[PC][MMORPG] EVE-Online deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.778 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-06 16:31

hilgo

Clear your mind of can't.

woutertje schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 10:53:
Rofl :P
Ik heb zo'n zin om weer eve-online te gaan spelen maar moet nog even nadenken of ik het weer ga doen :P
Kan iemand even snel wat redenen posten om het wel te doen, ben ik daar ook weer vanaf :D
PvP.

En nou spelen, kreng! :P

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-07-2023
Het probleem is niet alleen dat ik het duur vind, het is ook nog eens zo dat ik geen creditcard heb, en dan m'n pa fel tegen maandelijkse betaling is. Die zal me dus ook niet helpen :P

Misschien maar goed ook anders ben ik straks geld kwijt ;) (tof spel!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-06 14:04
Hmm, das pech hebben :P
Mijn pa heeft juist een creditcard en hij vind het ook goed dat ik het hier voor gebruik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-06 09:37
Getah schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:34:
Even zomaar een vraagje van iemand die net een trial-account heeft aangemaakt...

Vinden jullie het niet veel te veel geld kosten zo'n 14 euro per maand? Ik vind het echt een heel leuk spel tot dusverre, maar ik ga echt niet elke maand weer geld betalen, en zeker niet zoveel... Blijkbaar hebben velen dit toch over voor het spel, maar vinden jullie het niet eigenlijk ook te duur?
ik heb 2 accounts en betaal 30 euro. Is het veel? Misschien wel, maar ik mis et niet, ik heb een goed inkomen voor een student :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72689

Hebben er nog meer mensen last, met het inloggen op de character sheet of News Archive op http://www.eve.com? Om de een of andere reden, keer ik steeds weer terug naar het inlogscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Doet het prima hier :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Getah schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 22:25:
en dan m'n pa fel tegen maandelijkse betaling is.
Betaald je pa geen huur dan?

Maar je hebt bij Eve paybycash... lekker via online banking geld overmaken. Meestal is het voor mij binnen 2a3 dagen binnen.

Het is het zeker waard btw.
Anoniem: 72689 schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 16:11:
Hebben er nog meer mensen last, met het inloggen op de character sheet of News Archive op http://www.eve.com? Om de een of andere reden, keer ik steeds weer terug naar het inlogscherm.
Ja ik had dat ook, maar inloggen op het forum en daarna naar je char sheet gaan werkt wel.

[ Voor 38% gewijzigd door WasBak op 31-10-2005 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91397

Kan iemand Checken of DREAMWORKS nog bestaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6441

Yup is er nog steeds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thnx! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor zover ik van de forums kan lezen zijn character veilig tot 6 maanden na laatste betaling, maar tot nu toe zijn er nog geen enkele characters gedelete, dus je hebt nog al je mooie spulletjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Had alleen maar paar deimos, paar tempest, en miljoentje of 500..

Krijg van een vriend een bil. als ik weer terugkom, maar ik speel ook Lineage2 :| moeilijk moeilijk.. pvp nam altijd zoveel tijd in beslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

1b isk? O_o

Hoe komen mensen toch aan zoveel geld, het lukt mij nooit om meer dan 300mil bij elkaar te krijgen,doe ik iets fout? :P

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mja, ik heb het zelfde Starlite, speel het spel al 2 jaar met 3 accounts tegenwoordig en mijn geld + assets komt nooit boven de 500 mill :P Als je dan noobs ziet met meer geld dan ik ooit gezien heb doet dat toch een beetje pijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Och, sommige mensen zitten op hun isk & anderen geven het uit.. Ik behoor tot de laatste soort, als is het maar omdat pvp in mijn geval erg prijzig is (ik verlies nog al wat scheepjes links & rechts).

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

PvP is inderdaad een dure hobby [zelfs met cruisers / af']
En als je net zoals ik geen level 4 missies doet en dus nooit een T2 BPO zult krijgen.. sjah :P

Ik ben gister een 10/10 ingegaan met mijn apoc, 1e level viel wel mee, alleen had ik geen zin om de 80Km naar de can met de key te vliegen en weer terug, dus ben niet naar level 2 gegaan :)
Loot was er zo goed als niet, maar de 7,5 mil was snel verdiend :)

[ Voor 10% gewijzigd door StarLite op 31-10-2005 17:14 ]

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixxx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-06 17:34
Ik ben al een paar maandjes gestopt met EvE, en had op het laaste een vermogen van 4 a 5 miljard. ik moet zeggen dat de laaste maand van mijn eve carriere zeer veel geld opleverde. Zo'n 350 miljoen per week. Daarvoor zo rond de 75 p/week.
Ik moet er wel bij vermelden dat ik wel een carebare was.

With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696

Twixxx schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 18:15:
Ik ben al een paar maandjes gestopt met EvE, en had op het laaste een vermogen van 4 a 5 miljard. ik moet zeggen dat de laaste maand van mijn eve carriere zeer veel geld opleverde. Zo'n 350 miljoen per week. Daarvoor zo rond de 75 p/week.
Ik moet er wel bij vermelden dat ik wel een carebare was.
Kan je er ook bij vertellen hoe veel je speelde en wat je precies deed?
350M 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixxx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-06 17:34
Ik was trader.
Mischien dat sommige oude lieve corp members mij nog wel herinneren onder de naam Divania, ik speelde niet zo erg veel maar het traden begon ik wel als een soort werk te zien.
PvP kon mij niet boeien, en een POS zat er helaas toen nog niet in voor onze corp (ARIN)
Vervolgens was onze corp in de begin fase van pvp en werd ik een keer met een volle iteron mk V met expanders van 40 mill aan fladeren geschoten waar ik toen nog zeer hard voor had moeten werken.

Deze drie factoren te samen hebben mij doen besluiten te stoppen met EvE.

Ik zit trouwens te denken om weer te gaan spelen ook :P

With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GravGunner
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-11-2023

GravGunner

Man's inhumanity to Man

hmmm ik zit met klein probje, ik heb een offer van Zoelounore Arnanwaert , 'Deeds, Not words' daarvor heb ik 90 slaven nodig(minmatar) hoe kom ik daaraan, niemand wist t :S

target assimilated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95813

Moet je in smuglers cove vragen die willen voor aardig wat isk wat overzetten voor je. Vraag niet hoe ze het doen want dat zeggen ze toch niet.

Een vriend van mij heeft nu net 1 bil door een handel in bs. Hij koop vindicators bpc's bouwt ze en verkoopt ze voor 200 mil meer weer. Hij koopt alle mins op de trit en pyr na wat ie met 2 x large barge mined. Dus dat schiet wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14038

Dream. Als je nu nog Eve wilt spelen kun je bij [5] metteen aan de bak.
Die krijgen nu flink klop (vind je het gek als je van alle kanten wordt aangevallen).
Maar flink PvPen zal er zeker in zitten.

Wat dat betreft vind ik het jammer dat ik te weinig tijd heb om lekker mee te doen.
Ben bezig om een eigen zaak op te zetten (naast een gewone baan) en dat kost behoorlijk wat tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carda
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-05 17:38
[5] Flink klop?
Euh right :)

FE betaald Mercenary Coalition om te warren met [5], -V- en S-A dus euuuh who is loosing the battle?

Mja ik denk van, lamaar prutsen enzo.. en waarempel soms lukt het ook nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14038 schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 09:32:
Dream. Als je nu nog Eve wilt spelen kun je bij [5] metteen aan de bak.
Die krijgen nu flink klop (vind je het gek als je van alle kanten wordt aangevallen).
Maar flink PvPen zal er zeker in zitten.

Wat dat betreft vind ik het jammer dat ik te weinig tijd heb om lekker mee te doen.
Ben bezig om een eigen zaak op te zetten (naast een gewone baan) en dat kost behoorlijk wat tijd.
Weet niet of 5 me zou willen, dit vanwege het feit dat ik in Omega zat en flamewars dagelijks aan de gang waren met Atuk en vrindjes. Heb daarnaast wel veel vrindjes in Atuk zitten van Omega (T-Rex, Tholarim.. etc) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75453

Ik gaat ook maar weer beginnen met EVE. Na wow en guild wars vindt ik dit toch het leukste spel dat er nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Laatst online: 27-03-2021
Ik ga ook weer beginnen, m'n char is er nog. Enige nadeel is dat ik alles aan de corp en een corpsmaatje heb gegeven toen ik Eve verliet.

Voordeel daarvan is dat ik weer rustig de besturing onder de knie kan krijgen in een fighter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killah
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-06 16:15
Ik ben nu ook net begonnen met Eve en moet zeggen dat die tutorial wel handig is om beginners spullen te krijgen.
Ik ben nu lekker bezig om via mijn 2e agent wat $$ te vangen. Enige tips wat te kopen als volgende frigat ? Wil zelf de science en engineering ingaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

killah schreef op zondag 13 november 2005 @ 15:22:
Ik ben nu ook net begonnen met Eve en moet zeggen dat die tutorial wel handig is om beginners spullen te krijgen.
Ik ben nu lekker bezig om via mijn 2e agent wat $$ te vangen. Enige tips wat te kopen als volgende frigat ? Wil zelf de science en engineering ingaan.
Ligt er aan welk ras je speelt. Ik raad je overigens aan om, zeker in het begin, je te beperken tot de schepen/wapens van je eigen ras.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killah
Ik ben van de gallente race met science en daar naar heb ik ong 406K op de bank. Kan wel wat spullen kopen maar eerst nog wat skills levellen zag ik. Wat is het beste sparen tot 1M of andere ideeen ?

Tot zover bevalt het me wel nog geen gevechten moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
een Tristan is wel een goede frigate meen ik, en anders is een incursus ook wel ok. Kosten beide niet zoveel. Verder een beetje goede tech I fitting erop gooien, dus geen spullen waar basic voor staat, want daar heb je echt niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95813

killah schreef op zondag 13 november 2005 @ 17:08:
Ik ben van de gallente race met science en daar naar heb ik ong 406K op de bank. Kan wel wat spullen kopen maar eerst nog wat skills levellen zag ik. Wat is het beste sparen tot 1M of andere ideeen ?

Tot zover bevalt het me wel nog geen gevechten moeten doen.
Ik zou wat sparen en skills kopen (in het begin meer geld in skills stoppen als je die nodig hebt). Dan zou je voor een destroyer moeten gaan en dan een cruiser een thorax ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107141

Pelendur natuurlijk :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killah
Ben lekker bezig om alles op lvl4 te zetten. Is het beste om gelijk alle learnskills naar 5 te levelen of nu naar de andere skills te kijken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zeker van te voren een cruiser kunnen vliegen zodat je lv2 missies of zo kan doen, lv5 learning skills is zeker handig omdat je dan redelijk snel de adv op l v3-4 kan krijgen en dat tikt echt aan die 9 extra punten (of 10 als je gek genoeg bent om adv op lv5 te doen :P)

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:04
killah schreef op woensdag 16 november 2005 @ 18:17:
Ben lekker bezig om alles op lvl4 te zetten. Is het beste om gelijk alle learnskills naar 5 te levelen of nu naar de andere skills te kijken ?
Eerst zorgen dat je iig kunt doen wat je leuk vind in een fatsoenlijk schippie. Die learning skills zijn heel leuk om te hebben, maar als je daardoor straks geen zin meer hebt om te spelen heb je er niet zoveel aan :+
Wel als je de normale learning skills naar 5 brengt gelijk de advanced iig een paar lvls erachteraan doen. Die heb je dan nl. in een paar dagen naar lvl4 en dat tikt snel aan.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59887

Kunnen jullie op dit moment gewoon inloggen op eve? Mij lukt het maar niet, de client blijft hangen op "authenticating".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Ik zit er zelf nog steeds met 1 account in en de ander deed er net 3 minuten over om erin te komen...Behoorlijk drukke avond: nieuw record gehaald, en we hebben een gezellige blob hier int zuiden :) (ASCN, G, IRON etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59887

Doh het duurt zo lang en een skill training was al klaar om 11 uur :'(

Op de eve-online site doen de links my account en forums ut ook niet :S

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 59887 op 20-11-2005 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Okee totally uber, filmpje van SiSi waar TomB in een Minny dread rondvliegt en z'n superweapon af laat gaan :D

http://myeve.eve-online.c...p?a=topic&threadID=250304

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westerterp
  • Laatst online: 27-03 08:30
Anoniem: 62696 schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 18:25:
[...]

Kan je er ook bij vertellen hoe veel je speelde en wat je precies deed?
350M 8)7
Handel en productie, daar zit het meeste geld in. Gisteren verkocht ik met mijn gamemaatje een BPO die we hadden gekocht voor 1.5b en we verkochten hem voor 5.1b. Ik verdien nu ook zo'n 200M per week met het verkopen van Standard Missile Launcher II's, Assault Missile Launcher II's, Heavy Missile Launcher II's en Valkyrie II's. Probleem is meer dat ik niet genoeg sell orders kan plaatsen dan dat de spullen niet verkopen..

Hoe het begon was met een torpedo BPO's. Door torpedos en loot te verkopen en missions te doen (premissilepatch days) verdienden mijn maatje en ik onze eerste billion. Daarmee kochten we een Raven BPO. Dat liep niet zo heel goed maar we hadden er uiteindelijk wel 500M winst aan. Met het geld dat we hadden kochten we voor 1.5b een Expanded Cargohold I BPO en daar hebben we echt zoveel van verkocht dat het niet leuk meer was. Build cost: 1300. Sales: 50k. Ik denk dat we er wel 8000 van verkocht hebben. We verkochten die BPO voor 3b en kochten een Covetor BPO en Freighter BPO's. In het begin bouwde we de Obilisk voor 600-800M en verkochten we voor 2b. Die prijs is nu gedaald naar 1b. Van onze winst kochten we echter de Standard, Assault en Heavy Missile Launcher II's en daar zat dik geld in. De Standard Missile Laucher II verkochten we gisteren dus voor 5.1b. De Valkyrie II gaat er ook uit voor 3b. Dan kom ik met mijn portomonnee op 10b en is het zoeken naar een betere BPO.

Klik voor screenshot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carda
Mja als je niet pvp'd dan kun je veel cashen.
Als ik 2 weekjes agents doe heb ik 500M.

Maarja kost veel tijd he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Anoniem: 6441 schreef op maandag 21 november 2005 @ 05:27:
Okee totally uber, filmpje van SiSi waar TomB in een Minny dread rondvliegt en z'n superweapon af laat gaan :D

http://myeve.eve-online.c...p?a=topic&threadID=250304
Tis zelfs een titan, geen dread. ;)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:45

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
OMFG!!
wat imba zeg!!!!
ziet er wel erg koel uit!

perfect om camps tegen te gaan :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

StarLite schreef op maandag 21 november 2005 @ 11:17:
[...]

Tis zelfs een titan, geen dread. ;)
* Anoniem: 6441 is noob :X Helemaal gelijk |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
omg mav, der vliegt zelfs een dead bij! Daar zoomed the filmer nog op in!

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zelfs 3 of zo :P Zag op het eind 1 moros en 2 revelations :) Echt uber filmpje voor iemand zoals mij die dingen niet snel zal zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Gallente mothership
http://www.eve-files.com/media/11/Gallente_Mothership(1).jpg

Amarr Carrier:
http://www.eve-files.com/media/11/EVE_RMR_Amarr_Carrier.jpg

Minmatar Mothership
http://www.eve-files.com/...R_Minmatar_Mothership.jpg

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Voortaan even resizen aub

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 23-11-2005 13:24 ]

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:24

Bjk

Ik had zelf ook wat pulse laser II bpo's maar omdat ik liever dood ga door carda heb ik deze maar verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die laatste is Minmatar Starlite (maar blijkbaar is fouten maken vandaag iets voor EVE vets :P) Maar ze zijn idd echt geil die schepen, zou echt willen dat ik het geld er voor had om die te kunnen vliegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Waar zie jij gallente? O-) O-) O-) ;)

Die gallente mothership pic is nu mijn desktop wallpaper 8)
Het schijnt dat Carriers zelfs nog redelijk betaalbaar gaan worden :D

[ Voor 71% gewijzigd door StarLite op 21-11-2005 23:13 ]

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hehe, opmerking op EVE-O is wel mooi over die gallente versie "All hail the Romu... eh Gallente Republic" :P Ziet er idd wel passend uit als een Romulan boot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130989

bah, lol maak ik nog eens movies worden ze gebanned 8)7
http://www.eve-files.com/media/corp/damige/the_lottery.wmv

Hoe duur worden de motherships dan? als ze "betaalbaar" zouden worden?

Voor al mijn movies:
http://www.evepirates.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carda
Bjk schreef op maandag 21 november 2005 @ 22:26:
Ik had zelf ook wat pulse laser II bpo's maar omdat ik liever dood ga door carda heb ik deze maar verkocht.
Je kunt je schepen ook direct aan mij geven hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Anoniem: 130989 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 09:19:
bah, lol maak ik nog eens movies worden ze gebanned 8)7
http://www.eve-files.com/media/corp/damige/the_lottery.wmv

Hoe duur worden de motherships dan? als ze "betaalbaar" zouden worden?

Voor al mijn movies:
http://www.evepirates.net
Die movie ownt :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik kan het ff niet terug vinden vandaar de volgende vraag: ben in januari gestopt, denk er over weer te beginnen en ben benieuwd of mn character er nog is. Hoe krijg ik dit voor elkaar?

Ik dacht dat ik naar het accountgedeelte op de EVE site moest om weer te subscriben, maar weet mn password niet meer. (Ingame was Chef.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooolkast
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

The_Cook schreef op woensdag 23 november 2005 @ 18:59:
Ik kan het ff niet terug vinden vandaar de volgende vraag: ben in januari gestopt, denk er over weer te beginnen en ben benieuwd of mn character er nog is. Hoe krijg ik dit voor elkaar?

Ik dacht dat ik naar het accountgedeelte op de EVE site moest om weer te subscriben, maar weet mn password niet meer. (Ingame was Chef.)
Dat heb je dan ook goed gedacht, alleen zonder password gaat 't dus niet. Ik zou ff een mailtje sturen naar ze en kijken of je er samen met de support uit kan komen(heb zelf tot nu toe altijd positieve ervaring met support gehad :) )

Maarre cool dat je terug ingame komt dan :) Al lang daarvoor gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Niet online
Bedankt, ik zal ze even een berichtje sturen (moet die dingen ook es opslaan ;) Ik heb het in 2004 een half jaar gespeeld oa in de voorlopende corporation van Arin (ben even de naam kwijt) en later zelf één gehad: Flying Dutchmen. Had een minmatar char en vloog veel met mammoths. Zou mooi zijn als ik die weer op kan pikken, maar anders beginnen we gewoon opnieuw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooolkast
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

The_Cook schreef op woensdag 23 november 2005 @ 21:43:
Bedankt, ik zal ze even een berichtje sturen (moet die dingen ook es opslaan ;) Ik heb het in 2004 een half jaar gespeeld oa in de voorlopende corporation van Arin (ben even de naam kwijt) en later zelf één gehad: Flying Dutchmen. Had een minmatar char en vloog veel met mammoths. Zou mooi zijn als ik die weer op kan pikken, maar anders beginnen we gewoon opnieuw ;)
Hoop dat 't lukt :)
Trouwens, we hebben hier in ASCN ook een corp die Flying Dutchmen heet geloof ik, zou wel toeval zijn als dat 'm is(geloof dat er ook nog een corp is met een naam die er erg op lijkt)

Btw@The Lottery filmpje, vet! _/-\o_ mooi ge-edit ook, vooral alle screen veranderingen en de muziek enzo erbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

En die roze windows, ga ik ook direct doen! :D

\o/

Dank jullie voor de lof :Y)

Zijn er nog meer nederlands piraatjes?

• Carda
Anoniem: 130989 schreef op donderdag 24 november 2005 @ 09:10:
Dank jullie voor de lof :Y)

Jewel hoor ;)

Sniggerdly bijvoorbeeld.

Of je joined een alliance die veel pvp doet ;)

Anoniem: 108596

die lottery is idd wel erg mooi :D die roze windows ook :>

Veel nederlanders in eve btw :p had niet verwacht dat jij ook nl'er was, ondanks dat ik je wel eens vaker hier heb zien posten :p Ben zelf ook voor iets meer dan een maand pirat geweest, maar ik vond die sec hits zo irritant, maar na het zien van zo'n fimpje begint het toch wel weer te kriebelen :D

Anoniem: 108596 schreef op donderdag 24 november 2005 @ 10:41:
die lottery is idd wel erg mooi :D die roze windows ook :>

Veel nederlanders in eve btw :p had niet verwacht dat jij ook nl'er was, ondanks dat ik je wel eens vaker hier heb zien posten :p Ben zelf ook voor iets meer dan een maand pirat geweest, maar ik vond die sec hits zo irritant, maar na het zien van zo'n fimpje begint het toch wel weer te kriebelen :D
De reacties van mensen maakt toch wel veel goed. 8)

haha :P

ik ben al best lang piraat +- 1.5 jaar al, daarvoor carebare lolz.
Zit zelf dus in Infinitus Odium, wilde weer eens wat anders dan een eigen corp zoals "FT polecats"
te veel gedoe ,gezeik en geregel, ik wil gewoon online komen wat knallen lol hebben en slapen.
Oh en eten, en bier _/-\o_

Infod is momenteel zeer goed bezig, denk zelfs groter dan snigg, +- 30 pirates online en +-75 echte members in corp, andere zijn alts :r

Carda schreef op donderdag 24 november 2005 @ 10:38:
[...]
Jewel hoor ;)
Sniggerdly bijvoorbeeld.
Of je joined een alliance die veel pvp doet ;)
Lol subtiel, dus je wil zeggen dat pvp alliances ook piraten zijn? maar dan in 0.0 :9

Niets mis met alts, door alts wist Omega corp in het hart van Stain Alliance als enige corp dagelijks actief te vechten.

Word je ergens gecamped, neem je een alt om 20 jumps verder dezelfde vijand verrot te schieten. Worden ze blij van. >:)

Anoniem: 91397 schreef op donderdag 24 november 2005 @ 11:16:
[...]

Niets mis met alts, door alts wist Omega corp in het hart van Stain Alliance als enige corp dagelijks actief te vechten.

Word je ergens gecamped, neem je een alt om 20 jumps verder dezelfde vijand verrot te schieten. Worden ze blij van. >:)
klopt wel wat je daar zegt, alleen verziekt het wel een beetje de gameplay,
alt scouts alt miners etc.
ik heb ook een alt, maar die heb ik NODIG, -9.9 en iets gaan halen in jita.... hmm :)

• Kookgek
  • Niet online
Uitstekende helpdesk bij EVE,

had totaal verkeerde accountnaam voor retrieval opgegeven, maar ze hebben het weten te achterhalen: GoTspeed en mn oude account van jaar gelden weer terug. Ik ben weer back in EVE vanavond en zal eerst weer es wat vluchten maken om te wennen ;)

The_Cook schreef op donderdag 24 november 2005 @ 15:55:

had totaal verkeerde accountnaam voor retrieval opgegeven, maar ze hebben het weten te achterhalen: GoTspeed en mn oude account van jaar gelden weer terug. Ik ben weer back in EVE vanavond en zal eerst weer es wat vluchten maken om te wennen ;)
nice :) welkom back
waar vlieg je zoal in ?

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
The_Cook schreef op donderdag 24 november 2005 @ 15:55:

herkende je al en dacht al dat chef niet je nick was....
je hebt ook tijd bij Hazops en of ARIN gezeten ;)

Battle.net Spud#2543

• Kookgek
  • Niet online
Klopt helemaal Cherno :) Hazops, dat is waar ook, zo alle gegevens weer compleet :P Ik zal es even kijken DaM waar ik in vlieg. Had iig een full equipped mammoth en kan minmatar BS vliegen. Eerst maar es een rifter charteren vanavond.

[ Voor 3% gewijzigd door Kookgek op 24-11-2005 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Niet online
Vraagje: ik had vroeger een 3rd party tool waarmee je je skill training queue goed kon plannen. Ik kan deze nergens meer online vinden, iemand een link of site waar handige EVE hulp progjes te vinden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elissen
  • Laatst online: 24-02 12:16
Er komt binnenkort op de E-O site een pagina met 3rd party tools.

ECM: http://www.eve-ffet.com alleen is de site op het moment onbereikbaar.
http://myeve.eve-online.c...p?a=topic&threadID=253535

Nieuwe site: http://www.eve-offline.net/
en 1 december begint http://www.evenews.com/
item database: eve offline en http://db.eve-extra.com

en mijn eigen tool http://www.eve-icsc.com/jumpplanner.php, een routeplanner voor dreadnoughts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deslaw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-11-2024
Heey mede eve spelers! Ik ga vandaag een E.V.E. Account aanschaffen (aardig goedkoop enzo) en vroeg me dus af of er nederlandse guilds zijn die graag nieuwe spelers in de guild hebben om te begeleiden enzo? Misschien een newbie tweakers guild of iets dergelijks, heb het al wel eerder gespeeld (trial) en kan me herineren dat het wel eventjes duurt voordat je alles onder de knie hebt! Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmmm, zou best kunnen dat er nederlandse corps zijn...
Er zijn genoeg corps die staan te springen voor members :P

Success :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
Deslaw schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:22:
Heey mede eve spelers! Ik ga vandaag een E.V.E. Account aanschaffen (aardig goedkoop enzo) en vroeg me dus af of er nederlandse guilds zijn die graag nieuwe spelers in de guild hebben om te begeleiden enzo? Misschien een newbie tweakers guild of iets dergelijks, heb het al wel eerder gespeeld (trial) en kan me herineren dat het wel eventjes duurt voordat je alles onder de knie hebt! Alvast bedankt
Neem ff contact op met kaastosti of Rai Ardose in game.

Die kunnen je verder helpen ^^

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Laatst online: 22-06 22:12

Erikie

www.erikie.nl

2005.12.03 00:00:00

Victim: Mjoelner1
Alliance: The Confederation
Corporation: Star Control
Destroyed Type: Raven Navy Issue
Solar System: -------
System Security Level: 0.0

Involved parties:

Name: erikie
Security Status: 3.8
Alliance: Unknown
Corporation: Arcane Industries
Ship Type: Raven
Weapon Type: Infiltrator I

Name: Mindlles
Security Status: -1.6
Corporation: ASUYA Inc
Ship Type: Ishtar
Weapon Type: Ishtar

Name: Mr Portamento
Security Status: 1.1

etc

:D woei :p 1e faction bs geganked :D

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162137

yump!!

maar gaaf! nog fijne l00t?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

mjah, dit geloof ik :

2x Caldari Navy Control System
1x Gist X-Type Heat Dissipation Field
1x Gist X-Type Photon Scattering Field
1x Gist B-Type Heat Dissipation Field
1x Dread Guristas Shield Boost Amplifier
2x Cruise Missile Launcher II.

killmail : http://www.arin.eve-killb...=kill_detail&kll_id=33251

zeer keil :p, zeker die caldary navy control systems.. damn, wat zou ik die graag willen hebben :(.maar ik geloof dat alles verkocht wordt.. stond trouwens wel bovenaan in de killmail als meeste damage dealer met m'n raventje :p

[ Voor 8% gewijzigd door Erikie op 03-12-2005 14:22 ]

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162137

:D

nice enough!!

en altijd leuk om bovenin de killmail te staan heheh ... ugh naja, geloof ik ... ik ben maar een carebear :p

Maar Mjoelner zal er iig ziek van zijn, zie ook dat ie vaker door asuya+arin is aangepakt hahah!

Ik hoop ook altijd maar het beste als ik jullie ergens tegenkom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deslaw schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:22:
He Deslaw,

Stuur ingame ff een mailtje naar Phelaen of Dark Sinister (Dark Sinister ben ikzelf). Wij kunnen je prima helpen. Wat zou je eventueel willen gaan doen? PVP (piraatje of iets anders).

Cya ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
OMG ! Die gast zal wel heel erg pissed zijn geweest hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

neuh, hij vangt het sportief op, dat kan ik wel waarderen. :) toch zou ik persoonlijk 1 week lang in m'n bed liggen huilen :p. oja, actions van de loot vind je hier : http://myeve.eve-online.c...p?a=topic&threadID=255903

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightH4wk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-11-2024
TepelStreeltje schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 14:03:
[...]

Neem ff contact op met kaastosti of Rai Ardose in game.

Die kunnen je verder helpen ^^
Kaastosti? Speelde hij ook in de beta, want het klinkt heel bekend? Ff m'n account zoeken. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Missiles and charges get powerful big brothers. Ofwel tech II missiles oa... Zullen wel duur zijn, maar in combinatie met t2 Ballistic Controls en t2 Cruisemissile Launchers zie ik de Raven wel weer heel hard gecompenseerd worden tov lv4 missies.

Verder 39 nieuwe schepen, waarvan 23 stuks t2 worden. Titans, Motherships, Carriers, t2 destroyers, t2 battlecruisers, t2 mining barges, kortom weer een hoop te skillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ravenger schreef op maandag 05 december 2005 @ 12:41:
Verder 39 nieuwe schepen, waarvan 23 stuks t2 worden. Titans, Motherships, Carriers, t2 destroyers, t2 battlecruisers, t2 mining barges, kortom weer een hoop te skillen.
Dan wil ik jou nog wel een titan zien killen. Die dingen zijn voor zover ik de filmpjes gezien heb, zijn deze volkomen onverwoestbaar.

Om maar een voorbeeld te noemen: Een stuk of 4 dreadnoughts, tig battleships, cruisers enz..... Na 1 shot/smartbomb of whatever die titan gebruikt, bleef er slecht 1 dreadnought over?????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Anoniem: 72689 schreef op maandag 05 december 2005 @ 16:29:
[...]

Dan wil ik jou nog wel een titan zien killen. Die dingen zijn voor zover ik de filmpjes gezien heb, zijn deze volkomen onverwoestbaar.

Om maar een voorbeeld te noemen: Een stuk of 4 dreadnoughts, tig battleships, cruisers enz..... Na 1 shot/smartbomb of whatever die titan gebruikt, bleef er slecht 1 dreadnought over?????????
Dat was een "doomsday device". Een soort "I win button" in EVE. En die komen er nog niet in, tenminste dat stond op het forum.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Anoniem: 72689 schreef op maandag 05 december 2005 @ 16:29:
[...]

skillen != killen bij mij hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

CRiMiNaL schreef op maandag 05 december 2005 @ 18:43:
[...]

Dat was een "doomsday device". Een soort "I win button" in EVE. En die komen er nog niet in, tenminste dat stond op het forum.
Ach, je kan dat ding maar 1 keer per uur gebruiken en een dread zal zo'n ding makkelijk overleven, zelfs een tanked BS met een paar plates overleefd de knal :)

En ach, als je tig Miljard Isk hebt betaald voor zo'n kreng, wat niet eens kan docken mag je best wel een paar BS neer kunnen halen als ze zo dom zijn om je aan te vallen :P

[ Voor 21% gewijzigd door StarLite op 05-12-2005 21:54 ]

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Daar moet ik je weer gelijk in geven :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
ravenger schreef op maandag 05 december 2005 @ 12:41:
Missiles and charges get powerful big brothers. Ofwel tech II missiles oa... Zullen wel duur zijn, maar in combinatie met t2 Ballistic Controls en t2 Cruisemissile Launchers zie ik de Raven wel weer heel hard gecompenseerd worden tov lv4 missies.
Och, je kunt nog steeds zonder problemen alle lvl4 missies in een Raven doen. Je hebt tegenwoordig alleen wat meer skills nodig, maar dat heb je met guns precies hetzelfde.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
yep zeer zeker waar, maar ik houd niet zo van de missie Vengeance, de laatste stage is echt de irritant solo, dus hoe meer grof geschut hoe beter, en dan hopen natuurlijk dat je niet zelf plof zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Laatst online: 26-06 11:32
Ik ben sinds zaterdag ook begonnen met Eve online. Dankzij een 14 dagen trial account :). Maar de hoeveelheid informatie die ik zo tegenkom in dit forum en op de EVE online website is ontzettend overweldigend.

Is er iemand die mij af en toe aan het handje mee wil nemen, en mij bepaalde dingen uit kan leggen. Echt specifieke vragen heb ik niet op het moment, maar ik wil wel proberen het spel goed door te krijgen voordat mijn 14 dagen op zijn. En als ik het spel dan nog steeds leuk vind blijf ik misschien zelfs wel hangen :).

Mijn ingame nick is Marambar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De vraag is eerder wat wil je gaan doen in het spel en wat is je speelstijl?
Wil je gaan handelen, en heb je zin om veel tijd erin te steken om een groot imperium op te bouwen, of wil je liever een miner worden.

Wil je liever vechten in een elite groep pvp'ers, of wil je liever een mix tussen vechten/economie etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
ravenger schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 19:40:
yep zeer zeker waar, maar ik houd niet zo van de missie Vengeance, de laatste stage is echt de irritant solo, dus hoe meer grof geschut hoe beter, en dan hopen natuurlijk dat je niet zelf plof zegt :)
Maar levert wel een leuke bounty op ;)
Dat is inderdaad de enige missie waarbij ik meerdere keren moet herladen om hem neer te krijgen. Maar ja, die missies moeten ook weer niet te simpel worden he :)

[ Voor 7% gewijzigd door redwing op 07-12-2005 07:02 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wolfensteijn schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 20:31:
Ik ben sinds zaterdag ook begonnen met Eve online. Dankzij een 14 dagen trial account :). Maar de hoeveelheid informatie die ik zo tegenkom in dit forum en op de EVE online website is ontzettend overweldigend.

Is er iemand die mij af en toe aan het handje mee wil nemen, en mij bepaalde dingen uit kan leggen. Echt specifieke vragen heb ik niet op het moment, maar ik wil wel proberen het spel goed door te krijgen voordat mijn 14 dagen op zijn. En als ik het spel dan nog steeds leuk vind blijf ik misschien zelfs wel hangen :).

Mijn ingame nick is Marambar.
Mja, ik wil je wel helpen, ingame nick:DaMiGe
En dan bedoel ik voornamelijk aan de PVP kant van het spel, minen, ore etc zijn niet echt mijn ding :P

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 130989 op 07-12-2005 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Laatst online: 26-06 11:32
Anoniem: 91397 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 21:19:
De vraag is eerder wat wil je gaan doen in het spel en wat is je speelstijl?
Wil je gaan handelen, en heb je zin om veel tijd erin te steken om een groot imperium op te bouwen, of wil je liever een miner worden.

Wil je liever vechten in een elite groep pvp'ers, of wil je liever een mix tussen vechten/economie etc.
Tja, ik heb WoW gespeeld. En vanuit die ervaring weet ik dat ik PvP niet zo ontzettend leuk vind. Dus wat dat betreft zal ik inderdaad meer de economische richting op willen :).

Wat tijd en speelstijl betreft. Ik heb dagelijks ongeveer een uurtje de tijd, en in het weekend wat meer. Dus echt veel tijd zal ik er niet in kunnen stoppen. Speelstijl weet ik nog niet, aangezien ik pas net ben begonnen. Op het moment kijk ik nog vooral de kat uit de boom, en ik hoop op een gegeven moment contacten met andere spelers te kunnen leggen.
Anoniem: 130989 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 08:58:
Mja, ik wil je wel helpen, ingame nick:DaMiGe
En dan bedoel ik voornamelijk aan de PVP kant van het spel, minen, ore etc zijn niet echt mijn ding :P
PvPen wil ik best wel eens proberen, maar dat zal dus waarschijnlijk niet echt mijn ding zijn.

Naar wat ik nu heb begrepen kan je in het spel dus ook je eigen dingen researchen en produceren. Hoe zit dat precies, wat heb je nodig voor research, wat heb je nodig voor production? Hoe werkt het minen precies, en wat is een goeie beginplek om te gaan minen?

Ik ben een Gallente, is er een GoT Corporation waar ik bij kan? Wat is een goede vervanger van het n00b scheepje?

Naja, ik blijk dus toch wel wat specifieke vragen te hebben ;).

Edit: Waarschijnlijk zal ik na een tijdje spelen een nieuw character opstarten vanwege alle dingen die ik nu leer :).

[ Voor 4% gewijzigd door Wolfensteijn op 07-12-2005 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Arcane industries & prometheus inc hebben veel nederlanders
http://arin.fragland.net/forum/

Om te minen moet je 0.5 space blijven of hoger 0.6 etc.
Lager dan 0.5 zitten Player Pirates die je het leven zuur maken :P
Npc pirates moet je ook voor oppassen alhouwel ze veel minder gevaarlijk zijn.

Tja een goede gallente frigate.. eehh tristan misschien ik denk dat anderen jouw meer kunnen vertellen over gallente.

Over pvp gesproken, kijk hier eens na: http://www.eve-files.com/media/corp/damige/pirate-style.wmv
Dat is een PVP movie van mijzelf (mijn nieuwste)
Er zijn vele betere pvp movies, als je interesse hebt geef ik je een paar links.

in iedergeval vertel me wat je ervan vind

Groetuh
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek je een trial? Dan kun je die hier aanvragen.