Motor - Beginnersvragen... en meer! Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.082 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
We gaan het maar eerst eens controleren ;)
Voor een kritische fout moet je verschillende parameters kennen om de fout uit te lokken.
Ik zie voorzover nog geen accuut probleem in de schema's maar ik heb de unit dan ook nog niet in handen. Mogelijk dat het hier om een aansturingsprobleem gaat en/of een slecht werkende sensor en dat het met een software update kan worden opgelost.

Al is het vermoeden daar dat het een structureel probleem in de werking van de unit is.

[ Voor 60% gewijzigd door Chevy454 op 23-11-2005 10:42 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
Ik weet dat er ergens een pdf'je rondslingert over afstelling van de carburateurs en wat uitleg, was ook goed te volgen ook voor de mensen die er nog niet zoveel vanaf weten. Weet iemand welke ik bedoel en waar ik hem kan vinden? Was in het engels geschreven btw.

Is er trouwens ook iemand die misschien weet waarom mijn motor'tje nauwlijks van stationair op wil pakken na een paar km rijden? Moet het echt heel voorzichtig met het gas spelen wil die oppakken, anders slaat die af. Ik vermoed dat de motor stationair iets te rijk loopt, verder loopt hij hartstikke goed. Als ik met het gas blijf spelen is er ook niks aan de hand. Alles is verder origineel. Heb de pilot schroeven op dit moment 720 graden uitgedraaid, daarmee blijft die stationair wel doorpruttelen maar ploft af en toe heel zachtjes in de uitlaat. Heb daarme nog niet kunnen rijden want mijn versnellingspookje lag eraf. Toen ik gister reed had ik ze 720+180 graden uitgedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
zet hem gewoon op de bank.. ben je van dat hele gesodemieter af en is het ooknog eens goed afgesteld.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clithopias
Als ik een of ander plastic racekanon had had ik dat wel gedaan, alleen met mijn ouwe zooi pruts ik liever zelf wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Clithopias schreef op woensdag 23 november 2005 @ 16:10:
Als ik een of ander plastic racekanon had had ik dat wel gedaan, alleen met mijn ouwe zooi pruts ik liever zelf wat aan.
Dan wordt het bougies uitdraaien. Motor warm draaien, stukje rijden, dan volgas rijden en direct (met het gas compleet open) uitzetten. Bepaal eerst je hoofsproeier en daarna moet je eens op gevoel met de pilot screws spelen om de motor af te stellen. Ik zou dat doen in combinatie met een carbtune setje.

Maar ik zou heel eerlijk zijn: lig niet zo te kloten :o
Ga op de testbank, kost geen kloten en je weet toch al ongeveer wat je moet aanpassen.
De middelen zijn voorhanden, ik zou niet zoveel meer gaan liggen kloten.
(ja, als ik die übergeile bougies krijg waarmee ik een p-v diagramma kan opstellen :9 Kan je ook direct vermogen winnen met de ontsteking goed op punt te stellen _o_ )

[ Voor 49% gewijzigd door Chevy454 op 23-11-2005 16:31 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clithopias
Hij is helemaal standaard verder, enige probleempje dat ik heb is bovenstaand dus. Moet dan iets kleins zijn lijkt mij? Had daarnet nog even een stukje gereden (koud zeg), dit keer maar een keertje dat hij wat moeilijk oppakte. Wel blijkt mijn accu nog niet goed bij te laden, gelukkig rolde ik nog dus dat scheelde mij de motor aankicken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:26

4x2

lộn xộn quá

Hoe ziet het luchtfilter dr uit ?

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
vlotterbakniveau ook goed? Kan ook wazige problemen opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clithopias
Vlotterbakniveau had ik afgesteld, en luchtfilter is nog wel goed. Had vanmiddag nog even een stukje gereden (koud zeg) en was het maar een keer dat die niet meteen pakte. Gelukkig niet al te groot rondje want mijn accu laad blijkbaar niet goed bij, viel vlak bij huis dood toen ik terugschakelde. Gelukkig rolde ik nog want dat scheelde mij de boel aankicken.

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Wel goed ? :P
Je moet er duideijk licht doorheen zien als je er doorheen kijkt (mits je zo'n lamellenfilter hebt zeg maar, een schuimfilter kun je wegmieteren als ie half opgevreten is enzo :P)
Had vanmiddag nog even een stukje gereden (koud zeg) en was het maar een keer dat die niet meteen pakte. Gelukkig niet al te groot rondje want mijn accu laad blijkbaar niet goed bij, viel vlak bij huis dood toen ik terugschakelde. Gelukkig rolde ik nog want dat scheelde mij de boel aankicken.
Dat kan er ook iets mee te maken hebben trouwens, dat je dynamo het gewoon te zwaar heeft.

leeg

• Capo
  • Niet online
4x2 schreef op donderdag 24 november 2005 @ 00:23:
Dat kan er ook iets mee te maken hebben trouwens, dat je dynamo het gewoon te zwaar heeft.
Begint er steeds meer op te lijken dat er iets heel anders aan de hand is.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

• Clithopias
Dat is wel een goeie, had een paar weken terug wat afgebroken draadjes van mijn spanningsregelaar. Stond dus halverwege naar Utrecht stil, maar kon verder rijden met mijn lichten uit. In Utrecht was de accu onderhand zover leeg dat hij ook voor geen meter meer wilde oppakken van stationair.
Denk dat ik de dynamospoelen maar even verwissel, had er al een andere spanningsregelaar in gehangen.

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Meet de laadstroom op zowel de dynamo (steeds tussen 2 draden meten, op die manier alle 3 afgaan).
En meet de laadspanning op de accu zelf, moet ergens tussen de 13,5 en 14,5 volt liggen bij een 3-4000rpm.

En zorg voor een goede accu, want als die dynamo en spanningsregelaar steeds volle bak de accu bij moeten laden is het snel einde verhaal voor beiden.

leeg

Verwijderd

valt het jullie ook op dat dit topic veel minder hard gaat sinds het in Thema: Vervoer staat?

• Chevy454
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 12:12:
valt het jullie ook op dat dit topic veel minder hard gaat sinds het in Thema: Vervoer staat?
Alles gaat minder hard, het is namelijk glad op de weg :+

• Capo
  • Niet online
Chevy454 schreef op donderdag 24 november 2005 @ 12:15:
[...]

Alles gaat minder hard, het is namelijk glad op de weg :+
Normaal als het glad is gaat het toch harder hoor :+

• Chevy454
  • Niet online
Capoeirist schreef op donderdag 24 november 2005 @ 13:07:
Normaal als het glad is gaat het toch harder hoor :+
mjah..... mjah...........mjah................
strikt genomen heb gelijk je gelijk. Je crasht harder omdat je minder wrijving op de banden hebt waardoor je minder hard afremt :+. Maar je accelereert ook minder hard :+

[ Voor 6% gewijzigd door Chevy454 op 24-11-2005 13:13 ]

• Capo
  • Niet online
Chevy454 schreef op donderdag 24 november 2005 @ 13:13:
[...]

mjah..... mjah...........mjah................
strikt genomen heb gelijk je gelijk. Je crasht harder omdat je minder wrijving op de banden hebt waardoor je minder hard afremt :+. Maar je accelereert ook minder hard :+
Dat is het probleem, je denkt aan de verkeerde dingen :+

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:45
kga m'n brommer eens een flinke poetsbeurt geven binnenkort.

Alle kuipen eraf, en dan het frame eens schoonmaken.
Hoe zouden jullie dan doen :?
Ik zal zelf aan diesel te denken, omdat diesel van zichzelf redelijk vettig is.

tips en tricks zijn welkom :P

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Verwijderd

WD40 is mijn grootste vriend. Dat laat ook nog eens een beschermend laagje achter.

• Chevy454
  • Niet online
Capoeirist schreef op donderdag 24 november 2005 @ 15:15:
Dat is het probleem, je denkt aan de verkeerde dingen :+
* Chevy454 gaat nadenken

* Chevy454 denkt aan:
motoren
tieten
circuit
tieten
geld
tieten

lijkt me toch redelijk in orde hoor :? :P

Ik moet BMW toch wel enige hulde toejuichen. Ze houden zich tenminste aan de vastgelegde coderingen van de elektrische schema's. Lekker makkelijk lezen en nog makkelijker de aansluitingen van de units herkennen.

[ Voor 35% gewijzigd door Chevy454 op 24-11-2005 18:57 ]

• AcIDeR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-12-2024
Binnekort ben ik dus in het bezit van mijn motorrijbewijs , en het liefste rijd ik van de winter nog af en toe een blokje...

Wat is nou een leuke gooi en smijt fiets...voor in de winter?(for fun...)
Crossertje of gewoon wat anders leuks??
Overgens ook een niet te hoog budget...ivm aanschaf zxr400/zx6r binnekort...

Verwijderd

Zet dan die pekelfiets helemaal uit je hoofd. Dan heb je die ZXR400 of ZX6R tenminste binnen afzienbare tijd. Anders zul je altijd zien dat die goedkope pekelfiets je veel meer kost dan je verwacht had.

• Capo
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 20:59:
Zet dan die pekelfiets helemaal uit je hoofd. Dan heb je die ZXR400 of ZX6R tenminste binnen afzienbare tijd. Anders zul je altijd zien dat die goedkope pekelfiets je veel meer kost dan je verwacht had.
with stupid en zo :)

Goedkope fiets kost altijd veel meer als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
omdat het gisteren slecht weer was heb ik m'n eerste "tank cam" filmpje gedigitaliseerd.

Het licht klopt nog niet helemaal :(

check: http://members.home.nl/a.kamphuis/Naamloos.wmv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mag lijen als jij een keer je rijbewijs kwijtraakt of jezelf te pletter rijdt (en dan hoop ik dat je niemand meeneemt).

Als je wilt blazen ga je naar een circuit.

Tres stupide....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 09:16:
Ik mag lijen als jij een keer je rijbewijs kwijtraakt of jezelf te pletter rijdt (en dan hoop ik dat je niemand meeneemt).

Als je wilt blazen ga je naar een circuit.

Tres stupide....
take it easy ;) 8)
circuit rijden we ook regelmatig, soms moet je stoom afblazen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Ik ben dan hersendood met jouw vergelijk :'(
Ik geef ook gas op de openbare weg maar enkel als de weg leeg is, omstaanders wil je inderdaad niet raken. Circuit rijden wil ik nog wel een keer maar zit er momenteel niet in.

Maar ik heb het filmpje nog niet bekeken, wie weet is hij wel erg dom bezig :+
Ligt het aan mij of klopt die teller niet? een wagen welke 80km/h rijdt en jij komt eraan met 200km/h komt toch HEEL wat sneller voor je ruitje.

[ Voor 27% gewijzigd door Chevy454 op 25-11-2005 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
teller klopt wel redelijk tamelijk (originele afwijking niet meegenomen natuurlijk).

Voor de rest ging het wel redelijk stroef, maar geen bijna verkeerd momenten ofzo, dus ik vind het nog wel mee vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Op dat soort wegen rijden wij ook wel door maar geen 200 en dergelijke.. dit gaat echt wel rap.

Ik ga niet preken, je kunt zelf ook nadenken :)

:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Grolsch schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 09:03:
omdat het gisteren slecht weer was heb ik m'n eerste "tank cam" filmpje gedigitaliseerd.

Leuk filmpje, lekker vlot :)

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

heeft er hier iemand ervaring met de honda varadero xl125v?
In de UK mag je na een basistestje met een L plate 'oefenen' op een max 125CC motor..

De Varadero 125 is een van de weinige full size 125cc's dus lijkt het niet een volwassen vent op een brommer idee ;)

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Wat wil je in godsnaam doen met een grote brommer / mini motor (in de veronderstelling dat er ook een 11kW beperking is)? Dat ding moet je aanschaffen en dan heb je jouw echte A en dan kan je weer een motor aanschaffen?

Mocht er geen 11kW beperking zijn dan kan je voor de full power versies (er is ook een 11kW versie maar die raad ik echt niemand aan) van CBR125 en de RS125 gaan. Dat zijn ook best leuke motoren waarbij mijn voorkeur naar de appie gaat.

Ik zou gewoon voor de echte A gaan en niet liggen kutten met een L en 125cc regel.

[ Voor 36% gewijzigd door Chevy454 op 25-11-2005 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeeJay
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-12-2024

PeeJay

Prutser

Ik herken wel wat van mezelf in dit filmpje.

Don't play dumb with me, that's a game you can't win....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
PeeJay schreef op maandag 28 november 2005 @ 16:51:
Ik herken wel wat van mezelf in dit filmpje.
Wie niet? :+ We rijden allemaal wel wat TE hard :)

[ Voor 11% gewijzigd door Chevy454 op 28-11-2005 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

ToolkiT schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 19:22:
heeft er hier iemand ervaring met de honda varadero xl125v?
In de UK mag je na een basistestje met een L plate 'oefenen' op een max 125CC motor..

De Varadero 125 is een van de weinige full size 125cc's dus lijkt het niet een volwassen vent op een brommer idee ;)
Full size my ass.

Ik heb ze gezien in Frankrijk, net zo groot als me MTX van vroegah

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Waar zijn de MF-stickers :?

Al met al een vlot filmpje en was dat nou een agent waar je geluk voor moest hebben?

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clithopias
M'n bekrachtigingspoel was dus overleden, andere erin gezet en nu laad die weer bij. Komt niet boven de 14,5 volt uit dus goedgekeurd. Nu nog wat op de uitlaat verzinnen, een roestbruine pijp met rammelde schotjes in de demper is natuurlijk geen porum. Het geluid dat er uitkomt ook niet.
Afbeeldingslocatie: http://www.gewan.demon.nl/xs.jpg

De xj van mijn vader ook maar eens onder het stof vandaan getrokken, de kou en een paar weken stilstaan zorgde ervoor dat de accu leeg was. Die accu had ik eerder al eens helemaal leeg getrokken, was halverwege op weg naar school toen bleek dat mijn accu toen ook niet bij werd geladen (was met de xs400 die ik niet verzekerd kreeg) en geen zin om te lopen. Gelukkig kon ik toen verder rijden met mijn lichten uit, maar terug was niet meer mogelijk :D Na het opladen gelijk maar rondje door de buurt gereden, weet gelijk wat ik mis bij mijn xs. Achterkant begon te glijden toen ik nogal enthousiast op het gas ging :9
Zometeen maar even een plekje vrij maken in de verwarmde schuur, en tzt maar eens een goede poetsbeurt geven want hij is te netjes om weer weg te laten rotten. Heb ook nog twee mooie dempers klaarliggen die erop moeten komen, degen die erop zitten is er een van lekgeroest :( En even kijken wanneer we een nieuwe accu kopen, als mijn vader er voorlopig toch niet op gaat rijden is het zonde om er nu een te kopen.

[ Voor 8% gewijzigd door Clithopias op 30-11-2005 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
ROFLASTC schreef op maandag 28 november 2005 @ 18:41:
[...]

Waar zijn de MF-stickers :?

Al met al een vlot filmpje en was dat nou een agent waar je geluk voor moest hebben?
ik heb geen MF stickers, straks wordt ik nog in verband gebracht met dat stelletje hard-rijders daaro O-)

agent is de laatste 20 seconden van het filmpje waar die tekst bij staat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Zo.. ik heb weer es mazzel..

Van de week wezen kjiken voor een BOS GP1 demper in titaan, helaas not for road use.. en ik wil nu juist een demper waarbij kinderen niet hun vingers in hun oren stoppen als je voorbij komt en ik ook eens Duitsland in kan zonder me schuldig te voelen en aangehouden te worden.

Bel ik bos op.. ik vertel verhaal, ja zegt die man, toen hadden ze nog geen e-keur, nu wel.. dus ik heb maar eea besteld zodat hij ook e-keur word alsnog.

Dus vol trots laat ik zondag ofzo wel foto zien en over 2 maanden de dyno run incl. geluid :)

Als iemand nog een High mount MIG uitlaat wil kopen, mail me maar ff, leuk voor streetfighter projectjes, is incl. linkpijp (slipon) en zo. Is officieel van een GSXR750 van 2000 t/m 2002 ofzo maar met beetje knutselen krijg ik hem zelfs op mijn 99'er wel op.

[ Voor 8% gewijzigd door Capo op 30-11-2005 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Woei, weer es een vraagje aan de wetende medemens:

Ik kan me van de wintersport herinneren dat ik nergens geen last van had met een goed paar handschoenen, maar zijn leren motorhandschoenen ook goed bestand tegen het krijgen van kâhwe klâhwe? Net met mn rijles wist ik eigenlijk alleen nog maar dat ik vingers had omdat ik ze kon tellen, maar ik begon ze pas 10 minuten naderhand weer te voelen :)

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:00

DinX

Motormuis

Textiel is warmer dan leer. Zeker als je goede dikke winterhandschoenen neemt.
Ik heb dunnere textiel handschoenen, maar die zijn dan ook verwarmd.

* DinX heeft 3 of 4 paar handschoenen :p

Voor elke situatie wel een paar :p

[ Voor 12% gewijzigd door DinX op 30-11-2005 20:48 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Deze held heeft ons imago weer wat opgekrikt na die strapatsen van Grolsch :Y) :
Klik!
Ik had tijdens het lessen handvatverwarming :9 maar nu moet ik het doen met mijn gevoerde textielen handschoenen, wat so far prima bevalt. Heeft er iemand nog tips over hoe je je motor het best de winter door helpt als je alleen de openbare weg tot je beschikking hebt als stalling?

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vaak rijden, dan blijft de accu op lading, dik inspuiten met beschermende rommel (S100, WD40, vaselinespray, blanke tectyl), en niet wassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
JanPedaal schreef op donderdag 01 december 2005 @ 13:05:
Deze held heeft ons imago weer wat opgekrikt na die strapatsen van Grolsch :Y) :
Klik!
Ik had tijdens het lessen handvatverwarming :9 maar nu moet ik het doen met mijn gevoerde textielen handschoenen, wat so far prima bevalt. Heeft er iemand nog tips over hoe je je motor het best de winter door helpt als je alleen de openbare weg tot je beschikking hebt als stalling?
hé, we gaan elkaar toch niet zwart maken hé :P :+

Voor de rest als je hem voor langere tijd stalt de tank 100% vol gooien ivm roest in de tank.
zeiltje erover heen, vocht vretertje eronder etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcIDeR
Gister mijn theorie gehaald, vandaag mijn AVB.

Nu even de rest afronden , en hopelijk snel die extra stempel in me boekje... :D

Wie van jullie komt er overgens uit de omgeving B.o.Z of Zeeland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Succes dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vm1heA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-06 16:11
AcIDeR schreef op donderdag 01 december 2005 @ 23:09:
Gister mijn theorie gehaald, vandaag mijn AVB.

Nu even de rest afronden , en hopelijk snel die extra stempel in me boekje... :D

Wie van jullie komt er overgens uit de omgeving B.o.Z of Zeeland?
Deze zit in de buurt : ChaserBoZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vm1heA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-06 16:11
Bedankt voor die info hoorrrrr ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcIDeR
Is een zxr750 ook gewoon op 25kw te krijgen?of moeilijker/makkelijker als een zxr400?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Is geen officiele typegoedkeuring voor.
ZXR400 ook niet voor allemaal geloof ik.

Kunt het met een uitdraai doen, maar is in principe hetzelfde als een opgevoerde brommer.
De verzekering kan mogelijk niet uitkeren bij (door jouw) veroorzaakte schade.

Simpel aanrijdingkje zal het meevallen, maar bij letselschade kun je een probleem krijgen.

Ik heb zelf ook 3 maanden illegaal op mn VF400 rondgereden, ding was niet eens begrensd, gewoon bij unive binnen gewandeld en ding verzekerd, heb ze maar mn paspoort laten zien ipv mn rijbewijs

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcIDeR
Ik wil wel begrenst gaan rijden...

Ik zal tegen die tijd iig wel zo slim om zwart op wit te willen hebben , dat ze in elk geval gewoon vrolijk uitbetalen indien schade.

Overgens las ik op motorforum, dat iemand was vrijgesproken vanwege het rijden met een uitdraai...ipv goedkeuring... dus het lijk mij wettelijk dus weer toegestaan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

ws weten ze niet wat ze dr mee aan moeten (gedoogbeleid 4ever...).
Hoeft niet te betekenen dat het bij een 2e poging weer lukt.

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcIDeR
Lekker scheef weer in Nederland, ze willen wel de jeugd onder de 21 op 25kw zetten.
Maar vervolgens word er niks gedaan omtrent de motoren waarom deze mensen op willen rijden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Zaterdag hopelijk mijn nieuwe fiets ophalen

Afbeeldingslocatie: http://www.bikenet.nl/BikeFotos/00036441414141415E73a.jpg

Nee niet de bmw die erachter staat ;) maar de zilver/zwarte gsxr 750 van 2000 :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Capo schreef op zondag 04 december 2005 @ 12:23:

[afbeelding]

Nee niet de bmw die erachter staat ;) maar de zilver/zwarte gsxr 750 van 2000 :) :)
Second Opinion vragen van Paulus? (aka op de testbank met dat aftands kut hok :P )
Of heb je voldoende vertouwen in de verkopers van Vos? (waarschijnlijk Peter of Jeroen?)

[ Voor 9% gewijzigd door Chevy454 op 04-12-2005 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-06 11:56
hier misschien nog mensen die op zoek zijn naar een motor? Mijne staat te koop.

Het gaat om een Kawasaki ZX-6R van 1998.
Heeft +/- 56000km gelopen en mag voor de vaste prijs van 3500 euro van eigenaar wisselen.

zie ook; http://koopjes.marktplaat...X5zYxfcDK2MfsQ%3D%3D&df=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Ik heb net mijn eerste kleine stapje richting motor rijden gemaakt...

Namelijk op ebay een motorjack gekocht:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/...4593213273%2509%26fvi%3D1
Nu kan ik op voor de CBT:
http://www.dvla.gov.uk/dr...ulsory%20Basic%20Training
http://www.begin-motorcycling.co.uk/cbt.htm

[ Voor 18% gewijzigd door ToolkiT op 04-12-2005 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Chevy454 schreef op zondag 04 december 2005 @ 18:57:
[...]

Second Opinion vragen van Paulus? (aka op de testbank met dat aftands kut hok :P )
Of heb je voldoende vertouwen in de verkopers van Vos? (waarschijnlijk Peter of Jeroen?)
Als ik thuis kom gelijk tank eraf en zijkuipen en maybe meteen ff op de bank, licht aan paul en drukte :)

Niet goed, tja dan ga ik wel terug he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
licht uit paul :+

ligt bedoel je zeker :P

[ Voor 10% gewijzigd door Chevy454 op 04-12-2005 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Capo schreef op zondag 04 december 2005 @ 12:23:

[afbeelding]

mooie fiets capo, wordt misschien ook mijn volgende _/-\o_
ziet er lekker uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online

Ja hoop echt dat het doorgaat. Deze fiets is echt heel wat meer motor, dubbele gaskleppen, 17kg lichter, er worden 4x meer berekeningen gedaan door het nieuwe computer systeem + verbeterde injectie. Mijn huidige is gekieteld op 88nm en 126,5pk a.w. Deze heeft dat zo'n beetje standaard al.

Ben echt zo benieuwd :)

Nu snel alle gadgets van mijn huidige verpatsen.. gelukkig al aantal dingen die op gehaald gaan worden (is altijd maar afwachten he)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

heeft er iemand ervaring met de Caberg Justissimo helm?
http://www.sounddistribut...oducts.asp?recnumber=2036

Hij is wat duurder dan een gewone flipfront helm hier maar krijgt wel goede reviews..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Heb er zelf een keer een 150km mee proefgereden, maar vond m minder fijn dan mn eigen Caberg J1+.
Ding was niks stiller, zonneviziertje kwam niet ver genoeg omlaag, de klep viel uit zichzelf dicht en vast nog wel iets.
Kan aan het exemplaar gelegen hebben, maar ik zou je aanraden om gewoon te gaan proefrijden met de helm, kun je het voor jezelf bepalen.

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Laatst online: 20-08 13:09
Zonet gebeld met de rijschool, heb vrijdag aanstaande mijn 1e rijles :*) :D .

Moet nu alleen nog ff boots kopen, ow wat heb ik er zin in zeg :Y) .

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Yonni schreef op maandag 05 december 2005 @ 15:25:
Zonet gebeld met de rijschool, heb vrijdag aanstaande mijn 1e rijles :*) :D .
* Chevy454 kijkt naar buiten
* Chevy454 trekt nog een extra vest aan

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Laatst online: 20-08 13:09
B)

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcIDeR
Ik hoor zaterdag waneer ik eventueel kan afrijden,
Kan haast niet wachten :P

Overgens zag ik net een leuke zxr400 te koop staan , met 22.000 op de teller...van ' 93.
Is dit niet wat erg weinig?4.000 per jaar rijden de meeste motoren toch wel?
Overgens valt dit me meer op...dat die 400tjes vaak weinig km's hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

ID-tje

Komende zomer een GOT motor-meeting op Zandvoort?

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yotta
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-09 15:58

Yotta

0110101001111010

Ow hier hebben ze dus het topic verstopt!
Ben nu weer helemaal up-to-date, dat filmpje van "Grolsch" was het doorlezen waard, Damn _/-\o_

Ik ben ook met m'n motorrijbewijs bezig. Heb exame voertuigbeheersing inmiddels al gehaald en ben nu hard op weg naar het exame verkeersdeelneming. Hoppelijk in het voorjaar een mooie fiets score en dan van de zomer brullen 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Yotta op 05-12-2005 21:18 ]

0110101001111010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:48

Steffie

Opaque

AcIDeR schreef op maandag 05 december 2005 @ 18:46:
Ik hoor zaterdag waneer ik eventueel kan afrijden,
Kan haast niet wachten :P

Overgens zag ik net een leuke zxr400 te koop staan , met 22.000 op de teller...van ' 93.
Is dit niet wat erg weinig?4.000 per jaar rijden de meeste motoren toch wel?
Overgens valt dit me meer op...dat die 400tjes vaak weinig km's hebben.
Zulke motoren worden niet heel snel als woon-werkverkeer fiets gebruikt. Denk dat dat de kilometertellerstand wel kan verklaren.

Heb al een tijdje niet meer gepost in dit topic, maar rijdt nog bijna wekelijks motor. Heb inmiddels een FZR 600 uit 1990 erbij gekocht. De RS250 heeft een vastloper gehad en die moet dus worden gereviseerd. Daarnaast zocht ik eigenlijk toch al een motor waarmee ik ook in de winter kan blijven rijden zonder me zorgen te hoeven maken om pekel.

[ Voor 25% gewijzigd door Steffie op 05-12-2005 22:07 ]

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Ja ging dus ook met een maat van mij een pekel fiets kopen.. hoe dat is afgelopen..tja :+

Leuk zo'n fzr600..was mijn eerste fiets..ook van 1990.. gare frikandel was het wel maarja dat was eigen schuld haha, stuurt lekker zo'n fiets!!

[ Voor 9% gewijzigd door Capo op 05-12-2005 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie

Steffie

Opaque

Capo schreef op maandag 05 december 2005 @ 23:42:
Ja ging dus ook met een maat van mij een pekel fiets kopen.. hoe dat is afgelopen..tja :+

Leuk zo'n fzr600..was mijn eerste fiets..ook van 1990.. gare frikandel was het wel maarja dat was eigen schuld haha, stuurt lekker zo'n fiets!!
Ja het model verdient niet bepaald de schoonheidsprijs, zeker in vergelijking met die RS250 of Suuz niet. Stuureigenschappen zijn inderdaad redelijk goed, gewicht speelt natuurlijk nog wel een negatieve rol. Remmen vind ik wel heel erg veel minder dan die van RS250, dat was wel even wennen. Vooral bij het door de file rijden was het even zoeken naar meer vertrouwen vanwege de flink langere remweg dan ik gewend was.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcIDeR
Steffie schreef op maandag 05 december 2005 @ 22:04:
[...]

Zulke motoren worden niet heel snel als woon-werkverkeer fiets gebruikt. Denk dat dat de kilometertellerstand wel kan verklaren.

....
Daar ging ik al vanuit , maar ik vind 1600km per jaar gemiddeld dan toch wel wat erg weinig?
Ik neem aan dat als je een beetje intensief rijd...je hier wel overheen kom??

Is er overgens een mogenlijkheid een km stand na te trekken?
Soort van NAP , maar dan op motoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie

Steffie

Opaque

AcIDeR schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 00:02:
[...]

Daar ging ik al vanuit , maar ik vind 1600km per jaar gemiddeld dan toch wel wat erg weinig?
Ik neem aan dat als je een beetje intensief rijd...je hier wel overheen kom??

Is er overgens een mogenlijkheid een km stand na te trekken?
Soort van NAP , maar dan op motoren?
Enige manier om het te checken is aan de hand van onderhoudsbonnen van een dealer, maar zelfs daar kan nog mee geknoeid worden.

1600 per jaar is bizar weinig ja. Is die van een vrouw die een nieuwe verantwoordelijkheidsrol in de vorm van kids heeft gekregen ofzo? Dat zou het nog enigzins kunnen verklaren.

[ Voor 15% gewijzigd door Steffie op 06-12-2005 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
AcIDeR schreef op maandag 05 december 2005 @ 18:46:
ZXR400 laten staan, ga voor een ZX-6R (of een 600cc motor in het algemeen) als het gaat. 400cc motoren hebben wat meer te lijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeeJay
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-12-2024

PeeJay

Prutser

Steffie schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 00:05:
[...]

1600 per jaar is bizar weinig ja. Is die van een vrouw die een nieuwe verantwoordelijkheidsrol in de vorm van kids heeft gekregen ofzo? Dat zou het nog enigzins kunnen verklaren.
Valt reuze mee.

Mensen die weinig vrije tijd hebben zullen niet veel km maken.
Mensen die een winkel hebben bijvoorbeeld, zoals mijn oom. In 5 jaar tijd 9.000km rijden.

Ik heb dit jaar amper 500km gereden. Terwijl ik met de auto meer dan 60.000km per jaar rijd (woon-werk).

Don't play dumb with me, that's a game you can't win....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
toen ik mijn soesje kocht stonden er 6024 echte km's op de teller.
Dat was in 2004 terwijl de motor van 1997 was.
Dus 7 jaar mee gereden, dus nog geen 1000 km per jaar.

Tjah, je hebt van die gekken. Ik rijd nu zo'n 10.000 per jaar incl. vakantie's treffens / circuitdagen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Grolsch : ziekelijk weinig haha! geweldig.

Mijn nieuwe motor is 5 jaar oud, 8000km..

do the math..

Het gebeurd wel zeker..

ik heb afgelopen jaar 8000km gereden..

[ Voor 17% gewijzigd door Capo op 06-12-2005 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Mn VF heb ik gekocht met 23000 op de teller, ding is uit 85...
alleen staat ie pas sinds 91 op kenteken in NL
Staat nu bijna 30000 op, na een half jaar, met tussendoor nog een maand of 3 stilstaan alles bij elkaar..

Zal dit jaar een 15-20000 gereden hebben denk ik, stuk minder dan ik had gewild.

Owja, gemiddelde Nederlandse motorrijder rijd 3000km per jaar, motor is gewoon een hobby object voor velen en het eerste wat moet wijken als de centen niet meezitten.

Ga op MF alleen al eens na hoeveel er meer dan 10K per jaar rijden, zijn er niet zoveel geloof ik (zelfs een keer iemand gezien die er trots op was dat ie dit jaar wel 4500km had gereden oid)

[ Voor 38% gewijzigd door 4x2 op 06-12-2005 11:46 ]

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Capo schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 11:38:
Grolsch : ziekelijk weinig haha! geweldig.

Mijn nieuwe motor is 5 jaar oud, 8000km..

do the math..

Het gebeurd wel zeker..

ik heb afgelopen jaar 8000km gereden..
ook belachelijk weinig mee gereden dus.

Ik vermoed dat de vorige eigenaar van m'n brommer een schuivertje heeft gemaakt, en er toen zo flauw van was dat hij hem 3/4 jaar in de schuur heeft neergezet, en niet meer naar omgekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Dat komt me bekend voor Grolsch, zo heb ik wel eens een motor zien staan compleet onder het stof, chopper wel maar toch ;) Eigenaar ooit eens gevallen, stond al 6 jaar stil.... kwamen heb binnen brengen om te maken en onderhouds beurtje..was verkocht... Zag er daarna uit als nieuw toen de klant hem had gepoetst..

Schuivertje is vaak toch wel terug te vinden maar dat weet je vast ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

woei, vandaag theorie examen, 45 goed van de 44 minimaal. Zat nog wel te twijfelen of ik het wel gehaald had voor die vrouw de certificaten uit kwam delen, want 50% van de vragen kon ik zelf regels bij verzinnen. Ik heb zo'n mooi theorie CD-ROM setje waar je dus echt geen zak aan blijkt te hebben. De helft van de vragen uit het examen komen overeen met wat je daarin krijgt voorgeschoteld, de andere helft is logisch nadenken en hopen dat het niet toevallig net een uitzondering betreft.

Voorbeeld: wanneer is groot licht in bepaalde gevallen toegestaan, bij dag, bij nacht of bij allebij? Weet ik dat... ik denk doe voor de gein allebei, dr staat tenslotte 'in bepaalde gevallen' en dr zullen vast wel gevallen zijn dat het nodig is? Aangezien dat de enige vraag in de Lichten categorie was en ik in die categorie 1 fout had weet ik dus nu dat het alleen bij nacht mag :)
Op de theorie CD staat dus niks over dit soort meuk, wel zooi over mistlicht, tunnels en stadslicht, maar waneer groot licht wel en niet mag hoor je ze niet over.

Maar goed, 5 fouten dus ik heb het gehaald :) :7

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Capo schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 14:44:
Dat komt me bekend voor Grolsch, zo heb ik wel eens een motor zien staan compleet onder het stof, chopper wel maar toch ;) Eigenaar ooit eens gevallen, stond al 6 jaar stil.... kwamen heb binnen brengen om te maken en onderhouds beurtje..was verkocht... Zag er daarna uit als nieuw toen de klant hem had gepoetst..

Schuivertje is vaak toch wel terug te vinden maar dat weet je vast ook wel.
die van mij heeft een klein schuivertje gemaakt, en dat weet ik ook wel (ook al tijdens het aanschaffen).

Kun je ook zien want de kappen zijn nog lichtelijk geschaafd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Vroeger woon/werkte of woon/schoolde ik met de motor, afstand van 30km of zo. Nu zit ik vaker op 5 km van huis en neem ik dus de auto (ja kan ook fietsen, maar de auto is hier overdag nog wel eens nodig).

Vanmorgen moest ik weer eens 30km verderop zijn -> Motor :*) Ook al omdat ik dan _wel_ kan parkeren bij school :P
Nee hoor, accu zo goed als leeg :'( Overgestart met de auto, startkabels paar minuten laten zitten, kabels eraf, toerental zakt in en hij gaat onregelmatig lopen. Kabels er maar weer op dan...
Na een kwartiertje kabels er weer af en nu bleef hij wel netjes lopen. In dat kwartier de choke steeds verder dicht gedaan (zonder dat wilde hij al helemaaal niet starten :P).

Kleed me om, ga op de motor zitten, duw hem achteruit, draai richting weg, druk om een of andere vage reden toch weer op de startmotor-knop -> slaat af -> accu te leeg om weer op gang te komen.
Tegen nu had ik eigenlijk totaal geen tijd meer, dus motor geparkeerd, hopen op genoeg prik om het alarm erop te krijgen (voor de verzekering :P), toch schijfremslot er ook maar bij gedaan, in de auto gestapt en maar vertrokken :P

Bij school maar gebluft dat ik mederwerker was van mijn stagebedrijf (wat ik in princiepe ook ben) en zonder doorvragen mocht ik door de slagboom. Enige fatsoenlijke parkeerplaatsen bij school zijn namelijk eronder in de kelder, alleen voor leraren en bezoek, niet voor leerlingen :P
1km radius om school heen is een streng bewaakt/beboet niet-parkeren-zone :( Wie zet er dan ook niet 1, niet 2, maar VIER scholen (HAS, kunst academie, Avans en Koning Willem 1) in hartje centrum 's Hertogenbosch?

Vanavond de motor maar aan een (motor-)acculader :)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
khoop voor je dat jet het met laden red.
Kan ook einde oefening betekenen vooor de accu, en die zijn niet goedkoop (althans voor mijn motor accu destijds iets van 80 eurie d8 ik zo )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Hij was niet leeg leeg :) Alarm piepte nog toen ik sleutel omdraaide, reageerde op de ab, lampje dat hij in vrij stond brandde (alhoewel zwak), alleen starten ging niet :)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clithopias
Stationair laad je accu niet/nauwlijks bij. Volgende keer meteen gaan rijden, liefst een flink stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcIDeR
Dus ik hoef me niet zo druk te maken om lage km standen...

Ik rekende een beetje me eigen km standen , van toen ik nog brommer reed... en zelfs als ik dat deelde door 2...kwam ik nogal tammelijk hoog uit.

Overgens zit ik zelf na te denken om idd een zxr 750 of een zx6r te halen.
Zo'n ding heeft in het verleden iets minder te slijten gehad , aangezien deze minder moeite hoeft te doen voor bepaalde snelheden(vergeleken met een 400 dan)

Overgens ga ik wel op alle 3 proefrijden..en zal ik daarop mijn uiteindelijk conclusies halen.
Maarja...eerst eens afrijden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
Heb een ZX-6R te koop staan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Paul Nieuwkamp schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 15:47:
Wie zet er dan ook niet 1, niet 2, maar VIER scholen (HAS, kunst academie, Avans en Koning Willem 1) in hartje centrum 's Hertogenbosch?
KW1C heeft toch zn eigen parkeerplaats ?
Of zit je op 1 vd andere 3 ?

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Hoe en waaraan kun je zien dat je uitlaat verrot is?

Bij mij is het binnenste deel (waar de gassen daadwerkelijk uitkomen) al weet ik hoelang wit uitgeslagen en het lijkt allemaal wat brozer te worden (vingerde 'n stukje vanaf) Kan ik wat dat betreft een leuk SM-geluidje maken met een ander sigaar?

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Nee, want je hebt een 2-cilinder (oke appie SXVXCVCVZXC even daar gelaten) :P

Maarre, uitlaat is verrot als ie niet meer gasdicht is, dus houd je hand dr langs (of een papiertje) en kijk of ie lekt.
Zo nee: nieuwstaat :Y)

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Dit bestaat gewoon niet, dit is niet mogelijk.... ONMOGELIJK.......

IMPOSSIBLE!!!!

ZX-10R met Yoshi tri-oval slipon & K&N filter welke 178pk op de bank neer zet
3 (Drie, trois, three, drei) keer gemeten en 178pk elke keer

DAT IS 200 (twee honderd) pk bij 11% kettingverlies....

en dat zonder een Power Commander 3....

[ Voor 18% gewijzigd door Chevy454 op 07-12-2005 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcIDeR
Ik heb zojuist eens een belletje gedaan met mijn Rijschool, en tot blijde verwachting mag ik Woensdagmiddag (13:05) op. JEEJ :)

Ik heb er al zin in , en wellicht kan ik dan al snel rond gaan kijken voor een leuke motor.

@ Marcoz20 : tjeck je mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
Chevy454 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 22:44:
Dit bestaat gewoon niet, dit is niet mogelijk.... ONMOGELIJK.......

IMPOSSIBLE!!!!

ZX-10R met Yoshi tri-oval slipon & K&N filter welke 178pk op de bank neer zet
3 (Drie, trois, three, drei) keer gemeten en 178pk elke keer

DAT IS 200 (twee honderd) pk bij 11% kettingverlies....

en dat zonder een Power Commander 3....
zijn geen SAE pk;s, dus moet er nog een aantal vanaf. Niet dat het dan wel kan, maar komt iig al meer in de richting ;)

@AcIDeR je hebt mail

[ Voor 3% gewijzigd door MarcoZ20 op 07-12-2005 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
MarcoZ20 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 23:24:
zijn geen SAE pk;s, dus moet er nog een aantal vanaf. Niet dat het dan wel kan, maar komt iig al meer in de richting ;)
Het zijn wel SAE pk's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
neem aan dat je deze bedoelt?

http://www.motor-forum.nl...110903/singlepost/4032920

aantal pk's x.098 dan, staat rechtsboven;)

[ Voor 22% gewijzigd door MarcoZ20 op 07-12-2005 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Zo'n ZX10R is dus gewoon snel
Lijkt me

VF ook een keertje op de bank zetten daar.
Chevy: weet je of je ook A/F mengsel (een beetje fatsoenlijk) kan meten zonder gaatjes in de 4 bochten te boren voor een lambdasonde ?
Of is het dan maar hopen dat iedere cilinder ong gelijk ligt en alle carbs hetzelfde aanpassen.

Want bij die VF kan ik er bij de achterste 2 bochtjes niet bij komen ben ik bang.

En vooral: quanta costa voor een vermogensrun met evt wat uitleg ?

leeg

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.