Het Grote Xbox 360 Topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.474 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:39
Hoorde bij e-plaza dat de PS3 pas in 2007 gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flash3d
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-08 18:36
Nog een filmpje van x5, over het dashboard van de 360:
(weet niet of ie hier al gepost is)

http://www.xboxyde.com/news_2152_en.html

Is toch wel goed doordacht allemaal, Xbox arcade ziet er ook veelbelovend uit...
Tevens kun je een soort""rating" geven aan mede xbox live spelers.

denk dat ik al uren zoet ben met het dashboard :*)

groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Phydomir schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 21:48:
[...]
GTA komt toch ook uit op andere systemen, alleen later?

Vind dat de ps3 tot nu toe maar bar weinig boeiende exclusives heeft eigenlijk.
De exclusives is iets wat iedereen voor zichzelf moet bepalen :)
HD-mogelijkheden voor PS3 (in de vorm van blue-ray) vind ik ook een groot voordeel.
Wat je ook koopt: PS3 of Xbox360. Je zult nooit een miskoop doen.

En ik denk dat E-plaza niet de meest betrouwbare bron is om je te vertellen wanneer de PS3 uitkomt.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
Shiverzz schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 20:34:
Ik hoop toch echt dat PGR3 & PDZ daadwerkelijk launchgames worden (volgens mij is dit nog niet bevestigd....but please, prove me wrong!)
Beiden bevestigd.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:05
Flash3d schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 21:54:
Nog een filmpje van x5, over het dashboard van de 360:
(weet niet of ie hier al gepost is)

http://www.xboxyde.com/news_2152_en.html

Is toch wel goed doordacht allemaal, Xbox arcade ziet er ook veelbelovend uit...
Tevens kun je een soort""rating" geven aan mede xbox live spelers.

denk dat ik al uren zoet ben met het dashboard :*)

groet
Het Dashboard ziet erg goed uit inderdaad, maar ik heb nog zo mijn twijfels over het ''Rating'' systeem.
Het is natuurlijk goed van Microsoft dat ze Xbox Live! spelers in staat stellen mede Xbox Live! gebruikers te ''beoordelen'' op hun gedrag etc., maar ik ben bang dat je straks van die ''lolbroeken'' krijgt die mensen negatief gaan beoordelen alleen omdat ze wat kritiek geven o.i.d.

Voor de rest was ik zeer tevreden over ''The Looks'' van het Dashboard, het ziet erg toegankelijk uit en ik kan dan ook niet wachten totdat ik het zelf allemaal mag uitproberen :p

P.S: Heb een nieuwe Avatar, PGR3 All The Way :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Yonix schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 22:16:
[...]

Het Dashboard ziet erg goed uit inderdaad, maar ik heb nog zo mijn twijfels over het ''Rating'' systeem.
Het is natuurlijk goed van Microsoft dat ze Xbox Live! spelers in staat stellen mede Xbox Live! gebruikers te ''beoordelen'' op hun gedrag etc., maar ik ben bang dat je straks van die ''lolbroeken'' krijgt die mensen negatief gaan beoordelen alleen omdat ze wat kritiek geven o.i.d.
Ik neem aan dat ze daar wel naar kijken. Je krijgt veel punten, dus 1 verkeerde rating zal je niet schaden. Daarbij, als je met 8 man speelt, en je krijgt 1 slechte rating, klopt dat natuurlijk ook niet.

Ook mensen die alleen maar slecht raten, of dat op hele gekke momenten doen zullen wel gefilterd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:01

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

[...]

Metal Gear Solid is genoeg voor mij :P

Hopelijk komt er snel een next-gen Burnout :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yonix schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 22:16:
[...]

Voor de rest was ik zeer tevreden over ''The Looks'' van het Dashboard, het ziet erg toegankelijk uit en ik kan dan ook niet wachten totdat ik het zelf allemaal mag uitproberen :p

P.S: Heb een nieuwe Avatar, PGR3 All The Way :p
Daar ben ik nou ook bang voor dat er van die lui gaan komen die iedereen slecht gaan beoordelen. Ben benieuwd of dat nou veel invloed op je rating gaat krijgen of niet. We zullen wel zien hoe dat gaat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
In het filmpje wat eerder in deze post staat worden mensen met een slechte rating met elkaar verbonden voor live games.
Dat dashboard dat is aardig uitgebreid trouwens. Ben benieuwd wat er gebeurd opo 2 december als ik het apparaat aanzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
Dennis_k schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 07:50:
In het filmpje wat eerder in deze post staat worden mensen met een slechte rating met elkaar verbonden voor live games.
Dat dashboard dat is aardig uitgebreid trouwens. Ben benieuwd wat er gebeurd opo 2 december als ik het apparaat aanzet.
Ik denk dat hij dan aanstaat 8)7

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
Uit andere interviews of filmpjes had ik in ieder geval begrepen dat je pas een rating kan geven nadat je ook met die persoon heb gespeelt.

En volgens mij is het ook nog eens het geval dat meerdere mensen ook een klacht moeten indienen voordat die van jou meegerekent wordt.

Al met al de Live features zijn deze keer erg aangenaam en ik kan niet wachten om mijn profiel in te stellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
Het Rating system is er vooral voor gemaakt dat je de spelers die je een bad rating hebt gegeven negeerd tijdens het zoeken van een game (match-making)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 09:49
ik wil 3 spellen bij de launch (kan dat vast niet allemaal lappen)
* PGR3
* PDZ
* QUAKE IV

Denk dat de laatste ook uber bruut gaat worden op het gebied van superb graphics.

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

De Xbox360 kan inderdaad streamen maar het zou het mooiste zijn als die DIVX & Xvid zou kunnen streamen dan heeft microsoft wel een wapen :)

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-ETz-Memphis Z schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 23:36:
[...]

Metal Gear Solid is genoeg voor mij :P

Hopelijk komt er snel een next-gen Burnout :9~
burnout revenge is bevestigd voor de 360. in de 2006 moet deze uitkomen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

cool0 schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 12:08:
De Xbox360 kan inderdaad streamen maar het zou het mooiste zijn als die DIVX & Xvid zou kunnen streamen dan heeft microsoft wel een wapen :)
Streamen? Gewoon afspelen van de xbox harddisk is wat ik wil, moet toch makkelijk kunnen??

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

dadj schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 12:40:
[...]

Streamen? Gewoon afspelen van de xbox harddisk is wat ik wil, moet toch makkelijk kunnen??
Nee, in principe gebruik je gewoon je huidige MCE voor je data. De 360 is alleen extender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

PWM schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 12:43:
[...]

Nee, in principe gebruik je gewoon je huidige MCE voor je data. De 360 is alleen extender.
"In princiepe" is the key. :) Denken jullie niet dat er snel 3rd party extensions komen om wél video af te kunnen spelen of laat het os dat niet toe? Mp3 speelt hij wel af vanaf HD

[ Voor 9% gewijzigd door dadj op 18-10-2005 13:06 ]

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:43
dadj schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:05:
[...]

"In princiepe" is the key. :) Denken jullie niet dat er snel 3rd party extensions komen om wél video af te kunnen spelen of laat het os dat niet toe? Mp3 speelt hij wel af vanaf HD
Welkom in de wondere werld van mods B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 06:16
xbox 360 is een volwaardige windows MCE extender, maar kan je op MCE alle bestandsformaten afspelen? dus ook xvid, ogm, mkv, ogg weet ik veel wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Deze vraag zag ik vorige week ergens langskomen btw, hier het antwoord:
22. Is it going to be possible to use my current Gamertag on Xbox 360? And let's say my Xbox Live account reaches its end on February. If I buy my Xbox 360 in December, will I be able to play as a Gold member, since I have already paid Xbox Live on the original Xbox?

Yes, you’ll be able to use your current Gamertag on the Xbox 360. If your subscription is due out for renewal after you acquire your Xbox 360, you will be able to enjoy Gold Level membership until your current subscription expires. You can renew your Xbox Live account in the same way you’d do it on the current Xbox.

23. I wanted to know if you will have to change your Gamertag when switching over and what will happen to your Friends List. Will it be reset?

You won’t have to change your Gamertag when the next generation Xbox Live launches with the Xbox 360. Your current Xbox Live account will be upgrade to Gold Level, which means that you’ll keep your Friend’s List.

24. How will we transfer our existing Xbox Live account from the Xbox to the Xbox 360? Especially if we own an Xbox from the original launch day that has died and we can’t do a System Link?

There is no need for you transfer any Xbox Live information since your current Xbox Live account will be upgrade to Gold Level the day the Xbox 360 launches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Tis net waar je van houdt, maar zoveel exclusieve titels heeft de x360 nou ook weer niet. Op dit moment zullen het er wel een stuk of 20 zijn jah. Simpelweg omdat de x360 de enige console is die het op dit moment aan kan. Tegen de tijd dat de ps3 uit is verwacht ik dat veel spellen die op de x360 zullen uitkomen of al zijn uitgebracht tegen die tijd ook naar de ps3 gaan. Saint's row is daar een voorbeeld van of condemned, weet niet of ms daar de exclusiviteit voor heeft volgens mij niet(niet dus)? En dan hou je de exclusive's over.

Echte toppers van de playstation vind ik MGS, GT, DMC en GTA. Dat zijn echt mijn favo spellen. GTA komt later ook voor de andere consoles uit daar heb je gelijk in, maar het duurt toch al snel driekwart jaar. Wachten is zowiezo al moeilijk en al helemaal als het al te krijgen valt ;) :P

Maarja heb weinig zin om een jaar op de ps3 te moeten wachten (met een beetje geluk een half jaar).

edit: typfouten er ff uit gehaald, om nog ff verder te gaan (lijkt net alsof ik 100% achter de ps3 sta) de exclusives van de x360 wil ik eigenlijk ook niet missen. Daarnaast zal het ook wel weer een mooi mediacenter worden en kan ik daarom mijn oude xbox wel weg doen. Ik denk toch dat ik er 1 ga halen. Prijzen zullen binnen een jaar of nog langer wel niet naar de 300 euro zakken verwacht ik, omdat ie gewoon al zo goedkoop is.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2005 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Laatst online: 13:58
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:20:
[...]

Tis net waar je van houdt, maar zoveel exclusieve titels heeft de x360 nou ook weer niet. Jah nu zullen het er wel een stuk of 20 zijn jah. Simpelweg omdat de x360 de enige console die het waarschijnlijk aan kan. Tegen de tijd dat de ps3 uit is verwacht ik dat veel spellen die op de x360 uitkomen ook naar de ps3 gaan. Saint's row is daar een voorbeeld van of condemned, weet niet of ms daar de exclusiviteit voor heeft volgens mij niet?

Echte toppers van de playstation vind ik MGS, GT, DMC en GTA. Dat zijn echt mijn favo spellen. GTA komt later ook voor de andere consoles uit daar heb je gelijk in, maar het duurt toch al snel driekwart jaar. Wachten is zowiezo al moeilijk en al helemaal als het al te krijgen valt ;) :P

Maarja heb weinig zin om een jaar te moeten wachten (met een beetje geluk een half jaar) voordat ik next gen kan spelen
condemned is 360 exclusie althans wordt geen ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
overigens zijn op gametrailers.com veel 360 ingame filmpjes en trailers te vinden. Als je ff goed zoekt dan vind je een filmpje van Fifa 06 ingame HD (45 mb); ongelovelijk... ik ben een absolute PES fan en vind Fifa nagenoeg nooit leuk (fifa 06 op de gewone xbox is aardig, maar staat niet bij pes in de schaduw) maar dit belooft veel zeg.. jezus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:23

Polycom

Poes van goud

[...]

Gran turismo 5
Metal gear solid 4
Nieuwe gta. (Later misschien op andere systemen, maar dat duurt nog wel 3 jaar)
Nieuwe final fantasy
Killzone 2.

Voor mij is dit echt wel genoeg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hully schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:08:
overigens zijn op gametrailers.com veel 360 ingame filmpjes en trailers te vinden. Als je ff goed zoekt dan vind je een filmpje van Fifa 06 ingame HD (45 mb); ongelovelijk... ik ben een absolute PES fan en vind Fifa nagenoeg nooit leuk (fifa 06 op de gewone xbox is aardig, maar staat niet bij pes in de schaduw) maar dit belooft veel zeg.. jezus
Je speelt Fifa niet omdat je PES (waarschijnlijk) beter vindt spelen. Maar omdat Fifa er opeens mooi uit ziet, wordt het spel tig keer leuker? Hou je jezelf dan niet een beetje voor de gek? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PuDy schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:32:
[...]
Gran turismo 5
Metal gear solid 4
Nieuwe final fantasy
Killzone 2.

Killzone 2 komt nog voor de PS2 uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Laatst online: 17:18
Ik vind dit echt een tegenvaller voor de X360. Xbox saved games zijn niet compatible met de X360's.
Sorry als het is geplaatst ik wist het nog niet.
That's a lot to be excited about. But I know I won't be the only one who's extremely bummed by the underreported news that the 360 will have zero options to transfer your original Xbox saves. (So far, this news has only been spotted in an Official Xbox Magazine FAQ, buried amidst a sea of other questions.) That's right, even if they eventually emulate every Xbox 1 game for the Xbox 360 (which is doubtful), you'll have to start each and every one of them over if you want to play them.
bron

[ Voor 73% gewijzigd door Cabo op 18-10-2005 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Mwa, vind het nog wel meevallen. Vind backwards compatible al heel wat waard.
En hoe zou jij je save games willen transferen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PuDy schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:32:
[...]

Gran turismo 5
Metal gear solid 4
Nieuwe final fantasy
Killzone 2.

is dat een feit dat de nieuwe gta pas 3 jaar na release op de andere systemen komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 19:05:
[...]

is dat een feit dat de nieuwe gta pas 3 jaar na release op de andere systemen komt?
Nee, tussen de PS2 en Xbox release van GTA3 zat inderdaad 3 jaar, maar tussen San Andreas PS2 en San Andreas Xbox zat maar 6 maanden. Rockstar heeft aangegeven geen exclusieviteitscontracten meer te willen aangaan die een looptijd van meer dan 6 maanden hebben, dus zal er waarschijnlijk ook niet meer dan 6 maanden tussen de PS3 en X360 releases van de volgende GTA zitten.

[ Voor 27% gewijzigd door MetroidPrime op 18-10-2005 19:27 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 19:22:
[...]

Nee, tussen de PS2 en Xbox release van GTA3 zat inderdaad 3 jaar, maar tussen San Andreas PS2 en San Andreas Xbox zat maar 6 maanden. Rockstar heeft aangegeven geen exclusieviteitscontracten meer te willen aangaan die een looptijd van meer dan 6 maanden hebben, dus zal er waarschijnlijk ook niet meer dan 6 maanden tussen de PS3 en X360 releases van de volgende GTA zitten.
dan ga ik morgen even een x360 aanschaffen, het heeft te veel voordelen om het niet te doen

edit: kwam net nog een droog filmpje tegen :P , sommige zullen hem al gezien hebben. Maar wil hem toch nog even plaatsen

http://www.gametrailers.com/player.php?id=7915&type=wmv

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2005 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Kan met Endorphin gedaan zijn, kan jezelf ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt me wel duidelijk jah, gaat er ook niet om dat ik het mooi vind maar door de manier van. Lijkt me dat zuk soort animaties voorlopig (realtime) nog niet in games zullen voor komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Ow leuk 17 dagen wachten tot mensen de meest idiote foto's van zelfgemaakte logo's posten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Wat heeft hex met x360 te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
okeej.... En het verband?

Vind het meer een freaky teken

[ Voor 4% gewijzigd door Cabo op 18-10-2005 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

168 hexadecimalen = .... decimalen.

reken maar uit.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiverzz schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 22:16:
168 hexadecimalen = .... decimalen.

reken maar uit.... ;)
360 he :P reken maar na met de xp rekenmachine :D

edit:
Decimal = 1, 2, 3, , 5, 6, , 8, 9, 10, 11, ...
Hex = 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, A, B, C, D, E, F, 10, 11, 12, ...
decimal 360 = 3x100 + 6x10 + 0x1
hex 168 = 1x256 + 6x16 + 8 = 360
gevonden op:
http://news.teamxbox.com/...e-Mysterious-Sign-Appear/

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2005 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
hully schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:08:
Geloof mij, FIFA 2006 voor de 360 is naar mijn gevoel niet beter dan de huidige FIFA spellen. Heb het vandaag (EA World) zelf gespeeld en was niet echt onder de indruk. De spelers glimmen te veel en de boel loopt niet echt soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
Het blijkt dus gewoon een wedstrijd te zijn wie de beste afbeelding / filmpje kan maken met het hex168 logo. Helaas is deze alleen voor mensen die in de US wonen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:28

S2S

magnifor schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 01:40:
[...]

Geloof mij, FIFA 2006 voor de 360 is naar mijn gevoel niet beter dan de huidige FIFA spellen. Heb het vandaag (EA World) zelf gespeeld en was nie
t echt onder de indruk. De spelers glimmen te veel en de boel loopt niet echt soepel.
Je hebt het dan ook over EA, ik vindt dat ze op deze gen vaak al niet veel bijzonders maken ;)

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 12:44
hehe true, ik heb em ook even mogen spelen, maar ik was zelf ook niet echt onder de indruk van de nieuwe Need For Speed. (Ik was ook op EA World, tot heel laat :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:38:
[...]

Je speelt Fifa niet omdat je PES (waarschijnlijk) beter vindt spelen. Maar omdat Fifa er opeens mooi uit ziet, wordt het spel tig keer leuker? Hou je jezelf dan niet een beetje voor de gek? :)
als je goed leest, dan zeg ik volgens mij niet dat het tig keer leuker wordt. Het valt mij alleen op dat de spelers en de bal anders reageren (vooral losser en niet op een rails) dan in andere Fifa games. De kans dat Fifa ooit qua gameplay beter wordt dan PES acht ik klein. Ik hoop derhalve dat PES5
backwards compatible wordt, anders wordt het wachten op PES6 (herfst 2006)

als ik dan overigens ravenger lees dan belooft het niet veel

[ Voor 5% gewijzigd door hully op 19-10-2005 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericr
  • Laatst online: 10-09 16:27
De x05 trailer van Full Auto bekeken op gametrailers.com, game wint de prijs voor lelijkste Xbox360 game tot nu toe. Ingame beelden zien er echt niet uit, gameplay lijkt me ook erg brak. Maar goed dat Europa bijna 2 weken achter ligt met de release t.o.v. de USA, tegen de tijd van de Europese release is het kaf van het koren gescheiden qua slechte en goede games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laatste aflevering van de podcast van Gaming Steve behandelt met een aantal mensen van diverse game sites hun ervaringen met de Xbox 360. Ze hebben het ding twee dagen lang in New York mogen testen.

Ze bespreken alle spellen die ze daar gespeeld hebben en het apparaat zelf. Wellicht interessant voor de liefhebber :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Bij deze vriend van Gaming Steve staan hands-on previews van de meeste launchgames :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
ravenger schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 09:39:
hehe true, ik heb em ook even mogen spelen, maar ik was zelf ook niet echt onder de indruk van de nieuwe Need For Speed. (Ik was ook op EA World, tot heel laat :X)
NFSU: Most Wanted op de 360 had idd nogal last van droppende frames. Ook had het spel (nog) geen FSAA.

Verder speelde het spel lekker weg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Laatst online: 15-09 12:44
ja dat zeker, maar dat zijn we opzich wel gewend van de NFSU reeks. AA was idd het eerste wat opviel, erg jammer toch, het lijkt me namelijk dat wanneer je iets wilt showen dat je er je best voor doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
ravenger schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 13:35:
ja dat zeker, maar dat zijn we opzich wel gewend van de NFSU reeks. AA was idd het eerste wat opviel, erg jammer toch, het lijkt me namelijk dat wanneer je iets wilt showen dat je er je best voor doet :)
Ach, mijn verwachtingen waren dan ook niet zo hoog. Het is en blijft EA. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
woei MS heeft xb360 controller uitgebracht (ook te gebruiken op de pc)
http://www.microsoft.com/...ntrollerForWindowsPR.mspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Laatst online: 22:43
cybermans schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 16:27:
woei MS heeft xb360 controller uitgebracht (ook te gebruiken op de pc)
http://www.microsoft.com/...ntrollerForWindowsPR.mspx
zijn er ook al foto's ?

gewoon een xbox360 controller met usb ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlowFish schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 18:34:
[...]

zijn er ook al foto's ?

Ben ik ook benieuwd naar.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

BlowFish schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 18:34:
[...]

zijn er ook al foto's ?

Alle xbox360 controllers zijn USB2 dus vanzelf ook exchangable met de PC.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag me af of het ook zal lukken met de wireless controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
TheEvilCuber schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 18:42:
[...]

Alle xbox360 controllers zijn USB2 dus vanzelf ook exchangable met de PC.
Het was al lang bekend dat de X360 controller ook voor de PC zou komen, voor 5 euro duurder dan de X360 versie. Voor dat geld krijg je een CD met drivers erbij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 18:43:
Vraag me af of het ook zal lukken met de wireless controller.
Ik weet wel zeker van niet daar die een custom protocol gebruikt. Dus tenzij ze met een custom receiver plugin gaan komen is het redelijk kansloos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

curry684 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 12:23:
Bij deze vriend van Gaming Steve staan hands-on previews van de meeste launchgames :)
Ja, daar had ik gelezen dat PD0 geen jump-functie had ;( Dat vind ik dus echt enorm irritant eik :X Ik spring altijd in het rond :P

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Okyah schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 19:36:
[...]
Ja, daar had ik gelezen dat PD0 geen jump-functie had ;( Dat vind ik dus echt enorm irritant eik :X Ik spring altijd in het rond :P
Was bij de eerste PD ook niet ;) ken je classics.....

Ik vind rond springende poppetjes maar irritant :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

S2S schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 19:37:
Was bij de eerste PD ook niet ;) ken je classics.....
Ik vind rond springende poppetjes maar irritant :X
Maar toen waren console FPSen ook behoorlijk anders dan tegenwoordig :P Ik bedoel > Als ze nu inene een nieuwe metroid maken voor de cube die 2D is, ik denk dat je dan ook wel wat gerommel zou horen. En dat terwijl metroid 2D begon :P

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
* curry684 agreed met:
This jumping fixation is officially out of control.

Rest assured, if the game's design called for jumping, jumping would be in there. To assume the design is broken, or that the game will end up "on the $20 rack" because you can't jump is premature on the one hand and rediculous on the other.

I'm sure you won't miss jumping with all of the zip-lining, cover-taking, combat-rolling, vehicle-driving, jetpack-flying, boss-battling, pistol-whipping, and lock-picking, etc. you'll be doing.
En:
[...] to those who are up in arms about there not being a jump option in Perfect Dark Zero. Are you kidding? It makes me wonder if all current Xbox first-person shooter fans are simply groomed as Halo: Combat Evolved and Halo 2 fans in short. Are you familiar with the Rainbow Six series, the Ghost Recon series, GoldenEye, the Perfect Dark Zero, and the Call of Duty series.

Jumping is an overrated, overused and pathetic aspect of most first-person shooters. You would find this to be accurate concerning an actual gun fight and I'm glad they're not utilizing the jump aspect. The roll sounds far more authentic and true-to-form in respects to reality. That being said, I support the Halo series, and others, to continue using the jump option, but I find it ridiculous to assume people are going to be turned off by the lack of jumping capability. I'm glad those people are going to be turned off, as I would rather not play with such shallow attitudes online. Hopefully it will keep a number of the twelve-year-olds out of sight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Okyah schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 19:39:
[...]
Maar toen waren console FPSen ook behoorlijk anders dan tegenwoordig :P Ik bedoel > Als ze nu inene een nieuwe metroid maken voor de cube die 2D is, ik denk dat je dan ook wel wat gerommel zou horen. En dat terwijl metroid 2D begon :P
Metroid was dan ook een platformer (/adventure) zoals mario en castlevania)

Ik zal het totaal niet missen in PDZero, vooral omdat het mapdesign er voor gebouwd is. In Halo 2 zit het heel anders, daar kan de spartan meters ver springen en zijn de maps er ook op gebouwd.

een spingfunctie in PDZero zou nutteloos zijn, het zou hoogstens ervoor zorgen dat sommige figuren een beetje gaan rondhopsen als ze beschoten zijn (wat nutteloos is en alleen maar irriteerd en er stom uit ziet)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ik ben geen twaaahaaalf :P

Maar ik vind het wel vervelend als ik niet kan springen. Sure, ik ben een zenuwpees enzo, maar ik spring nu eenmaal graag in het rond :+ Toen Ocarina of Time net uit kwam werd ik ook gek :P 3D en niet kunnen springen?? OH NOES!!!111one Toen maar flink in de rondte gerold :D :D

TheEvilCuber > ik had het niet over springen in Metroid, maar over 2D > 3D > 2D :) Waar het mij om gaat is dat we nu met veel shooters springen gewend zijn, dus dat het een beetje jammer is dat ze het nu inene terug draaien ;)

Btw, springen when being shot at is koel! :P :+

[ Voor 32% gewijzigd door Okyah op 19-10-2005 19:46 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flash3d
Nog wat pgr3 filmpjes op (waaronder 2 nacht filmpjes _/-\o_ ):

http://www.xboxyde.com/index_en.html

Pgr3 alleen al is een reden om een 360 te hebben :P

Goed site trouwens (www.xboxyde.com), geen flamewars tussen ps3 en xbox360 fans, gewoon normale reacties..
beetje zoals hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Flash3d schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 21:43:
Nog wat pgr3 filmpjes op (waaronder 2 nacht filmpjes _/-\o_ ):

http://www.xboxyde.com/index_en.html

Pgr3 alleen al is een reden om een 360 te hebben :P

Goed site trouwens (www.xboxyde.com), geen flamewars tussen ps3 en xbox360 fans, gewoon normale reacties..
beetje zoals hier ;)
Het ''New York'' filmpje vind ik er erg goed / mooi uitzien, I can't wait :p
En Xboxyde is inderdaad een hele goede site, ikzelf kijk elke dag even op de site of er nog nieuwe Xbox 360 filmpjes te downloaden zijn :)

Wat het ''Jump Probleem'' in Perfect Dark Zero betreft: Mij maakt het niet uit of er nu wel of geen jump functie in het spel verwerkt zit, bij mij draait een FPS-game voornamelijk om het schietwerk :p Maar (zoals al in het ''Hands-on'' artikel werdt beschreven) ik kan mij eigen voorstellen dat het in de ''Multiplayer Mode'' heel wat frustratie kan opleveren.

[ Voor 6% gewijzigd door Yonix op 19-10-2005 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flash3d
Dit al gezien?:

http://xboxmovies.teamxbo...fset-Sneak-Peek-2/%20rel=

ziet er wel heel bruut uit!
Vraag me af of het wel 360 hardware is (staat er wel bij)

groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
Het is absoluut niet mijn ding, maar het ziet er wel ge-wel-dig uit. Als ik zulke games volgend jaar speel kan ik maar beter mn andere hobbies dumpen, want hier ga je van kwijlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Flash3d schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 22:39:
Dit al gezien?:

groet,
Het ziet er zeker vet uit, maar ook hier geldt weer (net als bij die MGS demo) dat de volledige kracht van de machine wordt gebruikt om het grafische gedeelte te renderen. In de uiteindelijke versie zal het er niet zo mooi uitzien, maar dat is ook niet heel erg, als het er maar in de buurt komt. ;)

Wat ik wel opmerkelijk vond, ik mijn eigen reactie op dat beest. Ik merkte echt dat ik even terugdeinsde. Met andere woorden, realisme, het gevoel echt aanwezig te zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Laatst online: 21-02-2022
magnifor schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 12:50:
[...]

NFSU: Most Wanted op de 360 had idd nogal last van droppende frames. Ook had het spel (nog) geen FSAA.

Verder speelde het spel lekker weg. :)
Microsoft had een eis gesteld, het komt erop neer dat een spel zonder AA en HD resolutie niet zou worden uitgebracht. Dit is wel prettig, het is zeg maar een kwaliteitsstempel die de X360 heeft op die manier.
Ik vraag me dan af waarom nog geen games AA gebruiken. Zou het misschien toch een impact op de framerate kunnen hebben? iedereen kent de verhaaltjes van de gratis anti-aliasing, dus het zou niet meer dan een kleine moeite mogen zijn.

Metal Gear Solid 4 is een hele erge mooie game. Echt iets wat je niet voor 2007 verwacht op welk platform dan ook. Maar als je de HD trailer ziet, dan zitten er nogal wat aliased randjes op de beelden.. Dat is dan wel weer jammer.

Van de andere kant kan ik me geen enkele game voorstellen die leuker of beter is door de toevoeging van AA, maar het is prettiger voor je ogen, dat is zeker.

Welke games zijn bevestigd met AA? en graag screenshots.
PGR3 screens zijn met de photo mode gemaakt, dus dat telt niet :) (GT4 heeft in de fotomode ook 16x AA :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje een noob vraag:

Maar in hoeverre kan je een xbox 360 als pc gebruiken?
hoe zit dat met internetten&chatten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Flash3d schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 22:39:
Dit al gezien?:

groet,
Ik heb hier geen woorden voor, dit ziet er gewoon zo fantastisch mooi uit :9~ _/-\o_
Vooral het gedeelte waar het ''Main-Character'' de trap af loopt en je opeens een Draak voorbij ziet vliegen :D + Het gedeelte (Main Character VS. Beast) waar de camera uitzoomt en de gameplay vertraagd :9~
Ongeloofelijk hoe ze zoiets moois kunnen creëren.
Roamor schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 23:00:
[...]

Wat ik wel opmerkelijk vond, ik mijn eigen reactie op dat beest. Ik merkte echt dat ik even terugdeinsde. Met andere woorden, realisme, het gevoel echt aanwezig te zijn. :)
Ik had precies hetzelfde, vooral op het moment wanneer het Monster begint te brullen :*)

P.S: Dit is een Game om in de gaten te houden :)

Edit: Hier volgt een link naar Nzone.com met hetzelfde filmpje alleen dan in hogere resoluties:

- Project Offset Tech. Movie (1280x720 en 1920x1080)

[ Voor 18% gewijzigd door Yonix op 19-10-2005 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij een bericht op computer&videogames.com over het feit dat Halo 1 en 2 al backwards compatible titels zijn op de Xbox360 (duh) lezen we ook dat een insider bij Bungie heeft verklapt dat Halo 3 voor 44% af zou zijn en dat we eind deze of anders volgende maand al de eerste screenshots mogen verwachten.

Volgens C&VG zou de titel wellicht eind voorjaar 2006 (juni) uitkomen (en daarmee toch de PS3 launch dwarszitten) maar ik geloof daar niet zoveel van. Die resterende 56% gaat echt wel meer dan 9 maanden kosten...

Dit bericht heb ik op een ander forum gevonden. Het zou erg cool wezen als halo 3 al in juni uitkomt maar daar geloof ik eerlijkgezegd niet zoveel van. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xbox 360 Media Center Extender Demo
October 19th, 2005
Channel 9 recently talked with Jeff Henshaw (Xbox) & David Alles (Media Center) and got down to the nitty-gritty of the Xbox 360’s relationship with Windows Media Center. You can download the entire interview, here:http://download.microsoft.com/download/f/2/7/f2722c3f-963d-401a-a6f7-c026d7f1b08c/new_xbox_media_center_2005.wmv ( kopie link naar adres balk en ram op enter bestandje is 80 mb )

The components the guys recommend:

720p native HDTV
802.11a (for wireless network users)
Dolby Digital Surround Sound (with optical input)
Check out: Online Spotlight

Source: Joystiq.com

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2005 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 08:49:
Xbox 360 Media Center Extender Demo
October 19th, 2005
Channel 9 recently talked with Jeff Henshaw (Xbox) & David Alles (Media Center) and got down to the nitty-gritty of the Xbox 360’s relationship with Windows Media Center. You can download the entire interview, here:http://download.microsoft.com/download/f/2/7/f2722c3f-963d-401a-a6f7-c026d7f1b08c/new_xbox_media_center_2005.wmv ( kopie link naar adres balk en ram op enter bestandje is 80 mb )

The components the guys recommend:

720p native HDTV
802.11a (for wireless network users)
Dolby Digital Surround Sound (with optical input)
Check out: Online Spotlight

Source: Joystiq.com
http://download.microsoft...box_media_center_2005.wmv

rechtermuisknop--> doel opslaan. Iets makkelijker, voor mij zelf ook :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 07:39:
Bij een bericht op computer&videogames.com over het feit dat Halo 1 en 2 al backwards compatible titels zijn op de Xbox360 (duh) lezen we ook dat een insider bij Bungie heeft verklapt dat Halo 3 voor 44% af zou zijn en dat we eind deze of anders volgende maand al de eerste screenshots mogen verwachten.

Volgens C&VG zou de titel wellicht eind voorjaar 2006 (juni) uitkomen (en daarmee toch de PS3 launch dwarszitten) maar ik geloof daar niet zoveel van. Die resterende 56% gaat echt wel meer dan 9 maanden kosten...
Goh die lui hebben ook een cursus gevolgd "hoe zeg ik zo min mogelijk terwijl het wel indrukwekkend klinkt" 8)7

44% zegt niets, is een wassen neus. Het spel kan al zowat af zijn en nog maar 44% af zijn. Want 44% van wat? Regels code? Als in die 44% al de hele graphics, physics en scripting engines zitten en de andere 56% simpele al uitgewerkte scriptjes op diezelfde script-engine zijn is 90% van het werk al gedaan. Hetzelfde geldt voor als het 44% van de "project phases" is oid. Als ze glashard zouden claimen dat 44% van de benodigde manuren zijn gespendeerd zouden ze aangeven pas in 2007 op z'n vroegst klaar te zijn, maar op dit moment hebben ze netto helemaal niets verklapt maar wel de hele wereld happy gemaakt met een update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Laatst online: 01-09 17:46

Atmoz

Techno!!

Zijn alle PGR screenshots in "foto mode" gemaakt? Dus in het spel zelf ziet het er niet zo vet uit?
Of hoe moet ik dit zien? Ik las dit namelijk net een aantal posts terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
atmoz schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 11:31:
Zijn alle PGR screenshots in "foto mode" gemaakt? Dus in het spel zelf ziet het er niet zo vet uit?
De ontwikkelaars bij ''Bizarre Creations'' wilde een handig tool-tje waarmee je screenshots kon maken van PGR3. Zo hebben ze de ''Photo Mode'' ontwikkeld. :p
Gareth Wilson heeft ook bevestigd dat alle Screenshots zijn gemaakt in ''Photo Mode'' , maar of het spel in het echt er ''minder goed'' uitziet dat betwijfel ik :*)

[ Voor 32% gewijzigd door Yonix op 20-10-2005 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
atmoz schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 11:31:
Het spel zelf ziet er (nog) niet zo vet uit, helaas:

"PGR 3 has produced some incredible screenshots due to a robust photo mode that has been included in the game. This feature lets players stop at any place on the course and snap a shot of their ride or anything in the surrounding area. There is an auto focus, adjustable shutter speed, aperture, exposure, contrast, color, brightness, and sepia overlay. Photos can be stored on the hard drive just like any uploadable media."

bron: http://xbox360.ign.com/articles/651/651413p1.html

nog enkele interessante details:

"The environments looked quite nice at this point, with realistic textures on all the buildings, but there was some quite severe pop-in from buildings in the distance as Nick drove around a track in Tokyo. The frame rate was also a bit choppy at this point, but Nick told us that the game was running at about a third of the speed they plan to get out of the final version, which should achieve 60 frames per second."

maar in het verslag van 10 oktober staat dit:

"One more thing, MS wouldn't say whether this is a day and date launch title yet, and it wouldn't confirm a solid, final framerate, either. The MSP producer we spoke with said the final framerate will get locked in somewhere in between 30 and 60 FPS. The cynic would see this as a sly way of avoiding admitting to a 30 FPS. The optimist would counter with the hope that the game runs faster. We'll have to wait and see."

wat de photomode betreft, dit is de gran turismo 4 photo mode (dit draait dus op hardware uit het jaar 2000)

http://i2.photobucket.com/albums/y50/eliassami5/IMG0012.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v55/Foolio1/GT4/M3.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v55/Foolio1/GT4/M3_3.jpg
http://f041104212.at.infoseek.co.jp/pic/gt4-s7-1.jpg << haha, deze lijkt zo uit PGR3 te zijn weggelopen :P

dit zie je meestal in-game: http://z-o-g.org/imgs/gt4/gt4-views-2.jpg en zover ik weet heeft de X360 versie nog geen enkele vorm van anti-aliasing. Dus het wordt echt afwachten volgende maand. Misschien kunnen ze in 30 dagen nog al die shit erinproppen, wie weet..

[ Voor 18% gewijzigd door Faust op 20-10-2005 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

30 dagen? Ik denk dat ze er nog een paar hebben...minimaal 3 weken voor launch moet de game wel gold gaan..en aangezien de usa launch op 22 nov is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
S2S schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 11:54:
30 dagen? Ik denk dat ze er nog een paar hebben...minimaal 3 weken voor launch moet de game wel gold gaan..en aangezien de usa launch op 22 nov is....
:P

Iemand moet een pol invoegen:

"xbox360 fans only!!

met de launch in zicht moet de launchgames nu toch wel af zijn, niet?
we weten nog niks natuurlijk, maar we gaan er even van uit dat sommige spellen enkele functies, al dan niet grafisch, of een soepele framerate gerelateerd, zullen missen omdat de deadline zo vroeg is.

Wat hebben we dan liever, we kopen hem nl. toch wel :P :

-dat de launch 2 maanden later was, maar dat dan wel alle games 100% af en soepel en AA-ed zijn.

-gewoon, zoals het is, ik wil hem hebben :9~ de echte goede spellen komen later wel

-als fan van microsoft heb ik de xbox natuurlijk het liefst zo snel mogelijk, maar afgwerkte games zouden ook wel leuk zijn... ik weet het nog niet.
"

lijkt me interessant om te zien wat hieruit komt :)

Ikzelf moet hem natuurlijk op 2 december hebben, al is het maar om het feit dat ik wmv's die op mijn computer staan naar mijn xbox en dus televisie kan streamen _/-\o_ _/-\o_

Btw, ik dacht het volgende:
de spellen komen 22 nov uit, maar de extra functies en grafische patches worden later naar je hdd gedownload, kan dit, of is de HDD alleen voor multimedia? want standaard ziet die niet eens erin als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
thanks, mijn stem staat er B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Ik heb ook even gestemd (Nee, ik kan niet wachten :9 ).

Maar het was toch zo dat Microsoft een bepaalde ''eis'' had gesteld, namelijk: Dat de Games pas ge-released zouden worden als ze helemaal ''AA-ed'' (etc.) zouden zijn?
Ik heb helaas geen bron waarin dit wordt bevestigd, dus ik kan het ook fout hebben :P

[ Voor 14% gewijzigd door Yonix op 20-10-2005 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericr
Mooie vergelijking hoor met GT4, maar dit is het toch het Xbox360 topic en niet het fanboy PS-topic? Wat boeit mij het nou hoe GT4 er uit ziet op een PS2? Ik zie wat plaatjes die het niveau halen van PGR2 ongeveer, leuk maar heeft verder weinig te maken met wat een next-gen machine aan graphics kan voortbrengen. Als je daar het verschil niet tussen kan zien heb je een stok of een hond nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Ericr schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 12:25:
Mooie vergelijking hoor met GT4, maar dit is het toch het Xbox360 topic en niet het fanboy PS-topic? Wat boeit mij het nou hoe GT4 er uit ziet op een PS2? Ik zie wat plaatjes die het niveau halen van PGR2 ongeveer, leuk maar heeft verder weinig te maken met wat een next-gen machine aan graphics kan voortbrengen. Als je daar het verschil niet tussen kan zien heb je een stok of een hond nodig.
Haha, niet zo boos meteen.

De screenshots illustreren dat een photomode vele malen beter uit kan zien dan het origineel. Als je dat niet wil begrijpen, dan heb je een stok en een hond nodig.

De photomode van GT4 heeft namelijk super AA en AF, en dat zie je niet terug in de game als je zelf speelt.

Maar kijk eens naar de auto's, die bestaan uit 4.000 polyonen.

PGR3 heeft er dalijk 80.000 per auto!!!
Wat dus wil zeggen dat de auto's meer dan 20 keer meer detail zullen hebben dan de GT4 photomode :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericr
Duidelijk ;) Ik haal zo even de stok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Faust schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 12:31:
[...]

PGR3 heeft er dalijk 80.000 per auto!!!
Wat dus wil zeggen dat de auto's meer dan 20 keer meer detail zullen hebben dan de GT4 photomode :9~
It's actually closer to 96,000... :9~

Some cars have around 85,000 polygons, but many go as high as 105,000. The McLaren F1 LM (my favourite PGR3 car!) clocked in at over 100,000. Obviously these counts include the car interiors as well as the exteriors, but they don't include the extra geometry to display car damage, which can add between 10,000 and 20,000 more triangles per car.
Bron: Bizarre Creations
:p

[ Voor 5% gewijzigd door Yonix op 20-10-2005 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
Ik heb ook gestemd, van mij mag het 2 maand later, vind de launch line-up niet echt indrukwekkend te noemen. Heb wel een pre-order kit en denk dat ik me ook niet kan beheersen, maar de enige game die ik haal (omdat iedereen waar ik mee live em ook haalt ;)) is PGR3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Rox_NL schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 12:44:
Heb wel een pre-order kit en denk dat ik me ook niet kan beheersen, maar de enige game die ik haal (omdat iedereen waar ik mee live em ook haalt ;)) is PGR3
Idd, Kan niet wachten op de G(o)T series PGR3 via Live... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Op EA World heb ik gespeeld op de 360 en hier zijn mijn bevindingen:

NFS: Most Wanted:

Het spel had last van framedrops en maakte nog geen gebruik van FSAA (Full Screen Anti-Alaising). Daarom was de boel een beetje gekarteld. Wel waren er erg mooie lichteffecten aanwezig. De game speelde lekker weg. Wat ik leuk vond is dat je op een button drukt en dat de boel dan vertraagt zodat je bepaalde obstakels kan ontwijken bijv. Nadeel is wel dat de game naar mijn gevoel wat makkelijker wordt. Maar dat is misschien een kwestie van smaak.

FIFA 2006

Ik was grafisch gezien niet onder de indruk. De spelers glimden te veel en dat vond ik dus nep. Kwa gameplay is er eigenlijk niets veranderd ten opzichte van FIFA 2006 op de huidige Xbox. Het publiek is voor het eerst in 3D, maar verwacht er niet te veel van. Het veld is niet langer meer een platte texture, maar echte grassprietjes (wat tijdens het spelen niet echt opvalt). Wat mij opviel is dat het spel nog niet helemaal soepel liep...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Over Hex168.com:
<h2>Hex168.com hyping 360 giveaway</h2>
Microsoft's latest alternate-reality game is promoting a lowly contest that will give 360 gamers a next-gen console bundle.

Last week Microsoft launched its latest alternate-reality game via the faux conspiracy Web site Hex168.com. As with the previous ARG ilovebees.com, which promoted Halo 2, the site is packed with cryptic language. And as of noon today, the site is asking visitors to solve bizarre riddles a la the ourcolony.net ARG, which gave the first teasers about the Xbox 360.

Unfortunately, those hoping for a big revelation, such as the final Xbox 360 launch lineup or Halo 3 details, should prepare to be underwhelmed. It turns out Hex168.com is nothing but fancy window dressing for a garden-variety sweepstakes that will see 360 winners walk away with an Xbox 360, three Xbox 360 games (Perfect Dark Zero, Project Gotham Racing 3, and Kameo: Elements of Power), a one-year membership to Xbox Live, and a night trip to an unnamed Xbox 360 event.

How do we know? Because like all companies staging sweepstakes, Microsoft must post the rules of the Hex 168 contest by law. And lo and behold, click on the blue "official rules" tab in the "submission subsection" of the site, and a page listing the rules appears, pulling the curtain back on the whole affair.

Under the heading "THE HEX 168 CONTEST OFFICIAL RULES," the site describes the contest as "a skill contest in which participants can submit a photograph or video exhibiting 'the power of hex,' defined as the unusual among the mundane, for a chance to win." It says the contest began today at noon and will continue until 11:59 p.m. PST on November 4.

The rules also explain exactly how to enter the contest, dispelling any mystery that mysterious requests for submissions are anything other than a gussied-up gimmick to solicit entries in the contest. "Access the Hex 168 website online at http://www.hex168.com," read the site. "Complete the online entry form as instructed and click to submit. You will then be prompted to submit your entry materials."

So what exactly will entrants be submitting? "Entries in the 0-1 person category must feature an occurrence of 'the power of hex' with zero persons or an occurrence with one (1) person (original entrant) 'under the power of the hex,'" says the site. "Entries in the Six (6) person category must feature exactly six (6) persons (including the Original Entrant) 'under the power of the hex.' Entries in the Thirty (30) person category must feature exactly thirty (30) persons (including the Original Entrant) 'under the power of the hex.'"

The site defines an "entry" as being either a video "a minimum of twenty (20) seconds and a maximum of forty (40) seconds in length," or a digital photo. It does not, however, say what "being under the power of hex" is. Presumably, though, it's showing people displaying the hex symbol, which first surfaced on the Xbox365.com forums last week.

However, before you start slapping hex-symbol stickers on to the backs of flabbergasted strangers, note the very large catch to the Hex 168 contest. Entrants must have each "Participating Entity"--that is, person--featured in the six- and 30-person entries "sign the release form available on the Hex 168 Contest website at time of entry as instructed." These release forms must be then be printed out and submitted in writing to the not-very-mysterious, New York-based Marden-Kane advertising agency by US Mail (via overnight delivery), or scans of the forms can be submitted via e-mail to hex168@mardenkane.com. All submissions must be received by noon on November 7, 2005, though the rules did not specify for which time zone.
By Tor Thorsen -- GameSpot
Posted Oct 18, 2005 4:55 pm PT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Uit de Hex168 Contest Rules:
5) ELIGIBILITY: This Contest is open only to legal residents of the 50 United States and the District of Columbia who are 18 years of age or older at the time of entry. Employees of Microsoft Corporation and anyone working directly on Microsoft programs and their respective affiliates, parent companies, subsidiaries, promotion, advertising and promotional agencies and the immediate family members (parent, spouse, sibling, child) and persons living in the households of each are not eligible to enter.
Het is natuurlijk wel een mooie contest en zo'n ''Giveaway'' is ook een goede manier om de Microsoft Xbox 360 te promoten :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
oftewel vergeet die hele hex168 eant je kan niet meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

http://www.eppo-ombouw.nl/xbox360/index.html

foto's van de Xbox, zowel van binnen als van buiten, ik weet niet of de link hier al gestaan heeft, zal vast wel bekend zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door ratsja op 20-10-2005 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
http://trailers.gametrail..._pdz_gp3_cam_x05_h264.mov

_/-\o_

PDZ Gameplay filmpje :Y)

Edit: Geen hotlinking > http://jeux-france.com/do...eo-perfect-dark-zero.html

[ Voor 32% gewijzigd door KeaveXL op 20-10-2005 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

ratsja schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 16:28:
http://www.eppo-ombouw.nl/xbox360/index.html

foto's van de Xbox, zowel van binnen als van buiten, ik weet niet of de link hier al gestaan heeft, zal vast wel bekend zijn.
Pas een paar maanden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff vraagje tussendoor!! Als je geen hd tv hebt maar wel optisch geluid wil hebben moet je dan die geavanceerde scart cabel hebben van 24,99 of die kabel die bij het core systeem erbij zit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 23:43:
ff vraagje tussendoor!! Als je geen hd tv hebt maar wel optisch geluid wil hebben moet je dan die geavanceerde scart cabel hebben van 24,99 of die kabel die bij het core systeem erbij zit??
Advance Scart Cable, sowiso voor het beeld, en natuurlijk voor het optische geluid.

This space is occupied

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord, voordat je een vraag stelt!