Ik ben van plan om binnekort (liefst voordat de GoT 3d fair play contest van start gaat

) een WC setupje te bouwen. Ik heb dit nooit eerder gedaan dus ik kan wel wat hulp gebruiken. Zo zie ik bijv. dat er nogal wat prijsverschillen zitten tussen de rads, bijv. alphacool nexxxos extreme III ong. 50 euro en Black Ice Xtreme III ong. 100 euro, dat is dus 2x zo duur voor een even groot rad! Nou kan ik me best voorstellen dat zon black ice xtreme beter koelt maar ik vind het toch erg duur, is die nexxxos zo slecht dan?
Mijn lijstje tot nu toe:
Zalman ZM-WB3/ZM-WB2 cpu blok (kan met wat gemod op mn dothan

)
Zalman ZM-GWB2 gpu blok (past mooi bij het cpu blok)
Hydor L20 pomp
NexXxos extreme III radiator (?)
klein reservoir (nog niet naar gekeken)
Voorlopig wil ik alleen maar mn GPU koelen (zal wel fx5200 worden voor de fair play 3d contest), dan heb ik aan een pomp, slangen, rad en gpu blok toch al genoeg of moet ik er dan ook meteen een reservoir bij hebben?
Ik kan btw bijna nergens reviews vinden van losse onderdelen zoals als rads en de zalman waterblokken in verfelijking met andere blokken, alleen maar reviews van sets of van de extreem dure blokken enz. Weet iemand een goede site voor reviews van verschillende rads in dezelfde setup?
[
Voor 13% gewijzigd door
goeiemorguh op 26-01-2006 19:39
]