[PC][MMORPG] EVE-Online deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.884 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
nou kerel, ik ben blij voor je, ik vind het leuk dat je op GoT speciaal een account hebt gemaakt om hierover op te scheppen, en ik waardeer je aanwezigheid erg :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol :|

Volgensmij heeft hij nu dus zijn post weg gehaald.
Grote mond EN een watje.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 22:40
Ik ga er starks wel weer eens heen. Er staat wel dat het in deadzone is.
Heb net een klein foute berekening gedaan. Had nog 50sec nodig voor de skill. Maar server ging down :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 11:50:
lol :|

Volgensmij heeft hij nu dus zijn post weg gehaald.
Grote mond EN een watje.... |:(
yep idd, beetje jammer :)

Ik kan volgende week eindelijk een Harpy en een Crow vliegen :) Heb ze ook meteen besteld op naga, ben erg benieuwd naar de Harpy en hoe ie zich houd in battles. De Enyo is erg fijn, maar ik vind armortanking toch wel redelijk tricky.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

40 bil das nix joh...

ik heb 66 bil en 16 tech II bpo

...blaaaaaaaaaaaaaaaat....

Who the **** gives a shit...? Zolang je maar genoeg geld hebt om te pvp'en ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uber raven

pwnt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit was trouwens me travel setup maar dat lijkt me ook wel duidelijk ;p

Moest ff een stukkie door empire en we hebben nogal eens last van inty's die ons lastigvielen. Maar goed ik had daar dus een leuke graphic bug :P

oh ennuh sorry voor de 3 reply's ik kon de edit knop niet vinden (is die er wel?)

edit: ok knop gevonden zojuist nadat ik ben ingelogd -_-

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2006 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of was het soms een gevalletje EvE spelen, met op de achtergrond draaiend je tv-kaart op het testbeeld van Ned.3 8)7 8)7

Pimp my Raven _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STING
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-08 20:02
Wat ik me nou al een hele tijd afvraag, hoe krijg je die numerieke shield, armor, hull stats er boven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

STINGnl schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 05:52:
Wat ik me nou al een hele tijd afvraag, hoe krijg je die numerieke shield, armor, hull stats er boven?
Als je met je RMB op dat driehoeje rechtsonder de afbeelding met je cap en shield/armor/hull klikt dan zie je daar een optie ´show readouts´ of iets dergelijks. Je kan in je settings volgens mij ook nog instellen of je de absolute waardes of percentages getoond wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 07:42:
[...]

Als je met je RMB op dat driehoeje rechtsonder de afbeelding met je cap en shield/armor/hull klikt dan zie je daar een optie ´show readouts´ of iets dergelijks. Je kan in je settings volgens mij ook nog instellen of je de absolute waardes of percentages getoond wil hebben.
yep in de general settings tab is er een optie aan de linkerkant die van % naar nummers omzet. Moet je ff kijken, je vind 'm wel ;p

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2006 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Wow, nooit geweten dat vliegen met een ruimteschip zo leuk kon zijn. Ik ben nu net met de 14day trial begonnen, en tot nu toe bevalt het me erg goed. Tutorials was wat lang, maar ook erg nodig. Muziek is echt ge-wel-dig, niet normaal. Spel voelt erg goed en uniek aan.
Ik ben nu compleet klaar met de tutorial, en ben een beetje missie's aan het doen en aan het minen. Moet wel zeggen dat reizen echt super lang duurt, ik reis dan wel safe natuurlijk (newb), maar bij 5 jumps of meer kan je wel koffie gaan halen, blijft dit het hele spel zo?

Verder heb ik al veel gelezen, maar wou ik vragen om mensen nog wat tips hadden in grote lijnen? Vooral qua skills en classes zit ik een beetje vast omdat ik geen idee heb waar je je allemaal naartoe kunt werken. Welke dingen moet je vooral wel/niet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
DeepSeven schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 11:06:
Wow, nooit geweten dat vliegen met een ruimteschip zo leuk kon zijn. Ik ben nu net met de 14day trial begonnen, en tot nu toe bevalt het me erg goed. Tutorials was wat lang, maar ook erg nodig. Muziek is echt ge-wel-dig, niet normaal. Spel voelt erg goed en uniek aan.
Ik ben nu compleet klaar met de tutorial, en ben een beetje missie's aan het doen en aan het minen. Moet wel zeggen dat reizen echt super lang duurt, ik reis dan wel safe natuurlijk (newb), maar bij 5 jumps of meer kan je wel koffie gaan halen, blijft dit het hele spel zo?

Verder heb ik al veel gelezen, maar wou ik vragen om mensen nog wat tips hadden in grote lijnen? Vooral qua skills en classes zit ik een beetje vast omdat ik geen idee heb waar je je allemaal naartoe kunt werken. Welke dingen moet je vooral wel/niet doen?
Het reizen blijft het hele spel zo. Natuurlijk zijn er wel snellere schepen, die het reizen enigsinds verkorten. Als nieuweling in de game zou je kunnen kijken naar een shuttle; wanneer je alleen hoeft te reizen en niets hoeft te vervoeren is dit het ideale vervoermiddel.

Waar je vooral aan moet denken wanneer je besluit door te spelen mbt skills, zijn Learning skills. Deze skills zorgen ervoor dat je attributes worden verhoogd en attributes bepalen hoe lang je erover doet om skills te trainen, en ze zijn daarom het belangrijkst om al vroeg te hebben.
Verder zijn Engineering skills en Electronics skills altijd handig. Electronics gaat voornamelijk over CPU (en Electronic Warfare :P), en Engineering over Powergrid, Capacity en Shield. Er zijn skills die modules zuiniger maken in gebruik, en er zijn bijvoorbeeld skills die ervoor zorgen dat de powergrid of de CPU van je schip word vergroot.

Afhankelijk van wat je wilt gaan doen kun je dan Trade skills, Gunnery skills, Science skills of Industry skills trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Ik herrinner me dat ik die learning skill in het begin kon kiezen (bij schools geloof ik), die heb ik dus niet gekozen. Kan ik die nu nog ergens halen om te trainen?

Heb het al, mods in rookie channel _/-\o_ .

[ Voor 15% gewijzigd door DeepSeven op 26-01-2006 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reizen duurt erg lang maar kan je verkorten met micro warp drive en afterburners en skills die je sneller laten gaan. Tevens zijn schepen verder in het spel sneller. Kortom je kan je schip uitrusten op snelheid van reistijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
DeepSeven schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 11:38:
Ik herrinner me dat ik die learning skill in het begin kon kiezen (bij schools geloof ik), die heb ik dus niet gekozen. Kan ik die nu nog ergens halen om te trainen?

Heb het al, mods in rookie channel _/-\o_ .
skills kan je kopen :) er zijn er echt enorm veel, en sommigen zijn ook erg duur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Als je een route tussen system A en B hebt die je erg vaak vliegt, is het ook waard om bookmarks te maken, daarmee hoef je de gate niet meer te approachen en dat scheelt dus een hoop tijd, het kost alleen wel wat tijd om ze te maken.

Geef me maar even een gil als je wil weten hoe ;)

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRiMiNaL schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 12:47:
Als je een route tussen system A en B hebt die je erg vaak vliegt, is het ook waard om bookmarks te maken, daarmee hoef je de gate niet meer te approachen en dat scheelt dus een hoop tijd, het kost alleen wel wat tijd om ze te maken.

Geef me maar even een gil als je wil weten hoe ;)
Werken insta's dan nog? Dacht dat ze uitgeschakeld waren ooit eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee hebben ze nog steeds niet gedaan, ze willen eerst een ander soort iets er voor verzinnen voordat ze bm's weghalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 13:15:
Nee hebben ze nog steeds niet gedaan, ze willen eerst een ander soort iets er voor verzinnen voordat ze bm's weghalen.
Geloof dat er ooit eens sprake was geweest van een skill die je kon trainen zodat je dichter op een gate kon landen ter vervanging van instajumps.... Vraag me trouwens af of bm's werkelijk ooit zullen verdwijnen, het zal zeker niet goed vallen bij de spelers als er geen vervangend systeem komt voor de werkelijke insta. (bijvoorbeeld een skill die op rank 5 je nog steed maar op 5km van de gate land) Dat pikt de community denk ik niet ;p

anyway bm's werken nog steeds alleen het copieëren is generfd laten we maar zeggen ;p

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2006 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 14:00:
[...]

Geloof dat er ooit eens sprake was geweest van een skill die je kon trainen zodat je dichter op een gate kon landen ter vervanging van instajumps.... Vraag me trouwens af of bm's werkelijk ooit zullen verdwijnen, het zal zeker niet goed vallen bij de spelers als er geen vervangend systeem komt voor de werkelijke insta. (bijvoorbeeld een skill die op rank 5 je nog steed maar op 5km van de gate land) Dat pikt de community denk ik niet ;p

anyway bm's werken nog steeds alleen het copieëren is generfd laten we maar zeggen ;p
Die BM vervanging gaat er komen, veroorzaakt teveel lag en is erg zwaar voor de server. De vraag is alleen hoe nauwkeurig de skill gaat worden :)
Maar CCP gaat het nieuwe systeem pas invoeren als ze warp-bubbles hebben gefixt, want die krengen werken de helft van de tijd niet goed :(

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StarLite schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 14:27:
[...]

Die BM vervanging gaat er komen, veroorzaakt teveel lag en is erg zwaar voor de server. De vraag is alleen hoe nauwkeurig de skill gaat worden :)
Maar CCP gaat het nieuwe systeem pas invoeren als ze warp-bubbles hebben gefixt, want die krengen werken de helft van de tijd niet goed :(
hmmmm onze warp bubbles werken goed hoor ;)

en ja ik denk wel dat de boekmark vervanging gaat komen, maar ik denk niet dat ccp gaat volstaan met een skill die je uiterlijk op 5km van een gate gooit.... Misschien met de nieuwe 64 bit shit die med-februari komt is het wel niet nodig.... Ach ja, we zien het wel ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
och volgens mij zorgen alle secured cans overal ook voor best veel lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:15
(jarig!)
ravenger schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 16:36:
och volgens mij zorgen alle secured cans overal ook voor best veel lag.
Denk 't niet echt. Dit zijn objecten die verder niet bewegen en waar dus verder ook niets aan berekend hoeft te worden.

BM's moeten iedere keer van de server worden opgehaald n er moet steeds van worden gevcontroleerd of je BM's hebt in het systeem waar je nu zit. Verder hebben veel mensen duizenden BM's wat natuurlijk ook bijgehouden moet worden.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westerterp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03 08:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) hehe geinig graphic bug is het ;)

ik heb er alleen niet zozeer last van... ik had het 2 keer ofzo toen ik 2 accounts runde en er 1 van afsloot begon de 2e vaag te doen zoals die foto's van je ;p voor de rest nooit last van ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westerterp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03 08:30
Ja, zo krijg ik het vaak ook, als ik twee Eve clients run of Eve + WoW. Meestal ineens heel erg als ik een van beide afsluit. Ik was eerst bang dat mijn videokaart langzaam aan het doodgaan was.

Ik zal eens kijken of ik nog andere screenshot heb.

//edit

Space Invaders? en Messed up station

[ Voor 30% gewijzigd door Westerterp op 26-01-2006 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Die Uberspace is dat geen Q-net uit star trek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Dude schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 19:37:
Ja, zo krijg ik het vaak ook, als ik twee Eve clients run of Eve + WoW. Meestal ineens heel erg als ik een van beide afsluit. Ik was eerst bang dat mijn videokaart langzaam aan het doodgaan was.

Ik zal eens kijken of ik nog andere screenshot heb.

//edit

Space Invaders? en Messed up station
ROFL 8)7 @ Station one ...

Die spaceinvaders lijkt trouwens wel erg op die "hyperspace" gates in Homeworld 2

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Is het mogelijk om een miner/builder en pvper te worden? Of kost dat teveel tijd aan skills? Ik heb die tutorials gelezen op de site maar die zeggen dat je van te voren moet kiezen. En hoe belangrijk is de character creation? Ik heb maar wat dingen ingevuld omdat ik nog geen idee had wat ik wilde.

Ik ga waarschijnlijk door met eve online (na de trial) dus wil graag wat zekerheid ipv maar wat zitten aanklooien met me char.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

DeepSeven schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 12:37:
Is het mogelijk om een miner/builder en pvper te worden? Of kost dat teveel tijd aan skills? Ik heb die tutorials gelezen op de site maar die zeggen dat je van te voren moet kiezen. En hoe belangrijk is de character creation? Ik heb maar wat dingen ingevuld omdat ik nog geen idee had wat ik wilde.

Ik ga waarschijnlijk door met eve online (na de trial) dus wil graag wat zekerheid ipv maar wat zitten aanklooien met me char.
Alles is mogelijk, dat maakt EVE zo aantrekkelijk voor de meeste van ons. Tijdens je char. creation vind ik zelf maar 2 dingen belangerijk :
  • De "looks" van je char (denk er goed over na, want dit kun je niet meer (gratis) veranderen)
  • Je Attributes. Zorg dat je memory en intel niet de laagste zijn(liever 1 of 2 hoger dan de rest), en voor de rest probeer alles een beetje gelijk te krijgen. Charisma is op dit moment het minst belangerijk, dus als je een puntje nodig hebt zou ik die laten zitten.
Als je al zeker weet dat je wilt blijven spelen, dan zou ik de eerste week je focussen op skills die je nodig hebt om te doen wat je aan het begin wil doen (bijvoorbeeld genoeg skills voor een cruiser en wat medium guns zodat je lvl 1 en 2 missies kan doen) en dan de 2e week al gelijk beginnen met de learning skills. Probeer deze zo snel mogelijk naar 5 te leren, je kan gerust tussendoor wel even een extra skill leren, maar elk extra level van je learning skills zorgen er weer voor dat je andere skills sneller leert.

Ik denk dat dat het wel zo'n beetje is. Wees wel realistisch, voor builden en pvp geld echt wel dat je ten minste 2 maanden skilltraining nodig hebt om een beetje serieus mee te kunnen doen. verwacht dus niet in je 2e week al te PVP'en.
En je kunt hier natuurlijk altijd je vragen kwijt :)

[ Voor 4% gewijzigd door CRiMiNaL op 27-01-2006 12:54 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even over die BM weghalen.
Ik vind het zwaar irritant dat CCP zoveel mogelijk mensen online wil hebben terwijl het technisch helemaal niet mogelijk is.
Maw de huidige leden zijn de sigaar als er meer nieuwe leden bijkomen.
Gewoon niet meer dan 10k mensen online en lekker meerdere (database) servers gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STING
Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 14:00:
Nog even over die BM weghalen.
Ik vind het zwaar irritant dat CCP zoveel mogelijk mensen online wil hebben terwijl het technisch helemaal niet mogelijk is.
Maw de huidige leden zijn de sigaar als er meer nieuwe leden bijkomen.
Gewoon niet meer dan 10k mensen online en lekker meerdere (database) servers gaan gebruiken.
Dat we al tijden qua capaciteit achter de feiten aanlopen is natuurlijk minder.
Ik vnid de lag op zich nog wel meevallen, alleen bij grote fleet battles is het al jaren feest.

Van EVE vind ik het juist een groot plusplunt dat er maar 1 persistent world is.
Je praat ook allemaal over hetzelfde, op bijv. forums.

En ook leuk, een user limit. Dus dan moet je geluk hebben om er op drukke tijden op te kunnen.
No tnx :)

Dan neem ik liever nog even de lag op de koop toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 14:00:
Als het ZÓ simpel was, had CCP dat al lang gedaan :)
Het probleem is niet de DB server, maar het feit dat elke solarsystem maar op 1 SOL-server kan draaien en als er maar genoeg mensen/activiteit op die server is, dat de CPU en geheugen gebruik op zijn max zitten en er dus lag ontstaat. Helaas niet zomaar iets wat je zomaar kan omprogrammeren. Ik ben benieuwd in hoeverre de nieuwe YARRRRDWARE gaat werken :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Ik heb nu een trial versie. Nu wil ik voor het spel gaan betalen(heb nog een paar dagen). Met rose ging het heel makkelijk want er was iemand met een CC en daar maakte je geld naar over en zet het op de mail en hij verlengde je account. Hier loop het gelijk door heb ik zo gelezen. Dus ik dacht dan neem ik timecard van dat duitse bedrijf. Want op de EVE site staat er niet bij dat je dan nog het spel moet kopen via dat. En als je dan gelijk 6 timecards neem dan is het iets van 10,- per maand maar zijn het dan ook 6x timecards? Want ik wil samen met me broetje spelen(wel op ieder een eigen account dus 2x3).

@ravenger Hoe zo cheaten? Alles word toch server site gedaan. Dus je kan dan tog niet meer cheaten? Of zitten er lekken in de server?

[ Voor 14% gewijzigd door Calamor op 28-01-2006 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Nou het scheelt, je hoeft het spel niet te kopen. Verder vind ik timecards echt sucken, ik ben er principieel tegen omdat het cheaten bevordert. Niet dat ik denk dat jij dat van plan bent hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ravenger schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 02:48:
Nou het scheelt, je hoeft het spel niet te kopen. Verder vind ik timecards echt sucken, ik ben er principieel tegen omdat het cheaten bevordert. Niet dat ik denk dat jij dat van plan bent hoor :)
GTC zorgen vooral voor het macro mining probleem denk ik, niet zozeer cheaten. Tis wel een bevordering van ebay activiteiten maar dan legaal....

Iemand kan nu z'n account helemaal leegplunderen daarvoor GTC's kopen, en die voor RL cash goedkoper dan ccp herverkopen. Zo krijg je dus makkelijker isk omwissling tegen RL cash....

Ach ccp verbied het over een poosje toch wel weer om isk te traden voor GTC's dus wat maakt het ook uit ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yay vandaag begint onze war met ascendant frontier ^^

ik zal fraps vast installeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Ik heb de skill blueprints wat kan je er mee doen?
Sorry ik zeg het helemaal verkeert.

Ik heb voor science gekozen. En dan heb je een paar skills om met blueprints te werken. Alleen moet ik nog ff zoeken hoe het in het werk gaat. En dat is ook met jobs.

[ Voor 69% gewijzigd door Calamor op 31-01-2006 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calamor schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 09:38:
Ik zou zeggen klik even op info van de BP en kijk onder discription. :? :?

Nee sorry voor deze opmerking, maar is ook voor de hand liggend. Maar ik zou het eigenlijk ook niet weten.

Misschien dat je met deze skill de tijd verkort om een blueprint te gebruiken om iets te bouwen? Of om er kopitjes van te maken in een kortere tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Ik ken de skill niet, en ik ken ook de blueprint niet :)
Misschien moet je iets duidelijker en preciezer omschrijven wat je precies hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
Calamor schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 09:38:
Sorry ik zeg het helemaal verkeert.

Ik heb voor science gekozen. En dan heb je een paar skills om met blueprints te werken. Alleen moet ik nog ff zoeken hoe het in het werk gaat. En dat is ook met jobs.
Wat wil je ermee doen ? Je hebt skills om bij het bouwen minder mins nodig te hebben, sneller een blueprint te analyseren(verbeteren -> minder tijd/mins nodig voor bouwen), meer factory's tegelijk te kunnen gebruiken etc. Voor alles in Eve is zo ongeveer wel een skill nodig :P

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:26
Train je als je account afloopt nog wel de skill die je op dat moment aan het leren was nog door? Aangezien ik EVE atm niet veel speel zou dat veel schelen. (Trackmania Nations addict) ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

DutchCommando schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 23:23:
Train je als je account afloopt nog wel de skill die je op dat moment aan het leren was nog door? Aangezien ik EVE atm niet veel speel zou dat veel schelen. (Trackmania Nations addict) ;).
Yup, je account blijft doorlopen, ongeacht wat de status van je account is [zelf als je gabanned bent gaat je tranining door :) ]

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blaaaaaaaaaaaaaaat

[ Voor 180% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2006 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga ergens anders met je ISK lopen zwaaien. Dit is geen trade topic, dit is een discussie topic en dit soort posts horen hier dus niet. Kthnxbye niet meer doen he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Kan zo'n gozer niet gewoon een ban krijgen van dit topic, hij heeft nog nooit wat constructiefs in dit topic gepost :/

Anyway, gister wel leuke ervaring gehad met een wartarget: Ik in een caracal v.s hem in een rupture in 1 vs 1. hij bleeft maar steeds weg ab'en zodat ie net buiten scramble range zat, had ie me shield op 10% keert ie ineens om, om mij te gaan scrambelen, beetje jammer voor hem dat ik een med armor rep II's met capbooster 200 had gefit, dus ik scramble em en tank em, minuutje later ofzo was ie dood.
Zegt ie in local : gf, but armortanking a caracal is lame :(
'k weet niet hoeveel mensen ik nu al heb verrast met deze setup :D

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
hehe armor tank op een caracal is idd wel zeldzaam :)
Ik kan eindelijk mn harpy en mn crow vliegen vandaag, meteen ff uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 09:27:
WIlt iemand zijn CAP II BPO of BCS II BPO verkopen? :D:D hehe
Volgens mij heeft zijn moeder hem nooit genoeg aandacht gegeven en hij weet dat als hij zoiets zegt dat jullie zo reageren. Tis vast zijn manier om toch een beetje aandacht te krijgen. Tis wel zielig maar ik denk dat we wat medelijden moeten hebben met dat zielige stukje verdriet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar heb je dan ook een shieldbooster op je caracal? Anders moet hij het toch doorhebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 13:26:
Maar heb je dan ook een shieldbooster op je caracal? Anders moet hij het toch doorhebben?
Nope geen shieldbooster, en ook geen shieldhardners. Een ervaren pvp'er had iig wel geweten dat ik geen shieldtanker was, maargoed, dat was ie denk ik niet.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spreekt idd voor zich dat als een caracal niet shieldboost dat hij: armortankt, jammed of antifrig is met alleen extenders en dual web.
Iemand hier die al cap ships vliegt? Ik ben momenteel bezig met de skills voor een dread maar duurt best wel lang voordat ik hem echt goed kan vliegen met al die vage side skills voor jumpdrive enzo. Daarna ga ik door voor carrier aangezien dat dan niet zo heel ver weg is. ('paar' drone skills :P )
edit:
Vraag me dus af hoe dat werkt met dat jumpen naar zo'n field enzo

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2006 15:14 . Reden: wat vergeten :( ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 15:12:
Spreekt idd voor zich dat als een caracal niet shieldboost dat hij: armortankt, jammed of antifrig is met alleen extenders en dual web.
Iemand hier die al cap ships vliegt? Ik ben momenteel bezig met de skills voor een dread maar duurt best wel lang voordat ik hem echt goed kan vliegen met al die vage side skills voor jumpdrive enzo. Daarna ga ik door voor carrier aangezien dat dan niet zo heel ver weg is. ('paar' drone skills :P )
edit:
Vraag me dus af hoe dat werkt met dat jumpen naar zo'n field enzo
'k heb 5 dagen geleden een chimera gekocht, eigenlijk gewoon omdat ik wel capital ship wou, en dreads veel meer training zijn en ook nog best een stuk duurder. Heb inmiddels alle skills (carrier nog niet getrained maar wel al gekocht) maar krijg em pas delivered ergens midden feb. tot die tijd heb ik ook nog geen idee hoe dat allemaal werkt :)

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naja meer training, Dreads kun je ook vliegen als je een Carrier kan vliegen (met uitzondering van de Dread/Carrier skills :)) en bij Dread heb je Adv Weapon Upgrades lv5 nodig voor siege mode maar bij de Carrier heb je weer Drone Interfacing lv5 nodig om te kunnen vliegen :P

Naja, het kost me tijd maar scheppen krijgen we toch pas over 3 maand en dan moet ik toch wel kunnen vliegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 17:40:
Naja meer training, Dreads kun je ook vliegen als je een Carrier kan vliegen (met uitzondering van de Dread/Carrier skills :)) en bij Dread heb je Adv Weapon Upgrades lv5 nodig voor siege mode maar bij de Carrier heb je weer Drone Interfacing lv5 nodig om te kunnen vliegen :P

Naja, het kost me tijd maar scheppen krijgen we toch pas over 3 maand en dan moet ik toch wel kunnen vliegen :)
Advanced Weapon Upgrades naar lvl5 noem ik wel veel meer training. Drone Interfacing had ik al op 5, dat was nuttig om 10 drones te kunnen gebruiken "vroegah".
dreads zijn voor mij nog 2 maanden trainen maar carriers kan ik zo inhoppen :D (najah zo goed als dan) .

Daarbij komt ook nog is dat je voor een Capital shieldbooster vage shit als Tactical shield manipulation op 5 moet hebben, iets wat al helemaal zuigt qua trainings tijd :D Om nog maar niet te spreken over de Capital Shield Emitter.

Voorlopig word het voor mij toch meer een knuffel ship, af en toe ff undocken, ff kwijlen, ff knuffelen, en docken maar weer. Wie weet verkoop ik em over een maand wel weer ;)

[ Voor 22% gewijzigd door CRiMiNaL op 01-02-2006 20:15 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, idd als je drone interfacing al op lv5 hebt en in jou geval gok ik Caldari BS lv5 ook al dan kun je er redelijk vlug inhoppen :)

Maar idd, bij ons zal het eerste tijd ook gewoon knuffel schepen zijn, maar dan zijn we in iedergeval wel op Capital Schepen voorbereid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Als je in het forum post is de user name gelijk aan de naam van je login?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Correct gegokt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Calamor schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 18:29:
Als je in het forum post is de user name gelijk aan de naam van je login?
Je kan kiezen met welke van je 3 accounts je post, je kan wel instellen in je profiel welke character dat standaard is :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-09 21:15
Kan iemand mij een trial key sturen naar xxxxxxx ? Alvast bedankt.

[ Voor 15% gewijzigd door kellhus op 03-02-2006 06:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

KroeT

[...]

Kan je niet gewoon hier kijken dan?

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
website resolved wel, krijg alleen niets te zien...kan aan mijn DNS liggen though. Probeer het morgen nog wel eens. Dank iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

kellhus schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 21:47:
Kan iemand mij een trial key sturen naar XXXX@XXXX.XX ? Alvast bedankt.
Trial sent .... ik zou je e-mail ff uit je vorige post editen om spam te voorkomen :D

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Ik heb een nieuwe account genomen. Gewoon bij EVE zelf gaat heel makkelijk.
Dit heb ik gedaan omdat ik me IGN == user. Het nieuwe gaa ik ook voor betalen gelijk. En heb de fouten van de eerste keer gelijk recht gezet. Niet voor science gekozen maar custem. Kan je ook nog eens 5 punten verdelen over de char.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
CRiMiNaL schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 23:57:
[...]

Trial sent .... ik zou je e-mail ff uit je vorige post editen om spam te voorkomen :D
Thx and done. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voordat je begint met het betalen van je account maak eerst een "Trial Account" 14 dagen en betaal pas daarna, want 30 + 14 = 44 dagen ipv direct 30 dagen ;) gewoon zomaar een tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2006 @ 08:48:
Voordat je begint met het betalen van je account maak eerst een "Trial Account" 14 dagen en betaal pas daarna, want 30 + 14 = 44 dagen ipv direct 30 dagen ;) gewoon zomaar een tip
Ën, je kan natuurlijk een lange skill (6 dagen in het begin voor basic learning naar 5?), of een frigate V skill aan zetten als je character begint.
Denk trouwens ook even na als je de skills van je character selecteerd. Als je daar een beetje nadenkt, kan je beginnen met ~200K SP in plaats van 60K...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redwing schreef op woensdag 14 september 2005 @ 15:16:
En aangezien charisma momenteel super weinig gebruikt wordt voor nuttige skills zou ik die ook maar niet al te laag maken. Goede kans dat er straks wat nieuwe (goede) skills komen die charisma als primairy hebben.
Qua fighter character heb je ook een mix van alle attribs nodig: Support skills zoals cap recharge e.d. hebben intel nodig waardoor een mix inderdaad beter is. Echter als je enkel gaat voor research/production dan is vaak intel e.d. genoeg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basbarbrbarbr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-01 16:10
heeft iemand trouwens een leuke dominix setup voor Rat hunten in .0
heb nu een setup maar hij is het nét niet, heb de t2 skills voor de guns niet, verder kan ik de meeste t2 zooi erop zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Basbarbrbarbr schreef op maandag 06 februari 2006 @ 20:25:
heeft iemand trouwens een leuke dominix setup voor Rat hunten in .0
heb nu een setup maar hij is het nét niet, heb de t2 skills voor de guns niet, verder kan ik de meeste t2 zooi erop zetten.
ligt een beetje aan de rats die je hunt.....
een domi voor npc hunten is denk ik goed mogelijk maar je moet jezelf afvragen of je short of long range wil gaan.... Ik zou zoiets doen:

6x large blaster

1x sensor booster II
1x tracking computer II
1x webifier
2x cap recharger I

1x large tech II repper
1x medium tech II repper
4x active hardener
1x cap relay

+ shitload of dronesssss

moet eerlijk zeggen dat ik niet veel van domi's weet tho dus er zal vast wel iemand hier zijn die je een betere setup kan geven, ik vlieg zelf voornamelijk een mega-t en raven voor npc hunting dus ;) Anyway ik hoop dat je er wat aan hebt.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2006 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier al een machariel gevlogen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben tot nu toe nog met me poten van faction ships afgebleven omdat ze eigenlijk gewoon te duur zijn voor me liking.....

oh ennuh, onze alliance heeft gisteren een carrier neergehaald }) }) }) }) })

2006.02.06 21:20

Victim: WildCard
Alliance: G Alliance
Corp: SteelVipers
Destroyed: Nidhoggur
System: PF-346
Security: 0.0

Involved parties:

Name: Cmdr Patrick
Security: 0.1
Alliance: Cruel Intentions
Corp: Euphoria Released
Ship: Megathron
Weapon: Megathron

Name: Silvitni (laid the final blow)
Security: 1.2
Ship: Megathron
Weapon: Limited Mega Ion Blaster I

Name: Termy
Security: 5.0
Ship: Dominix
Weapon: Wasp II

Name: Bujie
Security: 4.2
Ship: Vagabond
Weapon: Vagabond

Name: Yaevep
Security: 4.9
Ship: Vagabond
Weapon: Vagabond

Name: Kertog
Security: 1.8
Ship: Ishtar
Weapon: Ishtar

Name: Mr Bigglesworth
Security: 1.4
Ship: Apocalypse
Weapon: Warrior I

Name: Morgina
Security: 2.3
Ship: Thorax
Weapon: Thorax

Name: Xarax Sparow
Security: 5.0
Alliance: G Alliance
Corp: SteelVipers
Ship: Catalyst
Weapon: 150mm Railgun I

Name: Shaemell Buttleson
Security: 1.4
Ship: Dominix
Weapon: ECM - Phase Inverter II

Destroyed items:

Brynn's Modified Sensor Booster
Drone Link Augmentor I
Armor Thermic Hardener II
Core X-Type Armor Explosive Hardener
Shadow Serpentis Armor Kinetic Hardener
Cap Recharger II
Capital Armor Repairer I
Large 'Solace' I Remote Bulwark Reconstruction
True Sansha Stasis Webifier
Tuvan's Modified Large Plasma Smartbomb
Hydrogen Isotopes, Qty: 14636 (Cargo)
Liquid Ozone, Qty: 800 (Cargo)
Firbolg (Drone Bay)
Templar (Drone Bay)
Einherji (Drone Bay)
Firbolg (Drone Bay)
Firbolg (Drone Bay)
Firbolg (Drone Bay)

Helaas was niemand van onze corp erbij, maar toch een leuke prestatie van onze alliance zou ik zeggen ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 11:25:

*knip*

Destroyed items:

Brynn's Modified Sensor Booster
Drone Link Augmentor I
Armor Thermic Hardener II
Core X-Type Armor Explosive Hardener
Shadow Serpentis Armor Kinetic Hardener
Cap Recharger II
Capital Armor Repairer I
Large 'Solace' I Remote Bulwark Reconstruction
True Sansha Stasis Webifier
Tuvan's Modified Large Plasma Smartbomb
Hydrogen Isotopes, Qty: 14636 (Cargo)
Liquid Ozone, Qty: 800 (Cargo)
Firbolg (Drone Bay)
Templar (Drone Bay)
Einherji (Drone Bay)
Firbolg (Drone Bay)
Firbolg (Drone Bay)
Firbolg (Drone Bay)

Helaas was niemand van onze corp erbij, maar toch een leuke prestatie van onze alliance zou ik zeggen ;p
Die carrier neerhalen stelt nietzoveel voor, isk wise dan. Maar wat ie gefit had was zo te zien wel 3 x z'n eigen value, nice kill, zeker tegen die stomme duitsers (NOFI, ik heb gewoon een hekel aan G)

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruT@LysT
  • Laatst online: 09-09 09:18

BruT@LysT

Fear and Loathing

Zow ik ben net met EVE Online beginnen, heb de trainingmissies erop zitten en ben nu wat heen en weer aan het transporteren mbv Agents enzo. Iemand handige tips voor een beginner? Is er btw een GoT groep oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BruT@LysT schreef op zondag 12 februari 2006 @ 15:32:
Zow ik ben net met EVE Online beginnen, heb de trainingmissies erop zitten en ben nu wat heen en weer aan het transporteren mbv Agents enzo. Iemand handige tips voor een beginner? Is er btw een GoT groep oid?
Hmmm the thread is nogal dood gegaan volgens mij.....

Handige tips:
-Zorg ervoor dat char selection de goede attributes hebt gegeven (de rest van de game kun je ze niet veranderen en het is zeer belangrijk voor je leertijd.
-Train learning skill.
-Ga in een corp, ze kunnen je veel leren en je kan er vaak ook wat sneller geld verdienen door gezamelijk stuff te doen (complex runnen of minen samen)
-Je kan agent missions blijven runnen zolang je in de gaten houdt dat als je genoeg missions doet voor een agent dan kun je een betere agent krijgen (let wel op dit zijn ook moeilijkere en/of zwaardere missies om te completen.

Natuurlijk kun je je vragen ook gewoon hier stellen zolang deze thread niet compleet sterft :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

psies :P

-ben nog steeds gelukkig :) nog ff en ik wordt 3 jaar :P

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
ik zit net 1 jaar in mn corp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Is er niet een chat channel in EVE voor alleen tweakers? Anders maak ik die wil in het weekend ff aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Laatst online: 20:50

ThaHandy

Discovery Channel

CCP heeft een skill tree uitgebracht waarop alle skills netjes gesorteerd is op type :)

http://www.eve-files.com/...-RMR_Skilltree_v4.01r.png

[ Voor 3% gewijzigd door ThaHandy op 14-02-2006 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

afaik heeft CCP die niet gemaakt, maar is deze gemaakt aan de hand van de Data-export die CCp heeft gemaakt :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calamor schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 21:20:
Is er niet een chat channel in EVE voor alleen tweakers? Anders maak ik die wil in het weekend ff aan.
Er was vroegah een GoT kanaal, alleen ben ik daar al een jaar niet meer ingeweest omdat het rustig was + ik heb al zo veel irritante kanalen die ik in de gaten moet houden :P

Verwijderd

Waar kan je goed mensen werven ? ik zoek mensen voor onze corp maar ken nou niet echt de goeie plek vinden, puur hollands dat wel .
Ben ook op recruitment channel geweest, en op eve-o staat er ook al een topic van ons.

• ravenger
in het kanaal Dutch :P

• Calamor
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 21:40:
Waar kan je goed mensen werven ? ik zoek mensen voor onze corp maar ken nou niet echt de goeie plek vinden, puur hollands dat wel .
Ben ook op recruitment channel geweest, en op eve-o staat er ook al een topic van ons.
Welke ras is jullie corp? Zit in een corp maar die zitten bijna alleen maar te mijnen en het is engels(is wel goed voor me engels). Maar zit tog wel liever in een NL's corp. Ik begin nog maar net. Ik wel de timecard. Maar gebruik het nog niet. Morgen en zaterdag kan ik misschien niet spelen dus heb ik 2 dagen extra :). Extra lange skill trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 13:04
Ik heb net m'n eerste anderhalve maand erop zitten, maar omdat ik het nu even wat drukker heb IRL heb ik m'n account laten suspenden.

Voordat dat gebeurde heb ik wel een skill aangezet om te trainen die een lange tijd zou duren. Nu weet ik echter niet zeker of dat deze ook door traint terwijl ik suspended ben. Weet een van jullie of dit werkt?
Kan helaas ook niet inloggen met mijn character om het te checken.

Over een tijdje wil ik natuurlijk wel weer verder. :) Tis echt een cool spel... Deed me meteen denken aan Frontier Elite (voor wie dat herkent :) ).

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
VyperX schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 00:07:
Voordat dat gebeurde heb ik wel een skill aangezet om te trainen die een lange tijd zou duren. Nu weet ik echter niet zeker of dat deze ook door traint terwijl ik suspended ben. Weet een van jullie of dit werkt?
Kan helaas ook niet inloggen met mijn character om het te checken.
Yup, die loopt gewoon door :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor zover ik weet blijft je skill inderdaad doortrainen terwijl je account suspended is. Ik heb het zelf nog nooit gedaan, maar ik heb meerdere mensen in game dit al eens zien doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 13:04
Alrighty! Thanks :)

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daar gaan ze lopen zeiken dat ik mijn kop moet houden :O
Calamor schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 23:27:
[...]

Welke ras is jullie corp? Zit in een corp maar die zitten bijna alleen maar te mijnen en het is engels(is wel goed voor me engels). Maar zit tog wel liever in een NL's corp. Ik begin nog maar net. Ik wel de timecard. Maar gebruik het nog niet. Morgen en zaterdag kan ik misschien niet spelen dus heb ik 2 dagen extra :). Extra lange skill trainen.
wij doen voornamelijk ook minen :+ maar doen ook wel aan missies

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2006 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja skills trainen door, was mooi toen ik 2 keer break nam....

caldari & amarr bs V 4tw! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 15:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
ik ben nu officieel gestopt met EVE.

dussuh, als iemand zin heeft mag hij topiccie deel 8 maken :) (als het er tijd voor is natuurlijk :P )

verders, twas fijn met jullie vliegen enzo, en take care in RL :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Can I have your stuff?!?! ;) ;)

Waarom ben je ermee gestopt eigenlijk, werd het saai of ben je een andere game gaan doen?

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij speelt ie liever WOW ;p

naja ik blame het hem niet, WOW is een fantastische spel, helaas gaat het bij mij op ten duur vervelen en wordt het grinden gewoon stomvervelend.

Eve heeft me op langere termijn wat meer kunnen boeien ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had het al op corpforum gezegd Chiel, jammer dat je stopt maar je had het laatste jaar al weinig meer gespeeld dus we waren al beetje voorbereid :)

En nee je kan niet zijn stuff hebben die krijg ik dan altijd nog eerst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Nieuwe Hardware is up and running now, dus laten we ff met z'n allen een stresstest houden.

Lees er meer over hier : http://myeve.eve-online.c...p?a=topic&threadID=297064

Als het forum tenminste up is.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STING
CRiMiNaL schreef op zondag 19 februari 2006 @ 11:39:
Nieuwe Hardware is up and running now, dus laten we ff met z'n allen een stresstest houden.

Lees er meer over hier : http://myeve.eve-online.c...p?a=topic&threadID=297064

Als het forum tenminste up is.
nieuwe HW up and running?
Dat zou toch pas aankomende dinsdag plaatsvinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

STINGnl schreef op zondag 19 februari 2006 @ 16:00:
[...]

nieuwe HW up and running?
Dat zou toch pas aankomende dinsdag plaatsvinden?
Wij gaan dinsdag pas over op de nieuwe hardware, maar de nieuwe cluster draait inmiddels al wel en is open voor testing.

Alleen om een of andere vage reden doet het forum het bij mij al sinds DT niet meer.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 15:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
Ben gestopt omdat ik iemand had die GRAAAAAAAG men account wilde en omdat ik simpelweg geen doelen meer had in EVEl.
Niets om naar te streven enzo.

en WOW is ook leuk, ook niet echt doel meer, maar komt vaker nieuwe content uit, dus dat houd het leuk. Eeuwige drijfveer voor betere gear is in WOW ook stuk beter he, je bent het niet kwijt als je aan snot geschoten word ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Je ben gewoon een sore loser Chiel ;) Maar, het is zeker jammer dat je ermee stopt. Je hebt mij en Kaas aan het EVEn gebracht immers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hampelman
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Tepel S,

Je weet hoe het hoort: Can I have your stuff? :9

Grapje. Jammer dat je gaat, hoop dat je je bedenkt. Veel mensen gaan weg en komen na verloop van tijd toch weer terug, er is geen betere MMORPG.
k ben na dik 2,5 jaar nog steeds een verslaafde... Er is dan ook nog steeds enorm veel te doen.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek je een trial? Dan kun je die hier aanvragen.