Dat kan kloppen
Het is nog geen 1 november
Het is nog geen 1 november
Ik las dat ze het gefaseerd gingen uitrollen en dat op 1 nov het iedereen heeft.
Nog niet gezien, Enschede/Hengelo.Pilovali schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 17:35:
Iemand toevallig al 5G op zijn telefoon?
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
[ Voor 15% gewijzigd door Pilovali op 29-10-2024 11:21 ]
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
[ Voor 100% gewijzigd door RoD op 29-10-2024 13:06 ]
Dat hoeft ook niet. Het is ook voornamelijk capaciteit.poststamp schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 12:11:
Hier intussen ook 5G, maar de ontvangst is geen streep beter dan 4G. Mijn tweede sim is 4G, ook kpn, en heeft dezelfde streepjes.
Ik zit op het randje, 4G heeft zelfs iets beter bereik. De 5G dipt soms. Vodafone heeft beter bereik voor mij.Pilovali schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 12:50:
[...]
Dat hoeft ook niet. Het is ook voornamelijk capaciteit.
5G zit op 773 MHz en 4G op 816 MHz. Dit verschil zou je bijna niet merken, tenzij je op het randje van bereik misschien zit.
Ja, meestal is die dan nog wel te redden. Dat moet echter wel via de klantenservice gebeuren.DoeEensGek schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 12:56:
Sjit, ik heb een prepaid kaartje laten verlopen gisteren. Iemand idee of nog te herstellen is? Nummer werd nog wel gebruikt.
Probeer eens je 2de sim uit te zetten. Het kan zijn dat je dan niet alle frequenties kan gebruiken omdat de andere sim deze in gebruik heeft.poststamp schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 13:12:
[...]
Ik zit op het randje, 4G heeft zelfs iets beter bereik. De 5G dipt soms. Vodafone heeft beter bereik voor mij.
Ik weet dat KPN 3 maand apart houd en als je opwaardeerd nummer weer actief hebt.DoeEensGek schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 12:56:
Sjit, ik heb een prepaid kaartje laten verlopen gisteren. Iemand idee of nog te herstellen is? Nummer werd nog wel gebruikt.
Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe
Kijk is naar het dataverbruik dat gaat met 5G ook stukken sneller dan 4GPilovali schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 13:28:
[...]
Probeer eens je 2de sim uit te zetten. Het kan zijn dat je dan niet alle frequenties kan gebruiken omdat de andere sim deze in gebruik heeft.
--
Ik heb een speedtest gedaan, en er zit een groot positief verschil in. Voornamelijk in de upload en latency.
4G
[Afbeelding]
5G
[Afbeelding]
Een plaatje van 40 MB blijft een plaatje van 40 MB. Ik moet alleen niet continu gaan speedtesten, dan ga ik snel door m'n bundel heenRobbyTown schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 13:42:
[...]
Kijk is naar het dataverbruik dat gaat met 5G ook stukken sneller dan 4G.
[ Voor 8% gewijzigd door Pilovali op 29-10-2024 13:50 ]
Meteen verhuizing naar een andere provider regelen? VANDAAG NOG? NU?DoeEensGek schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 12:56:
Verdraagzaamheid is het hoogste gebod
en wie dat niet eert die schoppen we rot.
<John O`Mill>
Waarom? Ik zou eerst gewoon de klantenservice van Simyo met enige spoed contacteren. Als die klantenservice al nee zegt, dan zegt nummerbehoud waarschijnlijk dat die aansluiting niet meer in gebruik is en dus ook niet meer mee te nemen is.Hippe Lip schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 14:38:
[...]
Meteen verhuizing naar een andere provider regelen? VANDAAG NOG? NU?
Jaa die heb ik net uit de junkbox gevist. Maar we gaan klantenservice ff berichten! Dank!RobbyTown schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 13:41:
[...]
Ik weet dat KPN 3 maand apart houd en als je opwaardeerd nummer weer actief hebt.
Als ik Simyo lees lijkt daar geen sprake van. Die sturen 2 weken vooraf een reminder iets wat kpn niet doet
https://www.simyo.nl/klan...prepaid-simkaart-verlopen
True maar speedtest doen gaat wel extreem hard. Met 4G ging hier geen 500MB doorheen wat met 5G wel doet.Pilovali schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 13:44:
[...]
Een plaatje van 40 MB blijft een plaatje van 40 MB. Ik moet alleen niet continu gaan speedtesten, dan ga ik snel door m'n bundel heen
Het verschil met 5G en 4G is een stuk kleiner dan 4G en 3G.
[ Voor 14% gewijzigd door RobbyTown op 29-10-2024 16:49 ]
Yup. Hoe hoger de snelheid, des te meer data je verbruikt.RobbyTown schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 15:36:
[...]
True maar speedtest doen gaat wel extreem hard. Met 4G ging hier geen 500MB doorheen wat met 5G wel doet.
Geen idee als door 5G gevolgen heeft voor kwaliteit filmpjes die je aangeboden krijgt (hoog vs laag kwaliteit).
[Afbeelding]
[ Voor 7% gewijzigd door Pilovali op 29-10-2024 23:36 ]
[ Voor 35% gewijzigd door Puller op 30-10-2024 00:02 ]
Wellicht interessant om dan ook te vermelden welk toestel het om gaat? (En evt welke OS versie)Dark96 schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 13:35:
Merkte dat ik vandaag naar 5G ben overgegaan, internet werkte meteen niet meer naar behoren. Heb mijn toestel maar gelimiteerd tot 4G, daarna geen problemen meer.
Stay safe
Een minuten bundel is ook niet meer van deze tijd.Master FX schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 14:57:
Simyo is wel een beetje aan het hannesen met die minuten volgens mij. Eerst was het 200 en bij een combinatie met KPN internet werd het 400. Toen kreeg ineens iedereen standaard 400 minuten (eerst een tijdje onder het mom van een verdubbeling en toen ook ineens een tijdje als standaard) en nu staat er weer 200, met een verdubbeling naar 400.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dat is ook zeker waar...stormfly schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 15:09:
[...]
Een minuten bundel is ook niet meer van deze tijd.
Stay safe
<John O`Mill>
Ze zetten 5G ook niet voor jou aan, maar om het netwerk te balanceren zodat bepaalde frequenties minder vaak worden gebruik en anders ingezet kunnen worden in de toekomst.Hippe Lip schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 21:53:
[Afbeelding]
Vandaag naar 5G over. Gisteren een paar keer een speedtest gedaan en vandaag weer.
Download schiet ik er nix mee op, upload is ca. 2x zo snel geworden. Maar ja, wat upload ik nou helemaal vanaf mobiel…
iPhone 5 Pro Max.
[ Voor 44% gewijzigd door Hippe Lip op 30-10-2024 23:05 ]
<John O`Mill>
Het is een combinatie van de banden in je toestel en de banden in de mast waar je op dit moment op bent ingelogd. www.antennekaart.nl kan je meer inzicht geven.Hippe Lip schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 23:03:
@stormfly
Dat snap ik; ik wilde alleen mijn resultaten hier weergeven, ter vergelijk met die van anderen.
Het valt me wel op dat mijn down- en uploadsnelheid een stuk minder is dan wat anderen hiervoor lieten zien. Komt dat door mijn positie in het netwerk, t.o.v. de masten?
Samsung Z Fold 5RobertMe schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 13:39:
[...]
Wellicht interessant om dan ook te vermelden welk toestel het om gaat? (En evt welke OS versie)
* RobertMe ziet nu ook een 5G indicatie op zijn Pixel 6a, gisteren nog niet. Regio heel erg Zuid Limburg.
@BarrycadeBarrycade schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:56:
Mijn dochter blij: ging opeens van 24 GB naar 40 GB omdat "Simyo blij met haar is". (Nou ja met mij want ik betaal).
De rest van het gezin krijgt ogenschijnlijk niets. Snap even niet waarom dit wordt gedaan. Meer mensen dezelfde ervaring?
<John O`Mill>
[ Voor 3% gewijzigd door RobbyTown op 02-11-2024 22:53 ]
Even voor de duidelijkheid: dit kwam spontaan vanuit Simyo.Hippe Lip schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 22:18:
[...]
@Barrycade
Van 24 naar 40GB? Dat is dan een wat oudere bundel, want die wordt nu niet aangeboden.
Ik kan kiezen voor een 24GB bundel (de 2 x 12GB), maar heb nu 20 (2 x 10). Maar kan in mijn lijstje van bundelwijzigingen niet voor 40GB kiezen; niet 1 x 40 en ook niet voor 2 x 20. De grootste is 2 x 15GB.
Is het mss haar Simyaardag? Dan krijg je eenmalig een aantal GB extra. Mag je zelf kiezen in welke maand je die wilt gaan gebruiken.
Persoonlijk heb ik hetzelfde maar dan van 10 -> 15 GB verdubbeld naar 30 GB. Daar staat inderdaad hetzelfde bij dat als ik de bundel wijzig deze niet meer beschikbaar is.Barrycade schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:56:
Mijn dochter blij: ging opeens van 24 GB naar 40 GB omdat "Simyo blij met haar is". (Nou ja met mij want ik betaal).
De rest van het gezin krijgt ogenschijnlijk niets. Snap even niet waarom dit wordt gedaan. Meer mensen dezelfde ervaring?
Even benieuwd wat voor telefoon je gebruikt.Felidaelynx schreef op zondag 3 november 2024 @ 10:34:
[...]
Persoonlijk heb ik hetzelfde maar dan van 10 -> 15 GB verdubbeld naar 30 GB. Daar staat inderdaad hetzelfde bij dat als ik de bundel wijzig deze niet meer beschikbaar is.
@BarrycadeBarrycade schreef op zondag 3 november 2024 @ 10:54:
[...]
Even benieuwd wat voor telefoon je gebruikt.
Ik heb het idee dat het zou kunnen komen door dat ze een iPhone (11) gebruikt.
<John O`Mill>
Zelf heb ik een Samsung, maar ik heb pas sinds maart een abonnement bij Simyo. Dus misschien om een vroeg overstap abonnement te vermijden.Barrycade schreef op zondag 3 november 2024 @ 10:54:
[...]
Even benieuwd wat voor telefoon je gebruikt.
Ik heb het idee dat het zou kunnen komen door dat ze een iPhone (11) gebruikt.
iPhone 11 blijft haperen op KPN-netwerk, klanten wachten op oplossing ?Hippe Lip schreef op zondag 3 november 2024 @ 11:38:
[...]
@Barrycade
Waarom denk je dat het aan het toestel ligt?
[ Voor 31% gewijzigd door Raven op 03-11-2024 13:44 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
[ Voor 18% gewijzigd door effem op 12-11-2024 22:56 ]
Vind 't maar een rare website. Kan daar nooit data plafond aanvinken? Dan wil ik echt geen 2 jaar abbo hebben. Al zou je 't vast nog wel achteraf via de app kunnen regelen. Just to be sure...effem schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 22:54:
Nu bij belsimpel 2 jaar 400 min/sms 10 GB voor 8 euro/mnd met eur 100 cashback.
Effectief is dat net geen eur 4/mnd. alleen nieuwe klanten, aanbieding geldig t/m 13 nov.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Je kunt via Mijn Simyo elke maand bundels veranderen binnen jouw tariefplan (het aanbod van bundels ten tijden van afsluiten van het contract). In het ergste geval heb je de eerst maand geen dataplafond, omdat je misschien niet voorafgaand aan het ingaan van het contract die bundel kunt toevoegen. Dataplafond is in dat aspect gewoon een bundel net als de andere.Oekol schreef op woensdag 13 november 2024 @ 20:08:
[...]
Vind 't maar een rare website. Kan daar nooit data plafond aanvinken? Dan wil ik echt geen 2 jaar abbo hebben. Al zou je 't vast nog wel achteraf via de app kunnen regelen. Just to be sure...
[ Voor 5% gewijzigd door Groentjuh op 14-11-2024 12:00 ]
With ^Telin schreef op donderdag 14 november 2024 @ 20:06:
Simyo 5G actief voor mij abonnement.
En ook gelijk weer uitgezet. Voegt iets toe t.o.v. 4G, alleen nadeel dat batterij sneller leeg loopt.
Oscar Wilde
Met een ING rente punten voucher van €25 nog goedkoper. Ik neem persoonlijk liefst 1 jarig abonnementen. Bij de 6gb kom je dan uit op 2,25 per maand voor 1 jaarda_Mastah schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 21:10:
Tip voor degenen die een overstap naar Simyo overwegen, t/m 2 december €100 cashback bij abonnementen vanaf 6GB, dan wordt je netto-prijs maar iets van 3 euro per maand: https://www.mobiel.nl/aan...v-364?returnUrl=/sim-only
Bedankt voor die tip!supercop7373 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 21:36:
[...]
Met een ING rente punten voucher van €25 nog goedkoper. Ik neem persoonlijk liefst 1 jarig abonnementen. Bij de 6gb kom je dan uit op 2,25 per maand voor 1 jaar
Interessante constatering, ik merkte de afgelopen weken ook al dat de batterij van m'n iPhone 13 Mini sneller leeg liep. Heb 5G nu ook maar even weer uitgezet.Telin schreef op donderdag 14 november 2024 @ 20:06:
Simyo 5G actief voor mij abonnement.
En ook gelijk weer uitgezet. Voegt iets toe t.o.v. 4G, alleen nadeel dat batterij sneller leeg loopt.
[ Voor 16% gewijzigd door ThinkPad op 23-12-2024 11:34 ]
Als je denkt dat dit met prepaid goedkoper op te lossen is (ik heb geen idee hoor…), dan koop je die erbij (eventueel als eSIM) voor de aanvulling van je data in die vakantietijd?Dtrierum schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 12:49:
Af en toe ben ik ook zo’n treurige boomer. Ik betaal voor mijn kpn contracten voor mijn privé en zakelijke 32 + 18 =50 euro per maand. Maar snel even overzetten naar Simyo.
MB gebruik kent één grote piek en dat is tijdens de zomervakantie. Je weet hoe dat gaat. Ik zag wel dat bijkopen van data relatief duur is bij Simyo? Of is 500mb voor 5 euro wel marktconform?
<John O`Mill>
Jij kan natuurlijk ook een maand je abbonement omhoog gooien, aangezien jij maandelijks jij abbonement mag wijzigen. (Als jij natuurlijk niet al op de max zit)Dtrierum schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 12:49:
Af en toe ben ik ook zo’n treurige boomer. Ik betaal voor mijn kpn contracten voor mijn privé en zakelijke 32 + 18 =50 euro per maand. Maar snel even overzetten naar Simyo.
MB gebruik kent één grote piek en dat is tijdens de zomervakantie. Je weet hoe dat gaat. Ik zag wel dat bijkopen van data relatief duur is bij Simyo? Of is 500mb voor 5 euro wel marktconform?
Ik zie 2 maanden terug nog een geen idee wanneer ze dat gaan aanbieden. Ik verwacht dan ook dat nog wel een flinke tijd zal duren.meesje schreef op donderdag 12 december 2024 @ 18:06:
Weten jullie of Simyo over niet te lange tijd esim voor de Apple Watch gaat ondersteunen? Info die ik hierover kan vinden is al wat gedateerd. En wellicht is er hier die wat dichter bij het vuur zit.
Ik zie graag citaten van wat jij nu beweert dat ik zeg in mijn bericht, want ik beweer enkel dat prepaid geen dataplafond kent. Daarnaast leg ik uit hoe het bij prepaid nu werkt.Bubbleblower1 schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 14:54:
Hey @Groentjuh,
Inmiddels ben ik geband op het simyo forum vanwege het schrijven van dit topic:
https://forum.simyo.nl/pr...un-prepaid-simkaart-48947
waarvan de titel overigens anders was, het was geen vraag, maar een constatering.
Hieronder mijn reactie op jouw laatste post:
"als ik daarop google kom ik een 10 jaar oud draadje op Tweakers tegen dat de ACM simyo op de vingers had getikt vanwege deze oplichterij;
nieuws: ACM tikt Simyo op de vingers vanwege 'negatief prepaidtegoed'
Jij was er als de kippen bij om daarop te reageren, binnen een half uur had jij al een uitgebreide reactie, waarin je o.a. stelde dat die oplichterij niet verboden was volgens de telecom gedragscodes en je je verder zo positief over simyo uitliet dat anderen zich afvroegen of je geen trol was.
Ik geef in het bericht aan dat de klantenservice van Simyo echter niets kan doen aan de KPN dingen. Simyo heeft een eigen kantoor met eigen systemen.Bubbleblower1 schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 14:54:
En KPN en simyo horen bij elkaar hoor, in dat artikel was het dan ook woordvoerder Maurice Piek van moederbedrijf KPN die reageerde.
Deze incidenten zeggen iets over hun bedrijfscultuur.
KPN heeft me jarenlang bestolen en ook simyo besteelt haar klanten."
Destijds was Groentjuh actief als trol op Tweakers en nu nog steeds op het simyo forum.
Ook dat zegt iets over hun bedrijfscultuur.
[ Voor 3% gewijzigd door Groentjuh op 14-12-2024 16:57 ]
@Bubbleblower1Bubbleblower1 schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 14:54:
Hey @Groentjuh,
Inmiddels ben ik geband op het simyo forum vanwege het schrijven van dit topic:
https://forum.simyo.nl/pr...un-prepaid-simkaart-48947
waarvan de titel overigens anders was, het was geen vraag, maar een constatering.
[…]
<John O`Mill>
Volgens mij is de correcte term die je zocht marktwerking. Je bent niet verplicht om Simyo klant te worden of blijven. Je bent zelfs niet verplicht om klant te zijn van een operator op het KPN netwerk.zwaargeschapen schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 20:01:
Feit is wel dat KPN belachelijke hoeveelheden geld vraagt voor diensten die zij aan trouwe klanten leveren. Enige optie om niet genaaid te worden is dan overstappen, dat is toch bezopen.
Volgens mij is de correcte term die je bedoelt het ontbreken van marktwerking. Er is al meermaals aangegeven dat er sprake is van een oligopolie in de telecomsector.RobertMe schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 21:10:
[...]
Volgens mij is de correcte term die je zocht marktwerking. Je bent niet verplicht om Simyo klant te worden of blijven. Je bent zelfs niet verplicht om klant te zijn van een operator op het KPN netwerk.
Mijn moeder heeft al 5 jaar Simyo prepaid. Mobiele data staat zowel bij Simyo als in de telefoon uit. Nog nooit iets gehoord over onverwachte / hoge kosten.
Gokje, da's met een korting of BF deal?GioStyle schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 21:25:
Oligopolie of niet in de telecomsector: na de kerst heb ik een sim only van Simyo voor nog geen 4 euro per maand met 400min/10GB. Volgens mijn portemonnee is er voldoende marktwerking.
[ Voor 27% gewijzigd door ThinkPad op 15-12-2024 06:51 ]
Aanvullend op bovenstaande. Deze actie is vroegtijdig beëindigd na herevaluatie van de wijze waarop de cadeaubon geclaimd dient te worden. De actiesite is dan ook inmiddels offline gehaald. Klanten die via deze kanalen wel hebben besteld, maar deze cadeaubon niet hebben geclaimd zullen worden gecontacteerd per email. Zie deze forumpost.Groentjuh schreef op donderdag 12 december 2024 @ 17:17:
Voor de gene die overstappen via bellen.com of overstappen.nl tussen 1 oktober en 31 december (in daarbij dus die bol.com cadeaubon willen krijgen). Daarvoor bestaat kennelijk echt een website, die bij mij persoonlijk allerlei rode vlagen zou geven: https://simyo.mijn-cadeaukaart.nl/
<John O`Mill>
[ Voor 17% gewijzigd door Focus89 op 23-12-2024 20:02 ]
Ik heb een paar weken geleden een nieuw abonnement afgesloten en als extra kortingscode “FNV35TRI” toegevoegd voor nog eens 35 euro extra cashback bij mobiel.nl. Weet niet of deze nog werkt maar de moeite van het proberen waard.Focus89 schreef op zondag 22 december 2024 @ 20:18:
Zijn er nog interessante (verleng)aanbiedingen bij Simyo? Hier lopen 2 sim only contracten af.
Een nieuw toestel is net nodig.
De best gevonden deal nu toe is via Mobiel.nl
- 6 GB (+ 4 GB vanwege KPN tv/internet)
- 400 belminuten
- 2 jaar
= 7,50 per maand.
€ 30,- cashback + JBL-oordopjes, JBL-speaker of € 60,- aan accessoires cadeau
Oost west 127.0.0.1 best
Helaas werkt de kortingscode niet (meer).draak42 schreef op zondag 22 december 2024 @ 20:41:
[...]
Ik heb een paar weken geleden een nieuw abonnement afgesloten en als extra kortingscode “FNV35TRI” toegevoegd voor nog eens 35 euro extra cashback bij mobiel.nl. Weet niet of deze nog werkt maar de moeite van het proberen waard.
[ Voor 24% gewijzigd door Cheezborger op 27-01-2025 13:28 ]
Deze actie hebben ze wel vaker. Mijn partner heeft dit half nov gedaan via belsimpel, ik eind nov via budgetmobiel. Cashback is bij allebei inmiddels binnen.Cheezborger schreef op maandag 27 januari 2025 @ 13:26:
Alleen voor nieuwe Simyo klanten.
Alleen vandaag via Belsimpel, € 100 cashback bij min. 10GB abonnement bij Simyo, looptijd 2 jaar.
In mijn geval 24 x € 9 = € 216 - € 100 cashback = € 116, gem. € 4,83 per maand incl. onbeperkt bellen/SMS.
[Afbeelding]
Keep it calm...en lek mig de zuk
<John O`Mill>
Proef ik een sarcastisch ondertoontje?Hippe Lip schreef op maandag 24 februari 2025 @ 16:13:
@kromme Oei, da’s wel balen als de mast in je buurt het niet doet en je geen bereik hebt van een andere mast.
Keep it calm...en lek mig de zuk
Nope.
<John O`Mill>
Ik zelf heb al 2 keer gebruik gemaakt van zo'n claim promo cashback (een keer met simyo) zolang jij gewoon de cashback op tijd aanvraagt heb ik geen problemen ervaren.jwbokx schreef op maandag 14 april 2025 @ 11:48:
Zie net deze aanbieding voorbij komen:
https://www.belsimpel.nl/sim-only/simyo
Zit nu bij Ben. Kom ik goedkoper uit dan bij Ben. Mis alleen de extra data omdat ik bij Odido internet voor thuis heb.
Iemand ervaring met deze manier van cashback?
Heb het zelf nog nooit gedaan via die claimpormo.com....
[ Voor 11% gewijzigd door CyBeRSPiN op 19-04-2025 17:31 ]
Jij kan natuurlijk wel je bundel maandelijks aanpassen, maar als jij het later moet doen is een esim een betere oplossing.CyBeRSPiN schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 17:31:
Had via Pepper een mooie deal met cashback via Simyo. Maar goedkoop is wel duurkoop als je een keer wat extra GBs nodig hebt.
Je kan blijkbaar alleen per 0,5 GB a 5 euro bijkopen. Dat heeft Youfone toch beter voor elkaar.
Maar even op zoek naar een esim voor extra data dan.
Ja, heb nu voor 6 euro 3GB via een esim.Felidaelynx schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 18:23:
[...]
Jij kan natuurlijk wel je bundel maandelijks aanpassen, maar als jij het later moet doen is een esim een betere oplossing.
[ Voor 15% gewijzigd door CyBeRSPiN op 19-04-2025 18:32 ]
[ Voor 15% gewijzigd door StormRider op 20-04-2025 15:52 ]
[ Voor 16% gewijzigd door RicoK op 20-04-2025 16:03 ]
Handmatig een andere provider selecteren (Telekom is vaak het beste)StormRider schreef op zondag 20 april 2025 @ 15:51:
Iemand een tip?
In Duitsland en heb nauwelijks internet. Enkel e internet waarmee je berichten kan versturen.
Wat heb ik gedaan:
- APN volgens Simyo ingesteld
- werkte nog wel in NL
- roaming aan, anders geen e goed internet.
- snelheid tm 5G aanstaan. Dus alle frequenties
Zowel in steden als op afgelegen plekken. Internet in buitenland staat ook aan.
Betreft een Samsung S
[ Voor 40% gewijzigd door Mikejux op 20-04-2025 21:08 ]
Ik zie dit vaker terugkomen bij Simyo, zie ook hun eigen forum: https://forum.simyo.nl/buitenland-88StormRider schreef op zondag 20 april 2025 @ 15:51:
Iemand een tip?
In Duitsland en heb nauwelijks internet. Enkel e internet waarmee je berichten kan versturen.
Wat heb ik gedaan:
- APN volgens Simyo ingesteld
- werkte nog wel in NL
- roaming aan, anders geen e goed internet.
- snelheid tm 5G aanstaan. Dus alle frequenties
Zowel in steden als op afgelegen plekken. Internet in buitenland staat ook aan.
Betreft een Samsung S
[ Voor 90% gewijzigd door XelaRetak op 22-04-2025 07:46 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq