Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 10:18
Ik heb eens een Logitech met klikproblemen eens open gemaakt om te kijken wat het probleem was:
zacht plastic. Er ontstaat een soort deukje in het plastic waardoor er geen goed contact meer wordt gemaakt met het knopje er onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:03

Wildfire

Joy to the world!

Denko schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 09:21:
wat ik wel al nu heb is dat me linker muisknow het niet meer precies doet, (verlies contact, dubbel i.p.v. enkel klik).
gelijk ff logitch gebelt en ik krijg de zwarte versie ervoor in de plaats gestuurd :D
van mij mogen alle muizen wel kapot gaan als de volgende versie ervoor in de plaats wordt gestuurd :+

duurt alleen wel 1 a 3 weken :(
Hmmm, ik heb ze diverse malen gemailed over dit probleem maar heb nu, na enkele maanden, nog geen ENKELE reactie gehad.

Dan moet ik ook maar 's bellen, ik zal 's kijken if ik m'n aanschafbon nog terug kan vinden... alhoewel ze zelf ook wel weten dat de muis nog niet zo lang op de markt is hier. Heb 'm gekocht op de HCC vorig jaar en toen was het ding hier nog maar kort op de markt.

Maarruh... zei Logitech niet dat je het met de winkel waar je het gekocht had moest afhandelen?

[ Voor 8% gewijzigd door Wildfire op 19-05-2006 15:50 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn muisvoetjes waren versleten (gebruik corepad).

Had toen ook Logitech gebeld. Ze zeiden dat ze de muismoetjes NIET kon leveren!!!

Dat vond ik wel zwak zeg!

Enigste wat ze zeiden was dat ik het idd op moest lossen met de winkelier...

Heb uiteindelijk maar de de corepad skatez pro gekocht. Die zijn trouwens vet goed en slijten een stuk minder snel dan de standaard voetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:45
Ik heb een probleem, dat is al vanaf het begin, dus het kan aan mij liggen

het scrollwieltje valt niet lekker in zijn klikjes. Soms dan tikt hij nog net een regel verder. Ook is het scrollclicken van een link soms wat lastig omdat hij dan verspringt..

iemanda nders ook met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

418O2 schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 18:53:
Ik heb een probleem, dat is al vanaf het begin, dus het kan aan mij liggen

het scrollwieltje valt niet lekker in zijn klikjes. Soms dan tikt hij nog net een regel verder. Ook is het scrollclicken van een link soms wat lastig omdat hij dan verspringt..

iemanda nders ook met dit probleem?
Ja, dat heb/had ik ook. De truuk bij mij is om je vinger iets verder over het scrollwieltje te leggen dan normaal, en dan als het ware naar je toe te klikken als je klikt. Je moet dus echt in het midden van je scrollwieltje zitten met je vinger (of iets verder), als je boven het midden (dus dichter bij de dpi knoppen) zit kan je weleens "uitschieten naar voren toe. De 1e 2 weken had ik hier redelijk vaak last van, maar ben het inmiddels gewend, en geen probleem meer mee. Komt wrs ook doordat het scrollwieltje verder naar buiten steekt in vergelijking met alle andere muizen die ik ooit heb beet gehad.

Tis een beetje moeilijk uit te leggen, maar als je je muis optilt, en iets scheef houdt, vind je makkelijk het midden van het scrollwieltje. Owja, en ik scroll met mijn wijsvinger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 12:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

Wildfire schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 15:49:
[...]

Hmmm, ik heb ze diverse malen gemailed over dit probleem maar heb nu, na enkele maanden, nog geen ENKELE reactie gehad.

Dan moet ik ook maar 's bellen, ik zal 's kijken if ik m'n aanschafbon nog terug kan vinden... alhoewel ze zelf ook wel weten dat de muis nog niet zo lang op de markt is hier. Heb 'm gekocht op de HCC vorig jaar en toen was het ding hier nog maar kort op de markt.

Maarruh... zei Logitech niet dat je het met de winkel waar je het gekocht had moest afhandelen?
nee, ik legde uit dat het naar die winkel en terug (2x, ze wilden de muis innemen) duurder is dan de muis zelf voor mij

btw, muis was binnen binnen 48 uur, niks 1 tot 3 weken, zeer netjes moet ik zeggen, moet alleen even die reciever terugsturen om die 1e muis onbruibaar te maken

p.s. ik heb idd gewoon gebelt, en ik had hem ook op de HHC gekocht, had wel de bon nog

[ Voor 9% gewijzigd door Denko op 24-05-2006 10:04 ]

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand de back knop al aan de praat gekregen onder firefox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het zelf al voor elkaar.

1. Ga naar de knop assignments
2. Click op "Back"
3. Selecteer "Keystroke Assignment"
4. En selecteer de "Alt" "Pijltje naar links"

Nu moet back werken in Firefox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsem
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-01-2022
zinds mijn mx518 de pijp uit is, en maxpert hem niet wou laten repareren omdat het stickertje eraf is ga ik binnenkort een g5 halen.
Ik heb gezien dat er ook een special edition bestaat, wat is het voordeel van de special edition?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-08 19:47
Niks, special edition is alleen verschil in kleur :)

Heb de special edition, vind 't toch wel veel mooier dan de oude ^^

[ Voor 4% gewijzigd door Kazu op 31-05-2006 14:30 ]

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ik heb de G5 nu 3 dagen en ik vind 'm perfect! Ik speel css elke dag en 't lijkt wel of ie daarvoor gemaakt is!

Weten jullie hoe dat prog van logitech ookalweer heet waarmee je knoppen kan assignen in spellen?

dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Je bedoelt de Logitech SetPoint software?
Had je ook op de logitech site op kunnen zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig nog een webshop waar ze de G7 SE op voorraad hebben? Bij alle webshops die ik benaderd heb staan ze in pre-order/back-order of "levertijd onbekend" Bij de lokale Dynabyte hebben ze er eentje staan maar die kost 120 euro en dat vind ik nogal een verschil met de PW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gosukiller
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-03 10:43
Ik heb net de g5 gehaald en ik heb een vraag: Het oranje doosje waar je de gewichten in zet, moet die open kunnen? Ik zie 2 uitsteeksels zitten en dacht hem hiermee te openen, maar hij wil niet meewerken en ik wil eerst zeker weten of ie uberhaupt wel open kan voordat ik em sloop ofzo.

Dank U

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan via de eject knop onderop de muis :) Het gewichtendoosje gaat gewoon moeilijk open daar gebruik ik een mes voor..

Setpoint, dat prog heb ik maar daar kan ik voor CSS nix aan veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Nee, het doosje kan zeker niet open!
Je moet de gewichtjes er met bijv een pen eruit duwen.

@Giorgioarmani: Ik gebruik gewoon de 5 verschillende DPI instellingen door alle games heen, maar als het goed is kan je ook per game definiëren wat het moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP-tjuh
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-08 08:08
Heb ook een G7 en ik merk dat mijn accu's het al duidelijk minder gaan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg het ijzeren doosje waar alle gewichtjes in zitten niet open :P
Als je die goed aandrukt...heb je echt pech als je de volgende keer het doosje weer wilt openmaken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Ik heb denk ik het geluk dat ik in mijn gewichtjesdoosje 1 'flauw' hoekje heb waar ik hem erg makkelijk door omhoog kan wippen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Haha dat probleem herken ik helemaal, kwartier zitten klooien eerste keer om hem open te krijgen :P

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon een kleine platte hoofd schroevedraaier gebruiken om dat doosje open te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

JP-tjuh schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 21:51:
Heb ook een G7 en ik merk dat mijn accu's het al duidelijk minder gaan doen...
heb em bijna 2 maanden en doe nog altijd 1.5-2.5 dagen met 1 accu.
mischien moet je logitech maar ff mailen met de vraag of er al accus zijn die langer meegaan dan de standaard accu's....

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

Jongens..wat hebben jullie voor kippenkracht zeg >:)
Gewoon in het onderste gedeelte tussen duim en wijsvinger knijpen.. |:(

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hieronymus
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Mijn g5 is sinds 5 dagen begonnen met springen, of *ineens* te clicken, terwijl ik dat niet doe :(. Hebben jullie hier ervaring mee?

So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the_joen schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 21:07:
Mijn g5 is sinds 5 dagen begonnen met springen, of *ineens* te clicken, terwijl ik dat niet doe :(. Hebben jullie hier ervaring mee?
Ik heb sinds een paar dagen hetzelfde probleem terwijl ik hem pas een maand a 2 heb. Op het begin van deze pagina, werd dit zelde probleem ook al ondervonden door iemand.

Dit was het probleem met dank aan Sir_floppy
Er ontstaat een soort deukje in het plastic waardoor er geen goed contact meer wordt gemaakt met het knopje er onder.
Nu lijkt dit mij een fabricage fout, aangezien dit probleem ook al had met mijn mx1000. Of spelen we gewoon te veel shooters? Dit is een game muis en ik verwacht dat de linker muis knop in mijn geval hier geen problemen mee heeft. Ik ga deze week maar terug om een nieuwe te krijgen via de garantie.

Edit:

Ik ben dus teruggegaan met mijn muis naar Informatique. Daar bleek het geen onbekend probleem te zijn, ze hadden dit al eerder meegemaakt. Hier deden ze ook niet moeilijk over.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2006 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hieronymus
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Hm, ik heb hem ook precies 2 maanden :/ Toch eens met logitech mailen.

So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-08 14:17

bosaap22

Doing things I'm good at.

Beste *******,

Onze leverancier verwacht de G7 Special Edition vanaf 8-07-06 binnen te
krijgen

Met vriendelijke groet,

4Launch

:'(

[ Voor 10% gewijzigd door bosaap22 op 06-06-2006 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master6464
  • Laatst online: 05-09 15:32

master6464

Who's General Failure?

bosaap22 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 14:41:
Beste *******,

Onze leverancier verwacht de G7 Special Edition vanaf 8-07-06 binnen te
krijgen

Met vriendelijke groet,

4Launch

:'(
ik heb bij 4 launch de limited edition besteld deze heeft een carbon uiterlijk
en speciale lan case:
g7 limited edition+ lan case

(\__/)
(='.'=)This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(")signature to help him gain world domination.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22

bosaap22

master6464 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 14:54:
[...]

ik heb bij 4 launch de limited edition besteld deze heeft een carbon uiterlijk
en speciale lan case:
g7 limited edition+ lan case
Aaah... Die limited edition verschilt van de special edition dat er een LAN-case bijzit??
Wat maken ze het dan weer vaag zeg.... Verschillende types die zowel een limited als een special edition hebt... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master6464

master6464

Who's General Failure?

bosaap22 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 21:31:
[...]

Aaah... Die limited edition verschilt van de special edition dat er een LAN-case bijzit??
Wat maken ze het dan weer vaag zeg.... Verschillende types die zowel een limited als een special edition hebt... :X
ja en de limited edition heeft blauw doorschijnende onderdelen i.p.v. groen doorschijnend zoals bij de gewone en special edition en carbon look
Afbeeldingslocatie: http://www.fraggers.ch/uploads/articles/gallery/pic-32-7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.fraggers.ch/uploads/articles/gallery/pic-32-6.jpg

(\__/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22

bosaap22

master6464 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 16:39:
[...]

ja en de limited edition heeft blauw doorschijnende onderdelen i.p.v. groen doorschijnend zoals bij de gewone en special edition en carbon look
[afbeelding]
[afbeelding]
Hhmmm... Misschien die extra euro's toch wel waard dan.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de G7 Limited Edition zelf nu 2 weken maar wat mij nogal opvalt t.o.v. mijn vorige muis (Logitech MX700) is dat de accu maar ongeveer een dag meegaan voordat ik de melding krijg dat ze bijna leeg zijn. Is dit ook jullie ervaring ?

Heb er een SteelPad QcK+ muismat bijgekocht waar deze muis erg goed op werkt (ook qua weerstand).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master6464

master6464

Who's General Failure?

Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 03:03:
Heb de G7 Limited Edition zelf nu 2 weken maar wat mij nogal opvalt t.o.v. mijn vorige muis (Logitech MX700) is dat de accu maar ongeveer een dag meegaan voordat ik de melding krijg dat ze bijna leeg zijn. Is dit ook jullie ervaring ?

Heb er een SteelPad QcK+ muismat bijgekocht waar deze muis erg goed op werkt (ook qua weerstand).
ik vind dat zelf niet zo'n probleem als ik 1 keer per dag de accu moet verwisslen

(tip zet hem 's avonds als je hem niet meer gebruikt uit met de knop aan de onderkant want de laser en sensor blijven gewoon de hele tijd werken en stroom verbruiken)

(\__/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, helemaal overheen gekeken :P zal er toch maar eens op letten, thx m8....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:10

Zjemm

...

even een vraagje. in setpoint kun je taken aan knoppen binden (bijvoorbeeld "copy")
nu had ik vroeger bij mijn mx300 de optie "mijn computer verkennen" aan een van de knoppen assignt. dit werkte voor mij wel lekker als ik snel verkenner wilde openen.

in het huidige setpoint is het me nog niet gelukt. hij staat niet in de standaard optie lijst dus je zou hem doormiddel van de toets combinatie kunnen doen. echter hoe typ je in setpoint de toetscombinatie "windows-toets- E" ? want daarmee open je verkenner.

iemand een idee?

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master6464

master6464

Who's General Failure?

Zjemm schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 23:58:
even een vraagje. in setpoint kun je taken aan knoppen binden (bijvoorbeeld "copy")
nu had ik vroeger bij mijn mx300 de optie "mijn computer verkennen" aan een van de knoppen assignt. dit werkte voor mij wel lekker als ik snel verkenner wilde openen.

in het huidige setpoint is het me nog niet gelukt. hij staat niet in de standaard optie lijst dus je zou hem doormiddel van de toets combinatie kunnen doen. echter hoe typ je in setpoint de toetscombinatie "windows-toets- E" ? want daarmee open je verkenner.

iemand een idee?
in de setpoint van mijn g7 kan ik kiezen voor toetsaanslag toewijzen bij taakselectie
maar het is me nog niet gelukt om windows toets daarin te krijgen
mischien kan je proberen bij eigenschappen van de windows verkenner ctrl+alt+E als sneltoets in te stellen en deze toetscombinatie in setpoint te zetten.

de snelkoppeling bevindt zich meestal in:
C:\Documents and Settings\"naam"\Menu Start\Programma's\Bureau-accessoires
en dan moet je de eigenschappen van de snelkoppeling windows verkenner hebben

[ Voor 4% gewijzigd door master6464 op 10-06-2006 11:39 ]

(\__/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:10

Zjemm

...

dr moet toch iets voor zijn? net zoals ctrl of alt ?

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master6464

master6464

Who's General Failure?

Zjemm schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 16:57:
dr moet toch iets voor zijn? net zoals ctrl of alt ?
ik weet niet of het kan maar het is mij in iedergeval nog niet gelukt met het windows teken

waarom probeer je mijn idee hierboven niet?

(\__/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb net de G5 gekocht, blijf een muis met een draadje lekkerder vinden (en hij was in de aanbieding ;)) werkt perfect. Vind het alleen irritant dat ik de gewichtjes niet uit het doosje krijg....klote zweet handen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg mooie feature, die DPI instellingen, maar hoe zie je op welke van de 5 standen je nauwkeurigheid staat als er maar 3 lampjes zijn waarop je dat kan aflezen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Laatst online: 01-11-2024
Argh mijn muis begint ook al te "clicken", dat de linkermuisknop even blijft hangen.

Gelukkig maar heel af en toe, maar toch..

Mijn ouwe MX700 had dit pas na 2 jaar :'( (nouja daar bleef de rechtermuisknop vaak te hoog hangen zodat je em harder in moet duwen en de linker maakte vaak geen contact meer)

[ Voor 4% gewijzigd door Dutch_Razor op 13-06-2006 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 14:59:
Erg mooie feature, die DPI instellingen, maar hoe zie je op welke van de 5 standen je nauwkeurigheid staat als er maar 3 lampjes zijn waarop je dat kan aflezen? :?
Standaard zijn er 3 DPI instellingen, via SetPoint kan je er vijf aanmaken.

De laagste is dan 't onderste streepje, de tweede setting zijn dan het onderste en middelste streepje, de derde setting is het middelste, vierde middelste en bovenste en vijfde de bovenste.

Zolang je de 2 extra settings niet toekent zal er ook niks gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat van SetPoint wist ik al, vond het alleen een beetje vreemd dat er maar 3 lampjes waren voor 5 functies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 23:18
behoorlijk dood hier na bijna een week geen gesprekke... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsem
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-01-2022
ik heb er net een besteld, met hyperglides, denk dat ik ze volgende week binnenkrijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 12:00
mijne g7 komt hopelijk woendag :)

het is die ene met carbon'e cover en lan case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
maar nu heb ik toch ook niet zo'n g7 met veel problemen he ? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 22:26

SgtStrider

Fractal Switchover!

Klein vraagje betreffende de G7; ik ben zelf in bezit van een Corepad Magna (glazen muismat met kunstof relief bovenlaag). Werkt de G7 hier ook op dat iemand weet? (mijn Logitech Wheel Mouse Optical werkt er niet op) Zou wel erg fijn zijn; ben namelijk op zoek naar een nieuw verjaardagscadeau en de G7 is hier een goede kandidaat voor :)

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
SgtStrider schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 16:59:
Klein vraagje betreffende de G7; ik ben zelf in bezit van een Corepad Magna (glazen muismat met kunstof relief bovenlaag). Werkt de G7 hier ook op dat iemand weet? (mijn Logitech Wheel Mouse Optical werkt er niet op) Zou wel erg fijn zijn; ben namelijk op zoek naar een nieuw verjaardagscadeau en de G7 is hier een goede kandidaat voor :)
Although there are some mice that will not work with it, the Corepad Magna performed quite admirably with both the Logitech G5 and Razer Diamondback Laser Gaming Mice.

Bron: http://www.barrys-rigs-n-...cessories/magna/magna.htm

Lijkt mij van wel dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Kazu schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 17:39:
[...]

Although there are some mice that will not work with it, the Corepad Magna performed quite admirably with both the Logitech G5 and Razer Diamondback Laser Gaming Mice.

Bron: http://www.barrys-rigs-n-...cessories/magna/magna.htm

Lijkt mij van wel dus :)
Ik zou die site niet vertrouwen : Een Diamondback is net als de MX518 een normale LED muis B)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkwinkel
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
heb een probleem met de nieuwe muis software, versie 2.6, heb een g5 muis en een am2 prossor.
ik krijg steeds de volgende melding:
Setpoint heeft een probleem ondervonden, en kan niet voortgezet worden, Installeer setpoint opnieuw om het probleem te corrigeren.

Dit heb ik een paar maal gedaan en blijf deze boodschap krijgen.
Iemand een oplossing

rkwinkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
G5 en G7 doen het perfect op de Corepad. Heb ze allebei getest en muis nog met veel plezier elke dag met de G5 op mijn Corepad Magna! Wel polsbandje om natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowLord
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 08:31
rkwinkel schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 22:00:
heb een probleem met de nieuwe muis software, versie 2.6, heb een g5 muis en een am2 prossor.
ik krijg steeds de volgende melding:
Setpoint heeft een probleem ondervonden, en kan niet voortgezet worden, Installeer setpoint opnieuw om het probleem te corrigeren.

Dit heb ik een paar maal gedaan en blijf deze boodschap krijgen.
Iemand een oplossing
Heb je toevallig DEP (Data Execution Prevention) aan staan? Het zou best kunnen dat die namelijk voor de crash zorgt. Probeer DEP dan ook eens uit te zetten of SetPoint aan de uitzonderingen lijst toe te voegen.

You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koop geen G5 hij heeft op veel mousepads tracking issues. Alle mousepads die ik heb (Everglide, fUnc en razerpad) kan je hem laten skippen. Gewoon belachelijk eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
een snorpad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider

SgtStrider

Fractal Switchover!

Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 15:44:
Koop geen G5 hij heeft op veel mousepads tracking issues. Alle mousepads die ik heb (Everglide, fUnc en razerpad) kan je hem laten skippen. Gewoon belachelijk eigenlijk.
Je spreekt de rest een beetje tegen. Maargoed.. als dit serieus is, zijn die muismatten niet gewoon brak? .. van die Razer mat had ik het niet verwacht eigenlijk...

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan spreek ik de rest maar tegen. Het is gewoon zo helaas....

En ja ik heb de G5 1.1 update.

Ik ben zeer teleurgesteld over deze muis, snap niet dat zoveel mensen hem goed vinden. Hij heeft op veel oppervlakken tracking problemen. En dit is een probleem dat door veel gamers onderkend wordt. Helaas is de search functie van deze site disabled, maar hier is bijv. een link naar een gamer die hetzelfde beweert als ik namelijk dat hij skipped bij zwarte muismatten (tevens ook bij een witte en dat kan ik ook bevestigen want die heeft mijn broer).

http://www.esreality.com/?a=post&id=909818

(Dit gaat overigens over de G1, maar dat is gewoon dezelfde muis met andere vorm)

Er was ook een thread met welke muismatten de G5 goed werkte en welke niet. Deze thread was heel uitgebreid en een hoop pads deden het matig tot slecht. Zodra de search functie werkt zal ik hem hier posten.

En mijn matten zijn niet brak, ze werken perfect met elke optische muis met genoeg images/sec (wat skippen betreft dan). Ze reflecteren niet etc.

Everglide, fUnc en razer zijn niet de minste merken in de muismatten wereld.

Heb de link overigens net gevonden:

http://www.esreality.com/?a=post&id=963526

De thread klopt niet, want bij een fUnc skipped hij op zowel de smooth als de rough side. En bij andere muismatten die ik getest heb klopt het ook niet.

BTW, ik heb het getest op mijn broers G5 en de star wars edition G5 van een vriend. Dus het ligt niet aan mijn muis.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2006 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 20:06

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 09:48:
Dan spreek ik de rest maar tegen. Het is gewoon zo helaas....

En ja ik heb de G5 1.1 update.

Ik ben zeer teleurgesteld over deze muis, snap niet dat zoveel mensen hem goed vinden. Hij heeft op veel oppervlakken tracking problemen. En dit is een probleem dat door veel gamers onderkend wordt. Helaas is de search functie van deze site disabled, maar hier is bijv. een link naar een gamer die hetzelfde beweert als ik namelijk dat hij skipped bij zwarte muismatten (tevens ook bij een witte en dat kan ik ook bevestigen want die heeft mijn broer).

http://www.esreality.com/?a=post&id=909818

(Dit gaat overigens over de G1, maar dat is gewoon dezelfde muis met andere vorm)

...
Nee, de G1 heeft de sensor/techniek van een MX510.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:19

The Zep Man

🏴‍☠️

Ik ben geen Logitech fanboy, maar ik was één van de eersten in Europa met de Logitech G5 en heb nooit problemen gehad met muismatten. Van een el-cheapo Belkin muismat met blauwe LED-verlichting en USB hub tot een Razer die ik van een kennis heb geleend om te kijken of het wat was. Ik ben overigens weer teruggegaan op de Belkin, omdat ik niet geloof dat mijn muis een muismat nodig heeft welke duurder is dan de prijs van een gemiddelde muis. Misschien heeft het werken van het muisje wel te maken met de gebruiker die hem bedient. :+

Ik was verbaasd over die firmware-update. Toch maar geïnstalleerd, maar geen voor- of nadelen eraan gevonden. Topmuis, ondanks dat de gewichtjes die je erin kan stoppen erg overrated zijn. Voor een keer is het leuk, maar al heb je je optimale instelling gevonden dan zit je er ook niet meer aan. Daarnaast is het enige nadeel aan de muis de forward-button van de MX510, die er niet meer op zit. Echter, het kantelbare scrollwheel maakt dat gelukkig weer goed. O-)

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THW Arie schreef op zondag 25 juni 2006 @ 11:28:
[...]

Nee, de G1 heeft de sensor/techniek van een MX510.
Sorry was in de war met de G3

Ik ben geen Logitech fanboy, maar er zijn zat mensen die problemen hebben met de G5. Er zijn ook veel mensen die er tevreden mee zijn. Maar het skippen van een muis fake je niet. Getuige de update waren er dus problemen en ze zijn er nog steeds.

Ik ben denk ik kritischer dan de meeste mensen wat betreft muizen.

Bewijs dat er tracking problems zijn, van de Logitech site

Cause:
This can occur when the G5 is used on reflective and/or dark surfaces.

Solution:
When possible, try to use the G5 on a non-reflective light colored surface. Also, There is a firmware update available for the G5 that may improve tracking performance.

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2006 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Laatst online: 01-11-2024
Werkt perfect, alleen niet vergeten dat het Corepad niet in spiegelschrift moet staan, dan doet ie t niet 8)7

(muismat dus verkeerd om gehouden, ik was er een uur me bezig erachter te komen wrom die muis t nou niet deed )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider

SgtStrider

Fractal Switchover!

Dutch_Razor schreef op zondag 25 juni 2006 @ 17:21:
[...]

Werkt perfect, alleen niet vergeten dat het Corepad niet in spiegelschrift moet staan, dan doet ie t niet 8)7

(muismat dus verkeerd om gehouden, ik was er een uur me bezig erachter te komen wrom die muis t nou niet deed )
lol!

Goed, ik heb de limited edition van de G7 besteld bij Komplett naar aanleiding van de ervaringsdeskundigen hier met Magna's. Ook erg handig die LAN case imho! (bij mij is bijna alles portable behalve mijn monitor ;), eigen shuttle bag etc.) Ben erg benieuwd naar de prestaties in de praktijk. Heb nog ergens in de kast een MX700 staan, vond ik persoonlijk ook een erg fijne muis qua vorm in je hand. Het probleem wat ik nu heb met muizen is dat ze vaak te laag zijn, waardoor mijn (lange) vingers buiten de muis steken. Daardoor ben ik dus genoodzaakt mijn vingers op een onnatuurlijke manier te krommen naar binnen, en denk ik ook dat ik hier later last van zal krijgen.. (mja... misschien overdreven.. who knows). Buiten het feit dat dit vervelend is beweegt de muis daardoor ook minder snel, omdatmijn hand voor het grootste deel op het bureau ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master6464

master6464

Who's General Failure?

SgtStrider schreef op maandag 26 juni 2006 @ 02:24:
[...]

lol!

Goed, ik heb de limited edition van de G7 besteld bij Komplett naar aanleiding van de ervaringsdeskundigen hier met Magna's. Ook erg handig die LAN case imho! (bij mij is bijna alles portable behalve mijn monitor ;), eigen shuttle bag etc.) Ben erg benieuwd naar de prestaties in de praktijk. Heb nog ergens in de kast een MX700 staan, vond ik persoonlijk ook een erg fijne muis qua vorm in je hand. Het probleem wat ik nu heb met muizen is dat ze vaak te laag zijn, waardoor mijn (lange) vingers buiten de muis steken. Daardoor ben ik dus genoodzaakt mijn vingers op een onnatuurlijke manier te krommen naar binnen, en denk ik ook dat ik hier later last van zal krijgen.. (mja... misschien overdreven.. who knows). Buiten het feit dat dit vervelend is beweegt de muis daardoor ook minder snel, omdatmijn hand voor het grootste deel op het bureau ligt.
je hebt ook van die gaming gloves zodat je handpalm op je bureau ook mee glijd

(\__/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider

SgtStrider

Fractal Switchover!

En jawel, de G7 Special Edition is binnen. Wat een _heerlijke_ muis zeg! Werkt echt ultiem in combinatie met de Corepad Magna! En al helemaal met die gladde voetjes die er normaal al onder zaten! Geweldig. Onthefly resolutie aanpassen van de muis owned zwaar in FPS! In zoommodus gewoon een hogere resolutie instellen, en klaar. Ik sta echt versteld van de respons en feeling van deze muis, het gewicht is heerlijk (niet te zwaar), en neemt mijn volle hand in beslag. Binnenkort maar ff een productsurvey plaatsen!

klik voor fototje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SgtStrider schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 23:21:
En jawel, de G7 Special Edition is binnen. Wat een _heerlijke_ muis zeg! Werkt echt ultiem in combinatie met de Corepad Magna! En al helemaal met die gladde voetjes die er normaal al onder zaten! Geweldig. Onthefly resolutie aanpassen van de muis owned zwaar in FPS! In zoommodus gewoon een hogere resolutie instellen, en klaar. Ik sta echt versteld van de respons en feeling van deze muis, het gewicht is heerlijk (niet te zwaar), en neemt mijn volle hand in beslag. Binnenkort maar ff een productsurvey plaatsen!

klik voor fototje..
Waar heb je 'm vandaan?

Oooh, komplet zie ik, nvm :>

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2006 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 15:44:
Dat vind ik heel vreemd. Ik heb een Func Surface 1030, en hoe achterlijk ik ook met mijn G5 over die mat heenga: skippen doet 'ie niet. Maak je pad eens schoon ofzo, of probeer de andere kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master6464

master6464

Who's General Failure?

SgtStrider schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 23:21:

klik voor fototje..
[mierenneuk modus]
het is een limited edition, de special edition heeft heeft een zilvere bovenkant, donker groene zijkanten en geen lan case Afbeeldingslocatie: http://i.i.com.com/cnwk.1d/sc/31524388-2-300-overview-1.gif
[/mierenneuk modus]

(\__/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
is het bij jullie ook dat als je naar boven scrolled dat hij een ander geluidje maakt als dat hij naar benede scrolled bij de g7 ? :)

[ Voor 4% gewijzigd door blubbers op 30-06-2006 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
blubbers schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 17:02:
is het bij jullie ook dat als je naar boven scrolled dat hij een ander geluidje maakt als dat hij naar benede scrolled bij de g7 ? :)
Ja, naar boven kost meer kracht om te triggeren dan naar onderen :P

Ik heb ook wel 'ns dat m'n scrollwieltje piept bij 't scrollen, heel lichtjes. Stoor me er in middels niet meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
ja maar het is echt een uber vette muis man :o
ben van een mx700 gekomen en deze is zo licht :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn-
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:43
master6464 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 20:07:
[...]

[mierenneuk modus]
het is een limited edition, de special edition heeft heeft een zilvere bovenkant, donker groene zijkanten en geen lan case [afbeelding]
[/mierenneuk modus]
nee de gewone standaard editie heeft een zilvere bovenkant, donker groene zijkanten

de special edition en de limited edition zijn bijna het zelfde alleen heeft de ene een lancase en zijn de knopjes een iets andere kleur dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider

SgtStrider

Fractal Switchover!

martijn- schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 18:50:
[...]

nee de gewone standaard editie heeft een zilvere bovenkant, donker groene zijkanten

de special edition en de limited edition zijn bijna het zelfde alleen heeft de ene een lancase en zijn de knopjes een iets andere kleur dacht ik
Sorry :+

Er is inderdaad een verschil; ik heb een Limited Edition met carbonlook, special weet ik niet, maar die is niet carbon. Excuses voor de gigantische typo B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
effe een vraagje,

voor mij g7 moet ik de jumpers op wake up mouse zetten maar ik kan kiezen tussen bij click of by move.
bij geen een van deze 2 plinkt hij nog als men pc afstaat.
is dat normaal ?

bij mij in mijn bios staat power on by mouse, is dat hetzelfde ?

bij mijn boekje van mijn bios staat dit:

Power Management
- Supports ACPI STR (Suspend to RAM) function
- Wake-On-Events include:
- Wake-On-PS/2 Keyboard/Mouse
- Wake-On-USB Keyboard/Mouse
- Wake-On-LAN
- RTC timer to power-on the system
- AC power failure recovery

ik heb een dfi lanparty nf4 sli-dr

[ Voor 53% gewijzigd door blubbers op 01-07-2006 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
weet niemand het want ik wil graag gaan slapen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou zeggen:"Ga slapen!" :P

Ga ik ook doen namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
daar ben ik veel mee :P
weet jij een antwoord op mijn vraag ?

laat maar, jumpers stonden niet goed :)

[ Voor 26% gewijzigd door blubbers op 01-07-2006 02:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

ff vraag, is er een adapter waarbij ik die lader van de g7 (@ turbo mode) op het 230V~ stopcontact kan aansluiten?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 18:13:
[...]

Dat vind ik heel vreemd. Ik heb een Func Surface 1030, en hoe achterlijk ik ook met mijn G5 over die mat heenga: skippen doet 'ie niet. Maak je pad eens schoon ofzo, of probeer de andere kant.
ik had met een func1030 ook problemen (maar die was ook al aardig versleten)...

heb daarom nu een func F30.r, en die werkt perfect, en bezit hem nu al zeker een half jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
Ik heb de G7 Lan Edition gekocht bij komplett.nl maar damn! Wat un relax ding gek! Wel ff wenne met gamen... MAar het wenne is de moeite waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilles de Geus
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:04
bartgrefte schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 21:57:
ff vraag, is er een adapter waarbij ik die lader van de g7 (@ turbo mode) op het 230V~ stopcontact kan aansluiten?
Pak gewoon zo'n Ipod of whatever universele adapter met een USB uitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider

SgtStrider

Fractal Switchover!

Die zit er gewoon bij hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Gilles de Geus schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 12:56:
[...]
Pak gewoon zo'n Ipod of whatever universele adapter met een USB uitgang.
gaat dat wel werken??
SgtStrider schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 14:17:
[...]

Die zit er gewoon bij hoor :)
:? :? , zit niet zoiets bij hoor!

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn-
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:43
elke usb hub met een eigen stroom voorziening zou moeten werken

zoiets bijvoorbeeld: http://tweakers.net/pricewatch/47802

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

martijn- schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 18:20:
[...]

elke usb hub met een eigen stroom voorziening zou moeten werken

zoiets bijvoorbeeld: http://tweakers.net/pricewatch/47802
hehe, ding hangt al aan hub maar die wordt nogal warm, vandaar dat ik gewoon een adapter wil puur en alleen om usb spul te laden via 230v stopcontact

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilles de Geus
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:04
Just tried and verified ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

blubbers schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 01:09:
effe een vraagje,

voor mij g7 moet ik de jumpers op wake up mouse zetten maar ik kan kiezen tussen bij click of by move.
bij geen een van deze 2 plinkt hij nog als men pc afstaat.
is dat normaal ?

bij mij in mijn bios staat power on by mouse, is dat hetzelfde ?

bij mijn boekje van mijn bios staat dit:

Power Management
- Supports ACPI STR (Suspend to RAM) function
- Wake-On-Events include:
- Wake-On-PS/2 Keyboard/Mouse
- Wake-On-USB Keyboard/Mouse
- Wake-On-LAN
- RTC timer to power-on the system
- AC power failure recovery

ik heb een dfi lanparty nf4 sli-dr
Je moet jumper JP5 (en JP6) veranderen van 5V naar 5VSB en dan werkt het wel.

Als je even goed in je handleiding had gezocht had je het antwoord kunnen vinden. ;)

Zoek op USB power Select.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limit-NL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-08 13:27
Is er eigenlijk al iets bekend over de opvolger van de G5? Een G6 missch?

Ik ga denk ik als ik ga switchen naar G5 te veel de 2 zijknoppen van mijn MX510 missen. Is de MX518 dan nu nog goed of kan ik btr w8en, de MX518 is immers al zo lang uit.. Toen ik me MX510 kocht was het 2 weken later raak met de MX518 dus dat wil ik deze keer wel voorkomen. :/

Kan iemand mij dus iets vertellen over een G5 opvolger (of liever gezegt een MX518 maar dan met laser-technologie)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
heeft iemand ook last dat de muis het niet echt lang uithoud (de batterij)..? ik heb namelijk soms het gevoel alsof de accu maar een uurtje of 12 continu te gebruiken is.. ik gebruik de muis wel veel, maar zo extreem is het niet..

wie heeft er meer last van, van korte accu-leven..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider

SgtStrider

Fractal Switchover!

BootVluchteling schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 14:19:
heeft iemand ook last dat de muis het niet echt lang uithoud (de batterij)..? ik heb namelijk soms het gevoel alsof de accu maar een uurtje of 12 continu te gebruiken is.. ik gebruik de muis wel veel, maar zo extreem is het niet..

wie heeft er meer last van, van korte accu-leven..?
Ik neem aan dat je het over een G7 hebt? Dit is normaal en volledig naar specificaties.

Zie de faq op Logitech: http://logitech-nl-emea.c...HQ9Zzc*&p_li=&p_topview=1
Een volledig opgeladen batterij zou bij continu gebruik ongeveer 8 uur mee moeten gaan. De reden dat de batterijlevensduur korter is dan van andere draadloze muizen, is dat de G7 Laser Cordless Mouse ontworpen en geoptimaliseerd is voor gaming. De G7 Laser Cordless Mouse is voorzien van kleine Li-Ion-batterijpakketten om het gewicht van de muis tot een minimum te beperken, wat gamers plezieriger vinden. Deze kleinere batterijen beperken de batterijlevensduur. Bovendien verbruikt de G7 Laser Cordless Mouse meer stroom dan een standaard draadloze muis om een sterkere verbinding tussen de muis en ontvanger te bieden.

Dit is geen probleem, dankzij het batterijoplaadsysteem van de G7 Laser Cordless Mouse. De G7 Laser Cordless Mouse wordt geleverd met twee (2) snel verwisselbare batterijen. De batterijen kunnen binnen enkele seconden verwisseld worden, zodat u nooit hoeft te wachten terwijl de muis in een oplader staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 09:23
l1m1t schreef op maandag 10 juli 2006 @ 14:42:
Is er eigenlijk al iets bekend over de opvolger van de G5? Een G6 missch?

Ik ga denk ik als ik ga switchen naar G5 te veel de 2 zijknoppen van mijn MX510 missen. Is de MX518 dan nu nog goed of kan ik btr w8en, de MX518 is immers al zo lang uit.. Toen ik me MX510 kocht was het 2 weken later raak met de MX518 dus dat wil ik deze keer wel voorkomen. :/

Kan iemand mij dus iets vertellen over een G5 opvolger (of liever gezegt een MX518 maar dan met laser-technologie)?
Er zit maar een knop links aan de muis ipv 2, dat vond ik wel kut maar gewoon kwestie van wennen dat je het vooruitknopje van je browser moet gebruiken.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
NoepZor schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 18:33:
[...]

Er zit maar een knop links aan de muis ipv 2, dat vond ik wel kut maar gewoon kwestie van wennen dat je het vooruitknopje van je browser moet gebruiken.
ik mis die knop best erg hoor.. hiervoor MX700.. alleen doordat ik flesje bawls over mn desktop gooide, kon ik nieuwe TB+muis kopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een paar maanden geleden mijn anderhalf jaar oude MX510 de das omdeed, heeft nu mijn (paar maanden oude) G5 de das om gedaan: het scroll wieltje. Ik kan scrollen wat ik wil, maar hij pakt maar 2 vd 10 "tikken". Wat een slap spul is dat zeg. En ik heb uit voorzorg nogal vaak niet gescrolled, maar gewoon die sleepbalk aan de rechterkant gepakt (ik was er al bang voor dat dit weer zou gaan gebeuren). Maar dat het zo snel zou gaan had ik niet verwacht. (Tis geen software probleem, het is zowel in Windows als in Linux)

Dus we gaan maar weer terug naar de winkel om hem om te ruilen (heb nog garantie gelukkig). Koop ik er gelijk een budget muis bij om mee te surfen, want E70,- is toch wel een beetje teveel van het goeie om een paar keer mee te scrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-01 23:25
Ik heb de muis (G5) al een aantal maanden in bezit en scroll best veel. Nergens last van hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Wat is het voordeel van upgraden van je MX1000 naar G7 behalve het aantal dpi? Ik zie dat je veel minder knoppen hebt dan de MX1000. Ik heb vlug 10 knoppen inclusief de geliefde side-scroll, cruise up/down en 3 zijknoppen. Kan iemand vertellen of die echt ontbreken op de G7?

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het verschil tussen optisch (MX518) en laser (G5) nou dusdanig grooter dat het ook de prijs waard is?
Of kan je dan net zo goed die vorige generatie muizen nemen? Ik vind hem namelijk nogal duur. (70 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 20:06

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 22:11:
Is het verschil tussen optisch (MX518) en laser (G5) nou dusdanig grooter dat het ook de prijs waard is?
Of kan je dan net zo goed die vorige generatie muizen nemen? Ik vind hem namelijk nogal duur. (70 euro)
De MX518 werkt beter op de meeste muismatten, gaat beter om met hogere snelheden en heeft een duimknop extra.
Laser voegt wat dat betreft niets meer toe op de verhoogde precisie na.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilaNL
  • Laatst online: 11-09 19:40
THW Arie schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 22:36:
[...]

De MX518 werkt beter op de meeste muismatten, gaat beter om met hogere snelheden en heeft een duimknop extra.
Laser voegt wat dat betreft niets meer toe op de verhoogde precisie na.
Mijn G5 werkt op elke muismat die ik ken, hij gaat prima om met hoge snelheden, en de duimknop wordt in nieteen game gebruikt (maargoed als er mensen zijn die hem wel in games gebruiken, dan is het inderdaad een nadeel dat er maar 1 zit ipv 2)

ohjah nog ff voordeel van G5 tov de MX518, de G5 kan van gewicht worden veranderd door kleine gewichtjes die meegeleverd zijn in de muis te stoppen, en de muis gaat tot maximaal 2000dpi waar de MX518 tot 1600 gaat.

[ Voor 17% gewijzigd door MilaNL op 18-07-2006 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Laatst online: 09:59
Kan die MX518 ook horizontaal scrollen ?
Met m'n G5 wissel ik daarmee tussen tabs met firefox (verslavende feature), en met de duimknop sluit ik de tabs. Als die 518 dit ook kan, is het misschien het overwegen waard deze voor m'n laptop aan te schaffen, aangezien ik geen 2e G5 ga kopen aangezien dat apparaat inderdaad vrij duur is :9.

[ Voor 3% gewijzigd door Kaspers op 18-07-2006 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

CyberAmp schreef op maandag 17 juli 2006 @ 21:51:
Wat is het voordeel van upgraden van je MX1000 naar G7 behalve het aantal dpi? Ik zie dat je veel minder knoppen hebt dan de MX1000. Ik heb vlug 10 knoppen inclusief de geliefde side-scroll, cruise up/down en 3 zijknoppen. Kan iemand vertellen of die echt ontbreken op de G7?
Weet iemand dit? :/

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
Ik heb nog geen enkele draadloze muis van logitech meegemaakt die lag heeft, dat is voor mij echt een fabeltje, de gewichtjes zijn voor mij zo onzinnig als de pest, leuke verkooptruc maar het doet geen reet.
De G7 is wel handig met de batterijen om 100% gametime te garanderen, maar hij is prijzig, ik blijf nog wel ff lekker bij mijn mx-1000.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.