Hatsekidee, het is een tijd geleden dat ik uberhaupt op dit forum gepost heb, maar gisteren kreeg ik m'n 'nieuwe' (voor mij dan) 2.8GHz Noconas binnen en daar ben ik wel helemaal mee in m'n nopjes
images zijn clickbaar voor 1024x768-formaat
de inhoud van 't postpakketje
m'n gemodde
SGI 320-kast en qua inhoud begint 't er nu eindelijk op te lijken... ;-)
...same, maar zonder skins
oude SL73L's boven en 'nieuwe' Noconas onder... (gekocht van de V&A alhier trouwens)
yep, 't is een Xeon...
gemonteerd op m'n NCCH-DL
...zilverpasta en een Karwei-kluskaart...
Met Coolermasters en GMC-mod...
Bootscreen (ik ben echt happy dat m'n Enlight-voeding dit trekt... Ik weet for a fact dat ie 2x3.4 niet trekt...)
En de 'frequency scaling monitor' van Gnome...
...wie wat bewaart... Dat bord is trouwens een PRL-DL, ooit via V&A verkocht, bleek 't niet te doen (
daar heeft nog een topic over gelopen), bord teruggenomen en naar Asus gestuurd en warempel! ze hebben een verse terug gestuurd :-) Nu gaat die + de nu overgebleven SL73L's (2.4/533/512) een extra server worden (that's the plan at least)
Anyways, wat zit er nu in die kast?
NCCH-DL
Enlight 460 watt voeding
4x Crucial 512MB/PC3200 ECC
Intel SRCU42L RAID-controller
2x Maxtor Atlas 15K2 36GB in RAID0
Creative Audigy
MSI ti4200 128MB (ik ben geen gamer... ;-))
m.b.t. de videokaart,
ik heb/had al een 'profi' kaart gekocht, maar die is iets te oud (maar ik kon 'm echt niet laten gaan voor 29 euro...), dus toen maar
de zaag in de Zalman-koeling van m'n good-old ti4200 om het passend te krijgen in deze set...
Anyways, dit weekend ga ik er Gentoo X86_64 op zetten, 't draait nu al als een zonnetje op de oude kernel... Videokaart is het enige wat ik nog aan wil passen (en eventueel een 24" LCD ipv 2x 17"CRT maar dan moet 't qua geld wel even meezitten)
Maar... ten tijde dat ik met m'n
SGI 320-mod begonnen ben, had ik als voornemen om er true workstation-spul in te zetten. Helemaal in 't begin zat er een Athlon 1400 in, snel opgevolgd door een A7M266-D met 2x XP2400 en nu dit... ik zeg, nog een iets recentere FireGL of Quadro en we zijn er... toch?
[
Voor 3% gewijzigd door
Verwijderd op 03-03-2006 12:21
]