Mja sommige mensen begrijpen gewoon de lagg na een patch niet. Ze kunnen gewoon niet goed testen zonder al de players erop. WoW heeft veel servers en is dus makkelijker onder load te testen dan eve. Ze kunnen gewoon geen load van 19K players simulerenVerwijderd schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 21:56:
[...]
hehe daar is anders (nog) niets van te merken
OOC: Ik heb (voor het eerst) net wat slaven getransporteert, i feel so dirty! ;-)
IC: The Empire provides...
IC: The Empire provides...
Idd, devblog van Hellmar says it allVerwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 02:34:
[...]
Mja sommige mensen begrijpen gewoon de lagg na een patch niet. Ze kunnen gewoon niet goed testen zonder al de players erop. WoW heeft veel servers en is dus makkelijker onder load te testen dan eve. Ze kunnen gewoon geen load van 19K players simuleren
had hier ff wat eerder moeten kijken... eve is ook hier bekend... nice
Jup,
Ach jah die lag is normaal na elke patch, alleen jammer dat ze patchen op de avonden dat je vriendin niet thuis is...
Ach jah die lag is normaal na elke patch, alleen jammer dat ze patchen op de avonden dat je vriendin niet thuis is...
Mja ik denk van, lamaar prutsen enzo.. en waarempel soms lukt het ook nog!
Verwijderd
YaY for pirates die denken stoer te zijn 
Zit ik in 0.0 rustig te NPCen met mijn alt in 1 systeem ervoor. Jumpt er een harpy in (2 hacs van zijn corp aan de andere kant van de gate) en vraagt in welke belt ik zit. Ik ben niet al te moeilijk dus geef gewoon mijn locatie (heb toch sniping BM's
) en hij warp in. Ik agress hem, begint tie te spammen in local dat ik een target van x13 ben geworden en dat we een war hebben geprovoced 
Sommige pirates zijn dus niet zo slim en ik hoop dat de war leuk wordt voor ze want denk dat ze toch wel meer dan alleen ons achter ze aan gan krijgen
Zit ik in 0.0 rustig te NPCen met mijn alt in 1 systeem ervoor. Jumpt er een harpy in (2 hacs van zijn corp aan de andere kant van de gate) en vraagt in welke belt ik zit. Ik ben niet al te moeilijk dus geef gewoon mijn locatie (heb toch sniping BM's
Sommige pirates zijn dus niet zo slim en ik hoop dat de war leuk wordt voor ze want denk dat ze toch wel meer dan alleen ons achter ze aan gan krijgen
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2005 12:10 ]
Verwijderd
Wat ook normaal is dat je in de gaten houdt welke dingen er bij elke patch bijkomen en je al vantevoren je skilllearning daarop aanpast.
En gewoon ff op Sisi inloggen om te kijken wat voor 'shit' erbij is gekomen.
Maar wat ik kloten vindt is dat ze de database zo veranderd hebben dat de helft van de informatie in de client niet meer klopt. Of het zijn gewoon bugs.
Zal wel de wet van 'behoud van ellende' zijn.
Maar wat ik kloten vindt is dat ze de database zo veranderd hebben dat de helft van de informatie in de client niet meer klopt. Of het zijn gewoon bugs.
define "helft van de informatie in de client niet meer klopt" please ?Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 12:10:
Wat ook normaal is dat je in de gaten houdt welke dingen er bij elke patch bijkomen en je al vantevoren je skilllearning daarop aanpast.
... MMORPG Addict.
Verwijderd
Nou, de buddy list klopt niet. (Je alts zijn online zegtie)
Markt is borked.
Info over schepen is maar half aanwezig.
Lag van hier tot New Caldari.
Openen van convo's is takketraag.
NPC's zijn weer veels te sterk in vergelijk voor de patch.
Agents werken ook niet 100%.
En zowieso vind ik dat CCP niet moet proberen zoveel mogelijk mensen online te krijgen wat ten koste gaat van de speelbaarheid. Die hele drone nerf bijv komt gewoon omdat er teveel lag van kwam. Maar anchored secure cans kun je nog steeds gebruiken.
Of instances maken ala WoW of toch sharden. Verdeel alles per faction in op een database server en zorg dat als je van de een naar de ander jumped je gegevens worden gesynchroniseerd met elkaar.
Die hardware kosten maken helemaal niet zoveel uit want vergeleken bij personeelskosten is dat een schijntje.
In die 3 plus jaar dat ik bezig ben is er altijd nog gezeik geweest met lag enzo.
Maar dat bijv descriptions van items afgeraffeld worden is gewoon een teken van zwakte.
Je betaald ervoor dus vind ik dat je ook wel kwaliteit mag eisen.
En in dit geval bij deze patch gooien ze weer zoveel dingen om tbv de eerlijkheid maar het ten koste gaat van de speelbaarheid. Neem bijv het builden. Een batch van 100 items kost net zoveel als van 10000 items. Of dat items als ze klaar zijn niet metteen gereleased worden maar je moet wachten totdat de hele batch klaar is. Want dan kun je geen factory slots hoggen. Maar als kleinere bouwer ben je wel de pineut omdat je wel die kosten hebt maar wel heel vaak nieuwe batches op mag gaan starten.
Er is gewoon duidelijk niet goed nagedacht over de impact. En zo kan ik nog wel meer dingen opnoemen.
Voor de rest is het wel een geinig spel.
Markt is borked.
Info over schepen is maar half aanwezig.
Lag van hier tot New Caldari.
Openen van convo's is takketraag.
Agents werken ook niet 100%.
En zowieso vind ik dat CCP niet moet proberen zoveel mogelijk mensen online te krijgen wat ten koste gaat van de speelbaarheid. Die hele drone nerf bijv komt gewoon omdat er teveel lag van kwam. Maar anchored secure cans kun je nog steeds gebruiken.
Of instances maken ala WoW of toch sharden. Verdeel alles per faction in op een database server en zorg dat als je van de een naar de ander jumped je gegevens worden gesynchroniseerd met elkaar.
Die hardware kosten maken helemaal niet zoveel uit want vergeleken bij personeelskosten is dat een schijntje.
In die 3 plus jaar dat ik bezig ben is er altijd nog gezeik geweest met lag enzo.
Maar dat bijv descriptions van items afgeraffeld worden is gewoon een teken van zwakte.
Je betaald ervoor dus vind ik dat je ook wel kwaliteit mag eisen.
En in dit geval bij deze patch gooien ze weer zoveel dingen om tbv de eerlijkheid maar het ten koste gaat van de speelbaarheid. Neem bijv het builden. Een batch van 100 items kost net zoveel als van 10000 items. Of dat items als ze klaar zijn niet metteen gereleased worden maar je moet wachten totdat de hele batch klaar is. Want dan kun je geen factory slots hoggen. Maar als kleinere bouwer ben je wel de pineut omdat je wel die kosten hebt maar wel heel vaak nieuwe batches op mag gaan starten.
Er is gewoon duidelijk niet goed nagedacht over de impact. En zo kan ik nog wel meer dingen opnoemen.
Voor de rest is het wel een geinig spel.
Ik weet niet welk spel jij epsslt, maar NPC's zijn echt 10 keer makkelijker geworden.Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 13:06:
Ik kan met een MEDIUM armor rep een tripple BS spawn [1.2 mil per stuk] tanken, waar ik voor de patch met een Large T2 nét geoeg had...
met mijn T2 repper tank ik ELKE spawn erg ruim nu, de npc's gaan iets minder snel neer, maar het scheelt niet eens zo heel veel
En als je lag hebt: Ga weg uit empire, ik heb [op de patchavond na] nog totaal geen lag gehad in 0.0 space. [en zelf op de patchavond/nacht kon ik gewoon lekker NPC hunten, alleen drones lanceerden wat langzaam]
[ Voor 19% gewijzigd door StarLite op 19-12-2005 13:55 ]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
Oke even de volgende vraag:
Zijn er meer mensen die sinds RMR, dingen in hun overview missen? Bij mij is namelijk het geval, dat wanneer ik ben wezen Rat killen, de containers niet in mijn overview staan......Dit terwijl ze wel staan aangevinkt in de settings.
Indien iemand een oplossing weet, hoor ik het graag. Ik heb namelijk al mijn overview getracht te minimaliseren, opnieuw het vinkje aan en uit te zetten enz.. Maar elke keer blijf ik hetzelfde probleem houden.
Zijn er meer mensen die sinds RMR, dingen in hun overview missen? Bij mij is namelijk het geval, dat wanneer ik ben wezen Rat killen, de containers niet in mijn overview staan......Dit terwijl ze wel staan aangevinkt in de settings.
Indien iemand een oplossing weet, hoor ik het graag. Ik heb namelijk al mijn overview getracht te minimaliseren, opnieuw het vinkje aan en uit te zetten enz.. Maar elke keer blijf ik hetzelfde probleem houden.
er zijn nieuwe overviewdingen bijgekomen, dus het zou best eens kunnen dat je er een paar mist.
Heb je je cache al een keer leeggegooid ? Wil in dit soort gevallen nog wel eens helpen.Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 13:39:
Oke even de volgende vraag:
Dat was voor mij ook de oplossing, ff de map 'cache' leeggooien en voila. Alles wordt weer netjes opnieuw geladen.
-- Altijd blijven prutsen --
Verwijderd
Hmmm zometeen maar eens ff proberen. Zit nog ff op mijn werk. Maar ben over een half uurtje thuis.
Thnx all
Thnx all
de nieuwe shiptypes (ook NPC's) zijn dacht ik niet standaard geselecteerd voor weergave. Als je niet al je andere settings kwijt wilt raken kan je ook op je overview naar settings gaan en dan even kijken wat je wilt aanvinken bij types.
Moet ik zelf ook nog doen bedenk ik me nu
Moet ik zelf ook nog doen bedenk ik me nu
Verwijderd
Ik ben van de week aan een trial van 14 dagen begonnen. Viel net samen met de installatie van RMR (Wat ik niet wist), waardoor ik echt meteen iets had van nou laat maar.
Uiteindelijk toch nog gaan spelen later (met nog 11 dagen trial over), en zeker geen spijt van. Spel bevalt me zeer goed, nu nog een creditcard regelen voor de subscription.
Ben nu een Gallente, en vooral met mining bezig. Vlieg met deze char (net overnieuw begonnen) nog in mijn beginnnersschip. Iemand ideeen van wat mijn beste opties zijn?
Uiteindelijk toch nog gaan spelen later (met nog 11 dagen trial over), en zeker geen spijt van. Spel bevalt me zeer goed, nu nog een creditcard regelen voor de subscription.
Ben nu een Gallente, en vooral met mining bezig. Vlieg met deze char (net overnieuw begonnen) nog in mijn beginnnersschip. Iemand ideeen van wat mijn beste opties zijn?
eve heeft al shards hoor, ze noemen het system
Verwijderd
Weet iemand ook toevallig welke map er binnen de cache folder leeggegooid dient te worden? Wil geen risico lopen, dat ik het verkeerde delete.
Verwijderd
Je kan bijna alles uit je cache map verwijderen op paar dingetjes na en dat zijn de folde 'settings' en het bestand prefs.ini
Als je problemen hebt met het booten van je client moet je pc.dat verwijderen uit je settings folder (dat kan ook zonder verlies van data e.d.)
Als je problemen hebt met het booten van je client moet je pc.dat verwijderen uit je settings folder (dat kan ook zonder verlies van data e.d.)
Die timecards for ISK zijn echt de bom. Ik heb 4x 90day timecards gekocht voor 290M per card. Ik ben gelijk maar een nieuwe char gestart voor PvP zodat ik met mijn main lekker kan carebearen. Let alleen goed op scammers als je die timecards aanschaft. Op het eve-o forum zijn genoeg topics en lees ze goed door voordat je met iemand in zee gaat.
mja et zal me niets verbazen dat al die kutmacrominers ook gerund worden met die timecards.
Ik ben slechts een beginneling, dus please forgive my ignorance...ravenger schreef op woensdag 21 december 2005 @ 17:13:
mja et zal me niets verbazen dat al die kutmacrominers ook gerund worden met die timecards.
Maar hoe kan macros gebruiken? Niet dat ik wil gaan macrominen, maar ik had begrepen dat eve-online daar geen mogelijkheden voor heeft.
Je Miner aanzetten en dan maar laten gaan lijkt me ook niet al te verstandig, want ik kwam er gister achter dat zelfs in de 'secure' systemen pirates rondhangen. Heel hard wegwezen dan en even later terugkomen met m'n proppenschieter...
Ik kan me haast niet voorstellen dat ccp problemen heeft met de time cards voor isk, want iemand moet ze toch kopen (ook al wordt dat dan gedaan in bulk wat goedkoper is). En kennelijk levert het dus extra accounts op...
Cheaten is onmogelijk in eve, om de simpele rede dat alles wat van belang is server side opgeslagen word, en er in de client geen aanpassingen zijn te maken die je veel voordeel op zouden leveren.Cergorach schreef op woensdag 21 december 2005 @ 17:24:
[...]
Ik ben slechts een beginneling, dus please forgive my ignorance...
Maar hoe kan macros gebruiken? Niet dat ik wil gaan macrominen, maar ik had begrepen dat eve-online daar geen mogelijkheden voor heeft.
Je Miner aanzetten en dan maar laten gaan lijkt me ook niet al te verstandig, want ik kwam er gister achter dat zelfs in de 'secure' systemen pirates rondhangen. Heel hard wegwezen dan en even later terugkomen met m'n proppenschieter...
Ik kan me haast niet voorstellen dat ccp problemen heeft met de time cards voor isk, want iemand moet ze toch kopen (ook al wordt dat dan gedaan in bulk wat goedkoper is). En kennelijk levert het dus extra accounts op...
Marco's zullen altijd en overal bestaan, en er is voor CCP weinig aan te doen. Zelf heb ik ook nog nooit macro's gebruikt, maar zelfs de simpelste macro programma's zijn in staat npc's af te vechten.
Macro minen in 0.0 word al moeilijker / onmogelijk vanwege player intervention. Maargoed 23/7 veld roids minen leverts aardig wat trit en dus ook aardig wat isk op.
... MMORPG Addict.
Macroootje is een simpel proggie dat je muis bewegingen emuleert, hiermee word het vaak gedaan geloof ik.
Enige manier om het tegen te gaan is de handelingen van iemand nachecken in het log en daarna ban op te geven, maar is dus fucking veel werk
Denk dat ik ook maar wat game time ga kopen met isk zolang het nog kan...
denk idd dat CCP er wat tegen doet uiteindelijk...
iemand nog tips/personen die goed zijn etc?
hoe gaat het hele vehraal eigenlijk in zen werk??
Enige manier om het tegen te gaan is de handelingen van iemand nachecken in het log en daarna ban op te geven, maar is dus fucking veel werk
Denk dat ik ook maar wat game time ga kopen met isk zolang het nog kan...
denk idd dat CCP er wat tegen doet uiteindelijk...
iemand nog tips/personen die goed zijn etc?
hoe gaat het hele vehraal eigenlijk in zen werk??
[ Voor 12% gewijzigd door TepelStreeltje op 21-12-2005 23:20 ]
Battle.net Spud#2543
kan iemand uitlekken hoe die timecards in zijn werk gaan
kom er nog niet uit
Als je een MMORPG speelt dan zit daar meestal maandelijkse kosten aan vast, normaal gesproken betaal je dan maandelijk X bedrag om te kunnen spelen met je credit card (sommige games, zoals WoW hebben ook de mogelijkheid om via automatische incasso te laten betalen). Als je geen credit card heb dan is het mogelij om time cards te kopen in de winkel waar dan een lang code op zit die je kan intypen in het spel om toch een maand te kunnen spelen. Denk aan een prepaid kaart voor de telefoon. De time cards voo WoW zijn in nederland gewoon verkrijgbaar, die voor EVE heb ik nog niet langs zien komen in nederland.ThaHandy schreef op donderdag 22 december 2005 @ 00:46:
kan iemand uitlekken hoe die timecards in zijn werk gaankom er nog niet uit
Nu is het zo dat CCP (de makers van EVE) verbieden om ingame items te verhandelen tegen echt geld of andere spullen buiten het spel, behalve dan time cards. En omdat alles wat je nodig heb de codes is hoef je niet eens de fysieke kaart te versturen. Dus zijn er een aantal knakkers geweeest met teveel geld en die hebben wat van die time cards aangeschaft en die verkopen ze nu tegen ingame cash.
Duidelijk?
Oh .. en om ze in te voeren ... ga je naar de eve-online pagina -> My account -> Subscription Details -> Change Subscription type -> TimeCard -> Voer Code in
et voila, zelf al 4 timecards gekocht toen was aangegeven dat CCP het goedkeurde en allemaal goede ervaring mee.
et voila, zelf al 4 timecards gekocht toen was aangegeven dat CCP het goedkeurde en allemaal goede ervaring mee.
... MMORPG Addict.
Verwijderd
Ik wilde vandaag mijn subscribtion verlengen maar op de een of andere manier kan ik dat alleen met een GTC of CC? Waar the hell is PayByCash heen? 
Ik heb geen CC namelijk en ga geen ingame geld betalen voor GTC dus moet wel met paybycash maar op de een of andere manier als ik extend klik dan heb ik alleen keuze uit CC en GTC, iemand die hier meer van af weet?
Ik heb geen CC namelijk en ga geen ingame geld betalen voor GTC dus moet wel met paybycash maar op de een of andere manier als ik extend klik dan heb ik alleen keuze uit CC en GTC, iemand die hier meer van af weet?
welkom in de wereld van PayByCash

sins dat bij mij 2x niet goed is gegaan doe ik het nu via mijn CC. Is nog goedkooper ook
sins dat bij mij 2x niet goed is gegaan doe ik het nu via mijn CC. Is nog goedkooper ook
lol, shuttle service
traktor scratch!
Wat ik nou weer in mijn hangar vind 
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
lol die wil ik ook!!
traktor scratch!
schijn die dingen ook te hebben gekregen... eens kijken of we er wat lol mee uit kunnen halen...
Eerst maar eens trug naar mijn raven... dus eeehh 26 jumps...
Die HÉB je ookErikie schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 19:51:
lol die wil ik ook!!
En ze nemen 1 hi slot, en GEEN launcher points/skill
\o/
volgens mij beetje gejat van WOW, waar je ook met sneeuwballen kan gooien, maar dan nog, lachen idee
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Wel een beetje maar het blijft wel erg leuk een grootst sneeuwballen gevecht 
Ik ben nieuw hier, zoals jullie ongetwijfeld is opgevallen
Gisteravond een trial-acount aangemaakt (zonder hulp
), ik heb WoW wel beetje gehad, op een gegeven moment gaat het niet echt diep meer en is de uitdaging beetje weg dus daarom.
Ik ben lekker met mijn tutorials bezig en skills enzo, en ik moet zeggen dat het me toch wel boeit al is al die informatie wel enorm overweldigend. Toch denk ik dat i kde komende 14 dagen een leuke tijd ga hebben
Ik heb van de topic start een beetje van die character tips bekeken en (volgens mij) redelijk gevolgt maar is het echt zo tijdbesparend als je dat volgt of valt het wel mee. Ik snapte er namelijk neit echt veel van behalve dat de skills daar staan die beter zijn om te nemen voor je class. Volgens mij ben ik namelijk wel al een beetje afgedwaalt
Nou, ik houd het hier wel een beetje in de gaten en wie weet zie ik jullie nog wel eens rondvliegen
Oh ja, ingame naam is Zilib (tsja, de rest was al bezet
)
Ik ben nieuw hier, zoals jullie ongetwijfeld is opgevallen
Gisteravond een trial-acount aangemaakt (zonder hulp
Ik ben lekker met mijn tutorials bezig en skills enzo, en ik moet zeggen dat het me toch wel boeit al is al die informatie wel enorm overweldigend. Toch denk ik dat i kde komende 14 dagen een leuke tijd ga hebben
Ik heb van de topic start een beetje van die character tips bekeken en (volgens mij) redelijk gevolgt maar is het echt zo tijdbesparend als je dat volgt of valt het wel mee. Ik snapte er namelijk neit echt veel van behalve dat de skills daar staan die beter zijn om te nemen voor je class. Volgens mij ben ik namelijk wel al een beetje afgedwaalt
Nou, ik houd het hier wel een beetje in de gaten en wie weet zie ik jullie nog wel eens rondvliegen
Oh ja, ingame naam is Zilib (tsja, de rest was al bezet
heeft tweakers zelf ook een corp? ben net begonnen met een echte account en ik ben wel geinteresseerd om te joinen. Ik zie helaas niets erover in de startpost staan.
Laurens
edit: laat maar zitten, heb een wat me tot nu toe leuke corp lijkt gevonden
Laurens
edit: laat maar zitten, heb een wat me tot nu toe leuke corp lijkt gevonden
[ Voor 19% gewijzigd door laurens291 op 26-12-2005 22:05 ]
Ik zou eigenlijk wel graag een antwoord willen, ben ook net begonnen en zoek een goeie corp (lieft eentje met hun eigen stukje 0.0 space
)
GoT corp is volgens mij Arcane Industries. Is een goeie, nederlandse corp waar je veel van kunt leren.
ik zie dat die corp 40 mensen heeft, dat kan toch niet DE corp zijn of wel?
Er is geen DE tweakers corplaurens291 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 13:09:
ik zie dat die corp 40 mensen heeft, dat kan toch niet DE corp zijn of wel?
Verwijderd
Fareway, je bent bij ons van harte welkom. We hebben in Akora (de tweede station van boven) een office zitten van onze corp. Dit zit vlakbij BWF-ZZ (en ja dit is 0.0).Fareway schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 12:46:
Ik zou eigenlijk wel graag een antwoord willen, ben ook net begonnen en zoek een goeie corp (lieft eentje met hun eigen stukje 0.0 space)
Meldt je aan bij Under The Wings Of Fury, en je bent aangenomen.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2005 13:47 ]
Verwijderd
Arcane Industries is geen open corp meer, we hebben redelijke requirements na een tijdje open policy. We nemen dus geen beginners/noobs aan.
Kijk eens in channel Dutch rond, zal alijd denk wel iemand zitten die een corp weet waar je terecht kan.
Kijk eens in channel Dutch rond, zal alijd denk wel iemand zitten die een corp weet waar je terecht kan.
Is er nog een corp die belang heeft bij een freighter piloot met Charon? Ik heb vorige week een freighter gekocht maar marketwise is er niet zoveel aan, terwijl ik toch 18 battleships tegelijk zou kunnen vervoeren. Mijn eigen corp is inmiddels leeg, dus ik zoek eigenlijk weer wat te doen.
Liefst in Tash Murkon, ik vlieg alleen in empire.
Domme vraag maar hoe meld ik me aan?Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 13:46:
[...]
Fareway, je bent bij ons van harte welkom. We hebben in Akora (de tweede station van boven) een office zitten van onze corp. Dit zit vlakbij BWF-ZZ (en ja dit is 0.0).
Meldt je aan bij Under The Wings Of Fury, en je bent aangenomen.![]()
O ja, ingame heet ik Dark Sinister en mijn CEO heet Phelaen.
Verwijderd
AkoraVerwijderd schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 13:46:
[...]
Fareway, je bent bij ons van harte welkom. We hebben in Akora (de tweede station van boven) een office zitten van onze corp. Dit zit vlakbij BWF-ZZ (en ja dit is 0.0).
Meldt je aan bij Under The Wings Of Fury, en je bent aangenomen.![]()
O ja, ingame heet ik Dark Sinister en mijn CEO heet Phelaen.
Dat was infod's HQ voordat we naar V alliance gingen (1 maand terug+-) we hebben daar bijna 2 jaar gezeten
Verwijderd
Copycatz,CopyCatz schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 23:11:
Is er nog een corp die belang heeft bij een freighter piloot met Charon? Ik heb vorige week een freighter gekocht maar marketwise is er niet zoveel aan, terwijl ik toch 18 battleships tegelijk zou kunnen vervoeren. Mijn eigen corp is inmiddels leeg, dus ik zoek eigenlijk weer wat te doen.
Zeker weten, dat wij zo iemand als jou kunnen gebruiken in onze hauler corp. We hebben momenteel een viertal posses draaien, die nogal veel nodig hebben, maar we willen uiteindelijk (na het oplossen van de anchor bug voor 0.3 systems) naar zeven of meer posses.
Convo Dark Sin (Wings Of Fury) of mij (Dark Sinister)(Under The Wings Of Fury)) in game, en we hebben het er wel over. We zitten momenteel in The Forge region (Jita en omstreken) met onze haulers en we hebben in Jita ook een office zitten waar precies, hoor je als je ons benadert.
EvE 4TW
Verwijderd
We worden nu ook behoorlijk dwars gezeten door gasten van KIA corp. Trouwens lijkt het je niet iets om je met je corp aan te sluiten bij Forces Of Evil? Ben je gelijk weer terug op je ouwe stekkieVerwijderd schreef op woensdag 28 december 2005 @ 10:19:
[...]
Akora![]()
Dat was infod's HQ voordat we naar V alliance gingen (1 maand terug+-) we hebben daar bijna 2 jaar gezeten
Wel erg leuke Battleship rats hier in BWF, zo nu en dan een hauler spawn. En natuurlijk FE om de hoek zitten om die lekker te sarren
Verwijderd
F-E schooten we elke dag op
Hirr corp HAAAAAAAAAT ik daaro, 30 vs 1 en anders rennen ze weg.
we ware geinvite in FoE maar hebben gedeclined.
V Alliance was & is een betere optie.
Great Wildlands is een mooi plekkie.
Hirr corp HAAAAAAAAAT ik daaro, 30 vs 1 en anders rennen ze weg.
we ware geinvite in FoE maar hebben gedeclined.
V Alliance was & is een betere optie.
Great Wildlands is een mooi plekkie.
Verwijderd
Gisteren is een groepje uit FOE goed dwars gezeten door HIRR. Maar ze zijn er goed vanaf gekomen.
Op dit moment vinden we FOE ook een beetje tegenvallen moet ik eerlijk bekennen. Maarwie weet komt daar nog verandering in, anders gaan wij daar ook pleite (als we als corp wat groter zijn geworden).
Wat ik wel erg lastig vind, is om daar enigzins in de buurt aan goede agents te komen. Level II en niet hoger (security dan enz.)
Op dit moment vinden we FOE ook een beetje tegenvallen moet ik eerlijk bekennen. Maarwie weet komt daar nog verandering in, anders gaan wij daar ook pleite (als we als corp wat groter zijn geworden).
Wat ik wel erg lastig vind, is om daar enigzins in de buurt aan goede agents te komen. Level II en niet hoger (security dan enz.)
Ha BWF daar ben ik wel eens geweest in me muninn, wist niet dat daar een hele corp zat joh. Nouja over HIRR en 4S kan ik meepraten als wij 5 schepen brengen doen hun 10, wij 15 hun 25
.
Wel leuk dat er allerlei nederlanders in F-E space wonen
. Ik ben F-E lid mischien komen we ooit nog eens langs!
Wel leuk dat er allerlei nederlanders in F-E space wonen
Verwijderd
mja inderdaad Hirr en 4s + flashman hebben teveel mensen, ik heb vaker in me uppie tegen veel anderen gevochten, 5 maanden volgehouden, maar uiteindelijk suckt het te veel, als ze elke gate de hele dag campen en je station.
Wanneer je een 2 vs 1 vraagt doen ze het zelfs niet eens. (misschien 4s wel dat weet ik niet, ik heb het nu over hirr)
Uiteindelijk ervoor gekozen om maar te verkassen naar wildlands.
F-E ben ik nooit echt van onder de indruk geweest, ze doen niet echt veel.
Maar ik kan me natuurlijk vergissen.
*herinnert zich de dag dat infod naar F-E toe ging, daar 4 BS die waren aant npcen killde, en daarna hem peerde om in de system ernaast een FoE fleet tegen te komen, die ook net F-E kwam aanvallen.
Leuke misverstand, wij dachten dat ze F-E kwamen helpen, en zei dachten dat ook over ons. dus weer een battle.
Ben toen mijn Blackbird verloren
wooh 
Maar battle was wel door ons gewonnen
Wanneer je een 2 vs 1 vraagt doen ze het zelfs niet eens. (misschien 4s wel dat weet ik niet, ik heb het nu over hirr)
Uiteindelijk ervoor gekozen om maar te verkassen naar wildlands.
F-E ben ik nooit echt van onder de indruk geweest, ze doen niet echt veel.
Maar ik kan me natuurlijk vergissen.
*herinnert zich de dag dat infod naar F-E toe ging, daar 4 BS die waren aant npcen killde, en daarna hem peerde om in de system ernaast een FoE fleet tegen te komen, die ook net F-E kwam aanvallen.
Leuke misverstand, wij dachten dat ze F-E kwamen helpen, en zei dachten dat ook over ons. dus weer een battle.
Ben toen mijn Blackbird verloren
Maar battle was wel door ons gewonnen
Naja, je moet natuurlijk gewoon niet dood gaan als je NPC'en bent en ziet dat local up gaat
. Tis mij NOG nooit gebeurt, onder het npc'en dan
.
GW is idd een mooie spot, ik heb daar een tijd geleefd, totdat V langskwam. Ben er eergister nog met een hauler heen geweest (n-dq0d) om ff me shit naar F-E space te brengen
.
GW is idd een mooie spot, ik heb daar een tijd geleefd, totdat V langskwam. Ben er eergister nog met een hauler heen geweest (n-dq0d) om ff me shit naar F-E space te brengen
Ik zit op dit moment in 0.0 Heb mijzelf aangemeld by the Syndicate inc en ben van een empire industrial dude overgegaan naar PvP.... de spawns hier in 0.0 zijn aardig om te doen en leveren een leuk aantal ISK-jes op en een leuke verhoging in standing.... Als je char wat meer getrained is zou het 0.0 space aan moeten kunnen. Er zijn alleen een fix aantal nadelen. De markt is niet zo vet als in Empire... het meeste moet gehaald worden en tja minen is enorm goed te doen hier. Ratloot refinen is ook een leuke bezigheid wat een leuke hoeveelheid rare minerals opleverd.. Ik vermaak mij iig goed met het spel 
Mijn Allaince (Ascendant Frontier) bezig wat systeempjes helemaal in het zuiden en is de grootste in het spel. Maar eens zien waar dit toe leid
Mijn Allaince (Ascendant Frontier) bezig wat systeempjes helemaal in het zuiden en is de grootste in het spel. Maar eens zien waar dit toe leid
Verwijderd
Ik ben vandaag na een kleine pauze overgestapt naar de Minmatar beste Tech I Frigate (even de naam kwijt) Stukken beter dan de rookie natuurlijk en 0.8 pirates zijn appeltje eitje. Denk dat ik al snel verhuis naar 0.7, kijken hoe dat gaat en kijken hoever ik kan komen met deze opstelling. 
Tot nu toe echt een cool en zeer diepgaand spel, ben echt onder de indruk hoe groot alles is en hoeveele mogelijkheden er zijn! Heel cool
Echter, hoe kan ik na de trial verder gaan? Ik weet dat er al veel over gezegd is maar ik kan nog geen duidelijke oplossing vinden. Ik heb geen CC en ben niet echt van plan iemand zijn CC te gaan gebruiken of aan te vragen. Ik kan wss wel iemand vinden die een CC heeft maar dan nog, heb het liever helemaal zelf in de hand natuurlijk.
"Man bijt hond vraagt U: Hoe betalen jullie EVE?"
EDIT:
En ik heb het zelf al beetje uitgevonden en verander ik mijn vraag. Ik ga voor payByCash indien er meerdere mensen hiermee betalen aangezien ik zo iemand ben die eerst goed ereacties wil horen en dan pas iets doe
Maar dit gaat gewoon allemaal goed als ik me via PayByCash aanmeld en dergelijke ?
Tot nu toe echt een cool en zeer diepgaand spel, ben echt onder de indruk hoe groot alles is en hoeveele mogelijkheden er zijn! Heel cool
Echter, hoe kan ik na de trial verder gaan? Ik weet dat er al veel over gezegd is maar ik kan nog geen duidelijke oplossing vinden. Ik heb geen CC en ben niet echt van plan iemand zijn CC te gaan gebruiken of aan te vragen. Ik kan wss wel iemand vinden die een CC heeft maar dan nog, heb het liever helemaal zelf in de hand natuurlijk.
"Man bijt hond vraagt U: Hoe betalen jullie EVE?"
EDIT:
En ik heb het zelf al beetje uitgevonden en verander ik mijn vraag. Ik ga voor payByCash indien er meerdere mensen hiermee betalen aangezien ik zo iemand ben die eerst goed ereacties wil horen en dan pas iets doe
Maar dit gaat gewoon allemaal goed als ik me via PayByCash aanmeld en dergelijke ?
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2005 18:02 ]
Verwijderd
zou iemand mij misschien een buddy trial kunnen sturen? ik heb een paar keer op de site van het spel zitten kijken en zit steeds te twijfele of ik het ga spelen ofniet, dus zo een trail is wel handig om een besluit tenemen 
stuur me maar een pm als iemand me een buddy trial wil geven
stuur me maar een pm als iemand me een buddy trial wil geven
Je kan ook hier een 14 day trial vandaan plukken: https://secure.eve-online.com/ft/?sk=GHELL
Ik bestel EVE Time Codes via e-mail >>> http://www.mmorg-shop.com/ (zit in duitsland)"Man bijt hond vraagt U: Hoe betalen jullie EVE?"
Naar mijn mening de snelste methode als je geen cc hebt.
het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.
Verwijderd
Er bedankt voor de reactie, heb het ook geprobeerd en reeds besteld. Er was alleen een probleem met mijn gebrek aan Economisch Duitse woordenschat, ik moest ee nadres invullen bij de postbank en kon alleen cijfers invullen. Ik hoop dat de getallen onder de naam in de mail goed waren anders is het jammersHELL schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 13:12:
[...]
Ik bestel EVE Time Codes via e-mail >>> http://www.mmorg-shop.com/ (zit in duitsland)
Naar mijn mening de snelste methode als je geen cc hebt.
Nogmaals bedankt
Wel irritant dat het spel vrij pvp is soms.
Was net wat rats aan het slopen voor geld in een .3 systeem, zit er een incursus frigate mij te warp scramblen terwijl ik 2 rats aan het fighten ben. Die gast is Too weak voor mij dus hij warpt weer weg, komt hij weer terug en doet hij het weer. Vervolgens warped hij weer weg. Enorm irritant dacht ik, dus ik denk, ik nok ermee en ga wel wat agent missies doen in Duripant.
Staat zijn vriendje me daar op te wachten in een megathron die me in enkele seconden owned. Doei 4 mil. Erg irritant, zeker als je nog maar net speelt ><.
Was net wat rats aan het slopen voor geld in een .3 systeem, zit er een incursus frigate mij te warp scramblen terwijl ik 2 rats aan het fighten ben. Die gast is Too weak voor mij dus hij warpt weer weg, komt hij weer terug en doet hij het weer. Vervolgens warped hij weer weg. Enorm irritant dacht ik, dus ik denk, ik nok ermee en ga wel wat agent missies doen in Duripant.
Staat zijn vriendje me daar op te wachten in een megathron die me in enkele seconden owned. Doei 4 mil. Erg irritant, zeker als je nog maar net speelt ><.
Verwijderd
Je bent dus duidelijk nog niet klaar voor lowsec (0.4 t/m 0.1space). Je kan verwachten dat je in low security geganked wordt door wat mensen die piraat zijn. Het is aan te raden om in 0.5 en hoger te blijven voor de komende tijd en je skills en connecties op te bouwen voor een veilige low sec stukje space waar je wat veiliger kan NPC hunten.
Verwijderd
Even een vraagje.
Ik was een tijdje gestopt met Eve maar wil nu weer beginnen.
Nu zat ik even te kijken op mijn Eve account, maar ik kan niet inloggen bij "My character".
Is het niet mogelijk om te kijken hoe je Character er voorstaat als je account suspended is?
Ik was een tijdje gestopt met Eve maar wil nu weer beginnen.
Nu zat ik even te kijken op mijn Eve account, maar ik kan niet inloggen bij "My character".
Is het niet mogelijk om te kijken hoe je Character er voorstaat als je account suspended is?
Dat klopt volgens mij eerst account activeren en dan kan je weer kijken.....
Ik speel dit spel sinds een dag of 9, maar het is wel super verslavend.
Voorlopig ben ik nog alleen maar bezig met agent missies, maar zou ook wel wat missies willen doen voor "echte" mensen of corpo's.
Probeer nu te achterhalen hoe ik het beste mijn accound kan omzetten. Maar even kijken op die duitse site hoe dat werkt.
Voorlopig ben ik nog alleen maar bezig met agent missies, maar zou ook wel wat missies willen doen voor "echte" mensen of corpo's.
Probeer nu te achterhalen hoe ik het beste mijn accound kan omzetten. Maar even kijken op die duitse site hoe dat werkt.
Allemaal de beste wensen en veel succes in EvE in 2006!
Oh en DamiGe, nog welkom in -V- he!
ASCI zoekt ook nog nieuwe PVP georienteerde spelers
We hebben een schat van ervaring, vraag maar aan D0nny.
Mja ik denk van, lamaar prutsen enzo.. en waarempel soms lukt het ook nog!
Ehmmm *hakt knoop door* ff een "how to buy eve time code" handleiding inelkaar draaienVerwijderd schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 00:53:
[...]
Er bedankt voor de reactie, heb het ook geprobeerd en reeds besteld. Er was alleen een probleem met mijn gebrek aan Economisch Duitse woordenschat, ik moest ee nadres invullen bij de postbank en kon alleen cijfers invullen. Ik hoop dat de getallen onder de naam in de mail goed waren anders is het jammer
Nogmaals bedankt
Okey, je hebt een EVE Online acount. (trail, suspended maakt niet uit) En je hebt geen CreditCard.
Ga je dus naar deze website, http://www.mmorg-shop.com/ (deze website is officieel door CCP games ondersteund)
Rechtsboven aan kun je bij Einstellungen kiezen in welke taal je de website wil hebben, keuze is duits, engels en frans. (ik ga uit van engels
Je pleurt een eve timecode in je "Shoping Bag" en je hebt de keuze uit 50, 100 of 180 dagen!
Je kijkt in je Shopping Bag, geef je aan hoeveel je er wilt hebben van dat type timecode en drukt op Proceed.
Daar kies je uit 3 manieren van registeren:
• Je hebt al een acount (dan ben je dom dat nu nog deze guid aan het lezen bent)
• Je maakt een nieuwe acount aan.
• Je geeft je gegevens mee voor een eenmalige betaling (geen status overzicht van je koop opdracht)
Als optie voor versturen kies je voor e-mail. De timecard kan opgestuurd worden maar dat kost wel extra en duurt ook langer!!!
Als je dan al je gegevens hebt ingevuld en als betalings optie voor Remittance hebt gekozen krijg je uiteindelijk een e-mail binnen met de gevens die je nodig hebt om te betalen. (je kunt ook betalen met Paypal maar met paypal kun je bijna overal wel keycards kopen)
Met die gegevens kun je bvb met online internet bankieren van postbank (www.mijnpostbank.nl) internationaal geld overmaken naar duitsland, alle gegevens staan in de e-mail op 1tje na.
Dat is de plaats waar de bankrekening zich bevindt en dat is Riedstadt. Maar een beetje tweaker had dat ook van de website kunnen vissen.
Zodra de betaling rond is krijg je een e-mailtje met een code, je gaat naar de website van EVE Online kiest voor de betalings optie timecode, in voeren en spelen maar.
Pff ik hoop dat dit wat licht op de zaak werpt.
Duits?Rechts boven aan op de website kun je kiezen uit 3 of 4 talen!
![]()
Voor adres hoef je aleen de plaatsnaam waar hun bank gevestigd is in te vullen. En die staat op de site. (teminste, ik betaal online via postbank.nl)
[ Voor 77% gewijzigd door sHELL op 02-01-2006 16:52 . Reden: Puntjes op de i ]
Verwijderd
Ja kwam ik dus ook wat later achter maar heb nu dus wel die mail gekregen in het duitssHELL schreef op maandag 02 januari 2006 @ 16:10:
[...]
Duits?Rechts boven aan op de website kun je kiezen uit 3 of 4 talen!
![]()
Voor adres hoef je aleen de plaatsnaam waar hun bank gevestigd is in te vullen. En die staat op de site. (teminste, ik betaal online via postbank.nl)
Ik wacht nog op de bevestiging van postbank dat het allemaal goed is of dat het overgeschreven is en dan kan ik ook lekker onbeholpen EVE'n
Op zich ben ik wel meer geïntereseerd in PVP en lijkt me ook leuker maar ben dus pas net begonnen... Stel je wilt toch een gemoedelijke ( *kuch* ) speler erbij hebben, roep maarCarda schreef op maandag 02 januari 2006 @ 15:43:
Verwijderd
Is PaybyCash niet makkelijker en goedkoper op de lange duur (als je 3, 6 of 12 maanden koopt)?
Gewoon geld overmaken naar Amsterdam.
Gewoon geld overmaken naar Amsterdam.
Things not to do as a newbie:
- Vicious Pyroxers minen in een industrial ship met maar 1 mining laser II => It's gonna take a while
- In je super langzame industrial ship met lekker veel ruimte een toer door 0.2/0.3/0.4 space maken omdat 'effe' verder op de Tritanium zo lekker goedkoop is => Not a good idea
- Die toer door 0.2/0.3/0.4 space maken in je uppie als er bijna 20k players online zijn => Really not a good idea
- Onderhand tv gaan kijken als je scheepje door 0.2 space baggert op z'n 11-en-30-tigst => Pod kill
Aldoende leert men, gelukkig was m'n vracht ruim leeg...
- Vicious Pyroxers minen in een industrial ship met maar 1 mining laser II => It's gonna take a while
- In je super langzame industrial ship met lekker veel ruimte een toer door 0.2/0.3/0.4 space maken omdat 'effe' verder op de Tritanium zo lekker goedkoop is => Not a good idea
- Die toer door 0.2/0.3/0.4 space maken in je uppie als er bijna 20k players online zijn => Really not a good idea
- Onderhand tv gaan kijken als je scheepje door 0.2 space baggert op z'n 11-en-30-tigst => Pod kill
Aldoende leert men, gelukkig was m'n vracht ruim leeg...
Verwijderd
Het begint hier weer te kriebelen, heb zo'n 1.5 jaar Eve gespeeld en als ik dan al die verhalen lees.
Heb nog 2 bs, 300m en rond de 14m skillpoints dus dat is eigenlijk wel zonde.
Hoe zit het tegenwoordig met de lag?
we zitten 2 weken na een patchVerwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 21:21:
Het begint hier weer te kriebelen, heb zo'n 1.5 jaar Eve gespeeld en als ik dan al die verhalen lees.![]()
Als jij 1.5 jaar eve gespeeld hebt hoef ik denk ik niet veel meer te zeggen.
Moet zeggen dat ik leef in 0.0, en daar de systems lagvrij zijn. Maar empire is wel anders volgens velen.
... MMORPG Addict.
exodus was super nadat ze een solidstate array hebben geinstalleerd 
en ja RMR (red moon rising) hier en daar een probleempje, komt hoop ik wel weer goed
en ja RMR (red moon rising) hier en daar een probleempje, komt hoop ik wel weer goed
Verwijderd
BedanktCarda schreef op maandag 02 januari 2006 @ 15:43:
Dr is alleen nog lag savonds laat rond Jita of Rens, maar daar werken ze aan. Voor de rest gaat het prima.
Net m'n eerste macro miner tegengekomen. Z'n profiel is in het chinees dus een chinese farmer is ie zeker. Elke keer dat zijn mine voertuigjes jettisonen kan ik de veldspar pakken. Gaat wel lekker snel zo met het minen.
Ore stelen is niet toegestaan, maar er zijn opzich wel leuke dingen te bedenken wat je met macro miners kunt doenlaurens291 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 20:36:
Net m'n eerste macro miner tegengekomen. Z'n profiel is in het chinees dus een chinese farmer is ie zeker. Elke keer dat zijn mine voertuigjes jettisonen kan ik de veldspar pakken. Gaat wel lekker snel zo met het minen.
• Snelle MWD op je schip gooien en met ramming speed op macrominer schip afstromen. (sommige mensen rammen ze 100KM ver)
• De hauler kapot schieten en toekijken hoe de escape pod ore probeert binnen te halen
[ Voor 3% gewijzigd door sHELL op 04-01-2006 13:15 ]
je kan em ook locken net terwijl er rats aankomen, zo heb je de kans dat zo'n miner wanneer ie nog drones bij zich heeft, ie ze op jou afstuurt zodat je em kan pakken met je BS. Niet vergeten een warpscrambler te fitten natuurlijk
Leef ook in 0.0 en ook waar ik leef heb ik geen tot nul last van lag. Soms wel (als er meer dan 20k online zijn) maar dat is te verwaarlozen. Toch is het wel grappig om, terwijl je bezig bent npc's met een bounty van 1.8mil ISK per stuk neer te halen, je een popup in beeld ziet waarin gezegd word om vooral niet in Jita te zijn omdat de gates overuren draaien daar en mensen vast zitten in spaceCRiMiNaL schreef op maandag 02 januari 2006 @ 21:29:
[...]
Moet zeggen dat ik leef in 0.0, en daar de systems lagvrij zijn. Maar empire is wel anders volgens velen.
Verwijderd
ASCI zoekt idd PVP geortiënteerde spelers. Wat ASCI heeft bereikt tot nu toe:
* ASCI is mede-oprichter van de -V-eritas Immortalis alliantie. Deze alliantie is PVP gericht en heeft het afgelopen jaar zowat met de helft van de grote allianties oorlog gevoerd en heeft nooit surrendered. En zal ook nooit opgeven.
* ASCI is klein, maar bezit een schat aan ervaring. De meesten spelen sinds release, een aantal sinds beta. ASCI heeft een lange geschiedenis achter de rug.
* De afgelopen week is een nieuwe zogenaamde alliance operation van start gegaan. Tot nu toe hebben we meerdere POS en 2 dreadnoughts (2 RA dreadnoughts vs 1 ASCI dread) ontmanteld en tevens alle grotere fleet engagements tot nu toe gewonnen. Met de overname van een conquerable station van RA hebben we nu een vaste voet in RA space.
Goed, mocht je interesse hebben om in 0.0 te leven en deel willen uitmaken in iets groters, convo dan Cardassius ingame
* ASCI is mede-oprichter van de -V-eritas Immortalis alliantie. Deze alliantie is PVP gericht en heeft het afgelopen jaar zowat met de helft van de grote allianties oorlog gevoerd en heeft nooit surrendered. En zal ook nooit opgeven.
* ASCI is klein, maar bezit een schat aan ervaring. De meesten spelen sinds release, een aantal sinds beta. ASCI heeft een lange geschiedenis achter de rug.
* De afgelopen week is een nieuwe zogenaamde alliance operation van start gegaan. Tot nu toe hebben we meerdere POS en 2 dreadnoughts (2 RA dreadnoughts vs 1 ASCI dread) ontmanteld en tevens alle grotere fleet engagements tot nu toe gewonnen. Met de overname van een conquerable station van RA hebben we nu een vaste voet in RA space.
Goed, mocht je interesse hebben om in 0.0 te leven en deel willen uitmaken in iets groters, convo dan Cardassius ingame
Verwijderd
jij ook nl, niceVerwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 12:20:
ASCI zoekt idd PVP geortiënteerde spelers. Wat ASCI heeft bereikt tot nu toe:
Ik zit ook in V alliance en om eerlijk te zijn heb ik altijd alliances vermeden omdat ik vond dat ze suckten.
Maar V is anders. Goede alliance, Goede PVPers, en we bereiken ook wat
Grote aanrader om ASCI te joinen, of een andere V alliance corp. (maar vooral ASCI
Verwijderd
Cool om hier allemaal -V- members te vinden. Ik ben zelf net lid geworden van ITFB. Volgens mij zag ik Damige eergisteren nog door 6EG springen op weg naar N-RAEL.
Verwijderd
Mooi dan hoef ik ook geen locator agent meer aan te zetten
Veel -V- opeens hier hoor. Maakt niet uit zijn goeie mensen alhoewel ze ons geloof ik op - standing hebben om een of andere reden
bij ons is V ook neutral dus knallen we toch op ze in 0.0 maar zo vaak komen jullie niet in de HED pipe
Verwijderd
Klopt, we hebben daar flink wat RED geowned.Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 13:26:
Cool om hier allemaal -V- members te vinden. Ik ben zelf net lid geworden van ITFB. Volgens mij zag ik Damige eergisteren nog door 6EG springen op weg naar N-RAEL.
Zeer leuk, alleen valt mij RED momenteel erg tegen. ik had gedacht dat ze beter zijn dan dat ze nu doen.
Nu rennen ze alleen weg, en als ze vechten verliezen ze. En dat voor een alliance wat best veel space heeft.
Misschien heb ik het verkeerde beeld ik zie het nog wel.
Oh, en V sponsort mij een gratis dreadnaught, dus ik klaag niet. -V- 4tw
Als we toch elkaar gaan voorstellen..
Inderdaad, ook een ASCI member en sinds jaar en dag (niet zo oud als Aeon20) te vinden in het universum van EVE.
Als je een corp (guild) zoekt met veel ervaring in PvP, drooghe humor en ervaren rotjes in het vak dan is ASCI de corp voor jou!
ASCI bestaat uit members van ongeveer het hele europeese vasteland + GB. Dit staat garant voor uren speelplezier in de tijd dat je achter je scherm zit te koekeloeren. We beschikken over een Teamspeak server samen met de rest van de alliantie. Op deze server worden de gevechten geleid door de vlootcommanders.
Zoek je een PvP georienteerde omgeving die aan het front meeknokt en die een goede community belangrijk vinden, kijk dan eens op www.ascendancy-inc.com of spreek met Cardassius of Ishihiro Tanaka ingame <- (schrijver dezes)
Veel suc7 verder!
Inderdaad, ook een ASCI member en sinds jaar en dag (niet zo oud als Aeon20) te vinden in het universum van EVE.
Als je een corp (guild) zoekt met veel ervaring in PvP, drooghe humor en ervaren rotjes in het vak dan is ASCI de corp voor jou!
ASCI bestaat uit members van ongeveer het hele europeese vasteland + GB. Dit staat garant voor uren speelplezier in de tijd dat je achter je scherm zit te koekeloeren. We beschikken over een Teamspeak server samen met de rest van de alliantie. Op deze server worden de gevechten geleid door de vlootcommanders.
Zoek je een PvP georienteerde omgeving die aan het front meeknokt en die een goede community belangrijk vinden, kijk dan eens op www.ascendancy-inc.com of spreek met Cardassius of Ishihiro Tanaka ingame <- (schrijver dezes)
Veel suc7 verder!
Hoe kun je een positieve security status krijgen.
Ik doe al een tijdje NPC storyline missies, maar mijn status blijft 0.0
Ratten schieten.Dennis_k schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 07:08:
Hoe kun je een positieve security status krijgen.
Leuke ASCI reclame campagne 
Ik kan ASCI zelf ook aanraden als je nog een leuke corp zoekt, heb er zelf een aantal maanden in doorgebracht voordat ze hardcore PVP werden. Misschien kom ik ooit nog wel eens terug
Aurelius Zarander
Ik kan ASCI zelf ook aanraden als je nog een leuke corp zoekt, heb er zelf een aantal maanden in doorgebracht voordat ze hardcore PVP werden. Misschien kom ik ooit nog wel eens terug
Aurelius Zarander
Verwijderd
Ik zit op het moment in een kleine corp die langzaam aan het groeien is.
Aan Eve vind ik vooral het schipbuilding erg leuk (altijd al leuk gevonden om dingen te designedn, dus outfits ook).
Wat ik tot nu toe jammer vond is dat de eerste 3 dagen het echt flink doorbijten is omdat het zoveel is etc (en als je de eerste 3 dagen doorbent is blijkt het wel mee te vallen) en een aantal kleine dingetjes waar ik me aan erger (zoals T2 schepen die zoveel markup hebben en je dan eigenlijk niet normaal kunt verzekeren. Of de prijs van die schepen moet omlaag, of er moet een andere insurance regeling komen. Geldt trouwens ook voor een hoop faction schepen (wie gaat er nu 100+ miljoen neerleggen voor een Navy Comet, behalve dat hij er erg leuk uitziet is het het geld zeker niet waard voor wat het kan)).
Soms is het ook net iets te traag. Maar Eve heeft een goede positie in de MMORPG markt: het is de enige echte space MMORPG op het moment (Earth & Beyond was gestopt en Jumpgate is nu ouderwets. Star Wars is maar voor een deel space-based). Ik denk dat deze tak van de MMORPG nog wel potentie heeft. Iig voor een makkelijk spelende, MMORPG-newbie-vriendelijke, simpel-maar leuk ogende space MMOPRG (zoals WoW nu is voor de fantasy, kan er denk ik ook wel een game uitkomen puur op space gericht).
Aan Eve vind ik vooral het schipbuilding erg leuk (altijd al leuk gevonden om dingen te designedn, dus outfits ook).
Wat ik tot nu toe jammer vond is dat de eerste 3 dagen het echt flink doorbijten is omdat het zoveel is etc (en als je de eerste 3 dagen doorbent is blijkt het wel mee te vallen) en een aantal kleine dingetjes waar ik me aan erger (zoals T2 schepen die zoveel markup hebben en je dan eigenlijk niet normaal kunt verzekeren. Of de prijs van die schepen moet omlaag, of er moet een andere insurance regeling komen. Geldt trouwens ook voor een hoop faction schepen (wie gaat er nu 100+ miljoen neerleggen voor een Navy Comet, behalve dat hij er erg leuk uitziet is het het geld zeker niet waard voor wat het kan)).
Soms is het ook net iets te traag. Maar Eve heeft een goede positie in de MMORPG markt: het is de enige echte space MMORPG op het moment (Earth & Beyond was gestopt en Jumpgate is nu ouderwets. Star Wars is maar voor een deel space-based). Ik denk dat deze tak van de MMORPG nog wel potentie heeft. Iig voor een makkelijk spelende, MMORPG-newbie-vriendelijke, simpel-maar leuk ogende space MMOPRG (zoals WoW nu is voor de fantasy, kan er denk ik ook wel een game uitkomen puur op space gericht).
IkVerwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 12:57:
wie gaat er nu 100+ miljoen neerleggen voor een Navy Comet, behalve dat hij er erg leuk uitziet is het het geld zeker niet waard voor wat het kan)).
Ik had 2 Navy Hookbills voor 100 mln gekocht en ik ben er 1tje kwijt geraakt door een domme escrow fout.
Mochten er nog mensen interesse hebben om een empire based corp te joinen. We houden ons voornamelijk bezig met mining en productie van allerhande dingen. We zijn net een nieuwe weg ingeslagen, we hebben ambities om een grote productie corporation te worden. Het mist alleen een beetje aan ISKs en t2 BPO's
Wat is waard? Dat die insurance regeling moet veranderen ben ik het helemaal niet mee eens. Zodra HAC's en AF's volledig insurable zijn is het hek van de dam. Moet je opletten hoe PvP dan ineens veranderd. Het leuke is nu dat je een risico neemt je HAC te gebruiken in PvP. Niet voor wussies dus. Prijs omlaag is al net zo slecht. We willen niet iedereen in die schepen hebben. Het is niet voor niets een 'elite' cruiser (same story voor de andere t2 schepen). Met de nieuwe Command Ships zal de prijs voor een HAC iets kunnen dalen maar ik hoop niet veel. Ik heb zojuist 250M voor een Vulture neergelegt en ik weet wel dat er dus niet veel mensen in rond zullen vliegen, niet alleen door de skills maar ook door de prijs en de insurancegap. Dat maakt het voor mij leuk omdat ik een unieke dienst kan bieden (gangmodules)....een aantal kleine dingetjes waar ik me aan erger (zoals T2 schepen die zoveel markup hebben en je dan eigenlijk niet normaal kunt verzekeren. Of de prijs van die schepen moet omlaag, of er moet een andere insurance regeling komen. Geldt trouwens ook voor een hoop faction schepen (wie gaat er nu 100+ miljoen neerleggen voor een Navy Comet, behalve dat hij er erg leuk uitziet is het het geld zeker niet waard voor wat het kan))...
Faction ships zelfde verhaal, ze zijn veel waard omdat ze een collectorsitem zijn. Pet af voor wie ze in PvP gebruikt. No guts, no glory.
Vergeet niet, het is een kwestie van vraag en aanbod. In Eve zijn maar weinig monopolies.
Verwijderd
De Tranquility server is nu in ieder geval down... kijk maar bij 'News' in het inlogscherm:
Important Announcement
This morning we have been investigating a number of account hack attempts. 57 accounts were compromised and as a result, we started full investigation and lockdown procedures. This culminated in the lockdown of Tranquility during downtime until we had finished our investigation.
As a preventive measure, to ensure account security, we have reset passwords and will send out an email to selected accounts and ask them to change their passwords.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Zoek je een trial? Dan kun je die hier aanvragen.
Zoek je een trial? Dan kun je die hier aanvragen.