Das idd ook ook een hele nette.
Ben zelf bezig om via ons bedrijf met een actiecode een Vodafone pakket aan te vragen, het rond kijken duurt al weken..
Zat eigenlijk prima bij Simyo, maar voor mijn stokoude Nokia E72 (wordt 6j in december...) houdt eind v/h jaar de ondersteuning op. Errug jammer, want omdat ik vrijwel overal de hele dag internet om me heen heb, vond ik die E72 nog wel steeds prima, gebruikte hem amper voor internet (is ook niet zijn sterkste punt qua browser..), vnl Whatsapp met de kids/rest vd familie en kennissen. En die E72 is zeer sterk gebouwd!
Maar... kom maar eens aan een Android die weer net zo lang mee kan gaan, dus je wilt een V6 hebben en geen niet te updaten V4 of V5, maar dan qua afmetingen ongeveer net zo groot als de E72... die zijn er dus amper of niet. Vrijwel alles is 14 cm lang of nog langer...
Waar ik eerst nooit naar omkeek vanwege de belachelijke prijzen....heb dus nu net ...een order uitstaan voor een Iphone 5S 16GB (32GB is niet meer aan te komen tegen redelijke prijzen), al la raison van 240 euro (+ca 4 euro verwijderingskosten). De 5S is de eerste 64-bits versie en als je zie hoe lang ze blijven updaten durf ik dit nog wel aan. Hij is een aantal mm's langer dan de E72, maar iig geen cm's...
Hij is vast en zeker niet zo stevig als de E72, dus stevige hoes en meer uitkijken.
Het bel/inet pakket erbij kost dan 10.50 ipv 17 euro door de actiecode via ons bedrijf.
Verder geen enkele bijkomende toestelkosten, ik weet precies waar ik aan toe ben.
.
Na 2j kijk ik dan wel weer verder. Ben vooral benieuwd wat de ervaring voor de bereiksbaarheidsdekking wordt, zelden een issue bij Simyo. Als we samen weggaan is het dan nog steeds geen probleem, mijn vrouw heeft nog Simyo....
edit:typo...
[
Voor 4% gewijzigd door
Anoniem: 19701 op 28-07-2016 07:38
]