Hmmm...FIX is ook niet bepaald friendly met Xetic toch....
Verwijderd
hmm ja, maar als die "badass"
charmed mensen gaan smacktalken in local, en dan gewoon docked blijven, ook als ze voor 1 on 1 uitgedaagd worden IS misschien begrijpelijk maar ze hebben er wel om gevraagd. 
dus de "fleet" battles zijn er ook wel
(ongeveer 8 tegen 15) maarja, als ze niet met 2x zoveel mensen kunnen komen,komen ze NIET
Ieder zijn plek in eve, ik ben blij waar ik zit voor het moment, en er komen regelmatig (3 a 4x per week) een blob van xetic daarheen om de pirats (ik en andere) aan te vallen.Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 09:39:
[...]
Nu mag ik mss wel niet iedereen die ik tegenkom afschieten, maar heb ik wel wat leukere targets als dat hoopje miners dat daar vlak boven provedence zit.
dus de "fleet" battles zijn er ook wel
Tja...je komt ook niet met een trabant meedoen aan een formule 1 race toch ? 
Op dit moment doe ik nog geen PvP. Misschien moet ik daar iets meer aandacht aan gaan besteden.
Ik weet alleen nog niet welk schip ik daar het beste voor kan gaan gebruiken. Hebben jullie daar ideeën over?
Op dit moment doe ik nog geen PvP. Misschien moet ik daar iets meer aandacht aan gaan besteden.
Ik weet alleen nog niet welk schip ik daar het beste voor kan gaan gebruiken. Hebben jullie daar ideeën over?
Ghehe....tempest....dat is het enige BS wat ik nog niet kan vliegen op dit moment.
Verder ben ik begonnen met trainen voor Interceptors. Dat lijkt me ook wel waardevol voor PvP.
Verder ben ik begonnen met trainen voor Interceptors. Dat lijkt me ook wel waardevol voor PvP.
Ligt aan je budget en waar je van houd en wat voor PvP je wil doen.Brainwaste schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 10:43:
Voor 1on1 en kleine groepen is een gankageddon een beetje zinloos, dan kan je beter een raven of scorp oid hebben en meot je een erg all-round setup hebben.
Voor Fleet battles moet je je specializeren in 1 ding
* damage - arma/apoc
* snping - arma/apoc/tempest
* antifrig : ceptors/AF's/raven
* Als laatste getarget worden in elke battle: Dominix
Ikzelf vlieg het liefst in BS [arma/apoc ivm skills ] of AF's, maar het ligt echt aan mijn bui
AF's zijn trouwens erg vette bootjes, 1on1 waste ie elke frig/ceptor no prob [vengeance vs 3 ceptors wint de veng
Owjah: vergeet destroyers, die dingen zijn useless tenzij je weet dat je ALLEEN tegen solo "standaard" frigs, shuttles en pods vecht
Crow vs Dessie = dessie dood in 3 volleys van de ceptor zonder de shield van de destroyer aan te raken

[ Voor 12% gewijzigd door StarLite op 31-03-2005 11:42 ]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Kijk, dit in informatie waar we wat aan hebben 
Ik was ook niet onder de indruk van de specs van destroyers maar ik hoor steeds vaker dat je niet zoveel aan een destroyer hebt.
Maar ik denk dat ik zo snel mogelijk een assault frigate skill uit empire moet gaan halen. En uiteraard frigate naar lvl 5 trainen!
Op dit moment heb ik alle frigate races nog op lvl 4. Dus wat vinden jullie de beste AS ? Dan ga ik daar als eerste voor trainen.
Ik was ook niet onder de indruk van de specs van destroyers maar ik hoor steeds vaker dat je niet zoveel aan een destroyer hebt.
Maar ik denk dat ik zo snel mogelijk een assault frigate skill uit empire moet gaan halen. En uiteraard frigate naar lvl 5 trainen!
Op dit moment heb ik alle frigate races nog op lvl 4. Dus wat vinden jullie de beste AS ? Dan ga ik daar als eerste voor trainen.
Verwijderd
klinkt misschien raar maar mijn tempest eet de meeste ravens op 4km op.
Voorbeeld:
toch maar ff mijn setup weggehaald,
Groeten,
damige
Voorbeeld:
toch maar ff mijn setup weggehaald,
Groeten,
damige
[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2005 14:50 ]
Een destroyer is van papierBrainwaste schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 11:54:
Verwijderd
FIX is zover ik weet gewoon vrienden met Xetic, niet dat we elke week op de koffie komen of zo maar er is geen intresse in een war met elkaarBrainwaste schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 10:00:
Hmmm...FIX is ook niet bepaald friendly met Xetic toch....
Limos zijn +- 22 miljoen waard. Nice setup 4 tempest jammer dat het zon kluit ISK is als je al je nice modules kwijt raakt... But thats the game
.
BTW is het een goed idee om een apocalypse te kopen zodat ik ook kan minen in 0.0 als het rustig is? Altijd leuk extra inkomsten, heb de skills er nog niet voor maar tsja, kan wel wat isk gebruiken.
BTW is het een goed idee om een apocalypse te kopen zodat ik ook kan minen in 0.0 als het rustig is? Altijd leuk extra inkomsten, heb de skills er nog niet voor maar tsja, kan wel wat isk gebruiken.
[ Voor 41% gewijzigd door Bjk op 31-03-2005 12:29 ]
Ik heb opzich ook wel goede ervaringen met een Dominix. Het lukt om een Dual BS spawn met 4 cruisers te killen tijdens het minen.
En dat alleen maar met een horde drones en 2 NOS. Dan kan je alsnog een aardig aantal miners fitten en toch redelijk veilig zijn.
Ideaal voor solo-mining als je het mij vraagt.
En dat alleen maar met een horde drones en 2 NOS. Dan kan je alsnog een aardig aantal miners fitten en toch redelijk veilig zijn.
Ideaal voor solo-mining als je het mij vraagt.
Verwijderd
hmmm, ik ben niet zo'n miner, ahouwel het best verdienstelijk is.
ff vraagje:
Wie van jullie komt vaker in providence en bijvoorbeeld in assah?
ff vraagje:
Wie van jullie komt vaker in providence en bijvoorbeeld in assah?
Ik ben zelf wel onder de indruk van de retribution en vengeance, maar ik zie ook heel veel mensen in harpies en enyo's. Ik zou gaan voor de AF waar je de beste gunnery skills voor hebtBrainwaste schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 11:54:
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Zou best kunnen, keren dat een fatsoenlijk gesprek met die lui heb gehad is alweer een paar maanden geleden. Aangezien we momenteel in war zijn komt dat praten er niet echt meer vanVerwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 12:09:
[...]
Vreemd, een hele core van Supremacy / Omega corp (die nederlands spreken) hebben ATUK meer dan 1 maand geleden gejoined.
Maarja, thol noemen we dan ook een belg
Vind dat niet zo raar hoor. Grootste voordeel van torps is dat ze altijd volledige damage geven, maar close range guns doen nu eenmaal meer damage van dichtbij. Verder is armor tanken over het algemeen beter als shield tanken. Als jij een gevecht aangaat op 40 km, waarbij je b.v. door een inty gescrambled wordt (als deze goed kan vliegen zal ie maar even in range zijn en daarmee weinig last van je drones/NOS hebben) zal de Raven juist weer makkelijk winnen.Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 11:57:
klinkt misschien raar maar mijn tempest eet de meeste ravens op 4km op.
Voorbeeld:
Naar mijn idee is een Raven voor PvP beter op midrange ivm de max. damage die die doet, maar verder vind ik een Raven voor PvP niet zo heel super, close range heeft ie minder damage als een goede gunboat, longe range is ie al half dood voordat ie een hit plaatst. Maar zoals met alle schepen ligt het heel erg aan of ze close-range of long-range zijn.
[removed]
Verwijderd
ben het wel met je eens maar 40km afstand met 460 m/s =87 seconden voordat ik hem bumpredwing schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 13:54:
[...]
Naar mijn idee is een Raven voor PvP beter op midrange ivm de max. damage die die doet, maar verder vind ik een Raven voor PvP niet zo heel super, close range heeft ie minder damage als een goede gunboat, longe range is ie al half dood voordat ie een hit plaatst. Maar zoals met alle schepen ligt het heel erg aan of ze close-range of long-range zijn.
Begrijp me niet verkeerd, ik probeer niet de ownage gast uit te hangen, alleen goed na te denken over setups
Damige
Ik kom af en toe in assah nu, maar das alleen om ff wat killer clown namen op te schrijven voor onze war
.
Heb een alt daar, altijd handig. Espionagggee
Die naam ga ik dus niet vertellen. Me main heet Sivivec, maar die zit in Great Wildlands!
Pas nog gepod door me Heyll ofzo. Me alt dan
Pas nog gepod door me Heyll ofzo. Me alt dan
[ Voor 16% gewijzigd door Bjk op 31-03-2005 14:44 ]
Vergeet niet dat die raven rond de 145m/s gaat.. dit betekent dus dat je er minimaal 126 seconden over doet om op 0 meter van de raven te komen..Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 14:10:
[...]
ben het wel met je eens maar 40km afstand met 460 m/s =87 seconden voordat ik hem bumpen die tank absorbeert die dmg makkelijk( vd torps), dan maakt die inter ook niet zo veel uit.(tenzei ie web heeft, dan is hij primary target van me warriors die 4200m/s doen. mijn malediction doet 4100m/s met named 1mn mwd en named beta mod overdrive, dus 4200 halen niet veel interceptors sustained. (ervanuitgaande dat ze moeten webben+scramblen wanneer ze nossed zijn
![]()
)
Begrijp me niet verkeerd, ik probeer niet de ownage gast uit te hangen, alleen goed na te denken over setups
Damige
20% rof bonus (caldari bs lvl 4)
25% rof bonus (missile launcher operation lvl 5)
Dit geeft een ROF van rond de 13.2 seconden op een stock siege launcher.
126 / 13.2 = 9 volleys
9 volleys van 6 torps = 54 torps
54*450 = 24300 raw damage
We gaan voor het gemak even uit van uitsluitend EM torps:
Je hebt in totaal rond de 5300 shieldpoints (0% resis) waardoor nog 19000 raw damage overblijft..
Uitgaande van unhardened armor (70% em resis) krijg je dan nog steeds 5700 damage voor je kiezen binnen 42 seconden..
Met mechanic lvl 5 kan je binnen deze tijd:
42/11.25 = 3 large reps
42/9 = 4 medium reps
Dit komt uit op 2160 + 1280 = 3440 armor repaired..
Conclusie: Volgens mijn warrige berekening (heb ff geen tijd om een mooie opmaak te geven) kom je niet heelhuids aan bij de raven..
Verbeter me indien nodig maar het leek me op zich wel redelijk compleet
Verwijderd
1+1= ehh?
Coel, waar in limburg?
Coel, waar in limburg?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2005 15:12 ]
Verwijderd
1 medium tech 2 armor repair 320 hp repair 8 seconden als ik me goed herinner, en 1 large named repair 660hp per 12 seconden komt overeen met 95 hp/sec
x42 seconden is binnen die tijd 3990 hp gerepaird
idd is 5700 dmg meer dan die kan repairen untanked, maar je repareert constant dus per 42 seconden verlies je 5700-3990hp=1710 HP= toch wel wat minuuten voordat je dood bent, de ravens shieldtank houd het niet uit vanwegen zijn cap, en de shield charged ook nog wel een beetje van de tempest, en de tank kan indefinatly lopen
idd is 5700 dmg meer dan die kan repairen untanked, maar je repareert constant dus per 42 seconden verlies je 5700-3990hp=1710 HP= toch wel wat minuuten voordat je dood bent, de ravens shieldtank houd het niet uit vanwegen zijn cap, en de shield charged ook nog wel een beetje van de tempest, en de tank kan indefinatly lopen
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2005 15:19 ]
Large acco repper: 720 / 11.25 sec (skill op lvl 5)Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 15:18:
1 medium tech 2 armor repair 320 hp repair 8 seconden als ik me goed herinner, en 1 large named repair 660hp per 12 seconden komt overeen met 95 hp/sec
Med repper II: 320 / 9 (skill op lvl 5)
En wanneer jij aankomt bij die raven heeft hij nog volle cap terwijl jij al in je structure bent geweest..
Verwijderd
Hebben jullie de plaatjes van de nieuwe Freighters al gezien?
http://pic.eve-online.com/freighters/galfr_large.jpg
http://pic.eve-online.com/freighters/calfr_large.jpg
http://pic.eve-online.com/freighters/minfr_large.jpg
http://pic.eve-online.com/freighters/amafr_large.jpg
Bretsig! (om maar in het limburgse te blijven)
Verwijderd
OK OK je hebt gelijk, een raven wint het van 40km range als ik 6x800mm guns erop heb met 2.4km optimal 
ps, ik woon in omstreken roermond
ja die had ik gezien, echt wel coelVerwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 15:27:
ps, ik woon in omstreken roermond
Zien er inderdaad mooi uit, vooral die van de gallente
Zijn er nog speciale skills voor nodig ? Heb even snel gekeken maar kon niets vinden.
Zijn er nog speciale skills voor nodig ? Heb even snel gekeken maar kon niets vinden.
Verwijderd
/me geilt op het idee hoeveel punten je krijgt op eve-kills voor zo'n schip
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2005 16:25 ]
idd
[ Voor 17% gewijzigd door ravenger op 31-03-2005 17:10 ]
O M G !!Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 15:27:
Die dingen zijn *GROOT*!!
\o/
holy crap...
weet iemand wat de fittings zijn? en hoe snel (traag) die dingen gaan
.. vast 1 m/s ofzo
traktor scratch!
Lijkt me inderdaad dat als je op range moet beginnen je het op zich nog knap lastig krijgt. Aan de andere kant zal de Raven het lastig hebben om te zorgen dat jij niet wegwarptVerwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 15:34:
OK OK je hebt gelijk, een raven wint het van 40km range als ik 6x800mm guns erop heb met 2.4km optimal
[removed]
Op het eve forum stond wat over benodigdheden van zon freighter:
Kweenie of het klopt, maar dit zei iemand die op de test server had gekeken. Doe ik straks ook nog wel ff."Frieghter I" requires Jump Drive 4, Industry 5 and Energy Management 5
Apart from the Nav 5, Science 5 AND Warp Driive Operations 5 just to start training Jump Drive skill
10m³ of Megacyte are required to activate the module"
[ Voor 18% gewijzigd door Bjk op 01-04-2005 08:52 ]
Verwijderd
OMG, 10 mega voor te activeren? leuke contentBjk schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 08:51:
Op het eve forum stond wat over benodigdheden van zon freighter:
"Frieghter I" requires Jump Drive 4, Industry 5 and Energy Management 5
Apart from the Nav 5, Science 5 AND Warp Driive Operations 5 just to start training Jump Drive skill
10m³ of Megacyte are required to activate the module"
Kweenie of het klopt, maar dit zei iemand die op de test server had gekeken. Doe ik straks ook nog wel ff.
Duurt voor mij nog wel een tijd voordat ik die skills heb, industry 5 heb ik niet , science 5 ... nope. warp drive operations 5? ook niet ....

het zijn een beetje "non standaard"skills, teminste als je pvp doet. volgensmij heeft de Large Barge ook een paar van die lvl5's nodig?
Ik train liever op het moment voor EW 5, mijn scorp moet wel nog optimaal kunnen functioneren
ik zal zo'n schip dus nooit gaan vliegen. het voordeel van zo'n schip is dat ik geen tracking computers hoef te fitten om het ding te raken
Verwijderd
Ben het met je eens, en vergeet ook niet het feit dat veel mensen "freezen" in battle, ik had pas 2x 6 mensen in 4b-nqn in een battle. (6 tegen 6) de maat van mij vergat gewoon te schieten. (Zat in een raven te shieldboosten) tegenparty verloor 1 bb toen warpten ze naar safe.redwing schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 22:15:
[...]
Lijkt me inderdaad dat als je op range moet beginnen je het op zich nog knap lastig krijgt. Aan de andere kant zal de Raven het lastig hebben om te zorgen dat jij niet wegwarptOftewel het ligt weer allemaal aan de set-ups die beide partijen hebben
was wel even schelden op ventrillo, heh, zijn exuus was lag maar het gevecht was iets van 30 seconden

Maar het gebeurt iedereen wel eens, en ik zou liegen als ik zou zeggen dat dat nooit bij mij gebeurt was
hebbet ook welles gehad ja, werd geganked door een CA camp...
zag een vigil me jammen en een tempest men mooie mega zen armor op eten...
had een NPC hunting tank, dus redelijk sterk (2 large reppers geloof ik, al tijd geleden)
Vigil had ik gemakkelijk met men drones kunnen af schieten en de BS (bs'en? kweenie mer hoeveel het er waren) kunnen tanken of ganken
mjah, eerste PVP ervaring he
Vind 10 Mega ERG weinig om je jumpdrive aan te zetten...
Of moet je per system dat je door gaat je Jumpdrive aanzetten?
Kan je dus in 1 keer van Yulai naar Luminaire, of moet je alle jumps opzich doen, á 10 mega per stuk?
zowiezo wel interesant om te weten natuurlijk...
eerst SHITLOAD minen in 0.0, dan de hi end mins in 1 jump naar yulai brengen en op de market gooien...
btw, dingen zullen ook wel niet kunnen docken?
passen echt neit in een station
had een NPC hunting tank, dus redelijk sterk (2 large reppers geloof ik, al tijd geleden)
Vigil had ik gemakkelijk met men drones kunnen af schieten en de BS (bs'en? kweenie mer hoeveel het er waren) kunnen tanken of ganken
Kan je dus in 1 keer van Yulai naar Luminaire, of moet je alle jumps opzich doen, á 10 mega per stuk?
eerst SHITLOAD minen in 0.0, dan de hi end mins in 1 jump naar yulai brengen en op de market gooien...
Battle.net Spud#2543
Haha net met hunten een arbalest siege launcher gevonden. Gister had ik er ook al 1 gevonden. Corpmate werd toen al pissed aangezien hij er in 2 jaar tijd maar 1 heeft gevonden. Maar nog nooit in 'zijn' vaste hunting systeem. En je raad al waar ik hem gevonden heb
. Zal hem straks met genoegen inlichten haha.
Verwijderd
hmm, ja mij "freeze" was met KR0M, werd meteen PRI target genoemt in een fleet battle (ik was toen ceo) 12BS op mijn dak, inclusief gankageddons met tech 2 pulses.
mijn raven tank hield het 1 boost van me XL booster.
mijn raven tank hield het 1 boost van me XL booster.
Volgens mij staat er 10m3 (1000 megacyte) inplaats van 10 mega..TepelStreeltje schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 10:17:
hebbet ook welles gehad ja, werd geganked door een CA camp...
mega gaat dan wel vrij duur worden denk ik...
^^ met dom.Ghostie schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 11:43:
[...]
Volgens mij staat er 10m3 (1000 megacyte) inplaats van 10 mega..
10M³ inderdaad, das best wel heel veel mega
Zou ook kunnen zijn dat die 10M³ mega een geintje of een tijdelijk iets is
Maar hoe ver kan je jumpen met zo'n jumpdrive? want als het 10M³ per jump is en je moet 30 jumps, dan zit je op 300M³aan megacyte / 0.01 = 30,000 megacyte.
Lijkt me een duur geintje
Ik heb gister trouwens nog op de testserver gezeten , maar geen freighters gezien op market of in space
[ Voor 10% gewijzigd door StarLite op 01-04-2005 13:23 ]
\o/
is dit niet gewoon 1 grote 1 april grap? 
Maar op zich is 1000 megacyte (4 mill) wel redelijk. Ik weet niet hoeveel m3 je kunt vervoeren en hoever je kunt jumpen.
Maar op zich is 1000 megacyte (4 mill) wel redelijk. Ik weet niet hoeveel m3 je kunt vervoeren en hoever je kunt jumpen.
traktor scratch!
Verwijderd
OMG check dit eens ROFL LOL LOL
http://img206.exs.cx/img206/747/ubertaranis3kp.png
http://img33.exs.cx/img33/4290/uberclaw1nd.png
RESPECT
p.s natuurlijk zijn de guns offline maar het is wel keivet!
http://img206.exs.cx/img206/747/ubertaranis3kp.png
http://img33.exs.cx/img33/4290/uberclaw1nd.png
RESPECT
p.s natuurlijk zijn de guns offline maar het is wel keivet!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2005 17:31 ]
Verwijderd
het verbaast me steeds weer wat ik op de eve forums tegenkom:
Planet PVP in nieuwe patch? due over 1 jaar? !?!? patch zou kali heten:
http://www.dissonance-corp.com/files/DesertPlanet.jpg
http://www.dissonance-corp.com/files/SubarticPlanetNight.jpg
eerlijk gezegd ben ik daar geen fan van maarja.
Het is geen 1 april grap lees maar:
http://myeve.eve-online.c...p?a=topic&threadID=166993
eerlijk gezegd ben ik daar geen fan van maarja.
Het is geen 1 april grap lees maar:
http://myeve.eve-online.c...p?a=topic&threadID=166993
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2005 17:31 ]
uhm, van Kali is al langer bekend hoor 
ennuh, link je plaatjes ff door met een thumbnail, het lijkt nu nergens op namelijk
ik hoop niet dat ze zo'n 1 april grap gaan maken, hou ik niet van
ennuh, link je plaatjes ff door met een thumbnail, het lijkt nu nergens op namelijk

ik hoop niet dat ze zo'n 1 april grap gaan maken, hou ik niet van
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
zo ook goed?TepelStreeltje schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 17:26:
Dam-Ige kan je mischien je setup nog eens neerzetten of mailen. Wil ook minmatar gaan trainen voor tempest. Mischien kan je een overzichtje maken met belangrijke skills die ik moet hebben enzo. Would be appriciated.
Die screenshots zijn echt al heeeel oud, en zijn "fake". Schijnen wel ingame gemaakt te zijn trouwens iircVerwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 16:01:
het verbaast me steeds weer wat ik op de eve forums tegenkom:
[/url]
\o/
Verwijderd
Vind alles goed als ik maar een Freighter BPO krijg.
Maar even jumpdrive doortrainen en ik kan zo'n ding besturen.
Alleen dat van dat mega lijkt me raar. Het is een grondstof.
Lijkt me veel logischer om ICE of zo hiervoor te gebruiken, daar worden ook POS mee gefueled.
Heb op testsrv ook nog geen info hierover kunnen vinden, dus ik geloof geen bal wat die ene gast heeft gezegd.
Lijkt me veel logischer om ICE of zo hiervoor te gebruiken, daar worden ook POS mee gefueled.
Heb op testsrv ook nog geen info hierover kunnen vinden, dus ik geloof geen bal wat die ene gast heeft gezegd.
Er is nog niets over bekend, klaar, dat van dat mega als fuel is gewoon speculatie.Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 19:40:
Vind alles goed als ik maar een Freighter BPO krijg.![]()
Verwijderd
die planet screenshots zijn niet fake en op de laatste fanfest hebben mensen het zelfs live kunnen zien
Ze zijn niet fake als in: niet bestaand,Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 15:01:
die planet screenshots zijn niet fake en op de laatste fanfest hebben mensen het zelfs live kunnen zien
Maar het was gewoon [op het moment dat ze voor het eerst verschenen] een ingame shot die vantevoren was opgezet [platte schijf met mooie textures, beetje klooien met camerastandpunten etc].
Het was geen echta planet waar je op kon landen.
Bij de fanfest schijnt er wel een "werkende demo" te zijn geweest idd
\o/
Een van de devs draaide op z'n labtopje een MSSQL server, een EVE server en een EVE Client.StarLite schreef op zondag 03 april 2005 @ 15:36:
[...]
Ze zijn niet fake als in: niet bestaand,
Maar het was gewoon [op het moment dat ze voor het eerst verschenen] een ingame shot die vantevoren was opgezet [platte schijf met mooie textures, beetje klooien met camerastandpunten etc].
Het was geen echta planet waar je op kon landen.
Bij de fanfest schijnt er wel een "werkende demo" te zijn geweest idd
De kwaliteit van de foto's is niet echt super, maar dit kregen we te zien:

En het was gewoon een plek waar je naar toe kon warpen
kregen we te zien??Elissen schreef op maandag 04 april 2005 @ 09:21:
[...]
Een van de devs draaide op z'n labtopje een MSSQL server, een EVE server en een EVE Client.
De kwaliteit van de foto's is niet echt super, maar dit kregen we te zien:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En het was gewoon een plek waar je naar toe kon warpen
ben je der geweest? vertel es wat meer
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Maandje of iets meer verder en ik moet bekennen dat ik eve wel mis op een aantal punten, niet zozeer de community, maar meer het pvp en de de houding van andere spelers daarnaar toe. Andere games hebben een zero tollerance naar pvp'ers toe, en eigenlijk is het te begrijpen omdat pvp in meeste games inhoudloos is. Je bereikt in WOW er niets mee door een gast uit te schakelen, het is opgezet om oorlog tussen goed en kwaad te vechten.. Maar je maait iemand neer waarna deze na 3 seconden weer uit de dood opstaat zonder verlies van $ of %, nutteloos dus... Iets wat niet in eve zo geld.
In EVE vecht je voor territorium om je vloot uit te breiden, je vecht voor items die je tegenstander kan droppen en je vecht omdat dat het meeste uitdaging bied. Zou het bijna jammer vinden dat ik er op uit gekeken ben.
In EVE vecht je voor territorium om je vloot uit te breiden, je vecht voor items die je tegenstander kan droppen en je vecht omdat dat het meeste uitdaging bied. Zou het bijna jammer vinden dat ik er op uit gekeken ben.
Ja, ik ben er geweest. Was wel heel gezelligTepelStreeltje schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 01:36:
[...]
kregen we te zien??
ben je der geweest? vertel es wat meer
We hadden met een aantal van m'n corp afgesproken dat we zouden gaan. Twee uit de US (één van de twee had zijn vrouw meegenomen onder het motto lekker er een weekeindje tussen uit, anders was hij ook niet weg gekomen
Eerst heb ik samen met twee andere Nederlanders (ontmoet in de bar van het hotel) de polsbandjes opgehaald in de Solon / Media Center. Na het drinken van bier met 4-5 devs ben ik uit eten geweest met een aantal ISD-ers. Daarna de bar van het 4-sterren hotel betzet.
De tweede dag waren we de stad wat aan het verkennen toen de bij toeval langs het kantoor van CCP liepen. Het FanFest was tegelijkertijd met het Icelandic Airwaves Festival. We hadden daar ook toegang toe. Er treden dan overal bands ect op en je kunt dan met een polsbandje overal binnen komen. RealX, degene die ook de muziek voor EVE heeft gemaakt, was 's avonds in de Kapital. De muziek van EVE met een beat klinkt best releaxed
Op zaterdag was de conferentie. We werden met bussen opgehaald bij het hotel. De conferentie ging met name over de geschiedenis achter EVE en de live-demo van Kali. En natuurlijk de onthulling van de naam Exodus (tot dan was alleen de code-naam Shiva bekend). De trailer is in een zaal met twee schermen en een heftige geluidsinstallatie zeer indrukwekkend...
's Avonds was er nog een feest in de Fenix met de onthulling van de Quafe Queens (de officiele pagina's staan niet meer online, link naar eigen album). Oh, en Helga natuurlijk
Dit jaar weer, het was super gezellig. Maar dan ga ik er wel een weekje aan vast knopen en er een echte vakantie van maken.
P.S. De links zijn nog naar mijn oude corp. We hebben een soort van merger gehad waarna we er achter kwamen dat de verschillende interesses een blokkade waren voor elkaar dus zijn we weer apart verder gegaan. Ook WoW heeft een aantal spelers weg gepikt.
Verwijderd
Hebben jullie voor mij 3 buddy trials, 1 voor mij en voor 2 vrienden van me.
Adressen:
princeofdarkness@neb-lan.nl
osiris502@msn.com
control_ownage@hotmail.com
Adressen:
osiris502@msn.com
Verzonden.Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 15:03:
Hebben jullie voor mij 3 buddy trials, 1 voor mij en voor 2 vrienden van me.
Adressen:
osiris502@msn.com
Verwijderd
He ik had om een key gevraag voor osiris502@msn.com, maar hij heeft niks ontvangen.
Kan een van jullie hem misschien nog een key sturen.
Thnx
Thnx
Verwijderd
Done...Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 12:24:
He ik had om een key gevraag voor osiris502@msn.com, maar hij heeft niks ontvangen.
Thnx
Trouwns vanavond is er een dev chat op eve-i.com
Eve-I are hosting a dev chat next Thursday 7th April. The chat will start at 19.00 GMT/Eve Time and will be held on the coldfront server (irc.coldfront.net) in #eve-i .
Verwijderd
Jongens sorry dat ik jullie weer moet storen maar ik heb een klein probleempje gehad waardoor ik nu mijn mailbox kwijt ben en mijn keycode, zou iemand zo vriendelijk willen zijn om er nog eentje te sturen.
Verwijderd
Done again.Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 22:06:
Jongens sorry dat ik jullie weer moet storen maar ik heb een klein probleempje gehad waardoor ik nu mijn mailbox kwijt ben en mijn keycode, zou iemand zo vriendelijk willen zijn om er nog eentje te sturen.
Hebbe jullie de nieuwe wallpapers al gevonden
Lol een eve-trial farmer
. Waar pixxa?
[ Voor 20% gewijzigd door Bjk op 08-04-2005 10:41 ]
hier: http://www.eve-online.com/wallpapers/
Iemand nog bij de devchat geweest gister? ik vond dat ze weinig hadden te vertellen eigenlijk, de vragen waren allemaal wel vrij obvious
Iemand nog bij de devchat geweest gister? ik vond dat ze weinig hadden te vertellen eigenlijk, de vragen waren allemaal wel vrij obvious
Verwijderd
Ik vond de devchat wel leuk alleen jammer dat ik halverwege te brak werd en toch maar naar bed ging. De chat was er gewoon voor om antwoord te krijgen van een dev wat je op het forum niet echt kan verwachten.
linkje: http://www.eve-i.com/home...page_fullnews.php?id=2285
linkje: http://www.eve-i.com/home...page_fullnews.php?id=2285
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2005 12:43 ]
Rofl, denk dat veel mensen dit niet eens wisten!Latta something I found out only yesterday after two years is that the killmail is actually sorted by damage dealt - the biggest damage dealer is listed first
haalde ik uit het dev chatlog
word wel weer leuke patch denk ik
Battle.net Spud#2543
Na een hachelijke week in the great wild lands stappen we op. Onze corp zoekt nu een nieuw plekje, het liefst in Xetic. Het hunten in GW was best relax. Naja er is veel gebeurt in deze week.
Verwijderd
Xetic is toch niet het meest rustige plekje dezer dagen om je te vestigen als corp naar wat ik zo op EVE-O forums lees
Tgaat ons niet echt om een rustige plek, maar meer een wat stabielere. Foundation heeft zich de afgelopen week aardig wat op de nek gehaald. Trouwens, je hebt enkele chokepoints in xetic waar voordurent gevochten worden (bij wijze van spreken) maar achterin is het rustig. Maar wij hebben heel wat PVP'ers. Alleen zoeken we ook vrijheid om eens te kunnen hunten voor wat geld. En heel af en toe een mining op. We zijn nie echt miners
Verwijderd
Je stapt op uit je huidige alliance/gebied en wilt naar een andere omdat het niet stabiel is? Je hebt al heel de tijd grote verhalen hier en nu krabbel je uit een alliance/gebied wegBjk schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 19:33:
Tgaat ons niet echt om een rustige plek, maar meer een wat stabielere.
jep klopt. maarum, alleen de final blow krijgt de killmailTepelStreeltje schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 13:36:
[...]
Rofl, denk dat veel mensen dit niet eens wisten!
haalde ik uit het dev chatlog
word wel weer leuke patch denk ik
traktor scratch!
Verwijderd
Als iemand nog een buddy trail over heeft, Ik zou graag dit spel eens willen proberen.
Alvast bedankt.
micang@wolfenstein.nl
Alvast bedankt.
micang@wolfenstein.nl
done, veel plezierVerwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 02:02:
Als iemand nog een buddy trail over heeft, Ik zou graag dit spel eens willen proberen.
Alvast bedankt.
micang@wolfenstein.nl
Heb een hele tijd eve gespeeld, wil kijken of het weer aanslaat bij me 
Wil iemand me dus een buddy trail sturen?!
emailadres
TIA
Wil iemand me dus een buddy trail sturen?!
emailadres
TIA
[ Voor 7% gewijzigd door bfm op 09-04-2005 14:48 ]
Verwijderd
Vroeg laatst iemand hier naar prijzen van deimos van onze corp (Everlasting Vendetta).
Even een snipje van wat we op het trade forum gezet hadden.
Deimos -95mil each
Vagabond -60mil each
Jaguar -11mil each (Bulk orders only 3+)
Even een snipje van wat we op het trade forum gezet hadden.
Deimos -95mil each
Vagabond -60mil each
Jaguar -11mil each (Bulk orders only 3+)

Vol goede moed begon ik aan een lvl4 complex

Eindigend met de staart tussen de benen naar een SS
Verwijderd
Ik denk dat je een ander schip nodig hebt, want hiermee vrees ik dat het niet gaat lukken.
Je offert zowiezo een lowslot op voor een ballistic control terwijl je maar 2x HML hebt? Dat is zonde. Ik denk dat je zowiezo beter af bent met 5x HML (Caracal style).
Probeer deze setup eens:
High: 5x HML (+ NOS)
Med: 1x 10MN AB II, 1x Shield Booster (large als je de skills hebt om te fitten) 2x Hardener, 1x Capacitor Recharger
Low: 1x Ballistic Control, 1x Nanofiber, 2x PDS II
Of beter, get your ass in a Raven. Daarin kun je met de juiste skills een 6/10 complex solo doen. Anyway, voor de geinteresseerden, ik heb Raven BPC's en torps te koop in Lonetrek. Beide in big amounts.
Probeer deze setup eens:
Med: 1x 10MN AB II, 1x Shield Booster (large als je de skills hebt om te fitten) 2x Hardener, 1x Capacitor Recharger
Of beter, get your ass in a Raven. Daarin kun je met de juiste skills een 6/10 complex solo doen. Anyway, voor de geinteresseerden, ik heb Raven BPC's en torps te koop in Lonetrek. Beide in big amounts.
[ Voor 65% gewijzigd door Westerterp op 10-04-2005 12:23 ]
Imo vind ik dit niet waar. Heb trouwens geen grote verhalen verteld hier, aangezien ik in die zin nog niet zoveel heb meegemaakt. De situatie en beleid in GW (1 persoon wil leiderschap claimen etc) is echt bagger atm. Aangezien alle corps van elkaar niet meer weten of ze friendly of hostile zijn. Maar je mag je mening hebben hoorVerwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 20:56:
[...]
Je stapt op uit je huidige alliance/gebied en wilt naar een andere omdat het niet stabiel is? Je hebt al heel de tijd grote verhalen hier en nu krabbel je uit een alliance/gebied wegEen alliance wordt juist instabiel omdat er corps uit stappen enzo. Het is een beetje enorme tegenspraak met je verhalen over dat je alles aankon enzo en hoe geweldig je wel niet was.
Je mag me quoten trouwens waar ik heb gezegt hoe geweldig ik ben, want dat kan ik me niet herrineren. Zo zit ik ook niet in elkaar

Raven staat voorlopig nog niet op de planning, dus dat verhaaltje gaat nog niet op. (Ik ben eerst nu bezig met learningskills en daarna ga ik voor mining barge). Mijn setup was idd vrij standaard;Dude schreef op zondag 10 april 2005 @ 12:07:
Je offert zowiezo een lowslot op voor een ballistic control terwijl je maar 2x HML hebt? Dat is zonde. Ik denk dat je zowiezo beter af bent met 5x HML (Caracal style).
Probeer deze setup eens:
5x 250mm Compressed Coilguns
2x XR-3200 Heavy Missile Launcher
--
1x 10MN AB II
1x Shield Booster Amp I
1x Medium Shield Booster II
1x F-b10 Cap en 1x Eutectic Cap
--
1x Magstab II
1x Balistic I
2x RCU I
Dus ik ga ff wat heavy launchers erbij scoren en hardeners. Hardener schijnt nog wel wat te schelen qua dmg inkasseren
Dat is volgens mij ook het grootste probleem van je set-up. Je kunt veel beter een hardner ipv een Cap nemen en een large shield booster II ipv de med. Een goede tank zorgt zowel voor hoge resist als het boosten van je shield.. Ballistic komt met slechts 2 MHL's niet goed tot zijn recht, beter is 2 magstabs of 1 magstab en een tracking mod te gebruiken.ravenger schreef op zondag 10 april 2005 @ 15:31:
[...]
Raven staat voorlopig nog niet op de planning, dus dat verhaaltje gaat nog niet op. (Ik ben eerst nu bezig met learningskills en daarna ga ik voor mining barge). Mijn setup was idd vrij standaard;
5x 250mm Compressed Coilguns
2x XR-3200 Heavy Missile Launcher
--
1x 10MN AB II
1x Shield Booster Amp I
1x Medium Shield Booster II
1x F-b10 Cap en 1x Eutectic Cap
--
1x Magstab II
1x Balistic I
2x RCU I
Dus ik ga ff wat heavy launchers erbij scoren en hardeners. Hardener schijnt nog wel wat te schelen qua dmg inkasseren
Verder geven railguns op de goede afstand meer damage, maar met 5 HML's kun je veel makkelijker een goede fitting maken (minder Powergrid nodig). Ik zou tenzij je al veel engineering skills hebt en een goede fitting kunt maken dus toch eerder voor HML's gaan
[removed]
Dit lijkt me echt een onwijs gaaf spel om te spelen, het probleem is echter dat ik nu al weet dat wanneer ik er aan begin het zo verslavend zal zijn dat mijn andere werk, zoals schoolwerk, er onder gaat lijden. En dat is natuurlijk niet de bedoeling
Rebuilding knowledge database
Ja precies, nog ff doorskillen dus, want ik kan nog geen Large Shield Booster II fitten. Verder is het natuurlijk handig om hoge BC skill te hebben ivm dmg resistance van je shield. Het probleem alleen is dat een hardener ipv een cap recharger dus feitenlijk cap kost voor je AB en Shield Boost, of heb ik dat mis?redwing schreef op zondag 10 april 2005 @ 18:42:
[...]
Dat is volgens mij ook het grootste probleem van je set-up. Je kunt veel beter een hardner ipv een Cap nemen en een large shield booster II ipv de med. Een goede tank zorgt zowel voor hoge resist als het boosten van je shield.. Ballistic komt met slechts 2 MHL's niet goed tot zijn recht, beter is 2 magstabs of 1 magstab en een tracking mod te gebruiken.
Verder geven railguns op de goede afstand meer damage, maar met 5 HML's kun je veel makkelijker een goede fitting maken (minder Powergrid nodig). Ik zou tenzij je al veel engineering skills hebt en een goede fitting kunt maken dus toch eerder voor HML's gaanVerder komt dan je Balistic control wel goed tot zijn recht, en kun je er zelfs over denken om er 2 te fitten.
Klopt, maar doordat je hardner een groot gedeelte van de damage opvangt hoef je minder te shield-boosten. En dat zorgt er uiteindelijk voor dat je minder cap nodig hebt voor het shieldboosten en totaal juist meer cap overhoud.ravenger schreef op zondag 10 april 2005 @ 19:14:
[...]
Ja precies, nog ff doorskillen dus, want ik kan nog geen Large Shield Booster II fitten. Verder is het natuurlijk handig om hoge BC skill te hebben ivm dmg resistance van je shield. Het probleem alleen is dat een hardener ipv een cap recharger dus feitenlijk cap kost voor je AB en Shield Boost, of heb ik dat mis?
Als je trouwens in je setup overgaat naar HML's heb je ook goede kans dat je minder/geen RCU's nodig hebt en in plaats daarvan PDU's kan pakken wat weer goed is voor je cap
[removed]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Buddy Trial aanvragen? Zie de startpost ;)
Buddy Trial aanvragen? Zie de startpost ;)