[PC][MMORPG] EVE-Online deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.877 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die 7vs1 was lame :X moet wel zeggen, how the hell ben je daar uitgekomen, hadden ze allemaal geen scrambler gefit of vergeten aan te zetten?? Zelfs als je je 2 overige low met stabs had zitten hadden die je makkelijk vast moeten kunnen houden :X

Mooi filmpje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dankje... en ja de 2 slots waren stabs..
ik wilde persee die raven dood tegen alle kosten.
ik had minimaal 1 intie en 1 af op me de scramblede -2 dus en 2 stabs = warp.
Maar idd, ik zou het eigenlijk niet overleefd moeten hebben.
Net goed voor die dikke lamo's :O 7vs1 :O en dan nog niet winnen 8)7

edit: die 2 stabs waren er omdat ze dit al vaker flikten, was niet de eerste keer dat ze dit deden.
Het is zo'n beetje hun tactic.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2005 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

je uitwarp methode is rete traag, en vrij lastig uit te voeren tijdens fleetwars of lag. :P

alignen doe je goed, maar eh, klik gewoon op die maan, en klik je 'warp to' button in je overview. en minstens 100x per seconde :). is toch irritant , rechtermuisknop op planet oid, en dan 'warp to ' zoeken?

verder had die raven een rof van 12 sec :D das wel traag :p. maar erg leuk filmpje voor de rest :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erikie schreef op donderdag 08 december 2005 @ 07:46:
je uitwarp methode is rete traag, en vrij lastig uit te voeren tijdens fleetwars of lag. :P

alignen doe je goed, maar eh, klik gewoon op die maan, en klik je 'warp to' button in je overview. en minstens 100x per seconde :). is toch irritant , rechtermuisknop op planet oid, en dan 'warp to ' zoeken?

verder had die raven een rof van 12 sec :D das wel traag :p. maar erg leuk filmpje voor de rest :)
Ik was alligned voor een safespot, als ik naar die planet warpte volgde de intercepters mij makkelijk, en was ik daar nog de zak geweest.

+ met met rechtermuis+warp to , ik ben van de oude garde eve players :P wij hadden vroeger die features niet, en mja, ik gebruik ze dus automatish NIET |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
hoe lang speel je inmiddels al dan damige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 08:17:
[...]

Ik was alligned voor een safespot, als ik naar die planet warpte volgde de intercepters mij makkelijk, en was ik daar nog de zak geweest.

+ met met rechtermuis+warp to , ik ben van de oude garde eve players :P wij hadden vroeger die features niet, en mja, ik gebruik ze dus automatish NIET |:(
Ik ben ook van de "oude" garde, en gebruik idd ook "rechts klikken op de planet"
't is om eerlijk te zijn ook nog is een veiligere manier, want ik kies meestal iets van 60 of 100KM .. en meeste apen die je achterna warpen komen dan aanzetten op 15 - 20 inwarp.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRiMiNaL schreef op donderdag 08 december 2005 @ 12:39:
[...]

Ik ben ook van de "oude" garde, en gebruik idd ook "rechts klikken op de planet"
't is om eerlijk te zijn ook nog is een veiligere manier, want ik kies meestal iets van 60 of 100KM .. en meeste apen die je achterna warpen komen dan aanzetten op 15 - 20 inwarp.
Ben met je eens, ik pak altijd @ 60, de ervaren pvpers (als ze met meerdere zijn) gaat de helfd naar 15 andere helfd naar 100.
ravenger schreef op donderdag 08 december 2005 @ 09:27:
hoe lang speel je inmiddels al dan damige?
Nou ehhh, niet zo oud als de echte ouden, ben januari 2004 begonnen dus bijna 2 jaar speel ik (25mil SP)
Maar dus wel oud genoeg om PRE shiva(exodus) meegemaakt te hebben (rechtsklikwarpzooi) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Castor was altijd zo vet, stations met 500K shield (10 man 15 mins en conquered :P ). Geen POS, geen battlecruisers en hacs :)
Inties waren toen eigenlijk het elite van het elite. Ik ben 1 maand later begonnen dan damige en heb atm 27M SP. Tijd lang implants gehad (3/4 jaar) terwijl ik PvPde maar door lagspike jammergenoeg tegen rannis gepod toen en tja das duur maarja ik had de hele implants set uit de tijd dat perception +3 maar 5M koste en duurste 20M was met memory :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 13:11:
Castor was altijd zo vet, stations met 500K shield (10 man 15 mins en conquered :P ). Geen POS, geen battlecruisers en hacs :)
Inties waren toen eigenlijk het elite van het elite. Ik ben 1 maand later begonnen dan damige en heb atm 27M SP. Tijd lang implants gehad (3/4 jaar) terwijl ik PvPde maar door lagspike jammergenoeg tegen rannis gepod toen en tja das duur maarja ik had de hele implants set uit de tijd dat perception +3 maar 5M koste en duurste 20M was met memory :)
w00t _/-\o_
mja ik heb nooit implants gebruikt, altijd gepvp'd en natuurlijk ook gePK'd. Implants lonen zich bij mij niet, zuigt een beetje, maarja poep gebeurt B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, das het handige aan meerdere accounts, ik heb m'n oude carebear account met 33 mill sp of zo en full +3 imps (is van november 2003) en ik heb dan m'n combat char die nu op 20 mill zit en 1,5 jaar is (is handig als je al een ander account hebt en je puur op de learning skills kan zetten in het begin adv to lv4 4tw :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 13:33:
Mja, das het handige aan meerdere accounts, ik heb m'n oude carebear account met 33 mill sp of zo en full +3 imps (is van november 2003) en ik heb dan m'n combat char die nu op 20 mill zit en 1,5 jaar is (is handig als je al een ander account hebt en je puur op de learning skills kan zetten in het begin adv to lv4 4tw :P)
baaah :(
ik ben zoiemand die er na 6 maanden achter komt, lerning skills?
en zelfs toen moest ik al iemand anders die skills voor mij laten halen LOL ik kon highsec al niet meer in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cergorach
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:58
Ik heb een vraagje over de trial, als ik twee weken een character speel in de trial en vervolgens verder wil spelen kan ik dan het account 'verlengen' (dus het spel kopen en maandelijks gaan betalen)? If not, hoe zit het dan met een character naam die ik heb gebruikt, kan ik deze hergebruiken?

Ik speel momenteel WoW (een paar weken geleden begonnen), wel vermakelijk, maar EVE lijkt me meer 'my kind of game'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Cergorach schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 15:28:
Ik heb een vraagje over de trial, als ik twee weken een character speel in de trial en vervolgens verder wil spelen kan ik dan het account 'verlengen' (dus het spel kopen en maandelijks gaan betalen)? If not, hoe zit het dan met een character naam die ik heb gebruikt, kan ik deze hergebruiken?

Ik speel momenteel WoW (een paar weken geleden begonnen), wel vermakelijk, maar EVE lijkt me meer 'my kind of game'...
Je kunt gewoon "verlengen". Dus je houd je account, character en alles wat je in de trial dagen verzameld hebt.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

geh, ik ben ook van de oude garde (2003 :) ) maar in iedergeval, je kunt in je overview je warp to distance op 100km zetten, of wat je ook wil :p dus :)

suc6 :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 20:32
OMG nu ik dit zo alles weer eens lees, jeukt het gewoon weer ontzettend :D ik heb een jaar of 1.5 geleden ook EVE gespeeld, eerst via een buddy trial. En toen op subscription basis.
2 maanden gespeeld, maar daarna begon mn vervolg opleiding en toen hak geen tijd meer...

Speel tegenwoordig WoW. Maar mijn hart ligt toch echt bij Sci Fi..
Het enigste probleem is dat EVE zo ontzettend veel tijd vreet,. Tijd die ik niet heb :P..

*Deathraven rent snel weg voordat ik mezelf niet kan bedwingen :D*

hmm, Dat wordt wachten op de zomervakantie + afstudeerstage periode (zeeen van tijd dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AproK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
Heeela mensen!

Sinds kort ben ik ook lekker bezig met eve, begonnen via een trial van 14 dagen, en lekker bezig geweest en nu payed..
Beetje minen in het begin, maar op den duur toch erg saai, dus beetje missies gedaan, maar na paar 100 van die dingen, ook een beetje saai :P

Dus was tot sinds kort aan het minen met een barge en af en toe eens met me cara aan het hunten op npc en complex @ low sec..

Opzich wel leuk natuurlijk, maar ik wil meer :P
Nadat ik een post van een 14day trial dewd zag met zijn pirate career, heb ik een middagje een soort strategie uitgewerkt en een alt gemaakt om te testen.. Opzich wel goed gelukt eigenlijk, en ik moet zeggen, ik zit 99% van de tijd op de nieuwe char, en als ik eens geld nodig heb, log ik op die andere voor een transfer :P

Aangezien mijn char 4 dagen oud is, kan ik nog niet echt veel, heb tot nu toe nog maar 1 schip afgemaakt samen met me rl buddy, die de strategie nu ook even probeert..
De arme ziel die wij aanvalden leefde 5sec, en vervolgens lockte ik zn pod met web en disrupt :P
Volgens mij logde die uit ofzo, want ik kon hem niet bereiken, helaas... Had willen vragen om ons te joinen, gezien die nog niet super lang speelde..

Nu zoek ik eigenlijk wat meer pvp, maar ik moet nog steeds erg uitkijken aangezien ik maar 150k skillpoints heb..
Dus zoek eigenlijk wat tips en eventueel een corp die veel pvp doet, wel of geen pirate corp, maakt me weinig uit, als ik maar targets heb en niet alleen rondjes sta te vliegen :P

Iemand wat tips voor mij als startende pvp?

Check mijn knowledge base!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmmm, lees net op de EvE site, dat voor volgende week de nieuwe release gepland staat. Eindelij nieuwe dingen te bewondenren. :9~ :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Mn cyclone is er klaar voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 december 2005 @ 22:01:
Hmmmm, lees net op de EvE site, dat voor volgende week de nieuwe release gepland staat. Eindelij nieuwe dingen te bewondenren. :9~ :Y)
IDD w00t w00t

http://myeve.eve-online.com/updates/patchnotes.asp
Cooliez schreef op zondag 11 december 2005 @ 21:53:
Heeela mensen!

Sinds kort ben ik ook lekker bezig met eve, begonnen via een trial van 14 dagen, en lekker bezig geweest en nu payed..
Beetje minen in het begin, maar op den duur toch erg saai, dus beetje missies gedaan, maar na paar 100 van die dingen, ook een beetje saai :P

Dus was tot sinds kort aan het minen met een barge en af en toe eens met me cara aan het hunten op npc en complex @ low sec..

Nadat ik een post van een 14day trial dewd zag met zijn pirate career, heb ik een middagje een soort strategie uitgewerkt en een alt gemaakt om te testen.. Opzich wel goed gelukt eigenlijk, en ik moet zeggen, ik zit 99% van de tijd op de nieuwe char, en als ik eens geld nodig heb, log ik op die andere voor een transfer :P

Aangezien mijn char 4 dagen oud is, kan ik nog niet echt veel, heb tot nu toe nog maar 1 schip afgemaakt samen met me rl buddy, die de strategie nu ook even probeert..
De arme ziel die wij aanvalden leefde 5sec, en vervolgens lockte ik zn pod met web en disrupt :P
Volgens mij logde die uit ofzo, want ik kon hem niet bereiken, helaas... Had willen vragen om ons te joinen, gezien die nog niet super lang speelde..

Nu zoek ik eigenlijk wat meer pvp, maar ik moet nog steeds erg uitkijken aangezien ik maar 150k skillpoints heb..
Dus zoek eigenlijk wat tips en eventueel een corp die veel pvp doet, wel of geen pirate corp, maakt me weinig uit, als ik maar targets heb en niet alleen rondjes sta te vliegen :P

er zijn veel pirat corps in eve, gewoon even rondvragen/kijken.
INFOD (wij) zitten momenteel in een alliance ( V alliance ) en zijn tijdelijk gestopt met piraatje spelen O-) :X
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cooliez schreef op zondag 11 december 2005 @ 21:53:
Heeela mensen!

Heeeeee Cooliez,

Kan je 1 ding zeggen, wij zijn een fulltime pirat corp. We zijn nog niet zo lang bezig, maar zijn inmiddels wel al enige tijd aangesloten bij FOE Alliance.

Onze corp "Under The Wings Of Fury" bestaat nu uit +/- 6 members, en kunnen altijd nieuwe members gebruiken.

Nodig mij (Dark Sinister) of Phelaen in EvE uit voor een gesprekje en wie weet kunnen we iets voor je betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whoooohaaaaa, lees net op de site van EvE, dat de geplande datum 15 december zal zijn, mits alle tests deze week goed zullen verlopen. Een tijd voor de release noemen ze helaas nog niet.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 14:26:
Whoooohaaaaa, lees net op de site van EvE, dat de geplande datum 15 december zal zijn, mits alle tests deze week goed zullen verlopen. Een tijd voor de release noemen ze helaas nog niet.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
ik wed gewoon op downtime + extended downtime, word dus +- 7 uur onze tijd minimaal 8)7

editjuh:
link: http://myeve.eve-online.c...p?a=single&nid=1022&tid=1
As a closing note, we hope Red Moon Rising passes testing over the next days, enabling a deployment on Thursday the 15th of December. I encourage you to read the RMR Features, Patch Notes and Dev Blogs to get more insight into RMR and what's happening in EVE.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2005 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk niet dat dit betrekking zal hebben op de downtime. Meer het inloggen op de Tranquilityserver, downloaden van de patch en vervolgens nog de installatie, voordat je überhaupt kan spelen.

Mmmmmhhhhhh. Herinnert mij opeens even om een skill van een paar dagen te starten. Dit om het missen van Skill training te voorkomen.

Ach moet ook niet zeuren, je moet wat over hebben voor zo'n game.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ CCP _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vertrouw nooit op CCP om op de dag van een Patch iets te kunnen doen, de Castor patch heeft me dat afgeleerd :P Denk dat ik donderdag maar gewoon naar King Kong ga of zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlammertink
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-04-2021
Ik ben nu ook al zo'n 8 maanden aan het spelen... Ben m'n huidige Corp. (Grumpy Old Farts :P) ff zat omdat er op het moment erg weinig gebeurd... Iemand hier die een goeie (vooral Nederlandse) Corp. kent? Die er ook veel op uit trekken.

tnx Alvast!

P.S. spreek me maar aan in EVE

nickname: Bull NL (dus met spatie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:20

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
Probeer ARIN Jlammertink, of princ :)

zie gasten in het topic ^^

RMR komt er aan?
toch maar weer ff checken wat het brengt, misshcien weer ff maandje kopen zelfs :o

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
jlammertink schreef op maandag 12 december 2005 @ 16:04:
Ik ben nu ook al zo'n 8 maanden aan het spelen... Ben m'n huidige Corp. (Grumpy Old Farts :P) ff zat omdat er op het moment erg weinig gebeurd... Iemand hier die een goeie (vooral Nederlandse) Corp. kent? Die er ook veel op uit trekken.

tnx Alvast!

Tja voor PVP is er ARIN en voor de rest is er PRINC :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jlammertink schreef op maandag 12 december 2005 @ 16:04:

tnx Alvast!

He jlammertink aka Bull NL, Voor avontuur kun je bij ons best wel terecht. We gaan namelijk bijna elke avond erop uit, om in 0.0 te gaan hunten. We starten dan altijd rustig, door wat rats te hunten (battleships niet uitgezonderd), en ondertussen proberen we de eventuele voorbijganger te killen.

Helaas zijn ze momenteel bij FOE (onze alliance) een beetje bang geworden geloof ik. Met name wanneer we met hun mee gaan om in 0.0 te pvp'en, gaan ze wat mij betreft te vaak een gevecht uit de weg, tenzij ze er absoluut zeker van zijn, dat ze het gevecht kunnen winnen.

Ben te vinden onder Dark Sinister in EvE. Tevens mijn corpmaat is nederlands, die te vinden is onder Phelaen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2005 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Red Moon Rising, CCP's free content and improvement expansion for EVE Online, will be deployed on Wednesday, 14 December. At 2000 GMT, Tranquility will be taken down. Due to the size of this deployment, we are estimating the update will take approximately 24 hours. We will do everything possible to hit this target, but if there are unforseen issues, the downtime may extend beyond that time period. Wednesday's maintenance period will occur as normal before the deployment.
w00t w00t :P

lange skills iedereen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 08:25:
[...]

w00t w00t :P

lange skills iedereen!!
Komt mij nog goed uit ook eigenlijk. Heb ik eindelijk even de tijd om mijn huisje een beetje op te ruimen. Heb mijn huis de afgelopen maanden (lees vanaf oktober ben ik begonnen aan EvE) eigenlijk wat te weinig aandacht gegeven. 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, wat ik ook al op corpforum zei, waarom moet dat nu 's avonds beginnen, wat moet ik nu vanavond doen, met familie praten of zo :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 10:05:
Mja, wat ik ook al op corpforum zei, waarom moet dat nu 's avonds beginnen, wat moet ik nu vanavond doen, met familie praten of zo :X
Nou men zegt, dat er buiten de voordeur ook nog een wereld aanwezig is, die het bezichtigen waard schijnt te zijn. Misschien is dan een optie? Ga eens naar buiten ofzo???? :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 10:05:
NEEEE niet met je familie :O

met je lvl4 agent natuurlijk 8)7

of we houden een OMG extended DT gettogether party :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
teehee, met z'n allen op irc. (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 14:25

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Lekker verder lullen met je Corp over Teamspeak ;)

just no social life :p

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 08:23
Zijn er hier trouwens mensen die ervaring hebben met research? Hoe gaat dat, en wat is een handige methode om dat aan te pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 10:28:
[...]

Nou men zegt, dat er buiten de voordeur ook nog een wereld aanwezig is, die het bezichtigen waard schijnt te zijn. Misschien is dan een optie? Ga eens naar buiten ofzo???? :+ :+
En jij geloofd alles wat men zegt? 8)7

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRuLe
  • Niet online

DaRuLe

Rauður, Hvítur, Blár!

Heb 2 jaar gespeeld en ben 2 maanden terug gestopt, dus kan ik de patchnotes niet lezen. Wie wil ze hier posten? :)

Ég er eins ánægður og ég get orðið.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet of dit werkt want het is een verschrikkelijk lange lijst :P
EVE Online: Red Moon Rising

The Blood Moon of War is waxing as the technological advances of Alliances rival those of the Empires. New implements of destruction force battle lines to be redrawn. Research, Manufacturing and Resource Gathering have advanced to keep up with the appetite of War. Alliances are bending the Empires to their will with the encroachment of Starbases into what was previously secure space and Pilots are taking protection of themselves and their assets into their own hands. This is not an easy fight, as Factions turn their weapons of war against the Alliances, Corporations and Pilots of EVE. The Red Moon is Rising; Death follows in its path.

Features

39 new ships, including:
Titans
Carriers & Motherships
Fighters and
23 other Tech 2 Ships.
Players are able to control more of the EVE Universe, as Starbase Structures may be deployed in higher security space than before.
Technological advances have been made in Weapons & Modules, Drones, Cloning, Research & Manufacturing and Mining.
4 new bloodlines are available, one for each Empire race. Bloodlines will be deployed in their own content update slated for January, 2006.
New COSMOS Constellations have been added to the Amarr Empire and Gallente Federation.
Players are able to take matters into their own hands to protect themselves and their resources with the 'Eye for an Eye' and JetCan flagging changes.
NPCs are more able to protect themselves with the introduction of Elite NPC module use.
Combat revisions, Optimization changes, Tractor beams and much, much more await you!
Content, Fixes and Improvements
Ships

Tech level 1 ships have received an overhaul. Frigates, Destroyers, Cruisers and Battlecruisers now have more defined roles in combat. You can read more about the changes in this forum post.
With the changes made to tech level 1 ships, Faction ships have also received an overhaul. More on the changes to faction ships can be found in this forum post.
The hit points of all ships have been increased by 25%.
The capacity of the Battlecruiser capacitor has been increased by 25%.
The Battlecruiser info text displayed an incorrect bonus for Warfare Link modules.
The Rattlesnake had an incorrect description. It receives a 5% damage bonus on hybrids rather than a 10% range bonus per level of Gallente Battleship.
The mass of Covert Ops ships were incorrect, mass of Anathema has been decreased to 1.81 million kg and Helios to 1.79 million kg.
The instances where initiating warp from zero velocity would result in a drained cap, but starting initiating warp from a velocity greater than zero would not drain the cap, has been resolved.
Base range of Jump Drives has been doubled, with range skills maximized for jump drive operation jumps of up to 12.5 light years are possible.
Stealth Bombers no longer receive a targeting delay when decloaking and receive a 5 second reactivation delay on cloaking devices.
If you are in a gang and warping seperately from your gang, you will not participate in any gang warp initiated during your warp travel.
If you are warping lose connection, you will still enter an emergency warp. When you connect again, you should be warped to the original warp destination.
A certain icon of the holidays may appear in the EVE world.
Weapons and Drones

Drones have received a major overhaul; Drones are more robust and able to deal more damage, but players can control less numbers. For further information on the changes made to the Drone system, please read the Dev Blogs found here and here.
The volume of Torpedoes and Cruise missiles has been reduced by two-thirds, as have Siege and Cruise missile launchers. Heavy missile and Heavy missile launcher volume has been reduced by three-fifths.
Small, medium and heavy drones have received an increase to their damage.
Medium and Heavy Drones now have a higher signature resolution.
Heavy drones have received a tracking boost.
Drones are no longer able to lock on a control tower, move through a force field and continue actions, like repair, even if they were launched by a player with force field access.
Siege Mode damage has been increased by 25%.
Odd things will happen to the effects of certain weapon systems during the holiday season.
Modules

The calculation method used when stacking multiple modules of same type has changed. More information can be found in this Dev Blog.
Invulnerability Field (Multi-Shield Hardener) requires less capacitor for activation.
Damage Control has been improved, the module now requires activation and gives resistance bonuses to all hit point layers.
Increased damage output of heavy missile launchers.
You are now able to create Cynosural fields in 0.4 security systems.
Siege Warfare Link - Active Shielding and Siege Warfare Link - Shield Efficiency now give also give bonuses to shield transporters.
Small drones no longer appear to be micro-warping at all times. They can be tracked and destroyed as intended.
Capital Armor Repairers and Shield Boosters have their proper bonuses applied.
Caldari Navy Control System renamed to Caldari Navy Ballistic Control System.
ScanResolution receives the proper stacking penalties.
Projected ECCM no longer needs the ship with the module fitted to have higher sensor strength than the ship that it is boosting.
Reinforced bulkheads have all been given a flat +5% more structure bonus. Some meta types now give less speed reduction.
Shield Extenders now require 1/2 as much grid but give a slight signature radius penalty.
Armor plating now adds a slight mass increase for the proper sized ship. This will be more noticeable when fitting oversized plates to smaller ships.
Freight Containers have been added. These Freighter-only containers allow in-ship sorting and organization. They cannot be jettisoned.
A module fitted in-space via a maintenance bay or maintenance array will be brought online without consumption of capacitor energy.
Capacitor Booster Charges and the modules that benefir from their use have been reduced in volume/capacity by 50%. They will now take less cargo hold space.
ECCM Modules no longer bonuses to ship scan strength that is a set number, they now add a percentage bonus.
Skills and Implants

In an effort to curb Trial account abuses, it is no longer be possible to train piloting skills from the Spaceship Command Group other than [Race] Frigates, [Race] Cruisers, Destroyers and Spaceship Command on Trial accounts, nor will it be possible to pilot ships from other than these classes on Trial accounts. Subscription accounts have no such limitation on training or piloting.
Fixed an issue so Dreadnoughts, Carriers, Motherships and Titans now require the skill 'Jump Drive Operation' to be trained only to level 1.
Some Missile Specialization skills were giving a bonus to launchers that did not require the skill. Now they only give a bonus to modules that require the skill.
Target Painter II requires Target Painting at lvl 4.
Changed description on Michi's mining implant so it's clear that it only applies to mining lasers.
Gang and Missile Implants have been added.
NPCs

The names for various NPC Pirates have changed. For a complete list, please read this forum post.
All NPC Pirate Factions have been upgraded with 34 new NPC types, these are: 6 new destroyers, 6 new elite frigates, 6 new battlecruisers, 8 new elite cruisers and 6 new battleships per faction. Commander versions have also been added for all these new NPCs. Read more about these new NPCs in this Dev Blog.
NPC Elite Frigates capable of Warp Scrambling have invaded 0.3 space.
NPC Pirate Mining teams will now attack players mining their ore. No claim jumping!
NPC spawns in asteroid belt have changed so higher number of larger NPCs and fewer small vessels appear. This means an average "battleship spawn" might have 2-3 battleships with 2-3 cruisers - instead of 1-2 battleships with 4-6 cruisers.
Loot Tables have been adjusted. Basic modules and "named basic modules" should no longer be found in loot cans. Also small and medium sized modules should not drop anymore from battleship NPCs.
NPC "boss" types are now immune to all effects but damage. These include named officers in asteroid belts, end bosses in deadspace complexes and various mission NPCs.
Nosferatus and Energy Neutralizers now affect the armor repair or shield boost rate of NPCs.
Deadspace Complexes and Missions

Blueprint copies for faction ships now only drops of NPCs in the end rooms of complexes.
At least one mission sequence, consisting of 3-5 missions, has been added to each Empire faction block for level 2, 3 and 4 agents. The Empire faction blocks are Amarr/Caldari and Gallente/Minmatar.
6 new Cold War theme generic missions have been created, as well as 20 new Cold War theme COSMOS missions, which are placed in the Audesder / Kenobanala systems.
Some COSMOS Cold War mission sequences have had loot drop changes. Now some of the pirate faction mission NPCs have a chance of dropping gang implants.
Added generic level 3 and 4 storyline missions which have a chance of dishing out the new missile implants.
Some agents now give offers with Empire Charters as a reward.
Zor occasionally carries a Custom Navigation Hyper-Link of his own manufacture as a loot drop.
The Acceleration Gates in the deadspace exercise complexes are closer to the locations where they are actually needed to exit.
Modified the agent dialogue/briefing for the final Angel/Guristas Strike missions to avoid a vague term causing a misconception. Also modified the hint text in the journal.
"Screaming" Dewak has upgraded the security measures in his establishment, the Pith's Penal Complex.
Loot for Station Ultima is now a little more "Ultima". After it has been destroyed, the Centus Sansha are not as quick to rebuild it as they have been.
The damage output of Station Ultima has been slightly reduced.
Station Ultima has a chance to be stocked a bit more frequently with valuables.
The Serpentis Fleet Shipyard (10/10 complex) has been made much harder and should be at least closer to the difficulty level it was intended to be. You have been warned! Among other changes made, its main overseer is also better equipped than before. However, taking him out could prove more lucrative.
When the deadspace overseer "Serpentis Fleet Stronghold" has been taken down, it will now stay down for a bit longer than it did - more in line with what was intended.
The Centus Sansha have had problems with the security in their Centus Assembly T.P. deadspace complex, rated 10/10 by DED. They have therefore recalibrated some of the acceleration gates and made the complex harder to get through. Amongst other things, reports indicate that the last gate calls for more than one key to be in a pilot's cargo for him to get through.
The overseer in the Sansha’s Command Relay Outpost has recalibrated some sentry guns, but also been forced to downgrade some of them to a weaker module.
The defenses in the Sansha War Supply Complex and the Angel Cartel Naval Shipyard have been slightly modified and made harder.
A new “contested” complex has seen the light of day, without the typical agent/mission setup. It is more akin to Angel’s Red Light district and the other “static” complexes except it is only found in one location.
The Rogue Drones have given up rebuilding their base in Sobaseki. Screeching noises coming from their hive conscioiusness have been deciphered as: "Too much trouble."
Ceaseless combats have forced the Pith Guristas to back out of Sobaseki and move move their embattled deadspace depot to the Uosusuokko system in Lonetrek.
Bonus rewards in the 'Revenge is Sweet" mission were being over written and default ISK or commodities were being given instead. This has been fixed.
Tools used for T2 manufacturing such as RAM and R.Db's have returned as Agent mission bonus rewards.
Changed the missions allocated on Taspar Zolankor and Nikmar Jyran so that they ask for 5 Sansha copper tags instead of Blood Raider copper tags.
Commanders no longer spawn at the wrong stage of the 'Gone Berserk' mission.
The COSMOS mission, 'Pilgrim - Festival' has had its cargo database entry corrected. Players accepting this mission will now transport the proper cargo.
The Damsel is no longer in distress. She was rescued enough times that she got the hint and installed better security systems at home. However, the Seven's Commanders are still a threat and need to be taken care of.
Certain COSMOS missions mistakenly required collateral. These missions have been fixed.
It is possible to cancel research with an agent if your standing drops below the agent's minimum requirement.
New Player Experience and Tutorial

The new player experience has been improved again. The ship computer's tutorials are shorter and more numerous, a number of text/audio clarifications have been added, unclear information either cut or improved, more pictures added and Aura has new voice controls in "her" interface. All known bugs with resetting/replaying and shutting the tutorials off are resolved. Generally, the tutorials run more smoothly and are more easily manageable.
A volume slider, 'Replay', and 'Pause' buttons have been added to Aura's Interface.
Aura's graphical representations during the tutorials are better integrated and more clear.
An advanced Communications tutorial has been added.
An advanced Fittings tutorial has been added.
New players will automatically join Help and Rookie Help Chat channels. Experienced players may elect to depart from these channels when they desire.
Veldspar asteroids in the deadspace training complexes Warp-In points contain less veldspar than before. The veldspar in the "Mining" pocket however, accessible to rookie ships only, is all in all more plentiful.
The Station and Flight tutorials have received some audio upgrades.
Skipping forward through the tutorial no longer causes an exception error.
Aura and other Tutorial Icons no longer flash at an annoyingly fast rate.
It is possible to close Aura's window during the 'Losing a ship' and other tutorials by using the close window [X] icon.
Slash commands have been made useable during the playback of tutorials.
Cruiser crosshairs no longer display when targeting the frigate-class Gisti Training Vessel in the tutorial and all NPC Pirates appear in the Overview as they should.
The New Player Experience Agent tutorial Agent no longer refers to the Address book, but to People and Places as intended.
Selecting Tutorials from the Help menu has been updated to show all tutorials available.
ISD volunteers in Polaris Frigates will be able to follow new players through acceleration gates to continue assisting the New Player Experience.
Player Owned Structures

Starbase structures may be anchored in higher security space, as long as certain prerequisites are met. These are as follows:
Security level 0.4 space requires 4.0 corporation standing towards the system Sovereign.
Security level 0.5 space requires 5.0 corporation standing towards the system Sovereign.
Security level 0.6 space requires 6.0 corporation standing towards the system Sovereign.
Security level 0.7 space requires 7.0 corporation standing towards the system Sovereign.
Starbase structures may not be anchored in 0.8 space or higher. No changes have been made to anchoring starbase structures in 0.3 or lower space.
In addition, a 'Starbase Charter' must be purchased from the system Sovereign. Starbase Charters must be on hand for the following:
To anchor a Control Tower in 0.4 to 0.7 space, and
One Starbase Charter must be loaded into the Control Tower for every hour it is online. If no Charters are available during the Control Tower consumption cycle, the Control Tower will enter an offline state.
Using the 'Set Password' control tower context menu option no longer resets other options.
'Control tower anchored' notification eve-mails are sent as intended.
The range limitation to open the Control Tower management interface has been removed from the context menu.
The Control Tower management interface now displays shield and armor status.
The progress bar displayed in the control tower management screen no longer overlaps text when bringing a POS array online.
Starbase access roles have been increased. Now the owner of a starbase can choose to allow access to ship maintenance bays and other services.
Structures now have a higher signature radius so they will be easier to target and will take more damage.
It is now possible to partially load and unload sentry guns requiring ammunition.
Large Beam Laser Sentry requires Anchoring 1 like all other structures.
Broker fees from using markets in player owned stations and outposts should now be paid to the owner.
It will not be possible to use POS shields to protect oneself from a CONCORD response after committing an act that results in a criminal flag.
Market and Manufacturing More information regarding the new Research & Manufacturing system will be added to this section in the near future.

Corporation members with the 'Trader' role who sell corporation items will no longer receive the proceeds of the sale in their personal wallets. The ISK from the sale will automatically deposit into the corporation wallet.
You should now see the name of traders associated with market transactions made in the name of the corporation in the corporation wallet.
Players with role 'Accountant' should be able to see all active market orders issued in the name of the corporation. However, they are not able to cancel or modify them.
You should now be able to sell items when you have the 'Trader' role.
Closing the confirmation window resulting from an attempt to sell an item no longer sells the item.
The Market browse tree no longer collapses after purchasing an item from it. For example, if a skill in the Gunnery category is purchased, the tree no longer collapses.
Ship blueprints installed into a factory display the proper icon, not just a blue square.
Command Processor I Blueprint added to the market.
Revelation BP copy times have been corrected.
Vespa II and Valkyrie II drones did not require Morphite to produce.
New ship classes: "Carrier", "Titan" and "Interplanetary Fighter Drones" can now be bought of the market in the form of blueprints. The fighter drones are only usable with the new "Carrier" ship class.
A new module has hit the market; the module is called "Interdiction Sphere Launcher" which allows usage of "Warp Disrupt Probes". The module can only be used by Tech II Destroyer class called "Interdictors".
New defensive skills are available on the market. These skills improve the resistances given by passive defensive modules, and give a small passive resistance bonus for activation modules while they are not activated.
Due to the changes made to the Research & Manufacturing system, the build costs of some tech level 2 blueprints have changed. The changes are small and mainly related to efficiency calculations.
UI, Graphics & Visual Additions, Changes and Fixes

Advanced Camera Options, 'Set as Parent' and 'Set as Interest' can now be enabled via the ESC menu option 'Enable Advanced Camera Options' checkbox. Please note that these options are not useful for general game play.
"Remove from Buddylist" makes a return to the UI after a long absence.
Using the delete key when entering user name or password at the log-in screen works properly.
Pressing Alt + Enter when docked, with the station environment disabled, no longer makes your active ship disappear.
Using Control+V to paste items into the IGB works as intended.
Chat text justifies to the top of character portraits in EVE chat, instead of at the bottom.
A slider has been added that will affect small size font width.
Using Control + Left Click to target will also halt target lock if used a second time on the same target.
All NPC Overview icons display according to ship class, i.e. Cruiser, Battleship, etc.
Booster effects display for all ships.
Criminal flagging displays have been added.
Sentry Guns now explode when destroyed.
Brackets will not display around Large Collidable Structures unless the LCS is moused over.
The Overview no longer jumps if a selected item disappears via warping, destruction, docking, etc.
Scrolling through the Moon Mining interface no longer generates an error.
Client-side lag caused by opening the Log no longer occurs.
Double clicking the empty area of the Repair Shop no longer generates an error.
Entering non-existent dates into the Wallet Journal tab will no longer hang the client.
Initiating a stargate jump outside of the maximum activation range will result in a pop-up window informing how close to the stargate you have to travel to initiate the jump.
Standings transactions display properly in the hover text and in the transactions log.
Recycle option has been removed from the right click menu belonging to the active docked ship.
Searching for corporation members in the 'All Hangars' list will display all names in order, regardless of the capitalization (or lack thereof) of the member's names.
After completing a mission and talking to the agent, the Journal and People & Places information will update faster.
The Augmentation Character Sheet tab displays implant slots.
'Show Info' on a landmark displays an icon in addition to text about the landmark.
'Show Info' on an item now features a new 'Variations' tab which shows all Meta-types of that module.
The attribute tab now features a ships’ structure hit points to cope with the changed behavior of “Damage Control Units”.
Right click context menus can be accessed when a pilot is not on board a ship.
Typographical Fixes

A number of text alignment issues (overlapping text, missing or occluded text, etc.) have been resolved.
A number of window scaling and resizing issues (text boxes incorrectly located or sized) have been resolved.
A number of menu handling optimizations have been made. Right click menus should appear and respond to player input faster.
All entity and description errors reported for dead space complexes have been resolved.
World Map Control Panel option "Try to avoid pod killing zones" has been changed to "Avoid systems where pod killing has recently occurred." and the selection box is no longer checked as a default. Instead, a pop-up window warning of longer travel times displays with a verification query.
A typographical error in the 'Azure Canyon' mission briefing has been fixed.
Typographical errors in the following ECM module descriptions have been fixed: FZ-3 Subversive Spatial Destabilizer, FZ-3a Disruptive Spatial Destabilizer, CZ-4 Concussive Spatial Destabilizer and BZ-5 Neutralizing Spatial Destabilizer.
Typographical error in the Information Warfare Mindlink description has been fixed.
'Reprocess' is replacing 'Recycle' in the Reprocess plant menus and tool tips.
Description changes and fixes have been made to the following skills: Controlled Bursts, Electronic Warfare, Long Distance Jamming, Propulsion Jamming, Sensor Linking, Target Painting, Weapon Disruption, Energy Emission Systems, Shield Emission Systems, Shield Management, Sharpshooter, Motion Prediction, Remote Armor Repair Systems, Repair Systems, Missile Bombardment, Navigation, Fuel Conservation, Evasive Maneuvering, Advanced Spaceship Command and Spaceship Command.
Server Changes and Optimizations

A number of server side optimizations have been made in an effort to decrease lag, reduce start-up time and improve cluster management.
Addition of code for a 'Server Shutdown Timer". This Timer will count down the time remaining before a shutdown of the server. This feature will be added after the deployment of Red Moon Rising.
Testing of Dual CPU Opteron and Xeon server blades has commenced, as well as testing of 32 and 64 bit Server Operating Systems. This is an attempt to determine the optimal hardware and OS combination for future deployment.
Miscellaneous

Characters being transferred through the Character transfer service cannot be transferred while a member of a player corporation.
In an effort to curb Trial account abuse, Trial accounts are no longer able to donate ISK to other accounts, nor create courier or escrow contracts. Trial accounts will be able to receive ISK from other accounts.
On freshly installed clients, EVE will start in Full Screen. Changing settings via the ESC menu will override this default setting.
The Introduction video will run only after a major game update is deployed, not smaller patches.
Agent generated bookmarks no longer duplicate themselves in People & Places.
Due to Unicode changes, a maximum character limit of 3,500 characters has been added to killmails. This is to prevent errors and lack of receipt of a killmail when a mails length exceeded the limit.
Account and character security have been improved.
Client side bookmark handling has been changed when right clicking in-space. The menu should appear much faster.
Jumping or docking while reloading charges should no longer consume the charges, nor should firing the weapon during loading.
Please note that the patch notes are still undergoing additions and changes as Quality Assurance on Red Moon Rising continues. Items recently added to the patch notes will be in gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AproK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
even een miscalculatie, dacht dat de patch morgen pas kwam, dus heb nu een skill draaien van 18h, beetje jammer dus :P

wel veel belovend

Check mijn knowledge base!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bfm
  • Laatst online: 12-09 14:54

bfm

Bah, wel een beetje laat die aankondiging van de update. Gister al niet kunnen spelen door de crash, en vandaag ook weer niet. Maargoed, erg interessante nieuwe goodies :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRuLe
  • Niet online

DaRuLe

Rauður, Hvítur, Blár!

Woei, bedankt Maverick-X. Hmm,..misschien volgende week maar even voor een maandje betalen. Impressive, most impressive

• horad
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-09 23:35
hallo allemaal,

ik wou effe vragen of we hier mogen verwijzen naar andere sites? Vorige week is er een nieuw forum gestart voor EvE-spelers in de benelux (alleen nederlandstalig). Maar ik wacht nog even met dit te posten voor ik er wil naar verwijzen.

Verwijderd

Nog maar 12 uurtjes te gaan mensen, en dan kunnen we weer helemaal los!!!! :9~ :9~ :9~

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

horad schreef op donderdag 15 december 2005 @ 02:15:
hallo allemaal,

ik wou effe vragen of we hier mogen verwijzen naar andere sites? Vorige week is er een nieuw forum gestart voor EvE-spelers in de benelux (alleen nederlandstalig). Maar ik wacht nog even met dit te posten voor ik er wil naar verwijzen.
Zolang de site aan de policy voldoet en je niet spamt mag het gewoon hoor ;)

... MMORPG Addict.

Verwijderd

Kan je een eve-online game time card ook in NL kopen heb namenlijk geen credit crad dus.
Nou ik hoop dat iemand een adresje weet voor me.

Bedankt.

Groetjes

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:37
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 09:17:
Nog maar 12 uurtjes te gaan mensen, en dan kunnen we weer helemaal los!!!! :9~ :9~ :9~
Optimist........ ;)

Maar ik ben erg benieuwd, vooral dat project rebirth lijkt me heel leuk. Kun je ten minste snel switchen tussen een carebear-clone en een PvPclone :)

[removed]

• DaRuLe
  • Niet online

DaRuLe

Rauður, Hvítur, Blár!

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 10:21:
Kan je een eve-online game time card ook in NL kopen heb namenlijk geen credit crad dus.

Bedankt.

Groetjes
Je kunt ook met PayPal of PayByCash betalen hoor :) Paypal gaat het snelste.

• ravenger
Ben wel benieuwd naar een aantal dingen :)
Mining hardwires, t2 barges, en andere leuke mining stuff, en natuurlijk missilelauncher hardwires, want die moet ik gewoon hebben als Uber Raven-lvl4 agentrunner :P

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 10:21:

Bedankt.

Groetjes
Je kan altijd nog game-time-cards kopen voor ISK ;)

Ik wacht ook vol spanning op RMR, ik wil zoo graag een T2 BC of een carrier hebben. Ben alleen bang dat ze onbetaalbaar gaan worden :(

[ Voor 18% gewijzigd door StarLite op 15-12-2005 11:43 ]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• ravenger
mja ik gok dat je voor een t2 battlecruiser minimaal 400 miljoen moet gaan neertellen. Ik hoop wel dat HACs goedkoper worden doordat er t2 bc komen, en ik hoop ook dat de t2 destroyers een beetje betaalbaar zijn, ik gok op 50 miljoen. Mining Barge t2 zal ook wel naar de 100 miljoen gaan denk ik.

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
StarLite schreef op donderdag 15 december 2005 @ 11:41:
[...]

Je kan altijd nog game-time-cards kopen voor ISK ;)

Ik wacht ook vol spanning op RMR, ik wil zoo graag een T2 BC of een carrier hebben. Ben alleen bang dat ze onbetaalbaar gaan worden :(
Huh, kan dat... met ingame geld gametijd kopen?

Xbox360 gamerprofile

Verwijderd

Gast die ik ken heeft 1 jaar game tijd gekocht, geloof voor 20 bil oid. :D

Verwijderd

CCP heeft het goedgekeurd dat mensen gametime cards kopen en die dan mogen verkopen voor ingame isk aan andere spelers, dus je kan idd gametijd geld kopen met ISK, je kan dus ook ISK krijgen voor echt geld als je geen zin hebt om te minen ;)

Verwijderd

Inderdaad kun je met ISK, gametime kopen. 100 million ISK voor 1 maand dacht ik. Dit is ook de toekomstige manier hoe ik mijn alt wil gaan overbrengen naar een 2nd account. Kan ik deze tenminste fatsoenlijk skills laten trainen, terwijl ik met mijn pirate lekker mijn gang kan gaan.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 13:59:
je kan dus ook ISK krijgen voor echt geld als je geen zin hebt om te minen ;)
Kijk maar eens voor de gein op ebay.com, zoeken op ISK. krijg je absurde bedragen te zien.

Bijvoorbeeld: 300 Million ISK voor 64 US Dollar 8)7 8)7 8)7 :X :X :X

Verwijderd

Ja maar via E-Bay kun je gebanned worden van EVE, via die timecodes zegt CCP dat het okee is omdat ze dachten dat het gewoon een andere dienst zou worden ze hadden niet echt verwacht dat het zo erg zou worden met die code sellers :P

• ravenger
het ziet er trouwens naar uit dat het versie 3792 gaat worden, iemand al een volledige patch? :)

Verwijderd

ravenger schreef op donderdag 15 december 2005 @ 14:33:
het ziet er trouwens naar uit dat het versie 3792 gaat worden, iemand al een volledige patch? :)
Gaat het niet gewoon een geheel nieuwe client worden dan?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 15:02:
[...]

Gaat het niet gewoon een geheel nieuwe client worden dan?
8)7

Schrijven van een nieuwe client kan jaren duren... @_@

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2005 15:06 ]

• ravenger
nah, de patch is ongeveer 66 MB wanneer je alles van de testpatches bijmekaar telt :P http://www.eve-online.com/patches/testpatches.asp

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:37
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 14:02:
Inderdaad kun je met ISK, gametime kopen. 100 million ISK voor 1 maand dacht ik. Dit is ook de toekomstige manier hoe ik mijn alt wil gaan overbrengen naar een 2nd account. Kan ik deze tenminste fatsoenlijk skills laten trainen, terwijl ik met mijn pirate lekker mijn gang kan gaan.
Hmm klinkt leuk, waar kan ik dat vinden ? Wil nl. een pirat-alt gaan trainen die AF's kan vliegen en verder niet zoveel. Als ik die dan op een apart account kan zetten en na een half jaartje trainen via charactertransfer op mijn main-account kan zetten heb ik daar wel een paar honderd mil isk voor over :)

[removed]

Verwijderd

Gewoon op de eve-online forums kijken bij Sell orders staan er tegenwoordig genoeg te vinden :) Handel wel alles ingame af zodat je logs heb om eventueel bij GM's te klagen over eventuele oplichterij :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 15:06:
[...]

8)7

Schrijven van een nieuwe client kan jaren duren... @_@
Dit is een content patch en geen nieuwe client als bij castor -> exodus(shiva). De volgende client wordt kali namelijk (iig dat is de developers naam net als shiva die van de huidige client exodus is)

• horad
Dit is de site waar ik naar wou verwijzen:

http://www.sandshark.be/evebnl/

Voor het forum moet je je wel eerst registreren maar dan is het een forum waar EvE online centraal staat.

Verwijderd

A triple tested database update went wrong during one of the recent test versions. As a result, it is necessary to revise the deployment time frame while we resolve this issue. The tentative Tranquility return to service is being moved back to midnight, GMT. This is a slip of four hours
Was ik nu toch maar naar King Kong gegaan :P

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:11

JJJ

Stel dat ik nu nog zou beginnen aan EVE-Online, zou ik dan niet tov de rest van de spelers enorm achterlopen omdat ik nou eenmaal minder skills getrained zou hebben?

Is dat überhaupt te doen of overschat ik dat :)

• ravenger
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 19:37:
[...]

Was ik nu toch maar naar King Kong gegaan :P
het kan alsnog, ik ga ook zo, naar de late voorstelling ;)

• horad
JJJ schreef op donderdag 15 december 2005 @ 19:46:
Stel dat ik nu nog zou beginnen aan EVE-Online, zou ik dan niet tov de rest van de spelers enorm achterlopen omdat ik nou eenmaal minder skills getrained zou hebben?

je overschat dat. Het makkelijkste is dat je je aansluit bij een corporation want het is een nogal steile leercurve. Uiteindelijk moet je alle skills apart leren en elke skill kan je maar tot lvl5 leren.

• ravenger

Het is geen World of Warcraft waar je wanneer je nu begint complete rookie bent en lastig het niveau kan halen van de rest van de server doordat iedereen al gruwelijk dure spullen heeft. Eve-Online is wat dat betreft een stuk beter, er komen elke dag zoveel nieuwe spelers bij dat het feitelijk niets uit maakt.
1.8 The game was released in May 2003, so if I start now, won’t all the other players be far more advanced than my characters?

New players have joined EVE each day since it’s release, so you won’t be alone as you enter the EVE galaxy for the first time. Even players who have been playing since the beginning like to experiment with new characters, too, so not every "newbie" (a term used to describe new players in a game) will actually be a brand-new player.

Though there are certainly some players who have already amassed a great deal of wealth and equipment, this will not affect your ability to advance in the game competitively. There are starting areas for new players where you will be safe until you have gained enough skill and experience to venture out into the wilder, more aggressive areas of space.
uit de EVE-FAQ :)

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 08:23

Hey JJJ, jij hier :)

Gewoon beginnen met zo'n 14 dagen trial. Heb ik ook gedaan, en ik zit er nu zwaar over te denken om verder te spelen. Er zijn genoeg mogelijkheden om als beginnende speler lol te beleven en hogerop te komen. Beter dan in WoW in ieder geval :P.

Verwijderd

eve vergelijken met WoW is een beetje gevaarlijk vind ik. WoW is leuk om te spelen door het spel en wordt verneukt door de spelers. Dan heb je EVE wat vette game is en nog vetter wordt door de comunity :)

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:35

Bjk

Beter gezegd, eve word gerunt door de players. De economie, de territoria enz. In WoW bepaal je volgens mij niet hoe de wereld veranderd (maarja heb het nog nooit gespeelt).

• horad
Ik vrees dat dat voor die carrier wel zo zal wezen.

De fighter skill (soort drones dat carrier gebruikt) kost al 45 miljoen. Dus die fighter drones zullen gepeperd zijn op isk-vlak.

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
Mja, maar voordat je de skills hebt om een carrier te kunnen vliegen, ben je al zoveel tijd verder, dat je toch wel geld zat hebt.

Xbox360 gamerprofile

• WasBak
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 13:05:
Gast die ik ken heeft 1 jaar game tijd gekocht, geloof voor 20 bil oid. :D
Je bent OF aan het overdrijven of die gast lult.

Voor 160mil heb je namelijk 50 dagen. Als je dat dan ruim genomen keer 10 zou doen kom je dus nog lange niet aan de 20bil.

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

WasBak schreef op donderdag 15 december 2005 @ 23:32:
[...]

Je bent OF aan het overdrijven of die gast lult.

Voor 160mil heb je namelijk 50 dagen. Als je dat dan ruim genomen keer 10 zou doen kom je dus nog lange niet aan de 20bil.
*flame*

Er is zelfs een topic in het sales-forum waar 365 kaarten werden verkocht voor 700 mil.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
CRiMiNaL schreef op donderdag 15 december 2005 @ 23:51:
[...]

*flame*

Er is zelfs een topic in het sales forum waar 356 kaarten werden verkocht voor 700 mil.
Zeik niet man, helemaal geen flame. Er moet gewoon geen onzin geschreven worden.

[ Voor 8% gewijzigd door WasBak op 16-12-2005 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

WasBak schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 00:41:
[...]

Zeik niet man, helemaal geen flame. Er moet gewoon geen onzin geschreven worden.
Ghehehe ... beetje last van ontwennings verschijnselen.

Ik had fout gequote, die *flame* was niet tegen jou bedoelt maar tegen dream, omdat ik daar eerst een flame had staan maar toen maar vervangen had door *flame* om het gezellig te houden.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmmm Het is nu 0:54 uur en nog steeds geen EvE. Downtime hebben ze helaas moeten verlengen met 4 uur :'( :'(

Mijn handen trillen, kan mijn voeten niet stil houden. CCP Schiet op, begin af te kicken :r :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
CRiMiNaL schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 00:51:
[...]

Ghehehe ... beetje last van ontwennings verschijnselen.

Ik had fout gequote, die *flame* was niet tegen jou bedoelt maar tegen dream, omdat ik daar eerst een flame had staan maar toen maar vervangen had door *flame* om het gezellig te houden.
:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Laatst online: 01:24

ThaHandy

Discovery Channel

3796 patch is te downloaden voor de Tranquility server :9
(63MB) http://ccp.vo.llnwd.net/o2/evepatch3582-3796.exe
(512MB) http://ccp.vo.llnwd.net/o2/EVE_3796.exe
en hopen dat de server daarna online komt :7

[ Voor 64% gewijzigd door ThaHandy op 16-12-2005 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Mjah, opzich vind ik het al niks dat de server nog niet eens aan het opstarten is. Maar CCP zwijgt ook nog is in alle talen waarom ze 0:00 GMT niet gehaald hebben.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy

ThaHandy

Discovery Channel

naja, uiteindelijk 5 uurtjes later :)
hij is nu aan het opstarten \o/

[ Voor 12% gewijzigd door ThaHandy op 16-12-2005 02:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patch gedownload vanochtend om 06:30 uur :Y) , ben wel een half uur bezig geweest, maar ik had hem wel.

Kreeg na 2 minuten downloaden al de melding dat de download completed was, alleen dat de verificatie was mislukt. Bleek achteraf, dat ie elke 2% van de download, de connectie verbrak.

Elke keer weer connecten, verificatie van de patch, weer 2% downloaden en weer van voor af aan beginnen :? :?

Uiteindelijk doet ie het nu wel, maar ik hou het wel ff in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

horad schreef op donderdag 15 december 2005 @ 22:49:
Ik vrees dat dat voor die carrier wel zo zal wezen.

De fighter skill (soort drones dat carrier gebruikt) kost al 45 miljoen. Dus die fighter drones zullen gepeperd zijn op isk-vlak.
De carrier skill zelf is 700mil, de capital ships skill is 400 mil, adv spaceship command 45 mil.
Skills voor carriers kosten zo ongeveer het dubbele van wat dat ding zelf kost :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JESUS 700MIL? ! :D ghehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
nah 483 miljoen kost die carrierskill, het valt dus wel mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRuLe
  • Niet online

DaRuLe

Rauður, Hvítur, Blár!

T2 Mining Barges, zijn die alleen via agents te krijgen (BPC) of zijn die ook gewoon te koop op de market? (Verlopen account hier, dus kan niet kijken hè)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T2 is alleen te koop via player market die in hun beurt weer aan de BPO's komt via researchagents.
/me keeps his fingers crossed voor een t2 BPO wanneer ik inlog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

ravenger schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 10:58:
nah 483 miljoen kost die carrierskill, het valt dus wel mee ;)
Dan is capital ws 700 mil :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee capital is 360mill, die 700 was SiSi prijzen was veel gezeur over, dus carrier prijzen zijn gewoon mooi omlaag gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Oe das mooi! maar het blijft 800 mil voor de skills, blijft best veel :P

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja en dan kun je ze alleen nog maar vliegen, moet je ook nog eens paar miljard spenderen voor het schip zelf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Niemand zou een schip BPC moeten kunnen krijgen, spelers zouden hoogstens bpc's op onderdelen moeten kunnen krijgen, waarbij de bpc van het schip iets kleins wordt, wat iedereen kan kopen.
Dan krijg je een handel in onderdelen, waarbij de manufacturers van de schepen, ook inkopen moeten doen en krijg je stuk interessanter handel dan de pure afzetterij en monopoliepositie's, die er nu zijn, omdat bijna 80 percent van de schip BPCs uiteindelijk bij een paar grote corps komen, die nu al zoveel geld hebben, dat ze ze op den duur gewoon opkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
bangkirai schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 21:17:
Niemand zou een schip BPC moeten kunnen krijgen, spelers zouden hoogstens bpc's op onderdelen moeten kunnen krijgen, waarbij de bpc van het schip iets kleins wordt, wat iedereen kan kopen.
Dan krijg je een handel in onderdelen, waarbij de manufacturers van de schepen, ook inkopen moeten doen en krijg je stuk interessanter handel dan de pure afzetterij en monopoliepositie's, die er nu zijn, omdat bijna 80 percent van de schip BPCs uiteindelijk bij een paar grote corps komen, die nu al zoveel geld hebben, dat ze ze op den duur gewoon opkopen.
Uhm, BPO's bedoel je dan.

De patch is eigenlijk wel vet, alleen jammer weer van de standaard lag die je er bij krijgt. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

WasBak schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 23:02:
[...]

Uhm, BPO's bedoel je dan.

De patch is eigenlijk wel vet, alleen jammer weer van de standaard lag die je er bij krijgt. :7
Er waren net meer dan 1000 pilots in Jita, iedereen is nieuwe skills aan het inslaan :D :D

En de nieuwe NPC's ..
I LUB em :D
Ze hebben betere resis, maar doen minder damage :D

[ Voor 13% gewijzigd door StarLite op 17-12-2005 00:01 ]

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy

ThaHandy

Discovery Channel

denk je drone interfacing te leren om zo met je vexor 20 drones te kunnen gebruiken hebben ze te specs van de vexor verkracht
dat interfacing 20% bonus heeft en advance drone interfacing(8x multipleir :X ) is geworden :( :( goed daar kan ik nog van leven, maar van die vexor niet :|

[ Voor 12% gewijzigd door ThaHandy op 17-12-2005 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe wilde je 20 drones halen met een vexor? Drones lvl5 = 5 drones, drone interfacing 5 = +5 drones, cruiser 5 = +5 drones (bije en vexor). Dat komt bij mij altijd nog uit op 15 :)

Maar waarom wil je perse meer drones? Mijn drones doen nu al meer damage dan voor de patch, en heb pas 2 van de vele nieuwe drone skills getraind. +20% damage per lvl is hetzelfde als 1 meer dus het maakt kwa damageoutput geen verschil. Het enige wat CCP nu minder heeft door minder aantal drones is minder lagg door het dronegebruik ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 19:16:
...Het enige wat CCP nu minder heeft door minder aantal drones is minder lagg door het dronegebruik ingame.
hehe daar is anders (nog) niets van te merken ;)
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek je een trial? Dan kun je die hier aanvragen.