Het Grote Xbox 360 Topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.468 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J Allard (Microsoft Expert)
Q: Can we stream videos from our PCs?
A: Yes if you have media center on those pcs. you will be able to stream standard and high definition video. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2005 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Grinnik Nederlands??? Misschien een mix tussen Zuid-Afrikaans, Nederlands en Swahili _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schweino schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 19:21:
[...]

En wat versta jij dan wel onder een "HD kabel"?
Gewoon, een HD beeldkabel. Weet ook niet precies wat voor aansluiting maar ik weet wel dat er in het premium package speciale HD beeldkabels zaten. Ik heb nog even zitten rondkijken op diverse sites maar oude artikelen zoeken is vaak een onmogelijke opgave...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:44
nee joh, helemaal verkeerd! DIT is een HDTV kabel voor als je een HDTV hebt:
Afbeeldingslocatie: http://www.upgrade123.com/catalog/images/HDTV--Cable.jpg

Als je geen HD-televisie hebt (dus geen televisie die HDTV ondersteund), zal je een ''normale'' scartkabel moeten halen.

[ Voor 30% gewijzigd door Jorn1986 op 11-10-2005 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik kijk naar welke kabels er in de vrijgegeven accesoires lijst staan zijn er twee verschillende: component hd en VGA hd, welk van de twee je bij de premium package krijgt weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:44

Phydomir

Dennis

Component HD.

voor de 1000x :|

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar kunnen die component hd kabels dan niet gewoon in een scart aansluiting van de tv, of heb je geen hd resoluties met een scart aansluiting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:15
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 21:42:
Maar kunnen die component hd kabels dan niet gewoon in een scart aansluiting van de tv, of heb je geen hd resoluties met een scart aansluiting?
Nee (ook voor de 1000e X) Een "gewone HD kabel" bestaat overigens niet. Je hebt op dit moment 4 manieren om een HD bron op een HDTV aan te sluiten:

analoog: VGA & Component
digitaal: DVI & HDMI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Schweino schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 22:07:
[...]

Nee (ook voor de 1000e X) Een "gewone HD kabel" bestaat overigens niet. Je hebt op dit moment 4 manieren om een HD bron op een HDTV aan te sluiten:

analoog: VGA & Component
digitaal: DVI & HDMI
En dan deze vraag: (voor de 1000ste keer?? :) ):

Component wordt bijgeleverd. Echter, DVI zou dus beter zijn (digitaal = beter?) of geldt dat niet. HDMI heb ik wel, maar de 360 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

PWM schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 22:19:
[...]

Component wordt bijgeleverd. Echter, DVI zou dus beter zijn (digitaal = beter?) of geldt dat niet. HDMI heb ik wel, maar de 360 niet.
Volgens mij maakt component of DVI niet zo heel erg veel uit.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:20

S2S

Microsoft has made no announcement about stock allocation for Europe, but speculative numbers began surfacing at last week’s X05. MCV claims to have been told by “senior publishing sources” that 600,000 consoles would be headed to Europe, with 200,000 on the boat to Britain.

But we were tipped off by another source close to a publisher working on Xbox 360 titles that the entire stock allocation for Europe was closer to 300,000, and even advised getting a pre-order sorted out.

We contacted Microsoft for a comment on these numbers and were told, “Microsoft does not comment on rumour and speculation.”

To put these numbers into context, Sony’s PSP recently became the fastest selling games console ever in the UK by shifting around 185,000 units in its first 4 days on sale. If the Xbox 360 is anywhere near as popular (and considering the PSP retails at £180 there’s not a lot of difference in price) Microsoft could struggle to satisfy demand before Santa shovels his chubby arse into his sleigh.

However, Thompson did promise us that there would be plenty of Xbox 360s waiting in the wings to re-supply stores in the weeks after launch. “We’ll have lots more Xbox 360s being delivered to shops right through Christmas and well into the new year,” he said.

Stock shortages hit the original Xbox console last Christmas, leading to accusations that Microsoft was ‘phasing-out’ the machine. With the Xbox 360 surely on millions of Christmas lists (including those of the gadget-savvy readers of T3 Magazine) Microsoft needs to avoid more shortages.

Our advice? Get your pre-order in now, just to be safe. But then you probably already have, right?
300.000 voor heel Europa, gelukkig heb ik een preorder kit. Maar als dit waar is is dat erg weinig en zullen veel mensen :'(

[ Voor 4% gewijzigd door S2S op 11-10-2005 22:39 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 08:34
Ik ga morgen toch ook maar een pre-order pakket halen (zag er nog een paar liggen van de week)... Wordt me toch een beetje angstig..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was vandaag bij Dixons geweest maar ze hadden al geen pre-order packs meer. Dit verbaasde me echter niks toen ik te horen kreeg dat ze er maar 4 binnen hadden gehad... Wel goede service overigens, want ik hoefde alleen m'n telefoon nummer te geven en dan wordt ik donderdag gebeld. Dan weten ze of ze er nog meer binnen krijgen en zoja houden ze er eentje apart. Mochten ze hem niet binnenkrijgen gaan ze zelfs proberen om er nog eentje via een ander Dixons filiaal te regelen _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 23:23:
Ik was vandaag bij Dixons geweest maar ze hadden al geen pre-order packs meer. Dit verbaasde me echter niks toen ik te horen kreeg dat ze er maar 4 binnen hadden gehad... Wel goede service overigens, want ik hoefde alleen m'n telefoon nummer te geven en dan wordt ik donderdag gebeld. Dan weten ze of ze er nog meer binnen krijgen en zoja houden ze er eentje apart. Mochten ze hem niet binnenkrijgen gaan ze zelfs proberen om er nog eentje via een ander Dixons filiaal te regelen _/-\o_ .
En dat voor een Dixons :o

Ik zag dat ik gebeld was door mijn lokale gameshop. Heb alleen nog geen tijd gehad om terug te bellen. Hopelijk heeft die ook wat goed nieuws voor mij 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:44

TheVMaster

Moderator WOS
Phydomir schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 07:56:
[...]

En dat voor een Dixons :o

Ik zag dat ik gebeld was door mijn lokale gameshop. Heb alleen nog geen tijd gehad om terug te bellen. Hopelijk heeft die ook wat goed nieuws voor mij 8)
Ik zou maar snel terugbellen, straks geven ze hem aan iemand anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 07:33
Wat ik altijd vervelend vind, als je op zoiets zit te wachten (had ik met de Xbox ook), dan ga je alle filmpjes etc nog maar eens een keer kijken.

Dan krijg ik nog meer zin in 2 december! :)

Zijn er hier ook mensen die overwegen de CORE package te nemen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:31

nexhil

BAM!

sorted.bits schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 08:23:
Wat ik altijd vervelend vind, als je op zoiets zit te wachten (had ik met de Xbox ook), dan ga je alle filmpjes etc nog maar eens een keer kijken.

Dan krijg ik nog meer zin in 2 december! :)

Zijn er hier ook mensen die overwegen de CORE package te nemen ?
ja ik overweeg het core package te nemen,

- ik heb geen backwardse compatibility nodig, daar heb ik mijn oude xbox wel voor.
- draadloze controller hoeft van mij ook niet, heb een hekel aan batterijen controllers omdat ze altijd op het verkeerde moment leeg gaan.
- savegames kunnen ook op een memory card
- oude xbox is al mijn media center

zijn er redenen om het juist niet te doen?

[ Voor 5% gewijzigd door nexhil op 12-10-2005 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
nexhil schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 08:39:
[...]

ja ik overweeg het core package te nemen,

- ik heb geen backwardse compatibility nodig, daar heb ik mijn oude xbox wel voor.
- draadloze controller hoeft van mij ook niet, heb een hekel aan batterijen controllers omdat ze altijd op het verkeerde moment leeg gaan.
- savegames kunnen ook op een memory card
- oude xbox is al mijn media center
Op zich zijn het natuurlijk allemaal punten waarover je niet kan discusseren (wtf, ik weet niet meer hoe je dat woord schrijft!). Het grootste gemis aan de core versie vind ik, dat er geen harde schijf in zit.

Er werd altijd gezegt dat ALLE games op CORE en PREMIUM moeten kunnen draaien, maar toch vertrouw ik dat niet helemaal.

Ook wil ik graag mijn Xbox weer aansluiten op mijn versterker (via glas) en zou ik er dus nog een extra kabel bij moeten kopen (a 40 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Ik wil dus echt wel draadloos, deed vorige week met zn 4en Donkey Konga (NGC) en we hadden hapjes op de tafel...lagen de draden erin...draadloos all the way baby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:50
[edit]
Never mind 8)7

[ Voor 78% gewijzigd door Fire69 op 12-10-2005 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

S2S schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 08:52:
Ik wil dus echt wel draadloos, deed vorige week met zn 4en Donkey Konga (NGC) en we hadden hapjes op de tafel...lagen de draden erin...draadloos all the way baby.
ja maar waar haal je 's nachts om 4:30 batterijen als je resident evil 5 aan spelen bent ;)

ik snap je punt wel hoor, maar gewoon het idee dat ik afhankelijk ben van 2 penlites die er mee gaan kappen als ik net zo lekker bezig ben.

maargoed ik ben nog aan het twijfelen welk pakket ik moet nemen,
lever heb ik gewoon de wired controller met HD optie... maarja.

[ Voor 31% gewijzigd door nexhil op 12-10-2005 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

Je hebt ook een kabel voor de controller zodat je hem tijden het spelen kan opladen problem solved :). Die kabel doe je in de Xbox en op de controller.

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
nexhil schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 08:57:
[...]

ja maar waar haal je 's nachts om 4:30 batterijen als je resident evil 5 aan spelen bent ;)

ik snap je punt wel hoor, maar gewoon het idee dat ik afhankelijk ben van 2 penlites die er mee gaan kappen als ik net zo lekker bezig ben.

maargoed ik ben nog aan het twijfelen welk pakket ik moet nemen,
lever heb ik gewoon de wired controller met HD optie... maarja.
mmmm dan kan je nog beter een Premium pack kopen met 1 extra wired controller. Dan heb je altijd een wired controller bij de hand (tenminste, in single play).

Ik denk dat ik gewoon 2 van die extra battery packs bij koop (a 15 euro ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
PWM schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 22:19:
[...]

Ja, da's een goeie. Ik heb het zelf nooit kunnen vergelijken maar op verschillende fora (waaronder hdtvarcade.com) verschillen de mensen nog wel eens van mening. In theorie zou digitaal "zuiverder" moeten zijn en dus beter, maar sommige mensen zeggen weer dat analoog signaal mooier er uit ziet.....

Ik denk dat je net zo'n discussie gaat krijgen als audiofielen die de voorkeur geven aan LPs ipv CDs.

Het niet ondersteunen van HDMI vind ik eerlijkgezegd een gemiste kans van MicroSoft, want als ik iets irritant vind aan component/DVI dan is het wel het ontbreken van een (digitaal) audiosignaal. Hopelijk heeft een DVI connector wel weer een pin om beeldformaat informatie door te geven aan de TV, net als Scart dat heeft (ook een puntje van ergernis wat ik heb bij component, het handmatig van beeldformaat moeten wisselen....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

sorted.bits schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 08:52:
Ook wil ik graag mijn Xbox weer aansluiten op mijn versterker (via glas) en zou ik er dus nog een extra kabel bij moeten kopen (a 40 euro).
Glasvezel kabel kost maar een paar euro zoals Schweino een paar posts terug liet zien. Of bedoel je een andere kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

Xbox 360™ Core System
Adviesprijs: €299.99

Het Xbox 360™ Core System is alles wat je nodig hebt om een spetterende start te maken. Sluit de console en de controller aan en je kunt direct beginnen met gamen. Jij bepaalt vervolgens welke extra's je wanneer toevoegt; je kunt de console zo uitbreiden tot een volledige Xbox 360™ ervaring.

Het systeem is klaar om verbinding te maken met Xbox Live®: neem de console in je handen, plaats een vaste schijf of memory-unit, zorg voor een breedbandverbinding, en de wereld ligt aan je voeten. Je kunt ook nog kiezen uit vele andere accessoires waarmee je nog meer uit je console kunt halen. Om maar een paar voorbeelden te noemen: je kunt kiezen uit een draadloze controller, een media-afstandsbediening en een officiële Xbox 360™ hoofdtelefoon…

Het is dus mogelijk Later een HD toe te voegen, hmmm
denk dat dat ik voor het core systeem ga en misschien later (als het nodig blijkt) een HD toevoeg

[ Voor 7% gewijzigd door nexhil op 12-10-2005 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Alleen is die harddisk even duur als het verschil tussen de goedkope en de dure versie..

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren een preorder geplaatst voor de versie van 399 euro bij Dixons. Zou de xbox op 2 december moeten ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
TheEvilCuber schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 09:51:
Alleen is die harddisk even duur als het verschil tussen de goedkope en de dure versie..
Maar het zou me niet verbazen als je er ook een andere (dus goedkopere) HDD in kan gooien dan degene die door MicroSoft wordt verkocht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

Schweino schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 10:24:
[...]

Maar het zou me niet verbazen als je er ook een andere (dus goedkopere) HDD in kan gooien dan degene die door MicroSoft wordt verkocht....
Ik denk dat dat gaat tegenvallen, er zit toch iets van een beveiliging in dat er licenties van MS gegeven moesten worden aan 3rd party hardware door MS zodat de kwaliteit van de produkten gewaarborgd blijft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
Schweino schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 10:24:
[...]

En over welke P-ATA of S-ATA connectors wilde je dat regelen?

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Misschien zal er dan wel geen andere harddisk uitkomen die je in kunt bouwen. Maar kan je niet gewoon een externe HDD aansluiten en die gebruiken?

Tevens nog een vraagje over die gamercards. Kun je meerdere van die gamercards op één XBOX360 hebben, aangezien mijn broertje waarschijnlijk ook gewoon gaat gamen op mijn systeem. Lijkt me niet echt prettig dat hij mij reputatie zou kunnen verzieken bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:44
sorted.bits schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 08:52:
[...]
punten waarover je niet kan discusseren (wtf, ik weet niet meer hoe je dat woord schrijft!).
[...]
Discussiëren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Phydomir schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 10:39:
Tevens nog een vraagje over die gamercards. Kun je meerdere van die gamercards op één XBOX360 hebben, aangezien mijn broertje waarschijnlijk ook gewoon gaat gamen op mijn systeem. Lijkt me niet echt prettig dat hij mij reputatie zou kunnen verzieken bijvoorbeeld.
Goeie vraag eigenlijk, geen idee hoe ze dat gaan doen. Ook bijvoorbeeld als je met vrienden thuis zit en omstebeurt PGR3 zit te racen, lijkt me lullig als ze daarmee jouw scores verneuken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Laatst online: 22:50
curry684 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 10:38:
[...]

Gewoon zoals de originele aagesloten word? Case met hd'tje in, maar dan tegen normalere prijzen?
Of case met grotere hd erin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Phydomir schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 10:39:
Misschien zal er dan wel geen andere harddisk uitkomen die je in kunt bouwen. Maar kan je niet gewoon een externe HDD aansluiten en die gebruiken?

Volgens mij kun je gewoon accounts aanmaken op de Xbox en anders kun je gewoon meerdere accounts aanmaken per game :) volgens mij kun je ook meerdere accounts hebben met Xbox Live (8 dacht ik) hoe het precies allemeel zit, weet ik ook niet :p

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
curry684 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 10:38:
[...]

Net als bij de PS2 misschien, via een expansion bay? Is gewoon P-ATA.
Sony heeft ook een "officiele" harddisk namelijk van 40Gb die reteduur is, en ze zeiden dat alleen die HDD zou werken in een PS2. Gelukkig bleek dit niet zo te zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door Schweino op 12-10-2005 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:23

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Xbox 360 Backwards Compatibility Games List to be Available Soon
Author: Matt | Publish Date: 2 Hours ago | Views: 761

Dutch site EvilGamerz are reporting that an announcement on which Xbox games will be compatible with the Xbox 360 will be made soon.

Apparently Peter Moore (Microsoft Corporate VP) is set to make the big announcement within the next week or so via the official Xbox website, and there will likely be a larger amount of 1st and 2nd party games on the list than there are 3rd party games.

Moore said that as they have further developed the backwards compatiblity capabilities of the Xbox 360, the number of games on the list has increased to more than they had previously predicted, and now they hope to eventually make all Xbox games compatible on the 360.

Remember that a hard-drive will be necessary in order to play Xbox games on your Xbox 360 ;)

Thanks to Muthas

http://www.planetxbox360.com/?view=article&article=365

Nou ik ben benieuwd :P

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Als PES 4 en 5 maar backwards compartible zijn vindt ik alles goed.

De grote games als Halo en PGR2 zullen denk ik geen probleem zijn.

[ Voor 35% gewijzigd door M@cer op 12-10-2005 14:21 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

>:)
sjaakhaar schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 21:18:
Als je geen HD-televisie hebt (dus geen televisie die HDTV ondersteund), zal je een ''normale'' scartkabel moeten halen.
Ik dacht dat je de xbox 360 gewoon aan kon sluiten op een normale tv met scart aansluiting ?
Zal het wel verkeerd hebben maar moet ik er dan deze kabel bij kopen : ?

De geavanceerde SCART AV-kabel voor de Xbox 360™
Gaming met kraakhelder geluid en haarscherp beeld.
Adviesprijs: € 24.99

8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2005 14:41 . Reden: typfout >:) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Scartkabel wordt vrijwel nooit ergens bij meegeleverd, kan me best voorstellen dat MS dat ook doet. Op de console zelf maken ze voorlopig nog geen winst, dus dan is zo'n scartkabel een mooie manier om dat wat te compenseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 14:38:
>:)
[...]

Ik dacht dat je de xbox 360 gewoon aan kon sluiten op een normale tv met scart aansluiting ?
Zal het wel verkeerd hebben maar moet ik er dan deze kabel bij kopen : ?

De geavanceerde SCART AV-kabel voor de Xbox 360™
Gaming met kraakhelder geluid en haarscherp beeld.
Adviesprijs: € 24.99

8)7
Standaard zal er inderdaad gewoon zo'n kabel mee worden geleverd. Echter gaan hier gewoon die gele, rode en witte tulp stekkers in. Die kabel hier boven is een echter RGB scart kabel. Als je tv dit ondersteunt zal je hiermee een veel betere beeld kwaliteit halen dan met de standaard kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 17:27
aangezien mijn vraag een beetje ondergesneeuwd raakt: Zijn er component naar dvi kabels op de markt die 720p kunnen doorvoeren?

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 15:22:
[...]

Standaard zal er inderdaad gewoon zo'n kabel mee worden geleverd. Echter gaan hier gewoon die gele, rode en witte tulp stekkers in. Die kabel hier boven is een echter RGB scart kabel. Als je tv dit ondersteunt zal je hiermee een veel betere beeld kwaliteit halen dan met de standaard kabel.
Bedankt voor je reactie. Ik heb een RGB aansluiting op mijn tv dus ik zal zeker zo'n kabeltje kopen ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

cybermans schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 15:26:
aangezien mijn vraag een beetje ondergesneeuwd raakt: Zijn er component naar dvi kabels op de markt die 720p kunnen doorvoeren?
Dat bestaat niet. Een component aansluiting is een analoog signaal. DVI is een digitaal signaal. Tenzij je het component signaal moduleert naar een digitaal signaal.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
Oscar Mopperkont schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 09:40:
[...]

Glasvezel kabel kost maar een paar euro zoals Schweino een paar posts terug liet zien. Of bedoel je een andere kabel?
De core versie van de Xbox heeft geen HD kabel. Zal wel weer werken zoals bij de oude Xbox ga ik van uit, dat je een dure kabel moet kopen, waar je je glasvezel op aan moet sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
sorted.bits schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 15:53:
[...]
De core versie van de Xbox heeft geen HD kabel. Zal wel weer werken zoals bij de oude Xbox ga ik van uit, dat je een dure kabel moet kopen, waar je je glasvezel op aan moet sluiten.
Zover ik weet zit de optical out op het apparaat zelf. Heb op nog geen enkele kabel meer gezien dan de std wit en rode tulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-09 17:41
cybermans schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 16:09:
[...]

Zover ik weet zit de optical out op het apparaat zelf. Heb op nog geen enkele kabel meer gezien dan de std wit en rode tulp.
Fout, de optical outputs zitten weldegelijk op de kabels zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
http://engadget.com/entry/1234000653062975/

Ik ben van plan deze hdtv te kopen, zijn er nog dingen waar ik op moet letten bij de aanschaf O-)

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Laatst online: 01-09 17:46

Atmoz

Techno!!

OcNewB schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 17:15:
[...]

Fout, de optical outputs zitten weldegelijk op de kabels zelf.
Die heb ik nog niet gezien hoor. Alle kabels die ik tot nu toe heb gezien hebben GEEN optical output... (en zouden dus gewoon op de console moeten zitten). Maar ook dit heb ik niet gezien op de achterkant van de Xbox360. Dus hoe het nu precies zit weet ik eigenlijk ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 19:03:
[...]

-----
Kortom zal de 360 op een crt pc monitor gewoon netjes beeldvullend 1280*720 gaan tonen? En hoe zal t zijn op het gebied van i of p, aangezien een monitor interlaced blijft. Mogelijkheid tot 85 Hz ofzo?
Waren de antwoorden maar bekend :-)
Wat zijn julie ideeen hierover?
Ondergesneeuwd door de optische en glaze draadjes, hoop ik toch nog dat iemand het weet :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84

Xander84

atmoz schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 18:42:
[...]

Die heb ik nog niet gezien hoor. Alle kabels die ik tot nu toe heb gezien hebben GEEN optical output... (en zouden dus gewoon op de console moeten zitten). Maar ook dit heb ik niet gezien op de achterkant van de Xbox360. Dus hoe het nu precies zit weet ik eigenlijk ook niet...
Hij zit toch echt op de kabel hoor, check onderstaand plaatje. De optical aansluiting zit rechtsboven op de aansluiting voor de xbox (rechtsonder op de afbeelding). Ik heb een keer een duidelijkere afbeelding gezien van deze kabel waarop dit beter te zien is.

Afbeeldingslocatie: http://media.teamxbox.com/dailyposts/xbox360/hardware/vga_cable_vertical.jpg

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 24-08 22:29
Zoals hierboven dus al staat, op elke kabel zit gewoon een optische uitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
KeaveXL schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 18:01:

Ik ben van plan deze hdtv te kopen, zijn er nog dingen waar ik op moet letten bij de aanschaf O-)
dat je niet te veel paddestoelen eet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-08 14:16
Macer schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 14:21:
Als PES 4 en 5 maar backwards compartible zijn vindt ik alles goed.

De grote games als Halo en PGR2 zullen denk ik geen probleem zijn.
ben het met je eens wat pes5 betreft, anders een jaar zonder pes, immers pes6 komt pas voor 360 in herfst 2006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
atmoz schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 18:42:
[...]

volgens mij als je xbox op de homepage roteert en achterkant inzoomt zit de optische digitale uitgang ditmaal op de console zelf en NIET in een kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

hully schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 21:33:
[...]

volgens mij als je xbox op de homepage roteert en achterkant inzoomt zit de optische digitale uitgang ditmaal op de console zelf en NIET in een kabel.
Net ff gekeken, is voor de netwerk kabel (cat45, dacht ik)....helaas het zit gewoon in de kabel. Maar wat ik nou nog steeds hoop is dat ik mijn xbox kabels kan gebruiken. Aansluiting kwa vorm lijkt me hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
WOEI... net ff me tv met de meest elcheapo vga kabel aan me pc gehangen... 1280*720 geen probleem...

Dat betekent dus dat ik gewoon straks lekker van HD kan genieten. Ook ff een pluim aan Samsung support: binnen een uur antwoorden op een mailtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

http://xbox360media.ign.c...ics-20051012112544979.jpg

Duidelijk plaatje waarop je ziet dat op iedere kabel een optical uit zit.

Doe a.u.b. een volgende keer netjes resizen :X ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Crash op 13-10-2005 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
jep idd, je hebt gelijk. Zal mijn oude xbox advance RGB scartkabel werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
Ik heb overigens nog een ander vraagje; ik heb een draadloze router. Op mijn pc (die gewoon met kabel op die router is aangesloten, haal ik met Chello Clasic zo'n 500kb / sec) op de laptop die draadloos verbonden is met die router haal ik met Chello Clasic zo'n 200-300kb / sec) waarbij ik moet zeggen dat de router beneden in meterkast staat en laptop op zolder (2 verdiepingen hoger). Mijn xbox360 zal ook beneden komen te staan op zelfde verdieping als de router en ik heb eigenlijk geen zin om heel veel kabel te gaan trekken (van woonkamer naar meterkast toch 15 mtr of zo langs plinten op).
De enig reden waarom ik met mijn xbox360 op internet wil is voor het online gamen via xboxlive. Ik hoef dus niet via mijn pc media te streamen enz, daar gebruik wel mijn gewone dvd speler enz voor. Kan iemand mij vertellen of bovengenoemde wireless snelheden genoeg zullen zijn (als ik dus niet per kabel ga, maar de MS draadloze adapter koop) om xboxlive te spelen of zal er meer vertraging kunnen zijn dan als ik met een netwerkkabel aan de slag ga?
thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
Ok, op elke van deze kabels zit opt out. Maar op de kabel bij de core niet :

http://www.xbox.com/nl-NL/xbox360/xbox360.htm

Scroll naar beneden voor een plaatje. Voor mensen die bang zijn dat je de standaard kabel die bij de Premium zit niet kan gebruiken met SCART, er wordt een SCART adapter meegeleverd, staat hier ook.

edit : link aangepast

[ Voor 6% gewijzigd door sorted.bits op 13-10-2005 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

hully schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 08:14:
[...]

jep idd, je hebt gelijk. Zal mijn oude xbox advance RGB scartkabel werken?
Ja dat wil ik ook weten! Ik heb nl een svideo Xbox kabel die ik graag wil gebruiken. De aansluiting op de X360 lijkt hetzelfde.

[ Voor 8% gewijzigd door S2S op 13-10-2005 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
vergeet het maar. Je kan oude accessoires niet gebruiken.
oa het past niet
en het heeft niet de license chip ingebouwt

[ Voor 36% gewijzigd door cybermans op 13-10-2005 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
cybermans schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 09:10:
vergeet het maar. Je kan oude accessoires niet gebruiken.
oa het past niet
en het heeft niet de license chip ingebouwt
Ik weet het niet hoor,maar het lijkt me niet dat ze een license chip in een kabel zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

KeaveXL schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 18:01:

Damn wat een bigass tv :) dat is nog eens leuk gamen :). Toen ik in Singapore was voor me werk hadden ze op het vliegveld ook Xboxen (eerste versie ofcourse geen 360) staan gekoppeld aan een 42" Plasma tv zag er echt vet uit en speelde ook heel relax.

Maar waar je rekening mee moet houden.

1. Een huis waar dat ding inpast!
2. Een deuropening waar genoeg ruimte inzit om dat ding erdoor heen te krijgen :)
3. Genoeg geld voor de stroomrekening.
4. Waarschijnlijk na 2 mnd een bril halen bij pearl omdat je ogen verrot zijn van het te dicht op het scherm zitten :)

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

cool0 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 09:41:
[...]

4. Waarschijnlijk na 2 mnd een bril halen bij pearl omdat je ogen verrot zijn van het te dicht op het scherm zitten :)
Dat is een fabeltje dus daar hoef je niet bang voor te zijn B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Veel wortels eten om het te compenseren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84

Xander84

5. Een hele goede verzekering, zodat hij vergoed wordt nadat de tv na een dag uit je huis geklauwd is ;)

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

PS3 verliest developers:
PS3Today.com and PS3Focus.com have reported a recent Japanese article about PS3 developer support, which has an insider source claiming that the initial investment for PS3 software development it at least ¥2 billion (U$S 17.6 million), and that figure does not include the actual development costs associated directly with the title.

This initial investment, according to this insider source, is "nothing but a nightmare for many Japanese software development companies."

The article also reveals that the prevailing rumor in Japanese game development circles is that many companies may end up developing for the Xbox 360, which will lower R&D costs since the system shares many similarities with Windows game development, allowing developers to release a single title on both platforms.

Bron Teamxbox.com
Word on the net has it that Japanese game developers are leaving the PS3 at a rate worse than Nintendo’s GameCube era”. Kutaragi could be demanding too much greatness from developers, and with initial investment required for PS3 development reported to be as high as US $17.6 million some developers could now be leaving Sony in favour of Microsoft and their Xbox 360.

With the recent cancellation of Condemned for the PS3 and more and more developers announcing a preference for Xbox 360, claiming the PS3 architecture is too advanced and difficult to program for, certainly gives these latest rumors some credibility. It’s a recent article on Japanese site ZakZak that seems to be the source for these recent claims.

Most believe it will be a decisive victory [for Sony], with the catch phrase “Don’t stop evolution”, much like Junichirou Koizumi’s election victory with his catchphrase “Don’t stop reformation.” However, another industry insider confided, “This is nothing but a nightmare for many Japanese software development companies.”

One of the reasons for this nightmare is soaring development costs.

The industry insider went on to say, “Kutaragi has said, ‘Please develop suitable software for PS3 - this software must not be of the same standard as PS2 software.’ Developing software for the PS3 from scratch will require an initial investment of at least 2 billion yen [US $17.6 million] [not including development costs]. There are not many software companies that can easily afford that kind of money.”

You can read the whole translation over at ps3focus.com
Bron ps3today.com

[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 13-10-2005 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Laatst online: 21:29
S2S schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 08:04:
http://xbox360media.ign.c...ics-20051012112544979.jpg

Doe a.u.b. een volgende keer netjes resizen :X ;)
relaxte remote :D krijgen de pre-orders deze remote ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
nope
Afbeeldingslocatie: http://www.xbox.com/NR/rdonlyres/1FC71292-0306-4552-9603-F61F06749503/0/SPWmediaremote87x87.jpg
die krijg je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Naja fok it man, vind hem er nogsteeds wel strak uit zien. Gebruik die numerieke toetsen toch nooit. Verder zijn er geen verschillen tussen deze en de retail versie toch?

Edit: hmm zie toch nog wat verschillen, geen volume knop, geen program up/ down knop, geen tv uitschakelen knop.. nogsteeds wel strak ding btw :D

[ Voor 31% gewijzigd door Geengrenzuh op 13-10-2005 12:21 ]

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
indd ziet er nog steeds goed uit :) ben de remote van mijn TV kwijt geraakt bij mijn intrek in het studentenhuis. Dus hopelijk is deze goed genoeg, anders toc maar een lcd scherm >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 09:31
Ben net gebeld door Replay games leiden. Pre-order kit ligt klaar om op te halen! :D

Nu alleen nog mijn playstation 2 verkopen...

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
pwm das oud nieuws man. 2 weken oud.

maarrem is het nou cool om maar 1 ab te hebben. Ik vind van niet: lekker pimpen ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84

Xander84

BlowFish schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 12:34:
[...]

indd ziet er nog steeds goed uit :) ben de remote van mijn TV kwijt geraakt bij mijn intrek in het studentenhuis. Dus hopelijk is deze goed genoeg, anders toc maar een lcd scherm >:)
Niet dus, deze versie van de afstandsbediening is niet universeel. Je kunt er dus alleen de xbox mee bedienen. Verder heeft deze versie geen "backlight" achter de toetsen, maar jah wie boeit dat wat 8)7

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Als ik de functies van de 360 AB maar kan programmeren in mijn Philips Pronto ben ik allang tevreden en hoef ik niet eens zo'n AB.

[ Voor 7% gewijzigd door M@cer op 13-10-2005 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Afbeeldingslocatie: http://www.arcadia.co.cr/Portals/7/remote360.jpghmm de pre-order remote was toch universal ?

anyhow, hier een screen de ik tegen kwam van de luxe 360 remote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xun
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:53

Xun

heeft iemand misschien een groter plaatje van de pre-order afstandsbediening? (al die al gepost is let dan nie op deze post :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Japanse Xbox360-gamers krijgen gratis game
door onze redactie
AMSTERDAM - Microsoft Japan heeft aangekondigd dat iedereen die een limited edition van de Xbox360 aanschaft een gratis testversie van Final Fantasy XI krijgt.

Final Fantasy XI is een zogenaamde Mass Multiplayer Online Role Playing Game, oftewel MMORPG, waarbij duizenden spelers tegelijk in een virtuele wereld kunnen gamen. Gamers die de speciale 'limited edition Xbox360 package' aanschaffen kunnen vanaf de Japanse lancering van de console op 10 december met het spel aan de slag.

Het gaat echter wel om een testversie, die weggegeven wordt om mogelijke fouten in het spel te ontdekken, voordat deze in de winkels ligt.
Bron:Telegraaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
YEaaah......ik heb me 'oude' XBOX verkocht :) Nu mag de XBox 360 komen...whehehe...tohc nog 200 euri gevangen voor me boxje :) (dus de 360 kost me ook maar 199 euri :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat maar, wat curry onder mij zegt :)

[ Voor 117% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2005 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Anders lees je het topic even?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag gelukkig een pre-order pack te pakken kunnen krijgen bij FRS. Ik zag er maar eentje liggen en volgens mij hadden ze er ook maar een binnen gekregen. Maar ik heb op 2 december in ieder geval zeker een Xbox 360 in huis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Mooi filmpje van de X05 met de presentatie van Perfect Dark Zero en een hoop footage van NFSMW en PGR3: http://camjo.tv/xbox360.html

Met dank aan aan Kevin van camjo.tv die me dit per email meldde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Vandaag even gespeeld en gekeken naar de 360. De spellen die ik heb gezien waren NFS most Wanted en Fifa 06.

Moet zeggen dat het er erg lekker uitzag op een grote plasma :9 Lekker lichte beelden die mij vooral doen denken aan HL2. Vooral bij NFS had ik dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
Welke game gaan jullie er bij nemen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Gisteren mijn pre-order pakketje opgehaald bij mijn lokale gameshop.Daar weer wat leuke dingen opgevangen.

Volgens hem zouden alle originele xbox games moeten werken op de xbox360, tenzij het spel gebruikt maakt van de HDD om delen van het spel op op te slaan. Volgens hem waren dit er sechts een paar.

Microsoft heeft heb gegarandeerd dat er op day1 naast alle ge pre-orderde systemen geen losse systemen te krijgen zullen zijn. Daarna is het hopen op mensen die gepreoderd hebben maar het systeem niet op 2 of 3 december op hebben gehaald.
sorted.bits schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 07:08:
Ik koop sowieso PGR3 erbij. Daarnaast zit ik nog te twijfelen tussen Kameo en DOA4...

[ Voor 18% gewijzigd door Phydomir op 14-10-2005 07:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk PGR3 maar DOA4 lijkt me ook errug mooih !! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:53
Ik koop direct nba 2k6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Peertje schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 03:46:
Vandaag even gespeeld en gekeken naar de 360. De spellen die ik heb gezien waren NFS most Wanted en Fifa 06.

Moet zeggen dat het er erg lekker uitzag op een grote plasma :9 Lekker lichte beelden die mij vooral doen denken aan HL2. Vooral bij NFS had ik dat.
Hoe de n**k heb je kunnen gamen op een 360 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Perfect Dark Zero, mits hij een 9+ krijgt hij IGN / gamespot. Anders komt die X360 er niet meteen.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Ik neem zeker PGR3 erbij en misschien wel DOA4 of Kameo (voor me vriendin :p) en natuurlijk een 2e controller. Ook zal ik er wel een batterypack bijkopen...je moet je controller toch kunnen uploaden..eh...opladen...

Ik twijfel btw nog tussen een Wireless 2e controller en een Wired uitvoering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

curry684 schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 09:28:
[...]

Hoe de n**k heb je kunnen gamen op een 360 :?
Ja man, vertel wat meer impressies!! Haalt niemand hier Elder Scrolls IV erbij (als ik het goed begrijp is ie uitgesteld tot 5 december..), die staat samen met pgr3 bovenaan op mijn lijstje. Het relaxte is dat we eerst een shitload aan reviews na de Amerikaanse launch kunnen verwachten. (vooral bij perfect dark zero verwacht ik dat ie of heel goed ontvangen wordt of helemaal neergesabeld) Aan de ene kant is dat ook wel weer een beetje fokt op, dat een heel continent al aan t gamen is, maargoed een paar dagen later is wat anders dan een halfjaar of meer dan een jaar... kuch..psp...kuch...

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Geengrenzuh schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 09:43:
[...]

Ja man, vertel wat meer impressies!! Haalt niemand hier Elder Scrolls IV erbij (als ik het goed begrijp is ie uitgesteld tot 5 december..), die staat samen met pgr3 bovenaan op mijn lijstje. Het relaxte is dat we eerst een shitload aan reviews na de Amerikaanse launch kunnen verwachten. (vooral bij perfect dark zero verwacht ik dat ie of heel goed ontvangen wordt of helemaal neergesabeld) Aan de ene kant is dat ook wel weer een beetje fokt op, dat een heel continent al aan t gamen is, maargoed een paar dagen later is wat anders dan een halfjaar of meer dan een jaar... kuch..psp...kuch...
*kuch* psp *kuch* is ook wel stoer *kuch*

Maar de xbox360 wordt gelukkig vlak na de launch in amerika ook in Europ gelaunshed :) daar ben ik best wel blij mee...en ook een paar dagen voor Sinterklaas :) whehe..kan ik hem mezelf in de schoen geven...lol ik zie me vriendin al schrikken als ze bij haarzelf een zakje pepernoten vind en bij mij de xbox 360 O-) (nee we geloven niet meer in de Sint, ik vind het gewoon leuk om haar te verrassen met Sinterklaas...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 10:15
Phydomir schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 07:12:
Gisteren mijn pre-order pakketje opgehaald bij mijn lokale gameshop.Daar weer wat leuke dingen opgevangen.

Volgens hem zouden alle originele xbox games moeten werken op de xbox360, tenzij het spel gebruikt maakt van de HDD om delen van het spel op op te slaan. Volgens hem waren dit er sechts een paar.

Microsoft heeft heb gegarandeerd dat er op day1 naast alle ge pre-orderde systemen geen losse systemen te krijgen zullen zijn. Daarna is het hopen op mensen die gepreoderd hebben maar het systeem niet op 2 of 3 december op hebben gehaald.

[...]

Ik koop sowieso PGR3 erbij. Daarnaast zit ik nog te twijfelen tussen Kameo en DOA4...
De spellen moeten moeten opnieuw gecompiled worden om op de nieuwe xbox te draaien.. via xbox live zou je dan nieuwe executables kunnen downloaden om je oude spellen te kunnen spelen. Die moeten op de harde schijf opgeslagen worden.

[ Voor 10% gewijzigd door m3gA op 14-10-2005 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:53
ik zag een gameplay filmpje van perfect dark zero en dat viel me flink tegen, geen crosshair om te schieten bijvoorbeeld. Vond het allemaal behoorlijk tegenvallen, dus die komt er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
mobygo76 schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 11:01:
ik zag een gameplay filmpje van perfect dark zero en dat viel me flink tegen, geen crosshair om te schieten bijvoorbeeld. Vond het allemaal behoorlijk tegenvallen, dus die komt er niet.
Bij de impressions die ik heb gezien had je wel een crosshair hoor 8)7 Of ben ik nu scheel als ik deze link uit de topicstart volg?

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord, voordat je een vraag stelt!