Pro Evolution Soccer 5

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 2.812 views sinds 30-01-2008

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 11:36
Reageer dan niet ;)

[ Voor 111% gewijzigd door Crash op 29-09-2005 16:51 ]

Verwijderd

Nog bedankt voor je reactie, LoneRanger ! :)

Ik heb Pro Evo 5 voor de PS2 ook even mogen spelen...
Maar de veranderingen/verbeteringen t.o.v. van Winning Eleven 9 zijn zoals ik het nu kan beoordelen wel erg klein.
Normaal koop ik ze beide maar dit verschil is we erg gering.

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 14:34

ZieMaar!

Moderator General Chat
DelTorro schreef op donderdag 29 september 2005 @ 15:43:
Ik vind trouwens aan het niveau van de tegenstander soms matig aanvallend gezien. Af en toe geven ze vlak bij de goal nog een "passje" die gewoon over de achterlijn verdwijnt 8)7? Ze hebben bij mij ook al verscheidene keren naast geschoten voor open goal.
Heb gemerkt dat als je vanaf de flank de bal met een steekpass vooruit speelt en daarbij pijltje opzij indrukt ipv pijltje naar voren, de bal meer voor de voeten van je spits wordt gepasst ipv dat de bal zo in de handen van de keeper rolt.
Dit vind ik wel meevallen, ik vind juist de spitsen van de tegenstander vaak erg scherp. Een verkeerde beweging met een verdediger en ze scoren de mooiste goals, vooral Valencia, met Mista en Aimar...

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Ik wou net zeggen, bijna elke kans is een doelpunt bij mij.

heb er nu iets van 15 partijen gespeeld nu, 10 ervan beslist door penalties :| hoewel ik zelf moeilijk scoor, krijg ik tenminste ook weinig tegen.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

• DelTorro
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-01-2024
ZieMaar! schreef op donderdag 29 september 2005 @ 17:33:
[...]

Dit vind ik wel meevallen, ik vind juist de spitsen van de tegenstander vaak erg scherp. Een verkeerde beweging met een verdediger en ze scoren de mooiste goals, vooral Valencia, met Mista en Aimar...
Ja ok, dit ben ik dan ook wel weer met je eens. Het niveau-verschil kan in 2 verschillende aanvallen heel groot zijn vind ik. Drogba wint bijna elk kopduel (ook in de 16), scoort bij mij vaak (als tegenstander dus) maar soms geven ze passjes in het strafschopgebied waar echt niemand loopt. Maar mss hebben ze dit bewust gedaan: gebeurt in het echt ook wel eens. Maar dat ze af en toe van vrij dichtbij 20 meter over knallen...? Is wel raar toch?

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Terryb47 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 14:52:
Hoe kan je in godsnaam de bal "plaatsen" als ie al sowieso hoog over gaat? 8)7 van buiten de 16 moet je gewoon kracht geven.

maar als jullie schieten met R2 eens kunnen uitleggen graag.
R2 indrukken als je schiet, dus R2+schietknop.
Oh en natuurlijk richting geven waar je hem wil hebben.
Geen idee trouwens of je de schietknop dan te lang in kan houden en of die dan over kan gaan?
Ga het straks wel even proberen.

Only fools are enslaved by time and space.

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

Iemand trouwens ervaring met een Mayflash Super Joybox/Dual Box PRO PS2-USB converter of evt andere PS2-USB converters?
Voor 1 joypad:
Afbeeldingslocatie: http://www.futuremax.nl/images/1100-pro-2.jpg
Voor 2 joypads:
Afbeeldingslocatie: http://www.futuremax.nl/images/1101-pro.jpg
zie verder http://www.futuremax.nl

Ik heb nu al een tijdje m'n 3e dual action maar die is ook al niet best meer :X.

And I'm the only one and I walk alone.

Verwijderd

http://www.proevolutionsoccer5.tk leave a message pls

Speel nu master league op 5 sterren, geen probleem hier. Altijd een nulletje of 3 soms een tegengoal als ik nie oplet. Speelt lekker vind ik. Begin was ff wennen want dolde veel met pes4 maar nu ik eenmaal in de game zit. Fantastisch. Lekker om te scoren.

Check me site eens als je wilt staat ook een mooie goal op onder movies van carlos at the training met een zieke vrije trap en zoals ik al aangaaf. Is gaaf als je ff een message achterlaat, speel je online op de pc? Laat dan ook daar ff je msn adres achter. Leuk om straks alsie voor de pc uit is om tegen elkaar te spelen. :9~

Greets Ant aka Sk8OrDie

EDIT: Ik lees dat jullie moeite hebben met open kansen te creeren.. Verander je formation in 4 4 2 en zorg dat je aanvallende middenvelders vooruit schuiven als spits. Met je spits moet je mannen aantrekken en dan afgeven aan de opkomende middenvelders. Dat ze naar voor lopen stel je in bij induviduel bij de opstelling scheisse.. Oja pielen in het 16m gebied veroorzaakt makkelijk penalties. Moet je eens proberen ze duwen snel en de scheids fluit snel..

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2005 23:09 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2005 @ 17:26:
Nog bedankt voor je reactie, LoneRanger ! :)

Ik heb Pro Evo 5 voor de PS2 ook even mogen spelen...
Maar de veranderingen/verbeteringen t.o.v. van Winning Eleven 9 zijn zoals ik het nu kan beoordelen wel erg klein.
Normaal koop ik ze beide maar dit verschil is we erg gering.
Speel wat langer.. Ik zie toch wel verschillen vooral in kwaliteiten van spitsen.. Maja ieder zijn mening

Verwijderd

PromoX schreef op donderdag 29 september 2005 @ 20:36:
Iemand trouwens ervaring met een Mayflash Super Joybox/Dual Box PRO PS2-USB converter of evt andere PS2-USB converters?
Voor 1 joypad:
[afbeelding]
Voor 2 joypads:
[afbeelding]

Ik heb nu al een tijdje m'n 3e dual action maar die is ook al niet best meer :X.
ik speel al een jaar PES4 met de Play.com PS2-USB converter en een sony ps2 dualshock pad en ook met de PES5 demo werkt hij heerlijk :)

heb geen ervaring met "reguliere" pc gamepads verder maar voor soccer en platformgames is het imho echt een aanrader :Y)

enige nadeel wat ik kan verzinnen is dat je geen echte driver support hebt, maar als spellen een beetje fatsoenlijk te configgen zijn moet dat geen probleem vormen.

Heb er iig splinter cell, pro evo soccer 4/5, prince of persia, need for speed en GTA zonder problemen mee gespeeld ^^

Pro Evo 5 bevalt me erg goed trouwens, het voelt toch anders aan tov 4 als je speelt, maar op een positieve manier imho :) het schieten, de reacties en de bewegingen van de spelers voelen veel logischer en vloeiender aan en ik heb idd het gevoel meer controle te hebben over de acties. Bij close-range aanvallen (in de 16 meter met name) lijd ik veel minder snel balverlies als ik een beetje balvaste speler heb, wat een van mn grootste problemen bij 4 was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 13:41
Die expander werkt bij mij niet... :(

Hoe doen jullie dat?

Ik start PES5 op via de expander, druk in het menu op bijvoorbeeld F3, maar langere speeltijd: Ho maar...

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2005 @ 23:10:
[...]

Speel wat langer.. Ik zie toch wel verschillen vooral in kwaliteiten van spitsen.. Maja ieder zijn mening
Alleen in de kwaliteiten van de spitsen of zie je er meer? :)
Wanneer het alleen in de kwaliteiten v/d spitsen zit dan kun je dat zelf ook nog wel aanpassen, lijkt me.
Ik zou op dit moment niemand aanraden om Pro Evolution Soccer 5 te kopen wanneer degene ook Winning Eleven 9 heeft aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Zosas schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 08:57:
Die expander werkt bij mij niet... :(

Hoe doen jullie dat?

Ik start PES5 op via de expander, druk in het menu op bijvoorbeeld F3, maar langere speeltijd: Ho maar...
Je moet de F-toetsen gebruiken in het menu waar je normaal ook de tijd enzo instelt. Daarna kun je met L1/R1 de wijzigingen zichtbaar maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 13:41
PromoX schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 10:35:
[...]

Je moet de F-toetsen gebruiken in het menu waar je normaal ook de tijd enzo instelt. Daarna kun je met L1/R1 de wijzigingen zichtbaar maken.
Thx! zal het zo even testen...

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Holy shit, ik had net een mooie goal :D.
Prachtige paas van Pires op Henry en die neemt hem met 1 stuit op zijn slof. De keeper kon niet eens bewegen zo hard dat ie was :P.

Filmpie (DivX): Download hier (1.19mb)

Het lijkt wel of ik mooiere goals maak met 5 sterren dan met minder sterren :P.

[ Voor 3% gewijzigd door Jerry op 30-09-2005 19:16 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Jerry schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 19:15:
Prachtige paas van Pires op Henry en die neemt hem met 1 stuit op zijn slof. De keeper kon niet eens bewegen zo hard dat ie was :P.

Mooie goal, ik vond ook al dat je op 5 sterren vaak mooie goals maakt.

Gisteren nog 1tje met Beckham gemaakt die hem vol op z'n linker (?) neemt. Vrije trap in de middencirkel, vooruit gepasst naar Raúl, die legt af op Beckham en die schiet van een meter of 35 de bal over de terughollende Lehmann zo in de rechterkruising.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

PromoX schreef op donderdag 29 september 2005 @ 20:36:
Voor 1 joypad:
[afbeelding]
Voor 2 joypads:
[afbeelding]

Ja ik heb die voor een enkele controller, werkt echt perfect.. Talloze masterleague seizoenen gespeeld met de originele ps2 pad + de superjoybox!!

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DelTorro
Is het ook mogelijk om counters te maken? Ik heb 't idee dat bij kans op een counter, je middenvelders echt nooit meerennen. Super irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wing_xD
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05:13
DelTorro schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 23:19:
Is het ook mogelijk om counters te maken? Ik heb 't idee dat bij kans op een counter, je middenvelders echt nooit meerennen. Super irritant
ik denk dat je dan via een diepe/lange bal moet doen ipv 3x kaatsen, daarvoor lopen je spelers niet snel genoeg vrij voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DelTorro
Wing_Xd schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 00:10:
[...]

ik denk dat je dan via een diepe/lange bal moet doen ipv 3x kaatsen, daarvoor lopen je spelers niet snel genoeg vrij voor.
Hmm, zal er eens op proberen te letten. Heb wel gemerkt dat als je vanaf de zijkant de 16 ingaat, je moeilijk terug kan leggen op een inkomende speler. Die pass wordt bij mij vaak onderschept in ieder geval.

Iets anders: heb net een demo gedownload waarbij je met Barça, Juventus, Milan en Inter kunt spelen. De spelsnelheid ligt hier wel hoger dan bij de demo die ik tot nu toe gespeeld heb, toch minder leuk. Heb een potje met Barça gespeeld tegen Juventus. Door een fantastische stift van Ibrahimovic verloren. Heb wel met Ronaldinho 4 middenvelders in 1 aanval gedold :9.

Link Je moet wel ingelogd zijn. Heb snel een account aangemaakt die wat mij betreft kan worden gebruikt.
Gebruikersnaam: poep
Wachtwoord: stinkt
Het is trouwens een Franstalige site en de demo is Japans (wat betreft installatie en spelersnamen) maar ik ben er uitgekomen.

[ Voor 13% gewijzigd door DelTorro op 01-10-2005 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

DelTorro schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 00:31:
[...]

Hmm, zal er eens op proberen te letten. Heb wel gemerkt dat als je vanaf de zijkant de 16 ingaat, je moeilijk terug kan leggen op een inkomende speler. Die pass wordt bij mij vaak onderschept in ieder geval.

Iets anders: heb net een demo gedownload waarbij je met Barça, Juventus, Milan en Inter kunt spelen. De spelsnelheid ligt hier wel hoger dan bij de demo die ik tot nu toe gespeeld heb, toch minder leuk. Heb een potje met Barça gespeeld tegen Juventus. Door een fantastische stift van Ibrahimovic verloren. Heb wel met Ronaldinho 4 middenvelders in 1 aanval gedold :9.

Link Je moet wel ingelogd zijn. Heb snel een account aangemaakt die wat mij betreft kan worden gebruikt.
Gebruikersnaam: poep
Wachtwoord: stinkt
Het is trouwens een Franstalige site en de demo is Japans (wat betreft installatie en spelersnamen) maar ik ben er uitgekomen.
Mijn dank is groot voor die link!!! _/-\o_
En idd een counter maken is vaak lastig aangezien ze niet zo super mee rennen. Vaak kom ik via de zijkant alleen bij de achterlijn aan. Tja en dan is het naar binnen trekken alleen staat het daar wel vol (als in 2 spelers) van tegen spelers :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
die zit lekker Jerry :)

Heb inmiddels wat meer partijen gespeeld en ik kan eindelijk (vaker) scoren.

1 grote pluspunt in PES5 is dat je spits de bal die je vroeger nooit zou kunnen halen, toch nog even tikje kan geven (pass of schieten), helaas wordt je dan ook vaak afgefloten vanwege een overtreding 8)7 (omdat je meestal een slide maakt)

kopballen uit hoekschoppen en vrije trappen zien er beter uit nu, laatst had ik een goal dat ik em zo hard naar de grond kopte dat ie met een stuit over de keeper ging :Y)

[ Voor 26% gewijzigd door Terryb47 op 01-10-2005 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

ZAMoRANo schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 19:27:
[...]
Mooie goal, ik vond ook al dat je op 5 sterren vaak mooie goals maakt.
Tnx :). Ik zat echt juichend in m'n stoel toen ik die goal maakte :D.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, het is een stuk realistischer geworden. In het echt word er ook niet veel trucjes uitgehaald (tenminste als je niet ronaldinho, cristiano ronaldo of jay jay okocha heet) het scoren is lekkerder geworden. ik krijg ze nog niet zo mooi erin als sommige van jullie gepost hebben. Ik heb PES nog nooit online gespeeld... Is het te doen??? Kan je meespelen in leagues of zo??? Kan iemand me helpen, ik krijg een rare balk in het midden van de demo.... Soms als ik een bal snel speel, mijn monitor heeft 4 ms dus daar zal het niet aan liggen denk ik... Moet ik niet iets anders instellen??

Anyway.... Counteren kan je doen door van te voren een 1 - 2 tje uit te voeren.. De verdedigers doen als je passt een stapje vooruit waardoor je ruimte creëert voor je links of rechtsbuiten.. De lange pass (mits hij goed is uitgevoerd) valt zo achter de verdediger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

V-sync aanzetten als je een LCD gebruikt. Dat kun je aanzetten bij je opties van je grafische kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

te gek, thank you very much....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 02:10:
V-sync aanzetten als je een LCD gebruikt. Dat kun je aanzetten bij je opties van je grafische kaart.
Thnx voor de tip, ik had er ook last van. Helaas heeft mn BenQ 937s het gisteren begeven dus heb ik er nu weinig aan. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever

Dark4ever

Huh?

Welk progie gebruik je om dit te filmen? Want heb nu echt een super goal gemaakt en wil die graag delen alleen weet niet hoe ik er een avi van kan maken :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

dark4ever schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 16:44:
[...]

Welk progie gebruik je om dit te filmen? Want heb nu echt een super goal gemaakt en wil die graag delen alleen weet niet hoe ik er een avi van kan maken :S
Fraps of Taksi. Met VirtualDub kun je het filmpje vervolgens nog verder bewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever

Dark4ever

Huh?

PromoX schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 16:51:
[...]

Fraps of Taksi. Met VirtualDub kun je het filmpje vervolgens nog verder bewerken.
thnx voor de snelle replay.
Nou hier dan de goal
Vind het echt een super goal. Vooal omdat hij ook ook in de laatste 5min gescored heb en daarom met 1-0 won :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02
Foutje die ik tegenkwam (of niet, ben niet zo bekent met de regels)

Bij mijn weten was het zo dat je niet buitenspel kan staan als de ball van eigen helft gepassed wordt? Ik weet niet of die regel ondertussen is aangepast, maar bij vrije trappen bijvoorbeeld sta ik soms dus wel buitenspel. Een keer zelfs bij een uittrap van een keeper! Ik dacht dat zolang de pass van eigen helft kwam dat men niet buitenspel kon staan.

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is geen foutje in 't spel hoor. :P
Een speler staat in buitenspelpositie als deze dichter bij de doellijn van de tegenstander staat dan de bal en de vóórlaatste tegenstander (inclusief de doelman). Dit geldt niet wanneer de speler zich op zijn eigen speelveldhelft bevindt.
Dus ook al pass je vanaf je eigen helft naar een medespeler, dan nog kan je buitenspel staan.

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2005 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
O right, dus gaat erom wanneer beide spelers op de eigen helft staan.. hmms I stand corrected, ze mogen de officiele regel dan wel aanpassen :P

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

Larixk

met xk, ja

haha dat is nou juist een van de redenen van de buitenspelregel, dat je niet als spits in je eentje op de rand van de 16 meter van de tegenstander kan gaan staan wachten tot je team de bal naar voren knalt.

Heeft iemand enig idee wanneer het spel voor de pc uitkomt?

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
PES5 Release Brought Forward

PS2 and XBox on 20/10/05
PC 27/10/05

http://www.pesinsight.com/news.php#fus_284

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het jullie al eens opgevallen als een speler getackled is geworden of zo , dat hij het shirt uit de broek heeft soms??? Bij mij gebeurde dat met hleb en van persie :D . Leuk detail!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Tja ik blijf maar zeuren ;) iets waar ik me al langer aan erger, tackle je iemand staat ie gast altijd veel sneller dan jezelf op om de bal gewoon weer te heroveren. zo irritant is dat, maar nog steeds vind ik het late fluiten voor buitenspel het vervelendst.

ik heb net m'n custom champions league achter de rug (ik selecteer dan van elke land de champions league teams uit) eindig ik als 2de achter Juventus: zelfde aantal punten, maar zij hadden een beter doelsaldo :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jezus die demo is zo vet, ik ga maar zo een logitech "ps2" controller voor de pc kopen als dit spel uit is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terryb47 schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 16:31:
zo irritant is dat, maar nog steeds vind ik het late fluiten voor buitenspel het vervelendst.

:'(
Dit is wel realistisch want dat gebeurd in het echt ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 01:31:
[...]

Dit is wel realistisch want dat gebeurd in het echt ook
Klopt, alleen niet met zo'n verschrikkelijk triest tijdsbestek dat er hier tussen zit. Beetje triest als je speler een meter over de middenlijn buitenspel staat en er pas op het randje van het strafschopgebied wordt gefloten. De voordeelregel is al even triest en wordt alleen goed toegepast voor de computerspeler. Als jij echter aan de bal bent fluit de scheids gewoon af terwijl er gewoon een mogelijkheid was om een kans te creeren. De terugspeelbalregel is ook zeer slecht verwerkt aangezien er meerdere malen per wedstrijd spelers de bal terugspelen op de keeper die hem dan gewoon in de handen pakt.

Verder alleen maar lof voor dit toppertje en ik zou naast de regels maar weining kritiek kunnen verzinnen. Ja, misschien het feit dat er een onzichtbare muur in het veld staat op het moment van spelhervattingen en bij balbezit van de keeper van de tegenstander. Ik zou ten alle tijde gewoon willen kunnen bewegen waar ik wil met mijn eigen verantwoordelijkheid naar de scheids toe.

Oja, er is een nieuwe demo uitgebracht met o.a. commentaar:

http://www.3dgamers.com/games/proevolsoccer5/downloads/

Edit:

Heb net een viertal wedstrijdjes gespeeld met de nieuwe demo en het is dus niet dezelfde demo
met alleen maar commentaar toegevoegd. De gameplay is een stukje sneller. Spelers reageren sneller en dribbelen met de bal is ook makkelijker zoals in PES4. Ik weet niet of ik dat nu positief of negatief moet vinden.

De trainers en settings programma's waarbij je de instellingen kunt veranderen werken trouwens niet met deze demo. Er is trouwens wel een nieuwe pes5.exe te vinden waardoor je alle opties kunt veranderen: www.urbansiege.com/Demo2_PES5.rar

Aangeraden wordt om alleen de lengte van de wedstrijd te veranderen en de scheidsrechter omdat het veranderen van de andere opties eindigt in een vastloper maar dat was met de oude trainers ook al zo.

[ Voor 39% gewijzigd door Dracul op 04-10-2005 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
is het niet een aangepaste pes4 demo dan?
Op Konami Europe staat deze namelijk niet aangeboden dus dat zet me aan het twijfelen

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever

Dark4ever

Huh?

zal hem ook is downloaden... is de 3e demo die ik nu toe van PES5 heb. Welke teams zitten er eigenlijk in deze verzie? De zelfde als in de eerst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5 min speeltijd in demo is wel erg kort imo |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

Yep, zelfde teams. Arsenal, Chelsea, Real Madrid en Valencia.

Valencia vind ik het lekkerst spelen maar dat is persoonlijk.
Ga je puur naar de club kijken dan speel ik het liefst met Arsenal.
Met Chelsea en Real heb ik echt helemaal niks.

[ Voor 4% gewijzigd door Dracul op 04-10-2005 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 13:52:
5 min speeltijd in demo is wel erg kort imo |:(
Download dan zoals eerder vermeld deze pes5.exe: www.urbansiege.com/Demo2_PES5.rar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever

Dark4ever

Huh?

Dracul schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 13:56:
Yep, zelfde teams. Arsenal, Chelsea, Real Madrid en Valencia.

Valencia vind ik het lekkerst spelen maar dat is persoonlijk.
Ga je puur naar de club kijken dan speel ik het liefst met Arsenal.
Met Chelsea en Real heb ik echt helemaal niks.
Ik persoonlijk vind Barsalona heel lekker spelen. (maar ja das dan in de 2e demo die uit gegeven is. (alleen jammer dat alle spelers namen in het japans zijn (ook al staan ze op hun rug wel normaal)).

Maar ben nu die nieuwe verzie aan het installen (gedowned via gamershell) Zal straks wel posten wat ik er van vind.

Nou net ff 5min gespeeld. En het lijkt net of dat ik weer PES4 zit te spelen. Score wel weer veel makkelijker das een goed iets :) want scorede bijna nooit als je de bal voor gaf als je bij de achter lijn bent :) en nu dus binnen 30sec wel :) en de 2e goal was via een corner en die miste ik normaal in PES5 ook altijd :)

Dus vraag me af of dit wel PES5 is :)

[ Voor 22% gewijzigd door Dark4ever op 04-10-2005 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Ik vind Barcelona moeilijk om mee te spelen, middenveld/aanval is sterk, maar verdediging is minder. Real is helemaal moeilijk: een team met alleen maar aanvallers, vaak hou je maar 2 verdedigers over want die vleugelverdedigers gaan ook mee op. (in default opstelling dan) Ik verlies vrijwel nooit van Real, ook niet online.

ik speel zelf voornamelijk met Arsenal, maar sinds Viera er niet meer bij is is het middenveld erg zwak geworden, Fabregas kan er niks van (ingame en in het echt ook) ik denk dat in PES5 Inter en Chelsea het sterkst zijn, niet alleen vanwege hun spelers, maar er zit nu ook echt balans in het team. Martins is de snelste speler in de game en samen met Adriano in de voorhoede = dodelijk.

Chelsea daaraantegen: wie ga je nou opstellen? zoveel keus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dark4ever schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 14:03:
[...]

Ik persoonlijk vind Barsalona heel lekker spelen. (maar ja das dan in de 2e demo die uit gegeven is. (alleen jammer dat alle spelers namen in het japans zijn (ook al staan ze op hun rug wel normaal)).

Maar ben nu die nieuwe verzie aan het installen (gedowned via gamershell) Zal straks wel posten wat ik er van vind.

Nou net ff 5min gespeeld. En het lijkt net of dat ik weer PES4 zit te spelen. Score wel weer veel makkelijker das een goed iets :) want scorede bijna nooit als je de bal voor gaf als je bij de achter lijn bent :) en nu dus binnen 30sec wel :) en de 2e goal was via een corner en die miste ik normaal in PES5 ook altijd :)

Dus vraag me af of dit wel PES5 is :)
Euh??? Volgens gamershell is de demo gisteren uitgegeven, lijkt me geen PES4. Als je het spel opstart zie je dan niet ergens PES5 staan ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dracul schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 13:58:
[...]

Download dan zoals eerder vermeld deze pes5.exe: www.urbansiege.com/Demo2_PES5.rar
die draaide ik ook en blijft steeds 5 min :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-12-2023
tja wat zal ik zeggen over het spel.... speel hem in ieder geval langer als 5min zoals jullie ;)

graphics zijn het zelfde. Hier en daar wat puntjes op de i gezet maar toch ook nog wel wat dingen die verbeterd hadden mogen worden maar het is wel weer een stuk dichter bij realisme gekomen.
verder is het aardig moeilijk om te scoren op niveau 5 terwijl ik op PES4 niveau 5 wel scoorde. Dit is dus i.i.g aangepast..... IA is beter geworden.

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Dat is zeker zo, maar zie voorgaande pagina(s) over m'n minpunten over PES5. verder moet je gewoon weer veel oefenen, nu scoor ik wel meerdere doelpunten op 5*, aan het begin had ik er echt veel moeite mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind pro evo 5 echt heerlijk spelen :)

heb er gelijk een paar lekkere goals inliggen met de demo :*)

http://media.putfile.com/pes52
http://media.putfile.com/pes514

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk Nike T90 shirts

http://members.home.nl/wes.schuitema/front.jpg
http://members.home.nl/wes.schuitema/side.jpg

Nu alleen nog een Nike logo, en uitvinden hoe ik een cirkel om het nummer heen krijg

(nog steeds geen widescreen support :( , dus is het kereltje wel erg breed)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2005 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 14:59

d0s

sssst

Zo vamiddag voor het eerst de Pes5 demo (met trainer) tegen een vriend gespeeld..

en het spelen tegen een ''echte'' tegenstander is vele malen mooier dan tegen de computer imo!

het paasen is veel realistischer en je moet echt uitkijken dat je geen balverlies leid want dat word in pes5 meteen afgestraft..

wat me nog meer opviel is dat counters echt heel erg soepel lopen en spelers veel beter diep lopen.. ook de bal ver voor je uit spelen (r2 en r1 inhouden en dan diagonaal lopen) werkt veel beter en je kunt echt prachtig ontsnappen als je eenmaal los bent geraakt :)

verder is het schieten echt super geworden en hoge dieptepaasen komen minder goed aan (wat een goede zaak is, aangezien het eerst te makkelijk was met balvaste spelers)

mijn mening over de pc versie

Plus:
- betere animaties en graphics (alles loopt vloeiender en dynamischer, niet meer zo houterig)
- het realistische paasen, en de verschillende manieren van aannemen
- dieptepaases (spelers lopen beter diep)
- koppen (lekker hard via de grond, mits je goed gepositioneerd staat.. ook dat positioneren is gaaf uitgewerkt, je moet de speler echt zelf goed laten staan/lopen)
- schieten
- kleine details zoals shirtjes uit te broek, scheidsrechter die met de hand aangeeft welk team voordeel krijgt en het publiek
- nieuwe posities zijn echt effectief (ss loopt echt als een dolle te jagen en probeert altijd diep te gaan, terwijl een lwm/rwm echt een extra dimensie geeft op het middenveld)
- scheids.. eindelijk ook kaarten voor het vastpakken van een doorgebroken speler! (en een kaart bij meerdere waarschuwingen)

Min:
- combinaties (1-2tjes) lopen minder vloeiend doordat de eerst paassende speler niet meteen doorloopt (maar kan kwestie van wennen zijn)
- moeilijker om de bal af te pakken (tegen de computer althans)
- het wegdraaien (ineens andere kant opdrukken bij balbezit.. vind het een rare animatie en je leid vaak balverlies, was in pes4 niet zo maar kan kwestie van wennen zijn)
- slidings, je kunt iemand vol raken en nog valt hij niet op de grond..

Ik hoop alleen dat de netcode beter word dan in pes4, en dan is het helemaal goed!

nog 1 vraagje: kun je op de pc ook 2 vs 2 spelen online ?

Laten we hopen dat hij snel ''uitkomt'' op internet (wat niet betekend dat ik hem niet zal kopen, want zo'n spel is het geld meer dan waard)

Om alvast in de stemming te komen:

http://rapidshare.de/files/5881545/Robben.wmv.html
http://rapidshare.de/files/5881572/Bergkamp.wmv.html

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Min:
- combinaties (1-2tjes) lopen minder vloeiend doordat de eerst paassende speler niet meteen doorloopt (maar kan kwestie van wennen zijn)
- moeilijker om de bal af te pakken (tegen de computer althans)
- het wegdraaien (ineens andere kant opdrukken bij balbezit.. vind het een rare animatie en je leid vaak balverlies, was in pes4 niet zo maar kan kwestie van wennen zijn)
- slidings, je kunt iemand vol raken en nog valt hij niet op de grond..
Het moeilijker afpakken vind ik geen minpunt, een kwestie van timing en goed lopen.
Minpunt daarbij is wel dat er te snel gefloten wordt.
Dat van die slidings, heb vaak genoeg iemand door de lucht zien vliegen :P

Even nog over buitenspel, loopt zowel hier als in het fifa topic.
Buitenspel klopt gewoon wel alleen het niet hinderlijk buitenspel staan klopt niet.
Aangezien dat te maken heeft met interpetatie lijkt het me moeilijk te implementeren.
Op het moment van spelen trekt het spel een verticale lijn en staat er iemand overheen dan is het buitenspel, zoals het ooit ook was.
Geen idee of het mogelijk is dat het programma ook rekening kan houden met de baan van de bal en hoever een speler uit de buurt van die baan moet zijn om niet hinderlijk buitenspel te staan.
Overigens kan het "late" fluiten wel eens verband kunnen houden met het berekenen.

Een van de beste verbeteringen vind ik wel het L1 overstapje.
Waar dat in vorige versies echt puur ging om een overstapje reageerd het mannetje nu veel sneller en kun je er nu ook zelf achteraan.
Ik kreeg zelfs het idee dat wanneer je iemand inspeeld met ruimte voor zijn neus en L1 even indrukt dat hij dan even de bal laat lopen zodat hij achter de bal is ipv de bal aanneemt en je dan moet draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

PES5 komt ook uit op de Xbox360.

1 van de mooie dingen is dat je met Xbox live kan spelen met 11 tegen 11 spelers _/-\o_

Dan is een voetbal clan wel heel erg graaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Damn, 11 vs 11 = alleen maar schelden op elkaar >:)

ik speel wel eens 3 tegen 3 is ook al chaos, maar wel lachen.

vraag over het duwen: ik zie regelmatig dat de AI m'n spelers wegduwt nog voordat de pass aankomt, enig idee of wij dat ook kunnen? (da's niet tegen een speler oplopen maar echt duwen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 23:57
11 tegen 11?? Kun je de keepers ook besturen dan in PES5?

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terryb47 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 22:12:
vraag over het duwen: ik zie regelmatig dat de AI m'n spelers wegduwt nog voordat de pass aankomt, enig idee of wij dat ook kunnen? (da's niet tegen een speler oplopen maar echt duwen)
Ja dat kan..... Kort tikje op r2, niet te lang inhouden anders maak je een overtreding......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
PWM schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 22:01:
PES5 komt ook uit op de Xbox360.

1 van de mooie dingen is dat je met Xbox live kan spelen met 11 tegen 11 spelers _/-\o_

Dan is een voetbal clan wel heel erg graaf :)
Volgens mij verdraai je het een beetje.

Men heeft bij Konami laten doorschemeren dat dit in de planning staat voor een volgende versie van PES, en dat is hoogstwaarschijnlijk niet PES5, maar deel 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wing_xD
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05:13
ZAMoRANo schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 22:40:
[...]

Men heeft bij Konami laten doorschemeren dat dit in de planning staat voor een volgende versie van PES, en dat is hoogstwaarschijnlijk niet PES5, maar deel 6.
Ook niet helemaal waar, waarschijnlijk PES7 of 8 ofzo.
zie hier de nieuws topic daarover http://www.gamer.nl/nieuws/28033

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Volgens mij stond er zoeven "niet in 5 maar later" maargoed misschien heb ik verkeerd gelezen.

Iig, niet in deel 5. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
De voordeelregel is al even triest en wordt alleen goed toegepast voor de computerspeler. Als jij echter aan de bal bent fluit de scheids gewoon af terwijl er gewoon een mogelijkheid was om een kans te creeren.
Ik speel het spel al een tijdje en heb zat situaties meegemaakt waar ik door kon spelen omdat ik de voordeelregel toegewezen kreeg. :)

[ Voor 4% gewijzigd door magnifor op 07-10-2005 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41
Ik ben ook van plan om PES5 te kopen, en wil hem op de dag van release in huis hebben.
Normaal gesproken bestel ik altijd bij BOL.com maar hier staat de release-datum nog steeds op 28 oktober :?

Ik zit nu erg te twijfelen of ik hem daar zal bestellen, kan het namelijk niet uitstaan op mijn game te moeten wachten terwijl hij in de winkel al in de schappen ligt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
Nog minder dan 3 weken en dan komt eigenlijk de opvolger uit van het spel wat me 11 maanden achter de Xbox heeft gehouden.. Sinds de demo van PES3 op de PC ben ik helemaal verkocht aan PES.

Heb van de week al even Winning Eleven 9 op de PSP gespeeld, maar voor de PSP is het spel toch net niet.. Moet lekker achter de Xbox op de bank en dan vooral online tegen echte tegenstanders (zoveel leuker dan in je eentje, ondanks de nadelen in PES4)

Wat mij opviel op de PSP was inderdaad dat er erg snel gefloten wordt voor een overtreding, even aanraken en er wordt al gefloten. Verder is de manier van scoren die ik veel gebruik (voorzet van de flank en dan koppen) een stuk moeilijker geworden.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:21
offtopic:
Hey M@cer, jij hier ;) Ik heb me inmiddels ook weer ingeschreven op Peslive

Ik ben me inmiddels ook erg aan het verheugen op PES5. Ik vroeg me af of er nog veel veranderingen zijn in de ML? Zijn er bijvoorbeeld extra divisies oid?

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DelTorro
Nippletwister schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 13:50:
Ik ben ook van plan om PES5 te kopen, en wil hem op de dag van release in huis hebben.
Normaal gesproken bestel ik altijd bij BOL.com maar hier staat de release-datum nog steeds op 28 oktober :?

Ik zit nu erg te twijfelen of ik hem daar zal bestellen, kan het namelijk niet uitstaan op mijn game te moeten wachten terwijl hij in de winkel al in de schappen ligt :X
Waarom koop je hem dan niet gewoon in de winkel? Op de dag van de release van PES4 liep ik de eerste de beste computerzaak binnen en ik zag gelijk al een stapeltje liggen. Perfect toch? Het zal vast geen leegloop worden namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-08 14:16
ZAMoRANo schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 22:40:
[...]

Even voor alle duidelijkheid:

PES is altijd de europese versie van Winning Eleven (hierna WE)

-PES5 komt voor de xbox en ps2 (20 oktober 2005) en op de psp (november 2005) en op de pc 28 oktober 2005. PES is tot nu toe (zowel 4 en 5) op de xbox en pc altijd een regelrechte poort van de ps2 versie alleen loopt het op de xbox wat vloeiender (hetgeen ik super vind, maar dat terzijde).

-Wat vaststaat is het volgende:

in augustus kwam WE9 in japan uit (in japan loopt men dus steeds 4 nummers voor op de pes; m.a.w. we7 = pes3, we8 = pes 4 enz).
in december 2005 komt voor de ps2 exclusive een WE9 Jleague speciaal voor Japanse en Koreaanse competitie
in februari 2005 komt WE9 DE LUXE of International hetgeen een geperfectioneerde versie van WE9 / PES5 is. Ook dit weer ps2 exclusive. Van WE komt ieder jaar omstreeks februari een getweakte versie van de WE van augustus daarvoor. Zoals gezegd PS2 en Japan exclusive.

-Wat ook vaststaat :
Konami gaat nu rechtstreeks voor de PS3 maar ook voor de XBOX360 programeren. Dat betekent dat WE 10 / PES 6 rechtstreeks zullen worden gemaakt voor beide systemen. Dus geen ports meer. In de herfst van 2006 komt WE 10 in japan voor de xbox360 uit.
Wanneer dan PES 6 kom en wanneer WE 10 en PES 6 voor de PS3 uitkomen is niet zeker. De vewachting is dat PES 6 voor de 360 tegelijk met WE 10 voor de xbox360 zal uitkomen.

-Tot slot:
PES5 xbox zal waarschijnlijk op de xbox360 te spelen zijn. Er zijn geruchten dat hij zelfs in 720p formaat te spelen is. Het zou geweldig zijn naar mijn smaak, om totdat PES 6 op de 360 uitkomt (dat duurt dus nog 1 jaar) ik graag pes5 op mijn 360 zal spelen, ook al is het een current-gen game. Het is een geweldig spel. Ik heb namelijk pes5 al getest voor de xbox en hij subliem.
Overigens ziet fifa 06 voor de 360 (launchtitel) er superb uit, alleen tja... de gameplay... Ik hoop dat Fifa nu ook zo diep zal spelen als pes, maar vrees het ergste.

Er komt dus GEEN pes5 speciaal voor de xbox360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Ik heb de Xbox versie nu ook geprobeerd. heeft nog steeds dat rare ruis over het veld heen als het beeld beweegt. raar maar waar, hebben ze nog steeds niet weten op te lossen.
DelTorro schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 14:06:
[...]
Waarom koop je hem dan niet gewoon in de winkel? Op de dag van de release van PES4 liep ik de eerste de beste computerzaak binnen en ik zag gelijk al een stapeltje liggen. Perfect toch? Het zal vast geen leegloop worden namelijk.
ik heb em bij Play besteld, omdat ie daar goedkoper is. (minstens €5, vaak een tientje verschil op games) en nee, er zal geen leegloop zijn omdat FIFA2006 zo groots mogelijk wordt neer gezet in de shops met honderden in de muur, dit terwijl er meestal maar een handjevol PES games liggen (zie Mediamarkt)

[ Voor 67% gewijzigd door Terryb47 op 07-10-2005 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
Terryb47 schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 21:24:
Ik heb de Xbox versie nu ook geprobeerd. heeft nog steeds dat rare ruis over het veld heen als het beeld beweegt. raar maar waar, hebben ze nog steeds niet weten op te lossen.
dat is inderdaad beetje wazig, maar het is en blijft een poort, maar ow ow ow wat speelt ie heerlijk vloeiend.. heb we9 voor de ps2 maar dat kan hier niet aan tippen hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Dat vind ik het rare eraan, want als het beeld "stilstaat" of herhalingen is alles wel haarscherp. Ik weet zeker dat Konami ervan weet, want dat was 1 van de weinige mankementen aan PES4 (xbox) waarover geklaagd werd vorig jaar en de disconnectors natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Hm vreemd kwam zo juist weer een fout tegen in het spel. Ik speelde nl. een wedstrijd van 30min., uitslag 4-4 :P . Vervolgens bekeek ik de herhalingen en kreeg ik tot mijn verbazing 2 van de 4 goals die ik dus had gemaakt niet te zien . :?

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
Terryb47 schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 22:17:
Dat vind ik het rare eraan, want als het beeld "stilstaat" of herhalingen is alles wel haarscherp. Ik weet zeker dat Konami ervan weet, want dat was 1 van de weinige mankementen aan PES4 (xbox) waarover geklaagd werd vorig jaar en de disconnectors natuurlijk ;)
het blijft een port gemaakt door (ik meen) door een subbedrijfje van Atari. WE 10 en PES 6 worden straight geprogameerd voor PS3 maar ook afzonderlijk voor de XBOX 360; dan zal het beeld strak zijn en niet zo vreemd en wazig. Anderzijds is de ps2 versie veel schokkeriger en blokkeriger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

Xadeon schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 10:14:
Hm vreemd kwam zo juist weer een fout tegen in het spel. Ik speelde nl. een wedstrijd van 30min., uitslag 4-4 :P . Vervolgens bekeek ik de herhalingen en kreeg ik tot mijn verbazing 2 van de 4 goals die ik dus had gemaakt niet te zien . :?
Is het aantal herhalingen niet gelimiteerd? Ik gok maar wat.
4-4 is trouwens nog geeneens zo'n rare uitslag maar ik kan me voorstellen dat bij nog grotere uitslagen de herhalingen beperkt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Als het puur een port zou zijn, zou de game niet vloeiender dan de PS2 versie moeten zijn. Dus ik vind dat geen argument dat het daarom al 2 delen zo is met die rare waas. Maar je hebt gelijk dat er bijvoorbeeld geen vertragingen zijn, zoals in de 16 bij de PS2 versie.

Hoewel het de meeste mensen niet zullen opvallen (namelijk de niet PS2 bezitters die nooit geen WE/PES hebben gespeeld) zullen zich er niet aan ergeren, ik helaas wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het valt mij niet op dat het een port is.. ziet er goed uit en het speelt goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer komt de pc versie trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

@Timmai17: 28 oktober
Dracul schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 11:42:
[...]

Is het aantal herhalingen niet gelimiteerd? Ik gok maar wat.
4-4 is trouwens nog geeneens zo'n rare uitslag maar ik kan me voorstellen dat bij nog grotere uitslagen de herhalingen beperkt worden.
Ik hoop het niet, maar als dat toch het geval is dan vind ik dat een zeer DIKKE minpunt. :/

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Na afloop van de eerste helft en de tweede helft krijg je maximaal zes momenten uit de wedstrijd te zien in herhaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Dat slaat dus echt nergens op :? Waarom max. 6, waarom uberhaupt een limiet?!! Nogmaals een dikke dikke minpunt. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da's idd wel minder. Na een boeiende wedstrijd vind ik het altijd wel leuk om de highlights nog terug te zien, en als het dan max 6 highlights zijn , is dat toch wat minder :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Ik vraag me daarom eigenlijk af, waarom er uberhaupt een limiet op zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Xadeon schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 23:50:
Dat slaat dus echt nergens op :? Waarom max. 6, waarom uberhaupt een limiet?!! Nogmaals een dikke dikke minpunt. :/
Uhm, demo misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Xadeon schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 00:18:
Ik vraag me daarom eigenlijk af, waarom er uberhaupt een limiet op zit?
Vraag ik me ook af. Eerder vanavond met Brazilie Frankrijk met 7-0 afgedroogd met pes4 op 6 sterren en dan mis ik dus een goal in de replay :P

[ Voor 3% gewijzigd door Benotti op 09-10-2005 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Lol, denk je nou echt dat het daar aanligt?! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Xadeon schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 00:37:
[...]

Lol, denk je nou echt dat het daar aanligt?! :?
Geen idee, de officiele demo duurt 5 minuten hoeveel hoogtepunten kun je hebben in 5 minuten?
Maar gelukkig weet jij meer, toch? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Lmao, hoeveel hoogtepunten kun je hebben in 5 minuten?!! Dus jij relateert het aantal te herhalen hoogtepunten aan het aantal speelminuten. That doesnt make sense :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 14:22
Bij PES 4 had je naar mijn idee geen limiet, veel meer hoogtepunten dan 6, ook niet goals. Ik denk ook dat het aan de demo ligt. Nog een kleine 2 weekjes en dan zullen we het zien... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Ik heb bij pes4 (pc) nooit meer dan zes highlights gezien. Bij pes3 trouwens ook niet. Check het nog maar een keer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Hm Benotti heeft gelijk. Ik heb net even pes4 gespeeld en idd niet meer dan 6 highlights :? Vind dat toch vervelend/jammer. Ik ga het ook even bij pes3, pes2 en pes bekijken of het eigenlijk altijd zo is geweest. Ik post daar zo over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een demo, ik denk dat ze in de gewone versie alle highlights laten zien!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 18:26:
Het is een demo, ik denk dat ze in de gewone versie alle highlights laten zien!!
En ik denk van niet omdat dit nooit het geval is geweest!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Is er een mogelijkheid om nog meer details uit te zetten, als je het niveau al op "low" hebt staan? Zoals de textures van de gezichten ofzo..

Speel nml op een laptop, en daar gaat het nog wat houterig.. :( En de gameplay is toch het belangrijkst bij PES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
DJH schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 20:56:
Is er een mogelijkheid om nog meer details uit te zetten, als je het niveau al op "low" hebt staan? Zoals de textures van de gezichten ofzo..

Speel nml op een laptop, en daar gaat het nog wat houterig.. :( En de gameplay is toch het belangrijkst bij PES
nee,
gewoon ff 2e hands xboxje scoren voor 100 euro op marktplaats en dan pes5 kopen en via xbox live gaan... dat wordt helemaal gaaf omdat die live helemaal perfect schijnt te zijn in pes5 en het loopt op de xbox als een zonnetje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Hully wat een bully :X Even nog 100 euro uitgeven voor een console, lekker omslachtig!

@DJH: Bureaublad>rechtermuisknop>eigenschappen>instellingen>geavanceerd>3D>(Direct3D*), en dan daar even alle instellingen omlaag gooien; Texture@high performance, mipmapdetail@high performance, high performance en vsync@off.

*alleen bij ati-kaarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Xadeon schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 02:26:
Lmao, hoeveel hoogtepunten kun je hebben in 5 minuten?!! Dus jij relateert het aantal te herhalen hoogtepunten aan het aantal speelminuten. That doesnt make sense :X
Wat is er nou zo raar aan dat ik verband leg tussen gelimiteerd aantal minuten en een gelimiteerd aantal hoogtepunten omdat het een demo is?
Je bent toch met me eens dat het hoogst waarschijnlijk is dat je in 20 minuten meer hoogtepunten hebt dan in 5 minuten toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je een schijn schot doet?? Het lijkt als je eenmaal op de pass knop geduwd hebt, je niet meer terug kan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 23:58:
Weet iemand hoe je een schijn schot doet?? Het lijkt als je eenmaal op de pass knop geduwd hebt, je niet meer terug kan.....
Schie-knop ingedrukt houden en daarna passknop indrukken of hogebal-knop ingedrukt houden en daarna passknop gebruiken. Nadat je de pass-knop ingedrukt heb kun je geen schijnschot doen geloof ik

[ Voor 11% gewijzigd door PromoX op 10-10-2005 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
hully schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 21:25:
[...]

nee,
gewoon ff 2e hands xboxje scoren voor 100 euro op marktplaats en dan pes5 kopen en via xbox live gaan... dat wordt helemaal gaaf omdat die live helemaal perfect schijnt te zijn in pes5 en het loopt op de xbox als een zonnetje...
Goede keuze... online is helemaal geweldig..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

LoneRanger schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 23:27:
[...]

Wat is er nou zo raar aan dat ik verband leg tussen gelimiteerd aantal minuten en een gelimiteerd aantal hoogtepunten omdat het een demo is?
Je bent toch met me eens dat het hoogst waarschijnlijk is dat je in 20 minuten meer hoogtepunten hebt dan in 5 minuten toch?
Geloof je nou echt dat Konami denkt dat je niet meer dan 6 highlights kunt halen in 5min.? En dat er daarom maar 6 herhalingen zijn?! Klinkt dat niet voor jou een beetje onzinnig?

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.