3D Contest v37: Concept Car Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste
Acties:
  • 14.964 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147262

Als je er normaal mee rijdt is de BMW toch heel wat graadjes veiliger dan een fiat500...
Ik heb die Fiat niet gemoddeld om mijn auto voorkeur uit te spreken, maar vind het wel een leuk wagentje. Denk inderdaad neit dat je met 120 km/uur in zon koekblik ergens op moet knallen (dat meot je trouwens met geeneen auto proberen) maar echt veel kreukelzone heb je niet lijkt mij.

Heb er wat extra detail ingeklust en weer wat zaken opgeschoond. Ga nu maar eens dat HDRI belichting uitzoeken hoe dat werkt ik vind die belichting op die ferrari van daniel kunst namelijk wel heelerg bruut (het model trouwens ook :) ).

Heeft iemand een link van een goede tutorial daarover ergens?

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fransjeobbens/forum/v37wip9klein.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fransjeobbens/forum/v37wip10klein.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-04 09:40
ik heb deze tut gebruikt van chester. alleen heb k de reflection color bij de eerste op wit gezet (ipv zwart) en verder zo goed als kon de instellingen overgenome (heb andere vray versie :P ).

voor HDRI moet je ff op i-net zoeke, ik heb die van mij van http://www.lightworks-use...r_collection/sachform.htm

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thanx daniel dat zijn wel mooie HDRI files op die site betere dan ik tot nu toe kon vinden. Ik gebruik zelf mental ray om te renderen dus eens ff kijken hoe ik die tutorial erna vertaal. Als ik het zo zie gebruik je die HDRI alleen als mapping in het envoriment slot of doe je er nog meer mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
idd alleen als map in de envoirement. je moet ze alleen wel instellen op cubic, niet op cilindrical...

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-02-2024
Anoniem: 147262 schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 18:55:Ik heb die Fiat niet gemoddeld om mijn auto voorkeur uit te spreken, maar vind het wel een leuk wagentje. Denk inderdaad neit dat je met 120 km/uur in zon koekblik ergens op moet knallen (dat meot je trouwens met geeneen auto proberen) maar echt veel kreukelzone heb je niet lijkt mij.

Heb er wat extra detail ingeklust en weer wat zaken opgeschoond. Ga nu maar eens dat HDRI belichting uitzoeken hoe dat werkt ik vind die belichting op die ferrari van daniel kunst namelijk wel heelerg bruut (het model trouwens ook :) ).

Heeft iemand een link van een goede tutorial daarover ergens?
120 te snel!?!?!? Ga dan maar nooit bij mij in de auto zitten :X

De Fiat 500 is toch van een tutorial? Die van Chester is inderdaad erg goed. Ik gebruik ook een soortgelijke techniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

120 te snel!?!?!? Ga dan maar nooit bij mij in de auto zitten
Ik zeg niet dat dat te snel is alhoewel ik zelf niet veel harder rijd op de snelweg, ik zou alleen niet graag met 120 tegen een betonnenmuur aan willen rijden of frontaal botsen met een andere auto.
De Fiat 500 is toch van een tutorial?
Nee de Fiat 500 is van Fiat en ik ben hem aan het nabouwen; als je doelt op die fiat 500 tutorial op 3dtotal.com (althans het gedeelte wat erop staat) en of ik hem gebruikt heb dan inderdaad heb ik naar die tutorial gekeken (is dat verboden?). Dit is de eerste auto die ik modelleer dus ik vind zo'n tutorial best handig als houvast. Jij hebt zeker nog nooit naar een BMW tutorial of een andere willekeurige ''model een auto tutorial'' gekeken?
Die carpaint en belichting van mij is ook deels met een andere tutorial gemaakt.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 147262 op 20-09-2005 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Update:

Afbeeldingslocatie: http://chester.qonstrukt.nl/3d/exelero/wip2m.jpg

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-04 11:02
ey chester ik heb die tutorial van jou gedaan maar ik kreeg helemaal geen glans op m'n objectje...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
voor de liefhebber, heir een wireframe van de enzo:

Afbeeldingslocatie: http://freepgs.com/daniel_kunst/got/autowire.png

hier heb k de spiegels er al opzitten, moet alleen nog een mooi spiegel materiaaltje hebbe..
hint, bij je eerste materiaal staat bij reflection de kleur op zwart. hoe lichter je die zet hoe meer die reflecteerd ;)

enne, chester, die van jou ziet er ook gelikt uit. t schiet alleen nog niet op he :9

[ Voor 52% gewijzigd door DP Kunst op 20-09-2005 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
DaNiEl KuNsT schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 21:31:
hier heb k de spiegels er al opzitten, moet alleen nog een mooi spiegel materiaaltje hebbe..

enne, chester, die van jou ziet er ook gelikt uit. t schiet alleen nog niet op he :9
Gewoon een vray material vatten en de reflect slot helemaal wit maken :p

Tjah, te weinig tijd om veel te doen :(

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:31

ThunderNet

Flits!

Of je neemt de 'flat mirror' material? :P

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda_82
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-12-2024

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Ik ben ook een uurtje aan het klooien geweest met een concept car. Niet precies wat iedereen verwacht van een concept car, maar goed:
Afbeeldingslocatie: http://img226.imageshack.us/img226/5442/wip012rf.jpg

Mezelf kennende ga ik dit nooit afmaken omdat ik er geen tijd voor heb, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

ook even een wire van mijn kant:
Afbeeldingslocatie: http://www.thundernet.nl/3d/contest/concept/wire1.png
zoals je kunt zien, heb ik het een en ander te fixen aan de wire :X niet bepaald netjes :X

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
ThunderNet schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 22:53:
ook even een wire van mijn kant:
[afbeelding]
zoals je kunt zien, heb ik het een en ander te fixen aan de wire :X niet bepaald netjes :X
Herken in een Jaguar XK 2006 model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Kan heel goed :) is 1 van de modellen waar ik me gedeeltelijk heb door laten inspireren :)
Maar ik heb 1 schetsje op papier getekend, daarna alles maar met losse hand, zonder references gaan modellen :)

Maar wire moet stuk rechter nog :)

Zow vanavond eens wat lopen aanklooien met zon HDRI map en mental ray, ben echt aangenaam verrast ik wist niet dat dat zo'n verschil zou uitmaken. Weet iemand hier te vertellen hoe zo'n HDRI precies werkt (wat het doet zeg maar). Het lijkt soort specular highlights te werpen op het model.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fransjeobbens/forum/v37wip11klein.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 147262 op 21-09-2005 00:28 ]

• DP Kunst
HDRI is een omgevingsmap geloof k. die van die link van mij vormen zeg maar een kubus om het model heen wat dan gereflecteerd wordt op je model ;)

k ben nu btw weer aan t rendere, hij wordt moooooi :9~
renders komen er zo weer aan ;)

ik ben benieuwd :)

Ja ik heb de HDRI zoiezo bij als enviroment mapping gebruikt, maar het verschil tussen een HDRI of een gewone bitmap als enviroment mapping is echt heel enorm groot. Dus vroeg me af hoe zon HDRI file werkt zeg maar.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-04 22:47
Vraagje aan alle heren modellers: hoe krijgen jullie die naden zo netjes op elkaar aansluitend en zo mooi smal? Is het verstandig om gewoon eerst de complete carroserie te maken en dan op het laatst pas de naden erin te doen, of maakt dat niet zo heel veel uit?

• DP Kunst
ligt eraan wat je het fijnst vind. k zit nu met verschillende delen en die naden is best een werk. al die vertexen heel precies positioneren...

Afbeeldingslocatie: http://freepgs.com/daniel_kunst/got/autowip15a.jpg

Afbeeldingslocatie: http://freepgs.com/daniel_kunst/got/autowip15b.jpg

mrrg eerst eens een binnekant maken, k vind t best irritant dat je alles er doorheen ziet. voor de rest vin k m best wel goed lukken, voor een eerste auto...

enne, marc1023, die HDRI op jou autotje ziet er best goed uit :Y)

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-04 11:46
Almootjuh schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 11:11:
Leuk, kan ik dus met een andere auto beginnen...
Krijgen we dat weer.... :/
"Oh jee, iemand anders maakt hetzelfde als ik bedacht had, moet ik weer iets anders gaan kiezen"

Nee, dat hoeft niet! Je mag gewoon hetzelfde maken! Wie heb jij wel een veel betere uitwerking (betere materialen, betere belichting, etc).

Nofi overigens, maar dit komt op hetzelfde neer als alle reacties van "Ik post gauw een WIP, dan heb ik dat onderwerp vast voor mezelf" zoals in (bijna) elke contest wel weer het geval is.
Stap daar toch eens vanaf en model gewoon wat je zelf graag wilt!

Ik doe overigens zelf niet mee, aangezien ik vrij weinig tijd heb. :P

@ Phreak:

Ik heb eerst hele vorm gemoddeld en dan de losse delen eruit snijden en detachen als je dan een meshsmooth modiefier eroverheen gooit krijg je naden tussen de onderdelen (zo heb ik het bij mijn deuren althans gedaan.

@Daniel Kunst:

Vette shit hoor _/-\o_ , die car wordt echt top (is ook vette auto natuurlijk).
Ik ga zelf ook es denken over leuk wagentje (of variant van de fiat 500)

• Boegel
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-01-2018

Boegel

just boegel

Anoniem: 147262 schreef op woensdag 21 september 2005 @ 00:27:
Zow vanavond eens wat lopen aanklooien met zon HDRI map en mental ray, ben echt aangenaam verrast ik wist niet dat dat zo'n verschil zou uitmaken. Weet iemand hier te vertellen hoe zo'n HDRI precies werkt (wat het doet zeg maar). Het lijkt soort specular highlights te werpen op het model.

[afbeelding]
* Boegel likes _/-\o_

boegel - er zijn maar 10 soorten mensen in de wereld: diegene die het binaire stelsel kennen en diegene die het niet kennen

• Michel551813
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-03 06:04
Barracuda_82 schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 22:48:
Ik ben ook een uurtje aan het klooien geweest met een concept car. Niet precies wat iedereen verwacht van een concept car, maar goed:
[afbeelding]

Mezelf kennende ga ik dit nooit afmaken omdat ik er geen tijd voor heb, maar goed.
Heb je toevallig league of extraordinairy gentlemen gezien? :P

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Marc :P had de Fiat 500 geen spiegels? :+

;) mooi auto hoor :) Hoe heb je precies die hdri in mentalray voor elkaar gekregen? :)

• Reemster
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

@DaNiEl KuNsT : heel mooi, maar als ik naar die fiat500 kijk dan ziet jou enzo er een beetje plastic uit. Verder m'n complimenten :)

• Barracuda_82

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Michel551813 schreef op woensdag 21 september 2005 @ 10:15:
[...]

Heb je toevallig league of extraordinairy gentlemen gezien? :P
Neuhhh... :P

Ja, ik heb me erg laten inspireren door de auto van Nemo uit The League of Extraordinary Gentlemen. Uiteindelijk hoop ik er toch een moderne versie van te kunnen maken. Dus strakker en met minder barokke friemels eraan (die ik wel erg mooi vind overigens).

• jvo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-10-2023

jvo

geen commentaar

Anoniem: 147262 schreef op woensdag 21 september 2005 @ 00:32:
Ja ik heb de HDRI zoiezo bij als enviroment mapping gebruikt, maar het verschil tussen een HDRI of een gewone bitmap als enviroment mapping is echt heel enorm groot. Dus vroeg me af hoe zon HDRI file werkt zeg maar.
HDRI staat voor High Dynamic Range Imaging. In plaats van 8 bit waardes per kanaal is hierin de lichtintensiteit opgeslagen met een groter bereik en meer nauwkeurigheid. Althans, dat is het idee. Je zou het wellicht een beetje met het .raw formaat van digitale fototoestellen kunnen vergelijken. Het voordeel is dat er met name in lichte gebieden meer onderscheid gemaakt kan worden tussen een beetje licht en heel erg licht.

Zover ik weet rekenen de meeste 3D-pakketten standaard alles in high dynamic range uit, maar standaard environment maps bevatten deze informatie niet. HDRI-maps dus wel en dat maakt de gehele belichting een stuk realistischer.

[ Voor 4% gewijzigd door jvo op 21-09-2005 15:06 ]

• MOL-20.000
  • Laatst online: 22:09
Ik weet niet of ik mee ga doen maar ik had ff niks te doen dus ik heb maar weer ff zitten klotten.

[img=http://img220.imageshack.us/img220/9419/auto14pd.th.jpg]

• Daugobelion
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-05-2021
WIP:

Afbeeldingslocatie: http://www.allan.demon.nl/3D/AudiA8/wip1.jpg

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

No signature required.

• Chester
  • Niet online
file: audi-a8.max

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

En aan de belijning kun je ook zien dat het geen A3 is ;)

• ZipoBibrok5-108
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-04 13:03
/me ZipoBibrok5-108 heeft er ook weer zin in en slingert Blender aan
Ik heb, wegens ziektewet, tijd zat maar de reden van de ziektewet is een verbrande hand, dus de vorderingen verlopen traag (auw! :'( ) maar we hebben tot eind oktober dus...
Bij deze mijn eerste WIP, deze Diablo word nog wel gepimpt/verneukt (hoewel ik hem al genoeg heb verneukt :+ )

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~s.wijnja/plaatjes/got/Diablo2006.jpg
DaNiEl KuNsT schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 21:31:
voor de liefhebber, heir een wireframe van de enzo:

[afbeelding]

[...]

hint, bij je eerste materiaal staat bij reflection de kleur op zwart. hoe lichter je die zet hoe meer die reflecteerd ;)

WOW! Nette auto was het sowieso al maar de wireframe is ook erg clean. Erg strak gedaan!
maikel schreef op woensdag 21 september 2005 @ 00:54:
[...]

Krijgen we dat weer.... :/
"Oh jee, iemand anders maakt hetzelfde als ik bedacht had, moet ik weer iets anders gaan kiezen"

Nee, dat hoeft niet! Je mag gewoon hetzelfde maken! Wie heb jij wel een veel betere uitwerking (betere materialen, betere belichting, etc).

Nofi overigens, maar dit komt op hetzelfde neer als alle reacties van "Ik post gauw een WIP, dan heb ik dat onderwerp vast voor mezelf" zoals in (bijna) elke contest wel weer het geval is.
Stap daar toch eens vanaf en model gewoon wat je zelf graag wilt!

Ik doe overigens zelf niet mee, aangezien ik vrij weinig tijd heb. :P
Hier ben ik het dus volledig mee eens!
Niet op de anderen te letten, je leert er sowieso van.
Claimen van een onderwerp/object heeft geen zin, als je het beste maakt wat je kan dan leer je er zelf ook van, ook al lijkt/is de andere uitwerking beter.

Voor de rest zijn er weer veel en mooie inzendingen, ga zo door allen! _/-\o_

De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?

Anoniem: 148092

weer een wip van mijn kant..
ik vind dat ie al best opschiet.
alleen het texturen word nog een probleem zoals je ziet ben ik nogal slecht in materials

Afbeeldingslocatie: http://img261.imageshack.us/img261/4495/wip2voorkant8pb.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img261.imageshack.us/img261/623/wip2achterkant9dd.th.jpg

C & C welkom

• Heuving
Anoniem: 148092 schreef op woensdag 21 september 2005 @ 23:15:
weer een wip van mijn kant..
ik vind dat ie al best opschiet.
alleen het texturen word nog een probleem zoals je ziet ben ik nogal slecht in materials

[afbeelding]

[afbeelding]

C & C welkom
Als je WIPs rendert, kan je misschien de blueprints weglaten.
Ik ben busy busy met een bus voor snelle vliet reizen, voor werk. Wel erg jammer.... Vanavond sta k op de golfbaan, ook weer geen tijd dus :(
anyway, een beetje off-topic, een render van de bus half uurtje werk tot nu toe. Hij moet over een paar daagjes af zijn. :)
Afbeeldingslocatie: http://img369.imageshack.us/img369/4340/rendertie30th.jpg

• SnoeiKoei
  • Laatst online: 16:32

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Je bent busy-busy met een bus... half uurtje werk?!? :X Snap ik het idee van werk niet of valt het wel mee met jou?

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

SnoeiKoei schreef op donderdag 22 september 2005 @ 10:27:
Je bent busy-busy met een bus... half uurtje werk?!? :X Snap ik het idee van werk niet of valt het wel mee met jou?
Het begin van een auto is betrekkelijk simpel... Het meeste werk zit meestal in de details / afwerking.. Althans dat is mijn ervaring :)

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

ThunderNet schreef op donderdag 22 september 2005 @ 10:31:
[...]

Het begin van een auto is betrekkelijk simpel... Het meeste werk zit meestal in de details / afwerking.. Althans dat is mijn ervaring :)
Snap ik wel :) maar als je al dagen roept dat je het zo druk hebt met modelen van een bus en dan vertelt dat er al een half uur werk in zit vraag ik me af hoeveel minuten een werkdag van Raptor duurt :P

• Heuving
SnoeiKoei schreef op donderdag 22 september 2005 @ 10:46:
[...]

Snap ik wel :) maar als je al dagen roept dat je het zo druk hebt met modelen van een bus en dan vertelt dat er al een half uur werk in zit vraag ik me af hoeveel minuten een werkdag van Raptor duurt :P
Afspraak bij Snelle Vliet zelf om dingen te bespreken e.d. + het afhandelen van een ander project.
Maar, binnen 10 minuten heb je al een nette rough-shape, dan snel wat dingetjes erop en eraan, meshsmooth, render presets, en voila.

Thundernet heeft gelijk indd. Zometeen gaat het al wat moeilijker worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Heuving op 22-09-2005 10:53 ]

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

the raptor schreef op donderdag 22 september 2005 @ 10:52:
binnen 10 minuten heb je al een nette rough-shape, dan snel wat dingetjes erop en eraan, meshsmooth, render presets, en voila.
Petje af, hoor! Lukt mij niet zo snel.
Thundernet heeft gelijk indd. Zometeen gaat het al wat moeilijker worden.
Ja dat geloof ik graag... Details kosten de meeste tijd. Moet je het interieur van de bus ook doen?

• Heuving
SnoeiKoei schreef op donderdag 22 september 2005 @ 11:28:Petje af, hoor! Lukt mij niet zo snel.

Ja dat geloof ik graag... Details kosten de meeste tijd. Moet je het interieur van de bus ook doen?
Nou, het is echt simpel. Plane neerzetten, paar keer met [shift] de vorm overtrekken, dan de zijkant extruden en voila, de basis is gelegd.

Het interieur moet ook ja. Het is een instructie film voor Snelle Vliet reizen. Het instructie werk zelf (interview o.a.) is al gedaan, het 3D gedeelte is het laatste dat overblijft.

Anoniem: 102317

DaNiEl KuNsT schreef op woensdag 21 september 2005 @ 00:50:
ligt eraan wat je het fijnst vind. k zit nu met verschillende delen en die naden is best een werk. al die vertexen heel precies positioneren...

[afbeelding]

[afbeelding]

mrrg eerst eens een binnekant maken, k vind t best irritant dat je alles er doorheen ziet. voor de rest vin k m best wel goed lukken, voor een eerste auto...

enne, marc1023, die HDRI op jou autotje ziet er best goed uit :Y)
Hoe maak je die naden eigenlijk? Maak je allemaal losse delen en zet je daarna de vertices gelijk met elkaar, of maak je 1 object waar je een soort van groeven in maakt?

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Anoniem: 102317 schreef op donderdag 22 september 2005 @ 12:25:
[...]

Hoe maak je die naden eigenlijk? Maak je allemaal losse delen en zet je daarna de vertices gelijk met elkaar, of maak je 1 object waar je een soort van groeven in maakt?
ik chamfer de edge die over de naad loopt altijd en dan verwijder je de polygonen die ontstaan. sleep de egdes langs de rand naar binnen en chamfer die ook. Krijg je een prima naad mee.

@daniel kunst: ^:^ ziet er bijzonder goed uit :9
komen wel meer mooie dingen langs hier! Snap alleen niet goed wat die bus hier doet maargoed... Ben nieuwsgierig naar nieuwe renders van de auto's :)

• DP Kunst
Anoniem: 102317 schreef op donderdag 22 september 2005 @ 12:25:
[...]

ik heb allemaal losse delen. de randjes trek ik altijd naar binnen (shift+slepen), en dan chamfer ik de hoekjes. bij het volgende stuk wat er naast komt, doe ik hetzelfde, en zet ik de vertices gelijk met die van het vorige deel. dan weer rand naar binnen slepen en chamferen...
Juggernaut schreef op donderdag 22 september 2005 @ 12:36:
[...]

ik chamfer de edge die over de naad loopt altijd en dan verwijder je de polygonen die ontstaan. sleep de egdes langs de rand naar binnen en chamfer die ook. Krijg je een prima naad mee.

@daniel kunst: ^:^ ziet er bijzonder goed uit :9
komen wel meer mooie dingen langs hier! Snap alleen niet goed wat die bus hier doet maargoed... Ben nieuwsgierig naar nieuwe renders van de auto's :)
nieuwe render komt denk ik vanmiddag, ben nu bezig met de wieltjes enz ;)

[ Voor 34% gewijzigd door DP Kunst op 22-09-2005 12:39 ]

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Aan het eind van de vorige contest kwam Folkert ergens met de volgende link:
http://www.threedy.com/si...p?t=5893&highlight=faster

Daar gaat het om auto's die aan alle kanten volledig over the top zijn, maar wel op vrij realistische manier worden gerenderd. Ik heb het draadje pas doorgelezen en er staan echt nog wel erg leuke en nuttige tips in. Onder andere:

* iemand maakte de naden op de auto's met een bumpmap (!), ik had nooit gedacht dat dat er echt overtuigend uit kon zien maar dat deed het wel!!!oneone.
Resultaat (1 van de vele voorbeelden):
http://www.threedy.com/si...php?p=64448&postcount=507
Uitleg:
http://www.threedy.com/si...php?p=64482&postcount=510

* diezelfde persoon maakte hele auto's in 1 uur ofzo. Voor het begin ging ie soms uit van delen van tubes om snel wielkasten te maken:
http://www.threedy.com/si...php?p=65282&postcount=601

• DP Kunst
en weer een wipje, nu wieltjes eronder ;)

Afbeeldingslocatie: http://freepgs.com/daniel_kunst/got/autowip16.jpg

mn computer krijgt het nu alleen wel heel erg zwaar. 3dsmax loopt zo goed als vast als ik ga renderen, in taakbeheer staat er dan "reageert niet", maar als je ene half uur wacht komt er wel een render uit en werkt t verder weer.

en die banden, is dat ook anders te doen dan in die audi a3 tut. de banden hebben nu ong 4000 poly's tegenover de rest van de onderdelen 200 a 400 :?

[ Voor 3% gewijzigd door DP Kunst op 22-09-2005 16:24 ]

Anoniem: 116095

damn, ziet er vet uit 8)

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

ik ga straks na mn werk iets rigoreus doen :Y)

• Chester
  • Niet online
DaNiEl KuNsT schreef op donderdag 22 september 2005 @ 16:24:

[afbeelding]

mn computer krijgt het nu alleen wel heel erg zwaar. 3dsmax loopt zo goed als vast als ik ga renderen, in taakbeheer staat er dan "reageert niet", maar als je ene half uur wacht komt er wel een render uit en werkt t verder weer.

en die banden, is dat ook anders te doen dan in die audi a3 tut. de banden hebben nu ong 4000 poly's tegenover de rest van de onderdelen 200 a 400 :?
4000 veel? :p Mijne worden meestal veel meer >.<
Je kunt mooie banden maken met Vray Discplacement, voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://chester.qonstrukt.nl/3d/sl600/velgwip3.jpg

• FreezingPixels
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:04
DaNiEl KuNsT schreef op donderdag 22 september 2005 @ 16:24:

[afbeelding]

Ziet er kewl uit. Als je een goeie w.i.p van je auto gaat renderen en je computer blijft hangen dan kan je beter via netrender renderen, hoeft je 3d max ook niet meer aan te zetten tijdens het renderen wat weer geheugen scheelt.

• DP Kunst
chester, vriend, hoe is dat gedaan O-)
ziet er idd zeer netjes uit !

Anoniem: 85087

die band ziet er idd strak uit. net zoals die Ferrari F60 trouwens. Ben nog bezig aan mijn wip. Ik weet niet of je ergens moet neerzetten dat je mee wilt doen?

• Chester
  • Niet online
DaNiEl KuNsT schreef op donderdag 22 september 2005 @ 16:50:
chester, vriend, hoe is dat gedaan O-)
ziet er idd zeer netjes uit !
-Maak je band. Zorg dat je de sidewall detached en et gedeelte waar het profiel op gaat komen 1 object is.
-Gooi er een cylindrical UVW Map op
-Hier boven een meshsmooth
-Hierboven een VrayDiscplacement mod modifier. Instellingen die je hier moet veranderen: *Zet em op 2Dmapping, *Zet amount op 5(meestal genoeg voor een profiel), *Zet resolution op 1024 en precision op 16.
-Ga nu naar je material browser en stop je displacement map in een diffuse slot, en klik op view map in viewport en apply hem. Nu moet je even zelf kijken hoevaak je hem tiled. Nadat je hem getiled hebt, sleep de map in je diffuse slot naar de Texmap slot van de Vray displacement mod.
-Maak een band material en apply hem op je band.

@ISAF
Nope, iedereen die een WIP post doet automatisch mee :-)

[ Voor 4% gewijzigd door Chester op 22-09-2005 17:02 ]

Ik ben ook begonnen aan een diknekken wagen :+, ik was me fiatje ff beu. Het moet een lamborghini Gallardo worden.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fransjeobbens/forum/v37wip12.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fransjeobbens/forum/v37wip13.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 147262 op 22-09-2005 18:44 ]

• DP Kunst
wow, die fiat is echt nice geworde. doe je nou met die mee met de contest of met je nieuwe auto :9 ?
hoe heb je die koplampen en dat knipperlichtje zo met dat ruitjes patroon gekregen ? (bij die fiat dan he)

Thanx Daniel, die knipperlicht is gedaan met een checker map als bumpmapping en dan op een halve sphere gemapped. Ik weet nog niet precies wat ik als inzending doe, misshcien wel een showroom met meerdere modellen :+ als dat mag

Maar die fiat 500 wilde ik ook gewoon voor mijn eigen plezier modellen omdat ik die op vakantie in Sicilie zoveel heb zien rondrijden.

• Chester
  • Niet online
De checker map als bumpmap gebruiken.
edit:

Damn, te laat :p

[ Voor 33% gewijzigd door Chester op 22-09-2005 19:13 ]

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-04 18:40

DeluxZ

Livin' the good life

Anoniem: 147262 schreef op donderdag 22 september 2005 @ 18:40:
Ik ben ook begonnen aan een diknekken wagen :+, ik was me fiatje ff beu. Het moet een lamborghini Gallardo worden.

[afbeelding]
[afbeelding]
begint wel ergens op te lijken. Maar je mag je Wire wel beetje opruimen niet ? 8)7

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

• Dark Blue
  • Laatst online: 22-04 09:42

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Oh oh, en ik moet nog beginnen :{

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Delux schreef:
begint wel ergens op te lijken. Maar je mag je Wire wel beetje opruimen niet ?
Uhmmm dit is me wire met een meshsmooth erover heen, althans ik neem aan dat je bedoelt dat ie beetje dicht is? Want opzich heb ik hem nu wel netjes geprobeerd te houden (netter althans dan bij me fiat)

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Goed, het dak eraf :P
Afbeeldingslocatie: http://www.thundernet.nl/3d/contest/concept/wip14.png
Of moet ik het bij de coupe houden? :P Uw mening aub :+

Ligt eraan als je hem open laat moet je interieur natuurlijk wel meer aandacht aanbesteden, maar als dat goed gedaan wordt is het wel erg mooi.

Hier nog oepdaat van mijn werk:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fransjeobbens/forum/v37wip14.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fransjeobbens/forum/v37wip15.jpg

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Nou ik denk er nu aan om te stoppen..
Ik heb er al een poosje last van, maar 3Ds max, begint echt ONWERKBAAR traag te worden :/
Het maakt niet uit of ik m'n moeilijke delen uit zet wat ook met alleen m'n body van 800 poly's gaat het traag (bepaalde reacties in het programma die gewoon enkele secondes duren :/ )

In de perspective view, draaien, duurt soms een paar seconde tussen muisbeweging, en reactie op t scherm :(

Ik heb SP1 van 3dMax geinstalleerd, maar dit hielp niets. Ik ben alle instellingen ook nog eens bij na gelopen, maar kon daar ook niets in vinden... dit is gewoon echt onwerkbaar :'(

Met mijn systeem verwacht je toch wel fatsoenlijk te kunnen werken:
P4 3Ghz, 1024MB Ram, 9800XT

[ Voor 10% gewijzigd door ThunderNet op 22-09-2005 21:30 ]

• Barracuda_82

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Ik heb vandaag weer even een uurtje gewerkt aan mijn moderne versie vn Nemo's car:

Afbeeldingslocatie: http://img249.imageshack.us/img249/4130/wip02sm4jy.jpg

• Folkert
  • Laatst online: 18:33
ThunderNet schreef op donderdag 22 september 2005 @ 21:29:
Nou ik denk er nu aan om te stoppen..
Ik heb er al een poosje last van, maar 3Ds max, begint echt ONWERKBAAR traag te worden :/
Het maakt niet uit of ik m'n moeilijke delen uit zet wat ook met alleen m'n body van 800 poly's gaat het traag (bepaalde reacties in het programma die gewoon enkele secondes duren :/ )

In de perspective view, draaien, duurt soms een paar seconde tussen muisbeweging, en reactie op t scherm :(

Ik heb SP1 van 3dMax geinstalleerd, maar dit hielp niets. Ik ben alle instellingen ook nog eens bij na gelopen, maar kon daar ook niets in vinden... dit is gewoon echt onwerkbaar :'(

Met mijn systeem verwacht je toch wel fatsoenlijk te kunnen werken:
P4 3Ghz, 1024MB Ram, 9800XT
Werk je met OpenGl in de viewports? zet deze op Direct3D. Jouw kaart is een DX9 kaart en daar kan je bij max 7 plezier van hebben(DX realtime shaders... :Y) )
@Barracuda, WAUW!!! Heel erg gaaf!!!! _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Folkert op 22-09-2005 22:11 ]

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Folkert schreef op donderdag 22 september 2005 @ 22:09:
[...]

Werk je met OpenGl in de viewports? zet deze op Direct3D. Jouw kaart is een DX9 kaart en daar kan je bij max 7 plezier van hebben(DX realtime shaders... :Y) )
@Barracuda, WAUW!!! Heel erg gaaf!!!! _/-\o_
Ik heb nu juist van DX9 op OpenGL gezet, en dit lijkt te helpen :?

• DP Kunst
Afbeeldingslocatie: http://freepgs.com/daniel_kunst/got/autowip17.jpg

k zag alleen na t renderen dat er net een randje van de binnenkant doorheen komt :/
das dat strax eerst maar eens fixen, zo ziet t er niet uit.
en dan moet k nog fatsoenlijk glas hebben. bij alles wat nu glas is heb k gewoon bij eigenschappen visibility op 0,3 gezet.... dus dat moet k nog ff fixen. want nu is t donker in de auto en zie je geen drol meer :P

owjah, en mn HDRI map kon hier ineens niet geladen worden ofso, was gelocked :?

[ Voor 9% gewijzigd door DP Kunst op 22-09-2005 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
Toch verstandig geworden? :)
hopelijk heb ik wat tijd in het weekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boegel
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-01-2018

Boegel

just boegel

Heej :( Jij was mijn lichtpuntje in deze donkere contest, en die is nu ook verdwenen :'(

Ahja, Barracuda is ook erg leuk bezig :) Nice work ;)

edit: typo

[ Voor 5% gewijzigd door Boegel op 23-09-2005 09:28 ]

boegel - er zijn maar 10 soorten mensen in de wereld: diegene die het binaire stelsel kennen en diegene die het niet kennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
Ik ben gestopt met mijn 'sport wagen'. Ik vond er te weinig 'Concept Car' in zitten.... gister dus opnieuw begonnen met een iets nieuws. Vanavond eerste wip...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
Folkert schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 09:37:
Ik ben gestopt met mijn 'sport wagen'. Ik vond er te weinig 'Concept Car' in zitten.... gister dus opnieuw begonnen met een iets nieuws. Vanavond eerste wip...
:( zonde van de tijd.
Weer geen tijd, busy met het interieur van de busch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Ik hoop er vanavond weer mee te kunnen beginnen... Gister mn videodrivers opnieuw geinstalleerd, en het lijkt er op dat het nu beter gaat :)

Ben m'n koplampen aan het restylen.. Ook de achterkant krijgt een restyle.... Daarnaast is het tijd voro het interieur vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
ThunderNet schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 10:37:
Ik hoop er vanavond weer mee te kunnen beginnen... Gister mn videodrivers opnieuw geinstalleerd, en het lijkt er op dat het nu beter gaat :)

Ben m'n koplampen aan het restylen.. Ook de achterkant krijgt een restyle.... Daarnaast is het tijd voro het interieur vanavond :)
En ik heb troubles met mn videokaart :( betaal je £&*^%$£ 500 Pleuros voor een GeForce 7800 GTX, gaat ie kuren vertonen. Dan te bedenken dat ik m pas een maandje heb.

Het is heel raar, op donkere kleuren projecteert ie een soort van rode trails. Nooit meer nVidia dus, weer fijn terug naar oude vertrouwde ATI :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

* ThunderNet gaat maar eens sparen voor een fatsoenlijke workstation :+ die ik met een jaar of anderhalf kan kopen :9

Dual-Xeon iig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

ThunderNet schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 10:50:
* ThunderNet gaat maar eens sparen voor een fatsoenlijke workstation :+ die ik met een jaar of anderhalf kan kopen :9

Dual-Xeon iig ;)
Willen we dat niet allemaal :9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert

Dual-Xeon iig ;)
Met die specs van jou kan je prima uit de voeten. Je hebt alleen wat aan het Dual Xeon tijdens het renderen. Tijdens het modelen volstaat een redelijke P4 of AMD proc en redelijk wat werkgeheugen. Je werkt op een P4 met 1 Gig aan werkgeheugen, tering man, hordes 3d-ers die een moord zouden plegen voor een dergelijk station. ik werk zelf op een Athlon XP 3000+ met 1,5 Gig werkgeheugen (en een ATI 9600 pro). Dit werkt prima. Renderen zou altijd sneller kunnen maar ik heb totaal geen last van een 'niet werkbaar' station.

Geef eens duidelijk aan waarbij het niet lekker loopt.

[ Voor 8% gewijzigd door Folkert op 23-09-2005 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Vooral bij het editen van polygonen, en het moven van vertices had ik problemen.. Maar ik heb gisteravond dus een reinstall van mn video-drivers gedaan... Dus vanavond testen of dat heeft geholpen.. :)

En sjah ;) die dual-xeon is er dan pas over ruim een jaar (wil de woodcrest core...) Kijk, dan ben ik wel weer toe aan een nieuwe pc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
he thundernet, jij moet niet zeuren met die specs :P
k werk hier met een Athlon XP 2200 (1,8GHz), 768MB ram en een FX5700Ultra en mijn modelletje heeft meer poly's dan die van jouw :P

en dan vanaaf weer verder werken aan t glas materiaal, zoals t nu is is t bagger. ook ff kijken voor een andere HDRI, eens wat mee spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving

Dual-Xeon iig ;)
Ik heb een AMD 64 DC genomen. Ook super. Was wel aan de dure kant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Laatst online: 22-04 09:42

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Da's nog niks. ;)
Ik draai Cinema4D op een Duron 1200, 1 Gb DDR (was tot voor kort 768mb sdram!) met een Geforce 2 MX200 kaart.
Tijdens een langdurige render (zoals mijn huis, final vorige contest) maak ik een wandelingetje richting wc of woonkamer, en de overige renders hou ik klein of render ik gedeeltelijk.
...en hoor je mij klagen? :D

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Het renderen gaat snel zat (zit tegen de 6min. aan soms mgoed :+ )
Maar het werken/modellen ging gewoon bagger :'(
Maar ik hoop dat het met driver-reinstall dus opgelost is...

Daarnaast zit ik nu dus al te denken over mn volgende systeem... Die er over jaartje ofzo moet komen... (budget 2,5k ongv :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115073

Dark Blue schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 14:13:
Da's nog niks. ;)
Ik draai Cinema4D op een Duron 1200, 1 Gb DDR (was tot voor kort 768mb sdram!) met een Geforce 2 MX200 kaart.
Tijdens een langdurige render (zoals mijn huis, final vorige contest) maak ik een wandelingetje richting wc of woonkamer, en de overige renders hou ik klein of render ik gedeeltelijk.
Athlon XP 1800+, 128MB DDR

:7 Al moet ik zeggen dat als die pc traag wordt ik lekker op de 2.1gHz Pentium 4 ga zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb er wat detail in geklust en een binnekant gemaakt, jammer dat me mesh door dat gecamfer en extruden beetje verkloot wordt,.Hoe had jij je model zo netjes gehouden Daniel Kunst?

*Klikbaar*

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fransjeobbens/forum/v37wip17klein.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 24-02 14:15

nXXt

Carpe omnia

Anoniem: 147262 schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 22:26:
Heb er wat detail in geklust en een binnekant gemaakt, jammer dat me mesh door dat gecamfer en extruden beetje verkloot wordt,.Hoe had jij je model zo netjes gehouden Daniel Kunst?

*Klikbaar*

[afbeelding]
Er zitten wat oneffenheden in, maar hij ziet er strak uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-04 22:39
Dark Blue schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 14:13:
Da's nog niks. ;)
Als we zo beginnen ben ik toch wel de king :P
Zit hier met een magere 500 mhz uit een AMD K6 450, met 383 mbram.
sgeelt dat er een fx5500 in zit, wat de viewport nog enigzins normaal kan laten ronddraaien, maar het renderen is echt een hel. :'(
Zodra ik geld over heb koop ik dan ook een amd 64 hoor... (om later naar de x-2 te gaan :> )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milanza
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-04 15:54
Zo, weer een render, weer met een ander kleurtje :)
Afbeeldingslocatie: http://img131.imageshack.us/img131/7829/render121hy.th.jpg

En weer eentje van het interieur. Het makkelijke aan een concept interieur is dat je je niet hoeft te houden aan ingewikkelde originelen :P
Afbeeldingslocatie: http://img131.imageshack.us/img131/4062/render104dz.th.jpg

Ohja, ik max met een AMD64 3200+(s754), 1 gig en een x800 PRO.

[ Voor 7% gewijzigd door Milanza op 23-09-2005 22:51 ]

I love the smell of a Palm in the morning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Ziet er netjes uit hoor :)
alleen ziet er nog een beetje plastic uit :?

edit:
de lak :P

[ Voor 13% gewijzigd door ThunderNet op 23-09-2005 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milanza
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-04 15:54
Hoe bedoel je plastic? De lak of het interieur? De lak is gewoon een Brazil Advanced Car Material, met wat licht veranderde settings. Het interieur heb ik nog niet echt serieus getextured.

Mja, maybe you're right. Het lukt me alleen niet om het veel beter te maken, maarja. Zal wel even wat googlen op tuts hiervoor :P

[ Voor 27% gewijzigd door Milanza op 23-09-2005 22:59 ]

I love the smell of a Palm in the morning.

Anoniem: 115073

Ik heb eigenlijk maar 1 groot probleem met het maken van auto's:
De naden. De openingen tussen de verschillende onderdelen van de auto. Motorkap, portier, etc.
Iedereen zegt weer dat het anders moet.

De een zegt dat je de verschillende onderdelen los moet halen van je object (detach als ik het goed heb), en dan alle zijkanten een klein stukje naar binnen halen om een randje te creeren.
Vervelende bijzaak is dat ik via dat randje gewoon nog door de deur heen kan kijken.

Ik zag hierboven iets dat leek op een "ge-intrude" lijntje. Is dat een betere oplossing?
Tips gevraagt :)

Anoniem: 104588

Na een mislukte poging van het maken van een citroen ds :+ ben ik toch nog eens opnieuw begonnen. Blueprints wordt ik gek van (verhoudingen kloppen bij mij nooit 8)7 ) dus deze keer maar zonder, misschien gaat dit beter.

Eens kijken of er hier echte autokenners zijn die kunnen raden wat ik ga maken.
tip: het ding heeft een M3 chassis + motor :9~

wip:
Afbeeldingslocatie: http://img377.imageshack.us/img377/2373/wmwip3lw.th.jpg

Anoniem: 140526

het is denk ik geen m coupe maar wat dan wel :P ?

• -DG-
Anoniem: 104588 schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 10:16:
Na een mislukte poging van het maken van een citroen ds :+ ben ik toch nog eens opnieuw begonnen. Blueprints wordt ik gek van (verhoudingen kloppen bij mij nooit 8)7 ) dus deze keer maar zonder, misschien gaat dit beter.

Eens kijken of er hier echte autokenners zijn die kunnen raden wat ik ga maken.
tip: het ding heeft een M3 chassis + motor :9~

wip:
[afbeelding]
het is een wiesmann coupe toch?? :D
zo'n ding:
Afbeeldingslocatie: http://www.automag.be/IMG/wiesmann_gt_wgtfront2003-1.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door -DG- op 24-09-2005 10:50 ]

-DG- schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 10:40:
[...]

het is een wiesmann coupe toch?? :D
zo'n ding:
[afbeelding]
dat gaat het idd worden :)
maar dat wel de GT versie

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 104588 op 24-09-2005 11:28 ]

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Die was zeker bij topgear!

• Reemster
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

off topic: nu we 't er tog over hebben. kom topgear nog? en zoja, welke dag en hoelaat? :)

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

-RazieL- schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 13:05:
[...]

off topic: nu we 't er tog over hebben. kom topgear nog? en zoja, welke dag en hoelaat? :)
vrijdag 's avonds op veronica? :P

• -DG-
-RazieL- schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 13:05:
[...]

Offtopic:
Inderdaad vrijdag om 21:00 uur op veronica
Ik weet niet of het nog op BBC is...

[ Voor 6% gewijzigd door -DG- op 24-09-2005 13:13 ]

• SnakeMind
  • Laatst online: 17-04 15:35

SnakeMind

Silence...

-DG- schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 13:11:
[...]

Offtopic:
Inderdaad vrijdag om 21:00 uur op veronica
Ik weet niet of het nog op BBC is...
Offtopic blijvend: seizoen is afgelopen, begint binnenkort wel weer, en dan weer gewoon zondagavond BBC2 :P

[ Voor 10% gewijzigd door SnakeMind op 24-09-2005 13:48 ]

Still Cripple as Hell

oh ooh heb ik per ongeluk gezorgd voor offtopic geleuter :>

dames, we gaan weer ontopic he :9

heb wat zitten te klooien met wielkes, maar het probleem is eigelijk dat ik die export en import als ze klaar zijn...maarja als ik ze import komen er verschillende meshfouten in 8)7 is dit normaal?

hophop, wipje:
Afbeeldingslocatie: http://img173.imageshack.us/img173/3482/wmwip21qh.th.jpg

binnekort maar eens aan de voorkant beginnen zodat de auto wat beter te herkennen is

edit: zie net dat er voor 2 banden over mekaar zitten :O

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 104588 op 24-09-2005 15:42 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.