Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:49
Heb net de G5 binnen, erg fijne muis! Echt handig dat je on-the-fly dpi kan veranderen! Maar nu heb ik 1 vraag, die knop aan de zijkant, heb ik ingesteld op vorige, maar die reageert niet in Firefox, en ook niet in IE. Als ik een andere fuctie toewijs aan die knop, werkt dat wel gewoon goed. Doe ik iets fout?

Tesla Model 3 RWD (2023)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Krijg mn G7 waarschijnlijk pas woensdag/donderdag binnen :(. Duurd te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:26

defiant

Moderator General Chat
Weet iemand of de G7 Carbon voor een redelijke prijs (rond de 80 euro) uberhaupt verkrijgbaar is in Nederland? Ik ben opzoek naar een waardige vervanger voor m'n toch aftakelende MX700, en ik vind het een opzich een fijne muis die goed in de hand ligt. En ik ben daarnaast ook gehecht aan de stroeve rubber achtige behuizing. Ik weet bijna zeker dat de normale plastic versie van de G7 me toch niet echt zal liggen.

Op pricewatch staat hij niet meer, de enige shop die ik kon vinden bood hem aan voor 101 euro, en dat is me net iets te veel, vooral als je al ziet dat ze in Duitsland zelfs voor 30 euro minder over de toonbank gaan.

Kan iemand trouwens het verschil uitleggen tussen de G7 special edition en de G7 lan case? Je zou verwachten dat zulke informatie op de logitech site staat, maar die reppen alleen over de normale versie.

Climate dashboard | “Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• binky_nl
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-10-2024
defiant schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 21:55:
Weet iemand of de G7 Carbon voor een redelijke prijs (rond de 80 euro) uberhaupt verkrijgbaar is in Nederland? Ik ben opzoek naar een waardige vervanger voor m'n toch aftakelende MX700, en ik vind het een opzich een fijne muis die goed in de hand ligt. En ik ben daarnaast ook gehecht aan de stroeve rubber achtige behuizing. Ik weet bijna zeker dat de normale plastic versie van de G7 me toch niet echt zal liggen.

Op pricewatch staat hij niet meer, de enige shop die ik kon vinden bood hem aan voor 101 euro, en dat is me net iets te veel, vooral als je al ziet dat ze in Duitsland zelfs voor 30 euro minder over de toonbank gaan.

Kan iemand trouwens het verschil uitleggen tussen de G7 special edition en de G7 lan case? Je zou verwachten dat zulke informatie op de logitech site staat, maar die reppen alleen over de normale versie.
De special edition en de lan-case is dezelfde muis .Zelf dacht ik dat er ook nog een was met een
andere kleur groen aan de zijkant ,maar daar kan ik niets meer over terug vinden op internet op dit moment. :)

Misschien dat de andere tweakers daarover nog iets weten te vertellen op de amerikaanse site staat de lan editie nog wel vermeld . Link

Apple , Apple , DS1512+, DSM 4.2, LG 760S, Playon HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192831

weet iemand waar je op internet de G7 carbon nog kunt krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maggoo
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-10-2020
Nou, dan maar even een afwijkende mening. Heb de g5 zelf ook, en nog een hele verzameling andere muizen. Daarnaast ook nog een aantal muismatten, want ook dat maakt een wereld van verschil. Mijn mening over de g5 is dat het een leuke desktop/office muis is (maar onhandig door het ontbreken van een back button) en dat het een middelmatige game muis is. De vorm is asymetrisch, de voetjes zijn wel ok maar absoluut geen topkwaliteit en de gewichtjes en dpi switch zijn echt van die overbodige snufjes. Ik vergelijk het maar met gamerstoetsenborden waar je stats op de display komen, ik bedoel je kijkt toch naar je scherm:). Belangrijkste is eigenlijk dat die hele laser technologie gewoon niet optimaal is. Op de frontpagina stond een tijdje terug een verwijzing naar http://www.esreality.com/?a=post&id=1265679, en uit die tests komt eigenlijk naar voren wat gamers al langer voelen. Als je perse een laser muis wilt kan je beter een razer halen (maar ook dat is niet optimaal) en voor het ubergevoel moet je gewoon een muisje nemen zoals de mx310 of ms4.0, voetjes met teflontape en glijden maar:P. Maar het blijft een persoonlijk iets die muisjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• binky_nl
Anoniem: 192831 schreef op zondag 31 december 2006 @ 16:00:
weet iemand waar je op internet de G7 carbon nog kunt krijgen?
Ik vond dit nog voor jouw , link,Link ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192831

thx, ik ga em mss morge wel bestellen, 2007 goed ingaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-01 23:25
maggoo schreef op zondag 31 december 2006 @ 16:33:
De vorm is asymetrisch ... en de gewichtjes en dpi switch zijn echt van die overbodige snufjes. ... Belangrijkste is eigenlijk dat die hele laser technologie gewoon niet optimaal is. Op de frontpagina stond een tijdje terug een verwijzing naar http://www.esreality.com/?a=post&id=1265679, en uit die tests komt eigenlijk naar voren wat gamers al langer voelen. Als je perse een laser muis wilt kan je beter een razer halen
De Razer is nog qua prestaties nog slechter dan de G5. Hoezo dan een Razer nemen? De vorm is natuurlijk heel persoonlijk. Ik moest er even aan wennen, maar het ligt erg prettig in de hand. Mijn gameprestaties zijn er werkelijk door omhoog gegaan. Gewichtjes gebruik ik zelf ook niet, maar DPI switch is zo enorm handig. Ik gebruik het echt heel vaak, zelfs binnen dezelfde game. En dat je op de muis kunt zien welke setting je gekozen hebt is ook een uitvinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
ik zat eerst ook te twijfelen tussen een G5 en een G7....
maar denk dat ik toch voor de G5 ga binnekort....want dan heb je tenminste de zekerheid...
bij zo'n accu's heb je na verloop van tijd dat ze gewoon capaciteit verliezen, dacht bij Li-ion batterijen dat dat iets van 20 % capaciteitsverlies per jaar is...nou dan zit je na 2 jaar wel mooi om de 3 uur op te laden
ik ga toch maar voor draadje.... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-05 21:58

V3g3ta

Fueled by Games!

De Lan edition is dezelfde muis in een Carbon look met een lancase erbij. Ik had eerst de normale G7 en toen de LE uitkwam heb ik die genomen, ziet er gewoon veel beter uit.. maar da's mijn mening hé. Anyway, ik heb nog wat pic's van de twee muizen:

Afbeeldingslocatie: http://i18.tinypic.com/2ag3uc5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i14.tinypic.com/29p9l48.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i18.tinypic.com/2usu7wx.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i14.tinypic.com/2qkjioz.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i10.tinypic.com/2wbyudv.jpg

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• binky_nl
Aan iedereen op dit forum een gelukkig en gezond 2007 toegewenst !!!!!!! :*)

Ik hoop dat er voor jullie mooie game uurtjes in zitten aankomend jaar . ;)

d:)b d:)b d:)b d:)b d:)b d:)b d:)b d:)b d:)b *O* *O* *O* *O* d:)b d:)b d:)b d:)b d:)b d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-06 16:10
SgtStrider schreef op woensdag 20 december 2006 @ 13:22:
[...]

Muis die uitviel. Compleet voor 15 minuten helemaal weg. Zomaar ineens. heb trouwens net reactie gehad van Komplett. De G7 limited edition worden niet meer geleverd. Ik mag nu voor een normale G7 kiezen; en dan sturen ze de lancase die ik had meegestuurd terug. Wel jammer... ik vond de carbon look wel gaaf en het gevoel was ook beter dan de normale G7 :( Vind ook verder geen boeiende muizen op Komplett.... lastig.
vraag of ze de binnenkant overzetten...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 21:26
ik ga al aan me 4e g5 beginnen.

vind de kwaliteit van de knoppen/scrolwiel zeer slecht.

gelukkig geeft logitech 5 jaar garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matel
De 4e al? Ik heb tot nu toe geen problemen met m'n G5. Gebruik hem bijna dagelijks en vrij intensief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 21:26
ik zat hiervoor op het mbo amper school dus.

en gebruikte hem elke dag minimaal wel 8 uur laten we zeggen.

en daar is die gewoon niet voor gemaakt.

de knoppen en scroll wiel regeren slecht na veel gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
jorisw86 schreef op maandag 01 januari 2007 @ 02:27:

3 jaar volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-05 15:54

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

jorisw86 schreef op maandag 01 januari 2007 @ 02:27:

Hmm wat doe jij er allemaal mee dan? :+ Ik muis de hele dag er mee en hij is nog punt gaaf. (heb hem al ander half jaar ofzo?)

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-06 22:18

SgtStrider

Fractal Switchover!

Goed, heb eindelijk reactie van de leverancier betreffende m'n G7 carbon RMA. Ik kan nu zelfs geen nieuwe "normale" G7 meer krijgen :( deze wordt door hun ook niet meer geleverd (EOL). Nou is dit op zich vreemd (kan gebeuren), maar ik ben bang dat deze EOL komt door het aantal RMA's van de G7 muizen. Daarom heb ik een vraag aan de mensen die al langere tijd (sinds release tot 1 maand na release) de G7 (Carbon) bezitten; hebben jullie al last van dezelfde problemen? Ik ben bang dat de G7 toch helaas een niet goed genoeg doordacht product is (technisch gezien), en dat er nog teveel problemen mee zijn. Uiteraard ga ik niet zomaar de boel bij elkaar toeteren, dus vandaar de oproep tot ervaringen!

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
Vandaag heb ik m'n G7 Limited Edition binnen. Gelijk na uitpakking heb ik em aan m'n usb oplader geslingerd... nu afwachtend tot hij klaar is met opladen. De muis ziet er echt mooi uit. De lancase zelf zou ik denk ik niet vaak gebruiken, en is overigens best wel groot (té groot). Maar ik heb hem hiervoor ook niet besteld (ik wou echt de carbon look :D). Wat is dat + (zacht, indrukbaar) onder aan de muis? En ik heb van die rare puntjes ook daarzo zitten. :S Ziet er echt lelijk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191050

Ik heb ook de G7 Lan Edition gehad, met carbon look en lan case, maar na een maand of 2 of 3 begon hij wat kuren te vertonen, en te haperen. Gelukkig had ik m gekocht waar ik werk dus geen probleem om me geld terug te krijgen. Heb toen toch me G5 maar weer aan me pc gehangen, ik wacht wel weer een paar jaar voor ik weer draadloos probeer.

Moet wel zeggen dat ik vind dat er redelijk wat terug komen voor zo'n dure muis, maar gelukkig is logitech zo makkelijk dat je meteen een nieuwe mee kan geven op dat moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
jorisw86 schreef op maandag 01 januari 2007 @ 17:34:
ik zat hiervoor op het mbo amper school dus.

en gebruikte hem elke dag minimaal wel 8 uur laten we zeggen.

en daar is die gewoon niet voor gemaakt.

de knoppen en scroll wiel regeren slecht na veel gebruik
hmmm en welke muis zou dan volgens jou wel de "echte" gamersmuis zijn die geweldig in elkaar steekt en geen enkel nadeeltje heeft...ik denk dat zo'n muis niet bestaat.
Razer ga ik denk ik niet aan beginnen, die heeft niet zo'n vorm als de Logitech's en daar ben ik toch teveel gewend aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-05 21:58

V3g3ta

Fueled by Games!

SgtStrider schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 13:26:
Goed, heb eindelijk reactie van de leverancier betreffende m'n G7 carbon RMA. Ik kan nu zelfs geen nieuwe "normale" G7 meer krijgen :( deze wordt door hun ook niet meer geleverd (EOL). Nou is dit op zich vreemd (kan gebeuren), maar ik ben bang dat deze EOL komt door het aantal RMA's van de G7 muizen. Daarom heb ik een vraag aan de mensen die al langere tijd (sinds release tot 1 maand na release) de G7 (Carbon) bezitten; hebben jullie al last van dezelfde problemen? Ik ben bang dat de G7 toch helaas een niet goed genoeg doordacht product is (technisch gezien), en dat er nog teveel problemen mee zijn. Uiteraard ga ik niet zomaar de boel bij elkaar toeteren, dus vandaar de oproep tot ervaringen!
Ik heb de gewone G7 gehad, ongeveer 3 maanden en geen problemen gehad. Nu heb de G7 LE en die heb ik toch al een maandje of 6.. en ook met deze nog nooit problemen gehad.

En ik weet wel zeker dat deze muis geen EOL is!

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:33
Kom net van de winkel, wou me een G7 aanschaffen... tot ik vernam dat ie enkel in dat mottig groen te verkrijgen was... Eén winkel had de LAN editie besteld en die ging morgen binnen komen, maar die vind ik nu ook niet echt mooi. Bijna alle muizen van Logitech zijn zwart/grijs, strak design, etc (de Revolution reeks ziet er echt goed uit) en de G5/G7 maken ze dan zo afschuwelijk... jammer.

Heb wel vernomen dat er een Gamer Editie op komst is van de G7, benieuwd hoe die er uit gaat zien.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
Kheb een beetje lopen kloten met de instellingen, maar ik krijg het niet goed. Op m'n oude muis had ik bvb mouse3. Dat was de scrolknopje. Deze gebruikte ik bvb voor praten via ventrilo, binds tijdens spellen en om nieuwe firefox tabblad. Nu heeft de G7 zo'n mouse3 niet (gaattie inzoomen ofzo-__-). Maar dan toch, ik wil die scrolknopje niet gebruiken voor mouse3 (beetje instabiel vind ik, en met dat links/rechts tillen heb ik liever niks op mn mouse3) maar hoe krijg ik het knopje werkend met bvb ventrilo:S.

[edit]

In games herkend de spel wel mouse3/4 etc. Maar niet in windows :S.

[ Voor 7% gewijzigd door BoyzNDaHood op 04-01-2007 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maggoo
  • Laatst online: 10-10-2020
@matel; ja lol, ik vind het allemaal prima hoor, maar ik zei absoluut niet dat razer het absolute topmuisje was, maar ja dat krijg je als je een zin halverwege afknipt in een quote... Wat ik bedoelde te zeggen is dat ik van de lasermuisjes razer ietsje minder slecht vind dan de G5. En ik gebruik het woordje slecht omdat ze misschien in absolute zin niet echt slecht zijn (iig beter dan een standaardmuis bij een packard bell pc), maar omdat ik voor een muis van pak um beet 60 euro niet verwacht dat ie bij snelle bewegingen gewoon de weg kwijt raakt. En dat gedrag vertonen ze op verschillende soorten muismatten, dus het is mijns inziens gewoon een eigenschap van de zo gehypte laser. Ter relativering denk ik overigens wel dat het de weg kwijt raken behoorlijk afhangt van je sens, en het soort game dat je speelt. Ik zelf speel met low/mid sens en dan snelle fps spellen, en ik kan me voorstellen dat je bij langzamere games niet of nauwelijks tegen dit gedrag aanloopt.

Ik heb nu zelf weer de vernieuwde MS Intellimouse Explorer 3.0, en dat is mijn beste aankoop op muizengebied van de afgelopen jaren. Dat ding doet gewoon precies wat je wilt, dus heb ik weer een excuus minder als ik een game verlies:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
BoyzNDaHood schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 19:29:
Kheb een beetje lopen kloten met de instellingen, maar ik krijg het niet goed. Op m'n oude muis had ik bvb mouse3. Dat was de scrolknopje. Deze gebruikte ik bvb voor praten via ventrilo, binds tijdens spellen en om nieuwe firefox tabblad. Nu heeft de G7 zo'n mouse3 niet (gaattie inzoomen ofzo-__-). Maar dan toch, ik wil die scrolknopje niet gebruiken voor mouse3 (beetje instabiel vind ik, en met dat links/rechts tillen heb ik liever niks op mn mouse3) maar hoe krijg ik het knopje werkend met bvb ventrilo:S.

[edit]

In games herkend de spel wel mouse3/4 etc. Maar niet in windows :S.
Niemand?

En ik lees dat de G5 special edition blauwe lampjes heeft. Is dit bij de G7 ook zo? Of uberhaupt bij 1 v/d versies? Mijn G7 geeft helemaal geen licht (behalve groene knipperlampje@ oplader, en dpi/batterij ding). Is mijne kapot of hoord het dat er geen licht/lampjes zijn? Want waar is de doorschijnende blauwe zijkant van de oplader anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilles de Geus
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:19
BoyzNDaHood schreef op maandag 08 januari 2007 @ 02:19:
Mijn G7 geeft helemaal geen licht (behalve groene knipperlampje@ oplader, en dpi/batterij ding). Is mijne kapot of hoord het dat er geen licht/lampjes zijn? Want waar is de doorschijnende blauwe zijkant van de oplader anders?
Mijn Lan edition doet dat ook niet. Zou ook wat onlogish zijn IMHO. Batterijen enzo.

De batterijen zijn na een half jaar nu om de dag leeg. Een maand of twee geleden deden ze daar nog
edit:
3 dagen :+
over. Ik hoop dat deze degradatie niet in het zelfde tempo door blijft gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
Ehm, ik begrijp je verhaal niet echt. 2 Maanden terug duurde het een half jaar voordat jou batterijen leeg werden??

En ik vroeg het me gewoon af. En met de oplader maakt batterijen niet veel uit lijkt me:P hangt toch aan de USB. Ik dacht meer aan dat de oplader een blauw lichtje ofzo moest branden omdat het doorschijnend was. Bij de muis zijn de knopjes niet doorschijnend, dus dat bedoelde ik niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106950

Anoniem: 139384 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 19:14:
Het is gelukt met patchen, maar echter loopt hij nog steeds op 500hz, maar mijn mx518 loop wel op 800-900hz (met mouserate), die liep heirvoor op 125hz... Dus dat patchen heeft wel geholpen.

Iemand enig idee hoe ik die g5 ook op 1000hz krijg??? Of is 500hz egt de maxx voor die muis?
hoe is dit je uiteindelijk gelukt dan, ik heb het probleem ook maar kan het op de een of andere manier niet verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.marijnissen
  • Laatst online: 20:51

r.marijnissen

sapphire512mb

Wat vraagjes.

1---Oplaadbare batt,s gaan niet echt heel lang mee 1000x max?
Dus na 1,5 jaar is een g7 wel op toch met 2 batts? Zullen uiteraad wel batts voor te koop zijn maar dat is kassa, jammer dat er niet gewoon 2x AA inzit.

2--- Ik speel graag bf2, waarbij ik het fijn vind om minimaal 1 knop links en 1 knop van de muis te hebben. invm links-rechts vliegen.
Heeft de g5-g7 maar 1 knop alleen links?
de razer copperhead heeft er 7 ofzo. mischien is die beter voor mij dan.

3--- mx518 vs g5
Is de g5 dan echt beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
1. Geen idee hoelang het duurd tot ze het begeven (of maar 10 minuten werken na opladen als voorbeeld) maar je wilt geen 2xAA. De MX700 heeft dat (wij hebben er 2 van) en die is echt wel een stukje zwaarder dan de G7 (Die ik heb). Wel handig natuurlijk dat je dan vet veel AA's kan kopen, maar een accu is echt lekkerder. Verder hoop ik niet dat het binnen 1,5 jaar op zijn, want waar de hell kan je die dingen kopen.

2. Je bedoelt 1 links en 1 rechts? Ik begrijp je niet echt. Of Bedoel je beide rechts?

3. Lasermuis, en met gewichtjes. Mist wel 1 duimknopje (G5). Je moet zelf weten, ik heb er zelf geen ervaring met die 2. Draadloos is toch echt lekkerder :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:40
r.marijnissen schreef op maandag 08 januari 2007 @ 23:29:
3--- mx518 vs g5
Is de g5 dan echt beter?
Volgens de muisbenchmarks die een week of vier geleden op de frontpage was gepost is de MX51(8/0) de beste keus, zowel qua prijs als qua precisie. Zelf heb ik 'n MX510 en ik kan er niks dan lof over zeggen, prima muis en die muisknoppen zijn idd heerlijk in Battlefield - ik hoef geen lasermuis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.marijnissen

r.marijnissen

sapphire512mb

BoyzNDaHood schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 17:56:
1. Geen idee hoelang het duurd tot ze het begeven (of maar 10 minuten werken na opladen als voorbeeld) maar je wilt geen 2xAA. De MX700 heeft dat (wij hebben er 2 van) en die is echt wel een stukje zwaarder dan de G7 (Die ik heb). Wel handig natuurlijk dat je dan vet veel AA's kan kopen, maar een accu is echt lekkerder. Verder hoop ik niet dat het binnen 1,5 jaar op zijn, want waar de hell kan je die dingen kopen.

2. Je bedoelt 1 links en 1 rechts? Ik begrijp je niet echt. Of Bedoel je beide rechts?

3. Lasermuis, en met gewichtjes. Mist wel 1 duimknopje (G5). Je moet zelf weten, ik heb er zelf geen ervaring met die 2. Draadloos is toch echt lekkerder :).
2. Ik heb nu een: trust wl 350, Trust is een butt merk maar deze muis is best oke.
http://nl.backoffice.be/p...tical_mouse_optical_-.asp

Als je de foto ziet dan zie je links een zwart vlak, hier zit ook nog een 4e muisknop (niet te zien op de pic).
Aan de andere kant zit er ook een dit is de 5e knop.

Ik heb graag op een muis dus als voorbeeld de 350WL dat in het zwarte gedeelte een knop zit aan beide kanten.

Bij de G5 zit er ook 1 links maar volgens mij niet rechts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockafello
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-12-2023
r.marijnissen schreef op maandag 08 januari 2007 @ 23:29:
Wat vraagjes.

1---Oplaadbare batt,s gaan niet echt heel lang mee 1000x max?
Dus na 1,5 jaar is een g7 wel op toch met 2 batts? Zullen uiteraad wel batts voor te koop zijn maar dat is kassa, jammer dat er niet gewoon 2x AA inzit.

2--- Ik speel graag bf2, waarbij ik het fijn vind om minimaal 1 knop links en 1 knop van de muis te hebben. invm links-rechts vliegen.
Heeft de g5-g7 maar 1 knop alleen links?
de razer copperhead heeft er 7 ofzo. mischien is die beter voor mij dan.

3--- mx518 vs g5
Is de g5 dan echt beter?
1. ik heb een MX700 gehad die ook oplaadbare batterijen had, en die ging inderdaad na ongeveer 1,5 jaar slechter presteren. maar je kan er gewoon andere oplaadbare indoen van hetzelfde type

2. De G5 heeft inderdaad maar 1 knop (normaal terug voor IE) aan de linke kant. de MX510 heeft er 2 (back en forward voor IE). voor normaal gebruik mis ik de forward knop absoluut niet, voor BF kan het handig zijn.

3. ik heb ze beide nu en moet zeggen dat de verschillen erg klein zijn. natuurlijk zijn de gewichtjes makkelijk, maar uiteindelijk went elke muis wel na een tijd in gebruik (verschil in gewicht MX700 en MX518 was ook MEGA groot). ook met CSS merk ik weinig verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• binky_nl
Ik heb vandaag contakt gehad met logitech wat betreft die accu's . De medewerker daar zei dat ze over een paar weken weer op voorraad zijn . Dus als de accu's stuk gaan moet je daar maar eens ff bellen . Je hebt tenslotte 3JAAR garantie op die muis . En ik mag aannemen dat die accu daar ook onder valt , dat is wat ik eruit opmaakte tijdens ons gesprek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.marijnissen

r.marijnissen

sapphire512mb

Batt verbruik/ herladen is normaal gebruik.
Ik weet 100%zeker dat als je batt,s na 2 jaar op zijn dat je GEEN andere krijgt.

Het is namelijk normaal slijtage.

Garantie geldt nooit voor normaal slijtage, b.v net als dat je geen garantie hebt op je banden bij een nieuwe auto/ teminste wel uiteraad bij fabrieksfout maar niet normaal slijtage.

----------------------------

De mx518 komt als best uit de bus.
Is hier ook een versie met batterij van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
Waarom zou een bedrade muis een batterij moeten krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matel
r.marijnissen schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 18:19:
[...]

2. Ik heb nu een: trust wl 350, Trust is een butt merk maar deze muis is best oke.
http://nl.backoffice.be/p...tical_mouse_optical_-.asp

Als je de foto ziet dan zie je links een zwart vlak, hier zit ook nog een 4e muisknop (niet te zien op de pic).
Aan de andere kant zit er ook een dit is de 5e knop.

Ik heb graag op een muis dus als voorbeeld de 350WL dat in het zwarte gedeelte een knop zit aan beide kanten.

Bij de G5 zit er ook 1 links maar volgens mij niet rechts?
Een G3 kopen? Heeft knoppen aan beide zijden van de muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Laatst online: 01-11-2024
Heeft iemand ook dat na een jaartje ofzo de linkermuisknop vaak dubbelklikt, terwijl je zelf maar 1 keer klikt?

Ook herkent ie het soms niet als ik hem ingeduwd houdt, zou Logitech hier iets aan doen, of moet ik dan de garantie via de winkel regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Laatst online: 17-06 22:18

SgtStrider

Fractal Switchover!

Inmiddels 92 euro gecrediteerd gekregen voor mn G7 LE, zijn ook nergens meer te krijgen helaas. Jammer... heeft mn indruk van Logitech niet echt verbeterd eerlijk gezegd. Heb nu wel een beeld van Logitech; denk dat het ook wel klopt, maar door dit soort acties wordt het alleen maar bevestigd...

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
En dat is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
G5 is niet beter dan mx500/mx510/mx518.

Er is een test waaruit blijkt dat de mx500 (met overgeclockte usb op 500hz of 1000hz) nauwkeuriger is dan de G5 en mx518!!

G5 stond redelijk in het midden, de mx series daarboven! Dus om de prestaties hoef je hem niet te kopen denk ik. Of de firmware 1.1/1.2 moet 'drastische' veranderingen aan die test kunnen brengen. fm1.2 gaf wel aan nauwkeuriger geworden te zijn dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
Ey, weet iemand nou of je mouse3 kan gebruiken bvb met ventrilo? Want vrienden van me met mx500 en mx518 kunnen dat bijvoorbeeld wel. Ik kan geen mouse3/4 gebruiken binnen sommige programma's. hoord dat zo of is mijn knopje kapot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titusvh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-06 15:26
r.marijnissen schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 21:41:
Ik weet 100%zeker dat als je batt,s na 2 jaar op zijn dat je GEEN andere krijgt.
Ik heb logitech gemaild of ik de accu's voor de G7 los kon kopen. Dit 'voor de zekerheid' omdat deze over enkele jaren wellicht niet mee rleverbaar waren. Volgens Logitech zijn die niet los t ekrijgen, zou ook niet nodig zijn omdat er drie jaar garantie op de muis zit. Dus duidelijk implicerend dat dit ook voor de accu's geldt.

Citaat uit de mail can Logitech: "De accu's zouden in iedergeval de gedurende garantie periode van de muis moeten blijven functioneren"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titusvh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-06 15:26

[accu's G7]

Verder hoop ik niet dat het binnen 1,5 jaar op zijn, want waar de hell kan je die dingen kopen.
Dit vroeg ik mij ook af en heb met Logitech gemaild. Volgens hen kan je die nergens kopen, en moeten ze minstens de garantieperiode van de muis meegaan (en indien niet worden ze dus vervangen onde rgarantie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
Ja fijn dat ze binnen de garantie zijn, maar wat als ze het wel doen binnen 3 jaar? Strax heb ik een accu die max. 2 uurtjes nog meedraaid per oplaad beurt. Zolang ze niet kapot gaan vind ik het wel zonde van een 88 euro muis dat die na 3 jaar weer weg kan gooien (indien de accu's na 3 jaar kapot gaan). Had ik natuurlijk ook kunnen bedenken voor ik een draadloze muis kocht, maar toch. Ik betaal me scheel aan de duurste muis die ik ooit heb gekocht en ze kunnen je alleen garanderen dat je het ongeveer 3 jaar kan gebruiken. Kheb zo'n gevoel dat ik beter een G5 had kunnen kopen die 30-40 euro goedkoper is :S.

[ Voor 7% gewijzigd door BoyzNDaHood op 18-01-2007 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
Kijk eens bij modelbouwzaken naar LiPoly accus, met de allerkleinste + soldeerwerk zou je wel een passende moeten kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the mod man
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02:34

the mod man

iets van beeldmaker

ik heb het topic doorgelezen maar kon niet zo snel vinden wat ik zocht. Er is tog een programma/hack dat de dpi van de G7 anders intestellen is of hogere dpi kan halen, weet iemand waar ik dat kan vinden?

I can't wait to shoot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
De dpi kan je toch al anders instellen met de standaard meegeleverde software? Ik heb bvb die 2000dpi verandrd naar 1600 ofzo. 2000 is onmenselijk snel en nergens echt toepasbaar. Wat moet je met nog hoger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:42
Ik heb mijn G5 Limited Edition.. Best stom eigenlijk hoe ik eraan kwam. Ik heb de muis zonder verdere accesoires (en gewichtjes), gekocht bij de mediamarkt als winkelmodel voor 50 euro. Eerst was hij 66 euro, vervolgens 59 en heb er 50 euro van weten te maken, maar vind het eigenlijk nog te duur.. Maarja.. Is achteraf he..

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:33

Eagle Creek

Breathing security

Ik heb een G7 en ben er zeer tevreden mee. De accu's houden het lang uit en de speciale "charge boost" functie werkt goed.
Wat ik echt top vind is het wisselen van de DPI tijdens het gamen, ik gebruik dit met regelmaat en zelfs tijdens het photoshoppen komt dit soms erg van pas!

Wat wel grappig is, is dat wanneer mijn batt. leeg raken ik de melding krijg " de batterijen zijn erg laag ".. Vind ik opzich wel knap want ze zijn geen centimeter verschoven 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door Eagle Creek op 30-01-2007 00:07 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akuma2000
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-06 11:13
Eagle Creek schreef op maandag 29 januari 2007 @ 23:12:
Ik heb een G7 en ben er zeer tevreden mee. De accu's houden het lang uit en de speciale "charge boost" functie werkt goed.
Wat ik echt top vind is het wisselen van de DPI tijdens het gamen, ik gebruik dit met regelmaat en zelfs tijdens het photoshoppen komt dit soms erg van pas!

Wat wel grappig is, is dat wanneer mijn batt. leeg raken ik de melding krijg " de batterijen zijn erg laag ".. Vind ik opzich wel knap want ze zijn geen centimeter verschoven 8)7
Ze bedoelen dat de batterij bijna leeg is 8)7

hehehe. (bijdehande opmerking terug)

HighFlow.nl // PinballShop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:33

Eagle Creek

Breathing security

Inderdaad :p. Het spanningsniveau is laag of de batterijen zijn leeg :p. Maar niet gaan mixen.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174352

BoyzNDaHood schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 02:18:
De dpi kan je toch al anders instellen met de standaard meegeleverde software? Ik heb bvb die 2000dpi verandrd naar 1600 ofzo. 2000 is onmenselijk snel en nergens echt toepasbaar. Wat moet je met nog hoger?
Mijn G5 staat anders standaard altijd op 2000dpi..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126974

wat is het verschil tussen setpoint implementatie en implementatie van het besturingsysteem.

En heb nog een ander vraagje ook, als iemand hier we hier thuis wisselen van account op de pc en daarna ik mij terug aanmeldt is de snelheid van mijn muis helemaal anders en moet ik terug setpoint opendoen en de snelheid verlagen, hoe zou dat komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pin_point
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:47
ik denk dat setpoint dezelfde config file voor elk account gebruikt, wat me ook weer raar lijkt aangezien dat bestand in de docs & sets map van elke gebruiker wordt opgeslagen.

ik heb er verder geen last van omdat ik niet meerdere accounts gebruik :+

heb je ook al gekeken waar 't lampje van je G?/ muis op staat wanneer jij je weer aanmeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Pf.. Mijn Logitech G5 Limited Edition loopt steeds weg.. Vrij irritant. Het maakt niet uit wat ik voor settings gebruik. Iemand ervaring hiermee? Want ik hoop toch dat die Limited niet slaat op dat hij maar tijdelijk werkt..

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-06 14:13
Welke muismat gebruik je dan?

Mijn G5 is kapot, linkermuisknop is er mee gestopt.
Ik was aan het CSS'en totdat er ineens een kogel word geschoten en bij het loslaten van de muisknop weer een. Bij de oude Counter-Strike precies hetzelfde. Daarop heb ik de PC gereboot, maar nog steeds hetzelfde euvel. Toen heb ik een MX510 aangesloten en daar waren geen problemen mee, dus de muis werd verdachte no. 1. Ik was aan het proberen in mspaint wat te klooien en wat bleek, de muisknop "vasthouden" werkt alleen als ie heel licht wordt ingedrukt (net klik). Iets harder drukken resulteert in 2 clicks. Even later stopte opeens de hele muisknop er mee, hij reageert momenteel helemaal nergens op (zacht drukken, hard drukken, snel, langzaam, noem het maar op). De rest van de knoppen werkt gewoon probleemloos :( Wordt dus een garantiegevalletje, ik hoop dat de Mycom een beetje goeie service verleent. (gekocht op de HCC 2005).

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
^ Dat had ik dus ook met m'n G7 en m'n MX700, volgens mij mag Logitech wel eens goed naar die muisknoppen van ze kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Mijn tafel. Werkt bij andere muizen altijd fantastisch. Nu doet hij het weer een paar uur goed, maar ik ga hem denk ik toch terugbrengen (had hem als showmodel bij de mediamarkt gekocht).

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Laatst online: 16-06 09:55
Al geupdate naar de laatste firmware ?
Dat kan een HOOP schelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:01
Had eerst problemen met mn scroll wiel heb nu weer een nieuwe g5. Maar heb nu problemen met de linkerknop als ik bv een stuk text wil selecteren selecteerd tie niet altijd alles dus sommige woorden of letters pakt tie dan niet. Dit probleem heb ik niet met mn oude logitech muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badkuip
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-06 10:11
Weet er iemand vervangende software voor Setpoint? ik heb een G5 en ik heb geen zin om Setpoint te installeren omdat dan mijn geheugengebruik direct stijgt. Ik heb software nodig om de knoppen de configureren, voornamelijk het naar links en naar rechts scrollknopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
Steephh schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 22:11:
[...]

Mijn tafel. Werkt bij andere muizen altijd fantastisch. Nu doet hij het weer een paar uur goed, maar ik ga hem denk ik toch terugbrengen (had hem als showmodel bij de mediamarkt gekocht).
Volgens Logitech werken semi reflectieve gebieden zoals een Corepad het beste.

Jmmr dat de G7 uit productie is genomen nu moet ik een MX Revolution nemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn-
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:19
Dutch_Razor schreef op maandag 12 februari 2007 @ 16:29:
[...]

Volgens Logitech werken semi reflectieve gebieden zoals een Corepad het beste.

Jmmr dat de G7 uit productie is genomen nu moet ik een MX Revolution nemen..
de G7 is toch nog niet uit de handel genomen hij staat nog gewoon op de logitech site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
En als je nu naar de lokale pcboer sprint (lees: morgenochtend :P) kan je echt nog wel een G7'tje te pakken krijgen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
ik heb me toch maar eens een G5 besteld....
mijn MX510 heeft het wel zo'n 2 jaartjes goed gedaan, wordt toch eens tijd voor wat nieuws

btw, waarom is de G7 dan uit productie genomen? het was toch een zeer goede muis (voor draadloos dan)...waarom zetten ze dat dan stop? er is toch geen nieuw model uit ofwel

[ Voor 39% gewijzigd door SuX DeLuXe op 19-02-2007 04:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209205

uit produktie?

balen is een goeie muis alleen kan ie niet zo goed tegen zware vingers die van mij heeft het 3/4 jaar vol gehouden en werkt m'n linkerknop dan weer wel en dan weer niet of klikt 2 keer terwijl ik 1 keer klik neemt niet weg dat ik gewoon weer een nieuwe heb gehaald die instelbare dpi is schiterend
werkt super in BF2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209509

ik heb al een tijde de g5 en hij bevalt prima.

vooral de snelheidverander knop is heel fijn tijdens het gamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:46

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Anoniem: 209509 schreef op maandag 19 februari 2007 @ 20:19:
ik heb al een tijde de g5 en hij bevalt prima.

vooral de snelheidverander knop is heel fijn tijdens het gamen
Een ongezouten mening zonder onderbouwing :z Lekker veel kunnen mensen met deze opmerking :Z

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-05 15:54

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Thrills33ka schreef op maandag 19 februari 2007 @ 04:12:
ik heb me toch maar eens een G5 besteld....
mijn MX510 heeft het wel zo'n 2 jaartjes goed gedaan, wordt toch eens tijd voor wat nieuws

btw, waarom is de G7 dan uit productie genomen? het was toch een zeer goede muis (voor draadloos dan)...waarom zetten ze dat dan stop? er is toch geen nieuw model uit ofwel
Omdat ze willen dat je een Revolution koopt denk ik. Die zal wel weer beter, nieuwer en weet ik het zijn. Ik hou het lekker bij mijn G5 :)

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Touchdomex schreef op maandag 19 februari 2007 @ 21:12:
Een ongezouten mening zonder onderbouwing :z Lekker veel kunnen mensen met deze opmerking :Z
Wil je er nog 1 ? :P

Komtie:

Ik heb m'n G5 verkocht, ik prefereer sindsdien de mighty mouse.
45 euro voor gekregen , best netjes imo.

[ Voor 6% gewijzigd door Kaspers op 19-02-2007 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
BoyzNDaHood schreef op maandag 12 februari 2007 @ 23:54:
En als je nu naar de lokale pcboer sprint (lees: morgenochtend :P) kan je echt nog wel een G7'tje te pakken krijgen denk ik.
Toch maar de Revolution gehaald, anders heb ik weer een tegoedbon van de MM liggen :P

Best vreemd dat Logitech hun top muis uit productie neemt (de Revo is geen gamemuis eigenlijk), zonder een nieuwe aan te kondigen, en em dan ook nog op de site laten staan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Nou ik heb m'n G5 vanmiddag binnengekregen...en meteen paar uurtjes gegamed...
maar wat is dat wennen zeg, die DPI setting is totaal anders dan die van de MX510...
ik heb nu ff nog geen drivers geinstalleerd dus kan 3 settings met dat knopje kiezen...maar in Windows moet ik het middelste pakken, en in BF2 moet ik meteen weer overschakelen naar t laagste....want anders staat het echt veels te hoog voor ingame...maar als ik dan in een of ander menu'tje zit ofzo, dan is t wel weer te langzaam, moet k weer hoger zetten
best vaag...maargoed ik kan er wel aan wennen denk ik...
toch is t een ontzettend gevoelige muis qua DPI...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
  • Laatst online: 18-06 16:01
Ik heb windows XP PRO opnieuw geinstalleerd en men g7 deluxe edition opnieuw geinstalleerd. Nu merk ik precies dat de bewegingen niet goed klopppen, soms gaat ie heel snel en soms veel trager. Vooral gaat ie trager met de schuine bewegingen. Ik heb aanwijzerversnelling niet op staan. Is hier iets aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
Thrills33ka schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 17:29:
Nou ik heb m'n G5 vanmiddag binnengekregen...en meteen paar uurtjes gegamed...
maar wat is dat wennen zeg, die DPI setting is totaal anders dan die van de MX510...
ik heb nu ff nog geen drivers geinstalleerd dus kan 3 settings met dat knopje kiezen...maar in Windows moet ik het middelste pakken, en in BF2 moet ik meteen weer overschakelen naar t laagste....want anders staat het echt veels te hoog voor ingame...maar als ik dan in een of ander menu'tje zit ofzo, dan is t wel weer te langzaam, moet k weer hoger zetten
best vaag...maargoed ik kan er wel aan wennen denk ik...
toch is t een ontzettend gevoelige muis qua DPI...
Gewoon instellen in Setpoint 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
hmm nja ben niet zo'n driver fan...ik hou het graag simpel: Plug&Play ;) maar denk dat het gewoon wennen is....laagste stand via de knopjes is ingame een goeie instelling, maar bijv in windows enzo is het gewoon erg laag....dat verschil vind ik een beetje vreemd maargoed...
wel grappig als ik hem op het hoogste zet met 1 klik, draai je dus 300 x rond als je de muis ook maar een beetje beweegt :+ zie je ze kijken hoe doet ie dat toch...en binnen 1 sec weer normale dpi...tis toch een handige functie...bijv voor in planes/choppers enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:10

The Zep Man

🏴‍☠️

Volgens mij is het nog niet langsgekomen, dus ik meld het even.

Voor mensen die tijdens het spelen van spellen wel eens problemen hebben met het scrollwheel van de G5 (bijvoorbeeld, tijdens het wisselen van wapens slaat hij per 'tik' van het scrollwheel soms een wapen over, soms reageert hij niet) is er een oplossing. Installeer firmware versie 1.2 (hier meer over te vinden), na de firmware update even een reboot (of de muis opnieuw verbinden met de USB poort) en het probleem komt nooit meer voor.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
ik moet het toch even melden...ondanks dat dit topic zowat morsdood is...
na enkele dagen spelen met mijn G5 geeft ie mij niet het lekkere gevoel dat ik had met m'n MX510...hoe raar dat ook is misschien....
mijn MX510 was dus 800 DPI...
nu heb je standaard met de G5 de opties 400 DPI, 800 DPI, en 2000 DPI....
Nu vertel mij eens ten 1e wat heb je in godsnaam aan 2000 DPI? zo kun je toch totaal niks...veels te snel, 800 DPI tzelfde...werkt blijkbaar totaal anders dan bij een MX510 want daar werkte ie perfect met 800 DPi...
heel raar, maargoed...
in windows is 800 DPI gewoon goed, maar ingame moet ik hem terugschakelen na 400 DPI...en ja ik heb de software geinstalleerd, en daar wat mee geprutst...geprobeerd op 600 DPI te zetten...dat was ook geen lekkere instelling.....waar spelen jullie mee? en hoe wil je ooit wat aan 2000 DPI hebben? vind het maar een vage muis, maargoed misschien went het nog wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilaNL
  • Laatst online: 14-06 13:57
Thrills33ka schreef op maandag 26 februari 2007 @ 18:05:
na enkele dagen spelen met mijn G5 geeft ie mij niet het lekkere gevoel dat ik had met m'n MX510...hoe raar dat ook is misschien....
nu heb je standaard met de G5 de opties 400 DPI, 800 DPI, en 2000 DPI....
Nu vertel mij eens ten 1e wat heb je in godsnaam aan 2000 DPI? zo kun je toch totaal niks...veels te snel, 800 DPI tzelfde...werkt blijkbaar totaal anders dan bij een MX510 want daar werkte ie perfect met 800 DPi...
heel raar, maargoed...
in windows is 800 DPI gewoon goed, maar ingame moet ik hem terugschakelen na 400 DPI...en ja ik heb de software geinstalleerd, en daar wat mee geprutst...geprobeerd op 600 DPI te zetten...dat was ook geen lekkere instelling.....waar spelen jullie mee? en hoe wil je ooit wat aan 2000 DPI hebben? vind het maar een vage muis, maargoed misschien went het nog wel
Ik werk met 2000DPI in windows. Is ff wennen maar ik wil nu nooit meer lager.

edit: en zeker voor mensen met erg hoge resoluties is dat veel beter!

[ Voor 3% gewijzigd door MilaNL op 26-02-2007 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:13
Mijn G7 is dood, zomaar opeens... De receiver wordt wel herkend door mijn laptop (en door een andere desktop-pc), maar de muis zelf niet. Ik heb al verschillende USB-poorten geprobeerd, maar helaas... Ik krijg de battery-status ook niet te zien, maar dat is op zich wel logisch als er geen verbinding is tussen de receiver en de G7.

Toch maar eens even bellen met Logitech. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master6464
  • Laatst online: 17-06 15:43

master6464

Who's General Failure?

sylvesterrr schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 10:26:
Mijn G7 is dood, zomaar opeens... De receiver wordt wel herkend door mijn laptop (en door een andere desktop-pc), maar de muis zelf niet. Ik heb al verschillende USB-poorten geprobeerd, maar helaas... Ik krijg de battery-status ook niet te zien, maar dat is op zich wel logisch als er geen verbinding is tussen de receiver en de G7.

Toch maar eens even bellen met Logitech. :/
andere accu erin :P

(\__/)
(='.'=)This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(")signature to help him gain world domination.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:13
Ik heb de andere accu ook geprobeerd. De lampjes op de muis branden verder ook normaal trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master6464
  • Laatst online: 17-06 15:43

master6464

Who's General Failure?

probeer eens om de bijgeleverde software opnieuw te instaleren

(\__/)
(='.'=)This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(")signature to help him gain world domination.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matel
Thrills33ka schreef op maandag 26 februari 2007 @ 18:05:
<knip>
...werkt blijkbaar totaal anders dan bij een MX510 want daar werkte ie perfect met 800 DPi...
heel raar, maargoed...
in windows is 800 DPI gewoon goed, maar ingame moet ik hem terugschakelen na 400 DPI
<knip>
De MX510 is alleen 800DPI als je de software van Logitech installeert. Anders werkt deze ook gewoon op 400DPI. Misschien dat je MX510 dus wel altijd op 400DPI heeft gewerkt zonder dat je het wist.

Hoe ik de DPI instel hangt van de game en soms van momenten in een game af. In de meeste shooters heb ik 400DPI. Dat is voor mij genoeg om de snelste bewegingen te maken en toch erg precies te zijn. Alleen in Quake 4 bijvoorbeeld, dan is 400DPI VEEL te traag en geeft 800DPI dezelfde snelheid als 400DPI in andere games. In Battlefield 2145 is 2000DPI zeer wenselijk wanneer je bijvoorbeeld in turrets zit. Dan heb je meteen een groot voordeel op andere users die niet de mogelijkheid hebben voor zo'n hoge DPI instelling. Je zou bijna kunnen zeggen dat het cheaten is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
matel schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 18:26:
[...]

De MX510 is alleen 800DPI als je de software van Logitech installeert. Anders werkt deze ook gewoon op 400DPI. Misschien dat je MX510 dus wel altijd op 400DPI heeft gewerkt zonder dat je het wist.

Hoe ik de DPI instel hangt van de game en soms van momenten in een game af. In de meeste shooters heb ik 400DPI. Dat is voor mij genoeg om de snelste bewegingen te maken en toch erg precies te zijn. Alleen in Quake 4 bijvoorbeeld, dan is 400DPI VEEL te traag en geeft 800DPI dezelfde snelheid als 400DPI in andere games. In Battlefield 2145 is 2000DPI zeer wenselijk wanneer je bijvoorbeeld in turrets zit. Dan heb je meteen een groot voordeel op andere users die niet de mogelijkheid hebben voor zo'n hoge DPI instelling. Je zou bijna kunnen zeggen dat het cheaten is ;)
hmmm maar toch vaag dat ze dan 2000 DPI standaard erin gooien...is toch bijna niet speelbaar...
en ik heb bijv bij bf2 de mouse settings al verschillend per unit...dus als ik in een tank zit staat de mouse sens op 5 ofzo...nu met 2000 DPI en een mouse sens van 5 moet je maar eens proberen 1 iemand te raken, lukt je nooit :D
daarom is het allemaal zo door de war gegooid bij mij maargoed ik wen er wel aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
2000 DPI is best handig als je in een APC of tank zit met langzame turret, dan ga je een stuk sneller :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trigalti
  • Laatst online: 10-02 07:18

Trigalti

Hmm

Ik had al een hele tijd geen counterstrike source meer gespeeld.. Maar heb nu met de Logitech g5 opeens last van haperingen.. Mijn muis is dan heel eventjes onbestuurbaar. Heb dit alleen maar met dit spel.

Wie o wie weet hier iets meer van af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:01
Had eerst een g5 nu een g7. Hoe kun je zien op de lader dat de accu 100% geladen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-06 06:37
Op de lader zit een ledje linksonder bij het batterij symbooltje. Als deze knippert, wordt de batterij opgeladen. Als het ledje constant brandt, dan is de batterij vol.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryudo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-06 12:40

Ryudo

Daily dose~

Even een vraagje aan de mensen met een G7. :)
Heeft er iemand ook ervaring dat de accu in het laadstation geen goed contact maakt met de pinnen in de oplader?

Ik heb inmiddels een nieuwe set gekregen na ik dit probleem heb aangekaart en ik ook last had van het slijten van de verft op de muis zelf. (RMA van Logitech is echt goed op dat gebied _/-\o_ )
Maar nu heb ik zelfs met het nieuwe laadstation het probleem dat de accu's alleen opladen als ik de accu wat verder in het laadstation druk. Zodra ik de accu los laat maakt hij geen goed contact meer en stop het opladen in 75-80% van de gevallen. (nee, ik druk de accu's niet zo hard aan de de contactpinnen gelijk kapot gaan O-), de vorige lader deed het ook gewoon netjes tot een paar weken terug)

Ik heb het nu opgelost door 2 laagjes plakband op de accu te plakken aan de kant van de vergrendeling. Op deze manier gaat het opladen wel gewoon goed. :) (om er nog een keer RMA voor te vragen gaat me ook wat ver als het zo eerst wel werkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
Bij mij ging t ook een beetje raar af en toe maar een beetje erin en eruit duwen maakte ie uiteindelijk contact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Laatst online: 15-06 00:38

BioHazard

*\o/*

Sinds kort heb ik de volgende bug bij Counter Strike Source, de sensitivity van de muis schiet ineens omhoog als ik het spel opstart. Dan wil ik met de DPI knoppen de sens lager zetten, MAAR ipv omlaag gaat deze omhoog op de muis. En ik kan dus niet terugswitchen met de knoppen op de muis, hij blijft dan in de snelste stand. Kan het alleen oplossen door CSS af te sluiten, wat dus behoorlijk irritant word, aangezien ik zo niet kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
Dutch_Razor schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 20:45:
2000 DPI is best handig als je in een APC of tank zit met langzame turret, dan ga je een stuk sneller :D
Als je ermee leert gamen dan speel je echt veel beter. Ik gebruik nu alleen nog maar de hoogste stand, behalve als ik sniper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limit-NL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-06 17:55
NIEUWS-FLITS!

De Franse hardware-site Matbe.com meldt dat Logitech binnenkort een nieuwe versie van de G5 laser-muis gaat uitbrengen, namelijk de Logitech G5 V2.
De G5 V2 is voorzien van een nieuw uiterlijk (anti-slip oppervlak?) en een tweede thumb-button die we kennen van de MX510 en de MX518. Het zou eens tijd worden! :/

Afbeeldingslocatie: http://www.matbe.com/images/biblio/divers/000000053336.jpg

Linkje (Matbe - Frans)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Ik heb sins een paar weken ook de G5 muis, en o wat is ie lekker. Ligt redelijk goed in de hand, een van de beste van alle muizen in de winkel en een van de weinige met een redelijke prijs, en werkt heel fijn, de snelheidsknop onder de scrolbal is echt fijn. Verder is hij gewoon goed, weinig op aan te merken, maar toch een paar kleine dingetjes:
- de scrollbar werkt 'zwaar', vooral de middelste knop
- een knop te weinig aan de zijkant
- draad is erg stug en 'hangt' achter mijn bureau vast omdat ie niet soepel genoeg is
- zool van de muis word erg vies
- iets te kort, ik heb best wel grote handen en lange vingers, ik zit vooraan over het randje en achteraan zit ik op het bureau, en aan de zijkant pak ik hem wel goed lekker vast. Jammer, maar toch is dit de best 'passende' muis voor mij.

Maar verder echt een super muis!

En die nieuwe serie G5 is net weer wat beter... Mja, ik ben blij met de mijne :)

[ Voor 6% gewijzigd door Joopieboy op 09-03-2007 15:09 ]

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
l1m1t schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 14:04:
NIEUWS-FLITS!

De Franse hardware-site Matbe.com meldt dat Logitech binnenkort een nieuwe versie van de G5 laser-muis gaat uitbrengen, namelijk de Logitech G5 V2.
De G5 V2 is voorzien van een nieuw uiterlijk (anti-slip oppervlak?) en een tweede thumb-button die we kennen van de MX510 en de MX518. Het zou eens tijd worden! :/

[afbeelding]

Linkje (Matbe - Frans)
GEWELDIG MAN :9~
EN IK HEB PAS EEN G5 GEKOCHT 8)7 |:(
kon ik nog een slechter moment uitkiezen? ik vind de grip van de G5 zwaar klote, het voelt aan als schuurpapier, en hij aimt slechter dan een MX510....
deze lijkt me al een stuk beter maar achja ik ga eerst die g5 eens een tijdje proberen
Ilya schreef op zondag 04 maart 2007 @ 13:01:
[...]

Als je ermee leert gamen dan speel je echt veel beter. Ik gebruik nu alleen nog maar de hoogste stand, behalve als ik sniper.
waar zet jij dan in godsnaam je sens op? als ik hem bijv in bf2 op 2000 DPI zet, stuiter ik alle kanten op...kan nie eens recht meer lopen dan, laat staan aimen....dusja voor mij is t echt veel te hoog hoor..zelfs die 800 DPI is te hoog. maargoed ik heb me sens gewoon onveranderd op 1.0 dus als jij hem bijv op 0.5 hebt kan het wel

[ Voor 23% gewijzigd door SuX DeLuXe op 09-03-2007 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Thrills33ka schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 20:58:
ik vind de grip van de G5 zwaar klote, het voelt aan als schuurpapier
Als het aanvoelt als schuurpapier moet de grip wel goed zijn lijkt mij...
Of wilde je een spijkerbed als oppervlak ofzo 8)7 ...

Vind die G5 V2 trouwens best lelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Kaspers schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 21:22:
[...]

Als het aanvoelt als schuurpapier moet de grip wel goed zijn lijkt mij...
Of wilde je een spijkerbed als oppervlak ofzo 8)7 ...

Vind die G5 V2 trouwens best lelijk...
de grip is misschien goed, maar het voelt gewoon niet fijn aan 8)7
kan er ook niks beters van maken....maar achja ik doe het er wel een jaartje ofzo mee :P
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.