Pro Evolution Soccer 5

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 2.581 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134496

Topicstarter
ja mensen de demo is er van pes5 en hij is zeer goed, nou laat ik het anders zeggen dit is de beste voetbalgame ooit.
pes4 was al zeer goed maar deze game doet er nog een schepje bovenop.

de animatie is echt zeer sterk verbeterd, het schieten is ook beter en passen is moeilijker geworden.
(al heb ik er geen moeite mee omdat ik zeer ervaren ben met pes)
alleen kwa graphics is er niks vooruit gegaan( maar ja als de gameplay maar goed is en die is super)

ff een vergelijking met fifa06:
fifa mag nog niet eens de schoenveters strikken van pes.

deze ultime voetbalsimulatie is te downen op:

http://www.fifasoccer.inf...o_Evolution_Soccer_5_Demo

wel eens fifa site >:)

ik raad iedereen aan om deze demo te halen, jullie zullen er geen spijt van krijgen.

en wie meer speeltijd wilt in de demo en andere optie uit en aan zetten daar is een demo expander voor. http://files.filefront.com/4141742

ik wens jullie veel speelpleizier.
en laat even horen wat jullie van de demo vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:20
Ehm, ja...... *-) .
Goeie startpost :Y) .

Misschien dat dit gewoon in het [PS2/PC/XBOX] Pro Evolution Soccer 4 - Deel 2 topic moet posten en niet voor iedere demo een appart topicje moet gaan openen. Zou wel beetje overdreven zijn of niet :? ?

[ Voor 80% gewijzigd door JanW op 16-09-2005 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
maar dit is deel 5, vind dat niet echt horen in het pes4 topic.
en de pes5 demo is het wel waard om een eigen topic te hebben.
en is zo veel overzichtelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Anoniem: 134496 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 10:27:
maar dit is deel 5, vind dat niet echt horen in het pes4 topic.
en de pes5 demo is het wel waard om een eigen topic te hebben.
en is zo veel overzichtelijker.
Dan pas je je startpost even aan met wat meer info en plaatjes :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Laatst online: 22:20
Maar het gaat gewoon om het principe. Open dan gewoon een geheel nieuw topic over Pro Evo 5 ipv alleen over de demo. Is misschien zelfs de beste oplossing :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
De Fifa site werkt niet echt lekker bij me :P
Hier ging het bij mij een stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ja oke zo is de startpost beter tnx.

maar wat vinden jullie nou van de demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wing_xD
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:03
Speel al lang PES4, paar opmerkingen m.b.t PES5 Demo na een aantal potjes spelen

+ Schoten en tackles motions zien er beter uit en niet maar die paar hetzelfde soort als in PES4
+ Realisme om te scoren vanuit meerdere situatie´s dan voorheen wat gewoon niet kon in PES4
+ Models zien er iets opgepoetst uit

- Te gemakkelijk voordeelregel toegepast aan de computer na een kleine tackle al, als je de "x" tackle/block gebruikt, wat niet het geval is met PES4, zo krijg je nu wel erg vaak een overtreding tegen je of krijgt de computer de voordeelregel
- Ze sprinten wel érg snel nu? of heb ik 10 Henry´s op het veld? :+
- Het lijkt over het algemeen of je wel erg moeilijk op balbezit kan spelen nu , raak al snel de bal kwijt...misschien moet ik nog wennen aan de nieuwe "feeling" in PES5

[ Voor 9% gewijzigd door Wing_xD op 17-09-2005 00:08 ]

Anoniem: 81768

Het is meer simulatie nu vind ik. Je kan minder "dollen" dan in pes4, het is meer gebaseerd op pasen en dat is een pluspunt.
En ik ben ook bekend met het "veel overtredingen probleem", veel mensen over horen klagen.
Maar mijn tip is dat, je nu niet constant pressure kan gebruiken, je moet je tackels beter timen en niet altijd tegen je tegenstander aan lopen.
Ik krijg heel weinig overtredingen tegen, dus het kan wel.

verder ben ik het eens met alle pluspunten die boven mij genoemd zijn :)

• Jackazz
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-08-2021
Ik ben tot nu toe ook zeer te spreken over deze demo.

Heb wel een vraagje:
Hoe krijg je een voorzet vanaf de zijkanten ongeveer op de penalty stip?

want bij mij vliegen ze nu ongeveer 2de paal of nog verder. Niet ideaal dus

Anoniem: 143297

Wat ik vooral het beste vind aan PES 5, is dat de bal minder lijkt te "zweven". Bij PES 4 had ik altijd het gevoel, vooral met een afstandsschot, dat de bal leek te zweven, dus hij ging TE langzaam. Nu bij PES 5 gaan de afstandsschoten lekker snel, en niet zo gemaakt.

Anoniem: 10456

Inderdaad, lijkt allemaal veel echter. Ik heb er met Zidane al aardig wat afstandspegels in liggen :9

Anoniem: 122793

Jackazz schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 14:02:
Ik ben tot nu toe ook zeer te spreken over deze demo.

Heb wel een vraagje:
Hoe krijg je een voorzet vanaf de zijkanten ongeveer op de penalty stip?

want bij mij vliegen ze nu ongeveer 2de paal of nog verder. Niet ideaal dus
Zelfde oplossing als bij pes4? 2x op de lange pass knop rammen achter elkaar

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:33
Zijn er toevallig nog andere mirrors voor de demo? :)

n/m :)

[ Voor 14% gewijzigd door Glorix Jim op 17-09-2005 14:23 ]

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-04 22:16
Ben benieuwd :) Heb tijdje terug de demo van fifa06 geprobeerd maar daar was ik na 5 minuten alweer op uitgekeken.

Hoe zit het eigenlijk met de team/spelers licensies? die hebben ze weer niet gekregen he? Dus dat je weer met al die kromme namen zit :P

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:02

Polycom

Poes van goud

Ik vind de demo erg slecht, waarom?

-De scheidsrechter fluit echt voor alles, gewoon de bal blind afpakken met x kan niet meer je moet echt timen, een sliding is helemaal out of the question.

-Vrijetrappen nog steeds niet verbeterd. Het is echt onmogelijk om te scoren uit een vrije trap, dit is al sinds pro evolution soccer 1 (speel het echt al heel lang)

-Rennen vind ik best wel nep, de speler schiet de bal voorzich uit en rent er achter aan, geen snelle acties meer.. elke speler kapt nu heel langzaam en houterig. (zelfs henry en robber)

Beetje jammer dus allemaal. Natuurlijk ziet het er wel iets mooier uit en werkt de voordeel regel een stuk beter maar er zijn meer dingen verslechterd dan verbeterd. Ik houd mijn hart vast.

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-04 22:16
Heb hem net gespeeld, vind het opzich best wel lekker spelen maar erger me idd ook een beetje aan de minpunten die hier boven genoemd zijn.
Verder vind ik dat het publiek wel erg flauw reageert als je loeihard op de paal ofzo schiet of zelfs als je scoort, veel te weinig enthousiasme.

• Bartvw
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:12
ik vind die passes een beetje raar, niet strak ingespeeld, maar veel te hobbelig. je kan nu niet snel een balletje rond tikken. Een lobje maken over de keeper vind ik nu wel beter, het geeft een beter gevoel als je hem er overheen krijgt, iets beter timen dit keer, in Pes4 was het wel erg makkelijk.

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:37
Ik moet zeggen dat ik vrij positief ben over de demo.
Het speelt veel realistischer, goede spelers leveren een echt voordeel op, maar wel afhankelijk van de vorm, het lijkt alsof de vorm van een speler veel meer invloed heeft gekregen op zijn capaciteiten.
Ook de voordeelregel is sterk vebeterd, er wordt nu al veel sneller doorgespeeld, ook had ik laatst een voordeelregel, en pas toen de bal buiten het spel lag kreeg de speler alsnog een gele kaart, nog nooit zo cool gevonden dat ik een kaart kreeg :P
Dat commentaar over het publiek is wel terecht idd, zijn neit bepaald enthausiast, maar misschien lijkt dat omdat de commentatoren ontbreken.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Ik heb het zelfs al gehad dat een doelpunt uit buitenspelpositie goed werd gekeurd, in de herhaling werd de gele streep duidelijk rood.

Anoniem: 111327

Bij wie lijkt het alsof het veld beweegt? Dit was al zo op PES4 en is nog steeds het geval bij PES5.

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Anoniem: 10456 schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 16:12:
Ik heb het zelfs al gehad dat een doelpunt uit buitenspelpositie goed werd gekeurd, in de herhaling werd de gele streep duidelijk rood.
Ja echt waar? ik hoop niet dat dat een bug is maar soms zal plaats vinden, zou wel vet zijn.. een hoop gegil van vrienden het gevolg })

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-03 15:48

Dark4ever

Huh?

Tja het enige - punt wat ik kan verzinnen (en is dan ook meteen een grote) is dat het niet zo soepel loopt. bijv. een kap beweging lijkt wel een uur te duren. Ook een paas geven en meteen vrij gaan lopen om een 1-2tje te doen is erg slow. Dit werkt bij mij heel veel frustratie op dus vind het echt een grote -. Wat natuurlijk wel veel beter is, zijn de animaties in een duel. Je ziet speler omvallen bij een kopbal of schot en dat vind ik echt beter. Alleen jammer is dat ze nog niet echt door gaan op de keeper als je een bal hebt geschoten. Miste ik ook al in PES 4. Maar al bij al vind ik het er wel op vooruit gegaan. Maar hoop wel dat ze het spel nog iets soepeler krijgen zodat het iets vlotter loopt. Ow ja waar ik me trouwens ook nog aan stoorde (en deed ik ook al in PES4) is dat als je een speler een bal aan speeld de speler er over heen sprinkt en dan er achter na rent. Om zo sneller te zijn. Das heel mooi natuurlijk alleen als je 1 meter van de zijlijn af sta heb je er niet zo veel aan hé :).

• martwoutnl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:29
Heeft iemand de juiste toetsen voor de demo voor het toetsenbord en gamepad (Gravis gamepad pro)? Ik ben er nog steeds niet goed uit hoe je goed kan schieten. De bal gaat via het toetsenbord meer ver naast dan naar de keeper. :(

De graphics zijn mooier dan Fifa (ik ben dat spel gewend) en ik heb geen problemen (terwijl ik toch echt geen nieuwe pc heb (800 mhz en Geforce 2 GTS). Het staat bij me op 800 bij zoveel en medium en draait soepel, als antwoord op een eerdere posting die problemen had.

• Polycom

Polycom

Poes van goud

martwoutnl schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 18:59:
Heeft iemand de juiste toetsen voor de demo voor het toetsenbord en gamepad (Gravis gamepad pro)? Ik ben er nog steeds niet goed uit hoe je goed kan schieten. De bal gaat via het toetsenbord meer ver naast dan naar de keeper. :(

De graphics zijn mooier dan Fifa (ik ben dat spel gewend) en ik heb geen problemen (terwijl ik toch echt geen nieuwe pc heb (800 mhz en Geforce 2 GTS). Het staat bij me op 800 bij zoveel en medium en draait soepel, als antwoord op een eerdere posting die problemen had.
Met een toetsenbord spelen is een hel, gamepad voor voetbal games is echt een must.

• Bartvw
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:12
De animaties in duels zijn heel goed, dat ziet er echt realistisch uit!

heb ook al paar mooie doelpunten gemaakt, maar vraag me alleen nog af hoe je een redelijke voorzet kunt geven, de meeste zijn te hard.. las wel iets over 2x de voorzetknop indrukkken, maar dat is nog geen succes geweest. Maja ik ga weer ff verder spelen!

Edit: wat is de releasedatum eigelijk?

[ Voor 6% gewijzigd door Bartvw op 17-09-2005 19:16 ]

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
PuDy schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 14:35:

-De scheidsrechter fluit echt voor alles, gewoon de bal blind afpakken met x kan niet meer je moet echt timen, een sliding is helemaal out of the question.

-Vrijetrappen nog steeds niet verbeterd. Het is echt onmogelijk om te scoren uit een vrije trap, dit is al sinds pro evolution soccer 1 (speel het echt al heel lang)

-Rennen vind ik best wel nep, de speler schiet de bal voorzich uit en rent er achter aan, geen snelle acties meer.. elke speler kapt nu heel langzaam en houterig. (zelfs henry en robber)

Beetje jammer dus allemaal. Natuurlijk ziet het er wel iets mooier uit en werkt de voordeel regel een stuk beter maar er zijn meer dingen verslechterd dan verbeterd. Ik houd mijn hart vast.
Is natuurlijk puur een mening, want het is in mijn ogen is het juist goed dat je de bal niet blind kan afpakken. Je moet nu timen en niet van achteren op X drukken. Is ook logisch, want normaal gezien als jij dat in het echt van achteren probeert maak je ook een overtreding. De vrije trappen zijn wel verbeterd, alleen oefening baart kunst. Ik heb er al 3 gescoord in deze demo, waarvan 2 van tussen de 25 en 30 meter!! En die bal voor je uitspelen heb je zelf onder controle, je kan zelf bepalen of de bal dichter bij je voet moet blijven, van je voet af moet springen of dat je em ver voor je uit speelt. Dus het is maar hoe je er naar kijkt. ;)

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Demo Expander

Met de Demo Expander kun je de speeltijd veranderen tot maximaal 25 min.

Overige opties zijn:

F7 Injuries on
F8 Injuries off
----------------------------------------
F9 Entrance.Scene on
F10 Entrance.Scene off
----------------------------------------
F11 Stadium.Effects on
F12 Stadium.Effects off

Download de Demo Expander

Mirror

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Hoe werkt dat ding? Tijdens het menu op F5 drukken werkt hier niet :S

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:09

BM

Moderator Spielerij
In het menu waar je normaal de tijd en aantal sterren insteld op f5 duwen, daarna keer L1 en R1 (Q en E) om de verandering zichtbaar te maken.
Dat werkt hier.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Hier ook :)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

deuxani schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 19:20:
En die bal voor je uitspelen heb je zelf onder controle, je kan zelf bepalen of de bal dichter bij je voet moet blijven, van je voet af moet springen of dat je em ver voor je uit speelt. Dus het is maar hoe je er naar kijkt. ;)
Ik vind het in de demo nog steeds wel irritant dat je de bal soms toch wel te ver voor je uitspeelt. Zeker wanneer de bal daardoor buiten de lijnen gespeeld wordt.

En er wordt nog steeds wel (te) veel gefluit voor "overtredingen". Ook op momenten wanneer er nog voordeel uit te halen is.

Ook koppen naar andere spelers lijkt me niet te zijn verbeterd. Het levert bij mij vooral veel hoge ballen op die ook lang niet altijd de goede richting hebben.

En zo zijn er nog wel een aantal dingen die ze hadden kunnen verbeteren.

De bal ver uitgooien met de keeper is dan wel weer een positieve verbetering. Hoewel me nog niet duidelijk is of je zelf kunt bepalen of je de bal ver/kort uit wilt gooien.

Al met al heb ik toch wel gemengde gevoelens bij de demo.

Dit spel verdient trouwens wel een betere startpost dan wat er nu staat...

[ Voor 10% gewijzigd door PromoX op 17-09-2005 21:26 ]

And I'm the only one and I walk alone.

• Crash
  • Laatst online: 21-04 22:23

Dat is inderdaad af en toe best vervelend, zeker als je merkt dat als je als een dolle hond overal invliegt met een tackle er juist niet gefloten wordt :X
Je hebt dribbelen (bal kort aan de voet) en drijven (bal verder voor je uitspelen), en drijven doe je als je sprint met een bal. Er zijn maar weinig spelers die standaard de bal kort aan de voet houden als ze een flinke sprint maken :) Dat traag kappen is mij ook opgevallen in is idd behoorlijk vervelend.

Anoniem: 58392

Crash schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 21:33:
[...]

Dat is inderdaad af en toe best vervelend, zeker als je merkt dat als je als een dolle hond overal invliegt met een tackle er juist niet gefloten wordt :X

[...]

Je hebt dribbelen (bal kort aan de voet) en drijven (bal verder voor je uitspelen), en drijven doe je als je sprint met een bal. Er zijn maar weinig spelers die standaard de bal kort aan de voet houden als ze een flinke sprint maken :) Dat traag kappen is mij ook opgevallen in is idd behoorlijk vervelend.
Zelf heb ik de ervaring dat je met een goed getimede tackle een heel eind komt en dat dit in de praktijk wat vaker lukt dan in voorgaande versies. Verder moet ik nog steeds wennen aan het nieuwe verdedigen wat nog niet echt soepel gaat aan mijn kant.

Dat trager kappen vind ik wel een verbetering, dit was veel te effectief in de vorige versie. In mijn spel kwamen daar echt 2 a 3 goals uit per wedstrijd door simpel terug te kappen in de 16 en dan terug te leggen op inlopende middenvelders.

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:37
Het slome kappen kan je als plus en minpunt oppakken, maar dat het iets slomer is geworden is niet erg maar nu kan de rest van het veld een halve marathon lopen las je kapt. Spelers als Zidane die kappen gewoon als een bezetene en zijn ook snel.

Verder vond ik de passes ook iets te slapjes, niet snel genoeg, mag wel iets beter.

Maar het scoren, foei, dit geeft nog meer een kick zeg. In Pes 4 scoorde ik nooit als ik vanaf punt zestien in de verre kruising wou knallen. Nu met Pes 5 met Henry sneed ik naar binnen, haalde uit en vol gas met een heerlijke draai in de kruising. Zo had ik nog nooit gescoord, heerlijk gevoel gaf het. Schoten zijn wel weer verbeterd.

Het verdedigen vind ik ook wel wat verbeterd, bij Pes 4 was x ingedrukt houden vaak voldoende om de bal te veroveren, een goed getimede tackel geeft nu nog meer voldoening!

Al met al, heerlijke game weer, gaat zeker in mijn collectie opgenomen worden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141519

-knip-

[ Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 141519 op 18-09-2005 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steveedge
  • Laatst online: 21-04 18:50

Pfff. Vrijetrapsysteem is zeer uitgebreid, en het duurt idd even voor je het onder de knie hebt maar het is best goed te doen.

Lekker dooroefenen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Steveedge schreef op zondag 18 september 2005 @ 13:57:
[...]

Pfff. Vrijetrapsysteem is zeer uitgebreid, en het duurt idd even voor je het onder de knie hebt maar het is best goed te doen.

Lekker dooroefenen dus.
Inderdaad, het zeker wel mogelijk om te scoren vanuit vrije trappen.
Het kost alleen veel tijd om het systeem een beetje door te krijgen. In pes4 gaan de meeste van mijn vrije trappen er nog steeds niet in, maar vergeleken met het begin is het zeer sterk verbeterd.
Zo zal dat met pes5 ook vast wel gaan :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153990

-Vrijetrappen nog steeds niet verbeterd. Het is echt onmogelijk om te scoren uit een vrije trap, dit is al sinds pro evolution soccer 1 (speel het echt al heel lang).
vrije trappen zijn PRIMA te doen zelfs...het vergt alleen enig wat oefening

op de ps2 is het een standaard verhaal: richten (dwz meestal meestal de bal op 1 lijn met de binnenkant van de paal) vervolgens de kracht waarmee je schiet aanpassen op de afstand...en als je in de verre hoek schiet pijltje naar boven ingedrukt houden...en als je voor een muur staat en in de korte hoek wilt scoren het pijltje omlaag

ik scoor regelmatig met vrije trappen dus het ligt duidelijk niet aan het systeem maar aan de speler

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 153990 op 18-09-2005 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik vind overigens wel dat de scheidsrechter erg snel fluit tijdens deze demo, maar mn oordeel qua gameplay laat ik toch over aan het spelen op de ps2 straks

pes op de pc of xbox is als de tour tijden op een eenwieler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Anoniem: 153990 schreef op zondag 18 september 2005 @ 15:22:
Uhm, waarom op de xbox? Imho speelt pes op de xbox prima hoor :?

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153990 schreef op zondag 18 september 2005 @ 15:22:
ik vind overigens wel dat de scheidsrechter erg snel fluit tijdens deze demo, maar mn oordeel qua gameplay laat ik toch over aan het spelen op de ps2 straks

Krijgen we dat weer...
Met een beetje fatsoenlijke pc en een goede controller (Rumblepad II) speelt de PC versie prima hoor, weet niet waar die vooroordelen vandaan komen maar er zit nagenoeg geen verschil in. Van het toetsenbord moet je idd afblijven maar wie speelt er nou voetbalgames met een toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het is een ook wel kwestie van gewenning

maar persoonlijk vind ik pes4 op de xbox te traag, spelen met zo'n logge controller is voor mij niet weggelegd, te veel knoppen om uit te kiezen

en pes op de pc is helemaal uit den boze...pes hoor je uitgezakt op de bank met vrienden te spelen, elkaar verrot schelden na elk doelpunt, met controllers gooien ed...voetbal is een mannensport dus speel het dan ook als een vent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Anoniem: 153990 schreef op zondag 18 september 2005 @ 15:52:
en pes op de pc is helemaal uit den boze...pes hoor je uitgezakt op de bank met vrienden te spelen, elkaar verrot schelden na elk doelpunt, met controllers gooien ed...voetbal is een mannensport dus speel het dan ook als een vent
Dat is een mening, presenteer hem dan niet als een feit...

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Laatst online: 21:48

ZieMaar!

Moderator General Chat
SpeedAddict schreef op zondag 18 september 2005 @ 15:59:
[...]

Dat is een mening, presenteer hem dan niet als een feit...
Precies.

Goede pc, goede controller, goede vrienden en het is zelfs beter dan de PS2, want alles is hier makkelijker gepatched etcetera.

Wat ik trouwens wel mooi vind in de demo is dat de shirtjes nu ook eens uit de broek kunnen hangen. Verder speelt ie wel lekker, alleen heb ik nog wel wat moeite met het geven van goede voorzetten. Hoop dat hij snel gereleased wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

Weet iemand of je in de Master league ook van team kan wisselen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
Speel al jaren pes op pc, met toetsenbord.
wat een gezeur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-04 08:59

Scrummie

Think different

sarinsarin schreef op maandag 19 september 2005 @ 13:12:
wat een gezeur
Same here, snap dat gedrama ook niet echt.

Met toetsenbord vond ik het iig een leuke demo, maar ik wil echt de volledige versie spelen nu.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
sarinsarin schreef op maandag 19 september 2005 @ 13:12:
wat een gezeur
Ik heb het spel ook jaren met het toestenbord gespeeld, maar bepaalde dingen zijn dan veel lastiger (handmatige pass, marseille roulette (pes4 dus). 't Is op zich goed te spelen met je toetsenbord, maar joypad is echt iets fijner. Maar dat is met alle sportspelletjes zo, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Discussieren kan ook op een normale manier

[ Voor 93% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 19-09-2005 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122793

Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om die trap van de zijkant bij de eerste paal te krijgen.
Jullie wel? Ik zou graag weten hoe...

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 19-09-2005 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Anoniem: 122793 schreef op maandag 19 september 2005 @ 20:46:
Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om die trap van de zijkant bij de eerste paal te krijgen.
Jullie wel? Ik zou graag weten hoe...
't Lukt me soms wel, maar hoe ik het precies doe, weet ik eigenlijk niet. Volgens mij gewoon met de richtingtoetsen...

Wat soms ook goed werkt is voorzet achterin en dan terugkoppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118586

Ik ben nu de demo ff aan het downloaden maar ik verlang al naar het vrije trappen systeem
In pes 4 waren ze ook wel redelijk te doen in lange hoek en met ''pijltje naar beneden'' kon je ze precies over de muur heen leggen
Ik wacht met smart :9~

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-04 19:44

Martinspire

Awesomeness

lol, dr was een topic voor pes 5 :)

naja dan zetten we het hier toch neer:
Konami heeft bekend gemaakt dat Pro Evolution 5 op 20 oktober op de Xbox en PlayStation 2 in Europa uit komt. De PC versie verschijnt een week later, op 27 oktober. De PlayStation Portable versie zal waarschijnlijk in november verschijnen.

bron: http://insidegamer.nl/content.php?id=7791

Martinspire - PC, PS4, X1

• Geengrenzuh
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

ZieMaar! schreef op maandag 19 september 2005 @ 21:36:
[...]

't Lukt me soms wel, maar hoe ik het precies doe, weet ik eigenlijk niet. Volgens mij gewoon met de richtingtoetsen...

Wat soms ook goed werkt is voorzet achterin en dan terugkoppen...
Net als in pes 4 -> 1 keer "O" of lob indrukken vanaf de zijkant strafschopgebied is een hoge voorzet richting 2e paal, 2 keer indrukken is een middelhoge voorzet/ voorzet richting eerste paal en 3 maal snel indrukken is lage voorzet over de grond...

Wat betreft de mensen die moeite hebben met de vrije trappen, neem Real Madrid en ga eens met Beckham wat vrije trappen rand 16 nemen. Ongeveer halve power balkje (ieeets meer mag ook wel) en wegdraaien over de muur in de korte hoek. Heb al een paar beauties paal/ onderkant lat geschoten.

PSN: Geengrenzuh

• Dark4ever

Dark4ever

Huh?

Dit is trouwens wel erg lomp 2 speler lompen tegen elkaar aan en vallen om en ik loop er vandoor met de bal:
http://img348.imageshack.us/img348/1568/sukkels2sz.jpg

En dit ben ik nog niet eerder tegen gekomen. Ziet er wel stoer uit, alleen wel kut als het gebeurt. Maar goed daar heb je in de demo geen last van aangezien je daar alleen de eerste helft kan spelen. Btw die Crespo is niet onderuitgehaald. En is er niet uitgeweest what so ever. Dus heeft gewoon 30 min gespeeld (omdat het een wissel was). En opeens zonder dat er iets aan vooralf is gegaan krijg ik dit te zien na de wedstrijd (dus in de rust).
http://img348.imageshack.us/img348/444/raar4oe.jpg

Resizen voortaan aub ;)

[ Voor 93% gewijzigd door Crash op 21-09-2005 21:07 . Reden: hmm dit was eigenlijk geen edit bedoelt maar nieuwe post dus tja pech voor de mensen die me eerste nie hadden gelezen... maar geen zin om het opnieuw te posten :) ]

• ratsja
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

Geengrenzuh schreef op woensdag 21 september 2005 @ 15:07:
[...]

Net als in pes 4 -> 1 keer "O" of lob indrukken vanaf de zijkant strafschopgebied is een hoge voorzet richting 2e paal, 2 keer indrukken is een middelhoge voorzet/ voorzet richting eerste paal en 3 maal snel indrukken is lage voorzet over de grond...

Wat betreft de mensen die moeite hebben met de vrije trappen, neem Real Madrid en ga eens met Beckham wat vrije trappen rand 16 nemen. Ongeveer halve power balkje (ieeets meer mag ook wel) en wegdraaien over de muur in de korte hoek. Heb al een paar beauties paal/ onderkant lat geschoten.
L1 + O voor een dieper vallend voorzet, zodat de spits achter de man kan wegkomen

Gister twee vrije trappen erin geschoten met Henry in 5 potjes ofzo, goed te doen hoor :P

Heb hem al aardig door, heb de bal aan een touwtje en score ontzettend veel :D

• Zamorano
  • Niet online
dark4ever schreef op woensdag 21 september 2005 @ 15:32:
Dit is trouwens wel erg lomp 2 speler lompen tegen elkaar aan en vallen om en ik loop er vandoor met de bal:
[afbeelding]

En dit ben ik nog niet eerder tegen gekomen. Ziet er wel stoer uit, alleen wel kut als het gebeurt. Maar goed daar heb je in de demo geen last van aangezien je daar alleen de eerste helft kan spelen. Btw die Crespo is niet onderuitgehaald. En is er niet uitgeweest what so ever. Dus heeft gewoon 30 min gespeeld (omdat het een wissel was). En opeens zonder dat er iets aan vooralf is gegaan krijg ik dit te zien na de wedstrijd (dus in de rust).
[afbeelding]
Je mag je plaatjes wel even resizen.

• Dark4ever

Dark4ever

Huh?

Hmm omdat ik er op geattendeerd werd om te gaan resizen bij deze dan:
Afbeeldingslocatie: http://img198.imageshack.us/img198/2306/inofnee1ax.jpg
Is deze in of uit?
Vind hem zelf wel aardig in maar werd dus niet als zodanig getelt :(

• Maverick
bal is niet volledig over de lijn, geen goal dus.

• Polycom

Polycom

Poes van goud

nope, bal moet compleet achter de lijn zijn.

En zo te zien net niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever

Dark4ever

Huh?

pff... kan die grensrechter dan nooit een foutje maken in mijn voordeel :). Dat vind ik trouwens wel jammer dat de grensrechter het altijd goed heeft. En dat je geen swalbes kan maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61204

psp versie
pffff _/-\o_

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-04 19:44

Martinspire

Awesomeness

nou weet ik niet of achiedeman het over hetzelfde heeft, maar met world tour soccer op de psp kun je dat wel doen als soort van trukje... (linkse schouderknop en driehoekje geloof ik) dan loop je en dan flikker je ineens op je snufferd. wat wel jammer is, is dat als je dat per ongeluk doet als er niemand bij je staat, je dan geel krijgt :(

Martinspire - PC, PS4, X1

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:37
swalbe en gesnapt worden in real life is ook geel, daarom zit het erin denk ik....

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
PuDy schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 19:06:
[...]

Met een toetsenbord spelen is een hel, gamepad voor voetbal games is echt een must.
Ohja? Ik heb er anders weinig problemen mee.

• kingnbajam
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09-2022
Ik speel PES4 nu al een hele tijd op de xbox, maar moet toch bekennen dat ik de xbox controller echt veel minder vind dan de PS2 controller voor deze game! Met een converter heb ik de game een tijd lang gespeeld met een PS2 controller (op de xbox dus), maar omdat 1 van de knoppen van de controller niet meer reageert, ben ik weer overgestapt op de xbox controller. Wat ik minder vind op de xbox controller:

1) minder schouder-knoppen; dit is een gemis voor PES4

2) L + R triggers moet je veel te veel indrukken, alsof je een pistool schiet; handig misschien voor racegames en FPS maar niet voor PES4

3) richtingtoetsen (dus niet de analoge stick) is niet soepel genoeg; op de PS2 controller zijn dit 4 aparte knopjes, dus je kunt veel preciezer bewegen.

En raad eens welke van deze punten zijn opgelost met de Xbox 360 controller: alleen punt 1! :(

• DelTorro
  • Laatst online: 01-01-2024
Waarom is het niet meer mogelijk om zelf te bepalen hoe hard je een steekpass door de lucht geeft? Hoe kort ik die pass ook wil geven, de bal eindigt altijd in de handen van de keeper omdat de speler 'm veel te ver vooruit passt. Ook een steekpass over de grond vanaf de flanken wordt altijd heel ver vooruit gespeeld. Doe ik nou zelf iets fout of ligt dit toch echt niet aan mij?

Anoniem: 90544

DelTorro schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 14:07:
Waarom is het niet meer mogelijk om zelf te bepalen hoe hard je een steekpass door de lucht geeft? Hoe kort ik die pass ook wil geven, de bal eindigt altijd in de handen van de keeper omdat de speler 'm veel te ver vooruit passt. Ook een steekpass over de grond vanaf de flanken wordt altijd heel ver vooruit gespeeld. Doe ik nou zelf iets fout of ligt dit toch echt niet aan mij?
Kon je dat eerst doen dan? :D Was me nooit opgevallen... d'r gaat toch geen balkje lopen als je dat deed in PES4 (of 3 of 2)?

En voor de toetsenbord/gamepad discussie... heb het op allebei aardig vaak gespeeld, gamepad is wat mij betreft een stuk lekkerder door de plaatsing van de toetsen maar dat is ook weer niet overkomelijk op het toetsenbord. Enige voordeel van het toetsenbord is dat het makkelijker is om recht te lopen, wat met de gamepad bij mij niet altijd perfect gaat.

Voor de rest... _/-\o_ voor pes5!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-12-2024
kingnbajam schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 09:27:
Ik speel PES4 nu al een hele tijd op de xbox, maar moet toch bekennen dat ik de xbox controller echt veel minder vind dan de PS2 controller voor deze game! Met een converter heb ik de game een tijd lang gespeeld met een PS2 controller (op de xbox dus), maar omdat 1 van de knoppen van de controller niet meer reageert, ben ik weer overgestapt op de xbox controller. Wat ik minder vind op de xbox controller:
ik speel ook met converter en doet het prima naar mijn mening. afgezien dat L1 en L2 zijn omgedraaid werk alles goed.

[ Voor 36% gewijzigd door Terryb47 op 24-09-2005 17:30 ]

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
DelTorro schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 14:07:
Steekballetjes door de lucht zijn wat lastiger. Is maar goed ook, in PES4 waren ze altijd perfect in de voeten van je spits. Nu ze wat dieper zijn kun je af en toe wel schitterende goals scoren door zo'n bal in één keer te nemen.

Maar als je eenmaal een aardig eindje op de helft van de tegenstander bent, lukt zo'n bal niet meer. Op zich wel logisch, kijk maar eens op tv naar wedstrijden. De afstand tussen keeper en verdediging is over het algemeen vrij klein, dus het is ook erg lastig daar de bal precies tussen te plaatsen.

Maar om je laatste vraag te beantwoorden, het ligt niet aan jou :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:01
Op Dimplus staat de release date voor PES 5 op 7 oktober, zijn er hier mensen die wel eens eerder iets besteld hebben bij Dimplus en kloppen de releasedates daar ook?

(De release van 7 oktober staat alleen bij XBox en PS2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-05-2024

Dracul

Ooh yeah!

Bij Dimension Plus zijn ze af en toe nog weleens laat met het aanpassen van de releasedatums.
Kan me nog herinneren dat ik vorig jaar een keer zat te wachten op een spel en dat ze pas nadat de dag van release al geweest was de datum pas gingen aanpassen omdat het spel uitgesteld was. Voor de rest prima zaak.

Jammer dat je bij de demo replays niet op kunt slaan want gisteren maakte Ronaldo een lobje over mijn keeper(Lehmann, Arsenal) en ik ging er handmatig achteraan en op het moment dat de bal drie kwart achter de lijn was sloeg Lehmann hem tegen de binnenkant van de paal om vervolgens weer het veld in te springen waarna Lehmann de bal alsnog rustig oppakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Ik heb hem nu op de PS2 en vind hem behoorlijk wennen ten opzichte van PES4. Ik heb wel het idee dat deze versie zijn voorganger zal overtreffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119490

ik heb een probleem bij pes 4 en 5, mijn samsung 930bf geeft van die rare ghosting strepen aan. Ik heb dit probleem alleen bij PES, iemand anders ook ervaringen mee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Had het ook op een Dell P991 niks aan te doen als je het mij vraagt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Crash schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 18:17:
Ik heb hem nu op de PS2 en vind hem behoorlijk wennen ten opzichte van PES4. Ik heb wel het idee dat deze versie zijn voorganger zal overtreffen :)
het grappige is ook dat je niet eens zo veel verschil merkt, totdat je pes4 weer uit de kast trekt, dat komt ineens erg houterig over op de een of andere manier.
Weet niet of het bij vorige pes versies al was (dan is het me nooit opgevallen) maar een leuk detail is ook dat de scheids met z'n arm aangeeft voor wie de vrije trap, of ingooi is, erg handig.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Heb PES5 gisteren een tijdje op de PS2 zitten spelen. Ben er niet helemaal zeker van dat dit de retail is want de Network optie is disabled en het commentaar klinkt nogal opgenomen met een zeer lage bitrate. Daarnaast vind ik het toch wel zonde dat Konami vrijwel niets heeft aangepast aan de supporters geluiden. Nog steeds dat hoge gegil en een domme trommel bij elke wedstrijd.

Afijn, de gameplay in PES5 is t.o.v. zijn voorganger toch wel heel anders! Op het eerste gezicht niet uiteraard maar zodra je die controller vast hebt merk je het. Grootste verschil is dat je nu nog meer vrijheid hebt als speler. Dat is een voordeel en nadeel. Er zit nog meer variatie in het spel als voorheen maar je moet nu ook goed opletten bij elke pass of schot die je geeft. Hoe langer je de knop ingedrukt houdt, hoe harder of langer hij passed of schiet. in PES4 bood de cpu hier veel meer hulp, in PES5 is alles veel meer "manual" besturing. En dat is een goede zaak! Daarnaast ligt het speltempo een stuk lager (= beter en realistischer) en rennen ze niet meer als arcade poppetjes over het veld zoals ik bij PES3 en 4 dat wel het geval vond. Ook zijn de bewegingen en vooral balaannames stukken realistischer. Je moet nu nog meer denken als echte voetballer die daar op het veld staat. Het komt nu heel dicht bij 'the real thing'. Knap hoor! :)

Ik speel vanavond weer verder, zal dan nog eens posten over mijn ervaringen. Hoe dan ook, de eerste indrukken zijn erg goed en het is echt een hele verbetering t.o.v. PES4 vind ik!

Anoniem: 84457

Hoe komen jullie aan PES 5 voor de PS2?

• LoneRanger
  • Niet online
Anoniem: 84457 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 07:55:
Hoe komen jullie aan PES 5 voor de PS2?
Een gelekte beta. ;)
Ik vermaak me nog steeds met de demo. :7

Only fools are enslaved by time and space.

Anoniem: 26986

Ik vind dat de gameplay helemaal verpest is.
Ik ben een ervaren Pesser, maar als ik met de demo op 3 sterren speel, kan ik bijna onmogelijk scoren tegen de computer.... keeper heeft alle ballen, of over, if lat....

jammer...

Anoniem: 26986 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 12:15:
Ik vind dat de gameplay helemaal verpest is.
Ik ben een ervaren Pesser, maar als ik met de demo op 3 sterren speel, kan ik bijna onmogelijk scoren tegen de computer.... keeper heeft alle ballen, of over, if lat....

jammer...
Klinkt misschien lullig, maar als een zo'n ervaren PES-er bent zou je toch moeten weten dat de cpu op 3 sterren vooral verdedigd waardoor het nogal eens moeilijk scoren is. Dit was bij voorgaande versies precies hetzelfde. Probeer eens 4 of 5 sterren voor de grap, ik zag meteen resultaat omdat de cpu nu ook actief aanvalt en niet iedereen achter laat hangen.

• Terryb47
Ik speel gewoonlijks altijd op 6* maar nu moet ik em toch wat lager zetten want ik kan niet scoren (of het zijn allemaal kutgoals ala Van Nistelrooy style)

anyway, PES5 vershilt niet van WE9 en ik heb bijzonder veel moeite mee met bal controle en aanname, je voelt dan wel waar het spel naartoe wilt, hoewel je meestal bij elk nieuwe deel opnieuw moet wennen is het verschil nu wel heel erg groot. Ik heb hiervoor WE8LE een tijd gespeeld en die speelde echt stukken beter dan PES4, maar dit voelt bijna aan als achteruitgang.

waar ik me mateloos aan erger is Peter Brackly de commentator: echt verschrikkelijk, zo'n mooie spel zo'n bagger commentaar, al delen lang. Niet dat ik perse die BBC gasten wil hebben, maar het zou het spel stukken aantrekkelijker maken. (EA heeft toch niet al die gasten onder contract?!) Of zelfs dat ze John Kabira erin stoppen, want in de WE games zitten ook de andere talen erin, waarom niet in PES? :Y)

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Inderdaad, commentaar is ook belabberd. Zet hem meestal uit of op Duits. Die klinkt altijd wel lekker enthousiast :P

WE8LE heb ik nooit gespeeld dus voor mij is PES5 t.o.v. PES4 gewoon een flinke stap vooruit. En dat is toch de bedoeling uiteindelijk lijkt me ;)

• SonyEricsson
  • Laatst online: 00:21
zit er nog steeds die irritante commentaar vertraging erin?

• Terryb47
yup, die vertraging zit er nog in. gebeurt niet al te vaak, maar toch...
ik heb de language wel eens op spaans gehad klinkt wel spannend. of zelfs helemaal uit, maar dan val ik in slaap.

ander mankement: er wordt nog steeds ontzettend veel gefloten OM NIKS. hoewel ik de buitenspel regels beter zie toegepast, wordt er heel vaak te laat afgefloten, vaak wel 5 seconden te laat. heel erg irritant.

• LoneRanger
  • Niet online
Net even 3 potjes van 20 min gespeeld op 5 sterren en dat speelt idd een stuk lekkerder.
Vooral het potje tegen Real was Super.
Met van Persie Beckham dollen is echt een super gevoel. >:)
Bal in de voeten aangespeeld krijgen, bal afschermen met R1, wegdraaien op het juiste moment en bye bye Beckham.
Bal toegespeeld krijgen, overstapje, wegdraaien en again, bye bye Beckham.
Het hoogte punt was toch wel dat de keeper te laat kwam, Henry onderuit haalde en met rood van het veld af mocht.
Jammer is dan wel dat Owen gehuldt in keeperstrui het veld afgaat om plaats te maken voor de reserve keeper.

Ik heb met Pes5 toch veel meer het gevoel dat ik m'n tegenstander kan dollen dan met de voorgangers.
Vooral het overstapje, de speler reageerd nu veel vlotter zodat je dan met diezelfde speler achter de bal aan kunt gaan.
Het automatisch side-steppen vind ik [nog] niet echt bevordelijk.
R2 schoten lijken iets te vaak doel te treffen.
Over R2 gesproken, hoe lob je?
2X schietknop lijkt niet tewerken.

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
LoneRanger schreef op woensdag 28 september 2005 @ 18:10:
Net even 3 potjes van 20 min gespeeld op 5 sterren en dat speelt idd een stuk lekkerder.
Vooral het potje tegen Real was Super.
Met van Persie Beckham dollen is echt een super gevoel. >:)
Bal in de voeten aangespeeld krijgen, bal afschermen met R1, wegdraaien op het juiste moment en bye bye Beckham.
Bal toegespeeld krijgen, overstapje, wegdraaien en again, bye bye Beckham.
Het hoogte punt was toch wel dat de keeper te laat kwam, Henry onderuit haalde en met rood van het veld af mocht.
Jammer is dan wel dat Owen gehuldt in keeperstrui het veld afgaat om plaats te maken voor de reserve keeper.

Ik heb met Pes5 toch veel meer het gevoel dat ik m'n tegenstander kan dollen dan met de voorgangers.
Vooral het overstapje, de speler reageerd nu veel vlotter zodat je dan met diezelfde speler achter de bal aan kunt gaan.
Het automatisch side-steppen vind ik [nog] niet echt bevordelijk.
Over R2 gesproken, hoe lob je?
2X schietknop lijkt niet tewerken.
L1 plus schieten. Is niet zo makkelijk meer als het was in PES4...

• Crash
Terryb47 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 16:44:
[...]

ander mankement: er wordt nog steeds ontzettend veel gefloten OM NIKS. hoewel ik de buitenspel regels beter zie toegepast, wordt er heel vaak te laat afgefloten, vaak wel 5 seconden te laat. heel erg irritant.
Zeg maar gerust dat er een stuk vaker wordt gefloten dan in PES4 :X
Bij echt het minste geringste duwtje krijg je een vrijetrap tegen, maar met 2 benen van voren erin is gewoon doorspelen :P

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

L1+schietknop toch?

Heb nu ook al wat meer wedstrijden gespeeld. Waar ik me nog vooral aan erger zijn ook de overtredingen, zelfs wanneer je voordeel hebt wordt er soms afgefloten :X. En het gebeurt nog vaker dan in PES4 inderdaad (en daar werd er al teveel afgefloten vond ik). Daarnaast zijn de steekpasses door de lucht er ook niet beter op geworden. Die komen bijna allemaal bij de keeper terecht :(, 1 keer ging het trouwens wel goed en dat leverde dit doelpunt op.

En het scoren? Daar heb ik ook nog veel moeite mee, maar ik denk dat dat vanzelf wel beter wordt.

And I'm the only one and I walk alone.

Anoniem: 119490

Als je probeert te lobben met l1 en schiet dan geeft hij geen lob maar een zwak schot. Ik denk dat ik dat nog een beetje moet oefenen. Ligt het aan mij of zijn er minder moves?? Ik vind het mooi als henry naar binnen komt en hij neemt hem met zijn binnenkant en legt hem in de verre hoek (dit doewt hij in het echt ook vaak)

(mooi doelpunt hoor :P)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 119490 op 28-09-2005 22:31 ]

Anoniem: 114729

Vanaf nu kappen met spammen!

[ Voor 85% gewijzigd door Crash op 29-09-2005 16:50 ]

• DelTorro
Wat doet R2 als je schiet eigenlijk?

• Terryb47
Crash schreef op woensdag 28 september 2005 @ 18:56:
[...]

Zeg maar gerust dat er een stuk vaker wordt gefloten dan in PES4 :X
Bij echt het minste geringste duwtje krijg je een vrijetrap tegen, maar met 2 benen van voren erin is gewoon doorspelen :P
dat bedoel ik, je hoeft ook maar in de buurt te komen van een tegenstander dan word je al afgefloten :X

die hoge steekpass is echt bagger inderdaad, ik las dat het lag aan hoe langer je driehoekje indrukt hoe harder, dit dus zeker niet waar ook al druk ik em 1keer kort in en de bal gaat richting keeper.

het scoren gaat bij mij nog steeds erg moeizaam, vooral als je iets meer power geeft schiet je al gauw de bal het stadion uit (yup vuurpijl omhoog) dit met amper halve powerbalk...en ik hoorde juist dat je veel makkelijker van ver kon scoren nu, mooi niet dus. (in WE8LE kon je dat dus wel) schiet nu netzo vaak, zo niet vaker tegen een speler op vergeleken met PES4.

• LoneRanger
  • Niet online
Terryb47 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 02:38:
[...]

dat bedoel ik, je hoeft ook maar in de buurt te komen van een tegenstander dan word je al afgefloten :X
Ach het went, als ik dat voordeel tekentje zie laat ik de bal vaak aan de tegenstander.
De vaart is dan toch uit de aanval.
Neemt niet weg dat het lastig is.
die hoge steekpass is echt bagger inderdaad, ik las dat het lag aan hoe langer je driehoekje indrukt hoe harder, dit dus zeker niet waar ook al druk ik em 1keer kort in en de bal gaat richting keeper.
Hou je L1 [of was het nou L2] wel in als je een diepte pass geeft?
Bij mij lukken ze vaker wel dan niet?
het scoren gaat bij mij nog steeds erg moeizaam, vooral als je iets meer power geeft schiet je al gauw de bal het stadion uit (yup vuurpijl omhoog) dit met amper halve powerbalk...en ik hoorde juist dat je veel makkelijker van ver kon scoren nu, mooi niet dus. (in WE8LE kon je dat dus wel) schiet nu netzo vaak, zo niet vaker tegen een speler op vergeleken met PES4.
Daar is dus R2 voor, geplaatst schieten. ;)

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-03 03:29
Wat houdt geplaatst schieten in?

Human Bobby

• DelTorro
Niet hard op doel raggen maar de bal plaatsen, daar waar jij 'm hebben wilt

• Terryb47
Hoe kan je in godsnaam de bal "plaatsen" als ie al sowieso hoog over gaat? 8)7 van buiten de 16 moet je gewoon kracht geven.

maar als jullie schieten met R2 eens kunnen uitleggen graag.

• DelTorro
Ik vind trouwens aan het niveau van de tegenstander soms matig aanvallend gezien. Af en toe geven ze vlak bij de goal nog een "passje" die gewoon over de achterlijn verdwijnt 8)7? Ze hebben bij mij ook al verscheidene keren naast geschoten voor open goal.
Heb gemerkt dat als je vanaf de flank de bal met een steekpass vooruit speelt en daarbij pijltje opzij indrukt ipv pijltje naar voren, de bal meer voor de voeten van je spits wordt gepasst ipv dat de bal zo in de handen van de keeper rolt.
Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.