MooDyBLueS schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 10:42:
[...]
Dat klinkt erg goed. Ik denk dat die snelheden ook amper uitmaken, of je nu 150 of 300 of 500 Mbps hebt, het is een telefoon, geen PC of game console waar je bij vlagen tientallen GB's download.
En het is logisch dat Simyo niet vooruitloopt op nieuwe technieken, maar als ik als privé iPhone gebruiker en zakelijke Android gebruiker zie dat Apple RCS gelanceerd heeft maar de NL providers er niks aan gedaan hebben om het te ondersteunen (nog) maar de Belgische wel, dan zie ik ook steeds minder reden om bij KPN zelf te blijven als het netwerk hetzelfde is.
Ik heb ook Simyo al best aantal jaar nu, en moet zeggen bevalt mij prima.
Ook die 5G, ja lekker boeiend. ja je zit op tweakers maar miste ik het nee.
De snelheden zijn meer dan prima, merk helemaal niks van traag internet. En de prijzen zelf vind ik ook wel leuk.
1 keer klanten service paar jaar geleden gebeld, omdat ik mijn Esim opnieuw wou activeren. je kreeg toen een sms ter verificatie.
Echter ik had mijn telefoon gereset, hij was helemaal leeg. dus ik kon helemaal geen sms ontvangen

.
Ik belde op via mijn werk mobiel, die persoon lach in een deuk van lachen ook hoe ik het vertelde. Nou hij zij heb je toegang tot jou email ik ja.
Ok doe het opnieuw dan stuur ik jou de code per mail, dus zo gezegd zo gedaan. was snel en goed opgelost.
In de tussentijd is de Esim activatie veranderd, en gaat het niet meer per sms. En werkt het gewoon beter nu.
Dus misschien door onder andere mijn melding, er een verandering in de procedure gemaakt is.
Dus ja prijzen bevallen mij prima 6gb data voor 7,50 en 400min bellen/sms, en de klanten service ook 1 keer maar goed een goede ervaring mee(Toch ook uiteindelijk belangrijk).