Het Grote Xbox 360 Topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.470 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Pedr0 schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 09:02:
[...]

Ik overweeg om ook een 360 te gaan kopen echter heb een vraagje. Ik ben een echte hardcore 3D-Shooter gamer op de PC....UT, Quake en uiteraard CS:Source.

Is het nu echt moeilijk om met de joypad te gaan gamen? Ik heb het dan met name over 3D-Shooters als COD2, Battlefield 2 etc...
Iedereen zal dit anders beantwoorden omdat iedereen anders speelt, het niveau is op de console evenhoog als op de pc (bij rainbow six op de xbox zelfs hoger als op de pc!) maar de speelstijl is net iets anders, iedereen heeft dezelfde graphics, dezelfde controller en dezelfde models, en er zijn geen cheaters (hooguit glichers maar die worden snel gebanned of de glitch word verholpen).

Ja je doet er iets langer over om die crosshair op iemands hoofd gericht te krijgen (0.20 seconden) maar hetzelfde probleem heeft jou tegenstander.. dus blijft het balans en zal je er nooit last van hebben.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 08:55:
Ik snap niet waarom Microsoft geen HD-DVD standaard in de Xbox360 levert. :'(
Omdat die dingen nog stervensduur zijn.
Koop je een Xbox360 voor mooie nieuwe games en een HD TV / TFT om er maximaal van te kunnen genieten, moet je OOK nog eens ERBIJ LOS een HD-DVD/Blueray speler gaan kopen voor films om te kunnen genieten van je mooie screen. Nee, dat doet Sony dan wel een stuk beter!
Tip: hoeveel HD-DVD of Blu-ray films heb je al in de videotheek of de winkels gezien?
met een HD-TV wil je natuurlijk niet aan gewone DVD kwaliteit films vastzitten..daarvoor koop je niet zo'n scherm...beetje gemiste kans in vergelijking met PS3.
Zolang het nog minimaal 3 jaar duurt voordat HD-DVD of Blu-ray mainstream zijn zie ik het probleem niet. De Xbox 720 komt wsch eerder dan de overstap op high-capacitity DVD's. Eerder een gemiste kans van de PS3 om op tijd op prijs te kunnen concurreren imho :)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:02
En er is weer een nieuw filmpje verschenen van: ''Kameo: Elements of Power''. Dit keer kun je Kameo zien vechten tegen een groot leger van Trollen.

Link naar het filmpje: - Klik

[ Voor 6% gewijzigd door Yonix op 26-10-2005 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

curry684 schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 09:37:
[...]
Tip: hoeveel HD-DVD of Blu-ray films heb je al in de videotheek of de winkels gezien?
[...]
Zolang het nog minimaal 3 jaar duurt voordat HD-DVD of Blu-ray mainstream zijn zie ik het probleem niet. De Xbox 720 komt wsch eerder dan de overstap op high-capacitity DVD's. Eerder een gemiste kans van de PS3 om op tijd op prijs te kunnen concurreren imho :)
Gemiddelde console heeft een looptijd van 5 tot 6 jaar.
Toen de PS2 kwam met DVD waren de DVD-speler ook nog maar net uit.
Moet je je de PS2 eens voorstellen met een cd-rom speler.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

curry684 schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 09:37:
[...]

Omdat die dingen nog stervensduur zijn.
Precies! Bij Sony zit ie er wel in en bij Microsoft niet dus moet je er eentje *los* _bijkopen_, das pas duur! En idd zijn er nog nauwelijks films en games...Maar hoeveel UMD movies waren er voordat de PSP uitkwam? Geen! Nu wel. Hoeveel Blueray games heb jij al in de winkel zien liggen? Geen! Maar die komen natuurlijk zodra er een grotere userbase is (denk PS3 als die goed genoeg gaat verkopen dat er snel filmmaatschappijen in zullen duiken...Kan niet wachten op Toystory in HD formaat!).

NOFI: De Xbox360 wordt zeker een mooie console! Ik vind het alleen echt een gemiste kans dat ze blijven haken op DVD en dat voor een NEXTGEN console die mogelijk 5 jaar mee moet. Het lijkt wel als je helemaal geen kritiek mag leveren en dan gelijk wordt aangevallen. Maar ik vind dit echt een dom punt van Microsoft (als Sony het kan kan Microsoft het ook zeker!). Uiteraard wordt de rest van de console erg sweet :9

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2005 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 17:27
Ach MS heeft geaimed op een release van de 360 voor de PS3. De HD-DVD en Blu-ray standaarden zijn nog niet eens definitief/ In de toekomst als het wel definitief is ga je zien dat er boxen komen met een HD-DVD speler. Doordat je 360 ook een mc extender is kan je nog altijd streamen vanaf je pc. Dus tot nu toe ik het probleem niet.

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat de huidige xbox nog in de aanbieding? Ik wil er graag nog 1 hebben om bepaalde games te spelen (en helemaal nu far cry is uitgekomen), maar hij is nu nog erg duur. Ik zie wel een aanbieding op de website van bartsmit, maar dan is hij nog 135 euro zonder spel en met maar 1 controller...

Aangezien Nintendo de gamecube voor onder de honder euro met een nieuw spel (mario voetbal) gooit, hoop ik toch ook voor rond de 100 euro zometeen een xbox met far cry ofzo te kunnen kopen. Of is de productie al helemaal gestopt? Iemand die hier wat vanaf weet?

Beetje offtopic, maar door de komst van de 360 verkoopt de normale xbox natuurlijk niet meer momenteel.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2005 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:29
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 10:13:
Gaat de huidige xbox nog in de aanbieding? Ik wil er graag nog 1 hebben om bepaalde games te spelen (en helemaal nu far cry is uitgekomen), maar hij is nu nog erg duur. Ik zie wel een aanbieding op de website van bartsmit, maar dan is hij nog 135 euro zonder spel en met maar 1 controller...

Aangezien Nintendo de gamecube voor onder de honder euro met een nieuw spel (mario voetbal) gooit, hoop ik toch ook voor rond de 100 euro zometeen een xbox met far cry ofzo te kunnen kopen. Of is de productie al helemaal gestopt? Iemand die hier wat vanaf weet?

Beetje offtopic, maar door de komst van de 360 verkoopt de normale xbox natuurlijk niet meer momenteel.
Wat vinde jullie van de nieuwe xboxsite? Er is een hoop info te vinden, veel beter dan vooreen.

offtopic:
ik heb nog wel een xbox liggen met farcry op de hdd ;) 100euri mag je hem hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
ik heb nog wel een xbox liggen met farcry op de hdd ;) 100euri mag je hem hebben

offtopic:
wat is je emailadres? Ik heb misschien wel interesse

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2005 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriesdude
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 08:52
Ben ik ook erg benieuwd naar

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:02

Dat is een goede vraag, maar de prijs van de Xbox is het laatste jaar vrijwel niet meer gezakt, want toen ik een Xbox kocht (augustus - 2004) toen hing de prijs al tegen de € 149,- .
En om eerlijk te zijn, vind ik al dat de console(s) vrij goedkoop is (zijn), ik bedoel de Console(s) is (zijn) goedkoper dan de Nintendo DS, PSP en ik denk dat Microsoft ook geen zin meer heeft in het ''Nog meer'' verlagen van de prijs, gezien het feit dat ze alleen maar verlies hebben geleden door de prijsverlagingen :p

Edit: De bovenstaande berichten brengen mij ook op het idee dat je (snoekie) natuurlijk ook nog op sites als Marktplaats.nl kunt gaan rondkijken voor een Xbox.

[ Voor 10% gewijzigd door Yonix op 26-10-2005 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat de huidige xbox nog in de aanbieding? Ik wil er graag nog 1 hebben om bepaalde games te spelen (en helemaal nu far cry is uitgekomen), maar hij is nu nog erg duur.
De Xbox360 komt 2 dec uit toch? Koop een 360 die is toch voor een groot deel backwardscompatible met Xbox 1 games? Een hit als FarCry zal echt wel werken dan. Of blijftt microsoft wederom achter met haar console qua backwarsdcompatibliteit bij PS3/Nintendo Revolution..

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2005 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 08:55:

Hoelang zou het gaan duren voordat Microsoft standaard de HD-DVD / Blueray speler gaat leveren want er werd geloof ik wel over gesproken...?
Je geeft meteen het probleem aan. Wat moet MS leveren, HD-DVD of Blu-Ray. Voor Sony is het makkelijker, aangezien zij de producent zijn van blu-ray, eigenlijk moeten ze dus wel. Wat mij betreft is het een slimme zet van MS om het niet te doen. Scheelt ons weer in de kosten, weet je zeker dat je niet met de verkeerde standaard zit, en niet onbelangrijk, je zit niet met een speler van de eerste generatie.

De PS3 is het eerste apparaat waarin Blu-Ray mainstream wordt. Ik wacht dan nog liever even, en koop een speler waar de eerste problemen uit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

hm, ik heb een beamer (Panasonic PT-AE700) met o.a. HDMI aansluiting, kan je daar een xbox 360 op aansluiten zodat hij HD weergeeft? Of mist de xbox die uitgang? Het is mij niet duidelijk.

Great, hier staat van wel:
the Microsoft representative assured me that the 360 can output over HDMI, but that there isn’t a cable available at present. I guess we'll have to wait and see whether this turns out to be true or not. source
En hier staat van niet:
Ein DVI-Ausgang ist nicht vorgesehen und auch HDMI wird nicht unterstützt, so Microsoft gegenüber Golem.de. source

[ Voor 71% gewijzigd door dadj op 26-10-2005 10:55 ]

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:55
Zou er veel verschil in de prijs van een game zijn als deze op Blue-Ray staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 10:26:
[...]

De Xbox360 komt 2 dec uit toch? Koop een 360 die is toch voor een groot deel backwardscompatible met Xbox 1 games? Een hit als FarCry zal echt wel werken dan. Of blijftt microsoft wederom achter met haar console qua backwarsdcompatibliteit bij PS3/Nintendo Revolution..
enkel als Ms een backward compatible mod geschreven heeft.
Deze bw mods zijn straks gewoon gratis te dllen via de Dash bij MS.

Tot nu toe zijn er voor de 360's enkel bwmod geschreven voor HALO 1 & 2 begreep ik.
[b]In a separate meeting with Microsoft management, we confirmed that the company has agreed to pay a small royalty to Nvidia to allow the Xbox 360’s ATI chipset to emulate the performance of the Nvidia chipset in reading certain Xbox games. For games written in a single layer (management assumes that this is a large percentage of Xbox games), the hardware emulation should perform well.

For games written in multiple layers, a further emulation must be provided. The company intends to create software “patches” (i.e., separate emulation programs) for top-selling Xbox games written in multiple layers, and intends to sell the Xbox 360 with a hard drive that is pre-loaded with these patches. We presume that the majority of Xbox games will be backward compatible, and the company assured us that it intends to add patches should consumer demand warrant such action.

[ Voor 43% gewijzigd door mindcre8r op 26-10-2005 10:55 ]

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 10:26:
[...]

Volgens mij is de extra harddisk vereist om oudere xbox games te spelen, right?

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Dennis_k schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 10:46:
Zou er veel verschil in de prijs van een game zijn als deze op Blue-Ray staat?
Blu-Ray schijfje is relatief gezien behoorlijk wat duurder dan een DVD, maar absoluut gezien scheelt het niet of nauwelijks. Je praat over absoluut gezien een verschil van enkele tientallen centen, op een game van €60,- maakt dat dus weinig tot niks uit. En de kosten van een Blu-Ray schijfje zullen snel dalen als het mainstream wordt. Probleem is alleen dat een Blu-Ray drive nog een tijd lang erg duur zal zijn. In de PS3 kost hij dacht ik nog iets van $100,- Dat zal wel snel goedkoper worden, maar het duurt nog wel een tijd voordat dat in de buurt komt van de kosten van een DVD-drive (zal denk ik iets van $10 kosten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

dadj schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 10:56:
[...]

Volgens mij is de extra harddisk vereist om oudere xbox games te spelen, right?
yup!

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
Op de schijf staat de emulatiesoftware om dit mogelijk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

dadj schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 10:46:
hm, ik heb een beamer (Panasonic PT-AE700) met o.a. HDMI aansluiting, kan je daar een xbox 360 op aansluiten zodat hij HD weergeeft? Of mist de xbox die uitgang? Het is mij niet duidelijk.

Great, hier staat van wel:
[...]

En hier staat van niet:
[...]
Wat ik heb begrepen komt er geen HDMI aansluiting voor de 360. Component it is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou ninja gaiden black bw compatible zijn ?

en wat met mensen zonder xbox live ?
dan kun je die mods niet downloaden |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
zeker niet ff ingelezen?
je hebt internet dus je kan gebruik maken van xbox live (cest gratuit)
ninja gaiden zal prolly vlot gefixed worden aangezien het toch wel een van de top spellen van de huidige xbox is.

Als de 360 HDMI/DVI kan uitpoepen en het niet gelocked is in de software zal een third party kabel boer er vast wel snel een gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

PWM schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 11:15:
[...]

Kan component dan HD over die 3 kabeltjes heentrekken? M'n yamaha versterker is al via component met mn beamer verbonden dus dat zou mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 11:16:

Iedere 360 kan gebruik maken van Live. Je kunt alleen niet online gamen, maar wel gebruik maken van de gratis functies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 17:46

Atmoz

Techno!!

dadj schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 11:25:
[...]

Kan component dan HD over die 3 kabeltjes heentrekken? M'n yamaha versterker is al via component met mn beamer verbonden dus dat zou mooi zijn.
Jazeker. Dat kan inderdaad.
Echt handig dat de betere receivers netjes component schakelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Laatst online: 01-09 17:46

Atmoz

Techno!!

PWM schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 11:15:
[...]

Als het helemaal niet komt zou het jammer zijn. Een aantal weken terug zei ik DIT (na de edit), ik hoop nog steeds dat het zoiets gaat worden. Dus dat er later gewoon een DVI of HDMI kabel komt...

[edit]
Oops, 2 x achter elkaar :Z

[ Voor 6% gewijzigd door Atmoz op 26-10-2005 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

atmoz schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 11:57:
[...]

Als het helemaal niet komt zou het jammer zijn. Een aantal weken terug zei ik DIT (na de edit), ik hoop nog steeds dat het zoiets gaat worden. Dus dat er later gewoon een DVI of HDMI kabel komt...

[edit]
Oops, 2 x achter elkaar :Z
:) wordt wel fet games zo op de beamer in hd en met wireless controllers! Ik voel de RSI al bijna! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Finwe schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 09:15:
[...]

Het duurt nog wel een paar jaartjes eer HD-DVD/Bluray mainstream is...en met een goede upscaling DVD player zien de normale DVD's er ook fatsoenlijk uit op een LCD-TV. LOTR :9~ :9~ :9~
Sony doet het wel, maar daardoor gaat hun spelletjes-console (want dat is het nog steeds) wel ff 600+ euri kosten. 8)7 Hallo ff voor de duidelijkheid, dat is 1350 gulden om wat spelletjes en films te kunnen kijken die ook nog eens 50 euri per stuk kosten.
Hallo, je spaced met je 600 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Caboman schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 14:04:
[...]

Hallo, je spaced met je 600 euro
Denk jij dat de PS3 minder dan dat gaat kosten (inclusief HDD en HDDVD speler)?
Ik denk dat hij net zoals de PS2 en PSP bij de lauch erg duur word, Sony kent de doelgroep en richt zich deels op een oudere doelgroep met meer geld.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meeste bronnen wijzen anders op een adviesprijs van $399, dus dat is dan niet meer als 400 euro. 600 euro zou zoiezo overdreven zijn want volgens schattingen kost een PS3 straks +/- $500 om te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
TheEvilCuber schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 14:15:
[...]

Ik denk dat hij net zoals de PS2 en PSP bij de lauch erg duur word, Sony kent de doelgroep en richt zich deels op een oudere doelgroep met meer geld.
Jij spaced ook
Dukemaster begrijpt het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Vergeet niet dat de PS2 ook 1149 gulden kostte met de introductie. Zonder memorycard en met 1 controller. Rond die tijd kostten DVD-speler ook rond de 1000 gulden.
Dat de xbox360 zo "weinig" kost bij introductie is eerder uitzondering dan regel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
als een PS3 500 USD kost om te maken is $600 helemaal geen gekke prijs. Want met alleen maken ben je er niet. Elke stap in de schakel wil er ook wat aan marge boven op dus sony zal hem echt niet voor $500 kunnen verkopen. Trouwens wat kost een controller + demodisc + verpakkings materiaal + shipping + reclame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Op consoles maken ze over het algemeen verlies, dus zo rekenen is niet reëel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Shiver23 schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 15:29:
Alleen de eerste paar jaar. De GC en de PS2 worden nu niet meer met verlies verkocht, alleen de xbox misschien nog omdat die erg duur is om te maken. MS heeft ook aangegeven dat ze de 360 binnen 2 jaar met winst willen verkopen omdat ze hem dan goedkoper kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ja maar dat heeft niet zoveel te maken met de launchprijs van de PS3 of wel? :)
En Sony heeft een groot voordeel dat ze veel onderdelen zelf maken. Microsoft moet alles kopen van leveranciers. Dus dat is altijd nadelig voor je kostprijs.

[ Voor 51% gewijzigd door Shiver23 op 26-10-2005 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Wel als je de huidige financiële situatie van Sony in ogenschouw neemt. Het is een groot concern, maar ook zij kunnen het niet veroorloven om een jaar of twee/drie verlies te draaien op een console. Daarbij moet je ook rekenen dat de ontwikkelingskosten van de volgende Next Gen ook alweer moet worden opgestart.

Microsoft heeft het wat dat betreft wat ruimer, aangezien de corebusiness erg succesvol is en daarmee ook erg winstgevend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

mindcre8r schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 10:49:
[...]

enkel als Ms een backward compatible mod geschreven heeft.
Deze bw mods zijn straks gewoon gratis te dllen via de Dash bij MS.

Tot nu toe zijn er voor de 360's enkel bwmod geschreven voor HALO 1 & 2 begreep ik.

[...]
Niet alle spellen hebben zo'n backwards compatibility patch nodig, de wat recentere spellen zullen volgens Microsoft al voorbereid zijn op de 360. Far Cry is nog maar net uit, dus het zou heel goed kunnen dat het spel al voorbereid is op de 360.
Dat klopt, maar Sony staat er financieel niet zo heel rooskleurig voor. Ze maken winst op de PS2, maar het concern maakt enorme verliezen. Bij de introductie van de PS3 zal de winst van de PS2 wegvallen. Sony zal dus zo snel mogelijk winst willen maken op de PS3 om dit op te vangen. Het is dus nog maar de vraag of Sony nu ook weer bereid is om verlies te maken op iedere verkochte PS3.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Shiver23 schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 15:41:
Microsoft moet moest alles kopen van leveranciers. Dus dat is altijd nadelig voor je kostprijs.
Ze hebben tegenwoordig alle ontwerpen in bezit en eigen beheer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 14:15:
[...]

war sony doet, hangt puur van sony af. Aan de ene kant zullen ze willen concureren met de xbox aan de andere kant willen ze geen grote verliezen draaien. Dat ze de prijs nog niet hebben bekend gemaakt is volgens mij puur om het feit dat ze daar nog niet over uit zijn of dat hij natuurlijk tegenvalt :P . Laat die laatste zin maar zitten :P

Maar goed ff iets anders het feit dat sony geld over heeft voor de toekomst vind ik een goede zaak. Ik ben er eigenlijk niet zo blij mee dat ms later nog eens x360's wil gaan verkopen met wel hd-dvd erin. Dat HD-DVD nog nergens uit is, wat maakt dat nou uit, dit is een goede introductie. Die console moet wel minimaal vijf jaar mee gaan. En zoals al eerder gezegd in dit topic toen sony met de ps2 kwam was DVD ook nog niet echt main stream en het is nu verdomde handig. Zelfde gaat (lijkt mij) gebeuren met HD-dvd en blu ray. Maarja zo zorgen ze wel voor goedkopere x360, dat heeft natuurlijk ook wel wat. Maar doe er dan ook nog een andere versie naast, NU al jah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Laatst online: 22:04
ik zit nog erg te twijfelen of ik een 360 ga kopen. binnen 2 weken staat er hier een grote lcd tv in de huiskamer dus dat is ideaal. maar waar ik met name op zit te wachten is dat je met een 360 dan ook video via het netwerk zou kunnen afspelen. de huidige xbox is daarvoor omgebouwd, ik wil dus liever niet de gok wagen en een 360 kopen om erachter te komen dat het uiteindelijk toch niet mogelijk is. en een huidige xbox is helaas niet snel genoeg voor hdtv+5.1 materiaal. voor mij een vereiste

wordt toch fftjes afwachten helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalmind
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:22
bolleh schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 19:12:
ik zit nog erg te twijfelen of ik een 360 ga kopen. binnen 2 weken staat er hier een grote lcd tv in de huiskamer dus dat is ideaal. maar waar ik met name op zit te wachten is dat je met een 360 dan ook video via het netwerk zou kunnen afspelen. de huidige xbox is daarvoor omgebouwd, ik wil dus liever niet de gok wagen en een 360 kopen om erachter te komen dat het uiteindelijk toch niet mogelijk is. en een huidige xbox is helaas niet snel genoeg voor hdtv+5.1 materiaal. voor mij een vereiste

wordt toch fftjes afwachten helaas :(
Dit kan indien je Media Center op de pc hebt waarvan je het wilt streamen. De xbox360 is een "Media Center Extender", zoals MS het volijk noemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 18:20:

Maar goed ff iets anders het feit dat sony geld over heeft voor de toekomst vind ik een goede zaak. Ik ben er eigenlijk niet zo blij mee dat ms later nog eens x360's wil gaan verkopen met wel hd-dvd erin. Dat HD-DVD nog nergens uit is, wat maakt dat nou uit, dit is een goede introductie. Die console moet wel minimaal vijf jaar mee gaan. En zoals al eerder gezegd in dit topic toen sony met de ps2 kwam was DVD ook nog niet echt main stream en het is nu verdomde handig. Zelfde gaat (lijkt mij) gebeuren met HD-dvd en blu ray. Maarja zo zorgen ze wel voor goedkopere x360, dat heeft
natuurlijk ook wel wat. Maar doe er dan ook nog een andere versie naast, NU al jah.
Maar jij gaat er nu vannuit dat de keuze HD-DVD al is gemaakt. Dat is het dus niet, MS ondersteund HD-DVD en flirt er ook mee, maar als Blu-Ray de standaad wordt, gaat MS mooi Blu-Ray leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
digitalmind schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 20:06:
[...]

Dit kan indien je Media Center op de pc hebt waarvan je het wilt streamen. De xbox360 is een "Media Center Extender", zoals MS het volijk noemt.
is er ook bevestigd dat dit met hdtv materiaal gaat? het liefst dan dus de rauwe .ts bestanden maar HD divx/xvid mag ook best

dan kan het namelijk wel erg interessant zijn :)
kga dr eens wat over zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:52

Bart smit heeft nu een internet aanbieding van een Xbox voor 135 euro, veel goedkoper dan dat zal hij wel niet worden.

Heb mijnes net verkocht :) Net als mijn Gamecube, samen voor 235.. netjes lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Hmm, ik ken Skiq niet, maar de 360 spellen zijn wel lekker goedkoop:

http://www.skiq.nl/?p=console&coid=4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.gcshop.nl is oowk goedkoop vind ik maar bij skiq moet je ze ophalen en bij de gcshop worden ze lekker verstuurd.. ;) Maaruh nuh zitten we wat reclame te maken en dah is hier eigenlijk niet de bedoeling dacht ik !!! :9 }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Ik zal mijn anti-xbox uitspraken goed maken.
Afbeeldingslocatie: http://www.soneraplaza.fi/GetImages/GetImages_GetImage_jpg/0,2600,65588,00.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.soneraplaza.fi/GetImages/GetImages_GetImage_jpg/0,2600,65590,00.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.soneraplaza.fi/GetImages/GetImages_GetImage_jpg/0,2600,65592,00.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.soneraplaza.fi/GetImages/GetImages_GetImage_jpg/0,2600,65593,00.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.soneraplaza.fi/GetImages/GetImages_GetImage_jpg/0,2600,65594,00.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.soneraplaza.fi/GetImages/GetImages_GetImage_jpg/0,2600,65606,00.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.soneraplaza.fi/GetImages/GetImages_GetImage_jpg/0,2600,65596,00.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.soneraplaza.fi/GetImages/GetImages_GetImage_jpg/0,2600,65597,00.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.soneraplaza.fi/GetImages/GetImages_GetImage_jpg/0,2600,65598,00.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.soneraplaza.fi/GetImages/GetImages_GetImage_jpg/0,2600,65599,00.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.soneraplaza.fi/GetImages/GetImages_GetImage_jpg/0,2600,65600,00.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.soneraplaza.fi/GetImages/GetImages_GetImage_jpg/0,2600,65601,00.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.soneraplaza.fi/GetImages/GetImages_GetImage_jpg/0,2600,65602,00.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 11:16:

Xbox Live Silver.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Mooie stuff :). Ik ben nu klaar voor de launch :+
Heb er zin in. Eerst mijzelf vermaken met PGR3 en dan vanaf februari keihard Ghost Recon spelen. Let the games begin })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Over PGR3 gesproken.... ;)

Nieuw filmpje met daarin een volledige Nurnburgring lap!

Leech em hiero: http://www.xboxyde.com/leech_1849_en.html

edit: server 3 spammen totdat ie je dl pakt...

[ Voor 20% gewijzigd door Geengrenzuh op 26-10-2005 23:19 ]

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:29
Caboman schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 21:34:
ok goed gemaakt! :9~ Damn hot!

[ Voor 7% gewijzigd door BlowFish op 26-10-2005 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacquesDoekjes
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:34
//offtopic

Damn ik word oud of homo! Ik heb langer naar het plaatje met het interieur erop zitten staren dan naar de plaatjes met de xbox. Wat een vette kamer! Fokking hel ik kan niet wachten tot ik een eigen appartement heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 18:20:
[...]

Ik ben er eigenlijk niet zo blij mee dat ms later nog eens x360's wil gaan verkopen met wel hd-dvd erin
Laat ik je dan gerust stellen, dat is MS ook helemaal niet van plan voor zover bekend, dat zijn pure geruchten. "The official story" is dat MS ervan uit gaat dat 8.5Gb de komende jaren genoeg blijft, en ik kan ze niet helemaal ongelijk geven.
JacquesDoekjes schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 00:29:
[...]

Damn ik word oud of homo! Ik heb langer naar het plaatje met het interieur erop zitten staren dan naar de plaatjes met de xbox. Wat een vette kamer! Fokking hel ik kan niet wachten tot ik een eigen appartement heb.
Die bank lijkt wel een X360 streepjespatroon te hebben in de goede kleuren :X

[ Voor 32% gewijzigd door curry684 op 27-10-2005 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
Ik dacht dat ie nog niet was langsgekomen:
http://www.xboxcore.com/gaming_news/904.html

Ziet er wel vet uit al die xbox 3sixties die van de band rollen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat filmpje is al een hele tijd geleden langsgekomen, maar er zijn vast mensen die hem gemist hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Caboman schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 21:34:
foto's

ik kan er niet aandoen , maar ik ga de xbox360 (uiterlijk) steeds mooier en mooier vinden... echt subliem _/-\o_

alleen als hij zo rechtopstaat, valt je dvd er dan niet uit als je hem erin stopt ?

ik wil die pgr 3 front btw :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 01:02:

ik kan er niet aandoen , maar ik ga de xbox360 (uiterlijk) steeds mooier en mooier vinden... echt subliem _/-\o_

alleen als hij zo rechtopstaat, valt je dvd er dan niet uit als je hem erin stopt ?

ik wil die pgr 3 front btw :Y)
ooit een ps2 gezien die op zn kant staat? ;)
je hangt de disc dus gewoon in een houdertje dat in de lade zit

[ Voor 15% gewijzigd door bolleh op 27-10-2005 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had al zo'n vermoeden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
Maar ik zie niet echt een kliksysteem zitten voor je dvd's zodat deze een soort van vast zitten aan je dvd lade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalmind
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:22
bolleh schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 20:40:
[...]

is er ook bevestigd dat dit met hdtv materiaal gaat? het liefst dan dus de rauwe .ts bestanden maar HD divx/xvid mag ook best

dan kan het namelijk wel erg interessant zijn :)
kga dr eens wat over zoeken
Ik dacht dat het gold dat als je Media Center het af kon spelen, dat je xbox360 het ook zou kunnen. Dit weet ik echter niet zeker, volgens mij heeft MS pas een lijst met bestandsformaten bekend gemaakt die de xbox360 zou kunnen afspelen. Niet zeker of hij ook .ts speelt, maar ik weet wel bijna (99,9% ;) )zeker dat hij HD materiaal in WMV kan afspelen.

[ Voor 12% gewijzigd door digitalmind op 27-10-2005 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:05
Zou hij ook AVI's kunnen afspelen? Dat zou wel vetjes zijn....

Lekker Stargate-SG1 & Atlantis kijken op de TV inplaats van op de PC ;)

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

hij kan gewoon op zn kant omdat ie idd ook van die haakjes heeft net als de ps2

Afbeeldingslocatie: http://www.mrexchange.nl/picz/laatje2.jpg

En dat avi,divx verhaal volgens mij moest je een media centre hebben waar je naartoe kon connecten toch? want het streamen via je lan was mogelijk maar dan wel van een mc af dacht ik ergens gelezen te hebben.

[ Voor 44% gewijzigd door mindcre8r op 27-10-2005 09:53 ]

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Dat heeft iedere 'inbouw' CD- of DVD-drive toch? :? In rackmount- en towerservers staan die dingen ook regelmatig zijwaarts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
leuk nieuws voor de PS bashers onder ons. De PS3 gaat waarschijnlijk niet volledig bw compatible zijn en ook de nieuwe slimline silver ps2 in japan kan niet eens alle ps2 spellen aan.
Sakamoto's comments came after Sony published a list of games which are not compatible with the new silver slimline PS2 console, due to go on sale in Japan next month. A total of 38 PSone and nine PS2 games were listed, including Tekken 5, Hitman: Contracts and Resident Evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

curry684 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 09:53:
Dat heeft iedere 'inbouw' CD- of DVD-drive toch? :? In rackmount- en towerservers staan die dingen ook regelmatig zijwaarts.
dat zijn meestal "slim laptop drives"

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik op Xbox smartjoy voor fps. Ik heb er nooit aan kunnen wennen om een fps te spelen met controller en met smartjoy kan ik spelen met muis en toetstenbord.

Op site van smartjoy vind ik niets terug of die ook compatibel zal zijn met xbox360. Weet iemand hier meer over of dat een andere producent zo een apparaatje heeft voor de xbox360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Laatst online: 14-09 11:08
JacquesDoekjes schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 00:29:
[...]

//offtopic

Die kast waar die tv op staat kan je gewoon halen bij de Ikea.. behang bij de praxis. mooie bank bij Montel.. lampen ook bij de Ikea ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Kreeg gisteren enge brief van Dimension Plus met dat ze wellicht geen voorraad konden garanderen blahblah, dus net even de order gecanceld en bij ePlaza een kit gehaald waarmee ik op 2 december gewoon zelf m'n apparaat af kan gaan halen zonder het gezeik met post als het ding uberhaupt zou komen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Glorix Jim schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 11:26:
[...]

Die kast waar die tv op staat kan je gewoon halen bij de Ikea.. behang bij de praxis. mooie bank bij Montel.. lampen ook bij de Ikea ;)
Ik dacht het al te herkennen idd.
Die X360 maakt het geheel af he :D

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Laatst online: 14-09 11:08
fulgore schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 12:59:
[...]

Ik dacht het al te herkennen idd.
Die X360 maakt het geheel af he :D
Ja ik wilde het net niet zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
hmmz zon debug machine is dus gewoon hetzelfde. Bij de normale xbox waren ze groen (voor de mensen die op EAWORLD waren, ja dat waren debugs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Da's geen debugmachine afaik. oisyn werkt bij een gamedeveloper waar ze laatst de devkits binnenkregen, en die zei iig dat die een native VGA aansluiting hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:16
het is vast al een gezegd, maar wat voor beeld krijg je als je een 4:3 TV gebruikt bij je xbox360? Kan je dat niet instellen dat er dan gewoon automatisch zwarte balken komen, want stretchen is niks natuurlijk }:O

[ Voor 14% gewijzigd door jaapstobbe op 27-10-2005 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

curry684 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 12:44:
Kreeg gisteren enge brief van Dimension Plus met dat ze wellicht geen voorraad konden garanderen blahblah, dus net even de order gecanceld en bij ePlaza een kit gehaald waarmee ik op 2 december gewoon zelf m'n apparaat af kan gaan halen zonder het gezeik met post als het ding uberhaupt zou komen :Y)
Aarrgghhhh, WTF!, was er al bang voor dat ze dingen beloofden die ze niet waar konden maken (vond het al zo raar dat ze die kitjes pas zouden versturen bij de levering van de 360....). Ben bang dat als ik zometeen thuiskom er zo’n zelfde brief op me ligt te wachten…Maareuh, ePlaza waar jij geweest bent had nog genoeg kitjes liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Glorix Jim schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 11:26:
[...]

en af te halen ?

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Shiverzz schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 14:27:
[...]

Aarrgghhhh, WTF!, was er al bang voor dat ze dingen beloofden die ze niet waar konden maken (vond het al zo raar dat ze die kitjes pas zouden versturen bij de levering van de 360....). Ben bang dat als ik zometeen thuiskom er zo’n zelfde brief op me ligt te wachten…Maareuh, ePlaza waar jij geweest bent had nog genoeg kitjes liggen?
ePlaza Eindhoven Woensel had er nog meerdere iig :)

De brief is overigens gewoon 'vreemd'. Ze zeggen niet dat ze te weinig voorraad gaan hebben, maar ze dekken zich er wel tegen in. In essentie gaat het over de leveringsmethode, maar ze sluiten hiermee af:
Dimension Plus heeft naar verwachting (in overleg met de uitgevers) voldoende voorraad om u te beleveren. Mochten wij onverhoopt alsnog tekorten hebben, zult hier zsm over worden worden geinformeerd en ontvangt u [...de aanbetaling...] onmiddellijk retour indien u wilt annuleren (annuleren mogelijk tot 5 dagen voor release).
Sorry hoor, maar ik preorder omdat ik zekerheid wil. Van dit soort passages krijg ik gewoon jeuk, en dan ga ik het wel elders halen. Bovendien willen ze bij remboursaflevering een aanbetaling van 15 euro "als zekerheidsstelling van afname van het produkt". Hallo, waar denken jullie dat ik die 40 euro voor heb betaald? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
curry684 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 13:37:
Da's geen debugmachine afaik. oisyn werkt bij een gamedeveloper waar ze laatst de devkits binnenkregen, en die zei iig dat die een native VGA aansluiting hebben.
das een devbox.

plaatjes van orginele xbox devkit
Afbeeldingslocatie: http://www.pillz.per.sg/jpn_pics/office_desk/xdk_02.jpg
xbox debug
Afbeeldingslocatie: http://www.cwo.zaq.ne.jp/90-26/Debugkit/index_02.jpg

360 xbox devkit
Afbeeldingslocatie: http://media.arstechnica.com/journals/thumbs.media/smartxx-xbx360-three.jpg

Als je op die foto's kijkt zie je dat die gast de keus heeft tussen verschillende executables waaronder een default debug. Een debug kan wel unsigned code draaien afaik

Afbeeldingslocatie: http://www.soneraplaza.fi/GetImages/GetImages_GetImage_jpg/0,2600,65599,00.jpg

Nog eentje maar dan beide devkits naast elkaar

Afbeeldingslocatie: http://www.3dnews.ru/documents/10354/xbox360-devkit.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door cybermans op 27-10-2005 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Ah debug != dev natuurlijk :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
In the US mag je in wall-mart de xbox360 uitproberen.

Afbeeldingslocatie: http://myspace-635.vo.llnwd.net/00278/53/61/278401635_l.jpg
Afbeeldingslocatie: http://myspace-577.vo.llnwd.net/00278/77/50/278400577_l.jpg
Afbeeldingslocatie: http://myspace-173.vo.llnwd.net/00278/37/13/278393173_l.jpg
Afbeeldingslocatie: http://myspace-495.vo.llnwd.net/00278/59/42/278402495_l.jpg
I just got back from a Walmart that had a kiosk. No one was around and I played and watched videos for over an hour. First off to all the demo haters... I don't think its the games. At Wal-mart, there is tons of noise, bright lights, the screen you have to stare straight up at, and a controller that i had to bend down to hold. On top of all that, you can't hear the game at all. One of the best assets of COD2 is its sound to immerse you into the world war 2 experience. Now i have another question to bring up. After playing the 360, did anyoen walk over adn play any current gen systems to compare? Well I most certainly did. I played Fight night on the ps2 and mario soccer on the game cube. After playing the 360 these games looked pretty bad. I also want to bring up something that no one here has yet.... the videos. The Ghost Rhecon 3 video made me blink a few times because I actually thought some of it was real. One that def comes to mind is when the camera is looking from above at the city and zooms down onto the roads. It looked like it was right out of the movies. If you compare the GR3 video with any video the ps3 has to offer (with exception of killzone) it looks just as good or better. The video also spliced in real gameplay which looked great, but obviously not as good as the video. If this game can look anywhere near the video, the 360 has nothing to worry about with its competitors.

Now for the games. Kameo was the first demo I played because of all the killer app hype. Personally, I dont understand why this game looks so great to everyone. The graphics were ok, the gameplay was about average, and after about 15 mins I was bored out of my mind with it. I guess its just not my type of game.

COD2 was pretty good. The graphics weren't what I was expecting, but they didn't dissapoint much. The game seemed to be a lot of fun. I played it for about 30 mins and it felt like I just got there. I can't wait to crank it up with surround sound on the big hi def tv. The smoke grenades were fun to throw and run through. I also liked how the AI would attack more and more if you just sat back and did nothing. Although no one on these forumns seems to like the graphics of COD2 in the demo, no oen says much about the gameplay. This is by far the games strongest asset. Within about 10 minutes I was able to play the game without lookign down once at the controller, and i was completely immersed in it.

Now I read an article someone posted in earlier in these forumns about all first gen xbox games running on a single core and a single thread. The article continued to state that with 3 cores, and 2 threads to each core, this means that the 360 is only running at 1/6 of its potential power. All that I have to say is wow if this is true. the games are up to snuff with the best a P.C. has to offer and it is at 1/6 of its potential output. AFter playing the demos, and reading this article (which i also think is available at xbox365.com) i am completely excited about the 360.
Xbox 360 pre-ordered with Perfect Dark Zero, Call of Duty 2, and a second controller.
$353.00 down on the 360, $30.00 down on each game, and $20.00 down on the controller.
gamespot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-09 18:20

S2S

Wat ik heb gehoord is dat de KIOSKS volgende week en de week erop ook in Nederland in de winkels komen te staan.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die zwarte devkit doet me denken aan de Dell GX280 SFF desktops (3D Link).

Qua beschikbaarheid ziet het er denk ik toch niet al te schitterend uit. Ik heb mijn X360 pre-ordered staan bij een groothandel/distributeur en daar staat de stock status momenteel op - 6800 |:(
Ik hoop bovenaan de queue te staan en zodoende mijn set(s) toch bij de eersten binnen te hebben.

Bij mijn weten zijn er maar 2 distributeurs voor Belgie ... dus ik hoop maar dat de stock status bij de andere er ietwat beter uitziet ... anders wordt de uiteindelijke verdeling in Belgie sowieso ramp-za-lig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
S2S schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 15:41:
Wat ik heb gehoord is dat de KIOSKS volgende week en de week erop ook in Nederland in de winkels komen te staan.
Denk niet dat je daar op moet gaan rekenen. Het bericht zover is zelfs dat pas na de launch de kiosks komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-09 18:20

S2S

Koffiezuiper schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 16:25:
[...]

Denk niet dat je daar op moet gaan rekenen. Het bericht zover is zelfs dat pas na de launch de kiosks komen.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trouwens, voor de mensen van belgie, zoals mezelf

http://gamexperience.be/yesflash.htm

11 november... zal alleen heel druk worden vrees ik :(

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2005 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel grappig trouwens, als je xbox.com/be checked en je zoekt een xbox360

HDTV : geen ondersteuning (bv pgr3, kameo, ...) |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 17:27:

HDTV : geen ondersteuning (bv pgr3, kameo, ...) |:(
Ik weet niet of je goed kijkt maar bij mij staat het er gewoon bij alle 2 de spellen. Alleen bij andere spellen staat het appart vermeld omdat die ook 1080i ondersteunen. Maar ik dacht zelfs dat Microsoft beviel dat elk spel minimum 720p ondersteunde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie dat ms meestal deze tv gebruikt
http://www.samsung.com/be-nl/products/tv/lcdtv/le23r41b.asp

deze ondersteunt dus hdtv denk ik ?

op xbox.com/be

1. Kameo™: Elements of Power
Ontwikkelaar: Rare

Uitgever: Microsoft Game Studios
Genre: Actie
Releasedatum: Binnenkort
Console: Xbox 360
Ondersteuning voor HDTV: Geen ondersteuning

59,99 €

3. Project Gotham Racing® 3
Ontwikkelaar: Bizarre Creations

Uitgever: Microsoft
Genre: Racing
Releasedatum: Nader te bepalen
Console: Xbox, Xbox 360
Multiplayer: 1-4
Ondersteuning voor HDTV: Geen ondersteuning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cybermans schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 10:22:
leuk nieuws voor de PS bashers onder ons. De PS3 gaat waarschijnlijk niet volledig bw compatible zijn en ook de nieuwe slimline silver ps2 in japan kan niet eens alle ps2 spellen aan.

[...]
Beetje moeilijk te bashe als de xbox360 onder hetzelfde probleem lijdt.

Vandaag een pre-order kit bij de intertoys gehaald. _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2005 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bla

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2005 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaapstobbe schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 14:18:
het is vast al een gezegd, maar wat voor beeld krijg je als je een 4:3 TV gebruikt bij je xbox360? Kan je dat niet instellen dat er dan gewoon automatisch zwarte balken komen, want stretchen is niks natuurlijk }:O
Maar wat voor beeld krijg je als je een 4:3 denk denk denk !!! vierkant |:( :z :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 20:10:
[...]

Maar wat voor beeld krijg je als je een 4:3 denk denk denk !!! vierkant |:( :z :Z
snap jij de vraag wel helemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaapstobbe schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 20:13:
[...]

snap jij de vraag wel helemaal?
Hij heeft over zwarte balken die dan ziet maar blijft wel vierkant beeld B) geintje :*) tussen door als goed, is heb op xbox360 optie menu waar je beeld kan instellen maar of daar ook 4:3 bij zit dat weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 18:18:
[...]

Beetje moeilijk te bashe als de xbox360 onder hetzelfde probleem lijdt.

Vandaag een pre-order kit bij de intertoys gehaald. _/-\o_
Sony heeft keihard geroepen dat het wel kan. Nu kunnen ze dat niet

ook wel kansloos dat een nieuwe PS2 niet eens alle ps2 spellen kan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 20:19:
[...]

Hij heeft over zwarte balken die dan ziet maar blijft wel vierkant beeld B) geintje :*) tussen door als goed, is heb op xbox360 optie menu waar je beeld kan instellen maar of daar ook 4:3 bij zit dat weet ik niet.
vierkant is 1:1, terug naar school jij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

cybermans schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 20:19:
[...]

Wat ik erger vind is dat je de savegames niet van je huidige consoles naar de next-gen consoles over kan zetten(m.u.v. de Revolution). Dan is je spelcomputer wel backwards-compatible, maar mag je helemaal overnieuw beginnen.

Bungie heeft er trouwens op gewezen dat Halo 1 & 2 onder andere HDTV support krijgen als je ze op de 360 speelt. Mogelijk worden oude Xbox spellen nog verder graphisch opgepoetst als je ze op de 360 speelt.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin overigens te betwijfelen of een HDTV kopen voor de Xbox 360 wel zo nuttig is. De grote meerprijs van een dure HDTV vindt ik het denk ik niet waard. Games op een CRT tv zien er namelijk in principe prima uit. Ik zie het als volgt: Games op de Xbox 360 zullen op een standaard TV een resolutie hebben van 640x480. Nu klinkt dat verschrikkelijk en op een PC ziet het er ook verschrikkelijk uit echter dit is geen goede vergelijking vanwege 2 dingen: Ten eerste vallen de lage resoluties op een crt tv veel minder op dan op een crt pc beeldscherm. Speel maar eens een game in 640x480 via tv-out, dan valt die lage resolutie stukken minder op. Ten tweede zit je als je op een PC gamed vaak op iets meer dan een halve meter van je beeldscherm af. Bij een TV is deze afstand 2-3 meter waardoor de lage resolutie ook weer minder opvalt. Daarnaast zullen de meeste Xbox 360 games ook nog gebruik maken van AA, aangezien door het ontwerp van de gpu 4xAA met een minimaal prestatie verliest gerendered kan worden. Hierdoor vallen eventuele kartels door een lagere resolutie dus ook nog eens minder op. Begrijp me niet verkeerd, tuurlijk zullen de games er op een HDTV scherper uitzien. Echter op een normale TV ziet het er ook niet slecht uit, en van alle mooie lichteffecten, schaduwen en details zal er niets verloren gaan op een normale TV. Ik zou het verschil tussen het beeld op een HDTV en standaard TV dan ook beschrijven als. Zeer scherp en gewoon goed scherp. En ik vindt dat verschil geen honderden euro's waard denk ik. Als de Xbox 360 straks bij mij thuis staat ga ik hem zowel op mijn PC beeldscherm als op de TV uitproberen en dan kijken wat het verschil echt is. En ik denk dat ik er niet ver naast zal zitten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal mee eens, erg mooi die 720p maar zeveel eurotjes waard...hhmmzzz...
Ze kunnen me niet wijs maken dat op een gewone crt tv geen verschil zal zijn, want als er bijv. al meer gebruikt wordt gemaat van normal mapping en al die zooi met meer polys en met AA dan zal het toch best wel geil worden. :9
Voor de rest is t weer kwestie van afw88...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cybermans schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 20:19:
[...]

daar heb je gelijk in, daarentegen zijn het er maar 8 waarschijnlijk oude spellen
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord, voordat je een vraag stelt!