In Amsterdam ook alles heel soom
Hier is het ook VET MIS !!!Eindhoven schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 21:00:
Nou hier in Eindhoven is het ook prijs. Veel sites helemaal niet te benaderen, andere zijn rete traag en er is ontzettend veel packetloss.
KLOTE MET DE BOK
ik zit er ook over te denken om over te stappen op adsl2+ nou is mijn vraag zou ik een beetje van de snelheid kunnen genieten? kpn heeft ooit een meting gedaan ik zou ongeveer 2.8 km van de centrale afzitten.
dit kon ik vinden in mn huidige modem:
Any good
?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| Dsl DSL Flavour = ADSL over POTS Reserved Bandwidth (kbit/s) up/down = 1024 / 7584 Uptime = 2d 22:06 kBytes Tx/Rx = 1341801 / 6685049 Properties Output Power (dBm) up/down = 12.0 / 19.5 Attenuation (dB) up/down = 21.0 / 34.0 Noise Margin (dB) up/down = 6.0 / 3.5 Vendor Id (local/remote) = ALCB / ALCB Statistics Loss of signal (local/remote) = 0 / 0 Loss of power (local/remote) = 0 / 0 Loss of framing (local/remote) = 0 / 0 Errored Seconds (local/remote) = 7864 / 549 Loss of link (remote) = 0 |
Any good
Anoniem: 150995
Ook in Spijkenisse al dagen last van een onstabiel Internet.... sinds ze die telefoon hebben is het eigenlijk kut (heb zelf geen telefoon van ze) maar kan me niet voorstellen dat het daaraan kan liggen.
Voor de mensen die Emule gebruiken en probs hebben met de Low-id moet je ff hier kijken :
http://www.oeshare.biz/forum/index.php?showtopic=13295
als je nog geen lid bent dan moet je ff registreren.
Voor de mensen die Emule gebruiken en probs hebben met de Low-id moet je ff hier kijken :
http://www.oeshare.biz/forum/index.php?showtopic=13295
als je nog geen lid bent dan moet je ff registreren.
Anoniem: 151054
Het ip nummer wat je van het modem krijgt (kun je zien via IPconfig) even 'vastzetten' en de default gateway LEEG latenbrandon schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 21:00:
Ik heb op mijn werk al verschillende collega's die niet meer met VPN kunnen inloggen via Versatel op ons netwerk. Betreft Cisco
Wat zijn jullie ervaringen, de helpdesk zegt dat het niet ondersteund wordt.
5183
Websites openen is een trama hier. Traceroutes zien er fatsoenlijk uit en downloaden van FTP's en nieuwsgroepen van bv. Eweka geen enkel probleem.
Lijkt erop of er ergens een corerouter die ons mooi HTTP verkeer geeft staat te stuiteren
Lijkt erop of er ergens een corerouter die ons mooi HTTP verkeer geeft staat te stuiteren

5183
Nu ik het net zo neerzet kan ik me trouwens voorstellen dat er ergens een router staat te eikelen die niet meer sessies aankan. Heb het thuis met een Draytek gehad dat ik na paar uur niet meer kon internetten omdat sessies die ik opbouwde (bv. bij bezoek van website etc) niet op tijd werden vrijgegeven. Maybe moet Versatel daar is gaan loeren
Ze hebben een update op de decoder doorgevoerd (althans bij mij). Ik heb nu Talpa erbij, en ik kan de herhalingen van BB zien. Waarschijnlijk zijn hierdoor de problemen ontstaan. Aan het begin van de avond had ik een rood lampje, nu kan ik weer internetten, alleen is alles weer traag. Eigenlijk hetzelfde als een aantal dagen geleden toen iedereen dit had.
HODL
Ik had ook aan het begin van de avond een rood lichtje, maar moest toch weg,
sindsdien talpa erbij (welis waar op zwart op dit moment, maar hij zit er al wel tussen)
verbinding is qua snelheid goed, qua verbindingen maken niet best... op dit moment ff via een proxy online, anders werkt het gewoon niet
sindsdien talpa erbij (welis waar op zwart op dit moment, maar hij zit er al wel tussen)
verbinding is qua snelheid goed, qua verbindingen maken niet best... op dit moment ff via een proxy online, anders werkt het gewoon niet
Anoniem: 128052
O dat is wel handig. Talpa DigitaalRalphie schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 22:45:
Ze hebben een update op de decoder doorgevoerd (althans bij mij). Ik heb nu Talpa erbij, en ik kan de herhalingen van BB zien. Waarschijnlijk zijn hierdoor de problemen ontstaan. Aan het begin van de avond had ik een rood lampje, nu kan ik weer internetten, alleen is alles weer traag. Eigenlijk hetzelfde als een aantal dagen geleden toen iedereen dit had.

Leuk als er een goede film op is.
Prima lijnjoon schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 21:37:
ik zit er ook over te denken om over te stappen op adsl2+ nou is mijn vraag zou ik een beetje van de snelheid kunnen genieten? kpn heeft ooit een meting gedaan ik zou ongeveer 2.8 km van de centrale afzitten.
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 Dsl DSL Flavour = ADSL over POTS Reserved Bandwidth (kbit/s) up/down = 1024 / 7584 Uptime = 2d 22:06 kBytes Tx/Rx = 1341801 / 6685049 Properties Output Power (dBm) up/down = 12.0 / 19.5 Attenuation (dB) up/down = 21.0 / 34.0 Noise Margin (dB) up/down = 6.0 / 3.5 Vendor Id (local/remote) = ALCB / ALCB Statistics Loss of signal (local/remote) = 0 / 0 Loss of power (local/remote) = 0 / 0 Loss of framing (local/remote) = 0 / 0 Errored Seconds (local/remote) = 7864 / 549 Loss of link (remote) = 0
Any good?
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
5183
Welke proxy? Ik was er nl. ook naar aan het zoekenplankie schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 22:56:
Ik had ook aan het begin van de avond een rood lichtje, maar moest toch weg,
Anoniem: 148037
Hier in Woerden zijn de nederlandse sites ook zo traag als een drol door de bocht...
Om te posten op GoT duurt minimaal 10 minuten...;-(
5183
Dat is dus een van de weinige dingen die hier nog wel werkt, het posten. Het openen van de topics duurt hier paar minuten maar posten gaat in 1x goed steeds. Krijg wel niet de u hebt gepost pagina maar berichten komen er wel linea recta op te staan!Anoniem: 148037 schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 23:36:
Hier in Woerden zijn de nederlandse sites ook zo traag als een drol door de bocht...
Ik zit ook te kijken naar dit abbonement. Net de topic start doorgelezen, maar nu lees ik hier dat iedereen veel problemen heeft met dit internet.. Dat brengt mij toch weer aan het twijfelen. Is dit nou vaak zo? Of valt het wel mee? Ik heb nu 1,6Mbit verbinding via Tiscali waar ik nooit problemen mee heb, wil wel stabiel internet.
En nog een vraagje: Moet je in de toekomst ook meer gaan betalen voor dat voetbal? of kan je dat gewoon weg laten vallen tegen die tijd?
B.V.D.
En nog een vraagje: Moet je in de toekomst ook meer gaan betalen voor dat voetbal? of kan je dat gewoon weg laten vallen tegen die tijd?
B.V.D.
[ Voor 19% gewijzigd door Lefty_38 op 02-09-2005 23:49 ]
Q6600 | 4GB | 24" Dell 2407-HC | Logitech Z-5500 | iPhone 4
Laat versatel a.u.b. links liggen!
Het is vanaf dag 1 al drama
Wat heb je aan 20Mb als het de helft v/d tijd niet werkt
Vooral na 17.00uur is het zwaar K*T
Zonder voetbal geen 20Mb dsl
[ Voor 9% gewijzigd door fast-server op 02-09-2005 23:58 ]
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Oke bedankt dan blijf ik nog ff bij tiscali... liever stabiel en "langzaam"
Q6600 | 4GB | 24" Dell 2407-HC | Logitech Z-5500 | iPhone 4
5183
Ik heb het maar ff opgelost door de VPN van me werk te misbruikenplankie schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 22:56:
Het is alweer over bij mij. Denk dat het gewoon kwam door updaten van Decorder. (Talpa via decorder wert bij mij gewoon prima)fast-server schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 23:57:
Anoniem: 42753
dus je hebt wel talpa erbij. werken de admin links btw nog voor de modem?Anoniem: 128052 schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 00:07:
[...]
Het is alweer over bij mij. Denk dat het gewoon kwam door updaten van Decorder. (Talpa via decorder wert bij mij gewoon prima)
en ach ja BBNED DSL2+ mensen worden opgeleverd met een 512 KBIT/s profiel! Lekker bezig
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 42753 op 03-09-2005 01:01 ]
Nog steeds traag internet hier (Apeldoorn)
Lijkt hetzelfde euvel als eerder deze week. Pagina's die traag laden (packetloss).

Hier ook in Den Haag, wel iets sneller dan gisteravond. Heb er gisteravond ook een uurtje uit gelegen ongeveer.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Sorry, maar dit vind ik echt een waardeloze beredenering.fast-server schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 23:57:
...omdat het bij jou niet goed werkt, zou het voor heel Nederland niet werken.
Ik heb het nu ruim 4 weken en ik heb 1 kleine storing en sinds een paar dagen het packet-loss-verhaal. Nieuws downloaden gaat nog steeds als een gek. TV/voetbal werkt prima.
Tuurlijk heb ik melding van de klachten gemaakt, maar zo lang het wordt verholpen, is het toch OK?
Schraal voor je als je veel problemen hebt, maar daar zou Versatel je voor moeten compenseren.
Dring daar ook op aan.
En wees er zeker van, dat het probleem niet bij jou ligt.
Je hebt dus geen telefoon-aftap voor de splitter bijv.? -> dat was 1 van de redenen waar een aantal tweakers hier last van hadden...
Als je met dat complete verhaal aankomt bij Versatel, moeten ze echt actie ondernemen om het te fixen, maar geef ze ook een kans.
Succes man!
Sad but true,
Versatel heeft veel problemen, en het lijkt wel met de dag erger te worden,
Ik zit week al zonder tv, en internet op 56k speed sinds 3 dagen (http).
Reageren op emails doen ze na een week met een standaard zin.
Ik wacht het nog even af, maar contractbreuk lijkt mij eerder een optie dan afwachten tot ze zaakjes hebben opgelost.
Versatel heeft veel problemen, en het lijkt wel met de dag erger te worden,
Ik zit week al zonder tv, en internet op 56k speed sinds 3 dagen (http).
Reageren op emails doen ze na een week met een standaard zin.
Ik wacht het nog even af, maar contractbreuk lijkt mij eerder een optie dan afwachten tot ze zaakjes hebben opgelost.
Hier sluit ik me helemaal bij aan!!Anoniem: 148037 schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 09:18:
[...]
Sorry, maar dit vind ik echt een waardeloze beredenering.
...omdat het bij jou niet goed werkt, zou het voor heel Nederland niet werken.
Ik heb het nu ruim 4 weken en ik heb 1 kleine storing en sinds een paar dagen het packet-loss-verhaal. Nieuws downloaden gaat nog steeds als een gek. TV/voetbal werkt prima.
Tuurlijk heb ik melding van de klachten gemaakt, maar zo lang het wordt verholpen, is het toch OK?
Schraal voor je als je veel problemen hebt, maar daar zou Versatel je voor moeten compenseren.
Dring daar ook op aan.
En wees er zeker van, dat het probleem niet bij jou ligt.
Je hebt dus geen telefoon-aftap voor de splitter bijv.? -> dat was 1 van de redenen waar een aantal tweakers hier last van hadden...
Als je met dat complete verhaal aankomt bij Versatel, moeten ze echt actie ondernemen om het te fixen, maar geef ze ook een kans.
Succes man!
Hoe zit het dan eigenlijk met het tweede jaar ? Je krijgt in het eerste jaar het voetbal er gratis bij maar moet je in het tweede jaar daar voor gaan betalen ? (heb er niks over kunnen vinden).bjck schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 22:44:
krijgen het voetbal het eerste jaar er gratis bij en betalen alleen het ADSL abo, a € 39,95 per maand.
't is hier nog steed erg slecht met het laden van de pagina's
Ik zie nu dat ook mijn uploadspeed totaal weg is.
Ik zie nu dat ook mijn uploadspeed totaal weg is.
Anoniem: 2479
Welke wijk zit je? Ik woon zelf ook in Woerden. Als het gezeik aanhoudt kun je in november overstappen op kabel.Anoniem: 148037 schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 23:39:
Om te posten op GoT duurt minimaal 10 minuten...![]()
De aanhouder wint...en maar weer een meel naar de KS sturen, die standaardreactie is niet voldoende voor me.
klein dorpje bij eindhovenAnoniem: 2479 schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 10:42:
[...]
Welke wijk zit je? Ik woon zelf ook in Woerden. Als het gezeik aanhoudt kun je in november overstappen op kabel.
Ik draai met Cisco VPN op mijn laptop met XP Pro en heb geen enkel probleem.brandon schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 21:00:
Ik heb op mijn werk al verschillende collega's die niet meer met VPN kunnen inloggen via Versatel op ons netwerk. Betreft Cisco
Wat zijn jullie ervaringen, de helpdesk zegt dat het niet ondersteund wordt.
Denk dus dat het te maken heeft met instellingen. Uiteraard wordt dit door Versatel niet ondersteund, ze hebben totaal geen idee of willen je aan een busines pakket hangen.
Ter info:
Software Versie: Susco Systems VPN Client Version 4.6.00.0049
Group Authentication
Protocol is IPSEC/TCP /Poort 10000
Transparant tunneling is Enable
Ik zie echt door de error bomen het 20mbit bos niet meer...
Over een ongeveer 2 maanden betrek ik mijn nieuwe woning, en loopt precies mijn jaar bij Speedlinq af. Door al deze horror verhalen neig ik steeds meer naar de optie Speedlinq verhuizen eigenlijk.
Of krijg ik, door het lezen van deze thread, een verkeerd beeld van Versatel internet ?
Over een ongeveer 2 maanden betrek ik mijn nieuwe woning, en loopt precies mijn jaar bij Speedlinq af. Door al deze horror verhalen neig ik steeds meer naar de optie Speedlinq verhuizen eigenlijk.
Of krijg ik, door het lezen van deze thread, een verkeerd beeld van Versatel internet ?
Anoniem: 125801
Mogelijk problemen bij bezoeken van websites (03/09/05)
Klanten met het Versatel 20Mbit abonnement kunnen problemen ondervinden bij het bezoeken van internet pagina's.
Begintijd: 00:00
Verwachtte eindtijd: onbekend
De storing zal zo spoedig mogelijk worden verholpen.
Versatel biedt haar excuses aan voor eventueel ongemak.
Ze zijn er ondertussen wel van overtuigd dat er een storing is bij Versatel maar nu de oplossing nog. Het is nog steeds rete traag hiero!
Klanten met het Versatel 20Mbit abonnement kunnen problemen ondervinden bij het bezoeken van internet pagina's.
Ze zijn er ondertussen wel van overtuigd dat er een storing is bij Versatel maar nu de oplossing nog. Het is nog steeds rete traag hiero!
En nog steeds is het bagger in Eindhoven.Versatel doe er wat aan!!!!!!!!!!!!!
Er gaat tot nu toe nog geen dag voorbij zonder problemen (ik heb Versatel nu 5 dagen.KeN. schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 12:08:
Dus om je antwoord te geven: ik zou dit topic nog even een maandje in de gaten houden of het beter wordt. Het is dat ze voetbal hebben maar anders was ik never opgestapt (had 8 Mbit/s op BBNED netwerk - 2 jaar zonder problemen).
Grappig dat ik nu niet de enige ben die hier last van heeft. Ik heb ongeveer 3 dagen nadat het bij mij wasopgeleverd al problemen gehad met het openen van verschillende websites maar zo erg als dit was het nog niet alhoewel het niet veel scheelt.
Ik hoop dat versatel meteen het probleem goed oplost want het begint behoorlijk irritant te worden
Ik hoop dat versatel meteen het probleem goed oplost want het begint behoorlijk irritant te worden
Een hele rij microsoft certificeringen.
Zo te zien zijn de dns servers van versatel aan het overlijden. Als ik vpn naar kantoor heb ik weer vlot internet. Toch typisch, dit had @home ook altijd. Alleen kun je bij @home rustig tot maandagochtend wachten tot er iemand naar gaat kijken...
ik zit te kijken in http://192.168.1.1/ipoacfg.html om dns servers op bv die van xs4all te zetten, maar ip en host mask zijn vreemd, iemand al geprobeerd?
ik zit te kijken in http://192.168.1.1/ipoacfg.html om dns servers op bv die van xs4all te zetten, maar ip en host mask zijn vreemd, iemand al geprobeerd?
idd.. Da’s denk ik het enige wat ik kan doen.Anoniem: 125801 schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 12:28:
[...]
Er gaat tot nu toe nog geen dag voorbij zonder problemen (ik heb Versatel nu 5 dagen). Internetten is traag, trager, traagst. Voordat ik deze reactie kon posten ben ik serieus ondertussen koffie gaan zetten. IE is nog steeds aan het laden ondertussen; het is echt ongelofelijk.
Dus om je antwoord te geven: ik zou dit topic nog even een maandje in de gaten houden of het beter wordt. Het is dat ze voetbal hebben maar anders was ik never opgestapt (had 8 Mbit/s op BBNED netwerk - 2 jaar zonder problemen).
Ben nu eigenlijk wel tevreden met Speedlinq, maar die 20mbit lonkt toch wel (en de lagere abo-kosten die daarmee gepaard gaan)
Anoniem: 58485
Hier ook . probeer handmatig wat dns'en in te voeren maar de wan ip's kloppen niet, 255.255.255.255 en die laatste moet natuurlijk 254 zijn.
Heb dus in m'n eigen netwerk + de andere pc's wat andere dns'en ingevoerd met als gateway de modem. Werkt iets beter. Krijg nu wel de headers van zowat alle geteste pagina's
http://www.troublesathome...?section=faq&page=dnslist
daar kan je wat dns'en apart invoeren
Heb dus in m'n eigen netwerk + de andere pc's wat andere dns'en ingevoerd met als gateway de modem. Werkt iets beter. Krijg nu wel de headers van zowat alle geteste pagina's
http://www.troublesathome...?section=faq&page=dnslist
daar kan je wat dns'en apart invoeren
[ Voor 77% gewijzigd door Anoniem: 58485 op 03-09-2005 14:11 ]
Anoniem: 66714
na een reset ging t iets beter maar hoppa! na 5 minuten weer net zo bagger als voorheen.
Welke alt. DNS'en gebruiken jullie? en werkt het aanpassen van die subnetmask in 254?
Welke alt. DNS'en gebruiken jullie? en werkt het aanpassen van die subnetmask in 254?
Volgens mij heeft het meer met het routeren te maken en niet met de dns-servers.
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Dubbelpost sorry, te veel klikken door de traagheid
[ Voor 81% gewijzigd door Blaz0r op 03-09-2005 15:58 . Reden: dubbel ]
Is het bij jullie ook zo dat het downloaden van bestanden direct met url wel gewoon met volle snelheid gaat maar dat dus het bezoeken van pagina's niet te doen is? (over het posten van dit bericht doe ik ook een aantal minuten en dat terwijl ik net nog een 80MB bestand download met 10Mb
)
Ik heb net een paar andere DNS servers geprobeerd maar dat levert niks op.henkyyyyyyy schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 15:45:
Volgens mij heeft het meer met het routeren te maken en niet met de dns-servers.
Newsgroups ging eigenlijk goed tijdens de storingen maar dat gaat nu ook een stuk minder. Duurt ongeveer 1 minuut voordat de snelheid oploopt naar max 400 kb/s. En dan blijft het schommelen tussen de 120 en 400 kbit/s. Buiten de storingen om kan ik me verbingen dichtrekken vanaf newsgroups.
[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 125801 op 03-09-2005 16:22 ]
Anoniem: 153382
Nieman kan me helpen ?Anoniem: 153382 schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 17:19:
Ik snap niet zoveel van pc's etc, dus heb een vraag die voor jullie waarschijnlijk heel dom klinkt:
Hoe krijg ik een wireless verbinding met versatel?
Dit is mijn netwerkkaart: intel pro wireless 2200BG
Ik heb bij de router al afgevinkt dat hij hem dus niet meer hide, maar ik krijg geen automatische verbinding.
Verder weet ik er eigenlijk niet zoveel af, dus probeer het makkelijk te houden![]()
Bedankt!
Persoonlijk denk ik dat de versatel medewerkers die dit probleem kunnen oplossen ook vrolijk weekend zijn vieren.Anoniem: 125801 schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 12:08:
Mogelijk problemen bij bezoeken van websites (03/09/05)
Pfffffff... geweldige service !
er staat inmiddels bij verwachte eindtijd 16:00 uur, iets zegt me dat ze dat niet halen
En voor de rest raad ik je toch echt aan zodra het browsen weer normaal werkt om even op internet wat info over draadloze netwerken op te zoeken.
Jawel, bij de eigenschappen van je draadloze netwerkverbinding aangeven dat je met dat netwerk contact wilt maken.
En voor de rest raad ik je toch echt aan zodra het browsen weer normaal werkt om even op internet wat info over draadloze netwerken op te zoeken.
[ Voor 71% gewijzigd door @r!k op 03-09-2005 16:30 ]
waar heb je dat vandaan 
Het was jammer dat 1649 niet / geen 56k6 nummer wou
anders zaten we op 56k6
Het was jammer dat 1649 niet / geen 56k6 nummer wou
anders zaten we op 56k6
www.versatel.nl/klantenservice en dan mededelingen aanklikkenAnoniem: 58485 schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 16:31:
waar heb je dat vandaan
Het was jammer dat 1649 niet / geen 56k6 nummer wou![]()
anders zaten we op 56k6
nou anix de centrale is dus gereedAnoniem: 105098 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:21:
ik had het afgelopen maandag ook aangevraagt via de telefoon maar nu was er iets fout gegaan en daardoor stond ik niet in hun computer verwerkt. Nu heb ik het zojuist via internet aangevraagt en stuur ik morgen het registratie formulier op dus ik houd jullie op de hoogte. Ik denk wel dat ik aardig wat snelheid moet hebben want met mijn 331 meter van de centrale zit ik toch wel erg gunstig lijkt me. Mijn gewenste oplever datum heb ik gezet op 20 oktober omdat ik eerst nog 2 maandjes @home neem om de tijd te overbruggentrouwens op het formulier staat dat 3 september de centrale in sneek beschikbaar is!
als je nu ook een postcode invult staat er nog maar een datum die van 1 oktober
Ondertussen:
Mogelijk problemen bij het bezoeken van websites (03-09-2005)
Klanten met het Versatel 20Mbit abonnement kunnen problemen ondervinden bij het bezoeken van websites
Begintijd: 18:00
Klanten met het Versatel 20Mbit abonnement kunnen problemen ondervinden bij het bezoeken van websites
Anoniem: 41085
Nee, neem geen versatel..KeN. schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 12:08:
In de afgelopen 72 uur heb ik meer downtime gehad bij versatel dan in de voorgaande 5 jaar bij ADSL van KPN.
De verbinding is dramatisch, de helpdesk weet van niets en pas na 24 uur downtime (landelijk!) verschijnt er eens een melding op de versatel site.
Wat een stel prutsers, ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik KPN de deur uit gedaan heb.
Anoniem: 105098
dit lijkt me echt goed nieuws! ik kan eigenlijk niet wachten tot 20 oktober maar ja ik zal toch eerst nog ff 2 maandjes @home gebruiken. mag ik misschien weten hoever jij van de centrale afwoont? ik heb trouwens nog maar 1 vinkje gehad maar kheb gister het registratie formulier opgestuurd. zijn er trouwens nog tips die ik moet weten van jullie allemaal met betrekking tot de installatie, ik bedoel dus wat voor voorbereidingen moet ik doen zodat de monteur zo snel mogelijk de deur weet uit is? oja en is het ook mogelijk dat ik het voetbal boven op mijn kamer kan kijken want ik woon nog bij mijn ouders?bvdthreedrules schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 19:23:
[...]
nou anix de centrale is dus gereed, ben inmiddels een vinkje verder, ben bij 4.Versatel is gestart met de technische voorbereiding, (wat bij 5 staat klopt niet helemaal, 5.De verwachte technische oplevering vindt plaats op 03 september 2005)
als je nu ook een postcode invult staat er nog maar een datum die van 1 oktober
volgens spike site 1897 meter
Nou ik heb vandaag Engeland - Wales gekeken. Was wel hip datje dat nu ook kan kijken 
En Nederlands elftal via decorder op Talpa gekeken ook wel leuk om te doen
Zag ook dat ze eerdaag Engels voetbal live hebben (Snap ik niet helemaal want Canal+ heeft uitzendrechten toch?) Dat zou ook heel vet zijn.
Nu moeten ze dat internet nog fixen
En Nederlands elftal via decorder op Talpa gekeken ook wel leuk om te doen

Zag ook dat ze eerdaag Engels voetbal live hebben (Snap ik niet helemaal want Canal+ heeft uitzendrechten toch?) Dat zou ook heel vet zijn.
Nu moeten ze dat internet nog fixen
Ik woon in Snel en Polanen...Anoniem: 2479 schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 10:42:
[...]
Welke wijk zit je? Ik woon zelf ook in Woerden. Als het gezeik aanhoudt kun je in november overstappen op kabel.
....een aantal sites draaien weer snel zoals vanouds, bijv. www.google.nl -> die liep vannacht in het geheel niet!
Toch is het probleem niet verholpen: www.ad.nl loopt echt langzaam.
Ze zijn op de hoogte Versatel, dus afwachten maar...
Ik zat er eerst aan te denken om het bellen van Versatel erbij te nemen, maar ik heb nu voipbuster draaien op mijn laptop beneden...
Dat werkt echt goed! Ook naar het vaste netwerk, ik heb wel een paar poorten open moeten zetten. Als je 1 eu sponsort kan je bellen zo lang je wilt.
www.voipbuster.com
Alles lijkt nu weer goed te werken gelukkig, heeft even geduurd zeg
Ik denk dat je helaas te vroeg juicht. Hier (Apeldoorn) nog steeds geen verbetering te merken. Zo traag als dikke stront. 50% packetloss. Inmiddels nu al de derde dag.ErikH schreef op zondag 04 september 2005 @ 04:09:
Alles lijkt nu weer goed te werken gelukkig, heeft even geduurd zeg
Hier (Eindhoven) idem, nog steeds hetzelfde probleemDoctor Yes schreef op zondag 04 september 2005 @ 08:15:
[...]
Ik denk dat je helaas te vroeg juicht. Hier (Apeldoorn) nog steeds geen verbetering te merken. Zo traag als dikke stront. 50% packetloss. Inmiddels nu al de derde dag.
ja, hier pcies hetzelfde, het lijkt wel dikke stront wat door een trechter moet.
En zoals ik al reeds vertelde, Versatel heeft ook weekend, daar wordt op zijn vroegst maandag na gekeken.
En zoals ik al reeds vertelde, Versatel heeft ook weekend, daar wordt op zijn vroegst maandag na gekeken.
Ook hier in Rotterdam inmiddels al 40 uur downtime met het tob abonnement van versatel...
Alle sites werken hier weer in Amsterdam. Het is alleen nog niet op volle snelheid, maar in iedergeval stukken beter als eerst.
Tja even gedult hebben maar he
Tja even gedult hebben maar he
Ik heb iets vaags ontdekt. Doordat het allemaal zo traag is nu, internet ik veel via een vpn verbinding. Mijn vriendin dus ook, en die mag altijd graag naar de website van haar volleybal club gaan. Deze deed het echter al een hele tijd, gewoon een lege pagina. Ik had dus zoiets, ach, niet bijgewerkt, over datalimiet, whatever. Gister dus die vpn verbinding ingeschakeld, doet die site het wel. VPN uit, doet hij het niet. Willen jullie eens kijken of hij het doet, eventueel? www.savico.nl that is. Ik heb vanuit beide verbindingen een tracert gedaan, kreeg wat * bij versatel, maar dat kan natuurlijk ook aan dat trage internet van nu liggen.
Anoniem: 66714
In rdam blijft t bagger. Begrijp ik t nou goed dat sommigen helemaal down zijn, of is het bij iedereen zo traag als wat.
Het lijkt trouwens wel alsof je soms een paar keer moet klikken tot ie m 'pakt', en als dat zo is gaat t meteen wel goed.
Het lijkt trouwens wel alsof je soms een paar keer moet klikken tot ie m 'pakt', en als dat zo is gaat t meteen wel goed.
Hier in Schiedam ook nog steeds erg traag zoals bij iedereen hier.
Heb gisteren wel een brief gehad van Versatel, en daarin staat vermeld dat ik deze maand gratis krijg, omdat ik veel problemen heb gehad.
Ik ben dan nu ook 3 dagen offline zoals jullie, maar dit maakt het toch weer een beetje goed gelukkig.
Heb hun 20mbit pakket van 39 euro, moet wel de aansluitkosten betalen maar niet de 39 euro.
Heb gisteren wel een brief gehad van Versatel, en daarin staat vermeld dat ik deze maand gratis krijg, omdat ik veel problemen heb gehad.
Ik ben dan nu ook 3 dagen offline zoals jullie, maar dit maakt het toch weer een beetje goed gelukkig.
Heb hun 20mbit pakket van 39 euro, moet wel de aansluitkosten betalen maar niet de 39 euro.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”
Na 5x klikken werd die www.savico.nl geladen, maar dat duurt dus ruim 3 min. met 2x een foutmelding dat ie niet kan vindenZieMaar! schreef op zondag 04 september 2005 @ 11:34:
Ik heb iets vaags ontdekt. Doordat het allemaal zo traag is nu, internet ik veel via een vpn verbinding. Mijn vriendin dus ook, en die mag altijd graag naar de website van haar volleybal club gaan. Deze deed het echter al een hele tijd, gewoon een lege pagina. Ik had dus zoiets, ach, niet bijgewerkt, over datalimiet, whatever. Gister dus die vpn verbinding ingeschakeld, doet die site het wel. VPN uit, doet hij het niet. Willen jullie eens kijken of hij het doet, eventueel? www.savico.nl that is. Ik heb vanuit beide verbindingen een tracert gedaan, kreeg wat * bij versatel, maar dat kan natuurlijk ook aan dat trage internet van nu liggen.
Na 5x klikken werd die www.savico.nl geladen, maar dat duurt dus ruim 3 min. met 2x een foutmelding dat ie niet kan vindenZieMaar! schreef op zondag 04 september 2005 @ 11:34:
Shit krijg ik dit weer niet gepost natuurlijk
Toch wel, 2X zelfs. Lucky yougromit77 schreef op zondag 04 september 2005 @ 12:12:
[...]
Na 5x klikken werd die www.savico.nl geladen, maar dat duurt dus ruim 3 min. met 2x een foutmelding dat ie niet kan vinden
Shit krijg ik dit weer niet gepost natuurlijk
Anoniem: 94757
Hier in Zwolle ook nog steeds het zelfde probleem, al down vanaf vrijdag, dus al 3 dagen down.
ik raad iedereen aan massaal een klacht in te dienen bij de consumentenbond indien je dat nog niet hebt gedaan:
KLACHT INDIENEN BIJ DE CONSUMENTENBOND KAN HIER
Dit is de klacht die ik zelf heb ingediend:
Er zijn verschillende zaken die niet goed lopen. Zo is er vaak storing waardoor het internet niet werkt. Dit zijn geen korte storingen, zo is er nu een storing waardoor ik al 3 dagen geen internet heb. Gelukkig kan ik gebruik maken van het internet van mijn huisgenoten, anders was ik al 3 dagen offline geweest. De storing is overigens bekend bij Versatel. Op hun website staat het volgende:
Overigens was de storing al sinds vrijdag aanwezig.
Verder werkt het bekijken van live voetbal nog steeds niet probleemloos. Na weken lang wachten heeft Versatel het uiteindelijk aan de praat gekregen. Maar tijdens het voetbal kijken valt het beeld vaak tijdelijk weg (je ziet alleen blokjes) waardoor je bepaalde dingen net mist. Vooral bij voetbal kijken is dit onacceptabel, omdat je dan net een belangrijk moment kan missen.
Overigens gebeurt dit niet 1 of 2 keer, maar meerdere keren tijdens de wedstrijd.
Verder wou ik kwijt dat Versatel op hun website meld dat de dienst zowel werkt op pc's als op Apple computers. Maar de monteur die langs kwam kon niet overweg met een Apple systeem en zei dat als hij het niet aan de praat kreeg ik dat zelf maar moest uitzoeken omdat Apple niet werd ondersteund.
De klantenservice was in het begin per mail goed bereikbaar. Als je belt wacht je minimaal 20 minuten, wat ook onacceptabel is. Inmiddels wordt er ook niet meer per e-mail gereageerd, blijkbaar zijn ze te druk met het beantwoorden van telefoontjes.
Iets anders waar ik me heel boos over heb gemaakt is de vereiste voor een kpn-aansluiting. Ik heb alle kosten voor een nieuwe telefoonaansluiting moeten betalen, omdat dit een vereiste is voor de adsl aansluiting van Versatel. Nu komen ze opeens ermee dat je ook zonder KPN aansluiting gebruik kan maken van ADSL van versatel, met o.a. een telefoondienst.
Dus kan ik straks mijn kpn-aansluiting weer opzeggen en heb ik voor niks ontzettend dure aansluitkosten betaald. Als ik dat had geweten had ik wel even met een Versatel aansluiting gewacht.
Iedereen had wel verwacht dat Versatel opstartproblemen zou krijgen. Maar dat er zoveel problemen zijn en dat ze zo lang aanhouden, dat is wel heel erg jammer. Ik krijg het idee dat ze het liefst zoveel mogelijk mensen aansluiten ongeacht de problemen die die mensen kunnen krijgen. Zoals dagen lang zonder internet zitten! dat kan echt niet. (en in het begin zelfs weken lang)
ik raad iedereen aan massaal een klacht in te dienen bij de consumentenbond indien je dat nog niet hebt gedaan:
KLACHT INDIENEN BIJ DE CONSUMENTENBOND KAN HIER
Dit is de klacht die ik zelf heb ingediend:
Er zijn verschillende zaken die niet goed lopen. Zo is er vaak storing waardoor het internet niet werkt. Dit zijn geen korte storingen, zo is er nu een storing waardoor ik al 3 dagen geen internet heb. Gelukkig kan ik gebruik maken van het internet van mijn huisgenoten, anders was ik al 3 dagen offline geweest. De storing is overigens bekend bij Versatel. Op hun website staat het volgende:
Overigens was de storing al sinds vrijdag aanwezig.
Verder werkt het bekijken van live voetbal nog steeds niet probleemloos. Na weken lang wachten heeft Versatel het uiteindelijk aan de praat gekregen. Maar tijdens het voetbal kijken valt het beeld vaak tijdelijk weg (je ziet alleen blokjes) waardoor je bepaalde dingen net mist. Vooral bij voetbal kijken is dit onacceptabel, omdat je dan net een belangrijk moment kan missen.
Overigens gebeurt dit niet 1 of 2 keer, maar meerdere keren tijdens de wedstrijd.
Verder wou ik kwijt dat Versatel op hun website meld dat de dienst zowel werkt op pc's als op Apple computers. Maar de monteur die langs kwam kon niet overweg met een Apple systeem en zei dat als hij het niet aan de praat kreeg ik dat zelf maar moest uitzoeken omdat Apple niet werd ondersteund.
De klantenservice was in het begin per mail goed bereikbaar. Als je belt wacht je minimaal 20 minuten, wat ook onacceptabel is. Inmiddels wordt er ook niet meer per e-mail gereageerd, blijkbaar zijn ze te druk met het beantwoorden van telefoontjes.
Iets anders waar ik me heel boos over heb gemaakt is de vereiste voor een kpn-aansluiting. Ik heb alle kosten voor een nieuwe telefoonaansluiting moeten betalen, omdat dit een vereiste is voor de adsl aansluiting van Versatel. Nu komen ze opeens ermee dat je ook zonder KPN aansluiting gebruik kan maken van ADSL van versatel, met o.a. een telefoondienst.
Dus kan ik straks mijn kpn-aansluiting weer opzeggen en heb ik voor niks ontzettend dure aansluitkosten betaald. Als ik dat had geweten had ik wel even met een Versatel aansluiting gewacht.
Iedereen had wel verwacht dat Versatel opstartproblemen zou krijgen. Maar dat er zoveel problemen zijn en dat ze zo lang aanhouden, dat is wel heel erg jammer. Ik krijg het idee dat ze het liefst zoveel mogelijk mensen aansluiten ongeacht de problemen die die mensen kunnen krijgen. Zoals dagen lang zonder internet zitten! dat kan echt niet. (en in het begin zelfs weken lang)
't Is dat je misschien niet weet wat er mis is ergens. Maar 't kan zo-danig zijn dat er een interfacekaart op een router of switch van enkele 10-duizenden euro's raar aan het doen is en een nieuwe/andere wordt ingevlogen van een latere versie omdat de gene die op de plank lag als vervanging dezelfde kuren vertoont. Even andere router/switch plaatsen van meerdere 100-duizenden euro's is ook niet echt een oplossing.
Of er zijn misschien wel een 10-tal engineers van die firma samen met de Versatel engineers bezig om het probleem op te lossen wat dit veroorzaakt.
Niet gelijk uitgaan van onkunde of onwil om iets op te lossen. Je weet niet wat er loos is en waar immers.
Of er zijn misschien wel een 10-tal engineers van die firma samen met de Versatel engineers bezig om het probleem op te lossen wat dit veroorzaakt.
Niet gelijk uitgaan van onkunde of onwil om iets op te lossen. Je weet niet wat er loos is en waar immers.
[ Voor 9% gewijzigd door bjck op 04-09-2005 12:51 ]
Als je je netwerk opgebouwd hebt rondom 1 switch/router dan moet je terug naar de cursus "Hoe maak ik een stabiel netwerk". Daar komt nog bij dat dit probleem als sinds woensdag bestaat; dan heb je tijd zat gehad om een switch vanuit Peking in te vliegen.bjck schreef op zondag 04 september 2005 @ 12:50:
't Is dat je misschien niet weet wat er mis is ergens. Maar 't kan zo-danig zijn dat er een interfacekaart op een router of switch van enkele 10-duizenden euro's raar aan het doen is en een nieuwe/andere wordt ingevlogen van een latere versie omdat de gene die op de plank lag als vervanging dezelfde kuren vertoont. Even andere router/switch plaatsen van meerdere 100-duizenden euro's is ook niet echt een oplossing.
[...]
Ik begrijp je post wel bjck! We kunnen beter allemaal gaan zeiken op Versatel dan hiero
Daar kan ik wel in meegaan, bij m'n Family abbo heb ik jaren achtereen geen downtime gehad, dus Versatel kan echt wel stabiel zijn.
Met de nieuwe techniek (volgens mij is alles van de grond af opgebouwd naast het bestaande netwerk) kan er wel eens iets niet goed gaan.
Er wordt ook van alles aangepast om bijv. van het rode inet lampje af te komen, bij mij komt ie langs als ik net m'n pc heb gestart.
Als ik de netwerkkabel van m'n pc tijdens het opstarten los neem, dan blijft het modem werken, stop ik hem na de start in het modem dan heb ik gewoon internet.
Wat ik ook vreemd vind is dat een telefoonkabel in een uitgeschakeld analoog modem het rode inet lampje tot gevolg heeft, zonder kabeltje erin gebeurt dat niet
Het is net of er een lus ontstaat tussen het modem en de seriële poort waar het modem op zit
Met de nieuwe techniek (volgens mij is alles van de grond af opgebouwd naast het bestaande netwerk) kan er wel eens iets niet goed gaan.
Er wordt ook van alles aangepast om bijv. van het rode inet lampje af te komen, bij mij komt ie langs als ik net m'n pc heb gestart.
Als ik de netwerkkabel van m'n pc tijdens het opstarten los neem, dan blijft het modem werken, stop ik hem na de start in het modem dan heb ik gewoon internet.
Wat ik ook vreemd vind is dat een telefoonkabel in een uitgeschakeld analoog modem het rode inet lampje tot gevolg heeft, zonder kabeltje erin gebeurt dat niet

Het is net of er een lus ontstaat tussen het modem en de seriële poort waar het modem op zit
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Ik heb maar weer me Chello connectie erop gezet.
Ik heb chello nog tot 10 september, dus hoop dat versatel het snel verhelpt
Ik heb chello nog tot 10 september, dus hoop dat versatel het snel verhelpt
Anoniem: 29435
ik denk erover om het te nemen...49 of 39 euro abbo.
wat ik belangrijk vind is: welke zenders krijg je via de decoder/media-center. Graag iemand die het volgende bevestigd:
NEDERLAND 1
NEDERLAND 2
NEDERLAND 3
WDR
ZDF
Big brother live
Eredivisie live
Nog meer zenders?
wat ik belangrijk vind is: welke zenders krijg je via de decoder/media-center. Graag iemand die het volgende bevestigd:
NEDERLAND 1
NEDERLAND 2
NEDERLAND 3
WDR
ZDF
Big brother live
Eredivisie live
Nog meer zenders?
Een klacht bij de consumentbond indienen doe ik niet. Ik zal na dit weekend Versatel eens mailen over deze storing, met daarbij de aantekening dat mijn voetbal vorige weekend het grootste gedeelte niet werkte. Dat vind ik wel voldoende.
Het is een nieuwe dienst, kan niet foutloos gaan. De fouten zijn in mijn geval en wat mij betreft acceptabel. Antwoorden op mail duurt lang, maar is wel duidelijk. De helpdesk 1 keer gebeld, 15 minuutjes gewacht, keurig antwoord gekregen, paar uur later was het probleem opgelost. Kwartier wachten vind ik acceptabel op zondagochtend. Deze storing ook, het is vervelend, maar ja, dit kan gebeuren. Nou heb ik wel het geluk dat ik een vpn via de UT kan maken, dus alsnog lekker kan internetten, dat wel.
BTW: Talpa werkt bij mij niet. Zie het woord wel even in beeld, na het zappen, maar geen ander beeld. Decoder reset heeft nog niet geholpen, zal straks wel een keer modem en decoder resetten.
Het is een nieuwe dienst, kan niet foutloos gaan. De fouten zijn in mijn geval en wat mij betreft acceptabel. Antwoorden op mail duurt lang, maar is wel duidelijk. De helpdesk 1 keer gebeld, 15 minuutjes gewacht, keurig antwoord gekregen, paar uur later was het probleem opgelost. Kwartier wachten vind ik acceptabel op zondagochtend. Deze storing ook, het is vervelend, maar ja, dit kan gebeuren. Nou heb ik wel het geluk dat ik een vpn via de UT kan maken, dus alsnog lekker kan internetten, dat wel.
BTW: Talpa werkt bij mij niet. Zie het woord wel even in beeld, na het zappen, maar geen ander beeld. Decoder reset heeft nog niet geholpen, zal straks wel een keer modem en decoder resetten.
Je weet dat ze pas na 18.00 uur uitzendenZieMaar! schreef op zondag 04 september 2005 @ 13:53:
Tuurlijk bouw je een netwerk niet om één switch heen op. Maar als toevallig je apparatuur vreemde dingen vertoont en je vervangt de boel en 't blijft of komt weer terug moet je echt rond de tafel met engineers van beide firma's.Anoniem: 125801 schreef op zondag 04 september 2005 @ 12:59:
[...]
Als je je netwerk opgebouwd hebt rondom 1 switch/router dan moet je terug naar de cursus "Hoe maak ik een stabiel netwerk". Daar komt nog bij dat dit probleem als sinds woensdag bestaat; dan heb je tijd zat gehad om een switch vanuit Peking in te vliegen.
Ik begrijp je post wel bjck! We kunnen beter allemaal gaan zeiken op Versatel dan hiero. Aan de andere kant is het wel praktisch om te zien dat er nog steeds mensen storingen hebben zodat ik weet dat ik er niet alleen voor sta in deze.
Even een andere fabrikant opzoeken die iets kan leveren snel waarmee je helemaal geen ervaring hebt qua configuratie en je al je andere systemen op moet gaan aanpassen vergt ook maanden planning en duurt nog langer.
Ik zie hier allerlei mensen welke het wel acceptabel vinden. ZIjn jullie gestoord ofzo?
In 2000 kreeg ik ADSL van KPN. Dat stond toen ook in de kinderschoenen. Ik heb nooit langer dan een uurtje downtime gehad.
In 5 jaar ADSL van KPN is de totale downtime ongeveer 5 maal lager dan in 2 weken versatel. Het is gewoon een extreem slecht kutproduct, en zoals het er nu naar uitziet, doen ze gewoon geen reet in het weekend. Vrijdagavond een storing? Jammer, dan zit heel nederland met 20Mbps tot maandagochtend zonder. Let maar op, maandagochtend om een uurtje of 10 elf werkt het weer.
Niks 10-tallen engineers, we worden gewoon genaaid.
Al 46 fucking uren down. In die tijd kan je verdomme een compleet nieuw internet aanleggen.
In 2000 kreeg ik ADSL van KPN. Dat stond toen ook in de kinderschoenen. Ik heb nooit langer dan een uurtje downtime gehad.
In 5 jaar ADSL van KPN is de totale downtime ongeveer 5 maal lager dan in 2 weken versatel. Het is gewoon een extreem slecht kutproduct, en zoals het er nu naar uitziet, doen ze gewoon geen reet in het weekend. Vrijdagavond een storing? Jammer, dan zit heel nederland met 20Mbps tot maandagochtend zonder. Let maar op, maandagochtend om een uurtje of 10 elf werkt het weer.
Niks 10-tallen engineers, we worden gewoon genaaid.
Al 46 fucking uren down. In die tijd kan je verdomme een compleet nieuw internet aanleggen.
KPN heeft hier al veel meer ervaring mee dan Versatel.
Het is allemaal nog nieuw, en zoals bij veel nieuwe dingen krijg je daar wel is problemen mee.
Allemaal Kinderziektes en ik heb er vertrouwen in dat ze er wat aan gaan doen.
Het is allemaal nog nieuw, en zoals bij veel nieuwe dingen krijg je daar wel is problemen mee.
Allemaal Kinderziektes en ik heb er vertrouwen in dat ze er wat aan gaan doen.
5 jaar geleden niet hoor. En ze hadden hun zaken prima voor elkaar.Anoniem: 128052 schreef op zondag 04 september 2005 @ 16:09:
KPN heeft hier al veel meer ervaring mee dan Versatel.
Wel eens ja, niet met schering en inslag EN er gewoon geen reet aan doen in het weekend.Het is allemaal nog nieuw, en zoals bij veel nieuwe dingen krijg je daar wel is problemen mee.
Kinderziektes? De eerste aansluitingen zijn wat.., in Juni opgeleverd? Dan zijn 3 maanden verder. Dan zijn het geen kinderziektes meer, maar structurele problemen. Uiteraard gaan ze er wat aan doen. te laat alleen.Allemaal Kinderziektes en ik heb er vertrouwen in dat ze er wat aan gaan doen.
Aangetekende brief is al onderweg. Ik wil zo snel mogelijk van die ballentent af.
Zijn er meerdere uitgaande vpn verbindingen mogelijk met het standaard versatel modem (Davolink), of slechts 1 net als bij de speedtouch 510(i) van alcatel?
Ik heb dat niet *alweer* maar *nog steeds*
Oversteken is an art ;-)
KPN heeft het altijd prima voor elkaar gehad, maar je betaalt ook wel iets meer per maand. Dat is opzich geen excuus want een product dat wordt aangeboden hoort te werken naar behoren.Anoniem: 41085 schreef op zondag 04 september 2005 @ 16:15:
[...]
5 jaar geleden niet hoor. En ze hadden hun zaken prima voor elkaar.
[...]
Wel eens ja, niet met schering en inslag EN er gewoon geen reet aan doen in het weekend.
[...]
Kinderziektes? De eerste aansluitingen zijn wat.., in Juni opgeleverd? Dan zijn 3 maanden verder. Dan zijn het geen kinderziektes meer, maar structurele problemen. Uiteraard gaan ze er wat aan doen. te laat alleen.
Aangetekende brief is al onderweg. Ik wil zo snel mogelijk van die ballentent af.
Echter zie je ook bij KPN-DSL nu enorm veel onderhoud wat ook veel storingen veroorzaakt momenteel op centrales of meerdere tegelijk. Versatel is echt niet de enige met storing, alleen duren ze wat langer en treffen misschien grotere groepen mensen. En vergelijken kan je ook niet, want als KPN-DSL zeg 5000 abonnees down heeft door storing lees je hier weinig over. Gezien het Versatel product toch meer 'tweakers' trekt natuurlijk
Als er storingen zijn wordt er bij elke ISP & telco gewoon gewerkt, ook in 't weekend en door de nacht heen om iets op te lossen. Netwerken en netwerkstoringen werken niet van 9 tot 17 uur op werkdagen.
[ Voor 8% gewijzigd door bjck op 04-09-2005 16:38 ]
Als die grote neger weg is, dan is dat ook weer opgelost
Kpn geeft ook het goede voorbeeld niet meer, met het vooruitzicht veel vaste telefoonaansluitingen kwijt te gaan raken hebben ze versneld voip diensten op de markt gezet.
Inmiddels neemt Kpn geen nieuwe voip klanten meer aan, omdat de problemen te groot zijn.
Ik denk dat Versatel teveel hooi op hun vork heeft genomen en daarbij afhankelijk is van o.a. Kpn om lijnen over te zetten, waardoor, samen met andere vertraging (mislukte installaties bij klanten) de uitrol traag verloopt.
Aan de andere kant heeft Versatel een goed voorbeeld gehad aan vergelijkbare (Samsung) netwerken die inmiddels stabiel zijn en is het een kwestie van tijd dat het hier ook soepel loopt.
Bij Wanadoo regent het klachten, bij Chello ook, volgens mij is er geen enkele tripple-play provider die een probleemloze uitrol kan doen.
Kpn geeft ook het goede voorbeeld niet meer, met het vooruitzicht veel vaste telefoonaansluitingen kwijt te gaan raken hebben ze versneld voip diensten op de markt gezet.
Inmiddels neemt Kpn geen nieuwe voip klanten meer aan, omdat de problemen te groot zijn.
Ik denk dat Versatel teveel hooi op hun vork heeft genomen en daarbij afhankelijk is van o.a. Kpn om lijnen over te zetten, waardoor, samen met andere vertraging (mislukte installaties bij klanten) de uitrol traag verloopt.
Aan de andere kant heeft Versatel een goed voorbeeld gehad aan vergelijkbare (Samsung) netwerken die inmiddels stabiel zijn en is het een kwestie van tijd dat het hier ook soepel loopt.
Bij Wanadoo regent het klachten, bij Chello ook, volgens mij is er geen enkele tripple-play provider die een probleemloze uitrol kan doen.
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Nu doet Wanadoo alleen Ineternet & Telefonie wat door de Livebox die nogsteeds in ontwikkeling is niet vlekkeloos loopt. Eigen netwerk (Wanadoo Family) niet even soepel altijd en de overstappers niet helemaal vlekkeloos.
KPN_DSL doet ook nog geen TV en de Telefonie aanvragen zijn inderdaad tijdelijk stopgezet.
Tiscali ook nog geen TV en wel Internet & Telefonie waar je weinig over leest qua storingen maar ook niet altijd vlekkeloos in het administratieve aanloop proces (oplevering).
En dan nog Scarlet, met veel bombarie op TV met Beau. En enige wat ik lees (als je al een reactie leest) is niet veel belovend nog momenteel.
En voor Kabel is ook @Home gestopt met Telefonie tijdje terug. UPC doet het al een tijdje langer maar nu ook DSL d'r bij en gaat niet vlekkeloos de opleveringen. Casema lijkt momenteel redelijk op 't rechte pad te zitten voor Internet & Telefonie. Maar ook daar werd het eens tijd, want 't verleden is nog geen enkele Casema abonnee vergeten vermoed ik.
Versatel had op meer gehoopt qua aansluitingen en merkt dat het toch allemaal wat kinderziektes heeft soms. Aansluitingen realiseren en overal een monteurs langs sturen is ook niet de gemakkelijkst te plannen operatie. Storingen zijn vervelend en zeker lastig en lopen uit tot frustratie. Maar om nu te spreken dat het beroerd gaat momenteel wil ik zeker niet zeggen.
KPN zal weinig vertragen bij Versatel, als je aan KPN optijd en met juiste informatie verzoeken indient voor omzetten of inprikken van lijnen gaat dat gewoon vlekkeloos.
KPN_DSL doet ook nog geen TV en de Telefonie aanvragen zijn inderdaad tijdelijk stopgezet.
Tiscali ook nog geen TV en wel Internet & Telefonie waar je weinig over leest qua storingen maar ook niet altijd vlekkeloos in het administratieve aanloop proces (oplevering).
En dan nog Scarlet, met veel bombarie op TV met Beau. En enige wat ik lees (als je al een reactie leest) is niet veel belovend nog momenteel.
En voor Kabel is ook @Home gestopt met Telefonie tijdje terug. UPC doet het al een tijdje langer maar nu ook DSL d'r bij en gaat niet vlekkeloos de opleveringen. Casema lijkt momenteel redelijk op 't rechte pad te zitten voor Internet & Telefonie. Maar ook daar werd het eens tijd, want 't verleden is nog geen enkele Casema abonnee vergeten vermoed ik.
Versatel had op meer gehoopt qua aansluitingen en merkt dat het toch allemaal wat kinderziektes heeft soms. Aansluitingen realiseren en overal een monteurs langs sturen is ook niet de gemakkelijkst te plannen operatie. Storingen zijn vervelend en zeker lastig en lopen uit tot frustratie. Maar om nu te spreken dat het beroerd gaat momenteel wil ik zeker niet zeggen.
KPN zal weinig vertragen bij Versatel, als je aan KPN optijd en met juiste informatie verzoeken indient voor omzetten of inprikken van lijnen gaat dat gewoon vlekkeloos.
[ Voor 44% gewijzigd door bjck op 04-09-2005 16:57 ]
Anoniem: 150362
Had ik net ook, maar na reset modem, internet weer oké.Anoniem: 152067 schreef op zondag 04 september 2005 @ 16:18:
Ik heb nu alweer dat alle sites zo heel erg traag laden:S Waardoor komt dat toch?
Vanaf 11 aug. nu slechts 2x modem ge-reset, voorts al die tijd stabiel internet (Almere).
Anoniem: 150488
Heeft iemand nog meer problemen met http://192.168.1.1/statsadsl.html dat je daar niets meer ziet krijg alleen een wit scherm meer op beide pc's dus daar lig het niet aan.
Hoop op spoedig antwoord.
Bij mij lijkt hij het nu weer te doen? Pagina`s laden weer snel.
HODL
Het lijkt weer de betere kant op te gaan.... helemaal top issut nog niet maar ik krijg weer sites open ;-)
Oversteken is an art ;-)
Heb ik ook vrij vaak. PC herstarten helpt meestal, anders even temp. internetfiles (enz.) leegmaken. Moment van typen werkt het nog, dus Versatel heeft geen fw upgrade'tje er doorheen gepropt.Anoniem: 150488 schreef op zondag 04 september 2005 @ 17:53:
Heeft iemand nog meer problemen met http://192.168.1.1/statsadsl.html dat je daar niets meer ziet krijg alleen een wit scherm meer op beide pc's dus daar lig het niet aan.
Was al bang dat die vage internetverbinding aan mij lag
pepernooot
bjck schreef op zondag 04 september 2005 @ 16:53:
Storingen zijn vervelend en zeker lastig en lopen uit tot frustratie. Maar om nu te spreken dat het beroerd gaat momenteel wil ik zeker niet zeggen.

72 uur downtime... het gaat gesmeerd.
Ik heb er 5 dagen mee mogen werken, Tot op vrijdag was het zo dat de helft van je pagina's het maar deden, en ik dus niet mijn sites kon updaten noch opvragen. Het downloaden ging wel weer lekker, hoewel de nieuwsgroep gecapped op 20 k per thread leek te zijn.
Gelukkig ben ik nu weer thuis en geniet ik gewoon volle 100% van @home breedband, die gewoon up is en up blijft, en juist de dagen dat ze ffies down zijn lig ik te slapen
Gelukkig ben ik nu weer thuis en geniet ik gewoon volle 100% van @home breedband, die gewoon up is en up blijft, en juist de dagen dat ze ffies down zijn lig ik te slapen
Anoniem: 65925
zijn er ook al mensen in hoofddorp aangesloten?
ik ben erg benieuwd naar de resultaten of het hier ook zo slecht loopt.
ik word nl. 8 sept aangesloten
ik ben erg benieuwd naar de resultaten of het hier ook zo slecht loopt.
ik word nl. 8 sept aangesloten

Hier in Apeldoorn gaat het nu zo'n 15 minuten goed. Zou het dan toch...................zelfs pingen naar de site van de consumentenbond gaat zonder packetloss
Dit topic is gesloten.