Is het nu zo dat wanneer iemand de wedstrijd voortijdig verlaat dat de tegenstander automatisch wint met 3-0?
Dat zou een enorm goede zaak zijn!
Verwijderd
Ja, je verliest dan met 3-0. Goede zaak iddVerwijderd schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 21:02:
Is het nu zo dat wanneer iemand de wedstrijd voortijdig verlaat dat de tegenstander automatisch wint met 3-0?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Wing_xD op 04-11-2005 23:15 ]
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door hully op 05-11-2005 08:58 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Verwijderd
Heb je gewonnen? Vaak speel je beter in je eentje dan met zijn tweeen in 1 teamVerwijderd schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 12:51:
Hoe kan je eigenlijk 2 vs 2 online?
ik speelde gisteren in een keer tegen 2 duisters in mn eentje...
toch wel lachen.
Een hele rij microsoft certificeringen.
Vind je? Als je goed op elkaar bent ingespeeld vind ik het juist andersomErikH schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 12:55:
[...]
Heb je gewonnen? Vaak speel je beter in je eentje dan met zijn tweeen in 1 team
Verwijderd
Wat ook opvalt, is dat de ene team de eerste helft "beter" is en de 2e helft is het andersom.Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 13:49:
ja had wel gewonnen ja...
maar een ding waar ik me zwaar aan iriteer in het spel is dat als je online speeld, en de Conditions staan op Random, dat bijna al mijn spelers gebleseerd zijn
vind het zwaar zwaar iritand... keeper beste aanvallers, verdedigers, oke dan maar de spelers ruilen, zijn die ook gebleseerdnou dan vind ik het ook niet eerlijk tegenover mijn tegenstander om dan te spelen....
sommige laten gewon de "Conditions" op random staan om dat he er standaard op staat..
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
yup het was zelfs de week ervoor 20ste mail, 22ste had ik m'n game binnen. gewoonlijks kan het wel een week duren..gday schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 02:46:
[...]
Dat meen je niet.... ik kreeg dat mailtje op WOENSDAG 26 oktober, en het is nog steeds niet binnen.. jij krijgt dat mailtje op 27 oktober, en krijgt het op zaterdag 29 oktober al binnen?
[ Voor 20% gewijzigd door Terryb47 op 05-11-2005 15:55 ]
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2005 17:35 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
LoL.Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 18:20:
Gisteren me weer eens kapot geergd.. Toen ik 2-1 scoorde had ik ineens enorme lag (door host gecreeerd zeer waarschijnlijk), hierdoor verloor ik uiteindelijk alsnog met 2-3.. Het is vrijwel onmogelijk dat het toeval was die lag ineens, want de rest van de game was er totaal geen lag, toen ik scoorde begon de lag pas.
[ Voor 88% gewijzigd door Thingol op 05-11-2005 20:26 ]
Verwijderd
Verwijderd
Heb ik precies hetzelfde al een paar keer gehad... :(:(:(Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 18:20:
Gisteren me weer eens kapot geergd.. Toen ik 2-1 scoorde had ik ineens enorme lag (door host gecreeerd zeer waarschijnlijk), hierdoor verloor ik uiteindelijk alsnog met 2-3.. Het is vrijwel onmogelijk dat het toeval was die lag ineens, want de rest van de game was er totaal geen lag, toen ik scoorde begon de lag pas.
Ja maar dat was in PES4 ook al zo.Januszjes schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 20:43:
Hebben jullie ook al eens gehad dat de keeper van de tegenstander in de laatste minuten bij achterstand mee naar voren komt. Heel gaaf!
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Verwijderd
Komt inderdaad door hosten en joinen. Ik wil dan ook iedereen vragen om haar resolutie aan te passen op 640 x 480 en low quality, zodat de tegenstander een betere gameplay heeft.ratsja schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 14:20:
[...]
Wat ook opvalt, is dat de ene team de eerste helft "beter" is en de 2e helft is het andersom.
En nog steeds die goalkick fout, steeds naar dezelfde speler.
Terugspeelballen vanaf het middenveld naar de verdediging loopt ook bagger.
Wat betreft conditions, ik denk dat je tegenstander hetzelfde heeft met zijn goede spelers, alleen stellen zij hem wel op.
Kan je ook je favo formation en tactiek opslaan in stock ?
zodat je de andere partijen je tactiek niet steeds hoeft aan te passen ?
Zelfde hier. PES4 speelde ik, bij wijze van spreken, met een hand op mijn rug gebonden om niet elke wedstrijd op 6 sterren met 5-0 te winnen. En vervelender vond ik het vaak ook dat ik zoveel controle had dat je na de eerste goal eigenlijk al gewonnen had.neeroeter schreef op zondag 06 november 2005 @ 03:45:
Pes 4 was ik nu wel op uitgekeken. 6 sterren en alles winnen, elke x de triple.
Moet nu duidelijk weer opnieuw beginnen.
Wat me wel opvalt en niet en goede, is dat de computer erg makkelijk door het midden een mannetje vrij kan zetten. Ik zelf heb nog moeite om een uitgespeelde aanval te krijgen. Maar ja, ik speel dan ook met die kneuzen van het standaard masterleague team. En met weinig poen.
Heb alleen Farfan kunnen kopen, en die bakt er niet veel van...
Krijg weinig tegen, maar scoren is pfoeiii lastig. Net echt dus...
en het commentaar blijft om te janken.
Toch is er geen game dat mijn respect zo krijgt als pro evo.............
Hoe?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2005 16:02 ]
Verwijderd
Hou hem dan voor de gek, de computer heeft ook maar bepaalde denkpatronen.Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 16:00:
Ik heb het over online spelen...
Tegen de computer weiger in te spelen, omdat de computer altijd weet welke kan je op loopt..
Ik win toch regelmatig met 3-0 bij wedstrijden van 10 minuten...Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 16:00:
Ik heb het over online spelen...
Tegen de computer weiger in te spelen, omdat de computer altijd weet welke kan je op loopt..
Ik wacht al 12 dagen, en hij is nog steeds niet binnen. Ze maken het wel spannend...Terryb47 schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 15:45:
[...]
yup het was zelfs de week ervoor 20ste mail, 22ste had ik m'n game binnen. gewoonlijks kan het wel een week duren..
ingen vill veta var du köpt din tröja
Verwijderd
Verwijderd
Inderdaad, schoten van afstand zijn in PES 5 effectiever geworden t.o.v. PES 4.Macer schreef op maandag 07 november 2005 @ 15:39:
Als je wilt scoren kan je het beste op 5 sterren spelen, dan gaat de CPU ook voetballen en niet alleen maar verdedigen.. Nadeel is wel dat de CPU vaak in de laatste minuut scoort.
Je moet trouwens niet alleen via de zijkant kans creeren, maar probeer meerdere manieren. Ga niet 90 minuten als een gek aanvallen maar zoek steeds de vrije man. Probeer eens een schot van afstand.. Dan komen de doelpunten vanzelf.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2005 23:47 ]
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2005 09:45 ]
Vrije trappen krijg ik er nog steeds niet in. (op de PC)Macer schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 10:42:
Ergenis staat gelijk aan PES... Dus daar heeft iedereen last van..
Gisteren speelde ik een wedstrijd en echt alles werd tegen me gefloten, terwijl aan de andere kant bijna niet gefloten werd. 20 kansen geen doelpunt.. Stond op het punt om mijn controller door mijn TV te gooien.
Maar ik vind het wel goed dat de "bugs" als lobjes uit PES4 zijn gehaald.. Sommige speelden alleen maar op deze foutjes, je moet nu creatiever zijn.. Nadeel is wel dat nu de vrije trappen een te gevaarlijk wapen is geworden.
Verwijderd
Thnx voor je reactie!DelTorro schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 21:45:
[...]
Ja, je verliest dan met 3-0. Goede zaak idd
Ik probeer niet te krullen. Ik richt in een rechte lijn op de hoek waar ik hem in wil hebben. Druk de balk sowieso voorbij de helft (afhankelijk van de afstand bepaal ik hoeveel over de helft qua kracht). Hou de toets naar voren ingedrukt (letterlijk omhoog op je gamepad) en knallen maar.dark4ever schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 11:12:
[...]
Vrije trappen krijg ik er nog steeds niet in. (op de PC)
Iemand wat tips waar ik op moet letten? En hoe hun een bla schieten, welke toetsten combo's enzo?
wijze woorden
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Verwijderd
Dat wist ik helemaal niet Macer. (Thnx!)
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2005 12:04 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Ulti23 op 08-11-2005 11:58 ]
I pitty the fools who took my game-station.....
Verwijderd
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Klinkt wel leuk, maar heb jij nooit last dat je tegenstander (ai) de godganse wedstrijd loopt de pressen als een bezetene zodat je nooit ff rustig de bal kunt passen of jezelf kunt positioneren om te schieten? Zelfs teams met slechte spelers kunnen zonder problemen de hele wedstrijd pressen.
[ Voor 18% gewijzigd door Benotti op 08-11-2005 12:44 ]
Verwijderd
Voor Master League kan je zelf een naam geven aan de divisies (onder options). Daarnaast kan je met de optie compose teams uit de PES shop zelf de indeling per divisie maken (zelf teams indelen).Ulti23 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 11:57:
Niemand die het vreemd vind dat 'The British Premiership' enkel bestaat uit Spaanse Teams in de master league? En dat the Low Valley Championship de engelse ploegen bevat? Niet dat dit nou zo hele grote ramp is, maar het staat slordig. Op PESFAN kan ik nou ook niet echt een fix vinden hiervoor.... (of ik slaap nog half dat ik eroverheen kijk). De nieuwe Option File aldaar fixt dit ook niet.
Je hebt hierin ook wel deels gelijk, maar een Heracles verdedigt gewoon met 11 man, dat scoort gewoon verrot. Daar heb ik ook last van. Ik speel ook veel liever tegen de betere clubs, aangezien zij zelf ook voetballen en gaatjes laten glippen. Er is ook veel meer spanning en actie.Benotti schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 12:40:
Klinkt wel leuk, maar heb jij nooit last dat je tegenstander (ai) de godganse wedstrijd loopt de pressen als een bezetene zodat je nooit ff rustig de bal kunt passen of jezelf kunt positioneren om te schieten? Zelfs teams met slechte spelers kunnen zonder problemen de hele wedstrijd pressen.
Daarnaast zijn spelers (van slechte teams) vrijwel altijd evensnel, hebben ze allen het tactisch inzicht om veelvuldig een pass te onderscheppen, passen ze zelf ontzettend nauwkeurig (over lange afstand), kunnen ze prima een prachtige steekpass geven, lopen ze zonder veel moeite weg uit mijn verdediging, geven ze fantastische voorzetten, winnen ze vaak het kopduel (van Stam enz.) etc etc.
En dit dus met Milan-Heracles. Als ik zo'n wedstrijd speel, moet ik gewoon kunnen domineren en niet het gevoel hebben dat ik tegen Juventus speel dat Heracles shirtjes heeft geleend
Hebben de attributen van de spelers in godsnaam nog enig nut? Gek wordt ik ervan
Als alleen de topteams dit hadden, ok. Maar zelfs dan is dat niet 100% realistisch, want zij pressen in het echt echt niet de hele wedstrijd door, zeker Italianen niet.
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2005 13:13 ]
Sorry, vergeten te zeggen. Ik speel op 6 sterren.Macer schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 12:50:
Nogmaals 3 en 4 sterren zuigt... Als je wilt voetballen moet je 5 sterren nemen..
Dan is je tegenstander niet meer alleen bezig met verdedigen.
Ik heb geen enkele keer gerept over moeilijkheden met scoren. Dat was mijn punt niet. Wat ik opnoemde, hoort een Heracles gewoon niet te kunnen (en uiteraard niet alleen Heracles)Smarron schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 13:10:
[...]
Je hebt hierin ook wel deels gelijk, maar een Heracles verdedigt gewoon met 11 man, dat scoort gewoon verrot.
[ Voor 71% gewijzigd door Benotti op 08-11-2005 13:22 ]
Nee, ik snap je. Ik vermijd bij voorbaat al die 3e rangs clubs, het speelt gewoon niet fijn nee. Wat betreft snelheid van spelers heb ik daar opzich niet zoveel last van eigenlijk.Benotti schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 13:17:
Ik heb geen enkele keer gerept over moeilijkheden met scoren. Dat was mijn punt niet. Wat ik opnoemde, hoort een Heracles gewoon niet te kunnen (en uiteraard niet alleen Heracles)
Dat wel, maar de lijn trekt zich ook dan gewoon door. Het is natuurlijk een stuk acceptabeler als het gebeurt tegen een topploeg dan tegen een kutclub, maar de nepheid blijft er wel.Smarron schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 13:23:
[...]
Maar net als in het echt speelt het fijner tegen een goede club in Europa dan een vage club ergens uit het oosten.
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door gday op 08-11-2005 15:00 ]
Verwijderd
Bij PES4 was het zo dat je spelers wel op de transferlijst moest zetten volgens mij. Heb je dat gedaan? Ben zelf inmiddels ook een ML begonnen, zal kijken of ik misschien een concreter antwoord kan vinden.Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 16:51:
Waarom krijg ik nooit aanbiedingen van andere clubs voor spelers van mij? Zit nu in het 3de seizoen maar heb nog nooit een bod gekregen van een andere club?
Waar zie je of je die krijgt? Bij PES3 kon je dat altijd in je negotiation manager vinden. Bij PES5 zie ik alleen de opties om zelf spelers te halen.
Verwijderd
Je kan ze inderdaad op de transferlijst zetten. Bij mij is het een paar keer voorgekomen dat ik aanbiedingen kreeg zonder dat de speler op de transferlijst staat. Weet niet wat de voorwaarden hiervoor zijn (misschien in de top 5 op een van de posities qua punten aantalDelTorro schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 17:56:
[...]
Bij PES4 was het zo dat je spelers wel op de transferlijst moest zetten volgens mij. Heb je dat gedaan? Ben zelf inmiddels ook een ML begonnen, zal kijken of ik misschien een concreter antwoord kan vinden.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Zoals eerder gezegd kan je zelf bepalen welke teams in de verschillende divisies spelen als je de optie uit de PES shop koopt. Je kan ook de namen van de divisies aanpassen (bv 4 echt bestaande competities)Januszjes schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 19:35:
Waar slaat het op dat als je de 2e divisie haalt dat je dan alleen maar italiaanse ploegen in de hoogste klasse hebt. Wel erg jammer zeg.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2005 20:33 ]
Verwijderd
Zijn ze geloof ik wel mee bezig, is helaas nog niet uit. Hopelijk is hier snel een release van!!Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 20:07:
Hyo,
Weet iemand hoe het ervoor staat met de patches?? Ik doel dan bijvoorbeeld op de wolf patch ofzo!!
Alvast thnx!!
Verwijderd
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2005 09:53 ]
Verwijderd
Motivatie bij mij om online te spelen is bij mij ook minder. Iedereen speelt met hoge resolutie en hoge kwaliteit. Dit komt niet ten goede aan de snelheid van het spel. Welliswaar kan je zelf 1 helft hosten, maar als je zo vriendelijk bent om de resolutie te verlagen voor de ander heeft de ander 2 helften goede gameplay en ik maar 1 als de ander niet de resolutie verandert.Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2005 @ 09:40:
[...]
Zijn ze geloof ik wel mee bezig, is helaas nog niet uit. Hopelijk is hier snel een release van!!
Hebben trouwens meer mensen last van lag tijdens het spelen van PES5 op de PC?
Gisteravond om 23.00 uur zou ik namelijk een potje online spelen tegen een vriend en de eerste helft had hij lag en ik de tweedeBij beide werd er niet gedownload.
Zeer irritant en het neemt mijn motivatie om online te spelen een beetje weg.
Weet iemand wat hier de oorzaak is?? Ben erg benieuwd namelijk!!
Oh, btw: heeft iemand ervaring met de Logitech Dual Shock gamepad??
Ik heb namelijk net een Logitech Precision gekocht, zonder analoge sticks, toen ik pas de Dual Shock zag liggen. Iemand advies/tips/aanraden??
wijze woorden
Goede AMF:Zosas schreef op woensdag 09 november 2005 @ 11:13:
Mijn opstelling bij ManUtd + regelmatige invallers:
Doel: vd Sar (Howard)
Verdediging: Heinze, Ferdinand, Silverstre (OShea, Brown, G. Neville)
Middenveld: Essien, Park, Smith, Rooney (Scholes, Keane, Kaiser, C.Ronaldo)
Spitsen: Giggs, Nistelrooij, Joaquin (F.Torres, Nemeth)
Ik speel 3-4-3. (middenveld een ruit)
Verlanglijstje:
-Robben
-Tevez
-Kompany
-Goede AMF (iemand??)
Huh, wat raar dat de snelheid van het online spelen afhankelijk is van de resolutie..?Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2005 @ 09:52:
[...]
Motivatie bij mij om online te spelen is bij mij ook minder. Iedereen speelt met hoge resolutie en hoge kwaliteit. Dit komt niet ten goede aan de snelheid van het spel. Welliswaar kan je zelf 1 helft hosten, maar als je zo vriendelijk bent om de resolutie te verlagen voor de ander heeft de ander 2 helften goede gameplay en ik maar 1 als de ander niet de resolutie verandert.
Dus zou je eigenlijk je eigenlijk je eigen resolutie hoog moeten houden om het voor de ander moeilijk te maken. Dit lijkt me niet echt de bedoeling.
Op de xbox zal je dit probleem niet hebben omdat het standaardresolutie is voor iedereen.
Daarom zou ik iedereen willen vragen om met 640 x 480 en low quality online te spelen. Ook al ziet het er lelijk uit. Of misschien een patch van konami die die kwaliteit van je graohics aanpast naarmate je een langzamere verbinding hebt.
Genoeg geklaagd voor vandaag
Verwijderd
Verwijderd
Als het aan de resolutie zou liggen, waarom hadden we dan afgelopen week geen last van lag? Toen speelde ik tegen dezelfde tegenstander en die had toen geen lagVerwijderd schreef op woensdag 09 november 2005 @ 09:52:
[...]
Motivatie bij mij om online te spelen is bij mij ook minder. Iedereen speelt met hoge resolutie en hoge kwaliteit. Dit komt niet ten goede aan de snelheid van het spel. Welliswaar kan je zelf 1 helft hosten, maar als je zo vriendelijk bent om de resolutie te verlagen voor de ander heeft de ander 2 helften goede gameplay en ik maar 1 als de ander niet de resolutie verandert.
Dus zou je eigenlijk je eigenlijk je eigen resolutie hoog moeten houden om het voor de ander moeilijk te maken. Dit lijkt me niet echt de bedoeling.
Op de xbox zal je dit probleem niet hebben omdat het standaardresolutie is voor iedereen.
Daarom zou ik iedereen willen vragen om met 640 x 480 en low quality online te spelen. Ook al ziet het er lelijk uit. Of misschien een patch van konami die die kwaliteit van je graohics aanpast naarmate je een langzamere verbinding hebt.
Genoeg geklaagd voor vandaag
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2005 11:27 ]
Pires en Zidane zijn te oud.Nippletwister schreef op woensdag 09 november 2005 @ 11:19:
[...]
Goede AMF:
Van der Vaart, Pires, Hleb, Zidane, Deco, Totti.
Meestal koop ik altijd eerst een goede aanvallende middenvelder en daarna pas een goede spits, de balletjes moeten natuurlijk wel bij de spitsen komen he
wijze woorden
Verwijderd
In ML naar Negotiation en dan my team.Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2005 @ 11:53:
Kaka is ook een goede AMF.
Hoe ruil je? En hoe zet je spelers op de transferlijst?
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq