[PC][MMORPG] EVE-Online deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.810 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6441

Naja als Vincea nog wel bestaat, kun je met die char gewoon inloggen en het geld overmaken naar je nieuwe character :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-07 11:18

Rudios

Lost in space?

Hej Mav, aangezien ik nog trial ben kan ik geen ISK overmaken naar m'n andere char. Ik ga zowieso voor 6 maanden registreren, is het mogelijk dat je die 5 mill overmaakt naar Artrea, en zogauw ik een full account heb ik je die 5 mill van Vincea weer terug geef? Alvast bedankt, super!!! O+

[ Voor 12% gewijzigd door Rudios op 26-03-2006 03:06 ]

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:27

Erikie

www.erikie.nl

zereneus, t is beter als je je 5 mill zelf bij elkaar spaart / mijnt / schiet / werkt. Ik snap niet wat je als noob met een corp aan moet? naja, je moet het zelf weten maar ik was denk een maand verder voordat ik 5 mill bij elkaar had voor m'n cruisers etc. nu is 5 mill binnen 1 min verdient maar ik ben wel blij dat ik het begin heb mogen meemaken. want hoe wil je nl nu geld gaan verdienen?

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Erikie schreef op zondag 26 maart 2006 @ 04:26:
zereneus, t is beter als je je 5 mill zelf bij elkaar spaart / mijnt / schiet / werkt. Ik snap niet wat je als noob met een corp aan moet? naja, je moet het zelf weten maar ik was denk een maand verder voordat ik 5 mill bij elkaar had voor m'n cruisers etc. nu is 5 mill binnen 1 min verdient maar ik ben wel blij dat ik het begin heb mogen meemaken. want hoe wil je nl nu geld gaan verdienen?
Goed punt :)

Ik herriner mij ook nog m'n eerste weken eve, had genoeg mensen om me heen met bakken isk, maar zelf verdienen is echt het leukste! Gewoon lekker beginnen te npc hunten, minen whatever. Leer je tenminste alvast een beetje om te gaan met de schepen, en modules. Je wilt niet weten hoe een voldaan gevoel het je geeft, als je weer een nieuwe frigate kan kopen, daarna doorspaart voor een cruiser, daar weer wat mooie modules op kan zetten, en zo alles helemaal opbouwt. Een eigen corp maken kan altijd nog, en het grote geld komt later ook wel.
Veel plezier gewenst met spelen verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Ben ik het ook mee eens. Maar wat jullie beweren is niet het geval. Ging me meer om die 1.6 mill die ik ineens kwijt was geraakt. (ik heb inmiddels 1.6 gekregen ipv 5, waarvoor mijn dank nog) Dus die hád ik al en daarom heeft Mav me geholpen, niks mis mee dus. Het is dus niet zo dat hij gewoon met ISK zit te strooien zodat ik mooie cruisers kan kopen, totaal niet. Verder wil ik een corp starten omdat 2 andere vrienden van me ook gelijk met mij EVE zijn begonnen, dus leek het ons aardig om met z'n 3en bij elkaar te zitten.

[ Voor 13% gewijzigd door Rudios op 26-03-2006 12:10 ]

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93195

mja beetje wenig ervaring vind je niet om een corp te beginnen .....

hmmm waar zit dat knopje van wardec :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Anoniem: 93195 schreef op zondag 26 maart 2006 @ 15:10:
nee, schijnbaar niet, gaat prima!! 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Rudios op 26-03-2006 18:32 ]

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens291
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-12-2021
heb vandaag mn eerste battleship gekregen van mn corp :9 , vind de apoc echt een beauty _/-\o_ . Nu nog ff de skills halen om hem goed te equippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Das ook echt een uitdaging he corp met 3 noobs erin wardeccen ;) Alhoewel ik kan nog miningslaves gebruiken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Anoniem: 6441 schreef op zondag 26 maart 2006 @ 22:48:
[...]

Alhoewel ik kan nog miningslaves gebruiken >:)
:/ :D ;)

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:25
Vanmorgen trail gedownload en net de hele tutorial doorlopen. Moet zeggen dat het bijzonder intressant is tot nu toe en ik heb eigenlijk nog niet eens veel gezien denk ik.

Ben benieuwd wat het allemaal nog meer brengt in de komende dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
Anoniem: 6441 schreef op zondag 26 maart 2006 @ 22:48:
[...]

Das ook echt een uitdaging he corp met 3 noobs erin wardeccen ;) Alhoewel ik kan nog miningslaves gebruiken >:)
Horizon corp heeft betere miners James. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h_groen
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-12-2023
we hebben toch al war deze kan er ook wel bij we weten in ieder geval waar we die covetors kunnen vinden >:) oh ja en yarrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14038

Oh noes! Een Piet Piraat!

Ksnap niet wat je eraan vind. Beetje bij een gate de hangjongere uit gaan lopen hangen.
Ze zijn irritant als je weer eens naar Empire moet om een nieuw schip op te halen.

De oorlog tussen G/Iron en FE/.5. is toch wel erg vermakelijk moet ik zeggen.
En strax es kijken hoe lang ik het vol ga houwen in een eris dictor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Ik bedenk me eigenlijk dat ik niet de goede bloodline heb gepakt voor mijn career. Career Miner en een Intaki bloodline (dus hoge memory en intelligent). Een career zorgt er alleen maar voor dat je desbetreffende skills al hoger hebt staan en voor de rest niks toch?

Nog een vraagje. Ik heb bijna bij elke skill de training lage Ranks. Dus het trainen gaat niet erg snel. Hoe moet ik die rank nou precies bekijken? Ik heb nergens Rank 3, want bv rank 3 betekend toch dat je 3x time multiplier hebt, dus 3x sneller trained dan bv Rank 1 (1x time multiplyer) ?

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:26

Creesch

bla bla!

bah gister mijn eerste schip verloren op een missie :(

Afbeeldingslocatie: http://www.vanallesiets.com/pof/before.png
dit is op de heenweg :P

Afbeeldingslocatie: http://www.vanallesiets.com/pof/after.png
en dit is op de terugweg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Rudios schreef op maandag 27 maart 2006 @ 18:54:
Ik bedenk me eigenlijk dat ik niet de goede bloodline heb gepakt voor mijn career. Career Miner en een Intaki bloodline (dus hoge memory en intelligent). Een career zorgt er alleen maar voor dat je desbetreffende skills al hoger hebt staan en voor de rest niks toch?

Nog een vraagje. Ik heb bijna bij elke skill de training lage Ranks. Dus het trainen gaat niet erg snel. Hoe moet ik die rank nou precies bekijken? Ik heb nergens Rank 3, want bv rank 3 betekend toch dat je 3x time multiplier hebt, dus 3x sneller trained dan bv Rank 1 (1x time multiplyer) ?
Met je bloodline kies je je attributes (memory, inteligence, perception, willpower en charisma). het is belangrijk om deze goed te verdelen, aangezien deze bepalen hoe snel je een skill kan leren.

Ook kies je begin skills, dit is eigenlijk totaal niet belangrijk, aangezien je die allemaal kan kopen en leren.

Qua rank: een rank 2 skill traint 2 keer zo langzaam als een Rank 1 skill, een Rank 8 skill duurt dus een behoorlijk stuk langer dan een Rank 1 skill

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:01

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
Gaat hard met dit topic weer :)

Wie maakt er nieuwe startpost voor deeltje 8?
Maverick/james wou wel geloof ik?

Ik speel niet meer dus ik doe het niet :D
PS ben ik al geganked? (mijn nieuwe eigenaar dus :P )

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FreeMen schreef op maandag 27 maart 2006 @ 00:53:
Vanmorgen trail gedownload en net de hele tutorial doorlopen. Moet zeggen dat het bijzonder intressant is tot nu toe en ik heb eigenlijk nog niet eens veel gezien denk ik.

Ben benieuwd wat het allemaal nog meer brengt in de komende dagen :)
Hey beste vent ..als je klaar bent met je trial moet eens langs ghesis komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Thnx, zal ik zeker doen. Kan wel wat hulp gebruiken denk ik zo. Enkele basis elementen snap ik wel, maar juiste de meest intressante zal ik nog wel missen ;).

Hoe het allemaal werkt met de verschillende faction en corporations, hoe joinen, wie waar zit en hoe er te komen etc is mij nog een raadsel maar dat zal wel duidelijker worden in de komende dagen (hoop ik :p).

Enig advies hoe ik met jullie in contact kom? En is het nodig om eerst een volle licentie te hebben of kan dat ook in trial?

edit:

ff snel wat speurwerk gedaan en ben er al achter dat genesis een zonnestelsel is en ik momenteel in Citadel (starters o_O?) gebied zit.

[ Voor 14% gewijzigd door FreeMen op 27-03-2006 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
TepelStreeltje schreef op maandag 27 maart 2006 @ 21:52:
Gaat hard met dit topic weer :)

Wie maakt er nieuwe startpost voor deeltje 8?
Maverick/james wou wel geloof ik?

Ik speel niet meer dus ik doe het niet :D
PS ben ik al geganked? (mijn nieuwe eigenaar dus :P )
Yup :D en je implants zijn ook weg. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FreeMen schreef op maandag 27 maart 2006 @ 23:36:
Thnx, zal ik zeker doen. Kan wel wat hulp gebruiken denk ik zo. Enkele basis elementen snap ik wel, maar juiste de meest intressante zal ik nog wel missen ;).

Hoe het allemaal werkt met de verschillende faction en corporations, hoe joinen, wie waar zit en hoe er te komen etc is mij nog een raadsel maar dat zal wel duidelijker worden in de komende dagen (hoop ik :p).

Enig advies hoe ik met jullie in contact kom? En is het nodig om eerst een volle licentie te hebben of kan dat ook in trial?
wat is je nick ingame ...

je kan gewoon een mail verzenden ...en dan de nickname invoeren,je kan ook op onze site komen (zie mijn sig) en daar ook wel dingen vragen ;)

of je kan bij people of places zoeken naar character

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 93195 op 27-03-2006 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
als het goed is heb je een message :) (1 dag ingame en da lukt me al..lang leven tutorial :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-07 09:48

haha zelfs al zou je die vinden zou je huiveren om em in te drukken :P, Mr Carebear himself met zijn praatjes hoor :) "ooeh kijk hoe goed ik kan minen" :P, maar je hebt nog nooit Arkonor of Dark Ochre gezien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ Tepelstreeltje:
http://triad.eve-killboar...=pilot_detail&plt_id=1849

Al 2 keer + 2 keer pod ;)

En Ravenger niet teveel plagen he, tot een maand geleden had jij het ook nog nooit gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ravenger schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 00:00:
[...]

haha zelfs al zou je die vinden zou je huiveren om em in te drukken :P, Mr Carebear himself met zijn praatjes hoor :) "ooeh kijk hoe goed ik kan minen" :P, maar je hebt nog nooit Arkonor of Dark Ochre gezien :P
:/
Anoniem: 6441 schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 03:23:

En Ravenger niet teveel plagen he, tot een maand geleden had jij het ook nog nooit gezien ;)
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 93195 op 28-03-2006 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164299

ravenger schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 00:00:
[...]

Ik heb jou anders nog geen unit ore zien minen bij de pos vriend. :P En had jij ook geen covetor ergens liggen? En honc hoeft helemaal geen ark te minen, dat doe ik wel voor ze. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Van de week een beetje lopen klooien met probes en kijken of je vijandelijke schepen kan kapen.
Knal ik met m'n covert midden in een vijandelijk pos, knal op het schild en bounce met een rotgang weer trug. Dom dom. Uncloak en metteen een zooi guns die lopen te knallen en daar zijn die dingen niet op gebouwd. M'n eitje bleef gelukkig heel. M'goed, scheelt weer een wasbeurt. :P

Dan maar bellen blazen met een interdictor. Ze zijn erg gehaat dus erg goed. (Wel jammer dat ze vaak prime zijn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Anoniem: 164299 schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 12:39:
[...]

Ik heb jou anders nog geen unit ore zien minen bij de pos vriend. :P En had jij ook geen covetor ergens liggen? En honc hoeft helemaal geen ark te minen, dat doe ik wel voor ze. :*)
hehe mijn covetor ligt in 1v- :D, niets meegedaan tho, veel te druk met andere , leukere dingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
Anoniem: 6441 schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 03:23:
@ Tepelstreeltje:
http://triad.eve-killboar...=pilot_detail&plt_id=1849

Al 2 keer + 2 keer pod ;)

Geniaaaaaaaaaaaaaaaaaal

prutser verliest meer in 1 maand dan ik in 1 jaar heb verloren!
ps, had full set implants (ok, geen wisdom en char) dus is denk ik zon 200M :P en met de 2 bs's is het totaal iets van half miljard :P

PS2, had ik nog wat leuks bij me in die hauler??

[ Voor 8% gewijzigd door TepelStreeltje op 28-03-2006 19:00 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
TepelStreeltje schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 18:59:
[...]

Geniaaaaaaaaaaaaaaaaaal

ps, had full set implants (ok, geen wisdom en char) dus is denk ik zon 200M :P en met de 2 bs's is het totaal iets van half miljard :P

maar jij speelde ook niet echt meer ;) en die hauler had nks. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
TepelStreeltje schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 18:59:
[...]

Geniaaaaaaaaaaaaaaaaaal

Och schepen verliezen hoort bij PVP hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
WasBak schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 19:01:
[...]

maar jij speelde ook niet echt meer ;) en die hauler had nks. :'(
nah, heb bijna 2 jaar betaald voor eve.
heb zeker anderhalf jaar die hard gespeeld, vandaar dat ik zeg een jaar ;)

en ben ook welles wat verloren bij pvp hoor :)
1 arma en zooi cruisers :)
totaal maar 3 bs's kwijt geraakt. 1 mega geganked door CA. 1 apoc (vergeten repper aan te zetten... op eens PLOP...) en een arma, was Primary :(

kewl, kom er net achter dat dit men 2222e post was :P

[ Voor 7% gewijzigd door TepelStreeltje op 28-03-2006 22:56 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Terwijl ik aan het mijnen was en mn cargo dropte, kwam iemand die cargo's stelen. Hij werd rood en ik mocht m uiteraard schieten. Maar vind het vaag dat hij dan gewoon terug mag schieten. Waar is dan die security? (was in een sec 0.9 area) Als het zo werkt is het stelen wel erg attractief, zeker voor de grotere schepen, even stelen, en dan ook nog de miner schieten zonder concequenties voor hem. Of zie ik hier iets over het hoofd?

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik ben ondertussen zoveel schepen kwijt geraakt tijdens PvP, ben de tel al lang kwijtgeraakt :P
Maar ik denk dat ik al zeker 15BS, stuk of 10BC, stapel cruisers en tientallen frigs kwijt ben geraakt :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114186

Rudios schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 22:43:
Terwijl ik aan het mijnen was en mn cargo dropte, kwam iemand die cargo's stelen. Hij werd rood en ik mocht m uiteraard schieten. Maar vind het vaag dat hij dan gewoon terug mag schieten. Waar is dan die security? (was in een sec 0.9 area) Als het zo werkt is het stelen wel erg attractief, zeker voor de grotere schepen, even stelen, en dan ook nog de miner schieten zonder concequenties voor hem. Of zie ik hier iets over het hoofd?
Ik vond dit ook een van de ergste dingen van Eve, beetje krom; je kan jatten zolang je groot bent, en als het kleintje er wat aan doet schieten ze je neer. Beetje mafiapraktijken dus die gewoon worden genegeerd door de politie, althans zo komt het naar mij over.

Nog erger was het wanneer nieuwe mensen per ongeluk uit de verkeerde container pakken en de oudere speler (die de container gewoon bewust had gedropt bij de newbie misions) die nieuweling overhoopt schiet.
Ik snap het nut en de fun er niet van in, maar het werd gedaan. Nu hebben containers die niet van jou zijn een rood icon, dus dat moet het wel verminderen, maar toch.

Eve is minder vriendelijk voor nieuwelingen dan andere MMORPG's had ik het gevoel, aan de andere kant helpt het wel als je in het begin al doorhebt hoe het in elkaar steekt en niet bang bent. Het is het beter om snel je eerste frigate te verliezen en dingen te leren dan later een cruiser.
Ik denk ook dat je als je Eve echt een kans wil geven, je het minstens een maand moet spelen omdat je dan pas een beetje beeld hebt op de dingen en dingen hebt meegemaakt (ik heb 14 dagen trial en toen 1 keer verlengt... maar jammergenoeg was het spel iets te traag om mij aan te spreken, alhoewel ik wel vond dat er veel goede dingen in Eve zaten).

Mijn 2 Isk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Is het ook niet zo dat als je in een battle zit of PvP dat als je schip bijna kapot is gewoon EVE kan uitloggen? Lijkt me een k*tstreek iig. Als dat zo is, waarom zoude ze in een battle situation niet een AI je schip laten overnemen zodat het geen zin heeft om weg te gaan?! Baart me zorgen.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Rudios schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 13:51:
Is het ook niet zo dat als je in een battle zit of PvP dat als je schip bijna kapot is gewoon EVE kan uitloggen? Lijkt me een k*tstreek iig. Als dat zo is, waarom zoude ze in een battle situation niet een AI je schip laten overnemen zodat het geen zin heeft om weg te gaan?! Baart me zorgen.
Je ship warp in een random richting weg [aangenomen dat je niet gescarmbled bent] en blijft 1 minuut in ruimte, 30 minuten als je agressed bent. Uitloggen heeft dus geen nut, tegen de tijd dat je schip is gealigned om te warpen ben je allang dood :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Dus als je uitlogd ben je nog niet gelijk weg, tenminste daar komt het op neer?! En als je bv voor 15 minuten agressed bent en je logged dan uit dan blijf je dus nog 15 minuten daar hangen terwijl je uitgelogd bent. Begrijp ik het dan goed?

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

volgens mij wel, wat je het beste kan doen is als je een gevecht aangaat is een destination aanmaken en op het moment dat je ziet dat je verliest klik je de autopilot aan.
Helaas was ik daar gister tot 2 keer toe te laat mee en heb daardoor 2 tristans verloren *byebye ISK"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114186

Als je ergens wilt schuilen, omdat er een schip in de buurt is dat achter je aan zit enzo, is het het beste om een 'safe spot' te maken en gebruiken.

wat zijn Safe Spots?
'Safe Spots' zijn plaatsen waar je normaal niet komt, en dus kunnen mensen je alleen ontdekken als ze goed scannen of ze puur bij toeval (kans is vrijwel nil) je tegenkomen.

Hoe maak je deze?
Warp van een planeet of astroid belt naar een andere (liefst een lekkere lange warp), in het midden van de warp maak je een bookmark aan. Nu kan je naar dat bookmark warpen, daar ben je redelijk veilig.
Wil je het nog zekerder, ga dan naar die bookmark, en warp naar nog een andere planeet/astroid belt en maak hier weer halverwege een bookmark.
Dit kan je natuurlijk nog meer keer herhalen, maar het wordt steeds minder effectief. Als ze goed scannen vinden ze je toch wel en dat ze je zomaar vinden is bijna onmogelijk.

om een bookmark in vlucht te maken moet je trouwens in een van de tabs van je bookmarks zitten (weet even niet meer hoe dat menu genoemd wordt, dacht iets van Locations&Places?, is al een paar maanden geleden dat ik voor het laatst Eve heb gedaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

oke, duidelijk...

Maar ik ben blij om te horen dat je in een gevecht niet zomaar kan disconnecten, want dat zou enorm laf zijn natuurlijk.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
wat wel kan is een logon trap, die zijn ook lame :P Daar vielen wij gister in toen we met een freighter escort bezig waren. Met een logon trap logt iedereen uit in een system, en wanneer de tegenstander dan in het system komt logt iedereen gecoordineerd in. Gelukkig hadden we ze optijd door en konden we de freighter in veiligheid brengen. Daarna een zooi major fleet battles gehad, dat was wel erg gaaf :) De laatste battle was ongeveer 50 vs 50 :) Helaas wel een Thorax verloren, ik dacht wel even een Apoc aan te pakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

trouwens nog ergens een plekje vrij in een nederlandse corp (geen mining trouwens, hoewel escort ook niet zo erg is) ?
Het beginners corp is opzich wel leuk, maar een echt groepsgevoel heb ik er niet bij

edit:
Ben trouwens een gallente en vlieg op het moment in een tristan

[ Voor 16% gewijzigd door Creesch op 29-03-2006 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-06 02:26
Rudios schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:31:
Dus als je uitlogd ben je nog niet gelijk weg, tenminste daar komt het op neer?! En als je bv voor 15 minuten agressed bent en je logged dan uit dan blijf je dus nog 15 minuten daar hangen terwijl je uitgelogd bent. Begrijp ik het dan goed?
Als je uitlogged en gescrambled bent, warp je niet meteen weg, maar pas na 1 minuut (aldus de informatie hiero).

Heb je een wapen afgevuurd, dan warp je wel weg, maar blijf je nog 30minuten zichtbaar op de scanner, en 30minuten vulnerable voor scan probes, waardoor je alsnog (uiteindelijk) je ship kan verliezen.

Deze dingen zijn natuurlijk op verzoek gemaakt, en is zeer zeker een goede zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
AvanCade schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 04:19:
[...]

Als je uitlogged en gescrambled bent, warp je niet meteen weg, maar pas na 1 minuut (aldus de informatie hiero).

Heb je een wapen afgevuurd, dan warp je wel weg, maar blijf je nog 30minuten zichtbaar op de scanner, en 30minuten vulnerable voor scan probes, waardoor je alsnog (uiteindelijk) je ship kan verliezen.

Deze dingen zijn natuurlijk op verzoek gemaakt, en is zeer zeker een goede zaak.
Als je agressed bent voordat je uitgelogd bent, blijf je ook gewoon 15minuten in space. Volgens mij was het geen 30 maar 15. ;)

Ben je bijvoorbeeld gescrambled, je logged uit. Blijf je lekker hangen, mits zonder stabs natuurlijk.

Log je uit in je BS terwijl je net gejumped bent en nog niet uncloaked. Ben je binnen 30seconden van het scherm weg, en nee je warped niet weg, gewoon POEF weg. CCP keurt dit als valid tactics. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Logout/Login misbruiken als taktiek is al zo oud als de weg naar Rome.
15 jaar geleden toen ik nog in MUDs speelde vaak zat meegemaakt.
Tot aan het killen van personen in linkdead rooms aan toe.
Er zijn gewoon zat mensen die het niet zo nauw nemen met de regels en alles op alles zetten om er zelf beter van de worden.
Dat zul je in elke MMO tegenkomen.

Het gewoon melden of in geval van je eigen maten waarschuwen dat je het niet door de vingers ziet en als ze daar niet naar luisteren ook gewoon aanmelden. Meer dan dat kun je echt niet doen.

En Eve is een PvP omgeving. Als je daar niet tegen kunt moet je het gewoon niet spelen.
Het voordeel van een n00b zijn is dat je nog tijd zat hebt om te leren en een van de velen bent die te grazen kan worden genomen. Gewoon de eerste paar maanden niet buiten 0.5 space komen en in een n00b corp blijven. Dan heb je alleen nog last van can stealers. Maar je hoeft niet te minen perse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sourcey
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-07 21:23
Zijn er hier misschien mensen die met een paar frigates zin hebben om wat lowsec piraterij te doen? Die kant van het spel lijkt me wel aantrekkelijk!

Mijn character heet trouwens Felco.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Graag, ga maar lekker naar lowsec met je frig en wordt aan flarden geschoten door oudere piraten of mensen die gewoon op alles schieten wat niet in de plus staat.

Piraten is saai de hele dag achter anderen aanrennen of bij een gate rondhangen.
Leukste aktie is nog altijd om mee te doen bij een war die in 0.0 wordt uitgevochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

paar dagen geleden nog met een gang van 7 personen naar een 0.3 area geweest om daar npc pirates neer te knallen :)
was erg leuk om te doen, ook nog aan afpersing gedaan, een miner die stom genoeg was om in zijn eentje daar te minen vroegen we om een aardig bedrag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

zo vandaag naar een corp verhuisd die lid is van smash alliance...
vrijwel alle leden zijn 20 mil+ sp en is best leuk om hun even een 4/10 complex compleet uit zien roeien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Laatst online: 29-06 15:45
Zo, dag 2 van mijn trail.

Dus ik eindelijk 300k gespaard... om een merlin te kopen.
Ik dat ding ophalen, wil ik hem active maken ... skill level 3 nodig ... heb ik 1 ... trainen duurt nog 10 uur ofzo :( :X

Stom van me zeg :(

Btw, ingame name: Roberto Sartini :)

[ Voor 8% gewijzigd door Roberto op 03-04-2006 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171687

yarrr :+

wist niet dat er zoveel tweakers op eve waren 8)

http://er.eve-killboard.n...detail&plt_id=4396&view=1 O-)

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 171687 op 03-04-2006 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooi killboard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

danku :)
maar dank gaat eigenlijk uit naar rig0r, die heeft het gemaakt, en verhuurd het ook :)
maar met de link verwees ik meer naar mijn kill-death ratio >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja en ik verwees met die opmerking dat rig0r mijn corpmate is en wij dezelfde hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

o lol :D
zeg maar dat ie goed bezig is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Laatst online: 13:27

Erikie

www.erikie.nl

wil ff kwijt dat ik gisteravond m'n uber raven + full set (+3) implants + 2 andere implants ben kwijt geraakt door onze eigen bubble :D Ik was zo stom om weer terug te warpen , en met javelin torps ga je maar max 30m's dus.....

Achja, na 1.5 jaar met dat ding + implants te hebben gevlogen vin'k t niet zo erg. skillen gaat wat trager nu :(

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

[shamelessplug]
E-R zuigt ... CONIN 4TW ... wij hebben tenminste een fatsoenlijke website :+

www.contraband-inc.com

[/shamelessplug]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CRiMiNaL schreef op woensdag 05 april 2006 @ 11:00:
[shamelessplug]
E-R zuigt ... CONIN 4TW ... wij hebben tenminste een fatsoenlijke website :+

www.contraband-inc.com

[/shamelessplug]
:D
lol!
jij nl? wist ik niet
waar is conin mee bezig de laatste tijd?
ascn wil niet vechten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172762

Kom naar EC- om ASCN te vechten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172762 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 13:02:
[...]

Kom naar EC- om ASCN te vechten :9
errrr geen commentaar :>
mag niet verder op het contract ingaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172762

Anoniem: 171687 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 13:24:
[...]

errrr geen commentaar :>
mag niet verder op het contract ingaan :+
lol

Wij willen best vechten maar wij komen dus niet naar jullie toe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172762 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 13:40:
[...]

lol

Wij willen best vechten maar wij komen dus niet naar jullie toe ;)
hmm :)
groot gelijk.. maar wij komen dus ook niet naar ec- toe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Misscien ergens in het middden afspreken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deathscythehell schreef op woensdag 05 april 2006 @ 14:45:
Misscien ergens in het middden afspreken? ;)
daar moet je oorlog voor hebben :D
en dat is nou juist net niet de bedoeling :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
Je had Heikkie ontmoet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

>:) mja
was best lachuh :)
beetje jammer dat ie een falcon als backup had :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heikki is liev :P Alleen jammer dat hij ons killboard zo vlug opvult ;)

PS: Topic is bijna op 1000 posts iemand met mad beginpost skills die een nieuwe wil maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6441 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:26:

PS: Topic is bijna op 1000 posts iemand met mad beginpost skills die een nieuwe wil maken?
ik zie het net ja.. omg dat doet ie snel :o

en nee die skills heb ik nou net niet :P

en ja! ik verveel me hier op me werk zonder eve :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:21

Shunt

Boe

speel nu sinds een weekje of 3 eve.
in mijn eerste 2 weken (trial) al 2 frigs kwijt geraakt (fatman kan zo even niet op de naam komen)
en mijn ongeveer 2 uur oude Thorax :D ik had net alle fittings er op gegooid en warpte net weg van de poral (moest een stukje langs 0.4 :P) en ja hoor warp disrupter er op en lekker mij a maken. geweldig gewoon moet zeggen dat een hoop mede nederlands mij toen goed uit de brand geholpen hebben door een aantal leuke items uit mission drops te doneren.

ondertussen ben ik op mijn gemakje verder aan het learnen en centjes aan het verzamelen voor of een bruut of meteen voor een mega.

ach ja dat is weer een maandje of 3 verder :P

btw ingame naam Btweeduizend

[ Voor 3% gewijzigd door Shunt op 05-04-2006 17:59 ]

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Shunt schreef op woensdag 05 april 2006 @ 17:57:
speel nu sinds een weekje of 3 eve.
in mijn eerste 2 weken (trial) al 2 frigs kwijt geraakt (fatman kan zo even niet op de naam komen)
en mijn ongeveer 2 uur oude Thorax :D ik had net alle fittings er op gegooid en warpte net weg van de poral (moest een stukje langs 0.4 :P) en ja hoor warp disrupter er op en lekker mij a maken. geweldig gewoon moet zeggen dat een hoop mede nederlands mij toen goed uit de brand geholpen hebben door een aantal leuke items uit mission drops te doneren.

ondertussen ben ik op mijn gemakje verder aan het learnen en centjes aan het verzamelen voor of een bruut of meteen voor een mega.

ach ja dat is weer een maandje of 3 verder :P

btw ingame naam Btweeduizend
Fatman... je bedoeld de Tristan?
En was een Thorax geen cruiser?

Damn heb al behoorlijk lang niet meer gespeeld :'(
Maarja, studie gaat voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

damn ik zit in de beginners corp en vandaag waren er een paar chinezen die alleen maar chinees wilden praten.

Via een translator min of meer duidelijk gemaakt dat er ook een chinees kanaal was, maar daar weigerden ze gewoon heen te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:21

Shunt

Boe

Legion schreef op woensdag 05 april 2006 @ 19:08:
[...]

Fatman... je bedoeld de Tristan?
En was een Thorax geen cruiser?

Damn heb al behoorlijk lang niet meer gespeeld :'(
Maarja, studie gaat voor.
tristan jeps.
veel plezier in dat beestje gehad. met wat leuke missle skills kan je daar best hard mee knallen.
en jah ik ben net binnen mijn trial in bezit gekomen van een cruiser hard voor moeten werken maar het was het waard.

heb het zelfde probleem hier ik wil wel gamen zolang ik een job heb en nog niet naar school ga (heb een jaar gewerkt en ga in september weer beginnen, ik gok dat ik dan ook maar stop met eve want het is echt niet normaal verslavend :D)

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Anoniem: 6441 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:26:

Zit Heikki nog steeds in zijn WCS Faction-Smartbomb megathron? :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

StarLite schreef op donderdag 06 april 2006 @ 12:15:
Zit Heikki nog steeds in zijn WCS Faction-Smartbomb megathron? :)
Hehe, nee die heeft hij niet meer, nu doet hij het met een gewone blasterthron en bubble camps :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91397

craze_ schreef op woensdag 05 april 2006 @ 22:51:
damn ik zit in de beginners corp en vandaag waren er een paar chinezen die alleen maar chinees wilden praten.

Via een translator min of meer duidelijk gemaakt dat er ook een chinees kanaal was, maar daar weigerden ze gewoon heen te gaan...
Gewoon blocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6441 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 12:37:
[...]

Hehe, nee die heeft hij niet meer, nu doet hij het met een gewone blasterthron en bubble camps :P
niet echt een 'gewone' blasterthron hoor ;p
maar hij pakt het wel slim aan :)

voor zover ik weet heeft hij deze setup:
7x neutron blaster cannon t2
2x sensor booster t2
1x fleeting webber
1x med electro cap injector
1x large armor rep
3x magnetic fields stabilizer t2
1x tracking enhancer t2
1x 1600mm t2 plate (of tungsten)
1x energized adaptive nano (t2 of faction)
maar vooral die 5 t2 berserkers deden pijn :)

en dan in een system met maar 2 gates op allebei de gate een bubble werkt zeer goed :)

en vooral met een falcon als backup... grrr irritant uberjamming schip :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
dat is een redelijk normale setup lijkt me? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ravenger schreef op donderdag 06 april 2006 @ 15:51:
dat is een redelijk normale setup lijkt me? :)
err ja.. redelijk...
ik vergis me altijd met normaal en mijn setup..
ik bedoel dus in vergelijking met mijn setup ;p
ik hou nogal van testen.. wat af en toe dus niet goed afloopt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

naja die sensor boosters zijn niet echt normaal, meestal heb je een scrambler + mwd op een blasterthron zitten maar aangezien Heikki werkt met 2 bubbles heeft hij geen scrambler nodig en hij zet zich zelf toch altijd goed op voor z'n doel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Iemand inmiddels al ervaring met interdictors overigens, als in zelf gevolgen? Ik zit er namelijk over te denken om em helemaal af te skillen zodat ik ook interdictor bubbles kan gebruiken, wat imo wel een must have is voor een interdictor, maar ik wil een beetje de pro's en cons weten van dat ding voordat ik er 3 laat ploffen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ravenger schreef op donderdag 06 april 2006 @ 16:12:
Iemand inmiddels al ervaring met interdictors overigens, als in zelf gevolgen? Ik zit er namelijk over te denken om em helemaal af te skillen zodat ik ook interdictor bubbles kan gebruiken, wat imo wel een must have is voor een interdictor, maar ik wil een beetje de pro's en cons weten van dat ding voordat ik er 3 laat ploffen :P
ik heb er om precies te zijn 5 minuten in gevlogen..
wat een ongelovelijke logge dingen zijn dat zeg :o
en zo dun als karton..
maarrr..... die bubble is wel vet >:)
* Anoniem: 171687 kan morgen command ship aanzetten O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Anoniem: 171687 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 15:35:
[...]

niet echt een 'gewone' blasterthron hoor ;p
maar hij pakt het wel slim aan :)

voor zover ik weet heeft hij deze setup:
7x neutron blaster cannon t2
2x sensor booster t2
1x fleeting webber
1x med electro cap injector
1x large armor rep
3x magnetic fields stabilizer t2
1x tracking enhancer t2
1x 1600mm t2 plate (of tungsten)
1x energized adaptive nano (t2 of faction)
maar vooral die 5 t2 berserkers deden pijn :)

en dan in een system met maar 2 gates op allebei de gate een bubble werkt zeer goed :)

en vooral met een falcon als backup... grrr irritant uberjamming schip :(
7 neutrons, een 1600 plate én een large repper, dat gaat volgens mij nooit en te nimmer passen op een mega, iig niet zonder RCU's.
Met een medium repper past het denk ik wel.

Nvm, past wel qua PG, maar CPU word krapjes :)

[ Voor 9% gewijzigd door StarLite op 06-04-2006 21:08 ]

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

ravenger schreef op donderdag 06 april 2006 @ 16:12:
Interdictor bubbles zijn de pwn!, Geld niet als agression dus je kan ze gewoon planten en dan door een gate jumpen, cloaken .. of whatever.

'k weet voor de rest niet of ze goed zijn, zonder de sphere launcher zeg maar. Weet wel dat als je sphere launcher erop zit, je er nog maar weinig andere shit op kan krijgen.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

E-R verveelde zich omdat ASCN niet wilde spelen...
toen zijn we ISS maar lastig gaan vallen..
pakte best leuk uit moet ik zeggen :P

http://er.eve-killboard.net/?a=kill_related&kll_id=99066 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die fittings op die carriers :X

Oh en mooi dat ISSN eens aan het vechten is, we hebben daar wel eens op een Phoenix lopen knallen, deed hij niks terug en als hij net bij armor damage aankwam dockte hij vlug :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

mijn god die zullen balen mbt die thanatos }) toch een redelijk pijnlijk gevalletje van jammer...
en die carrier was nou ook niet echt goed beveiligd of wel?
Kunnen carriers geen capitol weapons fitten? of is daar geen ondersteuning voor...

[ Voor 22% gewijzigd door ScytheNL op 07-04-2006 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de fitting ga ik niet op in :+
en support rende weg nadat de eerste carrier in structure was

p.s. dit was bij hun station.. en de carriers waren in dockingrange..

p.p.s. death... het zijn 2 thanatossen (?sp) :), en ja dat zou wel moeten kunnen die wapens..

p.p.p.s. beide carriers waren van 1 persoon die met 2 accounts speelde, hij heeft op eve-o forum gepost maar daar kan ik hier nu ff niet bij op me werk

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 171687 op 07-04-2006 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Pijnlijke les denk ik zo....2x een schip van wat...2bil? OUCH!!!
en waar vloog jij eigenlijk in en had je nog support?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deathscythehell schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 10:32:
Pijnlijke les denk ik zo....2x een schip van wat...2bil? OUCH!!!
en waar vloog jij eigenlijk in en had je nog support?
ik denk 2.5 bil per schip ongeveer (met fitting etc.)
dus een inzakkertje van 5 bil (ik hoop voor hem dat hij insurance had!)
ons killboard rekent 1 bil verlies voor een carrier.. dus dat zou hij nu ongeveer minder rijk moeten zijn (x2 dan wel)

ik vloog in me deimos..
en ja ons corp was met een 20 man gang,
4-5 battleships/ 3-4 heavy assault cruisers/ 1 t2 battlecruiser!! (astarte doet echt fokking veel damage)
rest was t1 cruisers en ceptors/af's als het goed is :)

het gevecht was echt bruut... iedereen op ventrillo werd gek toen de eerst carrier neerging,
bij de 2e heb ik maar ff op mute gedrukt.. werd een beetje te gek 8)

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 171687 op 07-04-2006 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

is het standaard dat complexstructures niks bevatten want ik heb voor duizenden isk's verspild aan 3 structures waarbij de info zei dat er wel eens iets in kon zitten...ok er KAN wel eens iets inzitten maar 3 x niks?
Als dit standaard is dan wil ik ook geen ammo meer verspillen aan structures in /4 of /5 complexes als ik er toch niet iets kostbaars voor terug krijg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
hehe net mn eerste ganglead gehad over een 10 man gang :), was wel tof om te toen :)
Lucky dat we een cyclone hadden gepakt door em door em met een scout naar een gate te locken en em te ganken met een gatecamp aan de andere kant :)

Btw, als er morgenmiddag nog geen nieuw topic is, maak ik em wel ff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
ravenger schreef op zondag 09 april 2006 @ 03:51:
hehe net mn eerste ganglead gehad over een 10 man gang :), was wel tof om te toen :)
Lucky dat we een cyclone hadden gepakt door em door em met een scout naar een gate te locken en em te ganken met een gatecamp aan de andere kant :)

Btw, als er morgenmiddag nog geen nieuw topic is, maak ik em wel ff :)
begin maar vast :)
denk niet dat iemand anders het gaat doen, anders was het al gedaan.
mijn zege heb je iig :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir5alL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-02-2024

Sir5alL

00wnz me...

Is er een tweakers corp?

Een maandje onderweg, en het spel bevalt me behoorlijk :)

Specs: AMD64 3000+, Asus A8N-SLI deluxe, 1024 (2,5) Rambo, Barracuda V 120 Gb, 6600GT, Panasonic 16x dl, Leadtek Winfast TV XP, Win XP Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Het is hier maar weer stil...iemand al een nieuw topic geopend of van plan om het te doen?ik kan het helaas niet..

Maar om weer even verder te gaan er is geen echt tweakers corp er zijn wel een aantal verschillende corps waar een aantal tweakers bij zitten en een daarvan was geloof ik Arcane industries/technologies (weet nou ff niet welke van de twee) maar had ik het nou goed gelezen dat die disbanded is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-06 02:26
Deathscythehell schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 13:10:
Het is hier maar weer stil...iemand al een nieuw topic geopend of van plan om het te doen?ik kan het helaas niet..

Maar om weer even verder te gaan er is geen echt tweakers corp er zijn wel een aantal verschillende corps waar een aantal tweakers bij zitten en een daarvan was geloof ik Arcane industries/technologies (weet nou ff niet welke van de twee) maar had ik het nou goed gelezen dat die disbanded is?
Je hebt ARIN en ATUK, ATUK is disbanded, ARIN niet. En ik neem aan dat ARIN voor ARcane INdustries staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
dat klopt idd;

ik ben overigens bezig met een topicstart, bijna mee klaar :)
[rml][ PC][ MMORPG]EVE-Online deel 8[/rml] ;)

[ Voor 31% gewijzigd door ravenger op 11-04-2006 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:29
Ik wil slotje! :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Anders plaats je gewoon even een topic report :/

[rml][ PC][ MMORPG] EVE-Online deel 8[/rml]
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek je een trial? Dan kun je die hier aanvragen.