Het Grote Xbox 360 Topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.477 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
TheEvilCuber schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 23:47:
[...]

Advance Scart Cable, sowiso voor het beeld, en natuurlijk voor het optische geluid.
Gvd doen ze weer leuk, merendeel van de mensen heeft nu nog een "ouderwetse" TV staan met enkel SCART en daarvoor wordt je weer op kosten gejaagd met een kabel van fscking 25 euro? |:(

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xun
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01:18

Xun

curry684 schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 23:58:
[...]

Gvd doen ze weer leuk, merendeel van de mensen heeft nu nog een "ouderwetse" TV staan met enkel SCART en daarvoor wordt je weer op kosten gejaagd met een kabel van fscking 25 euro? |:(
Is het dan echt nodig om zo'n kabel te halen? Ik ben een big n00b als het gaat om die kabels maar ik zie toch geel, rood en wit eraan zitten...werkt dat nie? :?

(en anders vind ik het een vuile streek van Microsoft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:29
TheEvilCuber schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 23:47:
[...]

Advance Scart Cable, sowiso voor het beeld, en natuurlijk voor het optische geluid.
Optisch geluid? Lekker kijken met je oren zeker :+ . Wel handig als je doof bent.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Xun schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 08:56:
[...]

Is het dan echt nodig om zo'n kabel te halen? Ik ben een big n00b als het gaat om die kabels maar ik zie toch geel, rood en wit eraan zitten...werkt dat nie? :?

(en anders vind ik het een vuile streek van Microsoft)
Dat werkt wel, maar dat wil je niet....als je 'normale' TV RGB ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xun
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01:18

Xun

euh... hoezo nie? is het beeldkwaliteit dan zo ontzettend slecht? want ik denk dat ik toch wel speel op mijn monitor aangezien wel hd aankan.. maar af en toe wat groter beeld en samen met vrienden spelen heb ik toch echt me tv'tje nodig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:47
Heel simpel gezegd, boven op de € 500,- (extra controller en 1 spel) komt nog eens € 24,99 voor een scartkabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Xun schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 09:10:
euh... hoezo nie? is het beeldkwaliteit dan zo ontzettend slecht? want ik denk dat ik toch wel speel op mijn monitor aangezien wel hd aankan.. maar af en toe wat groter beeld en samen met vrienden spelen heb ik toch echt me tv'tje nodig..
Bij RGB worden R G en B (en andere beeldinfo) apart verzonden (in plaats van alles door het gele plugje bij de normale kabel) wat zorgt voor een duidelijkere kleurscheiding.

Ik zou iig niet meer kunnen zonder RGB kabel en optisch geluid :P
Schweino schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 08:59:
[...]

Optisch geluid? Lekker kijken met je oren zeker :+ . Wel handig als je doof bent.....
Optisch Geluid kabel 1M, € 12,5

[ Voor 20% gewijzigd door Collaborator op 21-10-2005 09:23 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Het is ook niet snel goed.
Wanneer je de goedkope kit koopt dan zit er een mooie composiet kabel bij.
Dus verlopen kleuren en bagger beeld.
Bij de premium edition zit een HD/AV kabel met component aansluiting. Omdat in de rest van de wereld mensen wel HDTV's hebben kun je met deze kabel perfect beeld krijgen.

Ergens moeten ze toch een keuze maken. Misschien voor de meesten hier niet de beste keuze, maar misschien wereldwijd wel.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Shiver23 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 09:24:
Het is ook niet snel goed.
Wanneer je de goedkope kit koopt dan zit er een mooie composiet kabel bij.
Dus verlopen kleuren en bagger beeld.
Bij de premium edition zit een HD/AV kabel met component aansluiting. Omdat in de rest van de wereld mensen wel HDTV's hebben kun je met deze kabel perfect beeld krijgen.

Ergens moeten ze toch een keuze maken. Misschien voor de meesten hier niet de beste keuze, maar misschien wereldwijd wel.
Nou, het aandeel HDTV gebruikers niet zodanig groot dat het zou verklaren waarom ze die component kabel erbij doen (1% in nl, 20% in Amerika?)
Maarja nu verkopen ze nog meer kabels omdat bijna niemand component kan gebruiken en zelfs mensen zonder RGB zon dure kabel moeten kopen ivp de standaard kabel zoals bij de xbox.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

TheEvilCuber schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 09:44:

Maarja nu verkopen ze nog meer kabels omdat bijna niemand component kan gebruiken en zelfs mensen zonder RGB zon dure kabel moeten kopen ivp de standaard kabel zoals bij de xbox.
In mijn vrienden groep staan 4 Xbox-en en dan die van mij nog. Alle 5 staan aangesloten op een HDTV. Ik denk dat het inmiddels wel meer dan 1% is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

om er nog even op verder te gaan. Helemaal niemand van mijn vrienden groep, kenissen, familie etc hebben een hd tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schweino schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 08:59:
[...]

dat bestaat anders wel...

edit: het woord dan he :p

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2005 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

LCD tv's zijn vrijwel allemaal HDTV ready en hebben in 90% van de gevallen een 1366x768 resolutie. Ze kunnen dus een 720p HDTV signaal weergeven, misschien met een zwart randje of licht opgerekt, maar het kan wel. Ik denk dat de mensen die nu al een Xbox aanschaffen, de early adapters dus en ook nog eens mensen die er kennelijk genoeg geld voor hebben, dat die in veel gevallen wel een TV zullen hebben staan die wat aan een HDTV resolutie heeft. Kijk maar naar electronica zaken, de LCD tv's gaan als warme broodjes over de toonbank. Ik denk dus dat van de mensen die bij de early adapters van de 360 behoren zeker wel enkele tientallen procenten een HDTV geschikte tv zullen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

TheEvilCuber schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 09:44:
[...]

Nou, het aandeel HDTV gebruikers niet zodanig groot dat het zou verklaren waarom ze die component kabel erbij doen (1% in nl, 20% in Amerika?)
In Amerika ligt het marktaandeel van HDTV's rond de 5-8% geloof ik. Volgens xbox.com wordt die HDAV-kabel geleverd met een scart-adapter, maar wat voor een signaal krijg je daar dan weer mee?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-09 22:23

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Hmm lekker verwarrend met die kabels. Hoe zit het nu als je een normale tv met scart wilt aansluiten op de 360, zitten bij het uitgebreide paket dan de benodigde kabels? Of zitten daar alleen de kabels voor hd tv's bij?

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 07:48

TdV

Scart is alleen een connector; deze kan composiet/s-video/rgb en soms zelfs component doorgeven. De xbox heeft standaard composiet (en component dus) en deze kan direct of via een scartblokje aangesloten worden. Voor RGB moet je dus een andere kabel kopen. Composiet werkt altijd op iedere tv en daarom is daarvoor gekozen; das tegenwoordig standaard bij alle consoles; vroegah kreeg je zo'n fijne rf-modulator om het via de coax antenneingang weer te geven, dat was pas lelijk.

[ Voor 45% gewijzigd door TdV op 21-10-2005 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Xbox.com geeft idd het definitieve antwoord: bij zowel core als premium system wordt een SCART-adapter meegeleverd :)

* curry684 zal het even in TS updaten. Done :)

Op die pagina zie je btw ook de "kleine" media remote als limited offer bij de premium pack staan.

[ Voor 30% gewijzigd door curry684 op 21-10-2005 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
curry684 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 12:08:
Xbox.com geeft idd het definitieve antwoord: bij zowel core als premium system wordt een SCART-adapter meegeleverd :)

* curry684 zal het even in TS updaten. Done :)

Op die pagina zie je btw ook de "kleine" media remote als limited offer bij de premium pack staan.
Bij de Xbox zat er ook al een SCART-adapter bij, dus eigenlijk zou het een beetje ''raar'' zijn als ze dat nu achterwegen zouden laten :), maar bedankt voor de info _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Yonix op 21-10-2005 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:39

pim

Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 11:27:
LCD tv's zijn vrijwel allemaal HDTV ready en hebben in 90% van de gevallen een 1366x768 resolutie.
De breedbeeld LCD's ja.. Heel veel mensen hebben afgelopen jaar een 640*480 ding gekocht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaah kijk aan. Maar dan blijf ik nog met 1 vraag zitten. Als je de beeldkwaliteit op een normale tv (geen HD) met de volgende 2 kabels vergelijkt: de kabel die bij de premium editie erbij zit met scart adapter en die geavanceerde scart av kabel. Welke van die 2 geeft dan de beste kwaliteit, want ik ben niet zon fan van adaptertjes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
wat denk je zelf,

3 kabels waarvan 2 voor het geluid, in een blokje gestopt en dat in je scart poort,

-of-

21 pins true RGB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:31

S2S

Faust schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 12:46:
wat denk je zelf,

3 kabels waarvan 2 voor het geluid, in een blokje gestopt en dat in je scart poort,

-of-

21 pins true RGB?
Dit gaat hij niet snappen ;)

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 12:44:
aaah kijk aan. Maar dan blijf ik nog met 1 vraag zitten. Als je de beeldkwaliteit op een normale tv (geen HD) met de volgende 2 kabels vergelijkt: de kabel die bij de premium editie erbij zit met scart adapter en die geavanceerde scart av kabel. Welke van die 2 geeft dan de beste kwaliteit, want ik ben niet zon fan van adaptertjes....
De advanced scart kabel geeft een veel betere kwaliteit dan de kabel waar je een adapter op zet.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

pim schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 12:42:
[...]

De breedbeeld LCD's ja.. Heel veel mensen hebben afgelopen jaar een 640*480 ding gekocht..
Dan kan hij in ieder geval 480P draaien, dat is al heel een stap voorwaarts. Of draait 480P alleen op breedbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joytech accessories on Xbox 360 also in Europe met de babbel linkje kun niet op de plaatjes klikken wel op de france versie en oja eidelijk normaal face plate niet al die stomme kleurjes er op.

http://babelfish.altavist...id%3D9724&lp=fr_en&tt=url

http://www.xbox-attitude....-360-aussi-en-Europe.html

http://www.joytech.net/index.php?cPath=30

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2005 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Laatst online: 01-09 17:46

Atmoz

Techno!!

Even over die SCART adapters:

Er staat inderdaad op Xbox.com dat er bij beide versies een "SCART adapter" bij zit. Maar er staat niet bij welke. Oke, bij de "core" versie is er maar 1 mogelijkheid, namelijk deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.video-intern.com/attachment/c482ed31dc942ef75c22d758b7f1bdce/3d238778a98396ae81327b8ac9bbc920/09280012.jpg
(component + stereo audio)

Maar bij de "premium" versie zeggen ze niet of het een COMPONENT naar SCART omvormer is. Deze dus:

Afbeeldingslocatie: http://www.mcsnet.nl/media/scartyuv2.jpg

Of ook gewoon zo'n flut (composite) ding als bij de "core". Beide aansluitingen zitten namelijk op die HD-cable.

Er is dus nog een GROOT verschil tussen beide...En er staat nergens welke ze gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

Maar als je geen tv hebt die component over scart ondersteund (dat heeft bijna niemand in europa) heb je niks aan dat component naar scart converter. Je krijgt bij beide een composite naar scart blokje.

Je hebt dus voor de beste kwaliteit een advanced scart cable nodig als je een "gewone tv" hebt zonder component.

[ Voor 23% gewijzigd door TdV op 21-10-2005 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

atmoz schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 14:24:

Er staat inderdaad op Xbox.com dat er bij beide versies een "SCART adapter" bij zit. Maar er staat niet bij welke. Oke, bij de "core" versie is er maar 1 mogelijkheid, namelijk deze:

[afbeelding]

Maar bij de "premium" versie zeggen ze niet of het een COMPONENT naar SCART omvormer is. Deze dus:

[afbeelding]

Of ook gewoon zo'n flut (composite) ding als bij de "core". Beide aansluitingen zitten namelijk op die HD-cable.

Er is dus nog een GROOT verschil tussen beide...En er staat nergens welke ze gaan leveren.
Mag ik weten waar je zo'n component naar scart blokje koopt, ben namelijk op zoek naar zo'n ding :)

[ Voor 61% gewijzigd door S2S op 21-10-2005 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

S2S schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:08:
[...]

Mag ik weten waar je zo'n component naar scart blokje koopt, ben namelijk op zoek naar zo'n ding :)
Kijk eens waar dat plaatje vandaan gelinkt is? Voor iets onder de 15 € verkopen ze ze daar. Heb jij een tv of beamer die component over scart accepteerd? Dat blokje converteerd niks namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

TdV schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 14:46:
Maar als je geen tv hebt die component over scart ondersteund (dat heeft bijna niemand in europa) heb je niks aan dat component naar scart converter. Je krijgt bij beide een composite naar scart blokje.

Je hebt dus voor de beste kwaliteit een advanced scart cable nodig als je een "gewone tv" hebt zonder component.
Precies!! Ookal krijg je er het "Component > SCART" blokje bij, dan nog werkt het niet op de meeste TV's. Want in een gewone SCART aansluiting (op de TV) zit echt geen Component. En dus kom je die extra 25 euro aan het uitgeven...
S2S schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:08:
[...]

Daar vraag je me wat. Ik heb geen idee. (behalve dan die site die ik gaf). Maar ik denk niet dat je er iets aan zult hebben. Als een TV dit zou ondersteunen zouden ze het er wel los (losse 3 stekketjes als Component) op maken. Een SCART met Component komt (hier in Europa) bijna niet voor. Zoals TdV al aangaf ;)

[edit]

Net iets te laat..

[ Voor 5% gewijzigd door Atmoz op 21-10-2005 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Je moet toegeven dat dat mongolen-Nederlands is.

De juiste benaming voor zo'n kabel zou optische geluidskabel moeten zijn. Of optische audiokabel (in tegenstelling tot een coaxiale).

Sorry voor mijn taalpurisme ;)
atmoz schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 14:24:

[afbeelding]
*kuch* Da's dus een composiet + stereo audio -> scart blok *kuch*
TdV schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 14:46:
Maar als je geen tv hebt die component over scart ondersteund (dat heeft bijna niemand in europa) heb je niks aan dat component naar scart converter.
Klopt, ware het niet dat SCART een Europesche aansluiting is die buiten Europa niet op de TVs zit.

[ Voor 73% gewijzigd door Schweino op 21-10-2005 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Schweino schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:30:
[...]

*kuch* Da's dus een composiet + stereo audio -> scart blok *kuch*
I know. Dus dat is dus echt bagger. Je komt dus die 25 euro uit te geven ;)
Zo blij hoeven mensen dus niet te zijn dat die "SCART plug" erbij zit:

1) Zo'n ding kost geen ruk
2) De beeldkwaliteit wordt er 0% beter door
3) Logisch dat ze het erbij doen, want niet alle TV's hebben een losse composite ingang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

[...]
Klopt, ware het niet dat SCART een Europesche aansluiting is die buiten Europa niet op de TVs zit.
Das inderdaad juist, maar dat maakt mijn stelling niet minder waar O-) Ik geloof overigens dat er een paar Loewe tv's component over scart doen; dan vraag ik me af waarom ze dan niet gewoon losse tulp plugjes gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

[...]

Je moet toegeven dat dat mongolen-Nederlands is.

De juiste benaming voor zo'n kabel zou optische geluidskabel moeten zijn. Of optische audiokabel (in tegenstelling tot een coaxiale).

Sorry voor mijn taalpurisme ;)
Je hebt helemaal gelijk, de kabel is inderdaad optisch en daardoor gaat het geluid.

Wonderbaarlijk trouwens dat zoveel mensen nog niet weten dat (/wat voor een voor een) verschil de RGB kabel heeft t.o.v. de Scart kabel.
kwa kwaliteit is het toch echt zo:

Component >RGB > SCART (tulp) > RF

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

atmoz schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:21:
[...]

Precies!! Ookal krijg je er het "Component > SCART" blokje bij, dan nog werkt het niet op de meeste TV's. Want in een gewone SCART aansluiting (op de TV) zit echt geen Component. En dus kom je die extra 25 euro aan het uitgeven...

[...]

Daar vraag je me wat. Ik heb geen idee. (behalve dan die site die ik gaf). Maar ik denk niet dat je er iets aan zult hebben. Als een TV dit zou ondersteunen zouden ze het er wel los (losse 3 stekketjes als Component) op maken. Een SCART met Component komt (hier in Europa) bijna niet voor. Zoals TdV al aangaf ;)

[edit]

Net iets te laat..
Nou ja en nee ik heb een philips pixel plus tv, en die heeft als optie (alleen als ik in de ext chans) zit progressive scan! En dat zit er niet voor niets op, lijkt me. Hij heeft alleen scart, dus dat wil ik is proberen.

[ Voor 50% gewijzigd door S2S op 21-10-2005 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 16:05:
[...]

Je hebt helemaal gelijk, de kabel is inderdaad optisch en daardoor gaat het geluid.

Wonderbaarlijk trouwens dat zoveel mensen nog niet weten dat (/wat voor een voor een) verschil de RGB kabel heeft t.o.v. de Scart kabel.
kwa kwaliteit is het toch echt zo:

Component >RGB > SCART (tulp) > RF
het verschil tussen scart en rgb merk ik echt niet als ik aan het spelen ben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

Weer sluipt de spraakverwarring erin; SCART en TULP zijn connectoren. COMPONENT, RGB en COMPOSIET zijn signaalstandaarden (bij gebrek aan beter woord). Scart kan theoretisch al deze signalen overdragen. Theoretisch is rgb het beste, dan component en als laatste composiet. In de praktijk is component vaak (niet altijd) mooier op lcd-tv's.

S2S:

PROGRESSIVE wil zeggen dat ieder beeld in 1 keer word opgebouwd; de tegenhanger is INTERLACED waarbij eerst de oneven en dan de even beeldlijnen worden opgebouwd. Een interlaced signaal kan je progressive weergeven door te de-interlacen en dat is wat pixel-plus doet. Je zou in de handleiding moeten kijken of er component ondersteund word door je TV. Ik heb er niet veel vertrouwen in bij philips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 16:33:
[...]

het verschil tussen scart en rgb merk ik echt niet als ik aan het spelen ben....
Nou ik zeker wel, het is alof je op een klein plaatje in photoshop sharpen doet, ineens zijn alle randen scherper, de kleuren duidelijker (en voller) en de teksten leesbaar (dat is altijd een groot probleem op een normale tv)

Als je het een keer naast elkaar ziet op 2 vergelijkbare TV's zal je het zeker zien (de een is heel dof en blurry de ander strak en glanzend)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

TdV schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 16:42:
Weer sluipt de spraakverwarring erin; SCART en TULP zijn connectoren. COMPONENT, RGB en COMPOSIET zijn signaalstandaarden (bij gebrek aan beter woord). Scart kan theoretisch al deze signalen overdragen. Theoretisch is rgb het beste, dan component en als laatste composiet. In de praktijk is component vaak (niet altijd) mooier op lcd-tv's.

S2S:

PROGRESSIVE wil zeggen dat ieder beeld in 1 keer word opgebouwd; de tegenhanger is INTERLACED waarbij eerst de oneven en dan de even beeldlijnen worden opgebouwd. Een interlaced signaal kan je progressive weergeven door te de-interlacen en dat is wat pixel-plus doet. Je zou in de handleiding moeten kijken of er component ondersteund word door je TV. Ik heb er niet veel vertrouwen in bij philips.
Ik weet wat progressive is ;) Ik heb het niet over pixelplus dat staat standaard aan als optie. Maar over een optie die ik krijg in het menu als ik gebruik maak van de ext chans. De optie progressive scan komt er dan bij...

Ach en 15 euro voor dat blokje is het proberen waard imo.
Er staat niets in het boekej btw, maar dat zegt ook niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
TdV schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 16:42:
.
Je neemt de woorden uit m'n mond, wilde net hetzelfde gaan posten ;)

RGB > Component overigens omdat component gecomprimeerd wordt en meerdere signalen over 1 draadje laat lopen. RGB doet dit niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Schweino neemt me de woorden uit de mond ;) RGB > Component. Alleen geldt dat denk ik weer niet zodra er progressive wordt uitgezonden. Daar nu het verhaal van de DVD speler niet opgaat. Als de 360 een progressive signaal uitzend dan is dat niet een interlaced signaal dat progressive is gemaakt, maar een van nature progressive signaal is. En progressive over RGB wordt (bijna?) nooit ondersteund.

Verder is het bij de Gamecube weer zo dat het RGB signaal onderdoet voor het component signaal. Weet niet hoe het komt, maar laatst werden er pics gepost waar je het goed op kon zien dat RGB minder was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een hoop gezeik zeg over die kabels van mensen die een "gewone tv" hebben... het wordt zo moeilijk gemaakt allemaal. |:(

Voor de "gewone tv" eigenaren veranderd er nix t.o.v. alle huidige consoles, hadden julie daar ook zo een problemen mee op aansluit gebied :?
Er zit gewoon een scart blokje (of "component -naar- scart) bij waar je de composiet (of component, dat is nog ff vaag) stekkertjes in kan stoppen, en dus in je scart ingang kunt proppen. Wil je wat beter beeld en eventueel dolby digital, dan koop je een RGB scart (ook wel ECHTE scart genoemd). Het zelfde verhaal als alle andere consoles sinds de playstation(1) (op dreamcast na :) ).

Microsoft doet dus niets anders op dat gebied dan de andere bedrijven of als voorheen. Voor de "normale tv" gebruikers gaat het dus precies hetzelfde als bij de vorige consoles.
Duidelijk nu?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2005 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Ik zie dat www.nedgame.com ook X360 prijzen heeft staan nu: Alle games 59,99 euro (special editions 65). Niet slecht dacht ik zo, 5 euro duurder dan de last gen games.

en de premium : Microsoft Xbox 360 Fully Loaded ... € 389,00
steek ik mooi 10 euro in de zak heb ik de games nog voor 55...niet slecht niet slecht

[ Voor 32% gewijzigd door S2S op 21-10-2005 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S2S schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 19:15:
Ik zie dat www.nedgame.com ook X360 prijzen heeft staan nu: Alle games 59,99 euro (special editions 65). Niet slecht dacht ik zo, 5 euro duurder dan de last gen games.

en de premium : Microsoft Xbox 360 Fully Loaded ... € 389,00
steek ik mooi 10 euro in de zak heb ik de games nog voor 55...niet slecht niet slecht
vergeet niet dat je er 2 games bij MOET bestellen en de verzendkosten (als die erbij zitten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Het was toch al duidelijk na de paar laatste posts? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

atmoz schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 19:23:
[...]

Het was toch al duidelijk na de paar laatste posts? ;)
Die gedachten had ik 300 posts geleden ook al. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 19:23:
[...]

vergeet niet dat je er 2 games bij MOET bestellen en de verzendkosten (als die erbij zitten).
Neu dat is niet het geval. Je kan het gewoon in de winkel halen voor deze prijzen. Ik heb mijn X360 gepreorderd daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S2S schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 19:48:
[...]

Neu dat is niet het geval. Je kan het gewoon in de winkel halen voor deze prijzen. Ik heb mijn X360 gepreorderd daar.
ff niet aangedacht, iig als je via internet besteld moet het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 18:15:
Wat een hoop gezeik zeg over die kabels van mensen die een "gewone tv" hebben... het wordt zo moeilijk gemaakt allemaal. |:(

Voor de "gewone tv" eigenaren veranderd er nix t.o.v. alle huidige consoles, hadden julie daar ook zo een problemen mee op aansluit gebied :?
Er zit gewoon een scart blokje (of "component -naar- scart) bij waar je de composiet (of component, dat is nog ff vaag) stekkertjes in kan stoppen, en dus in je scart ingang kunt proppen. Wil je wat beter beeld en eventueel dolby digital, dan koop je een RGB scart (ook wel ECHTE scart genoemd). Het zelfde verhaal als alle andere consoles sinds de playstation(1) (op dreamcast na :) ).

Microsoft doet dus niets anders op dat gebied dan de andere bedrijven of als voorheen. Voor de "normale tv" gebruikers gaat het dus precies hetzelfde als bij de vorige consoles.
Duidelijk nu?
sorry PROT voor dit "gezeik"...Maar voor 400 euro wil ik wel de beste kwaliteit uit dit kastje halen. Verder heb ik hiervoor nog nooit een spelcomputer gehad vandaar. Het is me nu allemaal helemaal helder!!!! dus post on post on :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

FF dit uitgezocht op www.nedgame.com, als dit klopt zijn dit de launch games:

Amped 3
Call of duty 2
Condemned
Dead or Alive 4
Fifa 2006
Football manager 2006
Full auto
Gun
Kameo
King Kong
Madden 2006
NBA Basketbal 2k6
NBA live 2006
Need for speed: Most wanted
NHL 2k6
Perfect Dark Zero
PGR3
Quake 4
Oblivion
Tiger Woods
Tony Hawk's American Wasteland

En dat is best veel, en er zitten minstens 5 toppers tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-09 17:18
Waarvan de helft ook op de PS3 komt, yeah :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caboman schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 14:01:
Waarvan de helft ook op de PS3 komt, yeah :+
de toppers die er tussen staan niet :/ Zit nog steeds te twijfelen lol en heb nog steeds geen pre-order kit aangeschafd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:39

Phydomir

Dennis

S2S schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 12:42:
FF dit uitgezocht op www.nedgame.com, als dit klopt zijn dit de launch games:

Amped 3
Football manager 2006
King Kong
Oblivion
Volgens mij gaan deze 2dec. al niet meer redden.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Aap schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 20:30:
Volgens mij is het nog niet echt voorbij gekomen maar heeft er iemand ook daadwerkelijk plaatjes van games die gewoon draaien op een "gewone tv" ? ik bedoel, leuk en wel dat HD gedoe en die 720i 1080i en weet ik allemaal nog wat :p maar voorlopig heb ik toch niet zo'n tv. Maar wat zijn dan de graphics nu? ik zie alleen maar high res pics zegmaar... logisch natuurlijk, maar heeft er iemand van deze pics ? (liefst vergelijkbare (dus normaal vs 720i bijv.))
Even mezelf maar Quoten omdat hier nog steeds niks over gehoord heb, of kopen jullie allemaal een nieuwe TV erbij :?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Die xbox game met die mechs die gisteren op gammo was, zag er echt indrukwekkend uit. Wat mij betreft de mooiste xbox360 game van het moment.

chromehounds geloof ik.

Wanneer komt die uit?
ALs het met de launch is dan ga ik me maandagochtend meteen een pre-order kit halen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Nu online
Faust schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 15:42:
Die xbox game met die mechs die gisteren op gammo was, zag er echt indrukwekkend uit. Wat mij betreft de mooiste xbox360 game van het moment.

chromehounds geloof ik.

Wanneer komt die uit?
ALs het met de launch is dan ga ik me maandagochtend meteen een pre-order kit halen _/-\o_
Zoals je kunt lezen op deze site: TeamXbox.com staat ''Chromehounds'' geplanned voor het 2e Kwartaal van 2006 Dit had je zelf ook kunnen vinden -> Google.com is your friend :)

De Mechs in het spel zien er inderdaad erg mooi uit, nu is het natuurlijk leuk dat de Mechs er erg mooi uitzien, maar hoe zit het met de Gameplay?

Mijn favoriete launchtitels: - Project Gotham Racing 3, Kameo: Elements of Power, Dead of Alive 4, Condemmed en Perfect Dark Zero (Oblivion keek ik ook naar uit, maar zoals Phydomir al zei haalt deze de launch waarschijnlijk niet). De andere spellen spreken mij niet echt aan (Quake 4 - Call of Duty 2 speel ik liever op de PC)

[ Voor 9% gewijzigd door Yonix op 22-10-2005 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:39

Phydomir

Dennis

Yonix schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 16:24:
[...]
Mijn favoriete launchtitels: - Project Gotham Racing 3, Kameo: Elements of Power, Dead of Alive 4
^^ hier sluit ik mij bij aan 8)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 22:43
Aap schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 15:32:
[...]

Even mezelf maar Quoten omdat hier nog steeds niks over gehoord heb, of kopen jullie allemaal een nieuwe TV erbij :?
Indd groot gelijk heb je maar, het is een beetje lastig om deze screens op een PC monitor te bekijken, of de screens moeten gemaakt zijn van een tv die een spel draait, wat er helemaal niet uit ziet. Dus net als xbox games of ps2 games op je pc monitor zien ze er altijd beter uit dan op je tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Ej even een vraag.

Mijn tv is gewoon Pal 480i (kan er ook ntsc op, maargoed)

als ik mijn pc aansluit, dan heb ik toch net wat scherper beeld, en minder aliasing als ik 3d mark draai.
wat ik wil zeggen, 1024*nog iets, ziet er toch wat scherper uit dan 640*480, en het lijkt alsof er anti-aliasing gebruikt wordt.

Kan het zijn dat je xbox360 sowieso mooier beeld geeft, tov normale tv, ook als je een normale tv gebruikt?
Of is de output uatomatisch 480i als je via scart werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Nu online
Faust schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 23:58:
Ej even een vraag.

als ik mijn pc aansluit, dan heb ik toch net wat scherper beeld, en minder aliasing als ik 3d mark draai.
wat ik wil zeggen, 1024*nog iets, ziet er toch wat scherper uit dan 640*480, en het lijkt alsof er anti-aliasing gebruikt wordt.

Kan het zijn dat je xbox360 sowieso mooier beeld geeft, tov normale tv, ook als je een normale tv gebruikt?
De Xbox 360 zal automatisch de resolutie weergeven die de (LCD / Plasma / Normale) TV ondersteunt, je kunt het vergelijken met de resoltie-waarden die een Monitor ondersteunt - Stel: De maximale resolutie is: 1024x768 dan zal het geen 1280x1024 kunnen weergeven (Je zult de resolutie moeten instellen op 1024x768 of lager). Of zit ik nu verkeerd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Faust schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 23:58:
Ej even een vraag.

480i is NTSC, een PAL toestel geeft 576i weer. Een "normale" TV snapt een HDTV signaal niet en kan dat ook niet weergeven of downscalen. De X360 zal zelf het beeld moeten downscalen naar 480i/576i, als het intern al niet op een "normale" resolutie gerendered wordt.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reg. datum: 10 december 2004
--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb ook een preorder kitje besteld..
wil graa g BF2 en Quake4 gaan spelen op de 360....

Maar eh...ik speel deze spellen al jaren op de pc.
Kan iemand mij vertellen of je wel lekker kunt gamen met een controller m.b.t. FPS ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 10:48:
Reg. datum: 10 december 2004
--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb ook een preorder kitje besteld..
wil graa g BF2 en Quake4 gaan spelen op de 360....

Maar eh...ik speel deze spellen al jaren op de pc.
Kan iemand mij vertellen of je wel lekker kunt gamen met een controller m.b.t. FPS ?
het is heel erg wennen in het begin, maar als je vaak genoeg oefend is het best te doen. Iig het niveau ligt lager in mp (gewoon vanwege de controller), waardoor het best te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn lijkt de xbox 360 wel chill maar ik twijfel tussen een 1500 euro pc volgend jaar rond deze tijd of over 2 maand een xbox 360 met xbox live.
kan je ook mods downloaden van spellen met een xbox 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Laatst online: 11:35

Polycom

Poes van goud

Het duurt denk ik niet lang voordat de xbox360 gekraakt is en we er mediacenter / windows xp op kunnnen gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat wacht ik eeerst rustig af want ik zie meer in een goedkope xbox 360 waar mee ik in feite alles kan dan in een pc met van allerei achterlijke problemen zoals dure gpu en cpu.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hangt er een beetje van af of je straks mod's kunt downloaden via Xbox Live. Mod's worden toch vooral door mensen thuis gemaakt en je kunt niet zomaar een mod maken voor een Xbox 360 game aangezien het niet onder windows werkt etc. En daarnaast kun je ook niet zelf bestanden op Xbox Live zetten. Of de ontwikkelaar moet ze dus zelf maken of mensen thuis de kans geven ermee aan de slag te gaan en daarna naar hun toe sturen. Maar de mod community zal nooit zo groot zijn als op de PC.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2005 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 17:50:
Hangt er een beetje van af of je straks mod's kunt downloaden via Xbox Live. Mod's worden toch vooral door mensen thuis gemaakt en je kunt niet zomaar een mod maken voor een Xbox 360 game aangezien het niet onder windows werkt etc. En daarnaast kun je ook niet zelf bestanden op Xbox Live zetten. Of de ontwikkelaar moet ze dus zelf maken of mensen thuis de kans geven ermee aan de slag te gaan en daarna naar hun toe sturen. Maar de mod community zal nooit zo groot zijn als op de PC.
als microsoft dit gaat ondersteunen dan weet ik dat ik een xbox 360 koop en dat de xbox 360 niet meer te houden is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 10:52:
[...]

het is heel erg wennen in het begin, maar als je vaak genoeg oefend is het best te doen. Iig het niveau ligt lager in mp (gewoon vanwege de controller), waardoor het best te doen is.
Sja.....moeten we dan maar gewoon proberen he ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Nieuw PGR3 filmpje, zo te zien van een laatste build, dit is sick:

http://xboxyde.com/news_2185_en.html

Die brug is niet normaal, en photomode geniaal. Wat ik zo kan zien gebruiken ze wel AA. Maar of het 4x is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S2S schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 22:55:

Die brug is niet normaal, en photomode geniaal. Wat ik zo kan zien gebruiken ze wel AA. Maar of het 4x is?
ik weet niet of het AA 4x is maar ik weet wel dat ik die auto amper van een echte auto kan onderscheiden >:) maar de omgeving ziet er nog steeds computer ''game'' achtig uit maar voor de rest jaw dropping mooi _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 23:00:
[...]

ik weet niet of het AA 4x is maar ik weet wel dat ik die auto amper van een echte auto kan onderscheiden >:) maar de omgeving ziet er nog steeds computer ''game'' achtig uit maar voor de rest jaw dropping mooi _/-\o_
Het is ook un game ;) Maar op je eigen tv ziet het er altijd beter uit :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Nu online
S2S schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 22:55:

Ziet er goed uit inderdaad :9~ _/-\o_
En ik heb zo'n vermoeden dat ik een aantal uren zoet zal zijn met de Photomode, die lijkt mij echt super vet, maar toch blijft het zonde dat het niet mogelijk is om de ''Photo's'' (screens) te versturen naar je PC. Ach, het gaat natuurlijk wel om Project Gotham Racing 3, de Photomode is alleen een toffe toevoeging :*)

[ Voor 4% gewijzigd door Yonix op 23-10-2005 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals jullie weten komt straks de xbox360 uit en deze ondersteund hogere resoluties.
Maar LCD tv's kosten heel veel en doen meestal onder voor een monitor (zeker qua prijs)

Nu ben ik aan het rondkijken voor een 17 of 19 crt monitor, maar deze moet natuurlijke een aparte VGA IN ingang hebben zodat ik die kabel van de 360 kan aansluiten ...

Of zou ik beter voor een TFT gaan ? maar dan zit ik met die vaste resolutie van 1280*1024 ...
Ik weet niet wat dit gaat geven op een xbox 360... en ook qua ghosting

ik heb een 22" crt monitor met vga in, maar ik wil m'n xbox in een aparte kamer zetten en dus niet bij mijn pc

alle hulp is welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 17:50:
En daar komen de micropayments dus in het verhaal. Tot nu toe werden mods veelal door "thuisgebruikers" gebouwd, omdat de developers zelf het probleem hadden dat iets meteen 'verkoopbaar' moest zijn voor 30+ euro of gratis downloadbaar. De micropayments op de marketplace staan het voor developers toe om "expansion packs" op de markt te brengen die het gat daartussen opvullen voor zeg 5 of 10 euro. Je loopt dus goede kans dat er goede mods komen van de developers zelf die niet een hele nieuwe game hoeven te ontwerpen maar wel hun kleinere ontwikkelkosten terug kunnen verdienen. Deze mods sla je vervolgens op op je HD en zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Laatst online: 16-09 17:18
Gesmolten HD
Afbeeldingslocatie: http://www.kotaku.com/gaming/images/Dscn6419.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Mooi ;)

Iemand zeker iets warms erop gezet, of een Sony fanboy heeft ff een vuurtje proberen aan te steken :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Nu online
Even tussendoor:

- Kameo: Elements of Power Co-Op video.

Ik heb hem nog niet gezien, maar aan de screens te zien ziet het er leuk uit :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Yonix schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 07:38:
Even tussendoor:

- Kameo: Elements of Power Co-Op video.

Ik heb hem nog niet gezien, maar aan de screens te zien ziet het er leuk uit :*)
Ik heb een stukje gekeken echt super, het lijkt erop dat RARE terug is. Zelfs in co-op splitscreen ziet het er niet normaal uit.
Na het zien van de laatste PGR3 en Kameo vids ben ik blij dat ik deze heb gepreorderd.

[ Voor 6% gewijzigd door S2S op 24-10-2005 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Gvd Xboxyde is hier geblockt door de proxy :X Iemand met een mirrortje? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 00:09:
Zoals jullie weten komt straks de xbox360 uit en deze ondersteund hogere resoluties.
Maar LCD tv's kosten heel veel en doen meestal onder voor een monitor (zeker qua prijs)

Nu ben ik aan het rondkijken voor een 17 of 19 crt monitor, maar deze moet natuurlijke een aparte VGA IN ingang hebben zodat ik die kabel van de 360 kan aansluiten ...

Of zou ik beter voor een TFT gaan ? maar dan zit ik met die vaste resolutie van 1280*1024 ...
Ik weet niet wat dit gaat geven op een xbox 360... en ook qua ghosting

ik heb een 22" crt monitor met vga in, maar ik wil m'n xbox in een aparte kamer zetten en dus niet bij mijn pc

alle hulp is welkom
Ik zou een Sony MFM-HT75W aanschaffen voor rond de 500 Euro.

Dat is een monitor met een HDTV tuner ingebouwd die ook de hogere resoluties aankan, met diverse videobron ingangen en je kunt het ding dus ook als PC monitor gebruiken!

Enige monitor/HDTV 17 Inch widescreen met dergelijke prestaties voor een dergelijke prijs volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

curry684 schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 09:56:
Nope sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 10:05:
[...]

Ik zou een Sony MFM-HT75W aanschaffen voor rond de 500 Euro.

Dat is een monitor met een HDTV tuner ingebouwd die ook de hogere resoluties aankan, met diverse videobron ingangen en je kunt het ding dus ook als PC monitor gebruiken!

Enige monitor/HDTV 17 Inch widescreen met dergelijke prestaties voor een dergelijke prijs volgens mij
en zoiets: Dell UltraSharp 2005FPW (20.1", 16ms, D-sub/DVI-D) ?

Grootte en type van beeldscherm : 20-inch (51,0 cm) active matrix TFT
Resolutie : 1680 x 1050 (WUXGA)
Reactietijd, helderheid en contrastverhouding : 16 ms / 300 cd/m2 / 6001
Afmeting h x b x d : 391 / 491 (gecomprimeerd / uitgebreid) x 472 x 230 mm
Gewicht : 7,9 kg
Ingangen : Analoog, digitaal, S-Video, composite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Btw ik heb net een pdf gezien van de wi-fi card voor de x360, deze ondersteund WPA en WPA2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlowFish schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 10:44:
[...]

en zoiets: Dell UltraSharp 2005FPW (20.1", 16ms, D-sub/DVI-D) ?

Grootte en type van beeldscherm : 20-inch (51,0 cm) active matrix TFT
Resolutie : 1680 x 1050 (WUXGA)
Reactietijd, helderheid en contrastverhouding : 16 ms / 300 cd/m2 / 6001
Afmeting h x b x d : 391 / 491 (gecomprimeerd / uitgebreid) x 472 x 230 mm
Gewicht : 7,9 kg
Ingangen : Analoog, digitaal, S-Video, composite
Kosten? En een HDTV tuner incl. die ALLE resoluties kan afspelen en niet alleen van 480p de bende omzet?

Edit, ff rap op dell site gekeken. Helderheid is stuk lager, evenals de contrastverhouding. Géén HDTV tuner. De kijkhoek horizontaal en verticaal is een stuk kleiner... Het beeld is wat groter, da's het pluspunt

Mmmhhhh nee, dat lijkt me niet een vergelijkbaar alternatief.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2005 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 10:52:
[...]

Kosten? En een HDTV tuner incl. die ALLE resoluties kan afspelen en niet alleen van 480p de bende omzet?
kosten 480 euri, hmm denk dat ik eigenlijk min eigenvraag kan beantwoorden, deze tft heeft een aspect ratio van 16:10 HDTV's hebben 16:9 dus mocht het werken moet hij gan scalen en zal het beeld er wel gaar uitzien,

i give up, eerst de xbox 360, als de qualiteit op een normale flatscren breedbeeld echt t lelijk is kijk ik wel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:15

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Die headset die je krijgt bij de Gold uitvoering, is die wired of wireless??

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

ftp://6d81578f646a93c8:36...howroom2_pgr3_gpphoto.avi

Directe link, 2 MB per seconde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

CaptainM schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 11:00:
Die headset die je krijgt bij de Gold uitvoering, is die wired of wireless??
Ik denk wired aan je controller, en je controller is dan weer wireless.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

TheEvilCuber schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 11:06:
[...]

Dat is echt een bagger oplossing. Ik wil helemaal wireless, niet voor de helft.

Ik heb voor mijn Xbox dus speciaal een wireless headset moeten kopen a 80euro.

Heeft er niemand concrete info over wat er nu allemaal precies in die gold uitvoering zit??

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Waarom zou je een draadloze headset willen :o

Volgens de pre-order kit zit er het volgende in:
- Xbox 360 console
- Harddisk
- Draadloze controller
- Klaar voor Xbox Live 8)7
- Koptelefoon
- Ethernetkabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
FTP is geblockt en *.xboxyde is geblockt als geheel, dus schiet nog niet zo op ;)

Ik download vanavond wel even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
TheEvilCuber schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 11:06:
[...]

Dit klopt, en CaptainM wat voor Gold uitvoering heb je het in hemelsnaam over? De inhoud van het Premium pakket staat gewoon in de topicstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-09 17:41
Rox_NL schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 11:24:

- Xbox 360 console
- Harddisk
- Draadloze controller
- Koptelefoon
- Ethernetkabel
+ tijdelijk de xbox afstandbediening (de kleine uitvoering)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-09 17:41
Never mind :-) :z

Ik stelde een domme vraag ;)

[ Voor 125% gewijzigd door OcNewB op 24-10-2005 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacquesDoekjes
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 22:34
Ik heb geen idee of dit werkt, maar directe download links naar de lage kwaliteit video
(voor de hoge kwaliteit video is mn pc te langzaam, ellende alom!)

Download (Download server #3)
Download (Download server #2)
Download (Download server #1)

Edit: Ah excuses ik had niet gezien dat iemand anders het al geprobeerd had. Mahja een TIEN VOOR DE MOEITE voor mezelf dan.

[ Voor 8% gewijzigd door JacquesDoekjes op 24-10-2005 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Rox_NL schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 11:24:

- Xbox 360 console
- Harddisk
- Draadloze controller
- Koptelefoon
- Ethernetkabel
Waarom ik een draadloze headset zou willen hebben? Wat denk je zelf?

Omdat als ik een draadloze controller heb, wil ik natuurlijk ook een draadloze headset. Wie wil er nu zo'n irri kabeltje van z'n oor naar z'n controller. Ik heb op mijn Xbox 1 een Logitech wireless controller en daarbij een Logitech wireless Headset.

Zou het echt schijt vinden als er bij de draadloze controller een bedraade headset bijzat.

Koptelefoon is echt een kut omschrijving, gebruik dan headset...
curry684 schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 11:34:
[...]

Dit klopt, en CaptainM wat voor Gold uitvoering heb je het in hemelsnaam over? De inhoud van het Premium pakket staat gewoon in de topicstart.
Gold.... Premium.... whatever...

Het gaat er gewoon om of er dus een bedraade of een draadloze headset meegeleverd wordt.

[ Voor 21% gewijzigd door Techno Overlord op 24-10-2005 12:37 ]

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
CaptainM schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 12:35:
[...]
Waarom ik een draadloze headset zou willen hebben? Wat denk je zelf?

Omdat als ik een draadloze controller heb, wil ik natuurlijk ook een draadloze headset. Wie wil er nu zo'n irri kabeltje van z'n oor naar z'n controller. Ik heb op mijn Xbox 1 een Logitech wireless controller en daarbij een Logitech wireless Headset.
Tuurlijk is het het mooiste als alles draadloos is, maar ik zie het nut er niet echt van in. Als het goed is heb je je controller altijd bij de hand (hij is toch draadloos :+) dus dat 1,5 metertje kabel heb je ook geen last van (kan ook niet in de war raken met andere draadjes, want die zijn er niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
CaptainM schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 12:35:
Het gaat er gewoon om of er dus een bedraade of een draadloze headset meegeleverd wordt.
Eentje die je in je controller plugt dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:47
Zo'n ramp is dat draadje toch ook weer niet??
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord, voordat je een vraag stelt!