Pro Evolution Soccer 5

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:
  • 2.818 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Als de online play goed werkt koop ik hem wel maar in eerdere versies is gebleken dat het nog behoorlijk te wensen over laat :(

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-08 08:54
Nu ik al ongeveer 1 week pes5 op de ps2 speel, vroeg ik me af er een lijst is met alle bewegingen erop. Ik speel al jaren PES tegen me broer (nooit alleen, altijd exhibition mode) maar we kennen eigenlijk geen enkele beweging. Behalve de schaar: snel achter elkaar L1 indrukken. Ronddraaien en dan onder je voet de bal meenemen doe je door het joystickje rond te draaien.

Op sommige filmpjes zie ik vette bewegingen maar hoe maakt men die?

[ Voor 3% gewijzigd door Giel op 26-10-2005 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
Check de guide op www.pesfan.com.. Daar staan alle bewegingen uitgelegd.
Je moet je alleen wel even registeren

Verder gebruik ik zelden bijzondere bewegingen (is ook lastig op de Xbox controller), omdat normaal spelen al moeilijk genoeg is :)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
Bedankt, ik ga me meteen even registreren.

Hier nog een bruut doelpunt dat ik maakte: (ja ik ben zo gek geweest om het met camera op te nemen ;) )

http://media.putfile.com/MOV0031981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met het nodig hebben van een cd key voor online spelen, zijn er dan ook rankingsmogelijkheden in het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet er echt achter komen hoe dat spel online is..
en of het uberhaupt lekker spelen is online (zonder lag)
want ik geloof het laatste voetbal spel wat ik online heb gespeeld was Fifa 2000 :S op de pc..
en dat was soms echt gaar... met lags ensow.. maja de tijd gaat vooruit dus ook dat word verbeterd maar nu heb ik nooit ervaren hoe PES is op de PC Online..
iemand goeie/slechte ervaringen gehad met het online spelen van PES4??..
mij lijkt het op zich wel grappig om te doen.. speel het vaak genoeg op de PS2..
maja als ik het dan wil gaan spelen online uiteraard met een PS2 Controller.. Ghehe :9 want,
ik heb de demo gespeeld met toetsenbord .. naaah zeg wat is dat rot..
maja dat is mijn mening en ik ben er niet aangewend om zo te spelen.
maar nu vraag ik me af of de mensen die met een toetsenbord spelen geen last hebben
dat ze dan heel moeilijk moeten doen om de bal opzij te slepen..
en dan weer de snel de andere kant op slepen.(R2)
want daar had ik teminste wel moeite mee om me vingers goed te kunnen plaatsen.
Voor mij blijft echt de ps2 controller ik vind persoonlijk dat je meer verschillende moves.. sneller achter elkaar kan uitvoeren..
ik bedoel daarmee het Kappen van de bal en dan met R2 de bal weeropzij te slepen om vervolgens met R1 de bal snel langs de tegenstander te sprinten.
ik bedoel op de pc zijn het best irritante handelingen..maja nogmaals dat is mij mening en ik ben zwaar verslaafd aan PES maja weet iemand ook mischien waar ik een PS2 to USB converter kan halen.. en geen Futeremax.. is te ver rijden :Y)
ergens in de buurt van Amsterdam ofso.. of is het gewoon te verkrijgen bij Dixons enz..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
PES5 op de Xbox is in ieder geval een stuk vooruit gegaan wat betreft de lag i.v.m PES4.
Nadeel is dat je altijd afhankelijk bent van de snelheid van je tegenstander. Wat verder positief is, is dat je allebei 1 helft host. Dus je hebt in ieder geval 1 helft geen last van lag.

Ik ben PES nu ook aan het downloaden omdat ik graag wil proberen hoe het online gaat voordat ik hem ook voor de PC koop.. Maar dat zit er blijkbaar niet in..

PES zonder controller spelen is als een auto zonder stuur besturen..
Een converter kan je in ieder geval niet krijgen bij de standaard winkels. Waar je nog wel een kans hebt, is bij een echte gameshop.. Anders bestellen bij play.com

[ Voor 14% gewijzigd door M@cer op 26-10-2005 11:14 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 20:24

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ik heb pes5 ook als pre-order staan bij play.com. Met pes4 ging dat niet zo goed, want hij kwam erg laat binnen... daar baalde ik wel van.

Hoop dat hij dit keer wel spoedig na de release date komt! En in de tussentijd speel ik hem stiekem toch alvast... :) maar hij is het geld zeker waard.

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Koop gewoon een Logitech Rumblepad 2, ding werkt perfect.

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee niet voor mij.. die D-Pad zuigt als de pijltjes zoals bij die gamepad aan elkaar vast zitten als 1knop.. als je dan bijv omhoog wilt .. en je zit net iets te ver naar links met je duim.. gaat ie schuin omhoog :S

neej doe mij maar mijn geliefde ps2 controllertje O-) dan nog ff goed PES5 Online spelen en ownage ken beginne.. 8) weet er iemand mischien meer over de Online PES Scene.. ? ?
sites bijv..?

Ik ga dan wel ff zoeken dan naar een goeie gameshop hier in Adam.. Je zou denken.. A*dam.. oooh genoeg.. maar neej hoor.. :( 1 Winkel voor zover ik ooit gezien heb.. en nog klein ook.. maja het aantal echte Gameshops is toch al heel klein in NL en het word volgens mij alleen maar minder...
Maja ff zoekeh naar een goede Gshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou je moet dus echt een werkende cdkey hebben, om online te kunnen spelen.....
heb het net ff geprobeerd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 12:54:
Nou je moet dus echt een werkende cdkey hebben, om online te kunnen spelen.....
heb het net ff geprobeerd :(
Zolang elke game ook gewoon met een werkende cdkey wordt geleverd, zie ik geen probleem :Y)

Of ben je boos dat je met je gedownloade versie niet online kunt? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind deel 5 nix aan vergleken met deel 4, dus was niet van plan om het spel te kopen, misschien dat dus alleen de multiplayer optie het weer goed maakte, maar dat kan ik dus niet testen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Iemand de PC versie al gespot in het wild?

Ik ga vandaag even de stad in en zal ns rondkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

gday schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 12:06:
Ik heb pes5 ook als pre-order staan bij play.com. Met pes4 ging dat niet zo goed, want hij kwam erg laat binnen... daar baalde ik wel van.

Hoop dat hij dit keer wel spoedig na de release date komt! En in de tussentijd speel ik hem stiekem toch alvast... :) maar hij is het geld zeker waard.
laat even weten als je em hebt, ik wil em daar ook gaan bestellen, maar aleen als dat geen jaar duurt :P

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Wat ben jij stoer d:)b :{

[ Voor 166% gewijzigd door Crash op 26-10-2005 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denkt niet dat dit soort berichten hier gewaardeerd worden, zoals jij het loopt te roepen.

[ Voor 12% gewijzigd door Crash op 26-10-2005 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

ZAMoRANo schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 13:25:
Iemand de PC versie al gespot in het wild?

Ik ga vandaag even de stad in en zal ns rondkijken.
Bij dynabyte is de release datum van 26 oktober (vandaag) naar 27 oktober gegaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om even terug te komen op de online mode. Ik heb de ps2 versie en deze speelt online best goed. Weinig tot geen lag en een paar spannende potjes gespeeld.

In tegenstelling tot de problemen met PES4 op de XBox online, draait PES5 op de PS2 op dit moment erg goed online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Even een vraagje voor de mensen die het spel al hebben:

In de demo werd ziekelijk laat gefloten voor buitenspel en floot de scheids de wedstrijd dood.

Hoe zijn deze twee punten in het volledige spel uitgewerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem vandaag geinstalleerd voor PC..fulle version..

Paar dingen...het lijkt alsof de negotiatons een stuk moeilijker rond te krijgen zijn dan bij de voorgaande versies. Heb toch behoorlijk wat neergelegd voor spelers die maar niet wilden komen.

Daarbij vind ik de strengheid van de scheids wel meevallen. Het ligt er (wederom net als in de voorgaande versies) aan welke scheidsrechter je hebt.

Wanneer kan ik aangeven dat ik een difficulty level omhoog kan? Alleen aan het einde van het seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep alleen aan het einde van een seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De retail is uit, kwam hem net tegen in een Free Record Shop te Utrecht.

Bewijs:

http://home.wanadoo.nl/fredvandenbroek/pes5%20001.jpg
http://home.wanadoo.nl/fredvandenbroek/pes5%20003.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet of het al genoemd is, maar ik had net een geblesseerde speler in mijn team. De tegenpartij speelde de bal buiten de lijn zodat hij verzorgt kon worden. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Dracul schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 14:42:
Even een vraagje voor de mensen die het spel al hebben:

In de demo werd ziekelijk laat gefloten voor buitenspel en floot de scheids de wedstrijd dood.

Hoe zijn deze twee punten in het volledige spel uitgewerkt?
Nee, in de demo was floot de scheids écht klote. In het complete spel valt dat gelukkig reuze mee :)

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben meer mensen dat er een streep door het beeld waait af en toe? Dit had ik ook al bij eerdere versies van PES..het is nu alleen wat erger geworden. Tis een streep waardoor het ljikt alsof het beeld niet helemaal goed meer aansluit.

Het ligt niet aan de instellingen want hij doet het op alle resoluties en detail settings.

Speel met een Radeon 9800 PRO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 15:45:
Hebben meer mensen dat er een streep door het beeld waait af en toe? Dit had ik ook al bij eerdere versies van PES..het is nu alleen wat erger geworden. Tis een streep waardoor het ljikt alsof het beeld niet helemaal goed meer aansluit.

Het ligt niet aan de instellingen want hij doet het op alle resoluties en detail settings.

Speel met een Radeon 9800 PRO
V-Sync aanzetten bij de eigenschappen van je videokaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 12-09 23:01

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 15:32:
Weet niet of het al genoemd is, maar ik had net een geblesseerde speler in mijn team. De tegenpartij speelde de bal buiten de lijn zodat hij verzorgt kon worden. :*)
Yep, en als je ingooit en de bal niet snel terugspeelt naar de tegenstander word je uitgefloten. :P

Speel je de bal netjes terug krijg je een applaus. _/-\o_

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Nou hier in Zaandam nog nergens te krijgen.

Ik zal morgen of overmorgen als ik tijd heb weer even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:06

dbzfan

Nee.

Ik vind het maar een irritant spel :\ Ik weet helemaal niet hoe ik moet sprinten en so on. Je hebt bij de PC versie gewoon nog de playstation iconen... Niet echt handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap echt niet hoe mensen kunnen zeggen dat dit spel klote is... geen echte voetballiefhebbers dus....

Ik kan er ook niet snappen dat mensen echt zeuren dat ze niet online kunnen met een gedownloade versie 8)7 |:( :?

In ieder geval voor de WEL liefhebbers heb ik de ps2 - pc convertor bij futuremax besteld en net binnengekregen... Echt ideaal.... ik heb ook die van logitec gehad maar ben hem meteen gaan inruilen, die pijltjes waren echt shit. Er is 1 probleem, ik kan de buttons niet configureren... Ik heb de driver geladen en geconfigureerd. Maar als ik in pes 5 demo de buttons wil configureren dan doet hij dat niet... Weet iemand hier een oplossing voor????

In de demo heb ik als ik lang afk ben onder een spel (demo pes5) dat ie vastloopt :S, iemand anders nog dat probleem?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2005 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarron schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 15:54:
[...]
Yep, en als je ingooit en de bal niet snel terugspeelt naar de tegenstander word je uitgefloten. :P

Speel je de bal netjes terug krijg je een applaus. _/-\o_
Kijk, dit soort kleine details maken het nou leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kentut
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:00
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 12:44:
neej doe mij maar mijn geliefde ps2 controllertje O-) dan nog ff goed PES5 Online spelen en ownage ken beginne.. 8) weet er iemand mischien meer over de Online PES Scene.. ? ?
sites bijv..?
Yep! PES 4 speel ik nu alleen online. Ik heb bijna nooit last van lag (hangt dus erg af van je verbinding).
http://pes4online.acsv.net/ (programmaatje met een soort lobby waar je mensen kan uitdagen etc.)
Er wordt zelfs automatisch een ladder bijgehouden op http://www.evo-stats.com/
Het is te hopen dat de makers ook een nieuwe versie voor pes5 maken :)

Trouwens, waar kopen jullie je PES5 pc versie? Heeft nu alleen de FRS hem?

[ Voor 10% gewijzigd door Kentut op 26-10-2005 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Laatst online: 02-09 20:24

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Atgast schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 13:25:
[...]

laat even weten als je em hebt, ik wil em daar ook gaan bestellen, maar aleen als dat geen jaar duurt :P
Ik heb een uur of 2 geleden een mailtje gekregen met het bericht dat mijn copy onderweg is! Deze keer versturen ze hem dus voor de release date, ipv een week erna. :)

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 14:05
Zijn er toevallig mensen hier die weten hoe men bij bol.com werkt? Wanneer daar spullen geleverd worden enzo!? Ik wil graag weten of pes al binnen is daar, en of ik hem morgen op mijn deurmat kan verwachten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij 3 dagen of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
Jij bedoelt dat het 3 dagen duurt voordat ie bij mij binnen is, of niet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:04

janklp

FortyTwo Capital

Ik ben vastbesloten dit spel te kopen en ga dat ook zeker weten doen maar ik wil eigenlijk nog over 1 ding wat zekerheid hebben. Onder het stof op zolder ligt nog een oude playstation, hier zitten 2 controllers bij. Als ik een convertor koop bij futuremax werken deze 2 controllers van de 1e ps dan goed met Pes 5. Als dat zou is zou het geweldig zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Thijs©
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:27
Ik ben een gelukkig man. :D Bij pes 4 heb ik het online nooit lekker aan de praat gekregen eigelijk gedoe met firewall router enz (ik weet shame on me) maar nu met pes 5 zit er een heerlijke online lobby in die al je stats van on line wedstijden bijhoud en kan ik dus lekker on-line spelen :)

daag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kentut
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:00
The_Thijs© schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 19:38:
Ik ben een gelukkig man. :D Bij pes 4 heb ik het online nooit lekker aan de praat gekregen eigelijk gedoe met firewall router enz (ik weet shame on me) maar nu met pes 5 zit er een heerlijke online lobby in die al je stats van on line wedstijden bijhoud en kan ik dus lekker on-line spelen :)
In het spel zelf? Gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 16:54:
In ieder geval voor de WEL liefhebbers heb ik de ps2 - pc convertor bij futuremax besteld en net binnengekregen... Echt ideaal.... ik heb ook die van logitec gehad maar ben hem meteen gaan inruilen, die pijltjes waren echt shit. Er is 1 probleem, ik kan de buttons niet configureren... Ik heb de driver geladen en geconfigureerd. Maar als ik in pes 5 demo de buttons wil configureren dan doet hij dat niet... Weet iemand hier een oplossing voor????
Druk ff op het analoog-knoppie: de controller werkt pas in PES5 als het rode lampje brandt. :) How do I know? Omdat ik afgelopen week speciaal voor PES5 dezelfde convertor heb gekocht (als je het tenminste over die blauwe hebt waar je twee controllers aan kunt hangen...). De PS2 controller is gewoon de lekkerste: geen enkele pc-gamepad kan er tegenop. Enmet PES is het helemaal fijn omdat de pc-versie gewoon de PS2-icoontjes laat zien (nietwaar dbzfan?)! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Januszjes schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 18:55:
Ik ben vastbesloten dit spel te kopen en ga dat ook zeker weten doen maar ik wil eigenlijk nog over 1 ding wat zekerheid hebben. Onder het stof op zolder ligt nog een oude playstation, hier zitten 2 controllers bij. Als ik een convertor koop bij futuremax werken deze 2 controllers van de 1e ps dan goed met Pes 5. Als dat zou is zou het geweldig zijn :D
Ja hoor, een PS1 controller werkt over het algemeen nog beter dan een PS2 controller.

Ik speel zelf het liefst met de Xbox controller, omdat ik kramp krijg van de PS2 controller.. Maar op de xbox controller zitten R2/L2 wel lastig. Is gelukkig bij de Xbox 360 opgelost.

[ Voor 15% gewijzigd door M@cer op 26-10-2005 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@j vd e... lol had ik al gedaan hehe.... Het probleem was dat ik in-game de knoppen wilde veranderen. Dit gaat niet met de convertor. Dus bij settings kan dat wel. Werkt idd super.

Misschien is het een goed idee om wat online leagues te posten hier?? Wie weet er grote leagues?

www.prosuperleague.co.uk
www.evo-league.com
www.evo-web.co.uk

iemand anders nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

@ Bocamax: Hoe is de service en de levering bij futuremax? Gewoon een goede winkel? Want dan bestel ik me ook zo'n mooi apparaat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kun je zo'n gamepad converter van playstation 1 naar PC kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 17:18
woei, play.com heeft m gepost voor mij

Your order for Pro Evolution Soccer 5 has been posted.

Please allow 3-5 days delivery.

Please check the following order information:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 23:55:
Waar kun je zo'n gamepad converter van playstation 1 naar PC kopen?
Als je nou eens even een paar posts boven je leest en je typt futuremax in op google ben je al een heel eind verder. Easy as that :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

excuus B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Futuremax is gewoon een hele goede winkel, ik heb al een paar keer iets bij hen besteld.
Ook die converter heb ik ruim een jaar geleden daar gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

btw..heb nog even verder gegoogled. Op ebay wordt een converter aangeboden voor €7,95.

http://cgi.ebay.nl/Playst...egoryZ22974QQcmdZViewItem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Tja een gloednieuwe Super Dual Box kost 14,95 bij Futuremax. Waarom voor die paar euro op eBay kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie die "super dual box" alleen voor 21,95 staan.
En die van e-bay is ook wel nieuw hoor...mgoed..dat moet je zelf weten natuurlijk, of je meer uit wilt geven. Die van futuremax kunnen er 2 op..maar game toch maar alleen achter mn PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Maar ik las dat er problemen waren met de controllers ofzo? Dat zou bij de nieuwe versie verholpen moeten zijn. Is de editie van 14,95 wel die nieuwe editie. Dan stop ik met zeuren en koop ik het spel en de controller en zal ik jullie plezieren met: omhaals, doelpunten etc jullie kennen het wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DelTorro
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-01-2024
Erg handig die guide op PESfan. Zo wist ik niet dat als je na een pass op R2 drukt, de passer mee naar voren gaat. Kwam er ook achter dat er zowel een lob shot (schietknop en R1) als een chip shot (L1 + schietknop) is. Ik weet het verschil nog niet precies. Beiden zijn lobjes alleen werkt de lob shot vaak niet vanaf de rand van het strafschopgebied volgens mij. De bal eindigt bij mij dan vaak slap in de handen van de keepster.

EDIT: Bij de DimensionPlus in Groningen hebben ze 'm al zie ik en hij kost maar €32,99. Morgen maar vroeg opstaan :)

[ Voor 16% gewijzigd door DelTorro op 27-10-2005 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Die van 14,95 is dezelfde als die ik al meer dan een jaar gebruik. Heel tevreden en nog nooit een probleem gehad.

Voor 21,95 heb je de Pro versie, deze ziet automatisch een ps2 dansmat als je die aansluit. Op de gewone versie moet je een paar knoppen indrukken voor ie de mat detecteert. Das zo te zien het enige verschil. :?

[ Voor 42% gewijzigd door Zamorano op 27-10-2005 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Futuremax is een goede winkel, hebben veel op voorraad en sturen wanneer het geld binnen is.

Ben tevreden met de convertor, werkt prima, alleen kan je hem niet instellen IN-GAME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel nu ruim een week PES5 op de PS2, vooral tegen elkaar en het is een masterspel. Je ziet veel meer fysieke duels waarbij je van tevoren niet kunt voorspellen wie er wint.

Wat ik eigenlijk wil proberen is het spel eens online spelen. Ik heb een PS2 van de beginperiode, hij is toen ook omgebouwd. (Moet kopieen opstarten met Action Replay). Ik heb PES5 origineel. Kan ik nu wel online spelen, ondanks dat hij is omgebouwd?

En moet ik echt de officiele PS2 Netwerk adapter hebben? Waar is die trouwens goedkoop te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 13:03
Iemand een link naar een site waarop alle veranderingen op staan in PES 5 ten opzichte van PES 4, heb PES 5 sinds gisteren in huis maar was benieuwd wat nu echt alle veranderingen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHammer
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-01-2024
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 09:22:
Ik speel nu ruim een week PES5 op de PS2, vooral tegen elkaar en het is een masterspel. Je ziet veel meer fysieke duels waarbij je van tevoren niet kunt voorspellen wie er wint.

Wat ik eigenlijk wil proberen is het spel eens online spelen. Ik heb een PS2 van de beginperiode, hij is toen ook omgebouwd. (Moet kopieen opstarten met Action Replay). Ik heb PES5 origineel. Kan ik nu wel online spelen, ondanks dat hij is omgebouwd?

En moet ik echt de officiele PS2 Netwerk adapter hebben? Waar is die trouwens goedkoop te krijgen?
Je hebt dacht ik sowieso die officiele netwerk adapter nodig, en het officiele spel ook ja.. Dan kan je als het goed is als de ps2 opstart 1 van de knoppen (weet ff niet welke) inhouden zodat hij de "ombouwchip" niet aanzet. En dan kan je spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan de gamespeed aangepast worden ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHammer
DelTorro schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 00:18:
Erg handig die guide op PESfan. Zo wist ik niet dat als je na een pass op R2 drukt, de passer mee naar voren gaat. Kwam er ook achter dat er zowel een lob shot (schietknop en R1) als een chip shot (L1 + schietknop) is. Ik weet het verschil nog niet precies. Beiden zijn lobjes alleen werkt de lob shot vaak niet vanaf de rand van het strafschopgebied volgens mij. De bal eindigt bij mij dan vaak slap in de handen van de keepster.

EDIT: Bij de DimensionPlus in Groningen hebben ze 'm al zie ik en hij kost maar €32,99. Morgen maar vroeg opstaan :)
L1 met schietknop dat is een stiftje (overigens wel verbeterd tov vorige versies, toen stifte je zo snel over). Met R1 + schietknop wipt ie 'm gewoon erover heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHammer
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 12:40:
Kan de gamespeed aangepast worden ergens?
Jah als je genoeg punten hebt kan je double speed kopen, dat is niet de snelheid die je in gedachte hebt ;)

Voor af en toe wel grappig, meer niet

Weet iemand of het op de pc net zo lekker speelt als op de PS2?
Misschien koop ik hem een keer voor de pc omdat ie nog mooier kan zijn daar, maar ben zo bang dat 't gewoon niet zo lekker speelt (ondanks ps2 controller) als vertrouwd op de ps2.

[ Voor 30% gewijzigd door TheHammer op 27-10-2005 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Cure schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 12:16:
Iemand een link naar een site waarop alle veranderingen op staan in PES 5 ten opzichte van PES 4, heb PES 5 sinds gisteren in huis maar was benieuwd wat nu echt alle veranderingen zijn.
Ik zou zeggen speel het een tijdje, dan kom je er vanzelf wel achter ;)
Een aantal grote vernieuwingen zijn:

* New licensed clubs from the major European leagues
* New trademark moves, such as Ronaldinho's 'flipflap'
* Variable, real-time weather conditions - eg 'patchy rain'
* Master League is much bigger, includes European teams
* Overall refined control for even more realistic gameplay

Maar nogmaals, als je het spel speelt dan merk je pas de kleine veranderingen tov een eerder versie, dat had ik ook met pes3 naar pes4

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2005 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DelTorro
Ik heb 'm vanmorgen gekocht bij de DimensionPlus (voor de PC). Ben gelijk een online potje begonnen: GEWELDIG! Ik heb geen "online ervaring" want met PES4 en WE8I kon ik niet online komen. Nu houdt de game zelf bij hoeveel potjes je wint. Echt fantastisch. Kwam met AC Milan voor tegen een knakker die met Arsenal speelde. Scoort-ie echt in de allerlaatste minuut de gelijmaker, jeg! Maar dat maakt 't wel heel gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHammer
DelTorro schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 12:48:
Ik heb 'm vanmorgen gekocht bij de DimensionPlus (voor de PC). Ben gelijk een online potje begonnen: GEWELDIG! Ik heb geen "online ervaring" want met PES4 en WE8I kon ik niet online komen. Nu houdt de game zelf bij hoeveel potjes je wint. Echt fantastisch. Kwam met AC Milan voor tegen een knakker die met Arsenal speelde. Scoort-ie echt in de allerlaatste minuut de gelijmaker, jeg! Maar dat maakt 't wel heel gaaf.
Speelt 't gewoon lekker soepel?
Ook toernooitjes ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:15

Christiano007

Ich bin der champion

Ja hoe zit het met het online spelen, nog veel LAG of loopt dat allemaal soepel?

Ik heb het spel "al", maar ga het natuurlijk kopen als het online gedeelte ook top is _/-\o_

Net de laat met de post :)

[ Voor 12% gewijzigd door Christiano007 op 27-10-2005 12:57 . Reden: te laat ]

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH

DJH

Ik vind de engine van PES maar slecht hoor, ik heb een amd xp 1700, 768 mb ram en een geforce mx4000 128mb videokaart, en zelfs op 640 x 480 speelt het niet soepel.. |:(

Het is dan wat houterig, om de 2 seconden heeft de gamespeed een "dipje".. Heb zelfs de details al op low

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Thijs©
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:27
De geforce MX series worden ook niet ondersteund.....

daag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
DJH schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 13:29:
Ik vind de engine van PES maar slecht hoor, ik heb een amd xp 1700, 768 mb ram en een geforce mx4000 128mb videokaart, en zelfs op 640 x 480 speelt het niet soepel.. |:(

Het is dan wat houterig, om de 2 seconden heeft de gamespeed een "dipje".. Heb zelfs de details al op low
Kan best kloppen, op www.pes5.net staat dat de GeForce mx serie niet gesuported wordt, daar zou het dus best aan kunnen liggen.

@The_Thijs: je was me voor :P

[ Voor 7% gewijzigd door Buffalo op 27-10-2005 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH

DJH

The_Thijs© schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 13:40:
De geforce MX series worden ook niet ondersteund.....
:S Doe ik er verstandig aan om een geforce 6200 te kopen? Kan nergens een bechmark vinden die die 2 kaarten vergelijkt..

[ Voor 26% gewijzigd door DJH op 27-10-2005 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
DJH schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 13:29:
Jaaa, gelukkig leven we ook niet meer in 2002. Ik draai de PES4 demo op een laptop, 1,7GhZ Centrino, ATI X300 128 mb en 512mb DDR2 en het draait als een zonnetje (1024, alles medium). In Nederland speel ik PES4 op een P4 2Ghz met een Radeon 9800 Pro, draait ook prima. Beide niet echt top of the line systemen. Vergeleken bij andere games is PES zelfs zeer goed te behappen voor mindere systemen.

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand van jullie die Piggyback van Pro Evolution Soccer 5 al gehaald?
Bij de Mediamarkt is ie te koop voor 14,99 euro! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHammer
khoop dat 't voor mijn X800 xt-pe met amd 64 3200+venice ook geen problemen oplevert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk niet dat je PES 5 aan het draaien krijgt op de door jou genoemde configuratie. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2005 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 13:54:
Iemand van jullie die Piggyback van Pro Evolution Soccer 5 al gehaald?
Bij de Mediamarkt is ie te koop voor 14,99 euro! :)
Ah ok.. ben ik wel benieuwd naar. De samples zagen er top uit in ieder geval. Ga hem volgende week waarschijnlijk wel even oppikken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht hij niet in het filiaal liggen waar jij woont dan kun je natuurlijk altijd vragen deze te bestellen.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die hem op de PS2 al online heeft gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
Hij zat niet bij de post vandaag mijn PES 5 versie |:(
En heb bol.com een mailtje gestuurd, maar daar wordt vooralsnog niet op gereageerd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHammer
Buffalo schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 15:19:
En heb bol.com een mailtje gestuurd, maar daar wordt vooralsnog niet op gereageerd :?
Moet je je pakketje ff zien te traceren via internet.

[ Voor 4% gewijzigd door TheHammer op 27-10-2005 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 14:49:
Is er iemand die hem op de PS2 al online heeft gespeeld?
Ik heb PES 5 al online gespeeld op de PS2. Spel speelt ook online vloeiend, mits je tegen iemand speelt met een goede ping. In de rust van een wedstrijd wordt er van host gewisseld. Er zijn op dit moment meer dan 10.000 mensen geregistreerd. Je rank bepaald in welke league je bent ingedeeld, elke week wordt de league indeling vernieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
TheHammer schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 15:26:
[...]

Moet je je pakketje ff zien te traceren via internet.
Hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHammer
Door de traceer gegevens te gebruiken die je (waarschijnlijk) hebt gekregen van Bol.com.
Die moet je dan weer invoeren bij de site van PTT ofzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DelTorro
TheHammer schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 12:53:
[...]

Speelt 't gewoon lekker soepel?
Ook toernooitjes ofzo?
Het speelt erg soepel. Ik heb hier thuis een @home-verbinding die echt niet snel is maar het spel loopt online perfect. Heb zelden een vertraging en als er vertraginkjes optreden, zijn ze zo klein dat het bijna geen eens nadeel oplevert.
Je kunt kiezen voor een quick game of deelname in 1 van de game lobby's. Bij de quick game wordt een tegenstander gezocht. Heb al tegen 2 Duitsers en een Fransman gespeeld.
Bij de game lobby's wordt er volgens mij gewerkt met een knock-out systeem maar ik heb nog niet in zo'n lobby meegedaan. Verder kun je spelers challengen, erg leuk allemaal tot nu toe. Heb nog nooit online gespeeld hiervoor :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
TheHammer schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 15:53:
Door de traceer gegevens te gebruiken die je (waarschijnlijk) hebt gekregen van Bol.com.
Die moet je dan weer invoeren bij de site van PTT ofzo....
Deze site heb ik gevonden via google: https://secure.postplaza.nl/tracktrace/ maar dan moet je een barcode invullen, en is volgens mij als je zelf een pakket vestuurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHammer
Buffalo schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 15:57:
[...]

Deze site heb ik gevonden via google: https://secure.postplaza.nl/tracktrace/ maar dan moet je een barcode invullen, en is volgens mij als je zelf een pakket vestuurd...
Nee je krijgt die gegevens van de website waar je 't hebt gekocht.. maar weet niet of dat altijd is. Maar dat is iig wel de goeie site ja..
DelTorro schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 15:55:
[...]

Het speelt erg soepel. Ik heb hier thuis een @home-verbinding die echt niet snel is maar het spel loopt online perfect. Heb zelden een vertraging en als er vertraginkjes optreden, zijn ze zo klein dat het bijna geen eens nadeel oplevert.
Je kunt kiezen voor een quick game of deelname in 1 van de game lobby's. Bij de quick game wordt een tegenstander gezocht. Heb al tegen 2 Duitsers en een Fransman gespeeld.
Bij de game lobby's wordt er volgens mij gewerkt met een knock-out systeem maar ik heb nog niet in zo'n lobby meegedaan. Verder kun je spelers challengen, erg leuk allemaal tot nu toe. Heb nog nooit online gespeeld hiervoor :|
Speel je pc of ps2? Klink iig wel vet ja.. eindelijk ff testen of ik wel echt zo goed ben als ik denk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DelTorro
Speel je pc of ps2? Klink iig wel vet ja.. eindelijk ff testen of ik wel echt zo goed ben als ik denk :D
Ik speel PC. Heb wel 't idee dat als je client bent (1 helft lang), de losse ballen altijd voor de tegenstander zijn, passes die je geeft vaker het veld uit rollen etc. Het voelt alsof je dan vaak benadeeld wordt t.o.v. je tegenstander. Misschien verbeeld ik het me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Ik heb hem net gekocht bij E-plaza enschede, € 35,- maar! en nog een stuk of 3 zijn er.

Maar hoe kom je ingodsnaam online?
Je moet je serial invoeren en dan een wachtwoord, maar welk wachtwoord?
Voer ik gewoon zelf iets in, krijg ik een verification error

[ Voor 54% gewijzigd door Christiano007 op 27-10-2005 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHammer
DelTorro schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 16:26:
[...]

Ik speel PC. Heb wel 't idee dat als je client bent (1 helft lang), de losse ballen altijd voor de tegenstander zijn, passes die je geeft vaker het veld uit rollen etc. Het voelt alsof je dan vaak benadeeld wordt t.o.v. je tegenstander. Misschien verbeeld ik het me.
Ik hoop 't in ieder geval wel, was denk ik gwoon zo'n moment dat alles tegen zit en je gek wordt van elke bal die uitgaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Heb hem net ook gehaald bij de (een) FRS in A'dam. Ze hadden er nog plenty.

Even snel installeren, heb er al zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
Buffalo schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 15:19:
ik had em ook via bol.com gekocht, bij mij werd ie zelfs met een busje van de TPG gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Play.com is dus de goedkoopste om te kopen, ook de snelste qua levering en de betrouwbaarste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratis_vodka
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:32

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

Play is betrouwbaar maar levertijden zijn langer, reken op 5 werkdagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
Giel schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 17:01:
[...]

ik had em ook via bol.com gekocht, bij mij werd ie zelfs met een busje van de TPG gebracht.
Serieus, dus jij hebt hem al binnen via bol.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Iemand ergens al een goeie optionfile voor de PC versie gevonden?

Ik kon zelf niks vinden op een aantal bekende sites. Anders ga ik zelf wel ff aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

ZAMoRANo schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 17:16:
Iemand ergens al een goeie optionfile voor de PC versie gevonden?

Ik kon zelf niks vinden op een aantal bekende sites. Anders ga ik zelf wel ff aan de slag.
Kun jij wel gewoon online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DelTorro
Start het autorun.exe-bestandje op je DVD en kies in het menu voor 'User registration'. Je browser start op en gaat naar de site waar je je kunt registreren. Vul hier je serial in, verzin een wachtwoord en je bent klaar. Vul vervolgens datzelfde wachtwoord in als PES5 om een wachtwoord vraagt als je online wilt spelen.

Wat anders, enkele screens hier:

Profiel
Afbeeldingslocatie: http://img378.imageshack.us/img378/1231/profile2gl.jpg

Uitslagen
Afbeeldingslocatie: http://img427.imageshack.us/img427/7692/uitslagen24ni.jpg

Stand
Afbeeldingslocatie: http://img378.imageshack.us/img378/7430/stand0hy.jpg

Algemene stand
Afbeeldingslocatie: http://img378.imageshack.us/img378/3345/standalgemeen1fl.jpg

Lobby
Afbeeldingslocatie: http://img378.imageshack.us/img378/489/lobby1kx.jpg

Uitslagen in match lobby
Afbeeldingslocatie: http://img378.imageshack.us/img378/2206/uitslagen8hv.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkvE
  • Laatst online: 30-01 17:16
Het online spelen op de PS2 is echt sweeeeeeeeeeet. Super vet!! Enige nadeeltje is dat er af en toe geen verbinding kan worden gemaakt met een bepaalde tegenstander (zal wel met firewalls en routers te maken hebben) maar dan probeer je gewoon een andere tegenstander :+

Vormkracht10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

MarkvE schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 17:58:
Het online spelen op de PS2 is echt sweeeeeeeeeeet. Super vet!! Enige nadeeltje is dat er af en toe geen verbinding kan worden gemaakt met een bepaalde tegenstander (zal wel met firewalls en routers te maken hebben) maar dan probeer je gewoon een andere tegenstander :+
Kun je dan ook op je PS2 tegen iemand op een PC PES5 spelen? 8)7

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er veel online mogelijkheid bij de PC versie? Anders vind ik et niet waard om em te kopen :P , dan kan ik net zo goed bij mn buurjongen spelen als ik spelen wil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DelTorro
Ik heb sinds vanavond ineens veel meer last van lag. Kan dat liggen aan hoeveel mensen er op een server zitten of komt dat puur door je eigen en je tegenstanders verbinding?
Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.