Anoniem: 91397 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 21:19:
De vraag is eerder wat wil je gaan doen in het spel en wat is je speelstijl?
Wil je gaan handelen, en heb je zin om veel tijd erin te steken om een groot imperium op te bouwen, of wil je liever een miner worden.
Wil je liever vechten in een elite groep pvp'ers, of wil je liever een mix tussen vechten/economie etc.
Tja, ik heb WoW gespeeld. En vanuit die ervaring weet ik dat ik PvP niet zo ontzettend leuk vind. Dus wat dat betreft zal ik inderdaad meer de economische richting op willen

.
Wat tijd en speelstijl betreft. Ik heb dagelijks ongeveer een uurtje de tijd, en in het weekend wat meer. Dus echt veel tijd zal ik er niet in kunnen stoppen. Speelstijl weet ik nog niet, aangezien ik pas net ben begonnen. Op het moment kijk ik nog vooral de kat uit de boom, en ik hoop op een gegeven moment contacten met andere spelers te kunnen leggen.
PvPen wil ik best wel eens proberen, maar dat zal dus waarschijnlijk niet echt mijn ding zijn.
Naar wat ik nu heb begrepen kan je in het spel dus ook je eigen dingen researchen en produceren. Hoe zit dat precies, wat heb je nodig voor research, wat heb je nodig voor production? Hoe werkt het minen precies, en wat is een goeie beginplek om te gaan minen?
Ik ben een Gallente, is er een GoT Corporation waar ik bij kan? Wat is een goede vervanger van het n00b scheepje?
Naja, ik blijk dus toch wel wat specifieke vragen te hebben

.
Edit: Waarschijnlijk zal ik na een tijdje spelen een nieuw character opstarten vanwege alle dingen die ik nu leer

.
[
Voor 4% gewijzigd door
Wolfensteijn op 07-12-2005 09:18
]