Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nkey
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-10-2023
Met setpoint :P
Knop 4 is 'Algemene knop', moet goed zijn, of je maakt er 'Vorige' van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

m0nkey schreef op maandag 27 februari 2006 @ 19:08:
Met setpoint :P
Knop 4 is 'Algemene knop', moet goed zijn, of je maakt er 'Vorige' van ;)
hmm, stond op vorige, ik maak der algemene knop van, werkt! Danke!

[ Voor 7% gewijzigd door Raven op 27-02-2006 22:52 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Effe vraagje tussendoor.

Na lang twijfelen vandaag een G5 gehaald en het was meteen nieuwe revisie en firmware 1.1 zat er al op. Verder is het zilver van kleur. Mijn vraag is ik gebruik het op ICEMAT (Clanbase versie) en ik heb ooit gelezen dat iemand zei G5 icm Icemat niet echt denderend was. Iemand nog idee? Verder heb ik toch geen tefton tapes erop geplakt maar zou ik het wel moeten?

BVD

Edit:

Effe moeite gedaan om via search te gaan zoeken en idd ik heb gevond wat ik wilde weten }:O

Het werkt dus prima op ICEMAT black edition maar hoe zit het met tefton tape verhaal? Alvast bedankt.

[ Voor 21% gewijzigd door DJkim op 01-03-2006 19:04 ]

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrono Trigger
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 26-05 09:41
Heeft iemand enig idee of het zin heeft om over te stappen van m'n MX610 naar een G7? Ik heb hem een maandje of 3 nu.

i7 8700K + Mugen 5 @ 4,6GHz // 16GB @ DDR4-3730 CL17 // AsRock Z370 Extreme 4 // GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 16:38:
Iemand deze

[afbeelding]

al gezien? ;)
Een G7 met (omg hoe geil..) carbonkleurige cover. En met LAN case. :9
nog niks bekent over deze versie??

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Jawel ;)

Afbeeldingslocatie: http://assets.logitech.com/logitechpress/thumbnails/28613_4_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://assets.logitech.com/logitechpress/thumbnails/28602_4_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://assets.logitech.com/logitechpress/thumbnails/28608_4_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://assets.logitech.com/logitechpress/thumbnails/28615_4_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://assets.logitech.com/logitechpress/thumbnails/28631_4_1.jpg

Title: G7 Laser Cordless Mouse - Black with LAN Case
Date of Release: 3/8/06
Description: In Europe, Logitech is introducing a special edition of the award-winning Logitech® G7 Laser Cordless Mouse, featuring a compact, ultra-mobile black LAN case – making it easy for gamers to take their extreme-performance mouse to competitions, while protecting it from the wear and tear of travel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

niels88 schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 20:53:
Jawel ;)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Title: G7 Laser Cordless Mouse - Black with LAN Case
Date of Release: 3/8/06
Description: In Europe, Logitech is introducing a special edition of the award-winning Logitech® G7 Laser Cordless Mouse, featuring a compact, ultra-mobile black LAN case – making it easy for gamers to take their extreme-performance mouse to competitions, while protecting it from the wear and tear of travel.
:9~ :9~ :9~
ehm, date of release... is dat nu dag-maand-jaar of maand-dag-jaar. is soms verwarrend omdat het (soms niet) omgedraaid word....
als er 8 maart bedoelt wordt... waar kan ik die g7 krijgen? pricewatch staat ie niet in, en op site's logitech is ie ook niet te vinden

[ Voor 7% gewijzigd door Raven op 09-03-2006 22:14 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Ziet er erg gaaf uit, maar de G7 een LAN muis? Wat nou als er nog 3 mensen zijn met een G7?

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

THW Arie schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 23:11:
Ziet er erg gaaf uit, maar de G7 een LAN muis? Wat nou als er nog 3 mensen zijn met een G7?
Ik had altijd als nadelen van de G7:

- Hij is heel glad/plastic als je m beethebt.
- Maar 1 duimknop
- Accu's zijn behoorlijk snel leeg
- Wat als je op naar LAN's gaat?

Misschien wordt er een uniek id meegezonden ofzo? :?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 20:14

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Nou besluit logitech in al zijn wijsheid dat verwisselbare accu's het beste is, want je zit dan nooit met lege batterijen (en dat klopt), je krijgt er notabene meteen twee bij... en dan is het WEER niet goed...

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Mooie muis, maar jammer dat die draadloos is. Had m liever met draad :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Enter de G5, tadaa!! :)

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Tijgert schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 12:03:
Nou besluit logitech in al zijn wijsheid dat verwisselbare accu's het beste is, want je zit dan nooit met lege batterijen (en dat klopt), je krijgt er notabene meteen twee bij... en dan is het WEER niet goed...
Nou dat is wat al te bars hoor! :o

Dat je er twee krijgt en het wisselsysteem zijn uit de kunst!! _/-\o_

Echter als een batterij bij mij ongeveer om de dag verwisselt moet worden vind ik echt te snel.

Een iets krachtiger batterij zou niet misstaan en hoeft die muis echt niet (veel) duurder te maken....

Mark my words dat de opvolger een krachtiger batterij krijgt :o !!

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
ja oké wat help!!! zegt kan ik mee leven maar het hoeft niet echt. Wat ik persoonlijk veel handiger zou vinden is de volgende knop terug. Want nu met die ene knop vind ik het er niet echt handiger op geworden al is het natuurlijk een gewoonte op bep. termijn!

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

nvidia schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 19:25:
ja oké wat help!!! zegt kan ik mee leven maar het hoeft niet echt. Wat ik persoonlijk veel handiger zou vinden is de volgende knop terug. Want nu met die ene knop vind ik het er niet echt handiger op geworden al is het natuurlijk een gewoonte op bep. termijn!
idem hier, ik mis de volgende knop heel erg :'(
maar waar is die g7 LAN nou te krijgen? pricewatch heeft em niet en de www-winkel (kweenie meer welke) waar ik em wél vond was ie niet op voorraad.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-08 19:47
Hij ziet er zeker goed uit, met die carbonkleur!
Maar ik heb dit keer 'ns niet voor een G7 gekozen omdat ik het tillen van die loodzware dingen zat was (had hiervoor een gewone Logitech Cordless)

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Echter als een batterij bij mij ongeveer om de dag verwisselt moet worden vind ik echt te snel.
Tsss.... je wisselt een batterij in 10 seconden, minder als je een beetje je best doet. Als met het oude oplaad systeem je batterijen leeg zijn ben je pas het haasje. ik vind het een super systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Tijgert schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 20:39:
[...]

Tsss.... je wisselt een batterij in 10 seconden, minder als je een beetje je best doet. Als met het oude oplaad systeem je batterijen leeg zijn ben je pas het haasje. ik vind het een super systeem.
Ik schreef om de dag maar het is eerder bijna elke dag wisselen.

Het wisselsysteem werkt idd perfect MAAR die batterij is altijd leeg als ik net lekker BF2 zit te spelen en dan is het mega irritant. Zeker als dat bijna elke dag is.

Iedereen moet het uiteraard zelf weten maar ik vind de sterkte van de batterijen ondanks het goede wisselsysteem beneden de maat. Temeer daar ik denk dat een sterkere batterij de muis niet heel veel duurder hoeft te maken.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Laatst online: 07:03

Wildfire

Joy to the world!

De batterijen van de G7 zijn 600mAh. Dat had idd best wel meer mogen zijn, maar goed. Wanneer ik wil gaan gamen check ik even hoe het met de batterij gesteld is en desnoods verwissel ik 'm gauw even voordat ik ga gamen.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Nog een keer "Tsss". Je batterij kan pas leeg zijn als je er half vol mee gaat spelen. Voor Li--On batterijen is het leeg opladen sowiso niet goed. Als de batterij half leeg is en je gaat spelen, dan wissel je hem dus, speel jij de hele avond zonder onderbreking.

De batterijen zijn natuurlijk erg klein en een muis, juist deze met z'n hoge frequentie van meten, vreet dan natuurlijk aardig wat stroom. Oh ja, en dan nog de hele zooi over zenden. Nee hoor, ik denk over alle aspecten na en vind het systeem het beste mogelijk (totdat inductie muizen hun intrede doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die heeft 'ie ook. Hij doelt op het design van de G7 Carbon (voor het gemak maar ff een bijnaam). Die zouden ze idd voor de G5 moeten uitbrengen. Draad olé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 16:19:
[...]

Die heeft 'ie ook. Hij doelt op het design van de G7 Carbon (voor het gemak maar ff een bijnaam). Die zouden ze idd voor de G5 moeten uitbrengen. Draad olé.
inderdaad ja draad for the win :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellrazor
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 03:25
De G7 is bijna de perfecte muis voor mij alleen zou hij ook nog een dokcing station moeten hebben wan t ik moet de batterij ook om de dag verwisselen en dan game ik niet eens :/ maar verder is hij zeer ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

'k kan die lan versie van de g7 nog nerges vinden..... is er al iemand die een winkel heeft gevonden die deze heeft??

[ Voor 8% gewijzigd door Raven op 11-03-2006 22:56 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
bartgrefte schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 20:15:
'k kan die lan versie van de g7 nog nerges vinden..... is er al iemand die een winkel heeft gevonden die deze heeft??
Paar posts hierboven staat: Date of Release: 3/8/06

Vrij duidelijk lijkt me zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-08 14:17

bosaap22

Doing things I'm good at.

Kazu schreef op zondag 12 maart 2006 @ 00:38:
[...]

Paar posts hierboven staat: Date of Release: 3/8/06

Vrij duidelijk lijkt me zo :)
This al de 12e hoor.... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Hier verkopen ze hem momenteel:

http://www.decorsign.nl/?...ls.asp&sel_product=101855 (niet op voorraad)
http://www.komplett.be/k/ki.asp?sku=317690 (Niet op voorraad. 19 stuks verwacht op voorraad 2006-05-29.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
bosaap22 schreef op zondag 12 maart 2006 @ 04:17:
[...]

This al de 12e hoor.... 8)
Ah, mijn fout...
Ik heb op 't ogenblik veel last dat ik denk dat 't Februari is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 13:50
Ik heb nu een mx 518, maar mijn vrouw heeft hem een keer gebruikt en wil hem nu voor haar pc (photoshop en dreamweaver). Ik krijg een andere. Ik wou eerst voor de g5 gaan. Nu ik berichten lees over die hoge cpu usage, begin ik te twijfelen. Een andere optie is natuurlijk de razor copperhead. Daar lees ik goede berichten over, maar het is qua vorm wel een totaal andere muis dan de mx 518 en g5.

Wat ik superfijn vind bij de mx518 is de instelbaarheid van de gevoeligheid, kan dat bij een copperhead ook?

Ik twijfel zwaar!!

Wat zouden jullie doen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-01 23:25
Ik zou toch wel voor de G5 gaan. De Copperhead heeft denk ik ook een hoog cpu gebruik aangezien er dezelfde lazer en vergelijkbare firmware in zit. Persoonlijk vind ik de G5 beter in de hand liggen. En anders ga toch weer voor een MX518 ;)

Over het hoge CPU gebruik... Als ik met de muis binnen het venster van Taakbeheer blijf is het CPU gebruik rond de 5%. Kom ik daar buiten, dan schiet het ineens naar 30%. Onder het gamen is het CPU gebruik dus ook zo'n 5% gok ik. Opzich valt dat nog wel mee dus.

De G5 is wel merkbaar zwaarder dan een MX510 of MX518. Ligt eraan of je een iets zwaardere muis fijn vind. Het was wel even wennen voor mij, maar vind het toch wel beter.

[ Voor 16% gewijzigd door matel op 12-03-2006 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Nu online

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

peppie71 schreef op zondag 12 maart 2006 @ 13:17:
Ik heb nu een mx 518, maar mijn vrouw heeft hem een keer gebruikt en wil hem nu voor haar pc (photoshop en dreamweaver). Ik krijg een andere. Ik wou eerst voor de g5 gaan. Nu ik berichten lees over die hoge cpu usage, begin ik te twijfelen. Een andere optie is natuurlijk de razor copperhead. Daar lees ik goede berichten over, maar het is qua vorm wel een totaal andere muis dan de mx 518 en g5.

Wat ik superfijn vind bij de mx518 is de instelbaarheid van de gevoeligheid, kan dat bij een copperhead ook?

Ik twijfel zwaar!!

Wat zouden jullie doen???
Matel schreef op zondag 12 maart 2006 @ 14:06:
Ik zou toch wel voor de G5 gaan. De Copperhead heeft denk ik ook een hoog cpu gebruik aangezien er dezelfde lazer en vergelijkbare firmware in zit. Persoonlijk vind ik de G5 beter in de hand liggen. En anders ga toch weer voor een MX518 ;)
Ik weet niet waar die verhalen over 'hoog CPU' gebruik vandaan komen, maar het slaat nergens op. Het feit dat de G5 en Copperhead een laser sensor gebruiken heeft er alvast niets mee te maken, aangezien het verwerken van deze gegevens door de muis zelf gebeurt, en niet door je CPU.
De hogere polling rate van de G5 en Copperhead (G5 en Copperhead standaard 500Hz ipv de gebruikelijke 125Hz) zorgen wel voor een iets hoger CPU verbruik in vergelijking met een normale muis, als je hier al last van zou hebben kun je deze polling rate weer terugzetten naar de normale 125Hz.
Als je houdt van de MX518 vorm is de G5 natuurlijk een goede keuze, als je kan leven zonder de 2e duimknop. De Razer Copperhead heeft een neutralere vorm en is daarom geschikt voor links en rechtshandigen.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 13:50
bedankt, dan ga ik voor de g5. Weet ik zeker dat het met de vorm goed zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

nvidia schreef op zondag 12 maart 2006 @ 10:53:

http://www.komplett.be/k/ki.asp?sku=317690 (Niet op voorraad. 19 stuks verwacht op voorraad 2006-05-29.)
thanx!, nu maar hopen dat er niet te veel pre-orders zijn net als met de g15, het toetsenbord....
THW Arie schreef op zondag 12 maart 2006 @ 15:20:
[...]

[...]

Ik weet niet waar die verhalen over 'hoog CPU' gebruik vandaan komen, maar het slaat nergens op. Het feit dat de G5 en Copperhead een laser sensor gebruiken heeft er alvast niets mee te maken, aangezien het verwerken van deze gegevens door de muis zelf gebeurt, en niet door je CPU.
De hogere polling rate van de G5 en Copperhead (G5 en Copperhead standaard 500Hz ipv de gebruikelijke 125Hz) zorgen wel voor een iets hoger CPU verbruik in vergelijking met een normale muis, als je hier al last van zou hebben kun je deze polling rate weer terugzetten naar de normale 125Hz.
Als je houdt van de MX518 vorm is de G5 natuurlijk een goede keuze, als je kan leven zonder de 2e duimknop. De Razer Copperhead heeft een neutralere vorm en is daarom geschikt voor links en rechtshandigen.
dat hoge cpu gebruik heb ik ook, maar alleen als ik een www-pagina op de voorgrond heb en de muis over de pagina flink beweeg. verder niet.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

huh? er zijn 3 versie van de g7? (valt me net op)

- de gewone
- special edition
- lan versie, die nerges op voorraad is

wat zijn nu de verschillen dan? (afgezien van dat er bij de lan versie een soort van transport-doosje wordt meegeleverd voor bv lanparty's)

[ Voor 11% gewijzigd door Raven op 12-03-2006 23:46 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
THW Arie schreef op zondag 12 maart 2006 @ 15:20:
Ik weet niet waar die verhalen over 'hoog CPU' gebruik vandaan komen, maar het slaat nergens op.
Ik zou zeggen, lees de reacties op pagina 20 eens, daar zijn meerdere mensen -waaronder ik- waarbij de CPU usage omhoog gaat bij het bewegen van de muis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Nu online

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Kazu schreef op maandag 13 maart 2006 @ 15:16:
[...]

Ik zou zeggen, lees de reacties op pagina 20 eens, daar zijn meerdere mensen -waaronder ik- waarbij de CPU usage omhoog gaat bij het bewegen van de muis...
Ja, van bijv. firefox en internet explorer is bekend dat het cpu gebruik omhoog gaat door een hogere polling rate.
Maar de hogere polling rate is een optie, je bent immers niet verplicht om je muis op 500Hz te pollen ipv de gebruikelijke 125Hz.
Bovendien is het effect van een 500Hz polling rate tegenover een 125Hz polling rate verwaarsloosbaar qua cpu usage en frame rate in spelletjes (1000Hz blijkt overigens een ander verhaal te zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matel
Het is automatisch 500Hz, ook zonder installatie van drivers. Je kunt het niet eens anders instellen in Windows volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellrazor
  • Laatst online: 09-09 03:25
hmm ik heb soms dat mijn dpi somaar verandert ??
andere mensen hier ook last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartgrefte schreef op zondag 12 maart 2006 @ 23:45:
huh? er zijn 3 versie van de g7? (valt me net op)

1 de gewone
2 special edition
3 lan versie, die nerges op voorraad is

wat zijn nu de verschillen dan? (afgezien van dat er bij de lan versie een soort van transport-doosje wordt meegeleverd voor bv lanparty's)
1 gewoon = gewoon
2 special = mooi kleurtje
3 lan versie.. correct.. een transportdoosje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 12:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

ik heb een vraag die zover ik heb gelezen nog niet langs is gekomen, ik heb sinds de HCC de G7, nu is dit absoluut geen miskoop of zo, maar zijn er al vervangingsbatterijen voor? liefst ook enkele die langer meegaan :P

(maakt niet uit op zich als ze niet van lochitech zijn, zolang ze maar langer meegaan en de muis niet beschadigen)

edit: laatste zin toegevoegd

[ Voor 26% gewijzigd door Denko op 17-03-2006 09:45 ]

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Ik heb 27 februari gemailed naar Logitech over het probleem met de linkermuisknop van de G7 (dat een enkelklik regelmatig als dubbelklik wordt gezien). Tot op heden geen enkele reactie gehad, erg slecht vind ik dat. Vandaag maar weer 's opnieuw mailen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Wildfire schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 12:00:
Ik heb 27 februari gemailed naar Logitech over het probleem met de linkermuisknop van de G7 (dat een enkelklik regelmatig als dubbelklik wordt gezien). Tot op heden geen enkele reactie gehad, erg slecht vind ik dat. Vandaag maar weer 's opnieuw mailen maar.
heb ik met me g5. de linkermuisknop doet trouwens nu helemaal nie meer :( . zodra ik een g7-lan heb, (als die op voorraad is) dan gaat de g5 in reparatie en daarna verhuist die van pc als ie weer terug is en mag die een el cheapo qtec optisch muiske vervangen....

FF een vraag. die logitech software voor de g5, werkt die ook onder suse 10.0??

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
mijn G7 battarijen gaan steeds sneller leeg. laatst was de 2e accu al leeg voordat de andere opgeladen was

maar dat kan ook zijn omdat ik, als de accu vol is hem uit de lader haal, en heb het vermoeden dat hij dan juist weer leeg gaat. wat is dan verstandiger om hem in de lader te laten todat je hem nodig hebt of eruit halen als hij vol is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

voor wie er interesse heeft, komplett heeft die nieuwe g7 lan versie op voorraad: https://www.komplett.nl/k/ki.asp?sku=317685&s=sc , er is echter een probleem. Hier kun je alleen met rembours (7€ extra), visa en master kaart betalen. Afgezien van rembours kan ik het dus vergeten :'( :'(

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Net mijn G7 Limited Edition met Lancase gekregen.

Een paar dingen die opvallen!
- De muis heeft een verbeterde grip, deze is niet meer glad zoals die van de originele G7
- De nieuwe G7LE werkt niet op de ontvanger van de oude G7 en de oude werkt niet op de ontvanger van de nieuwe G7. Wat dus hopelijk betekent dat de G7LE goed gaat werken op een Lan-Party. Nou weet ik natuurlijk niet of dit ook zo gaat tussen 2 of meerdere G7LE's.
-De lancase is niet bijzonder stevig, een dik soort van rubber, dus met transporteren van de muis moet je toch nog een beetje voorzichtig zijn.
- Verder ziet de G7LE er gewoon beter uit dan de originele Groen/Zilveren G7.

Een paar foto's:

Afbeeldingslocatie: http://img69.imageshack.us/img69/526/packaging0je.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img82.imageshack.us/img82/2408/lancase6un.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img82.imageshack.us/img82/1608/lancasepacked8bm.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img69.imageshack.us/img69/8133/sidebyside6cz.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img82.imageshack.us/img82/2796/head2head1va.th.jpg

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francois
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09 09:22

Francois

Dus...

V3g3ta schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 15:30:
- De nieuwe G7LE werkt niet op de ontvanger van de oude G7 en de oude werkt niet op de ontvanger van de nieuwe G7. Wat dus hopelijk betekent dat de G7LE goed gaat werken op een Lan-Party. Nou weet ik natuurlijk niet of dit ook zo gaat tussen 2 of meerdere G7LE's.
De ontvanger en muis worden in de fabriek "gepaired" en detecteren zelf interferentie waarna ze een ander kanaal opzoeken. Die info heb ik van een review ergens. Natuurlijk is het frequentiebereik door wetgeving zeer beperkt dus op een lan-party met 10+ draadloze muizen in de buurt bestaat de kans dat het niet goed werkt.

Heb sinds paar dagen ook de G7LE, echt veel beter dan de oude mx700. Vraag me alleen af of de pop-up bij low battery uit gezet kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Ik neem aan dat het bereik van de ontvanger ongeveer een meter of 3 is. Lijkt me stug dat er meerdere muizen elkaar in de weg gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Francois schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 15:51:
[...]

De ontvanger en muis worden in de fabriek "gepaired" en detecteren zelf interferentie waarna ze een ander kanaal opzoeken. Die info heb ik van een review ergens. Natuurlijk is het frequentiebereik door wetgeving zeer beperkt dus op een lan-party met 10+ draadloze muizen in de buurt bestaat de kans dat het niet goed werkt.

Heb sinds paar dagen ook de G7LE, echt veel beter dan de oude mx700. Vraag me alleen af of de pop-up bij low battery uit gezet kan worden.
V3g3ta schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 15:30:
Net mijn G7 Limited Edition met Lancase gekregen.

Een paar dingen die opvallen!
- De muis heeft een verbeterde grip, deze is niet meer glad zoals die van de originele G7
-De lancase is niet bijzonder stevig, een dik soort van rubber, dus met transporteren van de muis moet je toch nog een beetje voorzichtig zijn.
- Verder ziet de G7LE er gewoon beter uit dan de originele Groen/Zilveren G7.

Een paar foto's:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hebben jullie de muis bij komplett weg?? of is er nog een pcboer die ze op voorraad heeft? kan namelijk geen andere pcboeren vinden... krijg telkes leverbaarheid onbekend te zien

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

De mijne komt idd van Komplett. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

V3g3ta schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 20:49:
De mijne komt idd van Komplett. 8)
tsja, afgezien van die rembours kan ik daar niet terecht. En met rembours kosten er bij kom ik net wat te kort :'(

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom vinden jullie deze muis nou zo geweldig?

ik vind het echt een lomp k*tding.. je kan hem niet eens fatsoenlijk oppakken en weer neerzetten omdat je cursor dan alle kanten opzwaait..

G1 RULES!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 00:41:

ik vind het echt een lomp k*tding.. je kan hem niet eens fatsoenlijk oppakken en weer neerzetten omdat je cursor dan alle kanten opzwaait..

G1 RULES!
Beetje rare statement van jou. Iedereen heeft persoonlijk smaak en om nou te zeggen dat het een lompe kutte ding is? Ik heb alle nieuwste Logitech muis gehad en ik moet zeggen G5 is een van beste.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matel
Ik heb een hele tijd (jaar of 5 gok ik) gemuist met een logitech pilot wheelmouse (met bal). Hoewel ik het nog wel een fijne muis vond, ben ik toch eens gaan kijken naar nieuwe muizen. Heb toen een G1 gekocht voor de laptop en een G5 om te gamen op de pc. De G1 voelde vanaf het begin meteen goed aan, wat logisch is natuurlijk gezien hetzelfde ontwerp. Aan de G5 moest ik een paar dagen wennen, maar daarna was het echt een hele verbetering! Toegegeven, de G5 kun je inderdaad niet zo makkelijk oppakken tijdens het gamen als een G1, maar de vorm en dpi knopjes maken dat ruimschoots goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
zoveel weegt een muis nu toch niet hé!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu

G1 RULES!
Waarom reageer jij hier dan?

De muis is gewoon goed gevuld, ligt goed in de hand en ik heb totaal geen last van 'zwaaiende cursors' als ik m'n muis op til.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Kazu schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 20:34:
[...]

Waarom reageer jij hier dan?

De muis is gewoon goed gevuld, ligt goed in de hand en ik heb totaal geen last van 'zwaaiende cursors' als ik m'n muis op til.
Idem hier. Maar ik hoef de muis niet eens op te tillen, ik heb alles zodanig ingesteld dat ik zonder op te tillen m'n gehele monitor kan bestrijken met de G7. Ik kan er erg lekker mee werken, topmuissie... op het linkermuisknopprobleem na dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

https://www.informatique.nl/ heeft die nieuwe G7 ook en óók daadwerkelijk op voorraad en hier kun je gewoon vooruit betalen. :) gelijk bestelt net :P

[ Voor 14% gewijzigd door Raven op 24-03-2006 14:41 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

Wat is het probleem dan met Rembours via Komplett? Je bent bij Komplett goedkoper uit met rembours dan bij Informatique met vooruit betalen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Iemand die op de hoogte is van de firmware upgrade voor de G7? Iemand die daar iets meer over te weten kan komen wanneer deze gereleased zal worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

V3g3ta schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 16:12:
Wat is het probleem dan met Rembours via Komplett? Je bent bij Komplett goedkoper uit met rembours dan bij Informatique met vooruit betalen! ;)
ach, die 2,5 euro.......

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartgrefte schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 00:35:
[...]

tsja, afgezien van die rembours kan ik daar niet terecht. En met rembours kosten er bij kom ik net wat te kort :'(
KLIK

Zijn binnen 5 dagen leverbaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VCDfan
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-09 07:46

G1 RULES!
_/-\o_

Wat subtieler had wel gekund idd maar de G1 is zeker een heerlijk muisje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Geef mij toch de G5 maar, heb de G1 ook wel es geprobeerd maar vond ik niet super. Kan niet zonder de G5 _o_ :P

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 12:12:
[...]

KLIK

Zijn binnen 5 dagen leverbaar. :)
`Normaliter binnen 5 werkdagen leverbaar` gister stond der nog onbekend, maar ok. had em al besteld :P , lees maar stukje naar boven

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrOnT242 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 13:56:
Heb gisteren G5 gehaald met een ijzeren coolermaster muismat en dat werkt prima :)
Je kan dus in principe net zo goed bij de Gamma een ijzeren plaat halen van ong 30x30 cm (of wat jij fijn vind) en daar je G5/7'tje op laten lopen? _/-\o_
Zoja dan ga ik maar weer eens flink tweaken :Y) (Lees: Glowpadje onder bouwen, leuk motiefje in graveren, etc), maar daarna toch wel ff met iets van wax oid inboenen zodat ik geen problemen krijg met mn skates als ik over het gegraveerde deel ga.
RonnieB82 schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 20:01:
[...]

niet 3, met setpoint kun je zelfs 5 standen instellen!
Is het ook mogelijk om de standen in een eigen gewenste volgorde te stellen, bijvoorbeeld:
Stand 1: 2000dpi
Stand 2: 1000dpi
Stand 3: 700dpi
Stand 4: 1500dpi
Stand 4: 900dpi
zodat je kunt switchen tussen stand 1/2/3 in games (met sniper langzamer, met andere wapens normaal en 2000dpi voor überspeed), en stand 4/5 voor normaal gebruik (stand 4 voor normaal gebruik en stand 5 voor fotobewerking bijv), of is dit niet mogelijk?
w0w schreef op woensdag 23 november 2005 @ 23:51:
[kun je mij ook vertellen of je de DPI increase/decrease ook kan bladeren op 1 knopje zovan ..1-2-3-1-2.. of heb je een maximum en minimum]

Nope je kan alleen Decrease of Increase kiezen voor zo'n knopje. Misschien als je Logitech mailt dat ze zo'n functie wel willen inbouwen in een volgende Setpoint drivers ofso :)
Laat maar :9~
Zoutvat schreef op maandag 28 november 2005 @ 19:52:Ik snap alleen niet waarom er nu nog maar 1 duimknop is ipv 2, dat lijkt me echt geen slimme keuze.
Die andere duimknop zit op de andere kant, wat ik tevens gewend ben van mn Trust-muisje, dus voor mij geen problemen :9~ (verder werkt duimknop als terug en ringvingerknop (ik gebruik hem met mijn ringvinger, geen gepiel met pinkies enzo :P ) als verder)
Iemand deze

[afbeelding]

al gezien? ;)
Dat... ding... is... G.E.I.L.! :9~
Vooral die compleet zwarte kleur! Weg met die stomme metallic-green stukken! Welkom lief zwart G7tje! :P Waar is die te koop?!
EDIT:
nvidia schreef op zondag 12 maart 2006 @ 10:53:

Gevind!
Help!!!! schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 21:50:
[...]Temeer daar ik denk dat een sterkere batterij de muis niet heel veel duurder hoeft te maken.
Misschien is het mogelijk losse (betere!) batterijen te kopen, of is het onmogelijk om deze te maken? (Wel 2 van die accuutjes tegelijk kopen dan he ;) )

Daarnaast hoor ik het natuurlijk graag als mensen meer sites hebben gevonden die de G7 Special Edition verkopen, want dat ding is gewoon TE GEIL! Vooral omdattie zwart is ipv stom metallic groen :r

Daarnaast heb ik in mijn oud krakkemikkig bakkie niet eens USB poorten zitten, dus zoveel heb ik er niet eens aan. Ik ben wel van plan om een nieuwe te kopen (of een PMA430), enig idee hoeveel CPU speed ik minimaal moet hebben, aangezien iedereen zegt dat zijn CPU usage 30% omhoog schiet bij gebruik van muis?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2006 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
@vraag over DPI instelling hierboven:
Nee, je kan niet per stap kris kras er doorheen lopen, het zal stapsgewijs naar beneden moeten lopen.
Ik heb er in ieder geval geen problemen mee, want je switcht heel snel tussen de standen als je weet welke je moet hebben voor een bepaalde situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer, maar als je er eenmaal aan gewend bent weet je ook niet beter.

Daarnaast vroeg ik me af of zo'n lasermuisje op een fijngeschuurd aluminiumplaatje diende als muismat werkt, of krijg je dan hetzelfde effect als bij een (eiken) bureaublad met nerven dat je muis opeens gaat bewegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

de g7 limited edition is net binnen :*) :9~
ik test em straksjes. al weet ik niet of de meegeleverde batterijen al opgeladen zijn. en zo niet, dan wordt het ff een paar uur wachten. lader kan denk ik dan wel op boostmodus laden aangezien ik een huppie heb met aparte voeding.

ff vraag. bij me g5 zat setpoint 2.4a, bij de g7 2.42a, zit daar enig verschil tussen of kan ik de 2.4a gewoon blijven gebruiken? aangezien die nog geinstalleerd is.....

[ Voor 26% gewijzigd door Raven op 28-03-2006 14:00 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

ding werkte meteen, 2 strepies op accu die net uit de doos komt en de lader hier nog niet heeft gezien, netjes! _/-\o_

edit: muis heeft het op 1/3e accu (2 onderste strepies) 1 dag uitgehouden. toen ging de batterij indicator op rood en kwam er melding op scherm dat accu bijna leeg was.

[ Voor 44% gewijzigd door Raven op 29-03-2006 20:44 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZroBioNe
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Iemand deze

[afbeelding]

al gezien? ;)
Die ga ik denk bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Logitech mag de software voor de G7 wel eens aanpassen. Regelmatig komt er half knipperend en hapered iets door m'n game heen, is het dat venstertje dat de batterij bijna leeg is. Dat ze even een check inbouwen of er een fullscreen applicatie bezig is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Laatst online: 15:54

marapuru

db.

Goed ik heb inmiddels de G5 ook een kleine 2 maanden in mijn bezit, echter heb ik er een supervaag probleem mee.
Toen ik de muis kocht ben ik uiteraard direct met de gewichtjes gaan proberen en heb uiteindelijk gekozen om ze er allemaal maar in te doen :P Ik heb 2 muismatten liggen (1 alienware, harde muismat superglad en een Qpad stoffen muismat, lekker groot.) Op beide deed de muis het perfect, maar uiteindelijk toch de grote Qpad gaan gebruiken ivm het oppervlag, heb namelijk een lage sensitivity.

Nu ben ik begin maart naar Netgamez geweest en dacht dus dat ik mijn muismat had meegenomen, maar nee die lag nog lekker op mn bureau thuis. Dus toen maar besloten om gewoon mn muis op de tafel te gebruiken, wat overigens perfect ging.

Toen ik weer thuiskwam na het weekend netgamez sloot ik mn pc weer aan en dacht ik weer hoe fijn het zou zijn weer met muismatje te spelen. Goed alles aangesloten, pc aan, ik pak mn muis erbij zet m op de muismat en de hele muis reageerd niet meer... Ja heel wazig dan, een beetje schokkerige bewegingen. Terwijl ie op het bureau waanzinnig goed werkt. Ik snap er niets van...

Inmiddels speel ik dus al ruim een maand zonder muismat, opzich geen problemen mee. Maar het wazige is dus dat ie met muismat gewoon niet goed wil werken :/
Heb alles al geprobeerd, herstart met muis aangesloten, zonder muis, zonder muismat herstart, met muismat... Iemand een oplossing? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Ik heb G5 ook al een maandje en nog steeds tevreden en nieuwe koord is zeker aanwinst. Verder gebruik ik het op ICEMAT Clanbase edition en in het begin bewoog ie heel smooth maar steeds merk ik dat het stugger beweegt. Waarschijnlijk slijtage aan onderkant? Maar ik vroeg een tijdje of iemand teflon tape gebruikte maar niemand antwoordde toen. Misschien toch handig om tape te gaan plakken?

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
DJkim schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 12:30:
Ik heb G5 ook al een maandje en nog steeds tevreden en nieuwe koord is zeker aanwinst. Verder gebruik ik het op ICEMAT Clanbase edition en in het begin bewoog ie heel smooth maar steeds merk ik dat het stugger beweegt. Waarschijnlijk slijtage aan onderkant? Maar ik vroeg een tijdje of iemand teflon tape gebruikte maar niemand antwoordde toen. Misschien toch handig om tape te gaan plakken?
Het magische woord is Hyperglide Mouse Skates ;) . Echt niets glijdt beter op een Icemat.. - en ze gaan jaren mee.

Setje voor 2 muizen = € 7,50 incl transport met Paypal via de Hyperglide site, of anders € 8,30 incl transport bij Cyes.nl.

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Ah harstikke bedankt. Ik ga er meteen eentje bestellen.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

DJkim schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 12:30:
stof in gat van laser. mijn g5 had daar (ook) klein beetje last van.

Maar ik heb de g5 dus (paar posts naar boven) vervangen voor de g7 lan. reden(en): ik wilde draadloos en de linkermuisknop was kapot. Dus ik vanmiddag de g5 terugbrengen naar mediamarkt en ik zat me al geestelijk voor te bereiden dat ik dat goeie muisje 3 weken voor reparatie kwijt zou zijn. Dus niet! ik kreeg gelijk een nieuwe mee! normaal moet ik bij een defect artikel 3 weken wachten wegens reparatie....

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
DJkim schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 18:38:
Ah harstikke bedankt. Ik ga er meteen eentje bestellen.
En? Stuk stiller ook niet?

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

Flapmo

and back is gigi!

Is het enige verschil tussen de g5 en de copperhead dat de vorm anders is? Of iemand die meer voordelen/nadelen weet? Ik ben bijvoorbeeld totaal geen fan van de logitech software die bij de muizen zit, lijken een soort 'lag' te geven. Zekere traafheid. Dus dat heb ik er nu af. Speel nu met een mx500, de vorm is op zich wel lekker, maar twijfel of ik nu een g5 wil of een copperhead :(.

//edit
Razer Copperhead VS Logitech G-series
vind ik nu pas, even lezen :).

[ Voor 15% gewijzigd door Flapmo op 06-04-2006 22:22 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Ik heb nog geen vertraging gemerkt wat betreft mijn G5, iets wat ik bij m'n draadloze muis wel goed merkte (logitech cordless)
Tot nu toe heb ik uberhaupt nog geen minpunten ontdekt in de SetPoint software

Wat de verschillen precies zijn kan ik niet zeggen, heb nog nooit een Razor in m'n handen gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webbah
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 30-06 11:08
Ik heb nu de MX700 en die bevalt me wel, maar laat me pa nu een keer toe zijn aan een niet "bal"muis ;) Nu heb ik al een paar keer een hand op de MX1000 gelegd en die vond ik eigenlijk nog beter in de hand liggen (grote klauwen he _/-\o_ ), is het verschil tussen de MX1000 en de G7 nu zo spectaculair? Als ik nu een G7 neem dan heb ik precies dezlfde vorm muis, als de MX700 alleeen wat andere knopjes en het voordeel van de accu's en de gewichtjes. (Eigenlijk wil ik gewoon een MX1000 met accu's en gewichtjes |:( )

[ Voor 28% gewijzigd door Webbah op 06-04-2006 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 20:05
Gelukkig heeft een G7 geen gewichtjes dus dan ben je al van dat verschil af...

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilles de Geus
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:33
Wat ik een voordeel vindt: de MX1000 van m'n broer moet je verder optillen voordat ie stopt met reageren op verplaatsing (de MX1000 werkt ook een klein stukje boven je werkblad). een beetje kantelen does the trick BTW.

Mijn G7 heeft hier helemaal geen last van. Optillen = geen contact meer.

Bovendien is de G7 iets directer (mits je de Logitech implementatie kiest).

En je hebt 2 setjes batterijen bij de G7 :)

[ Voor 12% gewijzigd door Gilles de Geus op 07-04-2006 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-08 20:06
Wat gebeurt er eigenlijk wanneer je die G5 op een ouderwetse ps2 port aansluit? Heb je dan nog steeds die hoge resolutie of wordt dat dan gelimiteerd? Dit ivm een KVM switch die ik gebruik waar geen USB op zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilles de Geus
kutkip schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 20:27:
Wat gebeurt er eigenlijk wanneer je die G5 op een ouderwetse ps2 port aansluit?
Helemaal niks :?

D'r zit volgens mij geen verloopje bij, wat normaal gesproken inhoudt dat ie dat protocol uberhaub niet ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-08 20:06
Ik dacht misschien gaat het aantal doorgegeven beeldjes per seconde (v/d sensor/laser) achteruit omdat een ps2 poort neem ik aan niet zo veel data kan wegpompen als een USB aansluiting. Mijn Microsoft muis heeft wel gewoon een verloopstekkertje van usb naar ps2. Die zou ik dus niet gewoon voor zo 'n Logitech muis kunnen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilles de Geus
kutkip schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 14:04:
Die zou ik dus niet gewoon voor zo 'n Logitech muis kunnen gebruiken?
Normaalgesproken werkt dat niet is mijn ervaring.

Maar je kunt het proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matel
kutkip schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 14:04:
Ik dacht misschien gaat het aantal doorgegeven beeldjes per seconde (v/d sensor/laser) achteruit omdat een ps2 poort neem ik aan niet zo veel data kan wegpompen als een USB aansluiting. Mijn Microsoft muis heeft wel gewoon een verloopstekkertje van usb naar ps2. Die zou ik dus niet gewoon voor zo 'n Logitech muis kunnen gebruiken?
Nee. De G5 werkt niet meer op een PS/2 poort met behulp van een verloopstekkertje (ik heb het zelf getest ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Laatst online: 12:26

Dav0s

Hr?

Matel schreef op zondag 09 april 2006 @ 17:21:
[...]

Nee. De G5 werkt niet meer op een PS/2 poort met behulp van een verloopstekkertje (ik heb het zelf getest ;)).
Bij mij werkte ie opzich wel. Maar je wil niet weten hoe :P
Alleen de linkermuisknop en af en toe als je geluk had de scroll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:46
Ik heb hem gehaald. Lekker muisje zeg, donders. Kom vanaf een mx500 die toch maar eens vervangen moet worden. Ik schiet nu nog beter met CS:S ;). Hij glijdt ook donders fijn over de func moet ik zeggen

wat kan je btw met het scrollwieltje als je hem zijwaarts beweegt?

1 ding alleen: Ik mis de forward knop op de muis..

[ Voor 10% gewijzigd door 418O2 op 24-04-2006 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Nu online

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

418O2 schreef op maandag 24 april 2006 @ 23:05:
Ik heb hem gehaald. Lekker muisje zeg, donders. Kom vanaf een mx500 die toch maar eens vervangen moet worden. Ik schiet nu nog beter met CS:S ;). Hij glijdt ook donders fijn over de func moet ik zeggen

wat kan je btw met het scrollwieltje als je hem zijwaarts beweegt?

1 ding alleen: Ik mis de forward knop op de muis..
Zijwaartse scroll is handig voor in spellen die naar links/rechts 'leunen' ondersteunen. Zodat je om een hoekje kunt kijken.
De meeste mensen die ik heb gehoord over de G5 vonden het echter een onnodige en vaak zelfs irritante eigenschap van het G5 scrollwheel.

De missende duimknop is erg zonde en iets waar Logitech m.i. een blunder heeft begaan bij de G5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Laatst online: 12:26

Dav0s

Hr?

De duimknop is inderdaad een blunder, verder heb ik nog wat problemen met de muis onder w2k draaiende krijgen in oa. CS, maar ik heb net nieuwe firmware gevonden dus misschien dat dat helpt. Omdat de muis nog niet werkt bij mij in spellen, kan ik niks zeggen over het zijwaarts scrollen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master6464
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 15:32

master6464

Who's General Failure?

ik heb gisteren een g7 limited edition opgehaald bij 4 launch en hij doet het perfect (bij 4launch kost hij 87,- maar dan kan ik hem gewoon ophalen i.p.v. verzendkosten te betalen)
ik heb alleen een paar vragen:
-hoe lang gaat zo'n batterij mee (voor ik hem weer moet opladen)?
-waarom zou ik de bijgeleverde software gebruiken?

(\__/)
(='.'=)This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(")signature to help him gain world domination.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

master6464 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:52:
ik heb gisteren een g7 limited edition opgehaald bij 4 launch en hij doet het perfect (bij 4launch kost hij 87,- maar dan kan ik hem gewoon ophalen i.p.v. verzendkosten te betalen)
ik heb alleen een paar vragen:
-hoe lang gaat zo'n batterij mee (voor ik hem weer moet opladen)?
-waarom zou ik de bijgeleverde software gebruiken?
1. hier +- 2 dagies
2. meer keuze qua resoluties, knoppen anders instellen....

[ Voor 18% gewijzigd door Raven op 28-04-2006 12:38 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artacis
  • Laatst online: 31-08 10:48
Heb vandaag mijn G5SE ontvangen met de post: conslusie fijne grip, lekker ding! :P

Ik heb echter wel een vraag aan jullie: bij mijn vorige logitech muis kon ik voor 'die ene extra muisknop' (bij je duim) de functie 'alles minimaliseren' of 'bureaublad weergeven' selecteren.

De enige geavanceerde functies die ik bij deze mouseware (nu dus 'setpoint') aantref is 'gewoon minimaliseren': één programma per muisklik dus, terwijl ik graag alles in één keer wil minimaliseren. Heeft iemand een suggestie hoe ik bijvoorbeeld de commandlist kan uitbreiden in het menu? Welke file moet ik hebben?

EDIT Oeps, ik had helemaal niet gezien dat er een toetsaanslagfunctie was! Maargoed daarmee heb ik het probleem nog niet opgelost omdat ik geen windows-knop kan gebruiken in het commandlijntje, Wie kan mij uit de brand helpen?

[ Voor 34% gewijzigd door artacis op 29-04-2006 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga de G5 kopen en vraag me een paar dingen af..

1. Heeft de G5 SE (special edition) dezelfde rubberen grip als de normale G5? Die de G7 normale editie dus blijkbaar niet heeft...

2. Wat is een betere muispad voor de G5 de Corepad Magna, Corepad Eyepad of de Icemat 2nd edition? En dan ook mbt tot de slijtage vd speciale gladde muisvoetjes(3 stks)?

groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matel
Als je de slijtage zoveel mogelijk wil beperken moet je gaan voor een stoffen mat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloth it will be then....

http://www.gamer.nl/doc/2171/2

Corepad Eyepad XL voor mij!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2006 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 10:18
Ik heb hier sinds feb. de G7 en sinds een paar dagen vertoond hij raar gedrag.
Opeens reageert de muis niet meer en verspringt het DPI lampje naar het midden.
Na een paar seconden (5 ofzo) doet hij het weer. Er valt geen pijl op te trekken wanneer het gebeurt. Soms een paar keer achter elkaar. Het lijkt alsof hij zijn connectie met de ontvanger verliest en opnieuw contact maakt.

Accu is gewoon vol, lens is schoon, drivers opnieuw geinstalleerd, Windows XP muis enhanced pointer precision uit, gebeurt ook op een andere PC.

Klinkt dit iemand bekend in de oren? Volgens mij is mijn muis nu al naar zijn grootje aan het gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 12:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

wat ik wel al nu heb is dat me linker muisknow het niet meer precies doet, (verlies contact, dubbel i.p.v. enkel klik).
gelijk ff logitch gebelt en ik krijg de zwarte versie ervoor in de plaats gestuurd :D
van mij mogen alle muizen wel kapot gaan als de volgende versie ervoor in de plaats wordt gestuurd :+

duurt alleen wel 1 a 3 weken :(

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm dat schijnt een vaker voorkomend probleem te zijn. Ach die G5 komt 'r, zit toch 36mnd garantie op.. Je kunt niet van Logitech zeggen dat ze niet goed met klanten omgaan.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.