een run kost meestal 25euro met gratis advies
Met 4 losse lambdasondes is beter uiteraard maar kan inderdaad met enkele lambda sonde en een thermometer.4x2 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 23:47:
Chevy: weet je of je ook A/F mengsel (een beetje fatsoenlijk) kan meten zonder gaatjes in de 4 bochten te boren voor een lambdasonde ?
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Of 2 lambdasondes gezien de dubbele demper 
Maarre, keertje geld opzij leggen, hok er eens op zetten, kan ie de testbank kapot rammelen.
Maarre, keertje geld opzij leggen, hok er eens op zetten, kan ie de testbank kapot rammelen.
leeg
1e rijles gehad, op een cb two fifty. Ging lekker, reed meteen weg erop, maar wel heeeel erg wennen aan de motor. Moet het mij allemaal nog eigen maken.. wel maar 1x aflaten slaan, aan het einde van de les. Vond ik wel netjes van mezelf
.
btw. I'm addicted
. Maandag volgende les
btw. I'm addicted

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
100% vol, check!Grolsch schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:25:
[...]
hé, we gaan elkaar toch niet zwart maken hé![]()
![]()
Voor de rest als je hem voor langere tijd stalt de tank 100% vol gooien ivm roest in de tank.
zeiltje erover heen, vocht vretertje eronder etc. etc.
Schuur van m'n moeder geannexeerd, check!
D'r fiets de tuin in gepleurd en de soes erin gestald, check!
Misschien nog even de accu afkoppelen en dan mag wat mij betreft de winter beginnen...

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility
Die CB's zijn stoer.
In de 1 zetten, vol gas geven, achterrem dr op en je kunt de bijzondere verrichtingen doen.
Met optrekken blijft een gemiddeld TDI'tje je ruim voor, op de snelweg heb je mazzel als je de 120 haalt.
En in snelwegopritten kun je CBR1000tjes kwijt rijden (een F, geen RR).
Maar ze rijden wel lekker makkelijk.
In de 1 zetten, vol gas geven, achterrem dr op en je kunt de bijzondere verrichtingen doen.
Met optrekken blijft een gemiddeld TDI'tje je ruim voor, op de snelweg heb je mazzel als je de 120 haalt.
En in snelwegopritten kun je CBR1000tjes kwijt rijden (een F, geen RR).
Maar ze rijden wel lekker makkelijk.
[ Voor 3% gewijzigd door 4x2 op 09-12-2005 13:09 ]
leeg
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
En toch gaat gaat er iets anders sneller van 0 naar 100 bij jou
De weegschaal
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Chevy454 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 21:43:
[...]
En toch gaat gaat er iets anders sneller van 0 naar 100 bij jou
De weegschaal
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Sjonge jonge wat 'n mist zeg
Alleen is mijn snelheidsmeter kaduuk. Weet niet waarom maar gisteren was het al lastig lopen naar de schuur met m'n motor, voorwiel voelde onwijs zwaar aan enzo en nou zegt ie dat ik toch echt stilsta. Kan dat direct verband houden met kou? Ik kon iig niks zien aan het voor wiel en volgens mij is het niet zo dat mijn rem vaststaat of iets dergelijks. Naja garage bellen dan maar...
And it goes BRAAAAAPP!
GEKOCHT!!!
foto's volgen...
foto's volgen...
Hey, waarom duurde dat zolang? Ik stond mijn tenen eraf te vriezen bij onze gemeenschappelijke vriend
BTW, thanks
kleine impressie dan alvast

Heb klaar liggen
Volledig arrow race systeem , hopelijk past het..
BOS GP1 uitlaat..
Race rem/schakelset..

Heb klaar liggen
Volledig arrow race systeem , hopelijk past het..
BOS GP1 uitlaat..
Race rem/schakelset..
[ Voor 22% gewijzigd door Capo op 10-12-2005 23:04 ]
Ik ben nu bezig om in zn geheel te bevriezen.Chevy454 schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 20:08:
[...]
Hey, waarom duurde dat zolang? Ik stond mijn tenen eraf te vriezen bij onze gemeenschappelijke vriendIk had em zo graag willen horen brullen
BTW, thanks
Gekke tik van me om met mn raam open te slapen, houd er ieder jaar weer een forse verkoudheid aan over.
Maar die heerlijke frisheid maakt alles goed
Sorry, even volledig offtopic
leeg
Verwijderd
Deze is van mij
Bandietje 1200 S van maart dit jaar.
Heerlijke koppelbak en loopt hard zat (240)
Bandietje 1200 S van maart dit jaar.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2005 01:57 ]
Ik slaap ook altijd met raam op een kier, 365 dagen per jaar. I love it!4x2 schreef op zondag 11 december 2005 @ 01:28:
[...]
Ik ben nu bezig om in zn geheel te bevriezen.
Gekke tik van me om met mn raam open te slapen, houd er ieder jaar weer een forse verkoudheid aan over.
Maar die heerlijke frisheid maakt alles goed
Sorry, even volledig offtopic
en ach met je warme voeten op de kouden vloer went wel
Mooi die bandit! Rijd super lekker, we hebben er eens een iets wat gekieteld, gekke ding trok strepen op het asfal als je op trok! Geweldig fiets man, mooie kleurstelling.
Gisteren in de mist en kou gelest.
Ik had het ijs op m'n bril staan
Een bril en motorrijden gaan niet echt goed samen, heb je een fijne helm met pinlock enzo, beslaat je bril steeds. Iemand nog tips (behalve lenzen nemen)
Trouwens, ik ga 18 januari een poging voor AVB wagen
Een bril en motorrijden gaan niet echt goed samen, heb je een fijne helm met pinlock enzo, beslaat je bril steeds. Iemand nog tips (behalve lenzen nemen)
Ik heb altijd mijn vizeir op n kier. en lenzenSiErRa schreef op zondag 11 december 2005 @ 13:10:
Gisteren in de mist en kou gelest.
And it goes BRAAAAAPP!
Hier heb ik wel de grootste kans om hetgene te vinden wat ik zoek 
Ik zoek een strip van (wie anders) Joe Bar.waarin hij via het raam naar buiten kijkt in volledige motor uitrusting. Hij vindt dat de winter lang genoeg heeft geduurd.
Iemand die dat heeft?
Ik zoek een strip van (wie anders) Joe Bar.waarin hij via het raam naar buiten kijkt in volledige motor uitrusting. Hij vindt dat de winter lang genoeg heeft geduurd.
Iemand die dat heeft?
Zal eens kijken welke het is.
Dacht De Gannef in deel 2
Edit:
Kan niks vinden, of je moet die bedoelen dat Paulo Avanti naar buiten kijkt, mooi zonnetje ziet, zich wast, naar beneden gaat in kleding en dat het buiten regent (en dat bij de volgende plaatjes in een iets hoger tempo doet waarbij het weer regent).
Hier een geniaal superprofi onboardfilmpje (of achterboard beter gezegd) van mn VF
10MB, 3min
Dacht De Gannef in deel 2
Edit:
Kan niks vinden, of je moet die bedoelen dat Paulo Avanti naar buiten kijkt, mooi zonnetje ziet, zich wast, naar beneden gaat in kleding en dat het buiten regent (en dat bij de volgende plaatjes in een iets hoger tempo doet waarbij het weer regent).
Hier een geniaal superprofi onboardfilmpje (of achterboard beter gezegd) van mn VF
10MB, 3min
[ Voor 37% gewijzigd door 4x2 op 11-12-2005 23:52 ]
leeg
Ik heb hem....Chevy454 schreef op zondag 11 december 2005 @ 16:00:
Hier heb ik wel de grootste kans om hetgene te vinden wat ik zoek
Iemand die dat heeft?
maar ik geef hem niet weg
heheheCapo schreef op maandag 12 december 2005 @ 09:33:
Ik heb hem....
maar ik geef hem niet wegkan er kleur kopie van maken of inscannen ?
een scan is goed
Maak er gelijk ff een .pdf van wil je. Ik heb ze allemaal wel maar dan in het fransCapo schreef op maandag 12 december 2005 @ 09:33:
[...]
Ik heb hem....
maar ik geef hem niet wegkan er kleur kopie van maken of inscannen ?

[ Voor 21% gewijzigd door ROFLASTC op 12-12-2005 10:52 ]
And it goes BRAAAAAPP!
ok doe ik het morgen op het werk.. moet ie kleur zijn ? 
Op het werk kan ik inscannen in pdf maar is geen kleur.
anders word het thuis
anders word het thuis
[ Voor 11% gewijzigd door Capo op 12-12-2005 10:39 ]
Nieuwe brommers
En ik weer een idioot groot project doen deze winter
Nou ja1 ..., 6
En ik weer een idioot groot project doen deze winter

Nou ja1 ..., 6

Ik word depressief van BMW..... ze maken echt geen motorfietsen, enkel auto's...Vm1heA schreef op maandag 12 december 2005 @ 12:32:
En ik weer een idioot groot project doen deze winter![]()
Nou ja1 ..., 6
Ik krijg levensechte visualisaties hoe ik de docent op verschillende manieren kan vermoorden wanneer ik aan een auto bezig ben (meest sadistische waar ik op kwam was het doodslaan van de docent met voelermaatje 0.05mm)

Dus
[ Voor 12% gewijzigd door Chevy454 op 12-12-2005 12:39 ]
Doodslaan met een 0,05mm voelermaatje ?
Je bedoelt voelermaatje in 2en knippen, alle randen scherp slijpen, spul in de afgewerkte cardanolie duwen (die stinkt erger) en in zn koffie verstoppen.
Dat lijkt mij een grotere kans van slagen te hebben
Je bedoelt voelermaatje in 2en knippen, alle randen scherp slijpen, spul in de afgewerkte cardanolie duwen (die stinkt erger) en in zn koffie verstoppen.
Dat lijkt mij een grotere kans van slagen te hebben
leeg
Projecten? Gaat die Vmax nog niet hard genoeg? Ikke mag al blij zijn als ik mijn AT in en uit elkaar krijg deze winterVm1heA schreef op maandag 12 december 2005 @ 12:32:
Nieuwe brommers![]()
En ik weer een idioot groot project doen deze winter![]()
Nou ja1 ..., 6
And it goes BRAAAAAPP!
can I just drop by and say.. w00t 
na mn jammerlijk gefaalde eerste poging op 14 november ben ik zojuist dankzij een half slapende examinator met 7 maal in-1-keer-goed geslaagd voor mn voertuigbeheersing. *o*
Precisiestop moest ik em echt uit laten rollen om bij de pionnen te komen, langzame slalom ketste ik de 4e of 5e pion omver, en bij de rest was er meestal wel 1 klein dingetje waar een vervelende examinator over zou kunnen zaniken, maar ik hoefde er geen 1 opnieuw te doen, ook niet die 2 die dus in mijn opvatting gewoon fout waren volgens de regels
woei woei woei
Op de terugweg ook kennis gemaakt met het fenomeen 'hoe bedoel je, waai ik wel es van mn motor af?'.
120kmh met fucking harde tegen/zij-wind voor het eerst in die combinatie.. Da's wel ff wennen zeg, na de eerste km ging het wel, maar daarvoor moest ik me vasthouden bij het leven bij iedere windstoot.
na mn jammerlijk gefaalde eerste poging op 14 november ben ik zojuist dankzij een half slapende examinator met 7 maal in-1-keer-goed geslaagd voor mn voertuigbeheersing. *o*
Precisiestop moest ik em echt uit laten rollen om bij de pionnen te komen, langzame slalom ketste ik de 4e of 5e pion omver, en bij de rest was er meestal wel 1 klein dingetje waar een vervelende examinator over zou kunnen zaniken, maar ik hoefde er geen 1 opnieuw te doen, ook niet die 2 die dus in mijn opvatting gewoon fout waren volgens de regels
woei woei woei
Op de terugweg ook kennis gemaakt met het fenomeen 'hoe bedoel je, waai ik wel es van mn motor af?'.
120kmh met fucking harde tegen/zij-wind voor het eerst in die combinatie.. Da's wel ff wennen zeg, na de eerste km ging het wel, maar daarvoor moest ik me vasthouden bij het leven bij iedere windstoot.
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
heb je hem weer met z'n brommers , Er is meer als je Vmax hoor
Ow die strip van joe bar is iets van..
198km/h.. aah toch kleiner tandwiel steken
196km/h dat kan niet apparatuur klopt niet
JAAA Jongens ik versla jullie allemaal met 206km/h
en de laatste staat bij de politie wagen..heej waar is mijn bon? .. ja ja de apparatuur begaf he
en de laatste staat bij de politie wagen..heej waar is mijn bon? .. ja ja de apparatuur begaf he
Was goed bedoeld hoor
En er is idd meer dan alleen 1 type
Heb nu leuk werk zoals je weet en op de fighterama gezien hebt
Juist weer een leuke ervaring gehad 
Lekker vlotjes door de spits, 120-140 km/u. Steek ik daar een blik rechts voorbij ga ik net iets te hard op het gas ofzo, geen idee wat er gebeurde. ineens m'n achterwiel een stukje weggeschoven om meteen weer grip te krijgen.
Maar wel een heel stuk wiebelen als een gek, voor en achterwiel
Gelukkig juist op tijd druk op m'n stuur gelost, of daar ging ik
* DinX heeft het idee dat ie heel veel geluk gehad heeft
edit: dit dus, maar dan maar 4-5 keer en zonder op m'n bek te gaan

Lekker vlotjes door de spits, 120-140 km/u. Steek ik daar een blik rechts voorbij ga ik net iets te hard op het gas ofzo, geen idee wat er gebeurde. ineens m'n achterwiel een stukje weggeschoven om meteen weer grip te krijgen.
Maar wel een heel stuk wiebelen als een gek, voor en achterwiel

Gelukkig juist op tijd druk op m'n stuur gelost, of daar ging ik

* DinX heeft het idee dat ie heel veel geluk gehad heeft

[ Voor 24% gewijzigd door DinX op 12-12-2005 17:53 ]
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Een stuurdemper op een FJR1300? voor alles is een eerste keerDinX schreef op maandag 12 december 2005 @ 17:43:
grmbl, mn gpxje rijd nogsteeds niet lekker
hij pruttelt inmiddels wel maar hij start enorm brak, slaat snel af zelfs als ie warm is en bovenin de toeren krijgtie bijna geen power meer (zover er dat uberhaupt is op n 250cc
) volgends de dynojet zou een grotere sproeier helpen.. naja die maar bestellen dan..

*burp*
Chevy454 schreef op maandag 12 december 2005 @ 18:03:
[...]
Een stuurdemper op een FJR1300? voor alles is een eerste keer
Jaaa mijn frans was al zo goedCapo schreef op maandag 12 december 2005 @ 14:29:
Supermooi man meer mensen die boetes krijgen zouden Joe bar moeten lezen
And it goes BRAAAAAPP!
Zo, juist een testbankrun gaan doen. al bij al tevreden, al komt het iets minder uit dan in de boekjes staat. Hij was wel beter dan een fjr die pas uit de rekken komt 

Ziet er vrij goed uit. A/F vlak bij de lijn en constant, PK's mooi in rechte lijn met een heel klein dipje bij 4500 rpm. En dat koppel, sjah, ook niet over te klagen hè

Ziet er vrij goed uit. A/F vlak bij de lijn en constant, PK's mooi in rechte lijn met een heel klein dipje bij 4500 rpm. En dat koppel, sjah, ook niet over te klagen hè
Hey, ik weet niet of ik mij al eens had gemeld hier in dit topique.
Electra is namelijk ook een motorrijder.
Ikzelf heb een Suzuki SV650S (2 cilinder).

zoëen dus, alleen dan in het zwart met onderkuip en Laser uitlaat.
Echter ben ik op dit moment in onderhandeling voor een Honda VTR-SP1

of

Ik weet echter nog niet welke ik moet kiezen.
Electra is namelijk ook een motorrijder.
Ikzelf heb een Suzuki SV650S (2 cilinder).

zoëen dus, alleen dan in het zwart met onderkuip en Laser uitlaat.
Echter ben ik op dit moment in onderhandeling voor een Honda VTR-SP1

of

Ik weet echter nog niet welke ik moet kiezen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Dat van mij was ook goed bedoeld, beetje pesten en stangen heVm1heA schreef op maandag 12 december 2005 @ 16:56:
Was goed bedoeld hoor![]()

Yups fighterama ontmoeting was ok , kom wel keer op drachten kijken komende zomer. Heb eea gelezen waar je mee bezig bent en zo.
Mijn frans is slecht, qui ? Ja ikke!ROFLASTC schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 00:45:
[...]
Jaaa mijn frans was al zo goed![]()
Supermooi man meer mensen die boetes krijgen zouden Joe bar moeten lezen
maar ik ken de meeste Joe Bar's wel
Heb nog niks kunnen scannen..morgen ff strips meenemen en de rest wat ik mee naar me werk moest nemen, sorry baas

[ Voor 19% gewijzigd door Capo op 13-12-2005 14:40 ]
@Chevy454 (of andere die er verstand van hebben)
Vermoedelijk zijn mijn zuigerveren overleden, toen ik moest remmen voor een stoplicht kwam de rook mij voorbij zetten
Op een rustig stukje weg ben ik achterstevoren gaan zitten en als ik gas geef komen er flinke rookwolken uit, en toen ik thuis was na een ritje van 20km was me olie ook op.
Ik weet zeker dat die het eerst niet deed, maar ik vermoed dat het komt omdat ik het blok een paar keer helemaal open heb getrokken (wel warme motor) terwijl deze een paar jaar stil had gestaan.
Maar ik vroeg me af of het nog door de olie kan komen, of misschien zijn er andere oorzaken die ik nog kan controleren? Het is wel opeens op komen zetten, maar het blokje liep en loopt verder prima. De bedoeling is om hem met grotere zuigers+nieuwe veren en lagers opnieuw op te bouwen, en ik wil herhaling graag voorkomen.
Vermoedelijk zijn mijn zuigerveren overleden, toen ik moest remmen voor een stoplicht kwam de rook mij voorbij zetten

Ik weet zeker dat die het eerst niet deed, maar ik vermoed dat het komt omdat ik het blok een paar keer helemaal open heb getrokken (wel warme motor) terwijl deze een paar jaar stil had gestaan.
Maar ik vroeg me af of het nog door de olie kan komen, of misschien zijn er andere oorzaken die ik nog kan controleren? Het is wel opeens op komen zetten, maar het blokje liep en loopt verder prima. De bedoeling is om hem met grotere zuigers+nieuwe veren en lagers opnieuw op te bouwen, en ik wil herhaling graag voorkomen.
Had deze over het hoofd gelezen.....ROFLASTC schreef op maandag 12 december 2005 @ 13:44:
[...]
Projecten? Gaat die Vmax nog niet hard genoeg? Ikke mag al blij zijn als ik mijn AT in en uit elkaar krijg deze winter
OK , de lijst :
1e : Mn Vmax
2e : Methanol dragster Sarembe Racing
3e : Plymouth Road Runner
4e : Suzuki Samurai supercharged
5e : Chevy 350 twin turbo
6e : Methanol GSXR dragster
En hierop allemaal injectie bouwen
Vergat nu alleen nog een belg die ook graag een computer wil hebben
Heb de kop er vanmiddag afgehaald.
In ieder geval drie tuimelaars afgeschreven en de vierde is twijfelachtig... Nokkenas is volgens mij nog wel goed, en sommige kleppen zijn van boven heel licht ingeslagen.
Vervolgens kop en cilinders eraf gehaald, kwam igg een heleboel koolafzetting tegen (logisch)
Cilinderbussen zijn zo glad dat ze spiegelen (te glad volgens mij), kwam wel hele lichte verticale sporen/krasjes tegen. Zegmaar hoonsporen maar dan van onder naar boven. Zuigers hebben dat ook heel lichtjes. Nu nog even de zuiger en zuigerveer speling meten, vermoed dat die buiten de toleranties vallen anders zou ik niet weten waar al die olie vandaan komt.

In ieder geval drie tuimelaars afgeschreven en de vierde is twijfelachtig... Nokkenas is volgens mij nog wel goed, en sommige kleppen zijn van boven heel licht ingeslagen.
Vervolgens kop en cilinders eraf gehaald, kwam igg een heleboel koolafzetting tegen (logisch)
Cilinderbussen zijn zo glad dat ze spiegelen (te glad volgens mij), kwam wel hele lichte verticale sporen/krasjes tegen. Zegmaar hoonsporen maar dan van onder naar boven. Zuigers hebben dat ook heel lichtjes. Nu nog even de zuiger en zuigerveer speling meten, vermoed dat die buiten de toleranties vallen anders zou ik niet weten waar al die olie vandaan komt.

[ Voor 8% gewijzigd door Clithopias op 14-12-2005 18:40 ]
Dynojet kits. Moet je dat laten doen door een bovag dealer ofzo? Ik hoorde iets over de verzekering van je motor. Wie kan vertellen hoe het precies werkt.
And it goes BRAAAAAPP!
Moet je laten doen door een bedrijf wat een testbank heeft, en anders niet.ROFLASTC schreef op woensdag 14 december 2005 @ 16:35:
Dynojet kits. Moet je dat laten doen door een bovag dealer ofzo? Ik hoorde iets over de verzekering van je motor. Wie kan vertellen hoe het precies werkt.
De standaard settings die je erbij krijgt zijn namelijk vaak totaal niet goed aangezien iedere fiets anders is. Soms kloppen ze wel aardig maar dat is meer geluk hebben.
Voor de verzekering mag het geen probleem zijn: je moet toch een flinke kerel zijn om een dynojet naald te gaan vergelijken met een standaard naald. Daarnaast moet er een aanleiding zijn om zo diep te gaan onderzoeken. Zover ik het weet mag het geen probleem geven want een dynojet kit is een afstel kit en geen tuningskit.ROFLASTC schreef op woensdag 14 december 2005 @ 16:35:
Monteren: door een persoon welke er iets vanaf kent. Iemand welke een testbank heeft heeft dan wel een testbank, dat betekent niet dat die persoon ook de gegevens welke van de testbank komen rollen goed kan interpreteren.
[ Voor 12% gewijzigd door Chevy454 op 14-12-2005 17:01 ]
zo, ik heb een mooie kerstmuts in m'n icon laten zetten
Ik zou wel kunnen zeggen wat ik zou willen maar dan word ik gebanned.Grolsch schreef op donderdag 15 december 2005 @ 16:32:
zo, ik heb een mooie kerstmuts in m'n icon laten zetten
fokking kerstmuts icoon manie grmbl
And it goes BRAAAAAPP!
*with stoepid*ROFLASTC schreef op donderdag 15 december 2005 @ 19:04:
[...]
Ik zou wel kunnen zeggen wat ik zou willen maar dan word ik gebanned.
fokking kerstmuts icoon manie grmbl
leeg
Ik heb liever een muts die ergens anders op gaat zitten
Een GSX-R1000?Capo schreef op donderdag 15 december 2005 @ 23:15:
Ik heb liever een muts die ergens anders op gaat zitten
wat is er mis met MF danVerwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 07:09:
O jee, beetje hoog MF gehalte hier zie ik![]()
Dan bedank ik.
Troost je..je mag hier meer als op MF..we hangen tussen MF en MMF in 
Nee chev, geen gixxer 1000, ik dacht aan iets vrouwelijks.
Nee chev, geen gixxer 1000, ik dacht aan iets vrouwelijks.
ik heb eigenlijk geen problemen op MF
zoals wat mag daar dan niet wat ergens anders wel mag
Dan valt zijn kennis van motorfietsen hier niet meer op
sorry, maar dat was makkelijk scoren
Gisteren op Ebay gescoord. 2e van links.

[ Voor 21% gewijzigd door PeeJay op 16-12-2005 11:11 ]
Don't play dumb with me, that's a game you can't win....
Nu de rest van de set nog ?PeeJay schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 11:09:
[...]
Gisteren op Ebay gescoord. 2e van links.
[afbeelding]
of ga je hem gebruiken als overloop voor je koelvloeistof ?
[ Voor 11% gewijzigd door Capo op 16-12-2005 12:02 ]
De rest had ik alCapo schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 12:01:
[...]
Nu de rest van de set nog ?
of ga je hem gebruiken als overloop voor je koelvloeistof ?
"Wat dit is meneer agent? Daar zit sinas in, ik krijg nogal dorst van dat motorrijden."
Het mag erop zitten, je mag het enkel niet gebruiken..... omdat ze geen accijns heffen over lachgas ..
zoiets was het..dus voer hem maar flink sinas
zoiets was het..dus voer hem maar flink sinas
Vaag.Capo schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 13:30:
Het mag erop zitten, je mag het enkel niet gebruiken..... omdat ze geen accijns heffen over lachgas ..
zoiets was het..
Lachgas is geen brandstof namelijk. Waarom zouden ze daar dan accijns over willen?
Door het gebruik van lachgas verbruik ik alleen maar meer brandstof. Gunstiger voor hen..zou ik denken.
En ik maar denken dat het een grote astma inhalator wasPeeJay schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 12:26:
"Wat dit is meneer agent? Daar zit sinas in, ik krijg nogal dorst van dat motorrijden."

Capo schreef op maandag 12 december 2005 @ 10:39:
ok doe ik het morgen op het werk.. moet ie kleur zijn ?
anders word het thuis

jaja tromgeroffel!
na vele onderbrekingen in mijn les patroon door exchange migraties (ik blijf tenslotte een tweaker
die moet eten) heb ik mijn motorrijbewijs gehaald vandaag (alle 3 de examens in 1 keer)
Peace of cake!
na vele onderbrekingen in mijn les patroon door exchange migraties (ik blijf tenslotte een tweaker
Peace of cake!
Bears and Bulls
had ik mijn motor al eens geshowed 
bij deze dan
gepoetst en al

assen met m'n oude helm 2004

Assen met m'n nieuwe "poser helm"

oh ja, en nog een wheelie
bij deze dan
gepoetst en al

assen met m'n oude helm 2004

Assen met m'n nieuwe "poser helm"

oh ja, en nog een wheelie

[ Voor 11% gewijzigd door Grolsch op 20-12-2005 16:23 ]
Gefelimindcre8r schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 15:51:
jaja tromgeroffel!
na vele onderbrekingen in mijn les patroon door exchange migraties (ik blijf tenslotte een tweakerdie moet eten) heb ik mijn motorrijbewijs gehaald vandaag (alle 3 de examens in 1 keer)
Peace of cake!
And it goes BRAAAAAPP!
moet je eens zoeken. Zal volgens mij varieren van rond de 100 tot 150 euro.ROFLASTC schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 18:54:
voorlaatste foto vind ik het leukst en wat kost Assen eigenlijk? Ik wil wel eens rijden daarzo samen met mijn neven die op een ZZR en een Tl1000R rijden (en dan ik met m'n buffelowwnaaage
)
Chevy454 schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 18:56:
[...]
moet je eens zoeken. Zal volgens mij varieren van rond de 100 tot 150 euro.
Hmm was ik al bang voor maar heb het er wel voor overGrolsch schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 19:57:
CRT dag kost in 2006 190 € jammer genoeg
[ Voor 24% gewijzigd door ROFLASTC op 20-12-2005 20:03 ]
And it goes BRAAAAAPP!
Ja wil ook CRT dagje doen.. dus ach dikke pret dan maar voor dat geld.
Ik heb nu vakantie dus zal eens wat scannen van Joe bar eerdaags.
Vandaag en morgen wat sleutelen.
Dit is wat ik vandaag heb gemonteerd (gisteren gekocht
)
Filmpje van de Akrapovic, eerste keer draaien er mee
Montage is nog niet af, uitlaat moet nog hoger en uitlaat bevestigings steuntje moet er nog op etc. (die ontbreekt
)
En heb undertail gescoord voor weinig omdat die beschadigd is. Dat fixen we morgen
Ik heb nu vakantie dus zal eens wat scannen van Joe bar eerdaags.
Vandaag en morgen wat sleutelen.
Dit is wat ik vandaag heb gemonteerd (gisteren gekocht
Filmpje van de Akrapovic, eerste keer draaien er mee
Montage is nog niet af, uitlaat moet nog hoger en uitlaat bevestigings steuntje moet er nog op etc. (die ontbreekt
En heb undertail gescoord voor weinig omdat die beschadigd is. Dat fixen we morgen
MOet wel iets meer gebeuren dan enkel dat monteren. OFwel is het de cam welk het geluid niet kan registeren ofwel moet je throttlebodies gesynchroniseerd worden.Capo schreef op donderdag 22 december 2005 @ 22:12:
Dit is wat ik vandaag heb gemonteerd (gisteren gekocht)
de cam trok het zware geluid sowieso al nietChevy454 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 22:46:
[...]
MOet wel iets meer gebeuren dan enkel dat monteren. OFwel is het de cam welk het geluid niet kan registeren ofwel moet je throttlebodies gesynchroniseerd worden.
Powercommander moet er nog op dus dan gelijk helemaal afstellen he
Iemand Nicasil in een flesje kopen ?
Gaat je motor 343% harder van enzo.
/me luistert naar Pink Floyd - Comfortably Numb en voelt zich zo dankzij dat soort topics
Gaat je motor 343% harder van enzo.
/me luistert naar Pink Floyd - Comfortably Numb en voelt zich zo dankzij dat soort topics
leeg
Ik ben aan het kijken naar een nieuwe helm, alleen ben ik er nog niet helemaal uit wat voor iets het word.
Ik heb rond de 400 euro te besteden en zit te twijfelen tussen een:
Arai Condor
of een Shoei Raid-2
Nu hoo ik van bijde typen verschillende geluiden zowel positief als negatief. Mijn eisen buiten veilig en pasvorm. Hij moet stil zijn ( rijwind ), duurzaam qua bekleding ( uitwasbaar etc. ) de visieren moeten makkelijk vervangbaar zijn en er mag niks afbreken met die handeling, iets waar mijn huidige Lazer Carbon nog wel eens last van heeft
( zijkleppen van visier bevestiging breken af...leve plakband
)
Zaken als chin kit, nose kit etc. worden ook aangeschaft. Ik hoor geluiden dat de Arai helmen toch meer windgevoelig zijn cq lawaaiiger op snelheid, terwijl de Shoei op lagere snelheid weer rumoeriger zou zijn? Ik rijd nu met otoplasten in, maar wil dit niet elke keer hoeven doen bij een stukje grote weg.
Iemand deze helmen wel eens vergeleken met rijden oid? Tips/tricks?
Ik heb rond de 400 euro te besteden en zit te twijfelen tussen een:
Arai Condor

of een Shoei Raid-2

Nu hoo ik van bijde typen verschillende geluiden zowel positief als negatief. Mijn eisen buiten veilig en pasvorm. Hij moet stil zijn ( rijwind ), duurzaam qua bekleding ( uitwasbaar etc. ) de visieren moeten makkelijk vervangbaar zijn en er mag niks afbreken met die handeling, iets waar mijn huidige Lazer Carbon nog wel eens last van heeft
Zaken als chin kit, nose kit etc. worden ook aangeschaft. Ik hoor geluiden dat de Arai helmen toch meer windgevoelig zijn cq lawaaiiger op snelheid, terwijl de Shoei op lagere snelheid weer rumoeriger zou zijn? Ik rijd nu met otoplasten in, maar wil dit niet elke keer hoeven doen bij een stukje grote weg.
Iemand deze helmen wel eens vergeleken met rijden oid? Tips/tricks?
[ Voor 16% gewijzigd door Shaggy op 23-12-2005 16:47 ]
Making an ass of myself since the 70's
Ik heb vanmorgen mijn rijbewijs laten vernieuwen , en ben dus officeel 25kw rijder 
Nu alleen hopen dat mijn spaarrekening voldoende gevuld is rond Mei voor wat leuks
Nu alleen hopen dat mijn spaarrekening voldoende gevuld is rond Mei voor wat leuks
Zo ik heb al een nieuwe helm 
Geen Shoei, geen Arai, maar een Shark RSF-2 zit erg comfartabel moet ik zeggen
Kan ik weer een paar jaartjes vooruit

Geen Shoei, geen Arai, maar een Shark RSF-2 zit erg comfartabel moet ik zeggen
Kan ik weer een paar jaartjes vooruit

Making an ass of myself since the 70's
En ik trap het topic maar even omhoog 
Ik wil mij een nieuw motordoel stellen (voor enkele redenen). Ik wil een supermotard hebben.
De eisen welke ik heb:
4takt
Kawa KLX650R (de R versie, niet de zwaarlijvige C versie)
Honda XR600
Honda XR650
2takt
Kawa KX500 (jadoul als het eventjes kan)
Honda CR500
Wie kan mij hierbij bijstaan? Ik weet dat ik voor een 2takt 500cc een diep respect moet opbrengen maar het sliden is er wel een stuk moeilijker mee (ontbreken van de motorrem).
Ik wil mij een nieuw motordoel stellen (voor enkele redenen). Ik wil een supermotard hebben.
De eisen welke ik heb:
- onderdelen moeten makkelijk verkrijgbaar zijn (KLR650A1 onderdelen vind je niet meer
)
- hoge kick ass factor.
- sliden!
4takt
Honda XR600
Honda XR650
2takt
Honda CR500
Wie kan mij hierbij bijstaan? Ik weet dat ik voor een 2takt 500cc een diep respect moet opbrengen maar het sliden is er wel een stuk moeilijker mee (ontbreken van de motorrem).
[ Voor 11% gewijzigd door Chevy454 op 27-12-2005 20:56 ]
Mooie line up, maar je hebt het over een breed prijsverschil, wat wil je uitgeven?Chevy454 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 20:55:
En ik trap het topic maar even omhoog
De eisen welke ik heb:Nu dacht ik zelf aan de volgende motoren:
- onderdelen moeten makkelijk verkrijgbaar zijn (KLR650A1 onderdelen vind je niet meer
)
- hoge kick ass factor.
- sliden!
4takt
Honda XR600
Honda XR650
2takt
Honda CR500
Een bedrag van ongeveer 2000 a 2500 euro, tel voor 2takt daar nog maar een 500 euro bij..JdM schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 20:57:
Mooie line up, maar je hebt het over een breed prijsverschil, wat wil je uitgeven?
Het is namelijk zo dat ik de motor toch zal open halen en aanpassen en daar houd ik zo'n 1500 euro voor op zak.
Is het een echt goede SM welke in goede motorische staat is (dan denk ik aan een jonge XR650) dan wil ik er wel 4000 aan uitgeven. Maar ik heb daar wel wat slechte ervaringen meegehad. Ik koop daarom iets goedkopers en reviseer het zelf.
[ Voor 37% gewijzigd door Chevy454 op 27-12-2005 21:03 ]
KLX> afgeschrevenChevy454 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 21:00:
[...]
Een bedrag van ongeveer 2000 a 2500 euro.
Het is namelijk zo dat ik de motor toch zal open halen en aanpassen en daar houd ik zo'n 1500 euro voor op zak.
XR650> afgeschreven
XR600> te traag
KX500> groen is de kleur van een of andere vage kikker
CR 500> ik pink een traantje weg
just my 2cents
Ik reed laatst voor 500m met de XR van een kameraad en ik weet het niet. Het ding trok wel goed maar hij was koud. Heb dus nog niet alles gevoeld.JdM schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 21:02:
XR600> te traag(misschien dat jij er genoeg aan hebt
)
Weet je wat het is? Rood betekent stoppen, groen gas gevenKX500> groen is de kleur van een of andere vage kikker
CR 500> ik pink een traantje weg
Dat heb ik je al meer verteld: "dat verkeerslicht zie je niet op 1 wiel, ik ben dan bezig met erop blijven zitten"Chevy454 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 21:05:
[...]
[...]
Weet je wat het is? Rood betekent stoppen, groen gas geven
hier, iets te kwijlen

JdM schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 21:07:
Dat heb ik je al meer verteld: "dat verkeerslicht zie je niet op 1 wiel, ik ben dan bezig met erop blijven zitten"
Hubba hubba hubba
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wat is het?
[ Voor 23% gewijzigd door Chevy454 op 27-12-2005 21:14 ]
das nou een CR500AF een 500 met alu frame, dus eigenlijk een omgebouwde 250, ik vind dat rood echt mooier hoor
offtopic:
wat minder puntjes mag best trouwens chef! Dat vern#$%kt de layout zo
[ Voor 29% gewijzigd door JdM op 27-12-2005 21:13 ]
Oké, jij zegt dus de CR500.JdM schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 21:11:
das nou een CR500AF een 500 met alu frame, dus eigenlijk een omgebouwde 250, ik vind dat rood echt mooier hoor
Nu wil ik de mening van iemand anders hebben
Aan lef ontbreekt het niet bij jou héofftopic:
[ Voor 21% gewijzigd door Chevy454 op 27-12-2005 21:15 ]
iedereen blijft wijselijk stilChevy454 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 21:13:
[...]
Oké, jij zegt dus de CR500.
D'r staat 451cm2 op t blokChevy454 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 21:13:
[...]
Oké, jij zegt dus de CR500.
And it goes BRAAAAAPP!
dat is de cilinder, verder nog iets zinnigs?
XR600 is de fun factor erg klein.. misschien met andere tandwielen en kleine wielen..
2 takt is dikke pret.. maar ik denk dat als het stoplicht op groen springt je drukker bent met jezelf vast te houden en je gewicht over het stuur te gooien als ook maar enig idee te hebben welke verkeersregels daar gelden
je hebt geld zat en je bent handig.. 2 takt fun is dikke pret . .maar denk aan de kosten... word toch duur..
2 takt is dikke pret.. maar ik denk dat als het stoplicht op groen springt je drukker bent met jezelf vast te houden en je gewicht over het stuur te gooien als ook maar enig idee te hebben welke verkeersregels daar gelden
je hebt geld zat en je bent handig.. 2 takt fun is dikke pret . .maar denk aan de kosten... word toch duur..
Niet mee eens, waarom zou dat duurder zijn?Capo schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 23:13:
[.....]
"t is dus wel 'n 500? en verder is je moeder een man
And it goes BRAAAAAPP!
Ik zei toch SM?Capo schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 23:13:
XR600 is de fun factor erg klein.. misschien met andere tandwielen en kleine wielen..
Fuck, ik kan dus beter me volvreten ipv dat afvallen2 takt is dikke pret.. maar ik denk dat als het stoplicht op groen springt je drukker bent met jezelf vast te houden en je gewicht over het stuur te gooien als ook maar enig idee te hebben welke verkeersregels daar gelden
Of gewoon meer spieren kweken
Daarom dat ik een XR ook leuker ga vinden. Is 4takt en kunnen we eens met andere config spelen. Heb JE zuiger gevonden met een diameter van 102mm ipv de stock 97mm, de compressie van een mieterige 8.6:1 naar 10.6:1, Stage 1 Hotcams, Carillo drijfstangetje, kleppen met minder wrijving, FLATSLIDE TM42je hebt geld zat en je bent handig.. 2 takt fun is dikke pret . .maar denk aan de kosten... word toch duur..
Ik zie het helemaal zitten
De XR600: 46pk@6000rpm, 52Nm@6000rpm
De CR500: 64.6pk@6000rpm, 75.2Nm@6000rpm
Die CR500 heeft 18pk meer dan een XR600. Om dat te compenseren heb je toch flink wat spulletjes nodig.
[ Voor 14% gewijzigd door Chevy454 op 27-12-2005 23:25 ]
Have fun dan 
Ik ga verslaafd blijven aan mijn nieuwe 2 nieuwe projecten..

En van het andere project post ik geen foto's
Ik ga verslaafd blijven aan mijn nieuwe 2 nieuwe projecten..

En van het andere project post ik geen foto's
Hoeft niet, ik zie het wel een keer in de werkplaats
Mag je wel niet aan sleutelen hoorChevy454 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 23:26:
[...]
Hoeft niet, ik zie het wel een keer in de werkplaats
Die XR uit kortrijk is misschien wel goeie optie!
Tuurlijk wel
Denk ik ook. Ik ga er eens HEEL goed overnadenken.Die XR uit kortrijk is misschien wel goeie optie!
[ Voor 7% gewijzigd door Chevy454 op 27-12-2005 23:30 ]
vergeet je het gewichtsverschil niet ook even tussen die XR en die CR? Hoeveel is dat eigenlijkzie het al, scheelt 27 kilo (!), en waar heb je die 64,6PK vandaan, heb je specs kunnen vinden?Chevy454 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 23:29:
[...]
Tuurlijk welEven naar de bouwmarkt wat kit halen
[...]
Denk ik ook. Ik ga er eens HEEL goed overnadenken.
[ Voor 7% gewijzigd door JdM op 27-12-2005 23:39 ]
Kut, zo'n XR650R heeft ook 62pkChevy454 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 23:29:
Ik ga er eens HEEL goed overnadenken.
The plot thickens.... CR500 vs XR650R vs XR600R.... allemaal fun maar de keuze is moeilijk
En kom niet terug voor je je ketting gesmeerd hebt
Chevy: staar je niet teveel blind op vermogen he
Ik heb me ook anderhalf jaar prima op die NX vermaakt, zolang je dr maar rekening mee houd dat het boven de 100 grotendeels gedaan is kun je dr genoeg lol mee hebben.
En op bospaadjes heb je aan 10PK al genoeg met de meeste wegbanden.
Tuurlijk zou meer vermogen leuk zijn, maar dat brengt ook nadelen (onderhoud enzo) met zich mee.
leeg
Dit topic is gesloten.