Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
bosaap22 schreef op zondag 27 november 2005 @ 14:17:
[...]

IK geloof wel dat ie beter is, maar ik wil de G7 alleen dan mét dockingstation 8)
wat is nou het voordeel van een docking station? dat je moet ophouden met spelen en 5 uur moet wachten voor dat de muis weer is opgeladen?
en trouwens heeft de G7 geen apparte stroom adapter nodig, maar hij laad de battarij op via USB stroom.

verder is het omwisselen van de accu veel voordeliger dan moeten wachten tot de muis is opgeladen.

en als je zelf de 2 battarijen er uit moet halen om ze in een lader te doen en dan 2 andere er in moet doen, is zelfs nog omslachtiger dan de accu verwisselen van de G7.
de receiver van de G7 zit in de accu lader en die gaat via usb weer naar de PC (waar dus ook het stroom voor opladen van de accu door gaat) je kan ook de 2,4 ghz usb dongle afzonderlijk in je pc doen.

verder is het model van de G7 bijna precies hetzelfde als de MX700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

bosaap22 schreef op zondag 27 november 2005 @ 14:17:
[...]

IK geloof wel dat ie beter is, maar ik wil de G7 alleen dan mét dockingstation 8)
Waarom zou je dat willen :?

Zie verder
ps: Ik had de mx700 en ik hoef echt nooit meer terug naar dat ding... 8)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 14:01

w0w

Hoe komen jullie derbij dat de sensitivty van Counter-Strike niet minder dan 1 kan zijn?!

Gewoon console(~) openen en dan "sensitivity 0.x" typen, werkt perfect :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 20:06

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

w0w schreef op zondag 27 november 2005 @ 16:03:
Hoe komen jullie derbij dat de sensitivty van Counter-Strike niet minder dan 1 kan zijn?!

Gewoon console(~) openen en dan "sensitivity 0.x" typen, werkt perfect :D
Bij Counter-Strike:Source misschien, maar bij CS 1.6 word je sens niet lager als je onder de 1 komt.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w

w0w

THW Arie schreef op zondag 27 november 2005 @ 16:07:
[...]

Bij Counter-Strike:Source misschien, maar bij CS 1.6 word je sens niet lager als je onder de 1 komt.
hmm je hebt helemaal gelijk, wat gek eigenlijk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
je moet gewoon je muis op 2000 DPI houden en dan de sensitivity in WINDOWS lager zetten.
dan kun je verder ingame de sensitivity hetzelfde houden (misschien een klein beetje fine-tunen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:03

Wildfire

Joy to the world!

Ik heb sinds gisteren de G7. Hij muist erg lekker, dus dat is mooi... maar het scrollwieltje scrollt idd best wel zwaar, waar z'n voorganger de MX1000 juist weer te licht scrollde... :)

En het stroomverbruik... ik heb gisteren eerst een accu volledig opgeladen voordat ik de muis ging gebruiken en nu zag ik zojuist dat 'ie het stroomniveau alweer laag was. Op zich niet zo'n probleem gezien de 2e accu, maar ik vind het toch wel kort... met m'n MX1000 kon ik een paar dagen gamen voordat 'ie weer opgeladen moest worden, maar met de G7 ziet het er naar uit dat ik elke dag of om de dag de accu moet verwisselen. Toch wel een beetje jammer...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ik heb met de G7 alleen nog maar 1x de accu verwisseld. ik had de accu erin geplaatst zoals ze waren toen ik ze uit de doos haalde. 1 was al behoorlijk snel op 1 na laagste stand, en heb ze toen verwisseld. deze geeft na 2 dagen ook laag niveau aan maar ik ga hem pas eruit halen als hij rood brandt.
de andere heb ik toen met boost opgeladen (maar ik denk dat dat niet eens noodzakelijk is omdat de andere zo lang mee ging. (voor boost laden zit een knopje onder op het laadstation)

trouwens heb ik de accu die allang weer vol is wel op eject gedrukt, zodat hij niet steeds in contact is met stroom.

het is heel belangrijk dat je vooral de 1e paar keer dat je een accu gaat gebruiken, ze volledig oplaadt en ook volledig leeg speelt. dat maakt de accu sterker (of minder zwak tis maar hoe je het bekijkt)

dat had ik ook met de MX1000, vooral goed leeg spelen en dan helemaal opladen. en ik kon soms wel 5 dagen met de accu doen.
een kammeraad had zijn mx1000 de eerste paar keer elke nacht weer in de lader gedaan en die was dus ook bijna elke dag weer leeg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

WSaeNoTSoCK schreef op zondag 27 november 2005 @ 18:18:
je moet gewoon je muis op 2000 DPI houden en dan de sensitivity in WINDOWS lager zetten.
dan kun je verder ingame de sensitivity hetzelfde houden (misschien een klein beetje fine-tunen)
Dit maakt voor de precisie niets uit.

Of je nu Windows of de muis de helft van je input laat weggooien, dat maakt niets uit, het resultaat is exact hetzelfde.

Zelf zet ik de DPI van m'n Copperhead op 1600 als ik Counter-Strike speel (met een sensitivity van 1), dan hoef ik hiervoor niet in het Control Panel van Windows te duiken.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:03

Wildfire

Joy to the world!

WSaeNoTSoCK schreef op zondag 27 november 2005 @ 18:47:

[..]

het is heel belangrijk dat je vooral de 1e paar keer dat je een accu gaat gebruiken, ze volledig oplaadt en ook volledig leeg speelt. dat maakt de accu sterker (of minder zwak tis maar hoe je het bekijkt)
Dat is toch niet meer met Li-ion accu's?

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Wildfire schreef op zondag 27 november 2005 @ 22:18:
[...]

Dat is toch niet meer met Li-ion accu's?
ze kunnen wel beweren dat ze niet meer verzwakken, maar na een bepaalde tijd worden ze wel degelijk minder, li-ion of geen li-ion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-08 14:17

bosaap22

Doing things I'm good at.

WSaeNoTSoCK schreef op zondag 27 november 2005 @ 22:52:
[...]

ze kunnen wel beweren dat ze niet meer verzwakken, maar na een bepaalde tijd worden ze wel degelijk minder, li-ion of geen li-ion
Lees dit topic eens door:
hoe een Li-Ion accu behandelen voor een maximale levensduur?

Helemaal ontladen wordt dus afgeraden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ok kortom dus de accu omwisselen als het rode lampje brand (dan is ie nog niet helemaal leeg)

en ik doe zolang met 1 accu dat boost mode niet nodig is.

weet iemand of dat het boost laden ook slechter is dan gewoon opladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 12:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

dat wil ik ook wel weten (ben mega tevreden met me G7)

alleen zonde dat hij het niet doet op de ruwe kant van de steelpad 4D,(maar gebruik toch liever de gladde kant)

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ik gebruik een corepad magna en daar glij je erover _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dartbord
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-03 11:59
Ik heb op de HCC dagen de G5 gekocht.
Man wat een heerlijk muisje!
Hiervoor had ik een Logitech Mouseman Dual Optical, waar ik ook heel tevreden over was.
Helaas heeft dees het vorige week begeven.

Grappig dat die gewichtjes erbij zitten, maar voor mij totaal nutteloos, want zo kaal issie echt heerlijk, weegt bijna nix. Vooral die optie om te switchen tussen gevoeligheid vind ik meesterlijk! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rostvertol-Mil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:40
Ik had op de HCC een G5 en een Icemat gekocht, wat dus niet bleek te werken.
Had nu een mailtje naar steelpad.nl gestuurd en krijg een erg nette mail terug dat ik hem gewoon om kan ruilen!

Nu kan ik kiezen tussen een Steelpad 5L en een S&S, welke raden julie aan icm. met de G5?

edit, @Shaggy:
Hmm, had ik nog niet gezien, ga ik zo even proberen.

[ Voor 12% gewijzigd door Rostvertol-Mil op 28-11-2005 18:19 ]

dot.blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy_NL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-08 14:22
En met de Firmware naar v. 1.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

ik heb op hcc icemat orgineel gekocht, alleen die werkte niet met G5 muis, echter met die nieuwe firmware gaat ie als de brandweer. Dus het is zeker het proberen waard :)

[ Voor 13% gewijzigd door SithWarrior op 28-11-2005 18:32 ]

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rostvertol-Mil
Hij doet het icm de nieuwe firmware!
Wat een heerlijk matje, die icemat :9~

dot.blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Rostvertol-Mil schreef op maandag 28 november 2005 @ 18:00:
Had nu een mailtje naar steelpad.nl gestuurd en krijg een erg nette mail terug dat ik hem gewoon om kan ruilen!

Nu kan ik kiezen tussen een Steelpad 5L en een S&S, welke raden julie aan icm. met de G5?

edit, @Shaggy:
Hmm, had ik nog niet gezien, ga ik zo even proberen.
5L, speciaal aangepast voor laser muizen.
Rostvertol-Mil schreef op maandag 28 november 2005 @ 18:39:
Hij doet het icm de nieuwe firmware!
Wat een heerlijk matje, die icemat :9~
Probeer nog even op zeer hoge snelheden.

[ Voor 20% gewijzigd door Kanarie op 28-11-2005 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
dartbord schreef op maandag 28 november 2005 @ 12:50:
Ik heb op de HCC dagen de G5 gekocht.
Man wat een heerlijk muisje!
Hiervoor had ik een Logitech Mouseman Dual Optical, waar ik ook heel tevreden over was.
Helaas heeft dees het vorige week begeven.

Grappig dat die gewichtjes erbij zitten, maar voor mij totaal nutteloos, want zo kaal issie echt heerlijk, weegt bijna nix. Vooral die optie om te switchen tussen gevoeligheid vind ik meesterlijk! :D
dat DPI change kan wel meesterlijk zijn maar kun je mij 1 situatie opnoemen waarmee je het daadwerkelijk kan gebruiken? ik heb het maar uitgeschakeld en gebruik ze als toetsaanslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rostvertol-Mil
WSaeNoTSoCK schreef op maandag 28 november 2005 @ 18:58:
[...]

dat DPI change kan wel meesterlijk zijn maar kun je mij 1 situatie opnoemen waarmee je het daadwerkelijk kan gebruiken? ik heb het maar uitgeschakeld en gebruik ze als toetsaanslag.
Ik gebruik het tijdens een potje BF2. Als ik in een tank zit heb ik liever 1200/2000 dpi, of als je licht te snipen, 400dpi. Normaal staat ie op 800dpi hiero.

dot.blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-09 16:16
ToFast schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 19:17:
Wat ik me afvraag is of die g7(draadloos) nou ook lag heeft. Zal een muis met staartje niet altijd beter zijn voor gamers. Of doet dit tegenwoordig niks meer af aan snelheid of preciezie? Kan me herinneren dat de mx700 en mx500(m510) dit verschil er wel was..
Ik heb een mx700 en ik kan je vertellen dat de lag echt wel meevalt.
Ik snap alleen niet waarom er nu nog maar 1 duimknop is ipv 2, dat lijkt me echt geen slimme keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Rostvertol-Mil schreef op maandag 28 november 2005 @ 19:28:
[...]

Ik gebruik het tijdens een potje BF2. Als ik in een tank zit heb ik liever 1200/2000 dpi, of als je licht te snipen, 400dpi. Normaal staat ie op 800dpi hiero.
in een tank kun je speciaal de sensitivity hoger zetten bij de settings
ja alleen sniperen heeft baat bij verlaging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agres
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-05 14:34
Rostvertol-Mil schreef op maandag 28 november 2005 @ 18:00:

Ik zou voor de S&S gaan. werkt heerlijk, voor al met die skatez er onder. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22

bosaap22

Ik ben van plan een Logitech G7 aan te schaffen en wil daar een leuke muismat bij kopen. Hoeft geen hardcore game mat van meer dan €30,- te zijn, en groter dan 300mm x 300mm past niet op mijn bureau.
Ik zag dat je matten van glas, kunststof en stof hebt. Wat is de fijnste ondergrond voor de G7?
Iemand een goede tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

ik gebruik hem met de gladde kant van de 4D, de groffe kant werkt niet (maar de gladde kant is in mijn ogen toch veel beter) maar dat kan veranderen met de nieuwe firmware zoals ik hier lees.

en hij kost maar 16 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-07 12:09
WSaeNoTSoCK schreef op zondag 27 november 2005 @ 14:47:
Wat is nou het voordeel van een docking station? dat je moet ophouden met spelen en 5 uur moet wachten voor dat de muis weer is opgeladen?
en trouwens heeft de G7 geen apparte stroom adapter nodig, maar hij laad de battarij op via USB stroom.

verder is het omwisselen van de accu veel voordeliger dan moeten wachten tot de muis is opgeladen.
Als je accu vol opgeladen minstens een slordige 24 uur meegaat hoef je je niet druk te maken dat je moet opladen, dat doet ie dus als jij ligt te pitten..zelfs op LAN-parties 24 uur doorgaan is niet aan te raden(je speelt als een dweil de volgende morgen) dus ook daar geen probleem.

Je zit dus nooit te kutten met batterijen, en opladen doe je als jij dat ook doet... of als je ff gaat kleien, of eten oid :+

Batterij muizen zijn alleen handig als je minimaal 4 oplaadbare batterijen hebt, anderes blijf je batterijen kopen :X
Rostvertol-Mil schreef op maandag 28 november 2005 @ 19:28:
Is 400dpi niet wat weinig als je ligt te sniperen? ikbedoel dan zoom je in, mik je links van een ventje, verplaats je je muis, schiet ie naar rechts van het ventje :+

Heel irritant :X

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
Ik heb een stuk of wat game-muismatten, incl 3 verschillende Steelpads, een Func, een Icemat 1 + 2, een Raptor en nog een paar, en was tot de conclusie gekomen dat ik de Corepad de fijnste vind (qua glij-feel alleen verslagen door de Icemat (2nd ed.)).

De Corepad Magna is ongeveer 31,5 x 25,5 cm -> 22,- Euro
De gewone Corepad (Classic) ongeveer 28 x 22 cm -> 20,- Euro

@ Denko; raar is dat toch.. bij mij werkt de 4D prima aan beide kanten met de standaard firmware :? alleen vind ik 'm weer niet glad genoeg..

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerDream
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-06 23:24
Ik heb de G7 afgelopen zondag op de HCCdagen gekocht.
Sinds ik de G7 gebruik heb ik last van stekende pijn in mijn onderarm aan de bovenkant tussen mijn pols en elleboog. Wat kan de oorzaak zijn van deze pijn?

De muis die ik 4 jaar hiervoor heb gebruikt is een logitech IFeel mouseman.
Uiteraard nooit last gehad van deze vervelende pijn.
Afbeeldingslocatie: http://www.3dnews.ru/documents/1324/front.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBuz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-03 19:33
Ik gebruik de muis nu twee weken en heb nergens last van? :?
Heb je jezelf bij je vorige muis misschien een speciale houding aangeleerd? Ik heb iig verder nog niemand gehoord over deze klachten nadat ze de muis hebben gekocht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rabor schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 14:44:
Ik heb een stuk of wat game-muismatten, incl 3 verschillende Steelpads, een Func, een Icemat 1 + 2, een Raptor en nog een paar, en was tot de conclusie gekomen dat ik de Corepad de fijnste vind (qua glij-feel alleen verslagen door de Icemat (2nd ed.)).

De Corepad Magna is ongeveer 31,5 x 25,5 cm -> 22,- Euro
De gewone Corepad (Classic) ongeveer 28 x 22 cm -> 20,- Euro

@ Denko; raar is dat toch.. bij mij werkt de 4D prima aan beide kanten met de standaard firmware :? alleen vind ik 'm weer niet glad genoeg..
hoe vind je de G5/7 in combinatie met de Func? Doet ie het dan goed tijdens het gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerDream
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-06 23:24
Het enige verschil dat ik merk is dat de muis in de handpalm boller is dan de Ifeel mouseman.
Misschien dat je vingers daardoor meer gebogen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 16:53:
[...]
hoe vind je de G5/7 in combinatie met de Func? Doet ie het dan goed tijdens het gamen?
Ik gebruik alleen de G7, maar de gladde kant werkt prima, voelde alleen ook niet optimaal aan (ik vind bijna alle kunststoffen pads een beetje 'plakkerig' aanvoelen),
de groffe kant werkte - dacht ik - niet helemaal top.

De nieuwe fUnc Archetype schijnt trouwens wél weer optimaal te werken en glijden met de G's, maarja, ik heb nu m'n Corepad al..

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Rey Nemaattori schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 14:36:
[...]

Als je accu vol opgeladen minstens een slordige 24 uur meegaat hoef je je niet druk te maken dat je moet opladen, dat doet ie dus als jij ligt te pitten..zelfs op LAN-parties 24 uur doorgaan is niet aan te raden(je speelt als een dweil de volgende morgen) dus ook daar geen probleem.

Je zit dus nooit te kutten met batterijen, en opladen doe je als jij dat ook doet... of als je ff gaat kleien, of eten oid :+

Batterij muizen zijn alleen handig als je minimaal 4 oplaadbare batterijen hebt, anderes blijf je batterijen kopen :X

[...]

Is 400dpi niet wat weinig als je ligt te sniperen? ikbedoel dan zoom je in, mik je links van een ventje, verplaats je je muis, schiet ie naar rechts van het ventje :+

Ach, aan al die dpi's heb je niet zo veel als je je muis op USB aansluit, en standaard pollingfrequency gebruikt :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

rabor schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 18:53:
[...]

Ik gebruik alleen de G7, maar de gladde kant werkt prima, voelde alleen ook niet optimaal aan (ik vind bijna alle kunststoffen pads een beetje 'plakkerig' aanvoelen),
de groffe kant werkte - dacht ik - niet helemaal top.

De nieuwe fUnc Archetype schijnt trouwens wél weer optimaal te werken en glijden met de G's, maarja, ik heb nu m'n Corepad al..
klopt, ik vind de gladde kant van de func ook niet lekker glijden, het lijkt net of ie meer weerstand heeft...
is ook wel logisch volgens mij, omdat het oppervlak helemaal glad is, heeft ie over de gehele oppervlakte van de muisvoetjes, contact met de mat.

ik heb nu de func F30.r, die lijkt erg op de ruwe kant van de 1030, maar op deze mat flipt de muis dus niet... ik vind hem echt heerlijk, je kan gewoon de muis over de mat blazen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een aantal pagina's terug heb ik mijn eerste reactie geplaats over de G5 toen ik er net een uurtje mee had gewerkt. Nu heb ik hem echter een aantal dagen en ik ben er steeds blijer mee aan het worden. (vage zin)

Het scrollen gaat nog steeds wel zwaar, maar het went wel, ik heb er iig niet echt een probleem mee. De G5 doet het perfect om mijn Steelpad S&S, geen enkele hapering of iets in die geest. Het is heerlijk Call of Duty 2 spelen met de muis, switchen tussen sniper en machinegun en met allebei gericht schieten is nu heel goed te doen, sniperen @ 600 dpi en machinegun @ 1700 dpi. Prachtig! Als je loopt te twijfelen om hem te kopen: Stop ermee, en koop hem gewoon. Je zult er echt geen spijt van hebben.

^^ Hmm, lijkt wel een tellsell reclame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
KillerDream schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 16:36:
Ik heb de G7 afgelopen zondag op de HCCdagen gekocht.
Sinds ik de G7 gebruik heb ik last van stekende pijn in mijn onderarm aan de bovenkant tussen mijn pols en elleboog. Wat kan de oorzaak zijn van deze pijn?

De muis die ik 4 jaar hiervoor heb gebruikt is een logitech IFeel mouseman.
Uiteraard nooit last gehad van deze vervelende pijn.
[afbeelding]
RSI je pols is gewend aan de vorm van je oude muis, ik had eerst ook een mx1000 en met de G7 deed ineens mn ringvinger zeer (op de MX1000 had je een grip voor pink en ringvinger) maar ben nu al weer gewend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Rey Nemaattori schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 14:36:
[...]

[...]

nou ik heb het wel geweten met mn mx1000

die ging normaal wel 3 a 4 dagen mee maar als je bij het laatste streepje vergeten was hem op te laden snachts, dan kon je de volgende dag wel spelen, maar als ie dan op is is ie echt op en dat kun je met een etens pauze niet goed maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
hee hebben julie er ook last van dat 1 G7 accu eerder leeg gaat dan de andere?

volgens mij ligt het aan boost opladen (daarbij is ie volgens mij ook eerder leeg)

[ Voor 36% gewijzigd door Bulls op 29-11-2005 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie bij verschillende winkels een special edition van de G5, helemaal zilver met blauwe LEDjes, maar nog nergens in stock. Weet iemand waar ik deze wel al kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rastamen
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08-09 22:20
Zie hem niet op de logitech site staan. Maar heb hem wel Hier gevonden.

Ik heb trouwens de g5 op de hcc beurs bij mycom gekocht.
Maar 56 euro >:) heb er gelijk een Steel pad QcK bij gekocht voor 9.
Goede combinatie, G5 ownz echt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

@rabor, ik zou het niet weten waarom hij het niet doet met die ruwe kant, ik ga thuis nog een keer testen maar ik neem aan als hij 5 dagen geleden niet werkte dat ie nu ook niet werkt :p
welke firmware heb jij erbij gekregen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dropsen
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 01:19
RonnieB82 schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 19:38:
[...]

klopt, ik vind de gladde kant van de func ook niet lekker glijden, het lijkt net of ie meer weerstand heeft...
is ook wel logisch volgens mij, omdat het oppervlak helemaal glad is, heeft ie over de gehele oppervlakte van de muisvoetjes, contact met de mat.

ik heb nu de func F30.r, die lijkt erg op de ruwe kant van de 1030, maar op deze mat flipt de muis dus niet... ik vind hem echt heerlijk, je kan gewoon de muis over de mat blazen :P
Waarmee je dus zegt dat de Func F30.r een goede keuze is voor de G7? Iemand ervaring met een Corepad en een G7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
ja ik heb de corepad magna grey en moet zeggen, loopt lekker!!!

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Dropsen schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 16:09:
[...]

Waarmee je dus zegt dat de Func F30.r een goede keuze is voor de G7? Iemand ervaring met een Corepad en een G7?
kheb dan wel een G5, maar G7 zal wel hetzelfde erop reageren... dus ja, een F30.r is een heerlijke mat voor bij de G5/G7 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ik heb ook een Corepad Magna, alleen vraag ik me af of die rondjes nou geen hapering in het signaal veroorzaakt in tegenstelling tot een effen oppervlak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is nou eigenlijk de refresh rate van de g5

500 hz of 1000 hz

http://www.gather-network.net/arie/razer/tools/

en dan mouserate.exe

Ik krijg er 500 hz gemiddeld uit. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 19:38:
Wat is nou eigenlijk de refresh rate van de g5

500 hz of 1000 hz

http://www.gather-network.net/arie/razer/tools/

en dan mouserate.exe

Ik krijg er 500 hz gemiddeld uit. ?
Een G5 loopt standaard op 500Hz. Je hebt wel een hack waarmee je 1000Hz kunt halen, maar dit levert volgens velen alleen maar meer CPU usage op en geen echte voordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THW Arie schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 19:56:
[...]

Een G5 loopt standaard op 500Hz. Je hebt wel een hack waarmee je 1000Hz kunt halen, maar dit levert volgens velen alleen maar meer CPU usage op en geen echte voordelen.
waarom krijg je bij de copperhead geen lagg op 1000 dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w

w0w

op een wat minder snelle pc krijg je ook lag met een copperhead op 1kHz ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

w0w schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 21:36:
op een wat minder snelle pc krijg je ook lag met een copperhead op 1kHz ;)
Exact. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi mensen. Ik ben ook een trotse bezitter van een G5 :*)

Heeft iemand al geprobeerd om knoppen in te stellen in Battlefield 2 of andere spellen??

Die scrollknop kan je naar links en naar rechts bewegen. Ik zou graag een granaat willen gooien als ik naar rechts en een flashbang als ik naar links druk :)

Battlefield 2 ziet helaas die knoppen niet, dus kan ze ook niet selecteren ervoor :'(

Iemand oplossing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w

w0w

Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 22:48:

Heeft iemand al geprobeerd om knoppen in te stellen in Battlefield 2 of andere spellen??

Die scrollknop kan je naar links en naar rechts bewegen. Ik zou graag een granaat willen gooien als ik naar rechts en een flashbang als ik naar links druk :)

Battlefield 2 ziet helaas die knoppen niet, dus kan ze ook niet selecteren ervoor :'(

Iemand oplossing??
Als BF2 de knoppen niet herkent zit er volgens mij niks anders op dan keystrokes in te stellen voor je muiswiel-links en -rechts. Misschien dat je het met profielen kan regelen als je Setpoint installeert, dat zou ik niet weten want zelf heb ik nog geen G5 of setpoint :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Laatst online: 21:36

AvK

Ready Set Go

w0w schreef op zondag 04 december 2005 @ 00:54:
[...]

Misschien dat je het met profielen kan regelen als je Setpoint installeert, dat zou ik niet weten want zelf heb ik nog geen G5 of setpoint :)
Inderdaad, met je Setpoint software moet je dat in kunnen stellen. Daar is die software juist voor bedoeld. Je kan per spel verschillende settings programmeren.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draait de copperhead standaard wel op 1000hz dan ? ( wat hebben met een wat tragere pc dan aan muis die lagg geeft ) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 12:01:
[...]

Draait de copperhead standaard wel op 1000hz dan ? ( wat hebben met een wat tragere pc dan aan muis die lagg geeft ) ?
De Copperhead heeft in een chip in de muis 5 profielen ingebakken. Kant en klaar, vers uit de fabriek.
Het standaard profiel is profiel 1, dit is 2000DPI bij 500Hz.
Profiel 5 is standaard 2000DPI bij 1000Hz.
Met de Razer drivers kun je deze profielen aanpassen en opslaan op de muis. Zo kun je altijd je favoriete instellingen meenemen tussen PC's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah. Ok

Maar met een 3200+ krijg ook flink wat cpu ussage stijging met 1000hz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 23:33:
ah. Ok

Maar met een 3200+ krijg ook flink wat cpu ussage stijging met 1000hz?
Zelfs met een 3200+ ja. Het is ook erg afhankelijk van waar je de muis gebruikt. Op je desktop is de CPU usage niet zo heel hoog, maar in applicaties zoals browsers is de stijging wel significant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22

bosaap22

THW Arie schreef op maandag 05 december 2005 @ 00:57:
[...]

Zelfs met een 3200+ ja. Het is ook erg afhankelijk van waar je de muis gebruikt. Op je desktop is de CPU usage niet zo heel hoog, maar in applicaties zoals browsers is de stijging wel significant.
Wat ios het voordeel van 100hz? En is dat voordeel nu werkelijk groot te noemen of gaat het meer een een laatste finetuning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

bosaap22 schreef op maandag 05 december 2005 @ 01:18:
[...]

Wat ios het voordeel van 100hz? En is dat voordeel nu werkelijk groot te noemen of gaat het meer een een laatste finetuning?
Een refresh rate van 1000Hz geeft je 1ms minder vertraging dan 500Hz ;), of 7ms minder vertraging dan de standaard 125Hz.

Dat is het voordeel van een hogere USB refresh rate. Dit verschil kun je ook nog wel merken bij 125Hz->500Hz. Het verschil 500Hz->1000Hz merk ik iig niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THW Arie schreef op maandag 05 december 2005 @ 01:21:
[...]

Een refresh rate van 1000Hz geeft je 1ms minder vertraging dan 500Hz ;), of 7ms minder vertraging dan de standaard 125Hz.

Dat is het voordeel van een hogere USB refresh rate. Dit verschil kun je ook nog wel merken bij 125Hz->500Hz. Het verschil 500Hz->1000Hz merk ik iig niet meer.
Op hoeveel hz heb jij je copperhead staan bij het spele van spellen dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 12:57:
[...]

Op hoeveel hz heb jij je copperhead staan bij het spele van spellen dan ?
500Hz. Gewoon omdat ik op m'n desktop het verschil tussen 125Hz en 500Hz kan zien (muis voelt directer). Niet dat je er echt voordeel van hebt, heb jaren op 125Hz gespeeld met andere muizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dropsen
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 01:19
WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 14:26:
ik heb ook een Corepad Magna, alleen vraag ik me af of die rondjes nou geen hapering in het signaal veroorzaakt in tegenstelling tot een effen oppervlak
Iemand? Anders ga ik denk ik voor deze mat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22

bosaap22

THW Arie schreef op maandag 05 december 2005 @ 01:21:
[...]

Dus 500Hz is prima.... Heb je ook geen last van traaglopende computers en het minimale verschil tussen 500Hz en 1000Hz is het dus zeker niet waard om voor die laatste optie te kiezen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dropsen schreef op maandag 05 december 2005 @ 15:02:
[...]

Iemand? Anders ga ik denk ik voor deze mat.
Ik heb de corepad classic (de kleinere versie). En ik heb gelijk die Corepad Skatez Pro erbij gekocht. Je oude muisvoetjes vervang je dan met deze.

Resultaat: GLAD!!! moet wel ff wennen, maar na een tijdje is het echt superfijn. Ik moest wel wat extra gewichtjes in mijn muis gooien. Anders was er TE weinig wrijving :P Vooral bij snelle bewegingen bij UT heb je dan de neiging dat je uitschiet.

Voor een corepad kan je beste een mailtje sturen naar http://www.completer.nl
( offerte@completer.nl ) Ze hebben het daar niet op de website staan. maar hebben er wel nog 18 magnas op voorraad en 15 classics. Die verkopen ze tegen inkoopprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22

bosaap22

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 15:11:
[...]

Voor een corepad kan je beste een mailtje sturen naar http://www.completer.nl
( offerte@completer.nl ) Ze hebben het daar niet op de website staan. maar hebben er wel nog 18 magnas op voorraad en 15 classics. Die verkopen ze tegen inkoopprijs.
Weet je ook een prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

25 euro geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag ook de G5 aangeschaft, hij is preciezer en uitgebreider dan mn oude muisje (mx510)
Moet er weer aan wennen, was eigenlijk ingespeeld op de mx510 maar dat komt wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Answer
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-10-2024
Sinds vandaag heb ik de Logitech G7 ziet er best Cool uit :)
Ik ga hem alleen ruilen voor een Copperhead omdat ik lag heb.
In Rtcw speel ik op Low sens@2000dpi als ik dan een ruk aan de muis geeft blijft hij domweg staan
:(
Ik heb dus een: G7@Steelpad4d, heeft iemand nog tips?

Thnx

XPS 9500 | Sony A7RIII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w

w0w

The Answer schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 19:30:
Sinds vandaag heb ik de Logitech G7 ziet er best Cool uit :)
Ik ga hem alleen ruilen voor een Copperhead omdat ik lag heb.
In Rtcw speel ik op Low sens@2000dpi als ik dan een ruk aan de muis geeft blijft hij domweg staan
Ik heb dus een: G7@Steelpad4d, heeft iemand nog tips?

Thnx
nja firmware 1.0 van logitech werkt niet op 4D, dat had ik je ook wel kunnen vertellen. Op het moment kun je alleen de G5 updaten naar 1.1, zodat hij wel werkt op de 4D. Je kunt of de 5L kopen (werkt wel met G7), of een Copperhead of een G5 :)

of wachten totdat logitech met een 1.1 komt voor de G7...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 09:53

MrDrako

nep ict'er

hoe is logitech van plan de g7 te updaten dan? aangezien het geen bluetooth muis is oid, hoe wil je dan data kopieren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Answer
Ow nouja lekker dan :P

Maar hoe zou ik moeten updaten dan??
De Gseries zijn toch niet firmware upgradeble?
Ik kan dit pareltje nog een week proberen en dan maar de Copperhead :)

Ik wou ook de Copperhead maar toen heb ik toch de G7 gekregen ben ik eigenlijk toch wel blij mee echt mooi design én vooral dat draadloze :D

Nouja ik zie het wel...
Is er nog een ander voorwerp wat ik kan gebruiken als muispad ?
Zoals a4tje ofzo?

Thnx

XPS 9500 | Sony A7RIII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w

w0w

The Answer schreef op woensdag 07 december 2005 @ 11:31:
Ow nouja lekker dan :P

Maar hoe zou ik moeten updaten dan??
De Gseries zijn toch niet firmware upgradeble?
Ik kan dit pareltje nog een week proberen en dan maar de Copperhead :)

Ik wou ook de Copperhead maar toen heb ik toch de G7 gekregen ben ik eigenlijk toch wel blij mee echt mooi design én vooral dat draadloze :D

Nouja ik zie het wel...
Is er nog een ander voorwerp wat ik kan gebruiken als muispad ?
Zoals a4tje ofzo?

Thnx
Ik denk niet dat je de G7 ooit kan updaten, omdat je moeilijker data naar de muis kan verzenden dan via een draadje... t kan zijn dat Logitech er nog iets op vindt, maar reken er maar neit op. De G5 is dus wel firmware upgradeable (hoewel logitech er niet zo loopt mee te pronken als razer)

Een wit A4tje moet ook wel werken uiteraard, maar als je bij t design van de G7 wilt blijven en toch op je 4D wilt blijven spelen moet je hem toch omruilen voor een G5, zelfde design alleen dan met een draadje (en verwisselbare gewichtjes :9~ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Answer
Ok maar een wit a4tje werkt ook niet :P nog maar een keer proberen dan.
Ik ruil 'm wel voor een copperhead en als die niet bevalt ruil ik hem weer terug voor een G7:P
Dan maar een nieuwe MousePad en ik zal die gewichtjes toch niet gebruiken dan heb ik liever draadloos.

XPS 9500 | Sony A7RIII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Is jou G7 niet gewoon kapot?
Lijkt me sterk dat ie het op een a4'tje ook niet doet.
Even terug naar de winkel lijkt me.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

AvK schreef op woensdag 07 december 2005 @ 18:53:
Is jou G7 niet gewoon kapot?
Lijkt me sterk dat ie het op een a4'tje ook niet doet.
Even terug naar de winkel lijkt me.
Heb G7 en hij werkt op een A4. Maar ga wel gewoon door op me QPad B)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22

bosaap22

Ik was dus ook van plan een G7 samen met de Corepad 4D aan te schaffen.... :'( \

Leek me een leuk/goedkoop matje van toch redelijke kwaliteit voor mijn G7....

[ Voor 4% gewijzigd door bosaap22 op 07-12-2005 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

corepad 4D?? steelpad bedoel je?

en mijn G7 doet het perfect op de gladde kant van de 4D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik mijn G7 Gwn op een QCK Steel. lekkere gamerz matje vind ik. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Corepad met G5 is echt fijn :)

Maar iets anders, weet iemand of de settings van Setpoint kan opslaan? Zeg maar een backup.

Heb namelijk nog een desktop computer waar ik soms ook mijn G5 op aansluit, zou wel makkelijk zijn als ik de instellingen van al mijn games dan gelijk over kan nemen ipv opnieuw instellen. Iemand enig idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nkey
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-10-2023
Ik lees nu zoveel over die speciale matten, heb je die perse nodig voor de G5 of zijn ze 'slechts' voor wat extra pretaties? Een hobby snijmat lijkt me ook wel een goed alternatief lelijk voorbeeld :>
Goedkoop, kleine vierkantjes, hard en ze gaan denk ik ook wel lang mee... ze zijn tenslotte bedoelt om als snijplank te gebruiken dus dat zegt wel wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

nou, om eerlijk de zijn snap ik niet waarom je dat zou doen, je hebt een goede muismat voor al 15 euro, als je toch al het geld neerlegt voor een goede muis.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centaur
  • Laatst online: 05-09 12:12

Centaur

Lieg niet,Verdraai de waarheid

Na het lezen van veel reviews ben ik er nog niet helemaal over uit welke ik nou moet nemen, de G5 of de G7. Ik stoor me verschrikkelijk aan de snoeren dus de G7 lijkt dan een simpele keus. Maar ik maak me nogal zorgen over zowel de levensduur van de accu's als het aantal uur dat je ze werkelijk kan gebruiken. Bij de muizen met snoer stoor ik me vooral aan het feit dat je snoer klem komt te zitten of telkens je muis een klein beetje naar achteren trekt.

Vandaar de vraag, kan iemand mij vertellen hoelang je gemiddeld met je accu doet tijdens een normale dag/week. Ik game niet verschrikkelijk veel, maar als ik game is het misschien een paar uur per week, soms (met nieuwe games bijv.) zit ik wel een halve dag aan mijn pc. Kan ik dan zonder enig risico op 2 lege accu's met gerust hart de G7 kopen ?

Heeft dat nieuwe snoer van de G5 nog invloed op de hierboven genoemde klacht ?
Ik moet nog wel vermelden dat ik een muis-optiller ben :) is het gewicht van de G7 dan hinderlijk voor mede-GoT-muisoptillers ?

[ Voor 8% gewijzigd door Centaur op 18-12-2005 01:07 ]

Canon EOS 30d & 50d - Canon 10-22, 17-85IS, 70-200L f4 IS, 580ex2, 430ex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Centaur schreef op zondag 18 december 2005 @ 01:04:
Na het lezen van veel reviews ben ik er nog niet helemaal over uit welke ik nou moet nemen, de G5 of de G7. Ik stoor me verschrikkelijk aan de snoeren dus de G7 lijkt dan een simpele keus. Maar ik maak me nogal zorgen over zowel de levensduur van de accu's als het aantal uur dat je ze werkelijk kan gebruiken. Bij de muizen met snoer stoor ik me vooral aan het feit dat je snoer klem komt te zitten of telkens je muis een klein beetje naar achteren trekt.

Vandaar de vraag, kan iemand mij vertellen hoelang je gemiddeld met je accu doet tijdens een normale dag/week. Ik game niet verschrikkelijk veel, maar als ik game is het misschien een paar uur per week, soms (met nieuwe games bijv.) zit ik wel een halve dag aan mijn pc. Kan ik dan zonder enig risico op 2 lege accu's met gerust hart de G7 kopen ?

Ik moet nog wel vermelden dat ik een muis-optiller ben :) is het gewicht van de G7 dan hinderlijk voor mede-GoT-muisoptillers ?
Het is echter moeilijk een indicatie te geven omdat het gebruik vd muis qua tijdsduur en applicaties per dag sterk wisselt.
Gevoelsmatig vind ik de batterij vd G7 relatief snel leeg raken. Echter je kunt zeker wel een uur of 5 a 6 intensief gamen voor hij leeg is.

De batterijen zijn op zich verder geen probleem:
- je hebt er 2
- ze zijn heel makkelijk en snel te wisselen
- ze hebben geen geheugeneffect (Li ion)
- laden van lege batterij duurt max. 2uur in boost mode en anders max 10 uur in normal mode

maw je hebt een lege batterij opgeladen dan dat je de in gebruik zijnde leeg kunt krijgen.

[ Voor 4% gewijzigd door Help!!!! op 18-12-2005 13:24 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-07-2023
Ik heb gister een G5 gekocht...
Heb m aangesloten, zie op de onderkant wel licht branden maar hij doet t niet....
Windows geeft wel aan dat er nieuw hardware gevonden is....Heb de logitech software geinstalleerd maar dit geeft geen resultaat.

Heb op USB en op Ps2 geprobeerd.
Iemand nog tips om deze muis aan de praat te krijgen?

edit:
Net de muis bij iemand anders aangesloten, daar werkt ie meteen...
moet dus aan mn pc liggen.....

[ Voor 14% gewijzigd door Mr_DD op 18-12-2005 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Centaur schreef op zondag 18 december 2005 @ 01:04:

[..]

Het leuke (vind ik) van de G5 is ook, dat het geen standaard draad is, maar meer een soort van "touw". Hierdoor wordt er niet echt aan getrokken zoals zo'n stijf draad dat wel doet. Maar als je een vol bureau hebt, zal je er misschien meer last van hebben, omdat hij dan blijft haken achter spullen.

Ik zou trouwens voor de G7 gaan, als je het geld er voor over hebt. Hij ziet er mooier uit, is draadloos(!) en de accu schijnt niet zo'n issue te zijn. (Je hebt er immers 2) Als je 80 euro voor een muis veel geld vind, koop dan gewoon een G5. Ook prachtig, heeft alleen een snoertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Verwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 19:18:
[...]

Het leuke (vind ik) van de G5 is ook, dat het geen standaard draad is, maar meer een soort van "touw". Hierdoor wordt er niet echt aan getrokken zoals zo'n stijf draad dat wel doet. Maar als je een vol bureau hebt, zal je er misschien meer last van hebben, omdat hij dan blijft haken achter spullen.

Ik zou trouwens voor de G7 gaan, als je het geld er voor over hebt. Hij ziet er mooier uit, is draadloos(!) en de accu schijnt niet zo'n issue te zijn. (Je hebt er immers 2) Als je 80 euro voor een muis veel geld vind, koop dan gewoon een G5. Ook prachtig, heeft alleen een snoertje.
Klopt, de G5 heeft een dun snoertje dat omwonden is met een soort touw.
Hierdoor 'plakt' dit niet aan je buro en haakt het snoer minder snel achter luidsprekers oid.
Zelf heb ik totaal geen last van het snoer.
Telkens de accu wisselen lijkt me een ramp.
Overigens had ik de gevoeligheid in het begin vrij hoog gezet (snelle muis dus).
Daar kan ik niet aan wennen. Schoot steeds over regels en knoppen heen.
Weer in een normale stand bevalt de muis prima. Overigens wissel ik in sommige games wel van
resolutie. Met name om te snipen. Best handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbsJR
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 14:36

hbsJR

All rounder

heb een liefde opgebouwd met mijn mx518 + steelpad 4d, wil hem nog niet afdanken voor een laser muisje... :> en mijn broer heeft een mx1000.. het duurt soms dagen voordat hij leeg is. en hij gebruikt de muis voor gamen + beetje surfen :/

[ Voor 38% gewijzigd door hbsJR op 19-12-2005 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Gisteren m'n G5 aangesloten, daar m'n Corepad Magna ook geleverd was. Snel de muis geflashed op de laptop (x32) vooraleer ik hem aansloot op de desktop (x64).

Eerlijk gezegd is het toch even wennen in het begin (ik kom van een magere MX300). Ik speel momenteel enkel en alleen World of Warcraft (tijdelijk tot ik Rank 14 ben), en 800dpi is toch even snel genoeg voor mij. Ik vraag me af of er echt wel mensen op 2000dpi gamen? :)

Eén nadeel is dat ik in mijn keybindings in WoW niets kan toewijzen aan "tilt naar rechts/links". Moet ik nog even nakijken. Misschien dat ik via de software de tilts kan toewijzen aan een key, zodat ik die key weer kan gebruiken in de bindings?

De Corepad in combinatie met de G5 is goed ... enkel de bijgeleverde skatez deden het toch minder goed, dan ze niet te gebruiken. Ben er over aan het twijfelen om de G5/G7 skatez te bestellen en een wrist rest. De rand van de pad is relatief hoog (glasplaat + antislip). Weet iemand anders nog een adres om zo'n polssteunen online te bestellen?

[ Voor 7% gewijzigd door Catscratch op 21-12-2005 09:09 ]

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
Dr0pSHoT schreef op zondag 18 december 2005 @ 15:54:
Ik heb gister een G5 gekocht...
Heb m aangesloten, zie op de onderkant wel licht branden maar hij doet t niet....
Windows geeft wel aan dat er nieuw hardware gevonden is....Heb de logitech software geinstalleerd maar dit geeft geen resultaat.

Heb op USB en op Ps2 geprobeerd.
Iemand nog tips om deze muis aan de praat te krijgen?

edit:
Net de muis bij iemand anders aangesloten, daar werkt ie meteen...
moet dus aan mn pc liggen.....
ik heb de G7 nu in mijn bezit.. krijg dat kreng alleen niet aan de praat!!!! ik heb allerlei dingen geprobeerd.. hij word gedetecteerd, en daarna niets.. software geinstalleerd, geen effect. hij wordt simpelweg niet gedetecteerd.. als ik een andere muis eraan hang, heb ik geen probleem. nog nooit gehad dit.. iemand tips..? heb bios al doorgespit, niets gevonden.. usb-ps2 stukje ertussen ook geen effect..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP-tjuh
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-08 08:08
Supermuis die G7. Heb de MX1000 gehad en ik heb hier ook nog een 518 liggen maar tot nu toe is de G7 de beste muis die ik gehad heb. Ik gebruikte bij mijn MX1000 Logigamer om de boel te configureren maar ik zie dat de G7 nog niet ondersteund wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP-tjuh
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-08 08:08
:O
Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 22:48:

Iemand oplossing??
Denk dat we moeten wachten op een versie van Logigamer die de G5/G7 ondersteunt. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de G5 in mijn bezit, maar ik heb het probleem dat mijn G5 op mijn steelpad S&S niet goed lijkt te werken. Hij beweegt traag en pakt heel veel bewegingen gewoon niet! Ik heb overigens de nieuwste software geïnstalleerd. Iemand voor mij het antwoord hoe ik dit kan verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
Verwijderd schreef op maandag 26 december 2005 @ 11:03:
Ik heb ook de G5 in mijn bezit, maar ik heb het probleem dat mijn G5 op mijn steelpad S&S niet goed lijkt te werken. Hij beweegt traag en pakt heel veel bewegingen gewoon niet! Ik heb overigens de nieuwste software geïnstalleerd. Iemand voor mij het antwoord hoe ik dit kan verhelpen?
de G5 en G7 werkt niet op sommige muismatten.. icemat zelfde verhaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centaur

Centaur

Ik heb sinds kort de G7 en ik heb 1 hinderlijk probleem.
De knop waarmee je de resolutie omhoog kan gooien is zeer stroef. Alleen onder bepaalde 'hoeken' of met relatief veel kracht (voor een muisknop) gaat de resolutie omhoog. De knop voor resolutie omlaag zetten doet 't perfect. Hebben jullie dit ook of is mijn G7 (gedeeltelijk?) defect.

Indien jullie denken dat hij defect is, iemand enig idee hoe een winkelier op een soortgelijke klacht reageert ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Denk dat ie defect is.
De winkelier zou normaal moeten reageren, je moet wel kunnen werken met je G7.
Van zo'n dure muis mag je wel wat verwachten, ook goede service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w

w0w

BootVluchteling schreef op maandag 26 december 2005 @ 16:44:
[...]

de G5 en G7 werkt niet op sommige muismatten.. icemat zelfde verhaal..
De G5 werkt ondertussen op elke muismat voor zo ver ik weet... ik heb er in ieder geval nog geen één langs zien komen waarop de G5 met v1.1 niet werkt :)
Centaur schreef op maandag 26 december 2005 @ 20:17:
Ik heb sinds kort de G7 en ik heb 1 hinderlijk probleem.
De knop waarmee je de resolutie omhoog kan gooien is zeer stroef. Alleen onder bepaalde 'hoeken' of met relatief veel kracht (voor een muisknop) gaat de resolutie omhoog. De knop voor resolutie omlaag zetten doet 't perfect. Hebben jullie dit ook of is mijn G7 (gedeeltelijk?) defect.

Indien jullie denken dat hij defect is, iemand enig idee hoe een winkelier op een soortgelijke klacht reageert ?
Ik denk inderdaad dat de knop defect is (of iig niet goed werkt) want op met mijn G5 ondervind ik dit niet. Ik zou eventjes een mailtje sturen naar je leverancier, waarsschijnlijk helpen die je wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centaur

Centaur

Ik ben mijn G7 vandaag gaan omruilen vanwege de min of meer defecte increase dpi knop....met de nieuwe heb ik exact hetzelfde probleem.
In Setpoint heb ik al een andere functie aan de knop toegewezen om te kijken of het daar misschien aan lag. Maar de knop op de nieuwe muis werkt dus net zo slecht.
Nog G7 bezitters hier die een tip/soortgelijke ervaring hebben ?

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.