hij werkt weer
tijdje niet ingelogd en nu doet hij het weer prima
tijdje niet ingelogd en nu doet hij het weer prima
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
'bijna' alles idd, maar net geen gamma instelling
[ Voor 6% gewijzigd door Rudios op 23-03-2006 22:44 ]
Whole lot of stars ***
Ja hoor, elk kar kan elke skill trainen. Als Caldari kun je dus ook de schepen van een ander ras leren vliegen, mijnen en vechten leren etc. Enige beperking is de tijd die je nodig hebt om dingen te trainenRudios schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 22:43:
[...]
Nog een vraagje: Kun je ongelimiteerd je skills halen, dus alles lvl 5? Dan ben je dus eigenlijk alles in 1, miner, fighter, commander etc etc... of is dit niet mogelijk en moet je toch selectief je skills trainen?
[removed]
Whole lot of stars ***
Verwijderd
een keertje heen en weer warpen moet helpencraze_ schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 16:33:
ik heb gisteren EVE ook maar eens gedownload, maar nu zit ik met een raar probleem.
Mijn overview window blijft leeg "nothing found" .
Ik heb al verschillende dingen geprobeert zoals het spel opnieuw opstarten, docken en weer undocken.
Geen van bovenstaande dingen helpt, iemand een idee hoe ik dit kan fixen ?
Verwijderd
Corp starten is makkelijk, je hebt corpmanagment lv1 nodig 1,6 mill en dan ga je in station naar het corp scherm (die planeet met 5 sterren) en drukt daar de knop "create new corp" in. De rest uitleggen is wat moeilijker aangezien je zelf moet beslissen wat en waar en hoe met je nieuwe corp.Rudios schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 23:18:
Heb dat ook al een paar keer gehad. Ik weet verder ook niet of het aan m'n PC of aan de nieuwe patch ligt. Kennis van mij heeft dat weer niet.
Nog 1 vraag (ik doe ook veel rookie vragen ingame maar die zijn altijd vrij beknopt)
Ik wil een Corp starten, waar kan ik deze het beste starten en kun je na een tijd ook verhuizen naar een ander Station?
Whole lot of stars ***
Verwijderd
Aangezien ik een rookie ben moet ik weer dagen gaan minen om die 1,6m te halenVerwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 09:42:
Je zou kunnen proberen een petition te schrijven, maar 'makkelijkste' is gewoon opnieuw een corp te maken en weer 1,6 mill uit te geven
[ Voor 6% gewijzigd door Rudios op 24-03-2006 10:03 ]
Whole lot of stars ***
Whole lot of stars ***
Verwijderd
Wel tof van je!!!Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 23:27:
Voor het geval je het nog niet gemerkt had, ik had je ingame net na of voor die post 5 mill gestuurd naar "Vincea"
[ Voor 29% gewijzigd door Rudios op 16-04-2006 03:15 ]
Whole lot of stars ***
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Rudios op 26-03-2006 03:06 ]
Whole lot of stars ***
traktor scratch!
Goed puntErikie schreef op zondag 26 maart 2006 @ 04:26:
zereneus, t is beter als je je 5 mill zelf bij elkaar spaart / mijnt / schiet / werkt. Ik snap niet wat je als noob met een corp aan moet? naja, je moet het zelf weten maar ik was denk een maand verder voordat ik 5 mill bij elkaar had voor m'n cruisers etc. nu is 5 mill binnen 1 min verdient maar ik ben wel blij dat ik het begin heb mogen meemaken. want hoe wil je nl nu geld gaan verdienen?
[ Voor 13% gewijzigd door Rudios op 26-03-2006 12:10 ]
Whole lot of stars ***
Verwijderd
nee, schijnbaar niet, gaat prima!!Verwijderd schreef op zondag 26 maart 2006 @ 15:10:
mja beetje wenig ervaring vind je niet om een corp te beginnen .....
[ Voor 9% gewijzigd door Rudios op 26-03-2006 18:32 ]
Whole lot of stars ***
Verwijderd
Das ook echt een uitdaging he corp met 3 noobs erin wardeccenVerwijderd schreef op zondag 26 maart 2006 @ 15:10:
hmmm waar zit dat knopje van wardec
Verwijderd schreef op zondag 26 maart 2006 @ 22:48:
[...]
Alhoewel ik kan nog miningslaves gebruiken
Whole lot of stars ***
Horizon corp heeft betere miners James.Verwijderd schreef op zondag 26 maart 2006 @ 22:48:
[...]
Das ook echt een uitdaging he corp met 3 noobs erin wardeccenAlhoewel ik kan nog miningslaves gebruiken
Verwijderd
Whole lot of stars ***
Met je bloodline kies je je attributes (memory, inteligence, perception, willpower en charisma). het is belangrijk om deze goed te verdelen, aangezien deze bepalen hoe snel je een skill kan leren.Rudios schreef op maandag 27 maart 2006 @ 18:54:
Ik bedenk me eigenlijk dat ik niet de goede bloodline heb gepakt voor mijn career. Career Miner en een Intaki bloodline (dus hoge memory en intelligent). Een career zorgt er alleen maar voor dat je desbetreffende skills al hoger hebt staan en voor de rest niks toch?
Nog een vraagje. Ik heb bijna bij elke skill de training lage Ranks. Dus het trainen gaat niet erg snel. Hoe moet ik die rank nou precies bekijken? Ik heb nergens Rank 3, want bv rank 3 betekend toch dat je 3x time multiplier hebt, dus 3x sneller trained dan bv Rank 1 (1x time multiplyer) ?
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Hey beste vent ..als je klaar bent met je trial moet eens langs ghesis komenFreeMen schreef op maandag 27 maart 2006 @ 00:53:
Vanmorgen trail gedownload en net de hele tutorial doorlopen. Moet zeggen dat het bijzonder intressant is tot nu toe en ik heb eigenlijk nog niet eens veel gezien denk ik.
Ben benieuwd wat het allemaal nog meer brengt in de komende dagen
[ Voor 14% gewijzigd door FreeMen op 27-03-2006 23:49 ]
YupTepelStreeltje schreef op maandag 27 maart 2006 @ 21:52:
Gaat hard met dit topic weer
Wie maakt er nieuwe startpost voor deeltje 8?
Maverick/james wou wel geloof ik?
Ik speel niet meer dus ik doe het niet
PS ben ik al geganked? (mijn nieuwe eigenaar dus)
Verwijderd
wat is je nick ingame ...FreeMen schreef op maandag 27 maart 2006 @ 23:36:
Thnx, zal ik zeker doen. Kan wel wat hulp gebruiken denk ik zo. Enkele basis elementen snap ik wel, maar juiste de meest intressante zal ik nog wel missen.
Hoe het allemaal werkt met de verschillende faction en corporations, hoe joinen, wie waar zit en hoe er te komen etc is mij nog een raadsel maar dat zal wel duidelijker worden in de komende dagen (hoop ik).
Enig advies hoe ik met jullie in contact kom? En is het nodig om eerst een volle licentie te hebben of kan dat ook in trial?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2006 23:43 ]
haha zelfs al zou je die vinden zou je huiveren om em in te drukkenVerwijderd schreef op zondag 26 maart 2006 @ 15:10:
hmmm waar zit dat knopje van wardec
Verwijderd
Verwijderd
ravenger schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 00:00:
[...]
haha zelfs al zou je die vinden zou je huiveren om em in te drukken, Mr Carebear himself met zijn praatjes hoor
"ooeh kijk hoe goed ik kan minen"
, maar je hebt nog nooit Arkonor of Dark Ochre gezien
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 03:23:
En Ravenger niet teveel plagen he, tot een maand geleden had jij het ook nog nooit gezien
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2006 10:21 ]
Verwijderd
Ik heb jou anders nog geen unit ore zien minen bij de pos vriend.ravenger schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 00:00:
[...]
haha zelfs al zou je die vinden zou je huiveren om em in te drukken, Mr Carebear himself met zijn praatjes hoor
"ooeh kijk hoe goed ik kan minen"
, maar je hebt nog nooit Arkonor of Dark Ochre gezien
Verwijderd
hehe mijn covetor ligt in 1v-Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 12:39:
[...]
Ik heb jou anders nog geen unit ore zien minen bij de pos vriend.En had jij ook geen covetor ergens liggen? En honc hoeft helemaal geen ark te minen, dat doe ik wel voor ze.
GeniaaaaaaaaaaaaaaaaaalVerwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 03:23:
@ Tepelstreeltje:
http://triad.eve-killboar...=pilot_detail&plt_id=1849
Al 2 keer + 2 keer pod![]()
En Ravenger niet teveel plagen he, tot een maand geleden had jij het ook nog nooit gezien
[ Voor 8% gewijzigd door TepelStreeltje op 28-03-2006 19:00 ]
Battle.net Spud#2543
maar jij speelde ook niet echt meerTepelStreeltje schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 18:59:
[...]
Geniaaaaaaaaaaaaaaaaaal
prutser verliest meer in 1 maand dan ik in 1 jaar heb verloren!
ps, had full set implants (ok, geen wisdom en char) dus is denk ik zon 200Men met de 2 bs's is het totaal iets van half miljard
PS2, had ik nog wat leuks bij me in die hauler??
Och schepen verliezen hoort bij PVP hoorTepelStreeltje schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 18:59:
[...]
Geniaaaaaaaaaaaaaaaaaal
prutser verliest meer in 1 maand dan ik in 1 jaar heb verloren!
ps, had full set implants (ok, geen wisdom en char) dus is denk ik zon 200Men met de 2 bs's is het totaal iets van half miljard
PS2, had ik nog wat leuks bij me in die hauler??
nah, heb bijna 2 jaar betaald voor eve.WasBak schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 19:01:
[...]
maar jij speelde ook niet echt meeren die hauler had nks.
[ Voor 7% gewijzigd door TepelStreeltje op 28-03-2006 22:56 ]
Battle.net Spud#2543
Whole lot of stars ***
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
Ik vond dit ook een van de ergste dingen van Eve, beetje krom; je kan jatten zolang je groot bent, en als het kleintje er wat aan doet schieten ze je neer. Beetje mafiapraktijken dus die gewoon worden genegeerd door de politie, althans zo komt het naar mij over.Rudios schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 22:43:
Terwijl ik aan het mijnen was en mn cargo dropte, kwam iemand die cargo's stelen. Hij werd rood en ik mocht m uiteraard schieten. Maar vind het vaag dat hij dan gewoon terug mag schieten. Waar is dan die security? (was in een sec 0.9 area) Als het zo werkt is het stelen wel erg attractief, zeker voor de grotere schepen, even stelen, en dan ook nog de miner schieten zonder concequenties voor hem. Of zie ik hier iets over het hoofd?
Whole lot of stars ***
Je ship warp in een random richting weg [aangenomen dat je niet gescarmbled bent] en blijft 1 minuut in ruimte, 30 minuten als je agressed bent. Uitloggen heeft dus geen nut, tegen de tijd dat je schip is gealigned om te warpen ben je allang doodRudios schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 13:51:
Is het ook niet zo dat als je in een battle zit of PvP dat als je schip bijna kapot is gewoon EVE kan uitloggen? Lijkt me een k*tstreek iig. Als dat zo is, waarom zoude ze in een battle situation niet een AI je schip laten overnemen zodat het geen zin heeft om weg te gaan?! Baart me zorgen.
\o/
Whole lot of stars ***
Verwijderd
Whole lot of stars ***
[ Voor 16% gewijzigd door Creesch op 29-03-2006 20:07 ]
Als je uitlogged en gescrambled bent, warp je niet meteen weg, maar pas na 1 minuut (aldus de informatie hiero).Rudios schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:31:
Dus als je uitlogd ben je nog niet gelijk weg, tenminste daar komt het op neer?! En als je bv voor 15 minuten agressed bent en je logged dan uit dan blijf je dus nog 15 minuten daar hangen terwijl je uitgelogd bent. Begrijp ik het dan goed?
Als je agressed bent voordat je uitgelogd bent, blijf je ook gewoon 15minuten in space. Volgens mij was het geen 30 maar 15.AvanCade schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 04:19:
[...]
Als je uitlogged en gescrambled bent, warp je niet meteen weg, maar pas na 1 minuut (aldus de informatie hiero).
Heb je een wapen afgevuurd, dan warp je wel weg, maar blijf je nog 30minuten zichtbaar op de scanner, en 30minuten vulnerable voor scan probes, waardoor je alsnog (uiteindelijk) je ship kan verliezen.
Deze dingen zijn natuurlijk op verzoek gemaakt, en is zeer zeker een goede zaak.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Roberto op 03-04-2006 13:28 ]
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2006 15:06 ]
Verwijderd
danku
traktor scratch!
... MMORPG Addict.
Verwijderd
CRiMiNaL schreef op woensdag 05 april 2006 @ 11:00:
[shamelessplug]
E-R zuigt ... CONIN 4TW ... wij hebben tenminste een fatsoenlijke website![]()
www.contraband-inc.com
[/shamelessplug]
Verwijderd
lolVerwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 13:24:
[...]
errrr geen commentaar![]()
mag niet verder op het contract ingaan
Verwijderd
hmmVerwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 13:40:
[...]
lol
Wij willen best vechten maar wij komen dus niet naar jullie toe
Verwijderd
daar moet je oorlog voor hebbenDeathscythehell schreef op woensdag 05 april 2006 @ 14:45:
Misscien ergens in het middden afspreken?
Verwijderd
Verwijderd
ik zie het net ja.. omg dat doet ie snelVerwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:26:
Heikki is lievAlleen jammer dat hij ons killboard zo vlug opvult
![]()
PS: Topic is bijna op 1000 posts iemand met mad beginpost skills die een nieuwe wil maken?
[ Voor 3% gewijzigd door Shunt op 05-04-2006 17:59 ]
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Fatman... je bedoeld de Tristan?Shunt schreef op woensdag 05 april 2006 @ 17:57:
speel nu sinds een weekje of 3 eve.
in mijn eerste 2 weken (trial) al 2 frigs kwijt geraakt (fatman kan zo even niet op de naam komen)
en mijn ongeveer 2 uur oude Thoraxik had net alle fittings er op gegooid en warpte net weg van de poral (moest een stukje langs 0.4
) en ja hoor warp disrupter er op en lekker mij a maken. geweldig gewoon moet zeggen dat een hoop mede nederlands mij toen goed uit de brand geholpen hebben door een aantal leuke items uit mission drops te doneren.
ondertussen ben ik op mijn gemakje verder aan het learnen en centjes aan het verzamelen voor of een bruut of meteen voor een mega.
ach ja dat is weer een maandje of 3 verder
btw ingame naam Btweeduizend
tristan jeps.Legion schreef op woensdag 05 april 2006 @ 19:08:
[...]
Fatman... je bedoeld de Tristan?
En was een Thorax geen cruiser?
Damn heb al behoorlijk lang niet meer gespeeld![]()
Maarja, studie gaat voor.
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Zit Heikki nog steeds in zijn WCS Faction-Smartbomb megathron?Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:26:
Heikki is lievAlleen jammer dat hij ons killboard zo vlug opvult
![]()
PS: Topic is bijna op 1000 posts iemand met mad beginpost skills die een nieuwe wil maken?
\o/
Verwijderd
Hehe, nee die heeft hij niet meer, nu doet hij het met een gewone blasterthron en bubble campsStarLite schreef op donderdag 06 april 2006 @ 12:15:
Zit Heikki nog steeds in zijn WCS Faction-Smartbomb megathron?
Verwijderd
Gewoon blocken.craze_ schreef op woensdag 05 april 2006 @ 22:51:
damn ik zit in de beginners corp en vandaag waren er een paar chinezen die alleen maar chinees wilden praten.
Via een translator min of meer duidelijk gemaakt dat er ook een chinees kanaal was, maar daar weigerden ze gewoon heen te gaan...
Verwijderd
niet echt een 'gewone' blasterthron hoor ;pVerwijderd schreef op donderdag 06 april 2006 @ 12:37:
[...]
Hehe, nee die heeft hij niet meer, nu doet hij het met een gewone blasterthron en bubble camps
Verwijderd
err ja.. redelijk...
Verwijderd
Verwijderd
ik heb er om precies te zijn 5 minuten in gevlogen..ravenger schreef op donderdag 06 april 2006 @ 16:12:
Iemand inmiddels al ervaring met interdictors overigens, als in zelf gevolgen? Ik zit er namelijk over te denken om em helemaal af te skillen zodat ik ook interdictor bubbles kan gebruiken, wat imo wel een must have is voor een interdictor, maar ik wil een beetje de pro's en cons weten van dat ding voordat ik er 3 laat ploffen
7 neutrons, een 1600 plate én een large repper, dat gaat volgens mij nooit en te nimmer passen op een mega, iig niet zonder RCU's.Verwijderd schreef op donderdag 06 april 2006 @ 15:35:
[...]
niet echt een 'gewone' blasterthron hoor ;p
maar hij pakt het wel slim aan
voor zover ik weet heeft hij deze setup:
7x neutron blaster cannon t2
2x sensor booster t2
1x fleeting webber
1x med electro cap injector
1x large armor rep
3x magnetic fields stabilizer t2
1x tracking enhancer t2
1x 1600mm t2 plate (of tungsten)
1x energized adaptive nano (t2 of faction)
maar vooral die 5 t2 berserkers deden pijn
en dan in een system met maar 2 gates op allebei de gate een bubble werkt zeer goed
en vooral met een falcon als backup... grrr irritant uberjamming schip
[ Voor 9% gewijzigd door StarLite op 06-04-2006 21:08 ]
\o/
Interdictor bubbles zijn de pwn!, Geld niet als agression dus je kan ze gewoon planten en dan door een gate jumpen, cloaken .. of whatever.ravenger schreef op donderdag 06 april 2006 @ 16:12:
Iemand inmiddels al ervaring met interdictors overigens, als in zelf gevolgen? Ik zit er namelijk over te denken om em helemaal af te skillen zodat ik ook interdictor bubbles kan gebruiken, wat imo wel een must have is voor een interdictor, maar ik wil een beetje de pro's en cons weten van dat ding voordat ik er 3 laat ploffen
... MMORPG Addict.
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq