Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• dutchnltweaker
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 23-04 22:53

De oprichting van Simyo vond plaats in 2005. Sinds de oprichting en tot op heden is Simyo een onderdeel van KPN. Klanten van Simyo maken dus ook gebruik van het netwerk van KPN. Simyo heeft niet alleen Nederlandse gebruikers in het klantenbestand, ook is deze provider werkzaam in Spanje.

Het grootste selling point van Simyo is klanttevredenheid ze geloven in de kracht van tevreden bellers. Simyo is door de Consumentenbond in april 2017 voor de elfde keer op rij uitgeroepen tot de beste mobiele provider van Nederland. Daarnaast is het in 2016 verkozen tot klantvriendelijkste bedrijf van Nederland.

Terug naar Inhoudsopgave

Op dit moment biedt Simyo 1 soort abonnement (Dienst) aan.

Voor een overzicht van aanbod van de mobiele diensten kan gekeken worden op de website van Simyo.

Simyo Bel/sms (08-05-2018).

Simyo Internet Bundels (08-05-2018).

Simyo Extra's (08-05-2018)

*Heb je al een sim only van Simyo? ga dan naar Mijn Simyo en dan heb jij de mogelijkheid als je al minimaal 9 maanden klant bent uit de verlengbundels te kiezen, hierdoor kun je kiezen uit nog lagere prijzen. Let wel op, je dient dan wel en jaar contract aan te gaan mocht je dit willen kiezen.

Middels Simyo compleet heb je een voordeel van een verdubbeling van je bundels met je abonnement.

Wil je meer informatie over Simyo compleet ga naar Simyo compleet.

Voor meer informatie over de EU ga naar de website van Simyo.

Omdat Simyo een dochter bedrijf is van KPN lift het mee op het KPN netwerk.

KPN (Simyo) heeft 2G-netwerken op 900 en 1800 MHz, Op het 3G netwerk zet KPN de 900 en 2100 MHz in. 4G (LTE) zet KPN in op de 800, 1800 en 2600 MHz licenties.

Bij het opzetten van het 4G netwerk heeft KPN ingezet om eerst 4g uit te rollen met/op 800 MHz, dit had KPN gedaan om een zo breed mogelijke dekking te genereren.
Sinds 2015/2016 heeft KPN ingezet op het gaan combineren van de banden 800 MHz + 1800 MHz (2CA) waardoor snelheden tot 225 Mbit/s gehaald kunnen worden, 2016/2017 is KPN zich meer gaan inzetten op het combineren van het 800 MHz + 1800 MHz + 2600 MHz (3CA) waardoor snelheden tot 300 Mbit/s gehaald kunnen worden.

Standaard heeft het 800MHz band het beste bereik, terwijl de 1800 MHz en 2600 MHz band zorgt voor de extra snelheid (capaciteit).

Terug naar Inhoudsopgave

Wil je de live dekkingskaart zien, ga dan naar de dekkingskaart van KPN (Simyo).

Terug naar Inhoudsopgave

Terug naar Inhoudsopgave

Alle prijzen genoemd in deze OP zijn aan veranderingen onderhevig, helaas is het voor mij niet mogelijk om de prijzen real-time aan te passen, als er iets verandert wordt er geprobeerd dit zo snel mogelijk te veranderen (datum van de laatst gecheckt prijs staat vermeld). Voor de meest actuele prijs raadpleeg altijd even op de website van Simyo. Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.

VersieDatumAanpassingen
V1.017-01-2018Topic aangemaakt
V1.108-05-2018Nieuwe tarieven

Terug naar Inhoudsopgave

dutchnltweaker wijzigde deze reactie 08-05-2018 18:59 (3%)

• dutchnltweaker
Gereserveerd.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Groentjuh
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 12:52
Mooie post!

@dutchnltweaker, er zijn sinds vandaag weer enkele tariefswijzigingen.
Internet 1000MB (Maand): €8,- €5,-
Internet 1000MB (Jaar): €7,- €4,-
Internet 1000MB (Verleng): €6,- €4,-
Internet 4000MB (Maand): €13,- €11,-
Internet 4000MB (Jaar): €12,- €10,-
Internet 4000MB (Verleng): €11,- €10,-

Daarnaast mis je de verlengbundels in je post. Deze hebben lagere prijzen, maar kunnen pas nadat je 9 maanden klant bent gekozen worden. Hiermee ga je ook een nieuw jaarcontract aan, vandaar dat ze verlengbundels genoemd worden. Deze prijzen missen in de tabellen:
Simyo 100 (Verleng): €4,-
Simyo 300 (Verleng): €5,-
Simyo onbeperkt (Verleng): €9,-
Internet 1000MB (Verleng): €4,-
Internet 2000MB (Verleng): €8,-
Internet 4000MB (Verleng): €10,-
Internet 8000MB (Verleng): €15,-

Mocht je dus een 1000MB of 4000MB bundel hebben, kan je profiteren van een kleine verlaging door over te stappen naar deze nieuwe tarieven! Ga hiervoor naar mijn Simyo en pas je bundels asap aan!

(Eventueel kun je met 2000MB bundels overwegen om over te stappen naar 4000MB voor 1 (maand of jaar) of 2 (verleng) euro extra, maar dat is een keuze die iedereen voor zich moet maken.)

Groentjuh wijzigde deze reactie 07-05-2018 10:08 (42%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

quote:
Groentjuh schreef op maandag 7 mei 2018 @ 09:57:
Er zijn weer enkele tarief wijzigingen.
Ah, dank voor de info! Toch weer 2 euro minder per maand. 8 euro per maand is a real steal hoor :)
Ook erg netjes die app (updates moesten nog binnenharken) dat ie aangeeft dat je achterloopt en goed overzicht voor/na. Nog steeds erg happy met Simyo :)

2Dutch wijzigde deze reactie 07-05-2018 10:10 (45%)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0Henk 'm!
De datatarieven van simyo zijn leuk maar je wordt wel compleet teruggepakt met de belminuten. Een lullig bundeltje van 100 minuten voor 6 euro, kom op zeg. Voor 4000mb+100 minuten betaal je dan 16 euro, bij hollandsnieuwe bv kan dat al voor 13 euro (ok die 100 minuten gaan dan van je 4000 eenheden af maar juist mooi dat dat flexibel is)
Als je liever kpn dan Vodafone netwerk hebt prima natuurlijk maar je betaalt er wel voor.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Geert1976
  • Registratie: oktober 2012
  • Niet online
of je sluit een 5Gb data en onbeperkt abo af bij Simpel voor €10 en de 1ste 6 maanden betaal je nu maar €1

geloof niet dat er ook maar 1 (virtuele) provider tegen deze prijzen op kan

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dutchnltweaker
quote:
Groentjuh schreef op maandag 7 mei 2018 @ 09:57:
Mooie post!

@dutchnltweaker, er zijn sinds vandaag weer enkele tariefswijzigingen.
Internet 1000MB (Maand): €8,- €5,-
Internet 1000MB (Jaar): €7,- €4,-
Internet 1000MB (Verleng): €6,- €4,-
Internet 4000MB (Maand): €13,- €11,-
Internet 4000MB (Jaar): €12,- €10,-
Internet 4000MB (Verleng): €11,- €10,-

Daarnaast mis je de verlengbundels in je post. Deze hebben lagere prijzen, maar kunnen pas nadat je 9 maanden klant bent gekozen worden. Hiermee ga je ook een nieuw jaarcontract aan, vandaar dat ze verlengbundels genoemd worden. Deze prijzen missen in de tabellen:
Simyo 100 (Verleng): €4,-
Simyo 300 (Verleng): €5,-
Simyo onbeperkt (Verleng): €9,-
Internet 1000MB (Verleng): €4,-
Internet 2000MB (Verleng): €8,-
Internet 4000MB (Verleng): €10,-
Internet 8000MB (Verleng): €15,-

Mocht je dus een 1000MB of 4000MB bundel hebben, kan je profiteren van een kleine verlaging door over te stappen naar deze nieuwe tarieven! Ga hiervoor naar mijn Simyo en pas je bundels asap aan!

(Eventueel kun je met 2000MB bundels overwegen om over te stappen naar 4000MB voor 1 (maand of jaar) of 2 (verleng) euro extra, maar dat is een keuze die iedereen voor zich moet maken.)
Top zal deze week onder handen nemen, de "verleng" tarieven had/heb ik geen info van.. je moet namelijk al klant zijn, bijvoorbeeld kpn met haar verdubbelaar is voor iedereen beschikbaar dus dat is makkelijker. Denk er even over na of ik deze tarieven er bij zet of er gewoon een verwijzing naar maak en alleen de "basis" tarieven behoud in de OP.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• king006
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 11:11
Sindskort ben ik Simyo klant en het bevalt prima :) we krijgen een verdubbeling i.v.m. KPN thuis. Gisteren betaalde ik nog 15 euro per maand, nu de internet bundels goedkoper zijn 13 euro per maand. Bespaard toch weer leuk 2 euro per maand. (24 euro op jaarbasis)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dutchnltweaker
Update OP:

Nieuwe Tarieven in OP en verwijzing naar de verlengbundels van Mijn Simyo.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• king006
Simyo gaat standaard 4G aanzetten voor alle abonnees. Kreeg er een mail over en op https://forum.simyo.nl/of...sim-only-gebruikers-41654 staat meer info :)

Goed nieuws dus!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dutchnltweaker
quote:
king006 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 18:17:
Simyo gaat standaard 4G aanzetten voor alle abonnees. Kreeg er een mail over en op https://forum.simyo.nl/of...sim-only-gebruikers-41654 staat meer info :)

Goed nieuws dus!
Uhm raar, want dit is wel langer dan vandaag sinds maart 2017 zelfs:
https://forum.simyo.nl/4g-100/gratis-4g-37650

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Groentjuh
Klopt, 4G is al een tijdje gratis. Het moest echter door de klant aangezet worden. Het was een gratis optie/bundel, die nu gaat verdwijnen. De 4G optie gaat weg en iedereen krijgt 4G.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 05:59
quote:
Groentjuh schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 21:59:
Klopt, 4G is al een tijdje gratis. Het moest echter door de klant aangezet worden. Het was een gratis optie/bundel, die nu gaat verdwijnen. De 4G optie gaat weg en iedereen krijgt 4G.
Nette mutatie.

• king006
Klopt inderdaad! Ik moest de 4G zelf tijdens het afsluiten van mijn abonnement activeren, welliswaar voor 0,00 euro maar toch ;) nu zet Simyo hem 'gratis' voor iedereen aan.

• Groentjuh
Nu 4G eindelijk geneemgoed is onder de Sim-only klanten, zie ik VoLTE posts langskomen op het simyo forum.

Onder andere deze: https://forum.simyo.nl/be...erk-testers-gezocht-41935 , waar naar testers voor VoLTE wordt gezocht.

Als actieve Simyo forum lid en als tweaker, dacht ik misschien zijn er andere tweakers, die dat interesant nieuws vinden.

Groentjuh wijzigde deze reactie 28-06-2018 17:34 (17%)

• janbrede
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 11:45
Jammer, ik ga net weer overstappen naar KPN mede vanwege het gemis aan VoLTE bij Simyo (en omdat ik dankzij XS4All toch korting krijg waardoor het ongeveer evenveel kost, plus dubbele data). Vind het wel merkwaardig dat Simyo als KPN-dochter dat nog steeds niet aanbiedt.

• Groentjuh
Simyo loopt altijd achter op KPN. Voor cutting-edge moet je bij de 4 met eigen netwerk zijn! Niet bij de virtuele providers.

• krakendmodem
  • Registratie: november 2009
  • Nu online
quote:
janbrede schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 20:40:
Jammer, ik ga net weer overstappen naar KPN mede vanwege het gemis aan VoLTE bij Simyo (en omdat ik dankzij XS4All toch korting krijg waardoor het ongeveer evenveel kost, plus dubbele data). Vind het wel merkwaardig dat Simyo als KPN-dochter dat nog steeds niet aanbiedt.
Heel vreemd vind ik het niet.

Ik kan namelijk op de vier grote providers na geen goedkope provider noemen die al bellen over 4G ingeschakeld heeft.

Ik had tot voor kort zelfs het bellen alleen over 3G ingeschakeld. Het bellen over 4G werkte toen nog niet lekker, er was toen nog wat vertraging als de andere kant opnam. Dit is inmiddels verholpen.

• Groentjuh
De prepaid gebruikers van Simyo kunnen eindelijk ook met prepaid internetten in het buitenland. Dat zal Simyo een hoop simkaartje voor prepaid -> Sim-only (voor 1 of 2 maanden) -> prepaid wisselingen schelen.

• RayenM
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 10:29
Ik zie dat Simyo nu dubbele bundels aanbiedt icm KPN vast internet. Maakt Simyo voor mij nu wel interessant met hun 16Gb bundel.

Iemand ervaring om het abonnement op een ander adres te zetten dan waar je daadwerkelijk woont? Wordt het streng gecontroleerd? Ik heb namelijk zelf Ziggo en geen KPN.

RayenM wijzigde deze reactie 20-10-2018 17:40 (7%)

• dutchnltweaker
RayenM schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 17:40:
Ik zie dat Simyo nu dubbele bundels aanbiedt icm KPN vast internet. Maakt Simyo voor mij nu wel interessant met hun 16Gb bundel.

Iemand ervaring om het abonnement op een ander adres te zetten dan waar je daadwerkelijk woont? Wordt het streng gecontroleerd? Ik heb namelijk zelf Ziggo en geen KPN.
Ik zie dat je dan 22 euro betaalt voor 1 jaar abonnement, zou je ook gewoon KPN zelf kunnen nemen. 25 euro 20gb en onbeperkt bellen en smsen (met KPN compleet).

• RayenM
dutchnltweaker schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 19:34:
[...]

Ik zie dat je dan 22 euro betaalt voor 1 jaar abonnement, zou je ook gewoon KPN zelf kunnen nemen. 25 euro 20gb en onbeperkt bellen en smsen (met KPN compleet).
Ja dat klopt, had ik inderdaad gezien. Echter weet ik niet of ik toegevoegd wordt aan het KPN compleet abbo van die vriend van me. Bij simyo geven ze aan alleen te kijken of er kpn internet is op dat adres (vraag staat uit bij simyo). Want moet ik wel toegevoegd worden aan de Compleet, dan weet ik niet of ik het wel doe. En als ik het doe, zou het voor mij weinig uitmaken. 16gb is voldoende, Simyo biedt op korte termijn volte aan en bellen doe ik 15 mi per maand.

EDIT:
Simyo heeft geantwoord op de vraag of de persoon toegevoegd wordt aan de KPN Compleet poule van de abonnee. Nee dus, Simyo kijkt alleen of er KPN internet geleverd wordt op het adres en meer niet. Dat is voldoende om de dubbele bundels te krijgen.

RayenM wijzigde deze reactie 21-10-2018 13:56 (14%)

• RayenM
Nog even terugkomen op Simyo. Morgen gaat m'n nummer over, maar zal ik ook meteen weer overstappen naar Tmobile. Wellicht met een goede Black Friday deal.

KPN netwerk is in het zuiden van Limburg echt inferieur tov Tmobile. Maar dat wist ik al een beetje. Echter lage snelheden, nauwelijks 4G+ en binnenhuisdekking is vaak H+ of minder. Simyo's klantenservice is verder prima, geen problemen mee gehad ondanks paar vragen.

Edit: De overstap is alweer geregeld. Unlimited voor 1 jaar a €27/maand. Dit icm met Thuis via mijn broer. Was allemaal geen probleem dat ik er zelf niet woonde.

RayenM wijzigde deze reactie 27-11-2018 12:00 (16%)

• tupu1302
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 30-12-2018
Mijn ervaring met simyo's klantenservice is ronduit slecht en dramatisch te noemen. Ik ben nu 5 jaar abonnee. Waarvan er per ongeluk 5 jaar door hun fout een dubbele abonnement is afgesloten. Hier ben ik 2 maanden geleden achtergekomen, gebeld met support ( je krijgt allemaal jonge mensen aan de telefoon waar je niet veel aan heb).

In ieder geval, ik moest bewijzen dat ik het tweede abonnement niet had afgesloten, waarop ik tegen ze zei: Wat heb ik aan twee abbonementen? Ik ben alleenstaand, geen kinderen. Kijk het verbruik maar na. Er is nooit een minuut of MB verbruikt op dat abonnement. Finance wilde mij voor een half jaar tegemoet komen waarop ik niet akkoord ben gegaan. Er is 5 jaar onterecht geld van mijn rekening geind wat ik terugvorderde. Wilden ze mij max 1 jaar tegemoet komen. Ik heb dat aanbod wederom afgeslagen. Ben vervolgens in mailbox gaan neuzen en gelukkig kon ik bewijsstukken overdragen dat er per ongeluk 2 abbomenenten waren besteld maar waarvan ik 1 abonnement had opgezegd.

Simyo was na wat heen en weer gemail bereid om alle kosten te vergoeden. Netjes hun fout erkend. Eind goed al goed zou je denken. Ik zou een mooie som van 540 euro teruggestort krijgen. Ik wacht alleen al sinds oktober op mijn geld. Ik heb daarna 4 a 5 aan de telefoon gehangen om steeds netjes te vragen waar mijn geld bleef. Er worden steeds beloftes over de telefoon gedaan die ze niet nakomen. Finance zou mij 2x terugbellen. Nooit gebeurd. Uiteindelijk heb ik vooral mazzel dat ik die ene klantenservice medewerker trof die echt bereid was om mij te bellen. Althans dat hoop ik...gisteren het bericht gekregen dat een dezer dagen het geld gestort zou worden...ik kan nu niks doen dan wederom wachten.

Ik heb aan dit alles wel een bijzondere nare smaak aan Simyo overgehouden, als het geld eind deze week niet op mijn rekening staat ga ik een klacht indienen en ga ik de eerste juridische stappen uitzetten om het geld terug te vorderen. Ook denk ik er sterk aan om naar een andere mobiele telefoon provider te switchen. Uiteindelijk is het gewoon een bedrijf. Ze leveren diensten waar je voor betaalt. Maar als ik ze er op aanspreek dat ik nooit die 2e dienst van ze heb afgenomen beginnen ze moeilijk te doen. Omgekeerd zouden ze meteen een incassobureau of een deurwaarder inschakelen als ik een wanbetaler zou zijn. Ook dat compensatievoorstel getuigt van weinig klasse. eerst een half jaar aanbieden, pas na wat dreigen (met weggaan/klacht) werd dat opgeschroefd naar 1 jaar.

tupu1302 wijzigde deze reactie 30-11-2018 00:01 (13%)

• Jeffrey87
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 11:57
tupu1302 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 23:52:
Mijn ervaring met simyo's klantenservice is ronduit slecht en dramatisch te noemen. Ik ben nu 5 jaar abonnee. Waarvan er per ongeluk 5 jaar door hun fout een dubbele abonnement is afgesloten. Hier ben ik 2 maanden geleden achtergekomen, gebeld met support ( je krijgt allemaal jonge mensen aan de telefoon waar je niet veel aan heb).

<knip>
Ik ben zelf van mening dat het jouw verantwoordelijkheid is om je financien goed in de gaten te houden. Na 5 jaar pas melding gaan maken van een dubbel abonnement zou ik dan ook, op z'n zachtst gezegd, een beetje vreemd vinden.

• dutchnltweaker
@tupu1302 , ik ben het met @Jeffrey87 wel eens. Jij kan Simyo nu niks kwalijk nemen, wel het feit dat je voor 2 abonnementen moest betalen, maar niet voor het feit dat je in die 5 jaar geen factuur hebt bekeken voor wat je nu eigenlijk betaald.

• tupu1302
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 30-12-2018
Jeffrey87 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 13:08:
[...]

Ik ben zelf van mening dat het jouw verantwoordelijkheid is om je financien goed in de gaten te houden. Na 5 jaar pas melding gaan maken van een dubbel abonnement zou ik dan ook, op z'n zachtst gezegd, een beetje vreemd vinden.
Grappig dat je een stukje uit het hele verhaal eruit vist, om mij erop te wijzen waarop ik een steek heb laten vallen. Maar gelukkig is het maar JOUW mening. Dat ik vijf jaar geleden netjes op tijd mijn 2e abbonement heb afgezegd en bevestigd heb gekregen dat sla je voor het gemak maar even over?

*knip*. Dit mag een stuk minder bot / op de man.

rens-br wijzigde deze reactie 03-12-2018 11:21 (5%)

• 3x3
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 05:59

Zonder KPN dataverdubbelaar vind ik de databundels eigenlijk te duur. Helemaal in vergelijking met de kwaliteit van de klantenservice.

Met KPN- Verdubbelaar zijn de tarieven redelijker, maar zou io mij erg locked-in voelen met de (dure) vaste diensten van KPN.

Het KPN netwerk is wel een prima netwerk, al is het niet zo goed als dat van Tmobile, en hebben klanten van virtuele providers een avhtergestelde positie op het netwerk als het te druk wordt.

• sambalbaj
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online
Dat hoeft nou ook weer niet. Die 5 jaar is weldegelijk vrij opmerkelijk hier.
Dat daar in eerste instantie wat moeilijk over gedaan wordt vanuit Simyo is wel te snappen
Dat je als het uiteindelijk allemaal helder is, gewoon je geld terug moet krijgen ook.

Maar het taalgebruik over de klantenservice en de medewerkers is ook wel vrij overtrokken.

• krakendmodem
  • Registratie: november 2009
  • Nu online
3x3 schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 22:52:
[Afbeelding]

Zonder KPN dataverdubbelaar vind ik de databundels eigenlijk te duur. Helemaal in vergelijking met de kwaliteit van de klantenservice.

Met KPN- Verdubbelaar zijn de tarieven redelijker, maar zou io mij erg locked-in voelen met de (dure) vaste diensten van KPN.

Het KPN netwerk is wel een prima netwerk, al is het niet zo goed als dat van Tmobile, en hebben klanten van virtuele providers een avhtergestelde positie op het netwerk als het te druk wordt.
Simyo zal ik ook niet zo snel nemen, dan zou ik eerder Youfone overwegen. Stuk voordeliger.

Overigens ben ik het niet eens dat het KPN netwerk minder is. Ik ben juist over het T-Mobile netwerk niet echt te spreken. Ik bel dagelijks de hele dag door, zowel vast als mobiel, en haal de T-Mobile klant er zo uit. De gesprekskwaliteit bij T-Mobile is slechter dan bij KPN en Vodafone. Zeker omdat KPN en VF HD Voice aanbieden. Bel je vervolgens naar een T-Mobile nummer, dan moet je gewoon moeite doen om iemand te verstaan. Die p3 test waarin T-Mobile alles wint geloof ik dus niet echt. Snelheid is echter wel prima in orde.

Ook bereik van T-Mobile is hier minder goed als die van KPN. Binnenshuis zit ik vaker op H+ dan 4G.

• Groentjuh
Weer wat bundel/prijswijzigingen:
Internet 1000 (Maand): 5,00 euro -> n/a
Internet 2000 (Maand): 10,00 euro -> 5,00 euro
Internet 4000 (Maand): 11,00 euro -> n/a
Internet 5000 (Maand): n/a -> 11,00 euro
Internet 8000 (Maand): 17,00 euro -> n/a
Internet 10000 (Maand): n/a -> 17,00 euro

Internet 1000 (Jaar): 4,00 euro -> n/a
Internet 2000 (Jaar): 9,00 euro -> 4,00 euro
Internet 4000 (Jaar): 10,00 euro -> n/a
Internet 5000 (Jaar): n/a -> 10,00 euro
Internet 8000 (Jaar): 16,00 euro -> n/a
Internet 10000 (Jaar): n/a -> 16,00 euro

Internet 1000 (Verleng/Voordeel): 4,00 euro -> n/a
Internet 2000 (Verleng/Voordeel): 8,00 euro -> 4,00 euro
Internet 4000 (Verleng/Voordeel): 10,00 euro -> n/a
Internet 5000 (Verleng/Voordeel): n/a -> 10,00 euro
Internet 8000 (Verleng/Voordeel): 15,00 euro -> n/a
Internet 10000 (Verleng/Voordeel): n/a -> 15,00 euro
Verleng/Voordeel bundels kun je, nadat je 9 maanden klant bent, bestellen via Mijn Simyo. Je verlengt jouw (maand- of jaar-)abonnement dan met 1 jaar.

Klanten van Simyo behouden zoals altijd hun huidige bundels en moeten zelf overstappen naar nieuwe bundels! Dat raad ik aan om nu te doen, want elke klant met een databundel gaat op deze nieuwe bundels vooruit! Mijn advies is:

Heb je Simyo 1000, dan stap je natuurlijk over naar nieuwe Simyo 2000. (Zelfde prijs, meer MBs)
Heb je Simyo 2000, dan stap je natuurlijk over naar de nieuwe Simyo 2000 (Zelfde MB, helft van de prijs) of naar nieuwe Simyo 5000 (1 [bij maand of jaar] of 2 [bij verleng] euro duurder, maar meer de dubbel zoveel MBs)
Heb je Simyo 4000, dan stap je natuurlijk over naar nieuwe Simyo 5000. (Zelfde prijs, meer MBs)
Heb je Simyo 8000, dan stap je natuurlijk over naar nieuwe Simyo 10000. (Zelfde prijs, meer MBs)

Oh en via Vriendendeal betaal je tijdelijk geen aansluitkosten bij een nieuw abonnement!

@dutchnltweaker, je mag weer plaatjes vervangen in de TS...

Groentjuh wijzigde deze reactie 13-12-2018 13:16 (5%)

• dcl!
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 23-04 11:09
Mooie vooruitgang, jammer van die idiote €6,= voor de minimale belbundel. Dat houd me tegen om terug te keren naar Simyo.

• Ketho
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 06:08
Ik heb dus 2 dagen te vroeg mijn Internet 1000 abonnement met een jaar verlengd, terwijl ik voor hetzelfde bedrag Internet 2000 kon nemen |:(

Alleen was het wel vreemd dat ik überhaupt een verlengingsaanbod kreeg, want een pas week geleden was ik overgestapt van Prepaid naar Sim Only (maand) :?

• Groentjuh
Ketho schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 08:08:
Ik heb dus 2 dagen te vroeg mijn Internet 1000 abonnement met een jaar verlengd, terwijl ik voor hetzelfde bedrag Internet 2000 kon nemen |:(

Alleen was het wel vreemd dat ik überhaupt een verlengingsaanbod kreeg, want een pas week geleden was ik overgestapt van Prepaid naar Sim Only (maand) :?
Dat is geen probleem. In januari kun je alsnog overstappen naar de nieuwe bundels. Die bundel gaat dan pas in februari is. Je zit inderdaad 1 maandje (januari) vast op een minder optimale bundel!

• ThinkPad
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 11:58

ThinkPad

Moderator Duurzame Energie & Domotica

L460

Nog steeds dik tevreden met Simyo en nu weer een cadeautje met die "Doe Je Ding Deals".
Betaal voor 100min/2GB maar €8 per maand, spotgoedkoop en altijd goed bereik, nooit gedonder mee.

Simyo O+

Gas besparen door CV-tuning | Elektriciteit besparen
Geen (Domoticz) vragen via privébericht die ook via het forum kunnen a.u.b.

• sypie
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
Hier ook nog steeds een zeer tevreden klant van Simyo. Door de laatste actie ben ik weer €2 per maand voordeliger uit. Eigenlijk kan ik met mijn bellen en SMS'en nog wel een stapje lager maar ik hou graag een klein beetje een slag om de arm.

Door het wijzigen van de bundel heb ik nu 2GB in plaats van 1GB voor €2 minder. Die data krijg ik niet op, zeker niet wanneer ik kijk naar het afgelopen jaar en het verbruik wat daar bij hoort. Studenten die ik in de klas heb kijken mij gek aan dat ik die 1GB er niet doorheen krijg. Eigenlijk is het voor mij heel simpel: onderweg ben ik aan het rijden, thuis en op mijn werk heb ik wifi. De keren dat ik anders nog eens op pad ben zijn klein plus dat ik dan meestal gericht iets aan het doen ben. Onderweg Youtube zitten kijken of live Spotify spelen gaat tegen mijn natuur in, ik hoef de data niet onnodig te verbranden.

Verder past mijn datagebruik prima in het verhaal wat Arnoud net geschreven heeft, over verminderd mobielgebruik.

• DoeEensGek
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 11:25
sypie schreef op donderdag 27 december 2018 @ 12:29:
Hier ook nog steeds een zeer tevreden klant van Simyo. Door de laatste actie ben ik weer €2 per maand voordeliger uit. Eigenlijk kan ik met mijn bellen en SMS'en nog wel een stapje lager maar ik hou graag een klein beetje een slag om de arm.

Door het wijzigen van de bundel heb ik nu 2GB in plaats van 1GB voor €2 minder. Die data krijg ik niet op, zeker niet wanneer ik kijk naar het afgelopen jaar en het verbruik wat daar bij hoort. Studenten die ik in de klas heb kijken mij gek aan dat ik die 1GB er niet doorheen krijg. Eigenlijk is het voor mij heel simpel: onderweg ben ik aan het rijden, thuis en op mijn werk heb ik wifi. De keren dat ik anders nog eens op pad ben zijn klein plus dat ik dan meestal gericht iets aan het doen ben. Onderweg Youtube zitten kijken of live Spotify spelen gaat tegen mijn natuur in, ik hoef de data niet onnodig te verbranden.

Verder past mijn datagebruik prima in het verhaal wat Arnoud net geschreven heeft, over verminderd mobielgebruik.
Eigenlijk precies hetzelfde hier. Spotify gebruik ik wel maar heb de meeste nummers op mijn mobiel staan. Alleen die ik dus mis komen via data. Data gebruik valt dus ook reuze mee. Alleen als ik geen wifi heb kan het dus harder gaan. Maar zelfs dan is 2gb genoeg.

• Weltschmerz
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 23-04 20:59
Maakt iemand hier gebruik van de KPN+Simyo verdubbelingsregeling (Simyo Compleet)? Hierin krijg je al je data en sms/beltegoed verdubbeld, als er ook KPN Thuis op je adres gebruikt wordt.

Ik krijg dit al meer dan een jaar aangeboden, terwijl ik Ziggo gebruik. Ik woon op een nummer+A boven twee winkels (een nummer+B, en een nummer zonder toevoeging), en vraag me af of één van hen het gebruikt. Echter staat in de voorwaarden van Simyo dat het gebruik niet op jouw naam hoeft te staan, en ze zeggen zelf dat ik er voor in aanraking kom. Kan ik er nu gewoon gebruik van maken? Vind het zo vreemd...

Misschien heeft de huurbaas hier namelijk nog een KPN-thuis op dit adres lopen?

The only constant in the universe is change

• Groentjuh
Weltschmerz schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 07:27:
Maakt iemand hier gebruik van de KPN+Simyo verdubbelingsregeling (Simyo Compleet)? Hierin krijg je al je data en sms/beltegoed verdubbeld, als er ook KPN Thuis op je adres gebruikt wordt.

Ik krijg dit al meer dan een jaar aangeboden, terwijl ik Ziggo gebruik. Ik woon op een nummer+A boven twee winkels (een nummer+B, en een nummer zonder toevoeging), en vraag me af of één van hen het gebruikt. Echter staat in de voorwaarden van Simyo dat het gebruik niet op jouw naam hoeft te staan, en ze zeggen zelf dat ik er voor in aanraking kom. Kan ik er nu gewoon gebruik van maken? Vind het zo vreemd...

Misschien heeft de huurbaas hier namelijk nog een KPN-thuis op dit adres lopen?
Misschien een beetje laat... Inderdaad als KPN zegt dat op jouw adres, dat staat op mijn Simyo, een KPN aansluiting zit, dan kun je Simyo Compleet gebruiken. Aldus de spelregels dan.

Als jouw adres bij Simyo klopt, dan heeft misschien wel een van de buren KPN op jouw adres. Je kan dat tot 10 Simyo aansluitingen doen, dus je buren zullen dat waarschijnlijk niet merken.

Oh ja, en volgens deze post blijft de VK in zone 1 na BREXIT.

Groentjuh wijzigde deze reactie 04-03-2019 20:37 (4%)
Reden: Linkje fixen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Groentjuh
Simyo activeert deze week VoLTE en VoWIFI voor alle Simyo sim-only klanten. Meer hierover kun je hier lezen.

Prepaid klanten hebben geen 4G, dus kunnen ze helaas nog geen gebruik maken van VoLTE EN VoWIFI.

Groentjuh wijzigde deze reactie 05-03-2019 12:18 (18%)

• inTIMidate
  • Registratie: september 2001
  • Nu online
Simyo + Android + Buitenland (EU) gaat dat altijd goed bij jullie?

Ik, mijn vrouw en mijn moeder hebben hier allemaal problemen mee gehad dat er geen internet is of geen telefoon verbinding. Dit probleem hebben we ervaren in België en Spanje. Met OnePlus 3, Xiaomi Mi A2 Lite en andere weet ik zo even niet. Soms moet je handmatig een netwerk zoeken en veranderen van APN wil het werken. Het zou fijn zijn als dit alles zonder instellingen te veranderen gewoon vloeiend werkt. Daarom denk ik er ook aan om over te stappen.

Dit alles met roaming aan en internet en bellen in het buitenland natuurlijk ook in Mijn Simyo.

• dcl!
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 23-04 11:09
inTIMidate schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 11:11:
Simyo + Android + Buitenland (EU) gaat dat altijd goed bij jullie?

Ik, mijn vrouw en mijn moeder hebben hier allemaal problemen mee gehad dat er geen internet is of geen telefoon verbinding. Dit probleem hebben we ervaren in België en Spanje. Met OnePlus 3, Xiaomi Mi A2 Lite en andere weet ik zo even niet. Soms moet je handmatig een netwerk zoeken en veranderen van APN wil het werken. Het zou fijn zijn als dit alles zonder instellingen te veranderen gewoon vloeiend werkt. Daarom denk ik er ook aan om over te stappen.

Dit alles met roaming aan en internet en bellen in het buitenland natuurlijk ook in Mijn Simyo.
Mijn ervaring was altijd (let op, ben al 2 jaar weg bij Simyo dus kan nu anders zijn) dat ik altijd mijn telefoon opnieuw moest opstarten om het te laten werken.

• Groentjuh
De klachten, die jij geeft zouden kunnen kloppen. Soms is er met een provider geen roaming overeenkomst voor dataroaming en dan moet je dus handmatig wisselen. De juiste APN instellingen ingesteld hebben, helpt een hoop voor die andere gevallen.

Ik weet alleen niet of je dit bij andere providers niet gaat hebben.

• hars73
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 10:56

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Hier staat VoLTE op mijn Xiaomi Redmi Note 5 actief. Staat ook duidelijk bovenin de balk.

Nou werd ik net voor het eerst door iemand gebeld. Echter zag ik 'onbekend nummer' staan in mijn scherm, wat vreemd is, want dat was nooit zo. Zou ik nog iets moeten instellen verder?

EDIT: Las al ergens op XDA dat het op een Xiaomi A2 ook niet werkte, pas na de Pie update, dus het zal wel een Xiaomi issue zijn. Voorlopig VoLTE maar weer uitgezet.

hars73 wijzigde deze reactie 18-03-2019 08:39 (23%)

Pagina: 1

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True