haha...over krom gesproken.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
tuurlijk, een vriendin / vrouw kan best ergens haar mening over hebben, maar helpt ze je ook met plassen :?

Dat soort keuze's maak ik altijd nog zelf (En nee, ik ben niet wereld vreemd, en ja, ik heb ook een vriendin , die het ook niet altijd even leuk vind dat ik "race" ).

Zo gauw als iemand (ook al is het m'n vriendin) me de les wil lezen moet ze maar iemand anders opzoeken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Grolsch schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 15:53:
tuurlijk, een vriendin / vrouw kan best ergens haar mening over hebben, maar helpt ze je ook met plassen :?

Dat soort keuze's maak ik altijd nog zelf (En nee, ik ben niet wereld vreemd, en ja, ik heb ook een vriendin , die het ook niet altijd even leuk vind dat ik "race" ).

Zo gauw als iemand (ook al is het m'n vriendin) me de les wil lezen moet ze maar iemand anders opzoeken :*)
Zoiets heb ik nou ook, mijn ouders zijn er ook niet blij mee dat ik een motor wil, maar tegen houden doen ze niet :9 .. had me ma maar geen cabrio moeten kopen die ik niet mee krijg :P

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Oh echt tegenhouden gaat het me niet ;) financieen werken niet mee helaas :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Whehehe, straks ff de reputatie van motorrijders finaal om zeep helpen (laatste druppel enzo) door mn GSX550 ff met alleen 4 uitlaatbochten 2km te verrijden :+

6000rpm op het pleintje hiero klonk al best interessant :P

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

fixxx schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 16:10:
Oh echt tegenhouden gaat het me niet ;) financieen werken niet mee helaas :/
Zelfde hier ;(

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcIDeR
:) minder bier dan hé heren? of toch eens praten met je baas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Grolsch schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 15:53:
Afbeeldingslocatie: http://smilies.chevy454.net/stupid.gif

Helaas heb ik dat niet, dat zou betekenen dat ik een vriendin heb ;(
Als ik moet kiezen tussen mijn motor en een vriendin dan ging ik eerst mijn motorlaarzen aandoen en haar uit het huis stampen. Niets komt aan mij en mijn motor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Ik zou het eerder bekijken van: dit is het 1e wat je in wil perken/verbieden, als het je 1 keer gelukt is ga je door met het volgende totdat je me mn slaafje denkt te maken.
Ophoeren dus, een zeker begrip voor mn hobby zou ik wel willen, je hoeft niet perse ieder jaar een andere motor voor me te kopen ofzo (:+), maar constant gezever aan mn kop wil ik ook niet.

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vm1heA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05 13:18
Chevy454 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 12:21:
[...]

Met dat vermogen is hard rechtuit ook moeilijk ja, vergelijkbaar met hard door de bocht gaan met een Vmax :+

[afbeelding]

Die van mij doet toch anders hoor ;)

Zeker nu hij op echte wielen staat en banden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Vm1heA schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 23:21:
Die van mij doet toch anders hoor ;)
Hoe dan? Achterwaarts? >:) :P
Zeker nu hij op echte wielen staat en banden :P
Minder inertie, minder gyroscopische krachten.. alleen jammer van dat lomp stalen motorblok ;(
Maargoed, met dat vermogen trek je het na de bocht wel goed :+

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.