Pro Evolution Soccer 5

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste
Acties:
  • 2.820 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ZAMoRANo schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 16:52:
Je moet idd R2 ingedrukt houden om de tegenstander af te houden bij een hoge bal. Uiterst efficient als je een tegenstander in de rug hebt lopen.

Ik ben nogsteeds zonder tegendoelpunt in de ML na 7 wedstrijden ofzo, maar ik heb ook nog nooit met meer dan 1-0 gewonnen. Toch speel ik vrij aanvallend met Real Madrid.

Als ik het hele spel zo bekijk is het eigenlijk niet een geheel nieuw spel ten opzichte van PES4. Ik heb patches gezien voor spellen waar meer in veranderd is t.o.v. het origineel.
Als het volgend jaar weer zo is, denk ik niet dat ik bereid ben weer 40 euro neer te tellen voor wat gameplay tweaks, (onvolledig) geupdate stats + transfers en een enkele nieuwe optie. Het wordt wel weer eens tijd voor een echte nieuwe PES.
Ik hoop dat Konami dan afstapt van de PS2, daar kunnen ze blijkbaar niets meer op verbeteren, en de PS3 als uitgangspunt neemt.
Persoonlijk vind ik het verschil groter dan destijds met PES4 t.o.v. PES3
PES3 blijft toch wel de beste v/d 3 als ik kijk naar hoeveel plezier en tijd ik daar ingestoken heb.
Najah, hopen dat PES6 weer dat gevoel kan terugbrengen.

Ben "maar" een liga [de Spaanse] gaan spelen in afwachting op patches.
Om de een of andere reden spreekt Atletico Madrid me erg aan en daarbij is het veel spannender om de echte topclubs als tegenstander te hebben.
3e wedstrijd tegen Valencia waar ik hoopte op een gelijk spelletje [5 sterren] kwam ik al na 7 minuten achter door een briljante aktie van Aimar.
Langzamerhand kreeg ik wat meer grip en een penalty. 1-1
De laatste 15 minuten Kezman erin voor een middenvelder en nog iets aanvalender gaan spelen.
Als je dan in de 80ste minuut 2-1 scoort geeft dat echt een kick.
En ow wat duurt het dan lang voordat de scheids affluit.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 18:56:
Heeft iemand de Piggyback strategy guide van PES 5 al ergens anders gespot dan in de Mediamarkt? Ben er net geweest maar ze hadden geen guides, en konden ze ook niet bestellen ofzo. Wazige zooi daar.
Wat een waardeloze bende zeg!
Hopelijk kun je hier wat verder mee, ISBN: 1-903511-77-1 :)

Raar zeg, bij de MM in Groningen was de guide ruim op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 20:31

miekol

erm

Captain Pervert schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:11:
Dat commentaar is nog altijd erg stom en er is bijna niks veranderd ten opzichte van PES4 (dezelfde zinnetjes).

Ik vind het vervelend om naar een Britse commentator te luisteren, die het heeft over vage termen zoals een beautiful cross into the box!! En dan die dikke but van een Trevor Booking die erbij zit voor "match analysis".

"A substitution? Can you think of a reason for this particular change, Trevor?"
- "Yes, the manager must have felt that he needed a fresh pair of legs".
DUH

Vond Evert ten Napel en Youri Mulder in Fifa05 veel leuker, niet kwalitatief beter misschien, maar leuker om naar te luisteren.
Ik heb sinds PES3 al het commentaar op spaans staan. Echt veel beter! Ten eerste stoort dit niet omdat je geen flauw idee hebt wat ie allemaal uitkraamt (SOS FALTAAA!!!) en ten tweede als je scoort hoor je met een beetje geluk GOL GOL GOL GOL GOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLL echt fantastisch :D

[ Voor 3% gewijzigd door miekol op 31-10-2005 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 19:42:
[...]

Wat een waardeloze bende zeg!
Hopelijk kun je hier wat verder mee, ISBN: 1-903511-77-1 :)

Raar zeg, bij de MM in Groningen was de guide ruim op voorraad.
Thx, nu maar bij Bol besteld. Kost wel iets meer maarja beter dan niets. ;)
Was trouwens in Utrecht, weet nu ook weer waarom ik de Mediamarkt zo'n gare winkel vond..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat valt me dan beste wel tegen van dat filliaal in Utrecht.
Hier in Groningen zijn ze beste wel relaxed! :)

In elk geval is het een geweldig dikke guide met maar liefst 217 pagina's.
Maar daar zit dan ook een uitleg bij voor beginners, gevorderde en experts. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:29

ZieMaar!

Moderator General Chat
De divisies zijn ingedeeld! Ik heb alleen net dus, na 10 potjes op rij te winnen, weer verloren. Heel schlemielig, maar goed, ook dat telt. Ik zit trouwens in divisie 2, en ik moet wel even wat punten halen, want ik sta vrij onderin. Wat me wel opvalt, is dat de lui in divisie 1 wel erg veel wedstrijden spelen, waar halen ze de tijd vandaan?

Maar, waar staan de andere GoT'ers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zojuist et slachtoffer geworden van een of andere cheat met online :( , hij liet gewoon mn scherm
''bevriezen'' en ineens een goal om mn oren zonder dat ik em zag... en et lag niet aan mn comp ofzo dat ie et niet aankom ofzo of dat mn verbinding onstabiel was. Wat hij ermee opschiet weet ik niet maja, blijkbaar zijn er ook trieste personen bij een voetbalspel wat gespeeld wordt voor de lol :r

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2005 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat kost die guide bij MM? Bij bol.com is 'ie 19,99. Plus verzendkosten natuurlijk. Maar ja, de dichstbijzijnde MM is in Utrecht dus dat schiet (schijnbaar) niet op. Ik weet ook nog steeds niet zeker of die guide wel nut heeft. Lijkt me op zich leuk, want ik ben een manual-nut, maar toch... uiteindelijk moet je het spel gewoon spelen om verder te komen natuurlijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 22:14:
Wat kost die guide bij MM? Bij bol.com is 'ie 19,99. Plus verzendkosten natuurlijk. Maar ja, de dichstbijzijnde MM is in Utrecht dus dat schiet (schijnbaar) niet op. Ik weet ook nog steeds niet zeker of die guide wel nut heeft. Lijkt me op zich leuk, want ik ben een manual-nut, maar toch... uiteindelijk moet je het spel gewoon spelen om verder te komen natuurlijk. ;)
Volgens mij 14,99, maar ben ik niet helemaal zeker van. Over het nut van de guide, volgens mij staat er genoeg handige info in. Het is ook in samenwerking met het dev team gemaakt. Ben wel benieuwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Guide bij de MM is idd 14,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

ZieMaar! schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 21:43:
De divisies zijn ingedeeld! Ik heb alleen net dus, na 10 potjes op rij te winnen, weer verloren. Heel schlemielig, maar goed, ook dat telt. Ik zit trouwens in divisie 2, en ik moet wel even wat punten halen, want ik sta vrij onderin. Wat me wel opvalt, is dat de lui in divisie 1 wel erg veel wedstrijden spelen, waar halen ze de tijd vandaan?

Maar, waar staan de andere GoT'ers?
2e divisie bovenin, 2 uur geleden.

ik heb zelf niet veel gespeeld, bijna niet verloren, zeer weinig doelpunten tegen, niet echt veel punten.
Er zijn spelers met meer punten maar die staan halverwege 3e divisie ofzo, hoe kan dit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 22:09:
Ik ben zojuist et slachtoffer geworden van een of andere cheat met online :( , hij liet gewoon mn scherm
''bevriezen'' en ineens een goal om mn oren zonder dat ik em zag... en et lag niet aan mn comp ofzo dat ie et niet aankom ofzo of dat mn verbinding onstabiel was. Wat hij ermee opschiet weet ik niet maja, blijkbaar zijn er ook trieste personen bij een voetbalspel wat gespeeld wordt voor de lol :r
ging het spel ook verder later ?
Ik had gisteren ook zoiets, in het begin van het spel (de wedstrijd), zeer traag (leek op lag) beeld was stil en een doelpunt tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ratsja schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 22:44:
[...]

ging het spel ook verder later ?
Ik had gisteren ook zoiets, in het begin van het spel (de wedstrijd), zeer traag (leek op lag) beeld was stil en een doelpunt tegen.
Ja, het ging verder op sommige momenten, telkens stukjes van 5 minuten (in-game tijd) verder ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
miekol schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 19:45:
[...]
Ik heb sinds PES3 al het commentaar op spaans staan. Echt veel beter! Ten eerste stoort dit niet omdat je geen flauw idee hebt wat ie allemaal uitkraamt (SOS FALTAAA!!!) en ten tweede als je scoort hoor je met een beetje geluk GOL GOL GOL GOL GOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLL echt fantastisch :D
Het Spaanse commentaar is ook niet perfect hoor, het klinkt allemaal nogal klinisch en er zitten ook wel fouten in. Maar ik ben het wel met je eens dat het een stuk enthousiaster klinkt dan het Engelse, zeker bij de doelpunten.

Ik zou wel eens Japans commentaar van WE willen hebben in PES5. De talen die bij PES zitten versta ik allemaal wel behoorlijk en dan ben idd je ook kritischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DelTorro
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-01-2024
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 22:09:
Je kunt een overzicht oproepen van de laatste 10 wedstrijden. Als je dan de profile van die knakker daarin opzoekt, kun je hem blocken. Dan hopen dat er niet veel meer zijn die het op zo'n manier proberen te verzieken. Toch triest zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol

miekol

erm

ZAMoRANo schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 23:18:
[...]

Het Spaanse commentaar is ook niet perfect hoor, het klinkt allemaal nogal klinisch en er zitten ook wel fouten in. Maar ik ben het wel met je eens dat het een stuk enthousiaster klinkt dan het Engelse, zeker bij de doelpunten.

Ik zou wel eens Japans commentaar van WE willen hebben in PES5. De talen die bij PES zitten versta ik allemaal wel behoorlijk en dan ben idd je ook kritischer.
Ja ik versta er werkelijk geen zak van en het Spaanse commentaar was in PES3 (toen heb ik ze allemaal geprobeerd) een stuk leuker dan het Italiaanse commentaar (om over het Duitse commentaar nog maar te zwijgen :D).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Ik ga ook maar eens andere talen uitproberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 00:42

Ulti23

Quality Time

MarkvE schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 15:30:
[...]

Dat kun je géén fout noemen in het spel, dat is namelijk een regel in het spelletje dat voetbal heet :P

De tegenstander mag niet op x meter (volgens mij 2 meter, maar weet niet zeker) van de inworp staan, als een ploeggenoot van de ingooier dus binnen die 2 meter staat kun je er niet voor gaan staan. In PES is dit automatisch gedaan via een soort "onzichtbare muur" waar je dan tegenaan loopt, evenals bij vrijetrappen en dergelijke.
Ok, weer iets geleerd. Ik speel zelf voetbal op een al zeg ik het zelf hoog amateur niveau en ik moet zeggen dat deze regel mij onbekend is. Maar goed, ik ben keeper en hoef daarom een bal nooit in te gooien of te verdedigen :P

Gisteren dan eindelijk op drie sterren maar net gepromoveerd naar de Division 1 met Ajax. Was nog kantje boord aangezien ik de laatste twee wedstrijden verloor.... Maar aangezien de concurrent ook puntjes liet liggen mag ik het toch op het hoogste niveau gaan proberen. Meteen even wat oefenduels ingepland tegen Juventus, Chelsea en Real Mallorca, dat wordt wel een stukje pittiger denk ik! Dit seizoen lekker drie sterren onder de knie krijgen, moves leren, en dan volgend seizoen naar 4 sterren. Doelstelling voor dit seizoen zijn Europees voetbal halen.

Toch moet ik me eens gaan verdiepen in de negotiations. Het is net of niemand in mijn cluppie wil spelen, heb al meerdere spelers mooie contracten aangeboden maar telkens weer een breakdown. Krijg het idee dat ik iets niet goed doe, maar zou niet weten wat. Misschien toch de manual eens wat beter lezen :P En nee, ik wil echt niet spelers als Henry of Ronaldo, maar ook de wat 'minder' bekende spelers...

Top game dit, heb er al vele uurtjes op zitten!

[ Voor 4% gewijzigd door Ulti23 op 01-11-2005 09:30 ]

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

Ik weet niet of het een bug is, maar als je online speelt en je hebt een doeltrap en je wilt deze kort spelen (met de passknop) dan kan dat maar naar 1 speler, de tegenstander weet dit en loopt direct te pressen of de te ontvangen speler, het is niet dat ze de bal afpakken of scoren, maar het is wel elke keer hetzelfde.
Dus kun je de bal ook kort passen naar een andere verdediger ?

Tevens valt me op dat als je tegen Duitsers speelt, ze hun hele opstelling verneuken, ze maken een opstelling met de spelers zo wijd verspreid, dat het weinig meer met voetbal te maken heeft, telkens maar lange ballen spelen en steeds buitenspel staan :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 23:01

Smarron

The bend

ratsja schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 10:32:
Ik weet niet of het een bug is, maar als je online speelt en je hebt een doeltrap en je wilt deze kort spelen (met de passknop) dan kan dat maar naar 1 speler, de tegenstander weet dit en loopt direct te pressen of de te ontvangen speler, het is niet dat ze de bal afpakken of scoren, maar het is wel elke keer hetzelfde.
Dus kun je de bal ook kort passen naar een andere verdediger ?
Kon in deel 4 ook al niet. Ze hebben het nu enigszin veranderd, doordat je niet tegen de speler aan kan staan, maar er een kleine afstand bewaard blijft totdat de keeper trapt. Blijft overigens waardeloos ja.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
Is inderdaad heel lastig en daar heb ik al heel wat tegendoelpunten voor moeten incasseren in deel 4.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat gcshop hem vandaag eindelijk opstuurt, hij staat al sinds vrijdag op Betaald - in behandeling :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Yep idd, je kunt altijd alleen maar de vleugelverdediger aanspelen bij een doeltrap. Wel vervelend, want ik bouw liever met de laatste man op. :/

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 10:49:
Ik hoop dat gcshop hem vandaag eindelijk opstuurt, hij staat al sinds vrijdag op Betaald - in behandeling :/
ik had hem vrijdag binnen bij hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

Xadeon schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 10:49:
Yep idd, je kunt altijd alleen maar de vleugelverdediger aanspelen bij een doeltrap. Wel vervelend, want ik bouw liever met de laatste man op. :/
Damn, ik vind het een kwade zaak dat dit niet anders kan, er verdwijnt zo een stukkie variatie in de opbouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, balen dat 'ie in Utrecht dan niet te verkrijgen is... of heeft iemand 'm daar al gezien...? Een kennis van mij moet morgen naar Utrecht dus ik zou 'm ff langs kunnen sturen... maar dan wel als 'ie er zeker is, eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 13:25:
[...]

Hm, balen dat 'ie in Utrecht dan niet te verkrijgen is... of heeft iemand 'm daar al gezien...? Een kennis van mij moet morgen naar Utrecht dus ik zou 'm ff langs kunnen sturen... maar dan wel als 'ie er zeker is, eigenlijk...
ff bellen misschien ;)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hem vandaag binnengekregen ,wederom het beste voetbalspel, maar nu vraag ik me af, kan de resolutie hoger dan 1280*1024 (1600 wil ik).

indien ja, hoe ?

alvast dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Dat wil ik dus ook, maar weet helaas niet hoe. :/

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en als je het manueel aanpast, dan gaat ie op 640*480

nog iets, ik heb een 22" crt en moet hem altijd op 60hz zetten, jullie ook ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, waar kan je je registreren voor online ?!

niks op de officiele pes site
niks op konami europe

ik zie enkel die user agreement in pdf file..

edit, laat maar ik heb het gevonden
konami mag wel wat duidelijker zijn in hun boekje |:(

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2005 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in de installatie zie je een optie user registration, dat is em!

edit tegelijk :P

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2005 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 27-07 10:18
Jezus, wat is dit spel soms frustrerend. Bij Pes4 had ik het soms ook dat je wedstrijden had waar alles tegen zat, maar dit slaat alles.
- in 2 wedstrijden in totaal 7x op de lat en 4x op de paal geschoten, eindstanden 0-0
- alle afvallende ballen zijn voor de tegenstander. Als ik mijn mannetjes met super-cancel (want anders doen ze het al helemaal niet) positioneer voor de afvallende bal, stappen ze of op het laatste moment weg, of nemen ze hem zo aan dat ie wegstuitert.
- goed aannemen hebben ze soms niet van gehoord. Ik sprint niet, ik dribbel en ze schieten hem opeens 3 meter voor zich uit bij de aanname
- tegenstanders pakken opeens van 2 meter afstand de bal af altijd op het moment dat je wil schieten
- je wordt steevast op je hakken getrapt als je uitbreekt en dan wordt er bijna nooit gefloten. Wordt er gefloten is het echt op zo'n moment waar je nou juist wel voordeel had

echt...dit spel is briljant als het lekker gaat, maar soms heb je echt de indruk dat het spel je expres aan het naaien is. En dan heb je die flapdrol van een Trevor ook nog die zegt "Don't get too frustrated and bark(zoiets) your controller. Everyone is a winner you know"....

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Let ook op de conditie van jouw spelers, als deze niet al te best is dan komen jouw spelers altijd net een stap te laat.
Heb dit daarnet nog ondervonden. Als jouw spelers in topvorm zijn is het spel een stuk anders, veel minder slechte controls enz...

Het is idd soms frustrerend, maar de volgende wedstrijd kan je dan hebben dat het spel je opnieuw zin geeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

armageddon_2k1 schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 18:21:
Jezus, wat is dit spel soms frustrerend. Bij Pes4 had ik het soms ook dat je wedstrijden had waar alles tegen zat, maar dit slaat alles.
- in 2 wedstrijden in totaal 7x op de lat en 4x op de paal geschoten, eindstanden 0-0
- alle afvallende ballen zijn voor de tegenstander. Als ik mijn mannetjes met super-cancel (want anders doen ze het al helemaal niet) positioneer voor de afvallende bal, stappen ze of op het laatste moment weg, of nemen ze hem zo aan dat ie wegstuitert.
- goed aannemen hebben ze soms niet van gehoord. Ik sprint niet, ik dribbel en ze schieten hem opeens 3 meter voor zich uit bij de aanname
- tegenstanders pakken opeens van 2 meter afstand de bal af altijd op het moment dat je wil schieten
- je wordt steevast op je hakken getrapt als je uitbreekt en dan wordt er bijna nooit gefloten. Wordt er gefloten is het echt op zo'n moment waar je nou juist wel voordeel had

echt...dit spel is briljant als het lekker gaat, maar soms heb je echt de indruk dat het spel je expres aan het naaien is. En dan heb je die flapdrol van een Trevor ook nog die zegt "Don't get too frustrated and bark(zoiets) your controller. Everyone is a winner you know"....
ik geef je volledig gelijk ... :(
in pes4 had je ook het gevoel dat je veel makkelijker een achterstand kon ombuigen (door snelle gameplay), maar hier...

in 4 matchen 0 doelpunten gemaakt
erg leuk |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm dan doen jullie toch echt wat fout... Dit is veel realistischer gemaakt. Durf wat aanvallender te spelen. Ok zo geef je misschien meer goalen weg, maar je scoort ook meer. Dit resulteert in leukere wedstrijden. Ik speel veel wedstrijden online en het is vaak 2-3 of 4-2 of zo.. Ik speel heel erg aanvallend.

Doordat het juist zo realistisch is, is dit een geweldig spel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 27-07 10:18
Ja ik vind het ook een geweldig spel, maar het is een soort haat-liefde verhouding. De ene keer is het zo van "Oh god, wat cool" en de andere keer is het zo frustrerend dat je het liefst je controller tegen het scherm wil gooien.
Je wil niet weten hoe aanvallend ik soms speel trouwens ;)

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 19:00:
hmmm dan doen jullie toch echt wat fout... Dit is veel realistischer gemaakt. Durf wat aanvallender te spelen. Ok zo geef je misschien meer goalen weg, maar je scoort ook meer. Dit resulteert in leukere wedstrijden. Ik speel veel wedstrijden online en het is vaak 2-3 of 4-2 of zo.. Ik speel heel erg aanvallend.

Doordat het juist zo realistisch is, is dit een geweldig spel!!
ghehe wanna play a game :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 17:17:
en als je het manueel aanpast, dan gaat ie op 640*480

nog iets, ik heb een 22" crt en moet hem altijd op 60hz zetten, jullie ook ?
Uhm nope altijd op 85hz@1280*1024 met een 17"CRT/9800pro@xt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand of er verschil is in grootte van de grasmat bij sommige stadiums?

En op welk grasmat spelen jullie het liefst??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DelTorro
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 22:21:
Weet er iemand of er verschil is in grootte van de grasmat bij sommige stadiums?

Op een droge met een lekker zonnetje erboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik vind het altijd het prettigst spelen op donker gras, das lekker rustig voor de ogen. :7

Eindelijk ben ik ook bij de negotiations periode gekomen in m'n eerste seizoen met Real Madrid. Daar zat ik wel naar te snakken aangezien ik steeds iets te veel van mn snelle spitsen moest vragen (Robinho en Ronaldo). Nu heb ik Henry erbij gehaald en ook Landzaat, Guti en Zidane zijn voor veel geld verkocht.
Na 18 wedstrijden ben ik nog ongeslagen, 4x gelijk en 14x gewonnen. Helaas scoor ik alleen nog niet zo heel veel, 23 doelpunten voor en 4 tegen. Eens kijken of dat verandert nu Henry erbij is gekomen en ik gewoon 4-3-3 kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Zouden er mensen geintresseerd zijn in een speciaal PC gedeelte op Peslive.nl?

Op dit moment zijn wij een PES site voor de Xbox. We organiseren toernooien en competities. Ik ben nu een beetje aan het inventariseren of het zin heeft om deze site uit te breiden met een PC gedeelte voor in eerste instantie toernooien. Vorig jaar zijn wij begonnen met deze site en we hebben inmiddels al aardig wat succesvolle toernooien gespeeld.

Aangezien de meeste mensen hier op de PC spelen en ik volgens mij al een paar keer heb gehoord dat er intresse is voor een toernooi, begin ik hier maar even.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

ZAMoRANo schreef op woensdag 02 november 2005 @ 01:37:
Ik vind het altijd het prettigst spelen op donker gras, das lekker rustig voor de ogen. :7

Eindelijk ben ik ook bij de negotiations periode gekomen in m'n eerste seizoen met Real Madrid. Daar zat ik wel naar te snakken aangezien ik steeds iets te veel van mn snelle spitsen moest vragen (Robinho en Ronaldo). Nu heb ik Henry erbij gehaald en ook Landzaat, Guti en Zidane zijn voor veel geld verkocht.
Na 18 wedstrijden ben ik nog ongeslagen, 4x gelijk en 14x gewonnen. Helaas scoor ik alleen nog niet zo heel veel, 23 doelpunten voor en 4 tegen. Eens kijken of dat verandert nu Henry erbij is gekomen en ik gewoon 4-3-3 kan spelen.
Landzaat ?, zijn stat. zijn ver beneden zijn maat in het spel, waarom heb je hem gekocht ?
In het spel is het een speler van gemiddeld niveau vind ik.
Persoonlijk vind ik hem wel iets meer hebben dan dat.
OF!! heb je een patch waarbij deze wel overeenkomen ?
Veranderd een patch wel de stats bij spelers in een master liga ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 18:28:
Let ook op de conditie van jouw spelers, als deze niet al te best is dan komen jouw spelers altijd net een stap te laat.
Heb dit daarnet nog ondervonden. Als jouw spelers in topvorm zijn is het spel een stuk anders, veel minder slechte controls enz...
Ik speel bijna altijd als ik vriendschappelijk speel (toernooien kan dat niet) speel ik altijd met spelers
die in topvorm zijn.(je kan het instellen). ook de tegenstander, zo dat je een beetje het uiterste uit het spel haalt en alle toppers ook echt top spelen.. dan krijg je pas spannende wedstrijden maar soms is het gelijk en blijft het 0-0 maar soms scoor je 1x and the game turns up side down..en eindigt die wedstrijd in een doelpunten festijn en om maar een voorbeeld te geven A.C Milan - Real Madrid.
4 potjes gespeeld 3 geeindigd in 1-0 0-1 0-0 en 4-3 .. de 1ste 3 westrijden waren doelpunten in de laatste minuten van de westrijd. maar de 4-3 uitslag begon na de aftrap 1-0 moi.. 2-0 moi.. dus ik d8 rustig aan 2-1.. 3-1. 8) niet meer uit handen te geven..(mischien nog echte 5 min 15 min in 't spel)
. 3-2.. 3-3 .. 8)7 en toen kwam Vieri met een pegel van afstand.. 2 min voor tijd..
Naa echt niet meer nornaal dan heb je echt het gevoel dat je gewoon Ownt.. B)
Vieri ging uit ze dak deed een vreugdedansje die ik nog noooit bij Vieri heb gezien ..

maja het speelt gewoon wat fijner vindt ik als je spelers in top vorm zijn en je tegenstanders ook..
en als je dan op 6 ****** speelt..en tegenstander is in topvorm dan is dat knap lastig om een westrijd duidelijk te domineren..maja het krikt the Fun Factor wel een beetje omhoog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 13:41
ZAMoRANo schreef op woensdag 02 november 2005 @ 01:37:

.... Nu heb ik Henry erbij gehaald en ook Landzaat, ..
Hoe haal je die in godsnaam bij de eerste transfer periode? Ik niet eens een tribunezitter van een derde rangs clubje kopen....

Nu 2e transfer periode verder heb ik gekocht:
- van Persie (ruil tegen Bellion en geld)
- Nemeth (contractvrij)
- Kaiser (CMF jeugdspeler van 17)

Verders spel ik altijd een 3-4-3 opstelling.
Vind het vrij zonde om 4 verdedigers tegenover 2 spitsen te zetten.
De 4 middenvelders spelen in een ruit, hierdoor kan de DMF helpen meeverdedigen indien nodig.

[ Voor 17% gewijzigd door Valandil op 02-11-2005 10:57 ]

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel PES (toen nog ISS) al vanaf de SNES, maar PES5 is toch een van de betere uitgaven vind ik. Mijn grootste frustratie is het nemen van vrije trappen. Om op goal te schieten vind ik het prima. Maar een lage pass is niet fatsoenlijk te nemen :X . Balletje terug op keeper? Onmogelijk. Als een tegenstander slim positioneert, moet je de bal weer naar voren rammen :( . Dat staat haaks op mijn voetbalfilosofie B)

Af en toe vertikken spelers ook nog wel eens in de bal te komen. Lijken ze gelocked te zijn, maar over het algemeen gaat dit wel goed.

Verder topgame :)

Ben wel benieuwd met welk team en wat voor opstelling jullie spelen online.

Ik zal even aftrappen met mijn opstelling :)
4-4-2 Ruit
Chelsea
GK Cech
LB Bridge
CB Carvalho
CB Terry
RB Gallas
DMF Makelele
LMF Duff
RMF J. Cole
AMF Lampard
SS Robben
CF Drogba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBravo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-03-2022

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

Ook ik heb een soort haat-liefde verhouding met het spel, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik het met een keyboard speel (yep, I know). Ik ben in seizoen 3 met Ajax en het blijft punten sprokkelen, hoogstwaarschijnlijk promoveer ik ook nu weer niet uit div 2, ik zit gewoon aan mijn max, dit alles op 3 sterren moeilijkheidsgraad. Vaak scoren lukt ook mij niet, dikker dan 2-0 heb ik geloof ik niet gewonnen met 10 mins games.

Mijn opstelling:

GK Stekelenburg
CB Heitinga
CB Escudé
CB De Jong
LWB Maxwell
RWB Obodai
AMF Sneijder
AMF Pienaar (De Ridder)
LWF Babel
CF Charisteas
RWF Rosales

Verder niet echt topaankopen kunnen doen, omdat ik steeds maar net rond kom. Ik verlies eigenlijk alleen maar spelers... goed ontwikkelt zijn inmiddels De Ridder, Lindgren, Maduro, De Mul en Rosenberg, maar wel bankzitters nog.

Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02
Je kan wel de bal terug spelen op de keeper, door met L2 een teammaatje erbij te halen en dan met L1 en pass (dacht ik) de bal te krijgen en dan zelf terug te spelen ;-) Is wel een beetje een omweg maar helpt :)

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmocs
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-09-2024
ik heb nu een stuk of 20 wedstrijden gespeeld, ik krijg het niet echt onder de knie... tenminste...:

20 wedstrijden - goals: 4

ik kan het balletje 10 minuten lang binnen men ploeg houden, lekker rond tikken, maar als ik een voorzet geef staat er nooit iemand op de goeie plek, schiet ik op doel gaat ie altijd over of naast, of de bal word net afgepakt! erg frustrerend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 12-09 23:01

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 22:21:

Yokohama International Stadium. Oogt erg groot, vanwege het gras wat buiten het veld doorgaat. Mooie grasmat, niet licht ofzo, geen zand te zien. En lekker spelend in de zon in de zomer.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 11:25:
Ik speel PES (toen nog ISS) al vanaf de SNES, maar PES5 is toch een van de betere uitgaven vind ik. Mijn grootste frustratie is het nemen van vrije trappen. Om op goal te schieten vind ik het prima. Maar een lage pass is niet fatsoenlijk te nemen :X . Balletje terug op keeper? Onmogelijk. Als een tegenstander slim positioneert, moet je de bal weer naar voren rammen :( . Dat staat haaks op mijn voetbalfilosofie B)

Af en toe vertikken spelers ook nog wel eens in de bal te komen. Lijken ze gelocked te zijn, maar over het algemeen gaat dit wel goed.

Verder topgame :)

Ben wel benieuwd met welk team en wat voor opstelling jullie spelen online.

Ik zal even aftrappen met mijn opstelling :)
4-4-2 Ruit
Chelsea
GK Cech
LB Bridge
CB Carvalho
CB Terry
RB Gallas
DMF Makelele
LMF Duff
RMF J. Cole
AMF Lampard
SS Robben
CF Drogba
lijkt me niet handig om te verklappen hoe iemand online speelt.
Balletje terug op keeper ? is toch geen probleem en al helemaal niet naar voren rossen, je kan hem altijd kwijt, ik vind het wel leuk als de spits komt jagen, wat onbegonnen werk is, word ie lekker moe van.
Rond de 60e minuut vervang je een verdediger en die spits scoort niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Laatst online: 02-09 20:24

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Justice schreef op woensdag 02 november 2005 @ 11:46:
Je kan wel de bal terug spelen op de keeper, door met L2 een teammaatje erbij te halen en dan met L1 en pass (dacht ik) de bal te krijgen en dan zelf terug te spelen ;-) Is wel een beetje een omweg maar helpt :)
Dat kan alleen op de helft van de tegenstander. :)

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
ratsja schreef op woensdag 02 november 2005 @ 08:37:
[...]

Landzaat ?, zijn stat. zijn ver beneden zijn maat in het spel, waarom heb je hem gekocht ?
In het spel is het een speler van gemiddeld niveau vind ik.
Persoonlijk vind ik hem wel iets meer hebben dan dat.
OF!! heb je een patch waarbij deze wel overeenkomen ?
Veranderd een patch wel de stats bij spelers in een master liga ?
Ik heb zelf een hele hoop stats gecorrigeerd. Landzaat is nu gewoon een goede speler. Vooral qua passing.
De stats zijn standaard niet echt geweldig nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Justice schreef op woensdag 02 november 2005 @ 11:46:
Bij een vrije trap? Leer ik toch nog wat na jaren ISS/PES. Alleen op de helft van de tegenstander? Tis een noodoplossing, maar blijf het een belachelijk systeem vinden. Ook voor passing naar voren, kan veel beter uitgewerkt worden. (P.S. ik heb het dus niet over normaal terugespelen, dat snap ik wel. Enkel bij vrije trappen!)

@ Ratsja ik durf mijn opstelling hier wel door te geven :) Ten eerste kan een tegenstander de opstelling voor de wedstrijd al zien (formation settings) Ten tweede moet het wel heel toevallig zijn willen alle PES5-ers dit forum lezen en in het bezit zijn van een uitstekend geheugen. Ten derde ga ik net als Co Adriaanse uit van eigen kracht (hoewel dat in zijn geval gister jammerlijk mislukte :))

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2005 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 13:03:
[...]

Bij een vrije trap? Leer ik toch nog wat na jaren ISS/PES. Alleen op de helft van de tegenstander? Tis een noodoplossing, maar blijf het een belachelijk systeem vinden. Ook voor passing naar voren, kan veel beter uitgewerkt worden. (P.S. ik heb het dus niet over normaal terugespelen, dat snap ik wel. Enkel bij vrije trappen!)

@ Ratsja ik durf mijn opstelling hier wel door te geven :) Ten eerste kan een tegenstander de opstelling voor de wedstrijd al zien (formation settings) Ten tweede moet het wel heel toevallig zijn willen alle PES5-ers dit forum lezen en in het bezit zijn van een uitstekend geheugen. Ten derde ga ik net als Co Adriaanse uit van eigen kracht (hoewel dat in zijn geval gister jammerlijk mislukte :))
Dat is waar, hoe heet je online, gaan we binnenkort ff ballen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha goed, zelfs met de voorkennis die je hebt ;) Kan natuurlijk nog met een verrasende opstelling op de proppen komen :)

Voorlopig nog 'Liquid_One' Eerst een maand oefenen, tactieken uitproberen, wennen aan online spel en daarna serieus voor een goede ranking :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Jezus, nog steeds is mijn copy van pes5 niet binnen. Woensdag 26 oktober op de bus gedaan door play.com, en ik zit nog steeds braaf te wachten bij de brievenbus, zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oops, da's balen want ik kreeg 'm (ook van play.com) gisteren al binnen... :/

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 17:18
gday schreef op woensdag 02 november 2005 @ 15:12:
Jezus, nog steeds is mijn copy van pes5 niet binnen. Woensdag 26 oktober op de bus gedaan door play.com, en ik zit nog steeds braaf te wachten bij de brievenbus, zonder resultaat.
die van mij kwam vandaag binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ze hebben zeker wat tegen Limburgers ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gday schreef op woensdag 02 november 2005 @ 15:12:
meestal heb ik de games in 3-4 werkdagen, het kan echter ook wat langer duren, geen zorgen en anders krijg je een nieuwe of je geld terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben jullie ook die lagg 1 helft??? Is echt niet meer leuk!! Altijd 1 helft lagg, is dit door een probleem bij konami?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Dit komt omdat je 1 helft zelf host (dus geen lag) en 1 helft joined bij de tegenstander (kan lag veroorzaken)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DelTorro
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 20:04:
hebben jullie ook die lagg 1 helft??? Is echt niet meer leuk!! Altijd 1 helft lagg, is dit door een probleem bij konami?
Heb ik ook last van. Als ik via een match room speel, heb ik de eerste helft lag. Niet veel, maar soms wel vervelend. 2e Helft gaat dan wel goed.
Als ik voor quick game kies, gaat het hosten en clienten (is dat een werkwoord?) net andersom heb ik 't idee. Dan gaat de 1e helft goed en de 2e wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, maar heb ik dan de pech tegen veel tegenstanders met een slechte connectie te spelen? In de eerste 2 dagen had ik dit niet, nu ineens wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of deze mening telt maar ik heb mijn PES 5 ingeleverd bij de winkel waar ik hem vorige week gekocht heb gewoon omdat ik deze versie een DRAMA vond. Houd rekening dat ik een fervente voetbaliefhebber ben en groot voorstander van de PES series(of ISS) en vrij kritisch tov de FIFA series. Maar wat ze gedaan hebben met deze versie 5 is echt een dikke achteruitgang ivg met PES4!

De winkel was zo coulant om mij iets anders te laten uitkiezen en ik heb dus ROME Total War/BB invasion maar gekocht aangezien ik ook van RTS games houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 20:34:
Ik weet niet of deze mening telt maar ik heb mijn PES 5 ingeleverd bij de winkel waar ik hem vorige week gekocht heb gewoon omdat ik deze versie een DRAMA vond. Houd rekening dat ik een fervente voetbaliefhebber ben en groot voorstander van de PES series(of ISS) en vrij kritisch tov de FIFA series. Maar wat ze gedaan hebben met deze versie 5 is echt een dikke achteruitgang ivg met PES4!

De winkel was zo coulant om mij iets anders te laten uitkiezen en ik heb dus ROME Total War/BB invasion maar gekocht aangezien ik ook van RTS games houd.
Zoals je in dit topic terug kunt lezen vond ik dit in het begin dus ook.
Maar als je dan een tijdje doorspeelt en zeker op een hogere moeilijkheidsgraad, wordt het toch weer erg leuk.

Op *** of lager is het inderdaad een erg slecht spel, dat vind ik wel een stevig puntje van kritiek waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Eigenlijk is het alleen maar leuk op 5... Dat is ook de enige moeilijkheidsgraad waarop het een beetje te doen is om echt te spelen.. Op 3 en 4 kon ik niet scoren.. In 5 sterren kan je gewoon spelen zoals je online ook doet.

Maar online blijft het leukste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Thijs©
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 08:27
Het irritante vind ik dat als je op 5 sterren speelt de computer altijd heel erg moeilijk van de bal af te krijgen zijn. Online worden er tenminste menselijke fouten gemaakt. Veel leuker dus!

daag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol

miekol

erm

Is er ook een manier om een bal met een fatsoenlijke tempo naar elkaar te spelen? Als je de X knop langer ingedruk houdt wordt de bal alleen verder weg gepassed.

De spelers (zelf bij Chelsea e.d.) spelen werkelijk op een Fjes tempo de bal naar elkaar toe, allemaal van die slappe ziekenhuisballen. Lekker hard inspelen en kaatsen is er zo niet bij.

En ligt het aan mij of jaagt werkelijk elke tegenstander 90 minuten lang (vermoeidheid anyone??) over het hele veld op de bal. Mijn centrale verdediger heeft de bal nog geen 2 seconde of er staat alweer een spits te dingen, of het nou de 3e of 93e minuut is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 13:41
ZAMoRANo schreef op woensdag 02 november 2005 @ 12:59:
[...]

Ik heb zelf een hele hoop stats gecorrigeerd. Landzaat is nu gewoon een goede speler. Vooral qua passing.
De stats zijn standaard niet echt geweldig nee.
Bij PES4 zag je de wijzigingen NIET terug bij de Masterleague.
Ik kan hieruit concluderen dat als ik een speler wijzig qua stats deze OOK zo zijn bij de masterleague?????

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 13:49:
Haha goed, zelfs met de voorkennis die je hebt ;) Kan natuurlijk nog met een verrasende opstelling op de proppen komen :)

Voorlopig nog 'Liquid_One' Eerst een maand oefenen, tactieken uitproberen, wennen aan online spel en daarna serieus voor een goede ranking :)
volgens mij heb ik al tegen je gespeeld, ik zit nu op mijn werk, ik zal het thuis ff checken, je naam komt me iig bekend voor.

En weet iemand hoe die ranking online werkt ?
Want hoe kan je met minder punten, een divisie hoger ingedeeld staat dan iemand met minder punten.
kijken ze ook naar doelpunten voor en tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Er wordt maar 1x per week gepromoveerd/gedegradeerd.. Op de Xbox is dit in ieder geval maandag..

Diegene met meer punten, zou de laatste paar dagen aardig wat punten hebben gewonnen.
Ik stond maandag weer braaf op 0, maar inmiddels alweer op 700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Jay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:15

K-Jay

Klaas Jan

Maandag de 24e besteld bij gcshop, nog niets binnen. Even gemaild, dit antwoord:
[..]

PES 5 voor de PC staat nog in bestelling bij de leverancier en komt naar verwachting begin volgende week weer binnen. Mocht je dat te lang duren dan mag je de bestelling ook kosteloos annuleren of omzetten naar een andere game (een eventueel prijsverschil wordt verrekent). Ik hoor graag waar je voorkeur naar uitgaat, nog even wachten, annuleren of omzetten.

[..]
pfff, ik ga wel even bij Dynabyte kijken ofzo.

Beter remmen=sneller racen: loadcellmod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ratsja schreef op donderdag 03 november 2005 @ 08:57:
[...]

volgens mij heb ik al tegen je gespeeld, ik zit nu op mijn werk, ik zal het thuis ff checken, je naam komt me iig bekend voor.
Zou best kunnen. Speel jij onder de naam Ratsja? Denk niet dat je nog in mijn lijstje staat, omdat alleen de laatste 10 uitslagen worden bewaard. Gisteravond nog 5 gespeeld (werd geirriteerd van Ajax, dus dan zelf maar laten zien hoe het werkt :)) 5x achterelkaar gewonnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 10:26:
[...]

Zou best kunnen. Speel jij onder de naam Ratsja? Denk niet dat je nog in mijn lijstje staat, omdat alleen de laatste 10 uitslagen worden bewaard. Gisteravond nog 5 gespeeld (werd geirriteerd van Ajax, dus dan zelf maar laten zien hoe het werkt :)) 5x achterelkaar gewonnen :D
Nee speel onder TRUMAN, binnenkort maar ff spelen, waar speel je mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar ik mee speel? Team bedoel je?
Ik som alles wel ff op, des te kleiner de kans dat ik je vraag niet beantwoord :)
-Chelsea
-PC versie
-Logitech Rumble ding, weet niet meer hoe die heet. PS2 look alike controller

Welk team speel jij?

Je hebt toch wel een goede connectie? Laggie gameplay vind ik verschrikkelijk :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2005 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 12:01:
Waar ik mee speel? Team bedoel je?
Ik som alles wel ff op, des te kleiner de kans dat ik je vraag niet beantwoord :)
-Chelsea
-PC versie
-Logitech Rumble ding, weet niet meer hoe die heet. PS2 look alike controller

Je hebt toch wel een goede connectie? Laggie gameplay vind ik verschrikkelijk :)
Ik heb zeer goede connectie, Chelsea :D, mooi om tegen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi :), ik voeg je wel toe als buddy. Heb nog niet uitgezocht hoe je iemand dan kunt lokaliseren of moet benaderen voor een game. Maar daar kom ik nog wel uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Nou, nog steeds is m'n copy niet binnen. Ik wacht nu al 8 dagen. :? Ik ga play.com eens mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-06 10:03
Voor de PS2 spelers (als die er zijn):
ik vroeg mij af hoe af/aanwezig de lag is... ik lees op pesfan genoeg slechte verhalen, maar ik vroeg mij af hoe het bij de nederlanders is... hebben jullie er veel last van, of valt het mee?
Ik denk wel dat ik die netwerk adapter ga kopen, maar ik wil wel een beetje een beeld krijgen van wat ik kan verwachten als ik online ga....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02
Mail naar Nederland is slecht :) waarschijnljik gewoon verstuurd, maar als het een pakketje is word het via SelectVracht ofzo in NL afgehandeld en die zijn erg sloom af en toe.

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je trouwens betalen als je met de ps2 online wil zoals xbox live?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 18:58:
Moet je trouwens betalen als je met de ps2 online wil zoals xbox live?
Nee, is gratis. PS2 versie speelt verassend genoeg goed online. Als je goed je tegenstander uitkiest (kijken naar ping) dan is er geen lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkvE
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-01 17:16
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 19:19:
[...]

Nee, is gratis. PS2 versie speelt verassend genoeg goed online. Als je goed je tegenstander uitkiest (kijken naar ping) dan is er geen lag.
Kun jij de werkelijke ping zien of bedoel je gewoon die pijltjes? Ik zie namelijk alleen de pijltjes (drie groene pijltjes is het best, rood met één pijltje is het slechtst) maar geen ping in bijvoorbeeld aantal seconden...

Vormkracht10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Justice schreef op donderdag 03 november 2005 @ 15:29:
Mail naar Nederland is slecht :) waarschijnljik gewoon verstuurd, maar als het een pakketje is word het via SelectVracht ofzo in NL afgehandeld en die zijn erg sloom af en toe.
Mjah, beetje vaag wel.. andere mensen die bij play.com hebben besteld hadden hem dinsdag of woensdag al binnen. :{ Ik moet morgen weg en dan kom ik maandag pas weer thuis, dus het duurt weer een tijd voordat ik kan spelen. :(

Het is weliswaar goedkoper, maar je merkt ook direct het nadeel..

[ Voor 7% gewijzigd door gday op 03-11-2005 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ja normaal duurt het max 4 werkdagen bij Play.com.
Maar ik heb ook een keer gehad dat het een paar maanden duurde, pakketje was ergens zoekgeraakt/tussengevallen vermoed ik.

Ik heb nu ook iets in bestelling staan bij Play (gisteren verstuurd), ik ga er vanuit dat dat ook gewoon binnen een paar dagen binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

ZAMoRANo schreef op donderdag 03 november 2005 @ 20:17:
Ja normaal duurt het max 4 werkdagen bij Play.com.
Maar ik heb ook een keer gehad dat het een paar maanden duurde, pakketje was ergens zoekgeraakt/tussengevallen vermoed ik.

Ik heb nu ook iets in bestelling staan bij Play (gisteren verstuurd), ik ga er vanuit dat dat ook gewoon binnen een paar dagen binnen is.
Ik las net dat als het niet aangekomen is na 14 dagen, ze er werk van gaan maken (nieuw exemplaar opsturen e.d.). Je krijgt zo vanzelf zin om te gaan downloaden... B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
gday schreef op donderdag 03 november 2005 @ 20:21:
[...]

Ik las net dat als het niet aangekomen is na 14 dagen, ze er werk van gaan maken (nieuw exemplaar opsturen e.d.). Je krijgt zo vanzelf zin om te gaan downloaden... B)
Ik heb na die 14 dagen mn geld teruggevraagd, ik dacht dat ie gewoon niet meer kwam.
Heb hem toen gewoon in de winkel gekocht en anderhalve maand later kwam m'n pakje alsnog. Ik was van plan 'm terug te sturen, want ik heb toch niks aan een dubbel spel, maar ben het daarna helemaal vergeten. :+
Toen ik een tijdje geleden ging opruimen kwam ik m ineens tegen, nog helemaal ingepakt. Ik heb 'm toen maar weggegeven, is er nog iemand blij mee.

Het spel in kwestie was PES4 trouwens. ;)

Ik heb nu DBZ Budokai Tenkaichi in bestelling staan. Die is zo lastig te krijgen hier in de buurt dat ik wel hoop dat ie gewoon snel binnen is.
Bij een online bestelling vind ik het toch wel cruciaal dat je het product snel in huis hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 19:19:
[...]

Beter dan PC online? Want ik ben aan het twijfelen tussen de twee.
Dus alleen netwerk adapter kopen en je kan online spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 14:38:
Mooi :), ik voeg je wel toe als buddy. Heb nog niet uitgezocht hoe je iemand dan kunt lokaliseren of moet benaderen voor een game. Maar daar kom ik nog wel uit :)
je kan zoeken op speler naam, maar ik kan jou niet vinden Liquid_One, vreemd, of je was niet online,
ik heb mijn laaste 4 games niet zo best gespeeld, teveel doelpunten tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

ZAMoRANo schreef op donderdag 03 november 2005 @ 20:38:
[...]

Bij een online bestelling vind ik het toch wel cruciaal dat je het product snel in huis hebt.
Ja, dat vind ik nou ook. Bij play.com valt dat helaas tot nu toe elke keer tegen. :( Ik moet mezelf maar voorhouden dat het beetje geld dat ik bespaar een goedmakertje is voor het extra weekje wachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Ik heb vorige week een week moeten wachten op fm2006.
Maar verzendkosten zijn er niet, dus voor wat, hoort wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Dat had ik vorige jaar met PES4, het duurde en duurde maar.

Met PES5 ging het wel snel het verzenden, donderdags voor launch kreeg ik mail dat ie verzonden was en ik had de game op zaterdags binnen. helaas kom ik nog steeds niet online...

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Terryb47 schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 01:53:
Dat had ik vorige jaar met PES4, het duurde en duurde maar.

Met PES5 ging het wel snel het verzenden, donderdags voor launch kreeg ik mail dat ie verzonden was en ik had de game op zaterdags binnen. helaas kom ik nog steeds niet online...
Dat meen je niet.... ik kreeg dat mailtje op WOENSDAG 26 oktober, en het is nog steeds niet binnen.. jij krijgt dat mailtje op 27 oktober, en krijgt het op zaterdag 29 oktober al binnen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Ik wil hem wel van je overnemen voor 30 euro :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 21:42:
[...]

Beter dan PC online? Want ik ben aan het twijfelen tussen de twee.
Dus alleen netwerk adapter kopen en je kan online spelen?
Of het beter is dan PC online kan ik niet zeggen (niet gespeeld) Volgens mij verschilt dit ook niet.

Ja, alleen netwerk adapter kopen, instellen met bijgeleverde cd en spelen maar.

En met de ping bedoel ik inderdaad de kleuren (groen is het best)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ratsja schreef op donderdag 03 november 2005 @ 22:23:
[...]

je kan zoeken op speler naam, maar ik kan jou niet vinden Liquid_One, vreemd, of je was niet online,
ik heb mijn laaste 4 games niet zo best gespeeld, teveel doelpunten tegen.
Ik was niet online gister. Dit hele weekend niet. Maandag wel. Als ik online ben zoek ik jou ook wel op. Moet goed komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DelTorro
Ik zit nu online tegen een super vervelende knakker te spelen. Hij stelde de wedstrijd in op 30 min (!). Dat vond ik wat veel, nu duurt-ie 20 min. Hij is Real Madrid en ik ben AC Milan en ik sta met 4-1 voor. Hij heeft nu ingooi en hij is nu al zijn 5e pause achter elkaar aan het gebruiken (hij heeft er 9). Elke pause duurt 120 seconden. Volgens mij wil-ie dat ik de verbinding verbreek maar deze voorsprong geef ik niet weg ntrlk.
Deze kerel maar blocken zometeen, zijn naam is Quiet_Riot.

Edit: Hij heeft de moed maar opgegeven. Nu heb ik met 3-0 gewonnen, ook goed. Pfff... :(

[ Voor 9% gewijzigd door DelTorro op 04-11-2005 20:40 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.