Ik heb een probleem met de linkermuis knop van mijn G5 de knop reageert niet goed meer. Heb de muis sinds oktober 2005. Ik heb een mail gestuurd naar Logitech en die wisten mij te vertellen dat ik maar naar de winkel moest gaan waar ik de muis gekocht heb. Ik ben naar de winkel gegaan maar daar deed de muisknop het wel.
Ik heb sinds enkele dagen nu een G5, fantastisch knaagdier
, maar heb een vrij wazig probleem:
De instellingen willen maar niet behouden blijven (scrollen dat ik op drie regels zet gaat terug naar de standaard één regel en de gevoeligheid staat telkens weer te hoog). Na een heropstart ben ik ze altijd kwijt en kan ik alles weer gaan instellen, wat behoorlijk irriterend is. Ik gebruik hem op een laptop, maar dat kan er nu niet echt iets te maken mee hebben, gok ik. M'n Synaptics touchpad staat uitgeschakeld en in Apparaatbeheer zie ik geen fouten. SetPoint heb ik ook al eens geherinstalleerd, maar het haalt allemaal niets uit.
Iemand met hetzelfde probleem?
De instellingen willen maar niet behouden blijven (scrollen dat ik op drie regels zet gaat terug naar de standaard één regel en de gevoeligheid staat telkens weer te hoog). Na een heropstart ben ik ze altijd kwijt en kan ik alles weer gaan instellen, wat behoorlijk irriterend is. Ik gebruik hem op een laptop, maar dat kan er nu niet echt iets te maken mee hebben, gok ik. M'n Synaptics touchpad staat uitgeschakeld en in Apparaatbeheer zie ik geen fouten. SetPoint heb ik ook al eens geherinstalleerd, maar het haalt allemaal niets uit.
Ja, dat is zo, je mist veel knoppen tegenover de MX1000. Het voordeel van de G7 is dat de G7 wat lichter is en dat je er een tweede accu bij krijgt. Tevens kun je de gevoeligheid (DPI) van de laser aanpassen net als bij de G5. Het is een keuze die je zelf moet maken natuurlijk. Als je gebruik maakt van de knoppen op de MX1000 dan moet je die vooral aanhouden.
Nog steeds het probleem ook herinstalleren van de drivers helpt niet.Kaspers schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 22:51:
En toen je thuiskwam ?
De gevoeligheid gaat altijd standaard naar 800DPI. Daar kun je niets aan doen. Dat het scollen steeds teruggezet wordt kan te maken hebben met o.a. software voor de synaptics touchpad. Hoewel je de touchpad uitgeschakeld hebt, start de software ervoor op de achtergrond gewoon op.RS_Jelle schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 03:25:
Ik heb sinds enkele dagen nu een G5, fantastisch knaagdier, maar heb een vrij wazig probleem:
De instellingen willen maar niet behouden blijven (scrollen dat ik op drie regels zet gaat terug naar de standaard één regel en de gevoeligheid staat telkens weer te hoog). Na een heropstart ben ik ze altijd kwijt en kan ik alles weer gaan instellen, wat behoorlijk irriterend is. Ik gebruik hem op een laptop, maar dat kan er nu niet echt iets te maken mee hebben, gok ik. M'n Synaptics touchpad staat uitgeschakeld en in Apparaatbeheer zie ik geen fouten. SetPoint heb ik ook al eens geherinstalleerd, maar het haalt allemaal niets uit.![]()
** Little sidenote : Kap is met praten over "de precisie van de laser" die heeft namelijk 0,0 met het aantal DPI te maken die gescand worden dat doet toch echt je sensor
Laser geeft alleen licht !!
offtopic:
Mijn Groene Copperhead heeft wel lekker veel knopjes
Mijn Groene Copperhead heeft wel lekker veel knopjes
[ Voor 8% gewijzigd door nero355 op 20-07-2006 13:50 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Inderdaad, bedankt voor de bevestiging. Die knoppen zijn mij te belangrijk, dus dan is de MX1000 het besteMatel schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 11:18:
[...]
Ja, dat is zo, je mist veel knoppen tegenover de MX1000. Het voordeel van de G7 is dat de G7 wat lichter is en dat je er een tweede accu bij krijgt. Tevens kun je de gevoeligheid (DPI) van de laser aanpassen net als bij de G5. Het is een keuze die je zelf moet maken natuurlijk. Als je gebruik maakt van de knoppen op de MX1000 dan moet je die vooral aanhouden.
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
Verwijderd
Bij de MX1000 schakelt de muis vanzelf uit na een tijdje niet gebruiken, ik weet dat de G7 altijd aan staat.... weet iemand of het mogelijk is om de G7 in te stellen dat hij uitschakelt als ie inactief is, net als bij de MX1000??
Dus dat ik niet elke keer zelf op de aan en uitknop hoef te drukken?
Dus dat ik niet elke keer zelf op de aan en uitknop hoef te drukken?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2006 13:08 ]
Yes het moment waar op ik heb zitten wachten!
Logitech heeft een opvolger aangekondigd van de G5. Kan ik mijn mx518 in een stoffig hoekje leggen, en snel deze kopen.
Hij zou binnen enkele weken uitkomen volgens computer idee.
Logitech heeft een opvolger aangekondigd van de G5. Kan ik mijn mx518 in een stoffig hoekje leggen, en snel deze kopen.
Geen flauwekulletjes
Verwijderd
Daar wil ik eigenlijk wel wat meer over weten!Y3LLoW schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 12:08:
Yes het moment waar op ik heb zitten wachten!![]()
Zoals: Heeft deze de befaamde zijknopjes weer...? Wat is zijn DPI? Welke naam heeft deze (G6/G8 zit er dik in)?
Hebben ze het niet toevallig over de nieuwe G3, want die was al wat eerder getoond.
Ik hoop op een 2500 DPI G5-opvolger met de zijknoppen en extra gladde voetjes! Als ze nou maar niet de vormgeving (duimgootje + bolling design) drastisch gaan veranderen... Misschien een LEDje hier en daar zoals een ander bekend muizenmerkje al wat langer doet.
Die nieuwe G3 is trouwens ook best mooi!Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 16:39:
Hebben ze het niet toevallig over de nieuwe G3, want die was al wat eerder getoond.
Ik vond die pilot optical wheel muizen altijd best relaxed werken, daardoor vind ik deze nieuwe G3 ook best interessant!
Nu nog wachten op het prijskaartje..
Net zo een G5 aan mijn pct'je gehangen ... Snel wat gewichtjes ingeramd, soft instellen en gamen maar
Hij gaat prima om met hoge snelheden en 'slechte oppervlakken' (waar m'n vorige muis wel eens de mist in ging). Enige nadeel is en blijft het prijskaartje
Sorki#2242
Verwijderd
Ik zelf heb nog wel eens problemen met het verlagen van de snelheid, dan reageert het knopje niet van de G5
bij 4launch 47,-Kaspers schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 17:23:
[...]
Die nieuwe G3 is trouwens ook best mooi!
Ik vond die pilot optical wheel muizen altijd best relaxed werken, daardoor vind ik deze nieuwe G3 ook best interessant!
Nu nog wachten op het prijskaartje..
(\__/)
(='.'=)This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(")signature to help him gain world domination.
Verwijderd
Ik vindt dit eerlijk gezegd meer een concurent voor de Razer Krait dan een FPS-based muis. De opvolger van de G5 blijft op zich w8en
Nog ff een topickick, hoe gaat ie zich noemen denken jullie?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2006 20:37 ]
En daat slaat op? Als jij koopt op nummers ben je al helemaal raar bezig... immers is de G15 een toetsenbord...Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2006 @ 21:56:
Dat zou lekker zijn, heb je net een G5.. Kan je de G6 kopen
CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600
Verwijderd
Ik denk dat het ongeveer zo zit met de G-serie:SgtStrider schreef op maandag 31 juli 2006 @ 21:59:
[...]
En daat slaat op? Als jij koopt op nummers ben je al helemaal raar bezig... immers is de G15 een toetsenbord...
De G1 t/m de G9 zijn muizen, de G10 t/m G19 zijn bedoeld als toetsenborden en de G20 t/m G29 zijn joysticks/stuurwielen (immers is hun high-end stuurwiel de G25 aangekondigd). Wat de G3x serie in (gaat) houd(en) weet ik niet :-), maar dit is dit is natuurlijk alleen maar speculatief. Het zou imo wel logisch zijn.
On topic:
Iemand moet ff namens een bedrijf Logitech mailen over de opvolger van de G5 (AUB
Ik snap niet dat Logitech geen algemeen e-mailadres heeft om vragen te kunnen stellen, het moet allemaal bellen of contact opnemen namens een bedrijf en dat ben ik natuurlijk niet

E-Mail gevonden voor NLers. Geinteresseerde Journalisten kunnen mij vragen om het adres
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2006 13:49 . Reden: Kan geen contact krijgen met Logitech Inc. ]
Verwijderd
Mijn scroll wheel is nu ook kaduuk, gaat nog wel lekker stroef maar als ik m 1mm naar boven of naar beneden beweeg (zonder naar de volgende tand te gaan) scrollt ie al
erg frustrerend in FPS-en om je goede wapen te selecteren!
Wat adviseren jullie, ik heb gezicht in dit topic op "scroll" en zag meer problemen.
Als ik terug ga naar de winkel heb ik dan gelijk een nieuwe of word dat dan weer zo lullig ge-RMA`d ?
(wat mij altijd te lang duurt en ben ook erg aan deze muis gewend met gamen)
EDIT: typo`s
Wat adviseren jullie, ik heb gezicht in dit topic op "scroll" en zag meer problemen.
Als ik terug ga naar de winkel heb ik dan gelijk een nieuwe of word dat dan weer zo lullig ge-RMA`d ?
(wat mij altijd te lang duurt en ben ook erg aan deze muis gewend met gamen)
EDIT: typo`s
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2006 18:15 ]
Dat ligt aan de winkel... Bij de Mediamarkt was het geen probleem. Gewoon muis terugbrengen en meteen een nieuwe meenemen
Weet iemand of die 2 knoppen bij de scrolwiel programmeerbaar zijn naar gewone mousebuttons? (zeg maar button4 en 5?)
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ja je kunt ze bijvoorbeeld een keyboard toets aanwijzen, en die weer in games gebruiken.
[ Voor 14% gewijzigd door Kaspers op 03-08-2006 14:42 ]
Toch net even getest bij de lokale computerboer, ze zijn wat aan de 'dikke' kant. Grootste nadeel vind ik die tilt-functie (scrollwiel links/rechtsklikken), hij had helaas die G3 niet; die lijkt mij aardig interessant
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nadeel ???SinergyX schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 14:52:
Grootste nadeel vind ik die tilt-functie (scrollwiel links/rechtsklikken)
Die knoppen zijn geniaal!! Ik heb ze in firefox aangewezen om te wisselen tussen de tabs, naar links is tab naar links, naar rechts is tab naar rechts. Ik kan niet meer zonder
Ik gebruik die scroll-klik enorm in City of Heroes (inhouden - vrij rondkijken), per ongeluk naar links/rechts klikken gebeurt mij iets te snel. Mischien dat die showmodel muis wat oud was, maar die scrollwiel ging toch wel erg 'lichtjes'. Geen echt tik-tik-tik gevoel zo maar te zeggen (scrollen had niet veel weerstrand).
Maar ga dit weekend denk bij Mediamarkt kijken, neem aan dat ze daar ook als showmodellen staan?
Maar ga dit weekend denk bij Mediamarkt kijken, neem aan dat ze daar ook als showmodellen staan?
Op zo'n showmodel wordt ook dik afgeragt in zo'n winkel.. dus niet raar dat het zo ligtjes ging.
Het indrukken van de scrollknop op de G5 gaat trouwens aardig stroef in tegenstelling tot andere Logitech muizen.
Het indrukken van de scrollknop op de G5 gaat trouwens aardig stroef in tegenstelling tot andere Logitech muizen.
Allemaal een kwestie van wennen. In het begin klikte ik vaak niet goed met m'n scrollwiel, waardoor de pc de knop niet pakte. Nu ben ik er aan gewend de scrollknop naar 'achteren' te trekken als 't ware, werkt prima.
En dat je snel naar links of naar rechts schiet, heb ik geen last van. Meestal ligt het eraan dat je niet in je eigen houding zit, waardoor je op een andere manier klikt.
En dat je snel naar links of naar rechts schiet, heb ik geen last van. Meestal ligt het eraan dat je niet in je eigen houding zit, waardoor je op een andere manier klikt.
PS5 PSN: UnrealKazu
Ik gebruik mijn G5 op een Razer ExactMat Speed, en nu heb ik sinds kort dat mijn rechterkant van mijn muis over de mat "sleept". Er zitten glijpads aan de boven, onder en linkerzijde van de muis, maar niet rechts. Is nooit eerder een probleem geweest, schijnbaar was ie in evenwicht... Nu niet meer, en daardoor loopt ie een stuk zwaarder
Meer mensen met dit probleem, en heeft iemand een oplossing?
Meer mensen met dit probleem, en heeft iemand een oplossing?
Cunning linguist.
je hebt toch van die sticker glijpads, er zelf 1 aanbrengen rechts? (Ik heb er overigens geen last van)
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Hey heb nu een paar dagen de G7.. top muis
maar nu,als ik me pc opstart is de muis zo langzaam,dan moet ik hem op max dpi zette via de muis. na enkele min. moet ik weer op800dpi zette want dan is hij super snel geworden zeg maar..
meer mensen last van en wat kanje er aan doen
maar nu,als ik me pc opstart is de muis zo langzaam,dan moet ik hem op max dpi zette via de muis. na enkele min. moet ik weer op800dpi zette want dan is hij super snel geworden zeg maar..
[ Voor 3% gewijzigd door Djambo op 23-08-2006 10:00 ]
Heb ik ook. Het lijkt wel alsof de logitech driver niet goed geladen wordt of je DPI preset niet onthoudt. Het treedt bij mij vrij vaak maar wel @ random op.Djambo schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 09:59:
Hey heb nu een paar dagen de G7.. top muis
Om het te verhelpen ga ik helemaal naar het Logitech DPI instelscherm en klik daar opnieuw op apply. Dan werkt het wel weer.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
ja idd dat is het..of je moet 4min wachten hehe.. wat ik nu gedaan heb is bij setpoint..SetPoint-Help!!!! schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 10:21:
[...]
Heb ik ook. Het lijkt wel alsof de logitech driver niet goed geladen wordt of je DPI preset niet onthoudt. Het treedt bij mij vrij vaak maar wel @ random op.
Om het te verhelpen ga ik helemaal naar het Logitech DPI instelscherm en klik daar opnieuw op apply. Dan werkt het wel weer.
implemetatie aan gevinkt.heb opnieuw opgestart en nu had ik wel gelijk de goede snelheid.. hopen dat het zo blijf
staat ie bij mij al op dacht ik en heeft bij mij niet geholpen....

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Iemand enig idee of de G3 duiknop(pen) heeft ?
Het lijkt wel zo, maar echt een knop vind ik het niet:

En waarschijnlijk ook geen tilt knoppen ? (scrollwiel links/rechtsklikken)
Het lijkt wel zo, maar echt een knop vind ik het niet:

En waarschijnlijk ook geen tilt knoppen ? (scrollwiel links/rechtsklikken)
De G3 heeft duimknoppen aan beide kanten (links- en rechtshandig dus). Geen tilt scrollwiel. Volgens sommigen die de G3 al hebben zitten de duimknoppen in de weg en druk je ze makkelijk perongeluk in. Zelf heb ik de G1, zonder duimknoppen.
Wat ik niet goed kan vinden, heb wel gezocht maar op de verkeerde plaatsen vrees ik:
Optische non-gaming muizen zetten vaak na korte inactiviteit de lichtsterkte op een laag pitje. Waardoor men zegt dat je enige vertraging hebt als je weer gaat bewegen. Bijv. als je ligt te sniperen.
Hoe zit dat bij de G18?
De G5 heb ik geprobeerd. Laser voegt imho niet echt iets toe. Speelde niet beter dan mijn logitech pilot met bal. Verder is het indrukken van het scrollwiel veel te zwaar.
De G7, maar dan in een zwarte uitvoering, lijkt me ook wel wat. Maar gaat dat scrollwiel net zo achterlijkz waar als bij een G5?
En handig bij de G5 is die zij-tilt van het scrollwiel. Heeft de G7 dat ook?
Optische non-gaming muizen zetten vaak na korte inactiviteit de lichtsterkte op een laag pitje. Waardoor men zegt dat je enige vertraging hebt als je weer gaat bewegen. Bijv. als je ligt te sniperen.
Hoe zit dat bij de G18?
De G5 heb ik geprobeerd. Laser voegt imho niet echt iets toe. Speelde niet beter dan mijn logitech pilot met bal. Verder is het indrukken van het scrollwiel veel te zwaar.
De G7, maar dan in een zwarte uitvoering, lijkt me ook wel wat. Maar gaat dat scrollwiel net zo achterlijkz waar als bij een G5?
En handig bij de G5 is die zij-tilt van het scrollwiel. Heeft de G7 dat ook?
Ik heb de G5 nooit geprobeerd, maar ik vind de G7 lekker scrollen. Niet te licht, niet te zwaar. Maar het is erg persoonlijk, dus probeer het gewoon eens ergens uit. En dan niet ergens waar de muis al duizenden keren door anderen is geprobeerd...Titusvh schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 22:27:
[..]
Yep.En handig bij de G5 is die zij-tilt van het scrollwiel. Heeft de G7 dat ook?
Bedankt voor de info!maar ik vind de G7 lekker scrollen. Niet te licht, niet te zwaar.
Het scrollen vond ik wel OK. Maar het indrukken bij de G5 gaat echt loodzwaar. EN is dat ook zo bij de G7?
Ik heb een G5 en het indrukken gaat absoluut niet belachelijk zwaar. Het zal wellicht per G5 ook weer anders liggen, net zoals je dat "probleem" bij de G7 kunt tegenkomen aangezien het design (afgezien van buitenkant en accu) hetzelfde is.
misschien een dubbele vraag maar hoe krijg je dit voor elkaarKaspers schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 14:58:
[...]
Nadeel ???
Die knoppen zijn geniaal!! Ik heb ze in firefox aangewezen om te wisselen tussen de tabs, naar links is tab naar links, naar rechts is tab naar rechts. Ik kan niet meer zonder.
Dat zeg ik....
HOWTO: Zijknoppen scrollwiel programmeren voor het navigeren door tabs in firefoxBiobakker schreef op maandag 04 september 2006 @ 17:59:
misschien een dubbele vraag maar hoe krijg je dit voor elkaar
- Je pakt setpoint erbij.
- Klik bij de 1.a section op "Manage programs" en voeg Firefox toe.
- Activeer Firefox in de Program selection waar je hem net hebt toegevoegd
- Je klikt op button 5 in de button assignment section
- Je klikt bij "3. Select Task" op Keystroke Assignment, en je voert als keystroke: CTRL + PAGE-UP in.
- Je herhaalt deze stap bij button 6 en die geef je CTRL + PAGE-DOWN als keystroke.
- Klik op OK
- You're done
.
[ Voor 17% gewijzigd door Kaspers op 04-09-2006 18:53 ]
Damn dit werkt wel bij mij, maar dan doet mn "vorige" knop het niet meer. Die doet het trouwens überhaupt niet als Setpoint aanstaatKaspers schreef op maandag 04 september 2006 @ 18:50:
[...]
HOWTO: Zijknoppen scrollwiel programmeren voor het navigeren door tabs in firefox
- Je klikt bij "3. Select Task" op Keystroke Assignment, en je voert als keystroke: CTRL + PAGE-UP in.
- Je herhaalt deze stap bij button 6 en die geef je CTRL + PAGE-DOWN als keystroke.
- Klik op OK
- You're done
.
Ja dan moet je die ff her-instellen.
Het programma is echt tering buggy.. soms zijn opeens al de settings weg!
Het programma is echt tering buggy.. soms zijn opeens al de settings weg!
werkt fantastisch alleen als ik aan het scrollen ben en ik druk het scrolwieltje een beetje naar links of rechts dan verandert de grote van de letters van de website die ik aan het lezen ben.Kaspers schreef op maandag 04 september 2006 @ 18:50:
[...]
HOWTO: Zijknoppen scrollwiel programmeren voor het navigeren door tabs in firefox
- Klik op OK
- You're done
.
Is er een oplossing?
(\__/)
Ja daar heb ik ook last van,master6464 schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 15:39:
werkt fantastisch alleen als ik aan het scrollen ben en ik druk het scrolwieltje een beetje naar links of rechts dan verandert de grote van de letters van de website die ik aan het lezen ben.
Is er een oplossing?
dit komt omdat in de toetscombinatie die op die tiltknoppen zit een CTRL in voorkomt.
CTRL + scrollen = zoomen, dus hier is nog geen oplossing voor.
Wat een optie is, is de knoppen toewijzen aan CTRL+TAB en CTRL+SHIFT+TAB, maar dit werkt nog niet vlekkeloos in firefox. Dit is al wel gefixt in de nieuwe 2.0 beta releases, maar daar wacht ik nog liever even mee.
[ Voor 29% gewijzigd door Kaspers op 12-09-2006 16:34 ]
maar in ctrl+tab zit toch ook crtlKaspers schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 16:33:
[...]
Ja daar heb ik ook last van,
dit komt omdat in de toetscombinatie die op die tiltknoppen zit een CTRL in voorkomt.
CTRL + scrollen = zoomen, dus hier is nog geen oplossing voor.
Wat een optie is, is de knoppen toewijzen aan CTRL+TAB en CTRL+SHIFT+TAB, maar dit werkt nog niet vlekkeloos in firefox. Dit is al wel gefixt in de nieuwe 2.0 beta releases, maar daar wacht ik nog liever even mee.
(\__/)
Owja inderdaad
, dat gaat dus ook niet helemaal netjes werken..
Een optie is om de toetsencombinatie te veranderen met de extentie: keyconfig naar bijvoorbeeld alt+1 en alt+2 en deze aan je tiltbuttons assignen.
Een optie is om de toetsencombinatie te veranderen met de extentie: keyconfig naar bijvoorbeeld alt+1 en alt+2 en deze aan je tiltbuttons assignen.
Verwijderd
jesus is die G5 Silver edition EOL of zo?
heb hem nu al een maand in bestelling staan zeer irritant
heb hem nu al een maand in bestelling staan zeer irritant
bedankt ik heb ze nu aan alt+P en alt+N en het werkt perfectKaspers schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 17:40:
Owja inderdaad, dat gaat dus ook niet helemaal netjes werken..
(\__/)
Ben al aan mijn 2e G5 muis bezig zijn er mensen die problemen hebben gehad met de mousebuttons dat ze niet meer werkten?
computer voor alle werkzaamheden
Nee, moet ook zeggen dat ik daar niets over gehoord heb, dat het een vaker voorkomend probleem is of zo. Hij werkt hier primaEdwin van Cleef schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 18:56:
Ben al aan mijn 2e G5 muis bezig zijn er mensen die problemen hebben gehad met de mousebuttons dat ze niet meer werkten?
Hoe heb je het gefixtmaster6464 schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 18:53:
bedankt ik heb ze nu aan alt+P en alt+N en het werkt perfect
Ik heb net ff keyconfig geinstalleerd, maar ik merk nu op dat ctrl+pgup of ctrl+tab er niet bij staat..
dus dat is wat moeilijk assignen.
AARGH
Dit is al de 2e G7 die begint te happeren (binnen 7 maanden!)
Plotseling reageert de hele muis niet meer en springt het dpi lampje naar het midden. Na x seconden reageert hij weer....
Op een ander kanaal laten connecten helpt niet...
Dit is al de 2e G7 die begint te happeren (binnen 7 maanden!)
Plotseling reageert de hele muis niet meer en springt het dpi lampje naar het midden. Na x seconden reageert hij weer....
Op een ander kanaal laten connecten helpt niet...
[ Voor 4% gewijzigd door Badger op 13-09-2006 09:38 ]
je moet een nieuwe key maken met als code:Kaspers schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 19:22:
[...]
Hoe heb je het gefixt,
Ik heb net ff keyconfig geinstalleerd, maar ik merk nu op dat ctrl+pgup of ctrl+tab er niet bij staat..
dus dat is wat moeilijk assignen.
voor naar links:
voor naar rechts:gBrowser.mTabContainer.advanceSelectedTab(-1);
en deze gewoon aan een key koppelengBrowser.mTabContainer.advanceSelectedTab(1);
(\__/)
Ik weet dat meer mensen er problemen mee hebben (gehad). Het betrof voornamelijk de eerste serie G5's. Ik geloof dat latere series het probleem niet meer hebben, of in veel mindere mate.G-SuPRuuB schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 19:20:
[...]
Nee, moet ook zeggen dat ik daar niets over gehoord heb, dat het een vaker voorkomend probleem is of zo. Hij werkt hier prima
Zo helpen we mekaar weer mooi op wegmaster6464 schreef op woensdag 13 september 2006 @ 10:14:
en deze gewoon aan een key koppelen
Helaas werkt dat niet helemaal juist,master6464 schreef op woensdag 13 september 2006 @ 10:14:
je moet een nieuwe key maken met als code:
voor naar links:
[...]
voor naar rechts:
[...]
en deze gewoon aan een key koppelen
er wordt op deze manier weer geselecteerd op de orginele firefox manier, waarbij hij de tabs niet netjes 'pakt'...
Ik laat hem wel op ctr+tab icm tmp

ik heb er verder geen probleem mee en kan ook geen andere code vindenKaspers schreef op donderdag 14 september 2006 @ 15:45:
[...]
Helaas werkt dat niet helemaal juist,
er wordt op deze manier weer geselecteerd op de orginele firefox manier, waarbij hij de tabs niet netjes 'pakt'...
Ik laat hem wel op ctr+tab icm tmp.
maar wel een hele lijst met andere codes die je kan gebruiken:
de codes
edit: ik heb denk ik de oplossing voor jou
een andere extension: tabswitcher
[ Voor 11% gewijzigd door master6464 op 14-09-2006 16:18 ]
(\__/)
Vriendelijk dank het werkt nu perfect!
Ik had met deze extentie ook ctrl+1 en ctrl+2 geprobeerd, weer hetzelfde vervelende resultaat, maar daarna een andere keycombinatie gebruikt welke wel goed werkt.. had dus waarschijnlijk ook met keyconfig moeten werken..
In ieder geval bedankt.
Ik had met deze extentie ook ctrl+1 en ctrl+2 geprobeerd, weer hetzelfde vervelende resultaat, maar daarna een andere keycombinatie gebruikt welke wel goed werkt.. had dus waarschijnlijk ook met keyconfig moeten werken..
In ieder geval bedankt.
Heb hem ook 
Heb van het weekend eerst even de MX Revolution geprobeerd, maar die lag niet lekker in mn hand en het knoppen indrukken was aardig zwaar.
Heerlijke muis
Helemaal niks op aan te merken (tot nu toe), ook het on the fly dpi instellen is erg fijn
Heb van het weekend eerst even de MX Revolution geprobeerd, maar die lag niet lekker in mn hand en het knoppen indrukken was aardig zwaar.
Heerlijke muis
Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |
Kan ik me voorstellen:WoBaDijk schreef op maandag 18 september 2006 @ 16:33:

dik betonblok over je tafel slepen is niet bepaald relaxed nee...
Kwa gewicht viel het nog wel mee. Oké de G7 is lichter, maar het was te doen. Hij is iig stukken lichter dan de MX1000.Kaspers schreef op maandag 18 september 2006 @ 17:03:
[...]
Kan ik me voorstellen:
[afbeelding]
dik betonblok over je tafel slepen is niet bepaald relaxed nee...
Waar ik ook last van had was dat ik hem meer met mijn vingers bestuurde dan met mn pols. Pols ruste gewoon op het tafelblad.
die accu uit de g7, is dat een logitech ontwerp of is dit een bestaande type accu? zoek der namelijik 2 die langer meegaan dan die er standaard bij zitten, die houden het namelijk nog maar 1-1.5 dag vol hier ipv 3 in het begin.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
volgens mij is het logitech ontwerp. je zou er wel andere li-ion batterijen in kunnen duwen maar ik denk niet dat de oplader daar ook zo blij mee is.bartgrefte schreef op donderdag 21 september 2006 @ 20:28:
die accu uit de g7, is dat een logitech ontwerp of is dit een bestaande type accu? zoek der namelijik 2 die langer meegaan dan die er standaard bij zitten, die houden het namelijk nog maar 1-1.5 dag vol hier ipv 3 in het begin.
ik weet nog dat iemand anders dat geprobeerd had maar die gebruikt gewoon weer de orginele batterijen
(\__/)
Die van mij gaan niet eens een dag mee. Dit hoort gewoon; staat ook op de website! De G7 is bedoeld als gamersmuis die intensief gebruikt wordt. Zodra de ene accu op is kan je de andere accu gebruiken. Begrijp het probleem dan ook niet echt? Logitech geeft tijdig een waarschuwing wanneer hij bijna leeg is, dan kan je hem verwisselen tijdens een mapchange oid.bartgrefte schreef op donderdag 21 september 2006 @ 20:28:
CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600
je kan trouwens in setpoint insellen op hoeveel procent hij een bericht geeft dat hij bijna leeg is: dit kan je lager zetten als je het irritant vindbartgrefte schreef op donderdag 21 september 2006 @ 20:28:
(\__/)
Het "leuke" is dat het waarschuwingsvenstertje juist nèt tijdens het gamen in beeld probeert te komen, wat nooit lukt. Zie je dus rechtsonder in het scherm iets haperen/knipperen...SgtStrider schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 10:03:
[...]
Die van mij gaan niet eens een dag mee. Dit hoort gewoon; staat ook op de website! De G7 is bedoeld als gamersmuis die intensief gebruikt wordt. Zodra de ene accu op is kan je de andere accu gebruiken. Begrijp het probleem dan ook niet echt? Logitech geeft tijdig een waarschuwing wanneer hij bijna leeg is, dan kan je hem verwisselen tijdens een mapchange oid.
Er zijn trouwens nieuwe Logitech Setpoint drivers (3.1) uit zinds gisteren, maar ik kan nergens vinden wat er veranderd is...
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Zijn er mensen die Quake3 spelen met deze muis? Als ik dat doe icm met de setpoint drivers blijft hij soms schieten terwijl ik de knop al los gelaten heb, en stopt daar pas mee als ik hem weer indruk. Het ligt echt aan Setpoint want met andere games heb ik dit nooit
Vrij frustrerend als je rocket launcher blijft schieten terwijl je het niet doorhebt en je jezelf daardoor opblaast

ja ok, maar heb toch liever accus die wat langer meegaan dan datSgtStrider schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 10:03:
[...]
Die van mij gaan niet eens een dag mee. Dit hoort gewoon; staat ook op de website! De G7 is bedoeld als gamersmuis die intensief gebruikt wordt. Zodra de ene accu op is kan je de andere accu gebruiken. Begrijp het probleem dan ook niet echt? Logitech geeft tijdig een waarschuwing wanneer hij bijna leeg is, dan kan je hem verwisselen tijdens een mapchange oid.
5% staat ie al op, lager kan nietmaster6464 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 17:08:
[...]
je kan trouwens in setpoint insellen op hoeveel procent hij een bericht geeft dat hij bijna leeg is: dit kan je lager zetten als je het irritant vind
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
kan je dan niet wat in het register aanpassen? Denk dat dit wel in een register waarde word opgeslagen?
ik heb G7 ook nu hij licht echt beter in hand dan MX 1000 MAAR hij doet bijna op geen een muis mat MX1000 werkt op black icemat en MTW rubber muis mat maar G7 niet welken muis mat gebruiken julie ?
en hoe kan ik zien dat hij accu aan laaden is ?
[ Voor 11% gewijzigd door Motaro op 30-09-2006 22:35 ]
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Dan knippert het lampje op de laderMotaro schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 21:51:
Hoeveel spelfouten kun je maken in één zin! (Eigenijk vier zinnen zelfs).Motaro schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 21:51:
ik heb G7 ook nu hij licht echt beter in hand dan MX 1000 MAAR hij doet bijna op geen een muis mat MX1000 werkt op black icemat en MTW rubber muis mat maar G7 niet welken muis mat gebruiken julie ?

Vertaling:
Ik heb de G7 nu ook. Hij ligt beter in de hand dan de MX1000, maar hij doet het bijna op geen enkele muismat. De MX1000 werkt op de "Black Icemat" en de "MTW rubber muismat", maar de G7 werkt daar niet op. Welke muismat gebruiken jullie?
[way WAY off topic]
Allochtonen, mensen met dyslexie en allochtonen met dyslexie komen blijkbaar ook op GoT.
Niks mis mee, ik ben al lang blij dat er geen aparte Turkse of Hindoe of watdanook afdeling is maar alles lekker op een grote gezellige hoop... een paar taalfouten wil ik dan wel vergeven.
(echter als het een ongeschoolde Hollander is dan moet z'n kop er af
want ik irriteer me er dan wel mateloos aan )
[en weer terug on-topic]
Allochtonen, mensen met dyslexie en allochtonen met dyslexie komen blijkbaar ook op GoT.
Niks mis mee, ik ben al lang blij dat er geen aparte Turkse of Hindoe of watdanook afdeling is maar alles lekker op een grote gezellige hoop... een paar taalfouten wil ik dan wel vergeven.
(echter als het een ongeschoolde Hollander is dan moet z'n kop er af
[en weer terug on-topic]
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
offtopic:
En ik irriteer me aan jou met posts waarin je uitlegt waar JIJ je wel en niet aan irriteerd, waar het volgens niks meegeeft aan het topic, onzin dus
En ik irriteer me aan jou met posts waarin je uitlegt waar JIJ je wel en niet aan irriteerd, waar het volgens niks meegeeft aan het topic, onzin dus
Op het moment gebruik ik nog zo een gewone Bart Smit muismatMotaro schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 21:51:
Ik heb de G7 nu ook. Hij ligt beter in de hand dan de MX1000, maar hij doet het bijna op geen enkele muismat. De MX1000 werkt op de "Black Icemat" en de "MTW rubber muismat", maar de G7 werkt daar niet op. Welke muismat gebruiken jullie?

Maar er zijn zat muismat topics, type in de search Muismat + laser en je hebt er zat
offtopic:
Je kan het hele topic volschrijven met gezeik over spelfouten, of gewoon even helpen
Je kan het hele topic volschrijven met gezeik over spelfouten, of gewoon even helpen
[ Voor 7% gewijzigd door WoBaDijk op 02-10-2006 07:39 ]
Koop een G15Wildfire schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 17:13:
[...]
Het "leuke" is dat het waarschuwingsvenstertje juist nèt tijdens het gamen in beeld probeert te komen, wat nooit lukt. Zie je dus rechtsonder in het scherm iets haperen/knipperen...
Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje
"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori
Kan je bij de G15 instellen dat het berichtje op je schermpje komt dan?
Hoe?
heb je dat script, of bedoel je dat je dat zelf moet maken?Kaspers schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 16:32:
Met scripts.
ik zou het wel makkelijk vinden dat bericht op mijn g15.
(\__/)
Verwijderd
[off off off topic] - ik ben ook geen neerlandicus, maar ik geloof dat het hier helemaal goed gaat. is het niet?--> ik ERGER me aan iets of ik HET IRRITEER me maar NIET IK IRRITEER ME AAN daar kan ik me dus aan ergerenTijgert schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 01:57:
[way WAY off topic]
(echter als het een ongeschoolde Hollander is dan moet z'n kop er afwant ik irriteer me er dan wel mateloos aan )
[en weer terug on-topic]

@Mataro, ik heb de G5 (zijn de sensoren niet gelijk?) en ik gebruik de Steelpad S&S werkt prima. het is een plastic ruw (inmiddels gladgespeelde) muismat
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2006 20:08 ]
Ik ben sinds twee dagen in het bezit van een G7.
Een probleem die ik met mijn oude balmuis had (en dat anno 2006 <schaam>) was dat als ik lag te sniperen ik soms de cursor niet op het doel kon krijgen. Of de cursor was teveel links, en één eenheid naar rechts was al teveel. Ik kon niet 'per pixel' bewegen.
Nu heb ik dus de G7. Met laser bladibla voor verbeterde precisie.
Wat blijkt: die G7 heeft hetzelfde probleem.
De minimum eenheid waarmee de muiscursor beweegt is dus enkele (ik schat drie) pixels.
Nu zat ik wat met settings te spelen. Mouse acceleration stond uit.
Als ik de mouse acceleration op enige andere waarde dan 'uit' zet dan kan ik ineens wel 'per pixel' bewegen.
Ben ik nou gek als ik zeg dat ik dat wel erg vreemd vind. En dit totaal onlogisch is?
Om frustratie te voorkomen ga ik maar niet proberen of het met de bal-muis ook zo zou werken en dus de G7 voor niks heb gekocht...
Verder een lekkere in de hand liggende muisje.
Een probleem die ik met mijn oude balmuis had (en dat anno 2006 <schaam>) was dat als ik lag te sniperen ik soms de cursor niet op het doel kon krijgen. Of de cursor was teveel links, en één eenheid naar rechts was al teveel. Ik kon niet 'per pixel' bewegen.
Nu heb ik dus de G7. Met laser bladibla voor verbeterde precisie.
Wat blijkt: die G7 heeft hetzelfde probleem.
De minimum eenheid waarmee de muiscursor beweegt is dus enkele (ik schat drie) pixels.
Nu zat ik wat met settings te spelen. Mouse acceleration stond uit.
Als ik de mouse acceleration op enige andere waarde dan 'uit' zet dan kan ik ineens wel 'per pixel' bewegen.
Ben ik nou gek als ik zeg dat ik dat wel erg vreemd vind. En dit totaal onlogisch is?
Om frustratie te voorkomen ga ik maar niet proberen of het met de bal-muis ook zo zou werken en dus de G7 voor niks heb gekocht...
Verder een lekkere in de hand liggende muisje.
je moet eens je muisversnelling uitzetten. Dat kan al een heel hoop schelen. Daarnaast moet je ingame vaak die zooi als mouse-smooth, mouse-precision, mouse-uber-1337-thiswillmakeyouaimbetter functies uitknallen... zorgt alleen voor gemuis 
edit:
sorry had je tekst te snel gelezen, ben ook mensenlijk. Muis versnelling is geloof ik bedoelt dat als je naar links beweegt dat ie na verloop van tijd steeds sneller gaat bewegen. dit is de reden dat ie soms 2 pixels naast gaat. Het is uitermate logisch dat ie dan een paar pixels afwijkt, omdat hij steeds sneller gaat des de meer je links gaat
edit:
sorry had je tekst te snel gelezen, ben ook mensenlijk. Muis versnelling is geloof ik bedoelt dat als je naar links beweegt dat ie na verloop van tijd steeds sneller gaat bewegen. dit is de reden dat ie soms 2 pixels naast gaat. Het is uitermate logisch dat ie dan een paar pixels afwijkt, omdat hij steeds sneller gaat des de meer je links gaat
[ Voor 42% gewijzigd door hbsJR op 03-10-2006 15:31 ]
Ik is dus blijkbaar geen Neerlandicus, ergerlijk? Niet echt.
Anyway, waarom heeft een G5 wel eens een firmware update gehad en de G7 niet? Niet nodig of niet mogelijk zonder draadje?
Anyway, waarom heeft een G5 wel eens een firmware update gehad en de G7 niet? Niet nodig of niet mogelijk zonder draadje?
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
waarschijnlijk niet nodig want de G7 is volgens mij later uitgebracht dan de G5Tijgert schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 23:59:
Ik is dus blijkbaar geen Neerlandicus, ergerlijk? Niet echt.
Nee. Het is gewoon niet mogelijk bij een G7. De G7 heeft dezelfde problemen als de eerste firmware G5. Alleen natuurlijk zijn er nu wel G7 muizen te koop met nieuwe firmware af-fabriek.
Is het waard om een G5 voor 30 euro(2e hands) te kopen, ik heb nu een simpele logitech muisje:
http://www.tuxman.de/imag...se_b58_schwarz_mittel.jpg
maar is het dus wel waard voor de g5?
Het gaat mij niet allemaal om die preciesie, dus daar doe ik het niet voor(klein beetje dan), want hier game ik ook perfect mee.
Alleen van 30 euro kan je wel andere leuke dingen doen, is dat het waard om een muis van te kopen, terwijl je al een werkende muis hebt?
Het gaat mij niet allemaal om die preciesie, dus daar doe ik het niet voor(klein beetje dan), want hier game ik ook perfect mee.
Alleen van 30 euro kan je wel andere leuke dingen doen, is dat het waard om een muis van te kopen, terwijl je al een werkende muis hebt?
Aan je eigen beredenatie te horen wil je die muis eigenlijk alleen maar kopen omdat je 'm nu goedkoop kunt aanschaffen. Niet direct omdat je er één nodig hebt om goed te kunnen gamen. Je "oude" muis functioneert namelijk nog naar behoren.matsume schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 23:43:
Is het waard om een G5 voor 30 euro(2e hands) te kopen, ik heb nu een simpele logitech muisje:
Ik zou dat geld lekker ergens anders aan besteden. Stel het in ieder geval uit, totdat je er van overtuigd bent dat je een nieuwe muis nodig hebt. (BIj aanschaf nieuwe pc ofzo.)
Mijn grootste reden zou zijn dat ie lekkerder zit. Maar dan kan je natuurlijk ook de mx510 nemen, maar omdat deze en snel is, en lekker zit, voor een goede prijs, koop ik dan natuurlijk liever deze.bosaap22 schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 01:07:
[...]
Aan je eigen beredenatie te horen wil je die muis eigenlijk alleen maar kopen omdat je 'm nu goedkoop kunt aanschaffen. Niet direct omdat je er één nodig hebt om goed te kunnen gamen. Je "oude" muis functioneert namelijk nog naar behoren.
Ik zou dat geld lekker ergens anders aan besteden. Stel het in ieder geval uit, totdat je er van overtuigd bent dat je een nieuwe muis nodig hebt. (BIj aanschaf nieuwe pc ofzo.)
Alleen ik weet neit echt of het 30 euro waard is, ik heb altijd met een normale muis gegamed, voel je echt het verschil, of is het een beetje marketing?
En ik kan ook een mx1000 voor 30 euro krijgen.
Draadloos is wel handig, maar aangezien die volgens mij een lag heeft als je hem optilt, is dat niet geschikt voor mij. Of is dat niet zo?
[ Voor 9% gewijzigd door Perzikvrucht op 08-10-2006 11:20 ]
Als je overstapt op een G5 merk je een groot verschil in precisie en natuurlijk ook met het vasthouden van de muis. Dat laatste is wel een aantal dagen wennen waarschijnlijk voordat je het fijn vind.
Verwijderd
Ik heb deze muis zondag avond bestel. Hoop dat hij gauw komt, bestelling status blijft al een tijdje hangen op in behandeling op megawebshop.com (de goedkoopste in de pricewatch
)
Mag ik vragen waarom mensen een muismat gebruiken? Ik gebruik al jaren gewoon mijn bureau. Muismatten blijven altijd aan mijn pols plakken of mijn muis kukelt over het randje.
Gewoon even een klein off-topic vraagje.
Prima.
Mijn bureau is op een gegeven moment gaan afslijtentikkietrugjaap schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 00:36:
Mag ik vragen waarom mensen een muismat gebruiken? Ik gebruik al jaren gewoon mijn bureau. Muismatten blijven altijd aan mijn pols plakken of mijn muis kukelt over het randje.
Dat plakken aan je pols los je snel op door een degelijke muismat te kopen. Niet zo'n stoffe bij de kruidvat of hema, maar eentje van ijzer of glas. Pricewatch heeft er een aantal staan. Persoonlijk glijdt je muis dan veel makkelijker en krijg ik minder snel last van mij pols....
Dit topic is gesloten.