Ik heb de G7 ook, heb even getest en ik heb dus absoluut geen probleem met die knop. Heb dus ook geprobeerd om op verschillende manieren op die knop te drukken maar op geen enkele manier gaat dat ding stroef functioneren....
Bij mij werkt hij alleen als ik er vrij veel (voor een muisknop) kracht op zet. Gewoon zacht drukken zoals op alle andere knoppen werkt zelden.
Ik weet echt niet wat te doen, de G7 zelf is echt een heerlijke muis en ik zie ook niet echt andere muizen die dat niveau halen, maar om nou elke dag bij de computerboer met mijn muis langs te komen
Ik weet echt niet wat te doen, de G7 zelf is echt een heerlijke muis en ik zie ook niet echt andere muizen die dat niveau halen, maar om nou elke dag bij de computerboer met mijn muis langs te komen
[ Voor 45% gewijzigd door Centaur op 28-12-2005 18:22 ]
Canon EOS 30d & 50d - Canon 10-22, 17-85IS, 70-200L f4 IS, 580ex2, 430ex
Tsjah ik weet natuurlijk niet wat jij onder veel kracht verstaat.... Het klopt dat je er idd niet overheen kan aaien maar een gewone 'druk'
is bij mij voldoende. Voor mij is het in ieder geval niet problematisch en zo te zien ben jij de eerste met een dergelijke klacht en dat bij twee muizen achter elkaar. Denk je niet dat je zelf gewoon andere verwachtingen van de knop hebt (aaien moet genoeg zijn)?
ja, kracht is idd moeilijk uit te leggen.
Ik zou het zo omschrijven, de decrease knop kan ik gewoon indrukken zonder mijn hand te 'bewegen' en om de increase knop te laten werken moet ik me afzetten op mijn muis, zodat mijn vinger genoeg kracht kan zetten.
Dat is de beste omschrijving die ik kan geven.
Als ik dezelfde kracht gebruik op de increase knop als op de decrease knop, kan ik zonder problemen 10-20 keer drukken zonder dat er ook maar iets gebeurd.
Ik wil deze muis dolgraag blijven gebruiken want verder is hij geweldig, maar ik moet voor komende zaterdag (8 dagen omruilgarantie) beslissen wat ik er mee doe.
Gewoon geld terugnemen en wachten op een nieuwe ofzo is geen optie want het was een cadeau voor kerst dus dat kan ik niet maken. Ik moet hoe dan ook met een goeie muis thuiskomen
Ik zou het zo omschrijven, de decrease knop kan ik gewoon indrukken zonder mijn hand te 'bewegen' en om de increase knop te laten werken moet ik me afzetten op mijn muis, zodat mijn vinger genoeg kracht kan zetten.
Dat is de beste omschrijving die ik kan geven.
Als ik dezelfde kracht gebruik op de increase knop als op de decrease knop, kan ik zonder problemen 10-20 keer drukken zonder dat er ook maar iets gebeurd.
Ik wil deze muis dolgraag blijven gebruiken want verder is hij geweldig, maar ik moet voor komende zaterdag (8 dagen omruilgarantie) beslissen wat ik er mee doe.
Gewoon geld terugnemen en wachten op een nieuwe ofzo is geen optie want het was een cadeau voor kerst dus dat kan ik niet maken. Ik moet hoe dan ook met een goeie muis thuiskomen
Mogelijk heeft deze winkelier een serie slechte muizen?
Ga eens naar een andere winkel (Dixons ofzo) en vraag even of je die mooie muis eens in de hand mag houden. Kan je mooi die knopjes even proberen.
Ga eens naar een andere winkel (Dixons ofzo) en vraag even of je die mooie muis eens in de hand mag houden. Kan je mooi die knopjes even proberen.
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Ja, dat is idd een goed idee. Punt is alleen dat je niet kan horen/voelen of die knop werkt. Daar moet hij voor aan staan. Ik betwijfel sterk dat een winkelier zin heeft om die hele doos open te maken en de accu te pakken e.d.
Maar ik onthou het idee in ieder geval wel.
Als ik terugga naar de winkel en ik krijg weer een nieuwe, dan test ik hem in ieder geval eerst in de winkel uit. Scheelt mij weer een wandeling.
Edit : Vandaag Logitech gebeld en de G7 nogmaals omgeruild in de winkel.
Logitech kende het probleem nog niet maar een supervisor zou het wel in de gaten houden als het nog vaker voor zou komen. Indien er ooit weer problemen met de knop zouden zijn zou dit gewoon onder de 3 jaar garantie vallen en dus geen probleem moeten zijn.
Het 3e exemplaar werkt tot nu toe goed, indien er weer problemen mee zijn post ik dit alsnog.
Maar ik onthou het idee in ieder geval wel.
Als ik terugga naar de winkel en ik krijg weer een nieuwe, dan test ik hem in ieder geval eerst in de winkel uit. Scheelt mij weer een wandeling.
Edit : Vandaag Logitech gebeld en de G7 nogmaals omgeruild in de winkel.
Logitech kende het probleem nog niet maar een supervisor zou het wel in de gaten houden als het nog vaker voor zou komen. Indien er ooit weer problemen met de knop zouden zijn zou dit gewoon onder de 3 jaar garantie vallen en dus geen probleem moeten zijn.
Het 3e exemplaar werkt tot nu toe goed, indien er weer problemen mee zijn post ik dit alsnog.
[ Voor 57% gewijzigd door Centaur op 29-12-2005 16:55 . Reden: Product omgeruild ]
Ik ben ook van plan om de G7 te kopen maar ik zie hier toch wel iets vervelend. Wat mij ook verteld is dat je van deze muis echt zweethanden krijgt... Klopt dat? iemand ervaring?
MVG Jokuh
MVG Jokuh
Verwijderd
@Jokuh
Ik heb mijn G7 nu al een paar weken en het is me ook al opgevallen dat ik veel sneller zweethanden krijg dan vroeger met een andere muis.
Vreemd , maar niet echt heel storend ...
Ik heb mijn G7 nu al een paar weken en het is me ook al opgevallen dat ik veel sneller zweethanden krijg dan vroeger met een andere muis.
Tjaa dat had ik van iemand gehoord. Maar de G5... ik vind dat spul niet lekker aanvoelen aan de zijkant. Dus ik denk dat ik toch gewoon ga voor de G7.. Dan zet ik er wel een fantje naast ofzoVerwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 17:29:
@Jokuh

ik vind het zeer matig dat er maar 1 duimknop zit op de G7
Als gamer wil je toch wel het e.e.a. aan knoppen onder je duim hebben lijkt me (forward/backward in items e.d.). Heb uiteindelijk besloten de MX1000 te nemen. Bevat dezelfde techniek (wireless 2.4GHz en 2000dpi Laser tech.) dus geeft lijkt mij ook dezelfde performance.
Overigens bevalt de MX1000 prima. Ik was ooit actief CS'er en daarbij kan je geen mouselag hebben. De 2.4GHz techniek geeft mij tot nu toe wel het gevoel even accuraat en snel te reageren als mijn vorige MX500 met draadje.
Overigens bevalt de MX1000 prima. Ik was ooit actief CS'er en daarbij kan je geen mouselag hebben. De 2.4GHz techniek geeft mij tot nu toe wel het gevoel even accuraat en snel te reageren als mijn vorige MX500 met draadje.
Ultra Pilammo 6666Mhz AMD, 4251Mbit/s RAM, Gefors V6666 MegaTurbo, 43" TFS, Ultra 80Gig Firewire netwerkkaart en 5D geluid met 66 speakers in 5 dimensies
Je moet t natuurlijk zelf weten, maar ik ben wel voor de G7 gegaan..Jokuh schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 17:49:
[...]
Tjaa dat had ik van iemand gehoord. Maar de G5... ik vind dat spul niet lekker aanvoelen aan de zijkant. Dus ik denk dat ik toch gewoon ga voor de G7.. Dan zet ik er wel een fantje naast ofzo
't Enige waar ik tegenop zag, was dat er maar 1 backward knop op zat, maar ik moet zeggen dat ik de forward-button absoluut niet mis.. Sowieso maakt de rest van de muis alles ruimschoots goed!
Betreft de accu, die heb ik nu al een paar dagen in gebruik, en nog niet hoeven te verwisselen.. Is sowieso zo gepiept..
Grtz
Mijn 1e systeem.. '-' Mijn 2e systeem.. '-' Mijn 3e systeem..
Is er iemand die dit zou kunnen bevestigen?bille schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 17:51:Heb uiteindelijk besloten de MX1000 te nemen. Bevat dezelfde techniek (wireless 2.4GHz en 2000dpi Laser tech.) dus geeft lijkt mij ook dezelfde performance. De 2.4GHz techniek geeft mij tot nu toe wel het gevoel even accuraat en snel te reageren als mijn vorige MX500 met draadje.
Aangezien mijn Logitech Oem muisje optical opzich wel bevalt behalve het draadje.
Ik game redelijk wat maar vind een G7 toch te prijzig, is een MX1000 dan een goed alternatief?
Enigste waar ik nu nog mee zit is dat de MX1000 naar mijn idee een stuk zwaarder zal zijn dan mijn Logitech Oem muisje, ik hou nogal van een lichte muis.
MX1000 is inderdaad een stuk zwaarder.. En een groot voordeel van de G7 vindt ik ook, dat je nooit zonder stroom komt te zitten.. Er zitten namelijk 2 accu's bij, dus lijkt t me dat er altijd wel 1 opgeladen blijft..Xiqum schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 13:45:
[...]
Is er iemand die dit zou kunnen bevestigen?
Aangezien mijn Logitech Oem muisje optical opzich wel bevalt behalve het draadje.
Ik game redelijk wat maar vind een G7 toch te prijzig, is een MX1000 dan een goed alternatief?
Enigste waar ik nu nog mee zit is dat de MX1000 naar mijn idee een stuk zwaarder zal zijn dan mijn Logitech Oem muisje, ik hou nogal van een lichte muis.
Bij de MX1000 kun je dan 't probleem hebben dat je met een lege accu zit, en 'm dus niet meer kunt gebruiken. Dat was voor mij de belangrijkste overweging om toch voor de G7 te gaan, hoewel die wat tientjes duurder is.. Lijkt mij trouwens dat de G7 daarnaast echt wel een betere performance heeft.. Gezien de vele ervaringen met de lag die je hebt (en) omdat ie snel in slaapstand valt.. Dit heb ik ook met mijn G7 uitgeprobeerd, maar dit heeft zich helemaal niet voorgedaan.. Natuurlijk is de MX1000 nog steeds de EERSTE lasermuis.. Dus is de G7 gewoon van een nieuwere generatie..
Maargoed, dit zijn mijn overwegingen geweest, en ik heb dus voor de G7 gekozen, hoewel die een paar tientjes duurder is.. Maar je doet er ook lang mee.. Ook nog een voordeel: als de accus slecht worden, kun je er gewoon nieuwe voor kopen.. Die van de MX1000 lijkt me niet (zomaar) vervangbaar, en dan zit je er ook nog eens mee dat die nergens te koop zal zijn..
i.i.g. Good luck!
Eerlijk? Nee.. de MX1000 is een traag ding vergeleken met de G7.., dat merk je pas goed met FPShooters. Vergelijk de MX1000 maar met een Aston Martin DB9 en de G7 als een Formule 1 wagen..Xiqum schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 13:45:
[...]
Is er iemand die dit zou kunnen bevestigen?
Dan toch liever een goeie gamemuis met een staartje.
Kepi_nl
Wát een vergelijkingrabor schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:04:
[...]
Eerlijk? Nee.. de MX1000 is een traag ding vergeleken met de G7.., dat merk je pas goed met FPShooters. Vergelijk de MX1000 maar met een Aston Martin DB9 en de G7 als een Formule 1 wagen..
Dan toch liever een goeie gamemuis met een staartje.
Verwijderd
ik heb de G5 en ga hem wegdoen. eerst heb ik hem in RMA moeten doen omdat de linkermuisknop niet werkt, maar zelfs bij de nieuwe die ik dan kreeg werkt de roller in mijn opziens nite zoals hte hoort, soms gaat het scrollen niet goed en bij het indrukken van de scroller gaat die scrolknop scheef. Echt nite goed gemaakt.
bovendien werkt deze niet op een icemat.
ik ga terug een MX518 kopen met een icemat.
Ik ben van plan binnenkort een G7 aan te schaffen, alleen heb ik nog een vraag..
omdat met mijn huidige setup mijn kast in een andere kamer staat (heerlijk stil én mega koel)h eb ik een lange dvi kabel en een wireless toetsenbord/muis combi, dus dat is een van de redenen dat ik absoluut een wireless muis wil hebben, alleen wil ik weten of die ontvanger en lader 1 eenheid is of dat ze allebij los aan te sluiten zijn?
omdat met mijn huidige setup mijn kast in een andere kamer staat (heerlijk stil én mega koel)h eb ik een lange dvi kabel en een wireless toetsenbord/muis combi, dus dat is een van de redenen dat ik absoluut een wireless muis wil hebben, alleen wil ik weten of die ontvanger en lader 1 eenheid is of dat ze allebij los aan te sluiten zijn?
Weet je dat wel heel zeker, dat de DPI en sensivity van Windows hetzelfde zijn? Mij lijkt het ook zo, op 2000DPI zetten en als het in het spel nog te snel is(dan de laagste stand), in windows de sens terug zetten(maar je hebt wel 2000DPI precisie)THW Arie schreef op zondag 27 november 2005 @ 19:55:
[...]
Dit maakt voor de precisie niets uit.
Of je nu Windows of de muis de helft van je input laat weggooien, dat maakt niets uit, het resultaat is exact hetzelfde.
Zelf zet ik de DPI van m'n Copperhead op 1600 als ik Counter-Strike speel (met een sensitivity van 1), dan hoef ik hiervoor niet in het Control Panel van Windows te duiken.
[ Voor 3% gewijzigd door ToFast op 05-01-2006 21:05 ]
Verwijderd
Ontvanger en oplaadstation kan je apart in je usb-poorten rammen.Rutger.B schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 20:42:
Ik ben van plan binnenkort een G7 aan te schaffen, alleen heb ik nog een vraag..
Je kunt zelfs je lader in een stand-alone USB hubje prikken.. Dan kun je 'm in je kamer ergens in de buurt van je muis opladen.. Hoef je niet zo ver te lopenVerwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 20:58:
[...]
Ontvanger en oplaadstation kan je apart in je usb-poorten rammen.
Okay thnx, dat wordt dus een USB hubje aanschaffen:)jackioo schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 22:06:
[...]
Je kunt zelfs je lader in een stand-alone USB hubje prikken.. Dan kun je 'm in je kamer ergens in de buurt van je muis opladen.. Hoef je niet zo ver te lopen
Ik ben sinds vandaag de trotse eigenaar van een G5 en een Speedpad QCK (en ook nog de logitech media elite en de coolermaster centurion 5 maar dat terzijde
). Dit bevalt prima en werkt perfect maar toch zijn er 2 dingen waar ik problemen mee heb.
Ten eerste wilde het flashen van 1.0 naar 1.1 niet lukken. Als ik druk op 'flash' gaat mn G5 uit en doet hij het niet totdat ik de pc opnieuw opstart en de muis dr uit haal en dr daarna weer in
. Ik heb de search gebruikt en daar heb ik gevonden dat het wel werkt als je de muis dr uit en dr in gooit nadat hij is 'uitgegaan/vastgelopen'...dat help dus niet.
Ten tweede lukt het mij niet om meer programma's in het lijstje van setpoint te krijgen (zodat ik verschillende settings bij verschillende apps heb). Ik kreeg WarRock er in, heb de boel ingesteld, wil ik de volgende game er in zetten...zie ik opeens nergens meer een knop oid waar ik een nieuwe app in het lijstje kan zetten
lekker is dat.
Weten jullie hoe dit op te lossen is?
Ten eerste wilde het flashen van 1.0 naar 1.1 niet lukken. Als ik druk op 'flash' gaat mn G5 uit en doet hij het niet totdat ik de pc opnieuw opstart en de muis dr uit haal en dr daarna weer in
Ten tweede lukt het mij niet om meer programma's in het lijstje van setpoint te krijgen (zodat ik verschillende settings bij verschillende apps heb). Ik kreeg WarRock er in, heb de boel ingesteld, wil ik de volgende game er in zetten...zie ik opeens nergens meer een knop oid waar ik een nieuwe app in het lijstje kan zetten

Weten jullie hoe dit op te lossen is?
|| Specs || SuperPI 1m
Verwijderd
niet lijkt ! IS EEN HEERLIJKE MUISReddishRat schreef op Tuesday 16 August 2005 @ 16:31:
De G5 wordt zeker weten de opvolger van mijn MX518. Lijkt me een heerlijk muisje.![]()
* ReddishRat gaat opzoek naar een koper voor zijn MX518
Verwijderd
heb jij ff ongeluk gehad ! ik ga in ieder geval nooit meer van mijn laser afVerwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 20:29:
ik heb de G5 en ga hem wegdoen. eerst heb ik hem in RMA moeten doen omdat de linkermuisknop niet werkt, maar zelfs bij de nieuwe die ik dan kreeg werkt de roller in mijn opziens nite zoals hte hoort, soms gaat het scrollen niet goed en bij het indrukken van de scroller gaat die scrolknop scheef. Echt nite goed gemaakt.
Het scroll wieltje van mijn G5 zit niet helemaal lekker, hij scrollt wel gewoon goed maar als ik mijn vinger op het wieltje laat rusten scrollt hij steeds een beetje heen en weer zonder echt van 'stand' te wisellen. Wat ik mij dus afvraag is of ik hiermee naar de winkel mee terugmoet of dat dit gewoon 'hoort' bij de G5 muizen. Want ik kan natuurlijk wel leuk een nieuwe G5 vragen maar als ik daarmee hetzelfde probleem heb heeft dat weinig nut.
Als jullie niet helemaal begrijpen wat het probleem is, vraag gerust, tis alleen beetje moeilijk uit te leggen
.
Als jullie niet helemaal begrijpen wat het probleem is, vraag gerust, tis alleen beetje moeilijk uit te leggen

|| Specs || SuperPI 1m
Weet iemand of de G5 compatible is met de Cooler Master Muismat Alloy X-Pad III?
Ik heb de coolermatsre mat erbij gekocht om dat ie er goed uit zag and niet duur was. De G5 doet het op zich goed op de mat. Alleen is deze muismat wel stroever dan mijn bureaublad zodat ik hem nu niet meer gebruik.
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Verwijderd
Ik heb ook zoiets. Na precies 15 scrollen reageert er 1 scroll niet. Dan moet ik dus een keer verder scrollen om weer "van stand" te verwisselen.goeiemorguh schreef op zondag 08 januari 2006 @ 11:48:
Het scroll wieltje van mijn G5 zit niet helemaal lekker, hij scrollt wel gewoon goed maar als ik mijn vinger op het wieltje laat rusten scrollt hij steeds een beetje heen en weer zonder echt van 'stand' te wisellen. Wat ik mij dus afvraag is of ik hiermee naar de winkel mee terugmoet of dat dit gewoon 'hoort' bij de G5 muizen. Want ik kan natuurlijk wel leuk een nieuwe G5 vragen maar als ik daarmee hetzelfde probleem heb heeft dat weinig nut.
Als jullie niet helemaal begrijpen wat het probleem is, vraag gerust, tis alleen beetje moeilijk uit te leggen.
Heel erg balen is dit wanneer je CS speelt. Je kogels zijn op van je AK, dan wil je ff scrollen naar je Glock, maar dan werkt dus scroll niet (je moet eentje extra scrollen). en voor je het weet ben je dood
Verwijderd
Bereid je maar alvast voor, bij mijn mx510 begon dit ook zo, het is nu zelfs zo erg dattie 9 vd 10 scrolls niks doet. Lijkt me toch enige vorm van slijtage, al is er fysiek eigenlijk niks te zien (heb hem open geschroefd jaVerwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 12:10:
[...]
Ik heb ook zoiets. Na precies 15 scrollen reageert er 1 scroll niet. Dan moet ik dus een keer verder scrollen om weer "van stand" te verwisselen.
Heel erg balen is dit wanneer je CS speelt. Je kogels zijn op van je AK, dan wil je ff scrollen naar je Glock, maar dan werkt dus scroll niet (je moet eentje extra scrollen). en voor je het weet ben je dood
Heb hem gister dus opzij gelegt en de G5 gekocht (logitech blijft toch

wegens "problemen" moet ik de drivers van de usb controller herinstalleren. Nu het probleem, zowel mijn tobo als g5 muisje zijn usb, dat is lastig voor zoiets als dit.
Daarom heb ik net een (werkend) qtec ps2 muisje aan mijn computer gehangen. Ledje gaat aan, maar muis wordt niet gevonden en muis kan ook niet bewogen worden met de ps2 muis, alleen met de g5 kan dat.
Iemand enig idee hoe dat kan?
heb trouwens ook nog met andere ps2 muis geprobeerd, eentje van merk onbekend maar ding komt bij onderdelenhuis weg en geeft aan ale kanten een blauwachtig licht (bekend?). Deze doet het zelfde als de qtec, wel aan, maar geen leven op scherm. Alleen de g5 werkt dus.
De nieuwe hardwarewizard vind beide ps2 muizen niet.... Doe ik iets verkeerd?
(win xp prof + sp2)
Daarom heb ik net een (werkend) qtec ps2 muisje aan mijn computer gehangen. Ledje gaat aan, maar muis wordt niet gevonden en muis kan ook niet bewogen worden met de ps2 muis, alleen met de g5 kan dat.
Iemand enig idee hoe dat kan?
heb trouwens ook nog met andere ps2 muis geprobeerd, eentje van merk onbekend maar ding komt bij onderdelenhuis weg en geeft aan ale kanten een blauwachtig licht (bekend?). Deze doet het zelfde als de qtec, wel aan, maar geen leven op scherm. Alleen de g5 werkt dus.
De nieuwe hardwarewizard vind beide ps2 muizen niet.... Doe ik iets verkeerd?
(win xp prof + sp2)
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ik heb ook een icemat, en na die firmware upgrade naar 1.1 doet ie het hier prima hoor.Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 20:29:
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
iemand op de hoogte wanneer er firmware upgrade komt voor de G7 want die blijft lang op zich wachten ...
Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov
vraag me af of dat mogelijk is over een draadloze verbinding ....nvidia schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 17:43:
iemand op de hoogte wanneer er firmware upgrade komt voor de G7 want die blijft lang op zich wachten ...
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Verwijderd
Oooww, wat is dit een uber besturing 
Hij reageert (icm matje) geweldig. Gamen gaat ook gelijk beter... no kiddn!
--EDIT Oscar the Grouch--
leuk, een plaatje achter een wachtwoord
geeft vervelende pop-up
--/EDIT--
Hij reageert (icm matje) geweldig. Gamen gaat ook gelijk beter... no kiddn!
--EDIT Oscar the Grouch--
leuk, een plaatje achter een wachtwoord
--/EDIT--
[ Voor 36% gewijzigd door Oscar the Grouch op 25-01-2006 12:23 ]
Gisteren heb ik me na mijn Dual Optical , MX700, MX500, MX518 , toch weer niet kunnen bedwingen om zo'n nieuwe Logitech G5 muis te kopen 
Eerste indruk is heel positief. Goeie grip, supergladde beweging enzo , direct al het maximum aan gewichtjes erin (zalig )... echt heel positief. Gisteren ff gequaked op die 2000 dpi , ipv de 1600 dpi van mijn vorige mx518 , en het speelde eigenlijk vrij prettig. Misschien mijn quake sensitivity even in verhouding naar beneden halen , maar de 'feel' van de muis is alvast super. 1 negatief puntje , die muis is bovenaan zo bespoten met een rood-glimmende kleur , welnu , helemaal achteraan de muis , ter hoogte van je pols , blijkt die kleur niet goed gespoten te zijn , alsof het al is weggesleten
, echt spijtig , want ze ziet er toch anders heel knap uit ... ik zal vanavond wel eens een foto posten van dit , maar denken jullie dat die binnen garantie kan omgeruild worden ? Ik heb ze pas 1 dag ...
Eerste indruk is heel positief. Goeie grip, supergladde beweging enzo , direct al het maximum aan gewichtjes erin (zalig )... echt heel positief. Gisteren ff gequaked op die 2000 dpi , ipv de 1600 dpi van mijn vorige mx518 , en het speelde eigenlijk vrij prettig. Misschien mijn quake sensitivity even in verhouding naar beneden halen , maar de 'feel' van de muis is alvast super. 1 negatief puntje , die muis is bovenaan zo bespoten met een rood-glimmende kleur , welnu , helemaal achteraan de muis , ter hoogte van je pols , blijkt die kleur niet goed gespoten te zijn , alsof het al is weggesleten
[ Voor 4% gewijzigd door MPAnnihilator op 25-01-2006 10:13 ]
Dat is nu juist de bedoeling, dat heeft mijn G5 ook en degene die ik in de winkel zag ook. Ze zijn allemaal al 3 weken voorgesleten-GF-Annihilator schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 10:12:
Gisteren heb ik me na mijn Dual Optical , MX700, MX500, MX518 , toch weer niet kunnen bedwingen om zo'n nieuwe Logitech G5 muis te kopen
Eerste indruk is heel positief. Goeie grip, supergladde beweging enzo , direct al het maximum aan gewichtjes erin (zalig )... echt heel positief. Gisteren ff gequaked op die 2000 dpi , ipv de 1600 dpi van mijn vorige mx518 , en het speelde eigenlijk vrij prettig. Misschien mijn quake sensitivity even in verhouding naar beneden halen , maar de 'feel' van de muis is alvast super. 1 negatief puntje , die muis is bovenaan zo bespoten met een rood-glimmende kleur , welnu , helemaal achteraan de muis , ter hoogte van je pols , blijkt die kleur niet goed gespoten te zijn , alsof het al is weggesleten, echt spijtig , want ze ziet er toch anders heel knap uit ... ik zal vanavond wel eens een foto posten van dit , maar denken jullie dat die binnen garantie kan omgeruild worden ? Ik heb ze pas 1 dag ...
Het rode zit eigenlijk alleen om het Logitech logo heen.
Ja, zo heeft Logitech hem juist ontwikkeld, dat is geen fout. Zo moet ie juist zijn
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Inderdaad, de linker muisknop ziet er ook het meest versleten uit. Ik vind het wel cool staan.SithWarrior schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 15:08:
Ja, zo heeft Logitech hem juist ontwikkeld, dat is geen fout. Zo moet ie juist zijn
( Binnenkort voorgesleten auto's incl deuken en krassen...
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Hier is de foto van de achterkant van de muis ... hebben jullie dit dan ook ?
http://users.pandora.be/anni/foto/g5.jpg
Ja.-GF-Annihilator schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 21:03:
Hier is de foto van de achterkant van de muis ... hebben jullie dit dan ook ?
hoe krijg ik mijn G7 werkend op mn icemat dan?Help!!!! schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 18:57:
[...]
vraag me af of dat mogelijk is over een draadloze verbinding ....

Verwijderd
Waarschijnlijk niet.BootVluchteling schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 16:45:
[...]
hoe krijg ik mijn G7 werkend op mn icemat dan?
Ik ben nu al een week of 2 in het bezit van de G5, en ik kan er op een of andere manier niet echt aan wennen. Heb ander half jaar lang de mx510 gebruikt. Wat me opviel is dat de laser bij de G5 een (kleine) centimeter uit het midden zit i.t.t. de optische sensor bij de mx510. Het zal wel een de positie van mijn hand ten opzichte van de muis liggen, maar het voelt gewoon echt heel vreemd aan. Meer mensen hier last van?
Tot jij er over begon niet.Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 19:26:
[...]
Waarschijnlijk niet.
Ik ben nu al een week of 2 in het bezit van de G5, en ik kan er op een of andere manier niet echt aan wennen. Heb ander half jaar lang de mx510 gebruikt. Wat me opviel is dat de laser bij de G5 een (kleine) centimeter uit het midden zit i.t.t. de optische sensor bij de mx510. Het zal wel een de positie van mijn hand ten opzichte van de muis liggen, maar het voelt gewoon echt heel vreemd aan. Meer mensen hier last van?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Hmmmm.... ik denk dat mijn G7 (gekocht op de HCC Dagen afgelopen jaar) al kaduuk aan het gaan is. De linkermuisknop heeft de laatste tijd nogal 's een keer de neiging een enkelklik als dubbelklik te beschouwen...
Natuurlijk niet. Het ding is er afgelopen week mee begonnen... zo af en toe wordt een enkelklik als dubbelklik beschouwd en dat is erg irritant.Dennist4 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 16:39:
windows niet verkeerd ingesteld?
Binnenkort het ding ter vervanging maar terugsturen.
-- Edit: ware het niet dat ik de verpakking allang heb weggekeild. *zucht* dan maar via Logitech zelf iets proberen.
[ Voor 15% gewijzigd door Wildfire op 29-01-2006 19:28 ]
ik lees net in deze post dat een G5 niet wil werken op een rode muismatTHW Arie schreef op donderdag 29 september 2005 @ 00:05:
Test van de G5 op verschillende algemeen verkrijgbare muismatten. Opvallen dat er zoveel het niet goed doen.
http://www.indiweb.de/de/support/logitech_g5.htm
Red = incompatible
Orange = limited compatible, problems with fast movements
Green = compatible
Ik heb de G5 muis nu ook, maar krijg met geen mogelijkheid dat blikje open waar de gewichten in zit haha 
Verder een zeer goeie muis, lekker precies en niks te klagen tot nu toe.
Verder een zeer goeie muis, lekker precies en niks te klagen tot nu toe.
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
staat het niet in het boekje of in de handleiding die je erbij hebt gekregen?GGS_106 schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 11:00:
krijg met geen mogelijkheid dat blikje open waar de gewichten in zit
ding zou op één of andere manier toch open moeten willen.
Ja heb het ondertussen al. Even met een schaar er tussen gepulkt 
Nu isstie open hoor
Nu isstie open hoor
‹(◕‿◕)›
Dat heb ik nu ook met mijn G5. Ik kan niet eens meer een venster verslepen. Dat ding gaat dus morgen terug en ik hoop op enige vorm van garantie bij Dynabyte (heb hem sinds hij uit is).Wildfire schreef op zondag 29 januari 2006 @ 15:28:
Hmmmm.... ik denk dat mijn G7 (gekocht op de HCC Dagen afgelopen jaar) al kaduuk aan het gaan is. De linkermuisknop heeft de laatste tijd nogal 's een keer de neiging een enkelklik als dubbelklik te beschouwen...
Lekkere productie bij Logitech als jij het ook met je G7 hebt. Ben benieuwd wie volgt.
[ Voor 9% gewijzigd door Frits Flits op 03-02-2006 21:55 ]
Verwijderd
lol, de kleur rood slaat niet op de werkelijke kleur van de muismat, dat is de legenda, ofwel, alle muismatten in het rood aangegeven in de tabel doen het niet. En toevallig heb ik naast een zwarte muismat ook nog een rode liggen (oudje) en geen problemen ermee met mijn G5.pin_point schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 10:55:
[...]
ik lees net in deze post dat een G5 niet wil werken op een rode muismat, alleen nu heb ik een muismat (rode fellowes) die het wel doet met mijn standaard logitech muis, geld het nu ook voor de G5 dat die het doet op deze mat, of ben ik ook verplicht om na mijn aankoop van een G5 (hij moet nog komen
) ook nog een nieuwe muismat te kopen. aangezien deze mat nog lang niet op het einde van z'n leven is vin ik het een beetje zonde om weg te doen.
Verwijderd
hoi
ik heb sinds gisteren ook de G5
maar ik heb wat vragen
- is het normaal dat ik liever mijn vorige muis had, of is het een kwestie van wennen.
- op welke dpi spelen jullie, want op 2000 gaat alles veel te rap, ik speel in 800. (heb hier gelezen van de sensity ofzo maar wat moet ik dan precies instellen, in game of in windows.
- kan het zijn dat er geen scrolknop is? scroll induwen, dan gaat hij naar boven of beneden.
alvast bedankt
maar ik heb wat vragen
- is het normaal dat ik liever mijn vorige muis had, of is het een kwestie van wennen.
- op welke dpi spelen jullie, want op 2000 gaat alles veel te rap, ik speel in 800. (heb hier gelezen van de sensity ofzo maar wat moet ik dan precies instellen, in game of in windows.
- kan het zijn dat er geen scrolknop is? scroll induwen, dan gaat hij naar boven of beneden.
alvast bedankt
Het is erg irritant... ik ben bv. gewend in Outlook Express mailtjes naar de Verwijdere Items map te slepen om ze te verwijderen maar dan worden ze dus af en toe geopend. Irritant. Erger is het nog in games: ipv van een enkelklik een dubbelklik waardoor je dus bijvoorbeeld dubbel vuurt.Frits Flits schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 21:52:
[...]
Dat heb ik nu ook met mijn G5. Ik kan niet eens meer een venster verslepen. Dat ding gaat dus morgen terug en ik hoop op enige vorm van garantie bij Dynabyte (heb hem sinds hij uit is).
Lekkere productie bij Logitech als jij het ook met je G7 hebt. Ben benieuwd wie volgt.
Blergh. Dit had ik van Logitech niet verwacht.
Ik zal Logitech NL eens mailen hierover, kijken wat ze zeggen.
Verwijderd
1. Ja, het is heel erg wennen. Pas na 3 weken vind ik mijn G5 lekkerder muizen dan mijn mx510.Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2006 @ 11:02:
hoi
maar ik heb wat vragen
alvast bedankt
2. Mijn DPI staat op 1500(x) - 1550
3. Het nadeel van de scroll knop op de G5 is dat hij, als je middelmuisklik wil doen, heel snel wil afwijken naar links of rechts (al dan niet veranderd is dit links - recht scrollen). Ook wil het scrollwieltje wel eens draaien als je middelmuisklik doet. Zeker in het begin is dit frustrerend, maar ook dit wil wennen.
Verwijderd
alvast bedankt voor je antwoorden
maar sedert die muis heb ik nog iet fatsoenlijk kunnen gamen
Moet je die sensativy of aanwijsnelheid in windows veranderen, in setpoint of in de spellen zelf.
Bv in css lukt het beetje , maar in moh gaat het veel te snel
wat doe jij?
veranderen jij heel de tijd als je van een game naar windows gaat of als je naar een ander game gaat.?
en die dingen die je zegt gewoon aanpassen in setpoint?
BEDANKT!!
kdacht al dat ik een miskoop had begaan
maar sedert die muis heb ik nog iet fatsoenlijk kunnen gamen
Moet je die sensativy of aanwijsnelheid in windows veranderen, in setpoint of in de spellen zelf.
Bv in css lukt het beetje , maar in moh gaat het veel te snel
wat doe jij?
veranderen jij heel de tijd als je van een game naar windows gaat of als je naar een ander game gaat.?
en die dingen die je zegt gewoon aanpassen in setpoint?
BEDANKT!!
kdacht al dat ik een miskoop had begaan
Ik heb de G5 ook gehaald
..Het is wennen tegenover m'n Razer Diamondback. Zit wat te kloten met de gewichtjes. Het fijnste voor mij is 2x 4.5g en de rest 1.7g. Verder werkt tie perfect beter dan de Razer ( is trouwens een probleemmuis ) voor de getweakte XP versie (retestrak)
[ Voor 3% gewijzigd door silitek op 06-02-2006 15:25 ]
Tubes....It's what make music music!
Verwijderd
hoe kan ik maken dat ik niet steeds overal in een spel moet wisselen van instellingen
bij mijn vorig muisje, was het in elk game hetzelfde, nu overal anders
dwaas, voorlopig vind ik het geen al te beste muis:s
kan natuurlijk nog veranderen
Weet niet wat je bedoeld. Ik ga elke spel in met de zelfde DPI. CoD2, Bf2. Waarin je gaat sniperen en hop de de +knop 1800dpi.....super wat een top muis.Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2006 @ 19:02:
hoe kan ik maken dat ik niet steeds overal in een spel moet wisselen van instellingen
Verwijderd
en elk game reageert mijn muis anders:s
in het ene heel snel en in het andere traag, en ik kom aan niets
bij mijn vorige muis, was alles altijd lekker hetzelde. kheb nooit moeten prutsen aan instellingen ofzo, altijd lekker sweet
maar nu
in widnows reageert ze ook totaal anders, dan in games ook
pffff
welke instellingen en dpi gebruik jij zo?
in het ene heel snel en in het andere traag, en ik kom aan niets
bij mijn vorige muis, was alles altijd lekker hetzelde. kheb nooit moeten prutsen aan instellingen ofzo, altijd lekker sweet
maar nu
in widnows reageert ze ook totaal anders, dan in games ook
pffff
welke instellingen en dpi gebruik jij zo?
En ik maar zoeken en zoeken in de drivers(voor boost laden zit een knopje onder op het laadstation)

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Ik zie in de reviews van de G5..dat het dpi-ledje bovenop de muis brand
..bij mij brand alleen het mannetje..niet dat het iets uitmaakt, muis werkt perfect verders.
maar toch
maar toch
Hier brandt t DPI lampje + het mannetje. Ik denk dat die bij jou kapot is dan. Maar zal geen probleem zijn toch
‹(◕‿◕)›
Nee..muis werkt prima verder. Brand het dpi lampje altijd??..of schakelt het software-matig in?GGS_106 schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 11:43:
Hier brandt t DPI lampje + het mannetje. Ik denk dat die bij jou kapot is dan. Maar zal geen probleem zijn toch
Verwijderd
Ja hoort altijd te branden. Het lampje kent 5 standen en het is daardoor makkelijk af te lezen op welke stand (DPI) je hem hebt staan.Als het lampje het niet doet weet je dus ten eerste niet op welke stand vd 5 hij staat, en ten tweede wordt het dan ook lastig switchen tussen de verschillende standen.silitek schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 12:07:
[...]
Nee..muis werkt prima verder. Brand het dpi lampje altijd??..of schakelt het software-matig in?
ik zou toch maar even de garantie claimen, want naast dat de lampjes functioneel zijn, zijn ze ook vrij geil
Ik heb een klein irritant probleempje met mijn G7 muis.
Wanneer ik mijn computer opstart en de muis gebruik dan is de snelheid van de cursor erg langzaam.
Haal ik vervolgens de accu eruit, en stop hem er weer in dan is de snelheid weer perfect zoals ik hem heb ingesteld.
Iemand een idee waar dit probleem in zit?
Wanneer ik mijn computer opstart en de muis gebruik dan is de snelheid van de cursor erg langzaam.
Haal ik vervolgens de accu eruit, en stop hem er weer in dan is de snelheid weer perfect zoals ik hem heb ingesteld.
Ja, dat heb ik dus ook. Je kunt de muis btw ook gewoon uit- en weer aanzetten.KillerDream schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 18:44:
Ik heb een klein irritant probleempje met mijn G7 muis.
Ik denk dat het iets met de Logitech-software te maken heeft. Beetje buggy ofzo.
Bedankt..Nieuwe G5gehaald..en LEDjes branden nu wel...inderdaad makkelijkVerwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 15:32:
[...]
Ja hoort altijd te branden. Het lampje kent 5 standen en het is daardoor makkelijk af te lezen op welke stand (DPI) je hem hebt staan.Als het lampje het niet doet weet je dus ten eerste niet op welke stand vd 5 hij staat, en ten tweede wordt het dan ook lastig switchen tussen de verschillende standen.
ik zou toch maar even de garantie claimen, want naast dat de lampjes functioneel zijn, zijn ze ook vrij geil
Wat voor mousepad hebben jullie onder de Logitech?
Wat je ook kan doen is een stuk van je bureaublad 20X30 cm..met autowax (Sonax) met teflon opboenen..
Werkt super!!...
Ik gebruik zelf een corepad Magna (25x30cm) en werkt perfect. Heb ook totaal geen gewichtjes in de muis zitten. dan vind ik hem het fijnste werkensilitek schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 19:12:
[...]
Bedankt..Nieuwe G5gehaald..en LEDjes branden nu wel...inderdaad makkelijk![]()
Wat voor mousepad hebben jullie onder de Logitech?
Wat je ook kan doen is een stuk van je bureaublad 20X30 cm..met autowax (Sonax) met teflon opboenen..![]()
Werkt super!!...
Het moet dat laatste wel zijn want ik heb onlangs mijn PC opnieuw geinstalleerd echter zonder de G7 software. En het probleem is nu niet aanwezig. Durf te wedden dat zodra ik die Logitech Bloatware installeer dat het weer de kop op steekt.Wildfire schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 18:49:
[...]
Ja, dat heb ik dus ook. Je kunt de muis btw ook gewoon uit- en weer aanzetten.
Ik denk dat het iets met de Logitech-software te maken heeft. Beetje buggy ofzo.
PC Specs
Ik zat al een paar keer met twee lege accu's en ik snapte maar niet hoe dit kon.
Opeens realiseerde ik me dat m'n USB poorten niet stonden geconfigureerd voor 5V standby power en dat wanneer de PC uit gaat de stroom dat ook doet.
Jumpertje omzetten en zowaar heb ik nu echte volle accu's.
(totaal ongevraagde post, maar het was wel een onbekend probleem voor mij en dus wellicht ook voor anderen)
Opeens realiseerde ik me dat m'n USB poorten niet stonden geconfigureerd voor 5V standby power en dat wanneer de PC uit gaat de stroom dat ook doet.
Jumpertje omzetten en zowaar heb ik nu echte volle accu's.
(totaal ongevraagde post, maar het was wel een onbekend probleem voor mij en dus wellicht ook voor anderen)
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
mijn oude mx500 vervangen door een g7 alleen als ik nu op het scrollwieltje klik op een link word er geen nieuw tabblad meer geopent maar gaat hij zoomen , ik heb het geprobeert in te stellen met de software maar dat lukt ook niet
Verwijderd
zijn de knoppen verlicht bij de G5???
bij mij (special edition blauw) niet
bij jullie wel?
bij mij (special edition blauw) niet
bij jullie wel?
Nee..geen verlichte knoppen op de " gewone " G5. Vandaag een Coolermaster Alloy X Pad III gekocht.
De G5 werkt er perfect op..maar, wat trekt dat aluminium koud op zeg,...Krijg een ijskoude handpalm
De G5 werkt er perfect op..maar, wat trekt dat aluminium koud op zeg,...Krijg een ijskoude handpalm
Bij mij staat 'ie in de Logitech-software als "Algemene knop" en ik kan in Firefox middels de scrollwiel-knop uitstekend nieuwe tabbladen openen.hellrazor schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 18:43:
mijn oude mx500 vervangen door een g7 alleen als ik nu op het scrollwieltje klik op een link word er geen nieuw tabblad meer geopent maar gaat hij zoomen , ik heb het geprobeert in te stellen met de software maar dat lukt ook niet
als ik setpoint afsluit dan doet hij het wel , als ik de pc uitdoe en de muis laat liggen gaat hij dan auto. uit ?
Als je de muis (iig mijn G7) even laat liggen gaat 'ie uiteindelijk wel in een soort standby denk ik, maar hij blijft altijd stroom verbruiken tenzij je 'm uitzet met de knop onderop. En zelfs dan is er nog een miniem stroomverbruik (want hoe weet dat ding anders dat je de aan/uit-knop hebt ingedrukt, aangezien dat gewoon een drukknopje is).hellrazor schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 23:09:
als ik setpoint afsluit dan doet hij het wel , als ik de pc uitdoe en de muis laat liggen gaat hij dan auto. uit ?
[ Voor 3% gewijzigd door Wildfire op 11-02-2006 01:42 ]
Ik heb ook een G1 besteld, voor bij mn laptop.
Komt woensdag binnen, zal ff een korte review ervan schrijven.
Pic van het Knaagdier:

Vanaf 21E verkrijgbaar, niet slecht voor een secundaire muis.
Pic van het Knaagdier:

[ Voor 43% gewijzigd door Pubbert op 13-02-2006 18:16 ]
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Is een leuk ding, zelfde sensor als in MX510 en niet duur.Thund3r schreef op maandag 13 februari 2006 @ 18:14:
Ik heb ook een G1 besteld, voor bij mn laptop.
Pic van het Knaagdier:
[afbeelding]
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Heb een review geschreven voor Gamevillage:
http://www.gamevillage.nl/showthread.php?t=137345
Ben echt goed te spreken over de beide muizen! Alhoewel ik dus de tweede duimknop erg mis..
Voorlopig speel ik heerlijk met de G5, vooral het instellen van de DPI is echt waanzinnig!
Ben echt goed te spreken over de beide muizen! Alhoewel ik dus de tweede duimknop erg mis..
Voorlopig speel ik heerlijk met de G5, vooral het instellen van de DPI is echt waanzinnig!
bij selectieknop 3..... mischien handig om te vermeldenWildfire schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 16:54:
[...]
Bij mij staat 'ie in de Logitech-software als "Algemene knop" en ik kan in Firefox middels de scrollwiel-knop uitstekend nieuwe tabbladen openen.
2e duimknop.... die de functie volgende zou moeten hebben ofnie? die mis ik ookXeNoBiTe schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 11:18:
Heb een review geschreven voor Gamevillage:
maar heb ff klein probleempje met me g5. De linkermuisknop laat het soms afweten als ik em ingedrukt hou. Dan verliest ie even contact lijkt 't en dan kan ik overnieuw beginnen met bijv. slepen van bestanden.
Soms heb ik hier geen last van, soms kan ik nog net een bestand halverwege scherm krijgen en soms krijg ik een bestand niet eens van z'n plek af..... Iemand enig idee hoe dit zomaar kan komen? (heb ding sinds 15-9-'05)
heb overigens geen zin om dat ding door mediamarkt (komt ie weg) te laten opsturen voor reparatie, dan zit ik 3 weken zonder fatsoenlijke muis
dan nog een vraagje over de g7: het laden van de accu's kan in normal mode en boost mode, wat is het verschil behalve de laadtijd?? heeft de boost mode invloed op de levensduur van de accu's of sow?
[ Voor 46% gewijzigd door Raven op 16-02-2006 01:24 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ik zelf heb geen last van een hangende linkerbutton. Is je muis misschien heel erg vies? Je zou 'm eventueel zelf kunnen openschroeven en kijken of er ergens veel zuil zit. Of misschien de knop iets bijvijlen. Maarja, dan gaat je garantie er wel aan!
Het boost laden is handig als je op een LAN party bezig bent en er zeker van wil zijn dat je accu weer snel vol is. Normaal duurt het laden zo'n 8 a 10 uur, maar dat kan te lang zijn als je echt continu aan het gamen bent. De Boost mode haalt meer stroom uit je USB poort en is dus alleen aan te raden als je de lader rechtstreeks in je pc of usb hub hebt zitten. Volgens mij is het niet slechter voor je accu, want een telefoon is ook in twee uurtjes opgeladen en daar zit eenzelfde type accu in.
Het boost laden is handig als je op een LAN party bezig bent en er zeker van wil zijn dat je accu weer snel vol is. Normaal duurt het laden zo'n 8 a 10 uur, maar dat kan te lang zijn als je echt continu aan het gamen bent. De Boost mode haalt meer stroom uit je USB poort en is dus alleen aan te raden als je de lader rechtstreeks in je pc of usb hub hebt zitten. Volgens mij is het niet slechter voor je accu, want een telefoon is ook in twee uurtjes opgeladen en daar zit eenzelfde type accu in.
Ohja, dat wou ik nog tegen je zeggen. Koop ff ergens een cheap ass zweetbandje voor je pols. Probleem zo goed als weg...silitek schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 16:32:
Nee..geen verlichte knoppen op de " gewone " G5. Vandaag een Coolermaster Alloy X Pad III gekocht.
Ik gebruik al een tijdje de G5, maar het valt mij op dat er nogal wat CPU tijd nodig is om cursor te bewegen over het scherm... Ligt de muis stil op het bureau is cpu belasting 0-2%. Beweeg ik echter de muis, dan schiet deze door naar 30%. Meer mensen hebben hier last van las ik al wel op het logitech forum, maar een oplossing of duidelijke oorzaak is er ook nog niet. Andere USB muizen hebben er zeker geen last van op dezelfde pc en blijven netjes binnen de 5%. Ik heb het gevoel dat mij dit aardig wat frames kost, zeker omdat mijn processor toch al steeds minder mee kan komen bij moderne games...
Ik test het onder Windows XP met een AthlonXP 2600+ en op een laptop 1.6 Pentium-M.
Ik test het onder Windows XP met een AthlonXP 2600+ en op een laptop 1.6 Pentium-M.
Ik heb een P4 2800, en draai samurize, en ik zie inderdaad ook CPU usage van rond de 25% wanneer ik de muis veel heen en weer beweeg. Dit is met firefox vol open, doe ik het met het bureaublad op de achtergrond dan is de cpu usage ongeveer 10% bij muisbeweging,Matel schreef op maandag 20 februari 2006 @ 20:41:
Ik gebruik al een tijdje de G5, maar het valt mij op dat er nogal wat CPU tijd nodig is om cursor te bewegen over het scherm... Ligt de muis stil op het bureau is cpu belasting 0-2%. Beweeg ik echter de muis, dan schiet deze door naar 30%. Meer mensen hebben hier last van las ik al wel op het logitech forum, maar een oplossing of duidelijke oorzaak is er ook nog niet. Andere USB muizen hebben er zeker geen last van op dezelfde pc en blijven netjes binnen de 5%. Ik heb het gevoel dat mij dit aardig wat frames kost, zeker omdat mijn processor toch al steeds minder mee kan komen bij moderne games...
Rechtstreeks contact opnemen met Logitech! Die hebben echt een geweldige garantie-service.. Ze sturen je een nieuwe muis op en pas daarna/tegelijkertijd hoef je de jouwe op te sturen (meestal zelfs slechts een deel)!bartgrefte schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 23:22:
[...]
bij selectieknop 3..... mischien handig om te vermelden
[...]
2e duimknop.... die de functie volgende zou moeten hebben ofnie? die mis ik ook![]()
maar heb ff klein probleempje met me g5. De linkermuisknop laat het soms afweten als ik em ingedrukt hou. Dan verliest ie even contact lijkt 't en dan kan ik overnieuw beginnen met bijv. slepen van bestanden.
Soms heb ik hier geen last van, soms kan ik nog net een bestand halverwege scherm krijgen en soms krijg ik een bestand niet eens van z'n plek af..... Iemand enig idee hoe dit zomaar kan komen? (heb ding sinds 15-9-'05)
heb overigens geen zin om dat ding door mediamarkt (komt ie weg) te laten opsturen voor reparatie, dan zit ik 3 weken zonder fatsoenlijke muis
'k Heb nu een krappe week ook de G5 en ik moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben!
De muis glijdt geweldig over m'n muismat, ik hoef bijna geen kracht te zetten, hij beweegt gewoon mee
Ook het instellen van de DPI vind ik erg handig, in CoD2 is het erg handig in verschillende situaties en bij het verwisselen van wapen.
De muis ligt ook lekker in je hand, 't geeft een goed vol gevoel, en ik moet zeggen dat ik aardig grote handen heb.
Lijkt me niet echt gezond, maar ik heb er nog niks van gemerkt, ook in games niet
De muis glijdt geweldig over m'n muismat, ik hoef bijna geen kracht te zetten, hij beweegt gewoon mee
Ook het instellen van de DPI vind ik erg handig, in CoD2 is het erg handig in verschillende situaties en bij het verwisselen van wapen.
De muis ligt ook lekker in je hand, 't geeft een goed vol gevoel, en ik moet zeggen dat ik aardig grote handen heb.
Ja, nu je het zegt.. Ik heb net even gekeken, en bij mij schiet de usage van 17% naar de 77% met firefox, winamp en thunderbird open.Ik gebruik al een tijdje de G5, maar het valt mij op dat er nogal wat CPU tijd nodig is om cursor te bewegen over het scherm... Ligt de muis stil op het bureau is cpu belasting 0-2%. Beweeg ik echter de muis, dan schiet deze door naar 30%.
Lijkt me niet echt gezond, maar ik heb er nog niks van gemerkt, ook in games niet
PS5 PSN: UnrealKazu
Ligt dat aan de muis of de pc?
Mss es met een andere muis proberen, lijkt me sterk dat een muis de proc zo zwaar belast ..
Mss es met een andere muis proberen, lijkt me sterk dat een muis de proc zo zwaar belast ..
Het ligt echt aan de muis. Andere muizen (MX510, G1 en Pilot balmuis) hebben er geen last van en cpu gebruik blijft zeer laag. Ik weet dat ze bij de G5 fullspeed USB 2.0 (500Hz) gebruiken ipv USB1.1 (125Hz). Dat kan het verschil verklaren denk ik.OsiriS.nl schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 15:58:
Ligt dat aan de muis of de pc?
Verwijderd
Ik had het met mijn mx510 ook niet, met de G5 wel, heb er verder nog geen problemen mee ondervonden in games of bij andere zware applicaties.
lijkt me een goed idee! aangezien de linkermuisknop nu helemaal niet meer doet. 'k zit nu met rechter te klikken.... is ff wennenHyperioN. schreef op maandag 20 februari 2006 @ 23:57:
[...]
Rechtstreeks contact opnemen met Logitech! Die hebben echt een geweldige garantie-service.. Ze sturen je een nieuwe muis op en pas daarna/tegelijkertijd hoef je de jouwe op te sturen (meestal zelfs slechts een deel)!
Oscar Wilde
Verwijderd
Iemand deze

al gezien?
Een G7 met (omg hoe geil..) carbonkleurige cover. En met LAN case.

al gezien?
WAUW!Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 16:38:
Iemand deze
[afbeelding]
al gezien?
[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 25-02-2006 20:21 ]
Oscar Wilde
Same here met een G7. Erg irritant, want het is dus vaak net alsof je aan het dubbelklikken bent terwijl het niet zo is.bartgrefte schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 23:22:
[...]
Het begint er op te lijken dat dit een typische kwaal is van de G-serie muizen. Erg klote, de muis was niet de goedkoopste dus ik verwacht wel kwaliteit (zoals van m'n voormalige MX1000 en MX700 die het altijd goed hebben gedaan). Deze muis is van eind november 2005 en vertoont nu al kuren, dat is niet normaal.
Ik zal Logitech maar 's mailen.
ff tussendoor een vraag die al eerder gesteld maar niet beantwoord is.
Weet iemand hoe je die "vorige" knop onder firefox werkend krijgt???
Oscar Wilde
Werkt gewoon bij mij...niks ingesteld. Heerlijk met je duimpie terugbladerenbartgrefte schreef op maandag 27 februari 2006 @ 18:30:
ff tussendoor een vraag die al eerder gesteld maar niet beantwoord is.
Dit topic is gesloten.