Pro Evolution Soccer 5

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:
  • 2.819 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 14:05
DelTorro schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 19:06:
Ik heb sinds vanavond ineens veel meer last van lag. Kan dat liggen aan hoeveel mensen er op een server zitten of komt dat puur door je eigen en je tegenstanders verbinding?
Kan best komen dat het nu drukker op de internetverbinding is. Mensen komen thuis, en gaan even op internet, heb het savonds ook wel eens als ik online game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wat wel een verademing is: je kunt eindelijk typen met je toetsenbord.
Scheelt een hoop als je namen wilt veranderen enzo.

De opties qua boots zijn dan wel weer karig. De Adidas boots zitten er allemaal netjes in maar voor Nike/Diadora/Puma e.d. zit er maar 1 custom boot in. Overigens kun je die wel helemaal customizen qua kleur in een apart menuutje, maar handig is dat niet.

Sommige nieuwe/veranderde gezichten van spelers zien er helaas echt niet uit (bijv. Sneijder, Woodgate, Eto'o, Giggs), terwijl sommige nieuwe heel goed gedaan zijn (bijv. Fernando Torres, Fabregas, Julio Baptista).

Zo eerst maar even alle teams en stadions juiste namen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:29

ZieMaar!

Moderator General Chat
Zo, net even twee potjes online gespeeld. Twee maal tegen een Duitser, twee maal beter, tweemaal nipt en met vette pech verloren. Speelt behoorlijk lekker. Wel iets trager dan offline, maar ja, wat wil je. Lekker simpel systeem, vooral de quickmatch, kun je lekker snel een spelletje spelen.

Binnenkort wat meer oefenen en dan weer verder online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij geeft ie aan dat hij de UDnP verbinding niet kan vinden, bij Testing Network. Kan ik hier iets aan doen of ligt dat aan mn router instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZAMoRANo schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 17:16:
Iemand ergens al een goeie optionfile voor de PC versie gevonden?

Ik kon zelf niks vinden op een aantal bekende sites. Anders ga ik zelf wel ff aan de slag.
http://www.soccergamers.n...rums&file=viewtopic&t=196

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:04

janklp

FortyTwo Capital

Ziet er goed uit, ik zal even mijn plan verklappen :P Ik speel bij een vriend de 99% legale versie :+ en als die me aanstaat ren ik naar de winkel en sla ik de 100% legale in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 20:24

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Januszjes schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 22:48:
Ziet er goed uit, ik zal even mijn plan verklappen :P Ik speel bij een vriend de 99% legale versie :+ en als die me aanstaat ren ik naar de winkel en sla ik de 100% legale in!
Je zult niet de enige zijn met een dergelijk top-secret plannetje. :) Ik hoop dat mijn copy maandag op de deurmat ligt!

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gister zo een Logitech Cordless Rumblepad 2 gekocht, en heb nu alleen nog een gedownloade versie van pes5.
Even een beetje me skills weer oefenene, en dan legaal kopen en online ermee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:18

Christiano007

Ich bin der champion

Een paar potjes online gedaan, lekker hoor.
Alleen het schieten heb ik nogsteeds niet onder de knie, als ik een laag strak schot wil dan vliegt dat ding meters over/naast, en als ik een mooi schot in de kruizing wil dan is het een laag zacht rot balletje. Wie o wie helpt ;)

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit man, Online vergleken, met pes 4 is echt een zware verbetering!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHammer
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-01-2024
Speelt 't nou precies 'tzelfde als op de PS2 met de PC? Ben namelijk bang dat 't iets minder speelt.. maar dat zou ook kunne komen omdat ik 't normaal altijd op breedbeeldtv speel.. en straks op 17 inch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheHammer schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 10:20:
Speelt 't nou precies 'tzelfde als op de PS2 met de PC? Ben namelijk bang dat 't iets minder speelt.. maar dat zou ook kunne komen omdat ik 't normaal altijd op breedbeeldtv speel.. en straks op 17 inch..
Als je zo een logitech controller voor pc koopt, is het allemaal het zelfde alleen ziet het er mooier uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 09:22:
Ik speel nu ruim een week PES5 op de PS2, vooral tegen elkaar en het is een masterspel. Je ziet veel meer fysieke duels waarbij je van tevoren niet kunt voorspellen wie er wint.

Wat ik eigenlijk wil proberen is het spel eens online spelen. Ik heb een PS2 van de beginperiode, hij is toen ook omgebouwd. (Moet kopieen opstarten met Action Replay). Ik heb PES5 origineel. Kan ik nu wel online spelen, ondanks dat hij is omgebouwd?

En moet ik echt de officiele PS2 Netwerk adapter hebben? Waar is die trouwens goedkoop te krijgen?
Heeft iemand hier nog een idee over of een tip voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 00:44:
Shit man, Online vergleken, met pes 4 is echt een zware verbetering!!!
Wat zijn de verbeteringen? Kan je nu ook met hogere resoluties en kwaliteit spelen zonder last te hebben van lag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:37
Grappig, iemand op Pesfan heeft het niet helemaal begrepen :p
help! got my max drive through the post today. forgive me for being a thick noob who doesn't know anything about pc's but its says install the software, but the disc is so bloody small what do i do with it. its like the size of a gamecube game. any help please

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net een paar potjes online gespeeld met de PC-versie...
Echt super! De manier van connecten is goed in elkaar gezet, je hoeft geen rare sjit uithalen om een keer realtime te gamen.
Wat me wel altijd weer opvalt is dat die gasten waar je tegen speelt altijd kiezen voor de beste clubs/nationale teams die er zijn. Ik als trotse hollander speel atijd met het Nederlands Elftal.(is eigenlijk ook wel een beetje een topland <plek 2 FIFA ranglijst>) Enige minpunt (wederom) is dat deze geen originele namen gebruikt. Jammer jammer ....
Ook is er geen nederlandse room, alleen maar die talen die installatie gekozen kunnen worden.
Wordt hoog tijd dat er weer wat dedicated servers opgericht worden waar aalle nederlandse PES-freaks hun potje kunnen spelen.
Heb nog niets kunnen vinden online, misschien binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHammer
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 10:43:
[...]

Als je zo een logitech controller voor pc koopt, is het allemaal het zelfde alleen ziet het er mooier uit.
dan komt 't helemaal goed.. heb al zo'n converter besteld bij FutureMax :) KLIK

toen ik 'm bestelde was ie nog op voorraad.. nu hopen dat ik niet in 1 keer wordt gebeld dat ze nog niet binnenzijn

[ Voor 16% gewijzigd door TheHammer op 28-10-2005 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik heb nu eventjes gespeeld en ik kan niet zeggen dat ik er kapot van ben.
Ligt het aan mij of is het heel anders dan de demo?

Ben maar voorzichtig een ML op *** begonnen, maar zelfs tegen kleine clubjes kom ik er amper aan te pas. De AI van mn medespelers lijkt vooral heel slecht, lopen altijd de verkeerde kant op, van de bal af als je de bal verliest en als je wilt counteren loopt niemand mee. Spelers reageren ook onzettend traag. Tactiek een beetje aangepast maar dat verandert weinig.
In de demo op *** had ik daar allemaal geen last van (of erg in).

Misschien zo maar eens een paar wedstrijden op 5 sterren proberen, kijken of dat anders is. Eigenlijk ben ik geneigd PES4 weer op te starten.

[ Voor 4% gewijzigd door Zamorano op 28-10-2005 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHammer
ZAMoRANo schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 15:10:

Ben maar voorzichtig een ML op *** begonnen, maar zelfs tegen kleine clubjes kom ik er amper aan te pas. De AI van mn medespelers lijkt vooral heel slecht, lopen altijd de verkeerde kant op, van de bal af als je de bal verliest en als je wilt counteren loopt niemand mee. Spelers reageren ook onzettend traag. Tactiek een beetje aangepast maar dat verandert weinig.

Misschien zo maar eens een paar wedstrijden op 5 sterren proberen, kijken of dat anders is. Eigenlijk ben ik geneigd PES4 weer op te starten.
3 sterren speelt irritanter als 4 of 5, dus gewoon moeilijker spelen.. met minder sterren gaat de tegenstander zo irritant dribbelen zonder te sprinten, en kan je (ik igg) erg gefrustreerd raken, krijg je ook nog eens alles tegen enzo. Vooral geen vorige versie spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ZAMoRANo schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 15:10:

dat heb ik nou ook op ***
Net een league met Ajax begonnen , en ondertussen alleen maar 0-0 en 1-0 partijen gespeeld.
Het ergste is nog wel dat ik amper doelpogingen voor elkaar krijg... hopelijk gaat het straks beter als ik m'n PS2 controller met converter aan m'n pceetje heb hangen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Exocet schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 15:57:
[...]

Het ergste is nog wel dat ik amper doelpogingen voor elkaar krijg... hopelijk gaat het straks beter als ik m'n PS2 controller met converter aan m'n pceetje heb hangen :Y)
Die heb ik al sinds het PES3 tijdperk, dus daar ligt het bij mij niet aan. ;)

Misschien ga ik wel gewoon een nieuwe ML beginnen, ben toch nog niet zo heel ver.
Volgens mij kan je midden in de ML de moeilijkheidsgraad niet zomaar veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHammer
ZAMoRANo schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 16:03:
[...]

Die heb ik al sinds het PES3 tijdperk, dus daar ligt het bij mij niet aan. ;)

Misschien ga ik wel gewoon een nieuwe ML beginnen, ben toch nog niet zo heel ver.
Volgens mij kan je midden in de ML de moeilijkheidsgraad niet zomaar veranderen.
Neej je kan dat pas aan het einde van het seizoen doen.. en heel misschien tijdens de transferperiode in 't midden van het seizoen.. maar weet ik niet zeker.

Je moet gewoon doorgaan en wennen aan de computer, als je eenmaal weet hoe je ze moet tegenspelen komen de goals vanzelf wel. Ik zelf voetbal beter tegen voetballende ploegen die wat meer ruimte weggeven, dan de wat kleinere irritante clubjes.

En nog een tip: Laat de spelers echt niet teveel wedstijden achter elkaar voetballen zodat ze heel moe worden, anders kan echt je hele seizoen al verkloot worden. Bv een Arsenal met een half uitgeputte Henry is veel minder sterk als met een Henry die in vorm is (dat heb ik dus meegemaakt) kan echt veel doelpunten schelen

[ Voor 4% gewijzigd door TheHammer op 28-10-2005 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Ik heb ook meer moeite met kleine clubs dan met grotere clubs.
Een wedstrijd tegen bijvoorbeeld: Ado Den Haag (ik speelde met Chelsea) werd een 0-0 en ik kwam er gewoon niet door. Daarna speelde ik een wedstrijd tegen Arsenal en won ik met 3-1 :X. Dit was trouwens op 5 sterren.
Het ligt ook aan de teams, want sommige spelen heel verdedigend en sommige ook weer heel aanvallend, waardoor je meer ruimte voorin krijgt. Daarom speel ik nu liever tegen goede teams. Je krijgt misschien meer doelpunten tegen, maar ook meer doelpunten voor :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

Ik krijg het origineel niet aan de praat, krijg de volgende error
"Unable to authenticate original disc within the time limit"

of krijg de melding

"no disc inserted"

Het spel is al wel geinstalleerd.

Heel vreemd, iemand een oplossing

[ Voor 22% gewijzigd door ratsja op 28-10-2005 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
ratsja schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 19:50:
Ik krijg het origineel niet aan de praat, krijg de volgende error
"Unable to authenticate original disc within the time limit"

of krijg de melding

"no disc inserted"

Het spel is al wel geinstalleerd.

Heel vreemd, iemand een oplossing
Misschien is je dvd niet meer goed? Probeer het eens op een andere pc?

[ Voor 4% gewijzigd door magnifor op 28-10-2005 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

magnifor schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 20:00:
[...]

Misschien is je dvd niet meer goed? Probeer het eens op een andere pc?
Een tijd geleden heb ik wel bliksem inslag gehad, toen heb ik een nieuw mobo + proc gekregen.
Misschien heeft de voeding een tik gehad.

Ik heb in mijn pc 2 DVD spelers waarvan 1 een brander is, op allebei doet ie het niet.

heb net even een dvd speler te leen gekregen om te checken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
ratsja schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 20:45:
[...]

Een tijd geleden heb ik wel bliksem inslag gehad, toen heb ik een nieuw mobo + proc gekregen.
Misschien heeft de voeding een tik gehad.

Ik heb in mijn pc 2 DVD spelers waarvan 1 een brander is, op allebei doet ie het niet.

heb net even een dvd speler te leen gekregen om te checken
Ik bedoelde eigenlijk het spel zelf. Dus dat de dvd waar het spel op staat misschien niet meer helemaal goed is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
De PESfan Optionfile V1 is uit overigens.

• Corrected Club team names
• Corrected player names
• Corrected Stadium names
• All in game transfers have been done (New players have NOT been created)
• Club teams squad corrections
• Corrected squad numbers
• Corrected starting 11’s
• Unlicensed club team kits updated (Emblems and Logos added)
• International Kits updated (Emblems and Logos added)
• New boots added

Link naar de thread op PESfan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

magnifor schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 21:13:
[...]

Ik bedoelde eigenlijk het spel zelf. Dus dat de dvd waar het spel op staat misschien niet meer helemaal goed is. :)
die is wel goed, op mijn laptop doet ie het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
ZAMoRANo schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 21:20:
De PESfan Optionfile V1 is uit overigens.

• Corrected Club team names
• Corrected player names
• Corrected Stadium names
• All in game transfers have been done (New players have NOT been created)
• Club teams squad corrections
• Corrected squad numbers
• Corrected starting 11’s
• Unlicensed club team kits updated (Emblems and Logos added)
• International Kits updated (Emblems and Logos added)
• New boots added

Link naar de thread op PESfan.
Rechtstreeks link aub, site vraagt om username/pass.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 21:27
Heeft iemand enig idee hoe je de buttons goed kunt configureren voor het toetsenbord? Ik zit maar te klooien en nooit de goede instellingen.. De instellingen van fifa zijn perfect! Kan dat bij pes ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:04

janklp

FortyTwo Capital

thecompany schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 23:13:
Heeft iemand enig idee hoe je de buttons goed kunt configureren voor het toetsenbord? Ik zit maar te klooien en nooit de goede instellingen.. De instellingen van fifa zijn perfect! Kan dat bij pes ook?
Droehoekje = dieptebal
Vierkant = schieten
Rondje = hoge ball/ voorzet
Kruisje = Pass
R1 = sprinten
L1 = spelerswissel

Dit zijn de belangrijkste, de rest even zelf uitvinden, die weet ik niet uit mn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
gewoon settings runnen uit je pes5 map van je startmenu :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik heb vandaag maar even die logitech controller gehaald opzich best een goeie controller alleen met sturen met de D-Pad is tamelijk vervelend als je bijv. naar rechts duwt en gaat ie vaak genoeg naar rechtsboven of rechtsonder... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 02:28:
Hmm ik heb vandaag maar even die logitech controller gehaald opzich best een goeie controller alleen met sturen met de D-Pad is tamelijk vervelend als je bijv. naar rechts duwt en gaat ie vaak genoeg naar rechtsboven of rechtsonder... :(
Hoe is die controller verder? Voelt het pookje goed responsive aan? Drukken die knopjes lekker in enzo? :P Misschien kun je ff de vergelijking maken met de Sony PS2 controller?

Ik heb op dit moment een el cheapo ding die het al niet helemaal lekker meer doet (deels omdat ik hem een keer uit frustratie tegen de muur heb gegooid :+) en heb er nu gewoon echt genoeg van. Ik ga morgen gewoon een fatsoenlijke controller kopen. 30 euro voor die logitech controller is niet bepaald goedkoop, maar ik moet het mezelf gewoon gunnen om een beetje fatsoenlijk te kunnen voetballen :)

Een andere optie is een Sony PS2 controller kopen (even duur), alleen komt daar nog ruim 10-15 euro bij voor de PS2->PC converter :(

Zelf gebruik ik overigens nooit die D-Pad; pookje al the way :)

[ Voor 8% gewijzigd door Benotti op 29-10-2005 02:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Jay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 23:40

K-Jay

Klaas Jan

Benotti schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 02:46:
[...]

Hoe is die controller verder? Voelt het pookje goed responsive aan? Drukken die knopjes lekker in enzo? :P Misschien kun je ff de vergelijking maken met de Sony PS2 controller?
Ik heb ook een Logitech Cordless Rumblepad 2, speelt heerlijk. Knoppen zijn ok. Pookje heeft wat mij betreft een wat te lange 'travel' voor een voetbalspel, daar gebruik ik liever de D-pad voor. Geen problemen trouwens dat hij naar boven gaat als je opzij wil, zoals bij Babidi43. En dat hij draadloos is, is ook wel erg relaxed.
Ik heb weinig ervaring met een PS2 controller, maar volgens mij zijn ze redelijk vergelijkbaar.

Beter remmen=sneller racen: loadcellmod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je een optionfile download of wolf pack.... Kan je met die teams wel online? Of is het zo dat hij dan default teams pakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:15
Net wat gespeeld, de demo viel met niet mee, maar ik denk dat ik het toch wel weer ga trekken. Een aantal kleine dingetjes die me opvielen.

- Eindelijk is het mogelijk de kleur van de stippen op de minimap aan te passen. Dit was vaak erg onlogisch en verwarrend.
- Spelers ratings zijn nu nog dommer geworden. Het was altijd al zo dat mijn spelers allemaal 6en en 7s kregen zelfs als ik 8-0 won op 5 sterren, maar nu wordt er blijkbaar een man of the match geselecteerd die een dikke twee punten meer ontvangt: in mijn 3-0 gewonnen wedstrijd kreeg Cocu een 8,5 omdat hij 'Slammed the opponents net with a left foot shot'. Het was een mooie schot hoor, maar Matthijssen en Robben kopten hem ook twee keer erg mooi in en kregen resp. een 6,5 en een 5,5...
- Over schoten gesproken: afstandschoten lijken makkelijker, maar dat was al bekend geloof ik.
- Het commentaar is nog altijd om te janken. Potje op 0-0, ik ga extra time in en na de eerste helft van extra time sta ik 2-0 voor. Tja, het kan verkeren. Zegt het commentaar bij de start van de tweede helft extra time: 'There's nothing between these two teams, we'll see if these last 15 minutes can force a decision' o.i.d. Kom nou toch...
- Wide angle camera is beter, je krijgt bij ballen aan de bovenste zijlijn beter het strafschopgebied in beeld wat het doen van voorzetten makkelijker maakt.
- Camera angles in de replays zijn spannender.
- Geanimeerd juichend publiek!
- Stats waardeloos, transfers lopen maanden achter. Ach ja, dat zijn we gewend en daar hebben we patches voor.

[ Voor 3% gewijzigd door Dr. Strangelove op 29-10-2005 11:41 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 08:40
Is het iemand al opgevallen dat de computer (ps2 in mijn geval) bijna nooit scoort? De enige manier waarop ze scoren is door een penalty, vrije trap of corner. Voor de rest missen ze kans na kans. Daarom eindigen zoveel wedstrijden in 0-0. Konami heeft het spel langzamer en vooral moeilijker gemaakt (wat een hele goede keuze is), maar ze hebben dat gedaan door de A1 vooral verdedigend aan te passen en door je eigen spelers wat realistischer laten passen, passeren, draaien etcetera. Dat ze de aanvallende A1 nu zo aangepast ( eigenlijk verpest naar mijn mening) dat de computer niet kan scoren is idioot.

Ik kan me overigens niet voorstellen dat Konami dit niet is opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Ik heb PES5 ook sinds gisteren, en ik moet zeggen dat het online echt behoorlijk verslavend is. Alleen een vraagje: voor PES4 had ik altijd allerlei optionfiles met de juiste teams en spelers, echter speelde ik dat nooit online. Als ik nu de teams ga veranderen en zelf spelers toevoeg geeft dat dan geen problemen online? (edit: zelfde vraag als boccakill :Y))
En kun je online ook geen stadion kiezen trouwens? Zou wel jammer zijn, hoewel met het ook op zo weinig mogelijk lag natuurlijk wel logisch.

[ Voor 5% gewijzigd door kNarf_ op 29-10-2005 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
kadoendra schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 13:10:
Is het iemand al opgevallen dat de computer (ps2 in mijn geval) bijna nooit scoort? De enige manier waarop ze scoren is door een penalty, vrije trap of corner. Voor de rest missen ze kans na kans. Daarom eindigen zoveel wedstrijden in 0-0. Konami heeft het spel langzamer en vooral moeilijker gemaakt (wat een hele goede keuze is), maar ze hebben dat gedaan door de A1 vooral verdedigend aan te passen en door je eigen spelers wat realistischer laten passen, passeren, draaien etcetera. Dat ze de aanvallende A1 nu zo aangepast ( eigenlijk verpest naar mijn mening) dat de computer niet kan scoren is idioot.

Ik kan me overigens niet voorstellen dat Konami dit niet is opgevallen.
speel em maar op 5 of 6 sterren, reken maar dat ze scoren!

btw, ik weet niet of et al gepost is, maar er is een option file voor de PC en voor de XBOX sinds vandaag beschikbaar op www.pesfan.com

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 12-09 23:01

Smarron

The bend

cypher21 schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 14:49:
... maar er is een option file voor de XBOX sinds vandaag beschikbaar op www.pesfan.com ...
Finally ! _/-\o_

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

btw, ik weet niet of et al gepost is, maar er is een option file voor de PC en voor de XBOX sinds vandaag beschikbaar op www.pesfan.com
Heb hem ff geupload zodat je niet perse hoeft te registeren:
http://rapidshare.de/files/6887731/PC_PES5_unlocked.zip.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
[...]

Ook via normale gameplay? Of alleen uit standaardsituaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Bij mij wordt er echt wel gescoord vanuit normale gameplay. Ik incasseer op alle sterren wel doelpunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

kadoendra schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 15:16:
[...]

Ook via normale gameplay? Of alleen uit standaardsituaties?
Lol wtf is dat voor een vraag?! Op 5 en 6 sterren zijn de teams waar je tegen speelt logisch beter en zullen veelvuldig aanvallen en gegarandeerd ook scoren. Op niveau 3 vallen ze idd nauwelijks aan of missen ze de meeste kansen, en beperken zich meer tot het verdedigen.

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:44
Is het eigenlijk ook mogelijk om een hamachi server op te starten om zo lan wedstrijden te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
Xadeon schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 16:15:
[...]

Lol wtf is dat voor een vraag?! Op 5 en 6 sterren zijn de teams waar je tegen speelt logisch beter en zullen veelvuldig aanvallen en gegarandeerd ook scoren. Op niveau 3 vallen ze idd nauwelijks aan of missen ze de meeste kansen, en beperken zich meer tot het verdedigen.
WTF dat voor vraag is? Gewoon een doodnormale vraag lijkt me.. Maar kennelijk is er volgens jou een bepaald niveau nodig om vragen te stellen. :X

Als hij zegt dat er veel gescoord wordt dan kan dat zijn via een normale aanval, of via een corner of iets dergelijks. Als er praktisch alleen via standaardsituaties gescoord wordt dan lijkt me dat een bug. (ik heb Henry namelijk van 5 meter afstand wel 3x achter elkaar een bal over het doel heen zien jagen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

kadoendra schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 16:54:
[...]

WTF dat voor vraag is? Gewoon een doodnormale vraag lijkt me.. Maar kennelijk is er volgens jou een bepaald niveau nodig om vragen te stellen. :X
wtf?! this doesnt make sense, evenmin als je gestelde vraag. :/
Als hij zegt dat er veel gescoord wordt dan kan dat zijn via een normale aanval, of via een corner of iets dergelijks. Als er praktisch alleen via standaardsituaties gescoord wordt dan lijkt me dat een bug. (ik heb Henry namelijk van 5 meter afstand wel 3x achter elkaar een bal over het doel heen zien jagen).
Jeezz, een bug ?! Lol idd je hebt gelijk, er is idd een bepaald niveau vereist. lmao :D

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik speel nu op 5 sterren de ML. En ik heb in 4 wedstrijden nog geen doelpunt tegen gehad.
Nu moet ik zeggen dat ik er ook maar 3 heb gemaakt, maar toch. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
kNarf schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 14:41:
Ik heb PES5 ook sinds gisteren, en ik moet zeggen dat het online echt behoorlijk verslavend is. Alleen een vraagje: voor PES4 had ik altijd allerlei optionfiles met de juiste teams en spelers, echter speelde ik dat nooit online. Als ik nu de teams ga veranderen en zelf spelers toevoeg geeft dat dan geen problemen online? (edit: zelfde vraag als boccakill :Y))
En kun je online ook geen stadion kiezen trouwens? Zou wel jammer zijn, hoewel met het ook op zo weinig mogelijk lag natuurlijk wel logisch.
Als je online speelt, gebruik je de standaard options file, dus als je iets aanpast, boeit dat niets. Online is btw erg verslavend, al vind ik het wel jammer dat 7 van de 10 tegenstanders AC Milan kiest, waardoor het vaak een 0-0 of 1-0 wedstrijdje wordt. Maar goed, net iemand die met Ierland speelde met 4-1 ingemaakt, lekker gevoel :).

Sowieso wordt er online erg weinig gescoord, ik heb nog maar weinig mensen gezien die gemiddeld boven de 2 doelpunten per wedstrijden scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Speel ook op niveau 5 en werd in het eerste seizoen kampioen van D2 en won het D2-cup. Ik zit nu in mn 3e seizoen heb in totaal 4x verloren, werd kampioen van D1 en won het D1-cup. En dit overigens met FC Barcelona en een heleboel doelpunten van Eto'o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

ZieMaar! schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 17:17:
[...]

Als je online speelt, gebruik je de standaard options file, dus als je iets aanpast, boeit dat niets. Online is btw erg verslavend, al vind ik het wel jammer dat 7 van de 10 tegenstanders AC Milan kiest, waardoor het vaak een 0-0 of 1-0 wedstrijdje wordt. Maar goed, net iemand die met Ierland speelde met 4-1 ingemaakt, lekker gevoel :).

Sowieso wordt er online erg weinig gescoord, ik heb nog maar weinig mensen gezien die gemiddeld boven de 2 doelpunten per wedstrijden scoren.
Bij mij draait ie ook online, op de XBOX speel ik PES5 op 3 sterren en kom niet tot scoren.
Op de pc speel ik online, ik merk dat de gameplay op de pc ietwat anders is dan op de xbox.
Ook makkelijker omdat ik daar een handiger gamepad heb.
Online heb ik nog geen last gehad van lag, de tegenstanders vallen me tot nu toe mee, ik heb op de xbox op 3 sterren meer moeite dan de tegenstanders online.
Weet iemand of er in de toekomst ook een lobby komt voor nederlanders ?

Ik kies meestal een gelijkwaardig team aan de tegenstander, dit is wel zo eerlijk.
En het is inderdaad zeer verslavend, geen poppenkast, inloggen en spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

Zijn de stats. van de spelers ook bijgewerkt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
Xadeon schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 17:05:
[...]

wtf?! this doesnt make sense, evenmin als je gestelde vraag. :/

[...]

Jeezz, een bug ?! Lol idd je hebt gelijk, er is idd een bepaald niveau vereist. lmao :D
Goed, probeer ik het nog een keer uit te leggen. Het valt op, mij althans, maar ook op de forums van pesfan.com is het een aantal mensen opgevallen, dat de computer inderdaad wel scoort, maar dat als je erop gaat letten dit vrijwel nooit via een uitgespeelde aanval is. Als je erop let dan scoort de computer vaak uit corners, vrije trappen en pingels maar zodra ze één tegen één komen dan schieten ze naast, over, tegen de keeper.

Porbeer eens een spel op 5 sterren en doe je best eens om een 'normale' goal tegen te krijgen. Grote kans dat de computer niet scoort ondanks dat je ze alle kans geeft.

De reden dat ik het dus nog een keer vroeg, is dat er geen antwoord werd gegeven op mijn vraag. Dus als er wordt gezegd dat de computer wel scoort op 5 of 6 sterren dan weet ik nog niet of er dan veel goals gemaakt worden via normale aanvallen. In mijn ogen een normale vraag. In jouw ogen kennelijk niet.

Prima, ben blij dat je er zo vaak "out loud" om kan lachen. Als mijn veronderstelling echter waar is, lach ik een stuk minder want dan is het spel in mijn ogen een stuk minder leuk en heeft Konami zijn werk afgeraffeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Dat commentaar is nog altijd erg stom en er is bijna niks veranderd ten opzichte van PES4 (dezelfde zinnetjes).

Ik vind het vervelend om naar een Britse commentator te luisteren, die het heeft over vage termen zoals een beautiful cross into the box!! En dan die dikke but van een Trevor Booking die erbij zit voor "match analysis".

"A substitution? Can you think of a reason for this particular change, Trevor?"
- "Yes, the manager must have felt that he needed a fresh pair of legs".
DUH

Vond Evert ten Napel en Youri Mulder in Fifa05 veel leuker, niet kwalitatief beter misschien, maar leuker om naar te luisteren.

[ Voor 5% gewijzigd door Captain Pervert op 29-10-2005 18:11 ]

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

kadoendra schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:08:
[...]

Goed, probeer ik het nog een keer uit te leggen. Het valt op, mij althans, maar ook op de forums van pesfan.com is het een aantal mensen opgevallen, dat de computer inderdaad wel scoort, maar dat als je erop gaat letten dit vrijwel nooit via een uitgespeelde aanval is. Als je erop let dan scoort de computer vaak uit corners, vrije trappen en pingels maar zodra ze één tegen één komen dan schieten ze naast, over, tegen de keeper.

Porbeer eens een spel op 5 sterren en doe je best eens om een 'normale' goal tegen te krijgen. Grote kans dat de computer niet scoort ondanks dat je ze alle kans geeft.

De reden dat ik het dus nog een keer vroeg, is dat er geen antwoord werd gegeven op mijn vraag. Dus als er wordt gezegd dat de computer wel scoort op 5 of 6 sterren dan weet ik nog niet of er dan veel goals gemaakt worden via normale aanvallen. In mijn ogen een normale vraag. In jouw ogen kennelijk niet.

Prima, ben blij dat je er zo vaak "out loud" om kan lachen. Als mijn veronderstelling echter waar is, lach ik een stuk minder want dan is het spel in mijn ogen een stuk minder leuk en heeft Konami zijn werk afgeraffeld.
Het antwoord op je vraag heb ik je dus al gegeven, dit had je logisch ook zelf even kunnen ondervinden. Of het een fout is van Konami wat jij dan suggereert is wel heel erg twijfelachtig al dan niet nonsens. En als je het zo slecht vind en/of vervelend, dan speel je even EA's fifa05, om maar even weer met beide benen op aarde te komen.
Captain Pervert schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:11:
Dat commentaar is nog altijd erg stom en er is bijna niks veranderd ten opzichte van PES4 (dezelfde zinnetjes).

Ik vind het vervelend om naar een Britse commentator te luisteren, die het heeft over vage termen zoals een beautiful cross into the box!! En dan die dikke but van een Trevor Booking die erbij zit voor "match analysis".

"A substitution? Can you think of a reason for this particular change, Trevor?"
- "Yes, the manager must have felt that he needed a fresh pair of legs".
DUH

Vond Evert ten Napel en Youri Mulder in Fifa05 veel leuker, niet kwalitatief beter misschien, maar leuker om naar te luisteren.
Lol je spreekt je zelf in één adem tegen, knap. :X

[ Voor 22% gewijzigd door Xadeon op 29-10-2005 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
Xadeon schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:30:
[...]

Het antwoord op je vraag heb ik je dus al gegeven, dit had je logisch ook zelf even kunnen ondervinden. Of het een fout is van Konami wat jij dan suggereert is wel heel erg twijfelachtig al dan niet nonsens. En als je het zo slecht vind en/of vervelend, dan speel je even EA's fifa05, om maar even weer met beide benen op aarde te komen.

[...]

Lol je spreekt je zelf in één adem tegen, knap. :X
Pfff., ben jij het geweten van dit forum ofzo? Als je een vraag niet interessant vindt, of een opmerking niet, reageer dan gewoon niet. Misschien moet er bij de forum rules wel een regel bijkomen dat eerst alle vragen ter toetsing aan jou moeten worden voorgelegd. Ik ben wel klaar met jou, geloof ik. Misschien dat anderen wel op een normale manier inhoudelijk kunnen reageren op een vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
zal ik em ff normaal beantwoorden dan :)

ik speel em op de xbox op 6 sterren, moet zeggen dat zelf scoren ontiegelijk moeilijk is, zeker in de finale tegen brazilie bij een wereld cup toernooi. De computer scoort zeker uit gewone gameplay. ze spelen de verdediging goed uit en scoren eigenlijk altijd in de spelsituaties die je omschrijft (henry 5m voor de goal)

als die dingen je irriterne, speel dan gewoon een niveautje hoger en kijk dan ff of et bevalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah ik kan me echt er zo erg aan irriteren als ik de hele game beter speel en dan in de laatste minuut een goal tegenkrijg |:( , ook jammer dat niet alles spelers up to date zijn met de clubs waarvoor ze spelen (Lee,Bouma e.d. spelen gewoon nog bij PSV).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 21:02:
Bah ik kan me echt er zo erg aan irriteren als ik de hele game beter speel en dan in de laatste minuut een goal tegenkrijg |:( , ook jammer dat niet alles spelers up to date zijn met de clubs waarvoor ze spelen (Lee,Bouma e.d. spelen gewoon nog bij PSV).
met de PES-fan patch zijn alle transfers (dacht ik) toch bijgewerkt. Tsja, ik speel nooit met PSV, dus durf et niet met zekerheid te zeggen, maar bij de premiership kloppen de transfers nu iig wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar ik bedoel met online spelen hè. Die PESFan optionfile werkt alleen bij offline games :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 21:32:
Ja, maar ik bedoel met online spelen hè. Die PESFan optionfile werkt alleen bij offline games :(.
ow. dat wist ik niet, speel nooit online met de xbox, heb geen xb live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Ik heb vanmiddag bij de Media Markt de Logitech Rumblepad 2 gekocht, erg lekker ding, veel beter dan mijn vorige el cheapo controller :D

Gister speelde ik nog de ene na de andere wedstrijd op 0-0 op vijf sterren, vandaag met Brazilie op zes sterren en dan begint het pas echt leuk te worden. Scoren lukt al veel beter (zal ook mede door de controller komen ;))

Ik heb met Brazilie ook nog twee erg leuke goals gemaakt tegen Frankrijk; ik ben ze nu aan het uploaden. Bij de een weet Ronaldo de bal heel mooi over Barthez heen te lobben en in de tweede maakt Ronaldo dankbaar gebruik van het cadeautje van Barthez :Y)

EDIT: hier is het eerste filmpje: http://www.megaupload.com/?d=LKC54IXY

En de tweede: http://www.megaupload.com/?d=MIDWMZO2

[ Voor 10% gewijzigd door Benotti op 29-10-2005 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Ach...Moeilijk scoren...

Iedereen kiest PES voor het realisme, dat is hét pluspunt als het vergeleken wordt met Fifa. Als ik op een willekeurig moment de voetbaluitslagen in Italië, Nederland of waar dan ook bekijk, wordt er ook vrij weinig gescoord. AC Milan is dan een uitzondering, vandaag tegen Juventus, maar dat was ook te wijten aan de keeper. FC Twente - PSV was een heerlijk voorbeeld van het hedendaagse voetbal. Eerst verdedigen, controleren en rust hebben, dan pas, misschien scoren, na het doelpunt nog verder achterhangen om de wedstrijd uit te counteren.

Het zelfde geldt voor Europees voetbal. Wachten, wachten en nog eens wachten. En hopen dat je uit een snelle counter scoort, of dat je een fout van de tegenstander af kan straffen. Lukt dat niet, dan zijn er nogal altijd de (goed trainbare) dode spelsituaties.

Overvolle middenvelden zijn daardoor dus ook aan de orde van de dag. Rondspelen, en de gaten voor de spitsen proberen te zoeken. Snel omschakelen bij balverlies, om maar geen counter tegen te krijgen. Bijna elke ploeg die druk zet bij de zestien van de tegenstander, wordt vaak weggecounterd (AZ in Nederland daargelaten).

Dit realisme is misschien wel terug te zien in PES. Online, en ook tegen de computer op wat hogere niveaus is het wachten op de kans, en als je hem krijgt, dan moet je hem scoren. Ondertussen geen fouten maken, want die worden afgestraft. Snelle balcirculatie, driehoekjes, vleugelspel, het kan wel, maar is ontzettend moeilijk en weinig zinvol, in de meeste gevallen. Dat zie je ook in het echt; Ajax, anyone?

Ik denk dat ik het toch wel leuk vind, dit soort realisme. Want ik krijg toch nog de allergrootste kick als ik uit een schitterende snelle counter scoor. Er met de overwinning tussenuit glip. Balbezit is leuk, aanvallend spelen ook, maar winnen is nog leuker...

BTW: Het online spelen gaat zo relaxed, wellicht dat we binnenkort, als iedereen wat gewend is, een league of toernooitje kunnen organiseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
@Ziemaar (te grote quote)

dat is precies wat ik ook van PES vindt, realisme, zorgen dat je geen fouten maakt want die worden afgestraft, de spanning zodra je in de 16 van de tegenstander komt, maar toch weinig scoren. helemaal op 6 sterren.

online lijkt me leuk op de pc, maar ik weet dat deze reactie door de meeste niet gewaardeerd wordt, gaat ie ook werken met de minder legale versie, want ik heb PES 5 op de xbox al gekocht, en ga dit niet op de pc doen. gun Konami et beste, maar ik ga niet 2 dezelfde spellen kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBravo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-03-2022

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

Ik heb snel door dit topic gezocht en het niet kunnen vinden, ik speel nu in seizoen 2 met Ajax in de master league en aan het einde van het seizoen bij de negotiations zijn er altijd wel een aantal spelers met een vrij contract. Nou was het bij de vorige PES zo dat je deze op kon pikken zonder Transfer fee te hoeven te betalen, is dat nu ook zo? Want ik kon dus geen enkele speler vinden waarbij je alleen salaris hoeft te betalen.

Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

kadoendra schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:38:
[...]

Pfff., ben jij het geweten van dit forum ofzo?
Lol, moet dit ergens opslaan ?!
Als je een vraag niet interessant vindt, of een opmerking niet, reageer dan gewoon niet. Misschien moet er bij de forum rules wel een regel bijkomen dat eerst alle vragen ter toetsing aan jou moeten worden voorgelegd. Ik ben wel klaar met jou, geloof ik. Misschien dat anderen wel op een normale manier inhoudelijk kunnen reageren op een vraag.
Jeezz, het eerste waar je op een forum mee begint is (begrijpend)lezen(doh 8)7 ). Schijnbaar is dit maar gedeeltelijk voor jou van toepassing. En idd je vraag sloeg ook nergens op. Waarom; je hebt het spel, dus had je zelf even wat (ahum) initiatief kunnen nemen. Dus had je zelf het antwoord op je vraag kunnen geven. Alvorens je hier één post komt verspillen aan je overbodige vraag, en twee posten aan je onzinnige flames. Dus begin eerst bij je zelf alvorens je tegen anderen begint te roepen "Ik ben wel klaar met jou, geloof ik".. :D .."op een normale manier inhoudelijk kunnen reageren op een vraag" (doh) een beetje hypocriet, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Xadeon schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 09:59:
[...]

Lol, moet dit ergens opslaan ?!

[...]

Jeezz, het eerste waar je op een forum mee begint is (begrijpend)lezen(doh 8)7 ). Schijnbaar is dit maar gedeeltelijk voor jou van toepassing. En idd je vraag sloeg ook nergens op. Waarom; je hebt het spel, dus had je zelf even wat (ahum) initiatief kunnen nemen. Dus had je zelf het antwoord op je vraag kunnen geven.
Ik begin anders ook een beetje genoeg van je te krijgen. :o

Jij bepaalt ff of zijn vraag ergens op slaat? Moeten we in het vervolg eerst toestemming vragen aan jou of we een vraag mogen stellen? Jij ben toch geen moderator.
Hij had idd zelf een aantal potjes kunnen spelen, maar waarom zou hij niet aan anderen mogen vragen wat hun ervaringen zijn? Iedereen heeft een andere manier van spelen en misschien dat door zijn manier hij een vertekend beeld krijgt.

Is het nou echt zo moeilijk om een ander gewoon in zijn waarde te laten? Als jij zijn post overbodig vindt, dan reageer je daar toch niet op? Een ander hoeft zijn post helemaal niet overbodig te vinden en is gewoon vrij om erop te reageren.
Alvorens je hier één post komt verspillen aan je overbodige vraag, en twee posten aan je onzinnige flames. Dus begin eerst bij je zelf alvorens je tegen anderen begint te roepen "Ik ben wel klaar met jou, geloof ik".. :D .."op een normale manier inhoudelijk kunnen reageren op een vraag" (doh) een beetje hypocriet, niet?
Anders doe je ff normaal 8)7 Ben jij op een missie ofzo? Ik vond zijn post geen flame (itt tot de jouwe), maar kennelijk moet jij er weer constant op reageren en hem aanvallen. Als er iemand hypocriet bezig is, ben jij dat wel (imo)

Doe eerst zelf normaal eer je van een ander verlangd normaal te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

cypher21 schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 21:04:
met de PES-fan patch zijn alle transfers (dacht ik) toch bijgewerkt. Tsja, ik speel nooit met PSV, dus durf et niet met zekerheid te zeggen, maar bij de premiership kloppen de transfers nu iig wel
De goede optionfile van PESFan zijn inderdaad alle transfers goed bijgewerkt. Kone speelt ook al bij PSV. Lee en Bouma zijn vertrokken.

Hulde aan PESFan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:48
Ik heb PES 5 nu ook sinds 2 dagen op de ps2. Ik moet nog een beetje wennen aan de camerastandpunten, wat op de pc voelde het toch anders aan met de demo. De meeste namen heb ik allemaal ge-edit. Van spelers kon ik de moed vanochtend niet meer opbrengen, alle belangrijke landen zijn gedaan. Ik weet niet of hier al ergens een link in vermeld stond naar een site die alle namen op een rijtje heeft staan voor mensen die niet makkelijk een option file kunnen downloaden en in kunnen voeren, dus bij deze...

http://www.neoseeker.com/...p?fn=view_thread&t=599935

Ik ga weer door met de Master League... Ben begonnen met Ajax en de eerste twee wedstrijden met 1 - 0 gewonnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

Wie speelt hier online op de pc, ik heb alleen nog maar tegen Duitsers en Fransen gespeeld en deze mensen spelen echt vaak met Engeland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
De schottechniek van Babel is ook heerlijk realistisch.. lekker naar binnen snijden en knallen maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m4yall schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 14:16:
De schottechniek van Babel is ook heerlijk realistisch.. lekker naar binnen snijden en knallen maar!
Dat doe je toch zelf? 8)7 , of bedoel je de AI ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
ratsja schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 11:11:
Wie speelt hier online op de pc, ik heb alleen nog maar tegen Duitsers en Fransen gespeeld en deze mensen spelen echt vaak met Engeland.
Ik speel wel eens online, vooral tegen Fransen, merk ik, bij de Quickmatch. Maar in de Engelse room vind ik ook genoeg tegenstanders. Veel mensen zijn idd Engeland, maar ja, Gerard, Lampard, Beckham, Owen, Wright-Philips en Ferdinand zijn ook erg goede spelers, zeker in het spel.

Is er bij iemand al duidelijk hoe dat divisie systeem nou precies gaat werken? Hoe de promotie/degradaties etcetera gaan werken, de handleiding zegt er niet zoveel over maar ik ben wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik moet denk toch ook online gaan spelen, die AI is niet echt de slimste. Ik vandaag met ajax tegen real madrid op niveau 5, met 3-0 gewonnen. Kom op zeg, ik dacht dat hij moeilijker was gemaakt? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

ZieMaar! schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 14:19:
[...]

Ik speel wel eens online, vooral tegen Fransen, merk ik, bij de Quickmatch. Maar in de Engelse room vind ik ook genoeg tegenstanders. Veel mensen zijn idd Engeland, maar ja, Gerard, Lampard, Beckham, Owen, Wright-Philips en Ferdinand zijn ook erg goede spelers, zeker in het spel.

Is er bij iemand al duidelijk hoe dat divisie systeem nou precies gaat werken? Hoe de promotie/degradaties etcetera gaan werken, de handleiding zegt er niet zoveel over maar ik ben wel benieuwd.
volgens mij wordt je na een tijdje ingedeeld, dit naar aanleiding van punten die je behaalt hebt.
Ik weet niet of je straks als je in divisie 3b zit ook tegen speler mag spelen die een divisie hoger spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

iemand deze bug al gezien

http://www.zippyvideos.com/8823931631994796/bouncy-ball/

kijk en .......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Benotti schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 10:50:
[...]

Ik begin anders ook een beetje genoeg van je te krijgen. :o

Jij bepaalt ff of zijn vraag ergens op slaat? Moeten we in het vervolg eerst toestemming vragen aan jou of we een vraag mogen stellen? Jij ben toch geen moderator.
Hij had idd zelf een aantal potjes kunnen spelen, maar waarom zou hij niet aan anderen mogen vragen wat hun ervaringen zijn? Iedereen heeft een andere manier van spelen en misschien dat door zijn manier hij een vertekend beeld krijgt.

Is het nou echt zo moeilijk om een ander gewoon in zijn waarde te laten? Als jij zijn post overbodig vindt, dan reageer je daar toch niet op? Een ander hoeft zijn post helemaal niet overbodig te vinden en is gewoon vrij om erop te reageren.

[...]

Anders doe je ff normaal 8)7 Ben jij op een missie ofzo? Ik vond zijn post geen flame (itt tot de jouwe), maar kennelijk moet jij er weer constant op reageren en hem aanvallen. Als er iemand hypocriet bezig is, ben jij dat wel (imo)

Doe eerst zelf normaal eer je van een ander verlangd normaal te doen.
wtf?! Heb je alle betreffende posten wel gelezen? Lijkt er niet op, geef dus eerst eens concreet aan met welke zin ik flame en in welke zin ik de persoon iets verbied. En idd een ander hoeft de post niet overbodig te vinden en ik vond van wel(tadaa een mening). Dus voor alle duidelijkheid, ik geef puur mijn mening, verbied niemand wat. ik heb nog zelfs antwoordt op zijn vraag gegeven. Teken je dit voor abnormaal, dan zou ik eerder bij mezelf te raden gaan. :/

Het heeft overigens geen nut om deze discussie nog door te voeren, omdat het niet in de richtlijnen valt van deze topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 14:19:
[...]

Dat doe je toch zelf? 8)7 , of bedoel je de AI ;)
Ik doe het helemaal zelf, maar door de schottechniek van Babel (de bal vanuit onder zijn lichaam wegschieten) voelt het nog lekkerder aan...
Als ik het zelf zo terug lees klinkt het raar ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Xadeon schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 18:10:
[...]

wtf?! Heb je alle betreffende posten wel gelezen? Lijkt er niet op, geef dus eerst eens concreet aan met welke zin ik flame en in welke zin ik de persoon iets verbied. En idd een ander hoeft de post niet overbodig te vinden en ik vond van wel(tadaa een mening). Dus voor alle duidelijkheid, ik geef puur mijn mening, verbied niemand wat. ik heb nog zelfs antwoordt op zijn vraag gegeven. Teken je dit voor abnormaal, dan zou ik eerder bij mezelf te raden gaan. :/

Het heeft overigens geen nut om deze discussie nog door te voeren, omdat het niet in de richtlijnen valt van deze topic.
Weet je, iets meer tact in je posts zou niet misstaan.
Dat jij iets dom vind prima maar je kont eraf lachen of op de vloer gaan rollen is echt niet normaal reageren.
Misschien heb je een punt maar de manier van reageren doet een persoon vermoeden dat hij iets heel doms zegt terwijl dat niet zo is.
Mening, prima maar zonder een trap na of iemand infantiel te behandelen ok?

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
Zullen we terug ontopic gaan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

@LoneRanger: Jammer had graag op je post gereageert, want als je zo'n voorzet krijgt is het wel erg verleidelijk om hem in te tikken.

Maar goed om weer op het onderwerp terug te komen, kwam zo juist weer een fout tegen in het spel. Ik kocht namelijk in de ML de verdediger samuel van het nationale elftal. Ik vergat daarna even te saven en moest hem dus opnieuw kopen. Maar tot mijn verbazing zat de speler ineens bij real madrid, idd erg vreemd. Heb het ML opnieuw afgesloten zonder te saven, en laad hem opnieuw op. En ja hoor een 2e verrassing Samuel zat ineens bij inter. Ik vind dit wel een hele vreemde fout. Zijn er meer lui dergelijke fouten tegen gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:50

JvdM

<---->

ik ben nou voor de 2e keer disconnect from server :S. Terwijl ik niks deed, en mn internet ook niet uitvalt ofzo. Ik speel op de PS2. Kan het komen omdat het zo superdruk is op de engelse server ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, ik krijg steeds meer spijt dat ik PES5 (PC) bij play.com heb besteld... Iedereen heeft dikke pret en ik zit nog steeds op m'n pakketje te wachten! ;) Maar ach, er is niets leukers dan uitkijken naar iets waarvan je weet dat het SUPER is! :) En die 10 euro die ik bespaard heb, kon ik (met nog wat extra euro's) besteden aan een PS2>PC convertor voor een PS2 controller, dus.. da's mooi geregeld. Maar nou moet 'ie morgen wel bij de post liggen, want anders... :( :P

Ik heb vandaag overigens voor het eerst gehad (en nog twee keer ook!) dat de demo compleet vastliep (hele computer op zwart) als ik een tegenstander had geblesseerd... Ik las ergens dat dit in de full-version ook nog gebeurt (bug)... :/ Klopt dat...? :|

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2005 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 21:45:
Hm, ik krijg steeds meer spijt dat ik PES5 (PC) bij play.com heb besteld... Iedereen heeft dikke pret en ik zit nog steeds op m'n pakketje te wachten! ;) Maar ach, er is niets leukers dan uitkijken naar iets waarvan je weet dat het SUPER is! :) En die 10 euro die ik bespaard heb, kon ik (met nog wat extra euro's) besteden aan een PS2>PC convertor voor een PS2 controller, dus.. da's mooi geregeld. Maar nou moet 'ie morgen wel bij de post liggen, want anders... :( :P

Ik heb vandaag overigens voor het eerst gehad (en nog twee keer ook!) dat de demo compleet vastliep (hele computer op zwart) als ik een tegenstander had geblesseerd... Ik las ergens dat dit in de full-version ook nog gebeurt (bug)... :/ Klopt dat...? :|
Heb ik nog niet gemerkt, bij de demo had ik het wel vaak. En als het erin zou zitten is het even wachten op een patch. (Zolang blessures maar uitzetten dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie weet er nog mooie sites met leagues, toernooien?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 21:45:

Ik heb dat 1x gehad met online (denk in ieder geval dat et daardoor kwam), want ik blesseerde speler van tegenstander en toen zwart scherm en het spel hing vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren bij de ps2 versie een vastloper had.
Bij een inworp drukte ik op driehoek om de bal in de diepte te geven en toen freesde het spel volledig.

Iemand dit al geprobeerd bij een inworp?

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Ik heb nog geen netwerkgeval in mijn ps2, maar PES 5 lijkt me wel heerlijk om te spelen op internet.. Ik vroeg me alleen af of er net zoals bij Xbox Live nog maandelijkse kosten aan vast zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 23:16:
wie weet er nog mooie sites met leagues, toernooien?????
Wij hebben een site voor PES op de Xbox.. www.peslive.nl

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Xadeon schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 21:02:
@LoneRanger: Jammer had graag op je post gereageert, want als je zo'n voorzet krijgt is het wel erg verleidelijk om hem in te tikken.

Maar goed om weer op het onderwerp terug te komen, kwam zo juist weer een fout tegen in het spel. Ik kocht namelijk in de ML de verdediger samuel van het nationale elftal. Ik vergat daarna even te saven en moest hem dus opnieuw kopen. Maar tot mijn verbazing zat de speler ineens bij real madrid, idd erg vreemd. Heb het ML opnieuw afgesloten zonder te saven, en laad hem opnieuw op. En ja hoor een 2e verrassing Samuel zat ineens bij inter. Ik vind dit wel een hele vreemde fout. Zijn er meer lui dergelijke fouten tegen gekomen?
Waar ik last van heb, en met mij wel meer mensen, is het probleem dat Konami de opstellingen reset als je die geedit hebt op het moment dat je een competitie start. Zeer irritant als je veel tijd in het editten van teams hebt gestoken om op het moment dat je een competitie(League) start er achter komt dat alle namen zijn gereset naar de in Konami's ogen beste opstelling. De tactieken en handmatig ingevoerde positie veranderingen zijn echter wel meegenomen dus het betreft alleen de spelers. Konami is hier van op de hoogte dus ben benieuwd of er nog iets mee gedaan gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 00:42

Ulti23

Quality Time

Heb hem nu ook een weekje, en ik moet zeggen dat ik helemaal verslingerd bent aan de game. Speel hem nu op drie sterren en in het begin speelde ik veel 0-0 en verloor ik wel eens met 1 of 2-0, het scoren ging totaal niet. Even doorbijten dus en met opstellingen en posities van spelers rommelen, en naarmate je meer speelt gaat het steeds beter, nu sta ik in het tweede seizoen in de Division 2 met nog twee wedstrijden te gaan bovenaan met 2 punten verschil los. Nog 1 potje winnen en promotie is een feit! Ook mag ik de finale spelen van de D2 Cup. Lekker veel diepgang in de game.

Het speelt lekker vloeiend, het tempo in de game is perfect, je kunt echt gave goals scoren met de kop, elke goal is gewoon anders, lekker combineren, kiezen voor spel over de flanken of lange ballen, positiespel door het midden, het kan allemaal. Ik heb nu al spijt dat ik FIFA 2006 heb gekocht (alhoewel die game ook wel lekker speelt).

Ik heb ook wel wat nadelen die me soms wel irriteren:

- Bij een inworp van de tegenstander kun je niet voor de tegenstander gaan staan, of in zijn rug komen. Er zit altijd ruimte tussen, je kunt dus nooit een inworp onderscheppen, iig moeilijk.

- Scheids fluit af en toe erg laat voor buitenspel. Dat is misschien wel een nieuwe regel, maar de reactie mag af en toe wat sneller. Alhoewel, je gaat er nu ook echt opletten om de bal in de diepte te spelen of niet, misschien ook wel weer een pluspuntje.

- Als je de bal wil afpakken, wat ik vooral probeer met de korte pass knop, fluit de scheids9 van de 10 keer voor een overtreding, terwijl ik negen van de tien keer de bal speel, kortom, een duel om de bal wordt veelal afgefloten als je iets teveel druk zet op de tegenstander Misschien wel realistisch, maar een duel is een duel, en dus niet altijd een oevrtreding...

Eigenlijk zijn het maar kleine puntjes, maar goed, de pret wordt er niet minder om! Heerlike voetbalgame dus met veel diepgang! Ik ben nu ook PESfan! :)

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkvE
  • Laatst online: 30-01 17:16
Ulti23 schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 15:18:
- Bij een inworp van de tegenstander kun je niet voor de tegenstander gaan staan, of in zijn rug komen. Er zit altijd ruimte tussen, je kunt dus nooit een inworp onderscheppen, iig moeilijk.
Dat kun je géén fout noemen in het spel, dat is namelijk een regel in het spelletje dat voetbal heet :P

De tegenstander mag niet op x meter (volgens mij 2 meter, maar weet niet zeker) van de inworp staan, als een ploeggenoot van de ingooier dus binnen die 2 meter staat kun je er niet voor gaan staan. In PES is dit automatisch gedaan via een soort "onzichtbare muur" waar je dan tegenaan loopt, evenals bij vrijetrappen en dergelijke.

Vormkracht10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

MarkvE schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 15:30:
[...]

Dat kun je géén fout noemen in het spel, dat is namelijk een regel in het spelletje dat voetbal heet :P

De tegenstander mag niet op x meter (volgens mij 2 meter, maar weet niet zeker) van de inworp staan, als een ploeggenoot van de ingooier dus binnen die 2 meter staat kun je er niet voor gaan staan. In PES is dit automatisch gedaan via een soort "onzichtbare muur" waar je dan tegenaan loopt, evenals bij vrijetrappen en dergelijke.
Helaas kunnen de computerspelers er af en toe wel gewoon door komen :(.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02
Iemand zei eerder in dit topic dat je door gebruik van het aantikken van de R2 toets je een speler een klein duwtje kan geven om zo makkelijk een bal te winnen, bijvoorbeeld bij een uittrap van de keeper.

Nou mij lukt het echt niet, heb ik het verkeerd gelezen? Kan het ook niet vindne op de verschillende fora. De tegenstandig duwt soms wel in de rug. Ik heb meer het idee dat dit automatisch gaat als je met R2 ingedrukt tegen een tegenstander 'aanloopt' per ongeluk, en je het dus niet zelf kan aanroepen?

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Je moet idd R2 ingedrukt houden om de tegenstander af te houden bij een hoge bal. Uiterst efficient als je een tegenstander in de rug hebt lopen.

Ik ben nogsteeds zonder tegendoelpunt in de ML na 7 wedstrijden ofzo, maar ik heb ook nog nooit met meer dan 1-0 gewonnen. Toch speel ik vrij aanvallend met Real Madrid.

Als ik het hele spel zo bekijk is het eigenlijk niet een geheel nieuw spel ten opzichte van PES4. Ik heb patches gezien voor spellen waar meer in veranderd is t.o.v. het origineel.
Als het volgend jaar weer zo is, denk ik niet dat ik bereid ben weer 40 euro neer te tellen voor wat gameplay tweaks, (onvolledig) geupdate stats + transfers en een enkele nieuwe optie. Het wordt wel weer eens tijd voor een echte nieuwe PES.
Ik hoop dat Konami dan afstapt van de PS2, daar kunnen ze blijkbaar niets meer op verbeteren, en de PS3 als uitgangspunt neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkvE
  • Laatst online: 30-01 17:16
Justice schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 16:33:
Nou mij lukt het echt niet, heb ik het verkeerd gelezen? Kan het ook niet vindne op de verschillende fora. De tegenstandig duwt soms wel in de rug. Ik heb meer het idee dat dit automatisch gaat als je met R2 ingedrukt tegen een tegenstander 'aanloopt' per ongeluk, en je het dus niet zelf kan aanroepen?
Klopt. Met R2 kun je of vóór de man komen tijdens duel (lucht of over de grond) en mits dat niet lukt zul je zien dat je óf het duel wint door een slim duwtje, of dat je een vrije trap tegen krijgt of dat je het duel verliest.

Vormkracht10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand de Piggyback strategy guide van PES 5 al ergens anders gespot dan in de Mediamarkt? Ben er net geweest maar ze hadden geen guides, en konden ze ook niet bestellen ofzo. Wazige zooi daar.
Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.