[PC][MMORPG] EVE-Online deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.373 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 12:44
redwing schreef op zondag 10 april 2005 @ 20:45:
[...]

Klopt, maar doordat je hardner een groot gedeelte van de damage opvangt hoef je minder te shield-boosten. En dat zorgt er uiteindelijk voor dat je minder cap nodig hebt voor het shieldboosten en totaal juist meer cap overhoud.

Als je trouwens in je setup overgaat naar HML's heb je ook goede kans dat je minder/geen RCU's nodig hebt en in plaats daarvan PDU's kan pakken wat weer goed is voor je cap :)
Klopt idd :)
Nog 1 vraag met betrekking hierop, hardeners of amps en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Na dit topic gelezen te hebben, lijkt me EVE-O erg cool.

Heb opzich nog nooit een MMO gespeeld, maar ga er nu toch maar s aan beginnen.

Eigenlijk kwam ik op het GOT-forum ff kijken naar de WoW draad, maar ik zag deze staan en kreeg een nostalgisch gevoel. Vroeger veel Privateer2: The Darkening gespeeld en dat was echt fantastisch.

Nou wil ik best beginnen aan EVE, maar ik zag via EVE-I al een starters tool en kreeg toen al een beetje veel vraagtekens... want waar moet ik nou beginnen? Welk ras, school, skills e.d. Zijn er grote verschillen?
Zou tof zijn als iemand wat insight zou kunnen geven...

oh, en een uitnodiging zou ik ook graag ontvangen. Mag naar m'n email adres.
Thanks!

[ Voor 3% gewijzigd door SqueakyClean op 11-04-2005 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:34
ravenger schreef op zondag 10 april 2005 @ 21:06:
[...]

Klopt idd :)
Nog 1 vraag met betrekking hierop, hardeners of amps en waarom?
Hardners, ze verbruiken wel cap, maar dit weegt niet op tegen de extra resistance die ze geven. 1 ding hiermee is dat je niet moet vergeten ze aan te zetten ;) Let er wel goed op dat je de goede hardners pakt voor de rats die je gaat beschieten .

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=23161336,noline]
oh, en een uitnodiging zou ik ook graag ontvangen. Mag naar pascaljob(AtT)hotmail(punt)com
Thanks!
Done... Ben wel aan het uitnodigen de laatste dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

thanks man!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jobbie schreef op zondag 10 april 2005 @ 22:12:
Nou wil ik best beginnen aan EVE, maar ik zag via EVE-I al een starters tool en kreeg toen al een beetje veel vraagtekens... want waar moet ik nou beginnen? Welk ras, school, skills e.d. Zijn er grote verschillen?
Zou tof zijn als iemand wat insight zou kunnen geven...
Op zich maakt het niet verschrikkelijk veel uit waar je nu mee begint aangezien je altijd alles kan leren in EVE en zo iets anders worden.

Enige wat IK persoonlijk een goed iets vindt is om je Perception/Memory/Willpower/Intelligence attributen in het begin zo gelijk en hoog mogelijk te krijgen zodat je eigenlijk alles goed kan trainen maar niks HEEL goed kan leren. Charisma zo laag mogelijk proberen te krijgen of je moet echt een agent runner/trader willen worden dan kun je die beter ook wat hoger beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 02:51:
[...]

Op zich maakt het niet verschrikkelijk veel uit waar je nu mee begint aangezien je altijd alles kan leren in EVE en zo iets anders worden.

Enige wat IK persoonlijk een goed iets vindt is om je Perception/Memory/Willpower/Intelligence attributen in het begin zo gelijk en hoog mogelijk te krijgen zodat je eigenlijk alles goed kan trainen maar niks HEEL goed kan leren. Charisma zo laag mogelijk proberen te krijgen of je moet echt een agent runner/trader willen worden dan kun je die beter ook wat hoger beginnen.
Niet perse,

Minmatar heeft een hoge perception / willpower base en is daarom uitstekend in de takken zoals ship training, gunnery etc. Helaas de skills die supporten gaan erg traag waardoor je nog even snel bent als anderen. Maar toch is het stoer om met 29 perception te pimpen :P

Gallante heeft hoge intel en wisdom, leuk voor die trade/en andere dingen.

Maar waar het uiteindelijk op neer komt is dat je sommige skills langzaam traint en andere supersnel, en het dus uiteindelijk op hetzelfde neerkomt uit mijn ervaring van pvp characters opbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal correct, maar ik vindt het zelf zo irri dat je bv gunnery lv5 in 4 dagen klaar hebt maar als je dan engineering naar lv5 moet werken 8 dagen of zo mee bezig bent terwijl je voor beide ook 5,5 dag of zo bezig kon zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 10:51:
Helemaal correct, maar ik vindt het zelf zo irri dat je bv gunnery lv5 in 4 dagen klaar hebt maar als je dan engineering naar lv5 moet werken 8 dagen of zo mee bezig bent terwijl je voor beide ook 5,5 dag of zo bezig kon zijn :P
Grootste probleem met een paar attribs te boosten is dat je niet weet wat voor skills er in de toekomst komen. Ik heb zelf een kar gemaakt met gemiddelde stats, waarbij char iets lager is als de rest maar dus niet zo laag mogelijk. Hiermee voorkom je dat mochten er een aantal skills voor char uitkomen je niet gelijk superlang bezig bent met het trainen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
mja ik heb ook een char waarvan de attributes niet veel verschillen onderling. Memory en Intelligence heb ik wel iets lager dan Perception en Willpower, en dan merk je idd dat Gunnery naar lvl5 wat korter is dan Engineering naar lvl5. Overigens heb ik wel vrij hoge charisma :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 07:35

Bjk

Afbeeldingslocatie: http://upload.halflife-2.nl/20050411-7524.jpg

Het blijft mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westerterp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03 08:30
Ik denk toch dat je uiteindelijk het beste af bent met zoveel mogelijk Attribute points in Intelligence en Memory. Daarna komt Perception en Willpower pas. Charisma is idd vrij onbelangrijk.

Dankzij hoge Intelligence en Memory kun je snel je Learning skills en Advanced Learning skills leren. Met die extra punten zijn je Perception en Willpower daarna ook hoog. Je pure combatskills leren misschien langzamer dan wanneer je Per. en Will. hoog had, maar voor al je supporting skills het je weer Int. en Mem. nodig.

Ik wist dit niet toen ik begon en heb mijn Per. en Will. het hoogst. Skills leren om een ship te vliegen gaan vrij snel, maar de ondersteundende skills vind ik veel belangrijker. Achteraf jammer. Mijn BS lvl5 koste me 30 dagen maar die heb ik in een maand gedaan die ik toch niet betaalde. Log je na betaling na een maand weer in, heb je mooi 1.7M SP erbij. :)

[ Voor 27% gewijzigd door Westerterp op 11-04-2005 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Ligt er ook aan wat je wilt gaan doen. PvP/NPC, minen, produktie etc. En wat ik al zei kun je het probleem hebben dat CCP wat verandert aan de skills, en je plotseling char nodig hebt voor belangrijke skills. Ik zou char dus zeker niet te hoog maken, maar ook niet zo laag mogelijk :) CCP heeft ten slotte al vaker wat skills door elkaar gegooit

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ik ben Gameforce vraag aan dutch wie ik ben ze geven vast een uitgebreid antwoordt :9

ik ben ook in ignoitton geweest en zelfs mijn eagle redde het niet, en helaas kan een bs er niet in :+

en voor chernochiel (tepelstreeltje) is Fic die rooie muts ?, sletje, enzo die alle corporations beroofde ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk

Bjk

Zzzzzzzzzz, het loopt zoals altijd WEER uit :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen ze niet voor zichzelf een paar uur extra rekenen, want nu zeggen ze 17:00 en dan wordt het toch weer 20:00 ofzo. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan speel je eens voor een dagje geen EVE, zo erg is dat toch ook niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee dat is niet zo erg, maar het gaat om het punt dat ze keer op keer een tijd zeggen en daar dan altijd ruim overheen gaan.
Je zou denken dat iemand leert van zijn fouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk

Bjk

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 18:58:
Dan speel je eens voor een dagje geen EVE, zo erg is dat toch ook niet ?
Haha, wel als dit je enige vrije middagje/avond is en dat je de rest van de week rond 11 uur thuis bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand zin om met mijn 2e account en misschien wat andere mensen er nog bij die bs in ignoitton te gaan knallen ik heb echt ruzie met die bs heb hem al 3x gezien en elke keer kan ik hem niet pakken ik was van plan om in me cerberus te gaan })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRuLe
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DaRuLe

Rauður, Hvítur, Blár!

Mijn account is alweer 2 maand verlopen (na 2 jaar spelen :P ).
Iemand die me goeie redenen kan geven om mijn account weer te activeren? :)

Die patch notes van deze patch, die kan ik niet zien. Iemand die me die wil quoten? Ben daar wel benieuwd naar eigenlijk.
Bedankt, Gameforce :)

[ Voor 6% gewijzigd door DaRuLe op 12-04-2005 21:35 ]

Ég er eins ánægður og ég get orðið.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaRuLe schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 21:11:
Mijn account is alweer 2 maand verlopen (na 2 jaar spelen :P ).
Iemand die me goeie redenen kan geven om mijn account weer te activeren? :)

Die patch notes van deze patch, die kan ik niet zien. Iemand die me die wil quoten? Ben daar wel benieuwd naar eigenlijk.
Fixes and Improvements

Weapons, Drones and Modules

* Electronic Warfare Read the Electronic Warfare Changes Discussion for more in-depth information.
* New skills are now available to enhance performance of Electronic Warfare: EW Fall Off, EW Optimal, EW Strength, Dampener Strength, Disruption Strength, Painting Strength.
* The following skills have had their bonuses changed to capacitor need reduction: Electronic Warfare, Sensor Linking, Weapon Disruption, Propulsion Jamming.
* New module and new skill: Target Painting & Target Painter I are now available on the market, this module increases the Signature Radius of a target.
* Missing “named drops” ECM modules from NPC’s have been added to loot tables
* Standardization of EW code handling server-side, including checks to prevent module deactivation if the target was beyond maximum range.
* NPC’s can now be target jammed (ECM) like other players

Other Weapons and Modules
* Hybrid Turrets have gotten a slight decrease in Capacitor usage and some Hybrid Turrets now use slightly less Powergrid.
* Cruise Missile flight time is now listed in show info.
* It should now be possible to fit modules based on the module power requirement after skill bonuses are taken into account. Previously, it was not possible to fit a power-requiring module if the unmodified power requirement was over the limit, but the modified power requirement was under the limit.
* Modules fitted from a stack would in rare cases disappear. This has been fixed.
* Drones no longer respond to aggression by fellow gang members or fellow corporation members unless specifically commanded to do so by the owning player.
* System Scanners now work properly and System Scanning speed has been increased. Astrometrics skill now gives a 10% faster scan speed with scan probes per skill level.
* Armor Repairers and Hardener visual effects have been fully removed to reduce lag.
* Pulse Lasers have been decreased in Optimal Range.
* Radio Crystal has been reduced in damage.
* Standard Crystal is now available on the market.
* Hardwiring - Eifyr and Co. 'Rogue' CY-2 should have been giving a 5% speed boost but was only giving 4%.
* HARDWIRING - EIFYR AND CO. 'ROGUE' AY-1 is supposed to give 3% higher agility, but in the attributes it was -2%
* Large Shield Extender skill requirements were too low. They now require Shield Upgrades 4.
* ECM II's, Tracking Disruptor II's, Remote Sensor Damp II's, Target Painter II's, Large Armor Repairer II and XL Shield Booster II are now avaiable from Research agents.

Ships

* Stealth Bombers are now available from Research agents. Stealth Bomber bonuses are subject to change with the missile overhaul.
* Better checking of "safe" and "unsafe" autopilot routing.
* Crucifier has had its CPU skill bonus removed for a bonus for Tracking Disruptors, also base Targeting Range and CPU have been increased.
* Griffin has had its CPU skill bonus removed for a bonus for ECM Target Jammers, also base Targeting Range and CPU have been increased.
* Maulus has had its CPU skill bonus removed for a bonus for Remote Sensor Dampeners, also base Targeting Range and CPU have been increased.
* Vigil has had its Targeting Range skill bonus removed for a bonus for Target Painters, also base Targeting Range and CPU have been increased.
* Blackbird has had its Missile Damage skill bonus removed and instead given Optimal Range bonus for ECM Target Jammers, also base Targeting Range has been increased.
* Celestis has had its Hybrid Turret Tracking skill bonus removed for a bonus for Remote Sensor Dampeners, also base Targeting Range increased and a low slot has been removed from it and given an extra med slot instead.
* Blackbird has had its ECM Capacitor Need skill bonus removed and instead given Optimal Range bonus for ECM Target Jammers, also base Targeting Range has been increased.
* Scorpion has had its Missile Velocity and Shield Hitpoints skill bonus removed and instead given Optimal Range and efficiency bonus for ECM Target Jammers, also base Targeting Range has been increased.
* Dramiel faction frigate had no projectile RoF bonus.
* Augoror Navy Issue and Stabber Fleet Issue had wrong skill requirements and skill bonuses.
* Amarr Navy Slicer required caldari frigate. Tech 2 tag added to elite industrials.
* Sigil Blueprint max runs was too high in relation to all other industrials
* The Covert Ops frigates based around cloaked warping also get 10% faster scan speed with scan probes per Covert Ops skill level.

Stations and Starbases

* Factory and Research slots in Empire stations have been increased.
* Office slots in Empire have been increased
* Conquerable Factory Stations in 0.0 space have been upgraded with cloning, laboratory, repair and insurance services.
* Conquerable Cloning Stations in 0.0 space have been upgraded with factory, laboratory, repair and insurance services
* Conquerable Refinery Stations in 0.0 space have been upgraded with cloning, repair and insurance services
* Locked items no longer become stuck if the office is unrented and rented again.
* Repair quotes no longer give an error using repair station service.
* Racial Small and Medium Control Towers are now available, allowing more mobile and specialized usage.
* Medium Reactors are now available that can only perform Simple Reactions, enabling lower overhead setups for Moon Harvesting and Processing on Large and Medium Towers.
* Medium Intensive Refinery based for Medium Control Towers are now available on the market, enabling more mobile mining and refining operations.
* Isotope ice in 0.0 has been improved to yield 350 isotopes, and should now be worthile to mine.
* Starbase sentry guns now react properly to non-corporation members approaching the base.
* Non-structure items anchored during starbase deployment will no longer remain anchored.
* Silo CPU Need has been reduced, while Coupling Array & Reactor Array have had increased CPU Need, all Large Control Towers should now be able to run the most complex reactions.
* Coupling Array CPU Need has been increased.

Agents, Missions and Deadspace

* Agents Agents now correctly take into consideration the security rating of the system they are in. There was a bug in the formula so that previously, the higher the level and better Effective Quality the agent, the less security rating had effect on the Reward/Bonus Reward/Loyalty Points.
* Agents Tech Level 2 Componenent rewards will be exchanged with Intermediate and Final materials, the ingredients for the Tech Level 2 Components.
* Cross faction standing gains from important agent missions work properly.
* Talking to a new agent no longer wipes the agent memory and they will issue correct missions.
* Agents now behave and no longer steal the player's ship if they are in the same ship type required to complete the mission.
* Agents given by missions will now generate a bookmark if the agent is not in your buddy list.
* Agent mission bookmarks may be dragged and dropped correctly.
* Agent information windows display correct standing requirements.

Missions and Deadspace
* Loyalty Point and item cost for various offers, including the Navy module offers, have been modified to better reflect market value.
* More than 40 new missions added into the game.
* Sergeant Elite and Raid Leader tags should now drop from a few select level 3 important missions from the pirate factions.
* Defects in some storyline missions have been fixed.
* Missions that could not be accomplished have been fixed and work properly.
* Mission referrals go to the proper agents.
* Tutorials have been updated with new information.
* Deadspace journal entries generated by mission links display correctly and present proper "Warp to Location" options.
* Tutorial missions no longer give a standing hit if declined, quit or timed out.
* The allotted time to complete timed missions and still gain the bonus has been increased significantly.
* The Centus Sansha has revealed 2 new kinds of complexes run by True Power and True Creations, called Sansha War Supply Complex and Centus Assembly T. P. Co., and the Pith Guristas have revealed a prison facility run by the madman Humfry Dewak, called Pith Penal Complex
* Some of the hardest complexes operations on TQ, Serpentis Fleet Shipyard and particularly the Angel Military Operations Complex have received a serious blow to their power. Troop reductions in the innermost pockets should be clearly felt.
* Rogue drone hive-complexes on the other hand have flourished and the rogue drone overseers now often carry valuable equipment. Their strongest hive in particular – the newly discovered Outgrowth Rogue Drone Hive – has flourished.
* Difficulty level 5 to 8 complexes have spread somewhat further out into the lower security level areas. In addition to the new complexes being spread outwards more, the old ones will now appear much further out also.

Containers

* All Audit Log Secure Containers in space have been anchored. If an audit log secure container in space is not anchored, then it is publicly accessible. Audit Log Secure Containers in stations remain secure as per their configuration.
* Required skill information for Secure Containers has been added to the description.
* Secure Containers may be anchored in space with sufficient skill.
* Station Containers will reprocess correctly.
* Password protected cargo containers work properly.
* Containers now have a maximum item count. It is not possible to overload containers or hangars.

War System

* Mutual War Declarations have been added. These are wars that to are accepted by the party that is declared war upon and as a result have no cost.
* War Cost Calculations have been simplified. Any war including corporations cost 2 million pr. week. any wars that include an Alliance as any party cost 50 million pr. week. The war cost is then multiplied by the number of non-mututal active wars the Corporation or Alliance has declared on them. Example: If a corporation you are declaring war on already has 3 wars declared on it, your war will cost 4 x 2 million pr. week.
* Billing and cancellation for wars that have not been paid for are now handled correctly.
* War System now performs closer checks on all conflicts that a corporation or alliance may be involved in. This will prevent cancellation of conflicts between 2 corporations or alliances with overlapping recipients (Corp1 is at war with Corp2 and Corp3, Corp2 is at war with Corp1 and Corp4. The system will no longer cancel wars between Corp1 and Corp3, nor Corp2 or Corp4.)

Market

* It is now possible to sell from all corporation division hangars.
* Using the rightclick "Sell this item" menu option on an item in a hangar no longer generates errors.
* Region changes in pricing are no longer ignored by the market price history graph.
* Corporation buy/sell orders will no longer cancel upon a role change.
* Buy order expiration now returns escrowed ISK immediately.
* Racial Small and Medium Control Towers are now available on the market.
* Simple Reaction based for Medium Control Towers are now available on the market.
* Medium Intensive Refinery based for Medium Control Towers are now available on the market.
* Standard Crystal is now available on the market.

User Interface and Graphics

* Default sorting in hangars is fixed
* Scroll ability has been added to Role and Title management.
* Escape Menu items work as intended.
* Multiple buttons displayed when packing insured and uninsured items no longer occur.
* Character information windows displays all information correctly, including bounty, bio and corporation membership time.
* Market windows should display properly when using the same window for multiple sells.
* Items panel retains sort order after undocking and redocking.
* Map flattening preferences are now remembered by the client.
* Character are rendered properly when using the in-game browser.
* Items can be deleted from the Assets Window.
* Overview bracket colors correctly reflect alliance relationships.
* F10 map now has an option to color systems based in the illegality of cargo in your hold.

Chat Channels

* Players will no longer get a confirmation dialogue box when receiving an invitation from a member of their buddy list.
* Players will no longer be CSPA'd for communicating with other players who have you on their buddy list.
* Players will no longer be CSPA'd for communicating with fellow corporation members.
* When a buddy or blocked contact logs off, you get a logged off notification and the windows change their online status accordingly.
* When a buddy or blocked contact of yours logs on, you get a logged on notification and user entry windows change their online status accordingly.
* When a new buddy or blocked contact is added, you immediately get their online status.
* Access control on channels and mailing lists works correctly.
* Chat channels now display the correct number of players in the channel.
* The ability to invite a third (or more) player to an existing chat has returned.
* Chat channel "gag" and "ungag" commands now update the "Muted" list correctly.

Other

* The Pilots in Space map option now shows a 30 minute average count instead of up-to-date information
* Warping to a different location no longer occurs if a player lost connection or closed connection and immediately reconnects.
* Major optimizations to handling handling of charges in weapons to decrease database usage
* "Stargate jump in progress" message, aka the "Jump Bug", no longer prevents a ship from jumping.
* Podkilled pilots no longer become stuck until downtime when the clone contract is in a station on a different server node.
* Alliance Ranking page now works as intended.
* Corporation can be created while in space without error.
* Added the keyboard shortucts CTRL-SHIFT-ALT-T and CTRL-SHIFT-ALT-E as workaround to increase performance in fleet battles until the Turret and Effect system have been optimized fully. "T" shuts off Turret effects and "E" shuts off all effects except stargates, cloaking/decloaking and other necessary effects. Disabling turrets should significantly reduce lag from conquerable stations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 21:28:
[...]

Other

* The Pilots in Space map option now shows a 30 minute average count instead of up-to-date information
Waarom in godsnaam. :/

* Warping to a different location no longer occurs if a player lost connection or closed connection and immediately reconnects.
Dus als eve crasht of mijn internet weer eens storing heeft ben ik mijn schip kwijt. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRuLe
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DaRuLe

Rauður, Hvítur, Blár!

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 21:39:Other

Waarom in godsnaam. :/
Mijn "gut-feeling" zegt dat dit iets met serverload te maken heeft :)

Dus als eve crasht of mijn internet weer eens storing heeft ben ik mijn schip kwijt.
Volgens mij bedoelen ze dat het schip niet naar een andere locatie vliegt dan waar jij vandaan kwam toen je wegwarpte tijdens je disconnect :)

Ég er eins ánægður og ég get orðið.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ze bedoelen als je crasht en je logt in dat je dan niet naar een station warpt of een gate, maar anders vindt ik het erg raar en gaan we ineens veel schepen verliezen :7

trouwens wanneer komt eve eens up dit begint echt vervelend te worden :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sourcey
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 15:31
Shit.. heb ik net een skill van 3 uur aangezet komen ze met hotfix zooi... en ik moet zo naar bed... :\ Iemand moet es een progje schrijven dat mooi in je taakbalk zit en je notified als de servers weer up/down gaan. Nu moet ik steeds EVE herstarten om te kijken of er al iets is veranderd.

[ Voor 48% gewijzigd door Sourcey op 12-04-2005 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tranquility Startup Problems - Estimated up 18:30 - 1 Day
Free
reported by: Oveur | 2005.04.12 17:33:29
The 3363 patch has new server interconnects which failed today, resulting in TQ
cluster startup failure. Our test cluster did not grab this due to the sheer size
difference. The problem is currently being isolated and we are working on a fix.
As a result of the recent uncheduled downtimes during the Easter holiday and due
to the problems with the patch deployment, we will add 1 day to all subscriptions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 21:43:
[...]

Ik denk dat ze bedoelen als je crasht en je logt in dat je dan niet naar een station warpt of een gate, maar anders vindt ik het erg raar en gaan we ineens veel schepen verliezen :7

trouwens wanneer komt eve eens up dit begint echt vervelend te worden :r
Ik verwacht ook dat ze bedoelen dat momenteel nadat je crasht je schipje als het goed is wegwarpt, en nadat je weer inlogt vaak richting station/gate vliegt (vooral leuk als je crasht in een fleetbattle). Ik neem aan dat je na de patch standaard naar je oude plek toe warpt (zoals het ook hoort :) )

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sourcey schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 21:46:
Shit.. heb ik net een skill van 3 uur aangezet komen ze met hotfix zooi... en ik moet zo naar bed... :\ Iemand moet es een progje schrijven dat mooi in je taakbalk zit en je notified als de servers weer up/down gaan. Nu moet ik steeds EVE herstarten om te kijken of er al iets is veranderd.
Die zijn er genoeg te vinden hoor kijk maar eens op eve-i.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gister nog een navy apoc van stain empire opgeblazen in me empire war van -sas- \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
die BS in die complex kan ik denk ik solo nu ook wel aan met mn nieuwe ferox setup :P
alleen EVE is nog steeds niet echt up, dat is wel weer jammer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

DaRuLe schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 21:42:
Mijn "gut-feeling" zegt dat dit iets met serverload te maken heeft
Heeft te maken met de tactical advantage van de map, op deze manier waren scouts useless, je keek gewoon op de map :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

goeie patch, alleen jammer dat je weer zoveel moet trainen voor EW. maar dit :

Added the keyboard shortucts CTRL-SHIFT-ALT-T and CTRL-SHIFT-ALT-E as workaround to increase performance in fleet battles until the Turret and Effect system have been optimized fully. "T" shuts off Turret effects and "E" shuts off all effects except stargates, cloaking/decloaking and other necessary effects. Disabling turrets should significantly reduce lag from conquerable stations.

moet ik nog een keer uitproberen :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
StarLite schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 23:45:
[...]

Heeft te maken met de tactical advantage van de map, op deze manier waren scouts useless, je keek gewoon op de map :)
Yup, en vooral het alleen rondvliegen was veels te simpel. Je kijkt gewoon ff op de map en je weet precies waar je wel en niet heen kon vliegen, en wanneer iemand op je af komt. 0.0 moet gevaarlijk zijn, maar door de map wist je al aardig snel wat je kon gaan verwachten :)

insurance in 0.0 conq. stations is ook net op tijd ingevoerd. Was net gisterenochtend naar mijn Raven die al een tijdje vastzat in een station gegaan, maar waarvan de insurance al was afgelopen. Heb hem nu weer terug, en mocht ik neergehaald worden heb ik er iig weer ruim 100Mil bij :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
waar ik wel blij mee ben is dat je vanuit je corphangar direct kan sellen, vraag me af hoe ze dat hebben gedaan en of het geld wat die sell opbrengt ook in de corpwallet komt. Dit maakt het aspect van een industrial corporation wel wat aantrekkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elissen
  • Laatst online: 24-02 12:16
Het komt ook in de corp wallet terecht. En als je spullen koopt met isk uit de corp wallet komt het terecht in "deliveries". Niet verkochte items komen daar ook in terecht als de periode is verstreken (indien verk. uit corp hangar).

[ Voor 4% gewijzigd door Elissen op 13-04-2005 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
dat de met de corp gekochte items in deliveries terecht komen weet ik :), maar het is dus zo dat je de rol van accountant moet hebben om ook te kunnen sellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elissen
Geen idee om eerlijk te zijn. Ik denk eigenlijk niet want als je take-access hebt op de hangar kan je eigenlijk hetzelfde doen. Je kunt wel geld in de corp wallet doneren zonder dat je de inhoud kunt zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand om zin om na de dt in ignoitton 0.4 de 4/10 complex te doen ik was al op weg in me cerberus

en god wat ben ik blij als de labslots weer naar beneden gaan

de prijs is nu gewoon veels te hoog :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:26:
Iemand om zin om na de dt in ignoitton 0.4 de 4/10 complex te doen ik was al op weg in me cerberus

en god wat ben ik blij als de labslots weer naar beneden gaan

de prijs is nu gewoon veels te hoog :r
Schijnbaar zijn er anders nog veel mensen die het daar niet mee eens zijn en toch zo'n slot huren, anders waren die prijzen niet zo hoog.
Moet wel zeggen dat die nieuwe map het rondvliegen een stuk spannender maakt :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-08 18:37
Woei! Na een lange tijd neemt Arcane Industries weer nieuwe mensen aan!

Check hier voor meer info: http://myeve.eve-online.c...p?a=topic&threadID=171320
En ook op de ARIN website (die pas vernieuwd is) kan je e.e.a. lezen: http://arin.fragland.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee dat is gedaan voor de wars zodat je een blob niet meer ziet komen totdat hij je sys inkomt ,erg vervelend, nu moet je wel patroeles uitsturen om niet verrast te worden door de vijand in 0.0 })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erikie schreef op woensdag 13 april 2005 @ 04:42:
goeie patch, alleen jammer dat je weer zoveel moet trainen voor EW. maar dit :

Added the keyboard shortucts CTRL-SHIFT-ALT-T and CTRL-SHIFT-ALT-E as workaround to increase performance in fleet battles until the Turret and Effect system have been optimized fully. "T" shuts off Turret effects and "E" shuts off all effects except stargates, cloaking/decloaking and other necessary effects. Disabling turrets should significantly reduce lag from conquerable stations.

moet ik nog een keer uitproberen :)
werkt perfect fps is nu gestegen van 15-26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redwing schreef op woensdag 13 april 2005 @ 11:35:
[...]

insurance in 0.0 conq. stations is ook net op tijd ingevoerd. Was net gisterenochtend naar mijn Raven die al een tijdje vastzat in een station gegaan, maar waarvan de insurance al was afgelopen. Heb hem nu weer terug, en mocht ik neergehaald worden heb ik er iig weer ruim 100Mil bij :+
ravens deze dagen zijn nog enkel goed voor rathunting angels,
iedere all heeft nu snipers , apocs zijn op dit moment het beste bs , lekker zitten op 130 km van de gate met een frig die met een target painter is uitgerust , (een frig heeft de signature van een bs) en niets kan je raken en je blaast alles uit de lucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Deze trailer is echt gaaf :D. In plaats van FRAPSen heeft die knakker de ingame models/textures gebruikt en gaat 'ie daar een film van maken. Kan niet wachten tot dat episode I uit komt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Rafe schreef op zondag 17 april 2005 @ 23:51:
Deze trailer is echt gaaf :D. In plaats van FRAPSen heeft die knakker de ingame models/textures gebruikt en gaat 'ie daar een film van maken. Kan niet wachten tot dat episode I uit komt :).
Ziet er goed uit :D

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vooral kort :( naja tis ook een trailer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 22:27:
[...]
ravens deze dagen zijn nog enkel goed voor rathunting angels,
iedere all heeft nu snipers , apocs zijn op dit moment het beste bs , lekker zitten op 130 km van de gate met een frig die met een target painter is uitgerust , (een frig heeft de signature van een bs) en niets kan je raken en je blaast alles uit de lucht
Voorlopig bevalt ie me wel hoor. In fleetbattles kun je niet zo heel veel doen, maar in kleine battles is ie goed te gebruiken. Verder is ie inderdaad zeer handig voor NPC hunting, dus je hebt zo heel wat isk voor elkaar om een ander BS te kopen :P

Ik ben nu nog bezig met alle skills voor een eagle (medium railgun spec. etc), en ga daarna denk ik voor een megathron trainen. Apoc is weliswaar iets beter, maar van railguns heb ik de meeste skills al.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:36
Zijn er nog mensen die een buddy-trial voor me over hebben ? :)
Ik lees dit topic al een tijdje en vind het best interessant.
Ik speel nu al WoW sinds het begin en ik vind het echt een super game maar het spel is nog te nieuw en vandaar zijn er nog te veel irritante bugs aanwezig.
En er missen ook nog een aantal dingen maar daar zal ik jullie niet mee vervelen :P.
Dus ik zoek nu een ( tijdelijke ? ) vervanger.

sbmuc@wanadoo.nl
Alvast bedankt :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De trial account server/website lijkt momenteel een beetje ofline te zijn. Ik stuur er wel 1 als tie wel up is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 20:32
E-mail(s) were successfully sent, see results below.

sbmuc@wanadoo.nl O.K.

Thank you for participating in the EVE Buddy Program

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyWoo
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-08 20:32

JimmyWoo

sambalbij?

Dit alles bij elkaar opgeteld vormt een spel dat je niet zomaar voorbij kan laten gaan... al helemaal niet met de nieuwe Buddy Trial; dit wil zeggen dat een huidige speler (zie hieronder voor de lijst) jou in staat stelt te spelen, maar hierover later meer.
Zou ik van iemand zo'n buddy trial mogen ontvangen?
Mijn email adres is: david.oudejans@gmail.com

Heb anderhalf jaar lang Bootleggers (is geen mmorpg, i know ;) ) gespeeld, en ben op zoek naar een nieuw 'project'. Ik lees veel over WoW, maar ik hou totaal niet van spellen met een middeleeuwse sfeer. Daarom lijkt EVE me wel wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
JimmyWoo schreef op maandag 18 april 2005 @ 15:12:
[...]

Zou ik van iemand zo'n buddy trial mogen ontvangen?
Mijn email adres is: david.oudejans@gmail.com

Heb anderhalf jaar lang Bootleggers (is geen mmorpg, i know ;) ) gespeeld, en ben op zoek naar een nieuw 'project'. Ik lees veel over WoW, maar ik hou totaal niet van spellen met een middeleeuwse sfeer. Daarom lijkt EVE me wel wat :)

david.oudejans@gmail.com O.K.

Have fun :)

Overigens, Wildcard Productions Presents; an Evolution in moviemaking - Trailer van Rafe gepikt op ARIN forum ;), ik wou em toch even posten hier :), erg gave trailer, en uiteraard benieuwd naar het eindresultaat.

[ Voor 23% gewijzigd door ravenger op 18-04-2005 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyWoo
  • Laatst online: 17-08 20:32

JimmyWoo

sambalbij?

quote:

david.oudejans@gmail.com O.K.

Have fun :)
Muchos Gracias! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:36
Flying Dutchman thnx :D
Ik vind het best een cool speel zover alleen lastig om lokaties te vinden vind ik.
Ik heb nu veldsparr en concetrated veldspar maar geen idee waar ik dit kwijt kan voor geld ? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sourcey
Effe tussendoor, weet iemand of die muziek van het exodus login schermpje ook apart als mp3 is te downloaden ergens? (en misschien met een hogere kwaliteit, want die in het login schermpje is volgens mij niet zo heel hoog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
sbmuc schreef op maandag 18 april 2005 @ 18:11:
Flying Dutchman thnx :D
Ik vind het best een cool speel zover alleen lastig om lokaties te vinden vind ik.
Ik heb nu veldsparr en concetrated veldspar maar geen idee waar ik dit kwijt kan voor geld ? :(
Op de markt. verkopen. ff de range filter op region instellen en kijken waar in de buurt een station is waar ze het willen kopen en het daar heen brengen. Ores zijn trouwens het handigst te verkopen als je ze eerst refined (heb je wel de skill voor nodig)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Sourcey schreef op maandag 18 april 2005 @ 18:12:
Effe tussendoor, weet iemand of die muziek van het exodus login schermpje ook apart als mp3 is te downloaden ergens? (en misschien met een hogere kwaliteit, want die in het login schermpje is volgens mij niet zo heel hoog)
volgens mij staat dat ergens als .ogg formaat, en winamp kan die lezen als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sourcey
Helaas pindakaas, geen ogg files in de EVE dir, en tussen de ogg files die je krijgt als je die .stuff bestanden gaat uitpakken zit alle muziek behalve de muziek die ik zoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
redwing schreef op maandag 18 april 2005 @ 19:41:
[...]

Op de markt. verkopen. ff de range filter op region instellen en kijken waar in de buurt een station is waar ze het willen kopen en het daar heen brengen. Ores zijn trouwens het handigst te verkopen als je ze eerst refined (heb je wel de skill voor nodig)
Op de markt idd, je kan het eerst refinen in station, zodat je minerals krijgt. Minerals leveren meer op, en zijn ook de basic bouwmaterialen in EVE. En je hebt er in principe geen skill voor nodig behalve "Industry", maar het is raadzaam om "Refinery" en later "Refinery Efficiency" te skillen om zo waste reduction. Eventueel kan je daarna nog processing skills per ore aanleren, dan kan je nagenoeg perfect refinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chameleonghost
  • Laatst online: 20-04 08:17
Als iemand nog een buddy trail over heeft, Ik zou graag dit spel eens willen proberen.
Alvast bedankt.

chameleonghost@hotmail.com

https://robertsspaceindustries.com/enlist?referral=STAR-7J4D-7QSW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 20:32
Chameleonghost schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 21:58:
Als iemand nog een buddy trail over heeft, Ik zou graag dit spel eens willen proberen.
Alvast bedankt.

chameleonghost@hotmail.com

chameleonghost@hotmail.com O.K.

ajb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-08 18:37
Sourcey schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:02:
Helaas pindakaas, geen ogg files in de EVE dir, en tussen de ogg files die je krijgt als je die .stuff bestanden gaat uitpakken zit alle muziek behalve de muziek die ik zoek!
Jawel hoor. :) Hij zit alleen een beetje verstopt. De (huidige) intro muziek zit namelijk in resDungeons.stuff onder res\Sound\Music en de file heet ShivaTheme003d.ogg.

Succes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk

Bjk

Wow, ben opt moment een aantal dagen in empire. Voor de lol wat lvl 4 missies gedaan. Krijg ik een storyline mission met als reward een +4 perception implant.
Naar 3 BS gekillt te hebben in verschillende stages dropten ze ALLEMAAL een +4 social adaption. Denk dat de prijs van implants erg hard gaat dalen straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carda
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-05 17:38
Ik hoop het wel ;)

Ik deed meer dan een jaar geleden lvl 3 missions en toen kreeg ik er 1 elke 20 missies.. na exodus was het het niet waard en toen lvl 4's kwamen zat ik al in 0.0..

Ik hoop dat ze eens kritisch kijken naar 0.0 want ik kan meer verdienen in empire dan in 0.0..

Mja ik denk van, lamaar prutsen enzo.. en waarempel soms lukt het ook nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
hmm ik heb al tijden geen storylinemissie meer gekregen, en de vorige storyline missie die ik keeg was nog steeds lvl1 niveau :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carda
Nieuwe patch op maandag de 25ste ;)

Worden veel dingen gefixed denk ik.

Oh enneeuh we zoeken nog members ;) Ascendancy Inc. (ASCI channel ingame)
Interesse in veel player vs. player gevechten? Dan zit je goed bij ons.
Nog nieuw en onervaring? Onze skilltraining helpt je op weg!

[ Voor 60% gewijzigd door Carda op 21-04-2005 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ik wil EVE graag ook uit proberen het lijkt me echt een vet spel. Zou iemand mij een buddy trail kunnen sturen?

alpine_shocker@hotmail.com

Thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Bjk schreef op donderdag 21 april 2005 @ 09:28:
Denk dat de prijs van implants erg hard gaat dalen straks.
Je ziet nu al dat ze heel hard aan het dalen zijn. +4 zitten vaak al onder de 100mil, en de +3 gaan al richting de 20-30 :) Ik ga binnenkort iig weer eens een setje aanschaffen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carda
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 12:55:
Hey ik wil EVE graag ook uit proberen het lijkt me echt een vet spel. Zou iemand mij een buddy trail kunnen sturen?

alpine_shocker@hotmail.com O.K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 12:55:

^^ done :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
ohoh spammerts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx StarLite en Carda :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

w00t.. was vandaag met een corpmate een lvl 4 missie aan het doen. ben ff de naam vergeten. Maaruh, het wa's zo'n deepspace missie met 5 levels + bonus level :) . mooi dat ie er dood uit kwam lol :P too much for 2 :S .. jeez, 8 battleships op z'n dak + frigs die m scrambleden :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carda
Och gewoon tanked bs's gebruiken ;)

Of 1 supertanked bs die er eerst in jumped en dan 1 raven met ballistics en torps ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
Erikie schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 02:07:
w00t.. was vandaag met een corpmate een lvl 4 missie aan het doen. ben ff de naam vergeten. Maaruh, het wa's zo'n deepspace missie met 5 levels + bonus level :) . mooi dat ie er dood uit kwam lol :P too much for 2 :S .. jeez, 8 battleships op z'n dak + frigs die m scrambleden :)
De extravaganza is wel te doen met z'n 2'en. Als je maar 1 schip hebt die inderdaad gaat tanken en de andere met ballistics en eventueel een energy transfer/remote armor rep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

we waren met 2 (half) tanked ravens. Maar we dachten slim te zijn om eerst de sentriers te killen, maar er waren *te veel* frigs.. Dus we moesten eerst alle sentries unlocken en vervolgens 16 sec wachten totdat we een lock hadden op de frigs. Ik zal eens vragen wat voor extra vaganza mission was, maar tanked kom je d'r ook niet heel uit denk ik..

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Erikie schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 18:17:
we waren met 2 (half) tanked ravens. Maar we dachten slim te zijn om eerst de sentriers te killen,
Dat was waarschijnlijk dus je grootste fout :) Hiermee zorg je er nl. voor dat alles tegelijk op je afkomt ! Beste is om ze per groep neer te halen, dus 1tje targetten, en daarna alleen schieten op wat al op je afkomt.
maar er waren *te veel* frigs.. Dus we moesten eerst alle sentries unlocken en vervolgens 16 sec wachten totdat we een lock hadden op de frigs. Ik zal eens vragen wat voor extra vaganza mission was, maar tanked kom je d'r ook niet heel uit denk ik..
Hij is iig te doen in je eentje in een Raven, wel goed tanken en waasrchijnlijk zul je een paar keer moeten wegwarpen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ik heb nu rond de 500.000.00 ISK en ik wil graag een frigate kopen ik heb nu nog het rookie ship. Wat is het beste dat ik kan kiezen? Ik wil graag een schip die vooral snel is, en zich goed kan verdedigen.

Ik kom er totaal niet uit welke ik moet kiezen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsrace
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 21:03

IJsrace

null

Welk ras ben je? :)

Misschien wel handig om te weten in verband met de benodigde skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bloederig schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 01:19:
Welk ras ben je? :)

Misschien wel handig om te weten in verband met de benodigde skills.
Sorry vergeten Caldari Deteist Scientist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk

Bjk

Kestrel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

redwing schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 21:36:
[...]

Dat was waarschijnlijk dus je grootste fout :) Hiermee zorg je er nl. voor dat alles tegelijk op je afkomt ! Beste is om ze per groep neer te halen, dus 1tje targetten, en daarna alleen schieten op wat al op je afkomt.

[...]
lol.. het was 1 groepje :) Het duurde sowieso al 10 sec om de environment in te laden :S..

ennuh.. wtf.. 500 mill en je weet niet welke frig je moet vliegen?? alright :P

* Erikie is weer bankrupt :(

/edit ..

ohnee, t is een half mill :)

[ Voor 17% gewijzigd door Erikie op 23-04-2005 12:34 ]

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk

Bjk

Iemand een goede Cyclone setup? PVP based. (Cyclone is een minmatar battlecruiser)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elissen
Wij hadden laast ook een BS verloren in die laatste stage van Angel Extravaganza. De tank van de megatron kon het niet houden, zelfs niet met de hulp van de support cruiser die er ook bij was... en de raven en zealot kon niet alles snel genoeg neer knallen :(

Gisteravond kregen we de missie weer en degene die zijn mega had verloren de vorige keer had absoluut geen zin om het nog een keer te proberen. Even kijken of we a.s. weekeinde 3 support cruisers ofzo bij elkaar kunnen krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is beter als je op die raven 2x remote armor repairer doet en een apoc laat tanken. dan kan de raven altijd helpen als het nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carda
Beste tank is Apocalypse:

Eerst snappen wat voor damage de tegenstanders doen: Angels doen alle dus doe je dit op je Apocalypse:

High: 5 megabeams, 2 heavy nos, 1 Siege missile launcher
Med: 4x cap recharger 2
Low: Thermal, Kinetic, EM, Explosive hardners, 2x large accomodation armor repairers, 1 cap relay

De 2 heavy nos gebruik je voor extra cap (je schiet de frigs die je cap drained dus niet af totdat je alles kapot hebt!).

De Apoc warped als eerste in en laat alles hem locken (repairers aub meteen aan!)
Daarna laat je een Raven komen met 5x ballistic controls en Sieges met torpedos.
600/700 damage per torp is leuk :) 1 torp per frig, 10-20 torps per bs ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Of een apo gebruiken als tank-schip, een apo tankt nou eenmaal veel beter dan een mega :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elissen
Dat weet ik ook wel, maar hij vliegt liever in een megatron en hij heeft er dacht ik ook geen. Het is en blijft een Gallente :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 11:21

hilgo

Clear your mind of can't.

Ik vlieg ook liever een mega (ben caldari), dat schip ziet er gewoon sexy uit (het oog wil ook wat) :+

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hilgo schreef op maandag 25 april 2005 @ 15:00:
Ik vlieg ook liever een mega (ben caldari), dat schip ziet er gewoon sexy uit (het oog wil ook wat) :+
Yep, die explosies zijn echt cool in EVE! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsrace
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 21:03

IJsrace

null

`Jeej :)
Zit nu in Arcane Industies... we gaan lekker PVP'en.

Voorlopig even een leuke Caracal gefit. 5x Heavy Missile launchers en een beetje extra resistences.

Schoot perongeluk Rafe kapot in z'n Rifter tijdens het sparren. Mijn missiles gingen nogal snel op hem af :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Als ik al door mijn shields heen ben komen 5 heavy missiles best wel hard aan op een Rifter ja :+. Zal volgende keer mijn drones vergeten aan de ketting te leggen... kijken of je dan nog steeds zo lacht :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Verwijderd schreef op maandag 25 april 2005 @ 18:44:
[...]

Yep, die explosies zijn echt cool in EVE! :D
Alle explosies zijn cool in EVE :P

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vindt de explosie als m'n schip ontploft niet zo cool hoor ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2005 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 09:30:
Ik vindt de explosie als m'n schip ontploft niet zo cool hoor ;)
De explosie op zich is nog steeds mooi hoor, leuk is vaak wat anders :Y)
Maar wat is een leuke fitting voor een mega ? Kan die over een weekje gaan vliegen, en dan kan ik alvast wat spul gaan verzamelen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carda
Even braggen ;)

Afbeeldingslocatie: http://kills.veritas-immortalis.org/sig/sig.php?id=CARDASSIUS

ook leuk he? ;) veranderd elke keer als ik een kill heb.

[ Voor 8% gewijzigd door Carda op 26-04-2005 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:17

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
aaaaah, de grote cardassius op ons klein forumpje :)

jij hebt me wel paar keer int vizier gehad tijdens de FIX - SE wars :P andersom ook btw ;)

fitting voor een mega?? PVP of PVE?

vol gooien met 425's laaste 2 sloten missile launchers.
mid vol met Cap rechargers.
low Large repper, med tech 2 repper, 3 hardners, afhankelijk van de baddies, voor de rest CPR's
should work.
geloof dat je van een van de 2 launchers een siege launcher kan maken...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

redwing schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 09:50:
[...]

Maar wat is een leuke fitting voor een mega ? Kan die over een weekje gaan vliegen, en dan kan ik alvast wat spul gaan verzamelen.
PVP close range setup:
7 x blasters
1 x Heavy Nos of launcher met defenders

1 MWD
1 Heavy Cap Injector met 800charges
1 Scrambler
1 Web

1 x Large Accomodation Armor repairer
1 x Medium Armor Repairer II
3 x Armor Hardener (explosion, kinetic, thermal of 2 hardeners met 1x Cap relay)
2 x Damage mod

Voor NPC (of long range PVP) hunten zou je kunnen denken aan:
6 x 425
2 x Cruise Launchers

1 x Mwd of Ab
3 x Cap Recharge I (of 2x cap recharge en 1x webber)

3 x hardeners
1 x Larger Armor Rep
1 x Co-Pro II
1 x RCU I
1 x Cap relay

En vergeet je drones niet!!

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carda
redwing schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 09:50:
[...]

Nou euh..
Als je mega gaat vliegen raad ik je aan om al je skills die enigzins met energy te maken hebben naar lvl 5 te trainen (energy management, energy systems etc) om zo veel mogelijk power erop te krijgen.
Maarja ik speel al sinds mei 2003.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Buddy Trial aanvragen? Zie de startpost ;)