[PC][MMORPG] EVE-Online deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.274 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:34

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
Wat is EVE Online?
EVE: The Second Genesis, is a massively multiplayer, online, persistent world game. perhaps even too real to be called a game, but definitely more fun than reality. Played on the Net, it takes place in a world that is alive and kicking every day, every hour. Players are spaceship captains cruising around the universe, trading, fighting and communicating with other players.
EVE Online is een MMORPG, maar niet zoals we gewend zijn. Qua uiterlijk lijkt het misschien heel erg op Freelancer maar met betrekking tot de inhoud zijn er grote verschillen.
EVE heeft naast oogverblindende graphics een zeer uitgebreid marktsysteem, enorm veel diverse items die je in staat stellen heel je schip te 'customizen' en een zeer goed uitgewerkt tactisch systeem.
Dit alles bij elkaar opgeteld vormt een spel dat je niet zomaar voorbij kan laten gaan... al helemaal niet met de nieuwe Buddy Trial; dit wil zeggen dat een huidige speler jou in staat stelt te spelen, maar hierover later meer.

Trials zijn hier gratis te verkrijgen!

In het spel mag enorm veel, maar moet er erg weinig. Je bent vrij om te doen en laten wat je wilt, tot op zekere hoogten. Hoe je EVE ervaart verschilt dan ook per speler. De een vecht graag enorme 'player versus player' oorlogen, terwijl de ander liever ergens rustig gaat zitten minen.

Kijk hier voor meer uitleg over de wereld van EVE.

Rassen
In het EVE Universum heb je de keuze uit 4 rassen. Het zijn allemaal mensen, althans afstammelingen daarvan. Elk ras heeft hun eigen karakteristieke trekjes en uiterlijk. Ook qua skills en schepen verschillen ze nogal. Maar maak je niet druk, als je het ene ras kiest kun je later altijd nog kiezen om in het schip van een ander ras te stappen :) .

AMARR - An empire built on slaves
The largest of the empires in the world of EVE, Amarr spans 40% of the inhabited solar systems. The Amarr Emperor is the head of a ritualistic, authoritarian imperial state, and below him are the Five Heirs, the heads of the five royal families from which a new Emperor is chosen. The Emperor's authority is unquestioned and absolute, but the archaic and bureaucratic system of government makes it difficult for him to exert his rule unless directly in person. Otherwise, the Five Heirs rule in his name, dividing the huge empire between them.
Lees het hele verhaal hier

GALLENTE - Vigorous, vibrant, pleasure seeking
The Gallenteans. Self-righteous, meddling, pompous and tiresome, or virile liberalists and defenders of the free world. Love them or hate them, you simply can't ignore them. Everybody has an opinion on the Gallente Federation, it all depends from which side of the table you view them. For many, it is the Promised Land, where any dream can become a reality. Descendants of Tau Ceti Frenchmen, the Gallenteans remain strong believers in free will and human rights, despite numerous setbacks in their long history.

MINMATAR - An independent people
A tough, no-nonsense race, the Minmatars are a determined and independent people. Their home planet of Matar is a natural paradise, although centuries of abuse have taken much from its beauty.

CALDARI - Militant, meddlesome, money driven
A state built on corporate capitalism, the Caldari State is run by a few mega-corporations which divide the state between them, controlling and ruling every aspect of society. Each corporation is made up of thousands of smaller companies, ranging from industrial companies to law firms. All land and real estate is owned by a company which leases it to the citizens, and government and policing are also handled by independent companies.

JOVE - Mysterious, enigmatic, elusive
The most mysterious and elusive of all the peoples of EVE, the Jovians number only a fraction of any of their neighbors, but their technological superiority makes them powerful beyond all proportion.

Elk ras is speelbaar, met uitzondering van Jove. Alhoewel ze wel schepen hebben, kun je deze (voorlopig) niet kopen.
Hun deel van de EVE Wereld (Jove-space) is ook afgesloten.

Klik op screenie voor een grote versie!

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/chieltjez/eve_topic/Rifter_evegate.jpg
Dit is een Rifter, een Minmatar Frigate, Lekker snel, en goed koop.
Ik ben hier in het Eve-gate system (lees het verhaal voor meer info) der hangt een beetje een eerie sfeertje, je moet er geweest zijn om het te snappen wat ik bedoel, maar dan nog blijft het een Mooie screenie

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/chieltjez/eve_topic/bantam_fire.jpg
Sja, dat bantam's (caldari frigates) geen goeie schepen zijn om missies in te doen merkte ik hier... Onderin beeld zie je in het midden men shields (blauw, buitenste ring) men armor (middelste gele ring) en men structure (binnenste gele ring) allen waren GOED hard beschadigd omdat ik voor men raap geschoten werd door te grote baddies... als je structure laag is, ga je fikken... (dit is erg oud screenie ;) )

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/chieltjez/eve_topic/hauler_perfect.jpg
een wat recenter screenie. een Mining ops in 0.0 space (voor de veiligheid ff system namen er uit gehaald) een Perfect wrecking hit op het schip dat je hier ziet. Deze rupture word door de Blood raiders als hauler ( :? ) gebruikt. deze dropt 2M trit :\ (ps, gemaakt met een megathron, AM ammo, 1 TL2 dmg mod, en Large hybrids op 4, Surgical strike op 4, galante bs op 3 ERG netjes al zeg ik het zelf ;) )
Hier zie je ook netjes de interface van Eve. Alle windows die je ziet kan je verplaatsen, weg klikken of andere maat geven. Het is bij mij nogal vol, omdat ik veel info nodig heb als vlieg. Heb eve toch op 1600x1200 draaien, dus kan geen kwaad, ik heb overzicht genoeg )

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/chieltjez/evescreenie/Meeting.jpg
Hier een Meeting van de corp van een maandje of 2 geleden. sommige members zijn er niet meer, nog meer members vliegen niet meer wat ze op dit plaatje laten zien. ik ben die blauwe helemaal boven in. in een Caracal (Caldari Missile Cruiser) De grote gele Banaan-achtige schepen zijn Apocalypse's - Amarr Battleships dan heb je nog dat halve zeilschip, dat is de Tempest, een Minmatar Battleship. Verder zie je nog een zooi stipjes, dat zijn cruisers en frigates. zo zie je het verschil ook een beetje in grote van de schepen :)
zie ook deze screenie voor de namen van de piloten (en corp members van Hazops) en de namen van de schepen

Afbeeldingslocatie: http://ansalon.cz/eve/map/latest.jpg
Erg handig om ook ff door te kijken. Nu weet je waar je wel en niet terecht kan ;)
hier zie je dus alle alliances op en hun naps/warzones. word regelmatig vernieuwt, op dezelfde link
Systeemeisen
Minimal hardware:
CPU: PIII - 450 MHZ or higher
RAM Memory: 128MB (256MB for 2000/XP)
Hard Drive Capacity: 1 GB
Connection: 56k modem or faster

Operating System:
Win98 SE
Windows 2000
Millennium, WinXP
Please note that Windows 95 and NT are not supported.
DirectX 9.0 or later

Video cards:
GeForce 2 or better, ATI Radeon 7200 or better, Matrox Parhelia.
To check whether your card meets these requirements check with your card manufacturer:
NVIDIA GeForce cards
ATI cards
Matrox Parhelia

The minimum screen resolution for EVE is 1024x768.
Audio hardware must be Direct Sound compatible. For optimum performance, use latest drivers available.

Recommended system for optimal performance:
Processor: P4 1GHz+
RAM Memory: 256MB or higher
3D Accelerator: 64MB or higher video card
Gemiddeld Kostenplaatje :+
Europe
Cost/month* Total cost*
1-month-plan € 14.95 € 14.95
3-month-plan € 11.95 € 35.85
6-month-plan € 10.95 € 65.70
* VAT included

Outside Europe Cost/month Total cost
1-month-plan $ 14.95 $ 14.95
3-month-plan $ 11.95 $ 35.85
6-month-plan $ 10.95 $ 65.70
F.A.Q.-je

Q: Wat moet ik hebben om te beginnen met spelen?
A: Je zult hier EVE Online moeten downloaden (460 MB). Daarna kun je een Buddy Trial aanvragen door dit aan een EVE Speler in het topic te vragen. Je moet dan wel ff je e-mail posten of mailen naar degene waarvan je de buddy trial wil ontvangen. Je kunt het spel dan 7 dagen gratis uitproberen.

Q: Ik vind het zo lastig, kiezen tussen al die rassen.
A: Misschien kan deze post je helpen: [url=
[rml]zion in "[ PC] EVE Online deel 2"[/rml]]zion in [PC] EVE Online deel 2[/url]

Q: Ok, ik ben overtuigd, hoe ga ik nu verder?
A: De volgende stap is betalen. Heb je een CreditCard dan is dit heel gemakkelijk. In elk geval moet bij 'Account Management' zijn en dan 'Modify Account' kiezen. Hier kun je bij je 'Subscription Info' je account verlengen. Dit kan op verschillende manieren, waaronder CreditCard en PayByCash. PayByCash geeft je ook weer verscheidene mogelijkheden, en je zult voor jezelf moeten kijken welke jij het fijnst vind.
LET WEL OP: Bij sommige PayByCash methoden en CreditCard betaal je automatisch! Wil je dus niet meer spelen, zorg dan dat je de subscription stop zet anders word er elke periode geld afgeschreven!

Q: Ik warp dwars DOOR planeten en stations heen?
A: Dit is geen bug maar is naar aandringen van de spelers zo gemaakt om het warpen makkelijker te maken.

Q: Ik kom een [insert vage bug] tegen!?
A: EVE Online is een spel dat continu in ontwikkeling is, er word continu aan gewerkt, en is de bug erg hinderlijk kun je er een bugreport over schrijven. Grote kans echter dat er al aan je bug gewerkt word, en hij in de volgende patch alweer gefixed is.

Q: Wat is dat nou met die Test Server?
A: De test server (singularity) is een plek waar je zonder gevaar voor al je eigendommen je battle-setups en skills kunt uitproberen. Om erop te komen maak je een kopie van je EVE Directory, en patch je hem up-to-date met deze patches. Vervolgens join je Chaos en je zult zien dat je stats wat achter liggen, dat komt omdat de stats bij elke update van Tranquility worden geupdate. Verder zijn de servers los van elkaar, dus niets wat je doet op Chaos heeft invloed op de gewone server.[/td][/tr]

Starters Guide

Hier een kleine starters guide - door Tepelstreeltje.

allereerst is het slim om van te voren al te kiezen wat je wil worden in eve.
een piraat, een miner, een researcher of een builder.
Want elk character heeft atributes. Je kan deze vergelijken met de stats van een diablo character, alleen heb nu geen strenght en dexterity, maar bijv Perception en Memory.

Tevens train je gewoon door als je ofline bent, zolang je je skill aan heb gezet om die te trainen.

De trainings tijd van een skill word berekend aan de hand van je atributes.
heb je een hoge willpower en perception, dan gaat het trainen van Gunnery en Spaceship command dus sneller.

Vandaar dat de keuze van je beroep belangerijk is. Wil je piraat worden, dan kan je beter zorgen dat je een hoge perception en willpower hebt.
voor research characters is eigenlijk Intelegence en Memory het handigst.

Slimste wat je kan doen als beginnen de speler is geduld hebben :P
koop de learning skills (zijn er 6) en ga die trainen. liefst naar lvl 4 btw.
Deze learning skills verhogen je atributes namelijk!
de 6 skills zijn:
Spatial Awarness - 1 perception extra per lvl
Instant recall - 1 Memory extra per lvl
analitical mind - 1 extra intelegence per lvl
Iron will - 1 Willpower extra per lvl
Empathy - 1 extra Charisma per lvl (make me beautifull skill :P )
en Learning zelf geeft 2% verkorting op je trainings tijd (gooit werkelijk 2% boven op je atributes. heb je dus een perc van 19 en learning op lvl 4, dan heb je dus 19x1.08=20.52 (vandaar dat je atributes ook soms hoger lijken te zijn dan je base atributes+ learning)

Kortom, het omhoog gooien van je learning skills is slim als je naar de toekomst kijkt ;)

Het leren van empathy is imo best wel nutteloos.. charisma is useless, in Shiva word het nog wel wat SCHIJNT, maarja, eerst zien, dan geloven...

een volledige uitleg over de werking van skills kan je [url=httphttp://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=53301]hier[/url] vinden.

voor een uitgebreide uitleg hoe een research agent te werk gaat kan je hier kijken

Links
Officiële site: www.eve-online.com
Veel gestelde vragen (FAQ): hier
Client download: www.eve-online.com/download

Fansite met veel handige tools: www.eve-i.com

Prijzen van rare stuff: hier

Overzicht van de verschillen tussen de races en hun class: hier[/td][/tr]

Ontmoetingsplaatsen
IRC: irc.stratics.com // #eve-dutch
Ingame channel: got

Links naar vorige EVE-Topics

Nieuw spel: EVE *jammie*
EVE Online topic deel 1
EVE Online topic deel 2
EVE Online topic deel 3
EVE Online topic deel 4

Deeltje 5 en 6 gemaakt door Tepelstreeltje - vragen en opmerking, meel me, stuur me een ingame msg, of convo me :)

Grootste changes: kleine starters guide gemaakt.
Met dank aan FlamerX voor startpost deel 2 en Indi voor deel 3 en 4

[ Voor 5% gewijzigd door TepelStreeltje op 12-07-2005 10:28 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-04 13:35

Erikie

www.erikie.nl

pfoe wat een ouderwetse plaatjes zeg :) kunnen we niet wat nieuwe screenies maken?

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 01-05 16:46
Ja dat kan idd echt beter! :) Verder wel weer een mooie startpost. :)

Allemaal clickable, en dat is zeker de moeite waard, de details zijn dan pas echt goed zichtbaar. :)

Op verzoek van de user verwijderd.

Edit, nog één leuke van onze Corp: http://arin.fragland.net/...images/ARIN-CorpPhoto.jpg

(Althans een gedeelte er van, een maand of twee geleden.)

[ Voor 78% gewijzigd door psychoclown op 03-08-2015 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
ja ik weet het, moet er ff voor gaan zitten om de hele startpost te gaan wijzigen...

mooie screenies iig phas!

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-05 15:37

hilgo

Clear your mind of can't.

Als je er toch voor gaat zitten zou je dan ook even de link naar de alliance map kunnen aanpassen aangezien degene die er nu staat niet meer wordt ge-update.
Dit is de link en hier is het bij behorende draadje op het eve-online forum :)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Erg nette screenies, zulke kwaliteit zie je ze maar zelden. Gebruik je daar nog speciale settings voor ?

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
Nou, als je met speciaal bedoelt, anders dan ik normaal mee speel; nee. :)
Ik draaide tot voor kort op 1280x1024, en alles op max (incl. FSAA). Na mijn recente upgrade (Athlon 64 3500+ & Radeon X800 XT) is dat zelfs 1600x1200 geworden met dezelfde settings. (Zie de laatste screenie.) Ik mag dus niet klagen. :)

Als je met speciaal bedoelt instellingen in Eve die niet normaal zijn; ja. In je .INI file kun je iets van ShowAdvanceDeviceSettings=1 of zoiets zetten, daarna krijg je extra settings, o.a. FSAA, te zien in Eve. Dit is al wel een paar keer langs gekomen in vorige delen. (Maar dat zul je al wel weten.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-04 14:49

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Joop schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 10:02:
Nou, als je met speciaal bedoelt, anders dan ik normaal mee speel; nee. :)
Ik draaide tot voor kort op 1280x1024, en alles op max (incl. FSAA). Na mijn recente upgrade (Athlon 64 3500+ & Radeon X800 XT) is dat zelfs 1600x1200 geworden met dezelfde settings. (Zie de laatste screenie.) Ik mag dus niet klagen. :)

Als je met speciaal bedoelt instellingen in Eve die niet normaal zijn; ja. In je .INI file kun je iets van ShowAdvanceDeviceSettings=1 of zoiets zetten, daarna krijg je extra settings, o.a. FSAA, te zien in Eve. Dit is al wel een paar keer langs gekomen in vorige delen. (Maar dat zul je al wel weten.)
het is AdvancedDevice=1 btw
en @ 1600x1200 met 6 x FSAA en 16X anisotropic filtering ziet eve er echt mindblowing uit. Ik heb zelf FSAA en AF uit staan, want in flee battles wil je die 2 FPS die je nog maar over hebt niet nog minder zien worden :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:35

Bjk

Klopt het dat je vroeger (vroegaah) wel binnen een gang op elkaar kon knallen? Dat kan ik me toch herrineren dacht ik. Maakte gisteravond nl een domme fout. Zat in lumi met me raven en ging met een maat in gang. Om ff wat te testen. Naardat hij geraakt was kreeg ik concord op me.. Gelukkig heb ik me schip gered door te loggen.. pfieeuw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
Ik zag trouwens in het vorige deel nog wat discussie staan over complexes, hier een leuk verhaal van een aantal gasten bij ons uit de alliance die een 6/10 Complex gingen doen:
Well it was a fairly quiet Sunday, and Legio members were feeling sprightly .. so it was suggested in corp chat that wouldnt it be really cool to go and investigate the 6/10 Complex just up the road towards Delve ..

So we gathered a small fleet of BS, 9 in total and toddled along to the system.

We did fit for tanking amarr (2 thermal, 1 em, 2 large reps plus loads of cap) but as an added little fillip, one of the BS was a Domi set for pure tank/remote rep .. plus as many who could, all fit a remote rep to a high slot ..

Oh boy were we glad of that ..

So we get to the complex, and warp in .. 6 x 1.75mill BS, couple of sentry guns, 30 or so webbing/scrambling frigates .. and we blow them away .. absolutely awesome ..

Problem no 1 .. worst loot i have EVER seen .. i mean a 1.75mill BS drops a BASIC REFLECTIVE ARMOUR HARDNER .. oh and and 11th Tier Overseer ..

So we collect the "loot" and toddle over to the next gate .. and warp .. then discover a 2nd problem ..

2 of the corpmates couldnt get the gate to activate through a UI issue (ie it wouldnt rightclick) so they didnt make it when the gate was active .. and without the key they go no further .., plus when we warped to the other side, the 1st Level respawns .. leaving them facing a little onslaught ..

So they warp away ..

Down to 7 BS ..

2nd Level consists of 10 BS, more sentry turrets and some real nasty cruise missile turrets

Again we breeze through, a little tougher this time with fewer ships, and we have to start clustering round each other, lending support as we can ..

But as all good things, we triumph again .. and once again the loot is abysmal .. 12th Overseer being the best result ..

Then we say ok, that was a little harder, how hard can lvl3 be ? ..

and we warp in .. to hell ..

14 BS, 20 Sentrys and one Master Sentinel firing Citadel torps doing anything up to 1200 damage per hit .. slow firing but .. damn ..

And this time they are not messing about .. our corp is clustered around the Dominix like moths to a flame, but when one of you becomes the primary well .. griddle ..

At one point one of the corps apocs had 2 L Accomodations running, and 4 corp members running a total of 12 med remote reps on him ... and we were barely keeping up .. then the Domi ran out of cap.. -5 reps .. instakill Apoc ..

But we were killing them .. we lost a 2nd BS (Geddon with a poor tank tbh) and then a 3rd BS warped away with less than 15% structure (lucky sod) by then we were down to 10 enemy BS and that damn turret ..

Then the real struggle began .. 4 BS just trying to stay alive, each of us fitted with remote reps .. against 10 BS and a citadel launcher .. talk about the damn alamo .. each BS was less than 50m from each other, locked to each other .. firing guns and torps, concentrating on reducing the enemies on a one-by one basis ..

The stats at the end of the fight for the Dominix who was there .. Damage taken (and repaired) 83243 .. hurts being primary ..

But .. it got done .. and we killed them .. and then once the battle was done, we looked around at the loot , and thought .. crap ..

but .. there was still another lvl to go to .. a choice of Supply, or Command .. we went to supply .. 3 BS only left .. and then looked at the odds ..

3 Sentinel Turrets with Citadel (1200) damag torps, 15 x 1.75mill BS, 6 x 6 mill BS, 12 Cruise Turrets, 10 Tachyon Turrets ..

heh and it is true what they say ... he who runs away lives to fight another day ..

And this will continue .. we are bound to finish what we started, so this Complex is going to be finished..

We will go back, smarter, more experienced, but above all scared ..
Er zit hier dichtbij ook een 10/10 Complex, maar iemand anders in dit topic zegt dan weer over 10/10:
Well I have done a 10/10 with 45 XF guys.

And it's 1000% easyer than 6/10 sure you get uber gank rats, and sentrys, but they only kill in groups or about 5

all in all the loot was still crap, but we only lost 2 BS to NPC's lost 10 to the damn gate bug tho
Kortom, moeilijkheidsgraad is lastig in te schatten, maar alles boven 5/10 heeft iig wel goeie voorbereiding nodig! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 14:22
komt de player list ook weer terug ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-01 06:50
Bjk schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 12:53:
Klopt het dat je vroeger (vroegaah) wel binnen een gang op elkaar kon knallen? Dat kan ik me toch herrineren dacht ik. Maakte gisteravond nl een domme fout. Zat in lumi met me raven en ging met een maat in gang. Om ff wat te testen. Naardat hij geraakt was kreeg ik concord op me.. Gelukkig heb ik me schip gered door te loggen.. pfieeuw!
klopt :P maar das wel vroegaah, want toen ik begon in december kon et al nie meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk

Bjk

Ghehe dat wist ik dus niet :P (ben er een tijdje uit geweest). Oohhh well :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:36
Nog een mooi plaatje ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.pixxa.demon.nl/images/eve/2005.02.20.22.44.10.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87253

Ik krijg dan helemaal geen andere functies die ik dan kan selecteren buiten de normale depth buffer, resolutie, modes(fullscreen of windowed) en color.
Vind het wel jammer want ik wil best wel 2x AA aan hebben in eve iig normaal en zeker niet bij ALLE andere spellen dus dat is een beetje jammer dat dat advanceddevice=1 niet werkt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
Je moet advancedDevice=1 in je prefs.ini zetten. Die staat in je Eve\cache directory.
Dan moet het toch echt werken. :)

(Dus niet in boot.ini in je Eve dir.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NM was weer eens te retarded om te kunnen bedenken dat het casesensitive was :|

Wat jij in je post hebt joop klopt

[ Voor 90% gewijzigd door Anoniem: 87253 op 17-03-2005 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
Na nog ff ingame overleg blijkt het dus te liggen aan dat de setting case sensitive (hoofdlettergevoelig) is.

Goed: advancedDevice=1
Fout: AdvancedDevice=1

Donny heeft het aan de praat. :)

Edit: Refreshen, vóór posten is ook handig... :P

[ Voor 12% gewijzigd door Joop op 17-03-2005 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Hmm dit ga ik ook eens testen, al heb ik nu al niet zoveel FPS :P
Overigens, nog wat screens:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ravenger/EVE/DroneS.jpg
Een rogue drone die me probeert te bashen.
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ravenger/EVE/MoaS.jpg
Moa (Caldari Cruiser)
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ravenger/EVE/DeadspaceS.jpg
Deadspace Complex - Daar ging wat de lucht in :D
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ravenger/EVE/BadgerS.jpg
Badger Mk II (Caldari Industrial)
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ravenger/EVE/OspreyS.jpg
Osprey (Caldari Cruiser)
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ravenger/EVE/CormorantS.jpg
Cormorant (Caldari Destroyer)

Je raad et al, ik ben Caldari :)

[ Voor 90% gewijzigd door ravenger op 19-03-2005 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124441

Een apoc die 6 van z'n 8 guns afvuurd ( net voordat de laser straal er ook echt uitkomt )

Afbeeldingslocatie: http://www.omri.nl/Misc/apocsguns.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Anoniem: 124441 schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 02:25:
Een apoc die 6 van z'n 8 guns afvuurd ( net voordat de laser straal er ook echt uitkomt )

[afbeelding]
Ben ik nou de enige die alleen de linkerkant van de apoc ziet. "t plaatje is ook niet klikbaar ofzo. :?

Nevermind, ff bij je prefs kijken lost dat op ^^

[ Voor 10% gewijzigd door CRiMiNaL op 19-03-2005 09:36 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103538

Zou ik van iemand een buddy-trial mogen ontvangen? Mijn e-mail adres is veertienveertig (apenstaartje) gmail (punt) com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
E-mail(s) were successfully sent, see results below.

veertienveertig@gmail.com O.K.

Thank you for participating in the EVE Buddy Program

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pixxa schreef op zondag 20 maart 2005 @ 17:43:

veertienveertig@gmail.com O.K.

Thnx, het lijkt mij een leuk spel om te spelen... als ik het wat vind ga ik zeker nog wat maandjes inslaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De server lijkt hier down te zijn... er staat bij mij in ieder geval 'proxy not connected'. Zijn er nog meer mensen die niet kunnen connecten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696

Ja, ik heb het ook.
Er staat nu starting up 612 seconds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64324

Kleine update; de buddy trial duurt geen zeven maar veertien dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leftbird
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-11-2024
Naar het hele eve online forum doorgespit te hebben. (wat moet je anders met je leven doen) Begint het wel weer te kriebelen. Maar wou ik eerst ff begginen met een buddy trial en daar heb ik dan nog een vraag over. Ik heb dus al eerder gespeeld maar dit was eind 2003 maar mijn account bestaat nog wel op eve-online.Kan ik een buddy trial krijgen en die toepassen op mijn oude account. Zo ja welke vriendelijke vriend wil mij een buddy trial geven. Zo nee kan ik dan wel de naam leftbird aannemen omdat die nog bestaat op eve online.

Alvast bedankt.

E-mail: Leftbird[ad]]mfcl[dot]nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
  • Laatst online: 11-03 16:08
Kheb er 1 verstuurd, weet alleen niet of je je oude account nog kan benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leftbird
Mijn dank is groot ga vanavond wel even uitzoeken wat er nog met die oude account kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
Je kan geen trial toevoegen aan een bestaand account, anders deden we dit allemaal wel. :) Kortom je moet een nieuwe account maken, en eventueel als het je bevalt zou je daarna weer op je oude account kunnen gaan betalen zodat je de skills die je daar op hebt niet weer opnieuw hoeft te trainen. (Al klinkt het niet alsof je al veel Skill Points had.)
Namen die al bezet zijn kun je niet meer gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137606

wie heeft er nog een buddytrial over voor c.rappa@gmail.com ???

bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Anoniem: 137606 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 15:30:
wie heeft er nog een buddytrial over voor c.rappa@gmail.com ???

bij voorbaat dank.

c.rappa@gmail.com O.K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-05 19:31

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Aha dus hier komt iedereen vandaan :P
PRINC pwnage :)

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
Best sociaal dat iedereen zo gul is met de trials :p
Beetje jammer inderdaad van die server storing afgelopen zondag avond. In 1 klap al m'n drones weg!

Maar goed...liever 9 drones lichter als m'n Megathron aan brokken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96148

Ik heb mezelf zojuist ook maar eens geregistreerd hier om wat te kunnen ouwehoeren over EVE. Ik ben "Deepeh" in-game, ik werk voor Sniggerdly [SNIGG] en "woon" in 't noordwesten (Pure Blind, Fade, Deklein).

Tot zover m'n korte intro, nu even heel iets anders. Wat betaalt de gemiddelde EVE-speler voor een XLarge C5-L shield booster?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Anoniem: 96148 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 18:16:
Ik heb mezelf zojuist ook maar eens geregistreerd hier om wat te kunnen ouwehoeren over EVE. Ik ben "Deepeh" in-game, ik werk voor Sniggerdly [SNIGG] en "woon" in 't noordwesten (Pure Blind, Fade, Deklein).

Tot zover m'n korte intro, nu even heel iets anders. Wat betaalt de gemiddelde EVE-speler voor een XLarge C5-L shield booster?
welcome hier :)
XLarge C5-L shield booster staat voor rond de 14M op escrow, maar bij naga kan je em bestellen voor 12M.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96148

ravenger schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 19:54:
[...]

welcome hier :)
XLarge C5-L shield booster staat voor rond de 14M op escrow, maar bij naga kan je em bestellen voor 12M.
Danku ;)

Dan gaat 'ie weg voor 13.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

ghehe. naga lootshop gebruik ik altijd als referentie. Heb daarnet m'n apocje verkocht voor 125 mill :).. en gelijk een raven gekocht.. t is weer hunting time.

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leftbird
ik heb nu al 5 x mijn buddy trial aan de praat proberen te krijgen maar ik krijg constant "E-Mail could not be verified" ik typ dus de cd-key in en krijg daarna netjes een email van eve met een link maar als ik op die link klik krijg ik dus E-Mail could not be verified. iemand enig idee????

Omdat ik nu al 4 dagen met eve bezig ben weet ik eigenlijk zeker dat ik mijn oude account wil reactiveren. Maar ik heb geen creditcard meer. Nou zit ik te kijken bij pay by cash maar snap nou niet echt wat de makelijkste manier is om te betalen.

betalen jullie allemaal met creditcard of ook met pay by cash, zo ja met welke methode doen jullie dat.

[ Voor 40% gewijzigd door leftbird op 23-03-2005 07:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91397

Buddy trail & bestaand account gaat niet samen, het is zoals het al zegt een trail key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leftbird
Nee dat snap ik maar ik gebruik voor die buddy trial niet mijn oude account het enige wat aan die oude account revereerd is mijn email adres leftbird[ad]mfcl[dot]nl maar daar heb ik mijn destijds niet mee geregistreerd. Ik heb wel voor dat ik hier om een buddy trial vroeg bij mijn account op eve het email adres hier naar toe veranderd. Mmhh zal eerst nog eens een ander email adres proberen.

[edit]Dus...... al hier typend het probleem opgelost kon dus ook niet hetzelfde email adres gebruiken voor een buddy trial.[edit]

[ Voor 15% gewijzigd door leftbird op 23-03-2005 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
leftbird schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 07:15:

betalen jullie allemaal met creditcard of ook met pay by cash, zo ja met welke methode doen jullie dat.
Ik betaal gewoon via Pay By Cash, duurt 2 werk dagen voordat de payment binnen is. Het heeft bij mij nooit langer geduurt dan dat. Je moet dan kiezen voor 'wired' transfer ofzo.

CC weiger ik te nemen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
CC is gewoon erg relaxed :)

Overigens als er mensen zijn die de trial gedaan hebben en na deze trial door willen spelen en een corporation willen joinen die ze de mogelijkheid bied om je verder te ontwikkelen in de game zonder grote verplichtingen, dan moet je mij (Rai Ardose) of Kaastosti maar ff een convo geven ingame of een evemail sturen :)
We zijn een NL corp met gezellige lui en we willen graag wat groeien. We zijn gevestigd in empire en we houden ons bezig met mining en production, maar we bieden iedereen de kans om zijn eigen ding te laten doen zonder verplichtingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk

Bjk

Damn een member van onze corp die al anderhalve maand lid bij ons was is er gister met onze modules vandoor gegaan. Terwijl hij al een hele tijd bij ons in 0.0 vliegt. Triest een beetje, we vertrouwden hem. Hij had niet volledige access ofzo maar toch mis je nu wat spulletjes in 0.0.
Hij was zelfs altijd op teamspeak aanwezig. KOS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:12
Bjk schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 12:52:
Damn een member van onze corp die al anderhalve maand lid bij ons was is er gister met onze modules vandoor gegaan. Terwijl hij al een hele tijd bij ons in 0.0 vliegt. Triest een beetje, we vertrouwden hem. Hij had niet volledige access ofzo maar toch mis je nu wat spulletjes in 0.0.
Er vliegen helaas nogal wat zielige lui rond die echt denken dat ze met dit soort ongein iets opschieten. Helaas kun je er niet echt veel aan doen :(

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6441

name and shame bjk, dat wij hem ook kunnen killen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leftbird
Bjk schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 12:52:
En dan is het een spel bij mij doen ze dat op mijn werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

redwing schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 14:06:
[...]

Er vliegen helaas nogal wat zielige lui rond die echt denken dat ze met dit soort ongein iets opschieten. Helaas kun je er niet echt veel aan doen :(
Jawel, management van je resources goed doen. Ik heb 9 maanden een corp gehad, geen dubbeltje gejat.

Strenge recruiting (screenshot van character selection, interview met 3 mensen uit de corp)
Geen acces tot je minimaal 2 maanden lid was, en zelfs dan was het nog maar 2 hangars acces + een read acces:

2x voor items (goeie loot en slechte loot)
1x voor bpo's waarvan mensen gewoon konden produceren e.d.

In de corp welke ik hanteerde werd een mix tussen communistisch en materieel beleid gehandhaafd:
BPO's werd voor gemined om gezamelijk profit van te hebben, voor de rest was het ieder zijn eigen economisch programma. Onderling werd er ook veel gesupport, maar dit was tussen members onderling.

Reden dat ik dit hanteerde is dat je als CEO je corp het niet kan aandoen dat ze maanden lopen te kutten voor battleship bpo's (toen nog cruiser bpo's) en dat er dan 1 gast mee aan de haal gaat.

EVE kent gewoon te veel van die kutte koppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Anoniem: 91397 schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 15:11:
[...]

Jawel, management van je resources goed doen. Ik heb 9 maanden een corp gehad, geen dubbeltje gejat.
Dan heb je geluk gehad. Bij mij in het corp hebben we ook nog niet alteveel last gehad (2* wat ore weg, waarvan 1 keer alles is teruggevonden)
Strenge recruiting (screenshot van character selection, interview met 3 mensen uit de corp)
Geen acces tot je minimaal 2 maanden lid was, en zelfs dan was het nog maar 2 hangars acces + een read acces:

2x voor items (goeie loot en slechte loot)
1x voor bpo's waarvan mensen gewoon konden produceren e.d.
BPO's zul je altijd apart moeten houden. Zijn veels te veel waard om kwijt te raken, maar ook bij jou kan dus iemand die 2 maanden lid is de hele goede loot hangar leeghalen. Helaas zitten er dus tussen die vrolijk een half jaar bij een corp zitten en hem dan toch nog helemaal leeg jatten :(

Gelukkig is het bij de meesten niet zo, maar je hoeft maar net die ene verkeerde tegen te komen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk

Bjk

Ok, wij geven heust niet meteen iedereen of alles access. Maar als je actief meedoet bij de corp, op teamspeak zit te lullen met ons dan vertrouw personen gewoon modules voor schepen en een zooi schepen toe. Dat dit zou gebeuren zou je niet denken.
Naja naam: djkgb (volgens mensen op eve forum een slam-hoofd-toetsenbord naam) maar hij noemde zich gewoon dj-kgb. Dus vandaar.

Check de lame-heid: Klik

Hij kan alleen sommige schepen niet uit ons 0.0 systeem krijgen omdat hij die skill nog niet heeft. Maar dit soort acties, vind ik naar 2 maand met ons samen spelen echt :r. Jammer dat CCP er niks aan kan doen als de dader zich toch zo vrij geeft van identiteit. (Net als politie int echt.. concord?) Naja, tis voor ons niet een strop. Maar toch zonde dat zulk soort lieden bestaan.

[ Voor 29% gewijzigd door Bjk op 23-03-2005 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124441

CCP zal er niks tegen doen omdat dit erbij hoort, spionage etc. in corps werd zelfs als een van de features in eve gepromote.

Maargoed die gast is echt een idioot want voor wat er op die lijst staat zou ik nog geen 10 jumps vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
yep idd, die lijst verkoopt ie hooguit voor een paar miljoen zo ik even vlug kon kijken. Niettemin zou ik toch je accessrestrictions nog maar eens onder de loep nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14038

Die lijst stelt iig geen reet voor.

Maar als na een heel jaar iemand die gewoon vertrouwd wordt er met BPO's vandoor gaat dan kun je nog zoveel beveiligen maar het helpt geen moer.
Of als een CEO ineens alles inpikt en alle members uit z'n corp kickt.

Gewoon altijd wat achter de hand houden zodat je niet zonder komt te zitten als er iets rottigs gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Maar ik kan me zo voorstellen dat je zo'n geintje maar 1 keer kunt doen. Daarna sta je bekend als corpthief en kom je in ieder geval geen corp meer in lijkt me? Alhoewel... er zijn natuurlijk wel heel veel spelers, niemand gaat je naam onthouden.

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
psies, ik ken toevallig paar Corp thieves, omdat ik altijd in kanaal Dutch zit.

Fic Thieve (bijpasselijke naam :P ) heeft met een aantal alts zon 6B bijelkaar gejat...

en ja, zoveel geld had hij echt! (had ja, hij is gestopt en heeft al zen geld weggegeven aan bekenden. (100M voor mij :D ) )

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kips
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 31-03 17:02
Is er iets van een GoT-corp? Of iets wat er op lijkt en zo ja, kan ik die joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk

Bjk

Vandaag heeft de heer djkgb in zijn nieuwe corp war aan ons declared. Gister had hij een alt naar onze homebase gestuurd om ons te herrassen. Beetje zielig, denk dat hij echt van zijn daad geniet. Maar we weten waar hij zit dus morgen ochtend gaan we met ze 4'en hem eens ff bezoeken in empire. Wish us luck ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Kips schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 12:35:
Is er iets van een GoT-corp? Of iets wat er op lijkt en zo ja, kan ik die joinen?
Je hebt speciaal om deze vraag te stellen een account op tweakers gemaakt om te vragen of er een GoT corp is die je kan joinen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Da's een alt rav :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696

Kips schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 12:35:
Ik denk dat Arcane Industries(ARIN) het corp is waar de meeste Gotters bij zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leftbird
Pjeu Tranquility is down en kom pas rond 05:00 uur weer online. Ik wacht wel even..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankinator
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-02-2023
Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addefinnr
  • Laatst online: 02-05 08:27
Heeft iemand toevallig een Buddy Trial voor mij? Ik sta nl. al een tijdje droog wat betreft mmorpg's en heb ooit in een ver verleden eens meegedaan aan EVE Online. Anyway: mijn e-mailadres is addefinnr@xs4all.nl. Hartelijk dank ;].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste

addefinnr@xs4all.nl O.K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addefinnr
  • Laatst online: 02-05 08:27
Hartelijk dank :D. Ik laat nog wel van me horen ;]

[edit] trouwens... het irc-kanaal (#eve-dutch) is er niet (of ik doe iets niet goed), is er een andere manier om met jullie in contact tekomen? :]

[ Voor 60% gewijzigd door addefinnr op 27-03-2005 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3549

Frankieeee, we miss youuuuuu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
Addefinnr schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 23:05:
Hartelijk dank :D. Ik laat nog wel van me horen ;]

[edit] trouwens... het irc-kanaal (#eve-dutch) is er niet (of ik doe iets niet goed), is er een andere manier om met jullie in contact tekomen? :]
Kanaal GoT is een goeie ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Battle Bunny
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-04 20:31
Speel sinds drie weken EVE, en kan het iedereen aanraden! Spelen er trouwens nog mensen van GoT in Core Domination? Of misschien van gehoord? ;-) (Zit ik nu in -- lijkt me een erg leuke club)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk

Bjk

Ok we hebben onze corp thief al 2 x gepakt. Hij schelde de hele boel aan elkaar in rens. Waarna meedere corps zich ermee gingen bemoeien. Hij heeft nu heel wat petitions aan ze broek hangen. Nouja cut the crap!
Victim: djkgb
Corporation: Killer Clowns from Outer Space
Destroyed Type: Capsule
Solar System: Rens
System Security Level: 0.9

Involved parties:

Name: Corpmate 2 (laid the final blow)
Security Status: 5.0
Corporation: Knights of the Wild
Ship Type: Harpy
Weapon Type: 150mm Railgun II

Name: Corpmate 1
Security Status: 3.2
Corporation: Knights of the Wild
Ship Type: Stiletto
Weapon Type: Unknown
Nadat we hem eerst uit ze rifter hadden geschoten hebben we hem ook nog eens gepod. Helaas was ik net eten en lag ik in het station :(.
Wat wel leuk was is dat hij na het eten weer naar buiten kwam in zijn shuttle. Waarna we ze shuttle weer opbliezen en daarna hem weer podden. We hebben hem de afgelopen dagen nu totaal zo'n 4x gepod. Nice, die empire wars ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankinator
Haha, de killar cloawns, dat die nog spelen. Ongeloofelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk

Bjk

Laten we zeggen dat zo'n noob als djkgb erin kan komen al een beetje lomp is. Maarja we zitten weer achter hem aan ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
Anoniem: 62696 schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 17:52:
[...]

Ik denk dat Arcane Industries (ARIN) het corp is waar de meeste Gotters bij zitten.
In ARIN zitten er zeker een aantal ja! :)

Maar ARIN is een maandje ofzo geleden gesplitst, we hebben een 2e Corp gemaakt: Prometheus Inc [PRINC]. Arcane Industries is member van Firmus Ixion [FIX] en zit met alle leden bijna full time in Querious. (Voor de mensen die net met Eve beginnen; FIX is een alliance.) PRINC is een Empire based Corp. Als je dus net begint is PRINC zeker een goeie Corp om eens bij te kijken.

Om in aanmerking te komen voor ARIN lidmaatschap heb je wat meer ervaring nodig en moet je bereid zijn om bijna continue in 0.0 te leven en je veel bezig houden met PVP. Je krijgt er dan wel een hele coole Corp voor terug die al een tijdje boven aan lijst staat van de FIX Corps op het FIX Killboard. :) (ARIN heeft als andere requirement dat alle members nederlands moeten kunnen spreken. FIX is natuurlijk wel internationaal, dus een beetje het beste van twee werelden.)

Voor PRINC contact je in ingame: Rai Ardose of Kaastosti

Voor ARIN contact je ingame: PhasmaNL (oftewel ondergetekende :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

arcane? dutch corp?? ja ikzie plasmaNL wes es langsvliegen :). Maar wist niet dat het een dutch based corp was.. Trouwens, in Blacksheep Squad (behh) zitten ook een hoop nederlanders. Het is niet zo'n grote corp, maar wel redelijk hecht :). We zijn nu ook weer aan het recruiten, en we hebben weer echt een n00b erbij, wel lief :) . meneer wil gelijk in een megathron zitten 'omdat ie wel lekker veel powergrid heeft'. ennuh, microwarpdrive? ach had ie niet nodig want een shuttle ging volgens hem ook snel :).

'k zat sinds tijden ook weer eens op de testserver. Het is nu wel een stuk leuker geworden met de combat zone ffa (fight for all). Wist niet dat dat bestond :) . Nu alleen nog hangar access want m'n apocs & ravens raken op :P

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14038

[b]Bjk schreef op maandag 28 maart 2005 @ 18:06:We hebben hem de afgelopen dagen nu totaal zo'n 4x gepod. Nice, die empire wars ;)
LOL!
Boontje komt om z'n loontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130989

Killer clowns from outter space is altijd al active geweest. bij assah en G-5EN2.
Echt wel leuk deze topic op tweakers :-)
zal de channel dutch vanavond even joinen :+
ff een beetje over mijzelf, ik ben ingame "damige" speel meer dan 1 jaar heb 14mil skillpoints,
en ben van plan om "misschien" pirat te worden O-) O-) samen met de klowntjes.

Lijkt me ook leuk eens een X samen te komen met de nederlandse eve gamers.
De reacties van mensen is namelijk erg leuk als je met 3 man over straat loopt en dan gaat uitleggen waarom dat de tempest een raven kan ownen in shortrange met tech 2 caprechargers. 8)7

maarja, nice topic mensen ik kom hier vast vaker :P

Met vriendelijke groet aan de nederlanders (en belge?),
Damige

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6441

Erikie schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 08:19:
arcane? dutch corp?? ja ikzie plasmaNL wes es langsvliegen :). Maar wist niet dat het een dutch based corp was..
Naja we hebben ook een paar belgen er in zitten, maar Arcane Industries is een volledig nederlandstalige corp ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

gossie, dat wist ik niet :) dat ik tegen m'n eigen land heb gevochten toen ik nog bij hc (xif) zat :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108596

Erikie schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 16:58:
gossie, dat wist ik niet :) dat ik tegen m'n eigen land heb gevochten toen ik nog bij hc (xif) zat :)
Arcane industries (arin) != Arcane Technologies (atuk), ook geen mining/industrial deel ofzo, tenminste, ik denk dat je daar aan denkt. afiak heeft arin nog nooit een conflict met hegemonic core gehad :p

weet ik wel zeker eik, in de tijd dat jij nog in hc zat voordat je naar ba vertrok, bestond arin nog niet :p

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 108596 op 29-03-2005 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Anoniem: 108596 schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 17:13:
[...]

Arcane industries (arin) != Arcane Technologies (atuk), ook geen mining/industrial deel ofzo, tenminste, ik denk dat je daar aan denkt. afiak heeft arin nog nooit een conflict met hegemonic core gehad :p
Was ook het eerste waar ik aan dacht :P Maar na ff beter lezen had ik 'm door. Kon ook eigenlijk niet, want ik weet van verschillende ATUK-ers dat ze geen bal van nederlands snappen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mja die aurelius is me toch een analfabeet

** an·al·fa·beet (de ~ (m.), -beten)
** 1 iem. die niet kan lezen of schrijven => ongeletterde

^^ ff checken of ik het zelf wel goed gespeld had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sourcey
  • Laatst online: 01-04 18:26
psjjjjt... heeft iemand nog een EVE buddy trial over voor me? (email = weg)

[ Voor 21% gewijzigd door zeef op 26-10-2016 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20531

Sourcey schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 21:34:
psjjjjt... heeft iemand nog een EVE buddy trial over voor me? (email =weg )
Done...

[ Voor 9% gewijzigd door zeef op 26-10-2016 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sourcey
  • Laatst online: 01-04 18:26
bedankt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankinator
Anoniem: 130989 schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 13:34:

en ben van plan om "misschien" pirat te worden O-) O-) samen met de klowntjes.
Kan je doen maarrrr kan je misschien beter niet doen. Het is nou niet echt een pre in je corp history als je daarna een keer bij een wat meer gerespecteerde pirate corp wil meedoen. Vanuit killer clowns blijf je vaak hangen in het clubje van burn eden en armoured assassins, zeg maar de Bassie en Adriaan van de pirate corps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

frankinator schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 22:49:
[...]

Kan je doen maarrrr kan je misschien beter niet doen. Het is nou niet echt een pre in je corp history als je daarna een keer bij een wat meer gerespecteerde pirate corp wil meedoen. Vanuit killer clowns blijf je vaak hangen in het clubje van burn eden en armoured assassins, zeg maar de Bassie en Adriaan van de pirate corps.
ROFL :D

ja ik weet dat de pirats niet echt gerespecteerd worden of geliefd zijn, maar opzich trekt het mij wel.
Ik was eerst aan het nadenken misschien mOo te joinen maar aangezien ik die liever kill..
Of misschien TunDraGon, maar die zijn niet in providence. (ik voel me thuis in providence/catch) beetje newbie 0.0 maar ik heb het er naar mijn zin ;)

Ik heb gister nog om skillz moeten lachen (kcfoc ceo) ze hadden een gatecamp voor hem gemaakt in 0.4 en hij zat in een interceptor, alles wat hij deed was inwarpen @60km IEDEREEN begon te schieten, hij warpt uit, iedereen peert em omdat hij flagged was, en hij kwam terug en jumpte, heh ik zat er naar te kijken in mijn malediction :)

die ik nu kwijt ben 8)7 , zo'n idoote prophecy bij G-5en2 gate, ik had hem bijna in hull, bump ik tegen de gate, zeg maar dag met je handje :( :( , ik zag het niet eens aankomen echt raar want de interceptor veranderde de orbit :r
Iemand misschien tips? toch maar 1x web 1x 7500m scram ipv 2x scram?
grotere orbit?? mijn optimal was 7000 (orbit @ 2500m en ik zat op 6700+-)

In iedergeval mijn corp is gevraagd om een NAP aan te gaan met Spontanious defencestation, Killer clowns from outter space, en wannabe killers. beetje newbie gasten misschien, maar ik heb er nooit van gehouden de beste van de beste meteen te joinen, dat geeft niet het gevoel dat jij zelf wat bereikt hebt, of het ligt aan mij? :+

Maarja weer eens een lange post omdat mijn stage suckt,

Groeten,
Damige

*Flame away (ROFL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Wanabe killers zijn zooooo slecht... echt vreselijke nep piraten imho (om in de Bassie & Adriaan sfeer te blijven: die dove boef). Spontanious defencestation zijn die "W1N" gasten toch ? Want die w1n zijn op zich wel okay ook al zijn het boefjes. En m0o is ook leuk om tegen te vechten (degene die ik tegen ben gekomen dan), vond het jammer dat mijn corp uit COE ging omdat ze de continue oorlogen zat waren en het gebrek aan organisatie volgens mijn corp ceo nog erger was als bij NORAD destijds. Niet dat ik nou een die hard pvp-er ben maar zo af en toe een beetje vechten is best leuk :)

[ Voor 7% gewijzigd door hilgo op 30-03-2005 10:13 ]

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

klopt, wannabe killers zijn best wel noobs, hadden hun eerste PVP 2 weken terug, ik was er bij.
Ze verloren een mega LOL.

maar in vergelijking met charmed ones zijn de wannabe killers juist heel l33t :*)
die gasten van charmed zitten altijd in 0.4 met 6 scorpions een gate te campen, wij warpten naar binnen met 1BB 1raven en 1 tempest, tempest had 2x 20km wcs en BB had 1x 7500m aan, warpte ze nog weg!!! 6 man warpte weg voor 2bs en een bb. later kregen we 2 scorps neer met interceptors. altijd fun.

btw ik weet niet of sommige van jullie xetic zijn of niet maar persoonlijk vind ik die gasten vanaf gister idiooten. waarom ?

ik zit in met tempestje bij een gate in 0.2 te wachten op een paar mensen om in 0.0 te gaan pvpen.
vliegt er een shuttle om mij heen in orbit van "the four horseman"ofzowat? die man heette carebare1980 ofzo.
nou dikke alt dus denk ik, ruim 30 minuuten orbitte die me, ik gaf hem 4 waarschuwingen in local (het sceen dat ie afk was) dus hij bleef orbiten, ik zet me nos en warpscram aan en vuur 1x torp, zijn shuttle ontploft dus en ik warp uit.

30 minuuten later krijg ik een mail van die gasten dat ik nu KOS bij xetic ben en die mij nu haten etc etc. :D
het zal wel :O :O :O :O

ik wens ze veel success, ik heb zo veel meer plezier in eve dan ooit _/-\o_

Groeten!
damige

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat is er mis met uitdagen van pirates? Pirates zijn altijd en overal KOS voor een Alliance dus waar dat mailtje op slaat weet ik niet maar je voelt je vast erg goed nu :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

echt wel :*) eindelijk een doel voor mij in eve 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

redwing schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 19:47:
[...]

Was ook het eerste waar ik aan dacht :P Maar na ff beter lezen had ik 'm door. Kon ook eigenlijk niet, want ik weet van verschillende ATUK-ers dat ze geen bal van nederlands snappen.
Vreemd, een hele core van Supremacy / Omega corp (die nederlands spreken) hebben ATUK meer dan 1 maand geleden gejoined.

Maarja, thol noemen we dan ook een belg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Anoniem: 130989 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 11:05:
klopt, wannabe killers zijn best wel noobs, hadden hun eerste PVP 2 weken terug, ik was er bij.
Ze verloren een mega LOL.
Ik zat even te browsen tijdens het npc hunten in ussad komt er zo'n wannabe op mijn rax af in een inty en begint te schieten. Dus ik kijk op, doe mijn drones uit, web hem, en lach me een deuk als hij er van door gaat.
Heb hem nog wel even in local bedankt voor de wake up call :+
maar in vergelijking met charmed ones zijn de wannabe killers juist heel l33t :*)
die gasten van charmed zitten altijd in 0.4 met 6 scorpions een gate te campen, wij warpten naar binnen met 1BB 1raven en 1 tempest, tempest had 2x 20km wcs en BB had 1x 7500m aan, warpte ze nog weg!!! 6 man warpte weg voor 2bs en een bb. later kregen we 2 scorps neer met interceptors. altijd fun.
Charmed ones zijn inderdaad irritant (maar dat komt ook omdat ik mijn domi aan hun ben kwijt geraakt.. was weer een wijze eve les ;)

Ik weet trouwens ineens waar ik je nick van ken.. ben jij die damige die in de buurt van ussad rond vliegt ?

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja...... die ben ik wie ben jij :| :| :| :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lol zeg ook jij bent drapier? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Ik ben OpusDei van 9th army cmc :)
Als ik je binnenkort in game tegen kom geef ik wel ff een gil ;)

[ Voor 15% gewijzigd door hilgo op 30-03-2005 16:14 ]

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aha, "doesnt ring a bell" :|
ROFL, ik ben vanavond online dus ik zie je wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

charmed ones zeg je? komt me bekent voor, nooit de kans gehad om ze af te schieten jammer genoeg.

In mijn maandje pirat zijn heb ik daar ook een beetje zitten rotzooien. De meeste laten zich wel ERG makkelijk pakken, op die manier was er ook geen lol meer aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk

Bjk

Ik wil nog ff kwijt dat ik nog steeds op zoek ben naar een leuke alt van rond de 3/4/5 miljoen SP. Dus als iemand iets kwijt wil... ;)

Gisteren trouwens helaas niet aan Eve toegekomen, vandaag ga ik weer op los. Over een uurtje of 4 hoop ik thuis te zijn. Moet oa me escrows plaatsen voor wat named siege.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108596 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 17:58:
charmed ones zeg je? komt me bekent voor, nooit de kans gehad om ze af te schieten jammer genoeg.
Gister waren 15 mensen in rahadalon aan het campen voor die charmed piraten.
charmed waren allemaal gedockt en bleven zo de hele avond. Zeer lame.
Bjk schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 08:54:
Moet oa me escrows plaatsen voor wat named siege.
Oh? ik heb 1 limo's siege liggen (d8 dat het limo's was) wat zijn die tegenwoordig waard?

Groeten
Damige

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130989 schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 09:30:
Gister waren 15 mensen in rahadalon aan het campen voor die charmed piraten.
charmed waren allemaal gedockt en bleven zo de hele avond. Zeer lame.
lame? Die corp heeft 7 members, waarvan 3 a 4 active... is niet zo heel gek dan he, dat ze docked bleven...

anyways, dat piraten heb ik al weer achter me gelaten, vond het toch leuker om 'the good guy' te spelen en zit nu lekker in FIX. Nu mag ik mss wel niet iedereen die ik tegenkom afschieten, maar heb ik wel wat leukere targets als dat hoopje miners dat daar vlak boven provedence zit.

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 108596 op 31-03-2005 09:55 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Buddy Trial aanvragen? Zie de startpost ;)