Het Grote Xbox 360 Topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.471 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
Yup, in PDZ zit gewoon een cross :)

Games die ik hoogstwaarschijnlijk direct aanschaf zijn:

- PDZ
- PGR3
- Oblivion (twee weken uitgesteld voor usa maar ook voor ons?).
- Kameo (als oblivion niet in de winkel ligt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:49
De spellen die ik graag wil hebben:
-PDZ
-PGR3
-GR3AW

lekker op live eunen MUHAHAHA

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghost Recon 3 is geen launchtitle toch?
Maar ik ga waarschijnlijk toch voor de pc versie, een tactische shooter past toch beter bij de pc.
Of de xbox versie moet veel beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanm3
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-09 08:48

johanm3

Het kan altijd slechter

DOA4 en Burnout Revenge gaan er zeker bij komen. Al weet ik niet of die laatste met de 360 in de winkel ligt. Verder natuurlijk een wireless 2e controller.

Gadgets fan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de Xbox 360 koopt krijg je er dan geen game bij? Moet je er eerst nog games bij kopen voor je kunt gamen?8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
Ghost Recon 3 is vertraagd tot februari (zie Gamespot of IGN voor articles).

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

m3gA schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 10:07:
De spellen moeten moeten opnieuw gecompiled worden om op de nieuwe xbox te draaien.. via xbox live zou je dan nieuwe executables kunnen downloaden om je oude spellen te kunnen spelen. Die moeten op de harde schijf opgeslagen worden.
De vraag is nu nog of Live Silver of Gold hiervoor nodig is.... Ik hoop Silver, maar vrees Gold ;( Kan het zelf nergens vinden. Iemand anders die er wel iets over heeft gelezen/gehoord? :)

Btw, over Silver > Tis dan wel gratis, maar moet je toch credit-card gegevens invoeren? Of worden die prepaid-kaarten hier nu ook eens werkelijkheid :P

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demaarten
  • Laatst online: 08-06 18:31
een kleine melding doen, ik ben daarnet mijn xbox 360 premium edition gaan pre-orderen en ik heb de oficiële folder van Microsoft gezien die gisteren in de winkel was binnengekomen.

op de folder staat dat bij de premium edition de universal media remote bij is met een foto van de remote van 30 euro met numerieke codes en Backlight!!!! dus dat zou betekenen dat we toch de dure remote erbij krijgen, anders is het valse publiciteit.

er is dus ook zoals al gemeld één maand xbox live gold bij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Okyah schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:52:
[...]
De vraag is nu nog of Live Silver of Gold hiervoor nodig is.... Ik hoop Silver, maar vrees Gold ;( Kan het zelf nergens vinden. Iemand anders die er wel iets over heeft gelezen/gehoord? :)

Btw, over Silver > Tis dan wel gratis, maar moet je toch credit-card gegevens invoeren? Of worden die prepaid-kaarten hier nu ook eens werkelijkheid :P
1. Silver is genoeg voor backwards compatabiliteit
2. Je hoeft je CC niet in te voeren
3. Er komen pre-paid cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
demaarten schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:55:
een kleine melding doen, ik ben daarnet mijn xbox 360 premium edition gaan pre-orderen en ik heb de oficiële folder van Microsoft gezien die gisteren in de winkel was binnengekomen.

op de folder staat dat bij de premium edition de universal media remote bij is met een foto van de remote van 30 euro met numerieke codes en Backlight!!!! dus dat zou betekenen dat we toch de dure remote erbij krijgen, anders is het valse publiciteit.

Hmm die folder moet ik ook maar eens scoren dan, tot die tijd laat ik in de TS nog wel even staan dat we de mini krijgen :)

Maand Xbox Live was al bekend en stond al in de TS idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 22:53
curry684 schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 11:08:
[...]

Bij de impressions die ik heb gezien had je wel een crosshair hoor 8)7 Of ben ik nu scheel als ik deze link uit de topicstart volg?
Gelukkig ben ik weer blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 09:31
Ik begreep uit een filmpje over de xbox360-live interface dat je onbeperkt je gamertag kunt veranderen, klopt dit?

En komt SSX on tour ook uit op de xbox360 want anders haal ik hem voor de ps2 :)

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:07

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:49:
Als je de Xbox 360 koopt krijg je er dan geen game bij? Moet je er eerst nog games bij kopen voor je kunt gamen?8)7
Bij geen enkele nieuwe console krijg je tegenwoordig nog een gratis game hoor. In ieder geval niet bij de release datum.

Wel leuk dat Zo veel mensen die PGR3 willen kopen. Kunnen we mooi tegen elkaar gaan racen 8)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:58
Phydomir schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 13:56:
[...]

Bij geen enkele nieuwe console krijg je tegenwoordig nog een gratis game hoor. In ieder geval niet bij de release datum.

Wel leuk dat Zo veel mensen die PGR3 willen kopen. Kunnen we mooi tegen elkaar gaan racen 8)
is toch ook gewoon te mooi voor woorden wat we tot dusver van dat spel hebben gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:37

TheVMaster

Moderator WOS

YEAAAAAAAAAAh...dat zou gaaf zijn :)
[...]

DEAL!! :)

[ Voor 22% gewijzigd door TheVMaster op 14-10-2005 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39

Heb je hem thuis liggen of niet? Scan of foto zou wel nice zijn :*)

Edit:

Ook wel humor; http://insidegamer.nl/content.php?id=8105

Nou moet Sony toch met een vette online service komen voor de PS3 anders is het helemaal niks meer dat ding :Y)

[ Voor 12% gewijzigd door KeaveXL op 14-10-2005 14:50 ]

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
[...]

Wel leuk dat Zo veel mensen die PGR3 willen kopen van PWM krijgen O+ :* O+ Kunnen we mooi tegen elkaar gaan racen 8)
O-) :*

\o/ PWM \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
de GoT GT klasse?

vanaaf ff die folder op me werk snaaien. GR3AW komt dan wel later uit betekent niet dat ik hem niet wil hebben :P. PDZ coop zag er wel uberish uit.
Ik hoor al het gescheld op de voice chat:
heeeey klereleier je sneed me af.
-Moet je ook maar niet met je mini mijn McLaren voor proberen te blijven n00b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:04
Ook ik mag me gelukkig prijzen met een pre-order. Long-sleeve shirt is alleen iets aan de grootte kant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Miki schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 16:09:
Ook ik mag me gelukkig prijzen met een pre-order. Long-sleeve shirt is alleen iets aan de grootte kant :P
One-size-fits-all O-) ;)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
De adapter van de X360 (debug):
Afbeeldingslocatie: http://www.kotaku.com/gaming/dry%20cell.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.gamereactor.se/media/sastorarnatadaptern_31916.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamereactor.se/media/sastorarnatadaptern_31917.jpg

Wat een HUUUUGE ding :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demaarten
  • Laatst online: 08-06 18:31
KeaveXL schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 14:48:
[...]

Heb je hem thuis liggen of niet? Scan of foto zou wel nice zijn :*)
neen, heb hem niet thuisliggen, het was de folder voor de verkopers.
Ik heb het duidelijk gezien, want ik heb er nog met de verkoper over gesproken.
neem me niet op mijn woord als er een andere remote bijzit, maar indien dat zo is, dan zullen ze van mij wel horen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Is dat een grap ofzo???? Non de piel wat een adapter zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:37

TheVMaster

Moderator WOS
Volgens mij staat er boven het artikeltje dat het om een adapter van de debug versie gaat.
'k zou me geen zorgen maken dat er bij de XBox 360 zo'n grote adapter zit.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een sjaak op dat laatste plaatje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:16
Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 17:30:
wat een ...adonis O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm 1 maand gratis Xbox Live gold klinkt leuk, maar daar heb je zeker weer een creditcard voor nodig. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:04
Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 18:01:
Hmm 1 maand gratis Xbox Live gold klinkt leuk, maar daar heb je zeker weer een creditcard voor nodig. :(
Ja daar heb je weer een creditcard voor nodig, of je koopt een pre-paid kaartje. Daarnaast ben je niet verplicht om gebruik te maken van de gold versie. Er is ook nog een gratis silver versie.

Check ook even onze mooie topicstart, dan had je al wat info kunnen vinden!!!

Hoe zit het met Xbox Live?
Alle trotse bezitters van een Xbox 360 hebben een gratis Xbox Live Silver membership. Hiermee kun je in principe vrijwel alles behalve online gamen. Je kunt dus wel chatten, demo's en trailers downloaden en op de marktplaats terecht met micropayments. De hardcore gamer zal voor een maandelijks bedrag Xbox Live Gold aanschaffen, waarmee je wanneer je wilt online kunt gamen en toegang hebt tot echt alle features. Waar de bestaande Xbox Live abo's nog in populariteit geremd werden door het feit dat je een creditcard nodig had, komen er nu prepaid cards die je on- en offline kunt bestellen voor X maanden Gold.

[ Voor 48% gewijzigd door Miki op 14-10-2005 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Laatst online: 15-09 21:29
Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 18:01:
nope..
voor de zoveelste keer microsoft heeft een soort van pre-pay kaarten "ontwikelt" Dus u krijgt bij de 360 een pre-pay kaart met een code, vul deze code in het live menu, en voila u kunt gebruik maken van het goldmembership, gedurende 1 a 2 maanden afhankelijk van het termijn dat op de kaart staat.

[ Voor 3% gewijzigd door BlowFish op 14-10-2005 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:38

S2S

Wat un adapter...HAUAHUAAAUA

Ach je sluit het ding aan, stopt hem achter een box, tvmeubel en je kijkt er nooit meer naar.

Maar hij is wel HUGE.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
curry684 schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 09:28:
[...]

Hoe de n**k heb je kunnen gamen op een 360 :?
Heb gister gewerkt op een soort van presentie beurs van EA. Daar hadden ze voor een select groepje mensen een ruimte met 2 360's :9 Volgende week kan ik er weer op spelen en zal ik er wat beter naar kijken.

/edit

Die adapter is mij niet opgevallen. Kan zijn dat hij zo'n groot ding niet gebruikt werd of dat ik hem niet zag liggen. Kan ik nog wel even naar kijken :)

[ Voor 19% gewijzigd door Peertje op 14-10-2005 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar heb jij die gepre-orderd als ik vragen mag :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Xrenity schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 17:17:
De adapter van de X360 (debug):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Wat een HUUUUGE ding :D
Hahahaha, ik wist dat ie groot zou worden, maar zo groot :D

Je hebt gewoon een heftruuk nodig om dat ding thuis te krijgen :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
die adapter zit vast bij de core uitvoering :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Peertje schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 20:10:
[...]

Heb gister gewerkt op een soort van presentie beurs van EA. Daar hadden ze voor een select groepje mensen een ruimte met 2 360's :9 Volgende week kan ik er weer op spelen en zal ik er wat beter naar kijken.

/edit

Die adapter is mij niet opgevallen. Kan zijn dat hij zo'n groot ding niet gebruikt werd of dat ik hem niet zag liggen. Kan ik nog wel even naar kijken :)
Volgende week, als in volgende week dinsdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

En wie ben jij dan? })

Ik ben je niet vergeten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Niet online
Koffiezuiper schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 21:58:
[...]

Volgende week, als in volgende week dinsdag?
Yup!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 17:30:
Ja..maar sjakie staat wel mooi voor een Xbox 360 :9~

Hmm..wellicht dat ik een Xbox 360 ga halen, maar niet meteen bij de launch. Wel lelijk dat Microsoft geen additionele Xbox 360's gaat leveren naast de ge-pre-orderde units (tenminste..dat las ik hier ergens)
Eerst even kat uit de boom kijken en mocht het zover komen, mijn PSP zien te verkopen :P

[ Voor 43% gewijzigd door Yellowneck op 14-10-2005 22:51 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Ah, dinsdag avond ga ik dus naar die beurs/presentatie. Hoop dat er in ieder geval een x360 staat met Most Wanted, maar goed dit zal wel niet het geval zijn ;( Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Niet online
Koffiezuiper schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 00:49:
[...]

Ah, dinsdag avond ga ik dus naar die beurs/presentatie. Hoop dat er in ieder geval een x360 staat met Most Wanted, maar goed dit zal wel niet het geval zijn ;( Ben benieuwd :)
Ik zou er ook niet te erg op hopen. Microsoft is nogal para met dat ding dus in het "openbaar" zul je ze niet snel zien staan. Als je dus niet super belangrijk bent mag je er niet naar kijken! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

De folder waar demaarten het (volgens mij) over had kun je hier downen; De marketing brochure voor winkeleigenaars.

De folder die we binnenkort in de winkel kunnen ophalen zal er waarschijnlijk zo uitzien.... :Y)

Damn, ik voel me af en toe net een klein kind als ik in die foldertjes zit te gapen.....
........hoeveel nachtjes slapen nog?? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiverzz schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 12:47:Damn, ik voel me af en toe net een klein kind als ik in die foldertjes zit te gapen.....
........hoeveel nachtjes slapen nog?? :D
Haha leuk is dat he, heb precies hetzelfde. :P 48 nachtjes slapen nog trouwens, dat had ik al uitgerekend. :D Overigens wel opvallend dat ze ook nog wat reclame maken voor games voor de Xbox en niet alleen voor de Xbox 360. En toch wel een beetje achterbaks om Quake 4 en TES: Oblivion Xbox 360 exclusive te noemen. Tuurlijk die games komen op geen andere console uit, maar wel op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 13:16:
[...]

Haha leuk is dat he, heb precies hetzelfde. :P 48 nachtjes slapen nog trouwens, dat had ik al uitgerekend. :D Overigens wel opvallend dat ze ook nog wat reclame maken voor games voor de Xbox en niet alleen voor de Xbox 360. En toch wel een beetje achterbaks om Quake 4 en TES: Oblivion Xbox 360 exclusive te noemen. Tuurlijk die games komen op geen andere console uit, maar wel op de PC.
waar staat dat over die remote dan :/ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Koffiezuiper schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 00:49:
[...]

Ik ga ook. Ben benieuwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik me afvroeg is het nog steeds mogelijk een x360 te pre-orderen met garantie hem op 2 december te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:40
Jazeker, vandaag toevallig eentje aangeschaft in een gameshop midden in R'dam.

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 16:46:
wat ik me afvroeg is het nog steeds mogelijk een x360 te pre-orderen met garantie hem op 2 december te hebben?
dixons wageningen had nog 2 pre-orders kits in de vitrine staan. kijk even rond bij je in de stad of zo. er is vast nog wel een winkel die ze heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 17:52:
[...]

dixons wageningen had nog 2 pre-orders kits in de vitrine staan. kijk even rond bij je in de stad of zo. er is vast nog wel een winkel die ze heeft
Heeft iemand in België deze pre-orders kits al zien staan? Zo ja, waar :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht je geen pre-order kits in je buurt kunnen vinden zoek dan eens een Dixons filiaal op. Als je er naar vraagt kunnen ze misschien wel een kit bestellen of uit een ander filiaal halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 16:46:
Mediamarkt en e-plaza in Rotterdam hadden dinsdag nog stapels pre-order kits beschikbaar. Het is maar dat je het weet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:59
Ach op de launchday zijn er maar zat te krijgen........tis gewoon stemmingsmakerij van Microsoft.....

Ik stap op 2 december gewoon een Makro filiaal binnen en pak zo'n xdoos uit het schap voor 360,- (winstpakker) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is trouwens de goedkoopste
gameshop om x360-games te
kopen online ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok bedankt allemaal ga ik binnekort eens even kijken.

maarre @ crawl meen je dat nou 40 euro goedkoper als je niet pre-ordered?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 21:14:
ok bedankt allemaal ga ik binnekort eens even kijken.

maarre @ crawl meen je dat nou 40 euro goedkoper als je niet pre-ordered?
Nou ik weet het natuurlijk nog niet zeker, maar de kans is vrij groot dat de Makro de Xbox360 als winstpakker zal gaan verkopen (afgaande op de geschiedenis). Mijn PSP ook op 1 september bij de Makro gekocht en deze was ook winstpakker, was volgens mij 15 euro goedkoper dan de normale prijs.

Maar het gaat gewoon om dat pre-order geneuzel hier.....of dat er geen xbox's meer zouden zijn dan alleen die pre-ordertjes....laat je daarover niets wijsmaken, het speelt microsoft in ieder geval wel in de kaart dat schaapjes gedrag. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Crawl NL schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 21:27:
[...]

Nou ik weet het natuurlijk nog niet zeker, maar de kans is vrij groot dat de Makro de Xbox360 als winstpakker zal gaan verkopen (afgaande op de geschiedenis). Mijn PSP ook op 1 september bij de Makro gekocht en deze was ook winstpakker, was volgens mij 15 euro goedkoper dan de normale prijs.

Maar het gaat gewoon om dat pre-order geneuzel hier.....of dat er geen xbox's meer zouden zijn dan alleen die pre-ordertjes....laat je daarover niets wijsmaken, het speelt microsoft in ieder geval wel in de kaart dat schaapjes gedrag. :O
wie weet, indd het zou goede marketing zijn, maar sommigen lopen hier liever geen risico :)

edit:
klote laptop TB :(

[ Voor 5% gewijzigd door BlowFish op 15-10-2005 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlowFish schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 21:54:
[...]

wie weet, indd het zou goede marketing zijn, maar sommigen lopen hier liever geen risico :)
Ben het helemaal met je eens BlowFish !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Crawl NL schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 21:27:
[...]
Toch vreemd dat MS dan tegen winkeliers verteld dat er gegarandeerd geen losse 360's op day 1 zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
Het is toch leuk om met de hype mee te doen? Juist die dagen ervoor maken het zo leuk; maar natuurlijk zijn er meteen althans snel erna veel xboxen beschikbaar. MS is niet gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flash3d
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-08 18:36
hully schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 10:29:
Het is toch leuk om met de hype mee te doen? Juist die dagen ervoor maken het zo leuk; maar natuurlijk zijn er meteen althans snel erna veel xboxen beschikbaar. MS is niet gek.
Vind ik ook, deze dagen zijn het leukst!
Het internet afspeuren naar xbox360 nieuws..
Las trouwens nog wat op een nieuwsgroep over the "mogelijke" tekort in de UK:

Dear Customer,

We have been informed by Microsoft that they have not produced enough
Xbox 360 consoles to satisfy the demand in Europe. For this reason we
regret to advise you that we are unable to guarantee the delivery of
your pre-ordered console before Christmas. We are working closely with
our suppliers to ensure all orders are fulfilled as close to launch date
as possible. However, if you wish to cancel your pre-order please do so
by visiting ‘My Account’ and following the instructions at Play.com.

We apologise for the inconvenience this may cause.

Kind Regards,

Play

en deze:

Dear Customer,

Thank you for the order for an Xbox 360 that you placed with GAME.

I am writing this mail to update you on the latest information we have
about the launch.

You may have seen in recent press coverage that Microsoft has announced
a launch date – 2nd December.

There is an incredible amount of interest in the Xbox 360 and many
people have already placed orders. It is not yet known how many will
come to Europe, but it is very likely that there will be a shortage of
stock everywhere when it launches, as happened recently with the PSP and
in the past with the PS2.

As Europe's premier games retailer you can bet we'll receive the largest
share of available stock, which we will proceed to get to all of you in
a fair and orderly fashion - despatching stock as and when it arrives,
on a first-come-first-served basis.

If you preordered on the first day we put Xbox 360 on the site, you can
feel quite safe about receiving one for launch day, but if you ordered
one yesterday, chances are you will have to wait a bit longer.

Rest assured that your place in our queue is secure, and we'll keep you
informed as we receive more Xbox 360 news from Microsoft. We will
obviously not charge you for your console until it is despatched to you.

There is another option for those of you who would like to be sure of an
Xbox 360 Console for launch - we are still able to take launch orders
for the more affordable Core System, which can be be upgraded with the
addition of a Hard Drive, Wireless Controller and so on.

http://shop.game.net/lowdown.aspx?lid=5122

And to find out exciting details on launch titles, such as the Limited
Collector’s Edition of Perfect Dark Zero, check out our Xbox 360 area.

http://shop.game.net/browse.aspx?cat=11271

Kind Regards

Jonny Austin
GAME.NET

Tevens sprak ik 3 weken geleden de Gameshop in Den Haag, zij hadden toen al 170 reserveringen binnen en "maar" 120 pre-order kits binnen gehad.

Ik heb er zelf twee gehaald bij de Dixons, 1 voor mezelf en 1 voor een vriend.

Groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
Phydomir schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 10:10:
[...]

Toch vreemd dat MS dan tegen winkeliers verteld dat er gegarandeerd geen losse 360's op day 1 zullen zijn.
En jij bent zo'n schaap om dat te geloven....denk je nou echt dat er op 2 december alleen pre-orders te verkrijgen zijn ? Hoeveel van die preorders zijn er uitgeleverd dan.....als ik hier mensen over aantallen hoor praten.....MM heeft er nog wel 10 liggen en bij Bart Smit liggen er nog wel 2....tjonge wat een aantallen....in totaal misschien een stuk of 1000 misschien wel 2000 preorder kits....

Tis puur om de hype nog maar wat verder te hypen....

Nogmaals ik stap op 2 december een Makro binnen en pak zo'n machine uit het schap.... :)

EDIT tuurlijk is het allemaal wel leuk, tis ook meer om die mensen gerust te stellen die geen preorder kit hebben weten te bemachten.... :7

[ Voor 10% gewijzigd door Crawl NL op 16-10-2005 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geruchten gaan dat er zo'n 300.000 console beschikbaar zullen zijn voor heel europa op 2 december. Denk dat in dat geval maximaal zo'n 15.000-20.000 voor Nederland zijn. Mochten er nog meer pre-order kits binnenkomen dan kan dat getal best wel eens overeenkomen met het aantal pre-order kits. Hoe dan ook, ik denk dat het aantal Xbox 360 consoles die beschikbaar zijn voor losse verkoop zonder pre-order kit zeker erg klein zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
laatste wat ik heb gehoord is dat er zon 600.000 naar europa komen waarvan 200.000-300.000 voor de uk....

ik ga lachen joh als ze helemaal niets bij de makro krijgen. Aantal preorder kits zal waarschijnlijk even hoog liggen als het aantal premium boxsets die verkrijgbaar zullen zijn bij de winkels die ze voeren.

[ Voor 51% gewijzigd door cybermans op 16-10-2005 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iets wat ik me net besef is dat alle pre-order kits natuurlijk voor de Xbox 360 Premium sets zijn. Echter een aanzienlijk deel van de consoles zullen toch ook core systems zijn? Het zou dus best wel eens kunnen dat je straks bijna alleen maar core systems in de winkl kunt vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
Binnen 2 minuten 300.000 consoles erbij.....zie nu wel....nergens om bezorgd over te zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De UK kun je eigenlijk ook niet meetellen bij europa dus dat is dan alsnog iets van 300.000 consoles voor Europa. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defectiv
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09-2012
Voor de mensen die nog pre-order kits zoeken, Mediamarkt rotterdam had er gisteren 24 liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:16
Defectiv schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 18:17:
Voor de mensen die nog pre-order kits zoeken, Mediamarkt rotterdam had er gisteren 24 liggen
hmm misschien toch maar doen...
mn vriendin komt elke dag vlak langs de mediamrkt in Rdam. Maar hoeveel risico loop je als je vriendin een pre-order kit voor jou besteld. we hebben het hier wel over een van het vrouwelijk geslacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericr
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 16:27
jaapstobbe schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 18:33:
[...]

hmm misschien toch maar doen...
mn vriendin komt elke dag vlak langs de mediamrkt in Rdam. Maar hoeveel risico loop je als je vriendin een pre-order kit voor jou besteld. we hebben het hier wel over een van het vrouwelijk geslacht ;)
Dat moet niet zo moeilijk zijn, vragen om een pre-order kit voor een Xbox 360. Die kits liggen volgens mij bij geen enkele MediaMarkt in de winkel zelf, je moet er dus even om vragen op de afdeling.

MediaMarkt Den Haag had er vorige week nog genoeg, denk dat je daar ook moet zijn als je op 2 december aankomt zonder bon van een pre-order kit. Die zullen in ieder filiaal wel een pallet neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
Bij mediamarkt rijswijk staan ze in de winkel. BIj de andere consoles. Niet veel meer maar nog wel 2 of 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of dit gepast is maar ik kwam net een hele leuke webshop tegen. Een kleine greep uit hun assortiment:

Dead or Alive 4 : € 52,50
Kameo, Elements of Power: € 52,50
Perfect Dark Zero: € 52,50
Project Gotham Racing 3: € 52,50
King Kong: € 49,00

Ik denk dat ik al wel weet waar ik mijn Xbox 360 games ga halen. :P http://www.gcshop.nl/browse.php?pl=360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
GCShop is al vaker langsgekomen hier en idd heb ik het elders ook nog niet cheaper (of net zo cheap) gevonden :)

Ze hebben overigens ook een interessante collectie X360 hardware en nog niet door dat GR3 tot februari is uitgesteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Top Spin 2 staat ook op gshop en er staat bij dat hij op 2 december uitkomt. Is dit wel waar ? Ik wist niet dat top spin 2 ook een launch titel was. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:38

S2S

Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 00:07:
Ik weet niet of dit gepast is maar ik kwam net een hele leuke webshop tegen. Een kleine greep uit hun assortiment:

Dead or Alive 4 : € 52,50
Kameo, Elements of Power: € 52,50
Perfect Dark Zero: € 52,50
Project Gotham Racing 3: € 52,50
King Kong: € 49,00

Ik denk dat ik al wel weet waar ik mijn Xbox 360 games ga halen. :P http://www.gcshop.nl/browse.php?pl=360
Wow dat zijn mooie prijzen. Zullen de meeste shops waar ik koop ook wel gaan handteren. Kom ik aardig aan het totaal bedrag die ik had gereserveerd voor de X360 en games. Ik had meer in gedachte 50 euro voor 1st party games.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
50 euro kost een pc spel al. Console games zijn altijd wat duurder omdat de console bouwer de console moet terug verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
Ik mis steeds nba 2k6 bij de launchtitels, deze zou er wel bij moeten zitten. Ik blijf hopen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

S2S schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 09:14:
[...]

Wow dat zijn mooie prijzen. Zullen de meeste shops waar ik koop ook wel gaan handteren. Kom ik aardig aan het totaal bedrag die ik had gereserveerd voor de X360 en games. Ik had meer in gedachte 50 euro voor 1st party games.
Als de games in de shop 59 euro gaan kosten scheeld het haast niets. In mijn game shop krijg ik 5% korting. Als je dan de verzend kosten bij gcshop opteld is het verschil verwaarloosbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
mobygo76 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 10:26:
Ik mis steeds nba 2k6 bij de launchtitels, deze zou er wel bij moeten zitten. Ik blijf hopen......
Is al lang bevestigd wat ook in de SP staat? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
curry684 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 11:04:
[...]

Is al lang bevestigd wat ook in de SP staat? :?
Das de EA versie, ik wil nba 2k6!!!! van 2kgames :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 11:00:
[...]

Als de games in de shop 59 euro gaan kosten scheeld het haast niets. In mijn game shop krijg ik 5% korting. Als je dan de verzend kosten bij gcshop opteld is het verschil verwaarloosbaar.
5% maar. dynabyte gaat de xbox 360 ook voeren en daar krijg je altijd 10% korting met een zogeheten klantenkaart die volledig gratis is. dus denk dat die 5 % maar weinig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 11:27:
[...]

5% maar. dynabyte gaat de xbox 360 ook voeren en daar krijg je altijd 10% korting met een zogeheten klantenkaart die volledig gratis is. dus denk dat die 5 % maar weinig is.
En bij Dynabyte kost PDZ bijvoorbeeld 64,95 tegenover de 52,50 van GCShop. Veel plezier met je 10% korting bij Dynabyte :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hhhmmm. geloof niet dat ik gezegt heb dat dynabyte het goedkoopst is. das zeker niet waar, maar die 5 % die je bij een software boer krijgt is niet zoveel. bij gcshop zijn dingen goedkoper, maar er zijn veel mensen die nog in de winkels willen kopen. vandaar de opmerking over 10 %.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 11:49:
hhhmmm. geloof niet dat ik gezegt heb dat dynabyte het goedkoopst is. das zeker niet waar, maar die 5 % die je bij een software boer krijgt is niet zoveel. bij gcshop zijn dingen goedkoper, maar er zijn veel mensen die nog in de winkels willen kopen. vandaar de opmerking over 10 %.
Punt is natuurlijk dat percentages geen bal boeien, ik krijg liever 5% korting op 60 euro dan 10% op 65 euro :) En nog liever natuurlijk geen korting op 52,50 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
ff schaamteloos gejat van www.insidegamer.nl
Microsoft heeft in het Japanse blad Famitsu een aantal Xbox 360 spellen een prijskaartje gegeven. Het gaat om de volgende spellen:

# Perfect Dark: 7.140 Yen (52 Euro)
# Need For Speed Most Wanted: 7.140 Yen (52 Euro)
# FIFA 06: 71.40 Yen (52 Euro)
# Every Party: 6.090 Yen (44 Euro)

Let wel op dat de Euro prijzen in dit bericht omgerekende bedragen zijn. Microsoft zelf heeft nog geen indicactie gegeven voor de software prijzen in Europa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net verkoper van dixons aan de lijn gehad. hij zei dat ze geen pre-order pakketten meer mogen verkopen omdat ze te weinig 360's daarvoor krijgen geleverd!!!! Of dit nu voor alle dixons filialen geld weet ik niet!! Daarna e-plaza opgebeld en die hadden er nog genoeg liggen........dus nu wachten tot 2 dec :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:44
Het ziet er naar uit dat Microsoft een nieuwe rmarketingscampagne is begonnen, naast Ourcolony.net en OrigenXbox.com hebben we nu: Hex168.com168 is hexadecimaal voor 360

Zoals gewoonlijk is de site vrij geheimzinnig en bevat deze een teller.
Wat er uiteindelijk ''uit de doeken'' zal worden gedaan zullen wij morgen te weten komen.

Meer info over Hex168:

Mysterious Crop Circles

More Pictures of the Mysterious Sign

Ik ben benieuwd :p

Oh en Curry, volgens mij staat er een foutje in de SP. Je krijgt namelijk ook een Ethernet kabel bij de Xbox360 ''Premium Edition''

[ Voor 18% gewijzigd door Yonix op 17-10-2005 18:53 . Reden: Laat ontdekte typo.....:p ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
IGN had er ook al een erg positief artikel over :P

Die Ethernet kabel fix ik wel :)

Kan iemand overigens toelichten of ik het ding dadelijk out-of-the-box kan aansluiten op de SCART van m'n TV of moet ik daarvoor een enge adapter regelen? Er werd ergens iets gezegd over dat SCART met beide versies gewoon kon, maar is dat officieel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Strakke design :) *knip. Rellen doe je maar ergens anders ;)

[ Voor 58% gewijzigd door Crash op 17-10-2005 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

In enschede bij de MM lagen ook nog talloze doosjes, voor de geinteresseerden.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Yonix schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 16:37:
Het ziet er naar uit dat Microsoft een nieuwe rmarketingscampagne is begonnen, naast Ourcolony.net en OrigenXbox.com hebben we nu: Hex168.com168 is hexadecimaal voor 360

Zoals gewoonlijk is de site vrij geheimzinnig en bevat deze een teller.
Wat er uiteindelijk ''uit de doeken'' zal worden gedaan zullen wij te weten morgen komen.

Meer info over Hex168:

Mysterious Crop Circles

More Pictures of the Mysterious Sign

Ik ben benieuwd :p

Oh en Curry, volgens mij staat er een foutje in de SP. Je krijgt namelijk ook een Ethernet kabel bij de Xbox360 ''Premium Edition''
Round number 3. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:48

TdV

Ik heb net ook maar een 360 besteld; foregames had nog ruim genoeg preorder pakketen (hij kwam er zelfs in om zei hij; expres veel besteld). In de zomer (/najaar?) komt er dan nog een revo bij. Kameo en PGR3 wil ik zeker spelen; andere titels moet ik eerst nog even bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Er is 1 ding wat mij ervan weerhoud dit apparaat aan te schaffen: Hoe zit dat nou met die HD-DVD speler? Ik heb uit het roddel topic vernomen dat Microsoft deze in een later stadium wilt gaan inbouwen. Maar hoe zit het met de mensen die tegen die tijd eentje zonder HD-DVD speler aangeschaft? Worden die omgeruild oid. Of komen de games die tegen die tijd uitkomen uit op zowel 1 HD-DVD als op 4 DVD's (bijvoorbeeld)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Digitizers schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 20:15:
Er is 1 ding wat mij ervan weerhoud dit apparaat aan te schaffen: Hoe zit dat nou met die HD-DVD speler? Ik heb uit het roddel topic vernomen dat Microsoft deze in een later stadium wilt gaan inbouwen. Maar hoe zit het met de mensen die tegen die tijd eentje zonder HD-DVD speler aangeschaft? Worden die omgeruild oid. Of komen de games die tegen die tijd uitkomen uit op zowel 1 HD-DVD als op 4 DVD's (bijvoorbeeld)?
Het is mogelijk dat er later een HD-DVD versie komt van de xbox360 (zoals nintendo met de GBA SP kwam) De games zullen gewoon op dvd's blijven komen. Ze gaan niet de oude 360's omruilen voor een met HDDVD (die zullen ook wel een stuk duurder worden) dus daar hoef je het niet voor te doen.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Ik vermoed sowieso dat tegen de tijd dat HD-DVD ingeburgert is, de XBOX360 al weer achterhaald zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Lees net dat Topspin 2 is uitgesteld tot jan'06....

....ach ja, nog meer dan genoeg games'n'goodies om die 13e maand voor te plunderen.

Ik hoop toch echt dat PGR3 & PDZ daadwerkelijk launchgames worden (volgens mij is dit nog niet bevestigd....but please, prove me wrong!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanochtend een heuze xbox360 advertentie op de voorpagina, advertentie stond in het NHD en was van de MM.

Ik denk dat ik nu toch wel snel moet beslissen, maar damn zit nog steeds te twijfelen of ik nou de x360 wil halen of toch wachten op de PS3. Of ik koop ze gewoon allebei, waar me voorkeur toch wel naar uit gaat..... Alleen als de ps3 werkelijk waar zo duur wordt als wordt beweerd kan ik dat wel vergeten, wanneer ik al een x360 thuis heb staan. Aan de andere kant is het wel zonde van mijn geld, als ik de 'te dure' Ps3 zou kopen en kan ik misschien beter een jaartje wachten. Al zal dat erg moeilijk worden als er een nieuwe GTA voor uitkomt. De x360 is naar mijn mening gewoon mooi geprijsd en mede daardoor heb ik er de laatste tijd meer intresse in gekregen. Ik vind het maar moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 21:11:
vanochtend een heuze xbox360 advertentie op de voorpagina, advertentie stond in het NHD en was van de MM.

Ik denk dat ik nu toch wel snel moet beslissen, maar damn zit nog steeds te twijfelen of ik nou de x360 wil halen of toch wachten op de PS3. Of ik koop ze gewoon allebei, waar me voorkeur toch wel naar uit gaat..... Alleen als de ps3 werkelijk waar zo duur wordt als wordt beweerd kan ik dat wel vergeten, wanneer ik al een x360 thuis heb staan. Aan de andere kant is het wel zonde van mijn geld, als ik de 'te dure' Ps3 zou kopen en kan ik misschien beter een jaartje wachten. Al zal dat erg moeilijk worden als er een nieuwe GTA voor uitkomt. De x360 is naar mijn mening gewoon mooi geprijsd en mede daardoor heb ik er de laatste tijd meer intresse in gekregen. Ik vind het maar moeilijk.
Tsja, moeilijk. Met een beetje pech zit er 1 jaar tussen de 360 en de PS3. Moet je zolang wachten met je keuze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
gewoon 360 kopen en daarna zie je wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 21:11:

Ik snap je punt. Laatste berichten/geruchten zijn dat de PS3 toch $400 zal gaan kosten. (productiekosten $ 462)
Ik zit zelf ook heel erg te twijvelen, maar mijn laatste keuze is om het niet te doen. Ik verwacht (met dank aan EA) erg veel overlap van spellen. Dus dat er maar een paar exclusives zullen komen per consoles. Met name GT en GTA zijn voor mij belangrijke redenen om een PS3 te kopen.
Nu zal de xbox natuurlijk ook een aantal hele mooie exclusives krijgen, maar om nou alleen daarvoor nog een console te kopen?
Groot voordeel is wel dat de xbox dit jaar gewoon al te koop is.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Junkie
  • Laatst online: 28-04-2024

T-Junkie

user brain not connected...

Windows Media Connect 2.0
meuktracker: Windows Media Connect 2.0

Helpfile:
Supported file types
Windows Media Connect can share the following file types with your devices.

Audio
  • Windows Media Audio (.wma)
  • MP3 (.mp3)
  • WAV (.wav)
  • Pulse Code Modulation (.pcm)
Video
  • Windows Media Video (.wmv)
  • Microsoft Recorded TV Show (.ms-dvr)
  • Microsoft Audio Video Interleave (.avi)
  • MPEG-1 (.mp1, .mpeg, .mpg)
  • MPEG-2 (.mp2, .mpeg, .mpg)
Playlists
  • Windows Media Playlist (.wpl)
  • MP3 Playlist (.m3u)
Notes
* Although Windows Media Connect can share a variety of file types with your devices, your devices might not be capable of playing every file type that Windows Media Connect supports. For information about what file types your device supports, see the documentation that came with your device.
* Some Windows Media files are protected to prevent unauthorized distribution and playback. For example, the files that you download from online music stores, such as Napster and MusicNow, are usually protected. Not all devices can play protected files. To find out if your device supports playback of protected files, in Windows Media Connect, click Devices, and then review the information displayed for each device.
Dit is wat ik uit de helpfile van windows media connect heb gehaald. Dit is dus wat hij kan streamen vanaaf een Windows XP home/pro samen met media connect. Ik neem aan dat dit ongeveer hetzelde zal zijn met Windows MediaCenter. Als ik het goed had kon de Xbox360 ook onbeveiligde (Dus zonder DRM van iTMS) afspelen, of dit ook via de media connect kan heb ik niet kunnen vinden.

USB2 Media: (?) = Nog onbekend! (Heb ik niet kunnen vinden)
Camera:
* JPEG
* JPEG2000 (?)
* BMP (?)
* GIF (?)
* TIFF (?)
* RAW (?)
* PNG (?)
* MPEG Video (?)
* Quicktime Video (?)
MP3 Speler:
* MP3
* WMA
* WAV
* AAC (non-DRM) (?)
* OGG (?)
*
*
*
*

Het is natuurlijk de vraag welke formaten hij allemaal kan afspelen, ik hoop dat hij wel de (mpeg-)filmpjes kan afspelen van de camera's. En kunnen USB2 HDD's ook gebruikt worden? Dat zou opzich wel handig zijn. En wat over video (danwel misschien wel in wmv formaat) kan dat ook afgespeeld worden?

verder:
http://features.teamxbox.com/xbox/1245/Xbox-360-FAQs/p1/#top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Shiver23 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 21:30:
Met name GT en GTA zijn voor mij belangrijke redenen om een PS3 te kopen.
GTA komt toch ook uit op andere systemen, alleen later?

Vind dat de ps3 tot nu toe maar bar weinig boeiende exclusives heeft eigenlijk.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord, voordat je een vraag stelt!