[PC][MMORPG] EVE-Online deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.882 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
heheh gister gekilled in mn haulertje met 2 interdictors bij me :9 Natuurlijk wel een beetje mijn eigen schuld, want ik was solo door -V- space aant vliegen zonder scout of iets, dus een beetje naief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:11

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
imo was het nooit echt de moeite waard om die sjit te verschepen, kans is groter dat je elende krijgt.

Scoor een iteron MK5 gooi die vol met dingen die .5m2 in nemen en douw em helemaal vol.
iets met biologische sjit was erg goed, microbiot-zooi...
klein, koop je stuk of 120K van, kost je zon 50M, maar je kan het simpel verkopen voor 70M jump of 8 verder op.
uurtje haulen en je bent 20m rijker...
allemaal empire systems ook :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
TepelStreeltje schreef op zondag 12 maart 2006 @ 03:38:
imo was het nooit echt de moeite waard om die sjit te verschepen, kans is groter dat je elende krijgt.

Scoor een iteron MK5 gooi die vol met dingen die .5m2 in nemen en douw em helemaal vol.
klein, koop je stuk of 120K van, kost je zon 50M, maar je kan het simpel verkopen voor 70M jump of 8 verder op.
Hoe werkt dat precies?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

Meh, werkt niet elke dag helaas, maar 20m in een uurtje is wel ok. (gemiddelde wat ik haal tijdens belt hunting)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger

och je betaalt wat fine en je levert je zooi in en klaar :P, moet je wel betalen natuurlijk, anders ganken ze je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh dit spel is zo super! Totaal geen problemen met het spelen, en zit nu bij een zuster corp van Sisters Of Eve (schijnt bekend te zijn).

Vind het echt een geniaal spel, ga deze week nog mijn account omzetten in een volledige account.

Vliegze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2006 @ 11:35:
Oh dit spel is zo super! Totaal geen problemen met het spelen, en zit nu bij een zuster corp van Sisters Of Eve (schijnt bekend te zijn).

Vind het echt een geniaal spel, ga deze week nog mijn account omzetten in een volledige account.

Vliegze!
Mooi dat je het zo naar je zin hebt, en welkom bij de EVE community.

Na een weekje vol whines, lag en shiplosses was ik gister erg tevreden hoe TQ presteerde met bijna 26K users erop, fleetfight gehad tijdens deze peak en geen problemen met lag gehad.
Nieuwe hardware upgrades hebben imo gedaan wat ze beloofde te doen, helaas geen kans om de hubs zelf te checken, maar corpmate van me zei dat de lag daar ook nog wel mee viel.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik was mijn scheepje verloren tijdens een mission, nu moet ik een nieuwe gaan kopen alleen ik weet nog niet welke wapens ik erop moet zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mephisteus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Zit er weer eens over te denken om mijn accountje weer te activeren. Maar ik zou dan wel een goede corp moet hebben, zat er in een waar ik best vaak een van de weinigen was die online was. Dan wordt het al snel redelijk saai :p

Och, heb iig mining lvl 5 aangezet voordat ik mijn accountje niet meer vernieuwde :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mephisteus schreef op maandag 13 maart 2006 @ 13:12:
Maar ik zou dan wel een goede corp moet hebben, zat er in een waar ik best vaak een van de weinigen was die online was. Dan wordt het al snel redelijk saai :p
Dat moet toch wel lukken, niet? :) Ik heb het wel getroffen, de corp waar ik in zit is gezellig, zitten genoeg mensen, en zijn quite relaxt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkdesign schreef op maandag 13 maart 2006 @ 13:07:
Ik was mijn scheepje verloren tijdens een mission, nu moet ik een nieuwe gaan kopen alleen ik weet nog niet welke wapens ik erop moet zetten.
En welk scheepje heb je dan gekocht? En op welke skill levels zit je nu om je schip te fitten? Als we dat van je weten, dan kunnen wij misschien een leuke fitting bedenken voor je?

8) 8)

O ja, voordat ik het vergeet Under Wings Of Fury recruteert nog steeds hoor!!!! ;) ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2006 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Gisteravond de keerzijde van eve ontdekt....

Ik was met een nieuwe vriend aan het minen in 0.4..we hadden samen net een corp opgestart Lucrative Ltd. en hij had net een oud char weer geactiveerd met een apoc (gefit om te minen) en had een nieuw char met een hoarder (de hauler) en ik (als noobzijnde) in een rifter om de ratz af te schieten die ons lastig kwamen vallen..ales ging goed net onze eerste lading vol gemined en toen gebeurde het....

Eeen badass player pirate in een raven jumpte in en meteen werdt de apoc belaagd met nos en mjolnir missiles..
Ik als de sodemieter een convo openen en vragen of hij misschien zo vriendelijk was om op te houden...30 mil was het antwoord.De hauler was ondertussen gejumped en mn buddy roepen van jump er ook uit val m niet aan!
ik uitgelegd dat we net waren begonnen->20 mil was het antwoord..
Hebben we ook niet..dan ga je dood..1sec later was de apoc niks meer dan scrap en begon hij mij te nos'sen en schoot mijn rifter aan flarden(is ook niet zo moeilijk he |:( ) terwijl ik in een verstandsverbijstering hem belaagde met mijn rifter gefit met 3 150 compessed (what was i thinking??)

hoe het met mn corp buddy is afgelopen weet ik niet hij is uitgelogd om zijn pod te sparen geloof ik en ik was nog net in staat om weg te warpen met mn pod...
Wat er met zn andere char en de hoarder is gebeurt weet ik niet want die was ook offline nadat hij ontdekt had dat zn apoc weg was...

Als iemand die vuile rat :P tegen komt,Bodysnatcher is zijn naam, je mag 'm gerust afschieten als je wilt ;)
Convo of evemail Vanessa Ka'Tarissia als je m hebt graag dan kan ik m even uitlachen ;)
Enige donaties zijn uiteraard ook welkom :P grapje...

[ Voor 4% gewijzigd door ScytheNL op 14-03-2006 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
hehe ja dat is ook EVE :) Je weet dat je aan gort geschoten kunt worden door pirates in 0.4 dus je kiest er ook voor om dat risico te nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

dat is waar idd...
toch is het wel jammer dat het zo moest gebeuren maar een wijze les voor de volgende keer ;)
Gelukkig was het insurancegeld van mn rifter genoeg samen met de isk die ik op mn rekening had staan om een thrasher te kopen en ik had nog wat equipment liggen op een ander station dus ik ga weer rats hunten om kapitaal op te bouwen...
Hoop alleen maar dat mn buddy zn apoc en hoarder goed verzekerd had....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even eenmalig reclame maken :)

Always wanted to go into 0.0 , without the risk of
loosing you're expensive implants ?

Dreaming of a T2 Implant set for missions,But don't
want to unplug you're current implants ?

You want to choose each day where you wanna be ?
In empire or deep into 0,0 , or just doing some
missions.

Now is your chance,

Check mijn Bio in EVE ,
En het forum-topic http://myeve.eve-online.c...p?a=topic&threadID=301962
Voor vragen, kan je ook in het kanaal " Dark Reality ' komen.

Groeten,
MicanG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

[mierenneukmodus] het is your ipv you're komt iets beter en profi over alhoewel men wel weet wat je bedoelt[/mierenneukmodus]

leuk bedrijfsplan btw zal je wel wat winst opleveren denk ik zo en je hoeft er weinig voor te doen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mephisteus
  • Niet online
Ik zoek trouwens nog een corps, een redelijk grote. Één die aan mining doet :) Aanraders? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mephisteus schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 21:07:
Ik zoek trouwens nog een corps, een redelijk grote. Één die aan mining doet :) Aanraders? :)
Contraband inc doet veel mining. De roids poppen altijd snel en dropped toch wel vreemde loot voor astroids... allemaal warp core stabs en guns etc. Oh wacht... volgens mij zijn we geen mining corp >:)

Anyway er zijn zat grote mining corporations in EVE, probeer anders het recruitement forum op eve-online, of je kan ingame naar een recruitement channel gaan. Kijk naar de corp info van de mensen die je een uitnodiging geven en je weet zo hoe groot de corp is in de corp description. Je kunt natuurlijk ook altijd ff vragen aan de CEO hoe de activiteit in een corp is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mephisteus
  • Niet online
Klinken als leuke roids :D Enige ding dat ik tegen PVP heb is dat ik altijd aan de verliezende kant schijn te zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkdesign schreef op maandag 13 maart 2006 @ 13:07:
Wat is jou nick ingame ?
neem anders contact met mij op

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2006 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Horizon Inc? ;)

Net een crow verloren in een pvp ops :) was wel lache, beetje RA pesten met wat frigs bij hun station in C-J6, op een gegeven moment hingen er 15 RA buiten het station heheh

[ Voor 29% gewijzigd door ravenger op 14-03-2006 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carda
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-05 17:38
Nie slim om in C-J te gaan ouwehoeren ;)

We pakken dat station nog wel een keertje als we er klaar voor zijn.

Mja ik denk van, lamaar prutsen enzo.. en waarempel soms lukt het ook nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb je ingame een mailtje gestuurd ;)
mischien is horiozn.Inc wel wat voor je ... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben gisteren begonnen aan dit wreede spel, maar nu zoek ik ook even een corperation om ff de feeling van het spel te krijgen, zit te denken om ook maar een maandelijkse last bij te nemen.

Ik weet niet hoe je in contact kan komem met mij, maar mijn naam is "Grunn"

Hoop dat iemand me het een en andere kan laten zien van dit spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff wat vraagjes, wie weet waar ik een timecard kan kopen of zo gewoon in de winkel?

en wat kan ik met de Tritanium doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 14:39:
ff wat vraagjes, wie weet waar ik een timecard kan kopen of zo gewoon in de winkel?

en wat kan ik met de Tritanium doen?
Hoi Proto,

Als je ingame mij even wilt opzoeken? Klik op het tweede knopje van je "menubalk" in EvE. Selecteer nu ipv Solarsystems..... Character. Tik hier de naam Dark Sinister in. Vervolgens opent er een scherm met 1 of meerdere namen. Kies mijn naam en klik met je rechter muisknop voor een (ik geloof) personal conversation (ook wel convo genoemd). Ik zal ongeveer rond een uurtje of zeven online zijn.

Dan help ik je daarna verder en kun je eventueel bij ons in de corp komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb je op mijm adressen lijst toegevoegd, je was alleen ofline volgens EVE.

Trouwnes weet iemand hoe ik in 0.0 space kom?
hoor er allemaal spannende verhalen over, verkennen is altijd leuk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 15:55:
Ik heb je op mijm adressen lijst toegevoegd, je was alleen ofline volgens EVE.

Trouwnes weet iemand hoe ik in 0.0 space kom?
hoor er allemaal spannende verhalen over, verkennen is altijd leuk 8)
gewoon erheen vliegen :P, de buitenste regions zijn allemaal 0.0, ongeveer 30 stuks. Je moet wel rekening houden met het feit dat wanneer men je daar ziet je cannonfodder bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mephisteus
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 12:33:
[...]

ik heb je ingame een mailtje gestuurd ;)
mischien is horiozn.Inc wel wat voor je ... :*)
Ik zal vanavond of morgen mijn accountje weer activeren (moet eerst echt even wat afkrijgen, dat gaat niet lukken als ik eve ga spelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ravenger schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 16:05:
[...]

gewoon erheen vliegen :P, de buitenste regions zijn allemaal 0.0, ongeveer 30 stuks. Je moet wel rekening houden met het feit dat wanneer men je daar ziet je cannonfodder bent :)
Hoe vlieg ik er heen dan?

Kan alleen maar via stargates ergens heen.

moet ik ergens op klikken of zo? of manuel gas?
Kan ik ook Warpdrive gebruiken zonder op een maan of astroid te klikken?

gewoon een beetje cruisen in the middle of nowhere lijkt me wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 16:32:
[...]

Hoe vlieg ik er heen dan?

Kan alleen maar via stargates ergens heen.

moet ik ergens op klikken of zo? of manuel gas?
Kan ik ook Warpdrive gebruiken zonder op een maan of astroid te klikken?

gewoon een beetje cruisen in the middle of nowhere lijkt me wel leuk.
Van system naar system kan je alleen vliegen door gebruik te maken van stargates. 0.0 is een aanduiding voor systems met een 0.0 security status. Dat wil zeggen dat de wetten die er in empire zijn, niet gelden. Het meest belangrijke is dat je in 0.0 vrij iemand neer kan schieten zonder daarvoor de consequenties te krijgen die je in empire wel krijgt, dus lager dan 0.5 slechts security status penalties en wanneer je in 0.5 of hoger komt en iemand neer schiet word je gewoon aangepakt door Concord (Onafhankelijke Policeforce die door de verschillende facties is aangesteld om de orde te bewaren) en ben je je schip kwijt :P

Overigens, je kan niet zomaar je warpdrive gebruiken, het werkt alleen tussen objects die in space hangen, zoals een station of een stargate, een planet of een moon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij vertellen waarom mijn miner er niet op past?
er is toch echt een slot vrij volgens mij :?

Afbeeldingslocatie: http://img528.imageshack.us/img528/5959/eve8mw.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Je hebt geen turret hardpoints meer, dus je kan em niet fitten omdat je al een turret gefit hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ravenger schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 19:31:
Je hebt geen turret hardpoints meer, dus je kan em niet fitten omdat je al een turret gefit hebt.
Meen je, ach maakt ook niet meer uit, ben net neer gemaait door de concorde, omdat ik op een cargo buis of zo zat te schieten, ben nu alles kwijt, had net allemaal wapens gekocht enzo, hoe moet ik nou weer aan geld komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in eve praat je makkelijker dan hier ;)
Ik sta klaar om je te helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Nou jullie kunnen mij nu ook tot de langverblijvers in EVE rekenen met dank aan SurVie _/-\o_

Weet iemand overigens of dat er nog een andere manier is om een char over te zetten naast de creditcard betalings optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Ik heb gister met de viering van het 1 jarig bestaan van -V- ff wat screens gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ravenger/EVE/fleet1-S.jpg
De vloot in 1V, omstreeks 20:00 EVE-time :)
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ravenger/EVE/fleet-S.jpg
Nog eens, met overview :)
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ravenger/EVE/minmatarcarrier-S.jpg
Er waren een aantal mooie capitalships aanwezig - minmatar carrier (een Nidhoggur)
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ravenger/EVE/amarrcarrier-S.jpg
Een amarr carrier (een Archon)
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ravenger/EVE/gallentecarrier-S.jpg
Een gallente carrier (een Thanatos)
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ravenger/EVE/cynofield-S.jpg
Oh nooh, more incoming :) - Een Cynosural Field
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ravenger/EVE/amarrdread-S.jpg
Een amarr dread (een Revelation)
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ravenger/EVE/warpbubble-S.jpg
Een warpbubble om het feestje compleet te maken :) - Mijn megatron op de voorgrond :)
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ravenger/EVE/gangwarp-S.jpg
En hoera, we gaan ook nog een system siegen :)

Was echt ubervet, op een gegeven moment hadden we 350 mensen in local (-V-,LV en CHIMP), meer dan in Rens op dat moment :) Erg leuk was dat op een gegeven moment iemand een selfdestruct aanzette op zn Sabre, en na een minuut weer uitzette. Kwam er een andere dude die het zelfde deed op zijn Raven, maar toen hij em weer uit wilde zetten kreeg ie een crash. Toen kwam ie tterug, op TS zei ie dat ie niet zeker wist of ie de selfdestruct had uitgezet en jahoor, BOOM :D

Nadat we de system hadden gesieged kwamen we terug bij 1V, kregen we orders om de corridor naar het nieuwe system nog 1x door te lopen, maar geen enkele hostile. Kwamen we weer terug @ station in 1v om een uurtje of 1 EVE-time, kwamen er 20 tot 30 reds in jumpen \o/. Dikke fleetbattle eropvolgend, mijn eerste fleetbattle hehe. Heb zo'n 5 killassists gemaakt, was erg nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deathscythehell schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 10:30:
Nou jullie kunnen mij nu ook tot de langverblijvers in EVE rekenen met dank aan SurVie _/-\o_

Weet iemand overigens of dat er nog een andere manier is om een char over te zetten naast de creditcard betalings optie?
np, en nee je kunt op dit moment alleen nog met een creditcart chars moven van het ene naar het andere account helaas. Ik heb ooit op het forum een topic daarover gezien dus misschien wordt het nog mogelijk in de toekomst.... Het zou voor CCP waarschijnlijk extra inkomsten betekenen dus misschien dat ze het nog wel doen... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carda
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-05 17:38
Ik ging gister naar de ikea..dus van alles gemist met de op ravenger :(
Ging ook behoorlijk was mis bij onze partner alliances volgens mij.. jammergenoeg..

Mja ik denk van, lamaar prutsen enzo.. en waarempel soms lukt het ook nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

ravenger schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 12:40:
Ik heb gister met de viering van het 1 jarig bestaan van -V- ff wat screens gemaakt:

[knip]

[afbeelding]
Een warpbubble om het feestje compleet te maken :) - Mijn megatron op de voorgrond :)

[knip]
Ligt dat nou aan mij, of is dat een large bubble ?

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

CRiMiNaL schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 15:47:
[...]

Ligt dat nou aan mij, of is dat een large bubble ?
Volgend mij zijn die nog niet ingame?

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu in een corp, alleen weet iemand hoe ik snel naar mijn team kan reizen?
ik ga eers naar de map, kijk waar mijn team uit hangt door aan te vinken, en dan zie ik groene spots op de map, maar als ik nu in de zelfde stelsel zit, kan ik zie net zien op mijn rader?

iemand een idee hoe ik er snel kom?
moet toch veel makelijker kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja , aan je corp members vragen ...ze zijn er toch om jou te helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had ik gedaan, hij zij dat ik op de radar moest kijken en gewoon rond vliegen dan zie ik ze wel verschijnen.

Ik wil graag in een groepje reisen met elkaar, maar ik raak ze iedrekeer weer kwijt 8)7

ik dacht dat je wel op een naam van een team maber kon kilkken en dan navigeer ik er vanzelf wel heen.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2006 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 19:10:
Ik zit nu in een corp, alleen weet iemand hoe ik snel naar mijn team kan reizen?
ik ga eers naar de map, kijk waar mijn team uit hangt door aan te vinken, en dan zie ik groene spots op de map, maar als ik nu in de zelfde stelsel zit, kan ik zie net zien op mijn rader?

iemand een idee hoe ik er snel kom?
moet toch veel makelijker kunnen?
Je ziet op de map alleen het system waar je corp members zijn. Als je daar naartoe wil klik je rechts op het system (groene puntje) en klik je set destination.

Als je in dat system bent en je wil naar ze toe moet je ze op de overview zien. Daarvoor moeten ze in dezelfde "grid" zijn. Dit betekent 200-300km van jou af. Als ze verder zijn dan dat zullen ze niet te zien zijn op jouw overview. Dat betekent dat zij bijvoorbeeld in een asteroid belt zitten, en jij bij een gate. Of jij bij een station en hun in een belt.

Er is geen manier om naar iemand toe te warpen, behalve als je in een gang zit. Als je in een gang zit kun je recht klikken en "warp to" functie warpt je naar diegene toe (alleen zelfde system werkt dit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ooh, ik moet eerst in een gang zitten, dan warp hij er heen zie ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Carda schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 14:58:
Ik ging gister naar de ikea..dus van alles gemist met de op ravenger :(
Ging ook behoorlijk was mis bij onze partner alliances volgens mij.. jammergenoeg..
Mja er ging iets mis met een KOS freighter, zodat alle 30 POSen in space belandden, erg vaag verhaal tbh :), maar ze zijn allemaal gesalvaged

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Proto,

Je kunt me gewoon dingen vragen ingame hoor.... ;) je zit tenslotte bij ons in de corp. Niet bang zijn voor phel. hij is erg druk op dit moment om allerlei dingen te regelen voor onze corp. Als hij opstart, dan moet hij eerst een stuk of 60 eve mailtjes doorworstelen, voordat hij tijd heeft voor andere dingen.

Als je vragen hebt, stel ze dan gewoon op TS of in de corp channel. Je mag mij ook uitnodigen voor een private chat indien je het niet zeker weet.

ik spreek je in het weekeind wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

StarLite schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 18:20:
[...]

Volgend mij zijn die nog niet ingame?
Dat dacht ik ook, maar met de BS op de voorgrond lijkt hij toch echter groter dan de med one

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 09:24:
Hey Proto,

Je kunt me gewoon dingen vragen ingame hoor.... ;) je zit tenslotte bij ons in de corp. Niet bang zijn voor phel. hij is erg druk op dit moment om allerlei dingen te regelen voor onze corp. Als hij opstart, dan moet hij eerst een stuk of 60 eve mailtjes doorworstelen, voordat hij tijd heeft voor andere dingen.

Als je vragen hebt, stel ze dan gewoon op TS of in de corp channel. Je mag mij ook uitnodigen voor een private chat indien je het niet zeker weet.

ik spreek je in het weekeind wel.
Ik heb al volle hulp gehad, ook al financieel:)
Was blut, maar krijg hulp van alle kanten van de corp _/-\o_
Maar als er iets is vraag ik het wel bedankt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 13:48
Hey! :)

Ik heb mezelf eindelijk zover gehaald om EVE eens te proberen, ik ben het op dit moment aan het downloaden, maar ik heb dus echt geen idee hoe ik moet beginnen. :X

Ik heb al op allemaal plaatsten rondgekeken welke statts ik nu eigenlijk nodig heb, maar ik weet nog niet eens wat ik wil worden, dus dat schiet ook niet echt op... Je kan toch Miner, Pirat, en nog 2 anderen worden? Maar welke is nu aan te raden voor een beginner? Ik heb hiervoor al een aantal andere MMORPG's gespeeld, Pristontale, WoW, etc... Ik weet dus hoe irritant het kan zijn om verkeerd te beginnen :+

Ik was dus van plan om als een Pirat te beginnen, maar ik heb gehoord dat Mining veel eenvoudiger is... Ik ben dus helemaal de weg kwijt :S Maar stel ik wil toch een Pirat worden, dan zou ik dus het beste als een Minmatar Brutor kunnen starten aangezien deze de meeste Perception en Willpower hebben, correct?

Of stel nu dat ik een Miner wil worden, want zover ik het begrijp kunnen die heel eenvoudig geld krijgen, gewoon naar een asteroid field vliegen, mining lasers aan, terug vliegen en lekker geld innen... Klinkt eigenlijk best wel fijn. Maar welke statts heb ik hier voor nodig? Memory en Intelligence? Dan zou ik dus een Gallante Intake moeten worden?

Dit is echt een beetje veel om in één keer te snappen :P

Dus zou iemand mij misschien even kunnen adviseren, of een link plaatsen waar het dus duidelijk staat uitgelegd, dus een uitleg die je ook kunt begrijpen als je EVE nog nooit hebt gespeeld?

Alvast heel erg bedankt! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xylon schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 19:47:
Hey! :)

Ik heb mezelf eindelijk zover gehaald om EVE eens te proberen, ik ben het op dit moment aan het downloaden, maar ik heb dus echt geen idee hoe ik moet beginnen. :X

Ik heb al op allemaal plaatsten rondgekeken welke statts ik nu eigenlijk nodig heb, maar ik weet nog niet eens wat ik wil worden, dus dat schiet ook niet echt op... Je kan toch Miner, Pirat, en nog 2 anderen worden? Maar welke is nu aan te raden voor een beginner? Ik heb hiervoor al een aantal andere MMORPG's gespeeld, Pristontale, WoW, etc... Ik weet dus hoe irritant het kan zijn om verkeerd te beginnen :+

Ik was dus van plan om als een Pirat te beginnen, maar ik heb gehoord dat Mining veel eenvoudiger is... Ik ben dus helemaal de weg kwijt :S Maar stel ik wil toch een Pirat worden, dan zou ik dus het beste als een Minmatar Brutor kunnen starten aangezien deze de meeste Perception en Willpower hebben, correct?

Of stel nu dat ik een Miner wil worden, want zover ik het begrijp kunnen die heel eenvoudig geld krijgen, gewoon naar een asteroid field vliegen, mining lasers aan, terug vliegen en lekker geld innen... Klinkt eigenlijk best wel fijn. Maar welke statts heb ik hier voor nodig? Memory en Intelligence? Dan zou ik dus een Gallante Intake moeten worden?

Dit is echt een beetje veel om in één keer te snappen :P

Dus zou iemand mij misschien even kunnen adviseren, of een link plaatsen waar het dus duidelijk staat uitgelegd, dus een uitleg die je ook kunt begrijpen als je EVE nog nooit hebt gespeeld?

Alvast heel erg bedankt! :D
Je hebt iig al 2 dingen goed door
- Weet wat je kiest
- Pas je attributes aan op wat je kiest

Tja pirate of miner zijn hele verschillende carrieres. Pirate kan wel een beetje tegenvallen. Er zijn er tegenwoordig veel van en targets vinden kan moeilijk zijn. Toch kan ik de pvp kant van eve zeker wel aanbevelen. Pvp en pirating kunnen ook min of meer wel samenvallen. Mining lijkt interessanter dan het is kan ik je vertellen. Er zijn idd mensen die ontzettend veel kunnen minen en elke dag weer in een roid belt gaan zitten. Maar voor de meeste mensen wordt dit ONTZETTEND saai.

Dit is mijn persoonlijke opinie maar ik denk altijd maar dat je het beste gewoon gelijke attributes kunt verzamelen. Zoveel mogelijk lvl'en en charisma iets lager dan de rest. Op die manier kun je gewoon alle kanten op. 2 attributes heel hoog en rest laag werkt ook niet want er zijn altijd anders skills die je moet trainen, bij pvp bijvoorbeeld drone skill = memory, electronics/engineering = intel. Dus ik zou gewoon gaan voor zoveel mogelijk hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 13:48
Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 19:59:
[...]

Je hebt iig al 2 dingen goed door
- Weet wat je kiest
- Pas je attributes aan op wat je kiest

Tja pirate of miner zijn hele verschillende carrieres. Pirate kan wel een beetje tegenvallen. Er zijn er tegenwoordig veel van en targets vinden kan moeilijk zijn. Toch kan ik de pvp kant van eve zeker wel aanbevelen. Pvp en pirating kunnen ook min of meer wel samenvallen. Mining lijkt interessanter dan het is kan ik je vertellen. Er zijn idd mensen die ontzettend veel kunnen minen en elke dag weer in een roid belt gaan zitten. Maar voor de meeste mensen wordt dit ONTZETTEND saai.

Dit is mpersoonlijke opinie maar ik denk altijd maar dat je het beste gewoon gelijke attributes kunt verzamelen. Zoveel mogelijk lvl'en en charisma iets lager dan de rest. Op die manier kun je gewoon alle kanten op. 2 attributes heel hoog en rest laag werkt ook niet want er zijn altijd anders skills die je moet trainen, bij pvp bijvoorbeeld drone skill = memory, electronics/engineering = intel. Dus ik zou gewoon gaan voor zoveel mogelijk hetzelfde.
Oké, bedankt! Maar maakt het veel uit met welk ras dat je begint, dus die extra statts die je bij bepaalde rassen krijgt, maakt dat een groot verschil?

En zoals jij het nu uitlegd, is het alsof je eerst je char maakt, deze een tijdje leveld, en daarna een class/profession oid kiest, klopt dit? Want ik dacht dat je meteen aan het begin van het spel een class oid moest kiezen...

Je hebt dus ook verschillende soorten statts nodig voor de classes, als Pirate voornamelijk Perception en Willpower, maar welke heb ik nu eigenlijk nodig als Miner? Ik snap nu dat je gewoon alles omhoog moet doen, maar ik weet nog niet precies op welke ik me dan precies moet richten.

Nog even 1 vraagje, is het mogelijk om meerdere chars te maken, dus bijvoorbeeld 1 Minmatar Pirate en 1 Galante Miner oid? Al gevonden, je kan 3 chars totaal :)

Maar nu nog 1 vraagje he, ik ben net begonnen en moest dus skills trainen, maar ik heb bij god geen idee welke... Ik ben op dit momeent een Minmatar Brutor, met alles richting Pirate oid, maar ik kan dus nergens iets vinden waarmee ik perception en willpower omhoog kan krijgen, alleen maar dingen zoals motion prediction, gunnery etc kan ik atm omhoog doen..

[ Voor 25% gewijzigd door Xylon op 17-03-2006 21:02 . Reden: Laatste 3 alinea's toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kiest in EVE geen class/profession zoals in bv WoW, als je met EVE begint kan je alles leren wat je wilt en afhankelijk van wat je leert kan je weer dingen gebruiken. Veel mensen beginnen daarom als miner om wat geld te krijgen maar gaan dan toch richting de combatkant met het leren van de skills.

Met je Attributen/Statts kan je het beste proberen alle behalve charisma op gelijk zetten, ik heb bij mijn character willpower/perception 1 puntje hoger dan mem/int gezet en zo kan ik alles lekker vlot trainen ipv alleen m'n gun skills en niet m'n engineering skills bv.

Je kunt meerdere characters maken op 1 account in EVE tot 3, maar je kan maar 1 character tegelijk laten leren, als je meerdere characters wilt laten leren moet je meer accounts kopen.

EDIT:
Je kan in het station waar je begint op de market learningskills kopen, voor elke attribuut is er een, als je die traint gaan je attributen met 1 punt omhoog.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2006 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit nu meer een beetje te vliegen om mijn onderdelen bij elkaar te krijgen, aangezien mijn onderdelen niet in mijn mainstation beschikbaar zijn.
Duurt wel lang al dat gejump (5 - 12 jumps iederekeer)
maar vind dit echt een tegek spel, ondertussen maar skills leren.

Waar ik me wel aan erger is, als ik ga warpen, en hij gaat weer uit zijn warp, omdat ik de stargate nader, dan duurt het onzettend lag voor dat ie bij de stargate is.
kan dat ook sneller?
heb net maar afterburen skill book gekocht, weet niet als dat helpt we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 21:06:
Zit nu meer een beetje te vliegen om mijn onderdelen bij elkaar te krijgen, aangezien mijn onderdelen niet in mijn mainstation beschikbaar zijn.

Waar ik me wel aan erger is, als ik ga warpen, en hij gaat weer uit zijn warp, omdat ik de stargate nader, dan duurt het onzettend lag voor dat ie bij de stargate is.
kan dat ook sneller?
heb net maar afterburen skill book gekocht, weet niet als dat helpt we zullen zien.
afterburner helpt wel veel :)

Gaat wel lekker trouwens hier in 0.0 :) Ben nu 3 dagen aant pvpen geweest (mijn eerste keer echt pvp tbh, hiervoor een jaar lang in empire rondgehangen :)), 21 kills gemaakt waarvan 2 final blows. Wel al 2 BSen kwijt een een crow, maar goed ik mag niet klagen :)

[ Voor 5% gewijzigd door ravenger op 17-03-2006 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 21:06:

kan dat ook sneller?
Er zijn 2 manieren om binnen 5 seconden uit warp to komen en te jumpen:
-bookmarks
-train incepters en microwarp drive II.

Als je nog niet zover bent kun natuurlijk ook gewoon een tech I frigate met tech I mwd gebruiken. Snel zat voor agent missions e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij vertellen hoe ik mijn powergrid kan verhogen?
Ik heb de basis skills.

heb een baterij gekocht, maar dat werkte dus niet, koste me alleen maar meer stroom :/
Had ook een soort reactor of zo lukte ook niet.

Trouwens ik wil een fighter worden, maar ik heb Caldari als race, kan ik dan nog wel een beetje een sterke fighter worden? omdat ik net pas las dat ze er meer voor de mining zijn :|

Of moet ik nu weer al mijn skills trainen om een amar schip te kunnen besturen?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2006 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fareway
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-01-2024

Fareway

Uber 'n stuff

Caldari miner?! 8)7 Dacht het niet
Caldari hebben een paar van de beste combat schepe, kestrel voor frigate, caracal voor cruiser, en natuurlijk de raven :9~

En je moet een reactor control unit hebben om PG op te krikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar moet ik echt veel skills voor trainen zie ik. :(

Dus niet. bedankt topper.

Btw ongelovelijke verslavend spel.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2006 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch heeft de Caldari schepen een lagere powergrid ten opzichte van de rest.

Zit nu telekens krap met stroom :( heb ook geen plaats meer voor meer Power units.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 12:00:
Wie kan mij vertellen hoe ik mijn powergrid kan verhogen?
Ik heb de basis skills.

heb een baterij gekocht, maar dat werkte dus niet, koste me alleen maar meer stroom :/
Had ook een soort reactor of zo lukte ook niet.
Ik kan me van mijn EVE-dagen herinneren dat er 3 typen modules zijn die veelal gebruikt worden om powergrid o te krikken;

Power Diagnotic System (Ik kan me herinneren dat deze, PDU's worden genoemd door de meeste mensen). Die voegen 5% of meer (afhankelijk van je versie) powergrid toe, en helpen ook met andere dingen zoals 5% snellere shield regen, 5% sneller power regen etc. Erg goede allround module en kost vrijwel geen skills om te leren.

Reactor Control Units. Deze geven ook een percentage meer power, meestal iets hoger dan de Power Diagnostic Systems, maar ze geven geen bonusses naar andere dingen, dus meestal is een Power Diagnostic System beter.

Micro Auxiliary Power Controls (MAPC). Deze geven een standaard hoeveelheid extra power, de normale geeft 10 extra power. Deze zijn alleen handig op frigates, omdat die weinig powergrid hebben. Als je namelijk bijvoorbeeld al een cruiser hebt, dan is 5% powergrid van je powergrid (wat je rijgt met een PDU) al meer dan 10 powergrid die je van deze dingen krijgt.

Ik raad zelf PDU's aan, zeker in het begin helpen ze op veel fronten en heb je er meer aan dan een module die alleen je power boost. Ik zou alleen als je echt heel hard een specifieke module nodig hebt en het net niet haalt met en PDU, een van de andere 2 typen aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 16:14:
[...]

Ik kan me van mijn EVE-dagen herinneren dat er 3 typen modules zijn die veelal gebruikt worden om powergrid o te krikken;

Power Diagnotic System (Ik kan me herinneren dat deze, PDU's worden genoemd door de meeste mensen). Die voegen 5% of meer (afhankelijk van je versie) powergrid toe, en helpen ook met andere dingen zoals 5% snellere shield regen, 5% sneller power regen etc. Erg goede allround module en kost vrijwel geen skills om te leren.

Reactor Control Units. Deze geven ook een percentage meer power, meestal iets hoger dan de Power Diagnostic Systems, maar ze geven geen bonusses naar andere dingen, dus meestal is een Power Diagnostic System beter.

Micro Auxiliary Power Controls (MAPC). Deze geven een standaard hoeveelheid extra power, de normale geeft 10 extra power. Deze zijn alleen handig op frigates, omdat die weinig powergrid hebben. Als je namelijk bijvoorbeeld al een cruiser hebt, dan is 5% powergrid van je powergrid (wat je rijgt met een PDU) al meer dan 10 powergrid die je van deze dingen krijgt.

Ik raad zelf PDU's aan, zeker in het begin helpen ze op veel fronten en heb je er meer aan dan een module die alleen je power boost. Ik zou alleen als je echt heel hard een specifieke module nodig hebt en het net niet haalt met en PDU, een van de andere 2 typen aanraden.
Bedankt voor de informatie!

Ik zit idd in een frigate, die bijna geen power heeft, dus pdu's word hem niet aangezien die maar 5% meer powergrid geven.
Reactor Control Units geven me 10% heb er 2 van in mijn schip, zelfs dat is niet genoeg.
Ben nu dus mijn skills aan het trainen voor een cruiser, maar dan zijn we wel weer 5 dagen verder mag ik er in vliegen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
tja je hebt ook skills die de PG van je guns bijv verlagen of zorgen dat je zelf meer PG op je schip hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 03:03
Sow, nog steeds mensen hier :)

Mja, ik roeleer toch iedereen met 14.8m sp in Spaceship Command >_<

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voordat ik m'n oudste char voor isk had verkocht zat die op 13,5m in Spaceship Command, geen flauw benul wat hij nu heeft, deed er te weinig mee en 4,5b is een lekker bedrag binnenkort heb ik een Moros en een Thanatos vindt ik dat Character wel waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

ChromeBallz schreef op zondag 19 maart 2006 @ 02:28:
Sow, nog steeds mensen hier :)

Mja, ik roeleer toch iedereen met 14.8m sp in Spaceship Command >_<
Da's niet weinig, maar je hebt er alleen niks aan als je geen T2 spul [guns. drones, missiles etc] kan gebruiken ;)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mephisteus
  • Niet online
Ben intussen aan het spare voor of een hulk (grootste exhumer) of een scorpion :) Heb er zin in om ook maar één van beide in handen te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat houd een starbase nou precies in dan?
Zag dat je wat dingen daar van kopen, maar wat ken je er mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Kan iemand misschien even een eve mail naar KazTraz sturen dat freyya en Van voorlopig niet online kunnen komen vanwege een pc die dienst weigerd? kan wel even duren voordat het opgelost is...als iemand dit even doet graag in het engels en bedankt alvast en post het even hier zodat hij niet overspoeld wordt met evemail ;)

En die starbase en onderdelen zijn volgens mij voor een POS (player owned structure) op te zetten,net zoiets als al die ruimtestations alleen dan van jezelf.
Mocht ik het fout hebben dan corrigeer me graag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taedium
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:11
Done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

ik dank u vriendelijk :)
was trouwens je ingame nick

[ Voor 103% gewijzigd door ScytheNL op 21-03-2006 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Laatst online: 12-09 12:01

Rudios

Lost in space?

Ik ben er ook aan begonnen, erg gaaf. Maar moet geloof ik nog enorm veel leren ook nadat ik de tutorial helemaal heb gehad. Wel nog ff een vraagje, ik ben een Miner is het ook echt zo dat als ik mine en dan de Titanium verkoop ook echt weer gebruikt wordt en de prijzen daarvan fluctureren als er meer Titanium nodig is? Of is dat niet het geval?

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, Alleen willen de makers de economie zo hier en daar ook weleens helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudios schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 17:18:
Ik ben er ook aan begonnen, erg gaaf. Maar moet geloof ik nog enorm veel leren ook nadat ik de tutorial helemaal heb gehad. Wel nog ff een vraagje, ik ben een Miner is het ook echt zo dat als ik mine en dan de Titanium verkoop ook echt weer gebruikt wordt en de prijzen daarvan fluctureren als er meer Titanium nodig is? Of is dat niet het geval?
Als de buy order van dat Tritanium van een speler is, dan ontvangt hij jouw spullen en kan hij die gebruiker. Als het van een NPC is, dan verdwijnt het in de eenzame leegte.

Prijzen kunnen fluctueren, maar niet binnen 1 buy order. Iemand bestelt namelijk een X aantal spullen voor prijs Y. Maar als er opeens veel Zydrine of Megacyte (de duurdere minerals) beschikbaar is, dan willen prijzen nog wel eens schommelen. Bij Tritanium is dat niet vaak het geval. Daar is veel van beschikbaar en het is altijd wel nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudios schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 17:18:
Nog een nederlander in eve ..nog even en nederland bezit een groot deel van Eve :P

Wat is je nick ingame trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

M'n ingame nick is Vincea. Heb ik nog een vraag, ik zit nu nog in dat blikje (Velator) en dat minen schiet natuurlijk niet op met die kleine cargo, ook na een extra Cargo hold niet. Wat is nou de beste manier om redelijk veel te mijnen? Of moet ik echt flink doorsparen voor een betere vessel? En welke vessel is goed voor te minen?

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Het beste wat je kunt doen is sparen...een wat ruimer schip met meer fittings mogelijkheden zijn niet zo duur..als je wilt weten welk schip (frigate is de 1ste stap omhoog en deze zijn redelijk goedkoop en hebben bepaalde specialisaties richting mining of combat of wat dan ook) kijk dan even in de market naar frigates van jouw ras en lees de info over het schip.Dan kun je zien hoeveel cargo en lowslots voor cargo-expanders een bepaald schip heeft en welke bonus je krijgt op welke turrets.

Dit is de beste manier om zelf zo veel mogelijk te weten te komen en te leren hoe het spel in elkaar steekt.
Mocht je een player corp opzoeken en daar joinen dan kunnen je corpbuddy's je altijd verder helpen met bepaalde info en financiëele steun ;)

weet iemand overigens welke ore zydrine als refinement afgeven in 0.5 of zijn die alleen maar in low sec te vinden?

[ Voor 8% gewijzigd door ScytheNL op 22-03-2006 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 08:23
Jaspet laat wat Zydrine vallen, maar dat is maximaal 0.4 space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het beste wat je kunt doen als je net begint is de training missies en dan wordt je doorverwezen naar een 8 delige missiereeks bij een ander persoon (je trainingsinstructor zegt wie het is, dus als je het nooit hebt gedaan, gewoon teruggaan naar de academy en vragen aan die persoon). Na die 8-delige serie krijg je een implant.
Die implant kan je verkopen voor 1-2 miljoen ISK, wat meer dan genoeg is om de beste frigate te kopen met equipment waar je nog wel even mee vooruit kunt (lees; je skills zijn dan waarschijnlijk de bottleneck voor een lange tijd).
Let overigens wel op, de Gallente krijgen van die missies ook small arms, die illegaal zijn in sommige delen van Eve, en daar kan je behoorlijk van in de problemen komen (de politie geeft je eerst een waarschuwing en een boete die erg groot is, en als je niet je lading onmiddelijk dumpt schieten ze je ook nog eens overhoop). Dus let daar erg op. Beste wat je kan doen is die dingen gelijk verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 11:39:
Het beste wat je kunt doen als je net begint is de training missies en dan wordt je doorverwezen naar een 8 delige missiereeks bij een ander persoon (je trainingsinstructor zegt wie het is, dus als je het nooit hebt gedaan, gewoon teruggaan naar de academy en vragen aan die persoon). Na die 8-delige serie krijg je een implant.
Die implant kan je verkopen voor 1-2 miljoen ISK, wat meer dan genoeg is om de beste frigate te kopen met equipment waar je nog wel even mee vooruit kunt (lees; je skills zijn dan waarschijnlijk de bottleneck voor een lange tijd).
Dat is nou net het probleem. Bij die storyline agent heb ik 1 missie veprutst cq gecanceld omdat ik whine en nog wat andere versnaperingen moest halen die niet in het complex te vinden waren. Nu wilt ze me dus geen opdracht mee geven :( Aangezien ik de tutorial compleet heb doorgenomen zou ik evt opnieuw kunnen beginnen? Of moet ik gewoon doorgaan en nieuwe missions zoeken?

@Deathscythehell: Thx! :)

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Je kan de tutorials resetten door op escape te drukken en het tabje "reset settings" de kiezen en op reset te klikken aan de rechterkant.

[ Voor 24% gewijzigd door ravenger op 22-03-2006 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Die 8-delige serie, is dat nu een tutorial Agent of een Storyline Agent?

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Zie ze een beetje als beide ;) het is een storyline agent maar het is ook je eerste introductie met alle daadwerkelijke gebeurtenissen in EVE.
Het duurt misschien even maar je kan er wel wat van leren net als de tut. op zich

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Hmm, ik heb die Agent tut gereset en dan wordt na 2 missies weer doorgestuurd naar de storyline Agent.. die is nog steeds niet van gedachten veranderd blijkbaar, ze wil geen zaken meer met me doen en moet terug komen als ik weer referentie heb. :'(
Hoe krijg ik ooit weer bij haar een goede referentie dan?

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Kijk eens wat je standing met haar is..kun je zien als je in people & places kijkt onder het tabblad agents.
als je een negatieve standing met haar hebt dan zul je wat moeten doen om dat te verhogen alhoewel ik niet zou weten hoe? Misschien dat iemand anders een beter licht hierop kan schijnen...
Wat je eventueel zou kunnen doen is andere agents opzoeken die voor jou beschikbaar zijn en daar missies voor doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan altijd een nieuw character aanmaken (je kan er 3 hebben op een account). Als je niet al te lang bezig bent kan je gewoon met dat character verdergaan (als je misschien zoals ik had ook je attributes een beetje had verziekt de eerste keer). Je kan dan trouwens de tutorial gewoon skippen en gelijk de laatste 2 missies doen van de tutorial agent (dus die gare rogue drone neerschieten), dan heb je gelijk een rating van 1.0 met je empire en je wordt doorgestuurd naar die storyline agent.
De missies van de storyline agent kan je binnen een paar uurtjes doen. Als je een volledig account hebt (geen trial) kan je zelfs dat geld overmaken naar je andere char (of andere personen als je dat wilt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Bedankt voor de reacties. Aangezien ik straks waarschijnlijk overstap op een volledig account ga ik beginnen aan een nieuwe char. Deze keer opletten dat ik het niet verpruts dan ;)

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er nou wel of geen search functie op de site van eve online? (voor de forums)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 23:07:
Zit er nou wel of geen search functie op de site van eve online? (voor de forums)
jawel :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-08 17:09

Coreantes

But you can call me 'Core'...

CRiMiNaL schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 14:53:
[...]

'T klinkt mischien stom, maar sinds ik een zooi vrienden kwijt ben geraakt in EVE vind ik het veel makkelijker om minder EVE te spelen. Daardoor doe ik weer meer sociaal gebeuren in het echte leven, en daardoor maak ik daar weer meer vrienden, met die vrienden wil ik weer meer doen, daardoor log ik nog minder in op EVE. ect. 'T is een balans.
Ah, dus je mist me wel een beetje ingame?

Ik hoop snel weer terug te zijn, ik heb weinig te melden in dit topic. Mijn char wordt netjes door SurVie bijgehouden nu, omdat ik het niet op mijn PowerBook kan spelen! Als ik thuis kom gaan we weer samen bier drinken en screenshots uitwisselen van Red Rose Corp! Good Ol' Times!

EVE-Online heeft iets dat geen enkel spel so far heeft gehad voor mij. Sentimenteel als ik ben moet ik Criminal gelijk geven. Verslavend, lachen op TeamSpeak of Ventrilo, en vrienden voor het "leven" maken! Ik weet in ieder geval zeker dat wanneer ik terug kom op 2 Juli van mijn stage in Finland, ik op 3 Juli weer in EVE te vinden ben!

Criminal, ik spreek je tegen die tijd absoluut weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een updateje van mij, nu ongeveer 2 weken in de game.

Ik ben Gallente, en zit nu bij een corp; The Beiatch Corp, tis een training corp en maakt deel uit van een grote corp waar een doorstroom mogelijkheid tussen zit.

Het spel is ontzettend gaaf, laatst wilden wij met de corp, in Adirain gaan minen. We hadden een scout eropaf gestuurd, die net 6 dagen in de game zit, dus die werd flink gpwnd haha. Dus zagen we af van dat plan, aangezien de corp die verantwoordelijk was voor de gank een pirate corp is die nogal berucht schijnt te zijn bij een aantal van de ervaren spelers bij ons in de corp.
Ook hebben we plannen voor een POS binnenkort. Oh het spel is zo tof, je kunt er enorm veel tijd aan kwijt zijn, maar ook betrekkelijk weinig, en toch lekker doorspelen/bijblijven. En tenzij je in een battle zit, voel je je eigenlijk heel erg relaxt in vergelijking met ervaringen van andere MMORPG's.
De community in EVE is super ook, erg behulpzaam. Ook de video´s die zijn gemaakt door de community zijn echt geweldig, Evolution heeft zelfs een CGI trailer gemaakt van EVE.

Over een aantal daagjes heb ik mijn eerste cruiser, op dit moment vlieg ik een frigate. Ik zit inmiddels al op een full acount en een vriend van mij is er ook al mee begonnen, en heeft zich ook geregistreerd.

Super spel, en er zijn nog zoveel dingen waar ik geen kaas van gegeten heb in EVE.. vooral hetgeen met de waarschijnlijk meeste diepgang, de politieke dingetjes. Zoek een leuke corp, die je veel kunnen/willen leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Kan je de gamma instellen in EVE? Ik vind het een beetje te licht waardoor de diepgang in de GFX een beetje weg is. In GFX-menu zie ik er niks over staan, mssn iets prutse in een cfg'tje ofzo?

[ Voor 10% gewijzigd door Rudios op 23-03-2006 12:29 ]

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 22:40
Is leuk om te zien dat er steeds meer mensen het gaan spelen.
Onze corp zoek members Xylon. We zijn volgens mij alle maal minmatar en zitten naast rens. Dus als je nog een corp zoek. Contact me zelfde naam als hier ING.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Creesch

bla bla!

ik heb gisteren EVE ook maar eens gedownload, maar nu zit ik met een raar probleem.

Mijn overview window blijft leeg "nothing found" .
Ik heb al verschillende dingen geprobeert zoals het spel opnieuw opstarten, docken en weer undocken.
Geen van bovenstaande dingen helpt, iemand een idee hoe ik dit kan fixen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudios schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 12:04:
Kan je de gamma instellen in EVE? Ik vind het een beetje te licht waardoor de diepgang in de GFX een beetje weg is. In GFX-menu zie ik er niks over staan, mssn iets prutse in een cfg'tje ofzo?
In het ESC menu zit bijna alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
hmm raar, misschien dat je zelf alles even moet aanvinken in je overview. Klik op het pijltje/driehoekje links van overview en dan overview settings en daar kan je alles wat je wilt zien aanvinken.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek je een trial? Dan kun je die hier aanvragen.