Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
KifArU schreef op zondag 24 mei 2020 @ 19:59:
Heeft er iemand recente ervaring met de kwaliteit van het netwerk van Simyo en KPN?
Ik zit nu bij KPN, maar Simyo is veel goedkoper. Maar ik vraag me af of het netwerk wel dezelfde kwaliteit heeft.
In een ver verleden heb ik eens gehoord dat wederverkopers de "slechte frequenties" kregen op het netwerk.
Dus zelfde netwerk, maar mindere kwaliteit.

Speelt dit ook bij KPN versus Simyo?
Stukje naar boven mijn beleving
RobbyTown in "[Simyo] Ervaringen & Discussie - Deel 2"

Heb nooit echt KPN gehad. Ben van Hi naar KPN gezet toen Hij werd opgegeven. Daarna naar T-Mobile gegaan internet sneller maar bellen niet overal bereik vooral tussen de dorpen en landelijke wegen. Van werk naar huis 2 zwakke plekken 0 bereik met T-Mobile. Aangezien Simyo wat betere prijzen en nu zeker tot eind deze maand. Even getest als dekking wel beter is. Van werk naar huis bellen 0 uitval. Echter internet is wat trager dan T-Mobile maar wel snel genoeg om te YouTuben enzo maar dat verschilt sterk per plek. Maar goed liever beter bereik met bellen dan minder bel kwaliteit en snelheid.
DoeEensGek schreef op zondag 24 mei 2020 @ 20:16:
[...]

Heeft het nog enig voordeel?
Dan kan de pixel ook dual sim :9

[ Voor 7% gewijzigd door RobbyTown op 24-05-2020 20:18 ]

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FF1987
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
KifArU schreef op zondag 24 mei 2020 @ 19:59:
Heeft er iemand recente ervaring met de kwaliteit van het netwerk van Simyo en KPN?
Ik zit nu bij KPN, maar Simyo is veel goedkoper. Maar ik vraag me af of het netwerk wel dezelfde kwaliteit heeft.
In een ver verleden heb ik eens gehoord dat wederverkopers de "slechte frequenties" kregen op het netwerk.
Dus zelfde netwerk, maar mindere kwaliteit.

Speelt dit ook bij KPN versus Simyo?
Toevallig heb ik nu KPN en Simyo op mijn telefoon. KPN voor zakelijk en Simyo privé. Beiden hebben letterlijk hetzelfde bereik. Ook met de tools die ik heb uitgeprobeerd. Ik was namelijk ook benieuwd. Volgens mij is het enige verschil de snelheid en wegdrukken van dochter ondernemingen als het druk is in een gebied. Dan hebben KPN gebruikers meer voorrang. Dat heb ik in het verleden wel eens meegemaakt dat het soms wat lastiger is qua bereik. Laatste jaren eigenlijk niet meer meegemaakt. ;)
DoeEensGek schreef op zondag 24 mei 2020 @ 20:16:
[...]

Heeft het nog enig voordeel?
Zakelijk en privé op één toestel. En geen toestel nodig met twee sim slots. :)
RobbyTown schreef op zondag 24 mei 2020 @ 20:16:
[...]

Dan kan de pixel ook dual sim :9
En gelukkig ook DSDS. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:30
Hoe verhoudt de kwaliteit van Simyo zich ten opzichte Vodafone bijvoorbeeld? Mijn Vodafone sim-only verloopt 1-7-2020 en ben aan het oriënteren naar de mogelijkheden van bijvoorbeeld Youfone en Simyo. Heb op dit moment 20GB en onbeperkt bellen bij Vodafone. Youfone en Simyo zijn een stuk voordeliger en in het verleden had ik KPN Mobiel welke altijd prima dekking had, maar duurder was. In het Youfone topic heb ik dezelfde vraag gesteld en daaruit bleek dat Youfone technisch prima is, maar de helpdesk wel wat te wensen over laat. Nu heb ik in de afgelopen twee jaar geen contact gehad met de klantenservice van Vodafone maar wellicht toch belangrijk om dit mee te laten wegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online
Lizardz schreef op maandag 25 mei 2020 @ 18:45:
Hoe verhoudt de kwaliteit van Simyo zich ten opzichte Vodafone bijvoorbeeld? Mijn Vodafone sim-only verloopt 1-7-2020 en ben aan het oriënteren naar de mogelijkheden van bijvoorbeeld Youfone en Simyo. Heb op dit moment 20GB en onbeperkt bellen bij Vodafone. Youfone en Simyo zijn een stuk voordeliger en in het verleden had ik KPN Mobiel welke altijd prima dekking had, maar duurder was. In het Youfone topic heb ik dezelfde vraag gesteld en daaruit bleek dat Youfone technisch prima is, maar de helpdesk wel wat te wensen over laat. Nu heb ik in de afgelopen twee jaar geen contact gehad met de klantenservice van Vodafone maar wellicht toch belangrijk om dit mee te laten wegen.
Lastig.

Persoonlijke ervaring van de netwerken KPN, T-Mobile, VF was VF de slechtste (voor mij dan).

KPN heeft de beste dekking tenminste in het gebied waar ik mij vooral bevindt.

Dan de helpdesk/klantenservice. Lastig te beoordelen. Klagen doen mensen snel dus klachten zie je eerder dan complimenten.

Persoonlijke ervaring met klantenservice / helpdesk welke firma dan ook. Het is net wie je treft en hoe druk het op momenten is. Zo heb je bv na 5 min iemand aan de lijn de andere keer 20 min in de wacht. De een snapt je direct de andere moet het allemaal navragen.

Wil je Simyo ervaren? Koop tijdelijk een prepaid om te testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handoff
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 14:30
Groentjuh schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 10:49:
En inmiddels staat ook het bijbehorend nieuwberichtje op het Simyo forum

[...]

Het is dus inderdaad tijd voor een setje tabellen:
Maand-abonnementen:
ProductOude prijsNieuwe prijsUpgrade advies
Simyo 100€7,00N/ANeem Simyo 200; Meer voor minder
Simyo 200N/A€6,00N/A, is nieuw
Simyo 300€8,00N/ANeem Simyo Onbeperkt; Meer voor hetzelfd
Simyo Onbeperkt€12,00€8,00Neem de nieuwe Simyo Onbeperkt; Hetzelfde voor meer

Simyo 1000MB€5,00€5,00Neem de nieuwe Simyo 1000MB; Geen voordeel
Simyo 2000MB€10,00N/ANeem Simyo 3000MB of 6000MB; Meer voor minder/hetzelfde
Simyo 3000MBN/A€8,00N/A, is nieuw
Simyo 4000MB€11,00N/ANeem Simyo 6000MB; Meer voor minder
Simyo 6000MBN/A€10,00N/A, is nieuw
Simyo 8000MB€17,00N/ANeem Simyo 10000MB of 15000MB; Meer voor minder
Simyo 10000MBN/A€12,00N/A, is nieuw
Simyo 15000MBN/A€14,00N/A, is nieuw

Jaar-abonnementen:
Simyo 100€6,00N/ANeem Simyo 200; Meer voor minder
Simyo 200N/A€5,00N/A, is nieuw
Simyo 300€7,00N/ANeem Simyo Onbeperkt; Meer voor hetzelfde
Simyo Onbeperkt€11,00€7,00Neem de nieuwe Simyo onbeperkt; Hetzelfde voor minder

Simyo 1000MB€4,00€4,00Neem de nieuwe Simyo 1000MB; Geen voordeel
Simyo 2000MB€9,00N/ANeem Simyo 3000MB of 6000MB; Meer voor minder/hetzelfde
Simyo 3000MBN/A€7,00N/A, is nieuw
Simyo 4000MB€10,00N/ANeem Simyo 6000MB; Meer voor minder
Simyo 6000MBN/A€9,00N/A, is nieuw
Simyo 8000MB€16,00N/ANeem Simyo 10000MB of 15000MB; Meer voor minder
Simyo 10000MBN/A€11,00N/A, is nieuw
Simyo 15000MBN/A€13,00N/A, is nieuw

Verleng-abonnementen:
Simyo 100€4,00N/ABehoud bundel of neem Simyo 200 voor €1,-/maand extra
Simyo 200N/A€5,00N/A, is nieuw
Simyo 300€5,00N/ABehoud bundel
Simyo Onbeperkt€9,00€7,00Neem de nieuwe Simyo onbeperkt; Hetzelfde voor minder

Simyo 1000MB€4,00€4,00Neem de nieuwe Simyo 1000MB; Geen voordeel
Simyo 2000MB€8,00N/ANeem Simyo 3000MB; Meer voor minder
Simyo 3000MBN/A€7,00N/A, is nieuw
Simyo 4000MB€10,00N/ANeem Simyo 6000MB; Meer voor minder
Simyo 6000MBN/A€9,00N/A, is nieuw
Simyo 8000MB€15,00N/ANeem Simyo 10000MB of 15000MB; Meer voor minder
Simyo 10000MBN/A€11,00N/A, is nieuw
Simyo 15000MBN/A€13,00N/A, is nieuw

Met Simyo Compleet (als je vast internet van KPN hebt) kun je deze bundels verdubbelen voor dezelfde prijs.

LET OP! Simyo biedt deze bundels als nieuw aan. Zonder zelf van bundels te wisselen zul je hetzelfde behouden voor hetzelfde maandbedrag. In de bovenstaande tabelen geef ik upgradeadvies aan. Soms staat daar "Neem de nieuwe ######". Als je niet wisselt ga je niet automatisch over naar deze nieuwe bundels en blijf je dus de oude hogere prijs betalen voor hetzelfde! Oudere bundels zijn niet opgenomen in deze tabel, let zelf goed op naar het aantal minuten/SMSjes/MB en wat je daarvoor per maand betaald. Mogelijk heb je oudere bundels, die nog voordeliger waren.

Voor mijzelf is het overigens geen voordeel. Ik heb Simyo 100 voor €4,-/maand en Simyo 2000MB ook voor €4,-/maand. Ik kan naar Simyo 200 voor €1,- euro per maand, maar die minuten/SMS gaan nu al niet op. En Simyo 2000MB naar Simyo 1000MB krijg ik de helft voor dezelfde prijs of naar Simyo 3000MB voor 50% meer data voor 75% meer geld. En 2000MB is tot nu toe voor mij genoeg.
Wat gebeurt er na 31 mei? Gaat Simyo weer terug naar de oude prijzen? Ik zit te twijfelen, want ik had normaal 4 GB, maar sinds de lockdown heb ik hem maar naar 3 GB teruggezet. Terwijl 6 GB (actie) voor mij nog goedkoper is dan 4 GB (voor de actie). Weet iemand wat er doorgaans gebeurt als de actie is afgelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentjuh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 15:16
handoff schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 12:18:
[...]

Wat gebeurt er na 31 mei? Gaat Simyo weer terug naar de oude prijzen? Ik zit te twijfelen, want ik had normaal 4 GB, maar sinds de lockdown heb ik hem maar naar 3 GB teruggezet. Terwijl 6 GB (actie) voor mij nog goedkoper is dan 4 GB (voor de actie). Weet iemand wat er doorgaans gebeurt als de actie is afgelopen?
Of ze verlengen de actie of ze introduceren weer andere (niet-actie) bundels. Daar is niet veel over te zeggen. Doorgaans zijn actiebundels veelal wel beter dan normale bundels en blijven mensen daar lang op hangen. Ik heb ook actiebundels, maar dan van de actie van vorig jaar!

Je hebt de volgende opties:
- Overgaan naar een actiebundel. Als de bundels, die na 31 mei worden aangeboden, beter zijn, dan kun je na 1 maand daar alsnog naar toe na 1 maand.
- Niet overgaan naar een actiebundel. Als de bundels na 31 mei tegenvallen dan kun je alleen houden wat je hebt of overstappen naar het huidige aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handoff
Groentjuh schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 12:44:
[...]

Of ze verlengen de actie of ze introduceren weer andere (niet-actie) bundels. Daar is niet veel over te zeggen. Doorgaans zijn actiebundels veelal wel beter dan normale bundels en blijven mensen daar lang op hangen. Ik heb ook actiebundels, maar dan van de actie van vorig jaar!

Je hebt de volgende opties:
- Overgaan naar een actiebundel. Als de bundels, die na 31 mei worden aangeboden, beter zijn, dan kun je na 1 maand daar alsnog naar toe na 1 maand.
- Niet overgaan naar een actiebundel. Als de bundels na 31 mei tegenvallen dan kun je alleen houden wat je hebt of overstappen naar het huidige aanbod.
Ik neig toch om over te gaan naar 6 GB, ook al heb ik tijdens de lockdownperiode er nu niet heel veel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online
handoff schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 14:27:
[...]

Ik neig toch om over te gaan naar 6 GB, ook al heb ik tijdens de lockdownperiode er nu niet heel veel aan.
Daar zou ik ook voor gaan. Dan heb je wat overhead en dat kun je beter hebben dan paar mb's buiten de bundel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Groentjuh schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 15:37:
Dan kun je inderdaad wel heel goed wegkomen!
Ja. Ik zit nog steeds tegen die enorme piek in mijn verbruik aan te kijken. Toch heb ik nergens een verrekening gekregen. Ik mag mij dus in m'n handjes knijpen...

Deze maand kreeg/krijg ik 1GB extra vanwege de "Simyaardag", wanneer je jarig bent geweest. Ontzettend leuk natuurlijk maar ik ga ook die 1GB niet op krijgen. Verbruik over mei was 165MB.

Nu ik de tabellen hierboven lees met nieuwe prijzen is het wel tijd om weer eens te kijken. Als de prijs voor de telefoonrekening weer een euro naar beneden kan dan doen we dat. :)F

EDIT: nee, de prijs kan niet naar beneden. Ik heb 2GB + 300 minuten voor €9. De actieprijs is 1GB + 200 minuten voor €9. Daar wordt het niet beter van.

[ Voor 10% gewijzigd door sypie op 01-06-2020 12:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• handoff
RobbyTown schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 17:29:
[...]

Daar zou ik ook voor gaan. Dan heb je wat overhead en dat kun je beter hebben dan paar mb's buiten de bundel ;)
Ik zie dat Simyo de tijdelijke actie heeft verlengd t/m 31 augustus. Nu zit ik weer te twijfelen om hem weer omlaag te zetten, want deze maand heb ik 7 GB doordat het mijn Simjaardag is. Eerst maar even afwachten hoe juni gaat verlopen voor mij, want nu de lockdown langzaam wordt opgeheven, ben ik ook vaker buitenshuis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Ik sta op het punt om een abonnement aan te sluiten. Bij Simyo kunnen we 10 euro korting krijgen als ik een Simyo nummer doorgeeft die mij heeft doorverwezen m. Iemand hier interesse voor? 😉

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentjuh
ken schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 16:33:
Ik sta op het punt om een abonnement aan te sluiten. Bij Simyo kunnen we 10 euro korting krijgen als ik een Simyo nummer doorgeeft die mij heeft doorverwezen m. Iemand hier interesse voor? 😉
Voor vriendendeal codes kun je op Tweakers in deze post die van mij vinden. In datzelfde topic zullen vast nog meer links werken, mocht je andere Tweakers het gunnen.

Referrallinks ligt een beetje moeilijk binnen Tweakers, dus ...

[ Voor 5% gewijzigd door Groentjuh op 13-06-2020 17:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 01:28
Ik had mijn Wi-Fi uitgeschakeld op mijn telefoon omdat thuis het internet even niet werkte. Daarna vergeten het terug aan te zetten, ben ik Twitch gaan kijken en in slaap gevallen :z |:(

Een goede nachtrust later, 2600 MB buiten bundel voordat ik afgesloten werd. Ik had geen datalimiet ingesteld op mijn telefoon want het was recent gereset en ik zag toen niet de noodzaak om het weer in te stellen

Gelukkig kon Simyo deze vreselijk domme actie wel begrijpen, voor maar één keer dan

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/niFFcgd.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online
Netjes van Simyo maar welk bundel is er bij Simyo 38 euro?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ketho
  • Laatst online: 08-09 01:28
Dat is mijn 8 euro internetbundel (verdubbeld met Simyo Compleet) plus die 2600 MB verrekend tegen extra internetbundels naar 30 euro. Simyo was inderdaad erg netjes, zij hadden zelfs 1000 MB cadeau gegeven voor de rest van de maand aangezien die pas net begonnen was

[ Voor 31% gewijzigd door Ketho op 16-06-2020 22:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devaqto
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09-09 21:28
Ketho schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 18:54:
Ik had mijn Wi-Fi uitgeschakeld op mijn telefoon omdat thuis het internet even niet werkte. Daarna vergeten het terug aan te zetten, ben ik Twitch gaan kijken en in slaap gevallen :z |:(

Een goede nachtrust later, 2600 MB buiten bundel voordat ik afgesloten werd. Ik had geen datalimiet ingesteld op mijn telefoon want het was recent gereset en ik zag toen niet de noodzaak om het weer in te stellen

Gelukkig kon Simyo deze vreselijk domme actie wel begrijpen, voor maar één keer dan

[Afbeelding]
Ik zit ook sinds kort bij Simyo, erg jammer dat ze geen "unlimited" data hebben (dat naar een lagere snelheid gaat) of een dataplafond. Nu kun je altijd genaaid worden, vreemd want KPN doet dat weer niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentjuh
Tamerciaga schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 20:59:
Ik zit ook sinds kort bij Simyo, erg jammer dat ze geen "unlimited" data hebben (dat naar een lagere snelheid gaat) of een dataplafond. Nu kun je altijd genaaid worden, vreemd want KPN doet dat weer niet...
Ik vraag ze ook al jaren om daar iets aan te doen. Zelfs hun prepaid unlimited trage databundel kan je niet gebruiken i.c.m. een andere prepaid databundel en zo een dure unlimited bundel te krijgen.

En met android gaat je nog wel redelijk, omdat in android een datalimiet in te stellen is die redelijk lijkt te kloppen. iPhone gebruikers daarentegen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fl2001
  • Registratie: April 2017
Vanaf nu kan je ook direct een Prepaid E-Sim bestellen.

Je hoeft dus niet eerst meer een fysieke prepaid simkaart te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devaqto
Ik heb afgelopen weekend een opvallende conclusie getrokken, de kwaliteit van Simyo versus KPN zelf is zeker aanwezig. Zo hebben we op meerdere punten in Duitsland met Simyo maximaal 3G gehad en met KPN 4G. Zelfde telefoon, zelfde locatie. Opvallend aangezien Simyo beweert dat er geen verschil is :P

Meerdere mensen zoiets meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentjuh
Devaqto schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 13:58:
Ik heb afgelopen weekend een opvallende conclusie getrokken, de kwaliteit van Simyo versus KPN zelf is zeker aanwezig. Zo hebben we op meerdere punten in Duitsland met Simyo maximaal 3G gehad en met KPN 4G. Zelfde telefoon, zelfde locatie. Opvallend aangezien Simyo beweert dat er geen verschil is :P

In Duitsland had ik met Simyo meestal altijd wel 4G, maar ik laat daar dan bewust mijn toestel niet automatisch zijn provider kiezen, maar kies Handmatig "Deutsche Telekom".

Heb je toevallig gekeken naar welke providers de Simyo aansluitingen hadden gekozen en welke de KPN aansluiting hadden gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45
Devaqto schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 13:58:

Ik kom net terug uit Duitsland. Als ik automatisch aan had staan werd ik op o2 netwerk gegooid. Even handmatig telekom.de gekozen en bijna overal 4g. Dit is in meer landen zo. Is hier niet een handige app voor?
maar eigenlijk heeft het voorderest weinig met simyo te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devaqto
@Groentjuh @DoeEensGek correctie:
Het ging om Simyo vs Youfone (die ook van KPN gebruikte). En we bevonden ons op het grensgebied, dus we waren nog verbonden met KPN’s eigen netwerk (geen roaming).

Ga binnenkort nog wat tests doen om het te bevestigen, snelheidstest is ook wel leuk indien ze allebei op 4G zitten. Van Youfone weet ik uit ervaring dat ze volledige KPN verbinding en snelheid bieden. Van Simyo twijfel al een tijd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-09 21:31
Heeft iemand anders ook een mailtje van Simyo ontvangen over het vervangen van een simkaart "die best wel oud is" ivm 3G?

Zie er geen info over op de Simyo website verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acale
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 20:35
Ik in ieder geval niet. Maar ik snap je vraag niet helemaal. Had je nog een oude sim kaart en deze wordt nu door een nieuwe vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:34
dcl! schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 17:13:
Heeft iemand anders ook een mailtje van Simyo ontvangen over het vervangen van een simkaart "die best wel oud is" ivm 3G?

Zie er geen info over op de Simyo website verder.
Dat zou best kunnen, gebruik je nu nog 3G? dan kan het zo zijn dat je nog steeds een oude simkaart gebruikt en deze vervangen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-09 21:31
dutchnltweaker schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 20:12:
[...]

Dat zou best kunnen, gebruik je nu nog 3G? dan kan het zo zijn dat je nog steeds een oude simkaart gebruikt en deze vervangen wordt.
Het was voor iemand anders, en voor de zekerheid maar even gezegd niet op de link te klikken. Het blijkt om een prepaid te gaan in een oud samsung telefoontje (dus geen smartphone). Die belt en sms't nog prima op 2g en dat wordt door KPN nog tot 2024 in de lucht gehouden, dus die sim zal wel blijven werken...

Voor zo'n toestel niet zinvol er een simkaart voor 4G in te stoppen :+

Edit: vandaag ook zelf zo'n mailtje ontvangen, ik heb nog een heel oud back up nokia'tje liggen met een prepaid tegoed dat al járen mee gaat. Die blijft ook nog wel werken op 2g en als dat stopt in 2025 zal mijn tegoed ook wel op zijn.

Het was dus in elk geval geen spam.

[ Voor 17% gewijzigd door dcl! op 29-10-2020 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentjuh
Volgens mij is Simyo een vloot aan (10 jaar?) oude simkaarten aan het vervangen... Hier een recente post waarin een moderator het hier ook over heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Habaneros
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 05-08 16:51
Iemand hier die een Pixel 3 XL heeft en kan bellen over WiFi biij Simyo ? ben overgestapt van Vodafone naar Simyo (eSIM) bij Vodafone had ik de optie bellen over WiFi in mijn toestel maar kan nu niks meer vinden of instellen. wat betekend dat ik thuis (nieuw huis) niet meer bereikbaar ben en op kantoor ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentjuh
Habaneros schreef op maandag 2 november 2020 @ 14:07:
Iemand hier die een Pixel 3 XL heeft en kan bellen over WiFi biij Simyo ? ben overgestapt van Vodafone naar Simyo (eSIM) bij Vodafone had ik de optie bellen over WiFi in mijn toestel maar kan nu niks meer vinden of instellen. wat betekend dat ik thuis (nieuw huis) niet meer bereikbaar ben en op kantoor ook niet.
Er staan geen Pixel toestellen in de lijst van ondersteunde toestellen van Simyo. Dus dat gaat je niet helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Habaneros
Groentjuh schreef op maandag 2 november 2020 @ 14:23:
[...]

Er staan geen Pixel toestellen in de lijst van ondersteunde toestellen van Simyo. Dus dat gaat je niet helpen...
Ok ik vind het lastig te begrijpen dat een provider bepaald welke toestellen wel of geen bellen over wifi kunnen gebruiken. had stiekem gehoopt op een work around oid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online
Hou er rekening mee die pixel 3 / XL is hier officiëel niet te koop in NL. Daar zou het mee te maken kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Habaneros
RobbyTown schreef op woensdag 4 november 2020 @ 18:14:
Hou er rekening mee die pixel 3 / XL is hier officiëel niet te koop in NL. Daar zou het mee te maken kunnen hebben.
Goede .. wel jammer maakt de keuze voor mobiele telefoon wel kleiner

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Groentjuh
Voor de liefhebbers:
Er is ook bij Simyo een kleine "Black Friday"-deal. De 15GB-bundel is 2 euro/maand goedkoper en daarmee dat even duur als de 10GB-bundel. Heb je dus nu een Simyo 10GB- of 15GB-bundel, log in en grijp die black friday bundel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-09 23:21
Groentjuh schreef op maandag 23 november 2020 @ 21:27:
Voor de liefhebbers:
Er is ook bij Simyo een kleine "Black Friday"-deal. De 15GB-bundel is 2 euro/maand goedkoper en daarmee dat even duur als de 10GB-bundel. Heb je dus nu een Simyo 10GB- of 15GB-bundel, log in en grijp die black friday bundel!
Zojuist mijn bundel gewijzigd. Alle beetjes helpen ;)

• iMytz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 03-02-2024
Zojuist overgestapt naar Simyo. Heb wel begrepen dat je moet oppassen met buitenbundel kosten.
dutchnltweaker schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:49:
[...]

In de tijd dat ik er zat ( 3 a 4 jaar geleden) waren ze top mbt klantenservice (echt met je meedenken etc). Enige reden dat ik toen weg ben gegaan is omdat de bundels klein en duur waren tov concurrentie. Als je kpn thuis hebt krijg je echt waar voor je geld, 30Gb en 400 bel/sms voor 16 euro per maand? waar vindt je dat nog (wel 1 jarig contract). Enige verschil is met de 'grote' providers: buiten bundel kosten liggen hoger (dus opletten), buiten de EU ook.
Zoiets dacht ik al, zojuist overgesloten. Scheelt toch gauw 200 euro tov mijn huidige sim only. Dus even goed opletten met data verbruik.

[ Voor 78% gewijzigd door iMytz op 26-11-2020 22:06 . Reden: - ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
iMytz schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:30:
Zijn de mensen hier een beetje tevreden met Simyo? Wel het een en ander kunnen vinden maar veel ervaringen en verhalen zijn alweer wat ouder inmiddels. Ik zit te twijfelen om de black friday deal te pakken met sim only. scheelt toch snel 150 euro tov mijn sim only bij KPN.
In de tijd dat ik er zat ( 3 a 4 jaar geleden) waren ze top mbt klantenservice (echt met je meedenken etc). Enige reden dat ik toen weg ben gegaan is omdat de bundels klein en duur waren tov concurrentie. Als je kpn thuis hebt krijg je echt waar voor je geld, 30Gb en 400 bel/sms voor 16 euro per maand? waar vindt je dat nog (wel 1 jarig contract). Enige verschil is met de 'grote' providers: buiten bundel kosten liggen hoger (dus opletten), buiten de EU ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Groentjuh
Ik zit er prima.

Een groot minpunt is natuurlijk de buiten de bundel regels. Je gaat met volle vaart per MB betalen als je bundel op is en dat tikt hard aan. Met android kun je daar prima inregelen dat android stop als je bundel bijna op is. Bij iPhone ligt dat anders. Coulance is overigens wel mogelijk is het een keertje fout gaat, maar daar wil je natuurlijk niet op rekenen.

Ik heb daar omdat ik toch wel op Android blijf en die goed heb ingesteld heb ik geen last van buiten de bundel komen, maar dat is wel iets om over na te denken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online
iMytz schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:30:
Zojuist overgestapt naar Simyo. Heb wel begrepen dat je moet oppassen met buitenbundel kosten.
[...]

Zoiets dacht ik al, zojuist overgesloten. Scheelt toch gauw 200 euro tov mijn huidige sim only. Dus even goed opletten met data verbruik.
Goeie deal die BF je bent KPN gewend dekking is gelijk
Ik kom van T Mobile af hiervoor had ik ook Simyo maar liep toen achter met grotere bundels dat is nu prima en door BF nu weer 15GB gepakt voor de prijs van 10 GB zit ik er zeker binnen (dank voor de tip en ook netjes voor lopende klanten kan)
Mijn recente ervaring / vergelijk.
RobbyTown in "[Simyo] Ervaringen & Discussie - Deel 2"

Inderdaad niet buiten bundel gaan. Krijgt toch een sms als je er bijna overheen gaat behalve als je in 1x een 4K film binnenhaalt van 60GB dan ga je eroverheen om dat te voorkomen kun je je tel ook nog wat limieten instellen.

[ Voor 3% gewijzigd door RobbyTown op 26-11-2020 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Groentjuh schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:23:
Ik zit er prima.

Een groot minpunt is natuurlijk de buiten de bundel regels. Je gaat met volle vaart per MB betalen als je bundel op is en dat tikt hard aan. Met android kun je daar prima inregelen dat android stop als je bundel bijna op is. Bij iPhone ligt dat anders. Coulance is overigens wel mogelijk is het een keertje fout gaat, maar daar wil je natuurlijk niet op rekenen.

Ik heb daar omdat ik toch wel op Android blijf en die goed heb ingesteld heb ik geen last van buiten de bundel komen, maar dat is wel iets om over na te denken.
Snap ook nog steeds niet waarom ze geen limiet kunnen hanteren, is je internet op dan stopt het. Dit zijn voor Simyo toch geen extra kosten denk ik zo?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Groentjuh
dutchnltweaker schreef op maandag 28 december 2020 @ 12:27:
[...]

Snap ook nog steeds niet waarom ze geen limiet kunnen hanteren, is je internet op dan stopt het. Dit zijn voor Simyo toch geen extra kosten denk ik zo?
Simyo werkt op veel eigen systemen en niet volledig op KPN's systemen. Die eigen systemen van Simyo krijgen slechts periodiek nieuwe gebruikersgegevens te verwerken. Stoppen bij 0 kunnen daardoor simpelweg niet real-time! Zelfs prepaid kun je negatief beltegoed krijgen, wat daarna door Simyo automatisch wordt gecompenseerd tot 0...

Ook hun max 100 euro per dag buiten de bundel en 250 euro per week buiten de bundel blokkades is zo'n systeem dat niet hard op de 100 euro of 250 euro werkt. Bij veel verbruik in korte tijd kan je daar gigantisch overheen.

Alleen de waarschuwings-smsjes komen uit de systemen van KPN, dus die kloppen precies!

Technisch is het waarschijnlijk een flinke investering om dat soort systemen real-time bij te laten werken en is dat ze dat niet waard?! Vaak genoeg lossen ze dingen op met coulance, waarbij het verbruik buiten de bundels verrekend wordt als extra data bundels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Groentjuh schreef op maandag 28 december 2020 @ 12:44:
[...]

Simyo werkt op veel eigen systemen en niet volledig op KPN's systemen. Die eigen systemen van Simyo krijgen slechts periodiek nieuwe gebruikersgegevens te verwerken. Stoppen bij 0 kunnen daardoor simpelweg niet real-time! Zelfs prepaid kun je negatief beltegoed krijgen, wat daarna door Simyo automatisch wordt gecompenseerd tot 0...

Ook hun max 100 euro per dag buiten de bundel en 250 euro per week buiten de bundel blokkades is zo'n systeem dat niet hard op de 100 euro of 250 euro werkt. Bij veel verbruik in korte tijd kan je daar gigantisch overheen.

Alleen de waarschuwings-smsjes komen uit de systemen van KPN, dus die kloppen precies!

Technisch is het waarschijnlijk een flinke investering om dat soort systemen real-time bij te laten werken en is dat ze dat niet waard?! Vaak genoeg lossen ze dingen op met coulance, waarbij het verbruik buiten de bundels verrekend wordt als extra data bundels.
Oke dacht dat ze deels in hetzelfde systeem werkte? ze zijn in iedergeval dochter van KPN in tegenstelling tot youfone bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online
@Groentjuh

Ik heb bij trustpilotpaar weken terug een review achtergelaten. Simyo had toen reactie geven

Dit was hun antwoord
Wat je zegt over de SMS'jes die we sturen bij 80% en 100% verbruik van je bundel klopt niet helemaal. We sturen die namelijk wel in real-time, ook als je in één keer heel veel data verbruikt. Je verbruik wordt daarna alleen wel met wat vertraging bijgewerkt op Mijn Simyo, waardoor het kan lijken alsof je nog MB's overhebt na het ontvangen van de melding dat je internetbundel op is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Groentjuh
RobbyTown schreef op maandag 28 december 2020 @ 17:42:
@Groentjuh

Ik heb bij trustpilotpaar weken terug een review achtergelaten. Simyo had toen reactie geven

Dit was hun antwoord

[...]
Dat komt overeen met wat ik zei: alleen waarschuwings-smsjes komen direct uit KPN's systeem. Simyo's eigen systemen zijn niet realtime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online
Groentjuh schreef op maandag 28 december 2020 @ 18:53:
[...]

Dat komt overeen met wat ik zei: alleen waarschuwings-smsjes komen direct uit KPN's systeem. Simyo's eigen systemen zijn niet realtime.
Yup. Dus min of meer bevestiging dat het klopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
De deal van 15gb voor dezelfde prijs als 10gb en geen aansluitkosten is verlengd tot en met 31 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentjuh
dutchnltweaker schreef op maandag 4 januari 2021 @ 08:23:
De deal van 15gb voor dezelfde prijs als 10gb en geen aansluitkosten is verlengd tot en met 31 maart.
Jeetje ze rekken black friday wel heel erg op! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Groentjuh schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:39:
[...]

Jeetje ze rekken black friday wel heel erg op! :+
Snap het wel, Simyo had (in mijn optiek) altijd te lage bundels voor een te ''dure'' prijs. Zoals 8GB voor 17 euro.. Nu is het toch een heel stuk beter.

[ Voor 16% gewijzigd door dutchnltweaker op 04-01-2021 11:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Groentjuh
Sinds vorige week vrijdag (29 januari) is stilletjes IPv6 aangezet op de mobiele aansluitingen van Simyo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online
Groentjuh schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 21:29:
Sinds vorige week vrijdag (29 januari) is stilletjes IPv6 aangezet op de mobiele aansluitingen van Simyo.
Rollen ze dat stap voor stap uit? 2 sims alle 2 geen IPv6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox
  • Laatst online: 09-08 13:12

babybox

Win7

Komt Simyo nog op korte termijn met 5G?

Budgetprovider (Tele2) merk van T-mobile heeft het inmiddels al wel.

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentjuh
babybox schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:33:
Komt Simyo nog op korte termijn met 5G?

Budgetprovider (Tele2) merk van T-mobile heeft het inmiddels al wel.
Daar zal hogerop vast over gesproken worden, maar ik heb daar nog niets concreets over gehoord van Simyo personeel. Ik gok dat als ze het al weten, dat ze daar nog niet over mogen zeggen.

Persoonlijk snap ik de hele 5G hype drang van mensen niet. Tot zoveel heb ik op de Nederlandse 5G netwerken niet echt een wereld van verschil gezien. 3G naar 4G was echt duidelijk een verbetering. 4G naar 5G zie ik dat een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
Ik kan me aansluiten bij hetgeen @Groentjuh aangeeft, de stap van 3G naar 4G was a giant leap for mankind, maar de stap van 4G naar 5G is naar mijn mening 'te overtrokken'. Echter. de eerlijkheid gebiedt mij dan wel weer te zeggen dat ik dit ook destijds van 4G vond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Groentjuh schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:40:
[...]

Daar zal hogerop vast over gesproken worden, maar ik heb daar nog niets concreets over gehoord van Simyo personeel. Ik gok dat als ze het al weten, dat ze daar nog niet over mogen zeggen.

Persoonlijk snap ik de hele 5G hype drang van mensen niet. Tot zoveel heb ik op de Nederlandse 5G netwerken niet echt een wereld van verschil gezien. 3G naar 4G was echt duidelijk een verbetering. 4G naar 5G zie ik dat een stuk minder.
Enigste voordeel die ik nu zie is de 700mhz en straks de hoge banden die in 2022 geveild worden, de 700mhz heeft een beter bereikbaarheid en een hogere snelheid dan 4G 800mhz.
Mooi straks als je ergens maar 1 of 2 streepjes bereik hebt en je toch nog redelijk wat dingen kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
  • Registratie: April 2017
Maar dan praat je dus pas over september 2022, wanneer de 3,5 Ghz band vrijkomt. Dan word het wel een stuk sneller allemaal, al vraag ik mij nog steeds af wat je met zo een snelheid op je mobiel wilt doen.

Zelfs met de huidige unlimited abonnementen zie ik er niet zo veel voordeel in, omdat je dag bundels hebt.

Met de 4g van nu kan je toch al alles, of mis ik iets? Ik begrijp dat providers 5g willen door drukken, maar voor consumenten is het allemaal voorlopig toch nog niet nodig, en al helemaal niet als er ook nog is extra voor betaalt moet worden.

Want reken er maar op, dat wanneer budget providers hier mee gaan komen, er sowieso elke maand 1 of 2 euro betaalt moet worden. Zonde van je geld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
fl2001 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 11:38:
Maar dan praat je dus pas over september 2022, wanneer de 3,5 Ghz band vrijkomt. Dan word het wel een stuk sneller allemaal, al vraag ik mij nog steeds af wat je met zo een snelheid op je mobiel wilt doen.

Zelfs met de huidige unlimited abonnementen zie ik er niet zo veel voordeel in, omdat je dag bundels hebt.

Met de 4g van nu kan je toch al alles, of mis ik iets? Ik begrijp dat providers 5g willen door drukken, maar voor consumenten is het allemaal voorlopig toch nog niet nodig, en al helemaal niet als er ook nog is extra voor betaalt moet worden.

Want reken er maar op, dat wanneer budget providers hier mee gaan komen, er sowieso elke maand 1 of 2 euro betaalt moet worden. Zonde van je geld.
Klopt nu heeft het nog niet veel nut voor ons, maar binnen een aantal jaar gaan er meer en meer toepassingen gebruik maken van 5G dan alleen smartphones.
plan: Hoe nieuwe technologie de Rotterdamse haven ingrijpend gaat veranderen
reviews: Intel biedt een blik op zijn toekomst: de belangrijkste innovaties v...
reviews: Providers en 5g in de Benelux: een digitale snelweg met veel obstakels

Het enigste voordeel is wat ik nu zie is die 700mhz band waardoor je met de 5G techniek een langere range hebt dan de 4G 800mhz met dezelfde snelheid of net wat sneller. Zeker een voordeel tov gebieden waar je net nu geen dekking hebt of erg slechte dekking hebt met 4G.
Maar we dwalen zo een beetje offtopic over de provider simyo ;) .

• Harmen
  • Laatst online: 16:06

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Recent voor mijn dochter een prepaid sim aangevraagd in gebruik genomen. Nu voor mijn andere dochter ook een sim aangevraagd. Wil op den duur ook zelf overstappen. Weet dat je accounts kan beheren via de simyo app. Is het ook mogelijk om een account te maken zonder 06 nummer? Zodat ik hier mijn nummers aan kan koppelen en af en toe kan 'opladen'?

Whatever.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Harmen schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 13:48:
Recent voor mijn dochter een prepaid sim aangevraagd in gebruik genomen. Nu voor mijn andere dochter ook een sim aangevraagd. Wil op den duur ook zelf overstappen. Weet dat je accounts kan beheren via de simyo app. Is het ook mogelijk om een account te maken zonder 06 nummer? Zodat ik hier mijn nummers aan kan koppelen en af en toe kan 'opladen'?
Nope je moet een 06 nummer koppelen om een account aan te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Groentjuh
Harmen schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 13:48:
Nee, volgens mij kun je geen "Mijn Simyo" account hebben zonder aansluiting.

Eventueel indien op den duur niet jaren weg is, kun je eventueel zelf ook een prepaid nemen en wanneer je over wilt stappen nummerbehoud aanvragen en eventueel overgaan naar sim only. Beltegoed van prepaid gaat af van de eerste factuur, dus je verliest daar niet mee. Alleen de vriendendeal is lager naar jezelf/dochter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

Het is tijd voor een nieuwe simkaart! De simkaart die je nu hebt voor telefoonnummer 06******** is verouderd. Volgend jaar verdwijnt ook het 3G-netwerk. Zodra dat gebeurt wordt je verbinding veel slechter. Dat merk je dan aan de kwaliteit van je telefoongesprekken en internetverbinding.

Gelukkig is dit eenvoudig op te lossen: vraag een vervangende simkaart met hetzelfde nummer aan.
Dus met een nieuwe simkaart krijg je automatisch 4G in je telefoon ofzo, of je telefoon überhaupt 4G snapt maakt niet uit. Of je krijgt magisch betere kwaliteit over 2G. Ik begrijp er niets van iig.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Groentjuh
Mentalist schreef op maandag 29 maart 2021 @ 17:08:
[...]

Dus met een nieuwe simkaart krijg je automatisch 4G in je telefoon ofzo, of je telefoon überhaupt 4G snapt maakt niet uit. Of je krijgt magisch betere kwaliteit over 2G. Ik begrijp er niets van iig.
Om eerlijk te zijn weet ik ook niet wat Simyo precies aan het doen is. Als je huidige toestel alleen 2G doet, dan willen ze wel eens die nieuwe simkaarten niet meer begrijpen, dus zegt Simyo dat je toestel minimaal 3G moet kunnen, maar tegelijkertijd gaat 3G eerder weg dan 2G, dus... "Hoe dan?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
@Groentjuh Als jij het al niet begrijpt, wie moet het dan begrijpen....:)
Nee, alle gekheid op een stokje, het lijkt tegenstrijdig te zijn wat Simyo aan het doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zolang ze 2G maar actief laten, de mobiel van mijn moeder ondersteund geen andere netwerken en potentiële opvolgers zijn heel moeilijk te vinden :/

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Raven schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 06:32:
Zolang ze 2G maar actief laten, de mobiel van mijn moeder ondersteund geen andere netwerken en potentiële opvolgers zijn heel moeilijk te vinden :/
Bij KPN (moederbedrijf van simyo) blijft 2G nog sowieso tot en met 2025 ondersteunt, 3G gaat in 2022 uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

T/m 31 mei een 6GB + 2GB gratis of een 10GB + 5 GB gratis.

In combinatie met Simyo compleet (KPN Thuis en Simyo abonnement) maakt dat 16GB voor 9,- en 30 GB voor 11,-. Het lijkt er op dat Simyo compleet alles nog eens verdubbelt.

Dus onbeperkt bellen voor 7,- en dan 9,- voor 16GB, maakt totaal 16,-.

Eindelijk eens een keer een aanbod van Simyo dat redelijk competetief is.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online
Motrax schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 19:32:
T/m 31 mei een 6GB + 2GB gratis of een 10GB + 5 GB gratis.

In combinatie met Simyo compleet (KPN Thuis en Simyo abonnement) maakt dat 16GB voor 9,- en 30 GB voor 11,-. Het lijkt er op dat Simyo compleet alles nog eens verdubbelt.

Dus onbeperkt bellen voor 7,- en dan 9,- voor 16GB, maakt totaal 16,-.

Eindelijk eens een keer een aanbod van Simyo dat redelijk competetief is.
Ze zijn zelfs goedkoper geworden met de 15GB bundel. Al een jaar hebben ze acties lopen. Maar veranderen een beetje.

Eerst was 15 GB en onbeperkt 20 euro.

Ze hadden een actie 15 GB van 13 voor 11 euro en 10 GB voor 11 euro.

Nu lijkt de 15GB verdwenen (op de site in de app is die nog wel aanwezig) en krijg je bij de 10 GB bundel 5 GB extra en dit keer doet de 6 GB ook mee met de actie. Met KPN compleet leuke deals ja.

Aansluitkosten zijn er al een jaar niet meer wat ook tegenwoordig een behoorlijk bedrag is naar mijn mening.

Ben benieuwd wat ze na 31 mei weer voor actie hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Iemand ervaring of het lukt om 2 simyo e-sims toe te voegen op een Apple telefoon?

Tegelijk bellen ondersteund Apple niet, wel meerdere e-sims toevoegen.

Maar de vraag is, ondersteund Simyo dit ook?

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online
Simyo heeft weer nieuwe bundels!

11 euro data bundel is komen te vervallen. 13 euro bundel is groter geworden.

6+4= 10 GB voor 9 euro ipv 6+2= 8 GB voor 9 euro. Meteen maar aangepast :).
Gelukt! Je hebt voor je abonnement met telefoonnummer **** je bundel gewijzigd van Internetbundel 6000 + 2000 naar Internetbundel 6000 + 4000. Je nieuwe bundel Internetbundel 6000 + 4000 gaat per 1-9-2021 in.

[ Voor 89% gewijzigd door RobbyTown op 09-08-2021 18:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

@RobbyTown tnx voor de heads up! Toch weer 4GB er bij waar ik het niet gebruik 🤣

Maar leuk voor de vakantie weken met slechte WiFi, dan blaas ik er wel wat door heen.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online
Motrax schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 21:54:
@RobbyTown tnx voor de heads up! Toch weer 4GB er bij waar ik het niet gebruik 🤣

Maar leuk voor de vakantie weken met slechte WiFi, dan blaas ik er wel wat door heen.
Precies beetje extra buffer voelt wel fijn aangezien je nog steeds geen plafond/extra limiet kunt instellen en je scheel mag betalen als je er buiten gaat / gratis lage snelheid door (als ze dat is gewoon doen scheelt echt veel negatieve reviews).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 21:24
Ik heb in de oude actie 30GB en 400 min voor 16 euro gescoord... 10GB extra voor 2 euro klinkt verleidelijk maar in de praktijk zal ik de 30GB amper op maken dus laat staan 40GB.

Het mooie is wel dat de volledige bundel in de EU te gebruiken is. Zoveel GB krijg je bij de Unlimited Abo's bij de grote providers niet eens!

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Onze ervaring met Simyo is niet echt positief tot nu toe. Jammer dat je de bundel niet kan meenemen naar de volgende maand. Voorheen bij Telfort/kpn spaarden we deze vaak op zodat je in de vakantie kon streamen. Je kan wel opschalen naar een andere bundel, maar dat gaat pas een maand later in. Als je er iets overheen gaat kost het gelijk euro's, is eigenlijk niet meer van deze tijd.

Jammer dat enkel Kpn/Vodafone de databundel omzetten naar lage snelheid als je het einde hebt bereikt.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harmen schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 10:19:

Jammer dat enkel Kpn/Vodafone de databundel omzetten naar lage snelheid als je het einde hebt bereikt.
t-mobile doet dit ook

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Harmen schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 10:19:
Onze ervaring met Simyo is niet echt positief tot nu toe. Jammer dat je de bundel niet kan meenemen naar de volgende maand. Voorheen bij Telfort/kpn spaarden we deze vaak op zodat je in de vakantie kon streamen. Je kan wel opschalen naar een andere bundel, maar dat gaat pas een maand later in. Als je er iets overheen gaat kost het gelijk euro's, is eigenlijk niet meer van deze tijd.

is het opsparen nog gangbaar dan? Ik dacht dat de meeste providers daar wel vanaf waren.

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Bij Telfort voorheen wel, wil nu simonly aanvragen. Druk in onderzoek, Simyo leek mij wel een goede keuze. Klantenservice was iig goed bereikbaar. Hou het topic ff in de gaten.

Whatever.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online
Bel & MB's meenemen kon alleen bij Telfort (ergens sinds 2015). Dat was ook een USP van Telfort. Dit deden ze omdat er vanuit de markt kritiek en vraag was. Raar is het wel. Je tikt iets per maand af en einde van de maand ben je de rest gewoon kwijt. Met de wekelijkse boodschappen leeg je de koelkast / voorraad kast toch ook niet ;).

Verder zat er ook toen ook een max aan ik dacht 3 maand.

Hi en Telfort waren aardig betaalbaar VS KPN zelf. Enige fatsoenlijke alternatief is Simyo (als je KPN netwerk wilt zitten)

2x uitstapje gemaakt naar VF en T-Mobile, nooit meer (natuurlijk het volgende kan voor iedereen anders zijn)! Onderweg van werk naar huis (40 km) 2x elke keer op dezelfde punt totaal geen bereik, en af en toe blik/robot geluid dat het net niet wegviel. KPN netwerk kan begin en einde rit gewoon helder bellen.

Wat trouwens soms ook een leuk bespaar hack is als Simyo afsluit en opzoek bent naar nieuwe tel

Via Belsimpel kies 1 jaar abbo ( duurste abbo ) dan krijg je hoogste korting op de tel (per merk en model kan verschillen)

Nu kan je bij Simyo ook al heb je een jaar contract maandelijks aanpassen. Dus zodra je abbo hebt stel je indien nog naar beneden. *knip* dit (refferals) is niet de bedoeling.....

Klantenservice is zeker goed. Tijd terug was mijn account kapot op het forum (zit aan je 06 dus ander account reggen kan niet) omdat ik was overgestapt naar een andere provider en weer terug (data bundel was vroeger te weinig nu meer van deze tijd), daarom nu weer terug sinds april 2020.

[ Voor 20% gewijzigd door Bullet NL op 12-08-2021 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Wat ik irritant vindt bij simyo is dat de app het verbruik vertraagd weergeeft. Eerder lette ik daar niet op, maar nu ik over de grens zit een tijdje met een vriend van me die per abuis z'n databundel leegtrok door een hotspot-connected laptop die vrolijk ging zitten dataslurpen, viel het ons beiden op dat de data soms een dag of meer achterloopt. Zo kun je dus ongemerkt net dat zetje over je bundel krijgen en meerkosten krijgen, ik vind dit ook nogal vreemd? Waarom niet 1x per uur bijwerken of realtime?

Ook bij het over de bundel gaan krijg je alleen een slot op je data vanaf EUR 60,50, je kunt deze limiet niet zelf instellen. Op het moment dat je de sms met 80% datalimiet bereikt krijgt, is het vaak al te laat. Dan mis je toch wel de "unlimited, maar je gaat terug naar 128 kbit/s na overschrijden bundel".

Gelukkig heb ik dankzij simyo compleet 30 GB ipv 15GB voor een paar euro meer voor op vakantie :+

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
RobbyTown schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 17:50:
Simyo heeft weer nieuwe bundels!

11 euro data bundel is komen te vervallen. 13 euro bundel is groter geworden.

6+4= 10 GB voor 9 euro ipv 6+2= 8 GB voor 9 euro. Meteen maar aangepast :).

[...]
Kijk, hier ook gelijk maar het abonnement aangepast. Lange tijd op 2gb voor 4 euro (+100min/sms voor 4 euro) gezeten, nu verkast naar 10gb + 100min/sms voor 13euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online
DoeEensGek schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 10:04:
[...]

Kijk, hier ook gelijk maar het abonnement aangepast. Lange tijd op 2gb voor 4 euro (+100min/sms voor 4 euro) gezeten, nu verkast naar 10gb + 100min/sms voor 13euro.
Uhm bijna 10 euro per maand meer met 8 GB meer. Nu die 8 GB ook echt nodig of vanwaar de switch?

Totaal 4 euro pm is onmogelijk geworden zie ik het bellen alleen al is al 5 euro.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Groentjuh
RobbyTown schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 10:32:
[...]

Uhm bijna 10 euro per maand meer met 8 GB meer. Nu die 8 GB ook echt nodig of vanwaar de switch?

Totaal 4 euro pm is onmogelijk geworden zie ik het bellen alleen al is al 5 euro.
Gelukkig kun je belbundel houden zolang je hem hebt. Maar inderdaad is tegenwoordig het minimum 5 euro voor 200 min/sms, 6 euro voor 200 min en onbeperkt sms en 7 euro voor onbeperkt min/sms.

Ik blijf echter lekker op mijn 100 min + 2GB voor €4 + €4 = 8 euro zitten. Maak ik nu al niet op, dus waarom zou ik dat aanpassen! Huidige bundels zou dat of 200 min + 1GB voor 9 euro zijn of 200 min + 3 GB voor 12 euro, dus ik zit wel goed...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
RobbyTown schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 10:32:
[...]

De maand duurde nu te lang. Dus ik wilde een stap omhoog, volgende maand helemaal weinig wifi dus besloten om nu voor 10gb te gaan. Kan altijd nog naar beneden.
Tis ook een beetje het bekende popcorn verhaal.

Belbundel pas ik niet aan, die raakt zelden op.

• Locolau
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 08-09 09:23
2Dutch schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 20:21:
Wat ik irritant vindt bij simyo is dat de app het verbruik vertraagd weergeeft. Eerder lette ik daar niet op, maar nu ik over de grens zit een tijdje met een vriend van me die per abuis z'n databundel leegtrok door een hotspot-connected laptop die vrolijk ging zitten dataslurpen, viel het ons beiden op dat de data soms een dag of meer achterloopt. Zo kun je dus ongemerkt net dat zetje over je bundel krijgen en meerkosten krijgen, ik vind dit ook nogal vreemd? Waarom niet 1x per uur bijwerken of realtime?

Ook bij het over de bundel gaan krijg je alleen een slot op je data vanaf EUR 60,50, je kunt deze limiet niet zelf instellen. Op het moment dat je de sms met 80% datalimiet bereikt krijgt, is het vaak al te laat. Dan mis je toch wel de "unlimited, maar je gaat terug naar 128 kbit/s na overschrijden bundel".

Gelukkig heb ik dankzij simyo compleet 30 GB ipv 15GB voor een paar euro meer voor op vakantie :+
Ik dacht dat je wel een sms kreeg bij 80%, 90% en 100%. Alleen die 90% twijfel ik.

Ik zat weer eens bij m'n bundels te krijgen en vond per abuis dat mijn ik mijn huidige bundel 12gb voor €9 kon upgraden naar 20gb, ook voor €9. Dus dat maar even gedaan. En ik behoud mijn 400 voor €4,50 (was oud). Toch mooi meegenomen die 8gb extra. Ik maak gebruik van Simyo compleet overigens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Groentjuh
Locolau schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 11:09:
[...]
Ik dacht dat je wel een sms kreeg bij 80%, 90% en 100%. Alleen die 90% twijfel ik.
Je krijgt een SMS bij 80% en 100% verbruik van je databundel. 90% krijg je niets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Het hele euvel is dat het verbruik zo hard kan gaan, dat op het moment dat jij je 80% sms krijgt, je er al doorheen gestookt zit. En de app is niet realtime met de data, wisselt tussen een dag of ruime dag vertraging en bijgewerkt sinds afgelopen nacht. Les is dus: neem een zo ruim mogelijke bundel en hou ruime marges aan ;) Zelf dankzij simyo compleet voor paar euro 15 GB verdubbeling -> 30 GB gekregen. Daar red je het prima een weekje of 2 mee op vakantie in de EU als je wat op je foon pielt.

-edit-
Gister zag ik dataverbruik bijgewerkt tot een uur terug, ze hebben echt rare update-intervals :P

[ Voor 11% gewijzigd door 2Dutch op 21-08-2021 11:10 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Groentjuh
De app loopt achter, maar de SMSjes worden niet door Simyo's systemen gestuurd, maar door KPN. KPN is daar wel real-time in.

Marge houden zou ik desondanks doen. Als je Android hebt kun je vrij gemakkelijk het mobiele dataverbruik limiteren in instellingen. Zet die limiet ook aan en dan beperk al flink eventuele problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurroen
  • Laatst online: 14:49

jurroen

Security en privacy geek

Weet iemand hoe de VoLTE ondersteuning bij Simyo is? Ze zeggen het zelf te ondersteunen - dat het netwerk het ondersteund, mijn telefoon (Pixel 3a) én dat het met mijn abonnement ook moet kunnen.

Echter, ik heb niet de optie om dat aan te zetten - zover ik gevonden krijg is die optie alleen zichtbaar als de telco het ondersteund.

Met de klantenservice (en hun navraag bij de "technische dienst") kom ik niet verder. Toestelreset, nieuwe SIM kaart helpt ook niet.

CarrierConfig versie: kpn_nl-25000000620.45

Ongevraagde verzoeken per DM beantwoord ik niet, sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online
@jurroen ben zelf een pixel 4a gebruiker
Even gecheckt als ik nu wel of geen. 4G / VoLTE beller ben.

https://www.simyo.nl/4g/volte-4g-bellen daar komt heel de pixel niet voor.

Even gekeken waar je het dus kan vinden. Dit heb ik. Blijkbaar ben ik dus VoLTE beller?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/koNb305dkg230lOK-gVPf5rsTIE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8MBhTu5ZsY8WtwW5kaMxNM9d.png?f=fotoalbum_large

Om heel eerlijk te zijn merk weinig verschil... Nooit problemen met bellen in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:00

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Per vandaag overgestapt van KPN naar Simyo maar het lijkt er op dat er iets mis is gegaan. Vanochtend stopte het nummer waar ik portatie voor heb aangevraagd met werken bij KPN maar kan er nog niet mee uitbellen (als Ik bel staat er een of ander tijdelijk nummer in beeld) Als ik bel naar mijn eigen nummer krijg ik te horen “dit nummer is niet in gebruik” Lekker dan dat de portatie op een zondag plaats vindt en Simyo alleen tijdens werkdagen te bereiken is :(

Ben nu dus al de hele dag niet bereikbaar via mijn mobiel…

[Update]
Sinds vanochtend werkt het. Gisteren dus hele dag onbereikbaar geweest :-/

[ Voor 13% gewijzigd door Tomba op 27-09-2021 08:54 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online
Voor de mensen die nu 10GB hebben voor 9 euro. Nu 12 GB voor 9 euro ivm blackfriday deal TM 30 nov.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• acale
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 20:35
Dat heb ik vandaag nog gedaan maar bedankt voor de tip 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RicoK
Thanks @RobbyTown, ik heb zojuist de bundels van mijn kinderen aangepast tot 12GB. Ik zelf heb al 20GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15:11

thof

FP ProMod
Vandaag zowaar eens de nieuwsbrief zitten lezen van Simyo voor mijn prepaid sim.
Viel mij het volgende op:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zE8Knuamt60ZB_f1D7oCzJUQVr8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/WCwo7M5cbHksBqKbWsWo9as6.png?f=user_large

Ik vraag mij af hoe Simyo aan deze informatie komt? Beide bedrijven vallen uiteraard onder de KPN groep, dus ik vermoed dat die data via KPN B.V. -> Moederbedrijf -> Simyo B.V. gegaan is. Maar mag dit soort informatie onderling uitgewisseld worden en ingezet voor commerciële doeleinden?

Edit:
Simyo lijkt geen losse entiteit meer te zijn en merknaam te zijn onder de KPN B.V.: https://www.simyo.nl/over-simyo
Ik was in de veronderstelling dat het nog wel een losse B.V. onder eenzelfde groep. Voeren ook allemaal hetzelfde privacy beleid, waarin Simyo aangeeft dat KPN B.V. de verwerker is:
https://www.simyo.nl/privacy
Oftewel, alles is eenzelfde B.V. en daarmee is er ook niet echt sprake van uitwisseling. Mag dus lijkt mij :)

[ Voor 27% gewijzigd door thof op 17-11-2021 10:27 ]

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-09 01:40
thof schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:24:
Vandaag zowaar eens de nieuwsbrief zitten lezen van Simyo voor mijn prepaid sim.
Viel mij het volgende op:
[Afbeelding]

Ik vraag mij af hoe Simyo aan deze informatie komt? Beide bedrijven vallen uiteraard onder de KPN groep, dus ik vermoed dat die data via KPN B.V. -> Moederbedrijf -> Simyo B.V. gegaan is. Maar mag dit soort informatie onderling uitgewisseld worden en ingezet voor commerciële doeleinden?

Edit:
Simyo lijkt geen losse entiteit meer te zijn en merknaam te zijn onder de KPN B.V.: https://www.simyo.nl/over-simyo
Ik was in de veronderstelling dat het nog wel een losse B.V. onder eenzelfde groep. Voeren ook allemaal hetzelfde privacy beleid, waarin Simyo aangeeft dat KPN B.V. de verwerker is:
https://www.simyo.nl/privacy
Oftewel, alles is eenzelfde B.V. en daarmee is er ook niet echt sprake van uitwisseling. Mag dus lijkt mij :)
Is die alinea in de nieuwsbrief bedoelt om klanten naar een Simonly abonnement te lokken, of gaat Simyo nu ook compleet voordeel geven voor de prepaid gebruikers?

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Groentjuh
timmie1 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 13:28:
[...]

Is die alinea in de nieuwsbrief bedoelt om klanten naar een Simonly abonnement te lokken, of gaat Simyo nu ook compleet voordeel geven voor de prepaid gebruikers?
Dubbel beltegoed voor Simyo Compleet prepaid klanten? Zou leuk zijn, maar ik zie dat toch niet zo snel gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
RobbyTown schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 19:14:
Voor de mensen die nu 10GB hebben voor 9 euro. Nu 12 GB voor 9 euro ivm blackfriday deal TM 30 nov.
Thanks. Ben zelf naar 6GB voor 7 euro terug gestapt. :9 (Afgelopen 2 maanden net voor in de 4GB verbruikt.)

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15:11

thof

FP ProMod
timmie1 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 13:28:
[...]

Prepaid lokken naar SimOnly.

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Iemand een idee hoe lang t duurt voor simyo mijn KPN thuis internet oppikt tbv van ‘Compleet’? Op de website staat
Vanaf dag 1 dubbel voordeel
Maar na 6 dagen KPN internet nog niets. Volgens de compleet gedesinteresseerde agent die ik via whatsapp sprak lag het er eerst aan dat ik alleen internet had (right) en toen duurde t meestal 1-2 weken wat dan weer niet matcht met ‘vanaf dag 1’ ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Tomba schreef op woensdag 22 december 2021 @ 19:05:
Iemand een idee hoe lang t duurt voor simyo mijn KPN thuis internet oppikt tbv van ‘Compleet’? Op de website staat

[...]

Maar na 6 dagen KPN internet nog niets. Volgens de compleet gedesinteresseerde agent die ik via whatsapp sprak lag het er eerst aan dat ik alleen internet had (right) en toen duurde t meestal 1-2 weken wat dan weer niet matcht met ‘vanaf dag 1’ ;)
Agent via WhatsApp? Ik zou daar gelijk op het forum van simyo wat plaatsen, daar zijn ze meestel wel heel snel.

[ Voor 20% gewijzigd door dutchnltweaker op 23-12-2021 08:53 ]

• Tomba

Tomba

dutchnltweaker schreef op donderdag 23 december 2021 @ 08:46:
[...]

Agent via WhatsApp? Ik zou daar gelijk op het forum van simyo wat plaatsen, daar zijn ze meestel wel heel snel.
Ik open de app en zowaar;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ip93dn6P3LGGfKtfMdGxqdEkeYM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xkhMHd5Iez4DcfrGrsxAoS1A.jpg?f=fotoalbum_large
Exact 1 week later :p

En niks vanaf dag 1; krijg t vanaf volgende maand. 24GB wat moet ik ermee :p (popcorn pricing strategy is wel op orde bij simyo, voor 2€ per maand 24 ipv 12GB data…)

[ Voor 11% gewijzigd door Tomba op 23-12-2021 08:53 ]

• dutchnltweaker
Tomba schreef op donderdag 23 december 2021 @ 08:51:
[...]

Ik open de app en zowaar;

[Afbeelding]
Exact 1 week later :p
Dat is mooi!
Ik had deze forum post al gevonden https://forum.simyo.nl/ab...net-aansluiting-heb-45042

Daar werd aangegeven dat het wel een week kon duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Habaneros
Ok tijd voor een nieuw toestel, zit bij Simyo maar vanwege mega geisoleerd nieuwbouwhuis aangewezen op bellen via wifi. mijn Pixel 3XL doet dat prima op een Vodafoon netwerk maar niet op Simyo. Dus denk ik er over om over te stappen naar een Samsung a52s maar wil zeker weten of dat wel bellen over wifi heeft.
iemand die dat toestel (Samsung a52s) op een Simyo netwerk met bellen over wifi ?
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste