Pro Evolution Soccer 5

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 2.606 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:47

ZieMaar!

Moderator General Chat
TheHammer schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 10:30:
[...]

Die lange diepe passjes gaan idd erg vaak veel te hard.. zelfs als je dat met beckham doet.. altijd issie voor de keeper.. Vaak lukt het alleen vanuit een rare positie of als de speler waar je 'm naartoe wil passen pas net over de middenlijn loopt ofzo. Wel een punt van konami om te verbeteren in pes6
Ik ben juist blij dat het moeilijker gaat. Hoe vaak zie je in het echt nou dat een bal door de lucht achter de verdediging gelegd wordt, en dat de keeper hem dan niet heeft? Zelden. Bij mij gaat het trouwens vaker goed, maar dat is dan als ik zwaar onder druk sta en ik zie dat mijn snelle spits 1-op-1 staat, vanaf eigen helft dan hoge steekbal, zorgt vaak voor dreiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHammer
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-01-2024
ZieMaar! schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 11:55:
[...]

Ik ben juist blij dat het moeilijker gaat. Hoe vaak zie je in het echt nou dat een bal door de lucht achter de verdediging gelegd wordt, en dat de keeper hem dan niet heeft? Zelden. Bij mij gaat het trouwens vaker goed, maar dat is dan als ik zwaar onder druk sta en ik zie dat mijn snelle spits 1-op-1 staat, vanaf eigen helft dan hoge steekbal, zorgt vaak voor dreiging.
Ja daar heb je ook gelijk in ja.. uiteidelijk wordt het gewoon wéér realistischer..
Onder zulke omstandigheden lukken die passes beter jah.. niet als je rechtdoor richting je aanvaller loopt die gedekt wordt.. en dan L1 driehoekje doet. De lobjes/stifjes zijn ook moeilijker als pes4. L1 Blokje gaat snel heel hoog.. en als je na het schieten R1 indrukt gaan ze vaak juist niet hoog genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neeroeter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-05 15:14
Ja de passing met steekbal is er niet makkelijker op geworden. Was in pes3 echt een makkie om een winger te lanceren...Ben ik eig. wel blij om en nog blijer als het me wel lukt.

Waar ik nog veel moeite mee heb, is het gebruik vd radar. Zo pass ik vaak naar spelers in buitenspelpositie. Ergens vin ik die radar een beetje cheaterig en met de camera op ' wide', meen ik voldoende overzicht te hebben. Ergens is het ook wel weer leuk om met een spits te vertrekken en met iets van mazzel niet buitenspel te staan.

Sta met ajax nu overigens derde in de topdivisie, 8-3-3...Helft vh seizoen, doel is top 6 voor voorronde championsleague...Ik koop trouwens liefst hollandse spelers, heb quincy kunnen kopen en die doet het heel aardig. Net als yildirim, hoewel rosales eerste keus blijft op rechts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
neeroeter schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 15:51:

...Ik koop trouwens liefst hollandse spelers, heb quincy kunnen kopen en die doet het heel aardig. Net als yildirim, hoewel rosales eerste keus blijft op rechts...
Quincy Owusu-Abeyie en Ügur Yildirim, twee oerhollandse jongens. Net zo hollands als shoarma. :)

[ Voor 47% gewijzigd door Zamorano op 09-12-2005 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122793

Zamorano schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 19:57:
[...]

Quincy Owusu-Abeyie en Ügur Yildirim, twee oerhollandse jongens. Net zo hollands als shoarma. :)
hahaha, maar je moet toegeven dat ze goed zijn 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neeroeter
En volgend seizoen ga ik m'n zuurverdiende centjes aan kalou besteden, echte kaaskop!!

Met paspoort >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neeroeter
Iemand nog tips voor verdedigers?? Liefst nederlanders, maar 1 buitenlander mag ook wel.

Moet jong zijn, en liefst met sterretje marking en of covering.
Hmmmm, die hollander kan ik uiteraard zelf wel vinden, maar een leuke buitenlandse speler??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-05 00:06

Smarron

The bend

Ik heb Vlaar overgenomen van AZ en staat samen met Alex centraal in de verdediging. Erg goedkoop en hij stijgt bij mij echt snel met alles. Ook is Lamey een erg goede speler aan het worden. Speel met PSV, maar dat was volgens mij al wel duidelijk. :z

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Ik heb A. Hughes en Hagui in de verdediging staan, groeien erg aardig. Kompany van Anderlecht was ook wel aardig in dat opzicht in PES4.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66714

het aanvallen gaat steeds beter, alleen dat verdedigen! ik blijf maar overtredingen maken, ookal hou ik R1 niet de hele tijd in, en laat ik de 2 verschillende tackle-knoppen vlak van tevoren los (niet tegelijk natuurlijk, ik wissel ze af). Iemand nog tips?
Oja: nog wel een goeie tip als je met de aanvaller meeloopt om m de bal af te pakken: druk eens R2, dan zet je een soort obstructie-blok en loop je vaak gewoon met de bal weg ipv m over de zijlijn te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Even wat tips voor ML Spelers van mij, ik hou het bij Nederlanders. Ik zet ze maar even tussen spoiler tags, aangezien dit voor sommig mensen misschien leuker is om zelf te ontdekken.

spoiler:
Keepers
Pasveer

Verdediging
De Jong
Vlaar
Heitinga

Middenveld
Afellay
Lindgren
Farfan
De Mul
De Ridder (!)
Sneijder
v/d Vaart

Aanvallers
Robben (d0h)
Owusu Abeyie
Vincken
Babel

Ik zie trouwens vrij veel onduidelijkheid in dit topic bestaan over geplaatst schieten. Het werkt als volgt: gewoon schieten, en pas zodra het balkje loopt R2 indrukken. Dan spelen ze hem met de binnenkant. Een aantal spelers kan trouwens mooie schoten plaatsen wanneer je L1 ingedrukt houdt en parallel met de goal loopt, probeer maar eens met Pires.

[ Voor 30% gewijzigd door ZieMaar! op 10-12-2005 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:52

Christiano007

Ich bin der champion

ZieMaar! schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 11:38:

Ik zie trouwens vrij veel onduidelijkheid in dit topic bestaan over geplaatst schieten. Het werkt als volgt: gewoon schieten, en pas zodra het balkje loopt R2 indrukken. Dan spelen ze hem met de binnenkant. Een aantal spelers kan trouwens mooie schoten plaatsen wanneer je L1 ingedrukt houdt en parallel met de goal loopt, probeer maar eens met Pires.
Ben je volgens mij wel de enige want mij lukt het niet met L1, is ook bedoelt voor lobben en ik krijg er helemaal niets nuttigs uit met pires als ik het probeer :)

En wanneer gebruik jij de binnenkant? als ik ala bergkamp in de kruising wil krullen met de binnenkant komt de bal niet hoger dan 10 cm ofzo :)

[ Voor 11% gewijzigd door Christiano007 op 10-12-2005 14:20 ]

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:23

janklp

FortyTwo Capital

Wat is het toch waardeloos dat de scheids zo laat fluit bij buitenspel. Echt klote gedaan is dit door Konami. Grrrrrrrrrrrrr, wat ben ik boos :r

En heb ik al gezegd dat en eto'o en ronaldinho voor 18 weken geblesseerd zijn, en dat Larsson maar waardeloos is :P

[ Voor 30% gewijzigd door janklp op 10-12-2005 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Januszjes schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 15:55:
Wat is het toch waardeloos dat de scheids zo laat fluit bij buitenspel. Echt klote gedaan is dit door Konami. Grrrrrrrrrrrrr, wat ben ik boos :r

En heb ik al gezegd dat en eto'o en ronaldinho voor 18 weken geblesseerd zijn, en dat Larsson maar waardeloos is :P
Juist goed gedaan, in het echt is het namelijk ook zo.
Pas zodra de speler die buitenspel stond, daadwerkelijk aan de bal komt wordt er gefloten, zo niet mag de scheids door laten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:23

janklp

FortyTwo Capital

Zamorano schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 15:58:
[...]

Pas zodra de speler die buitenspel stond, daadwerkelijk aan de bal komt wordt er gefloten, zo niet mag de scheids door laten spelen.
Half mee eens, ik ga een dieptebal van jawelste en de speler rent er alleen op af, niemand in de buurt. Dan kan de scheids wel eerder fluiten, nu fluit die pas wanneer die aan de bal is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Christiano007 schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 14:17:
[...]

Ben je volgens mij wel de enige want mij lukt het niet met L1, is ook bedoelt voor lobben en ik krijg er helemaal niets nuttigs uit met pires als ik het probeer :)

En wanneer gebruik jij de binnenkant? als ik ala bergkamp in de kruising wil krullen met de binnenkant komt de bal niet hoger dan 10 cm ofzo :)
Ik heb wel mooie schoten gehad met L1, maar nog geen goals. Misschien maak ik er straks ff 1 op 1 ster en post de replay hier wel even.

Ik gebruik die binnenkant niet, krijg je idd van die lage ballen. Ik schiet liever gewoon, gaat veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Januszjes schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 16:00:
[...]

Half mee eens, ik ga een dieptebal van jawelste en de speler rent er alleen op af, niemand in de buurt. Dan kan de scheids wel eerder fluiten, nu fluit die pas wanneer die aan de bal is :(
Als je dan een supercancel zou doen en de keeper pakt de bal fluit ie niet.
Niks half mee eens dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Zamorano schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 15:58:
[...]

Volgens mij is dat niet helemaal waar.
Op het moment dat de scheids constateerd dat de verdedigende partij er geen voordeel [balbezit] uit kan halen hij fluit.
Dus als de aanvaller 10 meter buitenspel loopt, de verdediging stil staat en de aanvaller 15 meter verder pas aan de bal gaat komen hoort de scheidsrechter gelijk af te fluiten.

De ergenis in het spel is dat je er dus sowieso achteraan moet rennen met gevolg dat alles voor niks was omdat het toch buitenspel was omdat je zelf niet helemaal zeker was of het idd buitenspel was.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Hier de beloofde Pires goal, het is het nog niet helemaal, met rechts doet hij het beter, maar hier zie je dat je met L1 ook andere goals kan maken.

Bestandje is een xvid avi, bijna 2 MB.

Download (rechtsklik, opslaan als...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 12-05 00:06

Smarron

The bend

ZieMaar! schreef op zondag 11 december 2005 @ 11:12:
Hier de beloofde Pires goal, het is het nog niet helemaal, met rechts doet hij het beter, maar hier zie je dat je met L1 ook andere goals kan maken.

Heel mooi hoor! Kan ze zo echt niet scoren! _/-\o_

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-03 20:28

Das toch gewoon een stift? Dat is nu eenmaal waar L1 voor is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Benotti schreef op zondag 11 december 2005 @ 13:43:
[...]

Das toch gewoon een stift? Dat is nu eenmaal waar L1 voor is :?
Dit is niet helemaal het goede voorbeeld, zoals ik al zei, met rechts is het beter. Maar probeer maar eens zo te scoren met een ander, er zijn maar een paar spelers die dit zo (met L1) kunnen. Er zit hier een hele behoorlijke curve in, waardoor de bal toch echt in de kruising gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

speel mijn derde seizoen al en nog geen 1 keer heb ik sneeuw gezien :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Ben ik de enige die zich ergert aan de volgende punten?

Weinig verschil tussen topspelers en matige spelers
Spelers van kutclubs zoals RBC etc geven mij net zoveel moeite als Milan, Manchester United etc. Matige (slechte) spelers hebben net zoveel tactisch vermogen (steekpassen geven, ballen onderscheppen etc) en kunnen net zo goed dribbelen als topspelers (gerelateerd aan mijn volgende punt)

De tegenstander is bijna niet van de bal te krijgen, maar omgekeerd ben ik de bal meteen kwijt, tegenstander passeren is vrijwel onmogelijk
Ik heb heel vaak dat ik het halve veld overren met de tegenstander met bal naast me zonder dat ik hem van de bal kan krijgen. X werkt niet, R2 werkt niet etc. Ze dribbelen alsof ze allemaal Maradonna zijn. Kunnen ontzetten snel achter elkaar draaien met de bal, sturen mij constant het bos in en lopen meteen weg met de bal alsof er een touwtje aanzit.
Omgekeerd ben ik de bal vaak meteen kwijt. Zij hoeven maar tegen me aan te lopen en dag bal. Bewegen en draaien met R2 gaat ontzettend traag waardoor ik de bal ook meteen kwijt ben. Daarnaast blijven zij aan me plakken alsof ik honing aan me reet heb. Als ik de ene kant op draai en vervolgens de andere heb ik ze nog niet af geschud. Vaken ontnemen zij me dan zelfs de bal omdat het draaien ze traag gaat.

Afvallende bal is vrijwel altijd voor de tegenstander
Is jullie dit opgevallen? Bij corners etc is de afvallende bal vrijwel altijd voor hun. In het enkele geval dat het een kopduel is, winnen zij. Win ik, ben ik de bal kwijt voor ik hem kan controleren.

Inworpen zijn vrijwel altijd voor de tegenstander
Dit is nog iets dat mij is opgevallen. Ik heb zo ontzettend vaak gehad dat ik ervan overtuigd was dat de inworp voor mij was, maar dan blijkt het voor hun te zijn. Omgekeerd is zelden van toepassing.

Zelden kans op een vrij schot
Dit heeft ook deels te maken met de honing en de reet. Als ik iets buiten de 16 ben, kan ik zelden ff uithalen zonder dat ik iemand raak. Als ik al miraculeus mijn speler heb uitgekapt en kan schieten, staat er vrijwel altijd wel iemand in de weg.

Scheidsrechter is zeer partijdig
Elke aanraking die ik heb met een tegenstander is erg genoeg om voor te fluiten, maar omgekeerd mag de tegenstander zich ontzettend veel permitteren.

Medespelers hebben weinig tactisch inzicht
Ipv dat mijn medespelers van mij af lopen en de diepte zoeken, rennen ze naar mij toe, of blijven ze bij hun tegenstander staan waardoor ik niet naar hun kan passen. (en vervolgens verlies ik de bal omdat de tegenstander tegen mij aanloopt..)

Alle spelers rennen vrijwel evensnel
Ik dacht dat Obafemi Martins snel was? Toch loopt hij zelden een verdediger eruit wanneer er een hoge bal aankomt.

Is jullie bovenstaande punten ook opgevallen, en zo ja, hoe lossen jullie het op? En voor de goede orde, ik spreek hier niet over online, maar over de AI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-05 22:51
Benotti schreef op zondag 11 december 2005 @ 17:41:
Ben ik de enige die zich ergert aan de volgende punten?

Weinig verschil tussen topspelers en matige spelers

>> zeker niet, een speler als Henry is veel balvaster dan bijvoorbeeld een spits van RBC

De tegenstander is bijna niet van de bal te krijgen, maar omgekeerd ben ik de bal meteen kwijt, tegenstander passeren is vrijwel onmogelijk

>> tis kwestie van gewenning, aan het begin dacht ik hetzelfde: je hoeft ook maar in de buurt te komen bij een tegenstander, dan wordt er al afgefloten.

Afvallende bal is vrijwel altijd voor de tegenstander

>> soms wel, maar er zijn altijd momenten waarin ikzelf de altijd aan de bal blijf en dan ook echt de wedstrijd een tijdje daarmee domineer.

Inworpen zijn vrijwel altijd voor de tegenstander

>> mijn inworpen hou ik altijd zelf? misschien 1 uit 100 dat ik em gelijk kwijtraak :?

Zelden kans op een vrij schot

>> daar heb ik geen last van :?

Scheidsrechter is zeer partijdig

>> ben ik mee eens :+

Medespelers hebben weinig tactisch inzicht

>> da's ook gewenning, maar je kan onder "indvidual" je mannetjes instellen zodat ze in bepaalde richtingen zullen lopen met balbezit of balverlies. je moet ook heel wat partijen spelen voordat je een team echt leert kennen. Ik kan zelf bijvoorbeeld nooit goed met Barcelona spelen, hoeveel ik ook oefen: de spelers/team ligt me gewoon niet.

Alle spelers rennen vrijwel evensnel
Ik dacht dat Obafemi Martins snel was? Toch loopt hij zelden een verdediger eruit wanneer er een hoge bal aankomt.

>> tegen computer miscchien, maar Martins is echt niet bij te benen na een steekpass als je tegen een menselijke tegenstander speelt. Als je tegen AI speelt klopt het wel waarneer jezelf met Martins aan de slag gaat, wordt je zo ingehaald door de AI.

Is jullie bovenstaande punten ook opgevallen, en zo ja, hoe lossen jullie het op? En voor de goede orde, ik spreek hier niet over online, maar over de AI.
toon volledige bericht
al met al denk ik dat je wat sneller en vaker moet leren passen - teveel met de bal gaan lopen is balverlies: kijk maar naar Seedorf ;) ik speel bijvoorbeeld op 6 sterren: is een stuk realistischer, alles gaat vloeiender en sneller. mijn advies: sterren zo hoog mogelijk zetten. 3 sterren en lager is gewoon saai, en dan leer je de game ook minder snel kennen.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
zeker niet, een speler als Henry is veel balvaster dan bijvoorbeeld een spits van RBC
Ik zeg weinig verschil, niet geen verschil ;)

Teams als RBC en Heracles geven mij in principe net zoveel moeite als topteams omdat hun spelers net zo makkelijk een bal kunnen onderscheppen, een steekpass kunnen geven, uit de rug van mijn verdediging kunnen lopen etc..
tis kwestie van gewenning, aan het begin dacht ik hetzelfde: je hoeft ook maar in de buurt te komen bij een tegenstander, dan wordt er al afgefloten.
Wat bedoel je met gewenning?

Ik ben zo onderhand wel gewend dat ik de bal verlies, maar dat maakt het er niet beter/realistischer op.
mijn inworpen hou ik altijd zelf? misschien 1 uit 100 dat ik em gelijk kwijtraak
Ik bedoel dat de tegenstander vrijwel altijd mag ingooien. Het lijkt misschien een conspiracy theory, maar ik heb echt ontzettend vaak gehad dat ik er heilig van overtuigd was (en dat het ook het enige logische kon zijn) dat ik mocht inwerpen, en dan zie ik plots dat zij dat mogen doen (partijdige scheids enzo :+). Andersom maak ik het zelden mee.
tegen computer miscchien, maar Martins is echt niet bij te benen na een steekpass als je tegen een menselijke tegenstander speelt. Als je tegen AI speelt klopt het wel waarneer jezelf met Martins aan de slag gaat, wordt je zo ingehaald door de AI.
En dat vind ik dus gewoon zwaar naaiend. :(

Overigens pass ik uiteraard wel redelijk veel, alleen moet het niet zo zijn dat de enige manier tot succes passen is. In het echt zie je vaak zat dat echt goede dribbelaars (vleugelspelers bijv) hun man zonder al te veel moeite kunnen passeren. Het is echt niet allemaal pass-pass-pass.

Daarnaast heb ik ook heel vaak dat mijn spelers slecht passen wat tot balverlies lijdt, maar de tegenstanders dit vrijwel nooit heeft. Af en toe een foute pass mag bij hun ook wel hoor :/

Verder zijn de passes ook heel erg "scripted" heb ik het gevoel. Als de tegenstander bevoorbeeld een steekpass geeft die heel dicht langs mijn verdediger komt, krijg ik toch geen controle over de bal omdat mijn verdediger de bal gewoon laat lopen en er langs loopt, totdat de aanvaller eindelijk de bal heeft, dan pas snijdt hij naar binnen (als het ware) om de bal te kunnen pakken. Dan is het dus al te laat. Supercancel lijkt ook niet echt te werken.
Daarnaast werkt het wisselen van speler ook slecht. Vaak heb je niet de controle over de speler die jij wilt en zodra je van speler verwisselt, gaat de speler waarover jij de controle verliest meteen stilstaan. Als je dan een paar keer moet wisselen (of per ongeluk een keer teveel wisselt) staat iederen stil en gaat de aanvaller er zonder problemen met de bal vandoor die makkelijk voor jouw verdediging had moeten zijn :(

En voor de de duidelijkheid, ik speel op 5/6 sterren (afwisselen, al zie ik geen verschil)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Weet iemand hoe je je opstelling online kunt bewaren?
Ik heb alles in het "stock" menu al geprobeerd, ook save en load, maar niks werkt.
Of een manier om de default opstelling aan te passen? In het spel zelf is de default opstelling goed, maar online is de default weer anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-03 13:38
Benotti schreef op zondag 11 december 2005 @ 19:13:
[...]

Teams als RBC en Heracles geven mij in principe net zoveel moeite als topteams omdat hun spelers net zo makkelijk een bal kunnen onderscheppen, een steekpass kunnen geven, uit de rug van mijn verdediging kunnen lopen etc..

[...]

Ik ben zo onderhand wel gewend dat ik de bal verlies, maar dat maakt het er niet beter/realistischer op.

[...]

Ik bedoel dat de tegenstander vrijwel altijd mag ingooien. Het lijkt misschien een conspiracy theory, maar ik heb echt ontzettend vaak gehad dat ik er heilig van overtuigd was (en dat het ook het enige logische kon zijn) dat ik mocht inwerpen, en dan zie ik plots dat zij dat mogen doen (partijdige scheids enzo :+). Andersom maak ik het zelden mee.

[...]

En dat vind ik dus gewoon zwaar naaiend. :(

Overigens pass ik uiteraard wel redelijk veel, alleen moet het niet zo zijn dat de enige manier tot succes passen is. In het echt zie je vaak zat dat echt goede dribbelaars (vleugelspelers bijv) hun man zonder al te veel moeite kunnen passeren. Het is echt niet allemaal pass-pass-pass.

Daarnaast heb ik ook heel vaak dat mijn spelers slecht passen wat tot balverlies lijdt, maar de tegenstanders dit vrijwel nooit heeft. Af en toe een foute pass mag bij hun ook wel hoor :/

Verder zijn de passes ook heel erg "scripted" heb ik het gevoel. Als de tegenstander bevoorbeeld een steekpass geeft die heel dicht langs mijn verdediger komt, krijg ik toch geen controle over de bal omdat mijn verdediger de bal gewoon laat lopen en er langs loopt, totdat de aanvaller eindelijk de bal heeft, dan pas snijdt hij naar binnen (als het ware) om de bal te kunnen pakken. Dan is het dus al te laat. Supercancel lijkt ook niet echt te werken.
Daarnaast werkt het wisselen van speler ook slecht. Vaak heb je niet de controle over de speler die jij wilt en zodra je van speler verwisselt, gaat de speler waarover jij de controle verliest meteen stilstaan. Als je dan een paar keer moet wisselen (of per ongeluk een keer teveel wisselt) staat iederen stil en gaat de aanvaller er zonder problemen met de bal vandoor die makkelijk voor jouw verdediging had moeten zijn :(

En voor de de duidelijkheid, ik speel op 5/6 sterren (afwisselen, al zie ik geen verschil)
toon volledige bericht
Allereerst dit, deze frustraties die je uit klinken mij nogal een beetje amateuristisch in de oren.

Als je je topspeler goed bedient en ze goed laat spelen is er wel een groot verschil, een echte kwaliteits verschil welteverstaan. Betere schoten, betere balcontrole etc.

Je bedoelt neem ik aan dat je snel van de bal wordt gezet door je tegenstander, en andersom niet. Wel dat is wederom ervaring, neem nu bv robben, met hem kon ik eerst geen beetje verdediger passeren, nu geef k een heel licht tikje aan de joystick, tikt hij heel snel bal van ene voet naar andere, en hoppa zo 2 verdedigers voorbij. Het is gewoon lastig, je tegenstander kan t al (als je afschermt trouwens niet) maar jij moet het nog leren.

Conspiracy theory, echt ik heb 50/50 ingooien

Scripted

Hier ben ik het deels mee eens, maar weer, ook jij kan die passes geven, maar ik geef toe soms denk ik ook van shit hoe geeft ie die pass nou.

Zover mijn bijdrage ;) Het is soms frustrerend, but practice makes perfect

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Als je je topspeler goed bedient en ze goed laat spelen is er wel een groot verschil, een echte kwaliteits verschil welteverstaan. Betere schoten, betere balcontrole etc.
Hoe duidelijk moet ik alles schrijven? Ik heb het over de tegenstander, niet mezelf. Zelf merk ik wel degelijk een verschil :/
Je bedoelt neem ik aan dat je snel van de bal wordt gezet door je tegenstander, en andersom niet. Wel dat is wederom ervaring, neem nu bv robben, met hem kon ik eerst geen beetje verdediger passeren, nu geef k een heel licht tikje aan de joystick, tikt hij heel snel bal van ene voet naar andere, en hoppa zo 2 verdedigers voorbij. Het is gewoon lastig, je tegenstander kan t al (als je afschermt trouwens niet) maar jij moet het nog leren.
aub iets specifieker zijn over hoe jij de bal kunt vasthouden en hoe jij je man voorbij komt. "tikje aan de joystick" heb ik weinig aan. Afschermen zoals ik het ken, is met R2, maar goed werkt dit niet. De speler stapt de over de bal heen, maar de AI hoeft maar simpeltjes "X" te doen en ze hebben mij de bal al ontfrutseld.
Conspiracy theory, echt ik heb 50/50 ingooien
Ik durf te wedden dat het bij mij eerder 75/25 is. Zijn er anderen die dit ook hebben?
Hier ben ik het deels mee eens, maar weer, ook jij kan die passes geven, maar ik geef toe soms denk ik ook van shit hoe geeft ie die pass nou.
Ik denk zelden van "shit hoe geeft ie die pass nou.". Zo vaak zie ik nu ook weer niet een splijtende pass. Was mijn punt ook niet, noch dat ik dat wel/niet zou kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-03 13:38
Aha dus tegenstanders :)

Maar ook die, zij scoren van de meest vreemde posities, bv vrije bal schiet beckham dr zo in, en een speler van rbc niet.

Ja dat passeren, das moeilijk uit te leggen helaas, je maakt als t ware een zwenk van de ene kant van je joystick naar de andere, heel licht en daarna zelfde richting oplopen.

Tja dat ingooien weet ik ook niet, bij mij is het in ieder geval niet zo.

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:34

@r!k

It is I, Leclerq

Heb nu Master league op 5 sterren en barcelona als team (wel match mode spelers trouwens, heb een hekel aan de standaard master league). Het lukt me maar niet om van Groningen te winnen, heb het 4 keer geprobeerd inmiddels en het is me nu eindelijk gelukt om 0-0 gelijk te spelen tegen ze.

1e wedstrijd die ik tegen Groningen speelde Blesseerden ze Ronaldinho, en ik maak zo graag kap bewegingen in dit spel en Ronaldinho is daar zo fantastisch goed in. Maar goed het gaat steeds beter dus nog 10 keer proberen en ik tik ze met 5-0 van de mat af >:)

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:59

Hmmm, sneeuw heb ik nog nooit gehad :?

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHammer
Exocet schreef op zondag 11 december 2005 @ 19:25:
Weet iemand hoe je je opstelling online kunt bewaren?
Ik heb alles in het "stock" menu al geprobeerd, ook save en load, maar niks werkt.
Of een manier om de default opstelling aan te passen? In het spel zelf is de default opstelling goed, maar online is de default weer anders.
Gewoon Stock doen... en dan dat bovenste icoontje (opstelling die je momenteel gebruikt) kopieren naar een van die lege vakjes daaronder. Daarna moet je het saven... en de volgende keer moet je hem dus loaden en dan dat onderste icoontje kopieren naar die bovenste (die is in gebruik). Kan zijn dat je voor uit en thuis een aparte moet maken omdat ie anders niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-05 15:40

amahusu

taking over the world!

tegen al die mensen die hier klagen over dat het spel oneerlijk is, moeilijk is om te scoren en weet ik wat allemaal nog meer... meer spelen, veel meer spelen!

dit is een spel dat om de details gaat en pas als je die doorhebt kun je je onderscheiden van de "noobs". Begin eerst eens met een goede opstelling en maak je meester van deze opstelling zodat je precies en blindelings weet waar al je mannetjes op het veld lopen, wat voor loopacties ze (kunnen) maken, wat hun specifieke skills zijn (snel, technisch, hard schot, etc).
Leer alle controls en nog belangrijker, leer ze op de juiste momenten toepassen. En nu hoor ik sommigen van jullie al zeggen, ik ken alles al, dat kan wel zo zijn, maar je moet het ook kunnen toepassen. M.a.w. precies weten wat je op een bepaald moment wel en niet kunt doen met een speler, zoals de supercancel gebruiken als je een bal dreigt uit te lopen, 1-2'tjes aangaan op 30 meter van het doel. Wat misschien nog wel het belangrijkste is om onder de knie te krijgen is het schietsysteem. Wanneer kun je lobben, wanneer kun je binnenkantje gebruiken etc.

Ik snap dat sommige mensen gefrustreerd worden als ze niet kunnen winnen, maar om dan meteen het spel als onrealistisch en kut te gaan betitelen. De overschakeling van pes4 naar 5 viel mij in het begin ook zwaar maar er zit wel duidelijk een leercurve in. In het begin won ik amper op 3 sterren van b teams, nu sta ik ongeslagen 1e op 5 sterren met Tottenham en is Ibrahimovic mn topscorer met in totaal meer dan 40 doelpunten in 1 seizoen. Het zal dus eerder aan de speler liggen dan aan het spel ;)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
De mega-patch komt vandaag uit volgens de makers.
Onderstaande webside zou hem als eerste moeten hebben.

http://www.fifasoccer.info/2005/index.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51474

LoneRanger schreef op maandag 12 december 2005 @ 12:56:
De mega-patch komt vandaag uit volgens de makers.
Onderstaande webside zou hem als eerste moeten hebben.

http://www.fifasoccer.info/2005/index.php
Dat zou best kunnen, maar op de Soccergaming fora is hij al te vinden:

http://www.soccergaming.tv/showthread.php?t=129040

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Anoniem: 51474 schreef op maandag 12 december 2005 @ 13:02:
[...]

Dat zou best kunnen, maar op de Soccergaming fora is hij al te vinden:

http://www.soccergaming.tv/showthread.php?t=129040
Ah dankje. :Y)

edit:
Bah moet ik een uur wachten om het 2e deel te dowloaden.
Rapidshare. :(

[ Voor 14% gewijzigd door LoneRanger op 12-12-2005 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Maakt iemand nog een nieuw topic trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
amahusu schreef op maandag 12 december 2005 @ 12:15:
tegen al die mensen die hier klagen over dat het spel oneerlijk is, moeilijk is om te scoren en weet ik wat allemaal nog meer... meer spelen, veel meer spelen!

dit is een spel dat om de details gaat en pas als je die doorhebt kun je je onderscheiden van de "noobs". Begin eerst eens met een goede opstelling en maak je meester van deze opstelling zodat je precies en blindelings weet waar al je mannetjes op het veld lopen, wat voor loopacties ze (kunnen) maken, wat hun specifieke skills zijn (snel, technisch, hard schot, etc).
Leer alle controls en nog belangrijker, leer ze op de juiste momenten toepassen. En nu hoor ik sommigen van jullie al zeggen, ik ken alles al, dat kan wel zo zijn, maar je moet het ook kunnen toepassen. M.a.w. precies weten wat je op een bepaald moment wel en niet kunt doen met een speler, zoals de supercancel gebruiken als je een bal dreigt uit te lopen, 1-2'tjes aangaan op 30 meter van het doel. Wat misschien nog wel het belangrijkste is om onder de knie te krijgen is het schietsysteem. Wanneer kun je lobben, wanneer kun je binnenkantje gebruiken etc.

Ik snap dat sommige mensen gefrustreerd worden als ze niet kunnen winnen, maar om dan meteen het spel als onrealistisch en kut te gaan betitelen. De overschakeling van pes4 naar 5 viel mij in het begin ook zwaar maar er zit wel duidelijk een leercurve in. In het begin won ik amper op 3 sterren van b teams, nu sta ik ongeslagen 1e op 5 sterren met Tottenham en is Ibrahimovic mn topscorer met in totaal meer dan 40 doelpunten in 1 seizoen. Het zal dus eerder aan de speler liggen dan aan het spel ;)
toon volledige bericht
Als je het (oa) over mij hebt: ik win zonder veel problemen op 6 sterren offline, maar ik wordt gewoon frsutie van dit spel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74065

iemand die nieuw topic maakt oid? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53576

Al een mirror voor de superpatches?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHammer
LoneRanger schreef op maandag 12 december 2005 @ 13:14:
[...]

Ah dankje. :Y)

edit:
Bah moet ik een uur wachten om het 2e deel te dowloaden.
Rapidshare. :(
Ik host deel 2 nog wel even met megaupload.com .. als iemand anders deel 1 nog ff doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
TheHammer schreef op maandag 12 december 2005 @ 14:05:
[...]

Ik host deel 2 nog wel even met megaupload.com .. als iemand anders deel 1 nog ff doet?
Over 20 minuutjes staat deel 1 op megaupload. :)

Edit:
Deel 1 v/d superpatch: http://www.megaupload.com/?d=B2QV29F7

[ Voor 13% gewijzigd door LoneRanger op 12-12-2005 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHammer
LoneRanger schreef op maandag 12 december 2005 @ 14:17:
[...]

Over 20 minuutjes staat deel 1 op megaupload. :)
goed bezig.. over 20 minuutjes deel 2 ook :D

Iedereen is wanhopig bezig alles bij elkaar te rapen :)

Ik krijg die soundpatch trouwens ook maar niet binnen.. iemand al?

[ Voor 12% gewijzigd door TheHammer op 12-12-2005 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik heb alles al binnen. :)

Had nog een rapidshare accountje voor een maand omdat ik het een paar weken terug veel nodig had. Daar profiteer ik nu dus nog even van.

Ik kan dit zelf allemaal niet hosten maar als iemand een server heeft/weet kan ik het nog wel uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Klimaks-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:52
Op het soccergaming forum staat nu ook een torrent. Eens kijken of dat een beetje vlot gaat.

In those days spirits were brave, the stakes were high, men were REAL men, women were REAL women, and small furry creatures from Alpha Centauri were REAL small furry creatures from Alpha Centauri.
Zaphod in The Hitchhikers Guide To The Galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Oh en voor wie een error krijgt bij het patchen in DKZ, haal de .AFS bestanden even van read-only af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Zamorano schreef op maandag 12 december 2005 @ 14:32:
Oh en voor wie een error krijgt bij het patchen in DKZ, haal de .AFS bestanden even van read-only af.
Thanks voor de tip. Nu nog zorgen dat ik alles binnenkrijg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Hier nog even de BitTorrent link.

Nu ga ik maar even testen. Zal mij benieuwen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHammer
Zamorano schreef op maandag 12 december 2005 @ 14:38:

Torrent is iig redelijk goed aan de gang :)

Nu nog ff zorgen dat iedereen die online speelt deze patch gaat gebruiken, of het in de nickname vermelden. Zal dit eigenlijk meer lag veroorzaken?

PS: Iemand al een mirro van de Superpatch O_Sound DKZ Patch ????
Een uur wachten voor de volgende part gaat me iets te ver..
En die filefront link doet 't ook niet hier

[ Voor 17% gewijzigd door TheHammer op 12-12-2005 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
Zamorano schreef op maandag 12 december 2005 @ 14:38:

Is dat de hele patch? Of een deel ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHammer
Tigertje schreef op maandag 12 december 2005 @ 15:14:
[...]

Helaas een deel ervan:

- Superpatch 0_text DKZ Patch part 1 & 2
- De option file
- De vervangende PES5.exe

Je mist dus nog:

- Superpatch O_Sound DKZ Patch ( All Chants - New Goalsound - Menusounds)
- Menu language file

[ Voor 19% gewijzigd door TheHammer op 12-12-2005 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
TheHammer schreef op maandag 12 december 2005 @ 14:45:
[...]

Torrent is iig redelijk goed aan de gang :)

Nu nog ff zorgen dat iedereen die online speelt deze patch gaat gebruiken, of het in de nickname vermelden. Zal dit eigenlijk meer lag veroorzaken?

PS: Iemand al een mirro van de Superpatch O_Sound DKZ Patch ????
Een uur wachten voor de volgende part gaat me iets te ver..
En die filefront link doet 't ook niet hier
Had je deel 2 v/d patch al geupload trouwens?
Zat ik eigenlijk op te wachten. :7

Deel1: http://www.megaupload.com/?d=B2QV29F7

[ Voor 1% gewijzigd door LoneRanger op 12-12-2005 15:26 . Reden: spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Tigertje schreef op maandag 12 december 2005 @ 15:14:
[...]

Dat stond er niet bij, niet helemaal dus lees ik net hierboven.
Het ziet er allemaal goed uit trouwens, muziek, menu's, geluid, erg netjes.

Ik kan alleen Roy Keane nergens vinden.

[ Voor 12% gewijzigd door Zamorano op 12-12-2005 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
Zamorano schreef op maandag 12 december 2005 @ 15:24:
[...]

Dat stond er niet bij, niet helemaal dus lees ik net hierboven.
Het ziet er allemaal goed uit trouwens, muziek, menu's, geluid, erg netjes.

Ik kan alleen Roy Keane nergens vinden.
Keane speelt momenteel ook nergens, dus dat kan wel kloppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
Jammer, je cookies verwijderen helpt niet bij Filefront

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Tigertje schreef op maandag 12 december 2005 @ 15:29:
[...]

Keane speelt momenteel ook nergens, dus dat kan wel kloppen...
Ja dat weet ik, maar hij staat ook niet bij de "other" players. Maar als ik hem naar een andere club wil transfereren moet ik 'm wel kunnen vinden. ;)

Bij Ierland zie ik hem wel.
Overigens kom ik nog wel wat fouten tegen, de Braziliaanse opstelling klopt van geen kant bijvoorbeeld. Maargoed, dan hebben we weer wat te doen voor we een WK kunnen spelen. :7
Jammer dat bijvoorbeel Togo en Ghana er niet in zitten, ik dacht dat dat wel zou gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHammer
LoneRanger schreef op maandag 12 december 2005 @ 15:22:
[...]

Had je deel 2 v/d patch al geupload trouwens?
Zat ik eigenlijk op te wachten. :7

Deel1: http://www.megaupload.com/?d=B2QV29F7
Nee ik heb het verkloot haha..
Ik las dat je ff je ip moest veranderen om bij rapidshare opnieuw te kunnen downloaden zonder een uur te wachten.. waar ik alleen niet aan dacht was dat die upload op 95% was.. en daarna niet verder ging. |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Zamorano schreef op maandag 12 december 2005 @ 15:38:
[...]

Ja dat weet ik, maar hij staat ook niet bij de "other" players. Maar als ik hem naar een andere club wil transfereren moet ik 'm wel kunnen vinden. ;)

Overigens kom ik nog wel wat fouten tegen, de Braziliaanse opstelling klopt van geen kant bijvoorbeeld. Maargoed, dan hebben we weer wat te doen voor we een WK kunnen spelen. :7
Jammer dat bijvoorbeel Togo en Ghana er niet in zitten, ik dacht dat dat wel zou gebeuren.
Als het goed is zitten alle wklanden er wel in. :?
New Teams for World Cup 2006 and Champions League 2006/2006

[ Voor 8% gewijzigd door Benotti op 12-12-2005 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHammer
-

[ Voor 100% gewijzigd door TheHammer op 12-12-2005 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHammer
Zamorano schreef op maandag 12 december 2005 @ 15:38:
[...]

Zitten er ook in als het goed is. Ik denk dat de namen van die landen nog niet zijn aangepast dus staan ze onder een ander land, ff zoeken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Oh ja ik zie het.

Senegal is Ghana, Zuid-Afrika is Angola en Marokko is Togo.
Wel jammer van de namen.

Edit: en Venezuela is het Trinidad & Tobago van Don Leo.

[ Voor 23% gewijzigd door Zamorano op 12-12-2005 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHammer
Zamorano schreef op maandag 12 december 2005 @ 16:18:
Oh ja ik zie het.

Senegal is Ghana, Zuid-Afrika is Angola en Marokko is Togo.
Wel jammer van de namen.

Edit: en Venezuela is het Trinidad & Tobago van Don Leo.
Had je wel die nieuwe PES5.exe gedownload en vervangen? Daar kan het namelijk aan liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-05 21:16
niemand die het even op usenet kan zetten ?

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tranzy schreef op maandag 12 december 2005 @ 16:26:
niemand die het even op usenet kan zetten ?
Vanavond eventueel ja, dan ben ik pas thuis, heb wel alle shit binnen nu, dankzij een vriendelijke kerel die zn user en pass wilde delen op soccerforum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHammer
Als je hiermee inlogt bij RapidShare (premium account) kan je snel en alles downloaden:

Login: 182177
Pass: 876418

Is niet mijn account, maar van iemand van 't soccergaming forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
TheHammer schreef op maandag 12 december 2005 @ 16:25:
[...]

Had je wel die nieuwe PES5.exe gedownload en vervangen? Daar kan het namelijk aan liggen...
Nee, dat zal het denk ik zijn.

ik vond de beschrijving op het soccergaming forum al een beetje vaag. Ik dacht dat het gewoon de originele .exe was voor het geval je terug wilde.

De andere talen zijn trouwens ook beschikbaar nu, snel even het Spaanse commentaar meepakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:50

KroeT

[...]

Hmz, die torrent met alle files wil niet echt vlotten. Maar even hopen dat de boel op usenet komt straks :)

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
TheHammer schreef op maandag 12 december 2005 @ 16:29:
Als je hiermee inlogt bij RapidShare (premium account) kan je snel en alles downloaden:

Login: 182177
Pass: 876418

Is niet mijn account, maar van iemand van 't soccergaming forum
Account found, but password incorrect :P

Dan nog maar ff wachten met downloaden van het geluid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
TheHammer schreef op maandag 12 december 2005 @ 16:25:
[...]

Volgens de makers is die alleen nodig voor online gaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Ik heb een paar maanden terug nog een mooie option file gedownload met alle namen netjes aangepast; opstellingen en shirts kloppen ook wel aardig. Verbaasde me eerlijk gezegd dat ze zoveel konden editten met alleen de option file, ik vraag me werkelijk af of die superpatch wel nodig is. Bovendien zit ik net in een ML seizoen dus ik kan nog ff niet patchen.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
Deze patch is wel wat meer dan alleen aanpassing van shirts en namen. Ik ben ook een ML bezig maar die begin ik graag opnieuw voor deze patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74112

Ik ben bezig met het nieuwe topic, momenteel heb ik weinig tijd, ik werk het morgen af.

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-08-2021
Tigertje schreef op maandag 12 december 2005 @ 17:50:
Deze patch is wel wat meer dan alleen aanpassing van shirts en namen. Ik ben ook een ML bezig maar die begin ik graag opnieuw voor deze patch
Hoezo moet je overnieuw beginnen met de ML als je de patch installeert? Of werken anders de wijzingingen niet?

[ Voor 119% gewijzigd door Jackazz op 12-12-2005 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Laatst online: 14-03 09:14

DJH

Wat gebeurd er eigenlijk met mijn ML game wanneer ik de patch ook ga gebruiken? Ik speel met PSV en heb al een aantal seizoenen gehad.. Kan ik dan wel patchen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
Jackazz schreef op maandag 12 december 2005 @ 17:56:
[...]

Hoezo moet je overnieuw beginnen met de ML als je de patch installeert? Of werken anders de wijzingingen niet?
Ik weet het natuurlijk niet zeker maar met alle veranderingen die plaatsvinden kan het best dat je ML gegevens verdwijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Je kan idd beter een nieuwe ML starten, sommige dingen die ge-edit zijn kunnen voor rare dingen zorgen in je ML spel.

Ik ben net een WK gaan spelen met Spanje. Scoor ik tegen Oekraïne een heel grappig doelpunt, vlak buiten het strafschopgebied met het rechts achter het stambeen langs zo tegen de paal en via de rug van de keeper die al op de grond lag, zo alsnog de goal in.

Zal ns kijken of ik daar een filmpje van kan maken ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Ik ben gewoon verder gegaan met m'n ML na het installeren.
Heb er nog nooit problemen mee gehad met voorgaande versies.
Het enige wat vervelend kan zijn is dat er wat andere spelers in je selectie zitten.
Dat laatste alleen als die speler ge-edit is in een andere speler.

Gave patch trouwens, enige nadeel is Status-Quo >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Lachen man, die nieuwe patch. Ik heb net even Nederland-Engeland gespeeld in het PSV Stadion, beginnen the fans opeens 'welkom in de hel van Enschede' en 'You'll never walk alone' te zingen (dat laatst zingen ze dus bij Twente als de spelers het veld op komen) :). Wat ik wel jammer vind, is dat het lijkt alsof iemand wat extra namen ingesproken heeft, Robben en van Nistelrooij in het Nederlands elftal bijvoorbeeld. Maar goed, erg lekkere patch, must have.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hele mooie patch hoor. 1 nadeel: ik kan niet meer online spelen! De game crashed na het kiezen van de kits... Connection lost, dat 5 keer achter elkaar, ligt niet aan mijn verbinding. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128052

Step 1:
Save/Rename your old 0_text to 1_text.afs and your 0_sound.afs to 1_sound.afs, the e_text to z_text.afs the e_sound to z_sound - now copy
all Original Files from the DVD to the /dat Folder the:
- e_text.afs
- 0_text.afs
- 0_sound.afs
- e_sound.afs
Note: Thats Step keep your setting if you want to play online with your default or modify Version of Pro Evolution. Again:You only need to do this steps if you want play online or keep your 0_text.afs edit by yourself

Step 6: Copy the new PES 5.exe(Original) over the old one if you want have the Teamnames for Online Matches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Why my Online Connections Lost ?
================================================== ==========================
As i says above you lost your Connection when others don´t use the same database as you. Here is the File that bring you back the Original Database for Onlinematches. This keep all new Kits,Stadiums etc.
Install it on same method as the rest (DKZ Studio). If you want starting Online Matches with the Superpatch Database, its a good Idea that you only created Rooms with Superpatch at the beginning, so each User knows that you use the UptoDate Database And you don´t lost the Connections, it´s not our fault this are Konami Settings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuno
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Ik heb zelf maar een premiun rapidshare account gekocht voor 2 dagen. Aangezien ik het niet meer nodig heb deel ik het met jullie

login: 182124
pass: 544047

suc6 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102419

Thx :)
Ik heb nu eindelijk ook even het 3e deel van het soundbestand kunnen downloaden zonder weer een uur te wachten, dus bedankt daarvoor _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Top man _/-\o_ _/-\o_

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58392

Mijn dank is groooot! :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Hartelijk dank d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Met die torrent had je hem al 3 uur geleden kunnen hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuno
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
klopt, maar met RS haal ik me volle snelheid en ook nog de soundpatch die niet bij de torrent erbij zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Mmm, twee keer vastgelopen nu....Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 08:22
Ik wil graag voor woensdagavond een nieuw topic zien :) Zo niet, dan gaat deze gewoon op slot en is het afwachten wie er een nieuw topic opent. Dit topic is namelijk echt te vol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Crash schreef op maandag 12 december 2005 @ 22:38:
Ik wil graag voor woensdagavond een nieuw topic zien :) Zo niet, dan gaat deze gewoon op slot en is het afwachten wie er een nieuw topic opent. Dit topic is namelijk echt te vol :P
Judge 80 heeft aangegeven het nieuwe topic morgen af te maken. Als dat morgenmiddag niet het geval is maak ik er wel 1 aan, desnoods combineren we later de inhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Lijkt me een goed plan d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-05 21:16
Anoniem: 53576 schreef op maandag 12 december 2005 @ 16:29:
[...]

Vanavond eventueel ja, dan ben ik pas thuis, heb wel alle shit binnen nu, dankzij een vriendelijke kerel die zn user en pass wilde delen op soccerforum :)
Zou cool zijn ...thanks m8 ;)

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neeroeter
Ten eerste ff een bedankje aan iedereen die hier meedoet ad discussie: erg leuk, pes creert echt een community-gevoel. Allemaal in hetzelfde schuitje...

Ergens terug hoor ik dat pes een leercurve heeft, en idd pes 5 weer meer dan pes4 tov pes3.

Is alleen maar leuk. Oh my, met pes4 ben ik ook pas gaan stiften in september ofzo. Daarvoor beheerste ik die move simpelweg niet. Kwestie van geduld om de juiste move op het juiste moment te leren beheersen....
Gefrustreerd raak ik dus nooit! Als ik hier hoor dat iemand met die lange nep-zweed ibrahimovich topscorer kan worden in de ML, dan weet ik, volgend jaar september kan ik dat dan ook met mijn echte hollander Quincy!!!!!

Welk spel speel je met plezier en uitdaging een jaar lang??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Zamorano schreef op maandag 12 december 2005 @ 22:42:
[...]

Judge 80 heeft aangegeven het nieuwe topic morgen af te maken. Als dat morgenmiddag niet het geval is maak ik er wel 1 aan, desnoods combineren we later de inhoud.
Nogmaals, ik ben er al ooit aan begonnen, er moet dus alleen nog wat tekstjes in geschreven worden, maar qua layout is het al klaar enzo. Die jongen die het eerst zou maken, heeft het ook al van mij gekregen, het is alleen zeker niet de bedoeling dat ik het hier neerknal zodat iedereen het kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHammer
had ik gistermiddag eindelijk alles bij elkaar geplukt op het werk.. schoot 't branden niet echt op en had geen zin om nog een half uur te wachten.. En al helemaal niet om thuis alles opnieuw te downloaden.

Vanavond dus maar ff installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74112

Gelieve hier verder te gaan ;)

[rml][ PS2/PC/XBOX/PSP] Pro Evolution Soccer 5 - Deel 2[/rml]

Is nog verre van af, maar wordt aan gewerkt.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 74112 op 13-12-2005 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.