nou kerel, ik ben blij voor je, ik vind het leuk dat je op GoT speciaal een account hebt gemaakt om hierover op te scheppen, en ik waardeer je aanwezigheid erg

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
yep idd, beetje jammerVerwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 11:50:
lol
Volgensmij heeft hij nu dus zijn post weg gehaald.
Grote mond EN een watje....
Verwijderd
Verwijderd
Dit was trouwens me travel setup maar dat lijkt me ook wel duidelijk ;p
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2006 22:39 ]
Verwijderd
Of was het soms een gevalletje EvE spelen, met op de achtergrond draaiend je tv-kaart op het testbeeld van Ned.3
Verwijderd
Als je met je RMB op dat driehoeje rechtsonder de afbeelding met je cap en shield/armor/hull klikt dan zie je daar een optie ´show readouts´ of iets dergelijks. Je kan in je settings volgens mij ook nog instellen of je de absolute waardes of percentages getoond wil hebben.STINGnl schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 05:52:
Wat ik me nou al een hele tijd afvraag, hoe krijg je die numerieke shield, armor, hull stats er boven?
Verwijderd
yep in de general settings tab is er een optie aan de linkerkant die van % naar nummers omzet. Moet je ff kijken, je vind 'm wel ;pVerwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 07:42:
[...]
Als je met je RMB op dat driehoeje rechtsonder de afbeelding met je cap en shield/armor/hull klikt dan zie je daar een optie ´show readouts´ of iets dergelijks. Je kan in je settings volgens mij ook nog instellen of je de absolute waardes of percentages getoond wil hebben.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2006 09:44 ]
Het reizen blijft het hele spel zo. Natuurlijk zijn er wel snellere schepen, die het reizen enigsinds verkorten. Als nieuweling in de game zou je kunnen kijken naar een shuttle; wanneer je alleen hoeft te reizen en niets hoeft te vervoeren is dit het ideale vervoermiddel.DeepSeven schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 11:06:
Wow, nooit geweten dat vliegen met een ruimteschip zo leuk kon zijn. Ik ben nu net met de 14day trial begonnen, en tot nu toe bevalt het me erg goed. Tutorials was wat lang, maar ook erg nodig. Muziek is echt ge-wel-dig, niet normaal. Spel voelt erg goed en uniek aan.
Ik ben nu compleet klaar met de tutorial, en ben een beetje missie's aan het doen en aan het minen. Moet wel zeggen dat reizen echt super lang duurt, ik reis dan wel safe natuurlijk (newb), maar bij 5 jumps of meer kan je wel koffie gaan halen, blijft dit het hele spel zo?
Verder heb ik al veel gelezen, maar wou ik vragen om mensen nog wat tips hadden in grote lijnen? Vooral qua skills en classes zit ik een beetje vast omdat ik geen idee heb waar je je allemaal naartoe kunt werken. Welke dingen moet je vooral wel/niet doen?
[ Voor 15% gewijzigd door DeepSeven op 26-01-2006 11:41 ]
Verwijderd
skills kan je kopenDeepSeven schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 11:38:
Ik herrinner me dat ik die learning skill in het begin kon kiezen (bij schools geloof ik), die heb ik dus niet gekozen. Kan ik die nu nog ergens halen om te trainen?
Heb het al, mods in rookie channel.
... MMORPG Addict.
Verwijderd
Werken insta's dan nog? Dacht dat ze uitgeschakeld waren ooit eens.CRiMiNaL schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 12:47:
Als je een route tussen system A en B hebt die je erg vaak vliegt, is het ook waard om bookmarks te maken, daarmee hoef je de gate niet meer te approachen en dat scheelt dus een hoop tijd, het kost alleen wel wat tijd om ze te maken.
Geef me maar even een gil als je wil weten hoe
Verwijderd
Verwijderd
Geloof dat er ooit eens sprake was geweest van een skill die je kon trainen zodat je dichter op een gate kon landen ter vervanging van instajumps.... Vraag me trouwens af of bm's werkelijk ooit zullen verdwijnen, het zal zeker niet goed vallen bij de spelers als er geen vervangend systeem komt voor de werkelijke insta. (bijvoorbeeld een skill die op rank 5 je nog steed maar op 5km van de gate land) Dat pikt de community denk ik niet ;pVerwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 13:15:
Nee hebben ze nog steeds niet gedaan, ze willen eerst een ander soort iets er voor verzinnen voordat ze bm's weghalen.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2006 14:01 ]
Die BM vervanging gaat er komen, veroorzaakt teveel lag en is erg zwaar voor de server. De vraag is alleen hoe nauwkeurig de skill gaat wordenVerwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 14:00:
[...]
Geloof dat er ooit eens sprake was geweest van een skill die je kon trainen zodat je dichter op een gate kon landen ter vervanging van instajumps.... Vraag me trouwens af of bm's werkelijk ooit zullen verdwijnen, het zal zeker niet goed vallen bij de spelers als er geen vervangend systeem komt voor de werkelijke insta. (bijvoorbeeld een skill die op rank 5 je nog steed maar op 5km van de gate land) Dat pikt de community denk ik niet ;p
anyway bm's werken nog steeds alleen het copieëren is generfd laten we maar zeggen ;p
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
hmmmm onze warp bubbles werken goed hoorStarLite schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 14:27:
[...]
Die BM vervanging gaat er komen, veroorzaakt teveel lag en is erg zwaar voor de server. De vraag is alleen hoe nauwkeurig de skill gaat worden
Maar CCP gaat het nieuwe systeem pas invoeren als ze warp-bubbles hebben gefixt, want die krengen werken de helft van de tijd niet goed
Denk 't niet echt. Dit zijn objecten die verder niet bewegen en waar dus verder ook niets aan berekend hoeft te worden.ravenger schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 16:36:
och volgens mij zorgen alle secured cans overal ook voor best veel lag.
[removed]
Verwijderd
Dude schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 18:36:
[...]
Dude, dat probleem heb ik ook man: Uberspace en Ubercrow en gate
[ Voor 30% gewijzigd door Westerterp op 26-01-2006 23:18 ]
Die Uberspace is dat geen Q-net uit star trek?Dude schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 18:36:
[...]
Dude, dat probleem heb ik ook man: Uberspace en Ubercrow en gate
ROFLDude schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 19:37:
Ja, zo krijg ik het vaak ook, als ik twee Eve clients run of Eve + WoW. Meestal ineens heel erg als ik een van beide afsluit. Ik was eerst bang dat mijn videokaart langzaam aan het doodgaan was.
Ik zal eens kijken of ik nog andere screenshot heb.
//edit
Space Invaders? en Messed up station
... MMORPG Addict.
Alles is mogelijk, dat maakt EVE zo aantrekkelijk voor de meeste van ons. Tijdens je char. creation vind ik zelf maar 2 dingen belangerijk :DeepSeven schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 12:37:
Is het mogelijk om een miner/builder en pvper te worden? Of kost dat teveel tijd aan skills? Ik heb die tutorials gelezen op de site maar die zeggen dat je van te voren moet kiezen. En hoe belangrijk is de character creation? Ik heb maar wat dingen ingevuld omdat ik nog geen idee had wat ik wilde.
Ik ga waarschijnlijk door met eve online (na de trial) dus wil graag wat zekerheid ipv maar wat zitten aanklooien met me char.
[ Voor 4% gewijzigd door CRiMiNaL op 27-01-2006 12:54 ]
... MMORPG Addict.
Verwijderd
Dat we al tijden qua capaciteit achter de feiten aanlopen is natuurlijk minder.Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 14:00:
Nog even over die BM weghalen.
Ik vind het zwaar irritant dat CCP zoveel mogelijk mensen online wil hebben terwijl het technisch helemaal niet mogelijk is.
Maw de huidige leden zijn de sigaar als er meer nieuwe leden bijkomen.
Gewoon niet meer dan 10k mensen online en lekker meerdere (database) servers gaan gebruiken.
Als het ZÓ simpel was, had CCP dat al lang gedaanVerwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 14:00:
Gewoon niet meer dan 10k mensen online en lekker meerdere (database) servers gaan gebruiken.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
[ Voor 14% gewijzigd door Calamor op 28-01-2006 10:06 ]
Verwijderd
GTC zorgen vooral voor het macro mining probleem denk ik, niet zozeer cheaten. Tis wel een bevordering van ebay activiteiten maar dan legaal....ravenger schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 02:48:
Nou het scheelt, je hoeft het spel niet te kopen. Verder vind ik timecards echt sucken, ik ben er principieel tegen omdat het cheaten bevordert. Niet dat ik denk dat jij dat van plan bent hoor
[ Voor 69% gewijzigd door Calamor op 31-01-2006 15:58 ]
Verwijderd
Ik zou zeggen klik even op info van de BP en kijk onder discription.Calamor schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 09:38:
Ik heb de skill blueprints wat kan je er mee doen?
Wat wil je ermee doen ? Je hebt skills om bij het bouwen minder mins nodig te hebben, sneller een blueprint te analyseren(verbeteren -> minder tijd/mins nodig voor bouwen), meer factory's tegelijk te kunnen gebruiken etc. Voor alles in Eve is zo ongeveer wel een skill nodigCalamor schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 09:38:
Ik heb de skill blueprints wat kan je er mee doen?
Sorry ik zeg het helemaal verkeert.
Ik heb voor science gekozen. En dan heb je een paar skills om met blueprints te werken. Alleen moet ik nog ff zoeken hoe het in het werk gaat. En dat is ook met jobs.
[removed]
Yup, je account blijft doorlopen, ongeacht wat de status van je account is [zelf als je gabanned bent gaat je tranining doorDutchCommando schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 23:23:
Train je als je account afloopt nog wel de skill die je op dat moment aan het leren was nog door? Aangezien ik EVE atm niet veel speel zou dat veel schelen. (Trackmania Nations addict).
\o/
Verwijderd
... MMORPG Addict.
Verwijderd
Volgens mij heeft zijn moeder hem nooit genoeg aandacht gegeven en hij weet dat als hij zoiets zegt dat jullie zo reageren. Tis vast zijn manier om toch een beetje aandacht te krijgen. Tis wel zielig maar ik denk dat we wat medelijden moeten hebben met dat zielige stukje verdriet.Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 09:27:
WIlt iemand zijn CAP II BPO of BCS II BPO verkopen? :D:D hehe
Verwijderd
Nope geen shieldbooster, en ook geen shieldhardners. Een ervaren pvp'er had iig wel geweten dat ik geen shieldtanker was, maargoed, dat was ie denk ik niet.Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 13:26:
Maar heb je dan ook een shieldbooster op je caracal? Anders moet hij het toch doorhebben?
... MMORPG Addict.
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2006 15:14 . Reden: wat vergeten :( ]
'k heb 5 dagen geleden een chimera gekocht, eigenlijk gewoon omdat ik wel capital ship wou, en dreads veel meer training zijn en ook nog best een stuk duurder. Heb inmiddels alle skills (carrier nog niet getrained maar wel al gekocht) maar krijg em pas delivered ergens midden feb. tot die tijd heb ik ook nog geen idee hoe dat allemaal werktVerwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 15:12:
Spreekt idd voor zich dat als een caracal niet shieldboost dat hij: armortankt, jammed of antifrig is met alleen extenders en dual web.
Iemand hier die al cap ships vliegt? Ik ben momenteel bezig met de skills voor een dread maar duurt best wel lang voordat ik hem echt goed kan vliegen met al die vage side skills voor jumpdrive enzo. Daarna ga ik door voor carrier aangezien dat dan niet zo heel ver weg is. ('paar' drone skills)
edit:
Vraag me dus af hoe dat werkt met dat jumpen naar zo'n field enzo
... MMORPG Addict.
Verwijderd
Advanced Weapon Upgrades naar lvl5 noem ik wel veel meer training. Drone Interfacing had ik al op 5, dat was nuttig om 10 drones te kunnen gebruiken "vroegah".Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 17:40:
Naja meer training, Dreads kun je ook vliegen als je een Carrier kan vliegen (met uitzondering van de Dread/Carrier skills) en bij Dread heb je Adv Weapon Upgrades lv5 nodig voor siege mode maar bij de Carrier heb je weer Drone Interfacing lv5 nodig om te kunnen vliegen
Naja, het kost me tijd maar scheppen krijgen we toch pas over 3 maand en dan moet ik toch wel kunnen vliegen
[ Voor 22% gewijzigd door CRiMiNaL op 01-02-2006 20:15 ]
... MMORPG Addict.
Verwijderd
Je kan kiezen met welke van je 3 accounts je post, je kan wel instellen in je profiel welke character dat standaard isCalamor schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 18:29:
Als je in het forum post is de user name gelijk aan de naam van je login?
\o/
[ Voor 15% gewijzigd door kellhus op 03-02-2006 06:53 ]
Peace is not simply the absence of war.
Trial sent .... ik zou je e-mail ff uit je vorige post editen om spam te voorkomenkellhus schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 21:47:
Kan iemand mij een trial key sturen naar XXXX@XXXX.XX ? Alvast bedankt.
... MMORPG Addict.
Thx and done.CRiMiNaL schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 23:57:
[...]
Trial sent .... ik zou je e-mail ff uit je vorige post editen om spam te voorkomen
Verwijderd
Ën, je kan natuurlijk een lange skill (6 dagen in het begin voor basic learning naar 5?), of een frigate V skill aan zetten als je character begint.Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2006 @ 08:48:
Voordat je begint met het betalen van je account maak eerst een "Trial Account" 14 dagen en betaal pas daarna, want 30 + 14 = 44 dagen ipv direct 30 dagengewoon zomaar een tip
Verwijderd
Qua fighter character heb je ook een mix van alle attribs nodig: Support skills zoals cap recharge e.d. hebben intel nodig waardoor een mix inderdaad beter is. Echter als je enkel gaat voor research/production dan is vaak intel e.d. genoeg.redwing schreef op woensdag 14 september 2005 @ 15:16:
En aangezien charisma momenteel super weinig gebruikt wordt voor nuttige skills zou ik die ook maar niet al te laag maken. Goede kans dat er straks wat nieuwe (goede) skills komen die charisma als primairy hebben.
Verwijderd
ligt een beetje aan de rats die je hunt.....Basbarbrbarbr schreef op maandag 06 februari 2006 @ 20:25:
heeft iemand trouwens een leuke dominix setup voor Rat hunten in .0
heb nu een setup maar hij is het nét niet, heb de t2 skills voor de guns niet, verder kan ik de meeste t2 zooi erop zetten.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2006 20:45 ]
Verwijderd
Die carrier neerhalen stelt nietzoveel voor, isk wise dan. Maar wat ie gefit had was zo te zien wel 3 x z'n eigen value, nice kill, zeker tegen die stomme duitsers (NOFI, ik heb gewoon een hekel aan G)Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 11:25:
*knip*
Destroyed items:
Brynn's Modified Sensor Booster
Drone Link Augmentor I
Armor Thermic Hardener II
Core X-Type Armor Explosive Hardener
Shadow Serpentis Armor Kinetic Hardener
Cap Recharger II
Capital Armor Repairer I
Large 'Solace' I Remote Bulwark Reconstruction
True Sansha Stasis Webifier
Tuvan's Modified Large Plasma Smartbomb
Hydrogen Isotopes, Qty: 14636 (Cargo)
Liquid Ozone, Qty: 800 (Cargo)
Firbolg (Drone Bay)
Templar (Drone Bay)
Einherji (Drone Bay)
Firbolg (Drone Bay)
Firbolg (Drone Bay)
Firbolg (Drone Bay)
Helaas was niemand van onze corp erbij, maar toch een leuke prestatie van onze alliance zou ik zeggen ;p
... MMORPG Addict.
Verwijderd
Hmmm the thread is nogal dood gegaan volgens mij.....BruT@LysT schreef op zondag 12 februari 2006 @ 15:32:
Zow ik ben net met EVE Online beginnen, heb de trainingmissies erop zitten en ben nu wat heen en weer aan het transporteren mbv Agents enzo. Iemand handige tips voor een beginner? Is er btw een GoT groep oid?
traktor scratch!
[ Voor 3% gewijzigd door ThaHandy op 14-02-2006 22:30 ]
\o/
Verwijderd
Er was vroegah een GoT kanaal, alleen ben ik daar al een jaar niet meer ingeweest omdat het rustig was + ik heb al zo veel irritante kanalen die ik in de gaten moet houdenCalamor schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 21:20:
Is er niet een chat channel in EVE voor alleen tweakers? Anders maak ik die wil in het weekend ff aan.
Verwijderd
Welke ras is jullie corp? Zit in een corp maar die zitten bijna alleen maar te mijnen en het is engels(is wel goed voor me engels). Maar zit tog wel liever in een NL's corp. Ik begin nog maar net. Ik wel de timecard. Maar gebruik het nog niet. Morgen en zaterdag kan ik misschien niet spelen dus heb ik 2 dagen extraVerwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 21:40:
Waar kan je goed mensen werven ? ik zoek mensen voor onze corp maar ken nou niet echt de goeie plek vinden, puur hollands dat wel .
Ben ook op recruitment channel geweest, en op eve-o staat er ook al een topic van ons.
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
Yup, die loopt gewoon doorVyperX schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 00:07:
Voordat dat gebeurde heb ik wel een skill aangezet om te trainen die een lange tijd zou duren. Nu weet ik echter niet zeker of dat deze ook door traint terwijl ik suspended ben. Weet een van jullie of dit werkt?
Kan helaas ook niet inloggen met mijn character om het te checken.
[removed]
Verwijderd
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
Verwijderd
daar gaan ze lopen zeiken dat ik mijn kop moet houden
wij doen voornamelijk ook minenCalamor schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 23:27:
[...]
Welke ras is jullie corp? Zit in een corp maar die zitten bijna alleen maar te mijnen en het is engels(is wel goed voor me engels). Maar zit tog wel liever in een NL's corp. Ik begin nog maar net. Ik wel de timecard. Maar gebruik het nog niet. Morgen en zaterdag kan ik misschien niet spelen dus heb ik 2 dagen extra. Extra lange skill trainen.
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2006 12:26 ]
Battle.net Spud#2543
\o/
Verwijderd
Verwijderd
... MMORPG Addict.
nieuwe HW up and running?CRiMiNaL schreef op zondag 19 februari 2006 @ 11:39:
Nieuwe Hardware is up and running now, dus laten we ff met z'n allen een stresstest houden.
Lees er meer over hier : http://myeve.eve-online.c...p?a=topic&threadID=297064
Als het forum tenminste up is.
Wij gaan dinsdag pas over op de nieuwe hardware, maar de nieuwe cluster draait inmiddels al wel en is open voor testing.STINGnl schreef op zondag 19 februari 2006 @ 16:00:
[...]
nieuwe HW up and running?
Dat zou toch pas aankomende dinsdag plaatsvinden?
... MMORPG Addict.
Battle.net Spud#2543
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq