CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600
Het enige wat ik met google boven water krijg is de door elke website gekopieerde reclame tekst van Logitech, waarin staat dat je er geen last van hebt.
Een beetje tweaker wil weten hoe dat dan technisch werkt...
Verwijderd
Dus eerst maak je een nieuwe config aan voor een spel, en daarna remap je de buttons.
Digitale overdracht?Titusvh schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 13:21:
Wat ik me afvraag over de G7: wie garandeert mij dat als ik op een LAN-party kom een andere G7 gamer niet op dezelfde frequentie zit? En wat er gebeurt als dit zich voordoet.
Het enige wat ik met google boven water krijg is de door elke website gekopieerde reclame tekst van Logitech, waarin staat dat je er geen last van hebt.
Dan kun je zoveel data meesturen, bijvoorbeeld een byte (of 2) als identifier?
Tis maar een wilde gok, ze zouden ook gewoon een band hebben van 2,399.000.000Ghz tot 2,401.000.000Ghz en daartussen hun muizen releasen... kans van 1 op 1 miljoen dat je buurman dezelfde muis geeft
Je moet in de muismanager die bewegingen mappen naar een toetsaanslag, en dan die aanslag ingame invoeren bij control instellingen. Tis een omweg, maar het werk welVerwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 11:29:
Ik heb sinds kort ook de G5. Erg fijne muis! Alleen weet iemand hoe ik in spellen (bijv. call of duty2, het scrollwiel naar links en rechts bewegen een fuctie kan geven? In windows staan deze op kopieren/plakken. Als ik in call of duty het scrolwiel de functie liggen/staan wil geven staat er Crtl en C.:S weet iemand hoe ik de controlls van de muis voor alle spellen simpel kan instelllen?
[ Voor 29% gewijzigd door Rey Nemaattori op 13-10-2006 11:59 ]
Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje
"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori
Ik heb gezien dat er een "special limited edition" versie van de G5 is.
Grijs met blauwe lampjes.
Weet iemand waar ik deze nog kan krijgen?
BVD
voorbeeldje
[ Voor 24% gewijzigd door bokko! op 13-10-2006 16:57 ]
Verwijderd
Hij zal waarschijnlijk uit het assortiment zijn genomen i.v.m. de introductie van de MX Revolution.bokko! schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 16:53:
Hallo allemaal,
BVD
voorbeeldje
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2006 23:51 ]
Ik en een aantal vrienden hebben een G7 en een paar de MX1000 en doen regelmatig aan kleine lanparties, tot nu toe nog nooit problemen gehad ermee. (behalve als iemand zo leuk is om de muizen om te wisselenTitusvh schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 13:21:
Wat ik me afvraag over de G7: wie garandeert mij dat als ik op een LAN-party kom een andere G7 gamer niet op dezelfde frequentie zit? En wat er gebeurt als dit zich voordoet.
Dan koop ik ze liever nu dan over een paar jaar als ze (nog) lastiger te krijgen zijn...
Iemand een idee van koopadres en prijs?
Nou tenzij je met 1000 man op een LAN party zit zit dat wel goed, aangezien ik meen ergens gelezen te hebben dat de G7 uit duizenden kanalen automatisch kiest.Titusvh schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 13:21:
Waarom til je je muis op tijdens het gamenbarzi schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 10:52:
En ik kan ook een mx1000 voor 30 euro krijgen.
Draadloos is wel handig, maar aangezien die volgens mij een lag heeft als je hem optilt, is dat niet geschikt voor mij. Of is dat niet zo?

Mijn muis beweegt maar enkele cm, dus die komt nooit in de buurt van de rand..kwestie van hoge sensitivitytikkietrugjaap schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 00:36:
Mag ik vragen waarom mensen een muismat gebruiken? Ik gebruik al jaren gewoon mijn bureau. Muismatten blijven altijd aan mijn pols plakken of mijn muis kukelt over het randje.
Gewoon even een klein off-topic vraagje.
Doe ik ook, geen idee waarom.Rey Nemaattori schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:26:
Waarom til je je muis op tijdens het gamen
Ook geen idee waarom dat een lag zou geven.
Verwijderd
Nu werkt mijn scroll-klik helemaal niet goed. Hebben daar meer mensen last van of is dat alleen bij mijn exemplaar zo?
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
ik heb dus een stoffen muismat (Steelpad QcK) en nu vraag ik me af of een Laser muis werkt op stof....aangezien ik iets gehoord had over dat dat anders werkt dan optisch...alvast bedankt
en waarom zou je een muismat gebruiken...nou eh omdat mijn buro misschien een stuk stroever is dan een lekker zachte warme muismat...dan zul je er van die hyperglyde dingen onder moeten plakken om hetzelfde effect te krijgen
[ Voor 34% gewijzigd door SuX DeLuXe op 25-10-2006 01:29 ]
Ik weet wel dat alle muizen de brui eraan geven als ze je enkele cm optilt, draadloos, optisch, met bal..bedraad...Kaspers schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 22:07:
[...]
Doe ik ook, geen idee waarom.
Ook geen idee waarom dat een lag zou geven.
Ja, heb ik ook vaak last van, dat wanneer je m indrukt (gaat al niet soepeltjes) hij niets doet in de browser. Na een paar keer of flink hard drukken werktie meestal pasVerwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 11:04:
Ik heb sinds kort een G5 (niet nodig eigenlijk maar was een welgewaardeerd cadeau).
Nu werkt mijn scroll-klik helemaal niet goed. Hebben daar meer mensen last van of is dat alleen bij mijn exemplaar zo?

Verwijderd
dat werkt gewoon, ik heb een QcK Steelpad en werk er al mee vanaf de laatste The PartyThrills33ka schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 01:26:
ik had een vraagje over de G5...
ik heb dus een stoffen muismat (Steelpad QcK) en nu vraag ik me af of een Laser muis werkt op stof....aangezien ik iets gehoord had over dat dat anders werkt dan optisch...alvast bedankt
en waarom zou je een muismat gebruiken...nou eh omdat mijn buro misschien een stuk stroever is dan een lekker zachte warme muismat...dan zul je er van die hyperglyde dingen onder moeten plakken om hetzelfde effect te krijgen
Verwijderd
Die combinatie heb ik ook (G5 + QcKheavy) werkt perfect. Ik heb er wel van die muis-plakkers voor extra gladheid bij.Thrills33ka schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 01:26:
ik had een vraagje over de G5...
IK geloof dat laser niet goed met ice-mat samenging, maar daar is een firmware update voor uitgekomen die het goed schijnt te doen.
Verwijderd
klikbokko! schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 16:53:
Hallo allemaal,
BVD
voorbeeldje
reviews van digitique zijn ook goed
Hij heet G7 lan-case op sommige sites, maar op sommigen ook G7 Special edition.
Ik hoop dat hij op de hcc dagen te vinden is, want dan neem ik er geheid een mee
Verwijderd
je vind hem onder: logitech --> invoer apparatuur --> muizen --> Logitech G7 Laser Cordless Mouse + Lan-case
moet zeggen voelt heerlijk aan, de zijkanten zijn van hetzelfde ruwe materiaal als de G5 ipv van het gladde plastic van de normale G7. die carbon print
Daarnaast is het zo je plugt die zender/ontvanger in je usb, zet je muis aan en je hebt meteen verbinding, je hoeft dus niet lang te wachten tot dat ie verbinding heeft gemaakt zoals bij andere draadloze muizen.
Nee. Er zijn 3 verschillende versiesLieuwe15 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 12:24:
Die G7 Lan-case is ongelooflijk mooi, met carbon-fibre look, maar moeilijk te vinden.
Hij heet G7 lan-case op sommige sites, maar op sommigen ook G7 Special edition.
Ik hoop dat hij op de hcc dagen te vinden is, want dan neem ik er geheid een mee
- G7
- G7 Special Edition
- G7 + LAN Case
Mijn G7 is overigens nu defect, soms reageert de muis totaal niet meer. Met clean boot proberen de drivers opnieuw te installeren, maar nog steeds hetzelfde probleem. RMA-gevalletje helaas
CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600
Dus eigenlijk:
G7
G7 Special Edition
G7 Limited Edition
Nu vraag ik me wel af wat er limited is aande limted edition, aangezien hij overal ruim voorradig\verkrijgbaar is.....
Always be yourself! Unless you can be Batman, then always be Batman!
Bij Logitech zijn ze daar erg makkelijk in.. Gewoon omruil in winkelSgtStrider schreef op maandag 06 november 2006 @ 11:58:
[...]
Nee. Er zijn 3 verschillende versies
- G7
- G7 Special Edition
- G7 + LAN Case
Mijn G7 is overigens nu defect, soms reageert de muis totaal niet meer. Met clean boot proberen de drivers opnieuw te installeren, maar nog steeds hetzelfde probleem. RMA-gevalletje helaas
Neeee..... echt?Verwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 18:02:
d'r is ook een G5 special edition![]()
[afbeelding]

Nou... hij is misschien ook wel limited... tot een paar miljoen exemplarenKiller schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 11:52:
Nu vraag ik me wel af wat er limited is aande limted edition, aangezien hij overal ruim voorradig\verkrijgbaar is.....

Blaat... Logitech zelf zegt inderdaad ga maar terug naar de winkel... online gekocht natuurlijk...
Logitech zelf doet geen ene ruk totdat het apparaat ouder is dan 1 jaar. Hebben ze eigenlijk ook wel gelijk in, maarja, ik ben lui ....
Ik merk dat de scrollknop redelijk "moeilijk" scrollt vergeleken met de scrollknop van mijn G5.
Tevens maakt het omhoog scrollen erg veel "klik-geluid".
Hebben jullie daar ook last van?
Kwestie van wennen hoop ik
ook het anti-slip materiaal op deze muis ligt heerlijk in de hand
Liefhebbers?
Jammer dat de blauw/zwarte special edition/ lan case versie nog zo duur blijft... Die vind ik persoonlijk toch een stuk mooier.
Dynabyte.nl verkoopt de G7 nu ook voor 64,95. 5 Euro goedkoper dan de G5

[ Voor 13% gewijzigd door BoyzNDaHood op 24-11-2006 00:24 ]
De G7 was in de eerste week echt een verbetering! Geen draad is echt zoveel meer "vrijheid".
Nadeel is, ik merk dat de knoppen af en toe nééét iets langzamer reageren dan bij de G5.
En wat echt een nadeel is van de G7 is dat de batterijen zo snel opgaan!!! Damn!!!
Ik moet ze om de 2 / 3 dagen wisselen. Dat is op langer termijn toch best irritant.
Zeker wanneer je de batterij in je lader doet en niet goed aandrukt. Heb ik een keer gehad, dacht ik dat ie goed erin zat, maar niet dus. Want mijn batterij in de muis was toen op, deed ik de "opgelade" erin, bleek die ook leeg te zijn. Dus op dat moment geen muis meer! Zwaar irritant.
Ongebaseerde "crap".SithWarrior schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 17:00:
Dan zou ik toch de G5 nemen, heerlijk muisje. Die draadloze crap, vind ik maar zwaar minder.
Dit is geen nadeel; dit is gewoon naar specificaties. En eerlijk gezegd is deze opmerking nog ronduit overdreven ook. Het is juist de bedoeling van de 2 accu's dat je er altijd 1 bij de hand hebt die opgeladen is! En dat systeem werkt gewoon perfect; Logitech software geeft tijdig aan wanneer de batterijen leegraken, dus klachten zoals deze zou ik als Logitech zijnde niet serieus nemen.YPSUN schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 18:33:
Ik heb de G5 en sinds 2 weken de G7.
De G7 was in de eerste week echt een verbetering! Geen draad is echt zoveel meer "vrijheid".
Nadeel is, ik merk dat de knoppen af en toe nééét iets langzamer reageren dan bij de G5.
En wat echt een nadeel is van de G7 is dat de batterijen zo snel opgaan!!! Damn!!!
Ik moet ze om de 2 / 3 dagen wisselen. Dat is op langer termijn toch best irritant.
Zeker wanneer je de batterij in je lader doet en niet goed aandrukt. Heb ik een keer gehad, dacht ik dat ie goed erin zat, maar niet dus. Want mijn batterij in de muis was toen op, deed ik de "opgelade" erin, bleek die ook leeg te zijn. Dus op dat moment geen muis meer! Zwaar irritant.
En dan betreft de batterijlader, zeiken kan altijd. In dit geval is het gewoon een gebruiksfout. Ik heb in de maanden dat ik hem gebruik nog _nooit_ gehad dat de batterij slecht contact maakte of de batterij uberhaupt niet oplaadde.
De lader is idd goed ontworpen. Als je hem erin doet klikt hij duidelijk vast. Dus als ie er niet goed inzit ligt het aan jezelf.SgtStrider schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 19:25:
[...]
Ongebaseerde "crap".
[...]
Dit is geen nadeel; dit is gewoon naar specificaties. En eerlijk gezegd is deze opmerking nog ronduit overdreven ook. Het is juist de bedoeling van de 2 accu's dat je er altijd 1 bij de hand hebt die opgeladen is! En dat systeem werkt gewoon perfect; Logitech software geeft tijdig aan wanneer de batterijen leegraken, dus klachten zoals deze zou ik als Logitech zijnde niet serieus nemen.
En dan betreft de batterijlader, zeiken kan altijd. In dit geval is het gewoon een gebruiksfout. Ik heb in de maanden dat ik hem gebruik nog _nooit_ gehad dat de batterij slecht contact maakte of de batterij uberhaupt niet oplaadde.
De batterij zelf is wel redelijk snel leeg en als je ingame zit heb je dit niet altijd door omdat de waarschuwingen niet (altijd) ingame zichtbaar zijn en je ook niet op de waarschuwingslampjes van je muis kijkt omdat je als het goed is ingespannen zit te gamen.
Wat mij betreft moet Logitech alleen het volgende veranderen:
- Iets sterkere batterij.
- Iets meer knoppen
- Iets plattere muis ivm RSI klachten.
- Geen gladde grip
Wat ik me ook afvraag is in hoeverre lanpartybezoekers op elkaars frequenties terechtkomen
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
En nu met de G7 moet ik ze om de 2 dagen wisselen, dat is dan even wennen en lastig.
En zoals Help!!! het al zegt, tijdens het gamen echt een ramp!
Maar ja, dat is persoonlijk, want mensen als SgtStrider hebben er minder last van.
En wat betreft de lader. Ik ben ook geen idioot die hem half erin doet
Ik heb het even goed onderzocht en ik denk dat het bij mij 1 batterij niet 100% goed gefabriceerd is.
Batterij 1 gaat erin, *klik* en laadt op. Hoevaak ik het ook doe, die batterij laadt altijd gelijk op.
Batterij 2 gaat erin, *klik*, lampje blijft uit en laadt NIET op. Ik moet bij batterij 2 helemaal aan de rechterkant even goed aandrukken (de klik is al geweest he) en dan gaat het lampje knipperen. Waarschijnlijk maakt ie niet goed contact met de lader.
Ik zal wel weer even terug gaan naar de winkel.
1 keer meer dood in een spel is ook niet zo erg. Bij Generals oid kan het wat vervelender zijn maar geen ramp
Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |
Ach, ik verander de accu meestal pas bij een mapchange oid. Op die manier heb je nergens last van.WoBaDijk schreef op zondag 26 november 2006 @ 12:01:
Ik vind de batterij juist heel erg meevallen. 1 keer om de 2 dagen verwisselen vind ik niet zo heel erg. Zeker omdat het iets van 5 seconden is.
1 keer meer dood in een spel is ook niet zo erg. Bij Generals oid kan het wat vervelender zijn maar geen ramp
Misschien een beetje een late reactie, maar ik heb net m'n G7 met LAN-case ontvangen. Toen ik deze G7 probeerde op de ontvanger van m'n oude G7, gebeurde er niets. Duidelijk een ander kanaal dus.Dutch_Razor schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 00:15:
[...]
Nou tenzij je met 1000 man op een LAN party zit zit dat wel goed, aangezien ik meen ergens gelezen te hebben dat de G7 uit duizenden kanalen automatisch kiest.
Controleer even of het sensoroogje niet vies is.Waster schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 22:45:
Ik heb net een G5 en de nauwkeurigheid valt me zwaar tegen. Heb er een perfecte muismat bij, maar hij blijft afwijken. Ik heb in paint wat mee proberen te tekenen. Je kunt er alleen perfecte vierkanten mee tekenen. Ruiten of cirkels zijn gewoon onmogelijk, net als alle andere figuren zonder horizontale en verticale lijnen. Ik weet niet wat dit is of dat ik mijn muis moet terugsturen, maar mijn vorige < MX300 optical usb muis overtreft mijn E50,- G5 Laser muis. Is dit een bekend probleem en op te lossen? Ik heb namelijk alleen nog maar positieve reacties over de G5 gelezen en ik vind het jammer dat er problemen zijn.
Wat voor muismat gebruik je nu? Laser muizen werken beter op lichte oppervlakken (wit glanzende oppervlakken werken zo'n beetje het best, iPod wit zeg maar).
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
http://www.cdrwinkel.com/...51306ae76f093e985876d2a37
zowel de g5 als de g5 special edition voor maar 47.50 bij hun!
balen dat ik net mijn crappy normale g5 binnen heb, vondt de special edition toch wel iets mooier.
Weet iemand waar je logitech klantenservice kan mailen? Ik kan niets vinden op hun site van een email adres.
G25 Race Wheel |G5 Mouse | G11 Keyboard | E6600 C2D |Asus P5k-E Wifi/Ap| Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 | ATI Sapphire HD2900XT|Samsung 300GB SATAII | Caviar 200GB SATA|Chieftec CA-01BL-BL-B EATX|Zalman ZM600-HP
Het heeft geen zin; enige wat Logitech doet is clean boot aanraden. En als het dan niet werkt mag je binnen het 1e jaar garantie naar de winkelier bij problemen. Daarna pakken zij het op vanaf 2 tot 3 jaar.NiTrO-EXILE- schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 14:39:
Mijn + - knop van mij G5 doet raar, pakt steeds vaker niet dat wel.
Weet iemand waar je logitech klantenservice kan mailen? Ik kan niets vinden op hun site van een email adres.
Ik heb zelf de MX1000 (al ong. 2 jaar) en ik moet zeggen dat hij niet echt bevalt.
Op USB is het ding een ramp (cursor schiet alle kanten op), dus altijd nog via het PS2 poortje aangesloten.
Het enige probleem is, ik vind hem zo lekker in de hand liggen.
En als ik die G7 zo bekijk dan lijkt die erg op de MX700 (welke ik dus erg %%##$@ in de hand vind liggen).
een paar pagina's terug vroeg iemand waarom je een (dure) muismat gebruikt?
Nou, ik heb het een poosje zonder muismat gedaan, een poosje met zo'n goedkope van 5 euro,
sinds kort heb ik dus een Razer ExactMat. En het verschil is, op zijn zachtst gezegd, schokkend!
Die muis glijdt er overheen alsof het een lieve lust is.
--Stuck in the Apple Ecosystem (and happy about it).--
ik heb mijn mx1000 na 1jr irritatie teruggebracht naar informatique, ik kreeg het aankoopbedrag terug:D 65 eurotjeshenri8096 schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 22:27:
De G5 en de G7 zijn die nou gevormd als de MX700 of als de MX1000?
Ik heb zelf de MX1000 (al ong. 2 jaar) en ik moet zeggen dat hij niet echt bevalt.
Op USB is het ding een ramp (cursor schiet alle kanten op), dus altijd nog via het PS2 poortje aangesloten.
En als ik die G7 zo bekijk dan lijkt die erg op de MX700 (welke ik dus erg %%##$@ in de hand vind liggen).
Zoek JUIST naar een muis die hetzelfde aanvoelt, qua gewicht, omvang, positie van de vingers en ook draadloos is.
Wie kan er bevestigen dat de G7 ongeveer hetzelfde aanvoelt als de MX700?
De G7 heeft de handligging van de MX700. Zelf vind ik het een heerlijke muishenri8096 schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 22:27:
De G5 en de G7 zijn die nou gevormd als de MX700 of als de MX1000?
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
idd.
maar had het nooit eerder gezien.
Klopt het trouwens dat de g7 qua vormgeving gelijk is aan de mx900?
Ik heb hier bij mijn 2e pc, een mx900, en een mx1000 op deze.
De mx1000 ligt toch stukken beter in de hand, dit kan naturlijk persoonlijk zijn.
Walk without Rythm, and you won't attract the worm!
Ik heb beide muizen. G7 en MX700. De G7 is gewoon een moderne MX700, alleen is de 700 _veel_ zwaarder (door batterijen natuurlijk). Ligging is exact hetzelfde; G7 heeft wat steviger materiaal mijn insziens aan de zijkanten.bosaap22 schreef op zondag 03 december 2006 @ 21:39:
Ik moet zeggen dat ik de MX700 juist erg lekker in de hand vind liggen!
Zoek JUIST naar een muis die hetzelfde aanvoelt, qua gewicht, omvang, positie van de vingers en ook draadloos is.
Wie kan er bevestigen dat de G7 ongeveer hetzelfde aanvoelt als de MX700?
Ik zit te dubben over welke ik moet gaan kopen .De mx Revolution of de G7 in het zwart (carbon).
Ik doe het een en ander aan desktop werk maar ik moet er ook bij vermelden dat ik de laaste tijd steeds meer aan het Gamen ben. BF2 en Cod 2
Ik heb allebei de forums gelezen en heb nu dat welbekende laatste duwtje nodig !
Apple , Apple , DS1512+, DSM 4.2, LG 760S, Playon HD
Het is totaal niet de bedoeling dat je gaat crossposten; je hebt exact dezelfde vraag ook al in een ander topic gepost en daar al antwoorden gekregen.binky_nl schreef op zondag 10 december 2006 @ 18:22:
Wie helpt me over de streep ???
Ik zit te dubben over welke ik moet gaan kopen .De mx Revolution of de G7 in het zwart (carbon).
Ik doe het een en ander aan desktop werk maar ik moet er ook bij vermelden dat ik de laaste tijd steeds meer aan het Gamen ben. BF2 en Cod 2
Ik heb allebei de forums gelezen en heb nu dat welbekende laatste duwtje nodig !

Nog een een specifieke vraag:SgtStrider schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 22:33:
[...]
Ik heb beide muizen. G7 en MX700. De G7 is gewoon een moderne MX700, alleen is de 700 _veel_ zwaarder (door batterijen natuurlijk). Ligging is exact hetzelfde; G7 heeft wat steviger materiaal mijn insziens aan de zijkanten.
Heeft de G7 ook die lekkere rubberen inkeping voor je duim? Ik bedoel dus het zware gedeelte aan de linker kant. Daarmee "verplaats" ik mijn muis. Wil toch wel zeker weten dat ik er op vooruit ga, voordat ik een muis van 6 tientjes ga aanschaffen..
De standaard G7 heeft helemaal geen rubber op zijn coating. Maar volgens mij heeft de 'LAN editie' wel rubberen delen op de coating van de muis.bosaap22 schreef op zondag 10 december 2006 @ 19:49:
[...]
Nog een een specifieke vraag:
Heeft de G7 ook die lekkere rubberen inkeping voor je duim? Ik bedoel dus het zware gedeelte aan de linker kant. Daarmee "verplaats" ik mijn muis. Wil toch wel zeker weten dat ik er op vooruit ga, voordat ik een muis van 6 tientjes ga aanschaffen..
Klopt. Maar dit rubber is niet zo rubberachtig als de MX700. Het is iets gladder zelfs.NukerNL schreef op zondag 10 december 2006 @ 19:55:
[...]
De standaard G7 heeft helemaal geen rubber op zijn coating. Maar volgens mij heeft de 'LAN editie' wel rubberen delen op de coating van de muis.
die ontvanger achterop de pc aangesloten (direct aansluiten leek me beter) en de lader op een hubbie met aparte voeding, zodat ie lekker snel kan laden zonder te veel stroom uit de usbpoort te trekken. Die aansluiting op de lader gebruik ik trouwens niet eens...Redwood schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 11:52:
Wat ik niet begrijp is dat het usb stick apart in het laadstation gaat
[afbeelding]
Wat is daar de bedoeling van? had dat niet beter intern gekunt?
Of kan je er meer mee??
Zit erover te twijfelen om zo'n g7 aan te schaffen
[ Voor 7% gewijzigd door Raven op 10-12-2006 20:16 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Goeie tip!NukerNL schreef op zondag 10 december 2006 @ 19:55:
[...]
De standaard G7 heeft helemaal geen rubber op zijn coating. Maar volgens mij heeft de 'LAN editie' wel rubberen delen op de coating van de muis.
Wordt het in ieder geval niet de "gewone"versie.
Moet eerlijk zeggen dat ik de "LAn -Editie" qua kleursamenstelling ook wel mooier vindt. Jammer dat deze ook meteen een stuk duurder is. Iemand deze versie goedkoper gezien dan €70,-
Mag ik van jouw weten waar de lan editie tekoop is voor +/- 70 euries of in die buurt Ik zelf heb hem niet goedkoper gezien 88 euries bij 4 launchbosaap22 schreef op zondag 10 december 2006 @ 21:16:
[...]
Goeie tip!
Wordt het in ieder geval niet de "gewone"versie.
Moet eerlijk zeggen dat ik de "LAn -Editie" qua kleursamenstelling ook wel mooier vindt. Jammer dat deze ook meteen een stuk duurder is. Iemand deze versie goedkoper gezien dan €70,-
Gebeurt niet meer !!Leftblank schreef op zondag 10 december 2006 @ 19:47:
[...]
Het is totaal niet de bedoeling dat je gaat crossposten; je hebt exact dezelfde vraag ook al in een ander topic gepost en daar al antwoorden gekregen.

Had gehoopt hier door andere tweakers die misschien de andere topic niet lezen nog wat advies te krijgen.
Wow.... Die dingen zijn ECHT een stuk duurder. Stond me iets bij van €70,-.binky_nl schreef op zondag 10 december 2006 @ 21:57:
[...]
Mag ik van jouw weten waar de lan editie tekoop is voor +/- 70 euries of in die buurt Ik zelf heb hem niet goedkoper gezien 88 euries bij 4 launch
Hhmmm, niet dus. €88,- voor een muis vind ik wel erg veel.
Ook het prijsverschil tussen de "gewone"versie en deze "Lan-editie" vind ik belachelijk!

Ja... je krijgt dan wel een LAN-case erbij hebosaap22 schreef op zondag 10 december 2006 @ 22:48:
[...]
Wow.... Die dingen zijn ECHT een stuk duurder. Stond me iets bij van €70,-.
Hhmmm, niet dus. €88,- voor een muis vind ik wel erg veel.
Ook het prijsverschil tussen de "gewone"versie en deze "Lan-editie" vind ik belachelijk!
Wie zegt dat..BoyzNDaHood schreef op maandag 11 december 2006 @ 14:58:
Waar heb je de G7 gezien voor 6 tientjes dan?
Dus die grijze? Ik vind ze wel maar dan wel erg duur!
Geen flauwekulletjes
kijk hier eensY3LLoW schreef op maandag 11 december 2006 @ 22:27:
Weet iemand waar ik de G5 special edition kan kopen?
Dus die grijze? Ik vind ze wel maar dan wel erg duur!
of anders hier
Bedankt dat je dit heb gemeld. Ik heb hem hier besteld, zal wel even posten als ik hem binnen heb!IRCfreAk schreef op woensdag 29 november 2006 @ 14:01:
ik wou net ff wat dvdtjes bestellen en wat zie ik bij cdrwinkel.com?
http://www.cdrwinkel.com/...51306ae76f093e985876d2a37
zowel de g5 als de g5 special edition voor maar 47.50 bij hun!
balen dat ik net mijn crappy normale g5 binnen heb, vondt de special edition toch wel iets mooier.
Hij heeft me inclusief de verzending 51.85 gekost
Geen flauwekulletjes
Fatsoenlijke opladers hebben anti-overlaad functie, deze geloof ik ook anders was mijn accu allang gesmolten
maar nu twijfel ik toch, die G7 ziet er mooi uit en muis met draad irriteert wel...
ik zou hem eigelijk eerst moeten kunnen testen, maar dat gaat moeilijk als je via internet koopt, kun je vervolgens weer terug gaan sturen dat schiet ook niet op...
wie kan mij ervan overtuigen dat de G7 0,0 vertraging heeft in games, of zou ik toch een G5 kiezen uiteindelijk
Ik speel dan veel 1e person shooters, spellen als Unreal Tournament Classic / 2004, Battlefield 1942 / 2 en af en toe Counterstrike.
Allemaal spellen waar je behoorlijk snel moet zijn met je muis. Voor mij is het echt de beste muis atm
die Gaming Bundle (met carbon look) ziet er ook

sameY3LLoW schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 00:36:
[...]
Bedankt dat je dit heb gemeld. Ik heb hem hier besteld, zal wel even posten als ik hem binnen heb!
Hij heeft me inclusief de verzending 51.85 gekostHeb ik tenminste niet dat ding met die lelijke vlek
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Gegevens die ik onderaan de muis vond:
m-rbh113
931639-0914
Geen idee wat deze nummers betekenen, die onderste is waarschijnlijk het productnummer
Muis die uitviel. Compleet voor 15 minuten helemaal weg. Zomaar ineens. heb trouwens net reactie gehad van Komplett. De G7 limited edition worden niet meer geleverd. Ik mag nu voor een normale G7 kiezen; en dan sturen ze de lancase die ik had meegestuurd terug. Wel jammer... ik vond de carbon look wel gaaf en het gevoel was ook beter dan de normale G7Kaspers schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 23:16:
Wat voor probleem had je ?
En ik vraag me af wanneer de muisjes weer eens goedkoper word. Ik had (stom!!) de actie gemist van mycom toen die voor 65 euri was. Ik wil ook mss de carbon editie, maar 88 (!!!) euro is toch best wel hoog voor een knaagdiertje. Ook worden ze hier in de buurt slecht geleverd en kost het weer verzendkosten. Kheb alleen 1 winkeltje gezien in Amsterdam (wat tog een stukje weer reizen is) gezien. 88 pleuri.... argh:P ik wil em wel hebben maar zoo duur.
[ Voor 53% gewijzigd door BoyzNDaHood op 21-12-2006 00:18 ]
Wat ik mij wel af vroeg: hoeveel gewichtjes hebben jullie waar in jullie rekje? Ik heb nu 2x 4,8gr in het midden. En dan wel aan de buitenkant :d.
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
En ik heb gewoon alle gewichtjes er in, ik hou van een beetje zware muis.
Ik heb de knoop door gehakt en de G7 carbon edition besteld en nu maar afwachten .Hoop dat hij snel komt. (besteld bij de Hardware Giant )BoyzNDaHood schreef op donderdag 21 december 2006 @ 00:15:
Ze mogen toch alleen een betere muis sturen? En niet een slechtere (naja slechter is het niet, maar het is wel nieuwer en duurdere versie). Ik zou gewoon je geld terug vragen en ergens anders kopen.
En ik vraag me af wanneer de muisjes weer eens goedkoper word. Ik had (stom!!) de actie gemist van mycom toen die voor 65 euri was. Ik wil ook mss de carbon editie, maar 88 (!!!) euro is toch best wel hoog voor een knaagdiertje. Ook worden ze hier in de buurt slecht geleverd en kost het weer verzendkosten. Kheb alleen 1 winkeltje gezien in Amsterdam (wat tog een stukje weer reizen is) gezien. 88 pleuri.... argh:P ik wil em wel hebben maar zoo duur.
Was daar opvoorraad en veel goedkoper helaas door de verzendkosten vanuit duitsland in totaal toch
84.33 €
Maar ja dan heb je waarschijnlijk wel een van de mooiste en imo de beste muis , en dat is voor mij ook wat waard
Noop dit is alles wat ik moet betalenBoyzNDaHood schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 22:47:
Wat is dat incl 16 % Ust? En btw komt er niet bovenop lijkt me toch binnen de EU?
Als je op de link klikt in mijn vorige bericht zie je dat de muis in duitsland € 66.43 kost daar komt dan € 17.90 verzendkosten bij en wordt hij door GLS bezorgt.
Geld heb ik via de bank over gemaakt met een EU-Standart Bank Transfer , daar zijn voor particulieren geen kosten aan verbonden
En om nu een MX518 aan te gaan schaffen, terwijl op prestatiegebied (dat mag ik tenminste aannemen) een betere muis verkrijgbaar is (de G5), vind ik ook weer zonde. Is misschien de MX Revolution een optie? Ik ben dan weliswaar niet zo weg van draadloze muizen, maar ik hier een dummy van in mijn handen gehad en hij ligt erg lekker in de hand. Maar hoe presteert deze vergeleken met de MX518 en de G-series muizen? Voor de duidelijkheid: ik heb het dus over prestaties in games, desktop-performance geloof ik wel.
Met gamen laat de MX tewensen overMooDyBLueS schreef op zondag 24 december 2006 @ 01:15:
En om nu een MX518 aan te gaan schaffen, terwijl op prestatiegebied (dat mag ik tenminste aannemen) een betere muis verkrijgbaar is (de G5), vind ik ook weer zonde. Is misschien de MX Revolution een optie? Ik ben dan weliswaar niet zo weg van draadloze muizen, maar ik hier een dummy van in mijn handen gehad en hij ligt erg lekker in de hand. Maar hoe presteert deze vergeleken met de MX518 en de G-series muizen? Voor de duidelijkheid: ik heb het dus over prestaties in games, desktop-performance geloof ik wel.
Daarom is mijn keuze ook gevallen op de G7 (carbon edition)
de link voor de uber-options vind je hier.
hier is ook de link van de MX-Revolution topic
Hij is inderdaad te traag voor gamen, maar ik vond hem vooral te lomp om mee te gamen.
Heb nu de G7, werkt heerlijk. Lekker snel en ligt ook goed in de hand. Voor mij ideeal.
[ Voor 83% gewijzigd door BoyzNDaHood op 26-12-2006 02:44 ]
Gefeliciteerd met je nieuwe muis , ik hoop dat je er net zoveel plezier aan gaat beleven als de rest van de mensen die meedoen aan deze topic en die ook mij hebben overtuigd van deze geweldige muis .BoyzNDaHood schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 02:39:
Zo, G7 carbon edition bestelt. Hopelijk is het me die 88 euro waard. Lang over getwijfeld (G7 kost maar 65 euri tegenover 88), maarja... een muis gebruik je toch wel vaak en carbon ziet er leuker uit (zwart, past meer bij me laptop).. Ook denk ik dat dat 'rubber' (wanabe?) lekkerder zit. En de lancase, al zou ik die bijna nooit gebruiken. Me eerste gamer, draadloze én logitech muis overigens
. Wel es gewerkt op de Mx700 van me vader. Hopelijk krijg ik em nog voor 2007
Laat nog ff wat horen als je er mee gewerkt heb zodat andere ook je ervaringen kunnen lezen
Thanks & zal ik doenbinky_nl schreef op woensdag 27 december 2006 @ 00:13:
[...]
Gefeliciteerd met je nieuwe muis , ik hoop dat je er net zoveel plezier aan gaat beleven als de rest van de mensen die meedoen aan deze topic en die ook mij hebben overtuigd van deze geweldige muis .![]()
Laat nog ff wat horen als je er mee gewerkt heb zodat andere ook je ervaringen kunnen lezen.
[ Voor 4% gewijzigd door BoyzNDaHood op 27-12-2006 00:46 ]
Dit topic is gesloten.