iemand die nieuw topic maakt oid?

Ik host deel 2 nog wel even met megaupload.com .. als iemand anders deel 1 nog ff doet?LoneRanger schreef op maandag 12 december 2005 @ 13:14:
[...]
Ah dankje.
edit:
Bah moet ik een uur wachten om het 2e deel te dowloaden.
Rapidshare.
Over 20 minuutjes staat deel 1 op megaupload.TheHammer schreef op maandag 12 december 2005 @ 14:05:
[...]
Ik host deel 2 nog wel even met megaupload.com .. als iemand anders deel 1 nog ff doet?
[ Voor 13% gewijzigd door LoneRanger op 12-12-2005 14:40 ]
Only fools are enslaved by time and space.
goed bezig.. over 20 minuutjes deel 2 ookLoneRanger schreef op maandag 12 december 2005 @ 14:17:
[...]
Over 20 minuutjes staat deel 1 op megaupload.
[ Voor 12% gewijzigd door TheHammer op 12-12-2005 14:20 ]
In those days spirits were brave, the stakes were high, men were REAL men, women were REAL women, and small furry creatures from Alpha Centauri were REAL small furry creatures from Alpha Centauri.
Zaphod in The Hitchhikers Guide To The Galaxy
Thanks voor de tip. Nu nog zorgen dat ik alles binnenkrijgZamorano schreef op maandag 12 december 2005 @ 14:32:
Oh en voor wie een error krijgt bij het patchen in DKZ, haal de .AFS bestanden even van read-only af.
Torrent is iig redelijk goed aan de gangZamorano schreef op maandag 12 december 2005 @ 14:38:
Hier nog even de BitTorrent link.
Nu ga ik maar even testen. Zal mij benieuwen.
[ Voor 17% gewijzigd door TheHammer op 12-12-2005 15:09 ]
Is dat de hele patch? Of een deel ervan?Zamorano schreef op maandag 12 december 2005 @ 14:38:
Hier nog even de BitTorrent link.
Nu ga ik maar even testen. Zal mij benieuwen.
Helaas een deel ervan:Tigertje schreef op maandag 12 december 2005 @ 15:14:
[...]
Is dat de hele patch? Of een deel ervan?
[ Voor 19% gewijzigd door TheHammer op 12-12-2005 15:23 ]
Had je deel 2 v/d patch al geupload trouwens?TheHammer schreef op maandag 12 december 2005 @ 14:45:
[...]
Torrent is iig redelijk goed aan de gang
Nu nog ff zorgen dat iedereen die online speelt deze patch gaat gebruiken, of het in de nickname vermelden. Zal dit eigenlijk meer lag veroorzaken?
PS: Iemand al een mirro van de Superpatch O_Sound DKZ Patch ????
Een uur wachten voor de volgende part gaat me iets te ver..
En die filefront link doet 't ook niet hier
[ Voor 1% gewijzigd door LoneRanger op 12-12-2005 15:26 . Reden: spelling ]
Dat stond er niet bij, niet helemaal dus lees ik net hierboven.Tigertje schreef op maandag 12 december 2005 @ 15:14:
[...]
Is dat de hele patch? Of een deel ervan?
[ Voor 12% gewijzigd door Zamorano op 12-12-2005 15:24 ]
Keane speelt momenteel ook nergens, dus dat kan wel kloppen...Zamorano schreef op maandag 12 december 2005 @ 15:24:
[...]
Dat stond er niet bij, niet helemaal dus lees ik net hierboven.
Het ziet er allemaal goed uit trouwens, muziek, menu's, geluid, erg netjes.
Ik kan alleen Roy Keane nergens vinden.
Ja dat weet ik, maar hij staat ook niet bij de "other" players. Maar als ik hem naar een andere club wil transfereren moet ik 'm wel kunnen vinden.Tigertje schreef op maandag 12 december 2005 @ 15:29:
[...]
Keane speelt momenteel ook nergens, dus dat kan wel kloppen...
Nee ik heb het verkloot haha..LoneRanger schreef op maandag 12 december 2005 @ 15:22:
[...]
Had je deel 2 v/d patch al geupload trouwens?
Zat ik eigenlijk op te wachten.![]()
Deel1: http://www.megaupload.com/?d=B2QV29F7
Als het goed is zitten alle wklanden er wel in.Zamorano schreef op maandag 12 december 2005 @ 15:38:
[...]
Ja dat weet ik, maar hij staat ook niet bij de "other" players. Maar als ik hem naar een andere club wil transfereren moet ik 'm wel kunnen vinden.
Bij Ierland zie ik hem wel.
Overigens kom ik nog wel wat fouten tegen, de Braziliaanse opstelling klopt van geen kant bijvoorbeeld. Maargoed, dan hebben we weer wat te doen voor we een WK kunnen spelen.
Jammer dat bijvoorbeel Togo en Ghana er niet in zitten, ik dacht dat dat wel zou gebeuren.
New Teams for World Cup 2006 and Champions League 2006/2006
[ Voor 8% gewijzigd door Benotti op 12-12-2005 15:58 ]
[ Voor 100% gewijzigd door TheHammer op 12-12-2005 16:04 ]
Zitten er ook in als het goed is. Ik denk dat de namen van die landen nog niet zijn aangepast dus staan ze onder een ander land, ff zoeken dus.Zamorano schreef op maandag 12 december 2005 @ 15:38:
[...]
Ja dat weet ik, maar hij staat ook niet bij de "other" players. Maar als ik hem naar een andere club wil transfereren moet ik 'm wel kunnen vinden.
Bij Ierland zie ik hem wel.
Overigens kom ik nog wel wat fouten tegen, de Braziliaanse opstelling klopt van geen kant bijvoorbeeld. Maargoed, dan hebben we weer wat te doen voor we een WK kunnen spelen.
Jammer dat bijvoorbeel Togo en Ghana er niet in zitten, ik dacht dat dat wel zou gebeuren.
[ Voor 23% gewijzigd door Zamorano op 12-12-2005 16:25 ]
Had je wel die nieuwe PES5.exe gedownload en vervangen? Daar kan het namelijk aan liggen...Zamorano schreef op maandag 12 december 2005 @ 16:18:
Oh ja ik zie het.
Senegal is Ghana, Zuid-Afrika is Angola en Marokko is Togo.
Wel jammer van de namen.
Edit: en Venezuela is het Trinidad & Tobago van Don Leo.
Ik heb ook een leuke computer..
Anoniem: 53576
Vanavond eventueel ja, dan ben ik pas thuis, heb wel alle shit binnen nu, dankzij een vriendelijke kerel die zn user en pass wilde delen op soccerforumTranzy schreef op maandag 12 december 2005 @ 16:26:
niemand die het even op usenet kan zetten ?
Nee, dat zal het denk ik zijn.TheHammer schreef op maandag 12 december 2005 @ 16:25:
[...]
Had je wel die nieuwe PES5.exe gedownload en vervangen? Daar kan het namelijk aan liggen...
Peace is not simply the absence of war.
Account found, but password incorrectTheHammer schreef op maandag 12 december 2005 @ 16:29:
Als je hiermee inlogt bij RapidShare (premium account) kan je snel en alles downloaden:
Login: 182177
Pass: 876418
Is niet mijn account, maar van iemand van 't soccergaming forum
Volgens de makers is die alleen nodig voor online gamingTheHammer schreef op maandag 12 december 2005 @ 16:25:
[...]
Had je wel die nieuwe PES5.exe gedownload en vervangen? Daar kan het namelijk aan liggen...
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Anoniem: 74112
Hoezo moet je overnieuw beginnen met de ML als je de patch installeert? Of werken anders de wijzingingen niet?Tigertje schreef op maandag 12 december 2005 @ 17:50:
Deze patch is wel wat meer dan alleen aanpassing van shirts en namen. Ik ben ook een ML bezig maar die begin ik graag opnieuw voor deze patch
[ Voor 119% gewijzigd door Jackazz op 12-12-2005 18:24 ]
Ik weet het natuurlijk niet zeker maar met alle veranderingen die plaatsvinden kan het best dat je ML gegevens verdwijnenJackazz schreef op maandag 12 december 2005 @ 17:56:
[...]
Hoezo moet je overnieuw beginnen met de ML als je de patch installeert? Of werken anders de wijzingingen niet?
Anoniem: 128052
Step 1:
Save/Rename your old 0_text to 1_text.afs and your 0_sound.afs to 1_sound.afs, the e_text to z_text.afs the e_sound to z_sound - now copy
all Original Files from the DVD to the /dat Folder the:
- e_text.afs
- 0_text.afs
- 0_sound.afs
- e_sound.afs
Note: Thats Step keep your setting if you want to play online with your default or modify Version of Pro Evolution. Again:You only need to do this steps if you want play online or keep your 0_text.afs edit by yourself
Step 6: Copy the new PES 5.exe(Original) over the old one if you want have the Teamnames for Online Matches
Anoniem: 102419
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Met die torrent had je hem al 3 uur geleden kunnen hebben
Judge 80 heeft aangegeven het nieuwe topic morgen af te maken. Als dat morgenmiddag niet het geval is maak ik er wel 1 aan, desnoods combineren we later de inhoud.Crash schreef op maandag 12 december 2005 @ 22:38:
Ik wil graag voor woensdagavond een nieuw topic zienZo niet, dan gaat deze gewoon op slot en is het afwachten wie er een nieuw topic opent. Dit topic is namelijk echt te vol
Zou cool zijn ...thanks m8Anoniem: 53576 schreef op maandag 12 december 2005 @ 16:29:
[...]
Vanavond eventueel ja, dan ben ik pas thuis, heb wel alle shit binnen nu, dankzij een vriendelijke kerel die zn user en pass wilde delen op soccerforum
Ik heb ook een leuke computer..
Nogmaals, ik ben er al ooit aan begonnen, er moet dus alleen nog wat tekstjes in geschreven worden, maar qua layout is het al klaar enzo. Die jongen die het eerst zou maken, heeft het ook al van mij gekregen, het is alleen zeker niet de bedoeling dat ik het hier neerknal zodat iedereen het kan gebruiken?Zamorano schreef op maandag 12 december 2005 @ 22:42:
[...]
Judge 80 heeft aangegeven het nieuwe topic morgen af te maken. Als dat morgenmiddag niet het geval is maak ik er wel 1 aan, desnoods combineren we later de inhoud.
Anoniem: 74112
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 74112 op 13-12-2005 11:47 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq