Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ik zag nog niks staan op de frontpage dus ik maak maar een topic aan.

Logitech G5 Laser Mouse

Tune for game domination. Pixel-precise 2000 dpi Laser with full-speed USB. Available in unique silver/black/rust.

Features: Application Switch • Cruise Control™ buttons • Internet Forward/Back • Laser Technology • MX™ Optical Engine • Mac • Optical • PC • Right-Handed Comfort Grip • Scroll wheel • Tilt Wheel Plus Zoom • USB

Info:

Extremetech
Logitech
Gamespot

Logitech G7 Laser Cordless Mouse

Extreme cordless performance. 2000 dpi with Full-Speed USB over 2.4 GHz. Available in silver/metallic green

Features: Application Switch • Cordless • Cruise Control™ buttons • Internet Forward/Back • Laser Technology • MX™ Optical Engine • PC • Rechargeable • Right-Handed Comfort Grip • Scroll wheel • Tilt Wheel Plus Zoom • USB

Extreme cordless performance. 2000 dpi with Full-Speed USB over 2.4 GHz. Available in silver/metallic green
> Learn More

Features: Application Switch • Cordless • Cruise Control™ buttons • Internet Forward/Back • Laser Technology • MX™ Optical Engine • PC • Rechargeable • Right-Handed Comfort Grip • Scroll wheel • Tilt Wheel Plus Zoom • USB

Info:

Logitech
Cooltechzone

Pics:

G7

Afbeeldingslocatie: http://www.cooltechzone.com/images/reviews/peripherals/g7_001.PNG
Afbeeldingslocatie: http://www.3dchips-fr.com/imglib/big2/1123766304_365.jpg

G5

Afbeeldingslocatie: http://www.3dchips-fr.com/imglib/big2/1123766291_418.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.3dchips-fr.com/imglib/big2/1123766295_709.jpg

De G5 is dus de opvolger van de mx 518, en de G7 is de opvolger van de mx1000. Allebei puur gericht op gamen. Vooral het verwisselen van gewichtjes bij de G5 is zeer stoer. (8>

[ Voor 21% gewijzigd door niels88 op 18-08-2005 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Wat ik me afvraag is of die g7(draadloos) nou ook lag heeft. Zal een muis met staartje niet altijd beter zijn voor gamers. Of doet dit tegenwoordig niks meer af aan snelheid of preciezie? Kan me herinneren dat de mx700 en mx500(m510) dit verschil er wel was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

hmm, ziet er aardig uit, maar wat ik me dan weer afvraag is waarom ze die snel scroll knoppen die de MX1000 wel heeft, dan weer weggelaten hebben, die vind ik nl. echt extreem fijn werken.

maar goed, toegegeven, dat heb je dan weer minder nodig als je gamet, maar toch. Alsof ik steeds mijn muis om zou willen wisselen...

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-06 14:26
Shit net de MX1000 gekocht na lang twijfelen.. Nu toch een beetje spijt van :)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-06 17:55
Weet iemand waneer ze uit komen ?

Die G5 wordt waarschijnlijk de vervanging voor m'n mx510 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Kijk naar die zijkant van de muis, plotseling is de pijltje die naar de voorkant van de muis wijst weg. Op de MX518 waarmee ik nu werk, zit hij er nog. Zou dit definitief zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BN
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-10-2024

BN

Hou me ook al een tijd bezig met de vraag of ik mijn MX500 al moet vervangen..
Hij is sinds de aankondiging van deze muizen plotseling keihard aan het slijten ;)

"Grandma was slow, but she was old....!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Waarom hebben ze de back/forward en applicatieswitch knop, die ook in games gewoon mappable zijn, nou weg gelaten? Zwaar domme actie imo, daardoor hoef ik geen van deze muizen.

Ik gebruik de back/forward knoppen, en application switch heb ik als "F5" ingesteld om websites te refreshen... Jammer ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Force
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-06 19:30

The.Force

*Bauer Addict

@niels88: dan toch niet goed genoeg op de FP gezocht ;

nieuws: Logitech G15-keyboard met ingebouwd lcd-scherm

Verder vind ik het cartridge idee van de G7 best wel aanlokkelijk & de gewichtjes voor de G5 (voor gamers dan toch)!

Maar qua looks vind ik ze er op achteruit gaan tegenover hun oudere broertjes...

System Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alm
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05:51

alm

Plague schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 19:41:
Waarom hebben ze de back/forward en applicatieswitch knop, die ook in games gewoon mappable zijn, nou weg gelaten? Zwaar domme actie imo, daardoor hoef ik geen van deze muizen.
Inderdaad, en waarom hebben ze nu de vooruit-browse knop nu weer aan de rechterkant geplaatst... Vreemde lui daar bij Logitech...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91247

Ik heb nog een Mx500, die heeft 2 knoppen links aan de zijkant, dit lijkt met wel beter.

Ik kan namelijk de bovenste van die 2 niet echt goed bij, en die pinkknop lijkt wel berijkbaar te zitten.
Jamer dat ze niet gewoon 2 knoppen links en 1 knop (of 2) recht hebben gedaan,qua prijs maakt dat bijna niks en je hebt dan de keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45909

waarom brengen ze geen alternatieve kleuren uit?

zeg zwart ofzow :D

ik vind de G7 een leuke muis, maar zoals ie er nu uitziet ...afgrijselijk!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146957

Heeft die Draadlose muis geen gewichtjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
De G5 wordt zeker weten de opvolger van mijn MX518. Lijkt me een heerlijk muisje. :)

* ReddishRat gaat opzoek naar een koper voor zijn MX518 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Anoniem: 146957 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:54:
Heeft die Draadlose muis geen gewichtjes?
Is een accu niet zwaar genoeg dan? Die gewichtjes zitten op de plek waar bij de G5 de accu zit.

Wel jammer dat ze de 'forward' knop aan de rechterkant hebben geplaatst, ze hadden daar beter gewoon een extra knop kunnen maken.
Aan de linkerkant kan ik er prima bij met mijn duim (op mijn MX500), op mijn MX310 heb ik altijd ruzie met mijn pink met die 'forward'.

Ook jammer dat er een 'knopje mist' aan de bovenkant, ik heb voor standaard Windows gebruik dat knopje boven het scrollwiel als 'toepassing sluiten' staan, altijd handig ;)
(de overige 2 zijn 'maximaliseren' en 'F5')

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-06 20:46
Heren,

ik heb de muis al in huis. Wat een heerlijk apparaat, ik ga hem zometeen gebruiken. Aangezien ik nu nog op mijn werkplek zit. En hier geen games heb :P Mochten jullie hem ook willen hebben, kan ik wel zeggen waar k hem vandaan heb. Als dat niet als spam gezien wordt :?

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Tekn0z schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 17:33:
Heren,

ik heb de muis al in huis. Wat een heerlijk apparaat, ik ga hem zometeen gebruiken. Aangezien ik nu nog op mijn werkplek zit. En hier geen games heb :P Mochten jullie hem ook willen hebben, kan ik wel zeggen waar k hem vandaan heb. Als dat niet als spam gezien wordt :?
Ik denk dat het niet als "spam" gezien wordt, maar welke muis heb je, en voor welke prijs :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
knip

[ Voor 98% gewijzigd door Ibidem op 02-11-2005 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-06 16:07
Tekn0z schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 17:53:
Ik heb de G5 gekocht voor 55 euro. Normale verkoopprijs = 79,95 in Nederland. Heb hem via mijn werkgever gekocht, dus dan heb je voordeeltjes!
Waarom heb je gekozen voor de G5 boven de MX518? Ik vind zelf de 518 een ebtere muis (voor rechtshandigen, volgens mij heeft Logitech hem namelijk ook linkshandig gemaakt, daardoor de knop rechts. Want het kost niemand moeite het zo te maken.) omdat ik rechtshandig ben, er zit een knop meer op (zijwaards scrollen is trouwens wel zo, oké, een knop minder, maar zijwaarts scrollen zou ik niet game-mappen), en het is stukken goedkoper. Ik vind ze beiden trouwens lelijk (ik heb een MX900, niks dan lof over, behalve voor oude games, hij is te snel of te langzaam. UT2K4 heeft dat niet.)

Edit: Right-handed comfort grip, okee, niet waar, maar nu werkt hij wel béter voor linkshandigen. Wat raar, maar volgens mij wel te doen. Staat trouwens dat hij WEL application switch heeft?

[ Voor 11% gewijzigd door coptician op 16-08-2005 18:18 ]

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die G5 koop je toch ook om de gewichtjes?

die G5 staat al in de pricewatch: http://www.tweakers.net/pricewatch/123346

Als iemand nog een Nederlandse winkel weet waar die te koop is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Perfectsystems heeft hem ook al in de prijslijst staan. Zij verwachten de G5 in augustus.. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 21:26
ik heb mijn g5 ook al besteld voor 66 dus die 80 is dikke onzin.

komt begin september verwachten ze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
cut

[ Voor 146% gewijzigd door Ibidem op 02-11-2005 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Bij de MyCom 79.95 en bij PF 63.09

Vind ik toch wel een groot prijsverschil.. 8)7

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:02
G5 is nu leverbaar. Leuk dingetje..... :)

• Ibidem
ReddishRat schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 18:11:
Bij de MyCom 79.95 en bij PF 63.09

Vind ik toch wel een groot prijsverschil.. 8)7
Tsja.... ik ga je niet uitleggen wat 18 filialen en 400 werknemers kosten t.o.v. 2 webwinkels/klein pandje en 15 werknemers. Die vergelijking kan je zelf wel maken denk ik :?

• lux
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-11-2024

lux

Zou die zwarte muis afsteken tegen mijn wit toetsenbord van mijn mac mini?
of zou dit er leet uitzien ? >:)

 MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3

• AngelusHD
  • Laatst online: 31-03 09:25
dominator schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 09:38:
G5 is nu leverbaar. Leuk dingetje..... :)
waar?

• Ibidem
topic lezen, misschien!! ???

• ToFast
  • Laatst online: 25-01 12:49
Wat ik me afvraag is of de G7 nou ook minder geschikt is voor het games qua snelheid en precieszie doordat deze draadloos is. Hoe zit het met de vertraging(en) van de huidige serie draadloze muizen(ook de draadlose nieuwe mx?610? oid)

• ReddishRat
Tekn0z schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 11:02:
[...]

Tsja.... ik ga je niet uitleggen wat 18 filialen en 400 werknemers kosten t.o.v. 2 webwinkels/klein pandje en 15 werknemers. Die vergelijking kan je zelf wel maken denk ik :?
Snap ik ook wel, maar toch gek dat winkels als MyCOM nog gewoon bestaan als het bijna 20€ duurder is dan als je het gewoon online besteld? Natuurlijk dat mensen het prettiger vinden om het over de toonbank te krijgen, maar toch?

Wat is de inkoop prijs voor die G5 dan?

*volgens mij hebben alle draadloze muizen wel een kleine vertraging*

[ Voor 6% gewijzigd door ReddishRat op 18-08-2005 12:52 ]

• Ibidem
ReddishRat schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 12:51:
[...]

blaat.

Wat is de inkoop prijs voor die G5 dan?
Helaas kan ik dat niet geven!

[ Voor 36% gewijzigd door Ibidem op 02-11-2005 11:39 ]

• stylezzz
pricewatch: Logitech G5 Laser Mouse (USB)

:)

@teknoz : Jammer dat jou werkgever dit soort afbrandpraktijken toelaat door bijv. PS.... :/

• Ibidem
dominator schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 13:04:
[...]

pricewatch: Logitech G5 Laser Mouse (USB)

:)

@teknoz : Jammer dat jou werkgever dit soort afbrandpraktijken toelaat door bijv. PS.... :/
en hoe bedoel je die laatste zin?? Snap dat even niet echt..... Als het een aanval op mijn reactie is? Ik zeg alleen dat PS er volgens mij, er weinig winst op maakt. Maar dat is aan hen, qua bedrijfsbeleid. Brand ik niemand mee af.

Anoniem: 89441

ToFast schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 11:50:
Wat ik me afvraag is of de G7 nou ook minder geschikt is voor het games qua snelheid en precieszie doordat deze draadloos is. Hoe zit het met de vertraging(en) van de huidige serie draadloze muizen(ook de draadlose nieuwe mx?610? oid)
Ik denk dat dit tegenwoordig niet veel meer uitmaakt. Wat wel belangrijk is, voor mij dan, is het gewicht.
Voor FPS spellen lijkt me dit dan te zwaar.

• Ilya
  • Niet online
Het kan aan mij liggen, maar het plaatje van de G5, klopt die, dan bedoel ik het zwarte stukje, want dat vind ik nogal vaag..
Afbeeldingslocatie: http://img353.imageshack.us/img353/2770/g56sm.png

[ Voor 18% gewijzigd door Ilya op 18-08-2005 13:22 ]

• Ibidem
Ja dat klopt, wat je daar ziet is een zwart stukje, met leds!! En daar wordt de gevoeligheid (dpi) vd muis mee aangegeven.

• Ilya
  • Niet online
Tekn0z schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 13:28:
Ja dat klopt, wat je daar ziet is een zwart stukje, met leds!! En daar wordt de gevoeligheid (dpi) vd muis mee aangegeven.
Dat snap ik ook nog, maar het stukje 'onderaan' is een stuk zwarter dan waar de leds zitten.. Of komt dit doordat de leds dat stukje niet belichten en die foto raar genomen is?

• stylezzz
Tekn0z schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 13:12:
[...]

en hoe bedoel je die laatste zin?? Snap dat even niet echt..... Als het een aanval op mijn reactie is? Ik zeg alleen dat PS er volgens mij, er weinig winst op maakt. Maar dat is aan hen, qua bedrijfsbeleid. Brand ik niemand mee af.
Nee joh, ik val je helemaal niet aan. Het is alleen jammer dat zo'n nieuw mega-produkt meteen voor dump-prijzen word afgebrand. Is niet gezond voor de branche, maar dat is jou en je werkgever nog niet helemaal duidelijk denk ik..... ;)

• TonyB
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-06 12:13
Niet gezond voor de branche? Ik ben ook werkzaam in deze branche, en je moest eens weten... NOFI, maar het is dus echt bikkelhard om nu te overleven in deze branche, marges verhogen (= prijzen verhogen) is de enige oplossing, maar dat werkt pas als alle zaken het doen, en dat is dus onmogelijk. Verhoog je nu in je eentje je prijzen, ben je over een maand failliet...

Carpe Noctem

• stylezzz
Daarom, maar er zijn al diverse distri's die de bekende 'afbrandshops' al mindere prijzen en voorraden toekennen. Slechts een hint voor de werkgever van teknoz.... :)

Begrijp me niet verkeerd, ook ik ben voorstander van een vrije marktwerking. Maar zoals er momenteel gewerkt word gaan er alleen maar faillisementen vallen, en daar word niemand wijzer van. Ook de tweakende consument niet..... ;)

• Ibidem
dominator schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 18:29:
Daarom, maar er zijn al diverse distri's die de bekende 'afbrandshops' al mindere prijzen en voorraden toekennen. Slechts een hint voor de werkgever van teknoz.... :)

Begrijp me niet verkeerd, ook ik ben voorstander van een vrije marktwerking. Maar zoals er momenteel gewerkt word gaan er alleen maar faillisementen vallen, en daar word niemand wijzer van. Ook de tweakende consument niet..... ;)
hier stond niets!

[ Voor 21% gewijzigd door Ibidem op 02-11-2005 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93730

Iemand die van zijn oude mx510/18 af wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
De prijzen voor de G5 & G7 waarvoor ik ze kan inkopen zijn:

G5: 48.09 euro
G7: 63.83 euro

Weliswaar nog niet op voorraad maar binnen paar dagen te verkrijgen!!

Vind deze muizen wel heel leuk. Vind ze niet echt veel anders dan de MX-reeks. Ik hoor hier dat hij er verschrikkelijk lellijk uitziet maar als ik vergelijk qua uiterlijk merk ik er weinig van hoor! Heb hier thuis de MX518, MX700 & MX900.

[ Voor 43% gewijzigd door nvidia op 23-08-2005 12:53 ]

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Sorry hoor, maar die G7 is afgrijselijk. Die kleur is niet om aan te zien.

edit:
Hebben die muizen weer zo'n stickertje erop die er na 1 uur al afvalt.. Want die MX1000 was een rampenapparaat vond ik...

[ Voor 48% gewijzigd door daandegoeiste op 23-08-2005 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111708

Heeft iemand em al?
Is ie bij de mycom ook echt op voorraad?
Want bij de andere webshops die ik gecheckt heb staat ie op preorder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarom worden deze muizen niet vergeleken met de MX1000? Is die MX1000 beter.
TheFrozen schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 13:21:
Het kan aan mij liggen, maar het plaatje van de G5, klopt die, dan bedoel ik het zwarte stukje, want dat vind ik nogal vaag..
[afbeelding]
Ik dacht dat die lampjes voor de accu status was net zoals bij de MX1000, maar er zit natuurlijk een draadje aan 8)7

De MX610 staat nog niet op de Logitech website. Is daar al meer van bekend? Waarom is deze slechter (leesgoedkoper) Wat kun je er minder mee?

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 146957 op 23-08-2005 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

die G7 lijkt me wel wat...

sinds ik een mx1000 heb, spreekt draadloos mij heel erg aan, met een draadje blijf ik altijd ergens aan hangen e.d...

alleen beetje jammer van de kleur, ik had hem liever zwart of donkergrijs gezien!

op de foto van de G5, lijkt het snoertje trouwens niet echt op 'normaal' muissnoer, is er iemand die hier meer over kan vertellen?

(iig iemand die nog een MX1000 wil voor weinig? :P :P :D)

[ Voor 12% gewijzigd door GeleFles op 24-08-2005 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaming247
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-06 10:06
Icomputers zou ze op voorraad hebben, heb er meteen een G5 besteld. :)

[Updated spec's]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:22

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Anoniem: 93730 schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:42:
Iemand die van zijn oude mx510/18 af wil?
MX518.....

Binnenkort wordt die vervangen door een Razer Copperhead.

Wel interessant dat Logitech nu weer eerder is het met uitbrengen van een opvolger van de MX518. De vorige keer werden ze ingehaald door de Razer Diamondback.

[ Voor 26% gewijzigd door Kanarie op 24-08-2005 16:08 ]

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• Gaming247
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-06 10:06
Heb mijn nieuwe muis de G5 ontvangen, heb helaas geen digitale camera op het moment dus jullie zullen het met een paar webcamshot moeten doen.

Heb de muis nu ongeveer 10 minuten en hij voelt wel raar aan, maar ik moet nog even wennen tegen over mijn medion muis denk ik.

Ik geloof dat iemand een stukje terug in de topic had gevraagd wat voor soort touwtje er aan de muis hing, het is gewoon een soort hard touwtje :P .

Afbeeldingslocatie: http://vassili.josti.nl/logitech_G5.PNG

Afbeeldingslocatie: http://vassili.josti.nl/logitech_G52.PNG

Deze foto is expres zo genomen, dan kan je goed zien hoe het touwtje eruit ziet.
Afbeeldingslocatie: http://vassili.josti.nl/logitech_G5_touw.PNG

De muis zelf:
Afbeeldingslocatie: http://vassili.josti.nl/logitech_G53.PNG
nog een keer
Afbeeldingslocatie: http://vassili.josti.nl/logitech_G54.PNG
en nog een keer (let op de side scroll functie(!))
Afbeeldingslocatie: http://vassili.josti.nl/logitech_G55.PNG
DPI lampje inwerking (2000DPI)
Afbeeldingslocatie: http://vassili.josti.nl/logitech_G56.PNG

Nu nog even wat over dat DPI gedoe, nu ben ik een redelijk snelle muis gewend en daarom zal ik waarschijnlijk alleen maar DPI2000 gebruiken, 800 en 400 zijn echt traag, maar dat zal wel per mens verschillen denk ik.

Nu ga ik snel ff UT opstarten en kijken of de muis echt zo geweldig is. :)

Edit:
Ik had de muis eigenlijk zonder nadenken volgepropt met met maximale gewicht, maar als je al de gewichtjes eruit haalt dat lijkt DPI800 ook sneller, dan werkt het beter dan met veel gewicht erin.

[ Voor 8% gewijzigd door Gaming247 op 25-08-2005 11:11 ]

[Updated spec's]

Anoniem: 121074

Tekn0z schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 18:39:
[...]

reken maar van "yes" dat dit ook gebeurt. Alleen is het ook weer zo dat wij ook geld proberen te verdienen... Dus ja.... heb er zelf geen zeggenschap over, koop niets in, en verkoop dat niet aan de webshops. Slechts aan de consument, via o.a. internet :D
wat dacht je van gewoon niet meer leveren als men onder de adviesprijs aanbiedt? Ook kan je met reclamegeld en ondersteuning een heel eind komen. Of gewoon een hele lage marge/hoge inkoopprijs aanbieden in overleg met Logitech, die je een tijdje alsnog verhoogd om over de verkochte producten een extra vergoeding aan te bieden?

• Ibidem
Anoniem: 121074 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 11:19:
[...]

wat dacht je van gewoon niet meer leveren als men onder de adviesprijs aanbiedt? Ook kan je met reclamegeld en ondersteuning een heel eind komen. Of gewoon een hele lage marge/hoge inkoopprijs aanbieden in overleg met Logitech, die je een tijdje alsnog verhoogd om over de verkochte producten een extra vergoeding aan te bieden?

[ Voor 24% gewijzigd door Ibidem op 02-11-2005 11:40 ]

Anoniem: 64094

Damn de G7 ziet er te gek uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Woei!

Heb ook net m'n G5 ontvangen, en irl vind ik hem mooier als op de foto ;)

Wat me ook wel verrast, is de structuur van het zwarte 'rubber', dit zorgt voor een hele lekkere grip!

wel vind ik dat het muiswieltje indrukken (middelste muisknop dus), nog redelijk zwaar gaat... maar waarschijnlijk word dat in de loop van de tijd vanzelf soepeler.

heb nog geen software geinstalleerd, en ook nog geen games gespeeld, zit nu nog op mn werk, vanavond zal ik hem eens goed laten zweten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:51
Ik hoor dat hier mensen de G5/G7 gaan kopen, en daarom hun mx510/518 weg doen.
Ik heb daar wel intresse in.
Ik wil deze topic niet vervuilen(doe ik nu al een beetje, maar weet niet hoe ze anders moet bereiken), daarom geef ik mijn msn/email even, zodat de mensen die hun mx5120/518 weg doen, mij kunnen mailen of toevoegen op msn.
Mail is: barzi_to[at]hotmail.com
msn is hetzelfde adres.

Bedankt
offtopic:
sorry voor dit bericht in deze topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-06 16:18
Ik baal flink :(
Heb ik eindelijk een zak geld te besteden en zie ik een mooie muis (G7) is ie alleen in een of andere kut kleur te leveren...
Beter komt er ook nog een zwart grijze variant dan past ie beter bij de rest van mijn spullen.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ballebek schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 09:32:
Ik baal flink :(
Heb ik eindelijk een zak geld te besteden en zie ik een mooie muis (G7) is ie alleen in een of andere kut kleur te leveren...
Beter komt er ook nog een zwart grijze variant dan past ie beter bij de rest van mijn spullen.
mmmz... Ik kan je helaas geen ongelijk geven. "Metallic groen" :? :X |:(

Baal er ook een beetje van want ik wil die muis wel graag hebben. Zal je zien dat over 2 maanden een nieuwe versie in zwart grijs ofzo komt....

Nu ja, ik ga m toch maar halen. FF kijken bij de mediamarkt daar stallen ze alle muizen uit op een muismat en kan je m ff goed vastpakken en bekijken.... :)

Waar ik trouwens ook van baal is dat het nieuwe logitech gamemobo de G15 MET draad is. Waarom maken ze dat ding nou niet cordless :? Ok een muis non-cordless kan ik me voorstellen voor de heel kritische gamer maar een toetesenbord met draad......
Dat is toch niet meer van deze tijd???

[ Voor 18% gewijzigd door Help!!!! op 27-08-2005 09:41 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
Help!!!! schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 09:40:
[...]
Ok een muis non-cordless kan ik me voorstellen voor de heel kritische gamer maar een toetesenbord met draad......
Nou je zal maar zonder batterijen te zitten op een LAN Party b.v. zoals mij overkwam vorige jaar @ Drome, dan baal je toch stevig! Vandaar altijd met draad voor mij, sinds die nare ervaring. Had daar een UltraX gekocht voor 20 euri's en daar typ k nog steeds op. Prima ding, verslijt nu wel, maar dan kopen we toch een nwe van 20 euri :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Help!!!! schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 09:40:
[...]
Waar ik trouwens ook van baal is dat het nieuwe logitech gamemobo de G15 MET draad is. Waarom maken ze dat ding nou niet cordless :? Ok een muis non-cordless kan ik me voorstellen voor de heel kritische gamer maar een toetesenbord met draad......
een draadloos tobo snap ik het nut ook niet echt van in... ding ligt toch vaak maar op 1 plek, dat snoertje zit toch niet in de weg... en tobo's zijn altijd op batterijen, en die dingen gaan altijd leeg als je geen reserve batterijen in de buurt hebt!

bij een muis kan ik nog snappen dat je last hebt van het snoertje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RonnieB82 schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:49:
[...]

een draadloos tobo snap ik het nut ook niet echt van in... ding ligt toch vaak maar op 1 plek, dat snoertje zit toch niet in de weg... en tobo's zijn altijd op batterijen, en die dingen gaan altijd leeg als je geen reserve batterijen in de buurt hebt!

bij een muis kan ik nog snappen dat je last hebt van het snoertje...
Dat dacht ik eerst ook, totdat ik het mocht uitproberen en nu heb ik zelf een draadloos toetsenbord. Het is heel handig als je even je toetsenbord aan de kant wilt leggen. Dan doe ik best vaak. En die batterijen doe je vet lang mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nara Shikamaru
  • Laatst online: 27-05-2022

Nara Shikamaru

Cleverest Strategist

Gaming247 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 11:08:
Heb mijn nieuwe muis de G5 ontvangen, heb helaas geen digitale camera op het moment dus jullie zullen het met een paar webcamshot moeten doen.

Heb de muis nu ongeveer 10 minuten en hij voelt wel raar aan, maar ik moet nog even wennen tegen over mijn medion muis denk ik.

Ik geloof dat iemand een stukje terug in de topic had gevraagd wat voor soort touwtje er aan de muis hing, het is gewoon een soort hard touwtje :P .

[afbeelding]

[afbeelding]

Deze foto is expres zo genomen, dan kan je goed zien hoe het touwtje eruit ziet.
[afbeelding]

De muis zelf:
[afbeelding]
nog een keer
[afbeelding]
en nog een keer (let op de side scroll functie(!))
[afbeelding]
DPI lampje inwerking (2000DPI)
[afbeelding]

Nu nog even wat over dat DPI gedoe, nu ben ik een redelijk snelle muis gewend en daarom zal ik waarschijnlijk alleen maar DPI2000 gebruiken, 800 en 400 zijn echt traag, maar dat zal wel per mens verschillen denk ik.

Nu ga ik snel ff UT opstarten en kijken of de muis echt zo geweldig is. :)

Edit:
Ik had de muis eigenlijk zonder nadenken volgepropt met met maximale gewicht, maar als je al de gewichtjes eruit haalt dat lijkt DPI800 ook sneller, dan werkt het beter dan met veel gewicht erin.
yea ik twijvel tussen deze muis off razor coppermine

offtopic hoe is het om UT te spelen op DPI2000 en gewichten helemaal eruit!
en dan instagib

Antec Sonata II EC/MT 450Watt | AMD Athlon 64 3700+ s754 | Asus K8N4-E Deluxe | 2X512MB Kingston DDR PC3200|Maxtor 250Gig 16MB cache | Asus EN6600GT 128 MB PCI-E | MX500

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03:16

w0w

jeuw ik heb een vraagje voor de G5 bezitters:

ik zit nu echt te twijfelen of ik hem zal kopen, maar ik ben eigenlijk bang voor één ding: Als je de muis optilt boven je muismat (zo'n 1 cm) en je zet hem meer naar rechts of links terug, 'registreert' de muis die beweging dan toch? Ik heb namelijk vaak ingame dat ik de muis optil en dan een stukje naar rechts verder zet zodat ik weer int midden van de muismat zit of als ik 180graden moet draaien ofso? Ben erg benieuwd, omdat deze muis met een laser werkt en das toch weer heel anders dan optisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

w0w schreef op donderdag 01 september 2005 @ 22:26:
jeuw ik heb een vraagje voor de G5 bezitters:

ik zit nu echt te twijfelen of ik hem zal kopen, maar ik ben eigenlijk bang voor één ding: Als je de muis optilt boven je muismat (zo'n 1 cm) en je zet hem meer naar rechts of links terug, 'registreert' de muis die beweging dan toch? Ik heb namelijk vaak ingame dat ik de muis optil en dan een stukje naar rechts verder zet zodat ik weer int midden van de muismat zit of als ik 180graden moet draaien ofso? Ben erg benieuwd, omdat deze muis met een laser werkt en das toch weer heel anders dan optisch :)
Zo anders is dat niet. Het is nog steeds een optische sensor, alleen nu is niet een rode LED de lichtbron, maar een laser.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nara Shikamaru
  • Laatst online: 27-05-2022

Nara Shikamaru

Cleverest Strategist

THW Arie schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 10:17:
[...]

Zo anders is dat niet. Het is nog steeds een optische sensor, alleen nu is niet een rode LED de lichtbron, maar een laser.
en wat is daar het verschil van dan? laser of rode led :S

Antec Sonata II EC/MT 450Watt | AMD Athlon 64 3700+ s754 | Asus K8N4-E Deluxe | 2X512MB Kingston DDR PC3200|Maxtor 250Gig 16MB cache | Asus EN6600GT 128 MB PCI-E | MX500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w

w0w

een led zendt de lichtstralen alle kanten op, een laser slechts één richting. Daarom zou het (volgens mij) helemaal niet onlogisch zijn als een muis met een laser makkelijker beweging kan registreren als de muis niet op het oppervlak is maar een stukje erboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Nara Shikamaru schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 11:51:
[...]

en wat is daar het verschil van dan? laser of rode led :S
Een laser produceert licht waarmee je meer detail kan halen uit een oppervlak. Een LED is diffuus en een laser uniform.
Dus bij oppervlakken die weinig detail bieden kan een laser betere resultaten halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

als ik mn g5 een klein beetje optil, en ongeveel 1mm boven mn muismat hou, dan reageert ie nog gewoon.

ingame stoor ik me hier verder niet aan, als ik ingame mn muis optil, dan kantel ik hem meestal, omdat ik ook een zijwaartse beweging maak.
verder merk ik er ingame dus weinig van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w

w0w

RonnieB82 schreef op Saturday 03 September 2005 @ 20:41:
als ik mn g5 een klein beetje optil, en ongeveel 1mm boven mn muismat hou, dan reageert ie nog gewoon.

ingame stoor ik me hier verder niet aan, als ik ingame mn muis optil, dan kantel ik hem meestal, omdat ik ook een zijwaartse beweging maak.
verder merk ik er ingame dus weinig van!
Als je em 1mm optilt dat reageert ie nog, maar wat doet ie als je hem meer dan 1mm optilt? En als je hem ongeveer 1cm optilt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

w0w schreef op Monday 05 September 2005 @ 16:45:
[...]

Als je em 1mm optilt dat reageert ie nog, maar wat doet ie als je hem meer dan 1mm optilt? En als je hem ongeveer 1cm optilt?
als ik hem verder optil, dan reageert hij gewoon niet meer, hij gaat niet flippen oid... muis blijft netjes op positie staan... (en bij > 1mm houdt dat echt op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140923

Tekn0z schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 11:02:
[...]

lol, sinds wanneer is op grotere schaal verkopen persé duurder. Schaalvergroting is meestal goed voor de prijs 8)7

Anyway dit wordt beetje nutteloze discussie, dus ontopic. Mij lijkt t fijne muis, kheb nu mx510, maar ik zou graag de back/forward knoppen terug zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w

w0w

ja ik heb nu ook een mx510.... en ik denk dat ik de forward knop wel ga missen en de up cruise-knop... maar kga die dpi changers gewoon binden aan de cruisefuncties want die zijn echt wel chill :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:53
Ik heb sinds vandaag ook de G5. Goeiedag wat een fijn apparaat! _/-\o_ Ik had hiervoor een MX700 (bij Desktop MX) maar het verschil is echt bizar. FPS games lopen zoveel soepeler, het lijkt wel alsof ik een nieuwe videokaart heb gekocht 8)7

Je kunt in de Setpoint sofware 5 niveaus van gevoeligheid definiëren van 400 tot 2000 in stappen van 50 (en daarnaast nog eens de bewegingssnelheid) en deze vervolgens wanneer je maar wilt selecteren door middel van de knopjes op je muis. Geniaal! Ook geweldig zijn de gewichtjes. Ik had me er niet veel van voorgesteld, maar het maakt echt heel veel uit. Zelfs het zwaartepunt kun je heel nauwkeurig bepalen. Deze muis kan ik gewoon helemaal instellen zoals ik hem wil. Waarom is deze muis niet eerder uitgevonden?

Enige nadeel is inderdaad het vervallen van de <forward> knop. Ik heb nu de tilt scroll functie zo ingesteld voor <back> en <forward>, is ff wennen maar werkt ook best lekker.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dothan
  • Laatst online: 13-12-2021
RubenDJ schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 20:51:
...

Je kunt in de Setpoint sofware 5 niveaus van gevoeligheid definiëren van 400 tot 2000 in stappen van 50 (en daarnaast nog eens de bewegingssnelheid) en deze vervolgens wanneer je maar wilt selecteren door middel van de knopjes op je muis. Geniaal! Ook geweldig zijn de gewichtjes. Ik had me er niet veel van voorgesteld, maar het maakt echt heel veel uit. Zelfs het zwaartepunt kun je heel nauwkeurig bepalen. Deze muis kan ik gewoon helemaal instellen zoals ik hem wil. Waarom is deze muis niet eerder uitgevonden?

Enige nadeel is inderdaad het vervallen van de <forward> knop. Ik heb nu de tilt scroll functie zo ingesteld voor <back> en <forward>, is ff wennen maar werkt ook best lekker.
Zitten er nieuwe setpoint drivers bij? Welke verise. Misschien kun je die online zetten, want ze werken ook altijd bij andere muizen.

┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w

w0w

setpoint werkt niet met mijn mx510 hoor :?

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:24
Heeft het zin om de G5 te kopen en mijn mx500 weg te doen? Ik speel erg veel counter-strike enzo..

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-06 17:34
ik denk eigenlijk niet dat ik voor de g7 ga. vind em er lelijk uitzien, en mijn huidige mx1000 is al super!!!! ingame ook. bf2 sta ik geregeld bovenaan in het potje.
hmmmmm of mayb zou ik dus nog beter spelen als ik toch een echt game muis heb.

[My Home Automations]

• markybee
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-03 00:32
Ik vind de G5 wel een prachtige muis en zeker handig om het gewicht zelf in te stellen, dan krijg ik tenminste geen vermoeide pols meer.
Ik ga er morgen maar eens voor kijken, en eens kijken wie dan mijn 518 van net 1mnd oud wil overnemen: ;)

voor mijn mx518 contact sirius3000@hotmail.com

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 21:26
ik heb dus ook me mx518 verkocht 4 maanden oud en een g5 aangeschaft:D

de hs vliegen erom los met cs

en de g5 reageert 10x zo snel vergeleken met een mx518

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Dat is mooi om te horen joris, ik speel namelijk ook CS. welke clan/nick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebolt
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:49
hij reageert tien keer zo snel? maar ik vind mn muis al veel te snel reageren als ik met die sensitivity loop te kloten, of bedoel niet dat soort reageren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Dat is gevoeligheid. dus als je hem een klein beetje beweegt dat het beeld meer verschuift dan met een lage sensitivity. Reageren is dat als je de muis beweegt, dat het beeld dan meteen verschuift of als er een "lag" tussen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Review diverse muizen incl G5 & G7 @ Tomshardware

[ Voor 8% gewijzigd door Help!!!! op 12-09-2005 20:42 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hattorihanzo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-05-2024
al ben ik geen pro-gamer of iets dergelijks, ik wil maximale performance dus geef mij maar een ouderwets crt scherm dat 100hz draait ipv zo'n mooie compacte tft en een muisje dat wél een staartje heeft.

ik roep trouwens iedereen op om te protesteren tegen de g5 door hem niet te kopen net zo lang tot er een forward knop op komt :7 dit is belachelijk, al sinds de eerste optische internet explorer muis van ms gebruik ik dit ding en op de nieuwste hightech logitech zit er niet eens één op. laat logitech maar komen met een g5.1 die deze wel heeft dán wil ik wel overgaan op de koop. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Laatst online: 27-05 13:01
Dan programmeer jij toch de tilttoetsen als forward/backward :?

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w

w0w

inderdaad dat lijkt me nuttiger dan links en rechts scrollen (behalve als je een hele lage reso hebt ofso, anders heb je dat echt nooit nodig imo)

• Lord Sony
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik heb me net de G5 gekocht voor 80 euro (kvond ze nie goedkoper in de buurt) Wel een goei muis ze, lekker snel, goe gamen.

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

is het nou het prijsverschil met de MX510 waard of zeg je, hetmaakt niet meer uit, alles is precies

No one can predict the market! - Who the hell knows!

• Alsem
  • Laatst online: 27-01-2022
die g5 is wel lekker, maar dan wel met alle gewichten eruit :P

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

dat is dus pure geldklopperij. "Je kunt er gewichten in doen", maar hij doet het beter zonder

No one can predict the market! - Who the hell knows!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Coldcat schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 18:55:
is het nou het prijsverschil met de MX510 waard of zeg je, hetmaakt niet meer uit, alles is precies
Van 800 DPI (met logitech drivers geinstalleerd, anders 400) naar 2000DPI, wel een significant verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:32
Leuke muisjes, misschien dat ik over 'n paar maandjes ook wel 'n G5 koop, ziet d'r goed uit.

Gelukkig zijn ze bij logitech eindelijk afgestapt van het "losse" logo zoals je bij de 510MX hebt; blijft altijd vuil in de randjes zitten en slijt als 'n gek hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
Coldcat schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 19:33:
dat is dus pure geldklopperij. "Je kunt er gewichten in doen", maar hij doet het beter zonder
Lijkt me niet. Dat hij zonder gewichtjes speelt is zijn persoonlijke voorkeur. Zijn denk genoeg gamers die de gewichtjes wel gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox
  • Laatst online: 25-05 17:02

potatox

unz unz unz

Net bij media markt de G5 gekocht als opvolger van mijn MX518.
Wat me direct opvalt is dat ze wel de zwakke dingen van de vorige series oplossen.
Het scrollwiel steekt meer uit, dit zorgt ervoor dat je niet per ongeluk op die dpi knoppen ramt, wat bij de mx518 wel soms het geval was. Ook is het nu mogelijk om direct te zien op hoeveel dpi je zit.
Nadeel is weer het missen van een "Vooruit" knop bij de duim.

Na deze muis (zonder gewichten) ongeveer 20min te hebben gebruikt valt me dit op:
Wanneer (op 800dpi) je de muis erg zachtjes beweegt, gaat de cursor in windows haast niet vooruit. Bij het snel heen en weer gaan om snel wat knoppen te klikken, lijkt het alsof je net voor de knop of na de knop eindigt, wat ik dus niet met de mx500 en mx518 had. Misschien komt dit door de laser?
Ik moet nog wel ff wennen dus om snel ff op iets kleins te klikken, als dit na een tijdje nog steeds niet optimaal gaat, ding terug en hou ik me bij de mx518

[update]
Ook als je langzaam (800dpi) een lijn maar van linksboven naar rechtsonder maakt maakt de cursor geen rechtelijn, wat de mx500/518 wel doet.. mmmm ik probeer em deze week nog uit, als ie niet went gaat ie terug.

(ff men reply uit het razor vs g5/g7 in dit topic gezet :) )
[/update]

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:34
uhm. vraagje. ik heb een logitech desktop MX (mx 700+toetsenbord)

hoe duur is het setje van toetsenbord en muis (met de G7 dus)?

en ik zie dat mijn muis 5 "afstandjes" heeft, waarop de muis glijd, die G5/G7 heeft 2 grote. hoe zit dit met teflon..? voor je icemat? moet je dan een hele dikke strip erop plakken...?

wie heeft hier al ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

BootVluchteling schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 16:55:
uhm. vraagje. ik heb een logitech desktop MX (mx 700+toetsenbord)

hoe duur is het setje van toetsenbord en muis (met de G7 dus)?

en ik zie dat mijn muis 5 "afstandjes" heeft, waarop de muis glijd, die G5/G7 heeft 2 grote. hoe zit dit met teflon..? voor je icemat? moet je dan een hele dikke strip erop plakken...?

wie heeft hier al ervaring mee?
als je ff op logitech.com kijkt zie je dat tobo+G7 nog niet bestaat.... :+

Ben overigens ook erg benieuwd naar die combo. Zou ook graag weten wanneer de G7 verkrijgbaar is in NL.

[ Voor 11% gewijzigd door Help!!!! op 27-09-2005 18:37 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w

w0w

_PoTaToX_ schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 16:46:
Net bij media markt de G5 gekocht als opvolger van mijn MX518.
Wat me direct opvalt is dat ze wel de zwakke dingen van de vorige series oplossen.
Het scrollwiel steekt meer uit, dit zorgt ervoor dat je niet per ongeluk op die dpi knoppen ramt, wat bij de mx518 wel soms het geval was. Ook is het nu mogelijk om direct te zien op hoeveel dpi je zit.
Nadeel is weer het missen van een "Vooruit" knop bij de duim.

Na deze muis (zonder gewichten) ongeveer 20min te hebben gebruikt valt me dit op:
Wanneer (op 800dpi) je de muis erg zachtjes beweegt, gaat de cursor in windows haast niet vooruit. Bij het snel heen en weer gaan om snel wat knoppen te klikken, lijkt het alsof je net voor de knop of na de knop eindigt, wat ik dus niet met de mx500 en mx518 had. Misschien komt dit door de laser?
Ik moet nog wel ff wennen dus om snel ff op iets kleins te klikken, als dit na een tijdje nog steeds niet optimaal gaat, ding terug en hou ik me bij de mx518

[update]
Ook als je langzaam (800dpi) een lijn maar van linksboven naar rechtsonder maakt maakt de cursor geen rechtelijn, wat de mx500/518 wel doet.. mmmm ik probeer em deze week nog uit, als ie niet went gaat ie terug.

(ff men reply uit het razor vs g5/g7 in dit topic gezet :) )
[/update]
speel je toevallig Counter-Strike of een andere HL-engine game? Zoja dan weet ik waarsschijnlijk wel een oplossing :)

• potatox
  • Laatst online: 25-05 17:02

potatox

unz unz unz

w0w schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 22:52:
[...]

speel je toevallig Counter-Strike of een andere HL-engine game? Zoja dan weet ik waarsschijnlijk wel een oplossing :)
Ook ja maar in windows gewoon is het ook, net ff uitgebreid lopen tegen met een mx500 en mx518 ernaast, de 500 en 518 vind ik veel soepeler lopen dan de g5. Net als ik al zei, beweeg je de muis langzaam dan gaat de cursor ook langzamer als normaal, dit heeft de mx500/518 niet. :) Ik lever em morgen in.. blijf mooi bij men 518

Hier misschien om het iets duidelijk te maken.. de cursor van de mx gaat in een rechte lijn:
\
..\
....\

De g5 gaat zo:
\_
...\_
......\
(het gaat om de slash en underscore.. die weg neemt de cursor, de puntjes zijn er omdat spaties niet word weergeven)
:S denk dat het gewoon door die laser techniek komt.. niet voor mij weggelegt dus :)

[update]
Net van iemand op school een MX1000 uitgeprobeerd, ook laser dus.. deze heeft de bovenstaande verschijnselen dus niet :/ Denk dus eigenlijk dat ik een kneus ofzo had (ja had, hijs weer terug bij media markt).
[/update]

[ Voor 39% gewijzigd door potatox op 28-09-2005 09:38 ]

--

• w0w

w0w

_PoTaToX_ schreef op woensdag 28 september 2005 @ 00:47:
[...]

Ook ja maar in windows gewoon is het ook, net ff uitgebreid lopen tegen met een mx500 en mx518 ernaast, de 500 en 518 vind ik veel soepeler lopen dan de g5. Net als ik al zei, beweeg je de muis langzaam dan gaat de cursor ook langzamer als normaal, dit heeft de mx500/518 niet. :) Ik lever em morgen in.. blijf mooi bij men 518

Hier misschien om het iets duidelijk te maken.. de cursor van de mx gaat in een rechte lijn:
\
..\
....\

De g5 gaat zo:
\_
...\_
......\
(het gaat om de slash en underscore.. die weg neemt de cursor, de puntjes zijn er omdat spaties niet word weergeven)
:S denk dat het gewoon door die laser techniek komt.. niet voor mij weggelegt dus :)

[update]
Net van iemand op school een MX1000 uitgeprobeerd, ook laser dus.. deze heeft de bovenstaande verschijnselen dus niet :/ Denk dus eigenlijk dat ik een kneus ofzo had (ja had, hijs weer terug bij media markt).
[/update]
reboot je pc eens en test dan nog es of hij niet vloeiend gaat voordat je een hl-engine spel hebt gespeeld. Je zult zien dat het dan weg is. Ik heb dat probleem ook met mijn mx510 maar der zijn 4 commands die je in de startup line van je hl-engine spel moet zetten en dan heb je er nooit meer last van. Helaas zit ik nu niet achter mn eigen pc en kan ik je dus niet de commands geven maar rond 4 uur ben ik weer thuis en dan zal ik ze meteen posten :)

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:34
toch beetje slordig dat een game als HL/CS je muis verpest..?
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.