[PC][MMORPG] EVE-Online deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.886 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 16:02:
De Tranquility server is nu in ieder geval down... kijk maar bij 'News' in het inlogscherm:

[...]

;(
WTFFF :(
sommige mensen gaan te ver, wedden dat het blizzard is! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-08 14:02

sHELL

VR "connoisseur"

Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 16:40:
[...]

WTFFF :(
sommige mensen gaan te ver, wedden dat het blizzard is! }:O
Blizzard :?

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Makers van World of Warcraft een andere mmorpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-08 14:02

sHELL

VR "connoisseur"

Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 17:05:
[...]

Makers van World of Warcraft een andere mmorpg
Dus die zijn verantwoordelijk voor dat acount hacking? 8)7

.

.

Denk persoonlijk dat blizzard wel wat anders aan z'n hoofd heeft. Verdenk eerder is ISK geile ebay verkopers van dit soort praktijken |:(

[ Voor 26% gewijzigd door sHELL op 06-01-2006 17:16 ]

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een noob vraag:
Wat betekent Aggresion countdown en wat gebeurt er als de teller op 0 staat?

Is dit ingevoerd in de laatste update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 20:50

ThaHandy

Discovery Channel

Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 17:47:
Even een noob vraag:

krijg je altijd bij rats (waarom 8)7 ), en die timer houd in hoe lang die /rat/persoon/corp jou legaal neer mag knallen als je een container van iemand leeg plukt waar je ook nog een waarschuwing van krijgt als je dat doet.

even je muis er op houden en je kan zien wie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

---- koe

[ Voor 88% gewijzigd door Erikie op 06-01-2006 19:53 ]

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 17:47:
Even een noob vraag:

Nope de timer bestond al, maar ze hebben em nu zichtbaar gemaakt zodat het wat duidelijker is, ook met betrekking tot het criminal flaggen wanneer je uit iemand zijn jetcan steelt. Het criminal flaggen wanneer je uit iemand zijn jetcan steelt is wel nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
ThaHandy schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 19:31:
[...]krijg je altijd bij rats (waarom 8)7 ), en die timer houd in hoe lang die /rat/persoon/corp jou legaal neer mag knallen als je een container van iemand leeg plukt waar je ook nog een waarschuwing van krijgt als je dat doet.
Wacht trouwens nog even 5 minuten nadat hij op nul staat. Door de lag functioneerd hij tegenwoordig nog vaker dan eerder 'niet echt goed'.
Probeer niet in een af naar een station te warpen na een kill in een belt en 16 minuten in een ss.. been there, done that, popped by sentries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sHELL schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 17:13:
[...]

Dus die zijn verantwoordelijk voor dat acount hacking? 8)7

Denk persoonlijk dat blizzard wel wat anders aan z'n hoofd heeft. Verdenk eerder is ISK geile ebay verkopers van dit soort praktijken |:(
Niet alles zo serieus nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik heb nog steeds geen email met mijn nieuwe password gehad en de passmailer is blijkbaar overspannen, want ook via dat ding krijg ik niks. Ik ben bang dat ik óf moet wachten tot morgen, óf support moet mailen voor mijn pw..

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dang gister 6 uur gezocht met 5 corpmates naar een hidden complex. Wel gevonden uiteindelijk.
Na alle geruchten dat ze er niet zijn. Hele mooie rat's an faction loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:46

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
hidden complex??

tell us more!!

locatie hoeft natuurlijk niet (mag wel :P )

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 12:23:
mja inderdaad Hirr en 4s + flashman hebben teveel mensen *knip*
hirr!!!!

(met een kleine 'h', daar zijn we al jaren erg aan gehecht :))

Teveel mensen? Ik weet 't niet. Zoals in deze thread herhaaldelijk aangegeven: als je je in < 0.5 begeeft moet je rekening houden met bezoek.. Wel cool om te zien dat er zoveel Nederlanders rondvliegen in bekende stukjes space. Wellicht tot ingame :)

Greets!

oh, en DaM-iGe : cool stukje video ergens een paar pagina's geleden!

[ Voor 16% gewijzigd door Bundin op 09-01-2006 03:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 23:00:
[...]

Niet alles zo serieus nemen.
het was inderdaad in grapje :O dacht dat het wel duidelijk was.
Jellinek schreef op maandag 09 januari 2006 @ 03:46:
[...]

hirr!!!!

(met een kleine 'h', daar zijn we al jaren erg aan gehecht :))

Teveel mensen? Ik weet 't niet. Zoals in deze thread herhaaldelijk aangegeven: als je je in < 0.5 begeeft moet je rekening houden met bezoek.. Wel cool om te zien dat er zoveel Nederlanders rondvliegen in bekende stukjes space. Wellicht tot ingame :)

Greets!

oh, en DaM-iGe : cool stukje video ergens een paar pagina's geleden!
Thanks,

Zit jij in hirr dan? zo ja, wie ben jij ingame :9
Ik ben zelf niet bepaald een fan van hirr, integendeel
heb wel veel fun gehad, ten kostten van hun :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basbarbrbarbr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-01 16:10
ANdrode schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 22:37:
[...]

Wacht trouwens nog even 5 minuten nadat hij op nul staat. Door de lag functioneerd hij tegenwoordig nog vaker dan eerder 'niet echt goed'.
Probeer niet in een af naar een station te warpen na een kill in een belt en 16 minuten in een ss.. been there, done that, popped by sentries.
ook gehad, viel wat human players aan netjes gewacht tot de teller voorbij was, wordt je nog aangevallen door de sentries. Niet gepopt meer netjes getanked totdat ik was weggewarpt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Hallo daar, ik zit sinds een paar dagen ook op een trial acc nu en zou graag de GoT corps joinen als er plaats is voor n00bs. Ik hoef geen items of geld ofzo, wil gewoon meer leren en wat mensen hebben om mee te lullen. Mijn ingame naam is Walsingham.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 08:45:
[...]
Zit jij in hirr dan? zo ja, wie ben jij ingame :9
Ik ben zelf niet bepaald een fan van hirr, integendeel
heb wel veel fun gehad, ten kostten van hun :+
Losses vallen volgens mij aan beide kanten wel mee tussen INFOD en hirr.
Alleen tijdens de war (trouwens, dat was 4 corps vs ons :P) hebben wij echt 'iets' (ik tel mijn eigen t1 tacklers niet mee) verloren, maar dat was aan beide kanten het geval.

INFOD verloor in ieder geval veel minder dan de wat recentere targets. F-E begint de laatste tijd af te leren om in JZV (ed) in local te roepen dat er hostiles zijn, en ze roepen zeker hun locatie niet meer. Jammer dat dat een beetje laat komt, ik snap echt niet waarom (stabbed) raven fittings zo duur moeten zijn.

Heeft er eigenlijk al iemand een raven zoals ik nu ga noemen getest? Zelf vlieg ik geen caldari bs, maar hij ziet er erg leuk uit.

Mercenary Coalition setup:
6x Malkuth Siege, 2x Knave heavy nos
XL C5-L, boost amp, em hard, 3x multispectral
2x wcs, rcu, pdu, co-proc II

leuke tank
6x Malkuth Siege, 2x e500 nos
XL booster II, photon scattering field II, 2x invulenrability field II, shield boost amp, heavy electrochemical cap booster w/ 800's
3x PDU II, RCU II, Co-Proc II
(erg leuke setup, maar tight :x)

72/79/69/58 resistances, kan zijn shield booster draaien tot zijn caro leeg is. Cap booster hoeft niet continu te draaien, je hebt tijd voor reloads.

Ik heb het vermoeden dat je met een blasterthron niet door de onderste tank heenkomt :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CCP heeft idd tanks een boost gegeven.

in je eerste setup, waarom niet 1 invurlability t2 ipv de EM hardener?

2e setup, enigste weakness die ik zie is nos/neut.
en als redelijke bedrijging jamming, tenzei je fof hebt. en je de nosses niet zo heel hard nodig hebt.

Leuke tank, daar niet van maar het is geen single pvp setup en je kan niet onbeperkt ver gaan, altijd terug voor capcharges. ik neem dus aan dat het geen single pvp setup was ;)

Tegenwoordig = tank vs tank een battle wat nooit eindigt, ze tanken mekaar.
en als er gewonnen word is het na 30 minuuten, en wint degene met de meeste nosses en niet firepower.

in 1vs1 tank > gank, meestal!
fleetbattles gank>tank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 08:53:
in je eerste setup, waarom niet 1 invurlability t2 ipv de EM hardener?
Armageddons zijn de laatste tijd een heel erg groot stuk effectiever geworden. Naast het oneindig tanken van sentries doen ze ook nog ongeveer 400 dps :) (zonder faction stuff)

Ook ravens gaan vaak voor EM torps, daarom is het persoonlijk voor mij handig om het EM gat te dichten. Eigenlijk is een invul II (of V-M15) beter, maar ik zat al zo tight met cpu dat het (voor beide setups, ze hebben **** al een co-proc) geen optie was.

Door het helpen van tanking hebben ze echt de balans verkloot. Je moet nu echt een 2v1 hebben om een (decent) raven setup neer te halen. Gelukkig is de helft van de ravens die je tegenkomt crap :P
Cap charges zijn geen probleem imho, je kan er 'redelijk wat' bij je hebbben, en 'meestal' hoef je geen XL booster II 24/7 te draaien.

Charges zijn inderdaad kut... maarja, meestal heb je als je met een kleine gang (< 5) vliegt toch al geen lange gevechten. Voor grotere gevechten moet je (nog steeds) puur gank gaan imho.

Check http://hirr.hates.us/cgi-...ails.cgi?id=906&type=kill trouwens even als je een... eehm... raven setup wilt zien. Iemand wees mij daarop. Geen idee waar de piloot in kwesite mee bezig was. 'tussendoor even minen' ofzo :P

[ Voor 14% gewijzigd door ANdrode op 10-01-2006 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

say what :o :o :o hirr met negative status??

wtf :|

wie ben jij van hirr trouwens?
+ ik zal nog eens langs komen in otosela, gewoon weer eens goede oude tijd 8)
(zodra RED alliance dood is) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
(jarig!)
ANdrode schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 15:00:
[...]

Check http://hirr.hates.us/cgi-...ails.cgi?id=906&type=kill trouwens even als je een... eehm... raven setup wilt zien. Iemand wees mij daarop. Geen idee waar de piloot in kwesite mee bezig was. 'tussendoor even minen' ofzo :P
Heb ik ook wel eens gedaan. Reden daarvoor was toen dat ik vanwege lage skills niet 6 sieges, 2 frig-guns en een fatsoenlijke tank erop kon zetten (te weinig PG/CPU). En dan is zo'n miner leuk zodat je tijdens het ratten en loot ophalen mooi nog ff wat kunt mijnen :P

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Niet online
redwing schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 20:20:
[...]
En dan is zo'n miner leuk zodat je tijdens het ratten en loot ophalen mooi nog ff wat kunt mijnen :P
Zelf ben ik niet zo'n fan van missions, maar het zal vast wel werken.

Minus sec status is geen probleem vind ik, alleen bounties zijn jammer.
Ik zat niet bij die kill, maar ik heb wel een keer een ransom offer gekregen toen ik iemand lockte bij een gate :X
Aan de andere kant ben je een 'iets' minder aantrekkelijk target voor mensen die wel pirate zijn.

Hoe gaat de VI vs RED war eigenlijk?

pre-bedtime edit:
Volgens mij is de range van de sentry guns geupped.. vandaag (een test) hitten ze op 155 km nog :|. En dat na de stacking nerf :s

[ Voor 36% gewijzigd door ANdrode op 11-01-2006 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2006 @ 12:16:
Dang gister 6 uur gezocht met 5 corpmates naar een hidden complex. Wel gevonden uiteindelijk.
Na alle geruchten dat ze er niet zijn. Hele mooie rat's an faction loot.
Ik heb ook een vraagje. Is dit zo'n complex nabij een planeet met CONCORD schepen? Zijn er gate accelerators? hoeveel stages zijn het? En weet je zeker dat je Show Beacons op de overview aan hebt staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:25

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Ik ben een beetje boos sinds gisteravond. Na een missie waarbij toevallig Blue Pills (contraband) als loot te vinden waren, vloog ik terug naar m'n uitvalsbasis... en jump of 4 verderop. Bij de gate aangekomen krijg ik het bericht dat de Amarr Customs Officer die pilletjes in m'n cargo hold heeft gezien en dat ik ze in moet leveren. D'oh! denk ik nog, stom, had ik moeten weten.. maar goed, ik lever ze wel in.

Nog voor ik kan accepteren dat ze die pilletjes van me afpakken word ik ineens van alle kanten getarget en openen ze het vuur. Ik dacht dat ik misschien te laat was met reageren.. het was immers nogal laggy de laatste tijd. Alsnog aangeklikt dat ze alles mochten hebben...

De pilletjes blijven liggen en ze schieten gewoon door. Als laatste maar jetissoned... hielp uiteraard ook niet. Gevolg is dus dat m'n Ferox nu stuk is door een bug en daarmee ook m'n enige manier van geld verdienen. Had bijna genoeg om weer een Raven aan te schaffen... maar aangezien petitions ook redelijk lang duren zal ook dat nog wel langer duren. *GROM*

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En al weer tech II BPO gescoord.
Da's al nummertje 6. Op na de volgende. :)

Maar wat een gedoe over F-E zeg.
We zijn nog een beetje nat achter de oren, maar dat komt vanzelf wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 02:20:

Tering, sommige mensen hebben wel erg veel geluk in de BP loterij :o

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 02:20:

hmm wat voor BPOs heb je nu nog liggen aan t2 dan? :)
Kaastosti schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 19:12:
Ik ben een beetje boos sinds gisteravond. Na een missie waarbij toevallig Blue Pills (contraband) als loot te vinden waren, vloog ik terug naar m'n uitvalsbasis... en jump of 4 verderop. Bij de gate aangekomen krijg ik het bericht dat de Amarr Customs Officer die pilletjes in m'n cargo hold heeft gezien en dat ik ze in moet leveren. D'oh! denk ik nog, stom, had ik moeten weten.. maar goed, ik lever ze wel in.

Nog voor ik kan accepteren dat ze die pilletjes van me afpakken word ik ineens van alle kanten getarget en openen ze het vuur. Ik dacht dat ik misschien te laat was met reageren.. het was immers nogal laggy de laatste tijd. Alsnog aangeklikt dat ze alles mochten hebben...

De pilletjes blijven liggen en ze schieten gewoon door. Als laatste maar jetissoned... hielp uiteraard ook niet. Gevolg is dus dat m'n Ferox nu stuk is door een bug en daarmee ook m'n enige manier van geld verdienen. Had bijna genoeg om weer een Raven aan te schaffen... maar aangezien petitions ook redelijk lang duren zal ook dat nog wel langer duren. *GROM*
lol kaas, ik vloog gister nog door Caldari space met 20 drop aan boord, zonder dat ze me ook maar vroegen wat ik bij me had :P Ik denk dat wat jij mee gemaakt hebt gewoon een target practice was :P
Overigens kreeg ik laatst wel een message omdat ik met Slaves rond vloog, ik moest een boete betalen van 0 ISK en ik mocht ook nog eens de slaves houden :P Ze moesten je gewoon hebben :D

[ Voor 69% gewijzigd door ravenger op 13-01-2006 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy

ThaHandy

Discovery Channel

iemand enig idee waar ik advanced drone interfacing weg kan toveren? :P

ik heb ook gehoord dat deze er nog niet is, met de vraag waaron die dan uberhoud dan in de market staat |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zou wel sucken als die er nog niet is, zijn zeker wel handig voor carriers (/me droomt weg over carriers, slechts 4-5 maanden of zo van verwijderd ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik kan ze al wel bijna vliegen, maar heb geen geld voor 700 mil+ aan skills :X

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, het geld is niet meer zo'n probleem voor mij, heb een van m'n characters verkocht dus geld ten overvloeden nu (en nee ik ga mensen niet sponsoren tis allemaal van mij WHAHAHA :)) maar die skills van mij moeten nog geupped worden :P
Gallente BS lv5
Avd spaceship command nog helemaal
Adv Weapon Upgrades lv5

Veel van de navigation kant voor jumpdrives, drone interfacing lv5 (ben nu met heavy drones bezig, t2 drones 4tw maar nog 16 dagen of zo :'( ) nee ik ben nog ff bezig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog 1 maandje voor mijn dread.... boaa kan niet wachten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basbarbrbarbr
poeh he :P een dread, heb ik nog het geld niet voor, op het moment nog aan het trainen voor mijn sniper megathron :) heeft er iemand al een carrier/mothership gezien BoB heeft ze nl al

[ Voor 23% gewijzigd door Basbarbrbarbr op 16-01-2006 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Niet online
Basbarbrbarbr schreef op maandag 16 januari 2006 @ 13:35:
poeh he :P een dread, heb ik nog het geld niet voor, op het moment nog aan het trainen voor mijn sniper megathron :) heeft er iemand al een carrier/mothership gezien BoB heeft ze nl al
BoB is ook niet alles.
Hebben best veel dreads verloren laast >:), en ze hadden er initieel ook maar 3 die combat-ready waren.

Controle over fountain zijn ze kwijt, XetiX is naar de klote door Vertigo Coalition. Vertigo Coalition is ook weer weg.
Het lijkt mij persoonlijk heel erg mooi om in Delve te zitten, goede regio. Eigenlijk: perfecte regio in 0.0 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Basbarbrbarbr schreef op maandag 16 januari 2006 @ 13:35:
V heeft de gallente carrier, gister gezien..... eng....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Nu online
heeft er iemand al een interdictor? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basbarbrbarbr
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 12:55:
[...]

oh heb je een Screenshot? ben wel benieuwd hoe zo'n ding nu ingame uitziet. wel melig om er mee rond te vliegen nu lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Basbarbrbarbr schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 14:19:
[...]

oh heb je een Screenshot? ben wel benieuwd hoe zo'n ding nu ingame uitziet. wel melig om er mee rond te vliegen nu lijkt me :)
nee sorry |:( geen screens gemaakt, binnekort een fraps van in battle langs de dreads, dat word wel leuk schat ik zo :9

edit: zo groot was hij niet echt, en ik zat er langs in mijn retribution + hij dockte in station, dat was wel coel !! ik dacht eerst dat ze dat niet konden, + hij beweert 1600+ dps met al zn fighters, dat is wel au...

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2006 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

ravenger schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 14:15:
heeft er iemand al een interdictor? :)
Ik kan ze al een tijdje vliegen, maar heb geen zin om naar empire te vliegen om er 1 te kopen. Het lijken me wel leuke bootjes, jammer dat ze zoooo weinig HP hebben :o

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 12:55:
[...]

Gallente Motheship is drooooooool, dat schip is echt al een reden apart om EVE te gaan spelen :9~

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basbarbrbarbr
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 14:22:
[...]

nee sorry |:( geen screens gemaakt, binnekort een fraps van in battle langs de dreads, dat word wel leuk schat ik zo :9

edit: zo groot was hij niet echt, en ik zat er langs in mijn retribution + hij dockte in station, dat was wel coel !! ik dacht eerst dat ze dat niet konden, + hij beweert 1600+ dps met al zn fighters, dat is wel au...
ah die moet je ff sturen dan O+

trouwens interdictors kunnen die ook warpbubbles maken in 0.4 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STING
  • Laatst online: 29-08 20:02
*twijfelt om weer EVE te gaan spelen* :P
Is er nou meer pvp actie en territoriale pvp, sinds de komst van outposts, dreads en carriers?

(Groetjes, Thomas Epsilon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basbarbrbarbr
volgensmij is het idd wel toegenomen, ben het contact met de buitenwereld beetje kwijt geraakt zitten nu in een .4 systeem te rommelen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixxx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-09 17:35
Weet je wat ik stom vindt? Je kan ffs met geen enkel (behalve de freighter dan) capital ship in secure space!!
Juist capital ships moeten in mijn mening in secure space kunnen! (dus 0.5 en hoger) betaal ffs 14 miljard voor een mothership ben je verplicht om in lager dan 0.5 te blijven! achterlijk!!! Discriminatie van de non-pvp empire hugers!
Trouwens is dat wel correct dat ze niet in 0.5 en hoger mogen? heb nog geen officeele bron kunnen vinden daar over :X

With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elissen
  • Laatst online: 24-02 12:16
Twixxx schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 17:18:
Weet je wat ik stom vindt? Je kan ffs met geen enkel (behalve de freighter dan) capital ship in secure space!!
Juist capital ships moeten in mijn mening in secure space kunnen! (dus 0.5 en hoger) betaal ffs 14 miljard voor een mothership ben je verplicht om in lager dan 0.5 te blijven! achterlijk!!! Discriminatie van de non-pvp empire hugers!
Trouwens is dat wel correct dat ze niet in 0.5 en hoger mogen? heb nog geen officeele bron kunnen vinden daar over :X
Dreadnoughts, Carriers, Motherships and Titans kunnen geen stargates gebruiken; ze kunnen alleen naar een gangmember jumpen die een cynosfield actief heeft. En die cynosfields kan je alleen in .4 en lagen activeren. AFAIK is mijn jumpplanner helemaal correct.

Maareh, wat moet een non-pvp'er met één van de bovengenoemde schepen? Een dreadnought heeft maar 3 turret HP's, mijnen schiet niet echt op. Carriers hebben geen enkele turret HP. Motherships en Carriers zou ik zo niet weten, maar iemand die daar in aan het mijnen is verdient het om gepod te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixxx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-09 17:35
Maakt niet uit wat je er mee doet, als je met zo een schip wil minen in 1.0 op veldspar is dat zijn of haar keuze, alleen jammer van het X aantal miljard dat je er voor neer hebt geteld.
Ik persoonlijk wil graag een carrier of een mothership, als ik voor 1 van deze genoeg geld heb wil ik er mee doen en laten wat ik wil :X

With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Twixxx schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 18:04:
Maakt niet uit wat je er mee doet, als je met zo een schip wil minen in 1.0 op veldspar is dat zijn of haar keuze, alleen jammer van het X aantal miljard dat je er voor neer hebt geteld.
Ik persoonlijk wil graag een carrier of een mothership, als ik voor 1 van deze genoeg geld heb wil ik er mee doen en laten wat ik wil :X
Dan hoop ik wel voor je dat je een 2e account met cyno skill hebt, anders heb je er nog niks aan :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
AFK minen met zon ding ^^

dikke tank aan (naja, voor de 0.5 rats en hoger niet echt nodig, maar toch) en gaan.

Duurt wel ff voordat je cargo vol is gok ik :P

Toch jammer dat je er geen modules op kan zetten, dus je kan er zowiezo weinig mee behalve pimpen...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm... alleen de freighter heeft geen module slots, alle andere capital boten wel hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

TepelStreeltje schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 00:43:
AFK minen met zon ding ^^

dikke tank aan (naja, voor de 0.5 rats en hoger niet echt nodig, maar toch) en gaan.

Duurt wel ff voordat je cargo vol is gok ik :P

Toch jammer dat je er geen modules op kan zetten, dus je kan er zowiezo weinig mee behalve pimpen...
Carriers/Motherships hebben zeker wel slots, allleen heeft de carrier geen turret/missile slots, dus geen XL guns. Mothership weet ik niet zeker, maar who needs guns als je 15 ceptors met bijna BS firepower tegelijk kan besturen :D

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yo, ik ben ook een eve online speler, en heb veel ervaring leuk spel, heb 3 accounts 31 million skill points 14 million skill points en 2 million skill points ik heb ongeveer 40 Billion ISK, :) leuk spel iig door rmr patch is het leuker geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 10:48:
Yo, ik ben ook een eve online speler, en heb veel ervaring leuk spel, heb 3 accounts 31 million skill points 14 million skill points en 2 million skill points ik heb ongeveer 40 Billion ISK, :) leuk spel iig door rmr patch is het leuker geworden
40b? jij wil mij vast wel een dreadnaught sponsoren. :9~ O+ :9~

b.v.d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik drop niemand iets :)

behalve als je mij tech 2 bpo;s verkoopt drop jullie namen dan contact ik jullie,

btw ik koop alle t2 bpo's drop je naam en ik convo you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik verkoop jouw niets :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijgen Gotters ook korting op T2 bij jou dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alleen als je me t2 bpos verkoopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
uuh ben jij Khatred ofzo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Niet online
Lacuna Victors ofzo? die van dat destructed outpost platform?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
ANdrode schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 16:27:
Lacuna Viators ofzo? die van dat destructed outpost platform?
Dat is dus Khatred en co. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

lets cut out the slowchat shall we ;)

Iemand hier shares in een van de ISS outposten eigenlijk ? Ben wel benieuwd eigenlijk

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ISS mag ons niet zo dus shares kopen zou weggegooid geld zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Niet online
toch jammer dat zo'n outpost platform geen killmail geeft >:).
Ik had het vermoeden al dat Khatred bij LV zat, achja.

Ik vind het wel jammer dat die outpost stuck ging achteraf. Zitten maar 12 moons in dat system, zou een mooie zijn om te capturen.
Volgens mij is dat nog minder dan bij de iss outpost.
CRiMiNaL schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 18:52:
lets cut out the slowchat shall we ;)

Iemand hier shares in een van de ISS outposten eigenlijk ? Ben wel benieuwd eigenlijk
Het ding geeft een redelijk rendement, toch?
Alleen een beetje jammer dat ze hun neutraliteit verspeeld hebben. Het is nu opeens veel makkelijker om hun met een reden aan te vallen, zonder dat iedereen er over valt dat je een neutrale, souvereine alliance aanvalt.

Ik ben benieuwd hoe lang hij in de huidige staat blijft bestaan...

edit:
ging voor het max aantal typo's in een post

[ Voor 5% gewijzigd door ANdrode op 19-01-2006 02:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

ANdrode schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 21:35:
toch jammer dat zo'n outpost platform geen killmail geeft >:).
Ik had het vermoeden al dat Khatred bij LV zat, achja.

Ik vind het wel jammer dat die outpost stuck ging achteraf. Zitten maar 12 moons in dat system, zou een mooie zijn om te capturen.
Volgens mij is dat nog minder dan bij de iss outpost.

[...]

Het ding geeft een redelijk rendement, toch?
Alleen een beetje jammer dat ze hun neutraliteit verspild hebben. Het is nu opeens veel makkelijker om hun met een reden aan te vallen, zonder dat iedereen er over valt dat je een neutrale, souvereinde alliance aanvalt.

Ik ben benieuwd hoe lang hij in de huidige staat blijft betaan...
True, maar dat is juist het idee dat mij intrigeert. I mean .. als je net 200 mil aan shares heb gekocht dan denk je wel 2 keer na voordat je er voor gaat zorgen dat je investering geen rendement meer betaald (lees in andere handen dan ISS valt)

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 22:40
Ik ga over een paar weken beginnen met Eve spelen. Ik ben al een beetje aan het kijken want ik ga nemen. Me lijk het leuk om trader of builder met miner. Maar wat kan je doen met researcher. De site van eve is offline. Ik kan er helemaal niet meer op komen.

Ik heb nu een ander probleem. Ik luk niet om Eve goed op te starten.
Ik krijg eerst een klein eve schermpje(kan alles nog doen b.v. alt+tab) en dan nog een keer kleinschermpje ( muis is weg en kan ook niks meer doen b.v. crtl+alt+del). Dan gaat Eve naar volledig scherm en krijg ik "no signal" van me TFT. Heb al Eve opnieuw geinstalleerd heeft niet geholpen. Ben nog aan het zoeken op internet maar ik kan niks vinden tot nu. heb ook al de cache leeg gemaakt. Help ook al niet.

[ Voor 53% gewijzigd door Calamor op 19-01-2006 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Calamor schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 13:48:
Ik ga over een paar weken beginnen met Eve spelen. Ik ben al een beetje aan het kijken want ik ga nemen. Me lijk het leuk om trader of builder met miner. Maar wat kan je doen met researcher De site van eve is offline. Ik kan er helemaal niet meer op komen.
Voor het begin maakt het niet zoveel uit wat je kiest, het scheelt je hooguit een paar dagen in training in de kant die je op wil, je kunt er beter op letten dat je attributes allemaal netjes verdeeld zijn.

Eve-online site doet het hier prima hoor :)

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRiMiNaL schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 00:08:
[...]

True, maar dat is juist het idee dat mij intrigeert. I mean .. als je net 200 mil aan shares heb gekocht dan denk je wel 2 keer na voordat je er voor gaat zorgen dat je investering geen rendement meer betaald (lees in andere handen dan ISS valt)
Soms is het opblazen van dingen vele malen winstgevender dan je bezig houden met je investering. *Denkt aan een megathron vol met loot ter waarde van 600mil met faction loot* Dat waren nog eens tijden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy

ThaHandy

Discovery Channel

relaxt ice minen in 0,9 niet aan het handje, komt er een etter ice jatten, hij blinkt rood, dus ik mijn drones er uit en aanvallen en er van uit ging dat hij niet terug kon aanvallen en hij concord op zijn datk kreeg, guess not :(

ff 100M naar de haaien (2x local hull @ low) wat een bouten loot thief systeem :/
en ik had net die covetor net 5 dagen :'(

[ Voor 20% gewijzigd door ThaHandy op 19-01-2006 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 15:07:
[...]

Soms is het opblazen van dingen vele malen winstgevender dan je bezig houden met je investering. *Denkt aan een megathron vol met loot ter waarde van 600mil met faction loot* Dat waren nog eens tijden. :P
Mjah, alleen zie ik je niet in je eentje een outpost overnemen, dus dat word delen met de andere 60 members in je gang ... voor 10 mil ... neej dank je :P

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
(jarig!)
ThaHandy schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 22:21:
relaxt ice minen in 0,9 niet aan het handje, komt er een etter ice jatten, hij blinkt rood, dus ik mijn drones er uit en aanvallen en er van uit ging dat hij niet terug kon aanvallen en hij concord op zijn datk kreeg, guess not :(

ff 100M naar de haaien (2x local hull @ low) wat een bouten loot thief systeem :/
en ik had net die covetor net 5 dagen :'(
Je kiest er zelf voor om 'm aan te vallen. Dat loot thief systeem is leuk, je moet alleen wel weten hoe je er mee om moet gaan, en dat is helaas nog niet bij iedereen bekend.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h_groen
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-12-2023
Carrier wordt best leuk ik vindt alleen die skill's belachelijk duur ervoor. Vergeleken met de prijs van de dread skill's en dat is nog een duurder schip ook |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja ze hadden idd gewoon de carrier skill op 50 mill moeten zetten en dan een Mothership skill op 450 of 500 imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zow, net overgestapt van WoW naar EVE. da's even wat anders.
Ben een ontiegelijke noob op dit moment nu, vlieg rond in een Caldari 'Bantam', maar best lachen tot nu toe. mocht iemand me een mailtje willen sturen m'n nick is 'Alexei Druganov' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 20:23:
Mja ze hadden idd gewoon de carrier skill op 50 mill moeten zetten en dan een Mothership skill op 450 of 500 imo.
hehe zeikerd, je hebt al zoveel ISK :P

Ik heb overigens een flycatcher gekocht vandaag voor 50 mln, ik kan hem helaas nog niet vliegen. Moet eerst nog ff Caldari frig V en Destroyers V skillen :P. Daarna ga ik zeker nog ff standard missiles speccen, net als rockets, want dat moet er gewoon op :)

De reden dat die Graviton Physics skill zo duur is, is mede ook omdat je die nodig hebt voor zo'n Interdictor Spherelauncher. Helaas kan je die launcher alleen in lowsec gebruiken, dat is wel weer jammer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zeg niet dat ik het niet kan betalen zeg alleen dat het toch duur is ;) Moet al een miljard neerleggen om alleen maar de skills te hebben om zo'n ding te vliegen moet ik er daarna ook nog eens 800-900 mill voor neerleggen om te laten bouwen (vrienden met BPO hebben is handig) ben je toch zo weer arm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
Uhm, hoeveel geld heb je en hoe kom je der aan!?

moet ook weer ff geld hebben, dan kan ik met (stuk) minder zorgen gaan PVP'en....
Heb nu paar bootjes waar ik niet veel mee durf te doen, omdat het men enige zijn...

(je mag je geheim ook op het ARIN forum zetten hoor ant ;) )

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok mensen vanaf 27 januari 2006 zal het een feit zijn:

FoE zal ophouden te bestaan.......Wat zeg je!!!!!! Ja FoE zal er per die datum niet meer bij zijn.

De reden? Simpelweg een vieze streek. Deze is uitgehaald door onze Political Representative. Hij had namelijk een convo op ons forum geplaatst waarin dingen stonden die niet door de beugel konden.

En dat had ie nou beter ff niet kunnen doen. Inmiddels is de goede man reeds uit de Alliance gekickt, en heeft ie inmiddels een bounty van 30 miljoen op zijn koppie staan.

Ik kan je zeggen dat de desbetreffende persoon een niet al te goede pvp'er is, dus mocht je hem tegenkomen, KOS please!!!!!

De persoon waar het om gaat???? BOBA HUNTER :( :( :(

Hij zal zich voornamelijk verscholen houden in het Curse gebied. Dus mocht je zin hebben om wat easy money te verdienen? Schiet hem dan gigantisch naar de Kl*te!!!!! En lever zijn corpse inclusief killmail uit aan:

XeraX-PHA voor 10 miljoen
IceBurst voor 20 miljoen
Mori voor 10 miljoen

De dank van ons ex-FoE members zal groot zijn

Dark Sinister }) }) })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op maandag 23 januari 2006 @ 11:34:
Uhm, hoeveel geld heb je en hoe kom je der aan!?

moet ook weer ff geld hebben, dan kan ik met (stuk) minder zorgen gaan PVP'en....
Heb nu paar bootjes waar ik niet veel mee durf te doen, omdat het men enige zijn...

(je mag je geheim ook op het ARIN forum zetten hoor ant ;) )
Ik heb geld omdat Ant niet meer in ARIN zit die is nu bezit van een of andere RA :P

Oh en Boba Hunter was altijd al een naab, prachtig hoe die als diplomaat bezig was voor foe toen FIX die aanviellen, heb me kapot gelachen om de convo's met onze diplo's van toen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 13:56:
Ok mensen vanaf 27 januari 2006 zal het een feit zijn:

FoE zal ophouden te bestaan.......Wat zeg je!!!!!! Ja FoE zal er per die datum niet meer bij zijn.

De reden? Simpelweg een vieze streek. Deze is uitgehaald door onze Political Representative. Hij had namelijk een convo op ons forum geplaatst waarin dingen stonden die niet door de beugel konden.

En dat had ie nou beter ff niet kunnen doen. Inmiddels is de goede man reeds uit de Alliance gekickt, en heeft ie inmiddels een bounty van 30 miljoen op zijn koppie staan.

Ik kan je zeggen dat de desbetreffende persoon een niet al te goede pvp'er is, dus mocht je hem tegenkomen, KOS please!!!!!

De persoon waar het om gaat???? BOBA HUNTER :( :( :(

Hij zal zich voornamelijk verscholen houden in het Curse gebied. Dus mocht je zin hebben om wat easy money te verdienen? Schiet hem dan gigantisch naar de Kl*te!!!!! En lever zijn corpse inclusief killmail uit aan:

XeraX-PHA voor 10 miljoen
IceBurst voor 20 miljoen
Mori voor 10 miljoen

De dank van ons ex-FoE members zal groot zijn

Dark Sinister }) }) })
wow.... FoE dood? details plz :|

Maar goed dat wij niet FoE zijn gejoined .. waar gaan de restanten van FoE nu heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maak me ceo of FeO en FeO zal bestaan met billions of isk : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 14:31:
[...]

wow.... FoE dood? details plz :|

Maar goed dat wij niet FoE zijn gejoined .. waar gaan de restanten van FoE nu heen?
Nou de details bespaar ik mijzelf even (heb geen zin om een hele convo aan te passen). Maar de restanten van FoE zijn nu her en der verspreid over the EvE Universe.

Sommigen (zoals Under Wings of Fury/Corp 1/Dopy) zijn een nieuwe Alliance aan het vormen (naam is mij nog even niet bekend).

Details zijn trouwens hier te lezen: http://myeve.eve-online.c...p?a=topic&threadID=282165 en zijn reatie staat hier: http://myeve.eve-online.c...p?a=topic&threadID=283214

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Laatst online: 27-06 13:12
Boba :D ik krijg alweer buikpijn van het lachen als ik terugdenk aan die convo logs :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rafe schreef op maandag 23 januari 2006 @ 18:46:
Boba :D ik krijg alweer buikpijn van het lachen als ik terugdenk aan die convo logs :D.
Klopt die waren ook voor geen meter te lezen!!!! Man als er 1 slecht in engels is, dan is hij dat wel. 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 18:55:
[...]

Klopt die waren ook voor geen meter te lezen!!!! Man als er 1 slecht in engels is, dan is hij dat wel. 8)7 8)7 8)7
Ik heb hem in een convo gehad :)
Echt grappig om te lezen. En nee, ze zijn nooit blue geweest voor ons.
Ik heb trouwens een paar mooie screens gemaakt dit weekend, dit is een van de betere. Large POS dat uit reinforced mode komt kapot schieten...

Afbeeldingslocatie: http://alias.student.utwente.nl/~ties/eve/eve%202006-01-22%2005-32-41-96-smaller.jpg
edit:
tags :/

[ Voor 32% gewijzigd door ANdrode op 24-01-2006 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

ANdrode schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 01:27:
[...]

Ik heb hem in een convo gehad :)
Echt grappig om te lezen. En nee, ze zijn nooit blue geweest voor ons.
Ik heb trouwens een paar mooie screens gemaakt dit weekend, dit is een van de betere. Large POS dat uit reinforced mode komt kapot schieten...

[afbeelding]
edit:
tags :/
lol, bijna meer tempestst dan andere schepen bij elkaar 8)7

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is tempest nu goed dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tempest = w1n :9

BS 5
Arti Spec 5
6x 1400mm II
en quake ammo = :9~

werkt goed O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Die T2 ammo ziet er goed uit, ik ben ook aan het kijken naar Gleam L's, maar hoeveel schoten ktijg je nou uit zo'n crystal L?

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
StarLite schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 12:11:
[...]

Die T2 ammo ziet er goed uit, ik ben ook aan het kijken naar Gleam L's, maar hoeveel schoten ktijg je nou uit zo'n crystal L?
Iets van 4000 ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik hoor verhalen van 100 tot 100.000, ik hoop zelf wel 10.000+ anders word NPC'en met die dingen wel erg prijzig @ 5 mil/stuk :o

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2006 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 13:08:
komop jongens jullie prate tog nie met mils : )

praat met bils :D

k heb me eigen corp gestart 4 dage gelede me 40bil ondersteuning :D heb nog wat bpos verkocht hehe
:Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
StarLite schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 12:58:
[...]

Ik hoor verhalen van 100 tot 100.000, ik hoop zelf wel 10.000+ anders word NPC'en met die dingen wel erg prijzig @ 5 mil/stuk :o
Ik heb al zeker meer dan 100 keer ermee geschoten. Dus hij zal zeker meer dan 100 keer mee gaan. ;)

En dude met 40bil, get a life man. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h_groen
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-12-2023
char pixje send 450 mil for carrier skill O-)

dan vind ik je lief O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Niet online
Machariel is nog leuk atm.. maar verder zijn projectiles op dit moment sucky.
DOT van alle andere dmg bs is hoger, en de alpha strike maakt niet al te veel meer uit.

Alle damage types doen is wel leuk, en t2 1400's ook, maar 425 II's zijn ook zeker heel erg effectief (lasers ook, maarja, em damage is zo goed als waardeloos).

In die fleet zaten trouwens meet megathrons dan tempests, maar inderdaad, van allebei best veel, en nog wat verdwaalde ravens en dominixes :p

[ Voor 14% gewijzigd door ANdrode op 24-01-2006 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STING
  • Laatst online: 29-08 20:02
Duidelijk dat ik te lang uit de running ben geweest.. ;)

1) Modules bij elkaar zoeken voor m'n nieuwe Ferox
2) Ammo bij elkaar zoeken
3) Course naar bepaald system
4) Oh, maar 1 0.4 system, moet kunnen. Er zijn toch sentries bij de gates ........ 8)7
5) Thomas verlaat huis (AFK heet dat geloof ik :X)
.
.
.
6) Thomas komt terug. EVE afgesloten. Gecrasht
7) Hey, ik zit in een station in een pod..
8. En jawel, door een aantal -10,0 pirates van The MuFFiN FacTorY om zeep geholpen :P
Ze waren met 3 tempests.. deden flinke damage (300-500) elke hit en toch nog hebben ze er 2 a 3 minuten voor nodig gehad ;) En EVE crashte na die paar minuten.. dus misschien dat een petition nog kans maakt ;) (exploit..?)

Einde ship's log.

Thomas Epsilon

[ Voor 3% gewijzigd door STING op 24-01-2006 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 22:40
Ik heb nu een missie waar ik drones moet hunten in Renyn. Ik ben daar maar hun niet? Moet ik er op wachten of kunnen ze ook ergens anders zijn?( ik ben er gekomen door de missie warp to it)

Ik heb de missie geaccept. Anders kan je er dan tog niet heen vliegen al?

[ Voor 17% gewijzigd door Calamor op 25-01-2006 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
Calamor schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 00:20:
Ik heb nu een missie waar ik drones moet hunten in Renyn. Ik ben daar maar hun niet? Moet ik er op wachten of kunnen ze ook ergens anders zijn?( ik ben er gekomen door de missie warp to it)
Heb je je missie wel geaccept? Kijk in je Journal, waarschijnlijk staat ie nog als offer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 116% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2006 11:03 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek je een trial? Dan kun je die hier aanvragen.