Ik heb de vernieuwde G5 inderdaad besteld in binnengekregen. Alles leuk en aardig maar toch 3 tegenvallers:
- de duimknoppen zijn niet per profiel in te stellen
- de forward knop (mouse5) wordt niet herkend in de games die ik tot nog toe heb getest
- het gebruik van de duimknoppen in games vernageld de DPI instellingen.
Maar goed, ik vermoed dat de driver die bij de muis zat de eerste versie is want ik kan op de site van Logitech nog geen software voor deze muis vinden. Dus dat biedt wat ruimte voor verbetering voor de volgende Setpoint/firmware release....
Verder moest ik wel even wennen aan de vorm. Na 3,5 jaar met de MX1000, waar ik letterlijk mijn hand omheen kon laten vallen, heb ik een iets andere houding aan moeten nemen. Iets meer met de hand naar achter zodat mijn handpalm niet meer op de muis rust. Maar na een paar uutjes ben ik er helemaal aan gewend. En met die nieuwe houding is het ook wel fijn dat de G5 veel lichter is dan de MX1000. Ik heb er nu wel 2x4,5gr. + 2x1,7gr. in zitten, maar volgens mij maakt het erg weinig uit wat je erin stopt (op de extremen na waarschijnlijk). Na 10 minuten ben je denk ik toch alweer helemaal gewend aan 10/20 gram meer of minder denk ik.
Met wijzigende DPI heb ik nog nooit gewerkt/gespeeld en met het vreemde gedrag in games die ik tot nu toe ervaar kan ik daar ook nog niks over zeggen.
Ik wacht nog even de volgende Setpoint release af anders gaat
überoptions er weer bij op.
EDIT
Ter info: Besteld via
http://www.kijkshop-ict.nl/. Als je de bestelling naar een filiaal van Kijkshop laat sturen, betaal je geen verzendkosten.
[
Voor 4% gewijzigd door
Ray-zor op 13-04-2007 14:00
]