Persoonlijk vind ik het verschil groter dan destijds met PES4 t.o.v. PES3ZAMoRANo schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 16:52:
Je moet idd R2 ingedrukt houden om de tegenstander af te houden bij een hoge bal. Uiterst efficient als je een tegenstander in de rug hebt lopen.
Ik ben nogsteeds zonder tegendoelpunt in de ML na 7 wedstrijden ofzo, maar ik heb ook nog nooit met meer dan 1-0 gewonnen. Toch speel ik vrij aanvallend met Real Madrid.
Als ik het hele spel zo bekijk is het eigenlijk niet een geheel nieuw spel ten opzichte van PES4. Ik heb patches gezien voor spellen waar meer in veranderd is t.o.v. het origineel.
Als het volgend jaar weer zo is, denk ik niet dat ik bereid ben weer 40 euro neer te tellen voor wat gameplay tweaks, (onvolledig) geupdate stats + transfers en een enkele nieuwe optie. Het wordt wel weer eens tijd voor een echte nieuwe PES.
Ik hoop dat Konami dan afstapt van de PS2, daar kunnen ze blijkbaar niets meer op verbeteren, en de PS3 als uitgangspunt neemt.
PES3 blijft toch wel de beste v/d 3 als ik kijk naar hoeveel plezier en tijd ik daar ingestoken heb.
Najah, hopen dat PES6 weer dat gevoel kan terugbrengen.
Ben "maar" een liga [de Spaanse] gaan spelen in afwachting op patches.
Om de een of andere reden spreekt Atletico Madrid me erg aan en daarbij is het veel spannender om de echte topclubs als tegenstander te hebben.
3e wedstrijd tegen Valencia waar ik hoopte op een gelijk spelletje [5 sterren] kwam ik al na 7 minuten achter door een briljante aktie van Aimar.
Langzamerhand kreeg ik wat meer grip en een penalty. 1-1
De laatste 15 minuten Kezman erin voor een middenvelder en nog iets aanvalender gaan spelen.
Als je dan in de 80ste minuut 2-1 scoort geeft dat echt een kick.
En ow wat duurt het dan lang voordat de scheids affluit.
Only fools are enslaved by time and space.