GEWELDIG MANl1m1t schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 14:04:
NIEUWS-FLITS!
De Franse hardware-site Matbe.com meldt dat Logitech binnenkort een nieuwe versie van de G5 laser-muis gaat uitbrengen, namelijk de Logitech G5 V2.
De G5 V2 is voorzien van een nieuw uiterlijk (anti-slip oppervlak?) en een tweede thumb-button die we kennen van de MX510 en de MX518. Het zou eens tijd worden!
[afbeelding]
Linkje (Matbe - Frans)
EN IK HEB PAS EEN G5 GEKOCHT

kon ik nog een slechter moment uitkiezen? ik vind de grip van de G5 zwaar klote, het voelt aan als schuurpapier, en hij aimt slechter dan een MX510....
deze lijkt me al een stuk beter maar achja ik ga eerst die g5 eens een tijdje proberen
waar zet jij dan in godsnaam je sens op? als ik hem bijv in bf2 op 2000 DPI zet, stuiter ik alle kanten op...kan nie eens recht meer lopen dan, laat staan aimen....dusja voor mij is t echt veel te hoog hoor..zelfs die 800 DPI is te hoog. maargoed ik heb me sens gewoon onveranderd op 1.0 dus als jij hem bijv op 0.5 hebt kan het welIlya schreef op zondag 04 maart 2007 @ 13:01:
[...]
Als je ermee leert gamen dan speel je echt veel beter. Ik gebruik nu alleen nog maar de hoogste stand, behalve als ik sniper.
[ Voor 23% gewijzigd door SuX DeLuXe op 09-03-2007 20:59 ]