[PES5] freezed in menu

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66717

Topicstarter
Sinds een aantal dagen speel ik PES5 (Pro Evolution Soccer 5) de eerste dagen ging alles goed, en speelde ik een aantal ronden van de Masterleague en ondervond geen problemen.

Sinds gisteren (zonder naar mijn weten iets gewijzigd te hebben op mijn systeem en in het spel) loopt hij vast in het spelerskeuzemenu, en kan ik geen wedstrijd starten. Als ik een trainingswedstrijd op wil starten dan gaat hij terug naar windows. Heb met google rondgekeken of er meer mensen zijn met dit probleem, maar niks erover gevonden. Het spel ook opnieuw geinstalleerd maar het probleem blijft bestaan.

mijn systeem:

AMD 64 3200+
Asus K8V deluxe
Ati radeon 9800 pro
1024 mb intern
160 GB Diamondmaxtor 9
250 GB Maxline III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:49
Alle laatste videokaartdrivers geinstalleerd?

(Offtopic: Je speelt zeker MOHAA :) )

Anoniem: 66717

Topicstarter
Probleem opgelost denk dat het lag aan een corrupte file in de savegame directory. Wat opzich opvallend was, want zelfs de gewone matches deden het niet, dus waar ik niet gebruik maakte van een save-game.

drivers van de videokaart waren verder okay, zelfs pc nog opnieuw geinstalleerd (was toch nodig) dus daar lag het verder niet aan. Nu werkt het weer naar behoren.

(offtopic: Yep heel wat uurtjes daar doorgebracht met mijn sniper :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
In aanvulling op het verhaal van Checker: ik had hetzelfde probleem. De oplossing zit hem idd in een corrupte savefile. In mijn geval betrof het een opgeslagen herhaling.
Het mag dan vreemd klinken maar zo'n, relatief onbelangrijke, file kan dus kennelijk het hele spel vernaggelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89358

Ik heb hetzlefde probleem. Hoe weet de welke replay of dile corrupt is? Ik heb nameijlk 30 replays... Idee?

Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-06 14:23
Allemaal uit de map weghalen, en dan stuk voor stuk terugplaatsen? ;) Dan kun je ze in ieder geval isoleren. Ook als het er meerdere zijn ;) En dan ben je niet alles kwijt, maar alleen de corrupte

Wanna play?

Pagina: 1