Pro Evolution Soccer 5

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 2.822 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dracul schreef op woensdag 09 november 2005 @ 12:04:
De oorzaak ligt duidelijk bij Konami en mensen met een langzame computer en/of internetverbinding.
Het is toch belachelijk dat iemand met een highend systeem en snelle internetverbinding gedwongen zou moeten worden in een lage onacceptabele resolutie te gaan spelen terwijl het spel al slechts een maximale resolutie van 1280x1024 heeft en geeneens zo gedetaileerd is. Andere spellen kun je gewoon met 64 man in een 2048x1536 resolutie spelen en die spellen zijn nogeens veel meer gedetaileerd ook.
Die laatste gedachtegang had ik dus ook, ik speel namelijk (en die vriend ook) regelmatig BF2 op hoge settings waar ik geen problemen bij heb. Verder kan het bijna niet aan de verbinding liggen aangezien wij een ADSL met 20 mbit/s DL en 1 mbit/s UL hebben. Hopelijk zal Konami er snel wat aan doen!!

Hartelijk dank voor je toevoeging _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 13:41
wat kost zo'n netwerkadapter en hoe werkt dat nou precies? gaat dat via je je pc?
Ik internet namelijk thuis wireless via mijn laptop.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Netwerkadapter is gewoon achterop je PS2 pluggen.
Daar kan je je UTP kabel inpluggen vervolgens een spel opstarten, eerst je adapter configureren en registreren en dan kan je gamen.

Eigenlijk vrij makkelijk en je hoeft nix met je PC te doen, die heb je niet nodig ;)

Ik heb er hier in belgie €29 voor betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
Iemand enig idee of de Free Training in de Master League zin heeft?
Ik zit nu in mijn derde seizoen en als ik alleen competitie speel gaat het goed maar als ik bekerwedstrijden erbij speel kan ik na twee weken nauwelijks een fit elftal opstellen omdat ze allemaal behoorlijk moe zijn.

• Valandil
Daarom heb ik ook ongeveer 20 spelers :)

Tuurlijk zijn het niet allemaal toppers, maar is speel vaak genoeg tegen een tegenstander die ook zijn sterspelers op de bank heeft zitten.

wijze woorden

• Tigertje
Ik vermoedde al dat de oplossing zou zijn: veel spelers...

• Il Ljama
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-02-2023

Il Ljama

Spits ya in the face!

je moet inderdaad wel een brede basis hebben om op alle fronten mee te spelen. Enerzijds door belessures en kaarten en anderzijds door vermoeidheid. Het is echt heel belangrijk dit goed te volgen. Dubbele bezetting is bijna wel nodig om alle wedstrijden mee te kunnen spelen

It's better to remain silent and be thought a fool, than to speak out and remove all doubt!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Vandaag even een nieuwe dual-action meegenomen uit de stad daar mijn oude [2 jaar] niet volledig meer reageerde.
De d-pad is sterk verbeterd, kleiner en iets hoger.
Heb hem net uitgeprobeerd en het speelt stukken fijner. [ook omdat hij het feiloos doet natuurlijk]
Er zit nu ook een handig knopje op zodat de linker pook de d-pad overneemt zonder te configureren.
Ik heb nu bijna nooit meer dat ik per ongeluk schuin ga terwijl ik recht wil/loop.

Scoren gaat ineens ook een stuk makkelijker. ;)

Overigens vind ik het form systeem veel te grillig.
Het gebeurd veel te vaak dat je van blauw naar rood naar blauw gaat in 3 wedstrijden.
Uithouding slaat echt helemaal nergens op, na 2 wedstrijden een 3e van je groene balk weg?
Laat je iemand alleen het laatste kwartier meespelen dan is hij voor de volgende wedstrijd nog net zo vermoeid als voor de wedstrijd.
Deze 2 dingen mogen wmb beter uitgewerkt worden in de volgende versie.

Ik speel gewoon een league en elke wedstrijd moet ik minimaal 6 wissels toepassen. [basis 11]
Moet ik er wel bij zeggen dat ik liever iemand met een blauw pijltje of minder ook liever niet opstel als het anders kan.

[conditie reguleren hoeft/kan alleen in de master-league]

Only fools are enslaved by time and space.

Verwijderd

Tja, als je nog met het basis elftal speelt is het niet zo gek dat je zo vaak moet wisselen door vermoeidheid. Dat zijn allemaal amateur spelers zowat.

Spelers die ik aan heb gekocht hebben echt wel een goede conditie. Die kunnen gewoon alle wedstrijden meespelen tot aan de winterstop en daarna zijn ze weer fris en fruitig. Daarnaast merk ik geen verschil tussen een speler die redelijk vermoeid is en een speler die het helemaal niet is.

Tis geen waterdicht systeem, maar niet storend vind ik. Hebben jullie ook zo weinig blessures trouwens? Heb nog nooit een speler geblesseerd gehad en speel nu mn 5de seizoen ofzo.
Zal vast ook weer liggen aan de speler. Robben is bij Chelsea bijna altijd geblesseerd uitgevallen als ik tegen ze speelde. Kaarten worden ook een stuk minder snel gegeven. Voor een rode moet je flink beesten op de enkels van je tegenstander.

Verwijderd

Dat aanpassen gaan ze bij Konami echt niet doen, het is juist 1 van de belangrijkste features in de masterleague. Het is juist zaak dat je spelers rust geeft en op tijd wisselt (het liefst voor de 60e minuut) om consistent te kunnen presteren. Dit kan dus beteken dat je in het geval van een smalle selectie ze snel mogelijk een aantal spelers aan moet schaffen.

Het free trainen in de masterleague heeft overigens geen uitwerking op de conditie van de spelers.

Toch handig zo'n strategy guide ;)

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 21:22:
Tja, als je nog met het basis elftal speelt is het niet zo gek dat je zo vaak moet wisselen door vermoeidheid. Dat zijn allemaal amateur spelers zowat.
Nah ik bedoelde met basis 11 de 11 spelers die de vorige wedstrijd in de basis stonden.
Ik heb gewoon de hele selectie van Athletico-Madrid. ;)

Nogmaals, ik speel [nog] geen ML tot ik alle shirts heb en een up to date roster.
Aangezien Spanje volledig gelicenceerd is hou ik het gewoon op de Primera Division. :)

@ The-Unforgiven:

Het enige dat je wint met spelers wisselen na een uur is dat ze niet nog vermoeider raken terwijl het in mij ogen zo zou moeten zijn dat ze juist minder vermoeid aan de volgende wedstrijd kunnen beginnen.
Spelers die je spaart zouden dus meer groen moeten hebben voor de volgende wedstrijd en dat is volgens mij niet zo.
Pfew, is moeilijk uitleggen, begrijp je wat ik bedoel?
De groene balk vult alleen maar wanneer je iemand helemaal niet laat spelen.
Althans zo ervaar ik het.

[ Voor 31% gewijzigd door LoneRanger op 10-11-2005 21:41 ]

Only fools are enslaved by time and space.

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 20:24

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Bedoel je dat piggyback gebeuren?

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
Voor een rode moet je flink beesten op de enkels van je tegenstander.
Moet je maar eens een doorgebroken speler neermaaien dan kun je gelijk douchen. Maar het is wel beter dan bij PES4. Daar kreeg je vaak bij een overtreding thv strafschopgebied en dan aan de zijkant een rode prent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

`Wat een ongelovelijk groot verscihl tussen 2 sterren en 3 sterren trouwens. Bij 2 laten ze je langs lopen en bij 3 zitten ze continu op je enkels. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neeroeter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:27
Pfff, kon vanochtend maar net mijn kop weer boven water halen.... Moest met AZ werkelijk alle oefenwedstrijden doorlopen om genoeg poen te kunnen sparen in de 2e divisie master-league.

Blijft voorlopig sappelen, scoren is het probleem....( krijg er vaak maar eentje tegen )

Ben flink aan het improviseren met de strategie op manual, met verschillende opstellingen ( verdedigend/aanvallend ) en met individuele eigenschappen van spelers...

Heb wel een dingetje door: li.pookje kan je goed gebruiken om een vrije trap of corner laag te houden, met een mooie curve. Heb zo nu een iets betere productie ( arveladze is iig een redelijke spits )...

Dit alles op 6 sterren.

Iemand nog een eitje van columbus voor id aanval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 21:19
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 17:36:
`Wat een ongelovelijk groot verscihl tussen 2 sterren en 3 sterren trouwens. Bij 2 laten ze je langs lopen en bij 3 zitten ze continu op je enkels. :/
Met 5 sterren is het nog erger, spelers van de tegenpartij laten je niet spelen maar heel veel ballen en voorzetten gaan wel mis :( .

Het is niet zo dat het moeilijker wordt omdat de tegenstander beter speelt maar je eigen spelers worden slechter. Martins van Inter is een super snelle aanvaller maar ik word met 5 sterren steeds ingehaald door de verdediger. Dit is wel erg krom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad op 3 , 4 , 5 en 6 sterren maakt het niet uit tegen wie je speelt. Ze lopen je er altijd uit! Errug vaag!

Damn, dit is echt niet eerlijk..iedereen loopt je er uit. Elke rebound gat toevallig naar het goede mannetje van de tegenstander. Het lijkt wel of het 24 tegen 11 is. Als ze achter staan versieren ze even een vrije trap en die gaat er dan ff makkelijk in.. :X 8)7

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2005 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 19:06:
Inderdaad op 3 , 4 , 5 en 6 sterren maakt het niet uit tegen wie je speelt. Ze lopen je er altijd uit! Errug vaag!

Damn, dit is echt niet eerlijk..iedereen loopt je er uit. Elke rebound gat toevallig naar het goede mannetje van de tegenstander. Het lijkt wel of het 24 tegen 11 is. Als ze achter staan versieren ze even een vrije trap en die gaat er dan ff makkelijk in.. :X 8)7
Ik begin nu aan mijn 4de seizoen. In het begin had ik alle dingen die je beschrijft, bovendien vlogen aan alle kanten de passes dwars door mijn defensie waar niet zelden goals uit vielen. Nu aan het einde van het derde seizoen gebeuren die dingen steeds minder. Mijn elftal wordt beter, ik weet beter hoe ik het moet aanpakken. Ergens is dat toch de bedoeling van zo'n spel. Niet dat ik overigens kampioen ben geworden. Wel 5de met een positief doelsaldo, een paar mooie overwinningen en de Master Cup gepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Gewoon kwestie van oefenen, ik speel niks liever dan 6 sterren - heb 1 keer seizoen met Arsenal gewonnen, verder word ik meestal 2de of 3de. Op 6 sterren scoor ik makkelijker dan op 3-5 sterren, maar krijg ook meer goals tegen.

moet je maar eens tegen mensen spelen: dan is Martins ook niet bij te benen 8)7

[ Voor 37% gewijzigd door Terryb47 op 11-11-2005 22:20 ]

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel alleen maar online, maar ik vind het pass systeem rond uit slecht, ik wil een diepte pass geven door het midden, omdat daar de man vrij staatm wat doet ie, gaat ie boven langs terwijl daar juist mijn man gedekt word, echt echt zwaar iritand... door dit soort acties heb ik vaak problemen met scoren..

kut referee die de heletijd loop maar te fluiten om kleine dingetjes....

ergens wekt het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg echt de HELE tijd vrije trappen tegen, terwijl de tegenstander wel de bal kan afpakken zonder overtredingen te maken.
iemand een tip? ik probeer echt mn acties te timen, maar pressure1 en p2 hebben hetzelfde effect.

wbt dat bal drukken met schieten door linker pookje: loop je dan met de d-pad? en hoe moet t dan als je met t pookje loopt, rechter pookje gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DelTorro
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-01-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 22:39:
Ik speel alleen maar online, maar ik vind het pass systeem rond uit slecht, ik wil een diepte pass geven door het midden, omdat daar de man vrij staatm wat doet ie, gaat ie boven langs terwijl daar juist mijn man gedekt word, echt echt zwaar iritand... door dit soort acties heb ik vaak problemen met scoren..

kut referee die de heletijd loop maar te fluiten om kleine dingetjes....

ergens wekt het op.
Ligt denk ik echt aan het richten. Had hier met PES4 wel last van maar dat hebben ze er nu toch uitgehaald vind ik. Kom het namelijk zeer zelden tegen en dan is het volgens mij ook nog mijn eigen schuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 09:10

Smarron

The bend

Eergisteren met PSV van Ajax gewonnen met een potje exhibition. 11-2 :P Op 5 sterren, wel 30 mins.

Hoelang spelen jullie eigenlijk? Ik kies vrijwel altijd voor 30 minuten, zo wordt mijn spel veel minder gehaast en creer ik met die rust erin veel meer kansen.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 21:29:
Dat aanpassen gaan ze bij Konami echt niet doen, het is juist 1 van de belangrijkste features in de masterleague. Het is juist zaak dat je spelers rust geeft en op tijd wisselt (het liefst voor de 60e minuut) om consistent te kunnen presteren. Dit kan dus beteken dat je in het geval van een smalle selectie ze snel mogelijk een aantal spelers aan moet schaffen.

Het free trainen in de masterleague heeft overigens geen uitwerking op de conditie van de spelers.

Toch handig zo'n strategy guide ;)
Tja als echte diehard 'Pesser' mag de piggyback niet ontbreken, lijkt me! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DelTorro schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 19:17:
[...]

Ligt denk ik echt aan het richten. Had hier met PES4 wel last van maar dat hebben ze er nu toch uitgehaald vind ik. Kom het namelijk zeer zelden tegen en dan is het volgens mij ook nog mijn eigen schuld.
Richten doe ik dus echt wel goed hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-08 14:16
super game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DelTorro
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2005 @ 20:42:
[...]

Richten doe ik dus echt wel goed hoor...
Toch vreemd dan dat het bij mij wel goed gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En bij mij >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
Smarron schreef op zondag 13 november 2005 @ 11:52:
Eergisteren met PSV van Ajax gewonnen met een potje exhibition. 11-2 :P Op 5 sterren, wel 30 mins.

Hoelang spelen jullie eigenlijk? Ik kies vrijwel altijd voor 30 minuten, zo wordt mijn spel veel minder gehaast en creer ik met die rust erin veel meer kansen.
Alsof het leuk is om met 11-2 te winnen. Ik speel dus 10 minuten. Als je dan zulke cijfers haalt, zoals ik op het laatst deed met PES4 dan is het tijd voor een nieuwe versie. En die is er nu dus.
Ik heb nu allemaal spannende wedstrijden, net winnen, verliezen of gelijkspelen is veel spannender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-07 11:08

vegterb

[ZzZ]Vighter

PC:
Voor de mensen die nog wakker zijn: kan ik PES5 ook over netwerk spelen? Gewoon 2 pc's thuis staan en dan tegen elkaar? Of heeft het alleen on-line mogelijkheden?

En als die mogelijkheid er niet standaard in zit, weet iemand dan een mogelijkheid om dit wel te doen...

edit:

Ik weet hoe het spel heet: "Pro Evolution Soccer 5 - Online Soccer Game" :+

[ Voor 38% gewijzigd door vegterb op 14-11-2005 00:57 ]

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

gvd! Zit nu in mn 3e seizoen ML met valencia en ineens loopt alles in de soep. Ik scoor plotseling niet meer (ballen die er normaal 100% ingingen gaan nu tegen de paal of de speler neemt ze met z'n verkeerde been zodat ie over/naast gaat 8)7 ), conditie van mn spelers wordt niet beter (ook al laat ik ze 2 wedstrijden rusten :?) en wat ik eigenlijk nog het meest belachlijk vind, in 2 weken tijd 5(!) geblesseerden (waaronder 3 basisspelers). Heb echt het gevoel dat ik erbij wordt genaaid door de cpu na 3 seizoenen op nr1 te hebben gestaan, ze vinden me te goed ofzo :?

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol..zo slim zijn ze ook weer niet daar hoor.
Mijn eerste blessure in 4 seizoenen: van der Vaart en dan gelijk 34 weken eruit! Ze dachten laten we et maar gelijk goed doen dan, maar dat zijn toch geen tijden voor een blessure. Alhoewel ie wel flink geslacht werd op het veld, en daarna flink lag te creperen toen ie afgevoerd werd 8) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar je de PES 5 Guide kan krijgen hier in Nederland of normaal kan bestellen zonder credit card maar gewoon met acceptgiro ofzo?

Of een pdf downloadje:P:P

Alvast bedankt moet die gids hebben })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Jay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:15

K-Jay

Klaas Jan

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 12:13:
Weet iemand waar je de PES 5 Guide kan krijgen hier in Nederland of normaal kan bestellen zonder credit card maar gewoon met acceptgiro ofzo?

Of een pdf downloadje:P:P

Alvast bedankt moet die gids hebben })
Ik zou zeggen, lees het topic eens door, dan zie je vanzelf de woorden 'MediaMarkt' en 'bol.com' voorbij komen :)

Beter remmen=sneller racen: loadcellmod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

De FRS verkoopt de guide ook. Daar(Apeldoorn) heb ik hem anderhalve week geleden gekocht voor 14,95 Euro.

Ik speel altijd 15 minuten en uiteraard op 5 sterren net zoals ik PES4 speelde. Mijn wedstrijden eindigen inderdaad ook vaak met 1 doelpunt verschil. Soms twee maar meer dan twee gebeurt zelden. In PES4 kapte ik regelmatig een verdediger of hele verdediging uit waardoor ik door een pass breed te geven een 100% kans schepte voor een ploeggenoot. Ook scoorde ik bijna de helft van mijn doelpunten dmv kopballen na aanvallen via de flanken. Daarnaast scoorde ik ook nog regelmatig via uitbraken dmv lobjes of het uitspelen van de keeper. Deze drie manieren van scoren zijn een stuk zeldzamer geworden in PES5 door aanpassingen van de AI door Konami.

Nee, toen ik de eerste keer PES5 speelde en dezelfde ploeg, tactiek en handmatig geeditte opstelling koos als in PES4 viel me meteen op dat ik veel minder die kansen deed creeren dan in PES4. Dat is een positief ding, aangezien het een gevoel geeft van een nieuw spel. Zo'n 11-2 uitslag als ik hierboven zie zou voor mij betekenen dat het spel in de kast zou verdwijnen maar ik denk niet dat het bij mij zover komt dat ik zulke uitslagen neerzet. Nou speel ik geen dertig minuten en zijn league en masterleague wedstrijden van een hogere moeilijkheidsgraad dan oefenwedstrijden maar of het nu PES is of een ander sportspel ik haal veel meer plezier uit een hardverdiende overwinning met 1 doelpunt verschil of het houden van de nul in een returnwedstrijd dan dat ik met dikke cijfers win. Ik was dan ook blij toen ik de eerste keer in PES5 de eredivisie speelde op 5 sterren, dat ik als negende eindigde en niet als kampioen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
maar of het nu PES is of een ander sportspel ik haal veel meer plezier aan een hardverdiende overwinning met 1 doelpunt verschil of het houden van de nul in een returnwedstrijd dan dat ik met dikke cijfers win. Ik was dan ook blij toen ik de eerste keer in PES5 de eredivisie speelde op 5 sterren ik als negende eindigde en niet als kampioen.
Precies! Laatst speelde ik tegen AC-Milan. De wedstrijd ging gelijk op. Maar ik zat continu peentjes te zweten vanwege de vlijmscherpe counters van Milan. En inmiddels diep in blessuretijd krijg ik een corner, stand nog steeds 0-0. Die wordt vervolgens door mijn spits spijkerhard tegen de touwen wordt gekopt....nou ik zeg je...dat is genieten met een hoofdletter G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 17:18
mmmmmmmmmmmm, wanneer ik op Netwerk klik zie ik mijn serie nummer en moet ik een paswoord invoeren. Dat paswoord weet ik dus niet en volgens het boekje moet als je jezelf de 1ste keer online aanmeld een EULA te zien krijgen en wat gegevens invullen. Dat heb ik dus nooit gezien..

Iemand tips? moet ik me ergens anders registeren (website ofzow) gezocht maar kan niet vinden en volgens het boekje moet het dus ingame.

|:( |:( |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
gideon82 schreef op maandag 14 november 2005 @ 18:51:
mmmmmmmmmmmm, wanneer ik op Netwerk klik zie ik mijn serie nummer en moet ik een paswoord invoeren. Dat paswoord weet ik dus niet en volgens het boekje moet als je jezelf de 1ste keer online aanmeld een EULA te zien krijgen en wat gegevens invullen. Dat heb ik dus nooit gezien..

Iemand tips? moet ik me ergens anders registeren (website ofzow) gezocht maar kan niet vinden en volgens het boekje moet het dus ingame.

|:( |:( |:( |:( |:(
Je moet het topic eens goed doorlezen voor je post en wat minder smiley's kan ook geen kwaad. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
ZAMoRANo schreef op maandag 14 november 2005 @ 18:56:
[...]

Je moet het topic eens goed doorlezen voor je post en wat minder smiley's kan ook geen kwaad. ;)
welke van de 35 pagina's slimpie..
Pro Evolution Soccer 5 geen resultaten :X B)

Heb nog wel speciek naar TS gekeken, maar die was :X

Oplossing voor online registratie:
Start het autorun.exe-bestandje op je DVD en kies in het menu voor 'User registration'. Je browser start op en gaat naar de site waar je je kunt registreren. Vul hier je serial in, verzin een wachtwoord en je bent klaar. Vul vervolgens datzelfde wachtwoord in als PES5 om een wachtwoord vraagt als je online wilt spelen.

[ Voor 72% gewijzigd door mrFoce op 14-11-2005 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Sorry hoor maar die vraag is echt al verschillende keren voorbij gekomen (en beantwoord).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
ZAMoRANo schreef op maandag 14 november 2005 @ 19:00:
Sorry hoor maar die vraag is echt al verschillende keren voorbij gekomen (en beantwoord).
Sorry hoor maar ik ga geen 35 pagina's door zitten lezen... Als je zo zat bent om m elke keer te beantwoorden, PM het dan naar de TSer en zorg dat die ze TS edit O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:34

ZieMaar!

Moderator General Chat
gideon82 schreef op maandag 14 november 2005 @ 19:02:
[...]

Sorry hoor maar ik ga geen 35 pagina's door zitten lezen... Als je zo zat bent om m elke keer te beantwoorden, PM het dan naar de TSer en zorg dat die ze TS edit O-)
PM? Maar een wat betere TS zou geen kwaad kunnen, topic is ook bijna vol...

Maar wat heb ik net zitten vloeken. Sta ik 2-0 voor met rust, tegenstander was werkelijk klaar voor de sloop, hij hoste tweede helft, paar minuutjes bezig, kom ik alleen voor de keeper. Geen probleem, schijnschot, ik ben er langs, schiet....Alles vast. 10s ofzo, dan de melding, lost connection. Prima. Maar, wat nu, 3-0 verloren! Terwijl ik er niets aan kon doen! Aangezien die knul pas 2 of 3 potjes gewonnen had, kostte dat aardig wat punten.....

Valt me trouwens op dat veel mensen hun opstelling ontzettend aanpassen. Doen jullie dat ook? 't Enige wat ik doe is wat marking instellen (om het ontzettend vleugelspel van de meesten te temmen) en een quicksetting, afhankelijk van de stand en de verwachting van het wedstrijdverloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Ik pas gemiddeld 1 keer per wedstrijd mijn systeem aan. De ene keer pas ik de hele wedstrijd niets aan maar de volgende wedstrijd misschien 2 keer. Ook gebruik ik de quick setting. Ik kijk zoiezo naar het systeem van de tegenstander omdat sommige systemen gewoon moeilijk te bespelen zijn met het systeem dat ik graag speel(4-3-3). Tegen grote clubs speel ik vaak met vijf of zes middenvelders iets verdedigender en dat werkt bij mij zeer effectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey mensjes lijk deze maand november wel beetje gek.
Nadat ik Pro evo 5 heb gekocht 2 weken terug heb ik nu ook call of duty 2 gekocht origineel nadat ik ze beide had gedownload echt 2 superspellen.

En heb zelfs gister de official guide besteld op bol.com.

Waar wat ik even kwijt wou over de vrijetrappen probeer een bal eens een tegendraads effect te geven 4 op de 5 vliegen er bij me in misschien iemand hier al eens geprobeerd?

Misschien is het ook wel wat om iedereen hier z`n online game naam hier neer te zetten zodat we weten wie de tweakers daaro op evozone zijn:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 09:38:
Ey mensjes lijk deze maand november wel beetje gek.
Nadat ik Pro evo 5 heb gekocht 2 weken terug heb ik nu ook call of duty 2 gekocht origineel nadat ik ze beide had gedownload echt 2 superspellen.

En heb zelfs gister de official guide besteld op bol.com.

Waar wat ik even kwijt wou over de vrijetrappen probeer een bal eens een tegendraads effect te geven 4 op de 5 vliegen er bij me in misschien iemand hier al eens geprobeerd?

Misschien is het ook wel wat om iedereen hier z`n online game naam hier neer te zetten zodat we weten wie de tweakers daaro op evozone zijn:P
Dat laatste is een goed idee, maar dat met die vrije trappen, dat sommigen er 4 van de 5 erin schieten.
In al mijn online games, heb ik genoeg vrije trappen tegengehad, maar nog nooit heeft iemand er eentje gescoord.
Heb ongeveer 70 wedstrijden gespeeld, ook tegen top 100 spelers, waaronder FEDOR (nr1) en geen bal die er in ging.
leuk voor mij, maar wat ik me afvraag, scoort iedereen wel daadwerkelijk veel uit een vrije trap ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ratsja schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 11:55:
[...]

Dat laatste is een goed idee, maar dat met die vrije trappen, dat sommigen er 4 van de 5 erin schieten.
In al mijn online games, heb ik genoeg vrije trappen tegengehad, maar nog nooit heeft iemand er eentje gescoord.
Heb ongeveer 70 wedstrijden gespeeld, ook tegen top 100 spelers, waaronder FEDOR (nr1) en geen bal die er in ging.
leuk voor mij, maar wat ik me afvraag, scoort iedereen wel daadwerkelijk veel uit een vrije trap ?
Hoe heet jij online dan wil ik wel potje tegen je spelen mag je me lekker neer maaien:P op 20 meter van de goal zal ik`s met henry laten zien wat ik kan:P:P

Ik heet ps lonehitman online daaro.
Speel nu in divisie 3B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het nog steeds best wel moeilijk om een goeie vrije trap te nemen. Ik schiet namelijk nog redelijk vaak in de muur om :/
Misschien toch maar weer eens een training doen, tenzij iemand hier goeie tips heeft die ik eens kan proberen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Ik scoorde deze week mijn eerste vrije trap!

Ik kies een hoek door daar op te richten, vervolgens schieten (balkje voorbij de helft) en naar voren indrukken voor meer kracht. Verders geen curve oid. :D

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 12:15:
Ik vind het nog steeds best wel moeilijk om een goeie vrije trap te nemen. Ik schiet namelijk nog redelijk vaak in de muur om :/
Misschien toch maar weer eens een training doen, tenzij iemand hier goeie tips heeft die ik eens kan proberen O-)
richt zeg maar naast de goal en met het schieten dan een richtingstoets indrukken richting goal dan curft die weer nar de goal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 12:45:
[...]

richt zeg maar naast de goal en met het schieten dan een richtingstoets indrukken richting goal dan curft die weer nar de goal
Als je over een muur wilt heen schieten, moet je R2 knop in houden tijdens het schieten en vast houden, het schijnt ook dat je kruisje weer moet in drukken om, de bal te laten dalen wat overgens, bij mij niet echt werkt.

wik je dat bal gewoon loeierhard ergens door heen trappen houd je de R1 toets in gedrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 13:41:
[...]

Als je over een muur wilt heen schieten, moet je R2 knop in houden tijdens het schieten en vast houden, het schijnt ook dat je kruisje weer moet in drukken om, de bal te laten dalen wat overgens, bij mij niet echt werkt.

wik je dat bal gewoon loeierhard ergens door heen trappen houd je de R1 toets in gedrukt.
Nog nooit gehoord dat met R2 etc naja zal wel waar zijn krijg morgen de gids binnen van pro evo kijken of ik er dan nog meer in kan knallen met wat tips:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

zo doe ik het (al vanaf pes3)

Belangrijk is natuurlijk wel dat je vrijetrapnemer goede stats heeft voor free kick accuracy en curling (hoge shotpower en shot technique kan ook wel prettig zijn maar is niet vereist)

dichterbij dan 25 meter: R2 ingedrukt houden en dan op "gevoel" zeg maar net naast de kruising richting (hangt er vanaf wat de curling stats van je speler zijn, bv bij Beckham kun je em een heel eind aan de buitenkant van de kruising richten en zeilt ie er met gigantisch effect in). Sta je helemaal goed en heb je R2 ingedrukt dan 1e keer het schotbalkje tot 1/4 laten gaan en voordat je schiet nog een keer schietknop indrukken en dan het balkje tot ongeveer de helft of net erover laten gaan (hangt er vanaf hoe ver je van de goal staat, bv bij 20 meter moet je em echt niet over de helft laten komen, terwijl bij bv 24 meter je best een stukje erover mag komen)

25 tot 32 meter: Ongeveer het zelfde richten als hierboven alleen wel opletten, want als je speler bv lage curling stats heeft dan gaat ie strepen dus hoef je niet zover naast de kruising te richten omdat de afstand groter is. Heb je eenmaal gericht, dan R1 ingedrukt blijven houden en naar voren/boven op je 4-puntsdruktoets, schotbalkje 1e keer tot ongeveer 3/4 tot de helft laten komen en de dan nog een keer schietknop indrukken en zorgen dat het balkje tot max 1/4 over de helft komt.

Ik ben al vanaf pes3 die vrije trappen aan het trainen en heb gemerkt dat je als je R2 indrukt tijdens het schieten de bal dan in boogje gaat (dus stijgen, snel dalen) en als je R1 indrukt de bal meer in streep gaat. Als je hierbij nog je 4puntsdruktoets omhoog drukt dan raak je em meer met je wreef (waardoor de bal harder gaat), terwijl als je naar onder drukt dan raak je em meer met de binnenkant (waardoor de bal traag gaat).

Je moet het maar eens proberen in de training, na een tijdje krijg je de feeling wel en rag je ze ook vanuit alle hoeken en standen erin ;)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:48
he effe een vraagje, is waarschijnlijk wl aan bod geweest maar kan het neit vinden is er een manier om in pes5 de moeilijkheidsgraad omlaag te schroeven, ben een beginner en wedstrijden lukken met voor geen ruk speel altijd gelijk om uiteindelijk aan de penalties te gaan maar ja zo wordt ik neit ebter

spel ziet er trouewsn stukken beter uit dan fifa en de gameplay ig gewoon echt beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar vind ik het password dat ik moet hebben als ik over het netwerk wil spelen ( pc versie ) Ik bedoel geen illegale praktijken natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerpaki schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 15:33:
he effe een vraagje, is waarschijnlijk wl aan bod geweest maar kan het neit vinden is er een manier om in pes5 de moeilijkheidsgraad omlaag te schroeven, ben een beginner en wedstrijden lukken met voor geen ruk speel altijd gelijk om uiteindelijk aan de penalties te gaan maar ja zo wordt ik neit ebter

spel ziet er trouewsn stukken beter uit dan fifa en de gameplay ig gewoon echt beter
Moeilijkheidsgraad wordt weergeven in Sterren. Hij staat standaard op 3 sterren maar dit is voor een beginner best moeilijk. Deze kan je meer of minder zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DelTorro
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 16:30:
Waar vind ik het password dat ik moet hebben als ik over het netwerk wil spelen ( pc versie ) Ik bedoel geen illegale praktijken natuurlijk
1 Paginaatje terug staat:

Oplossing voor online registratie:
Start het autorun.exe-bestandje op je DVD en kies in het menu voor 'User registration'. Je browser start op en gaat naar de site waar je je kunt registreren. Vul hier je serial in, verzin een wachtwoord en je bent klaar. Vul vervolgens datzelfde wachtwoord in als PES5 om een wachtwoord vraagt als je online wilt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 13:41:
[...]

Dat werkt dus niet. Zo ging het in PES4, maar nu is het veranderd. Als je een zachte (boog) vrijetrap wil doen, hou je tijdens het verschijnen van het balkje "passen" ingedrukt. Als je een harde (streep) vrije trap wil, houd je "dieptebal" ingedrukt tijdens het balkje. Als je een pisboog wil maken hou je daarbij ook nog eens naar beneden ingedrukt of voor een loeihard (adriano) schot, omhoog.

Kortom: omlaag en omhoog veranderen de boog van je vrije trap aanzienlijk, "passen" en "dieptebal" in mindere mate.

Hoe zit het trouwens met de leagues, want ik lees hier dat mensen tegen de nummer 1 hebben gespeeld, maar op de PS2 online, staat er duidelijk iemand anders op nummer 1....Het is dus niet mogelijk om met je PC tegen een PS2-er te spelen (niet verrassend), maar waarop spelen jullie dan?

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pc uiteraad!

hmm, met R2 schop ik dus echt wel over een muur heen...

heb nog met de training daarop geoefend, was denk ik echt geen toeval..
maar goed ik zal de training nog ff doornemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

Sluuz schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 21:23:
[...]

Dat werkt dus niet. Zo ging het in PES4, maar nu is het veranderd. Als je een zachte (boog) vrijetrap wil doen, hou je tijdens het verschijnen van het balkje "passen" ingedrukt. Als je een harde (streep) vrije trap wil, houd je "dieptebal" ingedrukt tijdens het balkje. Als je een pisboog wil maken hou je daarbij ook nog eens naar beneden ingedrukt of voor een loeihard (adriano) schot, omhoog.

Kortom: omlaag en omhoog veranderen de boog van je vrije trap aanzienlijk, "passen" en "dieptebal" in mindere mate.

Hoe zit het trouwens met de leagues, want ik lees hier dat mensen tegen de nummer 1 hebben gespeeld, maar op de PS2 online, staat er duidelijk iemand anders op nummer 1....Het is dus niet mogelijk om met je PC tegen een PS2-er te spelen (niet verrassend), maar waarop spelen jullie dan?
Ik speelde tegen de nummer 1, ik speel op de PC. FEDOR was het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 12:02:
[...]

Hoe heet jij online dan wil ik wel potje tegen je spelen mag je me lekker neer maaien:P op 20 meter van de goal zal ik`s met henry laten zien wat ik kan:P:P

Ik heet ps lonehitman online daaro.
Speel nu in divisie 3B
op de PC ?

ik heet daar TRUMAN, speel 2e divisie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
Wat ik behoorlijk irritant vind is als spelers afwezig zijn, vanwege nationale team. Als ze dan terugkomen zijn ze volledig afgedraaid. Kunnen ze daarna nog een paar wedstrijden niet ingezet worden. Momenteel is mijn volledige voorhoede net weggeweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben dus bezig geweest met oefenen op vrije trappen, maar blijf t lastig vinden om over de muur te trappen zonder dattie over gaat.
En kun je ook met buitenkant schoen trappen? zodat de bal de andere kant op krult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ratsja schreef op woensdag 16 november 2005 @ 13:10:
[...]

op de PC ?

Jeps op de pc

Lonehitman dus.

Heb ook al wel tegen je gespeeld volgens mij was een gelijkspel meende ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ratsja schreef op woensdag 16 november 2005 @ 13:10:
[...]

op de PC ?

Hey Ratsja / Truman. Heb je al een paar keer proberen op te zoeken, maar nog niet een keer resultaat. Ik speel ook 2e divisie en wil wel es tegen een mede GoT-er gamen.

Welke dagen / tijden heb ik meeste kans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien heb ik ook al een aantal keren tegen iemand gespeeld, mijn naam is "Groningen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Lonehitman komt me bekend voor, maar ik weet het niet zeker. Ik heet online ook Ziemaar en speel in de 2e divisie, maar heb vanavond een aantal potjes van 1e divisie spelers gewonnen. Valt me op dat heel veel spelen ook automatisch hoger spelen betekent.

Mooiste potje was met fiorentina (ik) tegen een Engelse club, met die Jaäskelainen ofzo op goal, weet zo niet welke ploeg dat is. Erg spannend, mooie aanvallen, erg lekker potje. Net ook nog Juve tegen Milan gespeeld, ik was Juve, heerlijk open wedstrijd, ook gewonnen, beide waren spelers uit de 1e divisie.

[ Voor 1% gewijzigd door ZieMaar! op 16-11-2005 21:39 . Reden: heel slecht geplaatste s ]

Verwijderd

Ik vond al dat de penalties in pes5 gemakkelijk gegeven worden, maar vandaag waren het er wel heel veel in 1 wedstrijd.

4-0 tegen FC Groningen, en jawel, allemaal gescoord uit een penalty :P
(toegegeven, naar de laatste ging ik op zoek, maar de andere drie kreeg ik in de schoot geworden)

Zo kun je natuurlijk ook winnen ;)

• TheHammer
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-01-2024
mijn naam is BeenZ wie daagt me uit ? :)

om 17.45

• ratsja

ratsja

bi polair

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 16:41:
[...]

Hey Ratsja / Truman. Heb je al een paar keer proberen op te zoeken, maar nog niet een keer resultaat. Ik speel ook 2e divisie en wil wel es tegen een mede GoT-er gamen.

Welke dagen / tijden heb ik meeste kans?
Ik jou ook wel een paar keer gezocht, alleen de komende dagen zal is sowieso niet online zijn, heb het te druk met werk.

• ratsja

ratsja

bi polair

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 16:17:
[...]

Jeps op de pc

Lonehitman dus.

Heb ook al wel tegen je gespeeld volgens mij was een gelijkspel meende ik
Ik kan het me niet herinneren, met welk team speelde je ?

Tevens ben ik van mening dat je mooiere wedstrijden krijgt als beide spelers een middenmoter als team nemen, en niet steeds JUVE, MILAN, MADRID enz...

• MarkvE
  • Laatst online: 30-01 17:16
ratsja schreef op donderdag 17 november 2005 @ 09:55:
[...]

Tevens ben ik van mening dat je mooiere wedstrijden krijgt als beide spelers een middenmoter als team nemen, en niet steeds JUVE, MILAN, MADRID enz...
Inderdaad, het is veel leuker om Ajax - Celtic of Parma - Hamburger SV te spelen dan Brazilië - Frankrijk of Chelsea - AC Milan.

Vormkracht10

• TheHammer
MarkvE schreef op donderdag 17 november 2005 @ 11:51:
[...]

Inderdaad, het is veel leuker om Ajax - Celtic of Parma - Hamburger SV te spelen dan Brazilië - Frankrijk of Chelsea - AC Milan.
klopt.. maar probeer dat maar eens voor mekaar te krijgen tegen zo'n mof bijvoorbeeld die of ac milan, bayern of zelfs Brazilie tegen een club speelt.

Laatst klikte ik perongeluk op Treviso terwijl ik inter wou zijn.. dan wordt 't pas spannend omdat je niet meer terug kan.. uiteindelijk met penalty's van ac milan gewonnen :D

Maar kleine club zijn tegen een grote geeft ook wel een grotere kick als je wint.. je team moet dan echt harder werken

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
TheHammer schreef op donderdag 17 november 2005 @ 12:38:
[...]

klopt.. maar probeer dat maar eens voor mekaar te krijgen tegen zo'n mof bijvoorbeeld die of ac milan, bayern of zelfs Brazilie tegen een club speelt.

Laatst klikte ik perongeluk op Treviso terwijl ik inter wou zijn.. dan wordt 't pas spannend omdat je niet meer terug kan.. uiteindelijk met penalty's van ac milan gewonnen :D

Maar kleine club zijn tegen een grote geeft ook wel een grotere kick als je wint.. je team moet dan echt harder werken
Je hebt helemaal gelijk, maar laatst gebeurde me het volgende, ik was Ajax,hij een of andere Duitse club. Alletwee sta je dan op je team, dus ok, spelen maar. Ik klik op X, ga verder, kiest hij supersnel Brazilië en voor ik iets kan doen, zijn we de opstellingen aan het instellen...Dat vind ik wel erg jammer...

• DelTorro
ZieMaar! schreef op donderdag 17 november 2005 @ 16:17:
[...]

Je hebt helemaal gelijk, maar laatst gebeurde me het volgende, ik was Ajax,hij een of andere Duitse club. Alletwee sta je dan op je team, dus ok, spelen maar. Ik klik op X, ga verder, kiest hij supersnel Brazilië en voor ik iets kan doen, zijn we de opstellingen aan het instellen...Dat vind ik wel erg jammer...
Dat is wel een klote-actie idd. Je kunt dan ook niet meer die room verlaten.
Als ik tegen iemand speel die Brazilië kiest, ben ik ook gewoon Brazilië omdat dan de strijd misschien nog gelijk is. Met Brazilië kun je namelijk van iedereen winnen.

Ben wel benieuwd naar jullie stats. Ben opnieuw begonnen met mijn account. Heb er nu 9 gewonnen, 3 gelijk en 4 verloren. krijg er 1.34 gemiddeld tegen (eigenlijk te veel, wil wel onder de 1.0 zitten) en scoor er 1.74/wedstrijd. Jullie?

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag de PC demo gedownload, omdat me PS2 het heeft begeven. Heb alleen een paar problemen, het spel gaat traag, dit heeft volgens mij met me Videokaart te maken. Dat is namelijk een onboard 64 MB kaartje. Het verder laden enz in het spel gaat wel goed.

Zou dit problemen verholpen kunnen worden, als ik een betere videokaart koop? Ik heb ook nog een geforce mx440 64mb, maar met die zou het ook niet beter gaan toch?

Verdere Systeem:
AMD Sempron 3000+
512 MB geheugen

En zou bijv. een Asus GeForce V9520-TD voldoen om goed op Normal quality te kunnen spelen?

Alvast Bedankt

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 19:48:
Ik heb sinds vandaag de PC demo gedownload, omdat me PS2 het heeft begeven. Heb alleen een paar problemen, het spel gaat traag, dit heeft volgens mij met me Videokaart te maken. Dat is namelijk een onboard 64 MB kaartje. Het verder laden enz in het spel gaat wel goed.

Zou dit problemen verholpen kunnen worden, als ik een betere videokaart koop? Ik heb ook nog een geforce mx440 64mb, maar met die zou het ook niet beter gaan toch?

Verdere Systeem:
AMD Sempron 3000+
512 MB geheugen

En zou bijv. een Asus GeForce V9520-TD voldoen om goed op Normal quality te kunnen spelen?

Alvast Bedankt
Tuurlijk, Verder is je systeem goed, alleen een beter video kaart, zal al een helehoop versnelling leveren.

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
DelTorro schreef op donderdag 17 november 2005 @ 16:26:
[...]

Dat is wel een klote-actie idd. Je kunt dan ook niet meer die room verlaten.
Als ik tegen iemand speel die Brazilië kiest, ben ik ook gewoon Brazilië omdat dan de strijd misschien nog gelijk is. Met Brazilië kun je namelijk van iedereen winnen.

Ben wel benieuwd naar jullie stats. Ben opnieuw begonnen met mijn account. Heb er nu 9 gewonnen, 3 gelijk en 4 verloren. krijg er 1.34 gemiddeld tegen (eigenlijk te veel, wil wel onder de 1.0 zitten) en scoor er 1.74/wedstrijd. Jullie?
't Gebeurde me net weer, tegen zo'n Duitser. Gelukkig werkt Alt-F4 dan wel, dat telt in 'pre-match' nog niet als disconnect, maar echt leuk is het niet.

Al mijn stats weet ik zo niet, maar bij de volgende degradatie/promotie ronde kom ik in de middenmoot van D2 uit. Zit nu nog in 3A, maar dat komt omdat ik een tijdje erg weinig gespeeld heb...

Verwijderd

Moffen en hun streken ook altijd :X

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 19:42

KroeT

[...]

Ik kan plotseling niet meer inloggen, en ik kan mijn wachtwoord op http://pes5web.winning-eleven.net/pes5ec/reguser/ ook niet meer veranderen. De site zegt dat wachtwoord en registratiecode niet overeen komen. Ik heb ze al een mail gestuurd, maar ik ben even niet vrolijk :/
Bah, gisteren binnen gekomen, en nu al problemen :|

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zitten echt zwaar iritante bugs in dit spel....

Speel je online, wil je met de keeper een pass geven naar je verdediger tijden het uitrappen, staat er een aanvaller naast mijn verdediger, oke dan wil ik wel naar mij andere verdediger passen, NO FUCKING WAY, pass hij hem naar mijn verdediger die gedekt wordt, er is nog een hele was lijst, wat ik hier morgen wel neer zit.. wordt schijt ziek van die kleine bugs verzieken het spel wel deels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHammer
ZieMaar! schreef op donderdag 17 november 2005 @ 16:17:
[...]

haha ja dat klinkt me bekend in de oren! dat is gewoon typisch zo'n m*ffen streek, dus als je tegen een duitser speelt, ALTIJD eerst wachten tot hij een club heeft gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHammer
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 00:38:

Speel je online, wil je met de keeper een pass geven naar je verdediger tijden het uitrappen, staat er een aanvaller naast mijn verdediger, oke dan wil ik wel naar mij andere verdediger passen, NO FUCKING WAY, pass hij hem naar mijn verdediger die gedekt wordt, er is nog een hele was lijst, wat ik hier morgen wel neer zit.. wordt schijt ziek van die kleine bugs verzieken het spel wel deels.
klopt is idd iets wat PES altijd al heeft gehad.. maar als je met R2 goed aanneemt is 'r niks aan de hand, ik bouw 90% gewoon op.. de rest lange ballen op Adriano :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
Dat is geen bug, je moet gewoon opletten dat je verdediger niet gedekt wordt of een stukje naar voren lopen met je verdediger zodra de bal gespeeld wordt en gelijk naar de volgende verdediger spelen. En anders die bal naar voren hensen.

Het spelen met kleine clubs is inderdaad veel leuker.. Speel de laatste 2 weken veel met Udinese.. Erg leuk en ik heb al van verschillende spelers met grote teams gewonnen (onderschatting :))

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 00:38:

Het is ook nichterig dat je tegenspeler dan loopt te fucken bij je verdediger, heeft niets met voetbal te maken, beetje pressen ok, maar dit is idd een bug, ik doe het per definitie niet.
In deze situatie schoppen ze vaak mijn keeper onderuit.
Ik pass naar de verdediger en terug naar de keeper en jawel , bAm sliding, keeper onderuit, maar geen kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macer schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 10:04:
Dat is geen bug, je moet gewoon opletten dat je verdediger niet gedekt wordt of een stukje naar voren lopen met je verdediger zodra de bal gespeeld wordt en gelijk naar de volgende verdediger spelen. En anders die bal naar voren hensen.

Het spelen met kleine clubs is inderdaad veel leuker.. Speel de laatste 2 weken veel met Udinese.. Erg leuk en ik heb al van verschillende spelers met grote teams gewonnen (onderschatting :))
Ik bedoel als de keeper uit neemt, dat je maar naar een verdediger kan passen, die altijd gedekt word omdat mensen er snel heen lopen, waardoor je geen pass over de grond kan maken.
En de bug is dus dat je niet naar andere verdedigers kan spelen.

dan mag jij me wel ff wijs maken hoe ik dat kan verkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 15:26:
[...]

Ik bedoel als de keeper uit neemt, dat je maar naar een verdediger kan passen, die altijd gedekt word omdat mensen er snel heen lopen, waardoor je geen pass over de grond kan maken.
En de bug is dus dat je niet naar andere verdedigers kan spelen.

dan mag jij me wel ff wijs maken hoe ik dat kan verkomen.
Als iemand hem strak dekt, moet je gewoon niet spelen, anders gelijk doorspelen of anders afschermen inderdaad...Maar ideaal is anders...

Wat ik ook jammer vind, is dat het bij een disconnect sowieso 3-0 is. Ik stond tegen een gastje met rust 3-0 voor, was er helemaal klaar voor die gozer met 7-0 naar huis te sturen en zo mijn doelpunten wat omhoog te brengen, disconnect die aap. Als je graag tegen (veel) hoger geplaatste spelers wil spelen, maak het dan ook af, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Laatst online: 13-09 19:42

KroeT

[...]

Ik vind het een beetje vervelend dat een Quick Match bij de automatische selectie van een tegenstander geen rekening houdt met je niveau. Ik ben een kansloos amateurtje met 40 punten uit 25 wedstrijden, en dat blijf ik als ik tegen 1ste divisiespelers blijf spelen. Die gasten tikken me er meestal moeiteloos uit, en ik wil eigenlijk wel binnen de amateurdivisie spelen totdat ik wat beter ben. Ik kom er echter niet echt uit hoe ik tegen lotgenoten kan spelen. Het aanmaken van een room genaamd 'I suck, amateurs only please' lijkt een tegengestelde uitwerking te hebben. Dan komt ZieMaar bij wijze van spreken meteen aanhuppelen om zijn doelsaldo omhoog te brengen. Ik disconnect overigens nooit, dat je dat even weet ;)

Maar hoe kan ik tegen 'even slechte' spelers voetballen?

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
KroeT schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 13:46:
Ik vind het een beetje vervelend dat een Quick Match bij de automatische selectie van een tegenstander geen rekening houdt met je niveau. Ik ben een kansloos amateurtje met 40 punten uit 25 wedstrijden, en dat blijf ik als ik tegen 1ste divisiespelers blijf spelen. Die gasten tikken me er meestal moeiteloos uit, en ik wil eigenlijk wel binnen de amateurdivisie spelen totdat ik wat beter ben. Ik kom er echter niet echt uit hoe ik tegen lotgenoten kan spelen. Het aanmaken van een room genaamd 'I suck, amateurs only please' lijkt een tegengestelde uitwerking te hebben. Dan komt ZieMaar bij wijze van spreken meteen aanhuppelen om zijn doelsaldo omhoog te brengen. Ik disconnect overigens nooit, dat je dat even weet ;)

Maar hoe kan ik tegen 'even slechte' spelers voetballen?
Tja, dat is lastig. Het valt mij op dat je via quickmatch over het algemeen tegen minder ervaren spelers speelt. Maar als je zelf een room opzet, dan kun jij toch kiezen of je wel of niet tegen ze speelt?

BTW: Als je wilt oefenen, ik ben je man. Wat mij betreft gewoon in een friendly room, kost het ook geen punten. Wil ik best AC Milan tegen Vitesse spelen (oid). En ja, dan wil ik ook best Vitesse zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:48
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 16:40:
[...]

Moeilijkheidsgraad wordt weergeven in Sterren. Hij staat standaard op 3 sterren maar dit is voor een beginner best moeilijk. Deze kan je meer of minder zetten.
ok maar waar zijn die sterren precies aanwezig ik kan ze niet zien geloof ik.
ik speel zeg maar een quickmatch maar kan teams uitzoeken en dan kom ik op een pagina voor opstelling etcetc waarbij ik ook geen sterren zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet ipv quickstart de bovenste optie op dat scherm selecteren, als het goed is kom je dan na het team selecten op een pagina met opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er hier mensen doe op de PS2 regelmatig online spelen met een goede verbinding? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkvE
  • Laatst online: 30-01 17:16
Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 01:26:
zijn er hier mensen doe op de PS2 regelmatig online spelen met een goede verbinding? :)
Jazeker; Nickname is Tacchinardi :)

Vormkracht10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Master legeau is ook vet! Alleen het is jammer dat je niet per wedstrijd kan zien wie er gescoord hebben (van andere wedstrijden die dezelfde week worden gespeeld). Of kan dit wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net al weer 2 keer verloren van de zelfde gozer, heb ik 68% Bal bezit, krij ik weer zon lullig goaltje tegen, omdat mijn verdedigers, weer zitten stotteren..

Valt me wel veel op, dat ik altijd goals tegen krijg omdat mijn verdedigers, hun werk totaal niet goed doen.. en daar heb ik zelf nog niet eens controle over dat is nog het ergste..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02
Btw even wat speeltips als je van ** naar ***** gaat en blijkt dat je steeds verliest omdat je constant achter de bal aanrent ;-)

Tijdens verdedigen heb je pressing1 en sprinten vrij weinig nodig, pressing2 terwijl je je eigen speler achter houdt om het gat te dichten werkt beter om de bal te jagen en de tegenstander een fout te laten maken.

Als je constant pressed en rent staan al je spelers uit positie en zal je bijna niet de bal veroveren.
Wanneer je de bal dan hebt maar hij steeds afgepakt wordt, probeer eens verticaal te rennen en dan zijlings (kort) passen, of terug te spelen en dan meteen een lange bal naar voren. Op deze manier ontwijk je de persoonlijke duels.

Vaak replays bekijken wanneer je balbezit verliest en kijken waar je eigenlijk heen had moeten passen werkt erg goed om je positiespel te verbeteren. Af en toe een doorspeelbal in plaats van verder rennen werkt ook goed. Door variatie in je spel aan te brengen kan de cpu niet op je inspelen en zal je zien dat je opeens ook 1 op 1 duels gaat winnen en meer kansen krijgt.

Tenminste zo ging het bij mij, misschien dat het anderen helpt! Vrije trappen en corners krijg ik er nog steeds moeilijk in, en vind het lastig om te voorspellen of een speler zal koppen over de tegenstander heen of op de slof doorpassed in de voet van de tegenstander. Iemand tips?

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet ook iemand hoe ik die steek passjes kan voorkomen?
altijd als ze met 2 aanvallers zijn, en iemand geeft een steek pass door mijn verdedigers heen, ben ik kansloos, ik probeer mijn spelers zo neer te zetten dat hij er niet door heen kan, maar daar heb je helaas geen controle over.. heb ik 4 verdedigers achter staan, een steek pass, dwars door al mijn verdedigers heen, kan niks doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf toch moeite hebben met schieten van dichtbij... Ik gebruik HEEL VAAK de shot-feint om een keeper te passeren in one on one situaties: ik sta dan zo'n 2 (!!!) tot 6 meter van het doel, raak de schietknop EVENTJES aan en HOPPA daar gaat de bal OVER de lat... :( Tegenwoordig probeer ik ook met bal en al het doel in te lopen, maar dat gaat vaak niet omdat de keeper of een verdediger er dan alweer bij zit. Ik vind het HEEL spijtig dat die shootbar de hoogte van het schot regelt. Er moet toch een manier zijn om geforceerd laag te schieten, net zoals je geforceerd laag kan passen? (En nee, passen helpt niet als je voor het doel staat, want dan schiet je de bal weer het veld in! ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 16:58:
Ik blijf toch moeite hebben met schieten van dichtbij... Ik gebruik HEEL VAAK de shot-feint om een keeper te passeren in one on one situaties: ik sta dan zo'n 2 (!!!) tot 6 meter van het doel, raak de schietknop EVENTJES aan en HOPPA daar gaat de bal OVER de lat... :( Tegenwoordig probeer ik ook met bal en al het doel in te lopen, maar dat gaat vaak niet omdat de keeper of een verdediger er dan alweer bij zit. Ik vind het HEEL spijtig dat die shootbar de hoogte van het schot regelt. Er moet toch een manier zijn om geforceerd laag te schieten, net zoals je geforceerd laag kan passen? (En nee, passen helpt niet als je voor het doel staat, want dan schiet je de bal weer het veld in! ;))
Als je de R2 knop indrukt als de shootbar nog zichtbaar is, zul een schot met de binnenkant nemen, misschien dat dat meer resultaat oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exocet schreef op maandag 21 november 2005 @ 17:15:
[...]

Als je de R2 knop indrukt als de shootbar nog zichtbaar is, zul een schot met de binnenkant nemen, misschien dat dat meer resultaat oplevert.
Hmm dat wist ik nog niet, waar haal je die informatie vandaan?
Gewoon command list?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 15:14:
Weet ook iemand hoe ik die steek passjes kan voorkomen?
altijd als ze met 2 aanvallers zijn, en iemand geeft een steek pass door mijn verdedigers heen, ben ik kansloos, ik probeer mijn spelers zo neer te zetten dat hij er niet door heen kan, maar daar heb je helaas geen controle over.. heb ik 4 verdedigers achter staan, een steek pass, dwars door al mijn verdedigers heen, kan niks doen...
Haha, bekend probleem. Wat ik zelf altijd doe is met een verdediger of midfielder achter de verdedigingslinie gaan rennen, zodat ik een speler die er toch doorkomt gelijk kan aanpakken.
Je heft wel de buitenspelval op, maar ja.

Je kan ook proberen met laatste man te spelen, dus ipv line defense sweeper defense te kiezen.
Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.