Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 19:08:
haha, ik heb vanaf 8 augustus geen verbinding gehad... we hebben net gebeld.. en er werd ons verteld dat we a.s maandag/dinsdag bericht krijgen wat ze eraan gaan doen.. ze zeiden dat het waarschijnlijk aan de afstand van de centrale naar ons ligt.. er zit dus te weinig kracht op de lijn , en die willen ze dus gaan verhogen. Ik denk dat wanadoo te weinig internet data heeft voor alle mensen met family.. dat de servers van hun het gewoon niet aankunnen om zoveel mensen internet te geven, en dat ze dus meer server of iets anders neer moeten pleuren

voor de rest kan ik het ook niet anders verzinnen jongens

ik kreeg gisteren ongeveer het zeflde te horen
een onverwacht groot aantal aanmeldingen zorgt voor een zwakke server en die server gooit de mensen die het langst connected zijn eraf
althans dat is bij mij zo
want ik ken nog iemand met een livebox een die zet iedere keer zijn pc uit en ik laat em 's nachts wel eens aan en dan ben ik er 's middag's uit school afgegooit en hij die zijn pc 's morgens had aangezet niet
dus dat is mijn ervaring
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 21:44:
Jongens dat wanadoo geval lijkt perfect en voor zo ver ik kan nagaan zijn er maar enp paar (stuk of 10) mense die egt problemen hebben! En laat dat dan net mensen zijn die met de livebox klieren en over dichtgetimmerde poorten zeuren! Dus conclusie als je normaal volgens de bedoeling dat ding gebruikt en niet allemaal extra dingen uitprobeert behoort t gewoon te werken!
Ga t toch maar proberen (nu nog niet kan pas eind september vanwege asdat direct abbo lopend hebbende ook bij wanadoo)
sorry maar zon bericht kan ik echt niet on aangemerkt laten passeren
het zijn niet 10 mensen die problemen hebben het zijn er wel honderden
niet alleen dit forum staat vol met klachten
en ik heb buiten het open gooien van de poort voor irc niks veranderd en het heeft hier nooit goed gewerkt
met de poort dicht of open het maakt geen bal uit
en als somige mensen al bijna een maand moeten wachtte wil dat toch echt zeggen dat ze het zelf ook gewoon niet weten
sorry maar mooi weer spelen doe ik niet aan mee
het is gewoon op veel plaatsen in nederland niet goed voor mekaar ze hebben het gewoon niet goed getest. en dat heeft eigenlijk maar 2 reden kpn met zijn bijdehante bel-actie en geld
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 22:32:
Mensen, Ik heb nu alweer een tijdje ADSL Family maar ik blijf het probleem houden dat de verbinding gewoon soms helemaal weg valt.
Nadat ik de verbinding hersteld heb doet tie het gewoon weer maar toch is dit heel erg vervelend.
Ik werk met de Wifi Livebox! En alles is goed aangesloten!
Wie kan mij helpen?????
nou dat heb ik dus ook bereid je maar vast voor want de livebox op zich werkt al beneden niveau maar draadloos is helemaal dramatisch
ik heb er al 3 weken ellende, bloed, zweet en tranen in zitten om het maar ff zo te zeggen(bloed en zweet trouwens echt)
ik zou ze morgen gelijk bellen
en zaterdag weer en maandag weer
ik denk dat er een productie fout is in de huidige serie en als je snel bent dan heb je kans dat je er niet helemaal af vliegt net zoals ik
maar bij mij is het wifi signaal ook dus nooit goed geweest
hmm bij mij hebben nooit alle lampjes geknipperd ik begin steeds meer te geloven dat die live"pain-in-the-ass"box gewoon helemaal nooit heeft geupdate en dus gewoon stuk is
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 22:13:
Gasten,
Ik heb hier een Alcatel 510 modem + een Livebox liggen. Beiden hebben hetzelfde probleem, de lijn valt gewoon weg. Zelfs medewerkers van Wanadoo hebben dit probleem

....
Ik merk zelfs dat de pingtijden iets beter zijn met Livebox.
Het vreemde is dat ik gisteravond om de 30 min. van de lijn werd gegooid.
Normaal is dit om de 5 min..
Volgens Wanadoo zijn er problemen met de wijkcentrale's. Laat dit nou van KPN zijn !!!
Mmm Wanadoo had toch een conflict met KPN ?
Cybercop
in die wijcentrales staat denk ik zowel een server van wanadoo en van kpn
althans dat lijkt mij wel anders is het geen eigen service
dat zou dan 10 procent zijn

(of is het nog minder?)
[
Voor 255% gewijzigd door
Mili op 09-09-2005 01:38
]